Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Majesty YP 125
Yamaha Majesty YP125

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


Feco2014. máj. 06. 20:12 | Válasz | #1045 
Aki ezt így fórumon keresztül megmondja az hazudik.Ezer a lehetőség.
Motor után,első a család legyen!

 © ata892014. máj. 06. 17:38 | Válasz | #1044 
Üdv!
Pár napja olyan hiba jelenség ütötte fel a fejét a vason, hogy indítózásnál nem indul el 1-2 tekerés után. 4-5 próbálkozás után azért elindul szépen.
néha csinálja, néha nem.
amíg elindul nincs gond, de ha majd egyszer nem akarja az igazságot akkor gáz lesz! :)
karbi koszos lehet vagy mi lehet a gond?
Yamaha Majesty 125 1999

 © KrenAtesz2014. ápr. 09. 13:08 | Válasz | #1043 
Köszönöm! :) Azt, hogy mennyire jó, majd elválik :)

Amúgy van, aki szerelt fordulatszámmérőt a motorra? Ha igen, akkor milyen kell? Autóba utólag építettem már be (ott a gyújtásnál kellett a fordulatszám jel), de motornál ez hol van? Illetve gondolom másfajta kell, mert autónál négy hengert gyújtunk, míg motornál egyet, szóval gondolom negyed akkora értéket mutatna :)
Yamaha Majesty 125ccm 2004

 © jasa2014. ápr. 07. 11:24 | Válasz | #1042 
".... De nem érdekes, mert atomtutijó (remélem..) :) "

Ezen kijelentés igazságtartalma, majd néhány év és néhány tízezer km után derül ki....addig meg marad a remény.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

tamas2014. ápr. 05. 23:43 | Válasz | #1041 
Szép darab!

Legyen vele szerencséd, sok balesetmentes kilométert hozzá!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © KrenAtesz2014. ápr. 05. 19:56 | Válasz | #1040 
Köszönöm a válaszokat!

Igazából a bejárás az lényegében "egyenes" út, egymást érik a városok (Szigethalom-Taksony-Haraszti-Soroksári út útvonal), 70 a tempó, lámpák csak Pesten. De majd elválik :)

Amúgy lőttem ma a gépről pár képet :) Itt nyílik: Album

2004-es a jószág, 2 éve jött Magyarhonba, itt kapott egy komplett felújítást :) Órában 50k km van, valóságban hozzáértő szerint 80k körül lehet.. De nem érdekes, mert atomtutijó (remélem..) :)
Yamaha Majesty 125ccm 2004

 © satyapapa2014. ápr. 04. 19:37 | Válasz | #1039 
Hát a terhelhetöségre ügyelni kellene mert nemcsak a rugókat veszik figyelembe.A fékút is igencsak hosszab lehet.
Énnekem 125-ös robogóm még nem volt de egyéb 125-ös motorom igen,,Úgy gondolom hogy városba nem nagy gond a 2 személy de országútón 70-80nál már, kevés az erö, de a fék is.
06304373303-vagyok elérhetö

gábor2014. ápr. 04. 18:54 | Válasz | #1038 
Hát szerintem ha megterheled akkor nem kifelé hanem össze kéne tekerni a rugót.
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

Feco2014. ápr. 04. 17:18 | Válasz | #1037 
Egy személlyel és végtelen türelemmel akár a világból is kimegy.Nekem volt és mentem vele akár ezer km-t is egy hétvégén.Két személy és csomag az olyan "ló nincs szamár is jó" szükségmegoldás.Megcsinálni meg lehet vele, de rájössz ez nem erre való.Különben nagyon hálás kis bringa szeretni fogod, ha nem vársz tőle aszfaltégető tempót.Sok balesetmentes kilométert...
Motor után,első a család legyen!

 © KrenAtesz2014. ápr. 04. 15:56 | Válasz | #1036 
Nem keserítesz el, igazából azért vagyok, hogy tanuljak :)

Ez a 2 személy igazából csak Pestről bejárás lett volna, tehát nem nagy távokra, de valóban, ez ennyit tud. Előző tulaja és párja is valami hasonló kaliber volt, mint mi, ők elvileg használták 2 személlyel, még Balcsira is lementek vele :) De mivel a hosszú élet a cél, nem kéne rögtön tönkrevágni :)
Yamaha Majesty 125ccm 2004

tamas2014. ápr. 04. 15:03 | Válasz | #1035 
Szia Atesz!
Nem akarlak elkeseríteni, de a 125-ös 2 személlyel és csomagokkal csak arra jó, hogy Te magad rájöjj, ehhez nagyobb kell.
A súlyhatárt vedd komolyan, arra használd amit bír és amire való. Túlterheled, egy bukkanó is megölheti...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © KrenAtesz2014. ápr. 04. 09:40 | Válasz | #1034 
Sziasztok!

Első sorban üdv mindenkinek :)

Van egy 125-ös, 2004-es Majám, amit néha-néha fogunk párommal ketten is használni. Manual szerint a súlyhatár ~180 kg. Ezt a súlyt valószínűleg meghaladnánk ketten, csomagokkal :)
Gondolom, hogy ha a hátsó rugót kicserélném valami erősebbre, akkor nem "ülne össze", a hátsó gumi terhelhetőségét még nem néztem (Heidenau), de az remélem még "elbírja". Most csak ki van tekerve a rugó előfeszítése.
Ez alapvetően jó ötlet, ha igen, akkor milyenre érdemes cserélni, vagy hagyni kell a francba, jó lesz így is?
Illetve alapvetően mekkora súllyal lehet "túlterhelni"?

Üdv,
Atesz
Yamaha Majesty 125ccm 2004

 © ata892014. márc. 25. 19:05 | Válasz | #1033 
megtaláltam! a motor jobb oldalán van az oldalsó idom alatt.
motor darabokban, 1 óra műanyagozás egy elpattant felfogató miatt. De megvan a lényeg! Köszi a segítséget.
Üdv
Yamaha Majesty 125 1999

 © passat522014. márc. 25. 18:11 | Válasz | #1032 
Ha az ülést kiveszed nem kell tovább bontani. Nem emlékszem pontosan jobb, vagy bal oldalt meglátod a vezetékeket. Rég volt már amikor 125-ötöm volt!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © ata892014. márc. 25. 16:07 | Válasz | #1031 
Merre találom a feszültség szabályzót? nincs kedvem lebontani az egész motort.
Yamaha Majesty 125 1999

 © ata892014. márc. 22. 21:22 | Válasz | #1030 
Ok köszi a tippet, utána nézünk a dolognak, néztem neten 5-6 körül mozognak.
Szép estét!
Yamaha Majesty 125 1999

Feco2014. márc. 22. 20:04 | Válasz | #1029 
Típushiba.Cseréltem vagy négyet, míg jó lett egy Honda feszkóval.
Meguntam már az olasz vacakokat cserélgetni...
Motor után,első a család legyen!

 © passat522014. márc. 22. 16:35 | Válasz | #1028 
Fezsültség szabályzó csere!

Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © ata892014. márc. 22. 15:02 | Válasz | #1027 
Jobb napot!
125 majáról van szó.
vásároltam egy JP 12v 9ah aksit kb 3 hete. eddig semmi baj nem volt, ma viszont hazafelé mutatók, duda, index felkapcsolt tompított fényszóró mellett meghaltak. fényszóró kikapcsolása után összeszedte magát minden. az előző aksinál is fenn állt ez a probléma igaz 1500 km után jelentkezett csak, azt gondoltam az aksival van gond. mi lehet a gond? töltés, aksi?
Üdv: Ata89
Yamaha Majesty 125 1999

 © passat522014. márc. 05. 20:49 | Válasz | #1026 
Ez a gyertya befecskendezős(injektoros) motorokhoz ajánlott de ártani nem fog a motornak! :)

Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

KAMI2014. márc. 05. 19:58 | Válasz | #1025 
ÜDV.MINDENKINEK!EGY HETE KÉRTEM GYERTYA ÜGYBEN SEGÍTSÉGET.NGK CR8E VOLT A BEFUTÓ.VETTEM IS,DE ITTHON LÁTTAM,HOGY PONTOSAN NGK CPR8E.EGY P PLUSZ BETŰ VAN EZ BAJ-E VAGY JÓ LESZ?ELŐRE IS KÖSZI!!!!
KAMI

 © zsoltxc2014. márc. 03. 20:26 | Válasz | #1024 
Igazad van...Végül is nekem is az a baj most a géppel, hogy nem igazán érzem a stabilitást.
Azt írta az eladó, hogy ha még sem lenne tökéletes, akkor visszautalja a vételárat. De szétnézek még.

tamas2014. márc. 02. 19:09 | Válasz | #1023 
Én csak abból indulok ki, hogy ami egyszer összetört...
Arról nem beszélve hogy mikor két alig gyermektenyérnyi helyen tapadok a kanyarban, az amin gördülök az igazán jó legyen!
Kérni kell képeket az eladótól, ha jónak látszik meg kell venni. De vannak még fenn sokkal jobbak, van ami gumival, féktárcsával. Nézz utána alaposan!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © zsoltxc2014. márc. 02. 18:11 | Válasz | #1022 
Gondolod? Nekem mondjuk még nem volt dolgom javított felnivel. Még sosem mentem bele akkora kátyúba, hogy a felnit javítani kelljen. Köszi a linket, és az infót.

tamas2014. márc. 02. 17:47 | Válasz | #1021 
A felni amit javítanak, sajnos soha nem lesz tökéletes. Jobb megoldás egy hibátlan beszerzése bontóból, de Te tudod.
Pl ez.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © zsoltxc2014. márc. 02. 16:51 | Válasz | #1020 
A felnit megcsináltatom, azt 5 ezerért vállalta a gumis. Szerelés nélkül. Szerintem korrekt ár, mert tökéletes lesz.

 © zsoltxc2014. márc. 02. 16:49 | Válasz | #1019 
Kicserélem a gumit is, mert biztos ami biztos. Nem akarom a gépet kockára tenni.
Ezt a gumit néztem ki: http://www.r17.hu/414-130/70-12-motorgumik/5059-130/70-12-m/c-62p-reinf-city-grip-winter-r-tl-michelin-motorgu/

Írtam nekik, hogy ez az abroncs megfelel-e 4 évszakosnak

tamas2014. márc. 02. 16:39 | Válasz | #1018 
Akkor felni, gumi csere! Vagy a gumi akkor marad...?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © zsoltxc2014. márc. 02. 15:53 | Válasz | #1017 
Mindig gyanús volt nekem, mert olyan nem túl jónak találtam az úttartását. Ez az első ekkora motorom eddig max 70 essel jártam. Gondoltam biztos a gép nagy súlya miatt van olyan fura érzésem mintha nem akarna "szépen" az úton maradni.

 © zsoltxc2014. márc. 02. 15:49 | Válasz | #1016 
Köszönöm! Ezt az oldalt még nem láttam.

 © zsoltxc2014. márc. 02. 15:48 | Válasz | #1015 
Akkora ütés van rajta, hogy belső gumi van benne. Ennyire veszélyes ez ???? :-O

tamas2014. márc. 02. 12:18 | Válasz | #1014 
Ja, meg van egy gumos topicunk...
Olvass bele! Ott aztán minden infót megtalálsz!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2014. márc. 02. 11:57 | Válasz | #1013 
Itt nézelődj!
Ahogy nézem, még. 140-es Michelin futárral is olcsóbb... +persze a szerelés.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2014. márc. 02. 11:52 | Válasz | #1012 
Continental gumiabroncsot még akkor se tegyél a motorodra, ha fizetnek érte!
Egyetlen jó tulajdonsága van, ha tolod a motort, nem csörög a felni. De ezzel vége is a dolognak. Mellesleg 17'000ft-ért aranyáron adják...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

ZsViktor2014. márc. 02. 11:08 | Válasz | #1011 
A felnid nem üt véletlenül? Nekem azzal volt bajom még a 250-nel! Viszont ha szálszakadásos és úgy jártál vele, akkor köszönd meg az őrangyalodnak az eddigi foglalkozást! :)
Adminisztrátor, fórum moderátor

 © zsoltxc2014. márc. 02. 10:45 | Válasz | #1010 
Sziasztok! Nektek mi a véleményetek a gumikról? Hátsó gumit cserélnem kell, mert valószínűleg szálszakadásos. (Néha megdobja a hátulját, és erre semmi más magyarázatot nem találok ) Mikor megvettem, akkor is így viselkedett, de akkor még jobban zavart a hajtómű visítása. Mióta viszont ez a hiba orvosolva lett, már minden más egyébb hibáját ki akarom javítani... Szóval kinéztem egy Continental gumiabroncsot. 4 évszakos...közép árkategóriás... 17 ezer huf. Mi a véleményetek?

 © satyapapa2014. márc. 01. 20:08 | Válasz | #1009 
Holnap hivj fell...
06304373303-vagyok elérhetö

 © Oltósi László2014. márc. 01. 20:03 | Válasz | #1008 
Azt szeretném megkérdezni,hogy 125-ös majának, hogy lehet szétszedni a gyujtáskapcsolóját?
Mert nem tudjuk nyitni az ülést.Nem tudjuk balra fordítani a kulcsot.
Üdv: Laci papa.
Laci papa

KAMI2014. feb. 27. 21:07 | Válasz | #1007 
KÖSZIKE.KÖSZIKE.KÖSZIKE!
KAMI

Coller úr2014. feb. 26. 06:44 | Válasz | #1006 
Üdv,

NGK CR8E

"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

tamas2014. feb. 25. 21:56 | Válasz | #1005 
Hali!
A letöltésekben a 125-ös manualjaban benne kéne lennie. Olasz nyelvű ugyan, de hátha megtalálod...
Próbálkozz olyan boltban, ahol motoros pasi az eladó :-)
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

KAMI2014. feb. 25. 21:06 | Válasz | #1004 
ÜDV.MINDENKINEK!ISMÉT SEGÍTSETEK MÁR KEZDŐNEK.HA GYERTYÁT SZERETNÉK VENNI A GÉPBE,VAN-E VALAMILYEN SZÁM VAGY BETŰ AMIRE FIGYELNEM KELL.NETALÁN PONTOS NEVE A GYERTYÁNAK.FIATAL KIS CSAJOK VANNAK A MOTOROS BOLTOKBAN MINDENT KATALÓGUSBÓL NÉZNEK ÉS VISSZAELLENŐRIZNÉM ŐKET,NE KELLJEN VISSZAROHANGÁLNI REKLAMÁLNI,CSERÉLNI.KÖSZIKEEEE..
KAMI

tamas2014. feb. 13. 21:05 | Válasz | #1003 
Szia Ata!
A riasztó akksit beszerelni, nem gányolás.
Én 250-esbe 4 évig használtam 7Ah-s riasztóakksit, azzal (meg egy vadi új ugyan olyannal) adtam el, de azóta is az elsővel használja a gazdi.
Ha azt nézem hogy akkor a belevaló motorakksi 12'000ft volt, ezt meg 2'500-ért 6. éve használjuk, azt gondolom megérte. A garancia nem 6 hanem 12 hónap.
Ha a sarukat tisztességesen felszorítod és leforrasztod, a vezeték másik végére pedig egy 6-os csavarral rögzíthező kábelvéget teszel, azt a gyári csatlakozóra rögzítheted.
Ezzel megtakaríthatsz alapból minimum 8-10'000 forintot, az élettartamról nem beszélve.
Nem mellékes, hogy a 7Ah-s akkuról az 500-as T-MAX és a 600-as sportmotor simán indul. Ezeket sokkal tartósabbra csinálják mint a járművekbe tervezeteket.
Szerintem Neked a 125-ösbe elég lenne a 7Ah is. A T-MAX-ban van 9Ah-s.

De a döntés a Tiéd!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © ata892014. feb. 13. 19:43 | Válasz | #1002 
Olvastam ezekről a riasztós aksikról, de nem szeretnék mókolni, meg pár ezer forinton nem múlik.
Én is valami márkásra gondoltam, csak a méretre kell odafigyelnem.
Köszöntem
Yamaha Majesty 125 1999

 © passat522014. feb. 13. 17:39 | Válasz | #1001 
Tehetsz bele akár riasztó akksit is ha olcsót akarsz, csak a vezeték rákötését kell megoldanod. A választásnál a lényeg, hogy mérd meg a méreteit, hogy beférjen a régi helyére.
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © satyapapa2014. feb. 13. 17:36 | Válasz | #1000 
A vARTA JÓ márka,de talán van olcsób is..vannak riasztóhoz való aksik,ami elég olcsók,,és sokan esküsznek rá.J aés van kinai is,,,hm
Szerintem ha módod van rá vegyél tuti márkát ami persze méretre ok.
06304373303-vagyok elérhetö

 © ata892014. feb. 13. 17:33 | Válasz | #999 
Hello!
Tavaly szeptemberben sikerült vásárolnom egy 99-es évjáratú 125-ös majestyt.
Jelenleg Varta (12V 9Ah 12N9-4B-1/YB9-B) aksi van a gépben, de haldoklik.
Aksit szeretnék venni, de nem tudom hogy mit érdemes, maradjon ez a típus vagy esetleg valami más márka?
Köszönöm
Üdv
Yamaha Majesty 125 1999

tamas2014. feb. 02. 16:27 | Válasz | #998 
Természetesen jó.
Ha együtt indulunk, együtt érkezünk. Volt már olyan hogy valaki lemaradt, de az esetek túlnyomó részében nagyon figyelünk a kisköbcentis gépekre. A felvezető után a bojban minden úgy történik, ahogy a kicsik bírják.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2014. feb. 02. 16:06 | Válasz | #997 
A kis ccm mennek elöl és adják a tempót. Sokat motoroztam 25-össel a csapatttal.
Motor után,első a család legyen!

 © Kiss Róbert2014. feb. 02. 12:57 | Válasz | #996 
Szerintem elég mert alkalmazkodik a csapat a legkisebb ccm-hez! Nem a rohanásról szol itt a motorozás !

KAMI2014. feb. 02. 12:34 | Válasz | #995 
MÉG EGY KÉRDÉS??HA SIKERÜLNE VELETEK GURULNI VALAMERRE,A 85-90km/h UTAZÓSEBESSÉG ELÉG A NEMLEMARADÁSHOZ?JOBBAN NEM SZERETNÉM HAJTANI A GÉPET!!!!ÜDV.
KAMI

KAMI2014. feb. 02. 12:30 | Válasz | #994 
KÖSZÖNÖM A VÁLASZOKAT!!!
KAMI

tamas2014. feb. 02. 09:32 | Válasz | #993 
De ott 95-öst tankolsz nem?
Mert azt már én is tapasztaltam szlovák és román kutaknál, hogy jobbak a menettulajdonságok, dinamika. Volt olyan itthon, hogy a 11 litetes tankba úgy, hogy még volt benne, tankoltam 12 litert. Külföldön ez soha nem fordult még elő...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. feb. 02. 07:25 | Válasz | #992 
Ha beletöltesz 98-ast némileg javul a dinamikája a gépnek,de szerintem az árkülönbözet neméri meg.
Próbáld ki és ha neked megfelelően változik akkor hajrá,,baj nem nagyon lesz belőle
A 98-as benya tartalmazhat plusz adalékot ami fincsi lehet a motornak.
Én az olaszoknál ha tankolok akkor mindig sokkal jobban megy a gép,ott jobb minőségü-másabb a benzin.
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2014. feb. 01. 23:16 | Válasz | #991 
Szóval, 125-ösbe, 98-as benzin.
Tulajdonképpen mehet. De minek.
Mi is a különbség a 95-ös és a 98-as között? A oktánszám. Ha a motort 95-ös benzinre tervezték és alacsonyabb oktánszámút tankolsz, kopogni fog. Ha magasabbat kárt ugyan nem teszel benne, de a tökéletlenebb égés miatt túlfogyasztást eredményezhet. Ha növeled a kompresszióviszonyt és hozzáállítod a gyújtást, akkor hagyszóljon!
Nekem a zsugormotoros Ladába a hengerenkénti 14,5BARos kompresszióhoz és a hozzáállított gyújjtással tökéletes a 98-as benzin. 95-össel megy csörög, kopog.
Szóval szériába inkább ne... Én is kipróbáltam a 250-esnél és a T-MAX-nál is, de nem jött be. Tegyél bele kicsi Spurit, ártani nem fog, de a lelkednek jobb lesz :-)
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © zsoltxc2014. jan. 20. 16:56 | Válasz | #990 
Hááát én nem látok rajta rendellenességet... De valami van vele az tuti. Na majd a mérések :-)csak idő legyen rá

tamas2014. jan. 18. 21:22 | Válasz | #989 
Elkoptak, hallhattad.
...még látni is akarod? Nem vagy kicsit tehetetlen...?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © zsoltxc2014. jan. 18. 18:37 | Válasz | #988 
Megérkezett az új fogaskeréksor... Kicseréltem a régit és tökéletes lett :-) Ki próbáltam, és mintha az angyalok tolták volna a gépem :-) Viszont fogalmam sincs mi lehet a baja a régi fogaskerék sornak... Ha jobb idő lesz akkor tüzetesen átvizsgálom mi is okozhatja a visítását. Jó motorozást :-)

 © zsoltxc2014. jan. 13. 08:54 | Válasz | #987 
Igaza van Tamásnak, ezt látni kellene, egy pontos diagnózis felállításához... Így sajna megveszek mindent amit hibásnak tünhet

 © zsoltxc2014. jan. 13. 08:39 | Válasz | #986 
Igazad van... ennek is van sivító hangja a variátorból is, de ez akkor is visít ha középsztenderre rakom is megpörgetem. A hang pedig a kuplungból jön, vagy a kihajtásból. Ma szép idő van, de nem megyek vele, mert az emberek hátrafordulnak megnézni hogy mi ez a traki ami közeledik

Coller úr2014. jan. 13. 08:22 | Válasz | #985 
Csak egy ötlet....
Nekem az sr visít állat módjára, mégpedig azért mert krómozott a variátor tárcsa, és az ékszíj ilyen hülye hangot ad.
És nagyjából akkor hallani nagyon ha gyorsítok.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © zsoltxc2014. jan. 12. 16:12 | Válasz | #984 
Igazad van... ezt így látatlanba nem lehet... én meg még csak hasonló hibával sem találkoztam sosem...

tamas2014. jan. 12. 16:09 | Válasz | #983 
Akár azzal is. Ha a fogak nem osztókörön futnak, megette a fene. Lehet hogy kivan az egész hajtómű...
Látni kellene...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © zsoltxc2014. jan. 12. 15:56 | Válasz | #982 
Csak gázadáskor... akkor visít.

 © zsoltxc2014. jan. 12. 15:19 | Válasz | #981 
Kicseréltem és semmit sem javított rajta. A fogaskerék áttétellel lehet a baj szerinted?

tamas2014. jan. 12. 15:17 | Válasz | #980 
A kuplungszerkezetben lévő tűgörgős csapágysort is kicserélted? Van benne nem?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © zsoltxc2014. jan. 12. 14:59 | Válasz | #979 
Sziasztok! A kuplung tengelyt kicseréltem, bááár úgy emlékeztem, hogy nagyobb bemaródások vannak rajta. Szétszedtem, és kicseréltem a tengelyt azért. A fogaskerekeket is megvizsgáltam és nem látszik rajta kopás nyom. Persze ettől még lehet rossz. Nos összeraktam és a sivító hang ugyan úgy megmaradt... Valami ötletetek van? Már ott tartok, hogy veszek hozzá fogaskerekeket kompletten...

 © zsoltxc2014. jan. 01. 10:50 | Válasz | #978 
Tudom :-) Ezzel a géppel úgy kanyarodok hogy még biciklisek is elkerülnek :-P

 © zsoltxc2014. jan. 01. 10:48 | Válasz | #977 
Boldog Új Évet Kívánok minden motorostársamnak! Balesetmentes motorozást!

Feco2013. dec. 24. 05:55 | Válasz | #976 
Azért a variátort is nézd meg.
Motor után,első a család legyen!

 © Kori2013. dec. 23. 21:35 | Válasz | #975 
Sziasztok!
A 125-nek a karbijával lehet valami mert még jó időben nem megy többt 80nál aztán ugrik egyet és mgy mint a bolond.
mi lehet vele?

Coller úr2013. dec. 18. 15:31 | Válasz | #974 
Áá fene megette... :).
Le kellene szedni a hátsó kereket, annak meg neki nem állok.
Van egy kis apriliám azzal szoktam télen szaggatni az aszfaltot.
Lehet vele darabosan fordulni....tudod mint aki be van f..va.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © zsoltxc2013. dec. 17. 17:53 | Válasz | #973 
Az valóban nem nagy táv. Nekem több mint 20 és bizony lefagytam a gépről, hiába öltöztem fel melegen... Téli gumit tettél fel?

Coller úr2013. dec. 15. 18:14 | Válasz | #972 
Nincs fűtött cuccom. 9 km a munkahelyem, az nem olyan sok.
Van egy bőrkabátom meg egy bőrgatyám,elég meleg.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © zsoltxc2013. dec. 15. 09:05 | Válasz | #971 
Szia! A szelephézagot beállítotottam a gyári értékek szerint. Az autómata szívatót viszont kihagytam mert az előző tulajdonos nem mondta, hogy nehezen indul a fagyokban. Van valami fűtött motoroscuccod?

 © zsoltxc2013. dec. 15. 09:03 | Válasz | #970 
Akkor az lehet a gáz. Nehezen indul de nagyon és hiába a fagyos idő néha néha megyek vele. Valamelyik nap átnézem, mert megérkezik a kuplung tengelye és a csapágy

Coller úr2013. dec. 13. 09:42 | Válasz | #969 
Esetleg szelephézag, de ahhoz annyira nem értek.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

Coller úr2013. dec. 13. 09:41 | Válasz | #968 
Hali!

Annak indulni kell. ha négy tekerés után sem indul, akkor valami baj van.
A dúsító csavarnak(karbi) pontosan 2.5 fordulaton kell lenni.
Az automata szívató lehet rossz, valamint a karbin van külön fűtés(két spagóca csatlakozik a tetején).
Én tavaly az egész telet végigdolgoztam vele, mindig pöcc, röff volt.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © Carlos2013. dec. 13. 08:16 | Válasz | #967 
Az enyém érintésre indul! Nem kell az önindító gombját néhány másodpercig nyomva tartanom!Bár én már "M-zároltam" a motort, lemostam, szárazra töröltem, az aksit feltöltve kiszereltem, az egész járművet bebugyoláltam, így várja a kikeletet. :)

tamas2013. dec. 12. 20:19 | Válasz | #966 
Hidegindító.
Ha rendesen be van szabályozva, simán indulnia kell.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © zsoltxc2013. dec. 12. 19:25 | Válasz | #965 
Nektek is nehezebben indul a fagyos reggeleken? Önindító spray-t használtok? Nem károsítja az szerintetek a motort?

 © zsoltxc2013. nov. 19. 16:33 | Válasz | #964 
A kihajtásé is és sajnos nem úszta meg... a tengelynek is annyi. Nagy vonalakban megnéztem mi is az ára egy eredeti Yamahának, úgyhogy azt nem veszek. Most új vadászat a neten egy elfogadható árban lévő és hibátlan tengely után.

tamas2013. nov. 17. 18:32 | Válasz | #963 
Ugye mondtam... #953
Ha be van rágva sajnos kakukk. A tengely megúszta? Úgy emlékszem, az a kihajtásé egyben ugye? Ha az is be van rágva, jobb ha cseréled egyből!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © zsoltxc2013. nov. 17. 17:52 | Válasz | #962 
A sikító hangot a tűgörgős csapágy okozza... HKS 22X31X15 IPX2 Méretű. Mikor szétszedtem és tökéletesen elmostam, és alaposan bezsíroztam. Így mikor csak gurulok nincs hangja. Sajnos gázadásnál van. Ez csere

Feco2013. nov. 15. 21:37 | Válasz | #961 
Igen.
Motor után,első a család legyen!

 © PólyaSándor2013. nov. 15. 21:17 | Válasz | #960 
ebay szerintem csak

 © PólyaSándor2013. nov. 15. 21:07 | Válasz | #959 
Van egy 2004-es majesty 180-om. Ennek ugyanolyan a variója mint a 125 és 150??

 © zsoltxc2013. nov. 11. 17:22 | Válasz | #958 
Nem tudtok olyan webáruházat ahol a majestyhez lehet vásárolni markolat fűtést ?

 © zsoltxc2013. nov. 11. 17:19 | Válasz | #957 
Már nem sok lépés és én is klubtag lehetek

 © zsoltxc2013. nov. 11. 17:17 | Válasz | #956 
De maga a motor tökéletes és állítom, hogy így normál használat mellett ( bejárató tempó ) nem szik 2 litert sem

 © zsoltxc2013. nov. 11. 17:15 | Válasz | #955 
Sziasztok ! Ezt valóban szétszedem a hétvégén mert így nem hagyhatom. Csúnya hangja van. Már akkor is megvolt mikor megvásároltam. Sőt a srác akié volt az is beszámolt erről a hangról. Elsőnek a hajtóműre gyanakodtam. Nos abban valóban volt egy rossz csapágy amit ki is cseréltem. De kicseréltem a többit csapágyat is. Aztán gyanakodtam a variátorra. Mikor levettem a deklit akkor viszont a nyiszorgás egyértelműen a kuplungból jön. Menet közben nem lehet hallani a motor hangját, csak ezt.

Feco2013. nov. 08. 07:00 | Válasz | #954 
A rossz csapágy olyan recsegéshez hasonló hangot szokott produkálni, de hát egyszer minden először van...Szétszed megnéz ... "Látni kell"- mondta nagytapasztalatú barátom, a neten nem lehet.
Motor után,első a család legyen!

tamas2013. nov. 07. 21:37 | Válasz | #953 
Van egy tűgörgős csapágysor. Na ha az száraz, rozsdás, be van rágva...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2013. nov. 07. 21:08 | Válasz | #952 
Az alapok egyformák a 25-ösnél ée a 250-esnél is csak a nyikorgást nem értem...Volt már rángatás csúszás, de nyikorgás?? Alapból kitakarít, átmérőket leellenőriz, aztán meglátjuk.Lehet megégett? Úgy nyikorog mint a fék??
Motor után,első a család legyen!

tamas2013. nov. 07. 18:21 | Válasz | #951 
...hát, a kuplung csikorgásának oka nem egy esélyes... Van ott bőven forgó-mozgó csúszó alkatrész. Nem ártana szétszerelni, kitakarítani, lezsírozni és úgy összerakni.
A 250-es letöltésekben találsz Zsolt tollából egy kuplungfelújítást PDF formátumban, érdemes lenne átnézni, a 125-ös is hasonló szerintem.
Feco, nézz már rá légyszíves!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © zsoltxc2013. nov. 07. 17:28 | Válasz | #950 
Sziasztok! Továbbra is csikorog vagy nem is tudom milyen hangot ad ki. De hogy pontosítsak a hang nem a variátorból hanem a kuplungból jön. Leszedtem a deklit is tisztán hallatszik így. A hétvégén megmérem a hajtószíjat. Az lenne kopott?

Feco2013. nov. 03. 05:22 | Válasz | #949 
Ez is egy megoldás.
Motor után,első a család legyen!

 © zsoltxc2013. nov. 02. 18:26 | Válasz | #948 
Kicserélem inkább. Az az veszek egy utángyártottat. Mert nem maradhat úgy hogy hangosabb a csikorgás menet közben mint a motor dohogása...

tamas2013. nov. 01. 19:39 | Válasz | #947 
Megfizettük azt többen is. Én nagyon komolyan kiszámoltam, kimértem (legalábbis úgy gondoltam) mindent, mégis egy variátor, egy szíj és 8 görgő lett az ára. Pluszban elúszott egy közös mátrai motorozás a csapattal... Drága okoskodás volt...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2013. nov. 01. 19:00 | Válasz | #946 
Na erről nem akartam írni de valóban egyikünk már megfizette a tanulópénzt!!
Motor után,első a család legyen!


Első ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől