|
|
|
© juhász béla | 2014. márc. 14. 19:48 | Válasz | #6055 | ||
| |||
2014. márc. 14. 17:53 | Válasz | #6054 | |||
Keress egy olyan bitet, ami még most sem megy bele. Kalapács segítségével (ne Samuval!) kényszerítsd bele és úgy próbáld. A kocogtatás eleve segít, mert a menetet jobb esetben elszakítja, elmozgatja a furattól. Próbáld kicsit húzni-engedni, húzni-engedni. Ne használj gagyi, kockasajtból kifaragott szerszámot, mert az minden probléma alapja...
| |||
| |||
© Herold | 2014. márc. 14. 16:41 | Válasz | #6053 | ||
Mint írtam, bele van sütve...
| |||
| |||
© Herold | 2014. márc. 14. 16:39 | Válasz | #6052 | ||
Fúrd le. Vagyis kérdésedből indulva inkább bízd olyanra aki csinált már ilyet.
| |||
|
© Tamas_81 | 2014. márc. 14. 14:43 | Válasz | #6051 |
Sziasztok Lassan agyvérzést kapok, a féktartály egyik kis csavarja nem akar kijönni és már teljesen elfaragtam. Másfél órája küzdök vele, lehet valamit kezdeni egy elfaragott fejű csavarral vagy telefonáljak bontóba és keressek másik fékolaj tartályt? |
2014. márc. 14. 14:39 | Válasz | #6050 | |||
Bele van öntve. Kinyomni, sajtolni nem tudod. A másik az, hogy vannak benne olyan nyílások, amik a rezgést hivatottak elnyelni. | |||
| |||
© Zsé | 2014. márc. 14. 14:18 | Válasz | #6049 |
Ebben lehet úgy cserélni a belét, mint pl egy autó lengőkajában?
| |
© Herold | 2014. márc. 14. 13:16 | Válasz | #6048 | ||
Ha szöget nem is tudok, de tedd rá az idomokat, az behatárol mindent.
| |||
| |||
© Tamas_81 | 2014. márc. 14. 13:12 | Válasz | #6047 |
Köszönöm, közben rájöttem, hogy az alsó kormànyburkolat adja fixen a szöget...
|
© Herold | 2014. márc. 14. 13:11 | Válasz | #6046 | ||
Bontós Miska is tud adni, én tőle vettem, 7pénz volt tavaly. Azt csak halkan merem megjegyezni, hogy pont olyan szakadt volt a gumi benne, mint az ényémben. Nem teli, hanem csillag alakban van belesütve a gumi, ezért csak gyáriban kapható. Amit mi csináltatunk, az a teli, egyszerűen ezt tudják megcsinálni. Azt sem árt tudni, hogy alapjáraton úgy fog rezegni tőle az egész gép, mintha egy V2-es csöbleg rázná... | |||
| |||
© Tamas_81 | 2014. márc. 14. 13:03 | Válasz | #6045 |
Sziasztok Épp itt állok a moci mellett szerelés közben és elakadtam... Cserélném ki a kormányt vissza a gyárira erről a sport csodáról amivel vettem. A kérdésem az lenne, hogy a gyárinak kb hány fokos szögben kell állnia a kormánytartóban ha berögzítem? Sajnos gyári Maján nem ültem, így max képek alapján tudok állítani. Köszönöm |
2014. márc. 14. 10:17 | Válasz | #6044 | |||
Én is!
| |||
|
© Zsé | 2014. márc. 14. 10:06 | Válasz | #6043 |
Az lesz az! Írtam köszi!
|
2014. márc. 14. 09:00 | Válasz | #6042 | |||
Szoktam mondani ilyen esetekben, ha nem vagy biztos a dolgokban, egyszerre csak egye cseréljt! Ez sem lesz olcsó... Talán Juhász Bélának van, írj egy mailt. A linket nem tudtam megnyitni. Ez kb 10-15cm hosszú, a végén két keménygumi bakkal amik csőben vannak öntve. Ne nagyon használd igy, mert a lógás minen egyébb tartószerkezetet is fölös mozgásra kényszerít! | |||
| |||
© Zsé | 2014. márc. 14. 08:43 | Válasz | #6041 |
© Zsé | 2014. márc. 14. 08:03 | Válasz | #6040 |
Ez bejött!Bár a másik szilentet nem látom, de a kutyacsont szerű szilent(?) egyértelmű cserés, gondolom akkor a másik is. Sokan nem mertem menni vele, mert ugye még se jogsi se rendszám, de a kormány nem szitált. Tegnap rákerültek az új gumedlik, ma kerülök vele egyet, és kipróbálom ezt is. Köszi a tanácsot!
| |
© Herold | 2014. márc. 13. 16:51 | Válasz | #6039 | ||
Nekem is ilyen volt, de csak teljes (és túl)terhelésnél. De inkább a nyomvájútól vert a víz, mert ott biztos össze-vissza ment. Kapott teliszilentes kutyacsontot, meg pogácsát előre és láss csodát egyenesen megy. De mondom, nekem csak utassal és sok csomaggal tette ezt. A szitálás más téma. Doboz és túraplekó nélkül nem szitál. Azokkal viszont igen. Tehettem én bármit a kormánycsapággyal, meg bármivel. A jelenség motorféknél elengedett kormánynál érezhető, kb 60 és 40 között. De mivel a kormányt fogni kell, mondhatni elméleti a probléma. | |||
| |||
2014. márc. 13. 15:15 | Válasz | #6038 | |||
... és láss csodát: Vakok között, (továbbra is) félszemű a király!
| |||
| |||
2014. márc. 13. 14:21 | Válasz | #6037 | |||
Tedd fel középsztenderre, majd a hátsó kereket fogd meg a sárvédő felől (a lámpa alatt) és próbáld meg keresztirányba megmozgatni. Ha sikerül, baj van. Akkor valamelyik szilent megadta magát. Kormány nem szitál ha elengeded? A letöltèsekben van teleszkóp felújítási doksi. | |||
| |||
2014. márc. 13. 13:27 | Válasz | #6036 | |
Zsé, a lengéscsillapitó felújitásáról szeretnék kérni infókat, én is készülök rá, elsősorban anyagilag.
| |
© Zsé | 2014. márc. 13. 08:37 | Válasz | #6035 |
Első lengéscsillapító felújítása indul a héten, viszont van valami amit nem értek. Mivel nektek nagyobb a tapasztalat, gondolom hamar megoldjátok Gázadásnál olyan érzésem van, mintha nem egy nyomvonalon haladna a gép. Egyébként igen. Nem húz nem dönt magától stb. Csak nagy gáznál indul oldalra.Motortartó szilent?
|
2014. márc. 12. 23:51 | Válasz | #6034 | |||
Fogd a nyuszira :-)
| |||
| |||
© pirovits tas | 2014. márc. 12. 23:28 | Válasz | #6033 |
HÁÁT IGEN a nap nagy részében azon gondolkoztam hogyan fogom ezt a baromságot kimagyarázni. Ebből a szarból nem tudom ki húzni magam. Csak, hogy rontsak a helyzeten 2007 óta van meg a gép, és nem voltam semmilyen tudatmodosító szer befolyása alatt. De mentem a menthetetlent. Éjjel fél 1-kor fejeztem be az olajcserét, és valóban össze akadhattak a bitek itt bent, talán a szokásos autó indítási programnál, nem akart az Istenért se öninditozni a kulcsal. Mindenesetre reggel úgy mentem ki hogy még egyszer megpróbálom HÁTHA LESZ VALAMI:) beraktam a kulcsot elfordítotam, megnyomtam a gombot beindult és azóta ég a pofám. Azért köszönöm a mérsékelt válaszreakciót. Száz szónak is egy a vége, MEGOLDOTTAM a problémát, ha bármilyen műszaki nehézségeitek lenne, mint például tükör állítás vagy szelepsapka fel-le tekerés vagy kormány forgatás jobbra-balra. Csak szoljatok:) |
© jasa | 2014. márc. 12. 21:28 | Válasz | #6032 | ||
...bár lehet, hogy tanul belőle (?)
| |||
| |||
2014. márc. 12. 21:14 | Válasz | #6031 | |||
Igen ám, csak Tas problémáját ezzel nem oldjuk meg, csak biztosítjuk róla, hogy egy rakás hülyétől vár segítséget...
| |||
| |||
© jasa | 2014. márc. 12. 21:00 | Válasz | #6030 | ||
Lám-lám egy ártatlan beírás (#6012) milyen őszinteségi rohamot vált mindenkiből.... (egy mondás szerint: az a jó, ha van mire szerénynek lenni) | |||
|
2014. márc. 12. 20:50 | Válasz | #6029 | |||
MIX lesz! A "nagybajszú" is kiizzadt a tologatástól, mert nem ismerte a vészleállító gombot! Ha utolért volna, akkor tutira kettéhasított volna! Még mindig kapkod a levegőért! | |||
| |||
© Herold | 2014. márc. 12. 20:48 | Válasz | #6028 | ||
Valóban megfelelőképp nem vagyok normális! Ráadásul direkt hajtottam ki, hogy amikor szedem le az idomot, nehogy megkarcoljam. Jó másfél óra tanácstalanság volt az agyatlanság ára. Nagyon szerettem volna hibáztatni valakit, de csak én voltam a közelben. | |||
| |||
2014. márc. 12. 20:31 | Válasz | #6027 | |||
Ebből is látszik mekkora Király vagy. Semmit nem bízol a véletlenre.
| |||
| |||
© Herold | 2014. márc. 12. 20:29 | Válasz | #6026 | ||
Én most a tavaszi ébresztésnél jártam úgy, hogy néma volt a motor. Akksi jó, az ősszel minden működött, hát elő a multimétert hová lészen vajon az áram... A lényeg, hogy kapcsolók szétszed, relé ellenőriz, biztosíték ellenőriz, sőt cserél, aztán valamiért átballagok a motor másik oldalára és lám nyitva az oldalsztender. De legalább az összes csati le van kezelve!
| |||
|
2014. márc. 12. 20:26 | Válasz | #6025 | |||
Igy már én is jártam. Az utca végéről jöttem vissza ami kb 200m. Addig azon agyaltam mi nem stimmel és miért hangos minden. Aztán szépen lassan leesett. :)
| |||
| |||
© Pazo | 2014. márc. 12. 20:08 | Válasz | #6024 | ||
| |||
© satyapapa | 2014. márc. 12. 20:00 | Válasz | #6023 | ||
Elindultam otthonról a majával és csodálkoztam hogy milyen hangos lett.Kb 100méter után vettem észre hogy csak a simax van rajtam,sisak nincs.
| |||
|
© Pazo | 2014. márc. 12. 19:25 | Válasz | #6022 | ||
Én pl. szombaton úgy jártam, hogy egy piros lámpánál azt vettem észre, hogy le állt a motor. Megijedtem, ránézek a leállító gombra, le volt kapcsolva. Nem tudom, miért állítottam le.
| |||
| |||
2014. márc. 12. 19:24 | Válasz | #6021 | |||
Látom, emlékszel! Akivel nem történt hasonló, az hazudik! De ez tök normális. Már nem az ha hazudik, hanem ha tagadja... | |||
| |||
2014. márc. 12. 19:04 | Válasz | #6020 | |||
| |||
2014. márc. 12. 18:36 | Válasz | #6019 | |||
Eleven emlék, mikor egy Clubtársunk tavasszal meglepve tapasztalta hogy nincs tompított fény és távolsági sem, csak helyzetjelző és fénykürt... Kisakkoztuk, hogy kettőt kel tolni a világításkapcsolón! Velem is minden alkalommal megtörténik hogy nyitott oldalsztenderrel próbálok indítani, mikor szerelgetek... Az ember önkéntelenül elkövet hibákat. Ismerek egy soproni fickót, nem tudta indítani az XJR-jét, csak öt perc gondolkodás, kutakodás, matatás után jött rá, nini, sebességben van a gepsárkány! Nagy ésszel csak nagyot lehet tévedni! | |||
| |||
2014. márc. 12. 16:17 | Válasz | #6018 | |||
Kedves Tamás! Megragadva az alkalmat szeretném megköszönni a 6013-as hozzászólásodban feltett kérdéseidet, melyekkel sikerült eloszlatnod azon kétségbeejtő aggájaimat, melyek épelméjűségembe vetett hitemet próbálták megingatni a 6012-es hozzászólásban leírtak, számomra értelmezhetetlen sorozata által, és egyben eme kétejek közötti vergődésben történő egyedüllétemet is kizárják. Csak hálás szívvel és odaadó csodálattal tudok nagyságod előtt leborulni, és nevedet a legnagyobb gondolkodók között említeni. Köszönöm! | |||
| |||
2014. márc. 12. 10:05 | Válasz | #6017 | |||
Elnézést! Karakterek megzavarodtak! Jav.: gázkar alatt a start indító gomb megnyomásával.
| |||
| |||
2014. márc. 12. 10:02 | Válasz | #6016 | |||
Ahogy Tamás Írja, a gyujtáskapcsoló az csak gyujtáskapcsoló! Indítás csak a gát kar alatti start gombák! És persze indítózni csak akkor lehet, ha a fékkar annyira be van húzva, hogy a féklámpa világít! Vagyis a fékkapcsoló kapcsol! Az olajcsere periódus nullázásának leírását a korábbi írásokban megleled. | |||
| |||
© Pazo | 2014. márc. 12. 09:22 | Válasz | #6015 | ||
Ezt én sem értem.
| |||
| |||
© Tamas_81 | 2014. márc. 12. 09:02 | Válasz | #6014 |
Nagyon köszönöm a tartalmas leírást,ha ilyen szép napsütés lesz délután is akkor nekiesek a szerelésnek.
| |
2014. márc. 12. 05:13 | Válasz | #6013 | |||
Szia! Jól érzem amit írsz? A kulccsal próbálsz indítani? Nem a gázmarkolaton lévő gombbal...? Sztender zàrva van? Vészleállító alaphelyzetben? Mit takar hogy a folyamatosan világító olajlámpa kiiktatása...? | |||
| |||
© pirovits tas | 2014. márc. 12. 00:55 | Válasz | #6012 |
Sziasztok! A segítségetekre van szükségem. 96-os 250-es majám van, most akartam felébreszteni a téli álmából, egy olaj cserével. Aztán próbáltam újra indítani, de csak a gyújtásig tudom eltekerni a kulcsot öninditozni már nem tudok. Pont most romlik el a gyújtáskapcsolótól kezdve még egyéb összeesküvés elméletig jutottam el. ez a folyamatosan világító olajlámpa szokásos ki iktatása közben történt. A segítséget előre is köszönöm. |
2014. márc. 11. 22:39 | Válasz | #6011 | |||
Úgy van ahogy Robi írta. Ezek mind kétdugattyús fékek. Én fékolajjal mostam ki. Leakasztottam a helyéről, az egyik munkahengerre tettem egy szorítót hogy ne tudjon mozdulni. A másikat a fékkarral óvatosan kijárattam. Arra vigyázz, ki ne préseld teljesen, mert akkor lesz baj! Ezután fékolajjal és ronggyal addig törölgettem, míg teljesen tiszta nem lett a dugyattyú oldala. Majd úgy fordítottam, hogy a dugattyú oldalára felkent fékolaj be tudjon szivárogni a henger fala és a dugattyú közé. Addig nyüstöltem (első alkalommal szorítóval) mig vissza nem ment a helyére ütközésig. Aztán a másik következett. Addig ismételtem felváltva, míg az egyik munkahengerrel (a külső holtpontról betolva) a másikat ki nem tudtam tolni könnyedén a helyéről. Nem öt perces munka... Amire figyelj: a fékolaj tartályából ki ne fogyjon az olaj. A kormányt rögzítsd, mert ha leveszed az olajtartály fedelét és lökdösöd, rángatod a motort, könnyen a nyakadba folyik a lé... Figyeld miután a nagyobb munkahengert kipiszkáltad mennyi olaj van a tartályba, mert ha sokat öntessz utána, mikor visszanyomod, a nyakadba folyik. Arra is figyelj hogy ha hirtelen beszalad a dugattyú, fönt gejzír tör fel, DOT-4-es... Ha kész, pucold meg a vezető csavarok furatait, ide remek a féktisztító spray. Ne használj olyan oldószert, amitől a gumi alkatrészek megduzzadhatnak. Nekem ez a tudatlanságom egy komplett féknyeregbe került... A csavarokat nagyon vékonyan zsírozd le, olyan zsírral ami nem bántja a gumi porvédőket. (Ha sok a zsír, nehezen jár majd.)Azokra amúgy is nagyon vigyázz, nem mai gyerekek, ha elszakítod, törheted a fejed! A két fékbetét tartó lemezkét is nagyon óvatosan vedd ki és tedd vissza. Fékolaj festett felületre ne kerüljön! Ha végeztél, cseréld le a fékolajat és légtelenísd a rendszert. A fékbetéteket üveglapra fektetett csiszolóvászonnal szoktam síkba húzni. A tarcsát zsírtalanítsd összerakás előtt. Asszem ennyi... | |||
| |||
© Kiss Róbert | 2014. márc. 11. 21:52 | Válasz | #6010 |
Ha 97-98-as,akkor 2 dugattyús(nem szemben lévő,úszónyerges) az első fék!
|
© Tamas_81 | 2014. márc. 11. 21:18 | Válasz | #6009 |
Köszi az ötletet, az gép 98-as (97-es) nem dx. Nem tudom, hogy úszó vagy 2 munkahengeres, de így tuti nem fogom használni, szétszedem darabokra és kitakarítom. Tamás,Te mivel takarítottad a féknyerget? Féktisztítóval vagy brigiciollal vagy egyéb szerrel? | |
2014. márc. 11. 20:36 | Válasz | #6008 | |||
Én rendszeresen takarítgattam a féknyerget. Érdekes, hogy a T-MAX-é szinte ugyan az, de az nem rakoncátlankodik...
| |||
| |||
2014. márc. 11. 20:00 | Válasz | #6007 | |||
Ma olyat tettünk, amit nem igazán illik! [#ejnye1 Mivel kiderült, hogy hamarosan lejár a műszakim, így kitoltam -volna- a garázsból a Maját! Nehezen akart mozdulni! Tök lapos első kerék! Aztán ha már kivettem, akkor úgy gondoltam, hogy nincs mit veszteni alapon megnézetem a féktárcsát, mert a múltkori műszakin is azt mondták, hogy valószínűleg üt, mert pulzál a fékkar és a fékpad is azt jelzi, hogy nem igazán a legjobb! De protekció mindig van!! Így féktárcsa le és felszabályoztuk! A gumit felpumpáltuk. Így most várom a holnapi napot, hogy mi is lesz a gumival, mert elvileg vízzel ellenőrizve nem ereszt! A féktárcsát meg a tesztkör után fogom megtudni, hogy jó lett vagy csere!? A felfekvő felülethez viszonyítva sajnos volt benne ütés és ez okozhatta a folyamatos "köszörülő" hangot! Várom, hogy mit alkottunk?? | |||
|
2014. márc. 11. 19:18 | Válasz | #6006 | |||
1. Ha úszó féknyerges akkor lehet, hogy nem " úszik " ill. nem mozog a tengelyén jobbra-balra. 2.Ha 2 munkahenger van a féknyeregben ( jobbról-balról ) lehet, hogy az egyik be van rohadva. Valami ilyen gondok lehetnek. | |||
| |||
© Kiss Róbert | 2014. márc. 11. 18:34 | Válasz | #6005 |
Nállam ez rendszeres volt,nem tudtam rájönni a hibára!
|
© Tamas_81 | 2014. márc. 11. 18:15 | Válasz | #6004 |
Sziasztok Kicseréltem ma a hátsó kereket és ha már a közelbe voltak a célszerszámok megnéztem az első féket is,mert igen gyengécskének találom. Szétszedés után egy elég érdekes dolgot tapasztaltam, a belső fékbetéten a fékanyag (nem tudom a nevét) 3-4 mm volt, viszont a külső betéten meg jóformán semmi. Ilyet még életemben nem láttam, hogy nem egyenletesen kopik a két betét. Van ötletetek mitől lehet ez? |
2014. márc. 11. 07:57 | Válasz | #6003 | |||
Köszi az adatokat. A többit írom a "Majesty villamosság" részhez.
| |||
| |||
2014. márc. 10. 20:17 | Válasz | #6002 | |||
A 250-es Majesty híres arról hogy,, alultölt". Mikor rátettem a voltmérőt, meglepve tapasztaltam, hogy ahogy emelkedik a fordulat, úgy jön vissza a töltőáram 13,7-8V-ra... Alapjáraton okés. Szóval műszer, megmér, meglàt... | |||
| |||
© satyapapa | 2014. márc. 10. 16:33 | Válasz | #6001 | ||
A maja töltése 14,2-14,4 V környéke.., Ha ujj az akksi akkor 10-12órát egyhuzamban kellet volna külső töltővel tölteni.És utána be a gépbe.Ha jól emlékszem 2-3 töltés után éri ell az akksi a rendes üzemét. Esetleg hibaforrás lehet még az öninditó,mert ha nagyon elvan koszolódva, akkor sok áramot elszipkázik és a gyújtáshoz más kevés a feszültség.Megkel tisztitani,bezsirozni.De ezt az elektromosságban okosabbak jobban tudják, majd leirják. Esetleg az akksi lehet gyárilag kaka...Én is igy jártam,a MésziZs barátom cserélte ki ujjra-az ujjat. | |||
| |||
2014. márc. 10. 11:50 | Válasz | #6000 | |||
Az akksim nincs a helyzet magaslatán, bár az eladó azt mondta garanciális. Ha nem szakszervíz üzemeli be, akkor is van garancia? Ill. Ha járó motornál szeretném megnézni a töltést mennyinek kell lennie, hogy kizárjam a hibaforrások közűl? Azt csinálja, hogy ha két napnál tovább áll, nem indult. Bikázás reggel, de meló után indul. Ezt produkálta feltőltés után is. | |||
|
2014. márc. 02. 18:18 | Válasz | #5999 | |
Az én majám kuplungjával tegnap Sutyi csodát tett áldom a türelmét és a kezeit, már csak néhány kisebb szerviz : 1. szelepszár szimering, 2. vario tárcsa csere, 3. első teló szimering és olaj csere és jöhet az élvezet
|
2014. márc. 01. 20:30 | Válasz | #5998 | |||
Ha veszed a fáradtságot és a letölthető dokumentumok között megkeresed a 250-esek között a kuplungjavítást Zsolt tollából, szerintem meg is oldod!
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. márc. 01. 20:06 | Válasz | #5997 | ||
ha felmelegíted az anyát pl hőlégfúvóval, akkor könnyebben lejön,,a tengelyvégre tegyél egy megfelelő méretű fém lapot,hogy elvezesse a hőt az anya felé Kb 100ft-os méretű (talán...) Én az anyát összeszerelésnél is megszoktam jól melegíteni,úgy húzom meg,,Egyébként 60Nm kell meghúzni. | |||
|
2014. márc. 01. 19:53 | Válasz | #5996 | |||
A görgőbe az eladó szerint 3.000 km. van. Még nem szedtem szét kuplungot és egyedül nem is látnék hozzá. Ha cserélném a harangot és magát a kuplungot is az anyagilag húzós lenne gondolom. Minden kép kell légkulcs a leszedéshez? Ha arra járok, nem ártana megnézném a variót sem. Az 50cc tapasztalataim alapján légkulcs nélkül nagyon macerás a szerelése.
| |||
| |||
2014. márc. 01. 19:23 | Válasz | #5995 | |||
Ezt nagy valószínűséggel a kuplung ferrodolrétegének egyenetlen kopása okozza, ami nagy valószínűséggel együttjár a kuplungharang ovalitásával. Én azt javaslom, vedd le a harangot, csiszold meg a kuplung kopórétegét 80-as vászonnal, és szabályoztasd fel a harangot. Így tuti a dolog. Mérd meg a kopóréteg vastagságát is. 0,5mm alatt gáz... Másik oka a variogörgők kopása lehet, de előbb a kuplungot zongorázd végig. | |||
| |||
2014. márc. 01. 19:10 | Válasz | #5994 | |||
Sziasztok urak! Ma gurúltam utassal a háta mögött és azt vettem észre, hogy indulásnál berezonál. Lehet, hogy kuplung baja van? Egy személlyel is csinálja, de annyira nem észrevehető mint utassal. Mit tanácsoltok? Ha elindulok, akkor már nem tapasztalom a jelenséget. | |||
|
2014. feb. 26. 21:06 | Válasz | #5993 | |||
Akksis szaküzletben olcsóbb, ez nyilvánvaló, ráadásul alkudozhatsz is ha szerencsés vagy...
| |||
|
2014. feb. 26. 20:56 | Válasz | #5992 | |
Köszi mindenkinek, Lui amit feltettél ugyan az amit néztem, de drágább mint itt Kanizsán. (Metroman Kft)
|
2014. feb. 26. 15:24 | Válasz | #5991 | |||
Ja... Önindítóval mehetnék a Kanizsára ha mechanikus kuplungom lenne... OFF! | |||
| |||
2014. feb. 26. 15:16 | Válasz | #5990 | |||
Tegyél bele olyan akkumulátort, mint amilyen a Tyti- nek van. ;-) a bukód helyére beférne!!! ( ezek után új dimenziók nyilnának meg.... hibrid- T-Max :-O azért azt tudni kell, az övé 250-es... | |||
| |||
2014. feb. 26. 13:30 | Válasz | #5989 | |||
Felraktam az ALKATRÉSZBÁZIS-ra linket riasztóaksikról. Jó áron vannak és valóban sokáig bírják.
| |||
| |||
2014. feb. 26. 12:22 | Válasz | #5988 | |||
Csinálj egy köztes vezetéket és a gyári csati megmarad érintetlenül
| |||
| |||
2014. feb. 26. 11:11 | Válasz | #5987 | |
Én is kötöttem rá riasztót, lehet az szíjja le. Lehet lekötöm róla amíg nem jön a motoros szezon. Most néztem 4220Ft-ért van nálunk riasztóaksi 7,2Ah-s, csak ár kell forrasztani a csatlakozást. |
2014. feb. 26. 10:58 | Válasz | #5986 | |||
Én amivel vettem, kinyirtam... Eleve gyenge volt. Tipp alapján vettem 7Ah-s riasztóakksit, 4 évig használtam, azzal adtam el két éve, még most is az van benne. A normál motorakksikról nincs ilyen tapasztalatom, ami a T-MAX -ban van, 3 hét ácsorgás után töltésre szorul, pedig Varta. Szerintem a riasztó megszívja nyugalmi állapotban, tehát nem az akku hibája. Amúgy jó, csak drága... | |||
| |||
© Pazo | 2014. feb. 26. 10:53 | Válasz | #5985 | ||
Persze,akkor majd 3hétig is kibírja. Az enyém is ilyen, veszek bele riasztó akksit. most banner van.
| |||
| |||
2014. feb. 26. 09:44 | Válasz | #5984 | |
Nektek a 250-esbe meddig húzza az akkumulátor? Nekem ez 3 éves, 2 hete töltöttem fel, de ma már nem indult a gép. Valószínűleg kukáznom kell az akkut. Vagy ha kijön a jóidő még életre kelhet?
|
2014. feb. 25. 12:14 | Válasz | #5983 | |||
Köszi, írok.
| |||
| |||
© Karcsi | 2014. feb. 25. 12:13 | Válasz | #5982 | ||
Persze...csak nyugodtan...
| |||
| |||
2014. feb. 25. 12:10 | Válasz | #5981 | |||
Szia Karcsi! Köszönöm az infót. Írhatok a privát címedre? A volt Majáddal kapcsolatosan. | |||
| |||
© Karcsi | 2014. feb. 25. 11:55 | Válasz | #5980 | ||
Ha jól emlékezem, akkor Osan Iminek van , de, hogy melyik azt nem tudom. A telcsi száma: 06304384331 Egy hívást megér.. | |||
| |||
2014. feb. 25. 11:19 | Válasz | #5979 | |||
Ez relativ. Ásd bele magad a neten a témába, de pár napja is volt valakinek eladó 250-es féktárcsája. Keresgélj. | |||
| |||
2014. feb. 25. 11:00 | Válasz | #5978 | |||
Köszi Tamás. Hol és milyet érdemes venni, mert a Boltok, bontók, ezermesterek és ALKATRÉSZBÁZIS-on sok mindent találtam, de konkrétumot nem. Vagy csak átfutottam felette? | |||
| |||
2014. feb. 25. 10:31 | Válasz | #5977 | |||
Ne csináld, motor féktárcsát nem szerencsés szabályoztatni. Túl vékony. Van akinek bejött, de én nem ajánlom! | |||
|
2014. feb. 25. 10:14 | Válasz | #5976 | |||
Van valakinek tapasztalata féktárcsa szabályzással kapcsolatosan? Azt néztem, hogy a hátsó igen hullámos és gondoltam rákérdezek a felszabályzásra. Megéri vagy inkább hanyagoljam a dolgot?
| |||
|
2014. feb. 24. 11:02 | Válasz | #5975 | |||
Majd megszokod! Baj nincs, mindenkinél előfordul ez. | |||
| |||
2014. feb. 24. 09:11 | Válasz | #5974 | |||
Elnézèst kèrek mindemkitől a helytelen hasznàlatèrt. Igèrem, oda figyelek.
| |||
|
2014. feb. 23. 21:06 | Válasz | #5973 | |||
Passat észrevétele teljesen indokolt. De más dolog OFF-olni egy topicot azért mert valaki akaratlanul újként rosszhelyre ír, és más dolog megfütyülni a moderátor figyelmeztetését! Nem kellenek rendfenntartók, ha hajlandóak vagyunk mi magunk fenntartani a rendet. Nyomatékosan megkérek mindenkit, figyeljen oda mind a magára, mind a többi fórumozóra. Köszönöm! | |||
|
© passat52 | 2014. feb. 23. 20:11 | Válasz | #5972 | ||
Úgy döntöttem, hogy szarok rá mit hova írtok! Vannak még rajtam kívül moderátorok akiknek szintén dolga lenne mit, miért és hova! A 400-ast igyekszem rendbe tartani! | |||
| |||
2014. feb. 23. 20:01 | Válasz | #5971 | |
Te mázlista olyan tuti ez a motor,hogy öröm rá nézni.
| |
2014. feb. 23. 19:52 | Válasz | #5970 | |||
Tudom én is, hogy MIX! Töröld le vagy rakjad át! De sajnos úgy gondoltam, ha már itt a kérdés, akkor a választ is ide teszem, bár ez már nem 250ccm!!! Nem sértesz meg, ha rendbe rakod a hibáinkat!! Köszi | |||
| |||
© passat52 | 2014. feb. 23. 18:49 | Válasz | #5969 | ||
LUI. A zenének a Rádiós dolgok (adóvevők, utasbeszélők, kommunikáció), zenei rendszerek topikban van a helye!!! Zsolti! Szép a motorod és sajnálom is kitörölni innen! Egyre nagyobb a káosz! TESSÉK MINDENKINEK ODAFIGYELNI MIT HOVA KELL ÍRNI!! | |||
| |||
© satyapapa | 2014. feb. 23. 17:57 | Válasz | #5968 | ||
Mix-be
| |||
|
© Pazo | 2014. feb. 23. 17:54 | Válasz | #5967 | ||
Nekem ilyenem van.
| |||
| |||
2014. feb. 23. 17:35 | Válasz | #5966 | |||
Mindenki másképp csinálja! Nekem így van megoldva a zenei kérdés! | |||
| |||
2014. feb. 23. 17:28 | Válasz | #5965 | |||
Ezt az Ebay-n feleennyiért megkapod és ingyen postázzák.
| |||
| |||
2014. feb. 23. 17:15 | Válasz | #5964 | |||
Mavrik Papa! :-)
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. feb. 23. 17:04 | Válasz | #5963 | ||
Varió szij márka javaslat, 250majához. - Dayko,Bando, mitsuboshi, | |||
|
© satyapapa | 2014. feb. 23. 16:52 | Válasz | #5962 | ||
Csepel mellet halásztelken lakom,és szivesen segitek.Elég sokan szoktak hozzám jönni,és itt nálunk van még Yamaha motorszerelö mester is .Ö föszerelö volt a yamaha márkakereskedésben (Juhász.) Prima szakember ,évek óta ismerjük. - Varioszij- kb 10ezer ft ,Athéna szij olcsób de NEMjavaslom. -Olaj 10w-40,pl castrol,mobil 1, repsol, Bontott alkatrész,és gumi Mravik MIsitöl postán is küld.. Javaslok egy alapos tisztitást a variátornál, a levegö szürönél,talán egy ujj gyertya is .És jöhet a szezon. | |||
| |||
2014. feb. 23. 16:44 | Válasz | #5961 | |||
Ezt most találtam, jópofa és jól is néz ki. http://www.autoalkatresz.hu/motorkerekpar-elektromos_alkatreszek/tuning_alkatreszek/univerzalis_motorra_radio_mp3_csatlakozoval-591554 | |||
|
2014. feb. 23. 14:19 | Válasz | #5960 | |||
Szívem szerint azt mondanám, egyelőre semmit. Használd, figyeld az olajszintet, (azt persze cseréld is le) a fogyasztást, hűtőfolyadékot, a motor működését. Szervezz egy talit a környékeden lakókkal, szerencsédre Pesten vannak legtöbben. Mellesleg, alig 9 napja pont ugyanilyen kérdést találsz a #5874-alatt... Ja, meg a válaszokat... Van hogy a sportoldallal érdemes kezdeni :-D | |||
| |||
© zoli | 2014. feb. 23. 13:54 | Válasz | #5959 |
Es korekt aron dolgozik.
| |
© zoli | 2014. feb. 23. 13:52 | Válasz | #5958 |
Hello, van egy nagyon megbizhato szerelom nagyrobeszokkal foglalkozik. Bubapesten a 18-kerben van. |
© György | 2014. feb. 23. 13:08 | Válasz | #5957 |
Üdvözlök Mindenkit! Múlt héten vásároltam egy 250-es Majesty-t (2004-es évjáratú) és ezzel kapcsolatban lenne pár kérdésem. Elkezdtem az elejétől olvasni a topicot,de mivel rengeteg hozzászólás van, még messze tartok a végétől, úgyhogy elnézést ha olyat kérdezek amire a válasz már megtalálható itt. A becsületes régi tulaj szerint, amióta Ő behozta a motort (2010-ben) az országba, csak használta, az olajcserén kívül semmit nem cserélt rajta, és semmi baja nem volt a motornak. Én szeretném alaposan átnézetni, felkészíttetni nagyobb utakra is, így amiben kérem a segítségeteket a következő: -Pesten, vagy környékén jó, és korrekt szerelő -variátorszíj márkája,beszerzési lehetőség -bontott alkatrészek Milyen olajat tegyek bele? Milyen fékbetét ajánlotok előre? Szükségem lenne jó, nem feltétlenül új, de márkás hátsó gumira, csomagtartó keret platnival is kellene. Érdemes e kitisztíttatni a karburátort, gyertyát csréltetni, az milyen paraméterekkel kell rendelkezzen... Tökéletesen működik egyébként a motor, szép, egyenletes motorhangja van, jól gyorsul...Kb 100 km-t mentem vele eddig, kb. 3-3,4 l a fogyasztása. Ezek ellenére, a leírtakat érdemes e megcsináltatnom? Még annyi, hogy a szereléshez nem értek,.... csupán csak szeretem a motorokat. Előre is köszönöm a segítségeteket. |
© symbi | 2014. feb. 22. 18:53 | Válasz | #5956 |
Köszi szépen mindenkinek!
|
|
|
|