![]() |
|
|
|
© Majalaci | 2012. máj. 17. 19:50 | Válasz | #445 |
![]() | |
köszönöm a gyors választ.Hétfőn viszem műszakira,végre rendszám kerül rá és csak úgy tudom kipróbálni hosszabb távon mit produkál. De ezeket még meg nézem.Jaaa most jut eszembe.Nem lehet az én okom még a kis úszószint? Bár bele gondolva lehet,hogy hülyeség a kérdés mert akkor hirtelen gázadásnál is fulldokolna.A levegőcsavart mennyire kell kitekerni.Tudom ez más-más karbinál más,de van egy érték az mennyi?1,5-2,5 fordulat kifele? | |
2012. máj. 17. 19:23 | Válasz | #444 | |||
![]() | |||
Sajnos osztom Béla véleményét így írásban nagyon nehéz konkrét dolgot segíteni.Szinte reménytelen. Carlos: A hidegindítás nagyban függ az automata szívatótól. kiveszed, adsz rá 12V-ot és kb 40-50másodperc múlva az egész síbernek kb.: ki kell jönnie 3-4mm-ert.Nálad nincs hidegindítás, tehát valamiért mindig kint van.Az is lehet. hogy mindez működik, csak alacsony a szinted, vagy egy egyszerű dugulás az egész.Na ezt nem tudom megmondani.Az is előfordulhat hogy levegőt szív valahol a toroknál vagy a benzincsap vákuumcsövén, na ezt megint csak látnom kéne.Egy biztos sok levegő és ahhoz képest kevés benya.Sajna így fogyaszt többet a vas.Alapos körültekintő keresés.... Majalaci: szinte a gond ugyanaz, csak nálad a gyors gázadásnál a gyorsítófúvóka bespriccel annyit, hogy menjen a gép.Lassú gázadásnál kevés az anyag.Valszeg levegőt szív,ami lehet a keverékcsavar durva elállítása, vagy levegőszívás:Benzincsap vákuumcső;valamelyik membrán;aut. szívató "O" gyűrűje.Durva esetben a torok gumitoldata repedezett. Nagyon dióhéjban ennyit. Nem akarlak elkeseríteni de majdnem egy évig kerestem egy kis fals-levegőt, és mindenféle márkaszerviz és okleveles versenyszerelő nézegette mindhiába.Komplett generált ajánlottak meg miegymás.Még szerencse, hogy nagyon sokallottam a cehhet, mert még hittem volna nekik.A hiba az automata szívató helytelen működése volt.Ezt valóban átalakítottam kézire de csak akkor ajánlom ha már biztosan megvan a hiba. Na sok szerencsét!! | |||
|
© Majalaci | 2012. máj. 17. 18:31 | Válasz | #443 |
![]() | |
Sziasztok.A tegnapi írásomra reagálva le kell,hogy írjam,hogy nagyon blőd hibája volt.A síber fölötti gumiharangot nem megfelelően ültettem bele a perembe és farsot tudott szívni.Viszont egy hibája megmaradt:( valami hasonló mint Carlos társunknál.Hidegen jobban de melegen lassú gázadásnál mintha fuldokolna,Gyors gázadásnál viszont megy mint a veszedelem,de biztos vagyok benne hogy karbicsek a gond.Esetleg ha valakinek volt ilyen problémája és tudja mi okozta konkrétan a hibát annak a segítségét megköszönöm. Az előző kommenteket köszönöm,sokat segítettek. Üdv:Laci |
© Carlos | 2012. máj. 17. 16:12 | Válasz | #442 |
![]() | |
Köszönöm a gyors választ! Természetesen várok még válaszokra,pláne ha az illető az ász! a karbit tisztíttattam (ultrahangos)mikor elvittem a használt jármű vásárlás után szokásos átvizsgálásra,ill.gyertya, folyadékok, olajak stb. cseréjére,tehát elvileg azzal nem lehet gond.Egy jóhírű (Prop-Tech) szervízbe vittem,aminek a munkafelvevőjét ismerem,tehát valószínűleg nem vert át...bár, a mai kapzsi világban...
|
2012. máj. 17. 14:41 | Válasz | #441 | |||
![]() | |||
Szia! Nekem 250-es van, de ezt a jelenséget télen, illetve nagy hidegben szokta produkálni! Az automata szívató túl hamar zár be! Ezt a szerkezetet nem a motor hőmérséklete, hanem a 12V szabályozza/bimetál féle jelenség/. Én az asszonyom Quadját/150ccm/ átalakítottam mechanikus szívatósra, azóta ott már nincs gond! De mindenképp várjad meg Fecó hozzászólását, mert Ő átalakította a volt 125-ös Majáját mechanikusra, Ő biztosan többet tud erről mesélni! Aztán nem utolsó sorban Juhász Béla barátunk is igencsak képben van a karbik tekintetében! SatyaPapa, aki épp élvezi a nyarat valahol külhonban, Ő pedig egész jól utána járt a Keeway motoroknál és elég sok alkatrész csereszabatos, így talán még olcsó pénzért/ a Yamahához képest/ kapsz is bele jól működő cuccot! ![]() | |||
| |||
© Carlos | 2012. máj. 17. 12:13 | Válasz | #440 |
![]() | |
Sziasztok! Új fiú vagyok nálatok,bemutatkozom a megfelelő helyen,ide a problémám írom,reménykedve a megoldásban. Nem régen vásároltam egy Yamaha Majesty YP125 típusú nagyrobogót,amit kedves gesztusként az eladó házhoz hozott. Akkor még azt hittem,milyen jól jártam,de másnapra rájöttem hogy mégsem. A motor hidegen nehezen indul, csak sokadik indításra, akkor is néhány másodperc után lefullad. Ez az idő az indítások számával növekedik,míg végül folyamatosan jár,de még ez után sem indulhatok el vele,mert gázadásra lefullad,tehát alapjáraton kell járatni néhány percig míg jó lesz. A problémák még ez után sem tűnnek el nyomtalanul, mert egy rövidebb táv megtétele után is előfordult (garázsból az útig kimotorozva pl.)hogy néhányszor hogy lefulladt. |
© jasa | 2012. máj. 16. 21:57 | Válasz | #439 | ||
![]() | |||
Nagyon a "partvonalról", és indokolni sem tudom, csak sejtés: valahol a karbi körül lehet a gebasz... Egyébként meg: "....vettem egy 125-öst apróbb hibával....." Hmmmmm , ez az amit majd csak X idő múlva, Y km után szabad mondani, addig NEM ! | |||
|
2012. máj. 16. 20:39 | Válasz | #438 | |||
![]() | |||
Először is ha nagyon mérges vagy rá, ne nyúlj hozzá, mert még több kárt csinálsz mint eddig.Keress egy hozzáértőt a közeledben mert ezt így messziről nem mondja meg senki mit szúrtál el. A végsebesség függ a motor állapottól és a hajtáslánc milyenségétől. Szétszedted a karbit--ettől is lehet erőtlen.Ha a regulátor korán vált fel akkor is ez a jelenség. Ha a kontrasztrugó nem tart ellen rendesen akkor is korán vált a regulátor.Te mindezt szétszedted. Nagyon egyszerű--- csak a végén lehet könnyen így járni. Sajnos 100% valamin elsiklottál. Bár tudtam volna többet segíteni! | |||
| |||
© Majalaci | 2012. máj. 16. 18:05 | Válasz | #437 |
![]() | |
Üdvözletem mindenkinek.Gyors segítségre van szükségem.Mint említettem vettem egy 125-öst apróbb hibával.Amikor megvettem 90-100-al mentem egy dombtetőre s (nagyon ment) úgy éreztem kb.120-at bírta volna síkon.Ma volt időm és el kezdtem összerakni.Sorolom: A kuplungját fel ferrodoloztattam mert le volt égve.Jó lett bár holnap visszaviszem leszúratni belőle mert alapjáraton (1500)bele bele kap.A görgőket kicseréltem mert nútosra volt kopva.Raktam bele 9.6gr-osat.Fékbetétek,féktárcsák,fékolaj csere.Kész.Indítok és gázfröccsökre le-le fullad.Karburátor szétszed-kitakarít beindít s lőn csoda szépen jár ahogy kell.Bár bele-bele böffent hidegen ha jól hallom a kipufba,gondolom a szelephézagokat meg kell nézni,beállítani.Nos eljutottam arra,hogy guruljak vele egy kört de majdnem "sírva" fakadtam,ugyanis elég lomha lett és nem megy 40-50km/h többet. Ez itt a nagy kérdés,hogy hová nyúljak elsőként???? Lemértem a max. fordulatot lábra állítva alig érte el a 6000furdulatot.Az egy kicsit kicsi nem?viszont szerintem az indulási lomhaságához nincs köze ugye?Segítsetek légyszives mert most nagyon mérges vagyok rá és sokat nem akarok vele már pöcsölni.Túl sok időm ment már rá.Akár msn-skype telefonon. Köszönöm |
2012. máj. 14. 18:26 | Válasz | #436 | |||
![]() | |||
Igen feszkóra kb 30-50 másodperc múlva ki kell jönnie a tűnek, a siberrel együtt.A síbernek le kell zárnia a fészek alján.Az alján lévő gumiperem zár.A távot tolómérővel le lehet mérni.
| |||
| |||
2012. máj. 12. 07:15 | Válasz | #435 | |||
![]() | |||
Ez csak úgy lehet, hogy nem az eredeti varió van bent. Nincs ezzel semmi gáz ha műkszik minden.Sajna innét teljesen magadra maradsz, de ha ok akkor átvizsgálás után vissza az egész aztán indít.---Vizsgáld meg ha zárt a varió, vagyis lezárt egy kis lemezdeknivel úgy hogy a zsír nem tud kicsapódni, akkor én tennék bele egy kis zsírt. ( bár ezen a zsír ügyön sokat agyaltunk, és mindenkinek más a véleménye) de ha zárt a varió akkor én a zsír mellett voksolok.---Próbák után lehet a görgősúlyokkal variálni, de nagyon átgondoltan mert a kontrasztrugó is bent van a dologban és előfordulhat hogy csak azt kell változtatni.
| |||
| |||
2012. máj. 11. 21:56 | Válasz | #434 | |||
![]() | |||
Majalaci MajaLaci írta: Sziasztok.Elbizonytalanodtam,valaki mondja meg nekem a tutit légyszi.Szét szedtem a variót és lemértem,10gr-os-ak és ilyet nem találok sehol.Viszont olvasom,hogy a 125-ben 6db-nak kellene lenni benne.Akkor az enyémbe hogy van 8db?????? a mérete 20*12-es,és gyárilag az előző kommentekben 9.1gr-ot írtatok.Most akkor mi van???? Mire én: Na akkor ezt a témát tegyük át a 125-ös topicba, vagy a CVT-be mert igen érdekes. Legyen a 125-ös jó? Na SomTomi, Karcsi, Feco jó a kérdés nem? Hogy is van ez? 125-ösbe 8 görgő...? | |||
|
2011. okt. 21. 18:11 | Válasz | #433 | |||
![]() | |||
Itt a gond. Nagyon sokáig kerestem a hiba okát, és ha belemérsz teljes világításnál alig kerüli el a szerkezet a 12V-ot.Hiába teszel bele halogént sajna nem ér semmit mert az indiai utángyártott égők ezzel a foglalattal nagyon gagyik,még fényvető "kanaluk" sincs.Nem ért semmit. Az általam "gyártott" (átalakított)égő fókuszát belőni kész gyötrelem mert a foncsor rögzítése sem erre van "kitalálva".Ez nem járható út hanem a feszt kell minterhelésen is 13,2-13,5 re felvinni, de felmehetsz 14,2-ig simán.Ekkor a "mezei" belevaló égőkkel használható a vas.A fezszabályzócserével ne próbálkozz mert a belevaló feszkókkal is ez lesz az eredmény.Az enyémben Honda szabályzó van.Ha a részletek érdekelnek írj priviben.
| |||
| |||
2011. okt. 20. 23:54 | Válasz | #432 | |||
![]() | |||
Sajnos az. Nekem Wattra volt benne erősebb, úgy jártam vele hajnalban dolgozni.
| |||
|
© Johnnie Walker | 2011. okt. 20. 21:33 | Válasz | #431 |
![]() | |
Értem. Kösz azért! Csak furán gyengusznak találtam így a pilácsot.. :-S
| |
2011. okt. 20. 21:28 | Válasz | #430 | |||
![]() | |||
Sajnos normális belevaló halogént nem kapsz. Ano Fecóval próbálkoztunk, tudnánk mesélni, de csak rosszat. | |||
|
© Johnnie Walker | 2011. okt. 20. 20:57 | Válasz | #429 |
![]() | |
Üdv! Abban nem tud vki segíteni h a 25ös Majestybe első izzóként halogént elbírna-e?? kösz |
2011. szept. 14. 15:19 | Válasz | #428 | |||
![]() | |||
Nem az enyém jó! Sőt én azt is köszönöm, amit a GoldWindom bekötésénél segítettél. Mix!! Csak azért írtam, mert nem mindenki kiabál, ha valami nem tetszik neki! További szép napot és mindenképp számítok/tunk/ a szakmai tudásodra! | |||
|
2011. szept. 14. 12:20 | Válasz | #427 | |||
![]() | |||
Áthelyezve a 250-es rovarból: Spoileres Üzenete : hamár a fesszabájzónál tartunk megcsináltam fecónak hármat ingyér de ő már állitólag másik hármat már kiütött. azóta nem jelentkezett hogy rosz lenne egyébként rajta kivül mindenkinek müködik. a motorját kéne tüzetesebben átvizsgálni mert van sejtésem mi okozza a sorozatos bajt vagy mészi a te szabájzód rossz netán | |||
|
2011. aug. 20. 17:25 | Válasz | #426 | |||
![]() | |||
HHa letöltöd a Manuált, abba biztosan megtalálod. Igaz olasz de ha szánsz rá időt sikerülni fog.Az enyémen ki van kötve!
| |||
| |||
© peterandor | 2011. aug. 19. 22:42 | Válasz | #425 |
![]() | |
sziasztok;- 125-os majestym van,csereltem olajat de nem tudom, hogy alitsam le a ,,cserelj olajat'' kijelzest kontakt utan.-koszi a segitseget!
|
2011. aug. 14. 13:32 | Válasz | #424 | |||
![]() | |||
Beütött a krakk. Mikor megvettem a tömítést nem figyeltem hogy fordítva van a blokk és a henger közötti rész. (magyarul fordított tömítés adtak.) Ideiglenesen visszaraktam a gyárit és eddig bírta. Futóval jött haza a kicsike. Ma szétszedtem és csak több olajat kapott a kelleténél, mert a hengerembe állt az olaj. Az én hülyeségen volt az egész, De ha valaki vesz tömítéseket jól nézze meg nehogy úgy járjon mint én, hogy később baj legyen belőle! Én gyárit vittem magammal hogy olyan kell, mégis elkurták a rendelést. Ha kézhez kapjátok nézzétek át hogy biztos jó legyen. | |||
|
2011. aug. 04. 22:54 | Válasz | #423 | |||
![]() | |||
csak halkan jegyzem meg, szinte biztos, hogy jeladoval szerelve szallitjak egy vagyonert.
| |||
| |||
2011. aug. 04. 22:52 | Válasz | #422 | |||
![]() | |||
szerintem osszekotheto ha rovid toldj bele par centit. szigszalag esetleg zsugorcso aztan kell, hogy mukodjon.
| |||
| |||
© RoCa | 2011. aug. 04. 22:45 | Válasz | #421 |
![]() | |
Nem tőben szakadt ki, de ha úgy jó, hogy össze lehet kötni, meg egy kis szigetelőszalag akkor az királyság, úgyis megbújik a borítás alatt, ott nem látni. Holnap ki is próbálom, remélem működik :)
|
2011. aug. 04. 22:37 | Válasz | #420 | |||
![]() | |||
bocs, hogy beleszolok de nem lehet azt a drotot megtoldani v osszekotni? aprilian lehetett ha nem pont tőben szakadt ki.
| |||
| |||
© RoCa | 2011. aug. 04. 22:25 | Válasz | #419 |
![]() | |
Igen, csak az a probléma, hogy el van szakadva (a városban hagytam 1 órára és így találtam), először nem tudtam mi lehet és akkor láttam hogy el van tépve az egész zsinór. És ilyen km jeladót kéne hozzá szereznem, csak egyelőre a neten nem találtam... :( Nem tudtok esetleg valami tippet adni? Hol, kinél, mennyiért? Mindenképp ki kell cserélni, aztán ha így sem megy a mérés, akkor természetesen jöhet a villamos szaki :)
|
2011. aug. 04. 21:45 | Válasz | #418 | |||
![]() | |||
Akkor a tiéd elektromos jeladós, villamos szakit javaslom, hacsak nem tudsz impulzust mérni!!
| |||
| |||
© RoCa | 2011. aug. 04. 20:24 | Válasz | #417 |
![]() | |
Az a baj, hogy nekem nem forog, hanem valami elektromos drót van benne, ami fent egy kis dugaljhoz csatlakozik... de még az első kereket nem szedtem ki, kiszedem és megpróbálom kideríteni... Néztem webshopokban majesty-hez spirálokat, de még csak nem is hasonlítanak az enyémhez!
|
2011. aug. 04. 13:20 | Válasz | #416 | |||
![]() | |||
őszintén a spirál belülről nem láttam még de semmi különös nincs az enyémen,Az első agyról hajt hagyományosan.Ha kiveszed az elő kereket megtekered, a meghajtást fent a spirálnak forognia kell.
| |||
| |||
© RoCa | 2011. aug. 04. 12:02 | Válasz | #415 |
![]() | |
Sziasztok! Nekem is van egy ezüst 125-ös Majesty-m, és tönkrement benne a kilométer számláló, és a sebesség mérő. Egyszer csak megállt. Hogy van megoldva ennek a meghajtása? Mert ami az első kerékből jön drót, az nem olyan, mint egy rendes forgó spirál. Kérlek segítsetek, hogy mit kell hozzá vennem! Előre is köszi :) |
2011. júl. 30. 17:14 | Válasz | #414 | |||
![]() | |||
oké köszi! De azé nem ráncigálom neki még a fülit! ![]() | |||
|
© Wiking | 2011. júl. 30. 13:33 | Válasz | #413 |
![]() | |
Vagyis javítom...ha nem volt fúrva sem pedig kicserélve a gyűrű meg a dugó akkor nem kell bejératni.
|
© Wiking | 2011. júl. 30. 13:33 | Válasz | #412 |
![]() | |
Ha nem volt fúrva a motor, akkor nem kell bejáratni...
|
2011. júl. 30. 10:14 | Válasz | #411 | |||
![]() | |||
egy kérdés!! Ujj csapágyakat kapott a moci és mennyi idő a bejáratás és gondolom ilyenkor +1 többször kell olajat cserélni?? Köszi a választ!!!! | |||
|
2011. júl. 20. 18:11 | Válasz | #410 | |||
![]() | |||
Oké rendben vákuumos! Nekem mindegyik egyforma. Jó és a többi nem zavar. Csak a levegővel van bajom, de ha a szűrő nem volna tiszta vagy jó akkor, mivel kicsi az alapjárat le kéne neki fulladni nem pedig szépen járni. Mindegy arra is kitalálok valamit. De most egyenlőre hagyom mert nem lesz rá időm (megint). Köszi a segítséget, és hogy frissítettétek a tudatlanságomat ![]() ![]() ![]() | |||
| |||
2011. júl. 20. 17:16 | Válasz | #409 | |||
![]() | |||
Valamiért sok benzint kap induláskor.Lehet légszűrő is szívató is és még más is ezt meg nem mondom. Valóban amiről szó van az benzincsap. Vákuumos. | |||
| |||
© Wiking | 2011. júl. 20. 12:23 | Válasz | #408 |
![]() | |
Igen...Szomjas barátunk leírta az árnyalatnyi külömbséget... Szóval a 125-ösben csak csapvab, ac nincs. A légszűrőt én tanácsolnám kicserélni, mert ha már nem új és párszor volt"tisztítva" akkor valószinűsítem már nem a leg jobb a légáteresztése. Én csináltam az enyémbe szivacsos légszűrőt mondjuk...azt időnként csak ki kell öblíteni és mhet vissza. |
© Szomjas | 2011. júl. 20. 06:03 | Válasz | #407 | ||
![]() | |||
Ha a tankod feljebb van , mint a karburátor , akkor biztos lehetsz benne,hogy nincs ott AC-pumpa. A Trabantnál sincs! ![]() ![]() | |||
|
2011. júl. 20. 05:45 | Válasz | #406 | |||
![]() | |||
125-röl van szó. De pedig ebben is van AC-pumpa, vagyis olyan ami csak ha megy a motor szívja a levegőt és jön a benya, de ha nem jár akkor elzár. A légszűrőm tiszta, mikor szét volt szedve kipucoltam és most hogy össze lett rakva megint ki lett tisztítva. és egyszer régen már ezt eljátszotta aztán magától megjavult. Termosztát meg oké, csak nem jutott eszembe a neve. Kompresszióm pedig jó, van benne erő rendesen. | |||
| |||
© Wiking | 2011. júl. 20. 00:18 | Válasz | #405 |
![]() | |
Mérj kompressziót, valószinűleg kevés, vagy a légszűrő koszos nagyon? A gombának titulált dolog pedig a termosztát....ennek az is a neve, hogy termosztát :D Egyébként ez mien motor amiröl szóvan? Mert a 125-ben tuti, hogy nincs ac pumpa. A 250-esben van de abban is csak annál ameiknél lentvan a tank a taposóban. | |
2011. júl. 19. 20:55 | Válasz | #404 | |||
![]() | |||
A gomba nevezetű nemtomi volt beragadva. Csak azt nem értem hogy mé úgy indul el ha le van szedve a légszűrő és ha elindul visszarakom akkor meg működik.? Szerintetek? HELP!!!!! ![]() | |||
|
2011. júl. 16. 00:15 | Válasz | #403 | |||
![]() | |||
![]() | |||
| |||
© Wiking | 2011. júl. 15. 23:19 | Válasz | #402 |
![]() | |
VÉÉÉÉÉGREEEEE!!!!! Kész lett a 125-ösöm teljes mértékben! Kapott szép új metál kék fényezést, meg mindenféle hibás dolog ki lett javítva :) Itt jegyezném meg, hogy igazán leszáradhatna annak az összes kiálló végtagja ki 40-es vagy 60-as papírral nekiállt megcsiszolni a gyári metál fényezést, és ocsmány matt fehérrel lemázolta... az ilyennek még vasgolyót sem adnék a kezébe, mert azt is képes elrontani.... |
© attila633 | 2011. ápr. 16. 14:27 | Válasz | #401 |
![]() | |
Hali! Akinek gyorsítópumpa-membrán gondja lenne a 125-össel annak jó hír, hogy az alkatrészbázison szereplő Üllői úti Keeway boltban kapható membrán tökéletesen megfelel a gyári alkatrésznek. Épp most szereltem be és kiválóan működik! Ja és csak 400 Ft!!! ![]() |
2011. márc. 23. 21:22 | Válasz | #400 | |||
![]() | |||
Szerintem alaposan átnézed meglesz a "sikítás" annak nyoma kell legyen.
| |||
| |||
© Rezner Zsolt | 2011. márc. 23. 19:55 | Válasz | #399 |
![]() | |
Látszódnia kellene? Kopott,kifényesedett? Tavaj sikított a kuplung,gázadásra,viszont nem is ment a moci. Kuplungcsere ezt megoldotta! Nem sikított,ment,gyorsult. Most meg gyorsul,ugrik de sikkant egyet-kettőt,megtorpan, és utána megy tovább mint a szél. Csak gondolom, hogy a szíj, mivel a surlódása megfoghatja a motor. | |
2011. márc. 23. 06:47 | Válasz | #398 | |||
![]() | |||
Ennek a "sikításnak" erősen látszódnia kell a hajtáson.Kapd szét és sztem meglátod.
| |||
| |||
2011. márc. 22. 22:31 | Válasz | #397 | |||
![]() | |||
Meg kellene próbálni zsírtalanítani a szíjat és a tárcsákat. Olyan dolgot válassz, ami nem fogja a szíjat bántani. De a kuplung is sikíthat, van rá példa. Ahogy a fékbetétek némelyike is sikongat, úgy a kuplung is megteszi. | |||
| |||
© Rezner Zsolt | 2011. márc. 22. 21:12 | Válasz | #396 |
![]() | |
Kicserélt variátor görgők, és felpolírozott variátor után (hogy ne legyen vállas ahol a görgők futnak) megy a motor mint a szél. Csak egy gondom van. Tavaly vettem bele új kuplungot, szinte a nyár közepén. Gyári került bele. Szerintem tökéletes. A szíj tavaly előtti. Szóval ha megyek, akkor gázadásnál kb, miután kistartolok a mezőnyből, sikít egyet-kettőt a moci és meg is torpan, mintha fékeznék. Még mielőtt befektetnék egy új szíjba, azért megkérdezem, hogy ugye a szíj a ludas?? Csak azért gondolom, mert be is fékeződik a moci. Ha a kuplung lenne az (bár nem hiszem,mert vadi új), akkor sikítana gázadásnál, de nem olyan mintha belefékeznék, csak max nem menne. Remélem igazam van. Esetleg más?
|
© Wiking | 2011. márc. 17. 21:19 | Válasz | #395 |
![]() | |
Jóhír! Újra működik a 125-ös!!! :D Ma összereaktam a picurt, és be is röffentettem :) Igaz hűtés még nincs összerakva, egyenlőre életjelet akartam micsikarni belőle. Szóval végre megint gurulhatok azzal is, habár nagyon fura lessz a 250-es után :D |
2011. márc. 16. 19:06 | Válasz | #394 | |||
![]() | |||
Nemtom fejből, elfelejtettem de a manuálban benne van.
| |||
| |||
2011. márc. 16. 18:36 | Válasz | #393 | |||
![]() | |||
Örülök hogy sikerrel jártál!
| |||
| |||
© Rezner Zsolt | 2011. márc. 16. 18:28 | Válasz | #392 |
![]() | |
Szép estét! Na ma kiderült a tuti. 125-be Maxterba 10.5g görgő kell. Motorszám szerint kinézték. Mivel 2000,- volt egy garnitúra, ezért vettem kettőt. 9.5g és 10.5g. Kipróbáltam, és mint a szél! Érezhetően a 9.5g gyorsult jobban! Robbanékonyabb volt, és 50m-belül mintha vissza kettő padlógáz, és egyszercsak mintha kilőtt volna. Meg is ilyedtem, mert ilyet még nem tapasztaltam. Elvittem a variátor tárcsát a boltba, nézte a szaki, és mondta, hogy mivel alapból a végpontokon van a "nút" nincs jelentősége, de ha ráérek felköszörülhetem. Na mivel van itthon olyan mint egy toll,olyan köszörű gépecske, hát felmartam vele, és utána meg felpolíroztam. Pöpec lett! De holnap megyek ismét a boltba, mert a 9.5g görgők közül az egyik megadta magát. Kettétört rajta az a kopó réteg, és egymásra csúsztak! Az első 50 méter után fura volt, hogy alapjáraton is nagyon feszült a szíj. remélem kicserélik. Érdekes, hogy nem olyan a bevonat, mint a 10.5-nek, annak olyan gumis, a 9.5nek, meg mint a kínai merev műanyag. Szóval dióhélyban ennyi. Mivel holnap újra szétkapom, mert most azért a 10.5 van benne, majd a tárcsáról akkor csinálok képet. Mindenkinek köszönöm a segítséget görgő ügyileg! ? :)
| |
© Wiking | 2011. márc. 16. 16:52 | Válasz | #391 |
![]() | |
Megjött az új dugóm!!! Eléggé passzos... éppen belemegy a hengerbe, és nem könnyű végigtolni benne... Valaki mondja meg legyen szives mekkora illesztési hézag kell a dugó és a henger közé! |
2011. márc. 14. 20:09 | Válasz | #390 | |||
![]() | |||
Meg kéne mutatni hozzáértőnek, nézze meg mert lehet hogy nem is jelentős. Ha működik, használd. Esetleg készíts már róla fényképet, hátha látunk valamit! | |||
| |||
2011. márc. 14. 19:49 | Válasz | #389 | |||
![]() | |||
Semmi jelentősége a fizikának, a könnyebb görgő megy a nehezebb után. Éveket motoroztam így, tökéletes volt, most is ez van benne az enyémben is... Ha működik 8 görgővel, hattal is fog. Csak a szimetriára kell figyelni. Próbáld ki! | |||
| |||
© Rezner Zsolt | 2011. márc. 14. 19:14 | Válasz | #388 |
![]() | |
A görgőpálya, amiben a görgők futnak. A végpontokon, a variátor tárcsa külső részénél Nem nagyon, de érzem az újjammal. Gondolom odáig pörög ki a görgő, és nem tovább.
|
© satyapapa | 2011. márc. 14. 19:08 | Válasz | #387 | ||
![]() | |||
Már bocsánat,,,, de eltérö sulyu görgöket egyszerre, keverve használni,ez igencsak elgondolkoztato.....gyorsitás,lassitás,esetén egy adott ékpálya iven csak 3/egyforma sulyu/ görgö veszi fell a terhelést,a másik 3 esetében az eltérö igénybevétel miatt nincs rendes felfekvés,Ez miatt az átméröre teljesen más fizikai hatást gyakorolhat,SZERINTEM!!! itt igencsak a fizikai dolgok a döntöek,
| |||
|
2011. márc. 14. 18:53 | Válasz | #386 | |||
![]() | |||
Kézzel csiszolni semmiképpen. Hol vállas? A nút, a görgőpálya amiben futnak a görgők? Vagy a végpontokon? | |||
| |||
© Rezner Zsolt | 2011. márc. 14. 17:47 | Válasz | #385 |
![]() | |
Persze ,majd megírom, hogy mi lesz majd az új görgőkkel. Azt nem is tudtam,hogy lehet olyat, hogy három ilyen, három olyan. :) Ez egy jó tanács, köszönöm. Valszeg, ha nem horror az ár, akkor veszek két garnitúrát, asszem veszek a 10.5 g-t meg valami másikat, amit ajánlanak.De azért még kérdezek: picit vállasak a variátorban azok a helyek ahol a görgők vannak. Nem vészes,csak érzem az újjammal. Érdemes felcsiszolni?
|
2011. márc. 14. 15:12 | Válasz | #384 | |||
![]() | |||
Pont ezért kérdeztem hogy mit szeretnél? Mert ha a jelenlegi menetdinamikával elégedett vagy, akkor nem érdemes változtatni rajta, akkor az üzletben adják az ugyan ilyen súlyú görgőket és kész. A kopott görgő eleve nem ad megfelelő végsebességet és a varió is akadozhat tőle. Kíváncsi vagyok, ha beteszed az újakat mi lesz a tapasztalatod. Írd majd meg légyszíves! Mellesleg, mivel a 125-ösben 6 db görgő van, megteheted hogy veszel két garnitúrát, egy olyat ami most van benne és egyet ami mondjuk 2 grammal könnyebb. Összerakod a könnyűvel, próba, majd kicserélsz 3 darabot a nehezebbre, ismét próba és utána kicseréled a megmaradt 3 darabot is a nehezekre. Ezzel 3 különböző válltási, gyorsulási ütemet érsz majd el. Viszonylag olcsón kipróbálhatod a legalapvetőbb "tuningot", olyan ez mint mikor az Alfát kicsit pörgeted és úgy dugod a következőt, csak itt nincs lehetőséged arra hogy most meghúzatom, a következőnél majd nem. Itt minden esetben ugyan ott fog elváltani ahol a görgő mozdul. Csak arra kell ügyelni hogy a görgőket szimetrikusan rakd be, hogy ne tudjon rezonálni. | |||
| |||
© Rezner Zsolt | 2011. márc. 14. 15:04 | Válasz | #383 |
![]() | |
Olvastam az egészet, csak túl sok lett volna másolni. :) Olvastam is a rugókat,tárcsát, szíjat, stb.... Nem akarom a motort kikészíteni, elég pörgős kis masina úgy ahogy van, csak nem igazodok ki a rengeteg információ közt. Nem akartam okos lenni, hisz nem vagyok az, pont ezért kértem segítséget.Valahol a Maja 125-t egyenlővé teszik XQ Maxtar 125 mocijával, valahol meg más paramétereket adnak meg. :) 9.0g-13.5g-ig írják a különböző fórumok, üzletek, táblázatok. Attól félek, hogy ha meg bemegyek az üzletbe, mondanak egy 28-ik variációt. Valszeg az lesz, hogy beviszem a már kopottakat, hátha abból tudnak valamit kiokumlálni, csak mert élég kopottak,sarkosak.
|
2011. márc. 14. 09:53 | Válasz | #382 | |||
![]() | |||
Mindez nagyon szép Zsolt, már többször is átolvastuk csak az a baj, hogy ezek amit itt leírtak pont Neked nem fognak megfelelni. Mit szeretnél? A jelenlegitől pörgősebb motor, vagy kényelmesebb, urasabbat. Feltételezem hogy pörgősebbet, hiszen ha meg lennél elégedve vele, ugyan olyat tennél vissza mint jelenleg van, ezt pedig ha kiszereled egy szaküzletben megmondják hány grammos. Ha ettől fürgébbet szeretnél, tegyél bele könnyebb görgőket és próbáld is ki mi az eredmény. De azt tudnod kell, mert ebben a leírásban (lehet hogy nem másoltad ki mert hiányos a vége) szót sem ejtenek a kontrasztrúgóról és a kuplungot fogó rúgókról csak mellékesen, pedig legalább olyan fontosak mint a görgők. Tehát ha a görgőt variálod, tegyél bele másik rúgószettet és talán egy erősebb szíjat is, mert a jelenlegi (már nem is újat) a benne lévő, talán gyárihoz hangolták. Arról még nem is beszéltem hogy a könnyebb, gyáritól eltérő görgőket tuning variátorokba szokták tenni, amiben más pályán is mozognak mint a széria. Vagyis akkor kell egy görgősor, egy varió, egy szíj, egy kuplungrúgó garnitúra, meg egy kontrasztrúgó. Meg persze némi készpénz. Hajrá! Ja, arról nem is beszélve hogy a vége felé olvashatod a fordulatszámokat. Ha elég figyelmes vagy, be se linkeled ezt a néhány sort, mert az itt leírtak kétüteműekre vonatkoznak. Ha a Te 125-ösöd 10'000-et fog forogni, már baj lesz! | |||
| |||
© Rezner Zsolt | 2011. márc. 14. 08:35 | Válasz | #381 |
![]() | |
robogomannia.mindenkilapja.hu/érdekességek alatt. Érdemes átolvasni! A varióváltó működési elve és beállítása Ahogy már írtuk, úgy kell beállítani a variátort, (áll: első variátor, görgők, hátsó váltó nyomórúgó és kuplung-ból) hogy a motor maximális teljesítményen kezdje el az áttétel váltását. Csak így érjük el a lehető legjobb gyorsulást. A variomatik beállítása nagyrészt a helyes görgők megválasztásából áll. Ennél egy dolgot szem előtt kell tartani, méghozzá azt, hogy csak egy bizonyos súlyú görgő-szett van, ami jól is működik, nem 2 vagy 3. (az ideális beállításhoz). Ha a görgők túl nehezek, vagy túl könnyűek (itt már fél gramm is számit) akkor a motor teljesítményét nem optimálisan használjuk ki. Nehezebb görgők gyorsabban, hamarabb mozdulnak el, ezáltal hamarabb váltanak, és hamarabb érnek el egy hosszú áttételt, a könnyebb görgők lassabb mozgása által rövidebb áttételt érünk el. (az áttétel itt az ékszíj áttételére vonatkozik) Egy túl könnyű görgőkkel ellátott variátor a motor maximális teljesítményéhez tartozó fordulatszám felett dolgozik, a gyorsulás romlik. Képzeljétek el, hogy mindig az első, legkönnyebb sebességben mennétek biciklivel, agyon tekeritek magatokat, viszont távolságot nem igazán tesztek meg! Túl nehéz görgőzésnél a motor sosem éri el a maximális teljesítményhez tartozó fordulatszámot, folyamatosan váltja a fordulatokat és lassan felküzdi magát. Itt is jó példa a biciklis. ( túl nehéz sebességgel hegynek felfelé). Hogyan állítjuk be a variót, ha mondjuk nincs teljesítménymérő-padunk a garázsban?! Jó módszer, ha egy fordulatszámmérővel dolgoztok! (Tuningolásnál jó néhány dolog mérésére szükség lehet, nem árt mielőbb beszerezni motorhőfok-mérőt, fordulatszámmérőt vagy egy multifunkcionális műszert.) Először nagyon nehéz görgőket kell rakni a variátorba (10-12 gramm). A motor az elején kegyetlenül fog küzdeni, majd amikor felküzdi magát az alacsony fordulatszám tartományból és elkezd gyorsulni, ezt a pontot (fordulatszám érték) meg kell jegyezni. Több tesztmenetet kell csinálni, és feljegyezni a hasznos fordulatszámot, hogy milyen fordulatszámon megy a motor a legjobban( legjobban gyorsul). Most ki kell cserélni a görgőket könnyebbekre és megint pár tesztkört tenni. A fordulatszámmérő a tesztkör alatt mindig ugyanazon az értéken kell, hogy menjen, ami az előbb feljegyezésre került. Ha az első maximális ékszíjáttételt elérte a varió, akkor szabad csak kipörögnie a motornak magasabb fordulatszám tartományokba. Ha a tartott fordulatszám túl magas (magasabb, mint az előbb megjegyzett érték), akkor túl könnyűek a görgők. Ha a fordulat alacsonyabb és erősen ingadozik, akkor túl nehéz a görgő. Ha indulásnál csúszik az ékszíj, vagy olyan könnyű görgőket kell használni, hogy már nem éri el a végsebességet, akkor erősebb kontrasztrugót kell beépíteni! A másik lehetőség hogy kerestek magatoknak egy jó hosszú egyenest (min 1km), kijelöltök magatoknak egy távot (6-800m) és mértek egy időt az indulás és a cél között. A legjobb értéket az ideális görgőkkel éritek el. Általánosságban elmondható, hogy egy 70-es szett (sportkipufogóval) használható fordulatszám tartománya 7000 és 10000 ford/perc között van, a variónak 6000-8000 körül kell kapcsolnia. Ezek csak átlagos adatok, nagyon sok tényezőtől függenek. A behangolás sok türelme |
2011. márc. 14. 08:08 | Válasz | #380 | |||
![]() | |||
Majesty 125 9,1 gr 20x12 Az adatokat egy táblázatból vettem a netről töltöttem le! Én még nem cseréltem. | |||
| |||
© Wiking | 2011. márc. 13. 22:01 | Válasz | #379 |
![]() | |
Hmm...Nekem az 50-es diómban volt 8.5g gyári görgő....szerintem nehezebbnek kéne lenni benne. A másik pedig, hogy ha nehezebb görgőt raksz bele akkor hamarabb nyit a variátor, alacsonyabb a fordulata a motornak, így kevésbé gyorsul dinamikusan. Könyebb görgővel viszont nő a fordulat, ezáltal az erő is, és a gyorsulásod jobb lessz...a végsebesség elérése meg mind a 2 variációnál bekövetkezik előbb vagy utóbb :D
|
© Zsolt | 2011. márc. 13. 21:54 | Válasz | #378 | ||
![]() | |||
Mi van akkor,ha nem gyári a variátor? Először érdemes szétszedni, megmérni, aztán go.
| |||
|
2011. márc. 13. 21:46 | Válasz | #377 | |||
![]() | |||
szerintem épp forditva van
| |||
| |||
© passat52 | 2011. márc. 13. 21:09 | Válasz | #376 | ||
![]() | |||
8,5 grammos a gyári!
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. márc. 13. 21:08 | Válasz | #375 | ||
![]() | |||
Nyilván hogy a görgö sulya más más tulajdonságot ad.Elkell döntened neked mi a fontosabb, és amit jobban ki tudsz használni..Ezekhez képest kell görgösulyt választanod.Az eröteljesebb gyorsulás az a szijjat is jobban igénybe veheti,no meg mást is,,,,,de ez hosszu. Az bizots hogy a lehetöségek szükösek,a gyáritol +/- eltérés elég szük. | |||
|
© Rezner Zsolt | 2011. márc. 13. 21:05 | Válasz | #374 |
![]() | |
Elbaxtam! Szóval variátor görgőt szeretnék 125 XQ Maxterba. Ez majdnem tökéletesen 125 maja. Szóval 12*10 kell az tuti. De valahol 9g vagy 9.6g-ot írnak. Moped.hu oldalán egy variátor katalógusban 10.5g ot írnak Xmaterbe de a 125 majába meg 13.5g-ot. Na most akkor melyiket? A túl könnyűvel jó a motor vége, de lassan gyorsul, a nehéz görgővel jobban gyorsul, de lassan éri el a versenytempót. ![]() |
© Rezner Zsolt | 2011. márc. 13. 20:59 | Válasz | #373 |
![]() | |
Ide "tanácsoltak" az "okos" kérdésemmel!
|
© Wiking | 2011. feb. 11. 13:18 | Válasz | #372 |
![]() | |
Ismerek olyan motorost, aki 30-40- el kanyarodott be éppen 1 utcába, erre átulrol elvitte 1 autó 120-al! Szerencsétlen kómába volt 1 darabig, meg persze jóideig tartott mire helyrejött. De ilyenek is történnek néha sajnos...Engem sokszor 100-nál előzgetnek úgy, hogy alig maradok meg az úton...Szóval csak ésszel és nagy körültekintéssel!Nem kell ahoz véteni, hogy balesetet szenvedjen bárki is! |
© LakiMester | 2011. feb. 11. 13:11 | Válasz | #371 |
![]() | |
Köszönöm a felvilágosítást ![]() nem bántottál meg ![]() ![]() irány meló, szaisztok | |
2011. feb. 11. 13:03 | Válasz | #370 | |||
![]() | |||
Én nem akartalak megbántani de mivel megkérdezted hogy mire számíthatsz erre probáltam felhívni a figyelmed.Ha véletlenül nem adja meg neked valaki az elsőbbséget és fellök ,és kiderül hogy hogy közlekedel mindent a nyakadba fognak varni, hiába nem te voltál a hibás.
| |||
| |||
© LakiMester | 2011. feb. 11. 12:48 | Válasz | #369 |
![]() | |
A műszaki állapota reagálva... Megrögzött maximalista vagyok ezen a téren, ezt meg lehet látni az autómon is, bár a külső nem makulátlan de műszakilag kifogástalan. Ez a simson-omnál sincs másképp, és ez a majánál sem lesz másképp... ![]() | |
© LakiMester | 2011. feb. 11. 12:36 | Válasz | #368 |
![]() | |
szóval nem fogok elsőkeréken megállni meg gumit füstölni, én csak a szabadságot szeretném ettől a motortól kihívás ez a gép, szeretek fel Újítani talán sikerül is, és lesz egy jó közös szezonunk ![]() |
© LakiMester | 2011. feb. 11. 12:30 | Válasz | #367 |
![]() | |
Láttam a képeket ![]() Biztosításom van, normálisan közlekedek, mind autóval mind motorral, szóval nem nagyon hívom fel magamra a figyelmet ![]() | |
2011. feb. 11. 11:04 | Válasz | #366 | |||
![]() | |||
Erröl van szó hiszen autot is lehet jogsi nélkül vezetni , még is kevesebben probálkoznak vele mint motorral.Sajnos nagyon elterjedt hogy nagyobb motorokkal járnak rendszám nélkül igy a müszaki állapot se ellenőrzött.Én is szivesebben nem költenék ilyenekre mert nem vet fel a pénz!A jogsira forditott összegböl tudtam volna fiatalabb motort venni ,még is megkellet elégednem azzal ami van.Én is felültem a motorra kisebbhez való jogsival,de igyekeztem minél hamarabb megszerezni a papirt.És az hogy a biztositást kötnek egy nem létezö 50-es re az nem jelenti azt ha kárt okozol a biztositó nem jön rá hogy müszaki nélküli 125-ös ,és nem fog fizetni.
| |||
| |||
© Wiking | 2011. feb. 11. 10:11 | Válasz | #365 |
![]() | |
Jó szokásomhoz híven, itt is belemagyarázok a dologba :D Én 2 évvel ezelőtt kezdtemrobogós pályafutásomat, mégpedig úgy, hogy hozzám került használatra 1 50ccm-es Honda Dio! Ezzel a járgánnyal megtettem tavaly öszéig vagy 5000km-t de még többet is talán.Aztán használtam 1 pár hónapig 1 Yamaha Champ-et, de meglepő volt a külömbség, mert másképp ment a yamaha,,,valahogy erősebbnek tűnt :) Aztán elkezdtem érdeklődni a nagyobb robogók után...tavaj ősz végére meglett a 125-ös majestim...mondhatnám, hogy első látásra szerelem :D Nagyon megtetszett a majesty-k Formája és vonalvezetése, nah meg persze a többlet erő, és kényelmesebb utazás, és persze, hogy gond nélkül el lehet vele menni akár 2-300km-t egyszerre. Idén már a 125-össel mentem pár 100km-t mert mikor jobb idők voltak, azzal jártam dolgozni. Aztán jött a rosszabb idő megint és megállt a majesty:( Sújos beteg lett szegészem és kiköpte a kipufogószelepet :( Ebböl még a mai napig nem épült fel sajnos, de lassan-lassan meglessz a gyógyulásához szükséges alkatrészek mindegyika. ( Már csak a dugó szett kell ) Viszont a hónap elején Hozzájutottam 1 250-es szépséghez :) Ő volt azthiszem mindíg is ameik a legjobban tetszett a majesty sorozatbol :) Habár vannak még apróbb hibák, és gondok, de mindezektöl eltekintve Teljesen jól működik! 1 apró lerobbanáson is túlvagyunk már, de nem volt komoly. A léányeg az, hogy a mai napig még jogosítványom sincs! És még egyik motor sincs forgalomba helyezve. Félreértés ne essék! Nem akarok senkitsem buzdítani arra, hogy ezt így csinálja mint én! Sőt! Óva intek mindenkit, hiszen 1részt több 100ezer forint bírságot, és vezetéstöl való eltiltást kockáztatok minden nap akárhányszor csak kimegyek vele az utcéra. Terveim szerint még az idén meg lessz csinálva a forgalombahelyezés és a műszakiztatás a 250-esen, a 125-ösön viszont ez nem lehetséges, mert nincsenek meg a papírjai. És Ha kijönnek a jobb idők, elindul a motoros képzés, befejezem az A-s Jogsit! Már jóideje csak húzom..és nemtudok elfogadható választ arra, hogy miért nem fejeztem még be :P Szóval valahogy el kell kezdeni a motorozást,d e előbb utóbb mindenki rájön, hogy tiszta rendezett papirokkal sokkal biztonságosabb, és kényemesebb motorozni, hisz nem ugrik meg az ember adrenalinja 1 rendőrautó láttán. |
2011. feb. 11. 09:11 | Válasz | #364 | |||
![]() | |||
NA kisebbfajta lavina...Jasa szerelt időben... Egy Őstalira én is rendszám nélkül mentem, útközben Passatttal találkoztam, hát tendszám nála sem volt... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||
|
© Gyurma | 2011. feb. 11. 08:44 | Válasz | #363 |
![]() | |
2malomban őrölünk részemről téma off
|
© jasa | 2011. feb. 11. 08:43 | Válasz | #362 | ||
![]() | |||
NEM, egyik sem rendes ember. Én sem voltam az, mikor 1 évig 100 ccm-es kisrobival jártam rendszám nélkül. De aztán eladtam, és "rendes" lettem. ![]() ![]() Egyébként senki nem szólta meg, Feco csak jószándékkal figyelmeztette a dolog lehetséges kockázataira. Gábor pedig általánosítva, a jogkövető magatartásra hívta fel a figyelmet. Szerintem. (Szabad ország, szabad polgára, azt csinál, amit..............SZABAD. ![]() Bocsi ! ![]() | |||
| |||
2011. feb. 11. 08:41 | Válasz | #361 | |||
![]() | |||
Hol van abba a kibuvó?hogy 125-öst A1-el lehet vezetni 50-est meg B-vagy segéd jogsival.
| |||
|
2011. feb. 11. 08:37 | Válasz | #360 | |||
![]() | |||
Én nem köpködtem senkit!!!!És nem irtam senkiröl hogy nem rendes ember!!Ne adjál olyan mondatokat a számba amit én nem mondtam!
| |||
|
© Gyurma | 2011. feb. 11. 07:55 | Válasz | #359 |
![]() | |
Nem kell támogatni! De meg szólni sem! Lehet nincs több pénze vagy csak ilyen motort tudott szerezni vagy nincs magyar papirja a motornak vagy bármi más oka lehet. Nem támogatás de nem is köpködöm tök normális ember lehet. És mint irtam ott a másik dolog meg vesz 1 "piszkos" motort váz szám át farag van rajta rendszám meg minden ez rendesebb ember???
|
2011. feb. 11. 07:44 | Válasz | #358 | |||
![]() | |||
Én nem mondtam hogy más csalás etikusabb!Szerintem ha valaki nagyobb motorral akar járni szerezze meg a hozzávalókat és akkor nem kell agodni hogy mi lesz ha elkapnak.Ha a jog alkotokat hibáztatjuk mindig hogy vannak kibuvok azzal nem jutunk elöbre.Nem kell mindig a kibuvokat keresni mikor meglehet oldani anélkül is.Sokan vagyunk itt akinek van legális motorja ,jogositványa nem értem miért kell támogatni ha valaki ezek nélkül vesz részt a forgalomba.
| |||
|
© Gyurma | 2011. feb. 11. 07:34 | Válasz | #357 |
![]() | |
Ezt az 50es kibúvót a jog alkotói hagyták meg nekünk ha normálisan közlekedik az ember köt biztosítást viszonylag kicsi az esély hogy gond lesz. Már csak azért is mert akik ellenőrzik ezt azok közt is van aki igy tesz. Nem, tudom mennyivel etikusabb dolog vázszámot át faragni vagy trükközni a bonus ért vagy a kw lentebb húzni hogy A korlátozottal is lehessen vezetni.
|
2011. feb. 11. 07:21 | Válasz | #356 | |||
![]() | |||
50-es papir az meg mi? az ír aki akar egy adás vételit teljesen elenörizhetettlen.Szomor hogy ahelyet hogy szabályosan közlekednénk mindenki a kibuvokat keresi.
| |||
|
2011. feb. 11. 06:36 | Válasz | #355 | |||
![]() | |||
Semmi jóval nem biztatlak.Külső megjelenésben is hasonlít a nagyokra,elég zaccos.Ha megcsípnek mindegy Neos vagy akármi, az gáz.Ezt a témát már átrágtuk egyszer, ha van türelmed keresővel kutakodj.Azért előzetesnek csak annyi hogy a mi kis "jogászaink" még a biztosítási csalásról is beszéltek ebben az ügyben, úgyhogy ha vmi gáz van nem sok esélyed. Asszem két éve, Nálatok volt a csárdában szezonnyitónk! | |||
| |||
© LakiMester | 2011. feb. 11. 00:04 | Válasz | #354 |
![]() | |
Magyarszentmiklós-on lakom És Laki János-nak hívnak ![]() csak még vannak aggályaim a motorral kapcsolatban... sajna rendszám nélküli, azaz 50-es papírokkal fut, na meg yamaha neos néven... mennyire fogékonyak erre a rend éber őrei?? |
2011. feb. 10. 18:41 | Válasz | #353 | |||
![]() | |||
HA titkolózol, dobjad imailben. Különbem hogy motorozunk tavasszal...Látod ha előbb szólsz műanyagügyben segítettem volna neked... ![]() | |||
| |||
2011. feb. 10. 08:25 | Válasz | #352 | |||
![]() | |||
Ne legyél ennyire titokzatos! Legalább az irányítószámot dobjad fel! Összerakom a Majám elejét, Fecóval egyeztetek meg a Magasságossal, hogy legyen jó idő aztán akár találkozhatunk is, mert én kanizsai vagyok! | |||
| |||
© LakiMester | 2011. feb. 10. 00:42 | Válasz | #351 |
![]() | |
Igy van. Kanizsától nem messze ![]() | |
2011. feb. 09. 09:35 | Válasz | #350 | |||
![]() | |||
Hol laksz ? Zalai vagy??
| |||
| |||
© LakiMester | 2011. feb. 08. 23:32 | Válasz | #349 |
![]() | |
Na pénteken irány a műanyagos, jövő héten fényezés remélhetőleg áprilisban már Zala útjait járom ![]() ![]() |
2011. feb. 07. 22:06 | Válasz | #348 | |||
![]() | |||
Nem akarlak vigasztalni, de Én el tudom képzelni, hogy ha valaki a külalakra is ilyen hanyag, akkor a karbantartás, ill. a motort mennyire óvta, szervizelte... járj vele szerencsével! | |||
| |||
© satyapapa | 2011. feb. 07. 21:22 | Válasz | #347 | ||
![]() | |||
Javaslom-hogy azokat az elemeket amelyek sérültek vagy hajlamosak a sérülésre,belülröl kenjétek ki mügyantával és üvegszövetet rá,Ettöl nagyon erös lesz,nehezen sérül,nem törik..kivülröl pedig lehet felületkezelni.
| |||
| |||
© Wiking | 2011. feb. 07. 21:17 | Válasz | #346 |
![]() | |
Én 3-4 napig hegestgettem az idomokat mire össze tudtam rakni rendesen mindent...persze aztán a fele újra letört és kezdhettem elörröl....A 125-ösnek a farok részét nagyon rosszul sikerült megkonstruálniuk yamaháéknak :P
|
|
|
|