Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Yamaha Majesty tunning
ki az aki tunningolt már majesty 150-et

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás fordított időrendi sorrendben


 © passat522011. feb. 14. 20:44 | Válasz | #100 
Majd a májusi talin megint kölcsönadom az enyémet és fájdíthatod a szivedet!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © Wiking2011. feb. 14. 20:52 | Válasz | #101 
Én a variátor módosítást az 50-es honda dio-m bol tapasztaltam. Ott sem ment fel a szíj teljesen a variátor tetejére módosítás előtt.
8-10mm-re a tetejétől szép fekete lerakódás volt, és csak üresen ment fel oda a szíj (terheletlenül) Viszont módosítás után a szíj a teljes felületén mozgott a variátornak!
A végsebesség kb 10-15 km/h-val nőtt, persze valamivel lasabban gyorsult, és némileg gyengébben hozott fel a domboldalon, de a 35-40 km/h szerintem teljesen baráti emelkedőnek felfelé 50ccm-töl 110kg plussz sújjal. Most ha ez a módosítást a 250-esen is megcsinálom akkor kétlem, hogy nem fog hasonlóképpen változni a dolog. Az hogy már az eleve méret alá kopott variátornál méretre szedjük a tengelyt 1értelmű, hogy nem lessz plussz teljesítménye a motornak. A diónál pl a blokkház belsejét kidörzsölte a szíj 1 helyen, mert annyira ki tudott mennia variátoron! Jó ott eleve kicsi volt a hely...

meszizs2011. feb. 14. 21:13 | Válasz | #102 
Józsikám!
Én meg felteszlek a Nagy Vasra és azzal fogom fájdítani a te szívedet! Bár még darabokban van a blokkja, de remélem, hogy a talira az is össze fog állni!
1996-os Majesty 250

 © satyapapa2011. feb. 25. 20:00 | Válasz | #103 
Karbonos foliázás készités
A kiválasztott alkatrészt nagyon megtisztitjuk felcsiszoljau 400-as vizes papirral,szárazra töröljük utána matt fekete spray-vel egyenletesen lefujjuk,nemlehet narancsos a felület.Száradás után (minden folyamat gumikesztyüs) a meritö kádban ellenörizzük a viz höfokát (28?)fok,ovatosan ráhelyezzük a folia vizezhetö oldalát!!A másik oldala amely az aktivátoros lesz,nem érheti viz mert azonnal tönkremegy,rendkivül egyenletesen,gyorsan befujjuk az aktivátorral a megfelelö oldalt,majd kivárjuk a (30?)másodpercet és elkezdjük a foliába helyezni az alkatrészt,Ez a folyamat határozot nem gyors,nem lassu mozdulattal történjen. A felülettöl fuggöen kell a meritést végezni kissé domboru süllyesztéssel.A merités után rögtön kivesszük a kádbol az alkatrészt és 5-10mperc mulva simma vizzel alaposan leöblitjük,majd száradni hagyjuk,majd végül lakkozzuk.(karosszéria lakk)
Ha a kezünkre kerül a folia nemnagyon ártalmas ,de kurva nehezen lehet lesikálni.Az aktivátor nagyon agressziv anyag,fémet müanyagot nemnagyon kimél.A kezet kissé csipheti,,ezért is gumikesztyüs munka
Gyakorlatilag minden szilárd jellegü,zsirmentes tárgyat lehet foliázni,bármilyen formát..A nem kivánt részt ki kell maszkolni.
A meritö kádban lévö vizet töb egymás utáni munkánál is használható,de ajánlatos 4-5 merités után tisztára kicserélni,
Amilyen szinre lefujtuka felületet karbonozás elött olyan szinü lesz a karbon minta alapja..
KB ennyi,
06304373303-vagyok elérhetö

 © Jin_Ke2011. feb. 25. 20:08 | Válasz | #104 


köszöntem mester

 © satyapapa2011. feb. 25. 20:26 | Válasz | #105 
A belinkelt részt látva szerintem szüken elég az a méretü folia,A foliázásnál természetesen körbe rákell hagyni a méretre 7-8cm,több keskeny felületet összelehet a negativ oldalakon ragaszto szalaggal(pl) egymás mellé fogatni és egyszerre,párhuzamosan meriteni Ez anyag takarékos de rutin kell hozzá..
Nehéz elsöre ,rutin nélkül jól meriteni..
Tanács,,,,,,?? egy müanyag lavorba töltsünk vizet,majd a tetejére öntsünk vákony rétegben (olaj,vagy lazur) festéket pl piros,kék,vagy más szint és ebbe probálhatunk csiszolt fenyö anyagokat meriteni Ez gyakorlásnak nem rossz és olcsob mint a foliás rutinszerzés.
Ha a foliázás jól sikerül az oriási öröm és elégedetség mert magunk készitettünk egy nemes,és szép felületet amit sokan irigyelhetnek..
06304373303-vagyok elérhetö

 © Jin_Ke2011. feb. 25. 20:55 | Válasz | #106 
köszönöm a tanácsokat a fóliázást nem én csinálom mert nem túl jó a kézügyességem ilyen téren, de bízom abban aki csinálni fogja :)

amint kész van rakok képet :D

 © satyapapa2011. feb. 26. 07:53 | Válasz | #107 
Karbon (öntapadós)tapétát (jól nyulik) is lehet kapni,ez nem olyan sokoldalú,mint a vinil és a lakkozásra is nagyon kell figyelni.
Egyszerübb dolgokra azonban fellrakható, könnyeb vele dolgozni,
06304373303-vagyok elérhetö

 © Wiking2011. feb. 26. 19:24 | Válasz | #108 
Jó dolog ez a vinil cuccos...felkeltettétek vele a figyelmem :D

 © satyapapa2011. feb. 28. 18:08 | Válasz | #109 
Szia JoCeta-
Amint azt láthattad,tapasztalhattad a 140körüli sebesség elérhetö némi pénzel és rengeteg preciz munkával.Ugyanakkor tudnod kell hogy ezzel a sebességgel nemszabad visszaélni,rövid távú elözésekre azonban tuti.A 250-es maja jó,de nem erre készült.
Amint jön a karbicsekes fickó megrendelem neked, kb 2hét alatt van kész.Utána eljösz a suhanóval és 2-3nap alatt kész a teljes tuning.
Azthiszem mindent megdumáltunk,a telcsimet tudod,,De jó lenne ha bejelentkeznél a Klubunkba,van itt néhány jó szakember,föleg a villamosság amihez én gyatra vagyok.Szeretném ha a nyár elején bemutatnád itt a fiuknak a MÜALKOTÁST.
06304373303-vagyok elérhetö

 © szabinyo2011. ápr. 03. 07:54 | Válasz | #110 
Sziasztok.Madisonon akarnék dobot cserélni.Kaptam tegnap egy futura sportdobot.Hogy csináljam hogy utánna vissza is lehessen csinálni,az eredetire?Hol vágjam szét?

meszizs2011. ápr. 03. 08:54 | Válasz | #111 
Mindenképp olyan helyen, ahol legkisebb a roncsolás és a régi helyzet visszaállítása a legegyszerűbb, pl, a cső és a dob csatlakozásának környékén.

Bár én tutira nem venném le az eredetit, ha nincs szétesve!
Akkora teljesítmény növekedés nem lesz, mint amekkorát növekedni fog a vasad hangja. Ezzel meg csak a környékedet fogod idegesíteni vagy magatokat egy hosszú távú gurigázás keretei között.
De ezt Te tudod! Milyen idegesítő, amikor a csendet megtöri egy agyonbarmolt kipufogó!

Jó munkát! De szerintem az ésszerűség határain belül varázsolj!
1996-os Majesty 250

tamas2011. ápr. 03. 10:01 | Válasz | #112 
Igen és a csapatban is a sor végére kerülnek rendszeresen a hangos motorok, hogy ott élvezzék egymás társaságát és tudják értékelni a saját és társaik kipufogódobja adta örömöt...

Rögzítésre a rugós módszert alkalmazzák legtöbben, ezzel egy két mozdulat és ki is lehet cserélni a gyári dobra a sportdobot. Az eredetit el ne dobd!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Wiking2011. ápr. 03. 10:27 | Válasz | #113 
Ha nem kell az eredeti add nekem! :D
Enyém úgy is rozsdásodik itt-ott :P

 © SPOJLERES2011. ápr. 03. 10:34 | Válasz | #114 
Sztem jó hangja van ne baszd el

 © satyapapa2011. ápr. 03. 16:42 | Válasz | #115 
Bizvást vannak akik a tuningot a sebességnövekedés miatt szolják le.((Vegyé nagyobb motort))Holott a tuning nem elsösorban erröl szól.
Ha a gyári alapmodeltöl eltéröt modositunk az is már az.Legyen az kaszni,futómü motor stb
A mi robogónknál sem az a cél hogy a végére gyorsabb legyen hanem hogy a 90-100-körüli tempot miképpen éri ell.Könnyedén vagy kinlódva,ha ezt tuningot precizen végezzük az elönyös lehet, mindenkép.Ha például70-nél elkezdünk elözni nem mindegy hogy ezt jó gyorsulással megtudjuk oldani vagy sem.
A japán mérnökök a mi 250es gépeinket nem arra tervezték hogy felül rá egy 95kg domináns him,és annak 60 kilós kedvese rápakolnak még 20-25kiló cuccos dobozt és irány a hegyek.Ezt azért lássuk be.De ha már igy teszünk vannak a majánál olyan lehetöségek amivel ezt a terhelést simábban,károsodás mentesen lehet mozgatni.Sok apró modositás és némi pénz befektetés árán jóval dinamikusabbá lehet tenni.
A F-1 sem elsödlegesen a végsebességröl, hanem a kigyorsitásokról a rövid fékutakról, a kanyarodásrol,légellenállásról szól.Ott 1-2 tized másodpercér a ""mamájukat is eladnák""
Nálunk se mindegy hogy egy kamion elözéséhez 150 vagy csak 100méter kell.60km/h sebességnél 1mp alatt kb 15métert haladunk.Ha 60ról csutka gázzal elözünk 100-ra,döntö hogy ehhez hány méter kell..És itt segithet egy okos tuning.Ami megoldható..
06304373303-vagyok elérhetö

 © szabinyo2011. ápr. 11. 18:50 | Válasz | #116 
Sikerült a műtét!!!Miska által lett kipufogom amit kókányólhattam kedvemre.Szerencse hogy van 1 segítő édesapám.2en 2 óra alatt összeházasítottuk a rendszert.Szuper lett a hangja.

 © SPOJLERES2011. ápr. 11. 20:05 | Válasz | #117 
Ha nem esik holnap meghallgatom

 © szabinyo2011. ápr. 11. 21:14 | Válasz | #118 
Egy kis izelítő holnapig.
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/kipufogo/malaguti-madison-kipuf-csere-85991

talicskas2011. ápr. 11. 21:30 | Válasz | #119 
És megy úgy minden tartományban, mint az eredeti kipuff-al??
mert mondhatni IGEN nehéz olyan kipufogót feltenni, ami hozza azokat a paramétereket, amiket alapból kell neki..
kíváncsian várom a menet tulajdonságait!

"csak ha zavaróan hangos esetleg, akkor a csapat végén 125-el kemény lesz tartani a tempót:)"
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © SPOJLERES2011. ápr. 12. 08:03 | Válasz | #120 
150 es nem 125
Nem baj majd bevárjuk

 © szabinyo2011. ápr. 14. 13:39 | Válasz | #121 
Győzött az igazság,szemétbe a sportdobbal.

 © jasa2011. ápr. 14. 14:02 | Válasz | #122 
Örülök, hogy rájöttél. Ez a stílus egyszerűen NEM maxirobira való (sztem).
Emlékeztek (? ) 3 éve az egri talin egyszerűen nem lehetett megmaradni a tűzpiros Gilera Nexus mögött...
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

tamas2011. ápr. 14. 14:33 | Válasz | #123 
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © SPOJLERES2011. ápr. 14. 14:56 | Válasz | #124 
Azért ne dobd nagyon messzire +oldjuk

Mosquito2011. ápr. 14. 14:57 | Válasz | #125 
Minek mentél mögötte..

 © SPOJLERES2011. ápr. 14. 15:14 | Válasz | #126 
Vagy mért nem maradtál le 1km-t

Mosquito2011. ápr. 14. 15:28 | Válasz | #127 

 © szabinyo2011. ápr. 14. 17:25 | Válasz | #128 
Jó volt mig jo volt,csak az a baj a sufni tuning nem hosszú életű.És mivel nem szakműhelybe lett csinálva,hamar szétcsúszott az illesztésnél és nagyon csúf lett a hangja.Igyhát mehet a c' vágányra.

 © jasa2011. ápr. 15. 10:21 | Válasz | #129 
Azért Guszti, mert CSAPATBAN gurultunk, mint ahogy Veled is fogunk, ha eljössz pl. Gelsére....

Egyébként pedig tényleg nagyon hangos volt (és nem csak szerintem), de nem bántottuk a gazdit.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © Szomjas2011. nov. 28. 14:36 | Válasz | #130 
A maja klub német nagykövete. ;)

TopJoe2011. nov. 28. 16:36 | Válasz | #131 
A fene tudja jók-e ezek a dolgok. De ha meg nem akarsz barkácsolni vegyél egy iridium gyertyát és 10 évre le van a gond.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

meszizs2011. nov. 28. 20:10 | Válasz | #132 
Ez nagyon jó, csak az a kérdés, hogy a gyertya elfér-e a helyén?
Mert nem a Ladába szeretnénk betekerni!
Próbálja meg az elkészítő ezt egy Golf IV 1,4 16V-be belerakni. Ott még a gyertyakulcsot is le kellett esztergáltatnom, hogy beférjünk, de gondolom az FZR és a Gold is ugyanebben a helyzetben van!
Mindettől függetlenül, ahová be lehet rakni és barkácsoló kedvű a tulaj, ott biztosan jó ez a szerkezet.
1996-os Majesty 250

meszizs2011. nov. 28. 20:11 | Válasz | #133 
Erről az iridiumról tudsz valami többet is írni, vagy keressek rá a google-ben?
A kérdésem nem csak Neked szól, bárkitől elfogadom az értékes infókat!
1996-os Majesty 250

 © satyapapa2011. nov. 28. 20:35 | Válasz | #134 
Az iridium gyertya,föként a moderneb, teljesen elektromos rendszerü jármüvekhez javasolt.hagyományos jármüveknél elsösorban a csereidöszak kitolodása miatt javasolt.A tökéletes müködéséhez kifogástalan elektromos rendszer szükséges.ha ez a lehetöség adott,,akkor jelentösen javitani tudja a jármü üzembiztonságát,menettulajdonságát hatékonyságát.aránylag jó árban van kb 3500ft /db.
06304373303-vagyok elérhetö

TopJoe2011. nov. 28. 20:51 | Válasz | #135 
Bizony ez igy van. nekem a B-be 2900 a pink-ben a sima gyertya de ugyanennyiért beszereztem egyet a neten iridiumosban.

MésziZsnek:
Az irídium, wolfram vagy platina elektródás gyertyák egyáltalán nem a szemfényvesztés kategóriába tartoznak, ezek elektródája magasabb hőmérsékletű lehet az öngyulladás veszélye nélkül, jobban tisztulnak, és az ív által okozott elektromos anyagvándorlásuk (eróziójuk) is sokkal kisebb, tehát hosszabb élettartamúak. Emellett nagyobb szikraintenzitásuk van sok kilométer futásteljesítmény után is, mint a hagyományos elektródás gyertyáknak. (motordoki)

Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © juhász béla2011. nov. 28. 22:37 | Válasz | #136 
Csak jótanácsként mondom hogy nézzetek utánna hogy az iridium gyertyákat milyen ellenállásu pipával érdemes használni,mert nem mindegy.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

Sanci2011. nov. 29. 09:48 | Válasz | #137 
Nekem volt (van) irridium gyertyám. 6000 km-t volt bent az idei szezonban de én (persze ez nem mérvadó) nem vettem észre semmi változást. Ezért kivettem (tartalékba pihen a polcon) és vissza raktam a régit.
Béla. Mi van a pipa ellenállásával? Erről most hallok először.
Ha egység van, nincs kétség!

 © juhász béla2011. nov. 29. 12:12 | Válasz | #138 
Én ugy látom, hogy vannak akik találnak valami érdekeset a neten, bemásolják, és azt hiszik hogy az milyen jó. Vannak jók, de vannak rosszak is. Az hogy valamiről véleményt tudjunk mondani, ahhoz mindenféleképp agy tartós teszt szűkséges. Nem kell ott mindent elhinni amit egy üzletben, meg a neten írnak egy valamiről, mert az üzlet eladni akar, és csak jót fog mondai egy termékről, ettől függetlenül vannak kivételek.
Az iridium gyertyát én még nem teszteltem, de vannak ismerőseim akik igen. A neten is meglehet találni hogy az iridium gyertyát úgy érdemes használni, hogy ha szerelhető a gyertyapipa akkor ki kell venni belőle az ellenállást és egy jól vezető fémdarabbal pótolni. Mert az iridium gyertyák teljesen más ellenállásúak, mint a hagyományos gyertyák és ha nem vesszük ki a pipából az ellenállást, akkor sokkal jobban terheli a trafót és az elektronikát. Bizonyos motorok elviselik ha nincs a pipa kiherélve, de a legtöbb motor előbb vagy utóbb trafó, vagy elektronika hibával fog küszködni. Hát ennyi.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

 © adamfzr2011. nov. 29. 13:08 | Válasz | #139 
Nekem csak a dobféket kéne gatyába rázni, meg az üléspozíciót magamra szabni... Ez is runing (hangolás-magamra éppen) úgy fest, nem nagyon ugrálnak a robiért úgysem...

 © adamfzr2011. nov. 29. 13:09 | Válasz | #140 
Tuning, na.

 © Szomjas2011. nov. 29. 13:22 | Válasz | #141 
Szia Béla! A konkrét tapasztalataidat is szívesen olvassuk építő jelleggel,mert mi is szomjazzuk a tudást. Ne tartsd magadban,ha már ez mindannyiunk hasznára válik! Köszönöm szépen.
A maja klub német nagykövete. ;)

Ifj. Posta Sándor2011. nov. 29. 15:21 | Válasz | #142 
A "szomjazzuk a tudást" kifejezésben érzek némi iróniát, főleg ha kicsit jobban megnézzük a nickedet.
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

 © satyapapa2011. nov. 29. 16:09 | Válasz | #143 
Én alább leirtam hogy csak milyen tipusu gépeknél,van haszna,,Mivel ez egy összetett rendszerre vonatkozik.Nyilván csak akkor tud tökéletesen müködni ha a hozzá tartozó többi alkatrész is alkalmassá teszi erre.-
ÉSMÉG
Most tudatták velem hogy az athéna varió szijnak visszavonták a gyártását nagyrobogók esetében,(150ccm felett!?))mert teljesen váratlanul és futásteljesitménytöl függetlenül szakadtak ell.
06304373303-vagyok elérhetö

TopJoe2011. nov. 29. 16:29 | Válasz | #144 
Nos ennek a gyertyapipa herélésnek utánanézek,ez érdekes. Bár szerintem a pipák sem egyformák ohmilag.
Mindenesetre az autómban már 75 ezer km-t tett meg az iridium gyertya, egyszer vettem ki 3 éve kiváncsiságból.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

Ga-Bika2011. nov. 29. 20:20 | Válasz | #145 
Remélem a Malossi szíjjal nem lesz ilyen gond, mert pont ma raktam bele.

Feco2011. nov. 29. 21:06 | Válasz | #146 
Motor után,első a család legyen!

Sanci2011. nov. 30. 11:57 | Válasz | #147 
Köszönöm
Ha egység van, nincs kétség!

 © Kiss Róbert2011. nov. 30. 23:32 | Válasz | #148 
Sziasztok!
Athéna nekem is csinált olyat hogy 4000 km után odalett!!!! Most Malosit nyúzok én is még hibátlan!

meszizs2011. dec. 01. 14:42 | Válasz | #149 
Barátságtalan a hozzászólásod!
Ennek örömére én is be fogok szerezni egy tartalék szíjat!
1996-os Majesty 250

tamas2011. dec. 01. 14:50 | Válasz | #150 
Megyek a CVT rovatba, barátkozni!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

csiGABIga2012. ápr. 23. 12:30 | Válasz | #151 
Tisztelt hölgyek és urak!
Sikerült beszereznem még egy gyári kipufogót a mocimhoz.(96-os évjárat)
Úgy gondoltam, hogy mivel nem igazán akarom a gép külsejét megváltoztatni - és így lehetőségem van a gyári eredetit műszakira megtartani - ebből a kipufogóból csinálok egy "tuning" kipuft.
Kérnék ötleteket, hogy mit szedjek ki, ill tegyek bele, vagy növeljek meg benne? Gondolok itt cső átmérőre, kőzetgyapotra stb. Esetleg méretek..
Külsőleg szeretném ha igazándiból nem változna meg a dob -max a vége- hogy ne kelljen semmi alakítást végezni a felszereléshez. Egyedül azt szeretném csak, hogy egy kicsit kellemesebb, mélyebb hangja legyen és a végsebesség 200-ra nőjön.
Na jó a végsebességnek nem kell nőnie.
"Ne felejtsük el, hogy amikor seggbe rúgnak, egy lépéssel előbbre jutunk!"

Fáy Tibor2012. ápr. 23. 16:06 | Válasz | #152 
Gabi! Ne furulyát hanem tubát tegyél bele, annak mélyebb a hangja!
Tyti

Feco2012. ápr. 23. 19:19 | Válasz | #153 
A cselló tovább ég!!
Motor után,első a család legyen!

csiGABIga2012. ápr. 23. 19:46 | Válasz | #154 
Na!
Veletek aztán kivagyok segítve...
"Ne felejtsük el, hogy amikor seggbe rúgnak, egy lépéssel előbbre jutunk!"

GRISA2012. ápr. 23. 23:07 | Válasz | #155 
Most lenne rá lehetőséged, hogy egy kicsit növelj még a teljesítményen is, nem csak a hangzásán. Csak éppen a tököm tudja hogy mit kell hozzá tenned. Tom barátunk a nagy tudora a kipufogó átalakításoknak, valahogy szóra kellene őt bírnod.

 © satyapapa2012. ápr. 24. 15:14 | Válasz | #156 
Hát az egyik "jó megoldás ha a kipuf végén a nyilást(furulyát) nagyobra veszed,,,kb 10-15milivel..A szerkezetbe némi folytás azért maradjon mert a kipufogó szelep "folytás "nélkül" esetleg tulmelegedhet,,(?)
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2012. ápr. 24. 19:52 | Válasz | #157 
Tácsi Gabi csinálta, hogy esztergált (mondjuk az DX dob volt asszem) egy olyan betétet, ami a dísz és a kipufogócsővég közé került.
Szép kellemesen mély hangja lett és a csavarok segítségével bármikor visszaalakítható volt a dob gyárivá.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

csiGABIga2012. ápr. 24. 21:01 | Válasz | #158 
Lassan csak összejön az infó a kipuff alakításról.
Még egy kicsit várok, hátha jön egy két ötlet, aztán "megtámadom" az ötletadókat...
"Ne felejtsük el, hogy amikor seggbe rúgnak, egy lépéssel előbbre jutunk!"

 © satyapapa2012. ápr. 24. 21:15 | Válasz | #159 
A kipufban a furulya hossza és átméröje ,majdnem ugy müködik mint egy mélyláda reflex csöve,
06304373303-vagyok elérhetö

csiGABIga2012. ápr. 24. 22:54 | Válasz | #160 
És a hangoláshoz ötlet?
"Ne felejtsük el, hogy amikor seggbe rúgnak, egy lépéssel előbbre jutunk!"

tamas2012. ápr. 25. 15:17 | Válasz | #161 
Jó lakatos és próba szerencse.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2012. ápr. 25. 19:01 | Válasz | #162 
tehát ha mód van rá akkor a kiömlö (belsö)füstcsövet 30-35mm átméröre cseréld ,a hossza (furulya) 16-18cm hosszura vágd ,és az oldalába 6-os furatokat csinálj kb a furulya fele hosszáig,90fokonként -(körbe)- 2cm re egymástól (tehát összesen 16-20luk).És végül a furulya belsö 30-35mm nyilását szükitsd kissé le kb 20-25mm-re
06304373303-vagyok elérhetö

 © Mr. Majesty2012. máj. 21. 11:19 | Válasz | #163 
Matrica, tuning alkatrészek
Autós Pavilon 4 tigris piac.
tel.:06303187979. nagyon olcsó!
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

ZsViktor2013. jan. 13. 22:01 | Válasz | #164 
Adminisztrátor, fórum moderátor

 © Nagy Csaba2013. feb. 01. 20:21 | Válasz | #165 
Sziasztok! Valaki esetleg tudna abban segíteni hogy hogy kell bekötni egy 3sarus vízhófok merőt? 33 , 30 és M jelzések vannak a sarukon!
Nem értem miért mozdul ki pólustól függően a mutató.Ha még nincs jel csak áram!

Ga-Bika2013. márc. 15. 09:23 | Válasz | #166 
Sziasztok. Vettem egy voltmérőt a majába. 52-es beépítő furat kell neki. Érdekelne ki, mivel, és hogyan fúrta, vágta, ki a helyét a műanyag burkolaton. Válaszokat előre is köszi.

 © Herold2013. márc. 15. 09:28 | Válasz | #167 
Szia!
Én nekiláttam körkivágóval (bocs, ha nem így hívják) Tamás tanácsára, de az egyenetlen felület és a nehéz rögzíthetőség miatt egy csodás ovált karcoltam az idomba...
Így szépen, rajz után vékony fúróval körbefurkáltam és vékony reszelővel addig közelítettem a kör felé, amíg bele nem fért a műszer...
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

tamas2013. márc. 15. 12:29 | Válasz | #168 
Jól írtad, létezik ilyen szerszám és nekem valóban működött is a dolog.
Az enyém is hasonló mint ez itt, csak az Bristol... Ebben a készletben is van 51mm-es szerszám.
Természetesen ha olyan helyre rakod, megbillenhet a szerszám, nekem jól sikerült a művelet és az óra nagyon jól mutat.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Herold2013. márc. 15. 12:54 | Válasz | #169 
Én is ilyesmivel próbáltam és simán az én ügyetlenségem lehetett az oka, hogy nem jött össze. ezért mielőtt nagyobb bajt teszek áttértem mezítlábasabb módszerre.
Láttad, nem látszik semmi rombolás az óra körül.
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

 © Szomjas2013. máj. 30. 11:27 | Válasz | #170 
Gyári maxirobogók gyorsulása: Link

A maja klub német nagykövete. ;)

 © Mr. Majesty2013. szept. 15. 22:12 | Válasz | #171 
Üdv Srácok. Kipufogót szeretnék cserélni a majesty 250 DX-emen. GSX-R vagy Bandit gyári kipufogóban gondolkozom. Érzékelhető lesz a különbség?
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

GRISA2013. szept. 22. 12:09 | Válasz | #172 
Kérdezném Koko140- től hogy milyen lett a Maja a tunning után? Milyen változásokat tapasztalsz és mennyiben befolyásolta a fogyasztást?

 © koko1402013. szept. 25. 08:37 | Válasz | #173 
Szia Grisa!
Én maximálisan elégedett vagyok az eredménnyel, nagyon tetszik.
Sutyi barátunk rakott a gyári görgők helyet egy 14-g.os görgőt, a rugó alá pedig kb 4-5 mm-es speckó kis alátétet. Az eredményt nehéz elmondani mert azt érezni kell, gondolom ezzel te is így lehetsz. (de azért megpróbálom)
A fordulat egy kicsit magasabb lett ezáltal más tartományban dolgozik az ERŐ. Szerintem sokkal dinamikusabban lehet vele elindulni, és bármely sebességtartományban vagyok érezhetően jobban ugrik, a végsebességét nem próbáltam de a Sutyi elmondása szerint valamivel kevesebb lesz. A fogyasztásról pontosabb mérésem még nincs de kb 0.5 litert +- lehet számolni attól függően, hogy hogy húzod neki. Remélem valamennyire sikerült képet adni a dologról, sajnos nem vagyok nagy műszaki ember. Alkalom adtán esetleg ki is tudod próbálni.
Üdv: KOKÓ

 © satyapapa2013. szept. 25. 18:44 | Válasz | #174 
A gyári görgö hány grammos a 400-as nál???
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2013. szept. 25. 22:02 | Válasz | #175 
Passat már irta Neked szepember 14-én a 400-as topicban a #1497-es beírásában...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Ifj. Posta Sándor2013. szept. 26. 19:19 | Válasz | #176 
15
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

 © koko1402013. szept. 27. 06:50 | Válasz | #177 
Állítólag pontos adatok szerint 14.8 gramm.

Papp László2013. szept. 27. 09:58 | Válasz | #178 
Sziasztok! Ha jól emlékszem valaki érdeklődött nappali világításról "ami jó is!".
Én úgy gondolom találtam megoldást, elfogadható áron. Csináltam néhány képet, amelyeket itt megtekinthettek: https://plus.google.com/communities/109529006092257358327
Üdv a Csapatnak!
Széles utat, minden motorosnak!
Honda V30 Magna V4 (1985)

tamas2013. szept. 27. 17:27 | Válasz | #179 
Klafa.
Azért meséld már el mi is ez és hol, milyen készletben vetted!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Papp László2013. szept. 27. 20:16 | Válasz | #180 
Kedves Tamás!
Úgy gondoltam nem koptatom a billentyűket, ha a téma senkit sem érdekel, de természetesen minden infót szívesen megosztok veletek.
A képek között látható a 3W Cobe led készlet (2Db)amit egyszerűen 12V feszültségről meglehet hajtani, a feszültség szabályzó a led hűtésébe van integrálva. 1 készlet 1200.-Ft/tehát 1 pár.
A led méret 25mm átmérő, a menetes szár 30mm hosszú, 7mm átmérőjű, tehát egy 8-sz furat, én tettem alá ferdére vágott folyamatosan vastagodó, vastag falú gumicső darabot, hogy lehetőség szerint az idom hajlását kompenzáljam és a ledek előre világítsanak. Az elektronika annyi, hogy a lámpa 12V betápját elvágtam a bejövő oldalra egy jó minőségű csokiba bekötöttem a ledek "+" sarkát, a "-"-ot testeltem, az elvágott végeket forrasztott kötéssel kitoldva a gyújtás kapcsolóhoz felfúrt 12V 25A kapcsolóra kötöttem.
Így a motor indítása után a nappali fény felkapcsol, a tompítottat pedig, sötétedéskor használom csak.
A ledes csaj elérhetőségét igény szerint megadom, de a Vaterán ti is megtalálhatjátok, a ledek szállítása 2-3 hét Kínából, kb 2900.-Ft., tehát érdemes többet rendelni úgy jobban megéri.
Kérdezzetek, ha valamit kifelejtettem!
Széles utat, minden motorosnak!
Honda V30 Magna V4 (1985)

Mosquito2013. szept. 27. 20:50 | Válasz | #181 
Lassan egy éve a fiókban hever.. Burgira akartam feltenni,de aztán jött a Vara. Arra meg távfény lesz inkább feldobva. Egyébként tényleg brutális fényereje van a lednek.

tamas2013. szept. 27. 21:29 | Válasz | #182 
Ez nagyszerű!
Akkor kérem szépen az elérhetőséget!

Krisztián, ha Neked nem kellenek azok az elfekvő darabok, szívesen átveszem őket, ne porosodjanak a fiókban haszontalanul...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Mosquito2013. szept. 27. 22:28 | Válasz | #183 
Meg hányom vetem,szólok/hívlak ha eladom.

tamas2013. szept. 27. 22:42 | Válasz | #184 
Oksa! Hánnyá-vessé, szójjá-híjjá!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2013. szept. 28. 06:46 | Válasz | #185 
Ugylátom alakul a konkurencia AMÁLKÁNAK,,,
annyi lesz nektek,,-
06304373303-vagyok elérhetö

Papp László2013. szept. 28. 07:27 | Válasz | #186 
Sziasztok!
A termék linkje a Vaterán http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/fenyszoro_bura_izzo/2_db_double_deck_3w_feher_auto_nappali_feny_lampa_1794893546.html
A csajt úgy hívják, hogy Szabó Réka e-mail címe szrn@pirozit.hu a telóját nem szokta felvenni, most nem is tudom a számát, de az emailekre gyorsan válaszol.
Én azt javasolom 6 párat rendeljetek 5-5 a mozira ( kevesebb nem elég erős ) pár meg tartalék.
Széles utat, minden motorosnak!
Honda V30 Magna V4 (1985)

Papp László2013. szept. 28. 07:33 | Válasz | #187 
A ku....va telefon javíthat a moci helyett mozi lett.....
Jó hír pedig, hogy a termék jelenleg 1020.-Ft
Széles utat, minden motorosnak!
Honda V30 Magna V4 (1985)

GRISA2013. okt. 01. 21:05 | Válasz | #188 
Koko 140!Köszönöm szépen a beszámolót. Örülök hogy ekkora beavatkozással, sikerült ilyen növekedést elérned. Soha nem a lóerő számít, hanem az új érzés amit nyújt a tunning. Köszönöm a felajánlást, alkalom adtán meghúznám a szarvacskáját., csak fiiiinoooomaaan.

Papp László2014. jan. 27. 19:58 | Válasz | #189 
Sziasztok! Hétvégén elkezdtem, az évi karbantartás mellet a gép combosítását is. A Carpimototól vettem egy komplett szettet: JCosta tuning variót, Mitsuboshi szíjat és 5 pofás kuplungtárcsát. Nem jutottam még az olaj cseréknél tovább, illetve a kuplungtárcsát cseréltem még ki. Ha valakinek lenne tapasztalata abban, hogy a JCosta vario rudacskáit kell-e finoman zsírozni összerakáskor, az nagy segítség lenne. A YouTube-on néztem videókat valaki szárazon rakta össze, valaki vékonyan hőálló zsírral kente be a csúszó rudacskákat???
Széles utat, minden motorosnak!
Honda V30 Magna V4 (1985)

 © satyapapa2014. jan. 28. 19:43 | Válasz | #190 
A JCosta rendelkezik néhány hátrányos tulajdonsággal,Pl eléggé koszol a kopásból kifolyolag..A hagyományos görgökkel ellentétben jóval gyakoribb tisztitást igényel.A támasztó harangon is látható lesz a kopás folyamata.
A zsir önmagában nem old meg semmit.Rövidtávú hatása van csak..A zsir egyébként összeszedi a lemorzsolódó részeket és ez idövel lerakodhat a nyompálcákra,ezért a fészekben kikeményedhet.
Szerelés-tisztitás esetén ügyelni kell,hogy a nyompálcák a saját helyükre kerüljenek vissza,nemszabad hogy felcserélödjenek.
STB
06304373303-vagyok elérhetö

Papp László2014. jan. 28. 20:45 | Válasz | #191 
Kedves Satyapapa! Köszönöm a tanácsokat, a takarítás nem lesz gond. Így szárazon rakom össze, tisztításkor, pedig alkoholos filcel összejelölöm a pálcákat a furatokkal.
A többi meg kiderül?!
Széles utat, minden motorosnak!
Honda V30 Magna V4 (1985)

tamas2014. jan. 28. 21:29 | Válasz | #192 
Nagyon kíváncsi vagyok a véleményedre, ilyet még senki nem használt (tudtommal) közülünk. Az élettartamára különösen. Én azt hallottam, nem túl tartósak a görgős variókhoz kèpest. Majd mesélj!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Papp László2014. jan. 28. 21:38 | Válasz | #193 
Kedves Tamás! Tudom, hogy az élvezetnek ára van! A gyári doksi szerint 5000 km-nél tisztítás, 10000- tolópálca csere, 20000-nél a teljes cucc kuka! Ha egyszer tavasz lesz, és ki tudjuk próbálni, majd " mindeki derül ", vagy inkább minden kiderül.
Széles utat, minden motorosnak!
Honda V30 Magna V4 (1985)

Papp László2014. jan. 28. 21:46 | Válasz | #194 
Bocsi a bunyós ikon mellé ment, de legalább, tudod, hogy Papp Laci írt!
Széles utat, minden motorosnak!
Honda V30 Magna V4 (1985)

tamas2014. jan. 28. 22:02 | Válasz | #195 
Nem is jelent meg nekem a,, PappLacis'' hapi.
Szóval igen, a teljesítménynek ára van.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. jan. 29. 15:19 | Válasz | #196 
A nyomorudak egyik elönye az intenzivebb gyorsulás,
A rudak (kb 15db) felületi felvekvése igen nagy a görgöhöz képest,ezért az elleneröt jobban kiküszöbölik.Sportosabb viselkedést tud a gép.
Kicsit magasabb az üzemi höfoka,de nem jelentös.
Ha zsirt használsz hát abból igencsak jó minöségü kell majd.Vedd figyelembe hogy az olajok zsirok kenöanyagok hőleadása (a vizhez képest) gyenge. Természetesen ez miatt a varió magasabb höfokon üzemel.A jó minöségü hajtószijnál ez nagy problémát nem okoz,de a csereperiodus mindenképpen rövidebb lehet.
Remélem sokk örömöd lesz benne,

06304373303-vagyok elérhetö

 © passat522014. jan. 29. 16:32 | Válasz | #197 
A teljesítmény nem nő csak a fogyasztás és a gyorsulás.

Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

tamas2014. jan. 29. 19:09 | Válasz | #198 
Igazad is van, meg nem is.
A motorblokk teljesítménye nem nő, de a motorkerékpáré igen.
Mert ateljesítmény amunkavégzés vagy energiaátvitel sebessége, más szóval az egységnyi idő alatt végzett munka. Ha fékpadon megmérik, jobbak lesznel a mutatói. Annak ellenére, hogy a motorblokk teljesítménye nem változott.
...szerintem... De nem vagyok fizikus, lehet tévedek...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. jan. 29. 19:23 | Válasz | #199 
Ha már okoskodunk,??,,Köztudott hogy a szijhajtásnál van a legnagyobb veszteség,az igencsak nagy surlodó felületü tárcsák miatt.Minnél nagyob erövel képes szoritani a szijtárcsa annál több erö megy veszendöbe a fel és legördülés,illetve ezen szakaszon belül.Ennek a veszendö erönek nagyrésze höenergiává alakul,ami a robogó esetében halott energia.
Ezért valóban igaz hogy a teljesitmény nem nö,csak másként osztódik ell.
Szerintem jobb lehet a gyorsulás . Valószinü hogy a végsebesség csökkenhet,a szijtárcsáknál fellépö szoritó erö miatt,amit még a hátsó hajtómüház felöl visszaható terhelés is befolyásol....
Lehet kicsit zagyván irtam?????
06304373303-vagyok elérhetö


1 [2] 3

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől