|
|
|
© jasa | 2012. szept. 11. 11:27 | Válasz | #101 | ||
Oké, várom hogy mikor legyek fenn.... (A SuHanó bizony szépen "termel", ahogy drágul a benzin, a fél liter csökkenés egyre többet ér. Nekem elég ha "dombon le" - főleg a hosszúnál -, "dombon fel" meg segít az őrangyalom. ) | |||
| |||
2012. szept. 11. 16:03 | Válasz | #102 | |||
A hurok akkor szorul, ha a vevő nem íratja át és én sem jelentem be. Ha Ő átiratta, nincs semmi baj, akkor sem, ha én mint eladó nem jelentettem be a jármű eladását.
| |||
| |||
2012. okt. 04. 16:37 | Válasz | #103 | |||
Sikerült ma levizsgáztatnom a mocim Ha valaki még nem volt, elmondom pontosan. Kérik a forgalmit és a befizetett KGFB igazoló zöld papírt, amit a biztosító küld, vagy a csekket, kérik a személyi okmányokat, ú.m. jogosítvány+lakcímkártya, vagy személyi igazolvány, akinek van, lakcímkártya. Nos, több helyen érdeklődtem, nagyon nagy áreltérések vannak. A legolcsóbbnak a NKH, tehát a Nemzeti Közlekedési Hatóság bizonyult a 4360Ft-os díjával :) Bejelentkezni nem kellett, nem volt előttem senki és pár perc adategyeztetés és papírnyomtatás után már küldtek is a hangár kapujához. Rögvest belekötöttek a rendszámtábla-tartóba, hogy fordítva van és félig eltakarja a prizmát, úgyhogy levették, átfurkálták és rendbetették. Utána egyeztették az alváz és motorszámot (hosszas keresgélés után ), majd be kellett tolni fékpróbára egy speciális vályuba, ahol számítógéppel megmérik a fékhatást. Itt kértem segítséget, mert én nem tudtam tartani a kormányt, olyan erővel mozgatta a futópad. Eztán megnézték, hogy indul, meg az összes lámpát, indexet, minden gombját megnyomták, de dudálni elfelejtettek :P Beküldek egy újabb papírért és aláírások után mehettem is vissza a mociért. Addigra kicserélték a matricát és visszaadták a kiegészített forgalmim. Mivel én a műszaki vizsga lejárata előtt több, mint 30 nappal mentem, a lejárattól számít az újabb 2 év Bye | |||
|
© satyapapa | 2012. okt. 04. 16:47 | Válasz | #104 | ||
Nos akkor Gratula,,,és jó utat.
| |||
| |||
2012. okt. 04. 17:42 | Válasz | #105 | |||
Annyi lemaradt, hogy a végén még kaptam egy -minősítő lapot- "a hatósági műszaki megvizsgálásban a tényállás tisztázásáról" alcímmel, kaptam egy -számviteli bizonylatot- és egy -jármű műszaki adatlapot-, amin elírták a színét, már megint ződ'
| |||
|
2012. okt. 04. 20:45 | Válasz | #106 | |||
Érdeklődnék mennyibe kerül egy 2001.06.hói 150-es majesty magyar lepapírozása. Reg adó érdekel, a többit tudom. Köszi!!
| |||
|
© Koko | 2012. okt. 04. 21:33 | Válasz | #107 | ||
|
2012. okt. 04. 22:15 | Válasz | #108 | |||
Szia! Nekem 140ezer Ft-ért helyezték forgalomba, de ha valaki maga jár utána, lényegesen olcsóbb.
| |||
| |||
© Katona zsolt | 2012. okt. 05. 08:36 | Válasz | #109 | ||
Egy 2001-es 250-es majára 22600ft. A 150-es re 20e alatt van, kb 14-16eft. | |||
|
2012. okt. 05. 19:15 | Válasz | #110 | |||
Nagyon köszi mindenkinek!! Nekem 23ezret dobott ki (150-es 2001.06.06.- i a motor) Műszaki meg biztosítás más nincs igaz? | |||
| |||
© CsabaB | 2012. okt. 05. 19:43 | Válasz | #111 |
súlyadó, átírási illeték? Néztem ezt a kalkulátort, lehet nekem is aktuális lesz és a 250-es meg a 400-as egy kalap alatt van. :-O | |
© CsabaB | 2013. jan. 23. 00:05 | Válasz | #112 |
Felhoznám a topikot, mert aktuálissá vált a dolog. :) Bevittem a papírjaimat ismerőshöz az okmányirodába megmutatni mit szól hozzá, mielőtt elindulok ügyintézni, egy hiányosságot említett, hogy az adásvételin nincs feltüntetve a vásárlás helye. Aki olasz-magyar adásvételivel vizsgáztatott motort, annak mindenkinek rajta van a vétel helye, ha igen hogy? Egy olyat találtam, ahol a dátumnál az alján ott a város is, de a legtöbb mintán nincs ilyen. Nem tudom belenyúljak-e, vagy jó anélkül is? Másik kérdésem, Gödöllő van legközelebb nekem hatósági műszakihoz, valaki vitt már oda motort, milyenek? |
© Pazo | 2013. jan. 23. 15:34 | Válasz | #113 | ||
Én rendszeresen oda viszem,semmi gond velük. Tavaly a fékpadon kívül semmi mást nem néztek(gumi, elektromos berendezések,stb.) És persze nem került bele még ötezer forintba sem.
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2013. jan. 25. 20:15 | Válasz | #114 | ||
Szia Bakti Csab klubtárs. Küldök egy hivatalos olasz-magyar adásvételi szerződést az e-mail címedre. Ezzel biztosan átírják neked a mocid. Mr. Majesty
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2013. jan. 25. 20:17 | Válasz | #115 | ||
Elküldve...
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2013. jan. 25. 20:21 | Válasz | #116 | ||
Kedves Klubtársak. Új lehetőség, aki nagyobb ürtartalmú mocin gondolkodik. 2013. január 19-től megszünt az A. korl.-os kategória. Az új A2 kategória (35KW/46LE) lehetőséget ad arra, hogy vizsga! nélkül meglehet szerezni. Mindössze elballagsz az okmányirodába, leszurkolsz 4000ft-ot, és máris birtokolhatod az új A2 kategóriát. Én a tesztmotoron olvastam és már utána is jártam. simán megy...
| |||
|
© CsabaB | 2013. jan. 26. 00:07 | Válasz | #117 |
Kedves Tibi! Köszönöm, ismerem ezt is. Szóval azt mondod, ilyennel már írattatok át motort és nem volt gond? Azt hiszem az enyémről ezt a sort hiányolták: Citta, la data (Város, dátum), amit küldtél, azon is csak dátum van, de ha jó úgy akkor nem piszkálom az eredetit, de nem akarok kétszer menni műszakira, mert visszadobják a papír miatt. Itt egy olyan, amin van város is, a többin nincs.
| |
2013. feb. 07. 20:19 | Válasz | #118 | |
© Mr. Majesty | 2013. feb. 10. 16:37 | Válasz | #119 | ||
Az adásvételi csak írányító ebben az esetben. A lényeg, hogy a mocihoz 2db külföldi kivonási okmány kell. Az adásvételin a moci származási városa a tulajdonos bejegyzett lakóhelye (lásd a magyar adásvételin sincs külön feltüntetve). Az utánajárás saját erőből olcsóbb, de időigényes. A LEPO-01-nél elintézik 1-2 nap alatt...
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2013. feb. 10. 16:38 | Válasz | #120 | ||
Állat. Holnap megyek elintézni a cserét...
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2013. feb. 10. 16:41 | Válasz | #121 | ||
Az alsó részben lévő város kíírás azt jelenti, hogy hol kelt az adásvétel(hol jött létre)...
| |||
| |||
© symbi | 2013. ápr. 04. 20:58 | Válasz | #122 |
Sziasztok! Tegnap sikeresen megszereztem végre a motoromra a rendszámot. Egy nap alatt lezongoráztam az egész dolgot. Nevetséges hogy mi pénzeket elkérnek a semmiért. A hatósági vizsgám 27160.- Ft volt. Átnézték a motort és a fékeket aztán kiállították a papírokat. Lefényképezték az alvázszámot és a km óra állást motorszám nem érdekelt senkit. Azt beírták az adásvételiről egyszerűen. Mikor megkaptam a papírokat átnéztem és ott vettem észre hogy színnek be van írva hogy piros, holott az én motorom sötétkék. Reklamáltam is erre azt mondja a tag hogy jó hogy észrevettem mert jöhettem volna vissza ha otthon veszem észre. Ami 100 kilométert jelent nekem oda vissza Kecskemétre. A regadó 20588.- Ft volt. Az okmányiroda pedig 12000.- illetékre 5500.- a rendszámra és 580.- a matricára kért el. Egy csomó helyen várni kellett sokat. Postán kétszer voltam másfél órán belül csekket fizetni. Rá is ment a napom mire a kezemben tarthattam az hőn áhított forgalmit és rendszámot. Nagyon örülök hogy megvan végre. Majd le fagytam a motorról de nem bírtam ki hogy ne menjek vele egy kicsit. Ha valakinek kérdése van szívesen segítek ha tudok ez ügyben.
|
© zsoltxc | 2013. ápr. 06. 00:53 | Válasz | #123 |
Szia! Engem érdekelne ez.Eddig segédmotorként volt nyilvántartva? Mert az enyém most úgy van,de úgy hallom néha néha vacakol a szerv ha ekkora robogót ( majesty 125 ) lát kismotor papírokkal
| |
© symbi | 2013. ápr. 06. 11:32 | Válasz | #124 |
Nem volt sehogy nyilvántartva egyszerűen nem jártam vele ameddig nem volt hozzá meg a forgalmim és a rendszámom. Nagyon sokba kerül ha megfognak vele a rendőrök. Meg amúgy is nagyon rossz úgy motorozni hogy folyton ettől retteg az ember és azt figyeled hogy el ne kapjanak vele. Na nekem ebből lett elegem és elmentem levizsgázni a korlátlan nagy "A" kategóriára. Eladtam a papírok nélküli motorom és vettem egy normális hivatalos papírokkal rendelkező Majesty-t. Most már nincs mitől félnem bátran motorozhatok bárhová. Megérte!
| |
2013. ápr. 06. 16:51 | Válasz | #125 | |||
Ha lehet kérnék egy tel. számot, és mikor hívhatlak majd? Kérdeznék jó sokat, Ha lehet. @ olvasható sz adatlapomon. Előre is köszi!!! | |||
| |||
© CsabaB | 2013. ápr. 19. 21:35 | Válasz | #126 |
Túl vagyok én is a rendszámozáson. Nekem kicsit tovább tartott, mert hiába vagyunk járási, vasúti, közúti csomópont, intézni helyben komolyabb dolgot nem lehet. Döcögősen indult, mert csütörtökön felhívtam a gödöllői NKH-t, hogy mikor mehetek, a válasz jöjjekk pénteken nyugodtan. Pénteken 9 felé tudtunk odaérni, hápogtak, hogy a főnöküknek, aki a motorokat csinálja el kellett menni hirtelen értekezletre, nem tudják csak hétfőn, akkor biztos, jöjjek már vissza akkor. Jó, hétfőn mielőtt indulnánk odaszólok 9 felé, hú rengetegen vannak, reggel héttől ott vannak kedden, de ha megígérték menjünk. Megbeszéltem haverommal, hogy neki is dolga van, inkább menjünk kedden reggel korán. Ott is voltunk hétre és tényleg már fogadták a papírokat hétkor, holott hivatalosan nyolckor nyitnak. Fékezés, lámpák, kerék, fényképezés, a papírokat (amitől kicsit recegtem) rendben találták. Ha már lendületben vagyunk alapon elgurultunk a legközelebbi NAV-hoz ahol regadót lehet fizetni Vácra. Viszonylag hamar elvették a papírokat meg a kitöltött nyomtatványokat, de az előttem odaérő nepperek beadtak már 15-öt így legkorábban háromra lenne meg és nem érnék vissza a bankból, jobb lenne reggel visszajönni... Nem akartuk húzni az időt így hazajöttünk, ebédre már itthon voltunk. Innentől már simán ment, reggel a kis Majával elugrottam a papírért, 11-re bent voltam a melóhelyen megkérdeztem az okmányirodába az illetékest, mikor mehetek, azt mondta ebéd után ugorjak át, így lett szerdára rendszámom, ha a holtidőket nem számolom szűk két nap, legközelebb már rutinból megy. :) |
© Laller | 2013. ápr. 25. 19:48 | Válasz | #127 | ||
Halihó :) Régen jártam erre,de most segítséget kérnék!Szükségem lenn egy 1984-es SUZUKI gs 550 magyar forgalmira és rendszámra :) Ha valaki tud ilyet eladót kérem jelezze itt vagy emailban!Jó lenne 450 vagy 500 as papír is ilyen 80 valahány környékéről !
| |||
|
© jasa | 2014. feb. 27. 16:24 | Válasz | #128 | ||
Lehet hogy már közismert, (és csak én vagyok móricka) de most láttam, hogy januártól a külföldről behozott használt jármű (motor is !!) után vagyonszerzési illetéket IS kell fizetni....
| |||
|
2014. feb. 28. 07:38 | Válasz | #129 | |||
Igen, én most vettem a mocit, évjáratfűggő. Én a 250-es re 2001 évjárat 4.500 pénzt fizettem vagyonszerzés gyanánt.
| |||
| |||
2014. feb. 28. 15:31 | Válasz | #130 | |||
De Te nem külföldről hoztad, a Tieden magyar rendszám volt. Akkor most hogy is van ez...? Minden vásárolt jármű után (is) vagyonosodási vagy milyen adót fizetünk? | |||
| |||
© juhász béla | 2014. feb. 28. 17:41 | Válasz | #131 | ||
Bűrokrácia!!!!!!!!!!!!!!!ezek ne várjanak tőlem sok x-et majd ha odakerűl a sor,lehet ez nem ide való de kibuggyant belőlem ,mert ez már tul sok amiket elkérnek egy rohadt papirozásért.Ammen!
| |||
| |||
© zsoltxc | 2014. ápr. 09. 15:01 | Válasz | #132 |
Sziasztok! Rég nem voltam a fórumon... és ehhez az észrevételemhez nem is találtam megfelelő topikot. Nos feltűntek azok a rendőrök akik ismerik a motorokat ...
|
2014. ápr. 09. 17:22 | Válasz | #133 | |||
Azok is fejlődnek...! Miért mi a történet? Lemaradtam valamiről..?
| |||
| |||
© zsoltxc | 2014. ápr. 09. 17:28 | Válasz | #134 |
Nem ... mert most nemrég történt velem... és bizony ez most 120 ezer lesz na meg kettő hónap eltiltás a vezetéstől...
| |
2014. ápr. 09. 20:00 | Válasz | #135 | |||
Nem volt rajta rendszám mi...?
| |||
| |||
2014. ápr. 09. 20:46 | Válasz | #136 | |||
Hát Berci. Ez nem jó hír neked sem. Az összegről nem is beszélve.
| |||
|
© zsoltxc | 2014. ápr. 10. 07:20 | Válasz | #137 |
Nem ám... mert hogy papírok nélküli. Most majd veszek egy másik, papírokkal rendelkező motort. Szerintem nekem lesz az egyik legdrágább motorom :-) De a tanulság. A rendőrök bizony bizony már képesek felismerni a motorok típusát. Ez a közeg ránézésre mondta, hogy egy Majesty. A másik, nem közúti ellenőrzés volt. Hanem csak szimplán a szegedi teszkó előtt gurultam ... | |
2014. ápr. 10. 08:45 | Válasz | #138 | |||
Igen, minden után fizetni kell.Barátom is most vett egy autót és az okmányirodába kellett fizetni átírásnál. Kártyával is lehet fizetni, de csekket is adnak, amivel el kell battyogni a postára és utána a befizetett csekkel tudod átíratni a nevedre. Azt nem értem a leadózott, spórolt pénzedből veszel egy használt járművet és ez vagyonszerzésnek minősülne? A karácsonyi ajándék után nem kell fizetni?
| |||
| |||
2014. ápr. 10. 09:43 | Válasz | #139 | |||
MÉG nem...
| |||
| |||
© zsoltxc | 2014. ápr. 10. 15:06 | Válasz | #140 |
Lassacskán majd ha veszünk egy motort az is vagyonosodás lesz...
|
2014. ápr. 10. 16:35 | Válasz | #141 | |||
Mindenesetre az aranyereteket tagadjátok, mert az is adóköteles lesz nemsoká...
| |||
| |||
2014. máj. 31. 11:07 | Válasz | #142 | |||
Ma reggel 9-kor levizsgázott a Maja, 7860.-Ft volt. Minden ok volt, de a nappali világítást ki kellett kötnöm, fekete szigetelőszalaggal leragasztani azokat, hogy ne is látszódjanak a világítás kapcsolót pedig bekapcsolni, hogy indítás közben felkapcsoljon. A beindítás teljes menetét videóra vették! A vizsgabiztos nem fogadott el semmilyen eredeti állapottól való eltérést. Az is érdekes volt, hogy az emisszió, lengéscsillapító, fékpróba vizsgálatot is online rögzítették..... Legközelebbre előre kikötők a ledeket.és csinálok rájuk egy csinos burkolatot a vizsgára.... Nem akartam kukacoskodni az emberrel, csak kíváncsi voltam, hogy a fék, világítás, kipufogó nélküli kisebbségi Ladák is ilyen metódus szerint fognak-e vizsgázni mindenütt, mert akkor tényleg nőni fog a biztonság!!! | |||
|
2014. máj. 31. 16:31 | Válasz | #143 | |||
Nem veszem magamra mert az én Ladám jó állapotban van, de igen. A gyári állapottól semmi eltérést nem fogadtak el. Konkrétan, én csináltam rá 50-es kórcsőből egy komplett, gyári hangtopmpítókkal azonos rendszert és nem felelt meg Nekik... Vennem kellett egy kisipari x@rt rá, amivel már most,7 hónap utána akkora hangja van, mint sosem volt... A tükrök indexesek, nem volt jó Nekik. A ködlámpák, szabályosan bekötve, nem feleltek meg Nekik. A szintén szabályos távolsági fényszórókat leszedették. A hátsó pótféklámpát leszedették. Az egész autót, (az alját is aknából) végigfotózták. Készült róla vagy 20 kép... De voltak olyan pofátlanok, hogy azt kérték, hogy az előttem vizsgázó autó Co.adatait hagy mérjék már az enyémről... (mert azt az egyik ott dolgozó vitte vizsgára!) Az én autóm akkor volt ott harmadik(!) alkalommal aznap... | |||
| |||
2014. máj. 31. 16:59 | Válasz | #144 | |||
Tamáskám! Nem a te Ladádra gondoltam természetesen, a tesvírekére. Amiknek az alján kilépsz mint Finston Frédi. Az érdekes az volt az előző vizsgához képest, hogy mindent filmeznek. És a jármű eredeti állapotához képest semmi eltérést nem fogadnak el. A tapasztalatomat csak azért osztom meg, hogy ha vizsgára megy ne érje kellemetlen meglepetés!
| |||
| |||
2014. máj. 31. 18:13 | Válasz | #145 | |||
Azért kezdtem úgy, hogy nem veszem magamra! Én is nagyon pofára estem. Amióta megvan a Ladám, tíz év alatt nem csináltak annyi képet róla mint novemberben műszakin. De a pofátlanság az utolsó bekezdésben leírtak alapján csúcsosodott ki. Én azon akadtam ki nagyon. | |||
| |||
2014. máj. 31. 18:57 | Válasz | #146 | |||
Abba is belekötnének, hogy pl a motoromon a gyárihoz hasonlóak, de E jelzéssel ellátott tükrök vannak, valamint felszereltem rá egy légterelő plexit (E jelzés nincs rajta), illetve szinte állandóan rajta van a gépen az oldaltáska tartó konzol (Givi gyártmány). Ez is gond lehet? Minden más gyári rajta. | |||
| |||
2014. máj. 31. 20:09 | Válasz | #147 | |||
Szerintem a kiegészítőket nem tudják ellenőrizni ilyen szinten...
| |||
| |||
2014. máj. 31. 20:25 | Válasz | #148 | |||
Ha valamin nincs CE jelölés vagy leszereled, vagy bukik, mindent filmre vesznek Online!!! Ez azt jelenti, hogy a az összes vizsgálat élőadásban töltődik fel a központi számítógépre. A motor beindításánál a fényszóró felkapcsolásától kezdve a kürt hangjáig....... Ha utólagos xenon van benne bukta, én is kiszereltem! Nálam a menetfény befúrt ledes belül anyával rögzített, némi kp. segítségével, kaptam időt kikötni és fekete szigszalaggal letekerni, hogy ne legyen a filmen feltűnő....
| |||
| |||
2014. máj. 31. 20:48 | Válasz | #149 | |||
Ez gáz...
| |||
|
© Mr. Majesty | 2014. jún. 26. 09:56 | Válasz | #150 | ||
Örömhír, tegnap csont nélkül levizsgázott a Milkucim... Egy 10es volt, de megérte... XIX. ker, Vas Gereben, NKH vizsgaállomás... Ha valakinek barmilyen gépjármű üzembe helyezési, vizsga, okmányirodai gondja van, hívja Károlyt a 06-30-924-4840es számot. Segítenek...
| |||
|
© Pazo | 2014. jún. 26. 20:51 | Válasz | #151 | ||
Jó sokba került!
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. jún. 27. 08:17 | Válasz | #152 | ||
A Lepo01nél 15be lett volna. Szerintem reális volt az ár...
| |||
| |||
© jasa | 2014. jún. 27. 13:31 | Válasz | #153 | ||
veszprémi hivatalos NKH állomás: kb 4300 Ft, 1 óra, abból 50 perc a várakozás és papírmunka (2 héttel ezelőtti tapasztalat) Sok fotó készült, de semmi CE és egyéb szívatás......(a pleximen nincs CE, csak a ""csirkeszárny", a markolatok előtti kisplexik meg "madeinjasa" ) A pasi emlékezett a 2 évvel ezelőtti, behozatali vizsgáztatásra.
| |||
|
© Mr. Majesty | 2014. jún. 27. 14:47 | Válasz | #154 | ||
Itt mindent néztek: halogén izzó, gyári kipuff, fékek. Szigorú volt, majd 2 óra!
| |||
|
© Pazo | 2014. jún. 27. 17:50 | Válasz | #155 | ||
Gödöllön 4360ft. Semmi nézegetés.NKH.
| |||
|
© Mr. Majesty | 2014. jún. 30. 13:03 | Válasz | #156 | ||
70km. Engem csak ez zavar....
| |||
| |||
© zoli | 2014. jún. 30. 19:00 | Válasz | #157 |
Én is a Vas Gerebenbe vizsgáztattam, nem emlékszem pontosan de 4-ezer körül volt. Mindent átnéztek rajta amit kell. Cirka, várakozással együtt 1-óra volt.
|
© Mr. Majesty | 2014. júl. 01. 12:33 | Válasz | #158 | ||
25e egyműszakos nap volt az NKH-ba. Soron kívűl, 2 órával zárás elött. Szerintem......
| |||
|
2014. júl. 01. 14:48 | Válasz | #159 | |||
Én tavaly csináltattam nálunk Földváron. Reggel bevittem, mondtam dolgom van majd jövök... Még dél előtt szóltak, hogy kész vihetem (5000Ft alatt volt). | |||
|
© Mr. Majesty | 2014. júl. 01. 15:07 | Válasz | #160 | ||
Inkább hagyjuk a témát...
| |||
|
© zsoltxc | 2015. jún. 11. 17:25 | Válasz | #161 |
Sziasztok! Jó rég voltam már fent... Ma végre hozzájutottam egy papírral rendelkező vázhoz. Ti tudjátok, hogy a dobfékes majesty váza egyezik-e a tárcsafékes majesty vázával?
|
© Kiss Róbert | 2015. jún. 11. 20:58 | Válasz | #162 |
Helo a 250es váz eggyezik szerintem csak fékben külömbözik!
|
© zsoltxc | 2015. jún. 12. 16:06 | Válasz | #163 |
Szia! Ez 125 ös. amit vettem az 1998 as évjáratú, az enyém pedig 2002 es. Akkor végül is nem lesz gáz vele. Köszönöm a választ. Amin meglepődtem az az, hogy a váz szám nem beleütve, hanem egy "matrica" vagy olyasmi van odatéve. Ez más motoroknál is így van?
| |
2015. jún. 12. 16:12 | Válasz | #164 | |||
Szerintem van beütött alv.szám is.
| |||
| |||
© Kiss Róbert | 2015. jún. 12. 20:28 | Válasz | #165 |
Kéne hogy legyen szerintem is!
|
© Kiss Róbert | 2015. jún. 12. 20:31 | Válasz | #166 |
A 125ösbe nem vagyok nagyon otthon !
| |
© zsoltxc | 2015. jún. 14. 06:10 | Válasz | #167 |
Köszönöm a válaszokat, festés előtt tüzetesen átnézem a vázat...
| |
© Csíkos Nándor | 2015. jún. 14. 06:13 | Válasz | #168 |
Szia nagyon nehéz észrevenni, a váz leghátsórészén,benézel a sárvédő fölött,a csőbe van beütve,de nagyon nézd meg mert épp hogycsak látszik.
| |
© zsoltxc | 2015. júl. 04. 19:39 | Válasz | #169 |
Szia! Valóban... köszönöm a választ :-)
| |
|
|
|