|
|
|
2012. nov. 14. 20:29 | Válasz | #1406 | |||
Ön nyert! :)
| |||
| |||
© Katona zsolt | 2012. nov. 14. 20:29 | Válasz | #1405 | ||
Sziasztok! Én Jasával értenék egyet. Ennyi pénzért csak olyan mocit fogsz kapni amire egy valag pénzt kell költeni. Normális mocit 300 alatt nem kapsz. | |||
|
© Wiking | 2012. nov. 14. 13:45 | Válasz | #1404 |
Tamás! ÉÉn már tudom kié ez a paripa! A lakhely árulkodó volt számomra :D Zs.Viktor tulajdona ha nem tévedek! :)
| |
© Wiking | 2012. nov. 14. 13:41 | Válasz | #1403 |
Még annyit tennék hozzá az előző hozzászólásomhoz, hogy a tárcsafék előnye nem csak az, hogy jobban fog mint a dob, de cserélhető a tárcsa ha elkopik, nem úgy mint a dob. Az kerékkel együt cserélhető maximum, és nem olcsó egy új hátsófelni...már ha lehet egyáltalán kapni. Az utólagos átépítés meg megintcsak eléggé költséges, és sok gond is előjöhet az alkatrészekkel.
|
© jasa | 2012. nov. 14. 12:41 | Válasz | #1402 | ||
Szervusz ! Előrebocsátom hogy: - nekem soha nem volt majám, - de kezdettől itt vagyok, és sokan ismernek ( ) ezzel együtt vállalom az alábbiakat: 1. az általad kinézett évjárat (98-00) és árkategóriában (200 e) igazán jó állapotú és tartósan megbízható gépet találni nagyjából a csodával határos eset. (A paripák túlnyomó része olasz eredetű, gyakran bizonytalan előéletű, már sokat megélt jószág, bőőőőven a hírdetésekben szereplő 20-30 ekm felett . 2. minél olcsóbbat veszel, vétel után (előbb- utóbb) várhatóan annál több pénzt és energiát kell ráfordítani, nagy valószínűséggel..... 3. ha nem értesz a típushoz, főként ha még egyáltalán nem volt robogód, igen ajánlott valaki szakértővel menni vásárolni....megelőzendő jónéhány későbbi kellemetlen és drága meglepetést sok tapasztalat igazolja ezt. 4. természetesen mindenre van kivétel....#csodalk] 5. mindezekkel együtt a felsoroltak közül talán leginkább az 5-ös jöhet szóba, egyetértve az #1400 véleménnyel. Sok sikert ! | |||
| |||
2012. nov. 14. 11:39 | Válasz | #1401 | |||
Mindenesetre a kasztni nagyon rá van szabva az 1-es jelöltön az YP-re, az ülés és a tükrök is a DX-é... A 2-es nagyon korrekt és szép leírás. A többit hallani kéne a helyszínen, utazni kő... A 3-ast megnézi Neked Orpi ha szépen megkéred rá, de szerintem kár a fáradtságért... A 4-est is hallani kellene. Az 5-ös a nyerő. Ha ettől az évjárattól, típustól nem akarsz fiatalabbat, akkor ezt érdemes megnézni. Fiatalabbat én is tudok ajánlani, ez már a kétlámpás verzió, az ülés alól kivették a tankot és kétsisakos a tárolóhelye. Ismerjük a gazdáját, tudjuk hogy nem hajtja a motor és nem is tegnaptól van nála. Úgy tudom Ő is motorcserén töri a fejét, hátha érdekel Téged vagy valaki mást! Íme: Kié lehet...? | |||
|
© Wiking | 2012. nov. 14. 09:59 | Válasz | #1400 |
Sziasztóóók! :) Így van...leg számottevőbb különbség az a hátsó tárcsafék a DX és YP között. Ezenfelül másabb a taposó műanyag is és van bennük csomagtér világítás is. Én főleg a hátsó tárcsafék miatt leginkább az utolsót ajánlanám megvételre, de küllemre is ez van a leg szebb és leg jobb állapotban. Ez egyébként nem Gazsi motorja? Neki volt ilyen szinű ha jól emlékszem, és ő is BP-n él. |
© Kiss Róbert | 2012. nov. 14. 08:44 | Válasz | #1399 |
Igazából talán a hátsó fék a külömbség csak,a DX tárcsafékes hátul is az YP dob fékes! | |
2012. nov. 14. 06:35 | Válasz | #1398 | |
Az 5-ös a legígéretesebb.
|
© Kotama | 2012. nov. 13. 23:08 | Válasz | #1397 |
Szerintem azért írta hogy dx, mert a hátsó műanyagon is az van feltüntetve az emblémán. Egyébként az fontos, hogy yp vagy dx? | |
© Kiss Róbert | 2012. nov. 13. 22:41 | Válasz | #1396 |
Az 1-es az nem DX hanem YP ,elirták vagy nem ismeri a gazdája a tipust!!!
| |
2012. nov. 13. 22:19 | Válasz | #1395 | |||
Én első körben a külsőt tekintve az 1,2,5 sorszámúval foglalkoznék! A többin soknak tartom az esztétikai hibákat! Mert egy jó fényezés kb. annyi, mint egy motorgenerál! Talán még könnyebb is egy motorfelújítást elvégezni/tetni/, mint egy fényezést! | |||
| |||
© Kotama | 2012. nov. 13. 21:25 | Válasz | #1394 |
© jasa | 2012. okt. 02. 11:27 | Válasz | #1393 | ||
- ha csak 1 motorra van pénz, de több célra is kellene, akkor automatikusan kompromisszumot kell kötni, be kell vállalni hogy jó lesz, de egyikre sem igazán.... (Vagy pedig súlyozod az igényeket....én ezt tettem.) - maxirobogó kategóriában (az olaszokat illetve a tajvaniakat nem számítva - nálunk ezek marginálisan vannak jelen) a japán "triumvirátus" uralkodik: ebből is ha egységnyi a Honda, kb. háromszor annyi a Yamaha (Maja) és kilencszer annyi a Suzuki(Burgi).... de lehet hogy még erősebbek az arányok. Ez magyarázza a kínálati helyzetet. (a piac 90 %-a meg olasz import. ) | |||
| |||
2012. okt. 02. 07:32 | Válasz | #1392 | |||
Csak a regi f650 st johet szamitasba. A gs v cs nem kenyelmes. Ezeknel ulespoziciot levittek, labtartot fel ill hatra vittek. Nem ferek el rajtuk. A regi kenyelmes. Pegazonal jobbak foleg a fogyasztasi adatok.
| |||
|
2012. okt. 01. 22:56 | Válasz | #1391 | |||
Csere BMW F650? GS, vagy CS? Megint elkalandozol? :) Régebben én is gondolkodtam GS-en, de aztán kipróbáltam Tamás sórogának a Pegaso-ját és elég kellemetlen volt az 1 henger vibrációja. Bár lehet, hogy a BMW jobban megoldotta a problémát.
| |||
| |||
2012. okt. 01. 22:18 | Válasz | #1390 | |||
Az sárga, csak tudod a fényviszonyok ! ( két hete lakik sógoréknál de már nem találja az ékezetes betűket ) ( reggel törlök mert kikapunk ) | |||
| |||
© passat52 | 2012. okt. 01. 22:10 | Válasz | #1388 | ||
Valahonnan olyan ismerős az a rózsaszín garázs háttér!:) De a motor szép! | |||
| |||
2012. okt. 01. 21:59 | Válasz | #1387 | |||
Kicsi alku belefér de sok nem. Az árából jó motort kellene vennem tehát v jól eladom v marad. Bár télre csak én szoktam motort venni :D
| |||
| |||
© CsabaB | 2012. okt. 01. 21:48 | Válasz | #1386 |
Szép, de a limitem felett van sajna. :(
| |
2012. okt. 01. 21:44 | Válasz | #1385 | |||
| |||
© CsabaB | 2012. okt. 01. 21:37 | Válasz | #1384 |
Melyik a tiéd?
| |
© CsabaB | 2012. okt. 01. 21:35 | Válasz | #1383 |
Néztem, az nekem drága. :(
| |
2012. okt. 01. 21:33 | Válasz | #1382 | |||
Én is hirdetem a burgit. Itt az ősz, ismét elkapott a bmw láz. ( de lehet ne is karom eladni, tudja a fene :D )
| |||
| |||
© satyapapa | 2012. okt. 01. 21:15 | Válasz | #1381 | ||
Itt a klubban nmrég hirdetett valaki 400as majestyt,,talán még aktuális,ha gondolod azt azért kukancsd meg.
| |||
|
© CsabaB | 2012. okt. 01. 21:08 | Válasz | #1380 |
OK. Kösz az infót, valamelyik délután elugrok szétnézni.
| |
© satyapapa | 2012. okt. 01. 21:03 | Válasz | #1379 | ||
Én is ott vettem,,,velem szemben nagyon korrekt volt a srác,,250ezer ft volt a 400as burgi,+papirozás,(másfél nap). A vizpumpa ház volt sérült de adott egy másikat cserébe,kifogástalanul müködik. Ha vásárláson gondolkodsz mindenképp olyan gépet válasz amit ha kell ""gyorsan"" ellehet adni mert,,kedvelt tipus,jó az alkatrész ellátás,megbizható és könnyen szervizelhetö tipus, jó az ár érték arány, én is ilyen szempontokat követve választok,,,nemmindig a szivemre halgatok. | |||
| |||
© satyapapa | 2012. okt. 01. 20:55 | Válasz | #1378 | ||
Motort eladni tavasszal lehet jól.venni viszont összel érdemes mert a vevö sokkal jobb alkupozicióban van,komoly összeget lehet megsporolni
| |||
|
© CsabaB | 2012. okt. 01. 20:55 | Válasz | #1377 |
Az Xö nagyon tetszik külsőleg, de... Igen az ár nálam is erősen korlátozó tényező. Azt hiszem elugrok Kistarcsára szétnézni a Burgik között. | |
© satyapapa | 2012. okt. 01. 20:48 | Válasz | #1376 | ||
X9 sok elektromos problémával küszködik,,ha jó megy mint a rakéta (ha jó!!!). Nekem a 400 burgi van és nem panaszkodom,,400as majára nem volt pénzem se. Ezután talán T-Max következik. | |||
| |||
© CsabaB | 2012. okt. 01. 20:29 | Válasz | #1375 |
Akkor a Burgisok butábbak, mert nem várnak ki? Satyapapánál lehet az igazság. X9 nem ajánlott? Malagutiból is kevés van, de sok idő van még tavaszig, meg igazán nincs is még szezon vége, szerencsére. :) | |
© satyapapa | 2012. okt. 01. 20:18 | Válasz | #1374 | ||
Burgiból azért van sokkal több,mert a 2ezres év környékén 400as bol nemnagyon volt más választás,,,és az olaszok is rengeteget vettek, Meg aztán jó kis gép,persze a maja is nagyon jó. | |||
| |||
© passat52 | 2012. okt. 01. 19:55 | Válasz | #1373 | ||
Az oka szerintem, hogy itt a szezon vége és ilyenkor már nincs ára a motoroknak! Aki eladni szeretne kivárja a tavaszt amikor a motoros szezon indul és az árak is magasabbak lesznek!
| |||
| |||
© CsabaB | 2012. okt. 01. 19:19 | Válasz | #1372 |
Nézegetem a 400-as robogókat, de nagyon kevés a Maja, Burgman uralom van, mi ennek az oka? Szeretem a kis Maját, városban nagyon jó, de nekem kevés váráson kívül, ezért cserélném nagyobbra. A másik variáció, hogy megtartom és veszek valami túra gépet, de kereten belül igazán nincs kedvemre való, meg gazdaságilag is megterhelőbb, mint egy gépet tartani. |
2012. szept. 20. 20:21 | Válasz | #1371 | |||
Teljesen értem a helyzeted. Én dettó ugyan igy voltam a Majával.
| |||
| |||
© satyapapa | 2012. szept. 20. 14:03 | Válasz | #1370 | ||
na persze ugy könnyü hogy valakinek minden alkalomra van külön-külön motorja,,,,,Ünneplö motor,meg esöre való.meg csak ugy száguldozni való,meg csajozni stb
| |||
| |||
2012. szept. 20. 12:47 | Válasz | #1369 | |||
Akkor Neked ez a "Motort eladnék de tanácstalan vagyok" rovat volt...
| |||
| |||
2012. szept. 20. 12:10 | Válasz | #1368 | |||
Ma megjött a nemvárt vevő, hogy "magáévá tegye" a Majámat! Nagyon örülök, hogy most jött és nem kb.2 héttel előbb, mert akkor minden további nélkül eladtam volna! De ez a két hét "gondolkodási" idő elég volt számomra arra, hogy rájöjjek arra, amit többen is mondtatok? Minek nekem az X9? Kell a baj? Így örömmel tudatom, hogy a Maja MARAD, őt már ismerem, őt már rendbe raktam és talán azt is mondhatom, hogy ő már bizonyított!!!! Ha meg gyorsan akarok menni, akkor arra is meg van a megoldás! | |||
|
© Herold | 2012. aug. 28. 17:33 | Válasz | #1367 | ||
Hát ezaz!! Amúgy is honda mániás vagyok, csak rengeteg a de... | |||
| |||
© jasa | 2012. aug. 28. 13:43 | Válasz | #1366 | ||
Egy HONDÁ-ról ?...Miért akarna ? Egyébként, ha még sokáig így haladnak a dolog (benzinár felfelé, fizetés lefelé) lehet hogy ez lesz a következő váltás ("körváltás") | |||
| |||
2012. aug. 23. 11:23 | Válasz | #1365 | |||
Nincs mit! Jól tudod, csak álló hátsó keréknél tudod 4-ből üresbe tenni és utána jöhet az 1-es (a "kiindulási pont" az üres). Ha 4-ikből tovább taposod a váltókart akkor "behúzott kuplunggal" gurulsz. Ami megszokást igényel az az, hogy a váltó hosszabb úton jár (mert először oldja a kuplungot majd kattan a fokozat, majd a váltókar visszaengedésével! "csúsztatod" a kuplungot). Szóval a váltó karral finoman kell bánni. A sarok váltó pedig nagyon praktikus. | |||
| |||
© Herold | 2012. aug. 22. 19:56 | Válasz | #1364 | ||
Köszönöm!! Basszús, senki nem akar lebeszélni... | |||
| |||
2012. aug. 22. 14:11 | Válasz | #1363 | |||
Honda Innovám volt. kb:25 ezret mentem vele. 6000km-ként volt szervize, csak a szokásos: olaj, szűrő stb. No meg a láncra kellett mindig figyelni, hogy ne lógjon. Ennyi! A 28ezres futás alatt sem karbi állítás sem kuplung vagy váltó hiba nem volt. De még az első fékbetétet sem kellett cserélni. Még a gyári gumik voltak a motoron, igaz az első már csere érett, csakúgy mint a lánc is (megnyúlott). 80-85 km/h utazó és 2,0-2,1 liter/100km. Mindez 100kg önsúllyal. Szerettem. | |||
| |||
© Herold | 2012. aug. 16. 14:02 | Válasz | #1362 | ||
Maga a megoldás tettszik, azon már túl vagyok, Csak maga a motor gyakorlati oldala érdekelne. De 4-ből csk álló motornál tudod rakni az ürest, utána az elsőt. Vagy vissza sorban.
| |||
| |||
© juhász béla | 2012. aug. 16. 10:51 | Válasz | #1361 | ||
Az injektoros Aprilia,már megfordult nálam a legtöbb probléma a nagynyomásu szivattyuval van ,nem tul sokat bir,és huzós az ára is.De azt tudni kell hogy az injektosos Aprilia 7 bár alatti kompresszónál nem igazán működik,vagy besem indul,mig a karbis még 3 bár -nál simán beindul.Az hogy többet tud az injektiros az nem a befecskendezéstől van,hanem a 2 űtemű tuning a henger felömlők,sűritési viszony és a kipufogókkal való játszadozás ,ezek a fő szempontok.Ha már egy robogó elforog kb 15 ezerig akkor ott már mindegy hogy milyen uton kapja az űzemanyagot,csak kapja folyamatosan.Kunmadarason szoktak fiatal suhancok tuning robogókkal gyorsulni,és szinte mind karbis,holott aki oda benevez annak lenne is pénze injektorosra,és mégis a karbis tuningot választják./vajon miért?/
| |||
| |||
© Wiking | 2012. aug. 16. 09:10 | Válasz | #1360 |
Találkoztam már ilyennel, de csak használatban...elég fura szerkezet...Engem nagyon meg tudott keverni, de meg lehet szokni...csak eléggé Xar mikor meghajtod a gépet és végsebességnél visszadobod 1-esbe. ( mert ugye ezek olyan váltók aminél egy irányba léptetve a váltót vissza érünk a kiindulási pontba.)
| |
© Herold | 2012. aug. 16. 08:48 | Válasz | #1359 | ||
Ha már így pörög ez a rovat is, ráadásul szóba kerültek a keleti népek egyszerű közlekedési eszközei, had kérdezzem meg, van valakinek tapasztalata a körváltós gépekkel? Gondolok itt üzemeltetési és karbantartási tapasztalatra. Honda Cub, Innova, Wawe, ill. társai... | |||
|
© Wiking | 2012. aug. 16. 08:46 | Válasz | #1358 |
A mi 250-esünk is meg tudna táltosodni még 2 szeleptöl meg egy jó injektorrendszertöl :)
|
© Wiking | 2012. aug. 16. 08:45 | Válasz | #1357 |
Az injektoros témára hoznék egy példát! Aprilia SR 50ccm-es robogó...A sima sr karbis 70-80km/h-s végsebességgel, de van ennek a Ditech változata ami injektoros! Ennek 100+ km/h-s végsebessége van! Ugyan az a blokk és 2 ütemű technika... Szerkezetileg sem bonyolult az injektor, épp ezért nem túl gyakori az, hogy elromlik. Az üzemanyag tisztaságára kell figyelni, mer a szennyeződésekre érzékeny. A tuningra rátérve...Sokkal többet és többféle módon ki lehet hozni injektoros motorbol mint egy karbisbol.
|
2012. aug. 15. 23:30 | Válasz | #1356 | |||
Fúúú! És kergetőzünk a fák között, nem számít semmi! Fájin lenne!
| |||
| |||
2012. aug. 15. 23:05 | Válasz | #1355 | |||
Teljesen igazad van.Remélem még megélem hogy az injektort is elfelejthetem és olyan gépekkel fogunk járni mint a csillagok háborújában és akkor az úthibák se lesznek érdekesek.
| |||
|
2012. aug. 15. 22:45 | Válasz | #1354 | |||
Igen, ebben igazad van, de ha jól meggondoljuk, gyakorlatilag nálunk is lenne piaca egy ilyen motornak. Gondolj bele, hol kapsz egy komoly kerékpárt 115'000Ft-ért...? Na meg mennyi lenne egy ilyen kis hazánkban? Szerintem felvernék simán egy millára... A műszaki részében, a környezetvédelmi szempontokon nincs mit vitatkozni, a jövő az injektoré. Meg az olyan járműveké amik ha elromlanak, bizony hozzá sem tudsz szagolni ha szeretnél, ha nem. Számítógép, hibakódolvasó kell hozzá ha tetszik, ha nem... Állsz az út szélén és várod az autómentőt... Már ha elromlik... Bízzunk benne hogy nem fog! Mert ahogy Murphy megmondta, ami elromolhat, el is romlik... Csak idő kérdése... De hogy korszerűbb, takarékosabb, tisztább, modernebb, az vitathatatlan! | |||
| |||
2012. aug. 15. 22:39 | Válasz | #1353 | |||
Szerinted hova gyártják ezt a motort,mert nem japánba fogják eladni,hanem valamelyik fejlödö országba akik eddig biciklivel jártak. A yamaha nem hülyékböl áll azt gyártják amit a piacon értékesiteni tudnak.Ebböl a gépböl ezreket tudnak ott eladni.Te is inkább fejlödsz mint hogy vissza léptél volna egy ilyen olcsó motorra.
| |||
| |||
2012. aug. 15. 22:03 | Válasz | #1352 | |||
WILD magazin 201-es szám, 2012 augusztus (940Ft-ért kapható az újságárusoknál) Ebben a lapban az 57. oldalon a lap tetején találod a "Kismotor a biznisz Ázsiában" c cikét ajánlom Neked. Ebben egy Yamaha, 100 ccm-es, dobfékes karburátoros modelljéről ír, amit a Yamaha kereken 500 dollárért kíván értékesíteni. Íme: Ez ugyan egy 2007-es modell, de ugyan ezt gyártják jelenleg is. Azért a Yamaha nem hülyékből áll, gondolom megvan az oka hogy miért gyártanak ma is a nagyjából 115'000Ft- értékű motort...? Mi meg vesszük a 3'000'000 Ft-os csodagépeket... No comment... | |||
| |||
2012. aug. 15. 21:50 | Válasz | #1351 | |||
Azért már egy pár éve elfelejtették a motor és autó gyártok a karburátort.Haladni kéne korral:):):)
| |||
| |||
© juhász béla | 2012. aug. 15. 21:17 | Válasz | #1350 | ||
Ugy van ahogy mondod Satya.egy karbis vas még mindig megbizhatóbb mint egy injektoros,és nem hagy ott az ut szélén,igy vagy ugy de hazadöcög.
| |||
| |||
© Katona zsolt | 2012. aug. 15. 19:44 | Válasz | #1349 | ||
Szerintem mindegy hogy karbis, vagy injektoros a moci a legfontosabb a karbantartás, és a kíméletes bánásmód. Meghálálja magát | |||
|
© satyapapa | 2012. aug. 15. 17:49 | Válasz | #1348 | ||
No ez is tény!!! De vannak membrán nélküli karbik, ami egyszerü mint a faék, a Delortó 36-os karbi jó a 400as géphez,csak a gázbowdent kell kissé alakitani.És megy, mint a speedes zabtól a versenyló. A JUhász Béci igazán tudna mesélni a karbikról. | |||
| |||
© satyapapa | 2012. aug. 15. 17:43 | Válasz | #1347 | ||
Hát nekem volt gondom injektorral -autónál. Pl nem akar indulni,,vagy 80-90es temponál elözni kezdtem mire hirtelen leesett a fordulat majd megált,,,Utána rövid ideig még müködött,,,, a csere bontottba 50ezerbe került..és 2hetembe..Tény hogy jó dolog a befecskendezö de azért figyelembe kell venni,azt hogy drága dolog ha bedöglik,nem javitható,csak csere. Egy karbit szét lehet szedni ezt azt kilehet benne cserélni ha ügyes valaki és némi szerszámmal rendelkezik.Meg aztán néhány esetben a rosszul müködö kis hibás karbival még lehet menni,,bár nyügös. | |||
| |||
2012. aug. 15. 17:37 | Válasz | #1346 | |||
Mondjuk nekem épp az atlanticon kellett cserélni injektort mert a rossz fesszab kinyirta.Többet evett és köpködött egy kis benzint az olajba. De 12-ért vettem bele egyet és tökéletes volt. Egy gumimembrán drágább :D
| |||
| |||
© passat52 | 2012. aug. 15. 17:32 | Válasz | #1345 | ||
Én talán feltenném a kérdést a fórumon, hogy volt e már valakinek problémája az injektor miatt? Nekem spec nem és nem is tudok róla, hogy a fórumon valaki ez miatt panaszkodott volna! Természetesen a neten lehet olvasni ellenvéleményeket de!!!! nem biztos, hogy a gyártó a hiba okozója! | |||
| |||
2012. aug. 15. 17:27 | Válasz | #1344 | |||
Köszönöm a válaszotokat! Ez is löket volt részetekről abba az irányba amelyik felé én is szívesen mozdulok! De egyenlőre még meg van a Maja és még nem is tárgyaltam az általam kiszemelt vevővel! Azért titkon abban bízok, hogy a jövőre már valami nagyobb ccm-es motival fogok Eger felé gurulni! | |||
| |||
2012. aug. 15. 17:22 | Válasz | #1343 | |||
Én karbisat vettem és újra azt vennék. Jó az injektor, nincs azzal semmi gond, előbb-utóbb minden azzal lesz szerelve talán. De én ockodom tőle és kész...
| |||
| |||
© satyapapa | 2012. aug. 15. 17:21 | Válasz | #1342 | ||
Az injektor nagyon jó,amig jó,,cseréje horribilis,,,a karbi minimálisan többet fogyaszthat 1-2deci/100km.és házilag is javitható,valamennyi szaktudással, kézügyességgel.Én karbi párti vagyok. Injektorral már volt gondom,,,,de hát ez a moderneb dolog,,autoknál mindenkép elönyösebb mint a karbi,viszont nehezebb tuningolni, | |||
| |||
2012. aug. 15. 17:19 | Válasz | #1341 | |||
Még csak agyalok és még a Majám is meg van! Az árat is nézem és a Maja még mindig drága az általam felsoroltakhoz képest! Mindenképp lesz rajta doboz, bármit is sikerüljön vennem. Aztán a doboz máris csinossá teszi a papné lányának a senekét! | |||
| |||
© passat52 | 2012. aug. 15. 17:11 | Válasz | #1340 | ||
Maját vegyél!!! Annak olyan szép asszonyos a hátsója! Nekem spec az Atlantic épp a hátulja miatt nem tetszik! A Burgi meg a hangja miatt! De kinek a pap, kinek a papné! Nekem a lányuk!
| |||
| |||
2012. aug. 15. 17:03 | Válasz | #1339 | |||
Nagyon "Simsonos" a formája! Robogót szeretnék! Szűkül a kör! Atlantic vagy Burgi. Amitől viszont tartok és félek, emiatt osszatok egy kis észt, az az INJEKTOR. Félek tőle, talán egyszerűbb és strapabíróbb a karbi, de ez csak az én véleményem. Atlantic injektoros, a régebbi burgik karburátorosok. Most akkor hogyan tovább? | |||
| |||
© juhász béla | 2012. aug. 15. 16:35 | Válasz | #1338 | ||
A teszteken mindig jókat irnak álltalában,mert el akarják adni.
| |||
| |||
© Pazo | 2012. aug. 15. 15:26 | Válasz | #1337 | ||
Még a piaggio beverly 500-asok vannak elég jó áron, jókat írnak róla teszteken.
| |||
| |||
2012. aug. 14. 23:07 | Válasz | #1336 | |||
Azt ugye tudod, ha az én mutatóm 130-at mutat, akkor GPS szerint legalább 138 környékén vagyok? Nekem az órám lefele csal és nem felfelé, mint az átlagok! Eitről hazafelé Fecó azt mondta, hogy Ő óra szerint 90-et jön! Oké! Az én órám végig 82-n állt! De ezt többen is tudják, mert a Gelse-i talira történő felvezetésemkor azt mondták, hogy 90, én meg óra szerint mentem 90-et, Jasa meg is kiabált, mert a többség keményen 100-at gurított! DE EZ MÁR KEMÉNYEN MIX VAGY 250 | |||
| |||
2012. aug. 14. 22:12 | Válasz | #1335 | |
Ezért érdemesebb nagyobb cm3 gépet venni.. Kevesebbet forog,van benne tartalék is ha kell. Ahol a "kicsi" már szenved ott a "nagyobb" vígan elvan. Nem azt mondom,hogy száguldozni kell! De a "nyugalom" az megvan. |
2012. aug. 14. 21:56 | Válasz | #1334 | |||
Az sem pite!
| |||
| |||
2012. aug. 14. 21:55 | Válasz | #1333 | |||
Az hogy 130-ig megy a mutató, az egy dolog. Nem megy az annyit. Ha alaposan megméred GPS-ekkel, akkor látod hogy az bizony kevesebb. De nem is ez a lényeg. Mellesleg én a sajátomra mindent egybevetve 700'000Ft körül költöttem, ebben ebbe volt egy komplett motorgenerál is. Ugye tudod mennyiért adtam el...? Sok sikert az eladáshoz, szorítok Neked hogy sikerüljön! | |||
|
2012. aug. 14. 21:18 | Válasz | #1332 | |||
Neked, 1,2-ben van a 400-as, nekem meg nem pontosan számolva, de simán 600-800ezer körül.
| |||
| |||
2012. aug. 14. 21:17 | Válasz | #1331 | |||
Neked is csak azt írhatom, hogy nem is gondolkodtam a 400-as Majában! Burgi és az Atlantic van jelenleg előttem! Egyébként a mostani válságnak nevezett időszakban nem biztos, hogy nem lehet kifogni egy jó vasat óccsón! | |||
| |||
2012. aug. 14. 21:15 | Válasz | #1330 | |||
Ide-oda futni kiváló, a fogyasztása és a szerkezete is mostanra rendben van. Eladás oka? Talán az, hogy rugalmasabban tudjak kisebb fordulaton 2 személlyel utazni, meg az sem elhanyagolható, hogy Fecó azt mondta, hogy Kecskemétről hazafelé ráállt 130-ra és GÓ hazáig! Na ezt a kicsi Majámmal akkor sem tenném, ha valaki fizetne érte, pedig 130-ig el megy a mutató, de ott már full a fordulat! | |||
| |||
2012. aug. 14. 21:13 | Válasz | #1329 | |||
Emiatt nem is agyaltam a 400-as Majában! Az asszony elválna, ha nagyon lehúznám a számlát! | |||
| |||
© satyapapa | 2012. aug. 14. 21:09 | Válasz | #1328 | ||
Nos igen!! a lelki nyugalmamnak jobban megfelelne más,de az meg talán nem lenne reális..Pl T-max, gilera 800, Honda x cb 1300, stb...Azt hiszem a vágyaink határait nem ismerjük, amig a lehetöségeink a döntöek. | |||
| |||
2012. aug. 14. 21:03 | Válasz | #1327 | |||
Ebben igaza van Passatnak. 500.000 Ft -ért 400- as Majestyből csak lepukkantat kapsz. Akkor valami más olcsóbb típust kell választani. Amugy sajnos valóban nem kapod meg érte azt az árat amiben van. Erre én vagyok az élő példa. Nekem bőven 1.2 körülben van a gép. Ha ugy döntök hogy eladnám sem adnám 850.000 alatt. És ugye az azért nem 1.2. Aki ismeri a motorom tudja miért ennyi.
| |||
|
2012. aug. 14. 21:00 | Válasz | #1326 | |
És a lelki nyugalmadnak gondolom..
| |
© satyapapa | 2012. aug. 14. 20:55 | Válasz | #1325 | ||
Hát nagyon jól megfelel a céljaimnak,,és nem kerül többe mint az elözö,, kisseb gépem.SÖT.
| |||
| |||
2012. aug. 14. 20:51 | Válasz | #1324 | |
Te minek is vettél 400-as krumplit??
| |
© satyapapa | 2012. aug. 14. 20:11 | Válasz | #1323 | ||
És miért akarod a kismaját eladni??Neked van nagy országuti cirkálód is..amivel már turázni is komolyan lehet. A 250-es maja ide-oda szaladgálásra,és még kisseb turákra is alkalmazható. Igaz hogy a klubban is sokan áttértek a 4-500ccm gépre,bár ez a talán a lelki nyugalomnak kell.Voltak páran akik évekig 125ös majával koptatták a betont. | |||
| |||
© passat52 | 2012. aug. 14. 20:11 | Válasz | #1322 | ||
Kedves barátom! Nem akarlak elkeseríteni, de ha 500 ezerben gondolkodsz akkor könnyen beleszaladhatsz egy lehasznált motorba. Jó motort miért adna el az eladó bagóért? Ami már megbizható keveset futott az 7 száz körül van szerintem! Tipus javaslatom a Maja, és nem azért mert nekem is ez van! Én 24 ezerrel vettem 4 éve. Most 49 ezernél járok és az 5 ezrenkénti olaj csere, fékbetét csere költségei voltak az igényei! Természetesen költöttem rá ezen kívül is de ez már tuning költség. Nekem bevált és az igényeimet maximálisan kielégíti! Nem kímélem, sokszor húzom neki a csutkát és ennek ellenére semmi gondom vele! Megjegyzem 500 ért nem adnám oda pedig tisztában vagyok vele, hogy kb annyi a mostani értéke! Esetleg a Goldért! | |||
| |||
2012. aug. 14. 20:06 | Válasz | #1321 | |||
Úgy gondolom, hogy 250ezer. Sajnos amennyiben nekem van azt soha sem fogom megkapni. Nem részletezem, de bőven 500ezer felett van. | |||
|
© Katona zsolt | 2012. aug. 14. 18:59 | Válasz | #1320 | ||
Mennyiért szeretnéd eladni a majádat?
| |||
|
2012. aug. 14. 18:09 | Válasz | #1319 | |||
Köszi! Az EIT-en azért nem került szóba, mer akkor még nem agyaltam a cserén! De maximálisan igazad van. Lehet jó és lehet rossz mindegyik! Első körön el kell majd adni az enyémet és csak utána tudok elindulni! Az árat tekintve Atlantic vagy Burgi! Aztán, ha befut valami alkalmi vétel, akkor meg azt! De ahogy írtad is még ráérünk vele, egyenlőre csak informálódni szeretnék! Köszi | |||
| |||
© satyapapa | 2012. aug. 14. 18:04 | Válasz | #1318 | ||
Városban araszolgatva ezer km annyi mint országuton 3ezer km. (KB)
| |||
| |||
© juhász béla | 2012. aug. 14. 17:17 | Válasz | #1317 | ||
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új.
| |||
|
© jasa | 2012. aug. 14. 16:41 | Válasz | #1316 | ||
Drága Zsoltom ! Ez egy gumicsont, a végtelenségig elrágódhatnánk rajta Azért kár, hogy nem pl. EIT-en említetted, jó téma lett volna, és szóban ezt is (mint annyi mást is)jobban tisztázhattuk volna.... Azt nem tudom, hogy mit ismersz az én véleményemből, de a 400-500 cc maxirobik környékén: - jó a burgi, jó a maja, jó az eswé, jó az atlantic stb lehet még sorolni.....ha egy tisztességes, karbantartott, és kíméletesn használt nem ősrégi példányra bukkansz.....és mindegyik lehet fost....cska, ha az ellentéte igaz. - persze lehetnek, vannak kisebb külömbségek és "tetszik-nemteszik" jellegű hitviták, de az előbbi közhelyszerű megállapításnál szerintem nem sokkal lehet beljebb jutni, mert mindenre van ellenpélda, meg kivétel (én azért jobban szeretem a bevételt ) Ha csak jövőre szándékozol cserélni, akkor meg ráérünk...... | |||
|
2012. aug. 14. 16:14 | Válasz | #1315 | |||
Egyenlőre, még meg van a Maja és még nem is beszéltem a barátommal az eladással kapcsolatban. Amennyiben valóban érdekli a dolog, akkor fogok konkrétabban keresgélni, most még csak infó szinten megy az agyalás! Legfőképpen azon, hogy pl.500.000-ft-ért milyen jó 400ccm-től robogót tudok venni? | |||
|
2012. aug. 14. 16:12 | Válasz | #1314 | |||
Így van kell egy doboz, meg, ha szükséges, akkor az oldaltáskák!
| |||
| |||
2012. aug. 14. 16:10 | Válasz | #1313 | |||
Én már régen eladtam vagy elcseréltem volna a Goldot, de az asszony "szerelmes" belé! Azt az egyet nem engedi, hogy eladjam! | |||
| |||
© juhász béla | 2012. aug. 14. 16:02 | Válasz | #1312 | ||
Fejlemény?
| |||
| |||
© juhász béla | 2012. aug. 14. 15:55 | Válasz | #1311 | ||
|
2012. aug. 14. 15:50 | Válasz | #1310 | |||
Isten mentsen hogy vitatkozzak, de a "nem eszi az olajat" az számomra nem 1dl/1000km alatt, hanem 0dl/5000km. Mennyi is ez akkor az olajtöltet mennyiségét alapul vévve olajcserétől olajcseréig? Vagy 10-25%? Az bizony eszi az olajat, csak úgy mondjuk (mert kulturáltak vagyunk,) hogy " csipegeti", csípi" az olajat. De a sógorom K-8-as Burgija is hozzányúl, és az én T-MAX-om is belenyúlt mikor meghajtottam mint egy eszelős. 20 km alatt kikajált egy decit, közben meg 1500km alatt semmit. Szóval van hogy csipegetik, van hogy eszik, van hogy zabálják. SomTomi mocija nem fogyasztja, de lehet hogy nem állatkodott vele még, mert tőlem biztos több esze van. Részemről a két henger, teljesen megértem amit MésziZs ír. Én is ezen okokból voltam a T-MAX mellett. A csomagtér másodlagos. Nagy doboz és kész! Elbírja! | |||
|
© satyapapa | 2012. aug. 14. 14:05 | Válasz | #1309 | ||
Hát nekem a 400-as burgi teljesen bejött.Az enyém nem eszi az olajat,Városban araszolva 1ezer km alatt 1deci alatt.Benzinböl 3,2-3,5L/ 100km..Amitota megvettem több mint 6ezret mentem vele minden nagyobb gond nélkül. Nem folynak a teleszkópok,prima a gyujtás,töltés,super fékek,,könnyen gyorsan szervizelhetö, Elötte volt 250-es majám 3 is,az sem volt rossz de kicsivel több gondom volt velük,,DE hozzá kell tennem hogy a maja kicsivel szeb (talán) A 250maját nem szabad összehasonlitani a 400as burgival. A 400-as maja éa a 400as burgi,,mindkettö jó vétel,de a burgit olcsób,ill könnyeb szervizelni.SZERINTEM, | |||
|
2012. aug. 14. 11:18 | Válasz | #1308 | |
A Piaggio X9 500-ast azt NEM lehet összehasonlítani egy "Bálna" Atlantic 500-al! Az X9 egy kalap ...... minden tekintetben! Suzuki Burgman 400 eszi az olajat bizony! K7-től már nem! Add el a Goldot a Méhbe. Valamit csak kapsz érte.. | |
2012. aug. 14. 09:16 | Válasz | #1307 | |||
Köszi! Semmit sem zárok ki, de a 400ccm alattiakat azt mindenképp! Bármekkora is legyen a csomitartó és bárhogy is menjen! Nincs problémám az Atlanticcal, de! Lehet, hogy én egy rossz motort próbáltam, de mentem még anno egy X9-500al. Minden oké volt csak én úgy éreztem, hogy szó szerint üti a seggemet a dugattyú! Rázta az ülést a nagy blokk, emiatt agyaltam a két hengeresben! Én is nézegettem a 600Winget, de nincs tapasztalatom és nem is ismerem! Ettől függetlenül minden infót köszönök! A Burgikról mennyiben igaz, hogy szeretik az olajat? Mennyire váltak be? Jasa véleményét ismerem! SatyaPapa és Topi mit mondotok? Az viszont nagyon tetszik a T-Max500-ban, amit Tamás mondott, hogy itt már nem robogó a futómű és kicsi a rugózatlan tömeg! Amennyiben szerencsém lenne, akkor elpasszolom a Maját és keresgélni fogok! A jövő szezonig ráérek! | |||
| |||
2012. aug. 14. 07:24 | Válasz | #1306 | |||
Szerintem simán képes rá és most hogy feldobtad az ötletet, el is gondolkodik rajta. És ez nem vicc részemről!
| |||
|
|
|
|