|
|
|
© zsoltxc | 2015. júl. 04. 19:39 | Válasz | #169 |
Szia! Valóban... köszönöm a választ :-)
| |
© Csíkos Nándor | 2015. jún. 14. 06:13 | Válasz | #168 |
Szia nagyon nehéz észrevenni, a váz leghátsórészén,benézel a sárvédő fölött,a csőbe van beütve,de nagyon nézd meg mert épp hogycsak látszik.
| |
© zsoltxc | 2015. jún. 14. 06:10 | Válasz | #167 |
Köszönöm a válaszokat, festés előtt tüzetesen átnézem a vázat...
| |
© Kiss Róbert | 2015. jún. 12. 20:31 | Válasz | #166 |
A 125ösbe nem vagyok nagyon otthon !
| |
© Kiss Róbert | 2015. jún. 12. 20:28 | Válasz | #165 |
Kéne hogy legyen szerintem is!
|
2015. jún. 12. 16:12 | Válasz | #164 | |||
Szerintem van beütött alv.szám is.
| |||
| |||
© zsoltxc | 2015. jún. 12. 16:06 | Válasz | #163 |
Szia! Ez 125 ös. amit vettem az 1998 as évjáratú, az enyém pedig 2002 es. Akkor végül is nem lesz gáz vele. Köszönöm a választ. Amin meglepődtem az az, hogy a váz szám nem beleütve, hanem egy "matrica" vagy olyasmi van odatéve. Ez más motoroknál is így van?
| |
© Kiss Róbert | 2015. jún. 11. 20:58 | Válasz | #162 |
Helo a 250es váz eggyezik szerintem csak fékben külömbözik!
|
© zsoltxc | 2015. jún. 11. 17:25 | Válasz | #161 |
Sziasztok! Jó rég voltam már fent... Ma végre hozzájutottam egy papírral rendelkező vázhoz. Ti tudjátok, hogy a dobfékes majesty váza egyezik-e a tárcsafékes majesty vázával?
|
© Mr. Majesty | 2014. júl. 01. 15:07 | Válasz | #160 | ||
Inkább hagyjuk a témát...
| |||
|
2014. júl. 01. 14:48 | Válasz | #159 | |||
Én tavaly csináltattam nálunk Földváron. Reggel bevittem, mondtam dolgom van majd jövök... Még dél előtt szóltak, hogy kész vihetem (5000Ft alatt volt). | |||
|
© Mr. Majesty | 2014. júl. 01. 12:33 | Válasz | #158 | ||
25e egyműszakos nap volt az NKH-ba. Soron kívűl, 2 órával zárás elött. Szerintem......
| |||
|
© zoli | 2014. jún. 30. 19:00 | Válasz | #157 |
Én is a Vas Gerebenbe vizsgáztattam, nem emlékszem pontosan de 4-ezer körül volt. Mindent átnéztek rajta amit kell. Cirka, várakozással együtt 1-óra volt.
|
© Mr. Majesty | 2014. jún. 30. 13:03 | Válasz | #156 | ||
70km. Engem csak ez zavar....
| |||
| |||
© Pazo | 2014. jún. 27. 17:50 | Válasz | #155 | ||
Gödöllön 4360ft. Semmi nézegetés.NKH.
| |||
|
© Mr. Majesty | 2014. jún. 27. 14:47 | Válasz | #154 | ||
Itt mindent néztek: halogén izzó, gyári kipuff, fékek. Szigorú volt, majd 2 óra!
| |||
|
© jasa | 2014. jún. 27. 13:31 | Válasz | #153 | ||
veszprémi hivatalos NKH állomás: kb 4300 Ft, 1 óra, abból 50 perc a várakozás és papírmunka (2 héttel ezelőtti tapasztalat) Sok fotó készült, de semmi CE és egyéb szívatás......(a pleximen nincs CE, csak a ""csirkeszárny", a markolatok előtti kisplexik meg "madeinjasa" ) A pasi emlékezett a 2 évvel ezelőtti, behozatali vizsgáztatásra.
| |||
|
© Mr. Majesty | 2014. jún. 27. 08:17 | Válasz | #152 | ||
A Lepo01nél 15be lett volna. Szerintem reális volt az ár...
| |||
| |||
© Pazo | 2014. jún. 26. 20:51 | Válasz | #151 | ||
Jó sokba került!
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. jún. 26. 09:56 | Válasz | #150 | ||
Örömhír, tegnap csont nélkül levizsgázott a Milkucim... Egy 10es volt, de megérte... XIX. ker, Vas Gereben, NKH vizsgaállomás... Ha valakinek barmilyen gépjármű üzembe helyezési, vizsga, okmányirodai gondja van, hívja Károlyt a 06-30-924-4840es számot. Segítenek...
| |||
|
2014. máj. 31. 20:48 | Válasz | #149 | |||
Ez gáz...
| |||
|
2014. máj. 31. 20:25 | Válasz | #148 | |||
Ha valamin nincs CE jelölés vagy leszereled, vagy bukik, mindent filmre vesznek Online!!! Ez azt jelenti, hogy a az összes vizsgálat élőadásban töltődik fel a központi számítógépre. A motor beindításánál a fényszóró felkapcsolásától kezdve a kürt hangjáig....... Ha utólagos xenon van benne bukta, én is kiszereltem! Nálam a menetfény befúrt ledes belül anyával rögzített, némi kp. segítségével, kaptam időt kikötni és fekete szigszalaggal letekerni, hogy ne legyen a filmen feltűnő....
| |||
| |||
2014. máj. 31. 20:09 | Válasz | #147 | |||
Szerintem a kiegészítőket nem tudják ellenőrizni ilyen szinten...
| |||
| |||
2014. máj. 31. 18:57 | Válasz | #146 | |||
Abba is belekötnének, hogy pl a motoromon a gyárihoz hasonlóak, de E jelzéssel ellátott tükrök vannak, valamint felszereltem rá egy légterelő plexit (E jelzés nincs rajta), illetve szinte állandóan rajta van a gépen az oldaltáska tartó konzol (Givi gyártmány). Ez is gond lehet? Minden más gyári rajta. | |||
| |||
2014. máj. 31. 18:13 | Válasz | #145 | |||
Azért kezdtem úgy, hogy nem veszem magamra! Én is nagyon pofára estem. Amióta megvan a Ladám, tíz év alatt nem csináltak annyi képet róla mint novemberben műszakin. De a pofátlanság az utolsó bekezdésben leírtak alapján csúcsosodott ki. Én azon akadtam ki nagyon. | |||
| |||
2014. máj. 31. 16:59 | Válasz | #144 | |||
Tamáskám! Nem a te Ladádra gondoltam természetesen, a tesvírekére. Amiknek az alján kilépsz mint Finston Frédi. Az érdekes az volt az előző vizsgához képest, hogy mindent filmeznek. És a jármű eredeti állapotához képest semmi eltérést nem fogadnak el. A tapasztalatomat csak azért osztom meg, hogy ha vizsgára megy ne érje kellemetlen meglepetés!
| |||
| |||
2014. máj. 31. 16:31 | Válasz | #143 | |||
Nem veszem magamra mert az én Ladám jó állapotban van, de igen. A gyári állapottól semmi eltérést nem fogadtak el. Konkrétan, én csináltam rá 50-es kórcsőből egy komplett, gyári hangtopmpítókkal azonos rendszert és nem felelt meg Nekik... Vennem kellett egy kisipari x@rt rá, amivel már most,7 hónap utána akkora hangja van, mint sosem volt... A tükrök indexesek, nem volt jó Nekik. A ködlámpák, szabályosan bekötve, nem feleltek meg Nekik. A szintén szabályos távolsági fényszórókat leszedették. A hátsó pótféklámpát leszedették. Az egész autót, (az alját is aknából) végigfotózták. Készült róla vagy 20 kép... De voltak olyan pofátlanok, hogy azt kérték, hogy az előttem vizsgázó autó Co.adatait hagy mérjék már az enyémről... (mert azt az egyik ott dolgozó vitte vizsgára!) Az én autóm akkor volt ott harmadik(!) alkalommal aznap... | |||
| |||
2014. máj. 31. 11:07 | Válasz | #142 | |||
Ma reggel 9-kor levizsgázott a Maja, 7860.-Ft volt. Minden ok volt, de a nappali világítást ki kellett kötnöm, fekete szigetelőszalaggal leragasztani azokat, hogy ne is látszódjanak a világítás kapcsolót pedig bekapcsolni, hogy indítás közben felkapcsoljon. A beindítás teljes menetét videóra vették! A vizsgabiztos nem fogadott el semmilyen eredeti állapottól való eltérést. Az is érdekes volt, hogy az emisszió, lengéscsillapító, fékpróba vizsgálatot is online rögzítették..... Legközelebbre előre kikötők a ledeket.és csinálok rájuk egy csinos burkolatot a vizsgára.... Nem akartam kukacoskodni az emberrel, csak kíváncsi voltam, hogy a fék, világítás, kipufogó nélküli kisebbségi Ladák is ilyen metódus szerint fognak-e vizsgázni mindenütt, mert akkor tényleg nőni fog a biztonság!!! | |||
|
2014. ápr. 10. 16:35 | Válasz | #141 | |||
Mindenesetre az aranyereteket tagadjátok, mert az is adóköteles lesz nemsoká...
| |||
| |||
© zsoltxc | 2014. ápr. 10. 15:06 | Válasz | #140 |
Lassacskán majd ha veszünk egy motort az is vagyonosodás lesz...
|
2014. ápr. 10. 09:43 | Válasz | #139 | |||
MÉG nem...
| |||
| |||
2014. ápr. 10. 08:45 | Válasz | #138 | |||
Igen, minden után fizetni kell.Barátom is most vett egy autót és az okmányirodába kellett fizetni átírásnál. Kártyával is lehet fizetni, de csekket is adnak, amivel el kell battyogni a postára és utána a befizetett csekkel tudod átíratni a nevedre. Azt nem értem a leadózott, spórolt pénzedből veszel egy használt járművet és ez vagyonszerzésnek minősülne? A karácsonyi ajándék után nem kell fizetni?
| |||
| |||
© zsoltxc | 2014. ápr. 10. 07:20 | Válasz | #137 |
Nem ám... mert hogy papírok nélküli. Most majd veszek egy másik, papírokkal rendelkező motort. Szerintem nekem lesz az egyik legdrágább motorom :-) De a tanulság. A rendőrök bizony bizony már képesek felismerni a motorok típusát. Ez a közeg ránézésre mondta, hogy egy Majesty. A másik, nem közúti ellenőrzés volt. Hanem csak szimplán a szegedi teszkó előtt gurultam ... | |
2014. ápr. 09. 20:46 | Válasz | #136 | |||
Hát Berci. Ez nem jó hír neked sem. Az összegről nem is beszélve.
| |||
|
2014. ápr. 09. 20:00 | Válasz | #135 | |||
Nem volt rajta rendszám mi...?
| |||
| |||
© zsoltxc | 2014. ápr. 09. 17:28 | Válasz | #134 |
Nem ... mert most nemrég történt velem... és bizony ez most 120 ezer lesz na meg kettő hónap eltiltás a vezetéstől...
| |
2014. ápr. 09. 17:22 | Válasz | #133 | |||
Azok is fejlődnek...! Miért mi a történet? Lemaradtam valamiről..?
| |||
| |||
© zsoltxc | 2014. ápr. 09. 15:01 | Válasz | #132 |
Sziasztok! Rég nem voltam a fórumon... és ehhez az észrevételemhez nem is találtam megfelelő topikot. Nos feltűntek azok a rendőrök akik ismerik a motorokat ...
|
© juhász béla | 2014. feb. 28. 17:41 | Válasz | #131 | ||
Bűrokrácia!!!!!!!!!!!!!!!ezek ne várjanak tőlem sok x-et majd ha odakerűl a sor,lehet ez nem ide való de kibuggyant belőlem ,mert ez már tul sok amiket elkérnek egy rohadt papirozásért.Ammen!
| |||
| |||
2014. feb. 28. 15:31 | Válasz | #130 | |||
De Te nem külföldről hoztad, a Tieden magyar rendszám volt. Akkor most hogy is van ez...? Minden vásárolt jármű után (is) vagyonosodási vagy milyen adót fizetünk? | |||
| |||
2014. feb. 28. 07:38 | Válasz | #129 | |||
Igen, én most vettem a mocit, évjáratfűggő. Én a 250-es re 2001 évjárat 4.500 pénzt fizettem vagyonszerzés gyanánt.
| |||
| |||
© jasa | 2014. feb. 27. 16:24 | Válasz | #128 | ||
Lehet hogy már közismert, (és csak én vagyok móricka) de most láttam, hogy januártól a külföldről behozott használt jármű (motor is !!) után vagyonszerzési illetéket IS kell fizetni....
| |||
|
© Laller | 2013. ápr. 25. 19:48 | Válasz | #127 | ||
Halihó :) Régen jártam erre,de most segítséget kérnék!Szükségem lenn egy 1984-es SUZUKI gs 550 magyar forgalmira és rendszámra :) Ha valaki tud ilyet eladót kérem jelezze itt vagy emailban!Jó lenne 450 vagy 500 as papír is ilyen 80 valahány környékéről !
| |||
|
© CsabaB | 2013. ápr. 19. 21:35 | Válasz | #126 |
Túl vagyok én is a rendszámozáson. Nekem kicsit tovább tartott, mert hiába vagyunk járási, vasúti, közúti csomópont, intézni helyben komolyabb dolgot nem lehet. Döcögősen indult, mert csütörtökön felhívtam a gödöllői NKH-t, hogy mikor mehetek, a válasz jöjjekk pénteken nyugodtan. Pénteken 9 felé tudtunk odaérni, hápogtak, hogy a főnöküknek, aki a motorokat csinálja el kellett menni hirtelen értekezletre, nem tudják csak hétfőn, akkor biztos, jöjjek már vissza akkor. Jó, hétfőn mielőtt indulnánk odaszólok 9 felé, hú rengetegen vannak, reggel héttől ott vannak kedden, de ha megígérték menjünk. Megbeszéltem haverommal, hogy neki is dolga van, inkább menjünk kedden reggel korán. Ott is voltunk hétre és tényleg már fogadták a papírokat hétkor, holott hivatalosan nyolckor nyitnak. Fékezés, lámpák, kerék, fényképezés, a papírokat (amitől kicsit recegtem) rendben találták. Ha már lendületben vagyunk alapon elgurultunk a legközelebbi NAV-hoz ahol regadót lehet fizetni Vácra. Viszonylag hamar elvették a papírokat meg a kitöltött nyomtatványokat, de az előttem odaérő nepperek beadtak már 15-öt így legkorábban háromra lenne meg és nem érnék vissza a bankból, jobb lenne reggel visszajönni... Nem akartuk húzni az időt így hazajöttünk, ebédre már itthon voltunk. Innentől már simán ment, reggel a kis Majával elugrottam a papírért, 11-re bent voltam a melóhelyen megkérdeztem az okmányirodába az illetékest, mikor mehetek, azt mondta ebéd után ugorjak át, így lett szerdára rendszámom, ha a holtidőket nem számolom szűk két nap, legközelebb már rutinból megy. :) |
2013. ápr. 06. 16:51 | Válasz | #125 | |||
Ha lehet kérnék egy tel. számot, és mikor hívhatlak majd? Kérdeznék jó sokat, Ha lehet. @ olvasható sz adatlapomon. Előre is köszi!!! | |||
| |||
© symbi | 2013. ápr. 06. 11:32 | Válasz | #124 |
Nem volt sehogy nyilvántartva egyszerűen nem jártam vele ameddig nem volt hozzá meg a forgalmim és a rendszámom. Nagyon sokba kerül ha megfognak vele a rendőrök. Meg amúgy is nagyon rossz úgy motorozni hogy folyton ettől retteg az ember és azt figyeled hogy el ne kapjanak vele. Na nekem ebből lett elegem és elmentem levizsgázni a korlátlan nagy "A" kategóriára. Eladtam a papírok nélküli motorom és vettem egy normális hivatalos papírokkal rendelkező Majesty-t. Most már nincs mitől félnem bátran motorozhatok bárhová. Megérte!
| |
© zsoltxc | 2013. ápr. 06. 00:53 | Válasz | #123 |
Szia! Engem érdekelne ez.Eddig segédmotorként volt nyilvántartva? Mert az enyém most úgy van,de úgy hallom néha néha vacakol a szerv ha ekkora robogót ( majesty 125 ) lát kismotor papírokkal
| |
© symbi | 2013. ápr. 04. 20:58 | Válasz | #122 |
Sziasztok! Tegnap sikeresen megszereztem végre a motoromra a rendszámot. Egy nap alatt lezongoráztam az egész dolgot. Nevetséges hogy mi pénzeket elkérnek a semmiért. A hatósági vizsgám 27160.- Ft volt. Átnézték a motort és a fékeket aztán kiállították a papírokat. Lefényképezték az alvázszámot és a km óra állást motorszám nem érdekelt senkit. Azt beírták az adásvételiről egyszerűen. Mikor megkaptam a papírokat átnéztem és ott vettem észre hogy színnek be van írva hogy piros, holott az én motorom sötétkék. Reklamáltam is erre azt mondja a tag hogy jó hogy észrevettem mert jöhettem volna vissza ha otthon veszem észre. Ami 100 kilométert jelent nekem oda vissza Kecskemétre. A regadó 20588.- Ft volt. Az okmányiroda pedig 12000.- illetékre 5500.- a rendszámra és 580.- a matricára kért el. Egy csomó helyen várni kellett sokat. Postán kétszer voltam másfél órán belül csekket fizetni. Rá is ment a napom mire a kezemben tarthattam az hőn áhított forgalmit és rendszámot. Nagyon örülök hogy megvan végre. Majd le fagytam a motorról de nem bírtam ki hogy ne menjek vele egy kicsit. Ha valakinek kérdése van szívesen segítek ha tudok ez ügyben.
|
© Mr. Majesty | 2013. feb. 10. 16:41 | Válasz | #121 | ||
Az alsó részben lévő város kíírás azt jelenti, hogy hol kelt az adásvétel(hol jött létre)...
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2013. feb. 10. 16:38 | Válasz | #120 | ||
Állat. Holnap megyek elintézni a cserét...
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2013. feb. 10. 16:37 | Válasz | #119 | ||
Az adásvételi csak írányító ebben az esetben. A lényeg, hogy a mocihoz 2db külföldi kivonási okmány kell. Az adásvételin a moci származási városa a tulajdonos bejegyzett lakóhelye (lásd a magyar adásvételin sincs külön feltüntetve). Az utánajárás saját erőből olcsóbb, de időigényes. A LEPO-01-nél elintézik 1-2 nap alatt...
| |||
| |||
2013. feb. 07. 20:19 | Válasz | #118 | |
© CsabaB | 2013. jan. 26. 00:07 | Válasz | #117 |
Kedves Tibi! Köszönöm, ismerem ezt is. Szóval azt mondod, ilyennel már írattatok át motort és nem volt gond? Azt hiszem az enyémről ezt a sort hiányolták: Citta, la data (Város, dátum), amit küldtél, azon is csak dátum van, de ha jó úgy akkor nem piszkálom az eredetit, de nem akarok kétszer menni műszakira, mert visszadobják a papír miatt. Itt egy olyan, amin van város is, a többin nincs.
| |
© Mr. Majesty | 2013. jan. 25. 20:21 | Válasz | #116 | ||
Kedves Klubtársak. Új lehetőség, aki nagyobb ürtartalmú mocin gondolkodik. 2013. január 19-től megszünt az A. korl.-os kategória. Az új A2 kategória (35KW/46LE) lehetőséget ad arra, hogy vizsga! nélkül meglehet szerezni. Mindössze elballagsz az okmányirodába, leszurkolsz 4000ft-ot, és máris birtokolhatod az új A2 kategóriát. Én a tesztmotoron olvastam és már utána is jártam. simán megy...
| |||
|
© Mr. Majesty | 2013. jan. 25. 20:17 | Válasz | #115 | ||
Elküldve...
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2013. jan. 25. 20:15 | Válasz | #114 | ||
Szia Bakti Csab klubtárs. Küldök egy hivatalos olasz-magyar adásvételi szerződést az e-mail címedre. Ezzel biztosan átírják neked a mocid. Mr. Majesty
| |||
| |||
© Pazo | 2013. jan. 23. 15:34 | Válasz | #113 | ||
Én rendszeresen oda viszem,semmi gond velük. Tavaly a fékpadon kívül semmi mást nem néztek(gumi, elektromos berendezések,stb.) És persze nem került bele még ötezer forintba sem.
| |||
| |||
© CsabaB | 2013. jan. 23. 00:05 | Válasz | #112 |
Felhoznám a topikot, mert aktuálissá vált a dolog. :) Bevittem a papírjaimat ismerőshöz az okmányirodába megmutatni mit szól hozzá, mielőtt elindulok ügyintézni, egy hiányosságot említett, hogy az adásvételin nincs feltüntetve a vásárlás helye. Aki olasz-magyar adásvételivel vizsgáztatott motort, annak mindenkinek rajta van a vétel helye, ha igen hogy? Egy olyat találtam, ahol a dátumnál az alján ott a város is, de a legtöbb mintán nincs ilyen. Nem tudom belenyúljak-e, vagy jó anélkül is? Másik kérdésem, Gödöllő van legközelebb nekem hatósági műszakihoz, valaki vitt már oda motort, milyenek? |
© CsabaB | 2012. okt. 05. 19:43 | Válasz | #111 |
súlyadó, átírási illeték? Néztem ezt a kalkulátort, lehet nekem is aktuális lesz és a 250-es meg a 400-as egy kalap alatt van. :-O | |
2012. okt. 05. 19:15 | Válasz | #110 | |||
Nagyon köszi mindenkinek!! Nekem 23ezret dobott ki (150-es 2001.06.06.- i a motor) Műszaki meg biztosítás más nincs igaz? | |||
| |||
© Katona zsolt | 2012. okt. 05. 08:36 | Válasz | #109 | ||
Egy 2001-es 250-es majára 22600ft. A 150-es re 20e alatt van, kb 14-16eft. | |||
|
2012. okt. 04. 22:15 | Válasz | #108 | |||
Szia! Nekem 140ezer Ft-ért helyezték forgalomba, de ha valaki maga jár utána, lényegesen olcsóbb.
| |||
| |||
© Koko | 2012. okt. 04. 21:33 | Válasz | #107 | ||
|
2012. okt. 04. 20:45 | Válasz | #106 | |||
Érdeklődnék mennyibe kerül egy 2001.06.hói 150-es majesty magyar lepapírozása. Reg adó érdekel, a többit tudom. Köszi!!
| |||
|
2012. okt. 04. 17:42 | Válasz | #105 | |||
Annyi lemaradt, hogy a végén még kaptam egy -minősítő lapot- "a hatósági műszaki megvizsgálásban a tényállás tisztázásáról" alcímmel, kaptam egy -számviteli bizonylatot- és egy -jármű műszaki adatlapot-, amin elírták a színét, már megint ződ'
| |||
|
© satyapapa | 2012. okt. 04. 16:47 | Válasz | #104 | ||
Nos akkor Gratula,,,és jó utat.
| |||
| |||
2012. okt. 04. 16:37 | Válasz | #103 | |||
Sikerült ma levizsgáztatnom a mocim Ha valaki még nem volt, elmondom pontosan. Kérik a forgalmit és a befizetett KGFB igazoló zöld papírt, amit a biztosító küld, vagy a csekket, kérik a személyi okmányokat, ú.m. jogosítvány+lakcímkártya, vagy személyi igazolvány, akinek van, lakcímkártya. Nos, több helyen érdeklődtem, nagyon nagy áreltérések vannak. A legolcsóbbnak a NKH, tehát a Nemzeti Közlekedési Hatóság bizonyult a 4360Ft-os díjával :) Bejelentkezni nem kellett, nem volt előttem senki és pár perc adategyeztetés és papírnyomtatás után már küldtek is a hangár kapujához. Rögvest belekötöttek a rendszámtábla-tartóba, hogy fordítva van és félig eltakarja a prizmát, úgyhogy levették, átfurkálták és rendbetették. Utána egyeztették az alváz és motorszámot (hosszas keresgélés után ), majd be kellett tolni fékpróbára egy speciális vályuba, ahol számítógéppel megmérik a fékhatást. Itt kértem segítséget, mert én nem tudtam tartani a kormányt, olyan erővel mozgatta a futópad. Eztán megnézték, hogy indul, meg az összes lámpát, indexet, minden gombját megnyomták, de dudálni elfelejtettek :P Beküldek egy újabb papírért és aláírások után mehettem is vissza a mociért. Addigra kicserélték a matricát és visszaadták a kiegészített forgalmim. Mivel én a műszaki vizsga lejárata előtt több, mint 30 nappal mentem, a lejárattól számít az újabb 2 év Bye | |||
|
2012. szept. 11. 16:03 | Válasz | #102 | |||
A hurok akkor szorul, ha a vevő nem íratja át és én sem jelentem be. Ha Ő átiratta, nincs semmi baj, akkor sem, ha én mint eladó nem jelentettem be a jármű eladását.
| |||
| |||
© jasa | 2012. szept. 11. 11:27 | Válasz | #101 | ||
Oké, várom hogy mikor legyek fenn.... (A SuHanó bizony szépen "termel", ahogy drágul a benzin, a fél liter csökkenés egyre többet ér. Nekem elég ha "dombon le" - főleg a hosszúnál -, "dombon fel" meg segít az őrangyalom. ) | |||
| |||
2012. szept. 10. 21:04 | Válasz | #100 | |
Ha a törvény által megadott időn belül nem tetszik átírni akkor,ahogy Mészizs is írta büntetés plusz forgalomból kivonás akár 1-6 hónap is lehet!
| |
2012. szept. 10. 20:59 | Válasz | #99 | |
Nyugalom.. A hosszú élet ritka. Én tavasszal eladtam két motoromat és befizettem az adót. Ott én "buktam",a vevő járt jól. Aztán tavasszal vettem egy motort ott az eladó fizetett adót és én jártam jól. Egyszer fenn egyszer lenn. A SuHanó majd behozza az árát. Nem csak dombról lefelé veszed le a gyújtást.. Hanem felfelé is.. | |
2012. szept. 10. 16:42 | Válasz | #98 | |||
A nem íratja át szerintem nem működik már! Az új formátumú adás-vételi szerződére az van írva, hogy az eladónak 5 azaz öt míg a vevőnek 15 napon belül be kell jelenteni a tulajdonosváltozás tényét! Én ezt nem tudtam és csak az ismeretségnek volt köszönhető, hogy nem szabtak ki rám is bírságot, amikor eladtam a GTI-t. Ja és ugyanúgy sorba kell állni, igaz fizetni nem kell, de az adásvételin szereplő összes adatot lepriózzák, hogy a valóságnak megfelel-e és adnak egy igazolást, hogy én kijelentettem a járművet, aztán, ha az új tulaj nem íratná át, akkor megy a felszólítás, majd az önkormányzatnak az átírat és végül a jármű végleges kivonása a forgalomból. Mindezt onnét tudom, ha nem akarunk megvállni szeretett vasunktól, akkor keresünk egy lepukkant "orsós winettout" és Ő papíron megveszi a járművet/aláírja az adásvételit egy barátságos összegért/, természetesen Őkegyelme nem írat át semmit és pár hónap múlva a jármű automatikusan kivonódik a forgalomból és máris nem kell fizetni senkinek semmit utána. Persze "winettou" kap felszólítást mindenhonnét, de jövedelem és segély hiányában nem tudják behajtani rajta, ha meg le kell ülnie az csak jó neki, mert addig is eszi, iszik és fedél van a feje felett! Ez van! | |||
| |||
2012. szept. 10. 15:43 | Válasz | #97 | |||
Tovább megyek... Nem íratja át és évekig Te magyarázkodsz... | |||
| |||
© jasa | 2012. szept. 10. 13:14 | Válasz | #96 | ||
Krisztián, ne tégy már úgy, mint aki nem érti. Nem arról van szó, hogy én tudom-e vagy sem (nyilván tudnom kellett volna, de csak most szembesültem vele, eddig nem voltam ilyen helyzetben), hanem az hogy rosszul van, ahogy van. A tulajdonláshoz kapcsolódó terhek így késve követik a változásokat, vagy egyáltalán nem ! (Egy abszurd példa: veszel egy nagy értékű járművet jan 2-án és eladod dec 30-án. Így nem fizetsz semmi "súlyadót", holott gyakorlatilag egész évben a tiéd volt. Aki meg eladta neked, egész évre fizet a semmi után) DE nem ragozom tovább , aki akarta, értette... | |||
| |||
2012. szept. 08. 20:08 | Válasz | #95 | |
Erre meg írtam volna egy szívhez-szólót.. De eltekintek ettől. | |
2012. szept. 08. 20:06 | Válasz | #94 | |
Attól,hogy te nem tudod attól még úgy van.
| |
© juhász béla | 2012. szept. 08. 14:06 | Válasz | #93 | ||
Eddig sok ablaknál álltunk sorba,sok időbe telt,most egynél állunk sorba, de most sem halad jobban.
| |||
| |||
2012. szept. 08. 07:34 | Válasz | #92 | |||
Nincs. De nem erről szól ez az ország. Tudod, egyablakos ügyintézés...
| |||
| |||
© jasa | 2012. szept. 08. 02:07 | Válasz | #91 | ||
Lehet hogy tudnom kellett volna, de akkor is igazságtalan illetve logikátlan. Az eladást is be kell jelenteni, a "rendszer" tudhat róla. Nincs technikai akadálya, hogy az eladót mentesítse, a vevőt meg terhelje a adóval, hasonlóan mint a biztosítás. Hibás a jogszabály, punktum.
| |||
| |||
© jasa | 2012. szept. 08. 01:59 | Válasz | #90 | ||
Zsolt: mindkettő vétel olasz papíros volt, lásd #63 és #79 beírásaim.
| |||
| |||
2012. szept. 07. 22:17 | Válasz | #89 | |||
Ez mindenre igaz az életben. Megszerezni sem egyszerű a dolgokat de megtartani...
| |||
| |||
2012. szept. 07. 21:29 | Válasz | #88 | |||
Ez már MIX! Ezért szeretem a Maját! A többit meg csak nézegetem és gyönyörködök bennük! Idén 150km-t ment a GoldWing és talán ennyi erre az évre! | |||
| |||
© juhász béla | 2012. szept. 07. 18:19 | Válasz | #87 | ||
Nem megvenni nehéz egy járművet,hanem fentartani.
| |||
|
2012. szept. 07. 17:09 | Válasz | #86 | |||
Az első kettőt azt értem, de nem tudom, hogy az SH-nak is Te vagy az első magyar tulajdonosa? Az nem magyar papíros gép volt? Egyébként anno én is reklamáltam, hogy mi az, hogy a Fiatra kell súly/teljesítmény/adót fizetnem, hisz februárban vettem, tehát, akkor majd jövő januártól leszek fizető, de felvilágosítottak, hogy ez nem tulajdonosváltás, hanem én vagyok az első MO-i tulaj, tehát időarányosan csak fizessek szépen! Egyébként én is ma adtam fel ezen II. féléves adókat, 30.530 ft-ot. A sok rendszám átka! Ja és mi lesz velem, ha bevezetik az új rendszámot?! Rendszámonként a jelen állapot szerint: 8.500-ft az új tábla+kb. 500ft a matrica, 6.000ft a forgalmi és amit nem értek, hogy miért az pedig 6.000ft a törzskönyvre, de azon nem szerepel a rendszám, akkor miért kell cserélni? Így van jelenleg 6db rendszámom és ez nekem 126.000ft-ba fog kerülni! Szeretlek Viki és társa KFT! De ne politizáljunk! | |||
| |||
2012. szept. 07. 16:53 | Válasz | #85 | |||
JaSa, csodállak. Ez azóta így van, hogy megalkották ezt a törvényt. Hogy pont Te szaladsz ilyenbe... Ezt (januárban) bele szokták kalkulálni az eladási árba.
| |||
| |||
2012. szept. 07. 13:28 | Válasz | #84 | |||
Magyarisztán.
| |||
| |||
© Katona zsolt | 2012. szept. 07. 13:22 | Válasz | #83 | ||
Ezen már meg sem szabad lepődni ez az ország egy tragédia, itt minden igazságtalan, és bonyolúlt.
| |||
|
© jasa | 2012. szept. 07. 12:12 | Válasz | #82 | ||
Ma szembesültem egy rossz hírrel (baromsággal). Az önkormányzat ügyintézőjével beszélve kiderült, hogy: - az fizeti a gépjárműadót, egészen év végéig, aki az év első napján a tulajdonos, akkor is ha már eladta - külföldről behozott járműnél az első magyar tulajdonost terheli az adó ugyanúgy az év végéig, akkor is ha már eladta Így most év végéig én fizetem 3 motor után az adót, pedig az ezüst burgit még januárban, a kéket pedig májusban eladtam. Ez a szabályozás ostoba és igazságtalan. Tájékoztatásul és okulásul írtam... | |||
|
© jasa | 2012. aug. 10. 23:27 | Válasz | #81 | ||
Tudjuk Zsolt. Ha visszaolvasol (nem kell túl sokat), akkor láthatod, azért van szépen pontosan, részletesen leírva az eljárás, hogy aki kezdő, annak segítsen.
| |||
| |||
© Katona zsolt | 2012. aug. 10. 21:11 | Válasz | #80 | ||
Nem olyan bonyolúlt az ügy mint ahogy sokan gondolják. Ha meg van minden papír akkor egy nap alatt meg van a rendszám és a forgalmi. A regadót csak a száva utcábanm lehet intézni, csepelen megszünt. kell az olasz forgalmi, a kivonó, és egy kétnyelvű adásvételi. | |||
|
© jasa | 2012. jún. 06. 10:37 | Válasz | #79 | ||
Nos hétfőn megvolt a forgalombahelyezés. A teljes procedura 8-kor kezdődött, 12.30-kor már a kezemben volt a rendszám, pik-pak. Már "rutinosan" ment....
| |||
|
2012. jún. 04. 13:53 | Válasz | #78 | |||
Lehet svájcból behozott motort itthon forgalomba helyeztetni? Régebben mintha ezt nem engedték volna.
| |||
|
© jasa | 2012. máj. 11. 00:11 | Válasz | #77 | ||
IGEN,a zöld A4-es laphátoldalán van egy olyan rovat hogy REVISIONI. Ide ragasztanak egy matricát, rajta van az eredeti olasz rendszám és egy dátum : nap/hónap/év ehhez képest 2 évig érvényes a műszaki. Nekem 31/03/2010 volt így februárban még érvényes volt. De nyilván levizsgáztattam, normál eljárásban 4500-ért. Ez közel egy 10-est jelentett.
| |||
| |||
© Majalaci | 2012. máj. 10. 19:59 | Válasz | #76 |
Jasa.Az eredeti forgalmiba kellene látnom azt,hogy van-e még rajta olasz műszaki?
| |
© jasa | 2012. máj. 10. 09:10 | Válasz | #75 | ||
Szerintem nem változott, én februárban csináltam meg. 1. műszaki vizsga (ha még érvényes a külföldi műszaki, akkor azzal sokat spórolhatsz, elmarad az egyedi forgalombahelyezési díj) 2. VPOP (ha még nem volt ügyed velük akkor "ügyfélkódot" is kell igényelni, regadó postán befizetendő) 3. illetékhivatal (forgalmi, törzskönyv, rendszám) Ja és kötelező biztosítás is kell, ha jól emlékszem azzal célszerű kezdeni.... Jó szervezéssel, időpontokat egyeztetve 1 nap alatt megvan. Sok sikert ! | |||
| |||
© Majalaci | 2012. máj. 09. 20:56 | Válasz | #74 |
Sziasztok.A 125-ös Majám a forgalomba helyezés előtt áll,megvan az eredeti forgalmi,a hologramos kivonási és a 2nyelvű az eladó által kitöltött adás-vételi.Az lenne a kérdésem,hogy változott-e sokat az idén az ügyintézés,kell-e valamire odafigyelni,hogy ne fussak felesleges köröket,nem beszélve ugye a "zsé"-ről.
|
2012. máj. 08. 15:05 | Válasz | #73 | |||
Nem szeretnék hülyeséget írni, de valaki régebben már megfogalmazta azt, hogy gyakorlatilag az EU az aki kitol itt azokkal egy nem EU tagállamból szeretnének behozni valamit. Nem más ez, mint kibaszás. De szó szerint... Azt hiszik hogy Svájcot szívatják... Pedig ha tudnák...
| |||
| |||
© Hanzee | 2012. máj. 08. 11:13 | Válasz | #72 |
Abszolút igazad van, teljesen jogos amit leírtál! Napi futása 1,7 km a munkahelyre és 1,7 km vissza. Ha messzebb megyek akkor arra van egy rendes nagy motorom 1200 cm3 és rendszámos minden. Csak azzal nagyon macerás kicsi távon menni, meg nem tesz jót neki. Valahogy biztosan fogok rá rendszámot tenni, majd a fejleményeket megírom. Ezen héten a központi svájci okmányirodába fog egyik ismerősöm bemenni, és megkérdezi alvázszám szerint és valami papírt fog szerezni hozzá.
| |
© passat52 | 2012. máj. 02. 19:02 | Válasz | #71 | ||
Nálam a 2 nyelvű adásvételi sem segített! Lefordíttattam 10 rugóért potyára!
| |||
| |||
2012. máj. 02. 18:26 | Válasz | #70 | |||
Szinte csak egy mód van rá, veszel egy roncsot vagy nagyon szakadtat, papírokkal (lehetőleg olasz)és átrakod a vázat. De van egy jobb tippem: azonnal add el, akár veszteséggel is! | |||
| |||
|
|
|