Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Majesty YP 250
Yamaha Majesty YP250

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


 © juhász béla2014. márc. 14. 19:48 | Válasz | #6055 
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

tamas2014. márc. 14. 17:53 | Válasz | #6054 
Keress egy olyan bitet, ami még most sem megy bele. Kalapács segítségével (ne Samuval!) kényszerítsd bele és úgy próbáld. A kocogtatás eleve segít, mert a menetet jobb esetben elszakítja, elmozgatja a furattól. Próbáld kicsit húzni-engedni, húzni-engedni. Ne használj gagyi, kockasajtból kifaragott szerszámot, mert az minden probléma alapja...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Herold2014. márc. 14. 16:41 | Válasz | #6053 
Mint írtam, bele van sütve...
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

 © Herold2014. márc. 14. 16:39 | Válasz | #6052 
Fúrd le. Vagyis kérdésedből indulva inkább bízd olyanra aki csinált már ilyet.
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

 © Tamas_812014. márc. 14. 14:43 | Válasz | #6051 
Sziasztok

Lassan agyvérzést kapok, a féktartály egyik kis csavarja nem akar kijönni és már teljesen elfaragtam. Másfél órája küzdök vele, lehet valamit kezdeni egy elfaragott fejű csavarral vagy telefonáljak bontóba és keressek másik fékolaj tartályt?

tamas2014. márc. 14. 14:39 | Válasz | #6050 
Bele van öntve. Kinyomni, sajtolni nem tudod.
A másik az, hogy vannak benne olyan nyílások, amik a rezgést hivatottak elnyelni.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsé2014. márc. 14. 14:18 | Válasz | #6049 
Ebben lehet úgy cserélni a belét, mint pl egy autó lengőkajában?

 © Herold2014. márc. 14. 13:16 | Válasz | #6048 
Ha szöget nem is tudok, de tedd rá az idomokat, az behatárol mindent.
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

 © Tamas_812014. márc. 14. 13:12 | Válasz | #6047 
Köszönöm, közben rájöttem, hogy az alsó kormànyburkolat adja fixen a szöget...

 © Herold2014. márc. 14. 13:11 | Válasz | #6046 
Bontós Miska is tud adni, én tőle vettem, 7pénz volt tavaly. Azt csak halkan merem megjegyezni, hogy pont olyan szakadt volt a gumi benne, mint az ényémben.
Nem teli, hanem csillag alakban van belesütve a gumi, ezért csak gyáriban kapható. Amit mi csináltatunk, az a teli, egyszerűen ezt tudják megcsinálni.
Azt sem árt tudni, hogy alapjáraton úgy fog rezegni tőle az egész gép, mintha egy V2-es csöbleg rázná...
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

 © Tamas_812014. márc. 14. 13:03 | Válasz | #6045 
Sziasztok
Épp itt állok a moci mellett szerelés közben és elakadtam...
Cserélném ki a kormányt vissza a gyárira erről a sport csodáról amivel vettem. A kérdésem az lenne, hogy a gyárinak kb hány fokos szögben kell állnia a kormánytartóban ha berögzítem?
Sajnos gyári Maján nem ültem, így max képek alapján tudok állítani.
Köszönöm

tamas2014. márc. 14. 10:17 | Válasz | #6044 
Én is!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsé2014. márc. 14. 10:06 | Válasz | #6043 
Az lesz az! Írtam köszi!

tamas2014. márc. 14. 09:00 | Válasz | #6042 
Szoktam mondani ilyen esetekben, ha nem vagy biztos a dolgokban, egyszerre csak egye cseréljt! Ez sem lesz olcsó... Talán Juhász Bélának van, írj egy mailt.
A linket nem tudtam megnyitni.
Ez kb 10-15cm hosszú, a végén két keménygumi bakkal amik csőben vannak öntve.
Ne nagyon használd igy, mert a lógás minen egyébb tartószerkezetet is fölös mozgásra kényszerít!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsé2014. márc. 14. 08:43 | Válasz | #6041 
Ha jól vadásztam ő lesz az :kutyacsontszilent

Tipp a beszerzésre?

 © Zsé2014. márc. 14. 08:03 | Válasz | #6040 
Ez bejött!Bár a másik szilentet nem látom, de a kutyacsont szerű szilent(?) egyértelmű cserés, gondolom akkor a másik is. Sokan nem mertem menni vele, mert ugye még se jogsi se rendszám, de a kormány nem szitált. Tegnap rákerültek az új gumedlik, ma kerülök vele egyet, és kipróbálom ezt is. Köszi a tanácsot!

 © Herold2014. márc. 13. 16:51 | Válasz | #6039 
Nekem is ilyen volt, de csak teljes (és túl)terhelésnél. De inkább a nyomvájútól vert a víz, mert ott biztos össze-vissza ment. Kapott teliszilentes kutyacsontot, meg pogácsát előre és láss csodát egyenesen megy. De mondom, nekem csak utassal és sok csomaggal tette ezt.
A szitálás más téma. Doboz és túraplekó nélkül nem szitál. Azokkal viszont igen. Tehettem én bármit a kormánycsapággyal, meg bármivel. A jelenség motorféknél elengedett kormánynál érezhető, kb 60 és 40 között. De mivel a kormányt fogni kell, mondhatni elméleti a probléma.
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

Sanci2014. márc. 13. 15:15 | Válasz | #6038 
... és láss csodát: Vakok között, (továbbra is) félszemű a király!
Ha egység van, nincs kétség!

tamas2014. márc. 13. 14:21 | Válasz | #6037 
Tedd fel középsztenderre, majd a hátsó kereket fogd meg a sárvédő felől (a lámpa alatt) és próbáld meg keresztirányba megmozgatni.
Ha sikerül, baj van. Akkor valamelyik szilent megadta magát. Kormány nem szitál ha elengeded?
A letöltèsekben van teleszkóp felújítási doksi.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Bertalan Tibor2014. márc. 13. 13:27 | Válasz | #6036 
Zsé, a lengéscsillapitó felújitásáról szeretnék kérni infókat, én is készülök rá, elsősorban anyagilag.

 © Zsé2014. márc. 13. 08:37 | Válasz | #6035 
Első lengéscsillapító felújítása indul a héten, viszont van valami amit nem értek. Mivel nektek nagyobb a tapasztalat, gondolom hamar megoldjátok Gázadásnál olyan érzésem van, mintha nem egy nyomvonalon haladna a gép. Egyébként igen. Nem húz nem dönt magától stb. Csak nagy gáznál indul oldalra.Motortartó szilent?

talicskas2014. márc. 12. 23:51 | Válasz | #6034 
Fogd a nyuszira :-)
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © pirovits tas2014. márc. 12. 23:28 | Válasz | #6033 

HÁÁT IGEN a nap nagy részében azon gondolkoztam hogyan fogom ezt a baromságot kimagyarázni. Ebből a szarból nem tudom ki húzni magam. Csak, hogy rontsak a helyzeten 2007 óta van meg a gép, és nem voltam semmilyen tudatmodosító szer befolyása alatt. De mentem a menthetetlent. Éjjel fél 1-kor fejeztem be az olajcserét, és valóban össze akadhattak a bitek itt bent, talán a szokásos autó indítási programnál, nem akart az Istenért se öninditozni a kulcsal. Mindenesetre reggel úgy mentem ki hogy még egyszer megpróbálom HÁTHA LESZ VALAMI:) beraktam a kulcsot elfordítotam, megnyomtam a gombot beindult és azóta ég a pofám. Azért köszönöm a mérsékelt válaszreakciót. Száz szónak is egy a vége, MEGOLDOTTAM a problémát, ha bármilyen műszaki nehézségeitek lenne, mint például tükör állítás vagy szelepsapka fel-le tekerés vagy kormány forgatás jobbra-balra. Csak szoljatok:)

 © jasa2014. márc. 12. 21:28 | Válasz | #6032 
...bár lehet, hogy tanul belőle (?)
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

tamas2014. márc. 12. 21:14 | Válasz | #6031 
Igen ám, csak Tas problémáját ezzel nem oldjuk meg, csak biztosítjuk róla, hogy egy rakás hülyétől vár segítséget...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © jasa2014. márc. 12. 21:00 | Válasz | #6030 
Lám-lám egy ártatlan beírás (#6012) milyen őszinteségi rohamot vált mindenkiből....
(egy mondás szerint: az a jó, ha van mire szerénynek lenni)
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

meszizs2014. márc. 12. 20:50 | Válasz | #6029 
MIX lesz!
A "nagybajszú" is kiizzadt a tologatástól, mert nem ismerte a vészleállító gombot!
Ha utolért volna, akkor tutira kettéhasított volna!
Még mindig kapkod a levegőért!
1996-os Majesty 250

 © Herold2014. márc. 12. 20:48 | Válasz | #6028 
Valóban megfelelőképp nem vagyok normális!
Ráadásul direkt hajtottam ki, hogy amikor szedem le az idomot, nehogy megkarcoljam.
Jó másfél óra tanácstalanság volt az agyatlanság ára. Nagyon szerettem volna hibáztatni valakit, de csak én voltam a közelben.
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

Ifj. Posta Sándor2014. márc. 12. 20:31 | Válasz | #6027 
Ebből is látszik mekkora Király vagy. Semmit nem bízol a véletlenre.
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

 © Herold2014. márc. 12. 20:29 | Válasz | #6026 
Én most a tavaszi ébresztésnél jártam úgy, hogy néma volt a motor. Akksi jó, az ősszel minden működött, hát elő a multimétert hová lészen vajon az áram... A lényeg, hogy kapcsolók szétszed, relé ellenőriz, biztosíték ellenőriz, sőt cserél, aztán valamiért átballagok a motor másik oldalára és lám nyitva az oldalsztender. De legalább az összes csati le van kezelve!
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

Ifj. Posta Sándor2014. márc. 12. 20:26 | Válasz | #6025 
Igy már én is jártam. Az utca végéről jöttem vissza ami kb 200m. Addig azon agyaltam mi nem stimmel és miért hangos minden. Aztán szépen lassan leesett. :)
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

 © Pazo2014. márc. 12. 20:08 | Válasz | #6024 
tel.sz: 06 30 445 85 96

 © satyapapa2014. márc. 12. 20:00 | Válasz | #6023 
Elindultam otthonról a majával és csodálkoztam hogy milyen hangos lett.Kb 100méter után vettem észre hogy csak a simax van rajtam,sisak nincs.
06304373303-vagyok elérhetö

 © Pazo2014. márc. 12. 19:25 | Válasz | #6022 
Én pl. szombaton úgy jártam, hogy egy piros lámpánál azt vettem észre, hogy le állt a motor. Megijedtem, ránézek a leállító gombra, le volt kapcsolva. Nem tudom, miért állítottam le.
tel.sz: 06 30 445 85 96

tamas2014. márc. 12. 19:24 | Válasz | #6021 
Látom, emlékszel!
Akivel nem történt hasonló, az hazudik! De ez tök normális.
Már nem az ha hazudik, hanem ha tagadja...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Ifj. Posta Sándor2014. márc. 12. 19:04 | Válasz | #6020 
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

tamas2014. márc. 12. 18:36 | Válasz | #6019 
Eleven emlék, mikor egy Clubtársunk tavasszal meglepve tapasztalta hogy nincs tompított fény és távolsági sem, csak helyzetjelző és fénykürt... Kisakkoztuk, hogy kettőt kel tolni a világításkapcsolón!
Velem is minden alkalommal megtörténik hogy nyitott oldalsztenderrel próbálok indítani, mikor szerelgetek... Az ember önkéntelenül elkövet hibákat. Ismerek egy soproni fickót, nem tudta indítani az XJR-jét, csak öt perc gondolkodás, kutakodás, matatás után jött rá, nini, sebességben van a gepsárkány!
Nagy ésszel csak nagyot lehet tévedni!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Ifj. Posta Sándor2014. márc. 12. 16:17 | Válasz | #6018 
Kedves Tamás!

Megragadva az alkalmat szeretném megköszönni a 6013-as hozzászólásodban feltett kérdéseidet, melyekkel sikerült eloszlatnod azon kétségbeejtő aggájaimat, melyek épelméjűségembe vetett hitemet próbálták megingatni a 6012-es hozzászólásban leírtak, számomra értelmezhetetlen sorozata által, és egyben eme kétejek közötti vergődésben történő egyedüllétemet is kizárják. Csak hálás szívvel és odaadó csodálattal tudok nagyságod előtt leborulni, és nevedet a legnagyobb gondolkodók között említeni.

Köszönöm!
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

talicskas2014. márc. 12. 10:05 | Válasz | #6017 
Elnézést! Karakterek megzavarodtak! Jav.: gázkar alatt a start indító gomb megnyomásával.
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

talicskas2014. márc. 12. 10:02 | Válasz | #6016 
Ahogy Tamás Írja, a gyujtáskapcsoló az csak gyujtáskapcsoló! Indítás csak a gát kar alatti start gombák! És persze indítózni csak akkor lehet, ha a fékkar annyira be van húzva, hogy a féklámpa világít! Vagyis a fékkapcsoló kapcsol!
Az olajcsere periódus nullázásának leírását a korábbi írásokban megleled.
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © Pazo2014. márc. 12. 09:22 | Válasz | #6015 
Ezt én sem értem.
tel.sz: 06 30 445 85 96

 © Tamas_812014. márc. 12. 09:02 | Válasz | #6014 
Nagyon köszönöm a tartalmas leírást,ha ilyen szép napsütés lesz délután is akkor nekiesek a szerelésnek.

tamas2014. márc. 12. 05:13 | Válasz | #6013 
Szia!
Jól érzem amit írsz? A kulccsal próbálsz indítani? Nem a gázmarkolaton lévő gombbal...? Sztender zàrva van? Vészleállító alaphelyzetben?
Mit takar hogy a folyamatosan világító olajlámpa kiiktatása...?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © pirovits tas2014. márc. 12. 00:55 | Válasz | #6012 
Sziasztok!
A segítségetekre van szükségem.
96-os 250-es majám van, most akartam felébreszteni a téli álmából, egy olaj cserével. Aztán próbáltam újra indítani, de csak a gyújtásig tudom eltekerni a kulcsot öninditozni már nem tudok. Pont most romlik el a gyújtáskapcsolótól kezdve még egyéb összeesküvés elméletig jutottam el. ez a folyamatosan világító olajlámpa szokásos ki iktatása közben történt. A segítséget előre is köszönöm.

tamas2014. márc. 11. 22:39 | Válasz | #6011 
Úgy van ahogy Robi írta.
Ezek mind kétdugattyús fékek.
Én fékolajjal mostam ki. Leakasztottam a helyéről, az egyik munkahengerre tettem egy szorítót hogy ne tudjon mozdulni. A másikat a fékkarral óvatosan kijárattam. Arra vigyázz, ki ne préseld teljesen, mert akkor lesz baj! Ezután fékolajjal és ronggyal addig törölgettem, míg teljesen tiszta nem lett a dugyattyú oldala. Majd úgy fordítottam, hogy a dugattyú oldalára felkent fékolaj be tudjon szivárogni a henger fala és a dugattyú közé. Addig nyüstöltem (első alkalommal szorítóval) mig vissza nem ment a helyére ütközésig. Aztán a másik következett. Addig ismételtem felváltva, míg az egyik munkahengerrel (a külső holtpontról betolva) a másikat ki nem tudtam tolni könnyedén a helyéről. Nem öt perces munka...
Amire figyelj: a fékolaj tartályából ki ne fogyjon az olaj. A kormányt rögzítsd, mert ha leveszed az olajtartály fedelét és lökdösöd, rángatod a motort, könnyen a nyakadba folyik a lé... Figyeld miután a nagyobb munkahengert kipiszkáltad mennyi olaj van a tartályba, mert ha sokat öntessz utána, mikor visszanyomod, a nyakadba folyik. Arra is figyelj hogy ha hirtelen beszalad a dugattyú, fönt gejzír tör fel, DOT-4-es...
Ha kész, pucold meg a vezető csavarok furatait, ide remek a féktisztító spray. Ne használj olyan oldószert, amitől a gumi alkatrészek megduzzadhatnak. Nekem ez a tudatlanságom egy komplett féknyeregbe került...
A csavarokat nagyon vékonyan zsírozd le, olyan zsírral ami nem bántja a gumi porvédőket. (Ha sok a zsír, nehezen jár majd.)Azokra amúgy is nagyon vigyázz, nem mai gyerekek, ha elszakítod, törheted a fejed!
A két fékbetét tartó lemezkét is nagyon óvatosan vedd ki és tedd vissza. Fékolaj festett felületre ne kerüljön!
Ha végeztél, cseréld le a fékolajat és légtelenísd a rendszert. A fékbetéteket üveglapra fektetett csiszolóvászonnal szoktam síkba húzni. A tarcsát zsírtalanítsd összerakás előtt.
Asszem ennyi...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Kiss Róbert2014. márc. 11. 21:52 | Válasz | #6010 
Ha 97-98-as,akkor 2 dugattyús(nem szemben lévő,úszónyerges) az első fék!

 © Tamas_812014. márc. 11. 21:18 | Válasz | #6009 
Köszi az ötletet, az gép 98-as (97-es) nem dx. Nem tudom, hogy úszó vagy 2 munkahengeres, de így tuti nem fogom használni, szétszedem darabokra és kitakarítom.
Tamás,Te mivel takarítottad a féknyerget? Féktisztítóval vagy brigiciollal vagy egyéb szerrel?

tamas2014. márc. 11. 20:36 | Válasz | #6008 
Én rendszeresen takarítgattam a féknyerget. Érdekes, hogy a T-MAX-é szinte ugyan az, de az nem rakoncátlankodik...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2014. márc. 11. 20:00 | Válasz | #6007 
Ma olyat tettünk, amit nem igazán illik! [#ejnye1
Mivel kiderült, hogy hamarosan lejár a műszakim, így kitoltam -volna- a garázsból a Maját!
Nehezen akart mozdulni!
Tök lapos első kerék!
Aztán ha már kivettem, akkor úgy gondoltam, hogy nincs mit veszteni alapon megnézetem a féktárcsát, mert a múltkori műszakin is azt mondták, hogy valószínűleg üt, mert pulzál a fékkar és a fékpad is azt jelzi, hogy nem igazán a legjobb!
De protekció mindig van!!

Így féktárcsa le és felszabályoztuk!
A gumit felpumpáltuk.
Így most várom a holnapi napot, hogy mi is lesz a gumival, mert elvileg vízzel ellenőrizve nem ereszt!
A féktárcsát meg a tesztkör után fogom megtudni, hogy jó lett vagy csere!?

A felfekvő felülethez viszonyítva sajnos volt benne ütés és ez okozhatta a folyamatos "köszörülő" hangot!
Várom, hogy mit alkottunk??
1996-os Majesty 250

TopJoe2014. márc. 11. 19:18 | Válasz | #6006 
1. Ha úszó féknyerges akkor lehet, hogy nem " úszik " ill. nem mozog a tengelyén jobbra-balra.
2.Ha 2 munkahenger van a féknyeregben ( jobbról-balról ) lehet, hogy az egyik be van rohadva.
Valami ilyen gondok lehetnek.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © Kiss Róbert2014. márc. 11. 18:34 | Válasz | #6005 
Nállam ez rendszeres volt,nem tudtam rájönni a hibára!

 © Tamas_812014. márc. 11. 18:15 | Válasz | #6004 
Sziasztok

Kicseréltem ma a hátsó kereket és ha már a közelbe voltak a célszerszámok megnéztem az első féket is,mert igen gyengécskének találom.
Szétszedés után egy elég érdekes dolgot tapasztaltam, a belső fékbetéten a fékanyag (nem tudom a nevét) 3-4 mm volt, viszont a külső betéten meg jóformán semmi. Ilyet még életemben nem láttam, hogy nem egyenletesen kopik a két betét.
Van ötletetek mitől lehet ez?

LUI782014. márc. 11. 07:57 | Válasz | #6003 
Köszi az adatokat. A többit írom a "Majesty villamosság" részhez.
2001-es Majesty 250
Lui

tamas2014. márc. 10. 20:17 | Válasz | #6002 
A 250-es Majesty híres arról hogy,, alultölt". Mikor rátettem a voltmérőt, meglepve tapasztaltam, hogy ahogy emelkedik a fordulat, úgy jön vissza a töltőáram 13,7-8V-ra... Alapjáraton okés.
Szóval műszer, megmér, meglàt...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. márc. 10. 16:33 | Válasz | #6001 
A maja töltése 14,2-14,4 V környéke..,
Ha ujj az akksi akkor 10-12órát egyhuzamban kellet volna külső töltővel tölteni.És utána be a gépbe.Ha jól emlékszem 2-3 töltés után éri ell az akksi a rendes üzemét.
Esetleg hibaforrás lehet még az öninditó,mert ha nagyon elvan koszolódva, akkor sok áramot elszipkázik és a gyújtáshoz más kevés a feszültség.Megkel tisztitani,bezsirozni.De ezt az elektromosságban okosabbak jobban tudják, majd leirják.
Esetleg az akksi lehet gyárilag kaka...Én is igy jártam,a MésziZs barátom cserélte ki ujjra-az ujjat.
06304373303-vagyok elérhetö

LUI782014. márc. 10. 11:50 | Válasz | #6000 
Az akksim nincs a helyzet magaslatán, bár az eladó azt mondta garanciális. Ha nem szakszervíz üzemeli be, akkor is van garancia?
Ill. Ha járó motornál szeretném megnézni a töltést mennyinek kell lennie, hogy kizárjam a hibaforrások közűl? Azt csinálja, hogy ha két napnál tovább áll, nem indult. Bikázás reggel, de meló után indul. Ezt produkálta feltőltés után is.
2001-es Majesty 250
Lui

Bertalan Tibor2014. márc. 02. 18:18 | Válasz | #5999 
Az én majám kuplungjával tegnap Sutyi csodát tett áldom a türelmét és a kezeit, már csak néhány kisebb szerviz : 1. szelepszár szimering, 2. vario tárcsa csere, 3. első teló szimering és olaj csere és jöhet az élvezet

tamas2014. márc. 01. 20:30 | Válasz | #5998 
Ha veszed a fáradtságot és a letölthető dokumentumok között megkeresed a 250-esek között a kuplungjavítást Zsolt tollából, szerintem meg is oldod!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. márc. 01. 20:06 | Válasz | #5997 
ha felmelegíted az anyát pl hőlégfúvóval, akkor könnyebben lejön,,a tengelyvégre tegyél egy megfelelő méretű fém lapot,hogy elvezesse a hőt az anya felé Kb 100ft-os méretű (talán...)
Én az anyát összeszerelésnél is megszoktam jól melegíteni,úgy húzom meg,,Egyébként 60Nm kell meghúzni.
06304373303-vagyok elérhetö

LUI782014. márc. 01. 19:53 | Válasz | #5996 
A görgőbe az eladó szerint 3.000 km. van. Még nem szedtem szét kuplungot és egyedül nem is látnék hozzá. Ha cserélném a harangot és magát a kuplungot is az anyagilag húzós lenne gondolom. Minden kép kell légkulcs a leszedéshez? Ha arra járok, nem ártana megnézném a variót sem. Az 50cc tapasztalataim alapján légkulcs nélkül nagyon macerás a szerelése.
2001-es Majesty 250
Lui

tamas2014. márc. 01. 19:23 | Válasz | #5995 
Ezt nagy valószínűséggel a kuplung ferrodolrétegének egyenetlen kopása okozza, ami nagy valószínűséggel együttjár a kuplungharang ovalitásával. Én azt javaslom, vedd le a harangot, csiszold meg a kuplung kopórétegét 80-as vászonnal, és szabályoztasd fel a harangot. Így tuti a dolog. Mérd meg a kopóréteg vastagságát is. 0,5mm alatt gáz...
Másik oka a variogörgők kopása lehet, de előbb a kuplungot zongorázd végig.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

LUI782014. márc. 01. 19:10 | Válasz | #5994 
Sziasztok urak!
Ma gurúltam utassal a háta mögött és azt vettem észre, hogy indulásnál berezonál. Lehet, hogy kuplung baja van? Egy személlyel is csinálja, de annyira nem észrevehető mint utassal. Mit tanácsoltok? Ha elindulok, akkor már nem tapasztalom a jelenséget.
2001-es Majesty 250
Lui

tamas2014. feb. 26. 21:06 | Válasz | #5993 
Akksis szaküzletben olcsóbb, ez nyilvánvaló, ráadásul alkudozhatsz is ha szerencsés vagy...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

trans852014. feb. 26. 20:56 | Válasz | #5992 
Köszi mindenkinek, Lui amit feltettél ugyan az amit néztem, de drágább mint itt Kanizsán. (Metroman Kft)

tamas2014. feb. 26. 15:24 | Válasz | #5991 
Ja...
Önindítóval mehetnék a Kanizsára ha mechanikus kuplungom lenne...

OFF!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

talicskas2014. feb. 26. 15:16 | Válasz | #5990 
Tegyél bele olyan akkumulátort, mint amilyen a Tyti- nek van. ;-) a bukód helyére beférne!!!
( ezek után új dimenziók nyilnának meg.... hibrid- T-Max :-O
azért azt tudni kell, az övé 250-es...
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

LUI782014. feb. 26. 13:30 | Válasz | #5989 
Felraktam az ALKATRÉSZBÁZIS-ra linket riasztóaksikról. Jó áron vannak és valóban sokáig bírják.
2001-es Majesty 250
Lui

tamas2014. feb. 26. 12:22 | Válasz | #5988 
Csinálj egy köztes vezetéket és a gyári csati megmarad érintetlenül
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

trans852014. feb. 26. 11:11 | Válasz | #5987 
Én is kötöttem rá riasztót, lehet az szíjja le. Lehet lekötöm róla amíg nem jön a motoros szezon.
Most néztem 4220Ft-ért van nálunk riasztóaksi 7,2Ah-s, csak ár kell forrasztani a csatlakozást.

tamas2014. feb. 26. 10:58 | Válasz | #5986 
Én amivel vettem, kinyirtam... Eleve gyenge volt.
Tipp alapján vettem 7Ah-s riasztóakksit, 4 évig használtam, azzal adtam el két éve, még most is az van benne.
A normál motorakksikról nincs ilyen tapasztalatom, ami a T-MAX -ban van, 3 hét ácsorgás után töltésre szorul, pedig Varta. Szerintem a riasztó megszívja nyugalmi állapotban, tehát nem az akku hibája. Amúgy jó, csak drága...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Pazo2014. feb. 26. 10:53 | Válasz | #5985 
Persze,akkor majd 3hétig is kibírja. Az enyém is ilyen, veszek bele riasztó akksit. most banner van.
tel.sz: 06 30 445 85 96

trans852014. feb. 26. 09:44 | Válasz | #5984 
Nektek a 250-esbe meddig húzza az akkumulátor? Nekem ez 3 éves, 2 hete töltöttem fel, de ma már nem indult a gép. Valószínűleg kukáznom kell az akkut. Vagy ha kijön a jóidő még életre kelhet?

LUI782014. feb. 25. 12:14 | Válasz | #5983 
Köszi, írok.
2001-es Majesty 250
Lui

 © Karcsi2014. feb. 25. 12:13 | Válasz | #5982 
Persze...csak nyugodtan...
"Magyar Égen Magyar Isten, Motorosnak Párja nincsen"

LUI782014. feb. 25. 12:10 | Válasz | #5981 
Szia Karcsi!
Köszönöm az infót. Írhatok a privát címedre?
A volt Majáddal kapcsolatosan.
2001-es Majesty 250
Lui

 © Karcsi2014. feb. 25. 11:55 | Válasz | #5980 
Ha jól emlékezem, akkor Osan Iminek van , de, hogy melyik azt nem tudom.
A telcsi száma: 06304384331
Egy hívást megér..
"Magyar Égen Magyar Isten, Motorosnak Párja nincsen"

tamas2014. feb. 25. 11:19 | Válasz | #5979 
Ez relativ.
Ásd bele magad a neten a témába, de pár napja is volt valakinek eladó 250-es féktárcsája. Keresgélj.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

LUI782014. feb. 25. 11:00 | Válasz | #5978 
Köszi Tamás. Hol és milyet érdemes venni, mert a Boltok, bontók, ezermesterek és ALKATRÉSZBÁZIS-on
sok mindent találtam, de konkrétumot nem. Vagy csak átfutottam felette?
2001-es Majesty 250
Lui

tamas2014. feb. 25. 10:31 | Válasz | #5977 
Ne csináld, motor féktárcsát nem szerencsés szabályoztatni. Túl vékony.
Van akinek bejött, de én nem ajánlom!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

LUI782014. feb. 25. 10:14 | Válasz | #5976 
Van valakinek tapasztalata féktárcsa szabályzással kapcsolatosan? Azt néztem, hogy a hátsó igen hullámos és gondoltam rákérdezek a felszabályzásra. Megéri vagy inkább hanyagoljam a dolgot?
2001-es Majesty 250
Lui

tamas2014. feb. 24. 11:02 | Válasz | #5975 
Majd megszokod!
Baj nincs, mindenkinél előfordul ez.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

LUI782014. feb. 24. 09:11 | Válasz | #5974 
Elnézèst kèrek mindemkitől a helytelen hasznàlatèrt. Igèrem, oda figyelek.
2001-es Majesty 250
Lui

tamas2014. feb. 23. 21:06 | Válasz | #5973 
Passat észrevétele teljesen indokolt.
De más dolog OFF-olni egy topicot azért mert valaki akaratlanul újként rosszhelyre ír, és más dolog megfütyülni a moderátor figyelmeztetését!
Nem kellenek rendfenntartók, ha hajlandóak vagyunk mi magunk fenntartani a rendet. Nyomatékosan megkérek mindenkit, figyeljen oda mind a magára, mind a többi fórumozóra.

Köszönöm!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © passat522014. feb. 23. 20:11 | Válasz | #5972 
Úgy döntöttem, hogy szarok rá mit hova írtok! Vannak még rajtam kívül moderátorok akiknek szintén dolga lenne mit, miért és hova!
A 400-ast igyekszem rendbe tartani!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

oborzilió2014. feb. 23. 20:01 | Válasz | #5971 
Te mázlista olyan tuti ez a motor,hogy öröm rá nézni.

meszizs2014. feb. 23. 19:52 | Válasz | #5970 
Tudom én is, hogy MIX!
Töröld le vagy rakjad át!
De sajnos úgy gondoltam, ha már itt a kérdés, akkor a választ is ide teszem, bár ez már nem 250ccm!!!
Nem sértesz meg, ha rendbe rakod a hibáinkat!!
Köszi
1996-os Majesty 250

 © passat522014. feb. 23. 18:49 | Válasz | #5969 
LUI. A zenének a Rádiós dolgok (adóvevők, utasbeszélők, kommunikáció), zenei rendszerek topikban van a helye!!!
Zsolti! Szép a motorod és sajnálom is kitörölni innen!
Egyre nagyobb a káosz!
TESSÉK MINDENKINEK ODAFIGYELNI MIT HOVA KELL ÍRNI!!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © satyapapa2014. feb. 23. 17:57 | Válasz | #5968 
Mix-be
06304373303-vagyok elérhetö

 © Pazo2014. feb. 23. 17:54 | Válasz | #5967 
Nekem ilyenem van.
tel.sz: 06 30 445 85 96

meszizs2014. feb. 23. 17:35 | Válasz | #5966 
Mindenki másképp csinálja!
Nekem így van megoldva a zenei kérdés!



1996-os Majesty 250

gábor2014. feb. 23. 17:28 | Válasz | #5965 
Ezt az Ebay-n feleennyiért megkapod és ingyen postázzák.
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

tamas2014. feb. 23. 17:15 | Válasz | #5964 
Mavrik Papa! :-)
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. feb. 23. 17:04 | Válasz | #5963 
Varió szij márka javaslat, 250majához.
-
Dayko,Bando, mitsuboshi,
06304373303-vagyok elérhetö

 © satyapapa2014. feb. 23. 16:52 | Válasz | #5962 
Csepel mellet halásztelken lakom,és szivesen segitek.Elég sokan szoktak hozzám jönni,és itt nálunk van még Yamaha motorszerelö mester is .Ö föszerelö volt a yamaha márkakereskedésben (Juhász.)
Prima szakember ,évek óta ismerjük.
-
Varioszij- kb 10ezer ft ,Athéna szij olcsób de NEMjavaslom.
-Olaj 10w-40,pl castrol,mobil 1, repsol,
Bontott alkatrész,és gumi Mravik MIsitöl postán is küld..
Javaslok egy alapos tisztitást a variátornál, a levegö szürönél,talán egy ujj gyertya is .És jöhet a szezon.
06304373303-vagyok elérhetö

LUI782014. feb. 23. 16:44 | Válasz | #5961 
Ezt most találtam, jópofa és jól is néz ki.

http://www.autoalkatresz.hu/motorkerekpar-elektromos_alkatreszek/tuning_alkatreszek/univerzalis_motorra_radio_mp3_csatlakozoval-591554
2001-es Majesty 250
Lui

tamas2014. feb. 23. 14:19 | Válasz | #5960 
Szívem szerint azt mondanám, egyelőre semmit. Használd, figyeld az olajszintet, (azt persze cseréld is le) a fogyasztást, hűtőfolyadékot, a motor működését.
Szervezz egy talit a környékeden lakókkal, szerencsédre Pesten vannak legtöbben.

Mellesleg, alig 9 napja pont ugyanilyen kérdést találsz a #5874-alatt... Ja, meg a válaszokat...
Van hogy a sportoldallal érdemes kezdeni :-D
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © zoli2014. feb. 23. 13:54 | Válasz | #5959 
Es korekt aron dolgozik.

 © zoli2014. feb. 23. 13:52 | Válasz | #5958 
Hello, van egy nagyon megbizhato szerelom nagyrobeszokkal foglalkozik. Bubapesten a 18-kerben van.

 © György2014. feb. 23. 13:08 | Válasz | #5957 
Üdvözlök Mindenkit! Múlt héten vásároltam egy 250-es Majesty-t (2004-es évjáratú) és ezzel kapcsolatban lenne pár kérdésem.
Elkezdtem az elejétől olvasni a topicot,de mivel rengeteg hozzászólás van, még messze tartok a végétől, úgyhogy elnézést ha olyat kérdezek amire a válasz már megtalálható itt.
A becsületes régi tulaj szerint, amióta Ő behozta a motort (2010-ben) az országba, csak használta, az olajcserén kívül semmit nem cserélt rajta, és semmi baja nem volt a motornak. Én szeretném alaposan átnézetni, felkészíttetni nagyobb utakra is, így amiben kérem a segítségeteket a következő:
-Pesten, vagy környékén jó, és korrekt szerelő
-variátorszíj márkája,beszerzési lehetőség
-bontott alkatrészek
Milyen olajat tegyek bele? Milyen fékbetét ajánlotok előre?
Szükségem lenne jó, nem feltétlenül új, de márkás hátsó gumira, csomagtartó keret platnival is kellene.
Érdemes e kitisztíttatni a karburátort, gyertyát csréltetni, az milyen paraméterekkel kell rendelkezzen...
Tökéletesen működik egyébként a motor, szép, egyenletes motorhangja van, jól gyorsul...Kb 100 km-t mentem vele eddig, kb. 3-3,4 l a fogyasztása.
Ezek ellenére, a leírtakat érdemes e megcsináltatnom?
Még annyi, hogy a szereléshez nem értek,.... csupán csak szeretem a motorokat.
Előre is köszönöm a segítségeteket.

 © symbi2014. feb. 22. 18:53 | Válasz | #5956 
Köszi szépen mindenkinek!


Első ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől