Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Futóművel és gumival kapcsolatos kérdések
Futómű és Gumi

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


gelilackó2010. aug. 25. 13:55 | Válasz | #358 
Ezért gondoltam Én is michelinre mert elől az jelesre vizsgázott ,bár mondjuk az Irc is hátul nem csuszkált esőben sem pedig már eléggé kopott ,kanyarokban is oda lehetett neki tenni rendesen.
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

tamas2010. aug. 25. 13:49 | Válasz | #357 
Nekem az IRC nem bírt ki két idényt, kevesebbet ment el mint 15'000km. De a súly sokat számít szerintem ebben az esetben is. A gumival meg voltam elégedve, de a vége felé esős úton már hajlamos volt csúszni mászni.
Jelenleg a Metzeller van fönt hátul, nagyon meg vagyok vele elégedve, bár a kanyarpróba csak ezután jön majd. Elől Michelin van.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

gelilackó2010. aug. 25. 13:22 | Válasz | #356 
Egy helyet mégis találtam ami most fent van 2 évet és 20000 km et birt ki ez szerintem elég jó ,de most gondolkozom hogy mivel elöl is michelin sport sc van lehet hátra is azt kap.
Azt tudom ,hogy Continental felejtős ,kinek milyen gumija van és mik a tapasztalatok?
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

gelilackó2010. aug. 25. 13:10 | Válasz | #355 
Srácok nem tudja valaki honnan tudnék irc gumit rendelni a majára keresem a neten de nem találok sehol méretben megfelelőt.
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

Mosquito2010. júl. 10. 21:36 | Válasz | #354 
SoS!!
Michelin City Grip 140/60/14 S hátsó gumi kellene de gyorsan!
Itt Pesten és környékén és úgy tünik Magyar földön hiánycikk!
Ötletet,tippeket kérek hol nézzem,keressem még!
Minden infót,segitséget köszönök!

 © satyapapa2010. júl. 01. 15:42 | Válasz | #353 
A maja aránylag kiskerekü,igy egy adott táv megtételéhez többet fordul mint mondjuk egy 16-os kerék.Ezért hát jobban is kopik,föleg ha a vezetési stilusunk (gyorsitás-lassitás)még ezt fokozza.No és persze a gumi minösége ,gyártmánya,,,Kb 8-10ezer km a futásidö
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2010. júl. 01. 15:40 | Válasz | #352 
Szia Laci!

Függ az út minőségétől, a motorozási stílustól, a keréklégnyomástól és nem utolsó sorban a gumi márkájától. Milyen gumival motorozol?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © bokalaszlo2010. júl. 01. 15:12 | Válasz | #351 
Sziasztok!
Szerintetek egy 250 es (2001-es) maján egy hátsó gumi mennyit illene hogy kibírjon? Jelenlegi hátsó gumim 5e km-ert futott, de mégegyszer ennyit kétlem hogy kibír. a barázdák már fele olyan mélyek sincsenek mint újan voltak. Ez normális egy ilyen motornál (elég sokat fuvarozok utast is)

 © M. Zoltán2010. jún. 28. 09:08 | Válasz | #350 
Szabira mentek, csak néhány hét múlva esedékes az újabb szállítás.

 © Kiss Róbert2010. jún. 27. 23:58 | Válasz | #349 
Jóreggelt!
M Zoli! Van most gumi rendelés !

 © Kiss Róbert2010. jún. 27. 08:28 | Válasz | #348 
Jóreggelt!
M Zoli! Van most gumi rendelés !

 © Valaki2010. jún. 09. 19:50 | Válasz | #347 
szomjas,www.toob.hu

 © Szomjas2010. jún. 09. 19:09 | Válasz | #346 
Valaki ,ha írsz egy linket,akkor azt megköszönjük.
A maja klub német nagykövete. ;)

 © Valaki2010. jún. 09. 17:54 | Válasz | #345 
Találtam a neten Pirelli GTS 23 64P-t 8300 pénz,nem is olyan rossz ár...

 © Valaki2010. jún. 09. 14:52 | Válasz | #344 
Kösz a választ,azt gondolom maradok a Pirellinél most is az van végül is semmi gongom nem volt vele.Sajnos elkopott és lassan műszakira kell vinnem.Amúgy a hátul is Pirelli fut...

 © satyapapa2010. jún. 09. 14:30 | Válasz | #343 
Nekem Pirelli van elöl hátul,és semmi rosszat nemondhatok róla.Még esöben is jól szerepel.
ha ezt választod biztos nemjársz rosszul.
Én napi 54km -magyek ,ilyen -olyan idöben végig pesten.Csak javasólni tudom.Persze vannak még jó gumik más márkátol is.
06304373303-vagyok elérhetö

 © jasa2010. jún. 09. 08:57 | Válasz | #342 
Azért olvass vissza itt egy kicsikét, nagyon sok infót találsz, sokféle véleményt. A Pirelli nem rossz, de hogy a legjobb választás, hát.....hmmm.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © Valaki2010. jún. 09. 06:16 | Válasz | #341 
Igen,körülnéztem pár helyen a legolcsóbban 10-ért láttam. Tudtok ennél jobb áron???

 © SPOJLERES2010. jún. 09. 00:09 | Válasz | #340 
Nem a legolcsobb de majdnem a legjobb
Legtöbb motort gyárilag ezzel szerelik

 © Valaki2010. jún. 08. 23:16 | Válasz | #339 
Sziasztok!
A véleményeteket szeretném kérni,ugyanis gumit kell vennem a gépre. PIRELLI GTS23 amit kinéztem (110/90/12) Mit mondotok!!!!

 © BaluMester2010. máj. 17. 15:19 | Válasz | #338 
Kedves Zoli!

Dobtam mailt private-ben.

Köszi a segítséget

 © M. Zoltán2010. máj. 16. 20:56 | Válasz | #337 
Balu!
Megrendeltem a gumiidat, várhatóan a héten, legkésőbb a jövő héten hozzák.

 © BaluMester2010. máj. 13. 20:54 | Válasz | #336 
Tisztelt Kartársak!

Köszi a csomó infót. Biztos, hogy az egyik legjobb a Heidenau, mégis kipróbálnám a Metzeler-t. Ebből kifolyólag kérdezném M.Zoli-tól, hogy a jövő héten összehozható-e (YP400 első + hátsó). A gumis a komplett garnitúrára mondta a 28,5-öt. És gondolom megy érte vagy 8 utcát...
Szerintem az élettartam szempontjából az is számít, hogy a futásteljesítmény mennyi idő alatt használódik ki. Az én gyári Dunlop-jaimba az első két évben 13 ezret daráltam bele, az utóbbi két és félben meg a maradék hetet. Látszik mindkettőn, hogy öreg: a futófelület és az oldalfal találkozásánál lévő perem már be van repedezve. A hátsó meg tésztaszűrő.
Biztos vannak kartársak, akik az évi 30-at is belenyomják...
Sama nyugodj meg, Pesten csak poros út van. Ez alól talán az Andrássy út kivétel, amit porszívóznak a mélybevásárló túrán lévő orosz-ukrán barátaink részére. A kosz, a szemét, az építési törmelék ezen a tájon is kötelező tartozék, legalább annyira mint a kutyagumi. Apropó ma láttam egy nyári hóekét: rövid billencs IFA az Árpád híd felvezető szakaszán, eresztékeiből ömlik a sóder a 8 cm mély nyomvájúba. Nyomatéksport ingyenpálya. Ha rosszat húzol egy körből kimaradsz, de dobhatsz még egyszer. Tiszta Garázdálkodj okosan. Szóval nem árt, ha az ember a lába elé néz.
A por egy másik irányból is szöget ütött a fejembe. A légszűrő. Gyári előírás: 20 ezrenként csere. Oké, csakhogy nálam már 3 ezernél jönnek az asztmás rohamok. Valszeg Japánban nemcsak porszívóznak, hanem fel is mosnak utána, a gyepszőnyeget meg kéthetente bedobják a helyi Patyolatba, vagy cserélik furgonokból, mint nálunk az ofisszőnyegellátó cégek. Szerencsére a légszűrő ügyet már megoldottam: kétezrenként mosom-cserélem.
Kicsit eltértem a témától...
M.Zoli, kellene a gumi mielőbb...

 © Kiss Róbert2010. máj. 13. 08:36 | Válasz | #335 
Joregelt!
Elöl nekem is tul van már 30000-en (igaz Már rég cserés lenne!!) de hátul jo ha 20-at elmegy! Ennek ellenére nem kivánok gumi márkát váltani,nagyon bejött! Igaz én szinte csak városban használom a mocit, (elindul megál vészfékez stb)

 © Sama2010. máj. 13. 08:13 | Válasz | #334 
Én éppen most vagyok túl a vásárláson, de még ki sem toltam a garázsból. Tehát nem igazán "kiskerekes" tapasztalatból, csupán a választási szempontjamról - természetesen az áron kivül.
Alapállás: nem sportosan, de azért tempósan szeretek vezetni. Autópálya vagy gyorsforgalmi út még a környéken sincs.
Minden gumitájékoztató és gumiteszt csak nedves és száraz felületeket emlit. Még sehol nem találkoztam "piszkos utakra" kifejezéssel. Már pedig legalábbis a vidéki magyar utak egyik legfontosabb jellemzője ez. A kiverődött kátyuk környékén lelhető apró kavicsokra, aszfaltmorzsalékokra bedöntve érkezve az azért nem leányálom.
Tehát én annak ellenére, hogy eszem ágában sincs télen elővenni a motort választottam a Heidenau négyévszakost bízva abban, hogy az ilyen felületekkel is jobban megbírkózik.
És akiknek már ilyen van szinte kivétel nélkül azt mondják (írják), hogy nem kopik jobban mint a többi.

 © M. Zoltán2010. máj. 13. 07:41 | Válasz | #333 
A Metzeler idén került be a csapatba, sztem érdeklődj, hogy kinek, hogyan vált be. Ha ezt választod, megkérdem a következő szállítás időpontját. Az "ismerős"-nek jó vastagon fog a ceruzája, még a Metzeler honlap kisker ára is alatta van a húsznak.

 © Kiss Róbert2010. máj. 13. 00:34 | Válasz | #332 
Nekem csak 12000 van benne de már több mint a fele hiányzik!!!

 © jasa2010. máj. 13. 00:26 | Válasz | #331 
A Heidenau nálam hátul !!! 30 + X ezret ment már és egy jó darabig még jó lesz. Ennyi a tartósságról elég ?
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © BaluMester2010. máj. 12. 23:09 | Válasz | #330 
Biztos szuper a Heidenau, bár megnéztem a honlapot és nekem úgy tűnt, hogy mintha tényleg négyévszakos lenne, sáros földút is problémamentes. Sűrűbb a mintázat és emiatt gondolom a deformációs veszteség is nagyobb. Jellemzően városban és szárazban nyomom, azt is inkább szolidabban, közepes gáz, kicsi fék, hosszú gurulás. Áztam már eleget, esőben autózom, október végétől márciusig meg szögre akasztom az ügyet. Elsősorban a tartósság számítana, bár ez együtt jár azzal, hogy a gumi keményebb és az néhány aszfalton könnyebben csúszik. A Metzelernek tetszett a mintázata...

tamas2010. máj. 12. 19:53 | Válasz | #329 
Érdemes megfontolni azt amit Gyurma írt, nem mindegy hogy milyen tapadóképességű gumit választunk, ami ugye jobban is fog kopni. A Heidenaut nem véletlenül favorizálják, az egyik legjobb gumi erre a motora, persze nem mindegy ki hogyan használja. A Bridgestone is nagyon jól fog.

Zoli majd jelentkezik, rendszeresen olvasa a fórumot, még ha nem is ír sokat!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © BaluMester2010. máj. 12. 17:32 | Válasz | #328 
Hálás köszönet az útbaigazításért. Tényleg kimerítő a beírás. Kérdezném M.Zolit, hogy tudna-e nekem is rendelni Metzeler Feel Free-t az YP400-ra, mert ennyiért ajándék. Az "ismerős" gumis 28,5-öt mondott rá.

tamas2010. máj. 12. 17:05 | Válasz | #327 
Szia!
Olvasd el Zénó #255-ös beírását, ezzel a kérdéssel foglalkozik behattóan. Ugyan ott megtalálod a 400-as kollégág tapasztalatait, ki mire esküszik. Nincs egyértelmű álláspont, a végső döntést Neked kell meghoznod majd, de a többiek is leírják majd a véleményüket!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © BaluMester2010. máj. 12. 16:55 | Válasz | #326 
Szevasztok!

Nekem szintén gumiproblémáim vannak: 4 éves a gép(YP400), 20 000 km van benne az első kopottas és berepedezett a hátsó meg olyan már mint a szita. Ha már le kell szedni a hátsót, inkább a cserére hajlanék. Mi a véleményetek a Bridgestone-ról, a gumis ezt ajánlotta, én a gyáriban hiszek, de ez a legdrágább, vagy tud valaki valamilyen legköltséghatékonyabb megoldást?

tamas2010. máj. 11. 15:03 | Válasz | #325 
Milyen volt rajta, elégedett vagy-e vele?

Ha nem voltál elégedett azzal ami jelenleg rajta van, olvass vissza mert érdemes. Vannak tesztek, de visszamásolni és újraírni kicsit hosszadalmas. Többen is más gumikra voksolunk, mindet megtalálod. Continentalt ne vegyél!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © BEZSA2010. máj. 11. 12:37 | Válasz | #324 
üdv.
Tudom lerágott gumicsont.
hátsó gumit kell cserélnem, melyiket válasszam?
Metzeler Feel Free
Bridgestone Hoop (ez van most elöl)

köszönöm

Flow2010. máj. 10. 20:37 | Válasz | #323 

Flow2010. máj. 10. 20:36 | Válasz | #322 
Nos, a kétszer kilyuggatott gumi helyett most Pirellit raktam fel, és a hátsót is lecseréltem. Az első a sorban:
http://www.pasztoy.hu/motor/advanced_search_result.php?keywords=&key1=110%2F&key2=90&key3=-&key4=12&categories_id=&search_in_description=1&inc_subcat=1&manufacturers_id=103&x=3&y=12
Remélem nem lyuggatják tovább, mert ez nagyon drága mulatság :(
A Pásztóy egyébként tényleg jó, és alapból centírozzák a robogókereket is.

 © M. Zoltán2010. máj. 05. 09:26 | Válasz | #321 
Tamás! Megrendeltem a gumikat, csütörtökön érkezik.

 © M. Zoltán2010. máj. 04. 09:14 | Válasz | #320 
Hagyba Tamás
YP 400

FeelFree Front X-Ply Méret: 120/80 -14 M/C 58S TL 11.000 Ft
FeelFree X-Ply Méret: 150/70 -13 M/C 64S TL 11.500 Ft

Folytasd...

 © M. Zoltán2010. máj. 04. 09:13 | Válasz | #319 
Metzeler gumi:

A holnap (05.05-én) reggel 08-ig megrendelt gumik csütörtökön Budapesten átvehetőek, vagy egyéb megoldással eljuttatható.

YP 400

FeelFree Front X-Ply Méret: 120/80 -14 M/C 58S TL 11.000 Ft
FeelFree X-Ply Méret: 150/70 -13 M/C 64S TL 11.500 Ft

YP 250

FeelFree Front X-Ply Méret: 110/90 -12 M/C 64P TL 8.210 Ft
FeelFree X-Ply Méret: 130/70 -12 M/C 62P TL 8.600 Ft

YP 125

FeelFree Front X-Ply Méret: 120/70 -12M/C51PTL 7.600 Ft Nincs raktáron, rendelni kell!!! (néhány hét várakozás)
FeelFree X-Ply Méret: 130/70 -12 M/C 62P TL 8.600 Ft

 © M. Zoltán2010. máj. 04. 08:22 | Válasz | #318 
Kellene a típus, ahogy korábban rendeltünk. (méret, első, hátsó stb.)

Hagyba Tamás2010. máj. 03. 21:53 | Válasz | #317 
M Zoli! Én beneveznék két gumira, ha majd rendelni tudsz!
Az élet olyan mint a motor, be kell rúgni, különben nem megy!

Feco2010. máj. 02. 19:20 | Válasz | #316 
Akkor ezt időnként ellenőrizni kell, mert nem megbízható.Ha agyonhúzod az se jó mert kinyírod a tengelyt és az sokba kerül.Arról nem beszélve ha le kell venni esetleg gumicserénél...
Motor után,első a család legyen!

 © SPOILERES2010. máj. 02. 17:54 | Válasz | #315 
HY velem is történt ez meséltem is Tamásnak mikor találkoztunk 2 hete deee még nem vettem rá ujat ugy meghuztam hogy b@ .. ik leesni

Feco2010. máj. 02. 14:29 | Válasz | #314 
Hát ezaz! Az önzáró sem életbiztosítás!Azért is írtam fel, nem lehet vakon bízni az önzárókban sem.
Motor után,első a család legyen!

tamas2010. máj. 02. 14:17 | Válasz | #313 
Nekem is előfordult, Juhász Béla vette észre mikor tavaly a KÉK-túrán voltunk. Nagyon megijedtem én is, de nem mertem felírni mert szégyeltem magamat. De ezek szerint nem csak az én problémám a dolog, ha nem önzáró anya van rajta, igen komoly bajba kerülhettünk volna!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2010. máj. 02. 14:16 | Válasz | #312 
Nincs ezzel semmi gond, ha valami információ szegényes, esetleg nem érthető, nyugodtan kérdezz vissza. Ha kell, küldünk fotókat a bontásról, ez is megoldható, de a kérdésedből (már a másodikból) nem derült ki hogy elakadtál. Természetes, ha az ember még nem bontott meg ilyen alkatrészeket, nem biztos magában. Ne legyél zavarba, írj vissza hogy értem én, csak kicsit (esetleg nagyon) részletesebben kérnék útmutatást. Ilyenkor sokat segít az is, (én is igy csinálom) hogy a manuálból az aktuális alkatrész bontását kinyomtatom és leviszem magammal a garázsba. Jó segítség ez is, nehezebb összekeverni az alkatrészeket.
Segítünk nagyon szívesen, hidd el! Nekem az jött le, hogy az első útmutatás elveszett számodra, pedig megvolt, csak nem elég részletesen. Kérdezz, felelünk!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2010. máj. 02. 13:11 | Válasz | #311 
Hogy jártam.... Mindenki okulására leírom.
Megmostam a vasat és észrevettem a hátsó futóm mozog.Már legördültek előttem a hatezres sorozatú csapágyak képei a hajtóműben, gondoltam valamelyiknek annyi.Nekiugrok kipu le, konzol le, és kiderül amit álmomban sem gondoltam volna, a kerékanya az önzárós volt a hunyó.Érthetetlen de lelazult, és a kerék mozgott a bordákon.Érteni nem értem de ez van, képes lelazulni.
Motor után,első a család legyen!

Feco2010. máj. 02. 13:00 | Válasz | #310 
Festem a nappalit és kicsit csúszok...!
A kezdés a kipuff... tartják a hengernél a két tőcsvar alul két szilentes és felül egy imbusz.Először vedd le az alsó szilenteseket (erre írta Somtom nem egyformák, nem összekeverni)utána a hengernél a két anyát a tűzkarikára vigyázz ha nem nagyon sérült visszateheted.
Konzol le... A konzol a kipuff alatti hároszögű alu tartó ami a futóművet a jobboldalon tartja.Lecsavarod a kerékanyát (ajánlott légkulcs)és a háromszögű konzolt még tartja két süllyesztett imbuszcsavar. Nagyon vigyázz csak jó minőségű kulccsal kezdjed, mert ha megfordul benne a gáz.A jobbos lengéscsillapító alsó felfogatását is vedd le, és emeld feljebb hogy ne legyen útban a keréknek.A sárhányó két felfogatócsavarja is a konzolon van.Utána a konzolnak le kell jönnie.
Én le szoktam venni a sárhányót is mert könnyebb szerelni. Ehhez a légszűrőházat is fel kell lazítani a másik oldalt és félrehúzni. Alóla kifordítom a műa. sárhányó nyúlványát és hátrafelé kiveszem. Kerék ki... Lehúzod a bordástengelyről a kereket.
Kérdezz ha még valami nem világos ha tudok segítek.
Motor után,első a család legyen!

 © peterandor2010. máj. 02. 11:48 | Válasz | #309 
Sziasztok, igen de :-mi az a konzol?-es hol is kezdjem miutan leveszem a pufit?
Azert akartam egy kicsit reszletezni a valaszt. Neki akartam fogni de annyi a csavar....-megoldom majd valahogy.Ok, koszonom.

tamas2010. máj. 02. 09:40 | Válasz | #308 
Érdekes, de Te ugyan ezt a kérdést már feltetted a 125-ös rovatban amire válaszolt is Som Tomi a #212-es baírásában. Íme:

Kipu le. Távtartók nem egyformák, nem összekeverni!
Konzol le.
Kerék ki.
Ennyi.

Tessék kicsit figyelni!!!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2010. máj. 02. 09:37 | Válasz | #307 
Ha nincsennek 125-ös kollégák gépnél, lehet hogy célszerű ha kicsit visszaolvasol mert hamarabb kapsz választ! Főleg SomTom és Feco beírásait nézegesd, Ők a profik ebben a kategóriában!
Tudom hogy le van írva, mert emlékszem rá.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © peterandor2010. máj. 02. 09:34 | Válasz | #306 
Sziasztok,igen, 125-os 2003-as evjarat.Meg sose vettem le a kereket es mivel nehez alkatreszeket talalni biztosra akarok menni. Nagyon koszonom a valaszt.(hatso)

ZsViktor2010. máj. 01. 22:05 | Válasz | #305 
Én még csak kb. 500 km-t mentem le vele, de eddig nagyon tetszik! Majd Egerben leszek rá kíváncsi!
Adminisztrátor, fórum moderátor

Feco2010. máj. 01. 21:47 | Válasz | #304 
25-ösöd van? Már nem emlékszem..
Motor után,első a család legyen!

 © peterandor2010. máj. 01. 21:03 | Válasz | #303 
Sziasztok.Egy kicsit reszletesen szeretnek infot arrol , hogy vegyem le a hatso kereket gumicserere?Koszonon!

 © M. Zoltán2010. ápr. 29. 08:21 | Válasz | #302 
Jó lenne tudni, hogy a Metzeler gumik hogyan váltak be, (eddig Mészáros Pistiről tudom, hogy feltette és elégedett vele), mert, ha jó, akkor ha néhány db-ra összejön az igény, megint tudunk rendelni, ha valaki ezt a márkát szeretné.

gelilackó2010. ápr. 28. 19:35 | Válasz | #301 
Nekem is ugyanez a gumi van elöl és hátul meg Irc
De bizton állithatom egyzser sem csuzstam még meg pedig voltam 2szer is kakucson küldtem neki valóban nagyon jol fogja az utat mind az első mind a hátsó :)
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

Zsoké2010. ápr. 28. 18:23 | Válasz | #300 
Az asszonykám motorján (250 Maja) ILYEN volt,és nagyon tutin tapadt.. Sokszor én is kergettem a 650-es után,de tényleg fogta a kanyarokba..
http://www.maxirobogok.hu
(30/323-33-31)

 © atailor2010. ápr. 28. 17:18 | Válasz | #299 
Sama-írtam emailt, de ide is levésem, én Dunlop gt 301-t vettem, 24e volt postával, itt a link, tudsz direkt motor típusra is keresni.

motorgumi

 © satyapapa2010. ápr. 28. 17:07 | Válasz | #298 
Sama--Pirelli GTS-23 (elsö) és GTS-24 (hátsó)
Esöbe se rossz ,de ez inkább pályagumi.nagy biztonsággal dönthetö,jó a fékhatása..Sok viszajelzést ad ami segit érzékelni .Jó a vizelvezetése,is.nagyon koszos uton azért ovatosan kell használni.(a többit is)
06304373303-vagyok elérhetö

 © Sama2010. ápr. 28. 13:58 | Válasz | #297 
Végigolvasva ezt az utolsó oldalt sem jött meg a tisztánlátásom. (Nyugi! Tudom ez az én fogyatékosságom.)
Satyapapa! Ha Te szereted döntögetni a motort, meg kerek is a gumid, meg Pirelli is, akkor írd már ide a hátsó keréken lévőnek a típusát is légysz'.

tamas2010. ápr. 26. 22:17 | Válasz | #296 
Flóri, szerelj be a motor fölé egy éjjel látó kamerát a kisebb fajtából. Nagyon hamar meglesz a tettes. Akkor aztán szándékos veszélyeztetésért is fel lehet jelenteni! Vagy kitenni a fényképét a lépcsőházba. Esetleg bedobni a postaládájába kezdetnek...
De fogd meg!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © sunes202010. ápr. 26. 21:34 | Válasz | #295 
az a neve hogy -http://www.zimne-snehove-retaze.sk/product/237-ml-napln-slime-obsah-pre-standartni-moto-a-pneu-zahradnu-techniku.html

 © sunes202010. ápr. 26. 21:22 | Válasz | #294 
létezik egy csoda loty amit be kell onteni a szelepen keresztul és az hogy simán eltomiti a pici lukakat -én még nem probáltam

meszizs2010. ápr. 26. 13:26 | Válasz | #293 
Én is a defektjavítót javaslom.
A leírt helyzetet sajnos én is ismerem, de nekem ezeket a volt kocsimmal csinálták.
Embléma, antenna lelopás, karcolás és feketére festés a motorháztetőn/fehér volt az Opel/,kerekeimet nem tudták ellopni, de a csavarokat lelazították/egyik csavar kerékőr volt/ és hogy kerek legyen a kép a gumimat is kivágták az oldalán/szerencsére a gumis meg tudta sütni/.
Aztán a Kromofágról meg ne is beszéljek!
Aztán a jelenlegi megoldást a garázs vásárlása okozta.
Sajnállak és sajnos nem tudsz ezek ellen az idióták ellen védekezni.
Egyébként nálunk csak hétvégeken a bulikból hazafelé menő "nagyfiúk" szokták okozni a kárt.
Hétközben nyugalom van!
1996-os Majesty 250

TopJoe2010. ápr. 26. 12:06 | Válasz | #292 
Mindig vannak "kedves" emberek akik a másoknak okozott kellemetlenségen élik ki a hajlamaikat.
Persze csak úgy,hogy ne vegyék észre mert akkor
jönne a "beszélgetés" azt meg nem vállalják be.

Esetleg fujj bele defektjavítót,kisebb lukakat szépen betömit,talán gumis sem kell.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

Flow2010. ápr. 26. 11:42 | Válasz | #291 
Nagy a baj. Asszem valaki szándékosan lyuggatja a gumimat. Most olyan lehetetlen helyen volt a lyuk, hogy ez üzemszerűen nem keletkezhetett :( Nem a futófelületen, hanem a gumi oldalán, ott is inkább a felnihez közel! Pici tűszúrás méretű lyukacska! El sem vittem a gumishoz. Most miaszart csináljak? Nem ismerek sekit a társasházból, nem ártottam senkinek, és nem is tudok máshol parkolni! Qvaéletbe!
Szerintem ragasztom kívülről bicikligumi ragasztóval, és meglátjuk szúrják-e megint...

 © jasa2010. ápr. 23. 09:08 | Válasz | #290 
Gumiügyben:

-tegnapelőtt a hátsó kerekem "bekapott" egy 4 centis facsavart csontig
- a hátsó kerék leszerelése nem volt könnyű mutatvány (27-es anya, iszonyúan meg volt húzva, a szomszéd segített szerszámmal)
- egy siófoki gumis tegnap 700 forintért (nem elírás !!!)megragasztotta, ma szerelem vissza. Remélem rendben lesz, és ennyivel megúsztam.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

meszizs2010. ápr. 23. 08:31 | Válasz | #289 
Egy tipp!
Én ezt szoktam alkalmazni, sőt Horvátországban a Pag szigeten is így dolgozik a gumis.
Ha kiveszed a kereket tegyed bele egy vízzel telt edénybe és máris látni fogod, hogy ereszt a gumma.
Az én Quadom állandóan leeresztett egy hét alatt. Ott a felni és a gumifalc között jöttek a buborékok. Bármit is csináltam mindig eresztett.
A gumisok nem örülnek neki, de van a defektjavító spray, ha tényleg csak kicsi a lyuk, vagy rossz a tömítés, akkor az megoldja a problémádat, de, ha a szelepnél van a gond, az mindenképp cserés, ha a gumija a rossz, ha a tű, akkor lehet, hogy a tűcsere is segít.

A múlt héten hallottam egy ismerőstől, hogy Ő glicerint önt a szelepen keresztül a gumi belsejébe, hogy a kiszáradást megakadályozza, lehet, hogy nem rossz az ötlet.

Na hajrá! A döntés a Tiéd!
1996-os Majesty 250

Flow2010. ápr. 23. 08:18 | Válasz | #288 
:( csak ismételni tudom a #270-es post-omat! Ma reggelre megint leeresztett az első kerék! Ez az amire múlt csütörtökön egy kisebb vagyont kifizettem... Felhívom az embert, hogy délután odamegyek, veszek nála egy új abroncsot, és szó (és szerelési költség) nélkül cserélje ki, de hirtelen.

Feco2010. ápr. 19. 21:15 | Válasz | #287 
Nem, szerintem fogta a motort.
Motor után,első a család legyen!

meszizs2010. ápr. 19. 21:11 | Válasz | #286 
Inkább mondhatjuk azt is, hogy a rezgés miatt nem forgattad ki a végéig a centírozás előtt?
1996-os Majesty 250

Feco2010. ápr. 19. 21:09 | Válasz | #285 
Szerintem a rezgés sokat fogott a vason.A 25-ösön nincs 20 lóerő tarcsi, itt minden számít szerintem.
Motor után,első a család legyen!

meszizs2010. ápr. 19. 21:05 | Válasz | #284 
Én láttam amit varázsoltál!
Csak azt nem értem, hogy a miért gyorsul jobban és miért megy többet?
A motort és a variátort nem bántottad!
1996-os Majesty 250

Feco2010. ápr. 19. 21:04 | Válasz | #283 
ICR-t javaslom mindenképp.Nekem hátul az van, hát erre találták ki.
Motor után,első a család legyen!

Feco2010. ápr. 19. 21:01 | Válasz | #282 
Nem bíztam benne, de meglepően sokat javult a futásminőség!! Arról van szó, hogy a 25-ös első kerekét nem tudták a gumisnál kicentizni.Magam sem bíztam benne de kénytelen voltam kipróbálni.Teljesen primitív módon szögvasból hirtelen hegesztettem egy villát, úgyhogy az éle álljon felfelé.Befogtam a satuba és kőművesvízmértékkel mindkét irányt belőttem.A saját tengelyével rátettem a kereket, még az éleket meg is olajoztam, hogy kisebb legyen a gördülő ellenállás.Egyből a nehezebb fele fordult lefelé.Azt mondják a "nagyok" már a sebességből megmondják mekkora súly kell.Hát én nem, de a gumistól kért súlyokkal kísérletezve sikerült eltalálnom a súly mennyiségét.A gumistól kértem a ragasztható súlyokat is.Az a lényeg mindenhol megálljon a kerék.A gyakorlást szigszalaggal ragasztottam fel.A futás lényegesen megváltozott.(mintha kicserélték volna)A vége is több lett 6-8 km/h-val.80 és 100 között a gyorsulás lényegesen jobb lett.Azt mondják a sportmocikat is így centizik.
Motor után,első a család legyen!

 © Zsolt2010. ápr. 19. 16:54 | Válasz | #281 
A Michelin futásteljesítménye már nem a régi. Autón régen elment 90-100 ezret, most jó ha 60-at.
Ja, én az IRC-re szavazok.
Zsolt

 © satyapapa2010. ápr. 19. 16:45 | Válasz | #280 
ja még annyi hogy a michelin állitólag a legtakarékosabb,
06304373303-vagyok elérhetö

 © satyapapa2010. ápr. 19. 16:44 | Válasz | #279 
Pirelli van elöl-hátul a 250majámon.Szerintem jól tapad,föleg a kanyarokat szereti,mert elég kerek gumi,Az egyenes futásra ez miatt jóbban kell kicsit figyelni.Hogy mir bir majd még nemtudom,Tartalékba van hátra egy michelin ,a gumis ezt ajánlotta esös utra.
06304373303-vagyok elérhetö

SomTom2010. ápr. 19. 14:13 | Válasz | #278 
Nekem IRC van elöl-hátul a 125-ösön, 19000 km van bennük, és még bírja. Csak ajánlani tudom.
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

tamas2010. ápr. 19. 13:10 | Válasz | #277 
Nekem (YP-250) ami nagyon nem volt jó választás, a Continentaltól a Zippy. Ezt nem ajánlom. Jelenleg IRC van a hátsó keréken, de merem ajánlani a Michelin Pilot-ot, (ez van jelenleg elől) illetve a Metzellert is. Bevált ennél a típusnál a Bridgestone és a Heidenauból bizonyos szériák is.
Külön érdekes lesz a 125-ös kollégák mit javasolnak.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © peterandor2010. ápr. 19. 12:52 | Válasz | #276 
Sziasztok, hatso gumit akarok cserelni es nem tudom, hogy mit vegyek?-michelin?-pirelli?-avon?-esetleg masat? Tartosat szeretnek , meg ha dragabb is....

Feco2010. ápr. 15. 21:10 | Válasz | #275 
Egy vagyon vazze...
Motor után,első a család legyen!

gelilackó2010. ápr. 15. 20:54 | Válasz | #274 
Minden másra ott a Mastercard:):):)
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

tamas2010. ápr. 15. 20:30 | Válasz | #273 
Nem volt olcsó, de legalább nyugot vagy és ez nem fizethető meg!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Flow2010. ápr. 15. 19:54 | Válasz | #272 
Kösz! Bevált. Bár egy kicsit savanyúan fogadott a két szerelő, a hátuk közepére sem kívántak... És engem mindig a frász kerülget, mikor ilyen szervizesek javítják a gépet, eleve úgy tolta fel az állásra, hogy majd kiesett a kezéből. Aztán a frissen fényezett hasidomnál akarta emelőzni, mert úgy szokták. Kértem, hogy legalább egy rongyot dobjanak a fém emelőre. Szerencsére elég volt billenteni.
Az első keréken olyan hajszál lyuk volt, hogy belülről alig találták meg. Meg lett ragasztva. Hátul meg - gondoltam ha már itt vagyok - lecseréltettem a gumit. Kb. 20e km volt a Dunlopban, a barázdamélység talán még elment volna, de kezdett már repedezni. Most kipróbálom a Pirelli-t, majd írok tapasztalatokat. A Dunlop 5* volt nálam egyébként.
Ami pozitív, hogy centírozták a kereket! Kevés helyen tudnak ilyet.
Le/felszerelés 3200 / kerék
Gumijavítás 1500
Új gumi 9400
Kipufogó fel/le szerelés (?!?) 1200
Összesen 18400. Nem hiányzott, de ez van.

gelilackó2010. ápr. 15. 08:18 | Válasz | #271 
Flow talán hozzád legközelebb a pirelli pásztoy gum,iszerviz van a budafoki úton, ott motor gumi szereléssel is foglakoznak.
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

Flow2010. ápr. 15. 08:04 | Válasz | #270 
Megőrülök! 1 éjszaka alatt leereszt az első gumim, nem bírok rájönni, hogy hol, miért!
Lehet, hogy a szelep ereszt, azt lehet cserélni a felniben? (Maja 250)
Tudtok gumist a XI. kerülethez közel, aki tud robogó kereket centírozni is?

 © jasa2010. márc. 30. 09:45 | Válasz | #269 
Én is túlnyomással járok: elöl a gyári 1,75 helyett 2, hátul 2 helyett 2,3. (egy személlyel)
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © Zénóka2010. márc. 29. 22:30 | Válasz | #268 
Ja a www.heidenau.hu -n egész jó árak vannak.

 © Zénóka2010. márc. 29. 22:28 | Válasz | #267 
Jasa: nekem is kagylósodott, azóta elöl 2 helyett 2.3, hátul 2,5 helyett 2,8-al járok Így szépen kopik, fogyinak is jót tesz :). Ha nagyon rámjön a fogyinézegetés akkor még 2 tized. Vizes úton jobb a gyári nyomás, szárazon nekem tök8. Mondjuk kakucson mindig visszaengedem gyárira, vagy 1-2 tizeddel alá.

Mészizs: nyilván egy hasalós gépen egész más az igénybevétel nem túlzás, hogy nagyságrendekkel. Előfordulhat, hogy oda más gumigyártó jobban eltalálta a gumikeveréket :)
Mivel ezek a motorok nem az eseteim, nincs is benne tapasztalatom :)

SomTom2010. márc. 29. 21:45 | Válasz | #266 
125-ös maján Michelin első, WeeRubber hátsó, IRC-re cserélve.
Nekem a Michelin elsővel kicsit kóválygott az úton, a WeeRubberről inkább nem írok semmit. Az IRC kellemes meglepetés. Szerintem kellően tapad, a kopása is megfelelő. Kb 19.000 km van bennük.

A T-Max-ot Bridgeston hátsóval, Pirelli elsővel vettem. A hátsó szerencsére 90%-os körül van, az elsőt cserélnem kellett, oda is Bridgeston került. Még csak 50 km-t mentem vele,a héten lett felrakva, az első benyomások pozitívak, úgy érzem, hogy jobban tapad. A vezetési komfort sokat nőtt, igaz most tökéletesen ki lett centirozva. Elég komoly, 10gr, 20gr súly került rá.
Megjegyzem, hogy Bridgeston gumikat most akciósan lehet venni Kaposváron, nekem a 120/70 -14’-s házhozszállítással csak 13.000 Ft-ba került. Elgondolkoztató ár!
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

meszizs2010. márc. 29. 20:43 | Válasz | #265 
Majesty Pirelli gts
Gold- Bridgestone
Gyorsulók meg Continental és Metzeller /de zek már nem nálam gurulnak, belőlük lett a maja/
XV-Virago IRC majd Pirelli

Most kapásból had ne mondjam meg a márka típusát. Bár mindegyik motoromra megnéztem anno a Heidenaut és igazából Zénóka volt az első aki igazán dícséri.
Ráadásul amint írtam árban sem az olcsó kategóriát képezi, lehet, hogy mégis csak jó!
1996-os Majesty 250

Feco2010. márc. 29. 17:38 | Válasz | #264 
Hátul egy Hongkongit cseréltem ICR-re, mintha kicserélték volna a vasat.
Motor után,első a család legyen!

tamas2010. márc. 29. 16:43 | Válasz | #263 
És mivel pici a kerék, az út egyenetlenségeit is kevésbé tolerálja
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2010. márc. 29. 16:32 | Válasz | #262 
Gumiválasztáskor szempont lehet
1-Milyen gépre kell(nálunk ez egyértelmü)
2-általában milyen a kanyarodási stilus,(szeret döntögetni a vezetö)
3-Milyen intenzitásu a vezetö gyorsitása -fékezése általában
4-A vezetö sullya, és egyéb jellemzö terhelés
5-a kiválasztott gumi gyári besorolása,és teszt eredmények.

Nem mindig lehet egy 16-18-colos kerék gumiját összehasonlitani egy 12-coloséval,hiszen eléggé eltérö a terhelésük,müködésük.
A robogo nagyon másként veszi igénybe a gumit mint egy norm,motor.Ezt figyelembe kell venni.
Egy Kawa z 400-as ( 16-és 18 col)motoron nyáron ,jó idöben,száraz uton,nyugodt stilusu vezetés mellet,kis terheléssel, gyakorlatilag mindegy milyen gumi van.
Persze az álltalunk leirt tapasztalatok segithetnek valamit,de ez nem törvényszerü.Nem egyformán vezetünk,ami nekem bevált másnak még lehet rossz,..
A 12-es gumi sokkal többet fordul,mint a 18-as ugyan annál a sebességnél.Tehát jobban is kopik.


06304373303-vagyok elérhetö

 © jasa2010. márc. 29. 14:40 | Válasz | #261 

A milyen gumi "gumicsontját" már lerágtuk néhányszor, kizárólagos igazság persze (mint igen gyakran) nincs, de pl. Zénó alapos értékelését azt hiszem érdemes megszívlelni. (pl. az ilyenekre kellene valami standard hely, hogy ne süllyedjen el hozzászólások rengetegében......informatikusok, fejlesztési feladat !)

A burgimon 26 ekm alatt közel "zénós" vezetéssel a Heidenau gumik alig koptak (igaz nem vagyok sem kanyarvadász, sem gyorsulási bajnok, vizes úton meg főként nem ).

Az első keréken tavaly ősszel kizárólag azért cseréltem, mert pikkelyes kopás jelent meg és jóáron kapott egy alig használt Bridgestone-t (gyári márka a burgira). Lehet hogy még bírta volna, de biztonsági döntés volt.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

tamas2010. márc. 29. 10:04 | Válasz | #260 
Erre írtam én valahol korábban, hogy miért ne hagyjam magam befolyásolni olyanok álltal akik adott területekről sokkal többet tudnak tőlem. Ez viszi előrre a csapatunkat és mint az alábbi bejegyzések is ékesszólóan bizonyítják, egy adott témában nem feltétlenül vagyunk azonos véleményen (nem is kell), de ki tudjuk hámozni a lényeget!

Kíváncsi vagyok Zsolt, neked milyen gumik vannak a Maján! Apropó! A Gold Wingen mivel gurulsz? Mivel az ugye egy teljesen más katogória, hogy a spor motorokat már ne is említsem...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2010. márc. 29. 09:38 | Válasz | #259 
Ezt így köszönöm!
Tegnap este megnéztem az árakat és amint írtam nem a legolcsóbb gumi.
Ezen tapasztalatok alapján egyre jobban kezd az eddigi ismeretlenben kialakított véleményem megváltozni.
1996-os Majesty 250


Első ... 6 7 8 [9] 10 11 12

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől