|
|
|
2014. jan. 19. 19:35 | Válasz | #600 | |||
Ha most azt nézem hogy egy garnitúra Bridgestone gumi, Yamaha gyári szij, gyári kuplungtárcsák tomítésekkel, Malossi görgők, +az utánajárás. Ez van egy 100'000-as összességében. Akkor most boldog a motorom...? | |||
|
© satyapapa | 2014. jan. 19. 19:41 | Válasz | #601 | ||
Igen, nagyon boldog és Te is az leszel ha mész vele, MI is boldogok leszünk ha Te az vagy. Igy minden okunk megvan egy jó kis piálásra, egy guri végén.
| |||
| |||
© juhász béla | 2014. jan. 19. 19:54 | Válasz | #602 | ||
HÚÚÚÚ de drága járgányotok van,akkor két-három szezon alatt felemészti a vételárat?
| |||
|
© satyapapa | 2014. jan. 19. 19:57 | Válasz | #603 | ||
válasz a mix-be
| |||
| |||
2014. jan. 19. 20:50 | Válasz | #604 | |||
A szűrőket, fékbetéteket, olajcserét kifelejtettem...
| |||
| |||
© hurican68 | 2014. jan. 19. 22:03 | Válasz | #605 |
szivesen Tamás! Sajnálom,hogy nem tudtam segiteni.
| |
2014. jan. 19. 23:45 | Válasz | #606 | |
Köszönöm az információt. Végül csak megcsisoltam finom vizes papírral a varátor csúszó felületeit a görgök alatt. Nagyon szépen eltüntette az egyenetlenségeket és csak pár mélyebb barázda maradt. Majd idővel összekopik az a pár század. A DrPulley csúszkákat pedig csak épp egy picit zsíroztam meg, az anyaga önkenő polimer a weboldal szerint. A szerelési útmutató zsírzást ír elő az eredeti görgökhöz. A variátort ezzel az egyszerű trükkel pár másodperc alatt le sikerült venni. |
2014. jan. 20. 17:15 | Válasz | #607 | |||
Ezzel a módszerrel könnyedén elgörbítheted a főtengelyed.Ha már így csináltad visszafelé használj csavarrögzítőt.Sok szerencsét.
| |||
| |||
2014. jan. 20. 20:40 | Válasz | #608 | |
Miért görbülne el a főtengely? Ugyan abba az irányba húzom a kulcsot mint amerre a variátor meg van támasztva. Az erőt pont a megtámasztás irányába fejtem ki.
|
2014. jan. 20. 20:41 | Válasz | #609 | |
A rövid csavaros módszerrel támasztottam ki. A hosszút nem javasolnám én sem.
|
2014. jan. 20. 21:21 | Válasz | #610 | |||
Tiéd a tengely... Én csak légkulccsal... Csak úgy mondom: Ha 4-5 századnál nagyobb az ütés utánna leveszi az anyát a rezonancia. --Rögzítsd az anyátmindenképp! Aztán tiéd a tengely... | |||
| |||
2014. jan. 20. 21:59 | Válasz | #611 | |||
Pedig fennáll a veszélye. Ha megnézel egy gyári leszedőt, az körkörösen tartja a variót, nem egy, max. két ponton. Persze meg lehet úszni, de hidd el, láttunk már csúnya dolgokat... | |||
|
2014. jan. 20. 22:41 | Válasz | #612 | |||
Csúnyább dolog! A fotósorozat végén van a lényeg! Szétolvadt minden, és lemaródott, ami lemaródhatott! Maja 250 varió | |||
| |||
© satyapapa | 2014. jan. 21. 07:04 | Válasz | #613 | ||
Én ugyan nemnagyon hiszem hogy ilyen modszerrel elgörbül a tengely,valószinübb hogy esetleg maga a tárcsa minimálisan deformálódhat..( bár elképzelhetö) Tény hogy a légkulcs az tuti. - ÉN a majámról elöször,nyomatékkulcsal szedtem le a csavart.A nyomatékkulcsnak jó hosszu a szára,és néhány,erös hirtelen mozdulattal lelazult a csavar,a szijjat gyorskötözövel jól összehuztam a varionál.Ez megtartja a tárcsát egyhelyben. | |||
| |||
© passat52 | 2014. jan. 21. 16:40 | Válasz | #614 | ||
A saját elképzelésem írom le most ide a légkulcs, elektromos kulcsról. A motoromban 52 ezer km van. sejtésem szerint ennyi km alatt legalább 15 ször le lett véve a kuplung csavarja vagy légkulccsal vagy elektromossal. Mivel a az a kettő csapágy adott zajt nekem amin a kuplungharang van én úgy gondolom, hogy azért mentek tönkre mert nagy ütéseket kaptak. Ez csak az én gondolatom ( véleményem ) cáfoljatok meg ha nem a légkulcs okozta a gondom. A többi csapággyal semmi gond. Olajcserék mindig meg lettek csinálva. | |||
|
© juhász béla | 2014. jan. 21. 17:36 | Válasz | #615 | ||
Cáfolnálak egy kicsit,mert légkulcsal nagyon nehéz lenne tönkretenni egy csapágyat.Amikor egy tengely eszi a csapágyat ,ott már mérni kellene,hogy űt-e a tengely,nics e deformálva a csapágyház,mekkora az illesztési hézag,olyan is előfordulhat ,hogy a csapágyházban bentragatt egy homokszem ,forgács darab,ami elkerűlte az ember vigyelmét,és ezáltal a beűtött csapágy 1-2 századdal ferdén áll amit szemmel nem venni észre,na ekkor sűrűn kell cserélgetni.Sokszor egyszerűnek tűnik egy csapágycsere,de vannak azért buktatói a dolognak.
| |||
| |||
2014. jan. 23. 00:03 | Válasz | #616 | |
Összeraktam a variót szinte szárazon, ahogy a Dr Pulley javasolja. Úgy csattogtak a csúszkák gázadásnál, hogy rossz volt hallani. Vissza le is kaptam gyorsan és megtömtem zsírral. Sokkal jobb a hangja és ugyanúgy reagál. Holnap munkábamenet lesz az igazi főpróba. A varió anyát csavarrögzítővel is rögzítettem. A hétvégén ránézek mégegyszer, meg majd 100km után is. Köszönöm a hozzászólásokat.
|
2014. jan. 23. 00:51 | Válasz | #617 | |||
Új csússzkákat tettél bele? A zsír elsődleges feladata nem a hézagolás, tömítés, hanem a kenés. Csörögni nem szabadna neki.
| |||
| |||
2014. jan. 23. 06:30 | Válasz | #618 | |||
Valami nagyon kopott, ha a zsír hézagol..?A Béla féle cines módszerrel meg kéne mérni a hézagokat és annyival nagyobb görgőkkel talán még jó lenne.Vagy újat neki...
| |||
| |||
2014. jan. 23. 06:43 | Válasz | #619 | |||
Azt írta, a csúszkák adtak hangot. Én is jártam már így, ideiglenesen jó a zsír mert valamelyest kitart, de idővel kidolgozza a csúszka maga alól... Ha a vario csörög az más, azt valóban nem lehet ilyetén módon orvosolni. De pl. Viktor T-MAX-ába a Malossi varió Malossi görgőkkel hidegen úgy csörög, rossz hallgatni... | |||
| |||
2014. jan. 23. 12:04 | Válasz | #620 | |||
Ne szereltem még, de sztem nem csöröhet, ott valami kopott.
| |||
| |||
2014. jan. 23. 19:26 | Válasz | #621 | |||
Persze hogy kopott, azé' csörög... :-)
| |||
| |||
2014. jan. 23. 22:43 | Válasz | #622 | |
DrPulley teflonos csúszkákra cseréltem az első szett gyári görgőt. A motorban 26000 km van. Belevaló csúszkák de nekem nem tetszett, hogy hangosabb mint az eredeti így alaposan megzsíroztam. 12g helyett 10.5g csúszkákat tettem bele. Nagyon kellemes a gyorsulása, sokkal dinamikusabb vezetni mint az eredetivel.
|
2014. jan. 24. 01:03 | Válasz | #623 | |||
Fogalomzavarban szenvedsz. A görgő stimmel. De a görgő nem csúszka. A csúszka a variátor azon alkatrésze, amelyik a görgőkön megtámaszkodó nyomlap és a varió belső peremén lévő vállak között viseli a gyorsulási és lassulási terhelést. Ezek múanyagból vannak, egyes típusokban a csúszkán egy U alakú fém alkatrész is van, a tartósság miatt. | |||
|
2014. jan. 24. 01:20 | Válasz | #624 | |||
|
2014. jan. 24. 06:24 | Válasz | #625 | |||
Nehogy egy lityivel többet eresszen le a karbin ez a gyorsulás...
| |||
| |||
2014. jan. 24. 22:52 | Válasz | #626 | |
Tamás, köszönöm a helyreigazítést. Valóban helyelenül használtam a csúszka szót. Csúszó görgőgre gondoltam végig (ha ez a magyar megfelelője). Az angolból fordítottam (Írországban motorozom). Fórumokon "slider" vagy "sliding rolls"-ként emlegetik. Szóval ezek a görgők hangosabbak szárazon mert más az anyaga és másképp is viselkedik. Remélem így már érthető amit össze vissza írtam. |
2014. jan. 24. 23:08 | Válasz | #627 | |||
A Te variódban ilyen alakú,, görgők '' vannak...? Ebben az esetben ezek valóban nem görgők, hanem valami más nevű, könnyen lehet hogy a Te fordításod alapján csúszkának titulált dolgok... Mindenesetre, alapesetben a csúszka valóban nem ez, de hogy ez nem görgő, az is biztos... A J Costa variókban vannak még érdekes kis rudak amik vezérlik a tárcsát. Ez is roppant érdekes kép. :-) | |||
|
2014. jan. 24. 23:57 | Válasz | #628 | |
Ilyenre cseréltem a gyári görgőket. Nézd meg a videót ha még nem ismered. http://youtu.be/yxcQGmT8EJc http://www.drpulley.info/ |
2014. jan. 25. 00:15 | Válasz | #629 | |||
Na mingyà! | |||
| |||
2014. jan. 25. 00:20 | Válasz | #630 | |||
Hát, a minimum kifejezés az érdekes. Kipróbálni meg érdemes. Remélem bejön, majd referálj! | |||
| |||
2014. jan. 27. 12:04 | Válasz | #631 | |||
Üdv! Nem tudja valaki hogy mekora a YP250-es karburátor légszürő csatlakozási átmérője? | |||
|
2014. jan. 28. 13:20 | Válasz | #632 | |||
50 mm
| |||
|
© Zsola | 2015. júl. 01. 18:52 | Válasz | #633 |
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy van-e valakinek tapasztalata a Rubberbelt márkanévre hallgató hajtásszíjra. A szíjat robogoszij.hu oldalon találtam. |
2015. júl. 01. 19:53 | Válasz | #634 | |||
Tapasztalatom ugyan csak Yamaha, Mitsuboshi és Malossi, valamint Athena szijakkal van, de ezek közül is csak a két előbbit merem ajánlani, függetlenül attól, hogy sokan vannak akik használnak egyéb gyártóktól is. Hiába 35'000ft a T-MAX-ra egy gyári szíj és megkapnám feléért is másoktól, akkor sem tenném bele... Ezek nem rezonálnak, nem szakadnak idő előtt és nem utolsó sorban, lefutják a rájuk kimért kilométert. Yamaha, vagy Mitsuboshi... | |||
| |||
© jasa | 2015. júl. 03. 01:09 | Válasz | #635 | ||
Hajtószíj ügyben én is "konzervatív" vagyok: csak gyárit vagy azzal teljesen egyenértékűt ! A SuHanóban 63 ekm-nél szerintem még az eredeti BANDO van benne. A szélessége már nem 25 hanem csak 24 mm, de egyébként teljesen OK az állapota. Ezért még mindig nem cseréltem le, pedig (Passat segítségével) már tavaly március óta megvan az új BANDO. (Úgy emlékszem Zénó Mester sem kapkodta el....) | |||
|
2015. aug. 25. 19:54 | Válasz | #636 | |||
Sziasztok Uraságok! Érdeklődnék, hogy volt-é már kapcsolata vagy ismeri-é valaki a DR.PULLEY VARIOROLLEN elnevezésű számomra görgőnek nem nevezhető varógörgőt! A youtuben láttam, hogy egy Burgiban tesztelik és ennek a használatával ugyanazon sebességet kisebb fordulattal érnek el! Belinkelem: DR. Pulley Variorllen | |||
|
© satyapapa | 2015. aug. 25. 20:09 | Válasz | #637 | ||
Megy a válasz emailba
| |||
| |||
2015. aug. 25. 20:09 | Válasz | #638 | |||
| |||
2015. aug. 25. 21:15 | Válasz | #639 | |||
Én tavaly óta használom, teljesen meg vagyok vele elégedve. Sógor Burgmanját (ld: a Te videódon is ilyen szerepel) is ezzel szereltük, tökéletes. Szerintem nagyon jók. | |||
| |||
2015. aug. 26. 08:49 | Válasz | #640 | |||
Köszi! Ennél is érvényes, hogy hány grammos vagy itt az alak, forma dolgozik a súly helyett? Még nem néztem konkrétan utána, hogy a 600-as Wingbe milyen súlyú görgők vannak! Illetve még azt kérdezném, hogy beírtam a google-be, de ott csak külföldi lapokat hozott fel, megrendelni is csak Ebay és társain lehet, illetve csak találtam. Ezt mostanra már itthon is forgalmazza már valaki? Ha igen, akkor infózz! | |||
| |||
2015. aug. 26. 09:11 | Válasz | #641 | |||
Ha a gyári beállítások kielégítőek számodra, akko 2 gr mínusszal számolj. Az én esetemben 8 db 20-gros görgő van benne, én 8 db 18-gros DrPulleyt tettem bele. Ez teljesen a gyári értékeket hozza, igazából talán kicsit egyenletesebben dogozik. Sógornak, mivel eleve Malossi variója van, ahhoz méreteztük, a Malossi görgőknek mentünk alá 2 grammal. Igen jó lett. Ha Te a gyárit akarod, -2 gramm. Ha kicsit fickósabbat, -4 gramm. Vaddisznó, -6 gramm görgőkként. Ezt én már meggondolnŕm... De írj Papp Lacinak, Ő talált rá az egészre még valamikor tavaly előtt, akkor nagyon beleásta magát a dologba. De szerintem jók. Nekem benne van ~10'000 km, sőt több is, semmi hangja. Két szezon után illene belenéznem talán... Hogy hol kapni? Nem tudom. Mindent Laci intézett. De gugli a barátod! Biztosan vehetsz valahol! | |||
| |||
2015. aug. 26. 15:18 | Válasz | #642 | |||
| |||
© bundás | 2015. aug. 26. 17:33 | Válasz | #643 |
Két hónapja megnéztem vagy száz videót róla. Meggyőzőnek tűntek. Gugliztam akkoriban,de nem nagyon találtam itthoni forgalmazót. Ha talál valaki magyar beszerzési forrást ossza már meg legyen szíves!Köszönöm! |
© satyapapa | 2015. aug. 26. 20:07 | Válasz | #644 | ||
Dr pulley görgők,,,, www.spirro.hu- 06-302579721 | |||
| |||
2015. aug. 26. 20:36 | Válasz | #645 | |||
Én itt is csak hagyományos, görgő alakú görgőket találtam...
| |||
| |||
2015. aug. 26. 21:12 | Válasz | #646 | |||
|
© Kőműves Miklós | 2016. máj. 10. 16:27 | Válasz | #647 |
Sziasztok! A kuplung anyára mekkora dugókulcs való?
|
2016. máj. 10. 17:07 | Válasz | #648 | |||
A T-MAX-nak 29-es.
| |||
| |||
© Kőműves Miklós | 2016. máj. 10. 21:30 | Válasz | #649 |
Hát nekem sokkal nagyobb annál,44-46ra tippelek
| |
2016. máj. 10. 22:42 | Válasz | #650 | |||
Hanyas a moci? Köbcentire... | |||
| |||
© Kőműves Miklós | 2016. máj. 11. 08:24 | Válasz | #651 |
125ccm
| |
2016. máj. 11. 08:58 | Válasz | #652 | |||
Akkor, (ha a manualba nincs benne, de meg kéne nézni...) a 125-ös kollégák tudnak segíteni.
| |||
| |||
© Csíkos Nándor | 2016. máj. 16. 05:12 | Válasz | #653 |
Leteszed a földre,rálépsz kell egy üthető csavarhúzó meg egy kalapács.Vagy befogod egy satuba,és tekered.
| |
2016. máj. 16. 09:12 | Válasz | #654 | |||
...azt kérdezte, hanyas, nem hogyan...
| |||
| |||
© Csíkos Nándor | 2016. jún. 12. 08:50 | Válasz | #655 |
46-os kulcs fogja
|
© Fastfox | 2016. jún. 24. 18:23 | Válasz | #656 |
Sziasztok ! Lehet hogy volt már valahol róla szó ( Sajnos én nem találtam meg )... Majesty 250 BOLDOG tulaja vagyok ! Imádom, és amikor csak lehet azzal közlekedek. Sajnos a WC-re nem tudok vele menni :D . "Egy cseppet" kivolt a hajtásrész, és bevittem a szervízbe. Megállapították hogy a variómnak annyi. ( megmutatták... NAGYON TROPA VOLT ), de nem is csodálkozom rajta. 120000 km van a motorban, és én ebből kb 20000ért felelek.. Kicserélték a MALOSSI variómat gyárira, de a gyorsulása az nagyon csiga ! Nemhogy kigyorsulok, hanem feltartom a forgalmat ! A tanácsotok kéne... Milyen görgősúly kéne bele? Ami lényeg, hogy túrázásra használom KÉT személlyel... Összesen kb.:140-150 kg. Nem akarok versenyezni ( Kellenek a szerveim, és a páromra is vigyázom ), de a 80-90 utazó meglegyen... MEGOLDHATÓ ? Előre is köszönöm a segítséget ! Üdv.: Lajos |
2016. jún. 24. 23:53 | Válasz | #657 | |||
Szia! A MALOSSI vario nyujtotta gyursulást nem fogod visszakapni. Ha jól emlékszem, 14gr. a gyári görgő. 12-ig büntetlenül lemehetsz, de ott más gond is kell legyen, mert a gyári 250-es nem tartja fel a forgalmat... Megmérném a kompressziót, meg ha ki lett cserélve a vario gyárira, vajon a kuplung alatti kontrasztrugót is visszacserélték, vagy az maradt MALOSSI? | |||
| |||
© Fastfox | 2016. jún. 26. 15:29 | Válasz | #658 |
Szerintem maradt a malossi. De rákérdezek holnap.A henger, dugó páros még fél éves. Akkor is egy vagyon volt ( Legalábbis számomra ), de úgy vagyok hogy mindenképp megéri. :D | |
© Fastfox | 2016. jún. 29. 16:55 | Válasz | #659 |
Sziasztok ! Megvan a probléma (Azon kívül hogy nem tuning varióm van.. :) ) ! Annyi eszem nem volt hogy a legkézenfekvőbb ( szó szerint ) problémát felvessem... A fék... Kitakarítottam, betétet cseréltem, mert már illő volt... Azóta repeszt. És a nyereg nem forró. De a tárcsa még igen. De ennek is feltárom a hibáját ! :D :D :D A kontrasztrugót nem cserélték. Maradt. Cseréljem ? Üdv.: Lajos |
2016. jún. 29. 19:03 | Válasz | #660 | |||
Régi klasszikus mondása volt kollégámnak: - Működik? Ne piszkáld! A tárcsa csak a betételtől lehet forró. Az úszónyerget, fékdugattyút addig pocolgasd, míg kézzel vissza nem tudod nyomni. A fékbetéttartó lemezkének, a fékbetétnek szintén patyolattisztának kell lennie. | |||
| |||
© stancy | 2016. júl. 21. 22:09 | Válasz | #661 |
sziasztok! A 250es topikból ide száműztek :) szóval varió kérdésem volt. itt válaszolok. a cél az lenne hogy optimalizáljam a teljesítményt. nem gyorsulni akarok, mert ez nem speed.. és nem is hill climbelni akarok :). azt olvastam a gyári 14 gr-s, ezt 2000 után lecserélték 12-esre. mivel szándékozom teljes felújítást csinálni. és olvastam hogy a dr pullay görgőkből a csúszó verzió jobb gyorsulást, és kicsit több végsebességet is tud,magyarul mindenhol javít a gyárin, ezért szeretnék ilyet venni. Ehhez volt a kérdésem hogy melyik az ajánlott variószíj. esetleg a görgőhöz ha valaki tud elérhetőséget, címet, mert jelenleg csak német oldalon találtam. :( továbbá egyéb javaslatot is szívesen fogadok, mire figyeljek, stb.. köszönöm. |
2016. júl. 21. 22:56 | Válasz | #662 | |||
Nem is lettél száműzve... Azt írtam, olvasgasd. Mit találtál? Beleolvastál...? Szíjat (ha jót akarsz magadnak) veszel egy Yamahát vagy Mitsuboshit. Varióba ha 12-re váltottak, akkor ott a görgőpálya ismódosítva lett. Tény, hogy a blokk ugyan az, a 2000 utániak viszont bitang jól mennek. Én tennék bele egy Malossi variót a gyáritól 2 grammal könnyebb Dr. Pulley görgőkkel és csúszkákkal. Dr.Pulley holmit csak német oldalról tudsz rendelni, mi is ezt tettük. Nekem is az van benne, sógor 400-as K-8-asát ma néztük át, két éve ezzel megy, semmi kopás, jó dinamika. | |||
| |||
© stancy | 2016. júl. 22. 00:01 | Válasz | #663 |
értem köszi. igen beleolvastam csak mivel minden beírás régi.. gondoltam hátha van új a nap alatt. :) Akkor variót vegyek malossi-t, és a görgőket meg németböl a dr.pullayt. szíjból a yamaha az mit takar? az nem a brando?
| |
2016. júl. 22. 08:46 | Válasz | #664 | |||
...hát... Tán azért, mert nincs új a nap alatt. A CVT ugyan az... Bár, mint néhány beírással lejjebb láthatod, 2014-ben nekünk is teljesen új volt a Dr.Pulley görgő. Szóval, hogy mit veszel, az csak rajtad áll! Én a sajátomba ezeket tenném, mert bevált. Nem olcsó mulattság. Mi az a "brando"? Én Yamaha, illetve Mitsuboshi szíjakat irtam, illetve sokan használjuk a Malossit. Nekem is volt Athena is, de nem szerettem, vibrált. Volt akinek bejött. A gyár Yamahával és Mitsuboshival szerel. | |||
| |||
© stancy | 2016. júl. 22. 23:38 | Válasz | #665 |
Bando, nem brando. elírtam.. http://www.motorosoknak.hu/rubberbelt-bando-yamaha-variator-szij-yamaha-250-majestydxabs-9807-871-aw0164-p-17579.html
| |
2016. júl. 23. 08:05 | Válasz | #666 | |||
Nem minősíteném... De lehet, hogy bejön. Negyed áron szerintem negyed minőséget fogsz kapni. Volt aki feltette óccsóé a jó nevű Gates szíjat, aztán 2000 km után ott állt az út szélél szétrepült varióval meg szakadt szíjjal... Olyat még nem hallottam, hogy gyári szíj elszakadt volna az előírt élettartam alatt... | |||
| |||
© jasa | 2016. júl. 26. 01:29 | Válasz | #667 | ||
Tájékoztatásul: pl. a Hondánál a piros címkés gyári csomagolásban BANDO szíj található, szerintem a Mitsuboshival egyenértékű, azaz no1. Nekem csak 50+x ekm-t bírt ki.... A Gates-nek valóban nagy neve volt, de aztán elég vegyes tapasztalatok kapcsolódtak hozzá, lehet hogy hellyel-közzel hamisítják (?) | |||
|
© Jakuza80 | 2016. júl. 27. 18:52 | Válasz | #668 |
Sziasztok! Malaguti Madisonom van, de 5DS Yamaha blokkos. Megvettem, cseréltem olajat, majd mentem vele 2000 km-t. Gondoltam veszek bele finom olajat.. Bementem egy Yamaha szalonba, ott vettem Yamalube 4s 10w40 olajat. Kicseréltem. Az első indításkor már picit erősebb lett a hangja, meg lett egy cicergés a variátor körül. Megmutattam egy helyi szakinak, szerinte ez tekjesen jó. Mentem 210 km-t, maj 3 nap állás. Ma reggelmár nagyon csúnya hangja vokt, elmentem melóba, majd ott egy nagyon jó szerelőhöz. Szerinte hajtókar csapágy a gond a hangja alapján, de megmozgatta az állórészt, és szerinte az nem kotyog. De n3 m3njek vele egy métert sem.... most hazahoztuk futóval, de közelben senki szerelő. Van valami tippetek, mi történhetett? |
© stancy | 2016. júl. 27. 22:24 | Válasz | #669 |
én is úgy tudom, hogy a yamaha gyári beszállítója a bando.. ezért is írtam amit.. gates meg nem szíj.. régen volt az.. mikor még nem médin román meg lengyel volt.. globalizáció kinyírt minden normális márkát.. elég csak a castrol-ra és az NGK-ra gondolni. | |
2016. júl. 27. 22:50 | Válasz | #670 | |||
Én az árát találtam gyanúsan alacsonynak.
| |||
| |||
© stancy | 2016. júl. 28. 20:37 | Válasz | #671 |
az ár mindig azon múlik hogy hány kézen megy át.. meg nem véletlenül tudnak akár 50%os kedvezményt is adni a kiskerek.. gondold el mennyi lehet a nagyker ár.. szerintem max 2000 ft. és ez mindenre igaz.
| |
2016. júl. 28. 21:13 | Válasz | #672 | |||
Oké!😄 A döntés a Tiéd! | |||
| |||
© stancy | 2016. júl. 28. 21:49 | Válasz | #673 |
én már rég eldöntöttem. kevláros lesz 17 ért. :)
| |
2016. aug. 03. 08:00 | Válasz | #674 | |
Szia Jakuza80 Sajnálom ami történt a motoroddal de sajnos ismét egy újabb eset ami kezdi a régi gyanúmat beigazolni:-(De ne hibáztasd magad Te csak jót akartál de ezzel okoztad a bajt.A Yamalube 4S olaj félszintetikus olaj a megfelelö olaj a 4M lett volna ez az olaj ásványi olaj olcsobb is és létezik belöle 20W-50 változat is.Sajnos a fötengely felujitás anyagára kb 50.000.- + a szerelö munkadija:kb 20.000.- - 30.000.- kb erre számits az a baj hogy a motorod értékének kb a fele.Kérdés megéri-e a felujitás? Ha kérdésed van maradok tísztelettel:Majaman |
© jasa | 2016. aug. 03. 13:37 | Válasz | #675 | ||
Hááát, ez elég elszomorító (és persze tanulságos). Nem gondoltam volna, hogy egy viszonylag nem túl jelentősnek tűnő eltérés (hiszen a 10w40 megmaradt) ilyen gyorsan, ilyen drasztikus hatással jár. Pedig a "zemberek biza össze-vissza öntögetnek, utántöltenek néha, oszt sömmi nem változik"....
| |||
|
|
|
|