|
|
|
© Zsola | 2015. jún. 25. 20:42 | Válasz | #6530 |
Hát a motor menetdinamikáján nem vettem észre semmit. De azért megfordítom biztos ami biztos.
| |
2015. jún. 25. 21:41 | Válasz | #6531 | |||
Valóban lehet gumi is, direkt azért nem írtam, mert sokan arra voksolnak. Én is jártam igy, a Continental típusú felnivédővel. Vannak más apróságok is, ami gondot okozhat. Szilentek, motorblokktartó Y, kutyacsont. Milyen gumi van rajta? | |||
| |||
© bundás | 2015. jún. 26. 02:39 | Válasz | #6532 |
Elől michelin,hátul pirelli. Automata szívató hidegen 15mm,melegen 20mm.Egy videóban 3-4 mm-re azt mondták,hogy jó.Bár lehet típusfüggő.Az 5 mm-t jónak gondolom.(?) Ha már ott kotorásztam ránéztem a membránra is a karbiban.Nem láttam rajta rendellenességet,bár meg kellett igazítani.Kicsit félre állt a légszűrő csöve is a karbin,megigazítottam azt is.Nem mertem még kipróbálni,mert az asszony megölt volna,ha most beindítom. :) |
2015. jún. 26. 09:09 | Válasz | #6533 | |||
Hajnali fél háromkor...? Ugyan miért...? | |||
| |||
© Zsola | 2015. jún. 26. 10:11 | Válasz | #6534 |
Érdeklődnék, hogy lenne-e valaki oly kedves és segítene nekem a hajtásszíj megfordításában. Az a bajom, hogy már az úgynevezett szerelő szakikban nem bízom, mindig az a duma hagyjam ott a vasat, majd megcsinálják és hívnak, aztán kiderül, hogy több kárt okoztak, mint amit megjavítottak. Persze nem leszek hálátlan csak valaki olyan nyúljon a motoromhoz aki azt szívvel és lélekkel csinálja. Ja és Bp-i lakos vagyok. Előre is köszönöm.
|
© Pazo | 2015. jún. 26. 11:22 | Válasz | #6535 | ||
Ha gondolod segítek, hívj fel.
| |||
| |||
© Zsola | 2015. jún. 27. 13:35 | Válasz | #6536 |
Tegnap Pazoval megejtettük a szíjfordítást. Mint kiderült a kuplungot ferodoloztatni kell, még 1 mm ferodol sincs rajta, majdnem, hogy a fém fémmel érintkezik, valamint a görgök is kockára vannak kopva. A szerelő aki kb 1500 km-rel ezelőtt átnézte a motoromat(?), azt monda, hogy a hajtás tökéletes állapotban van, nem kell vele semmit csinálni. Számomra megint beigazolódott, hogy az úgynevezett szakik, vagy nem értenek hozzá, vagy bele se néznek a motorba. Pazonak meg még egyszer nagyon szépen köszönöm a segítségét. Még csak annyit kérdeznék, hogy milyen méretű a variátor és a kuplung anya? | |
2015. jún. 27. 13:44 | Válasz | #6537 | |||
Talán menj vissza és add a kezébe a görgőket, hogy köszi!
| |||
| |||
© bundás | 2015. júl. 09. 21:03 | Válasz | #6538 |
Sziasztok! Hátsó kerékagy bal oldalának alján van egy kis lyuk.Ezen keresztül némi olajfolyást látok.Gondolom a végáttételből.Szimering kipukkanhatott? |
2015. júl. 09. 22:57 | Válasz | #6539 | |||
Helyesen ismerted fel a problémát!
| |||
| |||
© bundás | 2015. júl. 10. 00:13 | Válasz | #6540 |
Köszönöm a megerősítést! A kerék felől kell cserélni? Rajz alapján így értelmezem. Sima tömítés szaküzletben kapható ilyen? |
2015. júl. 10. 08:36 | Válasz | #6541 | |||
Kipu le, teló felhajt, kerék felfüggesztő le, kerék le. Kipattint, kitakarít visszatesz... Csapágyboltban illene polcon lennie, sima széria alkatrész. | |||
| |||
© bundás | 2015. júl. 10. 19:20 | Válasz | #6542 |
Szuper! Köszönöm! :)
|
© Stoki | 2015. júl. 12. 17:37 | Válasz | #6543 |
Szia! Jófogáson találtam, 8ezer volt tolattyúval együtt. Tudok számot ha érdekel!Misinél is van,10 ezer csak membrán az is nagyon tuti ár érte . Akkumulátorban tud valaki segíteni ? Most meg az halt be!
| |
2015. júl. 12. 17:58 | Válasz | #6544 | |||
Én ma tettem be a T-MAX-ba a 9Ah-s riasztó munka akkumulátort. Azt hiszem 5-6 évre elfelejthetem hol lakik az akksi a motorban... Fél ár, dupla garancia. | |||
| |||
© Stoki | 2015. júl. 12. 18:15 | Válasz | #6545 |
Ez jó irány lehet nekem is! Típusban,árban tudsz esetleg segíteni?? 5000 körül nézegettem de nagy a szórás és a tapasztaltabbakra szívesen hallgatok! Ezen kívül még a saru méret is számít, Neked milyen megoldással van betéve?
|
2015. júl. 12. 19:47 | Válasz | #6546 | |||
Én 9 Ah-s, a tipusnak megfelelő teljesítményű akksit tettem bele. Tettem egy "adaptert" a akku és a motor bekötési pontja közé, így a motor sértetlen maradt. A sarukat alul-felül ráforrasztottam az akksira és zsugorcsővel szigeteltem. A vezetéket nem csak a saru kábel fogadójára forrasztottam rá, hanem túlengedtem és a sarura is jól ráoktojáltam, az indítóáram biztonságos átvitele miatt. Így a vezeték keresztmetszete mindenhol azonos. A vezeték másik végére egy olyan kábelcsatlakozót forrasztottam, amit két 6-os csavarral a gyári kötési pontokhoz lehet rögzíteni. Az beszereléskor derült ki, hogy ahol a + saru kötési pontja van, pont a - sarura támaszkodik, így oda faragtam egy távtartót. Az én akkum 7'500 Ftba fájt, plusz a saruk, a vezeték és a két bilincs. 8-ból kijött... Küldök pár képet... | |||
| |||
© Stoki | 2015. júl. 12. 23:14 | Válasz | #6547 |
stokker@freemail.hu ra is jöhet, bár elég jól leírtad ezek alapján elképzelem, hogy minőségi munkát végeztél! Kinéztem a nekem megfelelőt, szállítással együtt kb. 6k lesz, az jóval olcsóbb mint a gyári, remélem beváltja a hozzáfűzött reményeket mindkettőnknél! Majd megírom a tapasztalataimat. Jó éjt, üdv |
2015. júl. 12. 23:37 | Válasz | #6548 | |||
Arra a címre küldtem már jó pár órája. Majd megnézed... | |||
| |||
2015. aug. 04. 14:29 | Válasz | #6549 | |
Sziasztok. Kérdésem lenne hozzátok. Gázadásnál és kátyúkban csörög a motorom szerintem a blokk felfüggesztésnél. Fémes koppanó hangja van a dolgoknak mint amikor fém a fémnek ütközik. Valami gumi szilent mehetett ki? Hol keressem a hibát? Előre is köszönöm a segítségeteket. |
2015. aug. 04. 14:57 | Válasz | #6550 | |||
Szia! Sok szilent van. Ha van rá időd vetkőztesd le, ha közben találsz laza, mozgó elemeket akkor azt javítsd ki. A motorblokk felfüggesztése szintén lehet ludas, bár az igencsak beleszól a menetsabilitásba is... Nézd át a manualt, mit kell majd megbontanod. | |||
| |||
2015. aug. 11. 07:19 | Válasz | #6551 | |
Olaj cserénél kell valamire figyelni? Illetve az olaj leeresztő csavart hol kellene keresnem?
|
2015. aug. 11. 08:25 | Válasz | #6552 | |||
Megfelelő kulcsnyílású, lehetőleg hatszög és ne sokszögű crova fejet használj! Aztán, ha van rá lehetőséged, akkor cseréljed ki az olajleeresztő csavar alatt található olajálló tömítő "O" gyűrűt. Az olajszintet pedig úgy ellenőrizzed, hogy a nívópálcás csavart nem tekered bele, hanem csak érintőleg belehelyezed a helyére. Én személy szerint ásványi talán 20W-40 vagy 20W-50 4T olajat használok. | |||
| |||
© Pazo | 2015. aug. 11. 10:46 | Válasz | #6553 | ||
Az olaj leeresztő csavart természetesen a blokk alján találod, én a kipufogó felőli oldalon szoktam mellé feküdni. 19-es kulcs való hozzá.
| |||
| |||
© Herold | 2015. aug. 11. 13:34 | Válasz | #6554 | ||
Meleg legyen a motor! Legjobb, ha mész egy húzós kört előtte.
| |||
| |||
2015. aug. 11. 18:45 | Válasz | #6555 | |
Megvolt az olajcsere, köszi a jó tanácsokat.
|
2015. aug. 11. 18:48 | Válasz | #6556 | |||
A fáradt olajat szűrd le harisnyán és ha nincs benne egy fémforgács sem, vigyorogjál nagyon!
| |||
| |||
© satyapapa | 2015. aug. 11. 19:06 | Válasz | #6557 | ||
talán ha beletesz az olajba egy kis kocka mágnest spagira kötve az is megteszi.
| |||
| |||
2015. aug. 11. 20:00 | Válasz | #6558 | |||
Igen, csak nem minden fémforgács mágnesezhető. A harisnya meg nem alkuszik... Aztán lehet benne turkálni. Már ha van miben. Ne legyen! | |||
| |||
© bundás | 2015. aug. 12. 00:04 | Válasz | #6559 |
Sziasztok! Újabb kis probléma:gáz adáskor illetve folyamatos (gáz)terhelés mellett fémes hangot hallok a hátsó kerék tájékáról.A hátsó féknyereg lógására(kikopására) gyanakszom,mert ha nagyon enyhén behúzom a hátsó fékkart,akkor megszűnik.Illetve eléggé lötyögősnek gondolom a nyerget,bár ilyennel még soha nem találkoztam,nem értek hozzá. Nem tudom,hogy a kerék esetleg képes kissé keresztbe csavarodni? |
2015. aug. 12. 05:08 | Válasz | #6560 | |||
Nem. A féknyereg lesz valószínűleg. Bélával vedd fel Atkáron a kapcsolatot (most nincs itthon) felújítja Neked. | |||
| |||
© bundás | 2015. aug. 12. 08:17 | Válasz | #6561 |
Rendben,köszönöm! Megfordult a fejemben,hogy megkeresem. |
© Daytona | 2015. aug. 12. 22:52 | Válasz | #6562 |
Sziasztok! Szeretnek csatlakozni, három hete vettem egy 250-es Majestyt. Azóta mondjuk nem sokat mentem vele, hogombat kell benne cserélni es három hete alkatreszre var a szervizben, lassan meg sem ismerem mar... :)
|
2015. aug. 12. 23:00 | Válasz | #6563 | |||
Üdv! Remélem hamarabb lesz jeladó, mint szeptember! | |||
| |||
© Daytona | 2015. aug. 13. 07:05 | Válasz | #6564 |
Ha jól számoltam, jövő hétre elkészül... pont, amikorra mar esőket mondanak. :) egyébként milyen az időjárás elleni védelme a motornak? Meg lehet vele úszni szárazon? Egészen addig szeretnem ugyanis használni, amíg le nem esik a hó.
|
© satyapapa | 2015. aug. 13. 08:33 | Válasz | #6565 | ||
nagyon ó a szél és eső védelme, főleg ha van túra plexi..csak arra ügyelj hogy a gép far nehéz,és esőben érdekes dolgot tud művelni ha keményet fékezel..Ezért csak óvatosan. Vagyunk jó néhányan akik addig használjuk a gépet amíg nem jegesedik az út. Az eső nem gond , úgy legalább izgalmasabb a napi bejárás. Kis gyakorlással (vizes) úton tök ki isnerhetö lesz a gép. | |||
| |||
2015. aug. 13. 08:56 | Válasz | #6566 | |||
Produkálja az magát gázadáskor is, főleg a zebra felfestésein!
| |||
| |||
© Daytona | 2015. aug. 13. 10:00 | Válasz | #6567 |
Esőben mondjuk mindennel úgy motorozom, mintha jégen mennék, mozgó forgalmi akadályt jelentek, annyira óvatos vagyok. :) Csak az eddigi gépeim nem sok védelmet adtak - többségében naked, vagy sportmotorok - a Majesty az első praktikus kétkerekűm. És pont most hívtak a szervizből, talán ma el is készül végre három hét várakozás után. Röhej, egy 10 ezer forintos alkatrész és emiatt három hétig áll. :(
|
2015. aug. 13. 12:11 | Válasz | #6568 | |||
Legközelebb telefonálsz Mavrik Miskának Szarvasra és postafordultával küld egy bontottat amivel már mehetsz is... A boltok bontók topicban ott a száma. | |||
| |||
© hamilton | 2015. aug. 13. 15:28 | Válasz | #6569 | ||
Tisztelt Uraim,véglegesen eladóvá vált a Majám,várom az esetleges érdeklődőket!
| |||
|
2015. aug. 13. 15:50 | Válasz | #6570 | |||
Mi nem jött össze? A javítás, vagy magánjellegű az ok? | |||
| |||
© hamilton | 2015. aug. 13. 16:15 | Válasz | #6571 | ||
Magánjellegű,a motor jó lett.
| |||
|
2015. aug. 13. 17:04 | Válasz | #6572 | |||
Sajnálom...
| |||
| |||
© Daytona | 2015. aug. 24. 08:44 | Válasz | #6573 |
Kinek mennyit szokott mutatni a vízhőfok-mérője? Most cseréltettem hőgombát, mert nem kapcsolt a ventilátor, az elvileg most már működik, de dugóban, vagy lassú tempónál rendesen megindul felfelé a mutató. Aztán kis haladás után visszahűl, de ez vajon normális? A szerelő szerint minden oké, csak régi a műszer és már nem a helyes értéket mutatja.
|
2015. aug. 24. 11:52 | Válasz | #6574 | |||
Igen, ez normális. De keress vissza a fórumban, visszatérő téma: -> keresés: "vízhőfok" üdv | |||
| |||
© Simon Sándor | 2015. aug. 24. 16:20 | Válasz | #6575 |
Szia ! Édesapám mondta nekem anno, hogy "fiam akkor van baj, ha ráköpsz a hengerre és sistereg, na akkor túlmelegedett" Igaza volt. Az én hőfokmérőm alig mozdul ki, hegymenetben is csak 1/4 -et mutat. Folyadékszint megvan, szivárgás nincs. Sztenderen alapjáraton tíz perc után bekapcsol a ventillátor. És így jó. | |
© Daytona | 2015. szept. 02. 21:24 | Válasz | #6576 |
Új parám, hogy mi lesz, ha bedöglik a feszszabályzó, egy haveromnak most ment tönkre. Van ennek előjele, vagy a derült égből jön?
|
2015. szept. 02. 22:04 | Válasz | #6577 | |||
Előjel...? Kinyírja az akkut (de ez már nem előjel) kinyírja ai izzókat, gyújtáselektronikát. Úgy tudod elejét venni, hogy beépitessz egy lengőtekercses voltmérőt, erre az egyik legalkalmasabb és legolcsóbb a Lada voltmérő. 18V-ig jó. Látod ha ingadozik, digit műszer erre nem alkalmas. | |||
| |||
© Daytona | 2015. szept. 03. 09:53 | Válasz | #6578 |
Ezt egyszerűen csak racsatlakoztatom a feszszab elott a vezetékekre, vagy kell hozza spec. szaktudás?
|
2015. szept. 03. 16:09 | Válasz | #6579 | |||
A lada volt mérő úgy is ugrál magától.
| |||
| |||
© Daytona | 2015. szept. 03. 17:51 | Válasz | #6580 |
A digitális viszont sokkal modernebb és olcsóbb is! :)
|
2015. szept. 03. 20:01 | Válasz | #6581 | |||
Nem, nem a szabályzó elé, ott van vagy 70V váltó. Szétéget minden ilyen műszert. Mellesleg, ha a fesszabályzó elé kötöd, hogy méri...? A Lada voltmérő azért jó, mert egy olyan lengőtekercses műszer, ami a feszültségingadozást azonnal mutatja, ellentétben a digitális cuccokkal. Az ára sem komoly, párszáz forintért kapható bontóban és nem ingadozik, kifejezetten stabil. Az nem mindegy hova kötöd, ha van szivargyujtó, arra is lehet. Ha nincs, az akku sarujáról felhozol két vezetéket, csak az állandóan mutat. Keress szakit ha nem értesz hozzá, kár lenne leégtni a motort... | |||
| |||
© Daytona | 2015. szept. 03. 20:38 | Válasz | #6582 |
Magam is erre hajlok. :)
|
© sosmarci | 2015. szept. 07. 13:35 | Válasz | #6583 |
Tisztelt Urak! Múlt héten lettem boldog tulajdonosa egy 2001-es Majestynek. Elsőre két kérdésem lenne: -az előző tulaja azt mondta, hogy lejjebb vette az alapjáratot, mert neki sok volt. Így ha bemelegszik, fulladáshatáron van. Hogy lehet legkönnyebben hozzáférni az alapjárat állító csavarhoz? -vannak köztettek(ünk) olyan fanok, akiknek tapasztalatai vannak a nem gyári plexikkel? Mi vált be kinek a legjobban? A Fabbri-féle nagyplexi? Esetleg az MRA X-Creen vagy ahhoz hasonló kiegészítő? Üdv: Marci |
2015. szept. 07. 17:50 | Válasz | #6584 | |||
Szia Marci! Alapjáratot az utas lábtartója felőli lyukon benyúlva, egy hosszú csavarhúzóval tudsz állítani . A turaplexi jó dolog. Nekem Ffabri volt, nagyon szerettem! | |||
| |||
© Herold | 2015. szept. 07. 19:33 | Válasz | #6585 | ||
Szia! Nekem -régebbi kiadású- 250-es maján volt túraplexi, bár nagyon hasznos, de mint a kabát ez sem mindenkinek egyformán jó. Ki kell próbálni. Én pl vágtam a magasságából és a szélességéből, mert sötétben rossz volt keresztül nézni rajta, meg a vákum behozta a felvert vizet mögé. Ezen kívül érzékenyebb lett a motor az oldalszélre, teherautók örvényeire. Viszont bármikor lehetett nyitott sisakkal motorozni, meg sima kordura kabátban átvészeltem bármekkora esőt. Szóval, ha olcsón tudsz venni, egy próbát megér. | |||
| |||
© satyapapa | 2015. szept. 07. 19:45 | Válasz | #6586 | ||
Az Én 400-as Majámon túrapleko van de nekem is lekellet venni a magasságából, mert esőben, párás ködös időben, szürkületben nagyon zavaró. Nekem gond volt a légörvénnyel mert a tarkómnál egyesült..Egyébként nem rossz dolog ,hiszen a bogártemető nem az arcod lesz, és hűvös időben előnyös. Tehát van jó és rossz oldala is. Mivel levágtam a magasságából hogy átlássak fölötte már nem igazán túraplekó, de nekem pont így jó. | |||
| |||
2015. szept. 07. 21:03 | Válasz | #6587 | |||
Meg kellett volna nőni srácok...
| |||
|
© bundás | 2015. szept. 07. 22:44 | Válasz | #6588 |
Az enyémen Biondi nevezetű van.A kéz szélvédelme nagyon jó,rendes kesztyűben rendesen izzad a tenyerem.Nyárra a lefűrészelt csövűt kellett elővennem.Magassága pont jó,a homlokom közepére kapom a túrbót,lökdösi a fejem,be kell kicsit húzni a nyakam. :) Nem tudom,hogy magának a plexi anyagának vagy a karcosságának tudható e be,de ha Juhász Béla nem megy előttem a sötétben a haza úton az egri taliról,tuti elhasalok.Viszont jött egy kamion, bele a nagy tócsába,repült felém a nagy sötét trutyi,de csak elbújtam a plexi mögé és szinte semmit nem kaptam belőle.Sötét+eső= nulla látótáv.Szinte megállt rajta a víz.Most teknőcös vax-szal próbálkozom.Autóüvegen bevált. Így néz ki a plexi:http://www.scootershop.cz/6499-plexi-stit-biondi-club-na-skutr-mbk-skyliner-250-yamaha-majesty-250-8061039.html |
© Herold | 2015. szept. 08. 06:51 | Válasz | #6589 | ||
Egyrészt hogyan is érhetnénk fel mi az Elnöki magasságokba? Másrészt az én tériszonyommal a saját "magasságom" is kalandos! | |||
| |||
2015. szept. 08. 13:04 | Válasz | #6590 | |||
Harmadrész (és csodálom, hogy kihagytad ezt a ziccert) én meg ahhoz a brigádhoz tartozom, aki toldogatja a plexik felső traktusás, alkatából kifolyólag...
| |||
| |||
© Herold | 2015. szept. 08. 15:49 | Válasz | #6591 | ||
Hibáztam...
| |||
| |||
© SySa | 2015. szept. 10. 17:50 | Válasz | #6592 |
Kedves Kollégák! Régen jártam itt, de beszámolok, mit végeztem. De most arra adnám a fejemet, hogy 98-as dobfékes majámat megtárcsáznám hátul is. Ugyanis elémfordult egy hölgy, és megítélésem szerint ha hátul tárcsa segített volna lassulni, elkerülhető lett volna a találka. Így orridom, sárvédő bánja. Biztosító kifizeti, de akkoris... Keresnék, ha találnék mindkét fajtára magasabb, szélesebb plexit, esetleg módszert, hogyan alakítsak. Ha tudtok, segítsetek.(Már eddig is nagyon sokat sikerült!) Üdv' mindenkinek! |
2015. szept. 10. 19:08 | Válasz | #6593 | |||
Nem tudom, nem olcsóbb venni egy tárcsafékeset mint átszerelni... Mellesleg, nekem az YP utassal megblokkolt, hiába volt dobfékes és az első fék is simán blokkolta a kereket száraz úton. Szóval Neked ott komoly gondok vannak a dobfék körül... | |||
| |||
© hamilton | 2015. szept. 10. 19:17 | Válasz | #6594 | ||
Eladó 250-es maja,hátul is tárcsafékes
| |||
|
© satyapapa | 2015. szept. 10. 20:17 | Válasz | #6595 | ||
Szerintem nem lehet átalakítani, mert pl: a hajtóműház öntvénye nem csereszabatos, másik hátsó kerék kéne, a mechanikus bal fékkar helyet hidraulikus kell csövekkel,,,,,,,,,,,
| |||
| |||
© bundás | 2015. szept. 10. 20:48 | Válasz | #6596 |
Meg segédváz is szerintem.Az előző rolleremet én is így akartam átszerelni.Megoldható lett volna,de elég költséges.
|
© Szomjas | 2015. szept. 11. 06:13 | Válasz | #6597 | ||
Én a dobfékes blokkot építettem bele a tárcsafékes helyére. Így könnyebb dolgom volt,mert a főfékmunkahenger,fékcső,munkahenger,féktárcsa.... adott volt,nem került pénzbe. A kihajtó tengelyt a tárcsafékesére kell cserélni,segédvázat is szerezni kell neked plusz tárcsafékes kereket. Nem biztos , hogy megéri átalakítani,de nem lehetetlen.
| |||
|
2015. szept. 11. 06:54 | Válasz | #6598 | |||
Mi van a T-MAX-ival?
| |||
| |||
2015. szept. 19. 12:42 | Válasz | #6599 | |
Sziasztok. Valaki tud jó motor szerelőt Jász Nagykun Szolnok megyében? Jászberény közelében kellene. A majesty 250 robinak folyik a karburátor oldalából a benzin... :( Próbáltam nézni, de nem akarok kókányolni.
|
© Mr. Majesty | 2015. szept. 19. 19:15 | Válasz | #6600 | ||
FBS?
| |||
|
2015. szept. 21. 20:01 | Válasz | #6601 | |||
Tudomásom szerint az FBS nem benzinálló! Helyette inkább valami az autósboltokban kapható benzin és hőálló tömítőmasszát javasolnék. Illetve, ha nem sajnáljátok a pénzt, akkor a Loctite 5912. Egyébként az eltömítés az nem megoldás szerintem! Bár tudni kellene, hogy honnét, mi miatt folyik! Tömítés vagy pl. benzinszint probléma. Én csak okoskodtam, segíteni sajnos nem tudtam! | |||
| |||
2015. szept. 22. 09:23 | Válasz | #6602 | |
Az eltömítés biztosan nem jó megoldás. Inkább maradok a szerelőnél hogy megtaláljuk és szakszerűen kijavítsuk a problémát.
|
© bundás | 2015. szept. 22. 17:46 | Válasz | #6603 |
Juhász Béla, Atkár.Nincs messze Jb-től.Sokkal messzebbről is hordanak hozzá bringákat. Beszélj vele,hogy bevállalja e. |
2015. szept. 25. 19:27 | Válasz | #6604 | |||
Sziasztok Uraságok! Egy kis tanácsra lenne szükségem! Lassan itt a leállás részemről és fel kellene készítenem a Majámat a következő szezonra! Amiben a segítséget kérném: A kormánycsapágyat szerintem mindenképp ki kell cserélnem, mert erősebb első fék használatakor roppanó hangot szoktam hallani, valamint én úgy érzem, hogy a futómű zaját is igencsak felhozza, de ez egy másik téma lesz! Lényeg, hogy van-e lehetőség valami más, jobb csapágy használatára, mint amit a Webáruházakban lehet rendelni? Emlékezetem szerint mintha valaki már cserélt és talált valami jó beszerzési forrást a kormánycsapágyakhoz! Köszi minden infót! | |||
|
© satyapapa | 2015. szept. 25. 19:44 | Válasz | #6605 | ||
DÉL -csapágy szakbolt 06-30-9404794 Itt érdeklödj, a szállításban pedig segítek. | |||
| |||
© Csíkos Nándor | 2015. szept. 26. 13:12 | Válasz | #6606 |
Szia.Karbi le,ellenőrizd hogy a tűszelep sértetlen-e,fülpiszkáló befog a fúrógépbe,fogkrémmel adsz a szelepháznak.Aztán a túlfolyó csövet felemeled a karbi mellé,és addig állítod az úszót,míg meg nem áll a benzinszint 0.2-0.5mm közt az úszóház tetejétől.Úszóház tömítését kiveszed,alját bekenheted benzinállópasztával,de ne fbs-sel.Ez emel rajta annyit hogy biztosan zárni fog.Sőt bele is teheted forróvízbe hogy megpuhítsd.Tökéletes lesz nekem elhiheted.
| |
2015. okt. 01. 20:41 | Válasz | #6607 | |||
Tegnap meghozta a postás a használt első tárcsát /4000ft/. Ma beraktam és örülök! Megszűnt a fékkar pulzálása és a féktárcsa köszörülő hangja is! Most már csak azt lenne jó kideríteni, hogy mi adja a roppanó hangot erőteljes első fékezéskor? Kézzel rázva, húzva-vonva a kormánycsapágy, teleszkópszár keményen stabilan áll! De valami mégis ad egy roppanó hangot, ha fékezek! Osszatok egy kis észt!!! Köszi | |||
|
2015. okt. 01. 21:10 | Válasz | #6608 | |||
Nem húzol Te akkorát, mint mikor a fék megfogja a ~180 kgos motort Veled!
| |||
| |||
2015. okt. 01. 21:26 | Válasz | #6609 | |||
Köszi! Én is erre gondoltam, de akkor is még ott a kérdés! Mi adja a roppanó hangot? 1. kormánycsapágy 2. teleszkópszár a hüvelyében Segíts egy kis távgyógyítással! | |||
| |||
2015. okt. 01. 22:40 | Válasz | #6610 | |||
Nehéz így, de én inkább a kormánycsapágyra voksolok. A teleszkóp ha akadna, borzasztó bizonytalanná tenné a kanyarokban a motort. Véleményeztesd Fecoval. Próbálja ki, Neki mi a véleménye! | |||
| |||
© Pazo | 2015. okt. 02. 20:04 | Válasz | #6611 | ||
Behányt a vízpumpám!
| |||
|
2015. okt. 02. 20:27 | Válasz | #6612 | |||
Pár évvel ezelőtt Béla az enyémet az egri tali után csinálta meg. Szerintem Neked menni fog! | |||
| |||
© Pazo | 2015. okt. 02. 21:04 | Válasz | #6613 | ||
Majd tavasszal úgyis viszem Bélához......
| |||
| |||
© bundás | 2015. okt. 20. 23:44 | Válasz | #6614 |
Olyan gondom van,hogy alkalmanként(mióta meg van a gép 3-4 alkalommal) lenullázza magát a napi számláló és a normál óra.Ezt indításkor csinálja.Mintha eltűnne belőle a feszültség az indítás pillanatában.Az akksi pár hónapos. Az akksi új korában is csinálta. A másik:ha több napot áll a masina,gyújtáson(indítás előtt) halk kerregés jön alulról a szivattyú irányából 4-5 mp-ig.A suzukim csinálta ezt,de az gyárilag ilyen volt.Ez most jó vagy rossz? |
2015. okt. 21. 12:10 | Válasz | #6615 | |||
Szia Bundás! A "kerregést" a relék csinálják mikor megkapja a feszkót. Nekem is csinálja, ha sokat áll. Szerintem ez rendben van. Az órára nem tudok mit mondani, mert nekem akkor is megtartja a km.óra állást, ha nincs benne akksi. | |||
| |||
2015. okt. 21. 14:44 | Válasz | #6616 | |||
Ez minimum kontakthiba, mert ez a két óra csak abbam az esetben nullázódik egyszerre, ha nincs delej. Lehet az akku sarujától fölfelé bárhol. Minden stekker széthúz, kontaktsprével alaposan befúj, összedug megmozgat, újra széthúz, majd sűrített levegővel kifúj, összedug. Akkor vagy bajban, ma magában a műszerfalban van a hiba. | |||
| |||
© bundás | 2015. okt. 21. 15:30 | Válasz | #6617 |
Köszönöm a válaszokat!Majd próbálkozom,mint a kiskutya!
|
© Osán Imike | 2015. nov. 30. 15:06 | Válasz | #6618 |
Sziasztok.A kérdésem az lenne miért szorul az első fékem a hidegben? Ha bemelegszik utána vissza enged.A fékolalyat már cseréltem,nincs tultőltve.
|
2015. nov. 30. 17:44 | Válasz | #6619 | |||
Nincs teletömve valami kemény zsírral, ami ha melegszik, kienged...?
| |||
| |||
© Osán Imike | 2015. dec. 01. 05:11 | Válasz | #6620 |
Szét volt már szedve,varrogépolajal finoman kenve a gumiszilent.Ennyi.
|
2015. dec. 01. 08:48 | Válasz | #6621 | |||
Érdekes...
| |||
| |||
2015. dec. 01. 10:58 | Válasz | #6622 | |||
Szia, Lehet az a baja ami a kawámon volt tavaly. Be kell kenni a két csapot, ill. a gumi belsejét zsírral. Sima zsír nem jó, autós boltba lehet venni grafitos kencét, amivel a vonó horgokat is be szokták kenni. Ez csak egy ötlet küldök linket, hogy mire gondolok: Fék: katt ide Ez nálam is télen jött elő, bár én ha odacsaptam kézzel a féknyeregnek azonnal jó lett addig amíg megint be nem húztam. | |||
| |||
© Mr. Majesty | 2015. dec. 03. 19:19 | Válasz | #6623 | ||
Srácok. Segítség. Keresek Maja 250 98'ashoz komplett hátsó féket. Tudna segíteni valaki? | |||
|
2015. dec. 09. 21:46 | Válasz | #6624 | |||
Helló Mr.Majesty! Van egy klafa motorszerelő Tahin. Nála láttam bontásban egy 250-es maját. Ha a 98-as még dobfékes akkor hívd fel. Én kipufogót vettem tőle jó áron. Gábor +36207767414 | |||
| |||
© Mr. Majesty | 2015. dec. 20. 20:38 | Válasz | #6625 | ||
Tárcsafékes, de köszi az infót... | |||
| |||
© Mr. Majesty | 2015. dec. 20. 20:40 | Válasz | #6626 | ||
Van egy bontottan, ha érdekel...
| |||
| |||
2015. dec. 30. 12:45 | Válasz | #6627 | |||
Barátomnak meghoztuk a motorhibásnak jelzett Maját. A volt tulaj korrekt módon leszedte a burkolatokat, amit mi most visszaraktunk, mert ugyebár az átírást meg kell, hogy előzze az eredetvizsga. Lényeg, hogy elfogadtuk a tényt, hogy motorhiba és valószínűleg motorcsere. Aztán a kis ördög csak-csak dolgozott bennünk és ráakasztottuk a "bikát". Aztán lassa-lassan elkezdett élet jönni a motorba. Most már jár és pöc indul, de valami nagy gáz azért van benne. Zuhog a motor környékén, valószínűleg hajtókar vagy főtengő csapágy lesz, de én még hallok benne cisszenő hangokat is, amit pl. az önindító tud adni, lehet, hogy a szabadonfutó környékén is lesz valami gáz. Majd levesszük a hajtást és varió nélkül is megindítjuk, hogy akkor mit fog produkálni. Felvettem a motor hangját, majd valamikor azt is felrakom, hogy osszatok Ti is egy kis észt! Viszont alapjáraton szépen/ ha az egyéb hangokat kiszűrjük/ jár, de gázadásra lefullad. Már is felmerült bennem, hogy talán átugorhatott pár fogat a vezérműlánc? Egyenlőre ennyi, majd, ha fent lesz a hanganyag, akkor már Ti is jobban tudjátok elemezni! | |||
|
2015. dec. 30. 12:55 | Válasz | #6628 | |||
Valamit igencsak elbénáztam! Nem találom a hangfelvételeket! Akkor majd újra felvesszük és majd akkor teszem közzé! | |||
| |||
2016. feb. 05. 12:34 | Válasz | #6629 | |||
Sziasztok! Barátomnak kellene kuplungpofához rugó. Hol lehet ilyet venni, illetve melyik színűt vegye, mert van fehér, piros és sárga! Köszi!!! | |||
|
|
|
|