|
|
|
© Gabó | 2012. júl. 19. 15:27 | Válasz | #101 |
bp. zugló
| |
2012. aug. 16. 15:03 | Válasz | #102 | |||
Egy kis fogyasztás infó. T-max 2003-as. Malossi varió. Malossi X-kevlár szíj (25.000 km van benne) 18 gr-os görgők. 2582 km --> átlagfogyasztás 4,85 l/100 km 1. nap Szombathely-Záhony 548 km 110 km/h utazó (336 km autópálya 130-140 -es tempó) oldaltáska, 2 személy. --> 6,1 l/100 km 2. nap Záhony-Ártánd-Székelyszentlélek 502 Km oldaltáska, 2 személy 110 km/h utazó ahol lehetett. --> 4,4 l/100 km 3. nap Székelyszentlélek-Tölcsvár-Székelyszentlélek 370 km 2 személy táska nélkül, 110-es utazó ahol lehetett --> 4,2 l/100 km 3. nap Székelyszentlélek-Parajd-Békás szoros-Székelyszentlélek 270 km 2 személy táska nélkül, 110-es utazó ahol lehetett, sajnos sok hely volt ahol még az 50 is sok volt --> 4,2 l/100 km 4. nap Székelyszentlélek-Ártánd-M30-M3-M1-Szombathely 892 km 110-es utazó ahol lehetett (380 km autópályán 110 km/h utazó, 130-as előzés elég sok) --> 4,83 l/100 km Csomagokkal, erős szélben 130 fölött simán 6 liter fölött eszik. 5 nap alatt volt majdnem 2600 km, haza egy seggel cca. 900 km. | |||
|
2012. aug. 16. 15:07 | Válasz | #103 | |||
5 nap megvan csak két 3. nap van. :)
| |||
| |||
2012. aug. 16. 16:42 | Válasz | #104 | |||
Szekelyszentlelek fele tenyleg keveset esznek a motorok. :D gratula ! | |||
| |||
2012. aug. 16. 20:20 | Válasz | #105 | |||
Ez nagyon komoly túra Tomi! Én ahogy eddig méregettem, valamivel többet fogyasztok. Olyan 4,6 körül van, táskák nélkül. Te hol vetted a tiédet? | |||
| |||
2012. aug. 16. 20:28 | Válasz | #106 | |||
Nálam 4,8-5,0 körül van hétköznap. A 18gr-os görgők és a Malossi varió növeli a fogyasztást. A taskát itt vettük Sz-helyen, Givi. Facebookon fent van. | |||
| |||
2012. aug. 16. 21:33 | Válasz | #107 | |||
Én még nem tudom milyen varió van benne, de nekem gyanús. Szerintem minimum a görgőket megvariálták. Maj' szétszedem egyszer lassan... Nincs nekem facebookom... | |||
| |||
2012. aug. 16. 22:08 | Válasz | #108 | |||
Holnap küldök át képet.
| |||
| |||
2012. aug. 16. 23:51 | Válasz | #109 | |||
| |||
© juhász béla | 2012. aug. 17. 12:57 | Válasz | #110 | ||
Lemérte már valaki hivatalos mérlegen mennyi is a pontos sulya a Tmax-nak.Tamás légyszives mérd meg a tiédet valahol.Pl.MÉH telepen.kiváncsi vagyok rá hogy ott mit mérnek,teletankal.köszi
| |||
| |||
2012. aug. 17. 13:04 | Válasz | #111 | |||
Én is rajta legyek...? Oké, mindgyá' megyek le, szerintem le is mázsálom. Majdnem tele van, alig 30 Km-t mentem vele azóta hogy megtankoltam. Dobozt rajtahagyom jó? | |||
| |||
© juhász béla | 2012. aug. 17. 13:10 | Válasz | #112 | ||
Hajrá!Csak a motort mázsáld le,mert szerintem di,,nót nem mérnek
| |||
| |||
2012. aug. 17. 13:15 | Válasz | #113 | |||
Le vagy Te X@rva!
| |||
| |||
© juhász béla | 2012. aug. 17. 13:39 | Válasz | #114 | ||
| |||
2012. aug. 17. 13:50 | Válasz | #115 | |||
Na kérlek. Srác mondja, mérleg halál pontos, + - 5kg. De mivel onnan hogy leszálltam a 220 és 230 között játszott, így azt mondta, a motor tuti 225 kg így ahogy ott áll. Mikor levettem a kesztyűt róla, 220kg-öt mutatott a kijelző. Minek ez Neked? | |||
| |||
© juhász béla | 2012. aug. 17. 13:55 | Válasz | #116 | ||
Hu vaze ,5kg a kesztyűd.Ha majd egyszer valahol másutt is megméred ,más lesz az eredmény.Mert itt a gyári adat egy t max-ról,/197kg/http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_t-max_500_2001.php
| |||
| |||
2012. aug. 17. 14:04 | Válasz | #117 | |||
Nekem inkább az lenne a gyanús, ha 180 kg lenne. A Lada is 1030 kg volt, engem is 110-nek mért. Nem mondod hogy csak ezért küldtél a porba...? Szerintem jól mért. Gyári adat száraz tömeg nem? Se olaj, se víz, se akksi, se benzin se csomagtartó, se doboz... | |||
|
© juhász béla | 2012. aug. 17. 14:08 | Válasz | #118 | ||
Maj leméretem majd az enyémet is ,kiváncsiságból,élő suly nélkűl persze.Mert az enyémnek hoz a gyári 218kg,és ha mellé tesszűk a tiédet hát igen csak van eltérés.
| |||
| |||
2012. aug. 17. 14:54 | Válasz | #119 | |
:)) :))
| |
2012. aug. 17. 14:59 | Válasz | #120 | |||
Összeszakadt Sovány Kis Barátom! Ezeknek a méricskéléseknek akkor lenne bármi alapja, ha legalább ugyan azon a mérlegen néznénk a holt és élő súlyokat! A többi csak smafu, lehet hogy az a mérleg ahol Te méred majdan, többet csal mint ez itt! Na mikor jössz...? | |||
| |||
2012. aug. 17. 15:00 | Válasz | #121 | |||
Bagoly mondja verébnek! Másik sovány...!
| |||
| |||
2012. aug. 17. 15:41 | Válasz | #122 | |
Nem mondtam semmit..:)) Csak gondoltam..;)) :D
| |
2012. aug. 17. 15:54 | Válasz | #123 | |||
Ha már itt tartunk, akkor én is:
| |||
| |||
2012. aug. 17. 16:09 | Válasz | #124 | |||
217 kg full tankkal és olajjal. Ez a gyári adat!!!
| |||
| |||
2012. aug. 17. 19:29 | Válasz | #125 | |||
Oké, de akkor nincs rajta csomagtartó, doboz, apróságok. Nem nehéz összeszedni + 8-10 kilót...
| |||
|
2013. feb. 01. 16:28 | Válasz | #126 | |||
Tegnap szétszedtem a motor hajtását. Egész pontosan a variátorházat bontottam le. Kicsit más mint az YP-250. Könnyebb, de egyben nehezebb is. Miután megmértem a szíjat, ami a 32-30,5-mm-ig jó, nagyon megnyugodtam. 31,5 és 31,7 közötti értékeket mértem, ami azt jelenti hogy nem túl használt. A ház belseje is megfelet az elvárásaimnak, szimplán poros, de nem túlságosan. Ennek a varióháznak nagyon komoly légszűrője van, ez már a harmadik amit a motoron találok! Mivel még nem raktam össze, erősen vacilálok hogy csak bele kéne nézni a variátorba is... Mindent fotóztam, készítek beszámolót. | |||
|
2013. feb. 01. 18:33 | Válasz | #127 | |||
Ezek szerint a görgőket nem szedted ki?
| |||
|
2013. feb. 01. 18:45 | Válasz | #128 | |||
Még nem, beszélni akartam Veled, csak nem vagyok otthon, de még Egerben sem... Miskolcon járjuk az üzleteket. Le kell venni itt is a variót hogy belenézzek? Mert látom hogy itt a sima tárcsa van belül. Ha a helyén szedem szét össze tudom rakni, vagy szívás lesz a vége és csak le kell vennem? | |||
| |||
© juhász béla | 2013. feb. 02. 12:41 | Válasz | #129 | ||
Bogarásszatok Maxosok. http://www.ekoinstal.com/skutery/Yamaha%20XP500%20TMAX%20Technical%20Orientation%20Guide.pdf | |||
|
© Szomjas | 2013. feb. 02. 15:45 | Válasz | #130 | ||
Tamás légyszi írd le a tapasztalataidat a T-maxxal kapcsolatban! Elgondolkodtam egy ilyen robogó vásárlásán. Köszi.
| |||
|
2013. feb. 02. 16:08 | Válasz | #131 | |||
Nagyon jó. Ha gondolod bővebben is kifejtem, de ezt ki kell próbálni. Más dimenzió... Nem igazán összehasonlító a klasszikus robogókkal. Itt a motorblokk a vázban, középen és elég alacsonyan (mivel fekvő a két henger) helyezkedik el. Ennek az egyik nagy előnye az alacsony súlypont, a másik hogy a hátsó keréken ugyan olyan kicsi a rugózatlan tömeg mint egy hagyományos motoron. Ezért nagyon jó vele kanyarodni, nem tör ki a fara. Kipróbálod és beleszeretsz... En is így jártam... | |||
| |||
© juhász béla | 2013. feb. 02. 16:15 | Válasz | #132 | ||
| |||
2013. feb. 02. 17:21 | Válasz | #133 | |||
Na de merem ajánlani a CX-500-at is, csak ahoz még nagyon új vagy... Ahoz oda kell öregedni, ahogy Bél@ bááácsi is tette... | |||
| |||
2013. feb. 02. 17:49 | Válasz | #134 | |||
Azért a doksi nagyon jó megnéztem... Vagy már megvan? | |||
| |||
2013. feb. 02. 18:04 | Válasz | #135 | |||
Szerintem nekem már ezt elküldte régidejó barátom! Vagy ha nem ezt, valami hasonlót mert keresett már többet is. Jó anyag, igen részletes. feltesszük a doksitárba.
| |||
| |||
© juhász béla | 2013. feb. 02. 19:28 | Válasz | #136 | ||
| |||
© Szomjas | 2013. feb. 02. 20:14 | Válasz | #137 | ||
A cx 500 ingyen sem kéne. ;D Se pakolni nem lehet olyan jól,se az időjárás ellen nem véd úgy na meg kapcsolgatni is kell ... Egy maxirobogó az mégis univerzálisabb szerintem. | |||
| |||
© Szomjas | 2013. feb. 02. 20:20 | Válasz | #138 | ||
Azért a 400-as Burgman is még szóba jöhet,ha tényleg másik robogót veszek. Az a bajom,hogy másik blokk van a gépben,nem az eredeti. Nyáron kéne műszakira vinni a gépet,tehát a saját blokkját felkéne újítani,de utána még német rendszám is kéne rá és akkor meg már sokba fájna az egész. Jobban járnék egy német rendszámos maxival.
| |||
|
2013. feb. 02. 20:28 | Válasz | #139 | |||
Ki mit szeret, olyat vehet! Én azért döntöttem a T-MAX mellett, mert két henger. Nézd meg a két típus nyomatékgörbéjét! | |||
| |||
© juhász béla | 2013. feb. 02. 21:04 | Válasz | #140 | ||
Igaz a CX-500 nem fiataloknak való, de több cuccot viszek vele mint Tamás T-MAX-al, igaz 285000 km van a kicsikébe,és még alapméretes a motor nem volt még generálozva,a km hajtó is eredeti nem rohadt be/31év/, még semmi rajta, a féktárcsák is eredetiek/kovácsoltvas/aksi nélkül is hazavisz, nem eszik többet mint egy T-MAX és egy kicsit nyomatékosabb is,pedig van egy kis technikai korkülönbség. Nem kell benne szíjat, görgőt, kuplungot, stb. Cserélgetni, pedig már 31 éves,és szezonba napi használatban van,igaz tavaly csak 14000km sikerült mennem vele,de általában 20000km-t megyek egy szezonban. Röviden ennyit erről a CX-500-as szarszivattyúról /Gűllepumpe/. Ha ilyen régi vasakat, nem csak CX-500-ra gondolok, kellene javítani a nagynevű szakszervizeknek akkor éhen halnának, ezt elhiheted. Vagy mindenki azt hisz amit akar és Tamás szavaival élve ki mit szeret, azt vesz. ATTÓL HOGY VALAMI RÉGI NEM BIZTOS HOGY ROSSZABB MINT AZ ÚJ! | |||
| |||
2013. feb. 02. 21:26 | Válasz | #141 | |||
Bizony, a szavaimmal élve ki mit szeret, azt vesz. Én is vehettem volna CX-500-at, ott álltam mellette, szőrén hozhattam volna, de én nem azt akartam, hanem azt ami most van! Nem bántam meg! Bandi bármit is vesz, biztos jó döntés lesz és az Övé! | |||
| |||
2013. feb. 02. 22:00 | Válasz | #142 | |||
Na a CX- tulajok meg azt mondják a Maxisokra hogy az meg nem motor...Lehet hogy univerzálisabb de nem vas... Nekik meg a maxi robogó sem kéne ingyen... Kinek ez kinek az nem kell leszólni egyik vasat sem!!! | |||
| |||
2013. feb. 02. 22:03 | Válasz | #143 | |||
Így van. Nem a vas számít hanem a szív.
| |||
|
2013. feb. 02. 22:10 | Válasz | #144 | |||
A cél mindenkinek ugyan az. A motorozás és az, hogy amíg imádott vasunkon ülünk szabadnak érezhetjük magunkat. És igazán ez a dolog köt össze minket. A motor már csak az eszköz ehhez. És ez teljesen emberfüggő. Valakinek a robesz álmai netovábbja valakinek pedig a váltós. Van aki a dolog praktikai oldalát helyezi előtérbe és van olyan aki azt, hogy elbírja puhos kis testét a gép.
| |||
|
2013. feb. 02. 22:26 | Válasz | #145 | |||
Jól mondod!
| |||
| |||
2013. feb. 02. 23:24 | Válasz | #146 | |||
Hogy milyen a Tmax? Ki kell próbálni, de vigyázzatok, mert fertőző!!! A Tamás tudja, hogy miről beszélek. Egyből megfertőzte a vasam! :-) | |||
|
2013. feb. 02. 23:37 | Válasz | #147 | |||
Meg, bizony! És bár Régidejó barátom CX-500-as veterán vasa is csodálatra méltó, a T-MAX mellett döntöttem. Pedig a 250-es Majestymet szőrén elcserélhettem volna egy CX-500-ra... De nekem ez tetszik és kész! | |||
|
© satyapapa | 2013. feb. 03. 07:18 | Válasz | #148 | ||
Én a mix-be folytatom
| |||
| |||
2013. ápr. 27. 08:01 | Válasz | #149 | |||
Készül a nyeregtáska eltartó konzol a T-maxra, egyelőre prototípus, meglátjuk hogy áll rajta! Eredetileg csőből szerettem volna, de sajnos csőhajlításhoz nem nagyon vannak szerszámaink, plazmavágónk viszont igen, így ez egyszerűbbnek tűnt! Ha minden jól megy, jövő hétvégén éles üzem! Kép még nyersen, melegen: | |||
|
2013. ápr. 27. 08:38 | Válasz | #150 | |||
Te Viktor! Kanizsára készen lesz? Roppant kíváncsivá tettél! Az alakján (táska miatt) lehet variálni? (ui: óvatosan írom, mert leb@%nak a sasok) laptop lesz Nálad? mert akkor viszem a képeket... | |||
| |||
2013. ápr. 27. 09:26 | Válasz | #151 | |||
Kanizsára mindenképp meg szeretném csinálni, nem olyan túl nagy meló, szerintem nem lesz gond! Laptopot nem terveztem vinni, de ha kész lesz, befér az is az ülés alá! Ezt én rajzoltam Ótókeddbe, úgyhogy úgy variálom, ahogy akarom! :) Ha Te (természetesen bárki más is) igényt tartasz hasonlóra, szólj, kitalálunk valamit! | |||
| |||
2013. ápr. 27. 14:51 | Válasz | #152 | |||
Az jó, nagyon jó!
| |||
| |||
© suszitibi | 2013. máj. 01. 18:59 | Válasz | #153 |
Üdvözlet fórumozók Schüszler Tibor vagyok, becenevem Süszi, a fórumokon suszitibi. Tamással már e-mailen és telefonon tartom a kapcsolatot egy-két hete, de csak most volt időm regisztrálni. Van egy T-max robogóm, az első szériás, 2002/12-es. Most épp szét van kapva darabokra. Le is írom, mi a hibája, talán másnak is hasznos lehet. Az első észrevétel, hogy sokat fogyasztott. Volt, hogy 7 liter fölött. Szétszedtem a karbikat, azt gondoltam, a tűszelep nem zár. Ja, a szivattyú elég sokáig kattogott. Kiderült, hogy a tűszelep tökéletes, viszont a ház amiben van, gumigyűrűvel van tömítve és ez volt elrehülve. Itt engedte át a benzint, aminek nagy része, folyt be a hengerbe. Alapjáraton leállt és füstölt is, meg hát dadogott rendesen. Ezt a hibát kijavítottam, most a variátorra és görgőkre várok, mert a görgőpályák elég csíkosan koptak. Elvileg holnap jön az új hátsógumi, Michelin. Ha kész lesz a moci, majd csatlakoznék a csapathoz. Tamás mondta, hogy van a csapatban szigetszentmiklósi tag, én ott melózom (tűzoltóként). Hobbim a zenélés, van egy öt fős zenekarunk, ezen kívül a motor és az elektronika. Ha esetleg valaki tud Tmax ülést, akár szakadtat is, vevő lennék rá. |
© Gazsi | 2013. máj. 01. 20:04 | Válasz | #154 | ||
Szervusz Tibi! Az űlés ügyében egy kárpitossal tudnék segíteni, ha érdekel. Az enyémre is Ő csinált újat elfogadható áron. Az ember Vecsésen lakik, ha érdekel akkor hívj! | |||
| |||
2013. máj. 01. 20:08 | Válasz | #155 | |||
Üdv a Fórumon Tibi! Van egy névjegy topicunk, ott leteheted a garast hogy ne vesszenek el az információk Rólad. A beállítások menüpontbam pedig meghatsz magadtól publikus alapadatokat. Van adok-veszek topic, az ülést ott is felírhatod. | |||
| |||
© juhász béla | 2013. máj. 01. 20:34 | Válasz | #156 | ||
| |||
© suszitibi | 2013. máj. 02. 12:57 | Válasz | #157 |
Sziasztok Na megtörténtek az adat beállítások, a névjegy fórumba is írtam. Ma megnéztem a variátort, sajnos nem jó az enyémbe, mert 5VU típusú, nem pedig 5GJ. Ha valakinek lenne egy újabb, 5VU nyomólapja kedvező áron, akkor viszont megvenném a variátort, de a nyomólap is 20-ba kerül újonnan. Az már 40 ezer, ahhoz meg még kellene az új csap, az is 20 ezer, ez már 60 ezer. Ennyiért meg kapok Malossit, újat. |
© suszitibi | 2013. máj. 02. 12:59 | Válasz | #158 |
Az jó, köszi. Az még elérhető távolságban van. A gond az, hogy a műanyag lapját elcseszték, alul kivágtak belőle egy darabot. Ezért keresek másikat, ha meg szakadt, akkor kárpitoztatnám.
| |
© suszitibi | 2013. máj. 02. 18:58 | Válasz | #159 |
Sziasztok Tamásnak ígértem, hogy a variátor leszedő célszerszám rajzát, átküldöm neki. Gondoltam, felteszem ide, más is le tudja gyártani. Sajnos, fogalmam sincs, hogyan kell ide képet betenni, így akinek kell a rajz, jelezze nekem, vagy Tamásnak. |
2013. máj. 02. 19:26 | Válasz | #160 | |||
Köszi a rajzot, spéci. Továbbítom Viktornak, majd Ő felteszi a letöltések rovatba, onnan nem sikkad el.
| |||
| |||
2013. máj. 02. 20:19 | Válasz | #161 | |||
Megkaptam, holnap felteszem!
| |||
| |||
2013. máj. 02. 21:38 | Válasz | #162 | |||
Na T-MAXos Uraságok! Ha egy igazi tuti nagy vassal akartok hazamenni, akkor itt helyben cserélhetünk! Az én gépem azért drága, mert jó, sok rajta a kézi munka és egyedi! Ezt feldobom egy T-Maxért! FZR1000Genesis Gondolkodjatok! Annyit tudok, hogy 7200-nál 200km/h-t mutat az óra! 11ezernél kezdődik a piros zóna! Tehát ez az utazója! | |||
|
2013. máj. 02. 21:53 | Válasz | #163 | |||
Nekem nincs kedvem 200-al száguldozni, elég a 110 meg az, hogy nem kell 100km-enként megállni, mert elzsibbadtam! :) (Bár azért megjegyzem, a 250-es még ehhez képest is kanapé volt, ez kevésbé "hátradőlős", de még nem kényelmetlen) Nincs az a motor, amiért elcserélném, esetleg a legújabb T-max, de ahhoz meg másmilyen kedvem nincsen! Mindenesetre nagyon szép lett a gépezet, sok sikert az eladáshoz! Nekem ma vitték el a 250-est nagy nehezen, de ez már egy másik topic! :) | |||
| |||
2013. máj. 02. 22:24 | Válasz | #164 | |||
Köszi Zsolti, de a T-MAX ertékét az ajánlatod is tükrözi... Tartsd meg és vegyél Te is egy ilyet! Úgyis gyűjtöd a járműveket... | |||
| |||
2013. máj. 03. 08:07 | Válasz | #165 | |||
Ez már MIX! Valóban a T-Max jó választás és értéktartó, még az én szememben is! Viszont ahogy a hirdetésbe felraktam inkább 4 kerekű nyitott vagy 4*4-es tudna most felkavarni! De nem tudtam kihagyni ezt a T-Max cserés dolgot! Baleset, hiba és esőmentes utat! | |||
| |||
© Herold | 2013. máj. 03. 11:41 | Válasz | #166 | ||
Szia Tibi! Ha már kárpitos is szóba kerül, akkor a munkahelyeddel majdnem szemben a seat-skoda bolt mellett van egy motoros szerviz. Van kárpitosuk, nem a legolcsóbb, de nagyon szépen dolgozik! Hazafelé Újfaluban meg tudod tekinteni! | |||
| |||
© suszitibi | 2013. máj. 03. 13:53 | Válasz | #167 |
Szia Köszi az infót. Akitől vettem a motort, nem hajlott az egyik lába. Magas srác, mivel csak nyújtott lábbal tudott a mocin ülni, hátrébb tették a támaszt. Ezért szétvágták az ülés alját és átbuherálták. Én visszaalakítottam, amennyire lehetett, de a beugró rész most sima, pont ez a pici beugrás hiányzik, hogy elférjen a sisak. Ezért szeretnék egy másik ülést, akár szakadtat is, majd ezt kárpitoztatni. Addig is, ezzel használhatom a motort. Más: Beszéltem ma az egyik motoros webáruház emberével. A Malossi variátor után érdeklődtem. Most 61 ezerbe kerül. Azt mondta az ember, benne van a ház, a nyomólap, a csapszeg, csúszkák, görgők, meg a speckó zsír. Ha ez tényleg így van, már nem is olyan drága. A gyárinál: Ház 42ezer, nyomólap 24 ezer, csap 20 ezer, görgők 8500 és még a csúszkák valamennyi. Ez 94500. Több, mint másfélszer annyi, mint a Malossi. Szerintem ezt a szezont végignyomom a gyárival, aztán télen beruházok a Malossiba. Ha csak nem találok egy 5VU nyomólapot. | |
© suszitibi | 2013. máj. 03. 15:02 | Válasz | #168 |
Egyébként újfalusi vagy? Neked is TMAX van?
| |
© suszitibi | 2013. máj. 03. 21:01 | Válasz | #169 |
Sziasztok Infót szeretnék, plexivel kapcsolatban. Próbálta már valaki Tmaxon a kisebb plexit? Az a gondom a gyárival, hogy pont a sisakon összpontosul az összes levegő. Nem tudom, hogy a kisebb plexivel, mennyivel lehet jobb, vagy rosszabb. Láttam már a tuning gépeken, hogy plexi sincs. Tudom, ki kellene próbálni, de ezért én szét nem szedem. |
2013. máj. 03. 21:43 | Válasz | #170 | |||
Kisebbel sportmororos lesz. Én nagyobbra hajtok...
| |||
| |||
© Herold | 2013. máj. 04. 07:16 | Válasz | #171 | ||
A kérdésedre a válasz egy igen ,egy nem. Vagyis Újfaluban lakom, de majám van, abból is a 250-es. | |||
| |||
© suszitibi | 2013. máj. 04. 08:01 | Válasz | #172 |
Igen, ez lenne a tuti. Csupán 10-15 centivel lenne magasabb, pont nem a sisakon süvítene az egész. Tegnap délelőtt csináltam sárvédőt hátra, mivel az ívnél levágták a lelógó részt. Elvileg hétfőn itt vannak a görgők, csak összeáll a gép. Megrendeltem a dobozt is, a 48 literest. Ez a gumi annyira tetszik, hogy előre is szeretnék. Meglátom mennyire futja. Kozben drágámnak beígértem egy wifis nyomtatót. Lényeg, hogy az idei szezont szépen végig tudom majd motorozni vele, reményem szerint, gond nélkül. | |
© suszitibi | 2013. máj. 04. 08:03 | Válasz | #173 |
Ok, ha kész lesz a motor, valamikor meglátogatlak.
| |
© suszitibi | 2013. máj. 06. 18:40 | Válasz | #174 |
Na elkészült a motor, egyenlőre a régi variátorral, jól bezsírozva, de új 20g-os görgőkkel. A karburátor jó lett, már csak a szinkront kell beállítani. Majd két hetet állt a szín alatt a kocsi helyén, de ma rögtön indult, ahogy nyomtam a gombot. Elvileg holnap, vagy szerdán jön a hátsó doboz is, annak is megcsinálom a tartót, rá a háttámlát. Aztán már csak az új első gumi kell, mert annyira tetszik a hátsó, meg most elég jó árban van az első. Tmaxon van valakinek szivargyújtó aljzat? Ha igen, akkor hol? Szeretnék rá tenni.
|
2013. máj. 06. 19:51 | Válasz | #175 | |||
Én a kesztyűtartóba tettem egyet, egy másikat a bal térdemtől kicsit jobbra. Ez vízhatlan kupakkal van. Ha megkéred Viktort, biztos küld róla képeket.
| |||
| |||
© suszitibi | 2013. máj. 07. 18:34 | Válasz | #176 |
Köszi, veszek bele aljzatot, aztán beépítem. Nálad állandóra van kötve, vagy csak gyújtáson megy? Ma megjött a doboz is, holnap nekifogok a tartó készítésének.
| |
2013. máj. 07. 19:00 | Válasz | #177 | |||
Gyújtáson.
| |||
| |||
2013. máj. 07. 21:07 | Válasz | #178 | |
Bocsi hogy beleszólok,én például direktben kötöttem az akksira egy 10 A.biztosítékkal,hogy ha például a telefonomat vagy a fényképezőgépemet akarom tölteni,akkor a parkolóban is otthagyhatom a cuccot a lezárható kesztyűtartóban,miközben szépen töltődik,és nem kell hogy gyújtáson legyen a motor.Meggondolandó...
| |
2013. máj. 07. 21:21 | Válasz | #179 | |||
Igaz. A gondom az volt, hogy a T-MAXon nincs zárható kesztyűtartó. Ezt a megoldást az ülés. alá tudnám elképzelni... Lehet a sárgán meg is valósítom... | |||
|
2013. máj. 08. 04:51 | Válasz | #180 | |
Nekem is az ülés alatt van...
| |
© suszitibi | 2013. máj. 08. 05:14 | Válasz | #181 |
Köszi, jó ötlet mindkettő. Szerintem a kormány környékére teszek egyet gyújtásról a GPS-nek, az ülés alá meg direktbe, telefonnak, kamerának. Ma megnézem, mit árulnak az autós boltok. Kürtöt is szeretnék cserélni, mert ehhez a nagy motorhoz, elég vékonykán szól. Láttam 1800Ft körül, párban.
|
2013. máj. 08. 19:13 | Válasz | #182 | |||
Eger - Sormás - Eger útvonaladatok Összesen megtett táv: 879,1 km Összesen tankolt üzemanyag: 53,52 l Átlagfogyasztás:.6,08 l Olajfogyasztás: 0 Legalacsonyabb fogyasztás: 5,19 l (Oldaltáska nélkül, közúton) Legmagasabb fogyasztás: 6,95 l (Lefele menet 14 liter borral az ülés alatt autópályán 120-al...) Legérdekesebb fogyasztás: Hazafelé Sormásról az M7 68-as kavicsig 6,56 onnan Egerig 5,63... Nem érdekes? Vagy a benzin rossz, vagy a szél nem úgy fúj... Mindkét esetben folyamatos 110-es tempóval jöttünk, minden agresszivitás nélkül. Hozzá kell tennem hogy Viktor ez idő alatt a saját motorjába 5,2-es átlagot számolt (de nem volt benne autópálya, meg 100 fölötti tempó!), ami ugye egy literrel kevesebb mint nekem kijött. Szóval belenézek én a hajtásba, Béla meg a keverékképzésbe az első alkalommal... Egy kopott szíj megy egy kis karbi-elkalibrálás már meg is teszi a negatív hatását. | |||
|
2013. máj. 08. 21:57 | Válasz | #183 | |||
Az az 5,2 4,2 volt, a 100-110-re volt max 5 lityi 2 személlyel, csomagokkal! :)
| |||
| |||
2013. máj. 08. 22:02 | Válasz | #184 | |||
A francba. Pedig de meg voltam nyugodva... | |||
| |||
2013. máj. 08. 22:09 | Válasz | #185 | |||
De azt azért tegyük hozzá, hogy igen csak tatásan vezettem, egyenletes tempóban meg nem fogyaszt sokat, így szerintem nincs min csodálkozni, majd 1-2 hónap múlva lesz mérhető igazán a különbség. Inkább azt vedd alapul, hogy ugyanez a gép mennyit fogyasztott alattad! Közel sem egyformán motorozunk ám, ezt Te is tudod! Én azért igen csak KisMiska vagyok hozzád képest!
| |||
| |||
© jasa | 2013. máj. 08. 23:20 | Válasz | #186 | ||
Ej-ej, mindig az a nagyravágyás.... a burgisok nagy része a 650-re hajt előbb-utóbb, a majások meg a t-maxra ácsingóznak
| |||
|
2013. máj. 09. 03:37 | Válasz | #187 | |||
Nagyravágyás? Nem is értem miről van szó. Ismeretlen számomra ez az érzés.
| |||
| |||
2013. máj. 09. 15:28 | Válasz | #188 | |||
Tmax fogyasztásához. Nekem már volt 6,3 is és 3,9 is. Román túra egyedül 4,2 (kb. 2.000 km) Osztrák-német túra két személy 4,6 (2.000 km fölötti táv) Román túra két személy, oldaltáska 4,8 (2.500 km) Hétköznap 4.8-5.0 Nagyon függ a fogyaztás a csuklótól. :-) | |||
|
© suszitibi | 2013. máj. 09. 20:00 | Válasz | #189 |
Sziasztok Ma végre kipróbáltam a mocit. Az új görgők csodát műveltek, teljesen másképp működik. A karburátor is jó, nem megy állandóan a szivattyú. Az alapjárat is be lett állítva alacsonyra, eddig ilyen kis fordulaton leállt. Persze jó lenne szinkronizálni a két karbit, mert most csak érzésre lett. Kész van a doboztartó konzol is, fent van a doboz, jól néz ki. Még ledes féklámpát is csináltam bele, már csak be kell kötni, de fogalmam sincs, hogy jön le a hátsó lámpa, vagy hol a csatlakozója. Ami probléma: 30-40 körül, ha elengedem a kormányt el kezd szitálni az eleje. A régi gumival, sztenderen rázott a hátulja, viszont az újjal, centírozás után, teljesen jó. Sajnos a szitálás nem szűnt meg. Múltkor kaptam egy óriási kátyút, nem tudom, hogy az miatt van, vagy csak centírozni kellene az elejét. A felnin nem látok sérülést, de lehet a gumi kapott. Hétvégén jön egy kis pénz, megveszem előre is az új gumit, remélem, csak az lesz a gond. |
2013. máj. 09. 22:55 | Válasz | #190 | |||
Nagyon forog a csuklóm az igaz, de pályán ez nem számít mert egyszer felhúzom és onnan már vinnie kellene egy tempóval...
| |||
| |||
2013. máj. 09. 22:56 | Válasz | #191 | |||
Pedig a szitálás többnyire gumi. Az enyém (a sárga) is szitált, de mióta feltettem a HOOP-os Bridgestonet, azóta egyenesen megy mint a csík!
| |||
| |||
2013. máj. 09. 23:31 | Válasz | #192 | |||
Majd amikor ezt már nem tudom kezelni, én is veszek egy Suhanót! Viccet félretéve. Tudod jól hogy (én személy szerint) nem férek el a 400-as Majestyn, a 400-as Burgmanon. Arról nem beszélve, hogy a 250-es Majestym jobbant ment felfelé Popradtól a 12%-os emelkedőn a sógorommal, mint a 400-as K-8-as full Malossi tuningos Burgman Katival és velem. Sajnos a méretemhez, súlyomhoz (külön hangsúlyozom hogy Katimmal nincsen baj!) kell a két henger... Ez van. Na meg ki kéne próbálnod... | |||
| |||
2013. máj. 10. 06:09 | Válasz | #193 | |||
Tapasztalatom szerint 130-nál megugrik már a fogyaztás, igaz nekem Malossi varió van fent. 100 környékén alig lehet fordulat, majdnem "alaphelyzetben" van a gázkar. Amikor 400-as Majákkal mentem 4 liter alatti fogyasztás is kijött. El kell fogadni, hogy ahhoz kell benya, hogy 130-ról még gyorsuljon és ne csak vánszorogjon a mutató. Szerintem a T-MAX nem "nagyravágyás", csak kompromisszum. 2in1 :-) Dinamikus közlekedés és kényelem. Öregúras közlekedés, sportos vezetés. :-) ... Ahogy a Tamás mondta, ki kell próbálni!!! | |||
|
2013. máj. 10. 13:13 | Válasz | #194 | |||
Leveszed a két hátsó oldalidomot és az ülés mögötti idomot és mindennel tisztába leszel.
| |||
| |||
© suszitibi | 2013. máj. 10. 17:14 | Válasz | #195 |
OK, köszönöm. Valamikor rászánom magam. Ha már csináltam bele lámpát, működjön is. Volt itthon 6db 18000 mCd LED, abból építettem. Ha valakit érdekel az utánépítés, 3 LED sorba van kötve, meg velük sorba egy 100 Ohmos ellenállás. Ez megy a féklámpára, a világítás körön még ehhez hozzájön egy soros 560 Ohmos. Mindkét ágba kell egy dióda is, pl. 1N4001.
| |
© suszitibi | 2013. máj. 11. 20:01 | Válasz | #196 |
Szeretném kérdezni a régebbi Tmax tulajdonosokat, használ-e valaki fordulatszámmérőt? Én kinéztem egyet. Fordulatszámmérő Viszont nem tudom, hogy passzolna-e hozzá. Azt írja, hogy 3-4-6 hengeres motorokhoz. Na de melyikhez? Az új autókon kettő gyújtótrafó van, egyszerre két henger kap szikrát, vagyis egy fordulat alatt, a trafó bemenetéről, egy impulzus jön. A Tmax-nál, szintén ez a helyzet. Vagy ezt még a jó öreg egytrafós, megszakítós, elosztófejes autókhoz szánják? Mert ott egy fordulat alatt, két szikra van. |
2013. máj. 12. 15:45 | Válasz | #197 | |||
Én nem. Tervezem, de még nem jutottam oda.
| |||
| |||
© suszitibi | 2013. máj. 12. 19:53 | Válasz | #198 |
Néztem, lehet Kínából olcsóbb megrendelni, mint itthon megvenni. Ott ezek 11 dollárért mennek + posta. Egy ilyen fordulatmérőt szeretnék, vagy hasonlót, meg a doboz mellé két LED indexet.
| |
© suszitibi | 2013. máj. 15. 20:41 | Válasz | #199 |
Sziasztok Lecseréltem az első gumit. Eddig Ok a dolog. Ma reggel indultunk volna, nem mért az óra. Vissza haza, szétkaptam az elejét. Kiderült, hogy a jeladó hengeren lévő körmök letörtek. Láttam, hogy már javítva volt. Fél óra alatt megoldottam, jobb lett mint a gyári, mivel az új körmök PVC-ből vannak. Ha esetleg valaki már járt így és nem tudja megoldani, szívesen segítek a javításban. |
© suszitibi | 2013. máj. 16. 16:20 | Válasz | #200 |
Kérdésem lenne Tmax használókhoz. Nem tudom, mennyire kellene stabilnak lenni a motornak. Tegnap feleségemmel mentünk vele, kipróbáltuk az új gumikkal (mármint a motorozást), de még mindig úgy érzem, beszitál az eleje. Igaz, nem mertem elengedni a kormányt, meg jobban tesztelgetni, majd holnap egyedül. Lehet, hogy kapott az első kerék? A gumisnak nem kellene észrevenni, hogy nem OK? Persze ha az a gond. A kormánycsapágyak jók, a teleszkópszárak is. Esetleg egy kormánygátló (vagy mi a neve?) megoldaná a gondomat? Olyan, mint a gyorsasági motorokon. Idegesítő, mikor az 50 éves Pannónia, az ülésére felállva sem csinál ilyet, az ezer éves gumikkal, kerekekkel.
|
|
|
|