|
|
|
© Zsolt | 2011. máj. 14. 21:44 | Válasz | #506 | ||
Hát bizony ez addig új nekem, amíg nem látom vagy nem megyek vele egy kört. Ma szerencsém volt a HBME Vekeri tavi találkozóján összefutni Samával és kedves nejével. Jó volt váltani pár szót. Több ismerőst nem fedeztem fel. Pedig kiválló mocis felvonulás volt! | |||
| |||
2011. máj. 14. 22:32 | Válasz | #507 | |||
Nagyon szerettünk volna lemenni, de sajnos a mezőgazdasági munkákban iszonyatosan le vagyok maradva. Már 5 alkalommal voltam kinn a telken, de még most sincs felkapálva rendesen és teljesen mert valami gáz van a rotikapával. Megint a szerelőnél lapít, de már másiknál. A fű meg csak hízik. De az jó, hogy Nektek jó buli volt! Az időjárás is kellemesnek volt mondható.
| |||
| |||
© Szomjas | 2011. máj. 14. 22:39 | Válasz | #508 | ||
Tamás a Majestyt csukott szemmel szétszeded a rotakapát meg szerelőhöz viszed?! Hogy is van ez???
| |||
| |||
© Zsolt | 2011. máj. 14. 22:40 | Válasz | #509 | ||
Kétségtelen,hogy sok a munka mostanság. Nekem is a kertben áll a fiam Coltja alábakolva. No de kell némi kikapcsolódás is. Amúgy voltak robogósok is, de nem volt közöttük a debreceni clubtagozatból senki sem. (mivel Sama nem debreceni) | |||
| |||
© Zsolt | 2011. máj. 14. 22:42 | Válasz | #510 | ||
Jó kérdés! Hová lett a világ, Tamás-Tamás!
| |||
| |||
2011. máj. 14. 22:57 | Válasz | #511 | |||
Az a helyzet, hogy engem már megfogott, a szerelőt is kétszer. Ebben az esetben vinni kell tovább, ha tetszik, ha nem. Be kell látnom hogy nem értek ilyen mélységben hozzá. A regulátor működése nagyon egyszerű, de a hangolása művészet. Szóval ez van. Mondhatnék bármit, de az igazság az hogy nem az én szakterületem, de nagyon nem. Ha meg a szerelő is padlót fog vele 2x, az már elgondolkodtató. Okoskodhatnék, de a tényeken nem változtat. A Vekeri-tavi tali különben sajnos nem lett lefixálva, Guszti időhiány miatt nem tudta összehozni. Azt terveztük hogy átesszük Tiszafüredre, de nagy úr a pénz... | |||
|
© Zsolt | 2011. máj. 15. 18:27 | Válasz | #512 | ||
Tegnap néztétek dalversenyt Wolf Katival? Van egy olyan érzésem, mintha itt nem is a dal vagy a zene számított volna...
| |||
|
2011. máj. 15. 20:24 | Válasz | #513 | |||
Tökéletesen így van. Kissé érdekes hogy északi szomszédainktól még egy nyavajás pont sem jött. Ez pedig nem igaz, tudjuk jól. Látszik hogy a Románok sokkal korrektebbek. Ők bevállalták az Erdélyből jövő szavazatokat. de nincs ezen mit csodálkozni.
| |||
| |||
© Szomjas | 2011. máj. 15. 20:47 | Válasz | #514 | ||
Jövőre valami bohócot kéne kiküldeni! Nem kéne nekünk sem túl komolyan venni ezt az egészet!
| |||
|
2011. máj. 15. 20:50 | Válasz | #515 | |||
Sajnos nem olyanok vagyunk hogy ne vennénk komolyan. A NOX-ra azt mondta a BBC riportere hogy: Hungaryan gippsy.... A nagyjainknak kéne már tudomásul venni hogy a külpolitika sem bohóckodás.
| |||
| |||
© Szomjas | 2011. máj. 15. 21:01 | Válasz | #516 | ||
A lényeg,hogy nekünk tetszen a zene. Mindenkinek úgy sem tetszhet,mert nem vagyunk egyformák.
| |||
| |||
2011. máj. 15. 21:31 | Válasz | #517 | |||
Így igaz. Wolf Katinak remek hangja van, de látod már itthon is kiesett a műsorból időnek előtte. Azért ez minket, magyar nézőket is minősít. Most is elmondta Gundi a döntőben szavazatszámlálás közben hogy a Finnek megjegyezték már többször, hogy Ők minden évben szavaznak ránk, mi meg soha nem szavazunk rájuk. Azt hiszem ez is jelent valamit... | |||
| |||
© Zsolt | 2011. máj. 16. 06:24 | Válasz | #518 | ||
Nekem az jött le elsőnek, hogy a szláv népek egymásra szavaztak.
| |||
|
2011. máj. 16. 08:42 | Válasz | #519 | |||
Igen, ez is igaz, látható az szavazás folyamán hogy ki kire adja a voksot. Ez ugyan azt tükrözi amit az elején írtál egyrészt hogy semmi köze a zenéhez (lásd a 2007-es ukrán versenydalt: http://www.youtube.com/watch?v=T9rJLtz64Hg&feature=related ez szerintem egy vicc, bár a Finnek sem voltak piskóták2006-ban: http://www.youtube.com/watch?v=B5ZfQMOHB5k&NR=1 bár ez nekem jobban tetszett mint az előző Ukrán dal...) másrészt hogy akiket szeretnek, azt nyomják. De én igazán azt nem értem, hogy Izraelnek mi köze az európai dalversenyhez... Nagyon nem stimmel a kontinens... | |||
|
© Zsolt | 2011. máj. 16. 10:37 | Válasz | #520 | ||
Hát igen, a nyerő ország sem Európában van. Jövőre indulnak majd az indiaiak is.
| |||
|
2011. máj. 16. 11:26 | Válasz | #521 | |||
Na ja. No meg Törökország túlnyomó része sincs már Európában, no de mindegy.
| |||
|
2011. máj. 16. 11:41 | Válasz | #522 | |||
Ejha, ez tényleg igy van.
| |||
| |||
© jasa | 2011. máj. 16. 12:53 | Válasz | #523 | ||
- Ti ilyet, hogy "dalfesztivál" néztek ? - Joe: most látom, hogy lecserélted alul "az okos pitótát" ! Erről a mostaniról jó lett volna beszélgetni egy kicsit Gelsén.... | |||
|
2011. máj. 16. 12:57 | Válasz | #524 | |||
Én Wolf Katit néztem, a többit muszájból. Katinak viszont feltétel nélkül szurkoltam, tiszta szívből. Beszélgetni bőven lesz miről Egerben is, gyere el! | |||
| |||
© jasa | 2011. máj. 16. 13:35 | Válasz | #525 | ||
Hajaaaaaj Tamás, én mennék tudod jól, csak nagyon úgy néz ki, hogy "nem fér bele"....
| |||
| |||
2011. máj. 16. 15:12 | Válasz | #526 | |||
Szerintem a tv-ben fogod látni....... ( majd integetek )
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. máj. 16. 16:01 | Válasz | #527 |
Integetsz majd A rács mögül ;-) | |
2011. máj. 16. 16:46 | Válasz | #528 | |||
nem baj, csak ne levest hozzatok látogatáskor hanem kocsonyát. Az befér a rácsok között.
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. máj. 16. 17:50 | Válasz | #529 |
Persze csak ha engednek láthatást
| |
© Zsolt | 2011. máj. 16. 20:36 | Válasz | #530 | ||
TopJoe: 2011-ben volt Magyarországon forradalom?
| |||
|
2011. máj. 16. 20:40 | Válasz | #531 | |||
Olvass majd bele 2012-ben a töri könyvekbe.
| |||
| |||
2011. máj. 16. 20:41 | Válasz | #532 | |||
No de én be is fejeztem ezt a témát nem ide való.
| |||
| |||
© Zsolt | 2011. máj. 16. 21:00 | Válasz | #533 | ||
Majd elolvasom. Azt viszont megmagyarázhatná nekem valaki, hogy az IMF vezér félresikerült csábítása, majd leváltása miért befolyásolja a forint árfolyamát? Nem értem.... | |||
|
2011. máj. 16. 21:05 | Válasz | #534 | |||
Nem a forint hanem az euro árfolyamát befolyásolja
| |||
| |||
© Zsolt | 2011. máj. 16. 21:09 | Válasz | #535 | ||
Okés. De annak az árfolyama miért kell hogy mozogjon egy ember magánéletének a furcsaságai miatt?
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. máj. 16. 21:32 | Válasz | #536 |
Talán már nyomják is a nyomdába Tamás? Te tuc vmit | |
2011. máj. 16. 22:23 | Válasz | #537 | |||
Tudjátok, ha a Karib tengeren egy kis hullám megemel egy tonhalat, az is befolyásolja nálunk a benzin árakat, no meg a forintot is leértékelik miatta. Mit kell ezen csodálkozni? Menni kell Topival, oszt kész! Ja, egy tanult volt kollégám mondta, hogy ugyan nézzek már vissza kicsit a Magyar nemzet történelmében és látni fogom hogy ahogy Ti is, hogy a Magyar népet mindig a vezetői tették tönkre, vagy emelték fel. Kár hogy előbbiből 900 évig voltak hatalmon, utóbbiból meg csak 100-at... Mint most is... | |||
|
2011. máj. 17. 22:28 | Válasz | #538 | |||
Akkor a mostani vezetö felfog minket emelni????
| |||
| |||
2011. máj. 17. 22:49 | Válasz | #539 | |||
Gábor, tisztelem az optimizmusodat de legyen úgy!
| |||
| |||
© Szomjas | 2011. máj. 19. 22:16 | Válasz | #540 | ||
|
2011. máj. 19. 22:54 | Válasz | #541 | |||
Láttam a csontdaráló c. amerikai filmben, piszok nagydarab (bár ez itt is jól látszik) fickó. Minden tiszteletem Tivadarnak! Le a kalappal a teljesítménye előtt!
| |||
| |||
© SPOILERES | 2011. máj. 20. 17:56 | Válasz | #542 |
EHEZ már jó aszfalt kéne ide haza
|
© Zsolt | 2011. jún. 02. 14:53 | Válasz | #543 | ||
A hétvégi találkozóhoz sok sikert és jó időt kívánok mindenkinek. Csak egy javaslat: tartalék szíjat érdemes betenni a gépbe, egy szíjszakadás mozgásképtelenné teheti a gépet.
| |||
|
2011. jún. 02. 17:31 | Válasz | #544 | |
Zsolt. Miért nem jössz Te is?? | |
© Zsolt | 2011. jún. 09. 21:01 | Válasz | #545 | ||
Most látom, vannak új moderátorok. Sok sikert a munkájukhoz! | |||
|
© passat52 | 2011. jún. 09. 21:06 | Válasz | #546 | ||
Kösz!:) | |||
| |||
2011. jún. 09. 21:45 | Válasz | #547 | |||
Szükség lesz a jó munkádra!
| |||
| |||
© SPOILERES | 2011. jún. 09. 23:25 | Válasz | #548 |
de csak józanan :)
| |
2011. jún. 09. 23:32 | Válasz | #549 | |||
Szeva Guszti! csak nem melózol? | |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. jún. 10. 05:21 | Válasz | #550 |
nem! most meek sajna :-P
| |
© SPOJLERES | 2011. jún. 12. 18:26 | Válasz | #551 |
Tamás megjöttem a templomból, kilógtam, ugyjöttem ki mintha mise történt volna :-)
|
2011. jún. 12. 23:31 | Válasz | #552 | |||
Remélem nem szóltál be a bentieknek...
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. jún. 13. 05:02 | Válasz | #553 |
illetve a fentieknek :-) csak leróttam kegyeletemet a hazafe.lé tartó jégesőért :-) gondolom hasonlókép voltak a mezőgazdászok is | |
© Zsolt | 2011. jún. 18. 01:43 | Válasz | #554 | ||
Az éjszaka nézegettem a mostani Majesty árakat. Hát nem semmi, hogy mennyire nics ára a gépeinknek. Forgalmis 250-es 200-250 ezer között rengeteg van. Sőt itt-ott van olcsó 400-as is. Mint pl ez: LINK (ha az ember a forgalomba helyezést maga csinálja úgy akár 25-30 ezret is meg lehet spórolni)
| |||
|
2011. jún. 18. 11:49 | Válasz | #555 | |||
Bezzeg ha újat akarsz venni...
| |||
| |||
© Szomjas | 2011. jún. 19. 13:38 | Válasz | #556 | ||
|
2011. jún. 19. 13:42 | Válasz | #557 | |||
A dolog nem új a második világháború vadászgépeibe, a csillagmotorokba már alkalmazták.
| |||
| |||
2011. jún. 19. 15:55 | Válasz | #558 | |||
Keresztapámnak anno (1990 körül) volt a Daciajába ilyen, határozottan jó volt, bár sokkal primitívebb. A Ladába is most akarom betenni, de a sima, szívó motorokba mint a Majesty is beépíthető minden további nélkül. | |||
|
2011. jún. 19. 17:07 | Válasz | #559 | |||
Ja, de az nem fejlesztett gázt, vagyis csak simán a vizet adagolta a megfelelő motorfordulatszámon. De nagyon jó volt!
| |||
| |||
2011. jún. 19. 17:31 | Válasz | #560 | |||
Ezzel a kérdéssel már én is foglalkoztam és ezeket a válaszokat kaptam! Üdvözlöm Zsolt! A megadott típushoz egy 16 lemezes hho szett kell bevezető ára 120.800Ft a beszerelés 25.000Ft. Az üzemeléshez szükséges elektrolit folyadék ára 5L 1.200Ft folyadék igény kb.1000km/L. Jelenleg még Nagykanizsa környékén nincs beszerelő partnerünk ezért a szerelést Budapesten végezzük el,de igény szerint küldünk a szetthez bekötési rajzot és akár önök is beszerelhetik. Sem a motort sem az elektronikát nem károsítja a készülék. A mi készülékeink az egyetlenek Európában ami minősítéssel rendelkezik. A működésről a mellékletben olvashat. Megrendelését az alábbi elérhetőségen teheti meg. Óvjuk közösen a környezetünket! Üdvözlettel: Imre József értékesítési vezető +3670/224-8585 e-mail: imrejozsefhho@gmail.com Hogyan működik a HHO? Sokan kérdezik tőlem. Mitől fog az autó kevesebbet fogyasztani, hogy működik? A fizika és a kémia témáról lehet nagyon sokat beszélni, vitatkozni, de szerintem bonyolult. De szerencsére az alapfogalmak nagyon kevés magyarázattal is nagyon egyszerűen megérthetők. Tévhit, hogy a HHO egy bonyolult folyamat! Sokan ezt hiszik, közben nem csinálunk mást, csak a vizet lebontjuk elektrolízissel hidrogénre és oxigénre. Ezt bevezetjük az autó beszívott levegőjével a motortérbe, pontosabban a robbanótérbe ez által, mivel a hidrogén és az oxigén légnemű állapotában képes felrobbanni és gyorsabb az égése, mint bárminemű üzemanyagnak ezért elégeti a maga körül lévő üzemanyagot és a kipufogóba nem kerül nem felhasznált üzemanyag. A HHO készülék az autó elektromos rendszerére kapcsolódva állít elő HHO-t és nem terheli le az autó generátorát és ez által a motort olyan mértékben, hogy ne tudna megtakarítást produkálni. Persze ez csak akkor igaz, ha szakszerű beszerelésről és tökéletes készülékről beszélünk. Vagyis többlet energiát nyerünk, és ezt már mi döntjük el, hogy mire használjuk fel. Ha az erejét hasznosítjuk a hidrogénnel működő motornak, nem lesz megtakarításunk. Viszont az autónk nem fog többet enni, mint idáig, persze ezt ma sokan nem tudják megengedni maguknak, vagyis csak a LE növekedés miatt szereltessék be a készüléket. Itt jegyzem meg, azért van erre is referenciánk, szereltünk már olyan autót, amit nem azért vettek, mert spórolni akarnak. Ha viszont a megszokott módon használjuk járművünket vagy gépünket, akkor el tudunk érni akár 20-50% közti megtakarítást is. Röviden egy kis hidrogén a levegőhöz és drámai változás a motorban. Visszamegyünk az időben egy pár évet és a régi karburátoros motorokhoz vagy a szívó dieselhez, ott lehet a legnagyobb megtakarítást elérni és a legnagyobb %-ban csökkenti a CO kibocsájtást, tisztítja az égést. Persze én is olvasom azokat a blogokat, ahol, nem hogy megtakarítást, de még többletfogyasztást is produkálnak, ez is igaz, mert a készülék vagy a folyadék nem felel meg annak a követelménynek, hogy a leghatékonyabb legyen a hidrogén előállítás. Vagy nincs elég hidrogén ahhoz, hogy elérje a megtakarítást, mert van olyan, amikor termel a generátor, viszont nem szállít elegendő hidrogént ahhoz, hogy a motor a terhelést tudja kompenzálni, illetve megtakarítson. Ezt itt most nem kívánom kifejteni, mi az oka. Ezeket mi ki tudjuk küszöbölni és mérhetővé tudjuk tenni a különbséget. Az emberek általában elvárják a 20-25% megtakarítást, többek a 30-35%-ot is keveslik. Mi mindenkinek elmondjuk, hogy ez a termék elsősorban a levegő tisztasága miatt lett kifejlesztve és ehhez párosul a megtakarítás, mint egy melléktermék, úgy hogy ha nem tesznek, semmit, csak a készülék van beszerelve a megtakarítás nem fog olyan mértékben érvényesülni, ahogy azt elvárnák. Ezért is van az, hogy gyártónk a káros anyag kibocsájtásra vállal garanciát és annak mérhető korom kibocsájtásával igazolja a készülék hatásfokát. A megtakarítás az mindenki saját képessége, a készülék csak egy lehetőség arra, hogy megtakarítsunk. Ha nincs a készülék, hiába vigyáz és vezet akár lábujjhegyen, a megtakarítás ilyen mértékben nem mérhető. Ezért minden leendő vásárlónk saját maga győződjön meg arról, hogy az autója ,gépe jelenleg beszerelés előtt mennyit eszik 100km/L vagy üzemóra/L és utána ha beszerelte, vagy beszereltette a készüléket, könnyebb a számítás. A készülék működését saját autóinkban is megtekintheti telefon bejelentkezés után. A hidrogén, minden autóra jó hatással van és megfelelő használat, és beszerelés után semmiféle károsodást nem okoz a járműben, vagy gépben. Mi a Száraz Cella? "Dry Cell" az egyedi tervezésű hidrogén Elektrolizáló vagy HHO generátornak egy közös neve. A név néha összezavar néhány embert, mert vizet is használ elektrolízis közben, mint bármely más Elektrolizáló. Van azonban néhány tulajdonsága, ami jobb tervezésűvé teszi, ezek a tulajdonságok hozták a nevét, "száraz cella". A száraz cellás design-nál, az egész cella nincs víz alatt, mint minden más típusú HHO generátornál. Ehelyett, a száraz cellánál a lemezek között gumitömítések vannak, ahol a gumitömítésen belül elektrolit korlátozódik. Az lemezek éle és az elektromos csatlakozók, az elektrolit fürdőn kívül találhatók. Ezek azok a részek, amik szárazon maradnak, innen kapta, nem hiába a nevét a száraz cella. Annak érdekében, hogy az elektrolitból előállított gáz kijuthasson, valamint az elektrolit áramolhasson, a lemezen kivágás található alul és felül. A felsőben a gáz száll, míg az alsóban az elektrolit áramlik. A száraz cella előnyei Szóval, mi ez az egész? Miért jobb design? 2 fő oka van: 1. A szárazcellás generátornál,minden energia hasznosul,nem úgy, mint a merülő cellánál,ahol sok áram kárba vész a hidrogén termelés rovására. 2. A merülő cellánál az elektromos csatlakozások belemerülnek az elektrolit folyadékba, ahol az elektrolit megtámadja,végül lassan elpusztítja őket. A mi száraz cellánknál a lemezek saválló lemezből készülnek. A legjobb tulajdonsága a száraz cellának, hogy a lemez ellenáll az elektrolitnak (tehát nem eszi meg a folyadék), miközben megfelelő az elektromos vezető képessége. A merülő cellánál nehéz beszerezni ezeket az anyagokat, sőt lehetetlen, ezért az olcsóbb anyagokat, mint rézkábelt, gyengébb minőségű rozsdamentes acélcsavarokat és anyákat, az elektrolit folyadék gyorsan megeszi. A száraz cella tervezésénél ezek az alkatrészek nem kapcsolódnak az elektrolittal, így nem eszi meg a folyadék, ezért nem is okoz gondot. Összefoglaló Szóval ez a száraz cella. Még mindig nagyon sok változatban található és kapható, különböző gyártóktól. Úgy tervezték, hogy a cellák „maximális” hatékonysággal dolgozzanak. Lehet, hogy nem túl olcsó, ez a felhasznált anyagok minőségéből adódik. Minden cella saválló lemezből készül és speciális tömítő gumikból, amiket nem tud megenni az elektrolit folyadék. Úgy érezzük, hogy a száraz cella, nem csak a legjobb cella, ami működik is, de az egyik legjobb készülék, mind árba, mind minőségben, ami kereskedelmi forgalomban már Európában is kapható. | |||
| |||
© passat52 | 2011. jún. 19. 17:37 | Válasz | #561 | ||
Házilag is elkészithető igy
| |||
|
2011. jún. 19. 19:02 | Válasz | #562 | |||
Ha ezt valaki megcsinálja, akkor dobja már fel a technológiai utasítást a fórumba! Számomra egy kicsit érthetetlen! Lefotóznak egy dupla "hőspirált", amit beleraknak egy üvegbe. Ugyanezt rajzként is bemutatják, aztán a beszerelt fotókon már kettő üveg van. Aztán adnak 12 voltot a drótoknak és azt írják, hogy minimális áramot vesz fel. Akárhogy is nézem én ezt egy rövidzárnak tartom. Azért nem biztos, hogy sima réz vagy saválló drótnak kellene itt dolgozni. Aztán mennyi idő alatt kezdene gondolom forrni a víz, hogy atomjaira váljon? Mert gondolom, hogy a kiáramló gőzre van szükség. Aki tud valamit azt megkérem, hogy osszon számomra egy kis észt! Ezek miatt kérném a tanácsot! Köszönöm! | |||
| |||
© passat52 | 2011. jún. 19. 19:19 | Válasz | #563 | ||
Anno az általános iskolai kémia tanárom mutatta be nekünk hogyan lehet vízből energiát előállítani. Egy dunctos üvegbe vizet rakott behelyezte a kettő drótot, ha jól emlékszem anódnak és katódnak nevezte! Törpefeszt adott rá és már fejlesztette is a gázt! Ezt aztán a tetején egy csővel kivezette és meggyújtotta! Ez sacc/ 38 éve volt és azóta sem nagyon terjedt el ez e technológia az autóiparban! Mindezt az olajmágnások védelmében szorították háttérbe! Más! Saját tapasztalatom, hogy esős párás időben sokkal dinamikusabban viselkedik az autó és a fogyasztása is kedvezőbb mint száraz piszkos levegőjű környezetben! Ezt a Tamás 559-es beírására válaszolom! | |||
| |||
2011. jún. 19. 19:27 | Válasz | #564 | |||
Most, hogy ezt leírtad ráébresztettél, hogy milyen figyelmetlen vagyok! A két drót nincs összezárva a rajzon. Valószínűleg a víz elektromos vezetőképességét használják fel a fűtéshez? Okosítsatok!!! | |||
| |||
© passat52 | 2011. jún. 19. 19:34 | Válasz | #565 | ||
Nincs összezárva! Ha jól megnézed a rajzon látható! Ha kísérletezel akkor műanyaggal válaszd el őket a zárlat elkerülésére! Jó kísérletezést!
| |||
|
2011. jún. 19. 19:59 | Válasz | #566 | |||
Igencsak hallgatnak a többiek! Csak mi vagyunk kísérletező kedvűek? | |||
| |||
© Kiss Róbert | 2011. jún. 19. 20:06 | Válasz | #567 |
Lehet hogy én is rászánok 1 kis idöt! Tetszene ha olcsobban mootoroznék napi 200 km-t !!!
|
© Kiss Róbert | 2011. jún. 19. 20:07 | Válasz | #568 |
Bocsánat ! Nem tom mit csináltam rosszul!
|
© satyapapa | 2011. jún. 19. 20:08 | Válasz | #569 | ||
A sport tuning régen arról is szólt hogy erös nyomással vizet permeteztünk a szivó csatornába,a vizpermet ugyanis sok oxigént képes szállitani az égéshez,,ez jelentös teljesitmény növekedést okozot. Hátránya ::nem megfelelö beállitás esetén elégnek a dugattyú tetök (megolvadnak),porrá ég a hengerfej tömités stb a nagy höhatás miatt.!!! | |||
|
© passat52 | 2011. jún. 19. 20:20 | Válasz | #570 | ||
Kiigazítottam!:)
| |||
| |||
© Kiss Róbert | 2011. jún. 19. 20:22 | Válasz | #571 |
Köszi passat!!!
| |
2011. jún. 20. 19:37 | Válasz | #572 | |||
Igen Satyapapa Te mondtad a tutit mert itt " elbeszélgettünk egymás mellett". két különböző dologról szóltak a beírások.Az első beírás a befecskendezésről szólt, ez kb 15-25 százalék plusz teljesítményt jelent ideiglenesen. Azért mert a vízgőz plusz oxigént visz be ami nagy nyomáson aktivál, és a gőz tágulása is rásegít a hasznos ütemre.A Messzersmidt használta a II. világháborúban.Csak vészemelkedésnél használták mert megette a motort.
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. jún. 20. 20:55 | Válasz | #573 | ||
Ez a megoldás hatékonyságban vetélytársa volt a turbónak amit ugye 1905-ben Dr Alfred Büchi talált fel. vizpárlat befuvásnak nagy elönye az volt a turbóval szemben hogy kisseb a hiba lehetösége.( A turbó teljes üzembe 100-150ezret pörög,kényes a kenésre tisztaságra)-Viszont nehéz beszabályozni (a párabefúvot)és gyakori erös használatnál károsodhat a motor.
| |||
| |||
© Zsolt | 2011. jún. 21. 22:04 | Válasz | #574 | ||
Hát Guszti, ha ezt Grétsy László olvasná! gátengedéj - beszarás. | |||
|
© SPOJLERES | 2011. jún. 21. 22:50 | Válasz | #575 |
én majdnem mindent ijen-nel irom de tudom mit mivel kéne és azt is hogy minek köszönhetjük ezt ez is a nagy szocializmus egyik baklövése volt | |
2011. jún. 22. 08:15 | Válasz | #576 | |||
régebben én is olvasgattam ilyen hho generátor alkalmazásáról, házi elkészítéséről. De a lényeg itt is a részletekben van: azaz minőségi anyagokat kell használni és nem mindegy a "készülék" szerkezeti összeállítása sem. A legfőbb gondot mindig a saválló lemezeket is megette az anyag. A részletekre már nem emlékeszem, de ma már rengeteg magyar nyelvű anyag található. Jó kísérletezést. Ha lesz időm lehet én is kipróbálom egy olcsóbb verzióval azután meg majd meglátjuk! | |||
| |||
2011. jún. 22. 08:37 | Válasz | #577 | |||
| |||
© SPOILERES | 2011. jún. 26. 18:48 | Válasz | #578 |
Botos gyuszi !!! Skype ?
|
© passat52 | 2011. jún. 26. 18:51 | Válasz | #579 | ||
Hi! Én vagyok ! A MIXbem már irtam neked korábban!
| |||
| |||
2011. jún. 26. 20:34 | Válasz | #580 | |||
Üdvözlök mindenkit ! Örömmel jelentem be, hogy hosszabb idő után ismét tulajdonosa lettem egy Majesty YP 250esnek :) Már a teljes piros hátsó lámpás változatot tudhatom magaménak Satyapapának külön köszönet a szakmai segítségért és hogy eljött velem megtekinteni a motort. Holnap csinálok róla képeket, de rövidesen személyesen is megtekinthetitek a masinát :) | |||
|
© SPOILERES | 2011. jún. 26. 20:40 | Válasz | #581 |
jó de nem látok senkit skypén
| |
2011. jún. 26. 20:47 | Válasz | #582 | |
Guszti, én senki vagyok? pedig épp téged várlak mobil vásárlás előtti tanács kéréssel.
| |
© Zsolt | 2011. jún. 26. 20:53 | Válasz | #583 | ||
Szóval visszatértél Te is a típushoz? A 250-es ár/érték aránya vitathatatlan.
| |||
| |||
2011. jún. 26. 20:57 | Válasz | #584 | |||
Igen vissza, de a lepapírozásban segítséget kérek attól aki Budapest vagy környéki Elolvastam a folyamatokat | |||
| |||
© Zsolt | 2011. jún. 26. 21:00 | Válasz | #585 | ||
Hát én akkor kiestem, Nyíregyháza nem a Te környékeden van.
| |||
|
2011. jún. 26. 21:03 | Válasz | #586 | |||
nagyon remélem hogy a 2 papír amit adtak jó lesz :) még 2 nyelvű adásvételit kell írnom :)
| |||
| |||
2011. jún. 26. 21:06 | Válasz | #587 | |||
Ha megtalálom a sok olasz szövegből melyik volt az utolsó tulaj :) meg találok neten olyan adásvételit :)
| |||
| |||
© Zsolt | 2011. jún. 26. 21:13 | Válasz | #588 | ||
Fog az menni, nem bonyolult. Ha mindent jól szervezel, max 1 hét alatt lehet rá rendszámot varázsolni.
| |||
|
© passat52 | 2011. jún. 26. 21:16 | Válasz | #589 | ||
Keresd a Topit! Ő is most akar papírozni! | |||
| |||
2011. jún. 26. 21:16 | Válasz | #590 | |||
Csak azt kéne tudnom melyik résszel hova menjek :)
| |||
| |||
© Zsolt | 2011. jún. 26. 21:19 | Válasz | #591 | ||
Én már leírtam egyszer márciusban. A Papír mizériákban találod a linket.
| |||
|
2011. jún. 26. 21:23 | Válasz | #592 | |||
Nem úgy értettem, hanem helyileg a környékemen hova..
| |||
| |||
2011. jún. 26. 23:59 | Válasz | #593 | |||
Ez nem világos: "A második lépcső a forgalomba helyezés. Ehhez be kell menni az NKH-hoz" Akkor Pesten ide ? Műszaki Engedélyezési Osztály Cím: 1066 Budapest, Teréz krt. 62. III. 303. | |||
|
© Zsolt | 2011. jún. 27. 08:18 | Válasz | #594 | ||
Ott van ügyfélszolgálat, elmondják mi a pálya. Amúgy szerintem Neked ide kell menned: 1033 Budapest, Mozaik u. 5. ( AZ Egyedi forgalomba helyezés és műszaki vizsgáztatás miatt.)
| |||
|
© Jusef | 2011. jún. 27. 19:33 | Válasz | #595 |
Szia mindenkinek. Tudja valaki a bordas ekszij pontos meretet, majesty DX 250 ABS, 1998 as evj.?
|
© Zsolt | 2011. jún. 27. 20:00 | Válasz | #596 | ||
23*11,4*871mm.
| |||
|
© Zsolt | 2011. jún. 29. 19:34 | Válasz | #597 | ||
aztán ezt olvastátok-e már? link
| |||
|
© satyapapa | 2011. jún. 29. 19:42 | Válasz | #598 | ||
Igen lehet hogy most még nemtulajdonitunk jelentöséget ennek,de remélhetöleg jó lesz.Bejárásra én is elfogadnék hasonlot A ""motor" burkolat ugyan nem a legszebb,de ettöl még lehet jó.Nekem igazábol a Vectrix tetszett ,de ez nagyobb hatótávval rendelekezik..És 100km 220ft ból mindenképp komoly ütőkártya ezen a piacon..
| |||
| |||
© Zsolt | 2011. jún. 29. 19:45 | Válasz | #599 | ||
totál igazad van. ha én ilyet vennék, akkor szereznék hozzá napcellás töltőt(vagy építenék). Na az aztán olcsó lenne. De a cikkben a moci ára mintha 1,5 misi lenne. Nagyon sok. 0,5 M-ért vennék én is.
| |||
|
© passat52 | 2011. jún. 29. 19:45 | Válasz | #600 | ||
Tegnap olvastam a cikket! Igaz nem ezek a képek voltak aláfestve!
| |||
| |||
© passat52 | 2011. jún. 29. 19:48 | Válasz | #601 | ||
"a barátság nem múlt el. a helyzet más" Azért én ha egyszer felétek járok nem hagyom ki, hogy rádkajabáljak!:) | |||
|
© satyapapa | 2011. jún. 29. 19:54 | Válasz | #602 | ||
hát kérlek ez az elsölépcsös árképzésü ár.Sajna az mindig elég magas,Amint a megfelelö mennyiség folyamatosan eladásra kerül akkor már a piacfentatrási kalkuácio lép életbe,ami még igy is kicsit magas mindaddig amig nem lesz megfelelö konkurencia.A 3lépcsös árképzés mindig ilyen.Emlékezz amikor megjelent az LCD tv még 500ezerbe került ma meg már morzsáér kapni,holott az árucikk fellfutási ideje alatt ( 6év) kb 24százalékos inflácio lett.
| |||
| |||
© Zsolt | 2011. jún. 29. 21:31 | Válasz | #603 | ||
okés passat! majd iszunk egy kv-t. Amúgy a kapum nyitva áll mindenki előtt, legyen az klubbos vagy csak sima motoros/robogós. | |||
| |||
© Zsolt | 2011. jún. 29. 21:34 | Válasz | #604 | ||
akkor várnom kell 5 évet és megvehetem majd 4-5 ezerért. lehet, hogy a vetrix is lejön majd ilyen árra, akkor már inkább az. Egy napelemes töltövel nagyon gazdaságosan lehetne használni!
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. jún. 30. 06:44 | Válasz | #605 |
mondjuk egy napelemes töltövel elég soká töltődne fel vagy ha 1KWos töltést akarsz elérni akkor kemény százezreket kell befektetni a napelembe vagyis marad a szélgenerátor vagy a melóhejen való töltés :-) | |
|
|
|