|
|
|
© passat52 | 2011. feb. 14. 20:44 | Válasz | #100 | ||
Majd a májusi talin megint kölcsönadom az enyémet és fájdíthatod a szivedet!
| |||
| |||
© Wiking | 2011. feb. 14. 20:52 | Válasz | #101 |
Én a variátor módosítást az 50-es honda dio-m bol tapasztaltam. Ott sem ment fel a szíj teljesen a variátor tetejére módosítás előtt. 8-10mm-re a tetejétől szép fekete lerakódás volt, és csak üresen ment fel oda a szíj (terheletlenül) Viszont módosítás után a szíj a teljes felületén mozgott a variátornak! A végsebesség kb 10-15 km/h-val nőtt, persze valamivel lasabban gyorsult, és némileg gyengébben hozott fel a domboldalon, de a 35-40 km/h szerintem teljesen baráti emelkedőnek felfelé 50ccm-töl 110kg plussz sújjal. Most ha ez a módosítást a 250-esen is megcsinálom akkor kétlem, hogy nem fog hasonlóképpen változni a dolog. Az hogy már az eleve méret alá kopott variátornál méretre szedjük a tengelyt 1értelmű, hogy nem lessz plussz teljesítménye a motornak. A diónál pl a blokkház belsejét kidörzsölte a szíj 1 helyen, mert annyira ki tudott mennia variátoron! Jó ott eleve kicsi volt a hely... |
2011. feb. 14. 21:13 | Válasz | #102 | |||
Józsikám! Én meg felteszlek a Nagy Vasra és azzal fogom fájdítani a te szívedet! Bár még darabokban van a blokkja, de remélem, hogy a talira az is össze fog állni! | |||
| |||
© satyapapa | 2011. feb. 25. 20:00 | Válasz | #103 | ||
Karbonos foliázás készités A kiválasztott alkatrészt nagyon megtisztitjuk felcsiszoljau 400-as vizes papirral,szárazra töröljük utána matt fekete spray-vel egyenletesen lefujjuk,nemlehet narancsos a felület.Száradás után (minden folyamat gumikesztyüs) a meritö kádban ellenörizzük a viz höfokát (28?)fok,ovatosan ráhelyezzük a folia vizezhetö oldalát!!A másik oldala amely az aktivátoros lesz,nem érheti viz mert azonnal tönkremegy,rendkivül egyenletesen,gyorsan befujjuk az aktivátorral a megfelelö oldalt,majd kivárjuk a (30?)másodpercet és elkezdjük a foliába helyezni az alkatrészt,Ez a folyamat határozot nem gyors,nem lassu mozdulattal történjen. A felülettöl fuggöen kell a meritést végezni kissé domboru süllyesztéssel.A merités után rögtön kivesszük a kádbol az alkatrészt és 5-10mperc mulva simma vizzel alaposan leöblitjük,majd száradni hagyjuk,majd végül lakkozzuk.(karosszéria lakk) Ha a kezünkre kerül a folia nemnagyon ártalmas ,de kurva nehezen lehet lesikálni.Az aktivátor nagyon agressziv anyag,fémet müanyagot nemnagyon kimél.A kezet kissé csipheti,,ezért is gumikesztyüs munka Gyakorlatilag minden szilárd jellegü,zsirmentes tárgyat lehet foliázni,bármilyen formát..A nem kivánt részt ki kell maszkolni. A meritö kádban lévö vizet töb egymás utáni munkánál is használható,de ajánlatos 4-5 merités után tisztára kicserélni, Amilyen szinre lefujtuka felületet karbonozás elött olyan szinü lesz a karbon minta alapja.. KB ennyi, | |||
|
© Jin_Ke | 2011. feb. 25. 20:08 | Válasz | #104 |
köszöntem mester | |
© satyapapa | 2011. feb. 25. 20:26 | Válasz | #105 | ||
A belinkelt részt látva szerintem szüken elég az a méretü folia,A foliázásnál természetesen körbe rákell hagyni a méretre 7-8cm,több keskeny felületet összelehet a negativ oldalakon ragaszto szalaggal(pl) egymás mellé fogatni és egyszerre,párhuzamosan meriteni Ez anyag takarékos de rutin kell hozzá.. Nehéz elsöre ,rutin nélkül jól meriteni.. Tanács,,,,,,?? egy müanyag lavorba töltsünk vizet,majd a tetejére öntsünk vákony rétegben (olaj,vagy lazur) festéket pl piros,kék,vagy más szint és ebbe probálhatunk csiszolt fenyö anyagokat meriteni Ez gyakorlásnak nem rossz és olcsob mint a foliás rutinszerzés. Ha a foliázás jól sikerül az oriási öröm és elégedetség mert magunk készitettünk egy nemes,és szép felületet amit sokan irigyelhetnek.. | |||
| |||
© Jin_Ke | 2011. feb. 25. 20:55 | Válasz | #106 |
köszönöm a tanácsokat a fóliázást nem én csinálom mert nem túl jó a kézügyességem ilyen téren, de bízom abban aki csinálni fogja :) amint kész van rakok képet :D | |
© satyapapa | 2011. feb. 26. 07:53 | Válasz | #107 | ||
Karbon (öntapadós)tapétát (jól nyulik) is lehet kapni,ez nem olyan sokoldalú,mint a vinil és a lakkozásra is nagyon kell figyelni. Egyszerübb dolgokra azonban fellrakható, könnyeb vele dolgozni, | |||
|
© Wiking | 2011. feb. 26. 19:24 | Válasz | #108 |
Jó dolog ez a vinil cuccos...felkeltettétek vele a figyelmem :D
|
© satyapapa | 2011. feb. 28. 18:08 | Válasz | #109 | ||
Szia JoCeta- Amint azt láthattad,tapasztalhattad a 140körüli sebesség elérhetö némi pénzel és rengeteg preciz munkával.Ugyanakkor tudnod kell hogy ezzel a sebességgel nemszabad visszaélni,rövid távú elözésekre azonban tuti.A 250-es maja jó,de nem erre készült. Amint jön a karbicsekes fickó megrendelem neked, kb 2hét alatt van kész.Utána eljösz a suhanóval és 2-3nap alatt kész a teljes tuning. Azthiszem mindent megdumáltunk,a telcsimet tudod,,De jó lenne ha bejelentkeznél a Klubunkba,van itt néhány jó szakember,föleg a villamosság amihez én gyatra vagyok.Szeretném ha a nyár elején bemutatnád itt a fiuknak a MÜALKOTÁST. | |||
|
© szabinyo | 2011. ápr. 03. 07:54 | Válasz | #110 |
Sziasztok.Madisonon akarnék dobot cserélni.Kaptam tegnap egy futura sportdobot.Hogy csináljam hogy utánna vissza is lehessen csinálni,az eredetire?Hol vágjam szét?
|
2011. ápr. 03. 08:54 | Válasz | #111 | |||
Mindenképp olyan helyen, ahol legkisebb a roncsolás és a régi helyzet visszaállítása a legegyszerűbb, pl, a cső és a dob csatlakozásának környékén. Bár én tutira nem venném le az eredetit, ha nincs szétesve! Akkora teljesítmény növekedés nem lesz, mint amekkorát növekedni fog a vasad hangja. Ezzel meg csak a környékedet fogod idegesíteni vagy magatokat egy hosszú távú gurigázás keretei között. De ezt Te tudod! Milyen idegesítő, amikor a csendet megtöri egy agyonbarmolt kipufogó! Jó munkát! De szerintem az ésszerűség határain belül varázsolj! | |||
| |||
2011. ápr. 03. 10:01 | Válasz | #112 | |||
Igen és a csapatban is a sor végére kerülnek rendszeresen a hangos motorok, hogy ott élvezzék egymás társaságát és tudják értékelni a saját és társaik kipufogódobja adta örömöt... Rögzítésre a rugós módszert alkalmazzák legtöbben, ezzel egy két mozdulat és ki is lehet cserélni a gyári dobra a sportdobot. Az eredetit el ne dobd! | |||
| |||
© Wiking | 2011. ápr. 03. 10:27 | Válasz | #113 |
Ha nem kell az eredeti add nekem! :D Enyém úgy is rozsdásodik itt-ott :P | |
© SPOJLERES | 2011. ápr. 03. 10:34 | Válasz | #114 |
Sztem jó hangja van ne baszd el
| |
© satyapapa | 2011. ápr. 03. 16:42 | Válasz | #115 | ||
Bizvást vannak akik a tuningot a sebességnövekedés miatt szolják le.((Vegyé nagyobb motort))Holott a tuning nem elsösorban erröl szól. Ha a gyári alapmodeltöl eltéröt modositunk az is már az.Legyen az kaszni,futómü motor stb A mi robogónknál sem az a cél hogy a végére gyorsabb legyen hanem hogy a 90-100-körüli tempot miképpen éri ell.Könnyedén vagy kinlódva,ha ezt tuningot precizen végezzük az elönyös lehet, mindenkép.Ha például70-nél elkezdünk elözni nem mindegy hogy ezt jó gyorsulással megtudjuk oldani vagy sem. A japán mérnökök a mi 250es gépeinket nem arra tervezték hogy felül rá egy 95kg domináns him,és annak 60 kilós kedvese rápakolnak még 20-25kiló cuccos dobozt és irány a hegyek.Ezt azért lássuk be.De ha már igy teszünk vannak a majánál olyan lehetöségek amivel ezt a terhelést simábban,károsodás mentesen lehet mozgatni.Sok apró modositás és némi pénz befektetés árán jóval dinamikusabbá lehet tenni. A F-1 sem elsödlegesen a végsebességröl, hanem a kigyorsitásokról a rövid fékutakról, a kanyarodásrol,légellenállásról szól.Ott 1-2 tized másodpercér a ""mamájukat is eladnák"" Nálunk se mindegy hogy egy kamion elözéséhez 150 vagy csak 100méter kell.60km/h sebességnél 1mp alatt kb 15métert haladunk.Ha 60ról csutka gázzal elözünk 100-ra,döntö hogy ehhez hány méter kell..És itt segithet egy okos tuning.Ami megoldható.. | |||
|
© szabinyo | 2011. ápr. 11. 18:50 | Válasz | #116 |
Sikerült a műtét!!!Miska által lett kipufogom amit kókányólhattam kedvemre.Szerencse hogy van 1 segítő édesapám.2en 2 óra alatt összeházasítottuk a rendszert.Szuper lett a hangja.
|
© SPOJLERES | 2011. ápr. 11. 20:05 | Válasz | #117 |
Ha nem esik holnap meghallgatom
| |
© szabinyo | 2011. ápr. 11. 21:14 | Válasz | #118 |
Egy kis izelítő holnapig. http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/kipufogo/malaguti-madison-kipuf-csere-85991 | |
2011. ápr. 11. 21:30 | Válasz | #119 | |||
És megy úgy minden tartományban, mint az eredeti kipuff-al?? mert mondhatni IGEN nehéz olyan kipufogót feltenni, ami hozza azokat a paramétereket, amiket alapból kell neki.. kíváncsian várom a menet tulajdonságait! "csak ha zavaróan hangos esetleg, akkor a csapat végén 125-el kemény lesz tartani a tempót:)" | |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. ápr. 12. 08:03 | Válasz | #120 |
150 es nem 125 Nem baj majd bevárjuk | |
© szabinyo | 2011. ápr. 14. 13:39 | Válasz | #121 |
Győzött az igazság,szemétbe a sportdobbal.
|
© jasa | 2011. ápr. 14. 14:02 | Válasz | #122 | ||
Örülök, hogy rájöttél. Ez a stílus egyszerűen NEM maxirobira való (sztem). Emlékeztek (? ) 3 éve az egri talin egyszerűen nem lehetett megmaradni a tűzpiros Gilera Nexus mögött... | |||
| |||
2011. ápr. 14. 14:33 | Válasz | #123 | |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. ápr. 14. 14:56 | Válasz | #124 |
Azért ne dobd nagyon messzire +oldjuk
| |
2011. ápr. 14. 14:57 | Válasz | #125 | |
Minek mentél mögötte..
| |
© SPOJLERES | 2011. ápr. 14. 15:14 | Válasz | #126 |
Vagy mért nem maradtál le 1km-t
| |
2011. ápr. 14. 15:28 | Válasz | #127 | |
© szabinyo | 2011. ápr. 14. 17:25 | Válasz | #128 |
Jó volt mig jo volt,csak az a baj a sufni tuning nem hosszú életű.És mivel nem szakműhelybe lett csinálva,hamar szétcsúszott az illesztésnél és nagyon csúf lett a hangja.Igyhát mehet a c' vágányra.
| |
© jasa | 2011. ápr. 15. 10:21 | Válasz | #129 | ||
Azért Guszti, mert CSAPATBAN gurultunk, mint ahogy Veled is fogunk, ha eljössz pl. Gelsére.... Egyébként pedig tényleg nagyon hangos volt (és nem csak szerintem), de nem bántottuk a gazdit. | |||
| |||
© Szomjas | 2011. nov. 28. 14:36 | Válasz | #130 | ||
|
2011. nov. 28. 16:36 | Válasz | #131 | |||
A fene tudja jók-e ezek a dolgok. De ha meg nem akarsz barkácsolni vegyél egy iridium gyertyát és 10 évre le van a gond.
| |||
| |||
2011. nov. 28. 20:10 | Válasz | #132 | |||
Ez nagyon jó, csak az a kérdés, hogy a gyertya elfér-e a helyén? Mert nem a Ladába szeretnénk betekerni! Próbálja meg az elkészítő ezt egy Golf IV 1,4 16V-be belerakni. Ott még a gyertyakulcsot is le kellett esztergáltatnom, hogy beférjünk, de gondolom az FZR és a Gold is ugyanebben a helyzetben van! Mindettől függetlenül, ahová be lehet rakni és barkácsoló kedvű a tulaj, ott biztosan jó ez a szerkezet. | |||
| |||
2011. nov. 28. 20:11 | Válasz | #133 | |||
Erről az iridiumról tudsz valami többet is írni, vagy keressek rá a google-ben? A kérdésem nem csak Neked szól, bárkitől elfogadom az értékes infókat! | |||
| |||
© satyapapa | 2011. nov. 28. 20:35 | Válasz | #134 | ||
Az iridium gyertya,föként a moderneb, teljesen elektromos rendszerü jármüvekhez javasolt.hagyományos jármüveknél elsösorban a csereidöszak kitolodása miatt javasolt.A tökéletes müködéséhez kifogástalan elektromos rendszer szükséges.ha ez a lehetöség adott,,akkor jelentösen javitani tudja a jármü üzembiztonságát,menettulajdonságát hatékonyságát.aránylag jó árban van kb 3500ft /db.
| |||
|
2011. nov. 28. 20:51 | Válasz | #135 | |||
Bizony ez igy van. nekem a B-be 2900 a pink-ben a sima gyertya de ugyanennyiért beszereztem egyet a neten iridiumosban. MésziZsnek: Az irídium, wolfram vagy platina elektródás gyertyák egyáltalán nem a szemfényvesztés kategóriába tartoznak, ezek elektródája magasabb hőmérsékletű lehet az öngyulladás veszélye nélkül, jobban tisztulnak, és az ív által okozott elektromos anyagvándorlásuk (eróziójuk) is sokkal kisebb, tehát hosszabb élettartamúak. Emellett nagyobb szikraintenzitásuk van sok kilométer futásteljesítmény után is, mint a hagyományos elektródás gyertyáknak. (motordoki) | |||
| |||
© juhász béla | 2011. nov. 28. 22:37 | Válasz | #136 | ||
Csak jótanácsként mondom hogy nézzetek utánna hogy az iridium gyertyákat milyen ellenállásu pipával érdemes használni,mert nem mindegy.
| |||
|
2011. nov. 29. 09:48 | Válasz | #137 | |||
Nekem volt (van) irridium gyertyám. 6000 km-t volt bent az idei szezonban de én (persze ez nem mérvadó) nem vettem észre semmi változást. Ezért kivettem (tartalékba pihen a polcon) és vissza raktam a régit. Béla. Mi van a pipa ellenállásával? Erről most hallok először. | |||
| |||
© juhász béla | 2011. nov. 29. 12:12 | Válasz | #138 | ||
Én ugy látom, hogy vannak akik találnak valami érdekeset a neten, bemásolják, és azt hiszik hogy az milyen jó. Vannak jók, de vannak rosszak is. Az hogy valamiről véleményt tudjunk mondani, ahhoz mindenféleképp agy tartós teszt szűkséges. Nem kell ott mindent elhinni amit egy üzletben, meg a neten írnak egy valamiről, mert az üzlet eladni akar, és csak jót fog mondai egy termékről, ettől függetlenül vannak kivételek. Az iridium gyertyát én még nem teszteltem, de vannak ismerőseim akik igen. A neten is meglehet találni hogy az iridium gyertyát úgy érdemes használni, hogy ha szerelhető a gyertyapipa akkor ki kell venni belőle az ellenállást és egy jól vezető fémdarabbal pótolni. Mert az iridium gyertyák teljesen más ellenállásúak, mint a hagyományos gyertyák és ha nem vesszük ki a pipából az ellenállást, akkor sokkal jobban terheli a trafót és az elektronikát. Bizonyos motorok elviselik ha nincs a pipa kiherélve, de a legtöbb motor előbb vagy utóbb trafó, vagy elektronika hibával fog küszködni. Hát ennyi. | |||
|
© adamfzr | 2011. nov. 29. 13:08 | Válasz | #139 |
Nekem csak a dobféket kéne gatyába rázni, meg az üléspozíciót magamra szabni... Ez is runing (hangolás-magamra éppen) úgy fest, nem nagyon ugrálnak a robiért úgysem...
|
© adamfzr | 2011. nov. 29. 13:09 | Válasz | #140 |
Tuning, na.
| |
© Szomjas | 2011. nov. 29. 13:22 | Válasz | #141 | ||
Szia Béla! A konkrét tapasztalataidat is szívesen olvassuk építő jelleggel,mert mi is szomjazzuk a tudást. Ne tartsd magadban,ha már ez mindannyiunk hasznára válik! Köszönöm szépen.
| |||
| |||
2011. nov. 29. 15:21 | Válasz | #142 | |||
A "szomjazzuk a tudást" kifejezésben érzek némi iróniát, főleg ha kicsit jobban megnézzük a nickedet. | |||
| |||
© satyapapa | 2011. nov. 29. 16:09 | Válasz | #143 | ||
Én alább leirtam hogy csak milyen tipusu gépeknél,van haszna,,Mivel ez egy összetett rendszerre vonatkozik.Nyilván csak akkor tud tökéletesen müködni ha a hozzá tartozó többi alkatrész is alkalmassá teszi erre.- ÉSMÉG Most tudatták velem hogy az athéna varió szijnak visszavonták a gyártását nagyrobogók esetében,(150ccm felett!?))mert teljesen váratlanul és futásteljesitménytöl függetlenül szakadtak ell. | |||
|
2011. nov. 29. 16:29 | Válasz | #144 | |||
Nos ennek a gyertyapipa herélésnek utánanézek,ez érdekes. Bár szerintem a pipák sem egyformák ohmilag. Mindenesetre az autómban már 75 ezer km-t tett meg az iridium gyertya, egyszer vettem ki 3 éve kiváncsiságból. | |||
| |||
2011. nov. 29. 20:20 | Válasz | #145 | |
Remélem a Malossi szíjjal nem lesz ilyen gond, mert pont ma raktam bele.
| |
2011. nov. 29. 21:06 | Válasz | #146 | |||
| |||
2011. nov. 30. 11:57 | Válasz | #147 | |||
Köszönöm
| |||
|
© Kiss Róbert | 2011. nov. 30. 23:32 | Válasz | #148 |
Sziasztok! Athéna nekem is csinált olyat hogy 4000 km után odalett!!!! Most Malosit nyúzok én is még hibátlan! | |
2011. dec. 01. 14:42 | Válasz | #149 | |||
Barátságtalan a hozzászólásod! Ennek örömére én is be fogok szerezni egy tartalék szíjat! | |||
| |||
2011. dec. 01. 14:50 | Válasz | #150 | |||
Megyek a CVT rovatba, barátkozni!
| |||
| |||
2012. ápr. 23. 12:30 | Válasz | #151 | |||
Tisztelt hölgyek és urak! Sikerült beszereznem még egy gyári kipufogót a mocimhoz.(96-os évjárat) Úgy gondoltam, hogy mivel nem igazán akarom a gép külsejét megváltoztatni - és így lehetőségem van a gyári eredetit műszakira megtartani - ebből a kipufogóból csinálok egy "tuning" kipuft. Kérnék ötleteket, hogy mit szedjek ki, ill tegyek bele, vagy növeljek meg benne? Gondolok itt cső átmérőre, kőzetgyapotra stb. Esetleg méretek.. Külsőleg szeretném ha igazándiból nem változna meg a dob -max a vége- hogy ne kelljen semmi alakítást végezni a felszereléshez. Egyedül azt szeretném csak, hogy egy kicsit kellemesebb, mélyebb hangja legyen és a végsebesség 200-ra nőjön. Na jó a végsebességnek nem kell nőnie. | |||
|
2012. ápr. 23. 16:06 | Válasz | #152 | |||
Gabi! Ne furulyát hanem tubát tegyél bele, annak mélyebb a hangja!
| |||
|
2012. ápr. 23. 19:19 | Válasz | #153 | |||
A cselló tovább ég!!
| |||
| |||
2012. ápr. 23. 19:46 | Válasz | #154 | |||
Na! Veletek aztán kivagyok segítve... | |||
|
2012. ápr. 23. 23:07 | Válasz | #155 | |
Most lenne rá lehetőséged, hogy egy kicsit növelj még a teljesítményen is, nem csak a hangzásán. Csak éppen a tököm tudja hogy mit kell hozzá tenned. Tom barátunk a nagy tudora a kipufogó átalakításoknak, valahogy szóra kellene őt bírnod.
|
© satyapapa | 2012. ápr. 24. 15:14 | Válasz | #156 | ||
Hát az egyik "jó megoldás ha a kipuf végén a nyilást(furulyát) nagyobra veszed,,,kb 10-15milivel..A szerkezetbe némi folytás azért maradjon mert a kipufogó szelep "folytás "nélkül" esetleg tulmelegedhet,,(?)
| |||
| |||
2012. ápr. 24. 19:52 | Válasz | #157 | |||
Tácsi Gabi csinálta, hogy esztergált (mondjuk az DX dob volt asszem) egy olyan betétet, ami a dísz és a kipufogócsővég közé került. Szép kellemesen mély hangja lett és a csavarok segítségével bármikor visszaalakítható volt a dob gyárivá. | |||
| |||
2012. ápr. 24. 21:01 | Válasz | #158 | |||
Lassan csak összejön az infó a kipuff alakításról. Még egy kicsit várok, hátha jön egy két ötlet, aztán "megtámadom" az ötletadókat... | |||
|
© satyapapa | 2012. ápr. 24. 21:15 | Válasz | #159 | ||
A kipufban a furulya hossza és átméröje ,majdnem ugy müködik mint egy mélyláda reflex csöve,
| |||
| |||
2012. ápr. 24. 22:54 | Válasz | #160 | |||
És a hangoláshoz ötlet?
| |||
| |||
2012. ápr. 25. 15:17 | Válasz | #161 | |||
Jó lakatos és próba szerencse.
| |||
| |||
© satyapapa | 2012. ápr. 25. 19:01 | Válasz | #162 | ||
tehát ha mód van rá akkor a kiömlö (belsö)füstcsövet 30-35mm átméröre cseréld ,a hossza (furulya) 16-18cm hosszura vágd ,és az oldalába 6-os furatokat csinálj kb a furulya fele hosszáig,90fokonként -(körbe)- 2cm re egymástól (tehát összesen 16-20luk).És végül a furulya belsö 30-35mm nyilását szükitsd kissé le kb 20-25mm-re
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2012. máj. 21. 11:19 | Válasz | #163 | ||
Matrica, tuning alkatrészek Autós Pavilon 4 tigris piac. tel.:06303187979. nagyon olcsó! | |||
|
2013. jan. 13. 22:01 | Válasz | #164 | |||
|
© Nagy Csaba | 2013. feb. 01. 20:21 | Válasz | #165 |
Sziasztok! Valaki esetleg tudna abban segíteni hogy hogy kell bekötni egy 3sarus vízhófok merőt? 33 , 30 és M jelzések vannak a sarukon! Nem értem miért mozdul ki pólustól függően a mutató.Ha még nincs jel csak áram! |
2013. márc. 15. 09:23 | Válasz | #166 | |
Sziasztok. Vettem egy voltmérőt a majába. 52-es beépítő furat kell neki. Érdekelne ki, mivel, és hogyan fúrta, vágta, ki a helyét a műanyag burkolaton. Válaszokat előre is köszi.
|
© Herold | 2013. márc. 15. 09:28 | Válasz | #167 | ||
Szia! Én nekiláttam körkivágóval (bocs, ha nem így hívják) Tamás tanácsára, de az egyenetlen felület és a nehéz rögzíthetőség miatt egy csodás ovált karcoltam az idomba... Így szépen, rajz után vékony fúróval körbefurkáltam és vékony reszelővel addig közelítettem a kör felé, amíg bele nem fért a műszer... | |||
| |||
2013. márc. 15. 12:29 | Válasz | #168 | |||
Jól írtad, létezik ilyen szerszám és nekem valóban működött is a dolog. Az enyém is hasonló mint ez itt, csak az Bristol... Ebben a készletben is van 51mm-es szerszám. Természetesen ha olyan helyre rakod, megbillenhet a szerszám, nekem jól sikerült a művelet és az óra nagyon jól mutat. | |||
| |||
© Herold | 2013. márc. 15. 12:54 | Válasz | #169 | ||
Én is ilyesmivel próbáltam és simán az én ügyetlenségem lehetett az oka, hogy nem jött össze. ezért mielőtt nagyobb bajt teszek áttértem mezítlábasabb módszerre. Láttad, nem látszik semmi rombolás az óra körül. | |||
| |||
© Szomjas | 2013. máj. 30. 11:27 | Válasz | #170 | ||
|
© Mr. Majesty | 2013. szept. 15. 22:12 | Válasz | #171 | ||
Üdv Srácok. Kipufogót szeretnék cserélni a majesty 250 DX-emen. GSX-R vagy Bandit gyári kipufogóban gondolkozom. Érzékelhető lesz a különbség?
| |||
|
2013. szept. 22. 12:09 | Válasz | #172 | |
Kérdezném Koko140- től hogy milyen lett a Maja a tunning után? Milyen változásokat tapasztalsz és mennyiben befolyásolta a fogyasztást?
|
© koko140 | 2013. szept. 25. 08:37 | Válasz | #173 |
Szia Grisa! Én maximálisan elégedett vagyok az eredménnyel, nagyon tetszik. Sutyi barátunk rakott a gyári görgők helyet egy 14-g.os görgőt, a rugó alá pedig kb 4-5 mm-es speckó kis alátétet. Az eredményt nehéz elmondani mert azt érezni kell, gondolom ezzel te is így lehetsz. (de azért megpróbálom) A fordulat egy kicsit magasabb lett ezáltal más tartományban dolgozik az ERŐ. Szerintem sokkal dinamikusabban lehet vele elindulni, és bármely sebességtartományban vagyok érezhetően jobban ugrik, a végsebességét nem próbáltam de a Sutyi elmondása szerint valamivel kevesebb lesz. A fogyasztásról pontosabb mérésem még nincs de kb 0.5 litert +- lehet számolni attól függően, hogy hogy húzod neki. Remélem valamennyire sikerült képet adni a dologról, sajnos nem vagyok nagy műszaki ember. Alkalom adtán esetleg ki is tudod próbálni. Üdv: KOKÓ | |
© satyapapa | 2013. szept. 25. 18:44 | Válasz | #174 | ||
A gyári görgö hány grammos a 400-as nál???
| |||
|
2013. szept. 25. 22:02 | Válasz | #175 | |||
Passat már irta Neked szepember 14-én a 400-as topicban a #1497-es beírásában...
| |||
| |||
2013. szept. 26. 19:19 | Válasz | #176 | |||
15
| |||
| |||
© koko140 | 2013. szept. 27. 06:50 | Válasz | #177 |
Állítólag pontos adatok szerint 14.8 gramm.
| |
2013. szept. 27. 09:58 | Válasz | #178 | |||
Sziasztok! Ha jól emlékszem valaki érdeklődött nappali világításról "ami jó is!". Én úgy gondolom találtam megoldást, elfogadható áron. Csináltam néhány képet, amelyeket itt megtekinthettek: https://plus.google.com/communities/109529006092257358327 Üdv a Csapatnak! | |||
|
2013. szept. 27. 17:27 | Válasz | #179 | |||
Klafa. Azért meséld már el mi is ez és hol, milyen készletben vetted! | |||
| |||
2013. szept. 27. 20:16 | Válasz | #180 | |||
Kedves Tamás! Úgy gondoltam nem koptatom a billentyűket, ha a téma senkit sem érdekel, de természetesen minden infót szívesen megosztok veletek. A képek között látható a 3W Cobe led készlet (2Db)amit egyszerűen 12V feszültségről meglehet hajtani, a feszültség szabályzó a led hűtésébe van integrálva. 1 készlet 1200.-Ft/tehát 1 pár. A led méret 25mm átmérő, a menetes szár 30mm hosszú, 7mm átmérőjű, tehát egy 8-sz furat, én tettem alá ferdére vágott folyamatosan vastagodó, vastag falú gumicső darabot, hogy lehetőség szerint az idom hajlását kompenzáljam és a ledek előre világítsanak. Az elektronika annyi, hogy a lámpa 12V betápját elvágtam a bejövő oldalra egy jó minőségű csokiba bekötöttem a ledek "+" sarkát, a "-"-ot testeltem, az elvágott végeket forrasztott kötéssel kitoldva a gyújtás kapcsolóhoz felfúrt 12V 25A kapcsolóra kötöttem. Így a motor indítása után a nappali fény felkapcsol, a tompítottat pedig, sötétedéskor használom csak. A ledes csaj elérhetőségét igény szerint megadom, de a Vaterán ti is megtalálhatjátok, a ledek szállítása 2-3 hét Kínából, kb 2900.-Ft., tehát érdemes többet rendelni úgy jobban megéri. Kérdezzetek, ha valamit kifelejtettem! | |||
|
2013. szept. 27. 20:50 | Válasz | #181 | |
Lassan egy éve a fiókban hever.. Burgira akartam feltenni,de aztán jött a Vara. Arra meg távfény lesz inkább feldobva. Egyébként tényleg brutális fényereje van a lednek.
| |
2013. szept. 27. 21:29 | Válasz | #182 | |||
Ez nagyszerű! Akkor kérem szépen az elérhetőséget! Krisztián, ha Neked nem kellenek azok az elfekvő darabok, szívesen átveszem őket, ne porosodjanak a fiókban haszontalanul... | |||
| |||
2013. szept. 27. 22:28 | Válasz | #183 | |
Meg hányom vetem,szólok/hívlak ha eladom.
| |
2013. szept. 27. 22:42 | Válasz | #184 | |||
Oksa! Hánnyá-vessé, szójjá-híjjá!
| |||
| |||
© satyapapa | 2013. szept. 28. 06:46 | Válasz | #185 | ||
Ugylátom alakul a konkurencia AMÁLKÁNAK,,, annyi lesz nektek,,- | |||
|
2013. szept. 28. 07:27 | Válasz | #186 | |||
Sziasztok! A termék linkje a Vaterán http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/fenyszoro_bura_izzo/2_db_double_deck_3w_feher_auto_nappali_feny_lampa_1794893546.html A csajt úgy hívják, hogy Szabó Réka e-mail címe szrn@pirozit.hu a telóját nem szokta felvenni, most nem is tudom a számát, de az emailekre gyorsan válaszol. Én azt javasolom 6 párat rendeljetek 5-5 a mozira ( kevesebb nem elég erős ) pár meg tartalék. | |||
|
2013. szept. 28. 07:33 | Válasz | #187 | |||
A ku....va telefon javíthat a moci helyett mozi lett..... Jó hír pedig, hogy a termék jelenleg 1020.-Ft | |||
|
2013. okt. 01. 21:05 | Válasz | #188 | |
Koko 140!Köszönöm szépen a beszámolót. Örülök hogy ekkora beavatkozással, sikerült ilyen növekedést elérned. Soha nem a lóerő számít, hanem az új érzés amit nyújt a tunning. Köszönöm a felajánlást, alkalom adtán meghúznám a szarvacskáját., csak fiiiinoooomaaan.
|
2014. jan. 27. 19:58 | Válasz | #189 | |||
Sziasztok! Hétvégén elkezdtem, az évi karbantartás mellet a gép combosítását is. A Carpimototól vettem egy komplett szettet: JCosta tuning variót, Mitsuboshi szíjat és 5 pofás kuplungtárcsát. Nem jutottam még az olaj cseréknél tovább, illetve a kuplungtárcsát cseréltem még ki. Ha valakinek lenne tapasztalata abban, hogy a JCosta vario rudacskáit kell-e finoman zsírozni összerakáskor, az nagy segítség lenne. A YouTube-on néztem videókat valaki szárazon rakta össze, valaki vékonyan hőálló zsírral kente be a csúszó rudacskákat???
| |||
|
© satyapapa | 2014. jan. 28. 19:43 | Válasz | #190 | ||
A JCosta rendelkezik néhány hátrányos tulajdonsággal,Pl eléggé koszol a kopásból kifolyolag..A hagyományos görgökkel ellentétben jóval gyakoribb tisztitást igényel.A támasztó harangon is látható lesz a kopás folyamata. A zsir önmagában nem old meg semmit.Rövidtávú hatása van csak..A zsir egyébként összeszedi a lemorzsolódó részeket és ez idövel lerakodhat a nyompálcákra,ezért a fészekben kikeményedhet. Szerelés-tisztitás esetén ügyelni kell,hogy a nyompálcák a saját helyükre kerüljenek vissza,nemszabad hogy felcserélödjenek. STB | |||
|
2014. jan. 28. 20:45 | Válasz | #191 | |||
Kedves Satyapapa! Köszönöm a tanácsokat, a takarítás nem lesz gond. Így szárazon rakom össze, tisztításkor, pedig alkoholos filcel összejelölöm a pálcákat a furatokkal. A többi meg kiderül?! | |||
| |||
2014. jan. 28. 21:29 | Válasz | #192 | |||
Nagyon kíváncsi vagyok a véleményedre, ilyet még senki nem használt (tudtommal) közülünk. Az élettartamára különösen. Én azt hallottam, nem túl tartósak a görgős variókhoz kèpest. Majd mesélj!
| |||
| |||
2014. jan. 28. 21:38 | Válasz | #193 | |||
Kedves Tamás! Tudom, hogy az élvezetnek ára van! A gyári doksi szerint 5000 km-nél tisztítás, 10000- tolópálca csere, 20000-nél a teljes cucc kuka! Ha egyszer tavasz lesz, és ki tudjuk próbálni, majd " mindeki derül ", vagy inkább minden kiderül.
| |||
| |||
2014. jan. 28. 21:46 | Válasz | #194 | |||
Bocsi a bunyós ikon mellé ment, de legalább, tudod, hogy Papp Laci írt!
| |||
| |||
2014. jan. 28. 22:02 | Válasz | #195 | |||
Nem is jelent meg nekem a,, PappLacis'' hapi. Szóval igen, a teljesítménynek ára van. | |||
| |||
© satyapapa | 2014. jan. 29. 15:19 | Válasz | #196 | ||
A nyomorudak egyik elönye az intenzivebb gyorsulás, A rudak (kb 15db) felületi felvekvése igen nagy a görgöhöz képest,ezért az elleneröt jobban kiküszöbölik.Sportosabb viselkedést tud a gép. Kicsit magasabb az üzemi höfoka,de nem jelentös. Ha zsirt használsz hát abból igencsak jó minöségü kell majd.Vedd figyelembe hogy az olajok zsirok kenöanyagok hőleadása (a vizhez képest) gyenge. Természetesen ez miatt a varió magasabb höfokon üzemel.A jó minöségü hajtószijnál ez nagy problémát nem okoz,de a csereperiodus mindenképpen rövidebb lehet. Remélem sokk örömöd lesz benne, | |||
|
© passat52 | 2014. jan. 29. 16:32 | Válasz | #197 | ||
A teljesítmény nem nő csak a fogyasztás és a gyorsulás. | |||
| |||
2014. jan. 29. 19:09 | Válasz | #198 | |||
Igazad is van, meg nem is. A motorblokk teljesítménye nem nő, de a motorkerékpáré igen. Mert ateljesítmény amunkavégzés vagy energiaátvitel sebessége, más szóval az egységnyi idő alatt végzett munka. Ha fékpadon megmérik, jobbak lesznel a mutatói. Annak ellenére, hogy a motorblokk teljesítménye nem változott. ...szerintem... De nem vagyok fizikus, lehet tévedek... | |||
|
© satyapapa | 2014. jan. 29. 19:23 | Válasz | #199 | ||
Ha már okoskodunk,??,,Köztudott hogy a szijhajtásnál van a legnagyobb veszteség,az igencsak nagy surlodó felületü tárcsák miatt.Minnél nagyob erövel képes szoritani a szijtárcsa annál több erö megy veszendöbe a fel és legördülés,illetve ezen szakaszon belül.Ennek a veszendö erönek nagyrésze höenergiává alakul,ami a robogó esetében halott energia. Ezért valóban igaz hogy a teljesitmény nem nö,csak másként osztódik ell. Szerintem jobb lehet a gyorsulás . Valószinü hogy a végsebesség csökkenhet,a szijtárcsáknál fellépö szoritó erö miatt,amit még a hátsó hajtómüház felöl visszaható terhelés is befolyásol.... Lehet kicsit zagyván irtam????? | |||
|
|
|
|