|
|
|
2016. aug. 05. 10:37 | Válasz | #1157 | |||
Megosztanám veletek a szerencsés gumicsere történetem. Tavaly ősszel vett 400-as gépemen a motorhoz hasonlóan nagyon szép Dunlop Scootline gumik voltak. Bár mindig olyan öregurasan kanyarogtam vele valahogy nem éreztem stabilnak. Főleg a körforgalmak voltak zavaróak ahol baromi lassan mentem mindig, de azt hittem csak a tapasztalat hiánya okozza és majd idővel változni fog. Szombaton leugrottunk asszonypajtással a Balatonra egyet fürdeni és szerencsésen haza is értünk. Vasárnap gondoltam lemosom a gépet mert már ráfért. Mikor a hátsó felnit mosogatom megláttam a gumin egy baromi nagy és mély fekvő U alakú repedést. Először azt hittem valami kivághatta, de ahogy forgattam a kereket 15cm-rel odébb egy másik kisebb de hasonló forma és még kettő. Nyár elején még semmi nem volt rajta, most meg ilyen durván szétrepedezett az öt éves gumi. Eléggé levert a víz ahogy belegondoltam mi lehetett volna pl. ott Csesznek körül ahogy kanyargunk... Még vasárnap megrendeltem az új gumikat ami Michelin Power Pure SC lett, szerdán fel is került. Már közel 100km-t mentem azóta és baromira élvezem, teljesen más lett motor. A körforgalomba 40-el simán végig megyek stabil nem csúszkál lehet döntögetni. Elnézést a hosszú sorokért, de csak annyit akartam vele, hogy mindenki nézzen azért rá a gumikra nehogy valami csúnya meglepetés érje. | |||
|
© stancy | 2016. jún. 19. 14:43 | Válasz | #1156 |
köszi. és még egy jó pont is a kék hold-as fiúknak. észre vette hogy szar a kerékcsapágy mikor centírozta. és azonnal, ingyen kicserélte. csak a csapágyért kért 1000ft-ot.
| |
2016. jún. 19. 08:39 | Válasz | #1155 | |||
Sok balesetmentest vele! Már én is motoroztam Aggtelek felé a 2CT-s Power Pure abroncsokkal, eddig tán a legjobb választás volt a Metzeller mellett. Meglátom mekkora lesz a futásteljesítményük, mert a tapadással nincs gondom. | |||
| |||
© stancy | 2016. jún. 18. 22:48 | Válasz | #1154 |
Sziasztok! Michelin city grip lett a választott, eddig tetszik.
|
2016. jún. 11. 08:09 | Válasz | #1153 | |||
Itt egy első, egy hátsó... Kozel együtt kopnak, legalábbis nekem. Ni cs akkora nyomaték, hogy letolja a hátsót hamarabb. Biztos jól fogsz dönteni, a "mitnevegyél" dolgokat megbeszéltük. 😊 | |||
| |||
© stancy | 2016. jún. 10. 23:08 | Válasz | #1152 |
Nem találtam irc elsőt, pedig kerestem... a hátsót is valami 20x ezerért láttam, ebből gondoltam/lom nem lehet olyan rossz.. ráadásul az eleje szokott kicsúszni, azt rosszabb megfogni. hátsóval nem baj ha megindul, max salak-motorozok egyet..na de viccet félretéve. mivel nem ismerem az irc-t és a dunlopot meg nagyon szerettem nagyobb más motorokon ezért lett volna az első választásom az. Minnél többet olvastam annál több típus színre került. első körben veszek egy elsőt. úgyis eddig két hátsót kiszolgált nálam 1db első. gondolom ennél a motornál is úgy lesz. ha valamelyik nagyon gáz lesz, akkor cserélem. Nem a 12-15 ezer ft-on fogok játszani az életemmel.. a hátsó meg vadonat új... eldobni nem akarom.. igy az új szett vásárlása kiesett. szóval dilemma, észérvek stb.. egy első kell aztán majd meglátom mi marad mi megy. köszi a tanácsokat. most már csak egy gumis kell akinél van raktáron, vagy szombatonként is melózik. :)
| |
2016. jún. 10. 18:18 | Válasz | #1151 | |||
Nekem is dícsérték a Dunlopot, hogy így meg úgy, rátettem, azóta fosok kanyarban, mert már ott csúszik ahol a Bridgestone még komoly tartalékkal bírt. Szóval én abban az esetben ha a hátsó IRC-t megtartanám, előlre is azt vennék. Legyenek párban. Azt gondoltam, mindkettőt cseréled. Mellesleg, az YP-250-esek jódarabig IRC-vel jöttek ki gyárilag... | |||
| |||
© stancy | 2016. jún. 10. 15:09 | Válasz | #1150 |
közbe megnéztem ezt a CT-t, a dunlopnál ugyan ez a szöveg van hogy dual keverék, oldala lágyabb stb.. ember legyen aki eligazodik.
| |
© stancy | 2016. jún. 10. 14:52 | Válasz | #1149 |
kb 100 km mentem még csak az IRC-vel, és ez új rajta,a mostani eladásra vette rá az eladó,(de hogy miért csak egy hátsót.. sose fogom megérteni) szóval majd ősz felé mondok róla véleményt. :) A télit meg kihajitom inkább majd veszek rá valami jó kis lamellást, heidenau-t szerettük anno téliben. | |
2016. jún. 10. 14:43 | Válasz | #1148 | |||
Az is jó, én meg a Michelin 2CT-s gumiját javasoltam. De a Metzeller Felfree is jó, csak gyorsan kopik. Az IRC hogy működött? Mert nekem jó volt. Ha el van öregedve, kopottas, az más. A téli gumit tedd el, ha nincs lefutva. Van aki ilyet keres. | |||
| |||
© stancy | 2016. jún. 10. 13:45 | Válasz | #1147 |
Sziasztok! lehetőségem van rá persze, azért is kérdezek. Most elöl valami téli gumi van ami úgy zúg mint a villamos, hátul meg egy nyári irc.. igy muszáj vagyok venni valamit. Friss vásárlás a motor, szóval azért ilyen.. Akkor michelin city grip? ha jól értem .:)
| |
2016. jún. 10. 13:09 | Válasz | #1146 | |||
Ezért van a topic😊 Ha van lehetőséged rá, tetess fel Michelin 2CT-s gumikat. Ennek a közepe ugyan olyan mint a többié, viszont a kanyarodó felület lágyabb keverék, ezálltal kanyarban jobban tapad. Én most ezt tetettem fel, eddig bevált. A City Gripp sem rossz választás. | |||
| |||
2016. jún. 10. 12:36 | Válasz | #1145 | |||
Nekem elől-hátul az van. Nem okozott csalódást.
| |||
| |||
2016. jún. 09. 23:21 | Válasz | #1144 | |
Nekem most az van hátul és eddig még nagyon kellemes bár még nincs benne sok km.
| |
© stancy | 2016. jún. 09. 23:09 | Válasz | #1143 |
még egy kérdést ha megengedtek.. michelin city grip?
|
© stancy | 2016. jún. 09. 22:50 | Válasz | #1142 |
én is tapadás párti vagyok, évente ugyis újat veszek.. csak a scootsmart-ot nagyon dicsérték persze nagyobb méretben. a metzeler-et meg teszt-en néztem.. de nem ismerem. hátul IRC van jelenleg. elölre keresek valami jó nyárit.. köszönöm az eddigieket. | |
2016. jún. 09. 21:24 | Válasz | #1141 | |||
Nekem volt 7teen-em a 250-esemen, baromi gyorsan kopott! Szerintem az inkább 50-es robikra való! Tényleg inkább Feelfree, ha már Metzeller!
| |||
| |||
2016. jún. 09. 21:14 | Válasz | #1140 | |||
A #1135-ös hozzászólásomban írtam a Dunlopról, igaz nekem T-MAX-on van, de a 250-esen sem jobb. Csúszik, bár nem kopik semmit. De inkább kopjon... 250-esre a Metzeller Felfree nekem tökéletes volt, és a Bribgestone szintén. Jól fogott rajta a Pirelli, valamint az IRC is. Continentalt se tégy rá. | |||
| |||
© stancy | 2016. jún. 09. 19:58 | Válasz | #1139 |
Sziasztok! yp250esre melyik a jobb választás? dunlop scootsmart vagy a metzeler me7 teen? |
2016. jún. 01. 11:48 | Válasz | #1138 | |
Megnézetem a szilentet. Mindenesetre ma visszarakatom a régi első gumit (pirelli), hogy megbizonyosodjak a gumiról. Valamint a szakember megkérdezte miért Dunlop Scootermaxot vettem, mert az akár csinálhat is ilyet.... nos amikor megvettem akkkor ez nem került szóba :-( |
2016. máj. 25. 18:55 | Válasz | #1137 | |||
Ez így igaz is, csak Neki gumicsere előtt nem voltak problémái e téren. | |||
| |||
© mickeymiller | 2016. máj. 25. 18:44 | Válasz | #1136 | ||
Nekem a gumicsere nem oldotta meg a problémát,viszont a szillent alkatrészek cseréje igen.Igaz,nekem 250-es majám van.Gondolom van a 400-ban is.:)Érdemes megnézni őket.
| |||
| |||
2016. máj. 24. 09:04 | Válasz | #1135 | |||
Nekem is Dunlop került fel hátra. Bár nem kóvályog, de csúszik. Csalódás... Ha a régi gumival nem volt ilyen probléma, akkor az új a ludas. Szerintem tegyél fel valami másik gumit, mert ha a szerelés közben nem volt semmi elcseszés, akkor a Dunlop a hunyó... Ha valoban a gumi a xar, reklamáld meg... A Continentallal is hasonló tapasztalatom volt sajnos. Bizonyos típusokra bizonyos abroncsok egyszerűen nem jönnek be. | |||
| |||
© Medvede | 2016. máj. 24. 08:49 | Válasz | #1134 | ||
Esetleg a lengéscsillapító?
| |||
| |||
2016. máj. 23. 20:04 | Válasz | #1133 | |
Centirozás, guminyomás rendben. Marad a szerviz...
|
2016. máj. 23. 17:06 | Válasz | #1132 | |
Új a gumid az nincs kockásra kopva. Esetleg még lehet centir, guminyomás.
| |
2016. máj. 23. 14:25 | Válasz | #1131 | |
Kérdezek, mert most már bosszankodok. Gumicsere után (ami kellett mert még az előző tulaj kockás hátsója volt fent) azt tapasztalom, hogy kanyarba dölve, bizonyos tempónál és az a vacak, hogy nem is mindig, de elkezd kóvályogni a motor. Marhára zavaró. Ezt csinálhatja miondjuk induláskor, kanyarban (balra nagyív) vagy tempónál kanyarhoz érve.... de úgy tapasztalom, hogy 40-70 között jön elő. Maja 400-as ról beszélünk, Dunlop gumikat tettem rá. A kormánycsapágy új, egy éve lett cserélve. Amúgy a régi gumiszettel egyáltalán nem volt ilyen érzetem. A szervízben is csak gondolkodnak... Tapasztalt már ilyet valaki? Lehat a gumi típusa nem jó... na az szívás lenne...
|
© Murlasits Mirella | 2016. máj. 02. 13:59 | Válasz | #1130 |
Köszönöm szépen Tamás (Rózsahegyi Tamás) ! Megnéztem én is a szervíz manalt és én is ezt találtam. Mégegyszer Köszönöm ! |
2016. ápr. 30. 23:11 | Válasz | #1129 | |||
Én ezt találtam elsőre. Szerintem (de lehet, hogy tévedek!) a csapágyméretek ugyan azok a Te motorodon is, mint a 96-osokon. Item Size Bearings and oil seals: Front wheel bearing (left) Front wheel bearing (right) Front wheel oil seal (left) Meter gear oil seal (right) Rear wheel bearing (left) Rear wheel oil seal (inner) Rear wheel oil seal (outer) 6302RS 6302RS SD-22-42-7-1 SDD-47-58-7 6302RS SDO-28-35-4 DD-26-42-8 | |||
|
2016. ápr. 30. 22:54 | Válasz | #1128 | |||
Ezt fejből szerintem nem sokan. De a letöltésekben (a főoldalról elérhető) ha a 250-eseket megnézed, a szerviz manuáljában biztosan megtalálod! | |||
| |||
© Murlasits Mirella | 2016. ápr. 30. 22:43 | Válasz | #1127 |
Sziasztok! Megtudná nekem valaki mondani a következő méreteket ? (2001-es , 250ccm, Yamaha Majesty) Hátsó kerékagy csapágy mérete illetve az ott lévő szimeringek mérete ?? Köszönöm a segítséget ! |
2016. márc. 04. 18:18 | Válasz | #1126 | |||
Melósabb mint aszfalton gurulni,és ilyenkor nagyon hasznos dolog tud lenni egy bukócső.
| |||
| |||
2016. márc. 04. 06:38 | Válasz | #1125 | |||
Ehhez a témához teljesen hülye voltam, ezért kérdeztem. Még az idén kitart talán, oszt télen gyűjtögetek. Olyan rettenetesen nincs elkopva, csak sokat állt a szentem, és elfáradt. Gyuresz! Valami hasonlót szeretnék én is. Sógorom kicsalt endurozni a sárba, hej volt ám csúszka mászka 180 kilós motorral. :) | |||
|
2016. márc. 03. 19:20 | Válasz | #1124 | |||
Csak a teher-autógumikon van olyan vastag kopóréteg hogy újra lehessen vágni!!Motor és személyautó nem jó.A gumi futófelülete nem egy anyagból van.Csak a külső réteg kopásálló.A szabvány meg sem engedi a vágást csak teher-autógumikon, és ott is csak a nem kormányzott kerekekre engedi feltenni, úgy mint a futózottat is!Motor személyautó ÁTVÁGÁS életveszélyes...
| |||
| |||
2016. márc. 03. 18:11 | Válasz | #1123 | |||
Tavaly tavasszal szereltettem fel Mitas enduro gumikat, használtam +5 alatt, és földúton is, nekem bevált. Mitas E08
| |||
| |||
© Dunai Krisztián | 2016. márc. 03. 15:03 | Válasz | #1122 | ||
Ne kísérletezz,azon a két kis tenyérnyi részen az életed múlhat,nekem 75 volt a kettő de ilyennel nem játszom,még a kopott gumi is jobb mint az ilyen buher gumik,persze bizonyos határig.
| |||
| |||
2016. márc. 03. 11:28 | Válasz | #1121 | |||
Igen tudom, banán... Csak egy kérdés volt. | |||
|
2016. márc. 03. 10:44 | Válasz | #1120 | |||
Virágágyásnak nagyon f@x@... Sírhelyet is vegyél egyből! | |||
| |||
2016. márc. 03. 09:38 | Válasz | #1119 | |||
Sziasztok, És ha már itt tartunk, az újrametszett gumikhoz mit szóltok?? Mer a kisvarangyra a gumipár alaphangon 60.000ft. | |||
|
© Koko | 2016. márc. 01. 20:47 | Válasz | #1118 | ||
Köszi,nézek másikat.
| |||
| |||
2016. feb. 28. 21:35 | Válasz | #1117 | |||
Igen... Nagyon vacak, kemény, nem tapadós gumi... Vegyél valami jobbat. Pirelli, Metzeller, Heidenau... | |||
| |||
© Koko | 2016. feb. 28. 20:28 | Válasz | #1116 | ||
Sziasztok!A Yamaha Jogomra lassan gumit kellene vennem,van valakinek tapasztalata a Vee Rubber gumival kapcsolatban?A motor nagyjából évi 1-2000 km-t megy,szinte csak száraz időben.Ismeritek ezt a márkát?
| |||
|
2015. okt. 28. 06:40 | Válasz | #1115 | |||
Igen jó lesz, csak most még éppen egy hétig tök jó időt mutat. Nem merek így rá felülni, mert elszakad akkor télleg baj lesz. Én először nagyon megijedtem, amikor az első lánckereket megláttam még az endúrón. Azt hittem kuka az egész főtengely. De tényleg első látásra ijesztő tud lenni. | |||
|
© satyapapa | 2015. okt. 28. 05:38 | Válasz | #1114 | ||
Ne is törödj vele. Szerintem még mindig a lánchajtás az ideális megoldás. A kawánál amikor cseréltem a lánckereket akkor láttam hogy a kihajtó tengelyen nem csavar hanem csak egy seeger gyürü tartja a lánckereket. A lánckerék oldal irányba tud mozogni néhány milit.Meglepödtem. | |||
| |||
2015. okt. 27. 22:52 | Válasz | #1113 | |||
Vígasztaljon, hogy eztán tuti jó lesz!
| |||
| |||
2015. okt. 27. 19:11 | Válasz | #1112 | |||
Áá fene megette nem tudom miért hittem azt, hogy megúszom azt amit nem lehet. Kuka az egész természetesen. | |||
|
2015. okt. 27. 11:39 | Válasz | #1111 | |||
Tudom tudom.... Azt még max. megpróbálom, hogy felültetem az asszonykámat és megnézem, hogy a láncfeszesség egyenletes-e. Nincs középsztenderem, innen csókoltatom azt aki lehagyta róla. | |||
|
© satyapapa | 2015. okt. 27. 10:45 | Válasz | #1110 | ||
Lehet külön cserélni az elsőt,sokan már csak az áttétel miatt is így alakítgatják. Én is lecseréltem a Kawasakimon 15-ről 16-fog osztásra. Nem beszélve arról hogy az első kerék gyorsabban is kopik..Persze ez csak jó állapotú lánc és hátsó lánckerék esetén lehetséges.
| |||
| |||
2015. okt. 27. 09:18 | Válasz | #1109 | |||
Sziasztok, Lánccal kapcsolatban lenne egy kérdésem, nem tom jó helyre írom-e. A probléma a következő: A láncot akkor állítottam a legrövidebb állapotból egyel arrébb mikor vettem a mocit. Még bőven a zöld tartományban van. Megmértem a két csapszeg közti méretet, és gyári a távolság (tehát megnyúlva elvileg nincs) Most a lánc nem nyúlik, tartja a beállított feszességet (kb 800 km-t mentem vele. A hátsó fogaskerék jó állapotban van, nincs kihegyesedve, és nincs megnyúlva. Az első fogaskerék viszont megvan nyúlva kicsit, és hallom menet közben, hogy egy kicsikét "kerreg", olyan enyhe lánchangja van. Tudom, hogy szettben kell cserélni a láncot de mégis megkérdem. Az lehetséges, hogy csak az első fogaskereket kelljen kicserélnem? Érdemes egy próbát tenni? Szett: 30000ft első kerék:~2500ft 520-as lánc van rajt, a kawán 428-as volt. Erre a motorra ez elég durva, nyújtani nem nagyon tudja. Előre is kösz, | |||
|
2015. okt. 11. 21:33 | Válasz | #1108 | |
7főn rádcsörgök.
| |
© bundás | 2015. okt. 09. 10:32 | Válasz | #1107 |
Most hívtam a gumist.600 pénz/db.
|
2015. okt. 09. 09:25 | Válasz | #1106 | |
Köszi átjött a mail, nagyon massziv jól néz ki már csak meg kell találnom hol kaphatok a közelemben, a hofmannál 1281.-+áfa még nem vészes.
| |
© bundás | 2015. okt. 08. 22:40 | Válasz | #1105 |
Képek küldve!Remélem átment!
|
2015. okt. 08. 22:27 | Válasz | #1104 | |
Előre is köszi
| |
© bundás | 2015. okt. 08. 22:08 | Válasz | #1103 |
Ez kimondottan motorkerékpár szelep,könnyűfém felnibe.Nekem is 250-es Majám van(2003).Ehhez bármivel hozzáférek.Ha akarod lefényképezem az enyémet és elküldöm emilbe.Sőt!Ha gondolod meg is kérdezhetem,hogy pontosan mennyibe kerül.
|
2015. okt. 08. 17:05 | Válasz | #1102 | |
Bundás, és ez passzol a 250-s felnibe is és benzinkúti fújóval is könnyen hozzá lehet férni?
| |
© bundás | 2015. okt. 08. 11:14 | Válasz | #1101 |
Valamikor a nyáron gumicsere alkalmával ilyet rakattam bele:http://www.hofmann.hu/?q=termek/151435 Lapos dizájn,full fém,kimondottan könnyűfém felnihez. A gumis elmondása szerint örökös,nem kell cserélgetni.Ha jól emlékszem nem volt ezres sem az ára. |
2015. okt. 08. 06:40 | Válasz | #1100 | |||
Az a gumis szégyene... Párszáz forint! | |||
| |||
2015. okt. 07. 23:07 | Válasz | #1099 | |
Sajnos L alakut nehéz találni.
| |
2015. okt. 07. 22:50 | Válasz | #1098 | |||
Szerintem ez mind egyforma, legföljebb olyat vegyél bele, amihez oldalról könnyű hozzáférni.
| |||
| |||
2015. okt. 07. 21:23 | Válasz | #1097 | |
S.P. rákérdeznél? van-e és mennyiért? léccciiiii
| |
© satyapapa | 2015. okt. 07. 21:17 | Válasz | #1096 | ||
Halásztelken a Jáger gumiszerviz????Pont a kéglim mellet.
| |||
| |||
2015. okt. 07. 21:05 | Válasz | #1095 | |
Főleg bpestiektől kérdezném, hol lehet venni a 250-s majám hátsó kerekébe szelepet, ami jó is bele mert eggyel már befürödtem.
|
© satyapapa | 2015. szept. 14. 08:06 | Válasz | #1094 | ||
Új gumi vásárlása, használata esetén ajánlatos a frissen szerelt gumival lassan menni 100-150 métert, majd a levegő egy részét kiengedni és néhány métert előre hátra tolni. Ezután felfújni az előírt értékre. Igy elkerülhető a szerelés során esetlegesen keletkezett deformácio, A gumi tökéletesen felfekszik a felnire.
| |||
|
© Pazo | 2015. ápr. 27. 09:50 | Válasz | #1093 | ||
Ez a legmagasabb érték ebben a típusban.
| |||
| |||
© Pazo | 2015. ápr. 27. 09:48 | Válasz | #1092 | ||
62
| |||
| |||
2015. ápr. 27. 09:37 | Válasz | #1091 | |||
...és? 62¿ 65? | |||
| |||
© satyapapa | 2015. ápr. 27. 09:34 | Válasz | #1090 | ||
Na az is tuti jó
| |||
| |||
© Pazo | 2015. ápr. 27. 09:27 | Válasz | #1089 | ||
Megjött a hátsó gumim! Michelin pover pure sc,Made in Serbia!!!!!
| |||
|
2015. ápr. 23. 18:05 | Válasz | #1088 | |||
A 62 265, a 65 290 kgig terhelhető.
| |||
| |||
© Pazo | 2015. ápr. 23. 15:53 | Válasz | #1087 | ||
Vagy a 62ptl?
| |||
|
© Pazo | 2015. ápr. 23. 15:51 | Válasz | #1086 | ||
Gyerekek! Ez a gumi jó lenne a majámra? MICHELIN Power Pure SC Rear Méret: 130/70 - 12 56P TL | |||
|
2015. ápr. 22. 20:32 | Válasz | #1085 | |||
Ki kell vennem az első kereket és el kell tipegnem a gumishoz! Két hetente simán leereszt! Gumis barátomnak van valami "vegyigyümije" amit, ha rápermetez, akkor simán megmutatja, hogy hol a hiba, nem sima víz ez valami piros lötty! Remélem, hogy ennek is sikerül a végére járni! | |||
|
© juhász béla | 2015. ápr. 21. 07:10 | Válasz | #1084 | ||
| |||
2015. ápr. 20. 22:49 | Válasz | #1083 | |||
Zoli, motorgumi vagy nem kopik, vagy nem tapad! Vannak köztes állapotok, de igazából sajnos azt a futásteljesítményt messze nem hozzák mint az autógumik. Olyat vegyél, amivel meg voltál elégedve. Te döntesz! | |||
| |||
© satyapapa | 2015. ápr. 20. 22:01 | Válasz | #1082 | ||
Minnél nagyobb a korom tartalma annál tartósabb,,de kevésbé tapad. Jobb tapadást az a gumi ad amelyiknek magas a szilika tartalma... Én a Michelinre szavazok,,aránylag tartós, viszont nagyon jól tapad ez pedig fontos nekem. Ennél a gumi tipusnál fokozottabban ügyelni kel a helyes guminyomásra. | |||
| |||
© juhász béla | 2015. ápr. 20. 21:30 | Válasz | #1081 | ||
Ötlet!!!!Amelyikben van kaucsug,de olyat nem találsz.Mert ezek a köolajipari hulladéból készűlt ,guminak csufolt anyagok,,ha használod azért kopik,ha nem használod, azért reped.Ki vannak ezek találva rendesen.Mert ha a mérnökök tul jót akarnának tervezni ,akkor nem lenne állása vaze.
| |||
| |||
© Pazo | 2015. ápr. 20. 19:37 | Válasz | #1080 | ||
Lassan elfogy a két éve felrakott hátsó gumim(metzeller). Ötletek valami tartósabbra?
| |||
|
© Szomjas | 2015. ápr. 19. 10:36 | Válasz | #1079 | ||
Ezentúl csak K66-os mintáju gumit veszek,ha ez ami rajta van elkopott. Nem kívánom senkinek sem azt az érzést amikor 90-100 km/h-nál felúszik a vizen az elsőkerék. Autópályán meg nem lehet lassabban haladni,mert egyszerüen letolnak.
| |||
|
© Herold | 2015. ápr. 18. 13:11 | Válasz | #1078 | ||
A Dömsöd valóban profi és nem lehúzós!
| |||
|
2015. ápr. 18. 11:12 | Válasz | #1077 | |
És ha tudnád hány elégedetlen ügyfél távozik onnan illetve panaszkodik rá (köztük én is). Azt kevesen tudják,hogy több munkákat továbbküld vidékre,hogy ott sz..p.nak vele. Ennyit a komoly cégről. Mi ide vittük. Első teleszkóp javítás/Felújítás. Csömör Ady Endre út 18 T: +36 30/9510644 Egy elvetemült teleszkóp javító/szerelő mester csömörön! Az olyan telót készít amilyet te akarsz! Kemény/puha más rugót be stb.. A T-Max hátsó rugót itt próbáld meg. Hátsó teleszkópokat javít. Katona Gábor, Dömsöd Pacsirta utca,Bilstein teleszkóp szerviz,TEL: 06309349529 |
© Mr. Majesty | 2015. ápr. 18. 09:51 | Válasz | #1076 | ||
Tamásom. 18kerben van teleszkóp felújító mühely. 2 hét múlva megyek feléd....
| |||
|
2015. ápr. 18. 07:48 | Válasz | #1075 | |||
Komoly cég, komoly tudás, komoly árak! Valamit, valamiért... Kíváncsi vagyok, a T-MAX hátsó teleszkópját szét lehet-e szedni, mert állítani tuti nem... Nem mintha rossz lenne, csak kíváncsi vagyok mint a rossz gyerek... | |||
| |||
2015. ápr. 17. 23:31 | Válasz | #1074 | |||
Teleszkóp javítás, felújítás. Ezt mindenkinek bátran ajánlom. Nekem is itt voltak az XJR hátsó teleszkópjai felújításon. A rugókat is újra szintereztettem. Maximálisan meg vagyok elégedve. Korrekt és nem ma kezdték. Szinte bármilyen telóhoz hozzá tudnak nyúlni és ami nem utolsó szempont, meg is csinálják. | |||
|
2015. márc. 15. 11:00 | Válasz | #1073 | |||
Köszönöm szépen a tanácsokat. Spray-m van is itthon. Olyan fehér kencéje a sógornak van azzal szokta bekenni az autó vonóhorgát. Hétfőn veszek. Még egyszer kösz. | |||
|
2015. márc. 14. 19:38 | Válasz | #1072 | |||
Én viszonylag gyakran, 3-5000 km megtétele után szétszedem és kb 20' alatt kitakarítom, lítium bázisú zsírral nagyon vékonyan bekenem. Féktisztítóval szoktam kimosni a mélyéről a trutyit. | |||
| |||
2015. márc. 14. 19:20 | Válasz | #1071 | |||
Molibdénszulfides szerelőpaszta spray. Termocup. Ha közelebb laknál fujnánk egyet!!!
| |||
| |||
2015. márc. 14. 17:09 | Válasz | #1070 | |||
Tanácsra lenne szükségem. Szorul az első fékem, de általában csak hidegen induláskor. Ha hidegen behúzom az első féket, néha annyira szorul, hogy alig tudom hátra fele tolni a mocit. És olyankor egy kis csapás a fékre és már jó is. Nem a féknyereg szorul, és a fék is a helyén van. Az a két csapszeg szolul, amin maga az egész fék áll(nem a fékbetét csapszegre gondolok). Szétszedtem és elég murnyás volt. A gondom az, hogy nem tudom mivel kenjem be, és mennyivel, mert sehogy sem jó. Zsírral próbáltam az nem jó mert túl rideg.(zsírzás után is elég szar) Ha valakinek van ilyen jellegű tapasztalata azt megköszönném. | |||
|
2015. márc. 01. 11:07 | Válasz | #1069 | |||
Isten malmai lassan őrölnek... Hát még a földi helytartóiké! Majd októberben lereagálja ezt is... | |||
| |||
© Kiss Róbert | 2015. márc. 01. 09:25 | Válasz | #1068 |
Heló hátsó defekt volt de még juliusba!!!
| |
© Mr. Majesty | 2015. feb. 28. 18:05 | Válasz | #1067 | ||
Én is erre hájazom....
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2015. feb. 28. 18:04 | Válasz | #1066 | ||
Szia Roby. első vagy hátsó defekt? | |||
| |||
© koko140 | 2015. jan. 29. 07:36 | Válasz | #1065 |
Köszönöm szépen a segítséget. Meg voltam elégedve a gyárival is , de most mind a ketten megerősítettetek abban, hogy kipróbáljam a Michelin gumit. Üdv:Koko |
2015. jan. 29. 07:21 | Válasz | #1064 | |||
Én Michelin City Grip et vettem tavaly. Nagyon jó, egész más vele a motorozás.
| |||
| |||
2015. jan. 28. 19:08 | Válasz | #1063 | |||
Én Michelinnel motoroztam, az Pilot Sport volt, nagyon bejött. 2 CT-s gumit vegyél. | |||
| |||
© koko140 | 2015. jan. 28. 18:47 | Válasz | #1062 |
Sziasztok Srácok! A véleményetekre lennék kíváncsi, abban a dologban, hogy elérkezett a gumicsere ideje és választanom kell. Két alternatívára szűkítettem a lehetőségeket: 1-DUNLOP Scootsmart 58S TL 120/80 R14 (GYÁRI) 64S TL 150/70 R13 (GYÁRI) 2-MICHELIN Power Pure 58S TL 120/80 R14 64S TL 150/70 R13 Erre azt mondják nagyon jó..??? Akinek akad némi véleménye vagy tapasztalata annak várom a válaszát. Előre is nagyon köszönöm a segítségeteket. Üdv:KOKO |
2014. júl. 08. 15:39 | Válasz | #1061 | |
THX mindenkinek
|
© Kiss Róbert | 2014. júl. 07. 22:45 | Válasz | #1060 |
Haho! Megvolt ma az első(defektem)! Szerencsére csak szelep csere lett belőle!!!! Szó szerint elszakadt a szelep gumi része! Szerencsém volt 100 mre voltam a melóhelytől és van ott 1 gumis is :-)!
|
2014. júl. 07. 22:00 | Válasz | #1059 | |||
Egyébként létezik egy olyan fantasztikus dolog, hogy belső gumi...
| |||
| |||
© juhász béla | 2014. júl. 07. 21:28 | Válasz | #1058 | ||
Sokszor az a gond hogy a gumisok lusták felpucolni a felnit,ha csak kis hajlás van benne arra még ki tud feszűlni a gumi,ha tiszta a felűlet .Egyébként létezik olyan paszta amivel megkenik a felnit a jobb tömités érdekében.
| |||
|
|
|
|