Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Motorblokk és CVT hajtómű
Motor és CVT

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás fordított időrendi sorrendben


tamas2014. jan. 19. 19:35 | Válasz | #600 
Ha most azt nézem hogy egy garnitúra Bridgestone gumi, Yamaha gyári szij, gyári kuplungtárcsák tomítésekkel, Malossi görgők, +az utánajárás. Ez van egy 100'000-as összességében.
Akkor most boldog a motorom...?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. jan. 19. 19:41 | Válasz | #601 
Igen, nagyon boldog és Te is az leszel ha mész vele, MI is boldogok leszünk ha Te az vagy. Igy minden okunk megvan egy jó kis piálásra, egy guri végén.
06304373303-vagyok elérhetö

 © juhász béla2014. jan. 19. 19:54 | Válasz | #602 
HÚÚÚÚ de drága járgányotok van,akkor két-három szezon alatt felemészti a vételárat?
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

 © satyapapa2014. jan. 19. 19:57 | Válasz | #603 
válasz a mix-be
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2014. jan. 19. 20:50 | Válasz | #604 
A szűrőket, fékbetéteket, olajcserét kifelejtettem...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © hurican682014. jan. 19. 22:03 | Válasz | #605 
szivesen Tamás! Sajnálom,hogy nem tudtam segiteni.

mazsoo2014. jan. 19. 23:45 | Válasz | #606 
Köszönöm az információt. Végül csak megcsisoltam finom vizes papírral a varátor csúszó felületeit a görgök alatt. Nagyon szépen eltüntette az egyenetlenségeket és csak pár mélyebb barázda maradt. Majd idővel összekopik az a pár század. A DrPulley csúszkákat pedig csak épp egy picit zsíroztam meg, az anyaga önkenő polimer a weboldal szerint. A szerelési útmutató zsírzást ír elő az eredeti görgökhöz.
A variátort ezzel az egyszerű trükkel pár másodperc alatt le sikerült venni.





Feco2014. jan. 20. 17:15 | Válasz | #607 
Ezzel a módszerrel könnyedén elgörbítheted a főtengelyed.Ha már így csináltad visszafelé használj csavarrögzítőt.Sok szerencsét.
Motor után,első a család legyen!

mazsoo2014. jan. 20. 20:40 | Válasz | #608 
Miért görbülne el a főtengely? Ugyan abba az irányba húzom a kulcsot mint amerre a variátor meg van támasztva. Az erőt pont a megtámasztás irányába fejtem ki.

mazsoo2014. jan. 20. 20:41 | Válasz | #609 
A rövid csavaros módszerrel támasztottam ki. A hosszút nem javasolnám én sem.

Feco2014. jan. 20. 21:21 | Válasz | #610 
Tiéd a tengely... Én csak légkulccsal...
Csak úgy mondom: Ha 4-5 századnál nagyobb az ütés utánna leveszi az anyát a rezonancia.
--Rögzítsd az anyátmindenképp!
Aztán tiéd a tengely...
Motor után,első a család legyen!

tamas2014. jan. 20. 21:59 | Válasz | #611 
Pedig fennáll a veszélye. Ha megnézel egy gyári leszedőt, az körkörösen tartja a variót, nem egy, max. két ponton.
Persze meg lehet úszni, de hidd el, láttunk már csúnya dolgokat...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2014. jan. 20. 22:41 | Válasz | #612 
Csúnyább dolog!
A fotósorozat végén van a lényeg!
Szétolvadt minden, és lemaródott, ami lemaródhatott!

Maja 250 varió

1996-os Majesty 250

 © satyapapa2014. jan. 21. 07:04 | Válasz | #613 
Én ugyan nemnagyon hiszem hogy ilyen modszerrel elgörbül a tengely,valószinübb hogy esetleg maga a tárcsa minimálisan deformálódhat..( bár elképzelhetö)
Tény hogy a légkulcs az tuti.
-
ÉN a majámról elöször,nyomatékkulcsal szedtem le a csavart.A nyomatékkulcsnak jó hosszu a szára,és néhány,erös hirtelen mozdulattal lelazult a csavar,a szijjat gyorskötözövel jól összehuztam a varionál.Ez megtartja a tárcsát egyhelyben.
06304373303-vagyok elérhetö

 © passat522014. jan. 21. 16:40 | Válasz | #614 
A saját elképzelésem írom le most ide a légkulcs, elektromos kulcsról. A motoromban 52 ezer km van. sejtésem szerint ennyi km alatt legalább 15 ször le lett véve a kuplung csavarja vagy légkulccsal vagy elektromossal. Mivel a az a kettő csapágy adott zajt nekem amin a kuplungharang van én úgy gondolom, hogy azért mentek tönkre mert nagy ütéseket kaptak.
Ez csak az én gondolatom ( véleményem ) cáfoljatok meg ha nem a légkulcs okozta a gondom. A többi csapággyal semmi gond. Olajcserék mindig meg lettek csinálva.
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © juhász béla2014. jan. 21. 17:36 | Válasz | #615 
Cáfolnálak egy kicsit,mert légkulcsal nagyon nehéz lenne tönkretenni egy csapágyat.Amikor egy tengely eszi a csapágyat ,ott már mérni kellene,hogy űt-e a tengely,nics e deformálva a csapágyház,mekkora az illesztési hézag,olyan is előfordulhat ,hogy a csapágyházban bentragatt egy homokszem ,forgács darab,ami elkerűlte az ember vigyelmét,és ezáltal a beűtött csapágy 1-2 századdal ferdén áll amit szemmel nem venni észre,na ekkor sűrűn kell cserélgetni.Sokszor egyszerűnek tűnik egy csapágycsere,de vannak azért buktatói a dolognak.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

mazsoo2014. jan. 23. 00:03 | Válasz | #616 
Összeraktam a variót szinte szárazon, ahogy a Dr Pulley javasolja. Úgy csattogtak a csúszkák gázadásnál, hogy rossz volt hallani. Vissza le is kaptam gyorsan és megtömtem zsírral. Sokkal jobb a hangja és ugyanúgy reagál. Holnap munkábamenet lesz az igazi főpróba. A varió anyát csavarrögzítővel is rögzítettem. A hétvégén ránézek mégegyszer, meg majd 100km után is. Köszönöm a hozzászólásokat.

tamas2014. jan. 23. 00:51 | Válasz | #617 
Új csússzkákat tettél bele? A zsír elsődleges feladata nem a hézagolás, tömítés, hanem a kenés. Csörögni nem szabadna neki.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2014. jan. 23. 06:30 | Válasz | #618 
Valami nagyon kopott, ha a zsír hézagol..?A Béla féle cines módszerrel meg kéne mérni a hézagokat és annyival nagyobb görgőkkel talán még jó lenne.Vagy újat neki...
Motor után,első a család legyen!

tamas2014. jan. 23. 06:43 | Válasz | #619 
Azt írta, a csúszkák adtak hangot. Én is jártam már így, ideiglenesen jó a zsír mert valamelyest kitart, de idővel kidolgozza a csúszka maga alól...
Ha a vario csörög az más, azt valóban nem lehet ilyetén módon orvosolni. De pl. Viktor T-MAX-ába a Malossi varió Malossi görgőkkel hidegen úgy csörög, rossz hallgatni...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2014. jan. 23. 12:04 | Válasz | #620 
Ne szereltem még, de sztem nem csöröhet, ott valami kopott.
Motor után,első a család legyen!

tamas2014. jan. 23. 19:26 | Válasz | #621 
Persze hogy kopott, azé' csörög... :-)
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

mazsoo2014. jan. 23. 22:43 | Válasz | #622 
DrPulley teflonos csúszkákra cseréltem az első szett gyári görgőt. A motorban 26000 km van. Belevaló csúszkák de nekem nem tetszett, hogy hangosabb mint az eredeti így alaposan megzsíroztam. 12g helyett 10.5g csúszkákat tettem bele. Nagyon kellemes a gyorsulása, sokkal dinamikusabb vezetni mint az eredetivel.

tamas2014. jan. 24. 01:03 | Válasz | #623 
Fogalomzavarban szenvedsz.
A görgő stimmel. De a görgő nem csúszka. A csúszka a variátor azon alkatrésze, amelyik a görgőkön megtámaszkodó nyomlap és a varió belső peremén lévő vállak között viseli a gyorsulási és lassulási terhelést. Ezek múanyagból vannak, egyes típusokban a csúszkán egy U alakú fém alkatrész is van, a tartósság miatt.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2014. jan. 24. 01:20 | Válasz | #624 
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2014. jan. 24. 06:24 | Válasz | #625 
Nehogy egy lityivel többet eresszen le a karbin ez a gyorsulás...
Motor után,első a család legyen!

mazsoo2014. jan. 24. 22:52 | Válasz | #626 
Tamás, köszönöm a helyreigazítést. Valóban helyelenül használtam a csúszka szót. Csúszó görgőgre gondoltam végig (ha ez a magyar megfelelője). Az angolból fordítottam (Írországban motorozom). Fórumokon "slider" vagy "sliding rolls"-ként emlegetik. Szóval ezek a görgők hangosabbak szárazon mert más az anyaga és másképp is viselkedik. Remélem így már érthető amit össze vissza írtam.

tamas2014. jan. 24. 23:08 | Válasz | #627 
A Te variódban ilyen alakú,, görgők '' vannak...?
Ebben az esetben ezek valóban nem görgők, hanem valami más nevű, könnyen lehet hogy a Te fordításod alapján csúszkának titulált dolgok... Mindenesetre, alapesetben a csúszka valóban nem ez, de hogy ez nem görgő, az is biztos... A J Costa variókban vannak még érdekes kis rudak amik vezérlik a tárcsát.
Ez is roppant érdekes kép. :-)
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

mazsoo2014. jan. 24. 23:57 | Válasz | #628 
Ilyenre cseréltem a gyári görgőket. Nézd meg a videót ha még nem ismered.
http://youtu.be/yxcQGmT8EJc

http://www.drpulley.info/

tamas2014. jan. 25. 00:15 | Válasz | #629 
Na mingyà!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2014. jan. 25. 00:20 | Válasz | #630 
Hát, a minimum kifejezés az érdekes.
Kipróbálni meg érdemes. Remélem bejön, majd referálj!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

szepi2014. jan. 27. 12:04 | Válasz | #631 
Üdv!
Nem tudja valaki hogy mekora a YP250-es karburátor légszürő csatlakozási átmérője?
--Széles Utat--

Fáy Tibor2014. jan. 28. 13:20 | Válasz | #632 
50 mm
Tyti

 © Zsola2015. júl. 01. 18:52 | Válasz | #633 
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy van-e valakinek tapasztalata a Rubberbelt márkanévre hallgató hajtásszíjra.
A szíjat robogoszij.hu oldalon találtam.

tamas2015. júl. 01. 19:53 | Válasz | #634 
Tapasztalatom ugyan csak Yamaha, Mitsuboshi és Malossi, valamint Athena szijakkal van, de ezek közül is csak a két előbbit merem ajánlani, függetlenül attól, hogy sokan vannak akik használnak egyéb gyártóktól is.
Hiába 35'000ft a T-MAX-ra egy gyári szíj és megkapnám feléért is másoktól, akkor sem tenném bele...
Ezek nem rezonálnak, nem szakadnak idő előtt és nem utolsó sorban, lefutják a rájuk kimért kilométert.
Yamaha, vagy Mitsuboshi...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © jasa2015. júl. 03. 01:09 | Válasz | #635 
Hajtószíj ügyben én is "konzervatív" vagyok: csak gyárit vagy azzal teljesen egyenértékűt !

A SuHanóban 63 ekm-nél szerintem még az eredeti BANDO van benne. A szélessége már nem 25 hanem csak 24 mm, de egyébként teljesen OK az állapota. Ezért még mindig nem cseréltem le, pedig (Passat segítségével) már tavaly március óta megvan az új BANDO. (Úgy emlékszem Zénó Mester sem kapkodta el....)
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

meszizs2015. aug. 25. 19:54 | Válasz | #636 
Sziasztok Uraságok!

Érdeklődnék, hogy volt-é már kapcsolata vagy ismeri-é valaki a
DR.PULLEY VARIOROLLEN elnevezésű számomra görgőnek nem nevezhető varógörgőt!

A youtuben láttam, hogy egy Burgiban tesztelik és ennek a használatával ugyanazon sebességet kisebb fordulattal érnek el!

Belinkelem: DR. Pulley Variorllen
1996-os Majesty 250

 © satyapapa2015. aug. 25. 20:09 | Válasz | #637 
Megy a válasz emailba
06304373303-vagyok elérhetö

meszizs2015. aug. 25. 20:09 | Válasz | #638 
1996-os Majesty 250

tamas2015. aug. 25. 21:15 | Válasz | #639 
Én tavaly óta használom, teljesen meg vagyok vele elégedve.
Sógor Burgmanját (ld: a Te videódon is ilyen szerepel) is ezzel szereltük, tökéletes.
Szerintem nagyon jók.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2015. aug. 26. 08:49 | Válasz | #640 
Köszi!
Ennél is érvényes, hogy hány grammos vagy itt az alak, forma dolgozik a súly helyett?
Még nem néztem konkrétan utána, hogy a 600-as Wingbe milyen súlyú görgők vannak!

Illetve még azt kérdezném, hogy beírtam a google-be, de ott csak külföldi lapokat hozott fel, megrendelni is csak Ebay és társain lehet, illetve csak találtam.
Ezt mostanra már itthon is forgalmazza már valaki? Ha igen, akkor infózz!


1996-os Majesty 250

tamas2015. aug. 26. 09:11 | Válasz | #641 
Ha a gyári beállítások kielégítőek számodra, akko 2 gr mínusszal számolj. Az én esetemben 8 db 20-gros görgő van benne, én 8 db 18-gros DrPulleyt tettem bele. Ez teljesen a gyári értékeket hozza, igazából talán kicsit egyenletesebben dogozik.
Sógornak, mivel eleve Malossi variója van, ahhoz méreteztük, a Malossi görgőknek mentünk alá 2 grammal. Igen jó lett.
Ha Te a gyárit akarod, -2 gramm.
Ha kicsit fickósabbat, -4 gramm.
Vaddisznó, -6 gramm görgőkként. Ezt én már meggondolnŕm...
De írj Papp Lacinak, Ő talált rá az egészre még valamikor tavaly előtt, akkor nagyon beleásta magát a dologba.
De szerintem jók. Nekem benne van ~10'000 km, sőt több is, semmi hangja.
Két szezon után illene belenéznem talán...

Hogy hol kapni?
Nem tudom. Mindent Laci intézett. De gugli a barátod! Biztosan vehetsz valahol!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2015. aug. 26. 15:18 | Válasz | #642 
1996-os Majesty 250

 © bundás2015. aug. 26. 17:33 | Válasz | #643 
Két hónapja megnéztem vagy száz videót róla.
Meggyőzőnek tűntek.
Gugliztam akkoriban,de nem nagyon találtam itthoni forgalmazót.
Ha talál valaki magyar beszerzési forrást ossza már meg legyen szíves!Köszönöm!

 © satyapapa2015. aug. 26. 20:07 | Válasz | #644 

Dr pulley görgők,,,, www.spirro.hu-
06-302579721
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2015. aug. 26. 20:36 | Válasz | #645 
Én itt is csak hagyományos, görgő alakú görgőket találtam...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Papp László2015. aug. 26. 21:12 | Válasz | #646 
Széles utat, minden motorosnak!
Honda V30 Magna V4 (1985)

 © Kőműves Miklós2016. máj. 10. 16:27 | Válasz | #647 
Sziasztok! A kuplung anyára mekkora dugókulcs való?

tamas2016. máj. 10. 17:07 | Válasz | #648 
A T-MAX-nak 29-es.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Kőműves Miklós2016. máj. 10. 21:30 | Válasz | #649 
Hát nekem sokkal nagyobb annál,44-46ra tippelek

tamas2016. máj. 10. 22:42 | Válasz | #650 
Hanyas a moci?
Köbcentire...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Kőműves Miklós2016. máj. 11. 08:24 | Válasz | #651 
125ccm

tamas2016. máj. 11. 08:58 | Válasz | #652 
Akkor, (ha a manualba nincs benne, de meg kéne nézni...) a 125-ös kollégák tudnak segíteni.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Csíkos Nándor2016. máj. 16. 05:12 | Válasz | #653 
Leteszed a földre,rálépsz kell egy üthető csavarhúzó meg egy kalapács.Vagy befogod egy satuba,és tekered.

tamas2016. máj. 16. 09:12 | Válasz | #654 
...azt kérdezte, hanyas, nem hogyan...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Csíkos Nándor2016. jún. 12. 08:50 | Válasz | #655 
46-os kulcs fogja

 © Fastfox2016. jún. 24. 18:23 | Válasz | #656 
Sziasztok !
Lehet hogy volt már valahol róla szó ( Sajnos én nem találtam meg )...
Majesty 250 BOLDOG tulaja vagyok ! Imádom, és amikor csak lehet azzal közlekedek. Sajnos a WC-re nem tudok vele menni :D .
"Egy cseppet" kivolt a hajtásrész, és bevittem a szervízbe. Megállapították hogy a variómnak annyi. ( megmutatták... NAGYON TROPA VOLT ), de nem is csodálkozom rajta. 120000 km van a motorban, és én ebből kb 20000ért felelek..
Kicserélték a MALOSSI variómat gyárira, de a gyorsulása az nagyon csiga ! Nemhogy kigyorsulok, hanem feltartom a forgalmat !
A tanácsotok kéne... Milyen görgősúly kéne bele? Ami lényeg, hogy túrázásra használom KÉT személlyel... Összesen kb.:140-150 kg. Nem akarok versenyezni ( Kellenek a szerveim, és a páromra is vigyázom ), de a 80-90 utazó meglegyen... MEGOLDHATÓ ?
Előre is köszönöm a segítséget !
Üdv.:
Lajos

tamas2016. jún. 24. 23:53 | Válasz | #657 
Szia!
A MALOSSI vario nyujtotta gyursulást nem fogod visszakapni.
Ha jól emlékszem, 14gr. a gyári görgő. 12-ig büntetlenül lemehetsz, de ott más gond is kell legyen, mert a gyári 250-es nem tartja fel a forgalmat...
Megmérném a kompressziót, meg ha ki lett cserélve a vario gyárira, vajon a kuplung alatti kontrasztrugót is visszacserélték, vagy az maradt MALOSSI?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Fastfox2016. jún. 26. 15:29 | Válasz | #658 
Szerintem maradt a malossi. De rákérdezek holnap.A henger, dugó páros még fél éves. Akkor is egy vagyon volt ( Legalábbis számomra ), de úgy vagyok hogy mindenképp megéri. :D


 © Fastfox2016. jún. 29. 16:55 | Válasz | #659 
Sziasztok !

Megvan a probléma (Azon kívül hogy nem tuning varióm van.. :) ) !
Annyi eszem nem volt hogy a legkézenfekvőbb ( szó szerint ) problémát felvessem...
A fék... Kitakarítottam, betétet cseréltem, mert már illő volt... Azóta repeszt. És a nyereg nem forró. De a tárcsa még igen. De ennek is feltárom a hibáját ! :D :D :D
A kontrasztrugót nem cserélték. Maradt. Cseréljem ?

Üdv.: Lajos

tamas2016. jún. 29. 19:03 | Válasz | #660 
Régi klasszikus mondása volt kollégámnak:
- Működik? Ne piszkáld!
A tárcsa csak a betételtől lehet forró. Az úszónyerget, fékdugattyút addig pocolgasd, míg kézzel vissza nem tudod nyomni. A fékbetéttartó lemezkének, a fékbetétnek szintén patyolattisztának kell lennie.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © stancy2016. júl. 21. 22:09 | Válasz | #661 
sziasztok!
A 250es topikból ide száműztek :) szóval varió kérdésem volt. itt válaszolok. a cél az lenne hogy optimalizáljam a teljesítményt. nem gyorsulni akarok, mert ez nem speed.. és nem is hill climbelni akarok :). azt olvastam a gyári 14 gr-s, ezt 2000 után lecserélték 12-esre. mivel szándékozom teljes felújítást csinálni. és olvastam hogy a dr pullay görgőkből a csúszó verzió jobb gyorsulást, és kicsit több végsebességet is tud,magyarul mindenhol javít a gyárin, ezért szeretnék ilyet venni. Ehhez volt a kérdésem hogy melyik az ajánlott variószíj. esetleg a görgőhöz ha valaki tud elérhetőséget, címet, mert jelenleg csak német oldalon találtam. :( továbbá egyéb javaslatot is szívesen fogadok, mire figyeljek, stb.. köszönöm.

tamas2016. júl. 21. 22:56 | Válasz | #662 
Nem is lettél száműzve...
Azt írtam, olvasgasd. Mit találtál? Beleolvastál...?

Szíjat (ha jót akarsz magadnak) veszel egy Yamahát vagy Mitsuboshit.
Varióba ha 12-re váltottak, akkor ott a görgőpálya ismódosítva lett. Tény, hogy a blokk ugyan az, a 2000 utániak viszont bitang jól mennek. Én tennék bele egy Malossi variót a gyáritól 2 grammal könnyebb Dr. Pulley görgőkkel és csúszkákkal.
Dr.Pulley holmit csak német oldalról tudsz rendelni, mi is ezt tettük. Nekem is az van benne, sógor 400-as K-8-asát ma néztük át, két éve ezzel megy, semmi kopás, jó dinamika.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © stancy2016. júl. 22. 00:01 | Válasz | #663 
értem köszi. igen beleolvastam csak mivel minden beírás régi.. gondoltam hátha van új a nap alatt. :) Akkor variót vegyek malossi-t, és a görgőket meg németböl a dr.pullayt. szíjból a yamaha az mit takar? az nem a brando?

tamas2016. júl. 22. 08:46 | Válasz | #664 
...hát... Tán azért, mert nincs új a nap alatt. A CVT ugyan az...
Bár, mint néhány beírással lejjebb láthatod, 2014-ben nekünk is teljesen új volt a Dr.Pulley görgő.

Szóval, hogy mit veszel, az csak rajtad áll! Én a sajátomba ezeket tenném, mert bevált. Nem olcsó mulattság. Mi az a "brando"? Én Yamaha, illetve Mitsuboshi szíjakat irtam, illetve sokan használjuk a Malossit. Nekem is volt Athena is, de nem szerettem, vibrált. Volt akinek bejött. A gyár Yamahával és Mitsuboshival szerel.

Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © stancy2016. júl. 22. 23:38 | Válasz | #665 
Bando, nem brando. elírtam.. http://www.motorosoknak.hu/rubberbelt-bando-yamaha-variator-szij-yamaha-250-majestydxabs-9807-871-aw0164-p-17579.html

tamas2016. júl. 23. 08:05 | Válasz | #666 
Nem minősíteném... De lehet, hogy bejön.
Negyed áron szerintem negyed minőséget fogsz kapni.
Volt aki feltette óccsóé a jó nevű Gates szíjat, aztán 2000 km után ott állt az út szélél szétrepült varióval meg szakadt szíjjal... Olyat még nem hallottam, hogy gyári szíj elszakadt volna az előírt élettartam alatt...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © jasa2016. júl. 26. 01:29 | Válasz | #667 
Tájékoztatásul:
pl. a Hondánál a piros címkés gyári csomagolásban BANDO szíj található, szerintem a Mitsuboshival egyenértékű, azaz no1. Nekem csak 50+x ekm-t bírt ki....

A Gates-nek valóban nagy neve volt, de aztán elég vegyes tapasztalatok kapcsolódtak hozzá, lehet hogy hellyel-közzel hamisítják (?)
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © Jakuza802016. júl. 27. 18:52 | Válasz | #668 
Sziasztok!
Malaguti Madisonom van, de 5DS Yamaha blokkos.
Megvettem, cseréltem olajat, majd mentem vele 2000 km-t. Gondoltam veszek bele finom olajat.. Bementem egy Yamaha szalonba, ott vettem Yamalube 4s 10w40 olajat. Kicseréltem. Az első indításkor már picit erősebb lett a hangja, meg lett egy cicergés a variátor körül. Megmutattam egy helyi szakinak, szerinte ez tekjesen jó. Mentem 210 km-t, maj 3 nap állás. Ma reggelmár nagyon csúnya hangja vokt, elmentem melóba, majd ott egy nagyon jó szerelőhöz. Szerinte hajtókar csapágy a gond a hangja alapján, de megmozgatta az állórészt, és szerinte az nem kotyog. De n3 m3njek vele egy métert sem.... most hazahoztuk futóval, de közelben senki szerelő. Van valami tippetek, mi történhetett?


 © stancy2016. júl. 27. 22:24 | Válasz | #669 
én is úgy tudom, hogy a yamaha gyári beszállítója a bando.. ezért is írtam amit.. gates meg nem szíj.. régen volt az.. mikor még nem médin román meg lengyel volt..


globalizáció kinyírt minden normális márkát.. elég csak a castrol-ra és az NGK-ra gondolni.

tamas2016. júl. 27. 22:50 | Válasz | #670 
Én az árát találtam gyanúsan alacsonynak.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © stancy2016. júl. 28. 20:37 | Válasz | #671 
az ár mindig azon múlik hogy hány kézen megy át.. meg nem véletlenül tudnak akár 50%os kedvezményt is adni a kiskerek.. gondold el mennyi lehet a nagyker ár.. szerintem max 2000 ft. és ez mindenre igaz.

tamas2016. júl. 28. 21:13 | Válasz | #672 
Oké!😄
A döntés a Tiéd!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © stancy2016. júl. 28. 21:49 | Válasz | #673 
én már rég eldöntöttem. kevláros lesz 17 ért. :)

Majaman2016. aug. 03. 08:00 | Válasz | #674 
Szia Jakuza80

Sajnálom ami történt a motoroddal de sajnos ismét egy újabb eset ami kezdi a régi gyanúmat beigazolni:-(De ne hibáztasd magad Te csak jót akartál de ezzel okoztad a bajt.A Yamalube 4S olaj félszintetikus olaj a megfelelö olaj a 4M lett volna ez az olaj ásványi olaj olcsobb is és létezik belöle 20W-50 változat is.Sajnos a fötengely felujitás anyagára kb 50.000.- + a szerelö munkadija:kb 20.000.- - 30.000.-
kb erre számits az a baj hogy a motorod értékének kb a fele.Kérdés megéri-e a felujitás?
Ha kérdésed van maradok tísztelettel:Majaman

 © jasa2016. aug. 03. 13:37 | Válasz | #675 
Hááát, ez elég elszomorító (és persze tanulságos). Nem gondoltam volna, hogy egy viszonylag nem túl jelentősnek tűnő eltérés (hiszen a 10w40 megmaradt) ilyen gyorsan, ilyen drasztikus hatással jár. Pedig a "zemberek biza össze-vissza öntögetnek, utántöltenek néha, oszt sömmi nem változik"....
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)


Első ... 4 5 6 [7]

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől