|
|
|
2010. márc. 31. 13:57 | Válasz | #300 | |||
Ez igaz, az alant leírtakban a motor átvizsgálás írtuk le, nem a lehetséges hibákat. Tény, hogy mint mindennek, ennek is el kell romlania. Ez többnyire akkor következik be mikor tulajdonosváltás van, mert két ember teljesen máshogy vezeti ugyan azt a járművet. Talicskás is sík ideg volt anno, mert nem ment a motorja (YP-250). Kipróbáltam és szerintem volt benne rő, éppen elég. Azután a hajtási láncot tették rendbe, jó lett. Erre eladta, vett egy 400-as vasat! De maradt a Majesty mellett, ez jelent valamit! Egy biztos, a használt motor lutri, eddig mind belenyúltunk (kis kivétellel) de amit rendbetettünk az tényleg jó és megbízható lett! | |||
|
© Zsolt | 2010. márc. 31. 14:23 | Válasz | #301 | ||
Üdv Sama a fedélzeten, tulajdonképpen a fiúk mindent leírtak. A 250-es sajnos kissé szervízigényes, de ha szeretsz bütykölni akkor igazi felnőtt LEGO-vá válhat. Ha van egy jó szerelőd minden gondot levesz a válladról, persze jó pénzért. Ha az első változatnál maradsz, akkor természetesen segítünk minden javítási dologban, de azért azt nemárt tudni, hogy egy szimpla villáskulcs készlet meg egy csavarhúzó ide már kevés. Szóval ebben az esetben érdemes karácsonyra is minőségi szerszámokat kérni.
| |||
|
© Sama | 2010. márc. 31. 15:15 | Válasz | #302 |
Köszi az újabb hozzászólásokat is. Nekem szinte szokatlan ez az együtt gondolkodás. (Az én köreimben.) Akárhogy is lesz őszintén hálás vagyok érte! Beszéltem Satyapapa által javasolt Misivel. Jelenleg sajnos nincs a tarsolyában az amit keresnék, de folyamatosan fogok érdeklődni nála. Abszolut hitelesnek vettem a szavait. Nem óvott annyira a keresett évjárattól, sőt szerinte jobban beszerezhetők az alkatrészei. A gondozás nekem evidens, anélkül nincs is meg nálam a motoros feeling! Csupán nem akarom megbánni, vagy egyből nagyjavítással kezdeni - főleg az anyagiak miatt. Vagy éppen útközben lerohadni. Azt meg, hogy egy használt motor lutri néhányszor már megtapasztaltam, de lutri az egy-két évvel fiatalabb évjárat is! Az esély meg arra, hogy a 6-8 éves jobb lehet, mint a 10-12 éves - csupán az évjárata miatt - szinte csak matematikai. Ugyhogy most a tőletek kapott tapasztalatok mellé "meghívom" a SZERENCSÉT is. |
2010. márc. 31. 15:18 | Válasz | #303 | |||
Úgy legyen! motrboltos barátom jelenleg is azt vallja, hogy az YP-250-es Majesty ami a 250-es kategóriában magasan a legjobb!
| |||
| |||
2010. márc. 31. 17:00 | Válasz | #304 | |||
Motorboltos barátom nem márkafüggő. Sőt. Én is véletlenül ültem a Yamahára, mint Te a Burgmanra. Ketőnk közül Te voltál aki már említett olyasmit hogy talán mégis jobb lett volna a Yamaha... | |||
|
© M. Zoltán | 2010. márc. 31. 17:17 | Válasz | #305 |
Hova lett Jasa üzenete, amire Tamás válaszolt?
|
© Zsolt | 2010. márc. 31. 17:28 | Válasz | #306 | ||
Én nem láttam semmit.
| |||
|
2010. márc. 31. 17:28 | Válasz | #307 | |||
Nem tudom, én is lesek...
| |||
| |||
2010. márc. 31. 17:31 | Válasz | #308 | |||
A 304-es beírás volt az övé, de míg a választ írtam és elküldtem az Övé elhussant...
| |||
|
2010. márc. 31. 17:40 | Válasz | #309 | |||
Miért mit itrál Jasa?
| |||
|
© Zénóka | 2010. márc. 31. 21:20 | Válasz | #310 |
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_majesty_yp180_rendszamos-3446033 Sama: Tudom nem 250, de azt írja több 50-est is beszámolna. |
2010. márc. 31. 21:23 | Válasz | #311 | |||
Szép, kiindulási alapnak tökéletes, biztos jobban el lehet adni mint az 50-es robikat.
| |||
|
2010. márc. 31. 21:29 | Válasz | #312 | |||
Hát sok a 180as-ért.
| |||
| |||
2010. márc. 31. 22:14 | Válasz | #313 | |||
Urak! ez kereskedés... kérem szépen anno. itt vettem a 250-re a fejidomot és az egyik oldalidomot.. megismerem a műhely előtti helyszínt! Általában olasz motorokat szokott összerakni és kint a főúton pedig van a boltjuk, ahol ki vannak téve a burgonyák, és szoktak lenni 400-as maják is... nem rossz szándékból írom, de szerintem ez a rendszámos majesty valami beszámított darab lehet... | |||
|
© Zsolt | 2010. márc. 31. 23:33 | Válasz | #314 | ||
Szerintem drága.
| |||
|
© jasa | 2010. ápr. 01. 00:46 | Válasz | #315 | ||
Lackó, semmi különös. Csak annyi történt, hogy Tamás # 303-jára hümmögtem egy kicsit, ("hivatalból" - burgmanusként) főleg a "magasan"-t kifogásolva. Úgy látszik a szervernek lelke van, mert eltünt... | |||
| |||
© Sama | 2010. ápr. 01. 08:18 | Válasz | #316 |
Köszi Fiúk a tippeket, de 250 alatt egyáltalán nem érdekel akármilyen vétel vagy csere, mert néha már az is visít a mai forgalomban két személlyel az utakon.
|
2010. ápr. 01. 09:35 | Válasz | #317 | |||
Hiába, a hálózat Istene nem viselte a kritikádat. Pedig olyan szépen fogalmaztad...
| |||
| |||
2010. ápr. 01. 10:07 | Válasz | #318 | |||
Sama! Talicskás talán Neked írt! Adok-veszek #525! Jó helyről származó motor. Csak sötétkék... | |||
| |||
© Sama | 2010. ápr. 01. 13:45 | Válasz | #319 |
Köszi Tamás! Beszéltem Majamannal, de kicsit távol van az eredeti elgondolásomtól. Tipusban is (az övé már 2001-es, a II-es változat), és árban is (bár amit belepakolt, ahhoz képest jutányosan számol, de...). |
2010. ápr. 01. 13:50 | Válasz | #320 | |||
Egy telefont megért! Majd eljön a Tied is! | |||
| |||
© Sama | 2010. ápr. 02. 08:34 | Válasz | #321 |
Tamás! Van egy hírdetés a hasznaltauto.hu-n. Ha rákeresek a Majesty 250-re a második oldal alján, 20-as sorszámmal dobja ki. Mórahalmon, halványzöldnek írt, de a képen inkább ezüstnek látszik, és van egy Maja klubbos matrica a szélvédő alján. A tulaj eléggé össze-vissza beszélt, tavaly vette. Tudtok-e róla valamit? Főleg a motorikus állapotáról. |
2010. ápr. 02. 09:03 | Válasz | #322 | |||
Mecsusznak és Szathmári Attilának volt ilyen szinű majestyje. Az állapotárol ők tudnának nyilatkozni ! Kérd meg őket nézzék meg de gyanítom mecsuszé volt ez vas :) Még én ragasztottam fel rá neki a club matricát:) | |||
|
2010. ápr. 02. 09:04 | Válasz | #323 | |||
Mecsusznak volt hasonló, valamint Gyurmának. kikérjük a véleményüket, illetve a többiek is jó lenne ha megnéznék. Nos fiúk? Ki emlékszik ere a motorra? http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_majesty-3519177 | |||
| |||
2010. ápr. 02. 09:05 | Válasz | #324 | |||
Tényleg, Gyurmáé aranyszínű volt!
| |||
| |||
© Sama | 2010. ápr. 02. 09:23 | Válasz | #325 |
Mecsusz hogyan érhető el?
|
2010. ápr. 02. 09:34 | Válasz | #326 | |||
Az eladó neve nekem teljesen ismeretlen,szerintem megvett és újra eladó motor. | |||
| |||
2010. ápr. 02. 09:44 | Válasz | #327 | |||
tuti a Mecsusze volt... a kepet ugyan nem neztem, csak ezust szinu matricas...csak neki volt.. tuti szaz! ember szezon vegen cserelte, hat gyorsan eladasra szanja.. | |||
|
© Sama | 2010. ápr. 02. 09:53 | Válasz | #328 |
Talicskás! Ha itt vagy: Majaman szerint Te tudod a Mecsusz számát. Vagy itt, vagy a 20/430-9730-ra küld el légysz'. |
© Sama | 2010. ápr. 02. 09:56 | Válasz | #329 |
Megvan a száma. Ne keresd, és ne küld. Köszi.
|
© Sama | 2010. ápr. 02. 10:09 | Válasz | #330 |
Köszönök minden közremüködőnek minden segítséget. Beszéltem Mecsusz-szal.
|
2010. ápr. 02. 10:16 | Válasz | #331 | |||
ÉS?!
| |||
| |||
© Sama | 2010. ápr. 02. 11:05 | Válasz | #332 |
Az övé volt. Ezt cserélte a 650-esre. Kifaggattam a motor állapotáról. Talán 340-ért el is hoznám? Talán? De a tulaj nagy kupecnek tünik. Szóval még nem tudom. Ma este újra beszélünk a tulajjal - meglátom mi lesz. (Viszont ma déltől kedd reggelig nem igen leszek net-közelben.) |
2010. ápr. 02. 12:30 | Válasz | #333 | |||
itt szoktam lenni heb hoba...de az adott idoben eppen SomiTomi T-max at csodaltam egy jo kis dumcsizas kozben... de az a lenyeg megoldodott.. | |||
|
© Sama | 2010. ápr. 06. 09:09 | Válasz | #334 |
Hali! Remélem "túléltétek" az Ünnepeket. Én vacillálok a Mecsusz volt gépén, ezért nem kerestem a tulajt. Innen nézve két gumi azonnal kell rá, valószinüleg görgök is (a tulaj szerint 100km/h-nál "leszabályoz"), és talán ezen a környéken a szíjon kívül más is. Mecsusz szavai után gyanítom, hogy az akksi sem az igazi, és valami lehet a fesz' szabályozójával is. ÉS! 385-ös meghírdetett ár után megkérdezve az utolsó árat: 420 körül!!! (Igen! Nem elírás.) "Mert a gyerekek tették fel a hírdetést, de majd megegyezünk..." Szóval, igazából nem is tudtam mit kezdjek vele. Viszont ma a "Képesmotor"-on van egy zöld 300-as, meg egy másik aranysárga. Nagyon szeretném tudni a véleményeteket mindkettőről, mit láttok a hírdetés alapján belőlük. Nekem a 300-as különösen kacér! |
© satyapapa | 2010. ápr. 06. 09:19 | Válasz | #335 | ||
Szasz Sama-tavaly kipróbáltam egy 300-as maját hát bizony lépkedet rendesen,de szerintem nem 36,hanem 32lóerösek,az se piskóta.Gyorsitásnál nagyon jó,de nemszabad tulzásba vinni,mert ha a fötengely nem lett a tuningszettel cserélve és az még eredeti,hát az hosszú távon nemnagyon fogjs birni a plusz loeröt,föleg ha ezt igénybe is veszik tulságosan.
| |||
|
© Sama | 2010. ápr. 06. 09:35 | Válasz | #336 |
Satyapapa köszi a véleményed. Én is jobban örülnék 26-28 LE-nek, meg +10 km/h-nak és normál tartósságnak. Nem sportgépre vágyom, de az a kis plusz jól jönne. |
2010. ápr. 06. 09:41 | Válasz | #337 | |||
Mecsusz gépébe előbb utóbb kell majd egy membrán is. Az +19'000ft!
| |||
| |||
© Zsolt | 2010. ápr. 06. 09:52 | Válasz | #338 | ||
Ha már van ennyi pénzed rá javaslom csak a négyszázasokban gondolkodjál. 5-600E között időnként látni egy-egy példányt. A 250-es sorozat 4-5 év múlva teljesen kifut, eladni is csak a bontóknak lehet majd. No jó, lehet hogy a clubbon belül lesz még egy-két példány, de a lényeg ez. A 250-es fenntartása nem költséges, viszont kissé szervízigényes és még az utángyártott alkatrészek sem olcsóak. Ha számít a lóerő csak 400-ast vegyél. Fiatalabbak is, megbízhatóbbak is.
| |||
|
© Sama | 2010. ápr. 06. 10:25 | Válasz | #339 |
Zsolt! Minden tiszteletem a 400-asé, de nincs 5-600E Ft-om motorra. Meg gyakorlatilag már csak hobby-célra, avagy némi nosztalgiázásra sem szánhatnék ennyit magamra. Csak a hírdetésben a 400E-es ár is irányárnak van megjelölve. Ezért indult el a fantáziám. Mint írtam egyáltalán nem sportcélra vagy vagánykodásra gondolok. Csupán szeretnék (biztonsági okokból is) a forgalomban 90 körül utazni két személlyel is. És ehhez kellene még legalább 20 km/h tartalék a végsebességig. Számomra ennyit számít a teljesítménye. Ezt tudhatja egy jó állapotú 250-es is (de csak a valóban jó állapotu), ezért forgok e körül. Az meg, hogy pár év múlva kifut... ez részemről benne van a pakliban, de koromnál fogva (meg, hogy több mint 10 éve szemezek ezzel a típussal), valószínűleg itt megállapodnék. Ezért szeretnék körültekintően: jót és elfogadható áron találni. Egyébként Neked is köszönöm a véleményed. |
© Sama | 2010. ápr. 06. 10:34 | Válasz | #340 |
Ja! És el nem tudnám képzelni pl a Tamás motorját 4-5 év múlva bontóba látni. Az inkább vitrinbe való. (Ha csak össze nem töri.) És látok még igen szépeket a hírdetésekben is.
|
© Zsolt | 2010. ápr. 06. 10:34 | Válasz | #341 | ||
Értem. Ha maradsz a 250-nél, akkor az új kasztnist vegyed, azt 2003-ig gyártották. A régi 'ruhás' változat 250E és 320E között reális. Többet ne adj érte.
| |||
|
© Sama | 2010. ápr. 06. 11:04 | Válasz | #342 |
Köszi Zsolt. Egy régi ruhás jó 250-est vadásznék 320-350-ig.
|
2010. ápr. 06. 11:21 | Válasz | #343 | |||
Én az enyémet 400'000-ért vettem, ha nagyon érdekel Sama elárulom mennyibe van azóta. Egy teljes motorgenerál, teljes fényezés, túradoboz, folyamatos szervizelés, jó gumik, fékbetétek stb... Forintosíthatom is, de nem akarom magamat hergelni. Amit ZSolt írt, sajnos igaz. Én ugyan 450 alatt nem adnám oda az enyémet, de szerintem nem is vennék meg!
| |||
|
© Sama | 2010. ápr. 06. 11:53 | Válasz | #344 |
Bocsi. Igazán nem szeretnék sok lenni Nektek, de még ezt a hsz-t megeresztem ebben a témában. Ti biztosan jobban ismeritek ezt a márkát és a tipust is, hiszen ezért fordultam hozzátok. De számomre a régi ruhás 250-es Maja az etalon. Annak idején ez volt az első igazán nagy robogó- és én képzettársítok azóta is. De valószínüleg nem csak én vagyok igy, mert mondjatok még egy olyan robogót amiből több kisebb replikát csináltak. Ebből csak én négyel találkoztam: a Moto Union, két kinai nevű gyártó, és még egy számomra nem ismert gyártó. Tudom, nem nagy nevek, de pontosan ezért kellett olyat választaniuk amire odafigyelnek. Az azóta készült nagrobogókból is bőven vannak szépek, de azt én nem tudom megfizetni. Ennyit az esztétikámról. Azt meg, hogy mibe van/lesz vannak sejtéseim. Azért szeretnék jót elfogadható áron találni, mert a "jó"-t is csak korához képest értelmezhetem. Azaz még így is bőven lehet a pakliba, hogy hol ez kell rá, hol az. És nagyon is véges a pénztárcám, nem beszélve arról, hogy két Keeway-t is most bukok be. (Ami ugyebár újként vett, alig használtként áruba bocsátott, csupán annyi a bajuk, hogy "ugy" hívják őket, és "ott" csinálták.) Szóval: a fene tudja, hogy megy ez. |
© satyapapa | 2010. ápr. 06. 11:55 | Válasz | #345 | ||
Összehasonlitás---??? A 250es- Elfogadható teljesitmény,aránylag könnyü szervizelhetöség,könnyeb suly (170kg)jó pakolási lehetöség, használt és ujj alkatrész ellátás türhetö,aránylag olcsó vételi lehetöség (300ezer környéke) városra turázásra alkalmas,ha az eladás szükségessé válik aránylag könnyü mert elég kedvelt és a vételár megfizethetö. Hátránya- turánál 2személy és csomag esetén a 90-100as tempoig élvezhetö,mivel régebbi kiadásu ezért a nagyhoz képest elavultabb,szervizigényeseb (állitólag),,a 12es kerék útérzékenyebb,elöl szimpla tárcsafék,analog elektronika. A 400-as. Erös jó motor,tekintélyesebb megjelenés,az ülés alatti tároló oriási,igazi turázáshoz 2 személlyel is nagy tempot tud.Reprezentáciosabb .Kiforrottab szerkezet.Jó digitális informáciok. Hátrány Kicsit magasabb alkatrész árak,kevés bontott alkatrész lehetöség, nehéz alapsuly 220kg,városba is jó de inkább turagép.kicsivel nagyobb fogyasztás,Egy személy részére több mint elég a teljesitménye.Magas vételi lehetöség (600ezer)környéke. Hát nagyvonalakban hirtelen ennyi. Nekem most hosszas huzavonat után ismét 250.-es majám van,Én is szerettem volna 400-ast de számomra megfizethetetlen,és mivel én mindennapi-városi használatra vettem a 250 jobban megfelel a célomnak. Igazábol nem is nagyon lehet összehasonlitani öket,mert szerintem más kategoria. A 400-as simán megy 150-nel is,jó, de minek .Tényleg jobb mint a kisseb ,de nembiztos hogy egy mezei felhasználonak elönyösebb is. | |||
|
© jasa | 2010. ápr. 06. 14:41 | Válasz | #346 | ||
Nem cicózok Sama: egyszerűen tévedsz, vagy ha mégsem, akkor igen nagy szerencséd kell hogy legyen ! Nekem 250-es 98-as burgmanom van (és meg vagyok vele elégedve) de azt mondom: hogy egy 11-12 éves jó állapotú gépet találj, amire nem kell költeni, OLCSÓN, háááát...... Ha tényleg használni akarod (nem csak évi 3-5 ekm "szalonmotorozás") akkor a vétel után 1-2 év alatt simán rámegy 100-150 rugó, akkor meg már inkább egy újabb (nosztalgia ide-oda, a 2003-asok csak jobbak !) Vehetsz régi (olcsót)de készülj szerelőnek, és legyen egy olasz ismerősöd az alkatrészimportra.... Többiek (Zsolt, Tamás stb.) jól leírták a helyzetet, sok-sok saját (megszenvedett) tapasztalat alapján beszélünk. Ahogy a viccben van: Ön dönt, iszik vagy vezet, de mindhármat egyszerre NE ! Sok szerencsét ! | |||
| |||
2010. ápr. 06. 16:13 | Válasz | #347 | |||
Sama.mernem ajanlani a volt motoromat,Pápán a minis motorban van.2001 vegi uj kasztnis.Eladas elott,uj gumik,vario felujitas,akku csere,kipuff csere.van benne riaszto,turadoboz,draga tukrok.Most jart le a muszaki februarban.Olyan 300 korul odaadnak.Egy szepseghibaja van,meg kellett volna furatnon nem csak gyuruzni.igy 100 km-re 1 dl olajat eszik.Viszont igy is uzembiztos es megy mint allat. (csak otlet,mert tudom mi a baja es nem draga javitas )
| |||
|
© Zsolt | 2010. ápr. 06. 17:51 | Válasz | #348 | ||
"...Csupán szeretnék (biztonsági okokból is) a forgalomban 90 körül utazni két személlyel is. És ehhez kellene még legalább 20 km/h tartalék a végsebességig. Számomra ennyit számít a teljesítménye... " Azért ne legyenek illúzióid! 2 személlyel a 250-es lomha dög, semelyik fordulatszám tartományban sincsenek tartalékok. Húsz paci, az húsz paci... Egy személynél már más. Kellően dinamikusan lehet vele közlekedni, gyakorlatilag bealáz minden nem 100 paci feletti kocsit. | |||
|
© M. Zoltán | 2010. ápr. 06. 18:29 | Válasz | #349 |
Mivel mindkettő kategóriában vannak tapasztalataim és mindkettőt két személlyel túrázásra használtuk, megerősíteném az előttem szólókat. A 250-es 170 kilójára tegyél fel személyben mondjuk 80+60 kilót és pakolj cuccokat olyan 20-30 kilónyit, akkor alsó hangon ott vagy a három és fél mázsa körül. A jó állapotú vas szépen muzsikál ezzel a cuccal óra szerint 80-90-ig, de fölötte már erőlteted. Dinamikus gyorsításra itt már ne számíts, de jól kiszámított előzést be lehet vállalni, mi sem cammogtunk a teherautók után, kivéve hegyre fel a szerpentineken, ahol nem volt annyi hely a következő kanyarig, hogy begyorsuljunk az előzéshez. A 400-as ugyanezt szépen viszi óra szerint 100 körül is és előzni hegyre fel is tudtunk, bár ez sem speedmotor, hogy csak úgy kilőj vele. Vitán felül áll, hogy a 400-as méhsejtszerkezetű öntött alu váza jóval stabilabb, mint a kisebbik csőváz rendszere, nagyobb súlynál ezt is érdemes figyelembe venni. A legjobb helyzet persze az, hogy felültök ketten, zsebben a hitelkártya oszt' go! (Minek az a sok cucc...) |
2010. ápr. 06. 20:15 | Válasz | #350 | |||
Üdv mindenkinek! Én azért vettem a 250-et, mert sajnos okos "nagyjaink" kitalálták, hogy a biztosítási kategória 350ccm-nél ugrik. Ezáltal sajnos a 400-asok is annyit fizetnek , mint én az 1200-ra. Ha belefért volna a barátságos kategóriába a 400, akkor én sem 250-el gurulnék! A Maja 250-re egy évre 3360 ft a biztosításom. A gold 1200-ra egy évre 10750 ft. Mindkettő a KßH biztosítónál van. Nálam a biztosítási díj volt a döntő a motorvásárlásnál. Aztán talán nem is döntöttem rosszul! | |||
|
2010. ápr. 06. 21:17 | Válasz | #351 | |||
Ez negyed éves biztosítás?
| |||
| |||
2010. ápr. 06. 21:33 | Válasz | #352 | |||
Nem akarok kötekedni, de olvasd el mégegyszer, amit írtam!!! ÉVES | |||
| |||
2010. ápr. 06. 21:44 | Válasz | #353 | |||
Egerben ugyan ez a Majesty 2800ft/év!
| |||
| |||
2010. ápr. 06. 21:45 | Válasz | #354 | |||
Melyik biztosító és "B" hányban? | |||
| |||
2010. ápr. 06. 21:48 | Válasz | #355 | |||
K&H, B2 Településfüggő is. Budapest a legdrágább! Meg én bediktáltam hogy túramotoros vagyok! Az a legnagyobb kedvezmény (pszt!) | |||
| |||
2010. ápr. 06. 21:52 | Válasz | #356 | |||
Ügyes vagy! Én inkább annak örültem, hogy a Gold 8000ft-al lett olcsóbb! Majd jövőre utánanézek! Jó éjt! | |||
| |||
2010. ápr. 06. 22:02 | Válasz | #357 | |||
T-max A0 Union24 10.805. Éves.
| |||
|
© Sama | 2010. ápr. 07. 09:09 | Válasz | #358 |
Köszönöm fiúk a tapasztalatokat és véleményeket. Jöhet még... bár igy is fő már a fejem.
|
2010. ápr. 07. 12:19 | Válasz | #359 | |||
Na az a jó!
| |||
| |||
© atailor | 2010. ápr. 10. 09:28 | Válasz | #360 |
Szia Sama! Nekem van egy 99 Majestí 250 dx, metálzöld, friss műszaki, ténylegesen szezonra felkészítve: Dunlop gt301 új gumik, elöl hátul, új fékbetétek elöl-hátul, új féktárcsa hátul, új olaj, gyertya, és mindene át lett nézetve, plusz még elvittem Győrben a citybikeba, és ott is azt mondták, hogy korához képest nagyon egyben van. Jobb oldal-alján kis karist van, kéepeket küldök, 31800km van benne, olajat nem eszik, megy rendesen. Ha érdekel: +36302990008 atailor@citromail.hu Ár: 350e, új 45L dobozzal 360e | |
2010. ápr. 10. 10:20 | Válasz | #361 | |||
Hétfőn fog tudni válaszolni Sama, mert akkor fér géphez!
| |||
| |||
© Sama | 2010. ápr. 14. 14:34 | Válasz | #362 |
Tamás Bátyó! Megint egy kérés: a "használtauto.hu"-n, és megint a második oldal alján a Rekord Kft Dunakeszi hirdet egy aranysárga Maját. Bizományban van nála. A Maján megint a klub matricáját vélem látni. Ha meg tudnátok mondani a tulajt, telefonon megkeresném, mert ott nem sokat tudtam meg róla. Egyébként jelentem az egyik Keeway elment. Kótya-vetyében, még félpénzen sem. (90E) |
2010. ápr. 14. 15:13 | Válasz | #363 | |||
Hát nézem nézem a vasat. A Szathmári Attilának volt arany dx-es majestyje de azon nem ilyen doboztartó volt meg a matricázás sem stimmel neki az elsö kerék fölött a sárvédőn volt a matrica meg piros oldal csíkozásra sem emléxem.Valamint ennek a motornak sérült az jobb oldal alja az utas lábtratónál eléggé karcosnak tűnik. Valamint Admin zsoltnak van még ilyen gépe De arról tudnánk szerintem ha megvált volna tőle:):) | |||
|
2010. ápr. 14. 15:15 | Válasz | #364 | |||
Ez a motor Gyurma barátomé volt, a rendszám fölött most is olvasható a beceneve. Beszélek Vele és elküldöm a telefonszámát!
| |||
| |||
2010. ápr. 14. 15:22 | Válasz | #365 | |||
Elküldtem. El is ment? Nekem olyan mintha visszajött volna...
| |||
| |||
2010. ápr. 14. 15:24 | Válasz | #366 | |||
Tényleg a Gyurma:):)neki is ilyen volt csak nem tudtam elovasni a hátulján a feliratot:)
| |||
|
© Sama | 2010. ápr. 14. 15:25 | Válasz | #367 |
Köszi! Megnézem. Egész nap sz..kodott a freemail. Csak olvasni tudtam az e-mailjeimet, írni semmit.
|
© Sama | 2010. ápr. 14. 15:27 | Válasz | #368 |
Megnéztem. Nincs semmi.
|
2010. ápr. 14. 15:37 | Válasz | #369 | |||
Nnnna. Elküldte újra, meg a freemailról is. Hátha...
| |||
| |||
© Sama | 2010. ápr. 14. 15:41 | Válasz | #370 |
Köszönöm, megvan. Mára el is köszönök. Hali'! És megint köszi a segítségeteket.
|
© Gyurma | 2010. ápr. 14. 15:55 | Válasz | #371 |
Jéééé tényleg az enyém volt:)))))))))
|
2010. ápr. 15. 19:54 | Válasz | #372 | |||
Ma hazafelé jövet IREGSZEMCSÉN a főúton levő használt-kereskedésben láttam egy eladó bordó 250-es Maját. Nem álltunk meg, ha valaki Maját keresne arról a környékről, annak írom! | |||
|
2010. ápr. 15. 19:56 | Válasz | #373 | |||
Közben meg van a cím is: http://gabenmotor.c8.hu/ | |||
| |||
2010. ápr. 22. 22:21 | Válasz | #374 | |||
Sama ! veled beszéltem tegnap egy kék színű Pápai majesty esetleges megtekintése és vétele ügyében? Nos megnéztem,ha ez a minis motornál lévő motor, akkor lebeszélnélek róla. Ez az a "kereskedői" kategóriába tartozó eladó, akitől soha de soha nem szabad motort venni.Kifizeted a gatyád a motor forgalomba helyezésére aztán mikor elmész érte,kiderülnek a turpisságok,jobb esetben menetkészre tudod varázsolni a motort,ami ugye friss műszakis,tehát elvileg megjárta a műszaki állomást.Nekem a hondában nem volt benzin,rendszám nem volt felszerelve,meg egyebek. Tehát szerintem ne itt vegyél motort,itt csak az számit,hogy fizess,a te érdekeidet nagyivben lesz....k és még köszönd is meg. Ha nem a minis motoros a motor akkor ok.Ha jó lesz az idő esetleg elmegyek megnézni,fotózni,stb, de a minis motorba nem megyek. | |||
|
© Sama | 2010. ápr. 23. 09:42 | Válasz | #375 |
Köszi Topi (ha mondhatom így?)! Remélem nem egyről beszélünk. Én tulajdonossal beszéltem, a fotók is lakásnál készültek. Viszont vasárnap (25-én) megyek érte, és ha minden OK, akkor el is hozom. Úgyhogy még egyszer köszi a segítséged, de ejtheted a napirendedből. |
2010. ápr. 23. 10:22 | Válasz | #376 | |||
Mivel utazol? Lesz gépjármű kíséret? Azért hirtelen egy teljesen ismeretlen motorral bevállalni közel 400 km-t, nem kis bátorságot feltételez!
| |||
| |||
2010. ápr. 23. 11:08 | Válasz | #377 | |||
OK. Akkor gondolom ez az: http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_majesty_dx_rendszamos-3217801 | |||
| |||
© Sama | 2010. ápr. 23. 11:28 | Válasz | #378 |
Kocsival megyek, a feleségemmel és a lányommal. Ők hozzák vissza a kocsit. Valóban húzós 400-at oda, 400-at vissza egy napra tervezni. Bennem is dolgozik, hogy ez már talán több mint bevállalható, de egyszerüen nem jön össze másképp'. Viszont (majdnem) végig főutakon, nagyrészt sík terepen. Nagyobb város talán csak Kecskemét lesz, amin muszáj lesz keresztül menni, igy talán jó tempóban lehet hazajönni. A meteorológia is hiteget jó idővel. Az eladó szerint műszakilag a motorral bevállalható az út. Topinak: igen arról van szó. |
2010. ápr. 23. 11:28 | Válasz | #379 | |||
Ez akartam ajánlani Én is a Samának mert már pár hete láttam de gondoltam ö is nézte már:) csak valamiér tnem teccet neki ezért nem irt rola nekünk de ezek szerint mégis lehet lesz szép jó motorja :) | |||
|
2010. ápr. 23. 13:15 | Válasz | #380 | |||
István, Neked is jó utat és persze sok szerencsét. Az biztos, a motor le lesz tesztelve. Tartalék olaj legyen nálad, biztos ami biztos. 100 km-enként nézd meg az olajszintet, nem ismered a motort, ne bízz meg benne maradéktalanul! Szorítunk! | |||
| |||
2010. ápr. 23. 13:16 | Válasz | #381 | |||
Ja, meg a vizet is, a jobb oldalon az akksi fedele alatt van a kiegyenlítő tartály! Legyen feltöltve! Ha lehasalsz, oldalról van egy kis ovális nyillás, ott látod mennyi víz van benne!
| |||
|
© Sama | 2010. ápr. 23. 13:19 | Válasz | #382 |
Köszönöm Tamás! Megfogadom.
|
2010. ápr. 25. 22:00 | Válasz | #383 | |||
No Sama, megvolt a nagy út? Eredmény?
| |||
| |||
2010. ápr. 25. 22:24 | Válasz | #384 | |||
Sama szerencsésen hazaért, írt egy SMS-t, délutám 18:15-kor. Nagyon szép teljesítmény egy Berettyóújfalu-Pápa- Berettyóújfalu távon, főleg úgy hogy hazafelé egy ismeretlen motorral, folyamatosan a kis zajokra, rezdülésekre figyel az ember. Gratulálok Sama, nagyon komoly volt ma amit csináltál! (azért kotyogok közbe, mert tudom hogy csak holnap tud majd válaszolni...) | |||
| |||
© Sama | 2010. ápr. 27. 10:13 | Válasz | #385 |
Sziasztok! Szóval Majás lettem én is - végre. A motor szépen dolgozott. Ahogy a hírdetésben volt: erős, csendes. Az egyenesfutás jó, de a dönthetősége katasztrófális. Hátul amugyis gumit kell cserélni. (Szívesen vennék erre Tőletek tippeket: milyen típusra, hol venni - ami nem hozza rám a frászt a kanyarba.) Ne mondjátok, hogy ez ilyen, mert több helyen olvastam, hogy jól dönthető jó gumikkal. Egy személlyel 90-100-at tartva élvezet volt egyenesben és enyhe íveken. A végsebességét nem néztem. Ilyen futóművel, ilyen távolságról a hazajövetel volt az elsődleges. A fogyasztására is csak tippelni tudok, mivel kannából tankoltam, de 4 liter alatt kell lennie. Szóval: a motorja szerintem nagyon egyben van (remélem jól diagnosztizálok), a futóművet meg helyre kell pakolni és jöhet a nyár. Most is (és gondolom még egyáltalán nem utoljára) köszönök minden segítő közremüködést MINDENKINEK! Egyértelmüen részesei vagytok annak, hogy nekem most ez összejött. Tamás: Neked tartozom még egy e-maillal, de most is sz..dik a freemail. Ha rendbe jön azonnal küldöm. |
© SPOILERES | 2010. ápr. 27. 12:25 | Válasz | #386 |
gratula bizony szép kis teljesitmény ez az ut. én is tudom ,elsőre szombathejről jöttem vele haza nem semmi volt sok ezer kilométert vele gratula | |
© M. Zoltán | 2010. ápr. 27. 14:04 | Válasz | #387 |
Gratulálunk, hogy lábon sikerült hazavinned a jószágot, sok-sok balesetmentes kilométert kívánunk! Egyszer régen fiatalabb koromban úgy vettem a 150-es MZ Trophyt, hogy a nyugati határ mellett találtam egy pajtában, szó szerint a széna között. Következő héten kocsival odavittek, töltött aksit bele, levegő a gumikba, benzin a tankba és gyerünk haza vele (előtte persze lecsutakoltam és a karbit kipucoltam). A motor már akkor közelebb volt a harminchoz, mint a húszhoz, de szépen haza jött, csak a feszszabályzót kellett cserélni. Úgyhogy ismerjük az érzést és akkor még mobiltelefon sem volt. |
© Sama | 2010. ápr. 27. 15:54 | Válasz | #388 |
Köszönöm a gratulációkat. Így utólag már élmény volt motorozni, de akkor, különösen az elején volt egy-két gyenge pillanatom.
|
© satyapapa | 2010. ápr. 27. 17:24 | Válasz | #389 | ||
Sama-- Pirelli,Michelin,IRC, Heidenau(volt pneumant) ezek elég jó gumik.van aki erre vagy arra a tipusra esküszik.És ugye függ a vezetési stilustól.Én ezt a négyfajtát javaslom,bár a Heidenaut nem ismerem csak a szakkleirásbol.Ez szerint jól tapad,de a többinél gyorsabban kopik.Nekem most Pirelli és Michelin van.Nekem tökéletes.A miceleint inkább öszre tetetem fel hátra. Gratula a géphez.Mikor láthatjuk??? tegyél fel képet róla. | |||
|
2010. ápr. 27. 19:53 | Válasz | #390 | |||
Gratulálok én is Samának, de milyen motort vett mert én erről lemaradtam.
| |||
|
2010. ápr. 27. 21:34 | Válasz | #391 | |||
Yamaha Majesty DX-250, sötétkék.
| |||
| |||
2010. ápr. 27. 22:02 | Válasz | #392 | |||
Köszönöm!
| |||
| |||
© jasa | 2010. ápr. 28. 00:29 | Válasz | #393 | ||
Minden igaz , kivéve hogy a "Heidenau gyorsan kopik " Én már 30 ezret mentem vele, és hátul még most ia az van !!! igaz ovatosan vezetek .
| |||
| |||
© Sama | 2010. ápr. 28. 11:08 | Válasz | #394 |
Köszi a tippeket. Ha kattintok néhányat akkor képet is teszek fel róla. |
2010. ápr. 28. 11:10 | Válasz | #395 | |||
Gratulálok én is és a Bridgestone ajánlanám.. Nekem nagyon bevált jól tapad,és nem olyan kopós fajta.. | |||
| |||
© atailor | 2010. ápr. 28. 12:37 | Válasz | #396 |
Grat. a géphez. Én Dunlop gt301-ketvettem, hááát stenderig bőven meglehet dönteni:)
| |
© Sama | 2010. ápr. 28. 13:02 | Válasz | #397 |
Köszi az újabb gratulációkat és tippeket. A Dunlopból mibe került egy darab? (Csak, hogy lelkileg készüljek.) Ilyensmire gondoltam - hogy ne kelljen szorulnom kanyarban. |
2010. ápr. 28. 13:11 | Válasz | #398 | |||
Srácok irány a Futómű,Gumi rovat!!!!!!
| |||
|
© Sama | 2010. ápr. 28. 14:00 | Válasz | #399 |
Bocsi! Már át is iszkoltam.
|
|
|
|