Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   C H A T . . . . . . az on-line beszélgetések helye
Itt online beszélgethetsz azokkal, akik éppen szintén jelen vannak

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás fordított időrendi sorrendben


 © Zsolt2011. máj. 14. 21:44 | Válasz | #506 
Hát bizony ez addig új nekem, amíg nem látom vagy nem megyek vele egy kört.

Ma szerencsém volt a HBME Vekeri tavi találkozóján összefutni Samával és kedves nejével. Jó volt váltani pár szót. Több ismerőst nem fedeztem fel. Pedig kiválló mocis felvonulás volt!
Zsolt

tamas2011. máj. 14. 22:32 | Válasz | #507 
Nagyon szerettünk volna lemenni, de sajnos a mezőgazdasági munkákban iszonyatosan le vagyok maradva. Már 5 alkalommal voltam kinn a telken, de még most sincs felkapálva rendesen és teljesen mert valami gáz van a rotikapával. Megint a szerelőnél lapít, de már másiknál. A fű meg csak hízik. De az jó, hogy Nektek jó buli volt! Az időjárás is kellemesnek volt mondható.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Szomjas2011. máj. 14. 22:39 | Válasz | #508 
Tamás a Majestyt csukott szemmel szétszeded a rotakapát meg szerelőhöz viszed?! Hogy is van ez???
A maja klub német nagykövete. ;)

 © Zsolt2011. máj. 14. 22:40 | Válasz | #509 
Kétségtelen,hogy sok a munka mostanság. Nekem is a kertben áll a fiam Coltja alábakolva. No de kell némi kikapcsolódás is.
Amúgy voltak robogósok is, de nem volt közöttük a debreceni clubtagozatból senki sem. (mivel Sama nem debreceni)
Zsolt

 © Zsolt2011. máj. 14. 22:42 | Válasz | #510 
Jó kérdés! Hová lett a világ, Tamás-Tamás!
Zsolt

tamas2011. máj. 14. 22:57 | Válasz | #511 
Az a helyzet, hogy engem már megfogott, a szerelőt is kétszer. Ebben az esetben vinni kell tovább, ha tetszik, ha nem. Be kell látnom hogy nem értek ilyen mélységben hozzá. A regulátor működése nagyon egyszerű, de a hangolása művészet. Szóval ez van. Mondhatnék bármit, de az igazság az hogy nem az én szakterületem, de nagyon nem. Ha meg a szerelő is padlót fog vele 2x, az már elgondolkodtató. Okoskodhatnék, de a tényeken nem változtat.


A Vekeri-tavi tali különben sajnos nem lett lefixálva, Guszti időhiány miatt nem tudta összehozni. Azt terveztük hogy átesszük Tiszafüredre, de nagy úr a pénz...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2011. máj. 15. 18:27 | Válasz | #512 
Tegnap néztétek dalversenyt Wolf Katival? Van egy olyan érzésem, mintha itt nem is a dal vagy a zene számított volna...
Zsolt

tamas2011. máj. 15. 20:24 | Válasz | #513 
Tökéletesen így van. Kissé érdekes hogy északi szomszédainktól még egy nyavajás pont sem jött. Ez pedig nem igaz, tudjuk jól. Látszik hogy a Románok sokkal korrektebbek. Ők bevállalták az Erdélyből jövő szavazatokat. de nincs ezen mit csodálkozni.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Szomjas2011. máj. 15. 20:47 | Válasz | #514 
Jövőre valami bohócot kéne kiküldeni! Nem kéne nekünk sem túl komolyan venni ezt az egészet!
A maja klub német nagykövete. ;)

tamas2011. máj. 15. 20:50 | Válasz | #515 
Sajnos nem olyanok vagyunk hogy ne vennénk komolyan. A NOX-ra azt mondta a BBC riportere hogy: Hungaryan gippsy.... A nagyjainknak kéne már tudomásul venni hogy a külpolitika sem bohóckodás.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Szomjas2011. máj. 15. 21:01 | Válasz | #516 
A lényeg,hogy nekünk tetszen a zene. Mindenkinek úgy sem tetszhet,mert nem vagyunk egyformák.
A maja klub német nagykövete. ;)

tamas2011. máj. 15. 21:31 | Válasz | #517 
Így igaz. Wolf Katinak remek hangja van, de látod már itthon is kiesett a műsorból időnek előtte. Azért ez minket, magyar nézőket is minősít.

Most is elmondta Gundi a döntőben szavazatszámlálás közben hogy a Finnek megjegyezték már többször, hogy Ők minden évben szavaznak ránk, mi meg soha nem szavazunk rájuk. Azt hiszem ez is jelent valamit...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2011. máj. 16. 06:24 | Válasz | #518 
Nekem az jött le elsőnek, hogy a szláv népek egymásra szavaztak.
Zsolt

tamas2011. máj. 16. 08:42 | Válasz | #519 
Igen, ez is igaz, látható az szavazás folyamán hogy ki kire adja a voksot. Ez ugyan azt tükrözi amit az elején írtál egyrészt hogy semmi köze a zenéhez (lásd a 2007-es ukrán versenydalt:
http://www.youtube.com/watch?v=T9rJLtz64Hg&feature=related
ez szerintem egy vicc, bár a Finnek sem voltak piskóták2006-ban:
http://www.youtube.com/watch?v=B5ZfQMOHB5k&NR=1
bár ez nekem jobban tetszett mint az előző Ukrán dal...) másrészt hogy akiket szeretnek, azt nyomják. De én igazán azt nem értem, hogy Izraelnek mi köze az európai dalversenyhez... Nagyon nem stimmel a kontinens...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2011. máj. 16. 10:37 | Válasz | #520 
Hát igen, a nyerő ország sem Európában van. Jövőre indulnak majd az indiaiak is.
Zsolt

tamas2011. máj. 16. 11:26 | Válasz | #521 
Na ja. No meg Törökország túlnyomó része sincs már Európában, no de mindegy.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

TopJoe2011. máj. 16. 11:41 | Válasz | #522 
Ejha, ez tényleg igy van.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © jasa2011. máj. 16. 12:53 | Válasz | #523 
- Ti ilyet, hogy "dalfesztivál" néztek ?

- Joe: most látom, hogy lecserélted alul "az okos pitótát" ! Erről a mostaniról jó lett volna beszélgetni egy kicsit Gelsén....
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

tamas2011. máj. 16. 12:57 | Válasz | #524 
Én Wolf Katit néztem, a többit muszájból. Katinak viszont feltétel nélkül szurkoltam, tiszta szívből.

Beszélgetni bőven lesz miről Egerben is, gyere el!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © jasa2011. máj. 16. 13:35 | Válasz | #525 
Hajaaaaaj Tamás, én mennék tudod jól, csak nagyon úgy néz ki, hogy "nem fér bele"....
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

TopJoe2011. máj. 16. 15:12 | Válasz | #526 
Szerintem a tv-ben fogod látni....... ( majd integetek )
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © SPOJLERES2011. máj. 16. 16:01 | Válasz | #527 
Integetsz majd
A rács mögül ;-)

TopJoe2011. máj. 16. 16:46 | Válasz | #528 
nem baj, csak ne levest hozzatok látogatáskor hanem kocsonyát. Az befér a rácsok között.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © SPOJLERES2011. máj. 16. 17:50 | Válasz | #529 
Persze csak ha engednek láthatást

 © Zsolt2011. máj. 16. 20:36 | Válasz | #530 
TopJoe: 2011-ben volt Magyarországon forradalom?
Zsolt

TopJoe2011. máj. 16. 20:40 | Válasz | #531 
Olvass majd bele 2012-ben a töri könyvekbe.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

TopJoe2011. máj. 16. 20:41 | Válasz | #532 
No de én be is fejeztem ezt a témát nem ide való.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © Zsolt2011. máj. 16. 21:00 | Válasz | #533 
Majd elolvasom.

Azt viszont megmagyarázhatná nekem valaki, hogy az IMF vezér félresikerült csábítása, majd leváltása miért befolyásolja a forint árfolyamát? Nem értem....
Zsolt

gábor2011. máj. 16. 21:05 | Válasz | #534 
Nem a forint hanem az euro árfolyamát befolyásolja
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

 © Zsolt2011. máj. 16. 21:09 | Válasz | #535 
Okés. De annak az árfolyama miért kell hogy mozogjon egy ember magánéletének a furcsaságai miatt?
Zsolt

 © SPOJLERES2011. máj. 16. 21:32 | Válasz | #536 
Talán már nyomják is a nyomdába
Tamás?
Te tuc vmit

tamas2011. máj. 16. 22:23 | Válasz | #537 
Tudjátok, ha a Karib tengeren egy kis hullám megemel egy tonhalat, az is befolyásolja nálunk a benzin árakat, no meg a forintot is leértékelik miatta. Mit kell ezen csodálkozni? Menni kell Topival, oszt kész!

Ja, egy tanult volt kollégám mondta, hogy ugyan nézzek már vissza kicsit a Magyar nemzet történelmében és látni fogom hogy ahogy Ti is, hogy a Magyar népet mindig a vezetői tették tönkre, vagy emelték fel. Kár hogy előbbiből 900 évig voltak hatalmon, utóbbiból meg csak 100-at... Mint most is...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

gábor2011. máj. 17. 22:28 | Válasz | #538 
Akkor a mostani vezetö felfog minket emelni????
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

tamas2011. máj. 17. 22:49 | Válasz | #539 
Gábor, tisztelem az optimizmusodat de legyen úgy!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Szomjas2011. máj. 19. 22:16 | Válasz | #540 
A maja klub német nagykövete. ;)

tamas2011. máj. 19. 22:54 | Válasz | #541 
Láttam a csontdaráló c. amerikai filmben, piszok nagydarab (bár ez itt is jól látszik) fickó. Minden tiszteletem Tivadarnak! Le a kalappal a teljesítménye előtt!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © SPOILERES2011. máj. 20. 17:56 | Válasz | #542 
EHEZ már jó aszfalt kéne ide haza

 © Zsolt2011. jún. 02. 14:53 | Válasz | #543 
A hétvégi találkozóhoz sok sikert és jó időt kívánok mindenkinek. Csak egy javaslat: tartalék szíjat érdemes betenni a gépbe, egy szíjszakadás mozgásképtelenné teheti a gépet.
Zsolt

Mosquito2011. jún. 02. 17:31 | Válasz | #544 
Zsolt.
Miért nem jössz Te is??

 © Zsolt2011. jún. 09. 21:01 | Válasz | #545 
Most látom, vannak új moderátorok.
Sok sikert a munkájukhoz!
Zsolt

 © passat522011. jún. 09. 21:06 | Válasz | #546 
Kösz!:)
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

tamas2011. jún. 09. 21:45 | Válasz | #547 
Szükség lesz a jó munkádra!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © SPOILERES2011. jún. 09. 23:25 | Válasz | #548 
de csak józanan :)

talicskas2011. jún. 09. 23:32 | Válasz | #549 
Szeva Guszti!

csak nem melózol?
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © SPOJLERES2011. jún. 10. 05:21 | Válasz | #550 
nem! most meek sajna :-P

 © SPOJLERES2011. jún. 12. 18:26 | Válasz | #551 
Tamás megjöttem a templomból, kilógtam, ugyjöttem ki mintha mise történt volna :-)

tamas2011. jún. 12. 23:31 | Válasz | #552 
Remélem nem szóltál be a bentieknek...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © SPOJLERES2011. jún. 13. 05:02 | Válasz | #553 
illetve a fentieknek :-)
csak leróttam kegyeletemet a hazafe.lé tartó jégesőért :-) gondolom hasonlókép voltak a mezőgazdászok is

 © Zsolt2011. jún. 18. 01:43 | Válasz | #554 
Az éjszaka nézegettem a mostani Majesty árakat. Hát nem semmi, hogy mennyire nics ára a gépeinknek. Forgalmis 250-es 200-250 ezer között rengeteg van. Sőt itt-ott van olcsó 400-as is. Mint pl ez: LINK (ha az ember a forgalomba helyezést maga csinálja úgy akár 25-30 ezret is meg lehet spórolni)
Zsolt

tamas2011. jún. 18. 11:49 | Válasz | #555 
Bezzeg ha újat akarsz venni...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Szomjas2011. jún. 19. 13:38 | Válasz | #556 
A maja klub német nagykövete. ;)

Feco2011. jún. 19. 13:42 | Válasz | #557 
A dolog nem új a második világháború vadászgépeibe, a csillagmotorokba már alkalmazták.
Motor után,első a család legyen!

tamas2011. jún. 19. 15:55 | Válasz | #558 
Keresztapámnak anno (1990 körül) volt a Daciajába ilyen, határozottan jó volt, bár sokkal primitívebb.
A Ladába is most akarom betenni, de a sima, szívó motorokba mint a Majesty is beépíthető minden további nélkül.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2011. jún. 19. 17:07 | Válasz | #559 
Ja, de az nem fejlesztett gázt, vagyis csak simán a vizet adagolta a megfelelő motorfordulatszámon. De nagyon jó volt!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2011. jún. 19. 17:31 | Válasz | #560 
Ezzel a kérdéssel már én is foglalkoztam és ezeket a válaszokat kaptam!

Üdvözlöm Zsolt!

A megadott típushoz egy 16 lemezes hho szett kell bevezető ára 120.800Ft a
beszerelés 25.000Ft. Az üzemeléshez szükséges elektrolit folyadék ára 5L
1.200Ft folyadék igény kb.1000km/L. Jelenleg még Nagykanizsa környékén nincs
beszerelő partnerünk ezért a szerelést Budapesten végezzük el,de igény
szerint küldünk a szetthez bekötési rajzot és akár önök is beszerelhetik.
Sem a motort sem az elektronikát nem károsítja a készülék. A mi készülékeink
az egyetlenek Európában ami minősítéssel rendelkezik. A működésről a
mellékletben olvashat.
Megrendelését az alábbi elérhetőségen teheti meg.

Óvjuk közösen a környezetünket!

Üdvözlettel: Imre József
értékesítési vezető
+3670/224-8585
e-mail: imrejozsefhho@gmail.com


Hogyan működik a HHO?
Sokan kérdezik tőlem. Mitől fog az autó kevesebbet fogyasztani, hogy működik?
A fizika és a kémia  témáról lehet nagyon sokat beszélni, vitatkozni, de szerintem bonyolult. De szerencsére az alapfogalmak nagyon kevés magyarázattal is nagyon egyszerűen megérthetők.

Tévhit, hogy a HHO egy bonyolult folyamat!
Sokan ezt hiszik, közben nem csinálunk mást, csak a vizet lebontjuk elektrolízissel hidrogénre és oxigénre. Ezt bevezetjük az autó beszívott levegőjével a motortérbe,
pontosabban a robbanótérbe ez által, mivel a hidrogén és az oxigén légnemű állapotában képes felrobbanni és gyorsabb az égése, mint bárminemű üzemanyagnak ezért elégeti a maga körül lévő üzemanyagot és a kipufogóba nem kerül nem felhasznált üzemanyag.
A HHO készülék az autó elektromos rendszerére kapcsolódva állít elő HHO-t és nem terheli le az autó generátorát és ez által a motort olyan mértékben, hogy ne tudna megtakarítást produkálni. Persze ez csak akkor igaz, ha szakszerű beszerelésről és tökéletes készülékről
beszélünk.
Vagyis többlet energiát nyerünk, és ezt már mi döntjük el, hogy mire használjuk fel.
Ha az erejét hasznosítjuk a hidrogénnel működő motornak, nem lesz megtakarításunk. Viszont az autónk nem fog többet enni, mint idáig, persze ezt ma sokan nem tudják megengedni maguknak, vagyis csak a LE növekedés miatt szereltessék be a készüléket.
Itt jegyzem  meg,  azért van erre is referenciánk, szereltünk már olyan autót, amit nem azért vettek, mert spórolni akarnak.
Ha viszont a megszokott módon használjuk járművünket vagy gépünket, akkor el tudunk érni akár  20-50% közti megtakarítást is.
Röviden egy kis hidrogén a levegőhöz és drámai változás a motorban.
Visszamegyünk az időben egy pár évet és a régi karburátoros motorokhoz vagy a szívó dieselhez, ott lehet a legnagyobb megtakarítást elérni és a legnagyobb %-ban csökkenti a CO kibocsájtást, tisztítja az égést.
Persze én is olvasom azokat a blogokat, ahol, nem hogy megtakarítást, de még többletfogyasztást is produkálnak, ez is igaz, mert a készülék vagy a folyadék nem felel meg annak a követelménynek, hogy a leghatékonyabb legyen a hidrogén előállítás. Vagy nincs elég hidrogén ahhoz, hogy elérje a megtakarítást, mert van olyan, amikor termel a generátor, viszont nem szállít elegendő hidrogént ahhoz, hogy a motor a terhelést tudja kompenzálni, illetve megtakarítson.
Ezt itt most nem kívánom kifejteni, mi az oka.
Ezeket mi ki tudjuk küszöbölni és mérhetővé tudjuk tenni a különbséget.
Az emberek általában elvárják a 20-25% megtakarítást, többek a 30-35%-ot is keveslik. Mi mindenkinek elmondjuk, hogy ez a termék elsősorban a levegő tisztasága miatt lett kifejlesztve és ehhez párosul a megtakarítás, mint egy melléktermék, úgy hogy ha nem tesznek, semmit, csak a készülék van beszerelve a megtakarítás nem fog olyan mértékben érvényesülni, ahogy azt elvárnák. Ezért is van az, hogy gyártónk a káros anyag kibocsájtásra vállal garanciát és annak mérhető korom kibocsájtásával igazolja a készülék hatásfokát.
A megtakarítás az mindenki saját képessége, a készülék csak egy lehetőség arra, hogy megtakarítsunk. Ha nincs a készülék, hiába vigyáz és vezet akár lábujjhegyen, a megtakarítás ilyen mértékben nem mérhető. Ezért minden leendő vásárlónk saját maga győződjön meg arról, hogy az autója ,gépe jelenleg beszerelés előtt mennyit eszik 100km/L vagy üzemóra/L  és utána ha beszerelte, vagy beszereltette a készüléket, könnyebb a számítás. A készülék működését saját autóinkban is megtekintheti telefon bejelentkezés után. A hidrogén, minden autóra jó hatással van és megfelelő használat, és beszerelés után semmiféle károsodást nem okoz a járműben, vagy gépben.

Mi a Száraz Cella?

"Dry Cell"  az egyedi tervezésű hidrogén Elektrolizáló vagy HHO generátornak egy közös neve. A név néha összezavar néhány embert, mert vizet is használ elektrolízis közben, mint bármely más Elektrolizáló. Van azonban néhány tulajdonsága, ami jobb tervezésűvé teszi, ezek a tulajdonságok hozták a nevét, "száraz cella".
A száraz cellás design-nál, az egész cella nincs víz alatt, mint minden más típusú HHO generátornál. Ehelyett, a száraz cellánál a lemezek között gumitömítések vannak, ahol a gumitömítésen belül elektrolit korlátozódik. Az lemezek éle és az elektromos csatlakozók, az elektrolit fürdőn kívül találhatók. Ezek azok a részek, amik szárazon maradnak, innen kapta, nem hiába a nevét a száraz cella.
Annak érdekében, hogy az elektrolitból előállított gáz kijuthasson, valamint az elektrolit áramolhasson, a lemezen kivágás található alul és felül. A felsőben a gáz száll, míg az alsóban az elektrolit áramlik.
A száraz cella előnyei

Szóval, mi ez az egész? Miért jobb design? 2 fő oka van:
1. A szárazcellás generátornál,minden energia hasznosul,nem úgy, mint a merülő cellánál,ahol sok áram kárba vész a hidrogén termelés rovására.
 2. A merülő cellánál az elektromos csatlakozások belemerülnek az elektrolit folyadékba, ahol az elektrolit megtámadja,végül lassan elpusztítja őket. A  mi száraz cellánknál a lemezek saválló lemezből készülnek.
A legjobb tulajdonsága a száraz cellának, hogy a lemez ellenáll az elektrolitnak (tehát nem eszi meg a folyadék), miközben megfelelő az elektromos vezető képessége.
A merülő cellánál nehéz beszerezni ezeket az anyagokat, sőt lehetetlen, ezért az olcsóbb anyagokat, mint rézkábelt, gyengébb minőségű rozsdamentes acélcsavarokat és anyákat, az elektrolit folyadék gyorsan megeszi. A száraz cella tervezésénél ezek az alkatrészek nem kapcsolódnak az elektrolittal, így nem eszi meg a folyadék, ezért nem is okoz gondot.
Összefoglaló

Szóval ez a száraz cella. Még mindig nagyon sok változatban található és kapható, különböző gyártóktól. Úgy tervezték, hogy a cellák „maximális” hatékonysággal dolgozzanak. Lehet, hogy nem túl olcsó, ez a felhasznált anyagok minőségéből adódik. Minden cella saválló lemezből készül és speciális tömítő gumikból, amiket nem tud megenni az elektrolit folyadék. Úgy érezzük, hogy a száraz cella, nem csak a legjobb cella, ami működik is, de az egyik legjobb készülék, mind árba, mind minőségben, ami kereskedelmi forgalomban már Európában is kapható.
 
1996-os Majesty 250

 © passat522011. jún. 19. 17:37 | Válasz | #561 
Házilag is elkészithető igy
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

meszizs2011. jún. 19. 19:02 | Válasz | #562 
Ha ezt valaki megcsinálja, akkor dobja már fel a technológiai utasítást a fórumba!
Számomra egy kicsit érthetetlen!
Lefotóznak egy dupla "hőspirált", amit beleraknak egy üvegbe. Ugyanezt rajzként is bemutatják, aztán a beszerelt fotókon már kettő üveg van.
Aztán adnak 12 voltot a drótoknak és azt írják, hogy minimális áramot vesz fel. Akárhogy is nézem én ezt egy rövidzárnak tartom. Azért nem biztos, hogy sima réz vagy saválló drótnak kellene itt dolgozni.
Aztán mennyi idő alatt kezdene gondolom forrni a víz, hogy atomjaira váljon? Mert gondolom, hogy a kiáramló gőzre van szükség.
Aki tud valamit azt megkérem, hogy osszon számomra egy kis észt!
Ezek miatt kérném a tanácsot!
Köszönöm!
1996-os Majesty 250

 © passat522011. jún. 19. 19:19 | Válasz | #563 
Anno az általános iskolai kémia tanárom mutatta be nekünk hogyan lehet vízből energiát előállítani. Egy dunctos üvegbe vizet rakott behelyezte a kettő drótot, ha jól emlékszem anódnak és katódnak nevezte! Törpefeszt adott rá és már fejlesztette is a gázt! Ezt aztán a tetején egy csővel kivezette és meggyújtotta!
Ez sacc/ 38 éve volt és azóta sem nagyon terjedt el ez e technológia az autóiparban! Mindezt az olajmágnások védelmében szorították háttérbe!

Más! Saját tapasztalatom, hogy esős párás időben sokkal dinamikusabban viselkedik az autó és a fogyasztása is kedvezőbb mint száraz piszkos levegőjű környezetben! Ezt a Tamás 559-es beírására válaszolom!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

meszizs2011. jún. 19. 19:27 | Válasz | #564 
Most, hogy ezt leírtad ráébresztettél, hogy milyen figyelmetlen vagyok!
A két drót nincs összezárva a rajzon.
Valószínűleg a víz elektromos vezetőképességét használják fel a fűtéshez?
Okosítsatok!!!
1996-os Majesty 250

 © passat522011. jún. 19. 19:34 | Válasz | #565 
Nincs összezárva! Ha jól megnézed a rajzon látható! Ha kísérletezel akkor műanyaggal válaszd el őket a zárlat elkerülésére! Jó kísérletezést!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

meszizs2011. jún. 19. 19:59 | Válasz | #566 
Igencsak hallgatnak a többiek! Csak mi vagyunk kísérletező kedvűek?

1996-os Majesty 250

 © Kiss Róbert2011. jún. 19. 20:06 | Válasz | #567 
Lehet hogy én is rászánok 1 kis idöt! Tetszene ha olcsobban mootoroznék napi 200 km-t !!!

 © Kiss Róbert2011. jún. 19. 20:07 | Válasz | #568 
Bocsánat ! Nem tom mit csináltam rosszul!

 © satyapapa2011. jún. 19. 20:08 | Válasz | #569 
A sport tuning régen arról is szólt hogy erös nyomással vizet permeteztünk a szivó csatornába,a vizpermet ugyanis sok oxigént képes szállitani az égéshez,,ez jelentös teljesitmény növekedést okozot.
Hátránya ::nem megfelelö beállitás esetén elégnek a dugattyú tetök (megolvadnak),porrá ég a hengerfej tömités stb a nagy höhatás miatt.!!!
06304373303-vagyok elérhetö

 © passat522011. jún. 19. 20:20 | Válasz | #570 
Kiigazítottam!:)
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © Kiss Róbert2011. jún. 19. 20:22 | Válasz | #571 
Köszi passat!!!

Feco2011. jún. 20. 19:37 | Válasz | #572 
Igen Satyapapa Te mondtad a tutit mert itt " elbeszélgettünk egymás mellett". két különböző dologról szóltak a beírások.Az első beírás a befecskendezésről szólt, ez kb 15-25 százalék plusz teljesítményt jelent ideiglenesen. Azért mert a vízgőz plusz oxigént visz be ami nagy nyomáson aktivál, és a gőz tágulása is rásegít a hasznos ütemre.A Messzersmidt használta a II. világháborúban.Csak vészemelkedésnél használták mert megette a motort.
Motor után,első a család legyen!

 © satyapapa2011. jún. 20. 20:55 | Válasz | #573 
Ez a megoldás hatékonyságban vetélytársa volt a turbónak amit ugye 1905-ben Dr Alfred Büchi talált fel. vizpárlat befuvásnak nagy elönye az volt a turbóval szemben hogy kisseb a hiba lehetösége.( A turbó teljes üzembe 100-150ezret pörög,kényes a kenésre tisztaságra)-Viszont nehéz beszabályozni (a párabefúvot)és gyakori erös használatnál károsodhat a motor.
06304373303-vagyok elérhetö

 © Zsolt2011. jún. 21. 22:04 | Válasz | #574 
Hát Guszti, ha ezt Grétsy László
olvasná! gátengedéj - beszarás.
Zsolt

 © SPOJLERES2011. jún. 21. 22:50 | Válasz | #575 
én majdnem mindent ijen-nel irom
de tudom mit mivel kéne és azt is hogy minek köszönhetjük ezt
ez is a nagy szocializmus egyik baklövése volt

Sanci2011. jún. 22. 08:15 | Válasz | #576 
régebben én is olvasgattam ilyen hho generátor alkalmazásáról, házi elkészítéséről.
De a lényeg itt is a részletekben van: azaz minőségi anyagokat kell használni és nem mindegy a "készülék" szerkezeti összeállítása sem. A legfőbb gondot mindig a saválló lemezeket is megette az anyag. A részletekre már nem emlékeszem, de ma már rengeteg magyar nyelvű anyag található. Jó kísérletezést. Ha lesz időm lehet én is kipróbálom egy olcsóbb verzióval azután meg majd meglátjuk!
Ha egység van, nincs kétség!

Sanci2011. jún. 22. 08:37 | Válasz | #577 
Ha egység van, nincs kétség!

 © SPOILERES2011. jún. 26. 18:48 | Válasz | #578 
Botos gyuszi !!! Skype ?

 © passat522011. jún. 26. 18:51 | Válasz | #579 
Hi! Én vagyok ! A MIXbem már irtam neked korábban!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

SirMoon2011. jún. 26. 20:34 | Válasz | #580 
Üdvözlök mindenkit !
Örömmel jelentem be, hogy hosszabb idő után ismét tulajdonosa lettem egy Majesty YP 250esnek :) Már a teljes piros hátsó lámpás változatot tudhatom magaménak Satyapapának külön köszönet a szakmai segítségért és hogy eljött velem megtekinteni a motort.
Holnap csinálok róla képeket, de rövidesen személyesen is megtekinthetitek a masinát :)
Tel:0670-6027678, Skype: sirm00n, Bp XXII ker.
2 féle motoros van, őrült és öreg.. együtt még nem működött, ezt próbálom megcáfolni

 © SPOILERES2011. jún. 26. 20:40 | Válasz | #581 
jó de nem látok senkit skypén

Bertalan Tibor2011. jún. 26. 20:47 | Válasz | #582 
Guszti, én senki vagyok? pedig épp téged várlak mobil vásárlás előtti tanács kéréssel.

 © Zsolt2011. jún. 26. 20:53 | Válasz | #583 
Szóval visszatértél Te is a típushoz? A 250-es ár/érték aránya vitathatatlan.
Zsolt

SirMoon2011. jún. 26. 20:57 | Válasz | #584 
Igen vissza, de a lepapírozásban segítséget kérek attól aki Budapest vagy környéki
Elolvastam a folyamatokat
Tel:0670-6027678, Skype: sirm00n, Bp XXII ker.
2 féle motoros van, őrült és öreg.. együtt még nem működött, ezt próbálom megcáfolni

 © Zsolt2011. jún. 26. 21:00 | Válasz | #585 
Hát én akkor kiestem, Nyíregyháza nem a Te környékeden van.
Zsolt

SirMoon2011. jún. 26. 21:03 | Válasz | #586 
nagyon remélem hogy a 2 papír amit adtak jó lesz :) még 2 nyelvű adásvételit kell írnom :)
Tel:0670-6027678, Skype: sirm00n, Bp XXII ker.
2 féle motoros van, őrült és öreg.. együtt még nem működött, ezt próbálom megcáfolni

SirMoon2011. jún. 26. 21:06 | Válasz | #587 
Ha megtalálom a sok olasz szövegből melyik volt az utolsó tulaj :) meg találok neten olyan adásvételit :)
Tel:0670-6027678, Skype: sirm00n, Bp XXII ker.
2 féle motoros van, őrült és öreg.. együtt még nem működött, ezt próbálom megcáfolni

 © Zsolt2011. jún. 26. 21:13 | Válasz | #588 
Fog az menni, nem bonyolult. Ha mindent jól szervezel, max 1 hét alatt lehet rá rendszámot varázsolni.
Zsolt

 © passat522011. jún. 26. 21:16 | Válasz | #589 
Keresd a Topit! Ő is most akar papírozni!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

SirMoon2011. jún. 26. 21:16 | Válasz | #590 
Csak azt kéne tudnom melyik résszel hova menjek :)
Tel:0670-6027678, Skype: sirm00n, Bp XXII ker.
2 féle motoros van, őrült és öreg.. együtt még nem működött, ezt próbálom megcáfolni

 © Zsolt2011. jún. 26. 21:19 | Válasz | #591 
Én már leírtam egyszer márciusban. A Papír mizériákban találod a linket.
Zsolt

SirMoon2011. jún. 26. 21:23 | Válasz | #592 
Nem úgy értettem, hanem helyileg a környékemen hova..
Tel:0670-6027678, Skype: sirm00n, Bp XXII ker.
2 féle motoros van, őrült és öreg.. együtt még nem működött, ezt próbálom megcáfolni

SirMoon2011. jún. 26. 23:59 | Válasz | #593 
Ez nem világos:

"A második lépcső a forgalomba helyezés. Ehhez be kell menni az NKH-hoz"

Akkor Pesten ide ?

Műszaki Engedélyezési Osztály
Cím:
1066 Budapest, Teréz krt. 62. III. 303.
Tel:0670-6027678, Skype: sirm00n, Bp XXII ker.
2 féle motoros van, őrült és öreg.. együtt még nem működött, ezt próbálom megcáfolni

 © Zsolt2011. jún. 27. 08:18 | Válasz | #594 
Ott van ügyfélszolgálat, elmondják mi a pálya. Amúgy szerintem Neked ide kell menned: 1033 Budapest​, Mozaik u. 5. ( AZ Egyedi forgalomba helyezés és műszaki vizsgáztatás miatt.)
Zsolt

 © Jusef2011. jún. 27. 19:33 | Válasz | #595 
Szia mindenkinek. Tudja valaki a bordas ekszij pontos meretet, majesty DX 250 ABS, 1998 as evj.?

 © Zsolt2011. jún. 27. 20:00 | Válasz | #596 
23*11,4*871mm.
Zsolt

 © Zsolt2011. jún. 29. 19:34 | Válasz | #597 
aztán ezt olvastátok-e már? link
Zsolt

 © satyapapa2011. jún. 29. 19:42 | Válasz | #598 
Igen lehet hogy most még nemtulajdonitunk jelentöséget ennek,de remélhetöleg jó lesz.Bejárásra én is elfogadnék hasonlot A ""motor" burkolat ugyan nem a legszebb,de ettöl még lehet jó.Nekem igazábol a Vectrix tetszett ,de ez nagyobb hatótávval rendelekezik..És 100km 220ft ból mindenképp komoly ütőkártya ezen a piacon..
06304373303-vagyok elérhetö

 © Zsolt2011. jún. 29. 19:45 | Válasz | #599 
totál igazad van. ha én ilyet vennék, akkor szereznék hozzá napcellás töltőt(vagy építenék). Na az aztán olcsó lenne. De a cikkben a moci ára mintha 1,5 misi lenne. Nagyon sok. 0,5 M-ért vennék én is.
Zsolt

 © passat522011. jún. 29. 19:45 | Válasz | #600 
Tegnap olvastam a cikket! Igaz nem ezek a képek voltak aláfestve!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © passat522011. jún. 29. 19:48 | Válasz | #601 
"a barátság nem múlt el. a helyzet más"

Azért én ha egyszer felétek járok nem hagyom ki, hogy rádkajabáljak!:)
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © satyapapa2011. jún. 29. 19:54 | Válasz | #602 
hát kérlek ez az elsölépcsös árképzésü ár.Sajna az mindig elég magas,Amint a megfelelö mennyiség folyamatosan eladásra kerül akkor már a piacfentatrási kalkuácio lép életbe,ami még igy is kicsit magas mindaddig amig nem lesz megfelelö konkurencia.A 3lépcsös árképzés mindig ilyen.Emlékezz amikor megjelent az LCD tv még 500ezerbe került ma meg már morzsáér kapni,holott az árucikk fellfutási ideje alatt ( 6év) kb 24százalékos inflácio lett.
06304373303-vagyok elérhetö

 © Zsolt2011. jún. 29. 21:31 | Válasz | #603 
okés passat! majd iszunk egy kv-t.
Amúgy a kapum nyitva áll mindenki előtt, legyen az klubbos vagy csak sima motoros/robogós.
Zsolt

 © Zsolt2011. jún. 29. 21:34 | Válasz | #604 
akkor várnom kell 5 évet és megvehetem majd 4-5 ezerért. lehet, hogy a vetrix is lejön majd ilyen árra, akkor már inkább az. Egy napelemes töltövel nagyon gazdaságosan lehetne használni!
Zsolt

 © SPOJLERES2011. jún. 30. 06:44 | Válasz | #605 
mondjuk egy napelemes töltövel elég soká töltődne fel vagy ha 1KWos töltést akarsz elérni akkor kemény százezreket kell befektetni a napelembe
vagyis marad a szélgenerátor vagy a melóhejen való töltés :-)


Első ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől