|
|
|
2014. máj. 06. 20:12 | Válasz | #1045 | |||
Aki ezt így fórumon keresztül megmondja az hazudik.Ezer a lehetőség.
| |||
|
© ata89 | 2014. máj. 06. 17:38 | Válasz | #1044 | ||
Üdv! Pár napja olyan hiba jelenség ütötte fel a fejét a vason, hogy indítózásnál nem indul el 1-2 tekerés után. 4-5 próbálkozás után azért elindul szépen. néha csinálja, néha nem. amíg elindul nincs gond, de ha majd egyszer nem akarja az igazságot akkor gáz lesz! :) karbi koszos lehet vagy mi lehet a gond? | |||
|
© KrenAtesz | 2014. ápr. 09. 13:08 | Válasz | #1043 | ||
Köszönöm! :) Azt, hogy mennyire jó, majd elválik :) Amúgy van, aki szerelt fordulatszámmérőt a motorra? Ha igen, akkor milyen kell? Autóba utólag építettem már be (ott a gyújtásnál kellett a fordulatszám jel), de motornál ez hol van? Illetve gondolom másfajta kell, mert autónál négy hengert gyújtunk, míg motornál egyet, szóval gondolom negyed akkora értéket mutatna :) | |||
|
© jasa | 2014. ápr. 07. 11:24 | Válasz | #1042 | ||
".... De nem érdekes, mert atomtutijó (remélem..) :) " Ezen kijelentés igazságtartalma, majd néhány év és néhány tízezer km után derül ki....addig meg marad a remény. | |||
| |||
2014. ápr. 05. 23:43 | Válasz | #1041 | |||
Szép darab! Legyen vele szerencséd, sok balesetmentes kilométert hozzá! | |||
| |||
© KrenAtesz | 2014. ápr. 05. 19:56 | Válasz | #1040 | ||
Köszönöm a válaszokat! Igazából a bejárás az lényegében "egyenes" út, egymást érik a városok (Szigethalom-Taksony-Haraszti-Soroksári út útvonal), 70 a tempó, lámpák csak Pesten. De majd elválik :) Amúgy lőttem ma a gépről pár képet :) Itt nyílik: Album 2004-es a jószág, 2 éve jött Magyarhonba, itt kapott egy komplett felújítást :) Órában 50k km van, valóságban hozzáértő szerint 80k körül lehet.. De nem érdekes, mert atomtutijó (remélem..) :) | |||
|
© satyapapa | 2014. ápr. 04. 19:37 | Válasz | #1039 | ||
Hát a terhelhetöségre ügyelni kellene mert nemcsak a rugókat veszik figyelembe.A fékút is igencsak hosszab lehet. Énnekem 125-ös robogóm még nem volt de egyéb 125-ös motorom igen,,Úgy gondolom hogy városba nem nagy gond a 2 személy de országútón 70-80nál már, kevés az erö, de a fék is. | |||
|
2014. ápr. 04. 18:54 | Válasz | #1038 | |||
Hát szerintem ha megterheled akkor nem kifelé hanem össze kéne tekerni a rugót.
| |||
| |||
2014. ápr. 04. 17:18 | Válasz | #1037 | |||
Egy személlyel és végtelen türelemmel akár a világból is kimegy.Nekem volt és mentem vele akár ezer km-t is egy hétvégén.Két személy és csomag az olyan "ló nincs szamár is jó" szükségmegoldás.Megcsinálni meg lehet vele, de rájössz ez nem erre való.Különben nagyon hálás kis bringa szeretni fogod, ha nem vársz tőle aszfaltégető tempót.Sok balesetmentes kilométert...
| |||
| |||
© KrenAtesz | 2014. ápr. 04. 15:56 | Válasz | #1036 | ||
Nem keserítesz el, igazából azért vagyok, hogy tanuljak :) Ez a 2 személy igazából csak Pestről bejárás lett volna, tehát nem nagy távokra, de valóban, ez ennyit tud. Előző tulaja és párja is valami hasonló kaliber volt, mint mi, ők elvileg használták 2 személlyel, még Balcsira is lementek vele :) De mivel a hosszú élet a cél, nem kéne rögtön tönkrevágni :) | |||
| |||
2014. ápr. 04. 15:03 | Válasz | #1035 | |||
Szia Atesz! Nem akarlak elkeseríteni, de a 125-ös 2 személlyel és csomagokkal csak arra jó, hogy Te magad rájöjj, ehhez nagyobb kell. A súlyhatárt vedd komolyan, arra használd amit bír és amire való. Túlterheled, egy bukkanó is megölheti... | |||
| |||
© KrenAtesz | 2014. ápr. 04. 09:40 | Válasz | #1034 | ||
Sziasztok! Első sorban üdv mindenkinek :) Van egy 125-ös, 2004-es Majám, amit néha-néha fogunk párommal ketten is használni. Manual szerint a súlyhatár ~180 kg. Ezt a súlyt valószínűleg meghaladnánk ketten, csomagokkal :) Gondolom, hogy ha a hátsó rugót kicserélném valami erősebbre, akkor nem "ülne össze", a hátsó gumi terhelhetőségét még nem néztem (Heidenau), de az remélem még "elbírja". Most csak ki van tekerve a rugó előfeszítése. Ez alapvetően jó ötlet, ha igen, akkor milyenre érdemes cserélni, vagy hagyni kell a francba, jó lesz így is? Illetve alapvetően mekkora súllyal lehet "túlterhelni"? Üdv, Atesz | |||
|
© ata89 | 2014. márc. 25. 19:05 | Válasz | #1033 | ||
megtaláltam! a motor jobb oldalán van az oldalsó idom alatt. motor darabokban, 1 óra műanyagozás egy elpattant felfogató miatt. De megvan a lényeg! Köszi a segítséget. Üdv | |||
|
© passat52 | 2014. márc. 25. 18:11 | Válasz | #1032 | ||
Ha az ülést kiveszed nem kell tovább bontani. Nem emlékszem pontosan jobb, vagy bal oldalt meglátod a vezetékeket. Rég volt már amikor 125-ötöm volt! | |||
| |||
© ata89 | 2014. márc. 25. 16:07 | Válasz | #1031 | ||
Merre találom a feszültség szabályzót? nincs kedvem lebontani az egész motort.
| |||
|
© ata89 | 2014. márc. 22. 21:22 | Válasz | #1030 | ||
Ok köszi a tippet, utána nézünk a dolognak, néztem neten 5-6 körül mozognak. Szép estét! | |||
|
2014. márc. 22. 20:04 | Válasz | #1029 | |||
Típushiba.Cseréltem vagy négyet, míg jó lett egy Honda feszkóval. Meguntam már az olasz vacakokat cserélgetni... | |||
| |||
© passat52 | 2014. márc. 22. 16:35 | Válasz | #1028 | ||
Fezsültség szabályzó csere! | |||
| |||
© ata89 | 2014. márc. 22. 15:02 | Válasz | #1027 | ||
Jobb napot! 125 majáról van szó. vásároltam egy JP 12v 9ah aksit kb 3 hete. eddig semmi baj nem volt, ma viszont hazafelé mutatók, duda, index felkapcsolt tompított fényszóró mellett meghaltak. fényszóró kikapcsolása után összeszedte magát minden. az előző aksinál is fenn állt ez a probléma igaz 1500 km után jelentkezett csak, azt gondoltam az aksival van gond. mi lehet a gond? töltés, aksi? Üdv: Ata89 | |||
|
© passat52 | 2014. márc. 05. 20:49 | Válasz | #1026 | ||
Ez a gyertya befecskendezős(injektoros) motorokhoz ajánlott de ártani nem fog a motornak! :) | |||
| |||
2014. márc. 05. 19:58 | Válasz | #1025 | |||
ÜDV.MINDENKINEK!EGY HETE KÉRTEM GYERTYA ÜGYBEN SEGÍTSÉGET.NGK CR8E VOLT A BEFUTÓ.VETTEM IS,DE ITTHON LÁTTAM,HOGY PONTOSAN NGK CPR8E.EGY P PLUSZ BETŰ VAN EZ BAJ-E VAGY JÓ LESZ?ELŐRE IS KÖSZI!!!!
| |||
|
© zsoltxc | 2014. márc. 03. 20:26 | Válasz | #1024 |
Igazad van...Végül is nekem is az a baj most a géppel, hogy nem igazán érzem a stabilitást. Azt írta az eladó, hogy ha még sem lenne tökéletes, akkor visszautalja a vételárat. De szétnézek még. | |
2014. márc. 02. 19:09 | Válasz | #1023 | |||
Én csak abból indulok ki, hogy ami egyszer összetört... Arról nem beszélve hogy mikor két alig gyermektenyérnyi helyen tapadok a kanyarban, az amin gördülök az igazán jó legyen! Kérni kell képeket az eladótól, ha jónak látszik meg kell venni. De vannak még fenn sokkal jobbak, van ami gumival, féktárcsával. Nézz utána alaposan! | |||
| |||
© zsoltxc | 2014. márc. 02. 18:11 | Válasz | #1022 |
Gondolod? Nekem mondjuk még nem volt dolgom javított felnivel. Még sosem mentem bele akkora kátyúba, hogy a felnit javítani kelljen. Köszi a linket, és az infót.
| |
2014. márc. 02. 17:47 | Válasz | #1021 | |||
A felni amit javítanak, sajnos soha nem lesz tökéletes. Jobb megoldás egy hibátlan beszerzése bontóból, de Te tudod. Pl ez. | |||
| |||
© zsoltxc | 2014. márc. 02. 16:51 | Válasz | #1020 |
A felnit megcsináltatom, azt 5 ezerért vállalta a gumis. Szerelés nélkül. Szerintem korrekt ár, mert tökéletes lesz.
| |
© zsoltxc | 2014. márc. 02. 16:49 | Válasz | #1019 |
Kicserélem a gumit is, mert biztos ami biztos. Nem akarom a gépet kockára tenni. Ezt a gumit néztem ki: http://www.r17.hu/414-130/70-12-motorgumik/5059-130/70-12-m/c-62p-reinf-city-grip-winter-r-tl-michelin-motorgu/ Írtam nekik, hogy ez az abroncs megfelel-e 4 évszakosnak | |
2014. márc. 02. 16:39 | Válasz | #1018 | |||
Akkor felni, gumi csere! Vagy a gumi akkor marad...?
| |||
| |||
© zsoltxc | 2014. márc. 02. 15:53 | Válasz | #1017 |
Mindig gyanús volt nekem, mert olyan nem túl jónak találtam az úttartását. Ez az első ekkora motorom eddig max 70 essel jártam. Gondoltam biztos a gép nagy súlya miatt van olyan fura érzésem mintha nem akarna "szépen" az úton maradni.
| |
© zsoltxc | 2014. márc. 02. 15:49 | Válasz | #1016 |
Köszönöm! Ezt az oldalt még nem láttam.
| |
© zsoltxc | 2014. márc. 02. 15:48 | Válasz | #1015 |
Akkora ütés van rajta, hogy belső gumi van benne. Ennyire veszélyes ez ???? :-O
| |
2014. márc. 02. 12:18 | Válasz | #1014 | |||
Ja, meg van egy gumos topicunk... Olvass bele! Ott aztán minden infót megtalálsz! | |||
|
2014. márc. 02. 11:57 | Válasz | #1013 | |||
Itt nézelődj! Ahogy nézem, még. 140-es Michelin futárral is olcsóbb... +persze a szerelés. | |||
| |||
2014. márc. 02. 11:52 | Válasz | #1012 | |||
Continental gumiabroncsot még akkor se tegyél a motorodra, ha fizetnek érte! Egyetlen jó tulajdonsága van, ha tolod a motort, nem csörög a felni. De ezzel vége is a dolognak. Mellesleg 17'000ft-ért aranyáron adják... | |||
| |||
2014. márc. 02. 11:08 | Válasz | #1011 | |||
A felnid nem üt véletlenül? Nekem azzal volt bajom még a 250-nel! Viszont ha szálszakadásos és úgy jártál vele, akkor köszönd meg az őrangyalodnak az eddigi foglalkozást! :)
| |||
| |||
© zsoltxc | 2014. márc. 02. 10:45 | Válasz | #1010 |
Sziasztok! Nektek mi a véleményetek a gumikról? Hátsó gumit cserélnem kell, mert valószínűleg szálszakadásos. (Néha megdobja a hátulját, és erre semmi más magyarázatot nem találok ) Mikor megvettem, akkor is így viselkedett, de akkor még jobban zavart a hajtómű visítása. Mióta viszont ez a hiba orvosolva lett, már minden más egyébb hibáját ki akarom javítani... Szóval kinéztem egy Continental gumiabroncsot. 4 évszakos...közép árkategóriás... 17 ezer huf. Mi a véleményetek? |
© satyapapa | 2014. márc. 01. 20:08 | Válasz | #1009 | ||
Holnap hivj fell...
| |||
| |||
© Oltósi László | 2014. márc. 01. 20:03 | Válasz | #1008 | ||
Azt szeretném megkérdezni,hogy 125-ös majának, hogy lehet szétszedni a gyujtáskapcsolóját? Mert nem tudjuk nyitni az ülést.Nem tudjuk balra fordítani a kulcsot. Üdv: Laci papa. | |||
|
2014. feb. 27. 21:07 | Válasz | #1007 | |||
KÖSZIKE.KÖSZIKE.KÖSZIKE!
| |||
|
2014. feb. 26. 06:44 | Válasz | #1006 | |||
Üdv, NGK CR8E | |||
| |||
2014. feb. 25. 21:56 | Válasz | #1005 | |||
Hali! A letöltésekben a 125-ös manualjaban benne kéne lennie. Olasz nyelvű ugyan, de hátha megtalálod... Próbálkozz olyan boltban, ahol motoros pasi az eladó :-) | |||
|
2014. feb. 25. 21:06 | Válasz | #1004 | |||
ÜDV.MINDENKINEK!ISMÉT SEGÍTSETEK MÁR KEZDŐNEK.HA GYERTYÁT SZERETNÉK VENNI A GÉPBE,VAN-E VALAMILYEN SZÁM VAGY BETŰ AMIRE FIGYELNEM KELL.NETALÁN PONTOS NEVE A GYERTYÁNAK.FIATAL KIS CSAJOK VANNAK A MOTOROS BOLTOKBAN MINDENT KATALÓGUSBÓL NÉZNEK ÉS VISSZAELLENŐRIZNÉM ŐKET,NE KELLJEN VISSZAROHANGÁLNI REKLAMÁLNI,CSERÉLNI.KÖSZIKEEEE..
| |||
|
2014. feb. 13. 21:05 | Válasz | #1003 | |||
Szia Ata! A riasztó akksit beszerelni, nem gányolás. Én 250-esbe 4 évig használtam 7Ah-s riasztóakksit, azzal (meg egy vadi új ugyan olyannal) adtam el, de azóta is az elsővel használja a gazdi. Ha azt nézem hogy akkor a belevaló motorakksi 12'000ft volt, ezt meg 2'500-ért 6. éve használjuk, azt gondolom megérte. A garancia nem 6 hanem 12 hónap. Ha a sarukat tisztességesen felszorítod és leforrasztod, a vezeték másik végére pedig egy 6-os csavarral rögzíthező kábelvéget teszel, azt a gyári csatlakozóra rögzítheted. Ezzel megtakaríthatsz alapból minimum 8-10'000 forintot, az élettartamról nem beszélve. Nem mellékes, hogy a 7Ah-s akkuról az 500-as T-MAX és a 600-as sportmotor simán indul. Ezeket sokkal tartósabbra csinálják mint a járművekbe tervezeteket. Szerintem Neked a 125-ösbe elég lenne a 7Ah is. A T-MAX-ban van 9Ah-s. De a döntés a Tiéd! | |||
|
© ata89 | 2014. feb. 13. 19:43 | Válasz | #1002 | ||
Olvastam ezekről a riasztós aksikról, de nem szeretnék mókolni, meg pár ezer forinton nem múlik. Én is valami márkásra gondoltam, csak a méretre kell odafigyelnem. Köszöntem | |||
|
© passat52 | 2014. feb. 13. 17:39 | Válasz | #1001 | ||
Tehetsz bele akár riasztó akksit is ha olcsót akarsz, csak a vezeték rákötését kell megoldanod. A választásnál a lényeg, hogy mérd meg a méreteit, hogy beférjen a régi helyére.
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. feb. 13. 17:36 | Válasz | #1000 | ||
A vARTA JÓ márka,de talán van olcsób is..vannak riasztóhoz való aksik,ami elég olcsók,,és sokan esküsznek rá.J aés van kinai is,,,hm Szerintem ha módod van rá vegyél tuti márkát ami persze méretre ok. | |||
| |||
© ata89 | 2014. feb. 13. 17:33 | Válasz | #999 | ||
Hello! Tavaly szeptemberben sikerült vásárolnom egy 99-es évjáratú 125-ös majestyt. Jelenleg Varta (12V 9Ah 12N9-4B-1/YB9-B) aksi van a gépben, de haldoklik. Aksit szeretnék venni, de nem tudom hogy mit érdemes, maradjon ez a típus vagy esetleg valami más márka? Köszönöm Üdv | |||
|
2014. feb. 02. 16:27 | Válasz | #998 | |||
Természetesen jó. Ha együtt indulunk, együtt érkezünk. Volt már olyan hogy valaki lemaradt, de az esetek túlnyomó részében nagyon figyelünk a kisköbcentis gépekre. A felvezető után a bojban minden úgy történik, ahogy a kicsik bírják. | |||
| |||
2014. feb. 02. 16:06 | Válasz | #997 | |||
A kis ccm mennek elöl és adják a tempót. Sokat motoroztam 25-össel a csapatttal.
| |||
| |||
© Kiss Róbert | 2014. feb. 02. 12:57 | Válasz | #996 |
Szerintem elég mert alkalmazkodik a csapat a legkisebb ccm-hez! Nem a rohanásról szol itt a motorozás !
| |
2014. feb. 02. 12:34 | Válasz | #995 | |||
MÉG EGY KÉRDÉS??HA SIKERÜLNE VELETEK GURULNI VALAMERRE,A 85-90km/h UTAZÓSEBESSÉG ELÉG A NEMLEMARADÁSHOZ?JOBBAN NEM SZERETNÉM HAJTANI A GÉPET!!!!ÜDV.
| |||
|
2014. feb. 02. 12:30 | Válasz | #994 | |||
KÖSZÖNÖM A VÁLASZOKAT!!!
| |||
|
2014. feb. 02. 09:32 | Válasz | #993 | |||
De ott 95-öst tankolsz nem? Mert azt már én is tapasztaltam szlovák és román kutaknál, hogy jobbak a menettulajdonságok, dinamika. Volt olyan itthon, hogy a 11 litetes tankba úgy, hogy még volt benne, tankoltam 12 litert. Külföldön ez soha nem fordult még elő... | |||
| |||
© satyapapa | 2014. feb. 02. 07:25 | Válasz | #992 | ||
Ha beletöltesz 98-ast némileg javul a dinamikája a gépnek,de szerintem az árkülönbözet neméri meg. Próbáld ki és ha neked megfelelően változik akkor hajrá,,baj nem nagyon lesz belőle A 98-as benya tartalmazhat plusz adalékot ami fincsi lehet a motornak. Én az olaszoknál ha tankolok akkor mindig sokkal jobban megy a gép,ott jobb minőségü-másabb a benzin. | |||
|
2014. feb. 01. 23:16 | Válasz | #991 | |||
Szóval, 125-ösbe, 98-as benzin. Tulajdonképpen mehet. De minek. Mi is a különbség a 95-ös és a 98-as között? A oktánszám. Ha a motort 95-ös benzinre tervezték és alacsonyabb oktánszámút tankolsz, kopogni fog. Ha magasabbat kárt ugyan nem teszel benne, de a tökéletlenebb égés miatt túlfogyasztást eredményezhet. Ha növeled a kompresszióviszonyt és hozzáállítod a gyújtást, akkor hagyszóljon! Nekem a zsugormotoros Ladába a hengerenkénti 14,5BARos kompresszióhoz és a hozzáállított gyújjtással tökéletes a 98-as benzin. 95-össel megy csörög, kopog. Szóval szériába inkább ne... Én is kipróbáltam a 250-esnél és a T-MAX-nál is, de nem jött be. Tegyél bele kicsi Spurit, ártani nem fog, de a lelkednek jobb lesz :-) | |||
|
© zsoltxc | 2014. jan. 20. 16:56 | Válasz | #990 |
Hááát én nem látok rajta rendellenességet... De valami van vele az tuti. Na majd a mérések :-)csak idő legyen rá
|
2014. jan. 18. 21:22 | Válasz | #989 | |||
Elkoptak, hallhattad. ...még látni is akarod? Nem vagy kicsit tehetetlen...? | |||
|
© zsoltxc | 2014. jan. 18. 18:37 | Válasz | #988 |
Megérkezett az új fogaskeréksor... Kicseréltem a régit és tökéletes lett :-) Ki próbáltam, és mintha az angyalok tolták volna a gépem :-) Viszont fogalmam sincs mi lehet a baja a régi fogaskerék sornak... Ha jobb idő lesz akkor tüzetesen átvizsgálom mi is okozhatja a visítását. Jó motorozást :-)
|
© zsoltxc | 2014. jan. 13. 08:54 | Válasz | #987 |
Igaza van Tamásnak, ezt látni kellene, egy pontos diagnózis felállításához... Így sajna megveszek mindent amit hibásnak tünhet
| |
© zsoltxc | 2014. jan. 13. 08:39 | Válasz | #986 |
Igazad van... ennek is van sivító hangja a variátorból is, de ez akkor is visít ha középsztenderre rakom is megpörgetem. A hang pedig a kuplungból jön, vagy a kihajtásból. Ma szép idő van, de nem megyek vele, mert az emberek hátrafordulnak megnézni hogy mi ez a traki ami közeledik
| |
2014. jan. 13. 08:22 | Válasz | #985 | |||
Csak egy ötlet.... Nekem az sr visít állat módjára, mégpedig azért mert krómozott a variátor tárcsa, és az ékszíj ilyen hülye hangot ad. És nagyjából akkor hallani nagyon ha gyorsítok. | |||
| |||
© zsoltxc | 2014. jan. 12. 16:12 | Válasz | #984 |
Igazad van... ezt így látatlanba nem lehet... én meg még csak hasonló hibával sem találkoztam sosem...
| |
2014. jan. 12. 16:09 | Válasz | #983 | |||
Akár azzal is. Ha a fogak nem osztókörön futnak, megette a fene. Lehet hogy kivan az egész hajtómű... Látni kellene... | |||
| |||
© zsoltxc | 2014. jan. 12. 15:56 | Válasz | #982 |
Csak gázadáskor... akkor visít.
| |
© zsoltxc | 2014. jan. 12. 15:19 | Válasz | #981 |
Kicseréltem és semmit sem javított rajta. A fogaskerék áttétellel lehet a baj szerinted?
| |
2014. jan. 12. 15:17 | Válasz | #980 | |||
A kuplungszerkezetben lévő tűgörgős csapágysort is kicserélted? Van benne nem?
| |||
| |||
© zsoltxc | 2014. jan. 12. 14:59 | Válasz | #979 |
Sziasztok! A kuplung tengelyt kicseréltem, bááár úgy emlékeztem, hogy nagyobb bemaródások vannak rajta. Szétszedtem, és kicseréltem a tengelyt azért. A fogaskerekeket is megvizsgáltam és nem látszik rajta kopás nyom. Persze ettől még lehet rossz. Nos összeraktam és a sivító hang ugyan úgy megmaradt... Valami ötletetek van? Már ott tartok, hogy veszek hozzá fogaskerekeket kompletten...
|
© zsoltxc | 2014. jan. 01. 10:50 | Válasz | #978 |
Tudom :-) Ezzel a géppel úgy kanyarodok hogy még biciklisek is elkerülnek :-P
| |
© zsoltxc | 2014. jan. 01. 10:48 | Válasz | #977 |
Boldog Új Évet Kívánok minden motorostársamnak! Balesetmentes motorozást!
|
2013. dec. 24. 05:55 | Válasz | #976 | |||
Azért a variátort is nézd meg.
| |||
| |||
© Kori | 2013. dec. 23. 21:35 | Válasz | #975 |
Sziasztok! A 125-nek a karbijával lehet valami mert még jó időben nem megy többt 80nál aztán ugrik egyet és mgy mint a bolond. mi lehet vele? |
2013. dec. 18. 15:31 | Válasz | #974 | |||
Áá fene megette... :). Le kellene szedni a hátsó kereket, annak meg neki nem állok. Van egy kis apriliám azzal szoktam télen szaggatni az aszfaltot. Lehet vele darabosan fordulni....tudod mint aki be van f..va. | |||
| |||
© zsoltxc | 2013. dec. 17. 17:53 | Válasz | #973 |
Az valóban nem nagy táv. Nekem több mint 20 és bizony lefagytam a gépről, hiába öltöztem fel melegen... Téli gumit tettél fel?
| |
2013. dec. 15. 18:14 | Válasz | #972 | |||
Nincs fűtött cuccom. 9 km a munkahelyem, az nem olyan sok. Van egy bőrkabátom meg egy bőrgatyám,elég meleg. | |||
| |||
© zsoltxc | 2013. dec. 15. 09:05 | Válasz | #971 |
Szia! A szelephézagot beállítotottam a gyári értékek szerint. Az autómata szívatót viszont kihagytam mert az előző tulajdonos nem mondta, hogy nehezen indul a fagyokban. Van valami fűtött motoroscuccod?
| |
© zsoltxc | 2013. dec. 15. 09:03 | Válasz | #970 |
Akkor az lehet a gáz. Nehezen indul de nagyon és hiába a fagyos idő néha néha megyek vele. Valamelyik nap átnézem, mert megérkezik a kuplung tengelye és a csapágy
| |
2013. dec. 13. 09:42 | Válasz | #969 | |||
Esetleg szelephézag, de ahhoz annyira nem értek.
| |||
| |||
2013. dec. 13. 09:41 | Válasz | #968 | |||
Hali! Annak indulni kell. ha négy tekerés után sem indul, akkor valami baj van. A dúsító csavarnak(karbi) pontosan 2.5 fordulaton kell lenni. Az automata szívató lehet rossz, valamint a karbin van külön fűtés(két spagóca csatlakozik a tetején). Én tavaly az egész telet végigdolgoztam vele, mindig pöcc, röff volt. | |||
| |||
© Carlos | 2013. dec. 13. 08:16 | Válasz | #967 |
Az enyém érintésre indul! Nem kell az önindító gombját néhány másodpercig nyomva tartanom!Bár én már "M-zároltam" a motort, lemostam, szárazra töröltem, az aksit feltöltve kiszereltem, az egész járművet bebugyoláltam, így várja a kikeletet. :)
|
2013. dec. 12. 20:19 | Válasz | #966 | |||
Hidegindító. Ha rendesen be van szabályozva, simán indulnia kell. | |||
| |||
© zsoltxc | 2013. dec. 12. 19:25 | Válasz | #965 |
Nektek is nehezebben indul a fagyos reggeleken? Önindító spray-t használtok? Nem károsítja az szerintetek a motort?
|
© zsoltxc | 2013. nov. 19. 16:33 | Válasz | #964 |
A kihajtásé is és sajnos nem úszta meg... a tengelynek is annyi. Nagy vonalakban megnéztem mi is az ára egy eredeti Yamahának, úgyhogy azt nem veszek. Most új vadászat a neten egy elfogadható árban lévő és hibátlan tengely után.
| |
2013. nov. 17. 18:32 | Válasz | #963 | |||
Ugye mondtam... #953 Ha be van rágva sajnos kakukk. A tengely megúszta? Úgy emlékszem, az a kihajtásé egyben ugye? Ha az is be van rágva, jobb ha cseréled egyből! | |||
|
© zsoltxc | 2013. nov. 17. 17:52 | Válasz | #962 |
A sikító hangot a tűgörgős csapágy okozza... HKS 22X31X15 IPX2 Méretű. Mikor szétszedtem és tökéletesen elmostam, és alaposan bezsíroztam. Így mikor csak gurulok nincs hangja. Sajnos gázadásnál van. Ez csere
|
2013. nov. 15. 21:37 | Válasz | #961 | |||
Igen.
| |||
| |||
© PólyaSándor | 2013. nov. 15. 21:17 | Válasz | #960 |
ebay szerintem csak
| |
© PólyaSándor | 2013. nov. 15. 21:07 | Válasz | #959 |
Van egy 2004-es majesty 180-om. Ennek ugyanolyan a variója mint a 125 és 150??
|
© zsoltxc | 2013. nov. 11. 17:22 | Válasz | #958 |
Nem tudtok olyan webáruházat ahol a majestyhez lehet vásárolni markolat fűtést ?
|
© zsoltxc | 2013. nov. 11. 17:19 | Válasz | #957 |
Már nem sok lépés és én is klubtag lehetek
| |
© zsoltxc | 2013. nov. 11. 17:17 | Válasz | #956 |
De maga a motor tökéletes és állítom, hogy így normál használat mellett ( bejárató tempó ) nem szik 2 litert sem
| |
© zsoltxc | 2013. nov. 11. 17:15 | Válasz | #955 |
Sziasztok ! Ezt valóban szétszedem a hétvégén mert így nem hagyhatom. Csúnya hangja van. Már akkor is megvolt mikor megvásároltam. Sőt a srác akié volt az is beszámolt erről a hangról. Elsőnek a hajtóműre gyanakodtam. Nos abban valóban volt egy rossz csapágy amit ki is cseréltem. De kicseréltem a többit csapágyat is. Aztán gyanakodtam a variátorra. Mikor levettem a deklit akkor viszont a nyiszorgás egyértelműen a kuplungból jön. Menet közben nem lehet hallani a motor hangját, csak ezt.
|
2013. nov. 08. 07:00 | Válasz | #954 | |||
A rossz csapágy olyan recsegéshez hasonló hangot szokott produkálni, de hát egyszer minden először van...Szétszed megnéz ... "Látni kell"- mondta nagytapasztalatú barátom, a neten nem lehet.
| |||
| |||
2013. nov. 07. 21:37 | Válasz | #953 | |||
Van egy tűgörgős csapágysor. Na ha az száraz, rozsdás, be van rágva...
| |||
| |||
2013. nov. 07. 21:08 | Válasz | #952 | |||
Az alapok egyformák a 25-ösnél ée a 250-esnél is csak a nyikorgást nem értem...Volt már rángatás csúszás, de nyikorgás?? Alapból kitakarít, átmérőket leellenőriz, aztán meglátjuk.Lehet megégett? Úgy nyikorog mint a fék??
| |||
| |||
2013. nov. 07. 18:21 | Válasz | #951 | |||
...hát, a kuplung csikorgásának oka nem egy esélyes... Van ott bőven forgó-mozgó csúszó alkatrész. Nem ártana szétszerelni, kitakarítani, lezsírozni és úgy összerakni. A 250-es letöltésekben találsz Zsolt tollából egy kuplungfelújítást PDF formátumban, érdemes lenne átnézni, a 125-ös is hasonló szerintem. Feco, nézz már rá légyszíves! | |||
| |||
© zsoltxc | 2013. nov. 07. 17:28 | Válasz | #950 |
Sziasztok! Továbbra is csikorog vagy nem is tudom milyen hangot ad ki. De hogy pontosítsak a hang nem a variátorból hanem a kuplungból jön. Leszedtem a deklit is tisztán hallatszik így. A hétvégén megmérem a hajtószíjat. Az lenne kopott?
|
2013. nov. 03. 05:22 | Válasz | #949 | |||
Ez is egy megoldás.
| |||
| |||
© zsoltxc | 2013. nov. 02. 18:26 | Válasz | #948 |
Kicserélem inkább. Az az veszek egy utángyártottat. Mert nem maradhat úgy hogy hangosabb a csikorgás menet közben mint a motor dohogása...
| |
2013. nov. 01. 19:39 | Válasz | #947 | |||
Megfizettük azt többen is. Én nagyon komolyan kiszámoltam, kimértem (legalábbis úgy gondoltam) mindent, mégis egy variátor, egy szíj és 8 görgő lett az ára. Pluszban elúszott egy közös mátrai motorozás a csapattal... Drága okoskodás volt...
| |||
| |||
2013. nov. 01. 19:00 | Válasz | #946 | |||
Na erről nem akartam írni de valóban egyikünk már megfizette a tanulópénzt!!
| |||
| |||
|
|
|