|
|
|
© Wiking | 2012. aug. 14. 07:17 | Válasz | #1305 |
Az xmaxban nagyjábol ugyan az a blokk van mint a majában :) Az X-City szintén.
|
2012. aug. 14. 01:56 | Válasz | #1304 | |||
Akkor epitsen D:
| |||
| |||
2012. aug. 14. 00:54 | Válasz | #1303 | |||
és most jön az hogy félrehajtja a fejét, kicsit összeszorítja a jobb szemét és ezt hallod: - Topikám! Az meg nemtecciiiiiiiiiiiiik!!!!!!!!!! | |||
| |||
2012. aug. 13. 23:37 | Válasz | #1302 | |||
Van a kepes motoron egy sw600-as 400+forg.helyezesert. Xmax tenyleg megy 150 et de ero nincs benne. Vegyel atlanticot v nexust. azota is banom, hogy eladtam. 130-150 kozott mehetsz vele utazoban es 4,2-4,5 kozott eszik. | |||
| |||
2012. aug. 13. 23:21 | Válasz | #1301 | |
Yamaha x-max igaz csak 250es. Beszéltem a nagykanizsai wektor szerszámboltos sráccal, Ő most vett egyet. Azt mondta hogy 150 a vége, 120 az utazója, fogyasztása 3 liter alatti. Igaz lehet? Mészi neked ez kicsi lenne, mindenképp 400-ast akarsz?
|
2012. aug. 13. 22:37 | Válasz | #1300 | |||
Mennyivel kisebb a T-MAX csomagtere az YP-250-étől? A kesztyűtartóval. De az ülés alatti tér kb 50%-al nagyobb, tehát majdnem pariban van. Ez tény. Valamit valamiért. Vagy megalkuszol anyagilag, vagy a tér szempontjából. Hogy minden jobb legyen, olyan nincs. Ha mégis sikerülne, majd szólj! | |||
| |||
2012. aug. 13. 22:15 | Válasz | #1299 | |||
Már Fecóval és Mozsó barátaimmal beszélgettem, de ide is felrakom! Az fordult meg bennem, hogy talán el kellene adnom az 1996-os 250-es Majámat. Talán még a vevőm is meglenne, de mit vegyek helyette, ha kevés a pénzem? Mindenképp robogó kell és minimum 400-as legyen. Jó lenne, ha 2 hengeres lenne! A 400-as Maja még drága! A 400-as Silver Wing meg nagyon drága. A 400-as Burgiról azt mondják, igencsak szereti az olajat! A 650-es Burgi Drága és ha elmegy a váltó, akkor az csőd! A 600-as Silver Wing az talán még elérhető! Az 500-as T-Max tetszene, ha nagyobb lenne a csomagtere. Pénzügyileg? kb. 250-ben el tudnám adni a Majámat és talán ugyanennyit mellé is tudnák tenni. 500 ezerben mit vennétek, ami szép és jó, meg természetesen annyira megbízható, mint a mostani a Majám? | |||
|
2012. júl. 26. 23:09 | Válasz | #1298 | |
oké köszi de már csak vasárnap este vagy 7főn beszélek vele
| |
© Katona zsolt | 2012. júl. 26. 18:06 | Válasz | #1297 | ||
megadom az elérhetőségem hívjon fel nyugodtan az ismerősöd és megpróbálok segiteni 0630/3546319 | |||
|
2012. júl. 26. 16:20 | Válasz | #1296 | |
300 körül, de konkrétat nem mondott
| |
© Katona zsolt | 2012. júl. 25. 22:41 | Válasz | #1295 | ||
az ismerősöd mennyi pénzt szán motorra
| |||
|
© Katona zsolt | 2012. júl. 25. 22:41 | Válasz | #1294 | ||
Sziasztok! A mai nap folyamán sikerült lecserélnem a 125-ös majámat egy 250-es re. remélem ugyan olyan jó lessz mint az elődje | |||
|
2012. júl. 25. 20:44 | Válasz | #1293 | |
Fiúk, egy soproni ismerősöm szeretne majás lenni 250-st venne csak nem szeretne messze menni érte ha nem muszáj, ha valaki lát hall valamit kérem jelezzen.
|
2012. jún. 11. 21:41 | Válasz | #1292 | |
Gondolom nem lehet már továbblépni tuning téren.. A másik meg kimotorozta szerintem.. Bukta kb 1M a tuning. Mindegy ő baja.
| |
2012. jún. 10. 22:12 | Válasz | #1291 | |||
De miért adja el...? Soha nem kapja vissza azt a zsét! | |||
| |||
2012. jún. 10. 20:56 | Válasz | #1290 | |||
Beteges.
| |||
| |||
2012. jún. 10. 19:58 | Válasz | #1289 | |
Ez azért nem semmi.. KATT |
© passat52 | 2012. máj. 25. 19:12 | Válasz | #1288 | ||
Máris másképp állok a kérdésedhez ha Németországban használnád! :) Nem kell reg adó, nincs szállítási költség, stb! Így már elfogadható az ár!
| |||
| |||
© atailor | 2012. máj. 25. 18:49 | Válasz | #1287 |
Nem kevés a km az tény, de a km sosse érdekelt. A 250es Majámba is 34e votl óra szerint. Persze olaszból behozott volt, kit tudja menniy volt benne, baja nem volt. Nézegettem az árakat ez még az olcsó. Mo-n se olcsóbbak, 600tól kezdődnek és azokba is van ennyi. Régen nézegettem a maxi robogó piacot. Azt elfelejtettem írni, hogy németo.-ban használnám, bizotsítás rá kb 70 euro, átírás meg kb 50. Így elfogadható. no megnézem tán holnap. Meg még asszonnyal is kempfelnem kell egyet. köszi a hozzászólást. jó hétvégét
| |
© passat52 | 2012. máj. 25. 18:01 | Válasz | #1286 | ||
Ez benne lesz neked 6 száz ezerbe mire legalizálod! A kilométert sokallom benne nem az árát! :)
| |||
| |||
© atailor | 2012. máj. 25. 12:09 | Válasz | #1285 |
Sziasztok! kb 2 éve volt egy 250 99es Majám, eladtam és most szemezek egy 400-sal. Németországban néztem 2005ös 1500 euro 54e km szervízkönyv, doboz, elég jól néz ki. Nem túl kevés érte? A szokásos dolgokat ismerem amiket meg kell nézni. Esetleg a 400asnak van valami hibája előnye, hátránye? üdv |
© hg7fac | 2012. máj. 17. 23:24 | Válasz | #1284 |
Köszönöm sz infókat!
|
2012. máj. 11. 21:46 | Válasz | #1283 | |||
Szia! Még a topic elején összeszedtük hogy mit is kellene megnézni egy jármű vásárlásakor. persze mindent felfedezni lehetetlen, főleg ha dörzsölt az eladó. Talán az ott leírtakon felül az egyik legfontosabb dolog hogy megfelelő kontakt legyen közted és közte, valóban Neked akarja eladni a motort! Olvass vissza a topic elejére! | |||
| |||
© satyapapa | 2012. máj. 11. 20:27 | Válasz | #1282 | ||
Papirjai legyenek rendben. - Nézd mega féktárcsák állapotát,a gumik kopását,A kormánycsapágy ne lógjon, a kipufogógáz illata elárulhatja az olajfogyasztás mértékét,a teleszkopok ne follyanak...A variátor és a szij állapotát csak megbontással lehet komolyabban ellenörizni,.Az elektromos rendszer ne legyen berhelt,Az egyéb ,,látható alkatrészek állapota utalhat a gondos karbantartásra,gazdára.stb | |||
| |||
© hg7fac | 2012. máj. 11. 20:17 | Válasz | #1281 |
Sziasztok Kedves fórumozók! A közeljövőben szeretnék venni egy majesty 125-ös gépet! A tanácsotokat kérném, hogy mire figyeljek a vásárlás előtt. A segítségeteket előre is köszönöm!
|
© jasa | 2012. máj. 06. 00:24 | Válasz | #1280 | ||
Krisztián: nem én mondtam ! De ha csak nagyon jó, az sem kevés B650 nekem sem elvi sem gyakorlati okból nem kell, bármilyen jó....másoknak.
| |||
|
2012. máj. 05. 08:46 | Válasz | #1279 | |
"A világ legjobb robogója".. Szólhattál volna.. Ha kell neked adom el a Burgmant.. | |
2012. máj. 05. 08:37 | Válasz | #1278 | |||
JaSa! Motort vennél és tanácstalan vagy...? | |||
| |||
2012. máj. 05. 06:11 | Válasz | #1277 | |||
Nagyon sok a plusz az igaz, és Jasa Neked valóban kezes lenne, de akkor is nem motor forma motor, sőt, csak kis-robogó forma nagy-robogó.(Nekem.)
| |||
| |||
© jasa | 2012. máj. 05. 01:35 | Válasz | #1276 | ||
Igen a 16-os kerék is a pluszok közé tartozik. Ebay-en 3-4 féle plexi is van hozzá (köztük túrás is). Az említett ismerősöm 2 személlyel 100-120 tempóval járt vele. Újonan vette, és 11 ekm után szalonállapotban adta el. Az én stílusommal kb 3 alatti fogyit tudna.
| |||
| |||
2012. máj. 04. 21:25 | Válasz | #1275 | |||
Jó kis járgány ez, de kell rá valami plexi mert elhizol a sok bogártól amit megeszel. A 9 l. tankkal annyit mész el mint más a 14 l-es tankos robesszal. A kényelme viszont biztos klassz, a nagyobb kerekek miatt az úttartása is frankó. ( minden hagyományos robogónál kényelmesebb :D ) Jasa cserélt be nyugodtan de akkor plexit cserélünk :D :D :D | |||
| |||
2012. máj. 04. 20:28 | Válasz | #1274 | |||
Látszik rajta, hogy teljesen a városra tervezték.Példa rá a tank is.Nem motorosélményt ad csak városi helyváltoztatást, de azt nagyon mert bevásárolni nagyon lehetne vele mert a fiam kis Hondája is ilyen lábtartós és két karton ásványvizet simán elhoztam vele.
| |||
| |||
© jasa | 2012. máj. 04. 20:03 | Válasz | #1273 | ||
Gondoltam hogy lesz a ki ráharap... Őszintén, tavaly már szemeztem egy ilyennel egy helyi kereskedésben, 600 + papírozás, de az sokkal gyengébb állapotban volt. Ez viszont pöpec. Egy motoros ismerősöm, (akinek adok a szavára, volt burgija, meg sok más egyéb motorja, köztük ilyen is) szerint a "világ legjobb robogója" Műszakilag, technikai megoldásaiban szinte tökéletes, és nagyon gazdaságos üzemeltetésű. Formára viszont eléggé "városi", nem annyira kényelmes, mint egy maxirobi (nem írok típust). kevés tárolóhely, kicsi tank (9 liter), kevésbé túrázós jellegű. A CHF alapú részlet nyilván nagy lutri, kockázattal, (a törlesztés 16-ról indult annó) de a 943-at nem most fizeted. Azért nagyon szívesen kipróbálnám , pedig NAGYON örülök bébének (bigblue) Tudom, szörnyű vagyok.... | |||
|
© satyapapa | 2012. máj. 04. 19:23 | Válasz | #1272 | ||
Hát lehet hogy nagyon jó,sőt biztos, de 943ezer ft-ér...Én még a burgimat sem adnám érte,(ha azzal kéne járnom)
| |||
| |||
© jasa | 2012. máj. 04. 19:11 | Válasz | #1271 | ||
Ez megkísértett, ellent tudok-e állni ? Svájci frank alapú.... | |||
|
2012. ápr. 03. 18:41 | Válasz | #1270 | |||
Hali! Érdeklődni szeretnék, hogy valaki ismeri-e ezt a motort. Szigethalmon lakik. http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs_500_e-5641042 | |||
|
2012. ápr. 02. 21:05 | Válasz | #1269 | |||
Mind a kettő gyönyörű gép! De azért a Gold Wing, csak arany szárny! Egyszer volt szerencsém ülni egy "új" (2005) 1800-ason. Nem piskóta gép!
| |||
|
2012. ápr. 02. 20:52 | Válasz | #1268 | |||
Ne nevess! A Gold az Fullos, Aspencade! Viszont a Burginak elektromos a plexije és motor hajtja be a tükröket, valamint azt mondták, hogy a váltója olyan mint a "tiptronicos" autóké! Ezen 3 dolog miatt tetszene nekem egy Burgi! | |||
| |||
2012. ápr. 02. 20:46 | Válasz | #1267 | |
2012. ápr. 02. 20:43 | Válasz | #1266 | |||
Ha ezt megveszitek, akkor én odaadom érte a GoldWingomat! Igaz az asszony tutira el fog válni tőlem, mert neki csak a Gold a motor! | |||
| |||
2012. ápr. 02. 20:23 | Válasz | #1265 | |||
Mixben válaszolok
| |||
| |||
2012. ápr. 02. 19:41 | Válasz | #1264 | |
A Burgman Fórumon nem te jelentkeztél Citadella gurulásra SirMooShark néven??
| |
2012. ápr. 02. 19:38 | Válasz | #1263 | |||
Bocs ez mellé ment! Megkérném az illetékes elvtársat, hogy tegye át a megfelelő topicba! Köszönöm! | |||
|
2012. ápr. 02. 19:34 | Válasz | #1262 | |||
Oly boldog vagyok fiúk! Szerdától, megint 5 Ft-al emelik a benzi árát. A végén új motor helyett egy spéci bringát kell vennem. Bár a napi 50-60 km valószínűleg megedzene alaposan. | |||
|
2012. ápr. 02. 19:34 | Válasz | #1261 | |||
Biztos engem láttál ? Nem tudok Veszprémről
| |||
| |||
2012. ápr. 02. 19:17 | Válasz | #1260 | |
SirMoonShark. Láttalak a másik fórumon. Mész te is le Veszprémbe? Ha igen nincs kedved megnézni.. EZT? |
2012. ápr. 02. 17:24 | Válasz | #1259 | |
Fiúk, kis segitséget szeretnék kérni sógorom 600-s kawáját kéne eladni, majd belinkelem.
|
2012. ápr. 01. 19:59 | Válasz | #1258 | |||
Igen ismét igazad van. Én is belefutottam ebbe. Azért lett télen szétkapva az egész gép. Volt is mit cserélni.
| |||
| |||
2012. ápr. 01. 19:50 | Válasz | #1257 | |||
Persze! Nehogy kötekedésnek vegyed, mert Te vagy az eladó és Te határozod meg az árat! Csak szerintem állapottól függetlenül olyan volt az ár, hogy nem biztos, hogy erre harapnának rá! Mert azért hiába tudjuk mi, hogy milyen a vasunk, ha a vevőt első körben csak az ár érdekli! Lehet, hogy van olcsóbb sőt biztos, de nem mindegy, ha elkezdenek előjönni a hibák, akkor hány és milyen húzós fog előjönni! De sajnos szerintem mindenki első körben az ár alapján keresgél! | |||
| |||
2012. ápr. 01. 19:37 | Válasz | #1256 | |||
Javítva! 50000-rel olcsóbb lett. A csere ára maradt a régi. Persze értékegyeztetéssel. Egyenlőre a Képesmotor-on és a Hasznaltautó-n van fent. Igyekszem még néhány helyre fölpakolni. Az ára azért lett annyi, mert délután, még Tity-vel is beszéltem távrecsegőn. Szerinte korához képest jó állapotban van a gép.
| |||
| |||
2012. ápr. 01. 19:29 | Válasz | #1255 | |||
Azért gyors a válasz mert épp a gép mellet vagyok! A mostani válságosnak nevezhető időben szerintem elég nehéz pénzért továbbadni a vasakon! A csere előbb bejön, de ott viszont vagy elfogadom vagy nem, nagyon nincs lehetőség az alkura. Még az is buli, ha nem adsz meg árat vagy a leírás részbe közlöd az árat, mert talán akkor több érdeklődő lesz! Aki keresővel keres, az lehet, hogy a 250-es robogót csak 400ezerig vagy alatti összegben keresteti és így máris kiesik a motorod! Nem tudom, hogy csak ide raktad fel? Képesmotor Használtautó Jófogás Apród stb...stb... Minél több helyen hirdetsz, annál nagyobb az esélyed! Hajrá!! | |||
| |||
2012. ápr. 01. 19:22 | Válasz | #1254 | |||
Az 500-ason (illetve ezen a két típuson) azért gondolkodtam, mert te is írtad, meg végig olvastam nagyon sok tesztet, személyes beszámolót különböző fórumokon. Amit leszűrtem belőlük az az, hogy minimálisan eszik többet ha normálisan használom, viszont nem olyan kényelmes, mint a maja , de azokon a sz@r utakon nem is veri oda az alját minden bukkanóhoz. Még egyszer köszönöm a segítséget!
| |||
|
2012. ápr. 01. 19:15 | Válasz | #1253 | |||
Köszönöm a gyors választ! Na ilyesmire voltam kíváncsi, mert igen ritkán (eddig egyszer) hirdettem motort a 38 évem alatt.
| |||
| |||
2012. ápr. 01. 19:06 | Válasz | #1252 | |||
Megtekintettem! Azt csodáltam, hogy 500ccm-ben gondolkodsz! Írtad, hogy lényeges a fogyasztás, emiatt csodálkoztam az 500-on. Az viszont mindenképp igaz, ha sikerül a csere akkor lesz egy tuti akár két személlyel is kényelmesen használható túragéped! Viszont amikor azt írtad, hogy a kereskedő látatlanban 250-et ígért, akkor én személy szerint nem gondoltam, hogy Te 450-re gondolsz! Nem gondolod, hogy eladás esetén ez az ár egy kicsit magas? Bár tudom az elmondottak alapján, hogy talán még többe is van! Én inkább egy 350-380 körüli árat írtam volna, illetve azt, hogy csereár 450. Valamint a hirdetésbe szerintem a motor nevéhez tedd oda, hogy csere! Én szoktam úgy is keresgélni, hogy a motor típusaként azt írtam a keresőbe, hogy CSERE. Aztán akkor válogattam! Szép a motorod, nekem ez a fajta 250-es tetszik, de egyenlőre be kell, hogy érjem az enyémmel! Legjobbakat! | |||
| |||
2012. ápr. 01. 18:57 | Válasz | #1251 | |||
Szia Mészi! Ahogy ígértem, elküldtem e-mail-ben a járgányom képeit,meg a leírását. Üdv: Macy | |||
|
2012. márc. 31. 20:02 | Válasz | #1250 | |||
Igazad van de ha ugyan azért az árért kapok 1 évvel fiatalabbat 18900 kilométerrel akkor inkább azt veszem 2 féktárcsás verzióban
| |||
| |||
2012. márc. 31. 19:55 | Válasz | #1249 | |||
...hát, megállt a Trabant a keskeny kis dobfékekkel is, na de mégis... Gurigáztam a sógorom K-8-as 400-asával, mit mondjak... Azért ég és föld a dupla féktárcsa meg a szimpla... | |||
| |||
© satyapapa | 2012. márc. 31. 19:51 | Válasz | #1248 | ||
Egy db elsö tárcsával is klasszul meglehet állni,- - na mindegy vegyél amit jónak látsz | |||
| |||
2012. márc. 31. 18:24 | Válasz | #1247 | |||
A sötétszürkére gondolsz ? az 2004es nekem 2005ös kell mert az már 2 féktárcsás elől azért köszi
| |||
| |||
2012. márc. 31. 17:34 | Válasz | #1246 | |
Jól látod,2005.-től elöl dupla tárcsások a Maják...
| |
© satyapapa | 2012. márc. 31. 17:07 | Válasz | #1245 | ||
A használtmotor.hu nál van egy pesti 400-as maja 499ezerér.Nézd meg
| |||
| |||
2012. márc. 31. 15:14 | Válasz | #1244 | |||
Még nem tettem fel. Ma dolgozom holnap reggelig. Ha minden jól megy, holnap felrakom. Egyébként Tity már látta. Mondjuk luxusra az övét nem közelíti meg (rádió, dobozok, szivargyújtó, stb..). Ha sikerül felraknom valahova, átküldöm a linket és a képeket. Addig is köszönöm a sok jótanácsot és instrukciót! Üdv: Macy
| |||
| |||
2012. márc. 31. 13:28 | Válasz | #1243 | |||
Sőt! Azt is megteheted, hogy meghirdeted cserére a Majádat! Aztán keressenek Tégedet! | |||
| |||
2012. márc. 31. 13:21 | Válasz | #1242 | |||
Mivel azt írtad, hogy A-ból, B-be kell, illetve a melóba járáshoz, akkor én biztosan erre a célra 250ccm környéki túra jellegűbe nyúlnék, márcsak a fogyasztás miatt, de szerintem egy 400-as sem fogyasztana látványosan többet! Talán 1 liter lehet a kettő között! 250 ezer látatlanban, meg az Ő haszna! Egy ilyen évjáratú vasat szerintem 300 alatt oda ne adj! Sőt, ha nekem egy olyanom lehetne! Nagy első lámpa, tárcsafék hátul! Tökéletes! Én azt javaslom, hogy, bár fotót nem láttam róla, nem is kerestem, lehet, hogy raktál fel! Mindenképp olyanoknak írjál akik 300ezer felett vannak cserére! Persze, ha rálelsz az álmaid vasára, akkor meg ne nézzed, hogy a Tiéd mennyiben van! Sok sikert és rákeresek a motorod fotójára, ha van fent vagy küldjél róla privátban! mzs68@freemail.hu | |||
| |||
2012. márc. 31. 11:15 | Válasz | #1241 | |||
Másik ami feltűnt a 2004es gépeken 1, míg a 2005ös gépeken már 2 féktárcsa van elől
| |||
|
2012. márc. 31. 10:55 | Válasz | #1240 | |||
Köszönöm a kimerítő választ, most szeretnék olyan motort venni amire ha költeni kell nem azért van mert gyengébb mint a Burgim, valami rossz rajta stb.. 575 ért tudnám megvenni lepapírozva ezt a 2005 év 5. havi motort, beszéltem a kereskedővel, azt mondja rendben van, ő nem akar becsapni nem olyan fajta Viszont nem lenne valaki aki Hódmezővásárhelyhez közel van és megnézné nekem ezt a motort ? 190 km-t nem mennék le potyára ha nem muszáj Róla lenne szó | |||
| |||
2012. márc. 31. 09:02 | Válasz | #1239 | |||
Szia Mészi! Igazából engem nem zavar a kuplungolás. Nekem anno nagyon megtetszettek a maxi robogók. A Yamahában, már akkor is megbíztam. Szeretem is ezt a jószágot. DE! Sajnos be kell látnom, hogy ha nem akarok évente kormánycsapágyat, teleszkóp simmeringet cserélni, akkor váltanom kell. Merthogy a munkahelyét becsülje meg az ember a mai világban. Sajnos olyan úton kell közlekednem, ahol még az Ignissel is, max 70 km/h, mert különben két hónap alatt kiüti a futóművet alóla. A túra motorok is vonzanak, nagyon szépek, pláne, mikor fel vannak pakolva dobozokkal. Nem száguldozni akarok, hanem A-ból B-be relatív gyorsan, olcsón és biztonságosan eljutni. Na és persze évente nem rákölteni a gatyámat is alkatrészre! Ezért is nem nézegettem 5-600 ccm fölötti gépeket. A Majának az árát, azt majd inkább itt a fórumon hozzáértőkkel szeretném kikalkulálni. Azt tudom, hogy annyi nem fog bejönni belőle, amennyit már ráköltöttem. Egy "normális" kereskedő így, ahogy van látatlanban 250000-t kínált érte. Nekem több, mint 400-ban van. Egyébként 2000-es évjáratú. December-januárban sok minden ki lett benne cserélve, de ez itt a fórumon megtalálható. Ami még hátra van, a féktárcsák és betétek cseréje. A két új Bridgestone gumi meg van rá rendelve, szerintem 1-2 héten belül rajta lesz. És akkor, már (fékekkel együtt) kb 500000-nél tartok. | |||
| |||
2012. márc. 31. 07:51 | Válasz | #1238 | |
Egyáltalán nem kell "buherálni",nagyon jól megy a 400.-as gyári állapotában is.Persze rendszeres karbantartás mellett. Én nagyon sokat költöttem rá,jobb ha nem tudod mennyit,lehet hogy meg tudnám belőle venni a linkben szereplő Maját,de nem azért mert a gyári alap rossz volt,hanem mert a "dédelgetése"nekem okozott örömöt. Én így szeretem első perctől fogva,és meg is marad életem végéig. Nem akarom hasonlítgani más motorokhoz,egyik sem jobb vagy rosszabb lényegesen,a dolog ott dől el,hogy a gép a gazdájának mennyi örömöt nyújt,szereti e az ember a gépet.Szerintem aki sűrűn cserélgeti a motorjait soha nem fog kötődni egyikhez sem igazán...nem bántásként mondom... Én a másik véglethez tartozom,hűséges tipus vagyok,nagyon szeretem a gépem,és el nem adnám semmi pénzért. A használt motor tényleg lutri,mert egy gondatlan rossz gazda a legjobb gépet is haza tudja vágni hónapok alatt.A km-óra állása nekem is gyanús,egyidős az én gépemmel,az enyémben 26.000.-van,és alig járok vele. A személyes mustra sokat elárulna. Én nem akarlak sem rá,sem lebeszélni róla,mivel használt,és lehetnek rejtett hibái,ha új lenne minden képpen tanácsolnám... | |
© satyapapa | 2012. márc. 31. 06:48 | Válasz | #1237 | ||
Nem értelek.A 400.-as maja jó választás.Ha megvan rá a mani és akarod, akkor vedd meg. Nagyon jó kis gép.Ha csak üzletelni akarsz vele akkor talán más a helyzet,,de ha hosszú távon megakarod tartani úgy OK. Teljesen felesleges rákölteni százezreket ha megfelel az amit gyárilag tud.Az ember gyarlótipus általában ((ÉN IS)) és szereti ha az övé kicsit mégjobb mint a többieké.Ez kerülhet sokba,de vannak akiknek igy lesz tökéletes.Ezt magadnak kell eldönteni. Amit én csinálok a gépeimmel az inkább sok munkát és gógyizást igényel,mintsem pénzt.Ettól is különb lesz a többitöl.Egy 300ezres motoron jobban merek kisérletezni, mint egy 6-7ezres gyönyörü maján. A burgimnak ez az egy elönye van,na meg hogy néhány kilóval könnyeb. | |||
| |||
2012. márc. 30. 22:20 | Válasz | #1236 | |||
Azon gondolkodj, hogy akarsz kuplungolni vagy sem! Így már dönthetsz, hogy Túra vagy Robogó! Mennyit szeretnél a Tiédért? Aztán máris mehet a keresőbe és akkor mehetnek a mailok azoknak, akiknek a vasai tetszenek Neked és várni, hogy felkeltetted az érdeklődést vagy sem! Ne félj a drágábbtól sem, mert lehet, hogy ráfizetés nélkül is cserélnek! Lényeg, hogy a Te a motorod érdekelje az eladót, mert akkor nem biztos, hogy az árat fogják elsődlegesen nézni! | |||
| |||
2012. márc. 30. 22:15 | Válasz | #1235 | |||
Az ötlet nem rossz! Na ezen még morfondírozok egy kicsit. Bár most fogyott el a hozzávaló (SÖR).
| |||
| |||
2012. márc. 30. 22:10 | Válasz | #1234 | |||
Yamaha XS400, talán 1986-90es. Inkább a google-ben keresd, mert ilyen kevés van eladó, én csak a formára gondoltam! | |||
| |||
2012. márc. 30. 22:07 | Válasz | #1233 | |||
Keresem-keresem, de nem találom, hogy most min ül Fecó! | |||
| |||
2012. márc. 30. 22:00 | Válasz | #1232 | |||
Írod, hogy a Jó Isten felnőtt méretekkel áldott meg és emellé meg kicsinyelled a Maja kerekét és a méreteit! Arra nem gondoltál, hogy esetleg inkább elcseréled egy másik kategóriára? Pl. olyanra, amilyen most épp Fecónak van? Nagy kerék, 400ccm, rugalmas, kényelmes, viszonylag jól fogyaszt és még nem is drága! Én a helyedben kinéznék magamnak egy megfelelő típust vagy kategóriát és küldeném a mailokat, hogy mit szólnának egy cseréhez? Hátha bejön?! Ráadásul mit veszíthetsz? Legfeljebb egy-egy mailt! | |||
| |||
2012. márc. 30. 21:41 | Válasz | #1231 | |||
Köszönöm a részletes ismertetőt! Mondjuk én 187 cm magas vagyok, meg 110kg. A Majával csak annyi a gondom, hogy amilyen utakon kell vele járnom, azon sajnos meghalok a pici kerekekkel.Pedig nagyon szeretem ezt a nagy böszmét. Ha nekem is csak Pestre kellene bejárnom, akkor tökéletes lenne. Na meg, ha nem lenne a zsibbadás a kezemben 20 perc vezetés után. A válaszod valóban mindent elmondott, így már csak az a kérdés, hogy mennyiért tudom eladni a Maját, illetve össze tudom-e tapsolni az árkülönbözetet. Ha jól számolom, évi 10-12000 km-t kellene mennie.
| |||
| |||
2012. márc. 30. 21:31 | Válasz | #1230 | |||
Yes!
| |||
| |||
2012. márc. 30. 21:30 | Válasz | #1229 | |||
Viszont, ha magának veszi és A-tól Z-ig rendbe teszi és utána szeretettel és megbecsüléssel bánik vele, akkor szerintem olyan lesz, mint a nyomorúság! ÖRÖKÖS!! Gondolom és tudom is, hogy Te is Tamás ismered a Majád összes csavarját! | |||
| |||
2012. márc. 30. 21:27 | Válasz | #1228 | |||
De ha veszel egy olyan 400-as Burgit amivel sok bajod lesz, akkor is elmegy az életkedved. Ez sajnos nem típusfüggő hanem gazdifüggő és szerencse kérdése. Aki használtat vesz, készüljön fel a meglepetésekre! | |||
| |||
2012. márc. 30. 21:22 | Válasz | #1227 | |||
így elvetted az életkedvemet is :(
| |||
| |||
2012. márc. 30. 21:05 | Válasz | #1226 | |||
Én nem hozzáértőként annyit tudok mondani, hogy szerintem a Maják jobban tartják az árukat, mint a Burgik, senkit nem megbántva valószínűleg valamivel jobbak is! Viszont emiatt azt is figyelembe kell venni, hogy eladás esetén a Burgit ezen árfolyamcsökkenés miatt talán jobban el lehet adni, mert olcsóbbak! Ezt Neked kell eldönteni! | |||
| |||
© satyapapa | 2012. márc. 30. 20:33 | Válasz | #1225 | ||
Vedd meg a 400-as maját és mindent megtudsz. Nemfogod megbánni.Remélem.
| |||
|
2012. márc. 30. 20:29 | Válasz | #1224 | |||
Ne már ekkora különbség van a 2 motor között ?
| |||
| |||
© satyapapa | 2012. márc. 30. 20:27 | Válasz | #1223 | ||
A 400-as maja nagyon jó kis gép,ha ráköltesz 80-100ezer ft akkor pedig már majdnem olyan gyors is lesz mint a 400-as burgim
| |||
| |||
© passat52 | 2012. márc. 30. 20:24 | Válasz | #1222 | ||
60 köröl vettem az Ákostól 2 éve Kevlár szíjjal, görgőkkel együtt.
| |||
| |||
2012. márc. 30. 20:23 | Válasz | #1221 | |||
Ezért kikapsz, most komolyan akarok egy hosszútávú motort
| |||
| |||
© satyapapa | 2012. márc. 30. 20:21 | Válasz | #1220 | ||
Hát arra a pár napra amig megmarad nálad,, eredetiben is jó lesz. - Nembirtam kihagyni,kedves seftes barátom | |||
| |||
2012. márc. 30. 20:21 | Válasz | #1219 | |||
és a Malossi varió mennyi hozzá ? gondolom malossi szíj és görgő sem árt
| |||
| |||
© passat52 | 2012. márc. 30. 20:19 | Válasz | #1218 | ||
Nem vészes! 100 ból ki jön. Kérdezd Sutyit. Neki is ez van! Nekem csak a varió Malossi de ez is ég és föld a gyárihoz képest. Hozzá teszem egy személlyel. | |||
|
2012. márc. 30. 20:15 | Válasz | #1217 | |||
tehát buherálni kell hogy menjen, Orpi vajon mennyit költött rá pluszban ?
| |||
|
© passat52 | 2012. márc. 30. 20:11 | Válasz | #1216 | ||
Próbáld meg Orpi motorját! Malossi variátor. 5 pofás kuplung és megy rendesen! :) | |||
|
2012. márc. 30. 20:05 | Válasz | #1215 | |||
Azt hallottam róla hogy lomha
| |||
| |||
© passat52 | 2012. márc. 30. 20:02 | Válasz | #1214 | ||
Én csak jót mondhatok róla! 24 ezerrel vettem, 18 ezer kilométert mentem vele az óta de még javítani nem kellett! Csere fékbetét hátul,5 ezrenként olajcsere. Variátor rendszeres karbantartása. Ennyi! Akksit, gumit még nem kellett cserélnem!
| |||
| |||
2012. márc. 30. 19:56 | Válasz | #1213 | |||
véleményed milyen a motorról érdemes ilyet venni ?
| |||
| |||
© passat52 | 2012. márc. 30. 19:07 | Válasz | #1212 | ||
Olyan mint az enyém. :) Nem látod a hátulját de az jobban tetszik nekem mint a Burgmané. A Yamaha segge olyan asszonyos! A futott kilométer nem biztos ennyi idősen. Az átlag motoros még hazánkban is megy évente 5-6 ezret. | |||
| |||
2012. márc. 30. 18:45 | Válasz | #1211 | |||
|
2012. márc. 30. 09:58 | Válasz | #1210 | |||
Valami ilyesmit mondtam én is mikor először láttam.
| |||
| |||
© Herold | 2012. márc. 30. 09:21 | Válasz | #1209 | ||
Igen, tudom, én Sanyinak írtam. Nekem mélyebben ülés=nagyobb kényelem... | |||
| |||
© Kiss Róbert | 2012. márc. 30. 09:01 | Válasz | #1208 |
Jesszus, nemsemmik a kinaiak! Köszi FECÓ.
| |
2012. márc. 30. 08:56 | Válasz | #1207 | |||
A klasszikus CB500-am volt. Az ujabbak se kenyelmesek majdnem melyebben ulsz rajta mint a regin.
| |||
| |||
© Anti | 2012. márc. 30. 08:51 | Válasz | #1206 |
Kedves Fecó Tervezem, legalábbis szeretnék. |
|
|
|