|
|
|
2010. okt. 21. 13:33 | Válasz | #600 | |||
a gyújtó traforól tudok csak levenni jelet a fordulatszámmérőnek, vagy van fenn a műszerfalnál fordulatszám jel kábel?
| |||
| |||
2010. okt. 21. 13:36 | Válasz | #601 | |||
de ha egy 4 ütemű 4 hengeres fordulatszámmérőt használok akkor az 4 ütem 1 hengernél pont a felét fogja mutatni. ugye?
| |||
|
© SPOILERES | 2010. okt. 21. 14:44 | Válasz | #602 |
azt hiszem jol mondod :) mert ott fordulatonként kettő szikra van itt neked megcsak egy , mégha kétfordulatonként robban akkor is fordulatonként van szikrád esetleg meglehetne egy jeladót beszerelni hogy fordulatonként kettőt jelezzen | |
2010. okt. 21. 18:04 | Válasz | #603 | |||
voltam a boltban megnézni a fordulatszám mérőt. csak annyi állítási lehetőség van rajta hogy 4, 6 vagy 8 hengeres motorhoz lehet beállítani. semmi más adat nincs csak egy bekötési rajz.
| |||
| |||
2010. okt. 25. 07:45 | Válasz | #604 | |||
a világításon is szeretnék variálni. a tompított a H7 izzó de ha átvált országútira akkor a H7 lekapcsol és csak a H4 refije világit. úgy szeretném megcsinálni hogy reflektornál is világítson a H7 tompított izzó. véleményetek szerint elbír a generátor a plusz terheléssel?
| |||
|
© satyapapa | 2010. okt. 25. 14:45 | Válasz | #605 | ||
Hát nembiztos hogy a vezeték keresztmetszete elég a terheléshez.A másik a lámpa foncsor is sokkal nagyobb höt kap. De talán nem nagy baj. | |||
|
2010. nov. 07. 13:52 | Válasz | #606 | |||
Mixből átmásolva: Fecó 150-es gépéről van szó! Tulajdonképpen biztosan meg tudtuk volna pontosan is mérni, hogy mennyi az annyi, de szerintem és nem akarom Fecót megbántani a műszerének a méréshatárával van a gond. Megindoklom: vagy 200mA max méréshatár, vagy átállítva 10A és a 200-asban benullázza magát, tehát valószínűleg valamivel 200mA felett van, viszont a 10A-osban meg általában a 0,2-t mutatja. Lényeg az, hogy ez az adat szerintem: P=U*I; 12V*0,2A=2,4W Ami majdnem annyi, mintha egy db helyzetjelző folyamatosan be lenne kapcsolva. Gondolom, hogy e miatt merült le "koppra" az akku, mivel elég sokat is állt. Csak azt nem tudom, bár Fecó nyugtatgatott, hogy ez annyira kicsi teljesítmény, hogy az adott alkatrész/fesz.szabályzó/ miért nem melegszik valamennyit a hosszabb állásidő alatt? Energia nem vész el! Légyszi osszad az észt, mert úgy gondolom, hogy ezen a téren mindenképp felettem, felettünk állsz és a jó tanácsokból meg soha sem elég! Köszi | |||
|
2010. nov. 07. 16:38 | Válasz | #607 | |
A Guszti engem is ezzel nyugtat hogy minimális ami elmegy valahova, na de hova és miért, és 2-3 nap állás után szinte 0-ra leszivja az akksit?Azóta lehuzom a sarukat.
| |
2010. nov. 07. 16:45 | Válasz | #608 | |||
A műszerembe már régóta új bizti kéne,ezért mértünk 20 A-es határon, de igérem most cserélek.Az érték 100-200 mA között van ez biztos.Az a nagy gondom mitől "mennek el" a feszkók sorba! Mindegyik így kezdi, hogy "szivárog" üzemen kívül aztán a stekkerlehúzásos módszerrel használva egy idő után teljesen KO!17-18V, vagyis kiadja a váltót.Már majdnem egy éve ezzel küzdök kisebb-nagyobb megszakításokkal.Nem is mondom hányadik feszko szállt el most.Talán az aksimnak is annyi mert ez már a sokadik mélylemerülése.
| |||
|
2010. nov. 07. 19:02 | Válasz | #609 | |||
Lehet kapni különböző áramtalanítókat, végső megoldás gyanánt az is szóba jöhet nem? Bár, ez csak tüneti kezelés, a valódi problémát nem oldja meg.. | |||
| |||
2010. nov. 07. 20:24 | Válasz | #610 | |
Na ez az, de ki és hogy jöhet rá a valódi problémára???
| |
2010. nov. 07. 20:39 | Válasz | #611 | |||
Tibi neked már rájöttünk , hogy az akkumulátor a valódi problémád :)
| |||
|
© SPOJLERES | 2010. nov. 07. 21:52 | Válasz | #612 |
Nekem a madisonc volt egy töltésrelé gyárilag némejik motorba tesznek Ez is egy megoldás a lemerülés ellen Ha a hejszinen tudna mérni az ember az lenne a jo végső megoldás Meghogy a generátor feszültsége szimetrikus e a 3fázis | |
2010. nov. 08. 18:14 | Válasz | #613 | |||
Na a generátor fázisait megmérem, tervezem a töltésrelét is, hogy ne kelljen új aksikat venni aztán meglátjuk.Talán holnap lesz rá időm.
| |||
|
© Krisztina | 2010. nov. 09. 07:44 | Válasz | #614 |
Sziasztok EZ jó ár ennyiért? és ez a regulátor, mert azt mondta a szerelő, hogy ez a rossz a motoromba, ez lenne a fesszabályzó vagy az más? Most e nélkül járok mert ki vette a szerelő, és apu tölti nekem az akkumulátort néha A szerelő azt mondta nem javitható :( igaz ez? Ő egy vagyonért tudná beszerezni, ezért keresgélek neten. Igy találtam erre az oldalra gondoltam megpróbálom. Köszike a válaszokat u.i: nem volt egyszerü ide beregelni :( |
© juhász béla | 2010. nov. 09. 16:27 | Válasz | #615 | ||
Mechanikus és elektromos problémák orvoslását vállalom,de nem interneten.Űdv:mindenkinek
| |||
|
2010. nov. 09. 17:34 | Válasz | #616 | |||
Üdv Krisztina!Igen ez a feszszabályzó!Én is ilyen gondokkal küzdök, az árat majd a 400-asok talán tudják.Vigyázz ne menj vele messze mert ez aszt jelenti nincs töltés az akku felé és leállhat menet közben.
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2010. nov. 09. 20:17 | Válasz | #617 |
Bélám te orvos vagy Ugytudtam az ismerkedés az én reszortom;-) Üdv krisztina Apu kinőtte a gépet és ő mivel jár , merre lax és van egy névjegy rovatunk ha gondolod segitünk és a hozzád legközelebb eső szakember felkeres ;-) |
© passat52 | 2010. nov. 09. 20:20 | Válasz | #618 | ||
Guszti! Ma vettem ellenálást és zénerdiódát! Már müxik is a 3 volt!Köszi!
| |||
|
2010. nov. 09. 20:49 | Válasz | #619 | |||
Ha valaki nem tudná, Béla Atkáron lakik, ez Gyöngyöstől negyed óra. Ha olyan jellegű a probléma bizony érdemes megkeresni. GeliLackó tudna mesélni!
| |||
|
© SPOJLERES | 2010. nov. 09. 20:56 | Válasz | #620 |
Nem is azért irtam csak poénból
| |
2010. nov. 09. 21:14 | Válasz | #621 | |||
Mit nem azért írtál? Én azért írtam hogy Béla hol lakik, mert tudom jól hogy roppant segítőkész, de valóban csak a kézzel fogható dolgokkal szeret foglalkozni. Ezért, ha valaki leviszi a gépet, Ő szívesen foglalkozik vele a de a távgyógyítás (mert jó a hasonlat, közel van az orvosi szakértelemhez az Ő tudása is) nem az Ő asztala... De az ismerkedés vitathatalanul a Te resztortod! Ha nem lennél, Téged ki kéne találni. Bár, kötve hiszem hogy ilyen alak min Te vagy, bárki fejéből kipattanna... Egyszeri vagy és megismételhetetlen | |||
| |||
© SPOJLERES | 2010. nov. 09. 21:26 | Válasz | #622 |
Ez jó ;-) Bóknak vettem;-) | |
2010. nov. 09. 21:38 | Válasz | #623 | |||
Az is volt!
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2010. nov. 09. 22:49 | Válasz | #624 |
Tudom Mi fél szavakból is megértjük egymást |
© Krisztina | 2010. nov. 10. 14:46 | Válasz | #625 |
Érdekes fazon lehet ez a Guszti, kiváncsivá tettetek :) De apu még fut egy kört a szabályzóval, mert kölcsön akar egyet kérni, majd azt betenni, hogy biztosan az e a rossz. Aztán jelentkezek. Guszti irtam emailt neked:) Apu meg hivott nem vetted fel :( bocsi a zavarásért köszi előre is | |
© laci gp1 | 2010. nov. 10. 15:45 | Válasz | #626 |
Üdv Krisztina. A feszszabályzóból is van olcsóbb meg drágább. Nekem az olcsóbb nem jött be kb. évente kinyír egy aksit. A feszszabályzót Debrecenbe Barna Mikinél a köntösgátsoron nézzétek meg, talán ott olcsóbb. Vagy majd Guszti csinál egyet.
|
© Krisztina | 2010. nov. 10. 15:57 | Válasz | #627 |
Barna Miki ő van ott abban a kis fa barakban :) de hát oda be se fért volna a motorom javittatni, és alkatrészt is találtam már neten olcsobbat nála,hála , de azért köszike | |
© SPOILERES | 2010. nov. 10. 16:52 | Válasz | #628 |
a fabarakban aszem én is abban de nekem is vegye s tapasztalataim vannak vele de én ugytudom inkább 50 eseket szeret javittani mert ahoz olcsobbak az alkatrészek az ICE tuningnak berettyó ujfaluban van még jó szerelője ahogy a határfelé megyünk a körforgalom után vagy 1km re telszámát elküldöm mert megkell keresnem ja és tényleg érdekes vagyok és fontos Krisztina ne tegyetek be semmilyen fesszabájzót a motorba addig amig meg nem lett mérve a generátor feszültsége és a föld felé ill a tset felé a szigetelése mert ha rossz akkor az uj szabályzót vagy a kölcsön kértet is kiüti és nincs sok humorom fesszabájzókat javitani mert most is itt van vagy 8db az asztalomon de ha nem sürgős rá nézek majd a gépre pl decemberbe nem dolgozok mert sok szabim maradt meg és leállásunk lestz és ha lehet tárgyaljuk ki itt az elektromos dolgokat ne emailbe mert ebből okulhatnak mások is a többit meg emailbe :) | |
© satyapapa | 2010. nov. 10. 16:59 | Válasz | #629 | ||
Jövöhét közepére meglesznek azok a csereszabatós, fesszabályzó tipusok amiket biztonsággal belehet tenni a majákba, és megbizhatob müködésüek
| |||
|
© SPOILERES | 2010. nov. 10. 17:12 | Válasz | #630 |
ez jó hir krisztina hallod , vajon mennyibe fog kerülni és mennyi garit adnak rá :) | |
© Krisztina | 2010. nov. 11. 14:59 | Válasz | #631 |
Mivel Apu intézi a motorok javitását, ezért ezt a részét oda bizom, ilyenben engem könnyen átvágnának
| |
© SPOILERES | 2010. nov. 11. 22:00 | Válasz | #632 |
Már régen akartam de méd csak most került rá sor hogy megtervezzek egy kapcsoló üzemü fesszabályzót ez olyan mint a számitógép tápegysége meg sok más uj készüléké tápegységé mint pl a pillekönnyü adapter pl a telefonokhoz stb előnye energia takarékos és nem melegszik nem terheli a generátort feleslegesen a tirisztorok által rövidrezárt diódákkal , ami ugyan ötletes de már régi multu megoldás ezért találtam ki olcsobb nem lesz mert a tirisztorok helyébe egy nagy teljesitményü power mosfet kerül meg egy mc34063 hoz hasonlo kapcsoloüzemü ic röviden ennyi a télen megcsinálom és próbára teszem tavasszal majd elméletileg vagy 10-20w energia veszhet el a generátor és a szabályzó melegedése miatt nem mondom hogy ez nem fog melegedni de kevesebbet az biztos |
© jasa | 2010. nov. 11. 23:08 | Válasz | #633 | ||
Guszti, a fórum szabályzatban benne van, hogy "káromkodni" TILOS Elismerjük hogy villanyosságban Te vagy az ÁSZ , de ez már "kiverte a biztosítékot" | |||
| |||
© SPOJLERES | 2010. nov. 12. 06:28 | Válasz | #634 |
Mit irtam ami nem tettszett itt neked Mert nem találom | |
2010. nov. 12. 06:57 | Válasz | #635 | |||
Biztos káromkodásnak hatott az elektromos szakmai zsargon. Kicsit mélyre mentél az IC-k leírásában!
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2010. nov. 12. 07:08 | Válasz | #636 |
Akkor majd a moderátorok kitörlik a nem odavalót És kész Már Bánom hogy beirtam:@ezt Na jó vegyük ugy mintha nem is irtam volna semmit;-);-);-) És innentől fojtassukB-) | |
© SPOILERES | 2010. nov. 12. 08:32 | Válasz | #637 |
Látog Krisztina mijen csapat ez. van aki este pálinkázik van aki borozik és van aki sörözik a heji adottságok nak megfelelően és aztán habratyolnak össze vissza de lám van aki reggelre se józanodik ki mert másnaposan is itt kukacoskodik még jó hogy én józan vagyok mert midjárt motorra kell ülnöm | |
2010. nov. 12. 15:17 | Válasz | #638 | |
Guszti, amit a 632-ben összeirtál azt akár kinaiul is irhattad volna sokunknak, annyit értettünk belőle, hogy akár lehet hogy te igy káromkodsz, de neked elnézi itt szerintem mindenki.
| |
2010. nov. 15. 07:51 | Válasz | #639 | |||
Sziasztok. 2003-as 180-as kijelzőjén az oil change jelzést tudja valaki, hogy lehetne eltüntetni? Nyomogattam már mindenhogy, se röviden, se hosszan nem tűnik el :(
| |||
|
2010. nov. 15. 09:57 | Válasz | #640 | |||
Elvileg gyújtás alatt 5s, de kell valami hozzá, mert gondolom nálad is kicsit süllyesztve van.
| |||
| |||
2010. nov. 15. 10:00 | Válasz | #641 | |||
Dia, próbáld erőből kicsit agresszívan nyomni a gombot, lehet hogy korrodált az érintkező, ritkán van használva ez a gomb. Imruss is hasonlóan járt egy alkalommal, komoly erőfeszítés árán tudta törölni a hiba jelet. | |||
| |||
2010. nov. 15. 10:07 | Válasz | #642 | |||
Köszönöm. A gombnak van egy pöcke, azt benyomva hallani, hogy kattog, de majd megpróbálom "férfiasan". Köszi SomTom, Tamás már javasolta uezt, de nem változott... | |||
| |||
© Krisztina | 2010. nov. 15. 10:10 | Válasz | #643 |
Szóval mélyen és erősen nyomd be DIA sikerülni fog tudom :) :) :) | |
2010. nov. 15. 11:00 | Válasz | #644 | |||
Meglesz
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2010. nov. 15. 13:46 | Válasz | #645 |
Látom lányok a lényegre tapintottatok | |
2010. nov. 15. 14:49 | Válasz | #646 | |
Tipikus női motor csak akkor kattan ha elég mélyen nyomják be neki.
|
© Kiss Róbert | 2010. nov. 15. 14:54 | Válasz | #647 |
Sziasztok! Dia a féklámpakapcsolo működik rendesen? | |
© SPOILERES | 2010. nov. 20. 16:55 | Válasz | #648 |
Tibi javaslom ha még nem akarsz aksit cserélni akkor tegyél be egy töltés relét ugy hogy a tekercsét a relének a gyujtáskapcsolora kösd meg a testre a munka érintkezőjét meg az aksi és a fesszabájzó közzé ezt autós boltokban is kapsz 12V kb 30A es és vagy 5-600 ft de elektronikai boltokban is van lapos csatlakozósat vegyél autókhoz valót sztem gelilaci betudja tenni vagy taliga is és nem kell mindig leszedegetni az akkusarut majd | |
© Krisztina | 2010. nov. 20. 17:01 | Válasz | #649 |
Guszti van egy fesszabályzó kölcsönbe. Ki kellene próbálni Apu megnyugtatására, hogy tényleg az e a rossz. Van viszont egy gond nem egyformák a csatlakozók rajta, nagyon pici eltérés van meg tudod oldani? És ha jó a jó a rosz meg rossz. Akkor viheted javitani, de a fater ragaszkodik a költségekhez :( :) :) majd. Bontottat nem akarunk venni .Köszike | |
2010. nov. 28. 07:14 | Válasz | #650 | |||
Az utóbbi időben megint lehúzott feszkóval tároltam a gépet.Egy hete használtam utoljára és a lehúzást elfelejtettem.És csoda tegnap a vas elsőre beindult,Úgy veszem észre valami nagyon átvág, mert ilyen egyszerűen NINCS.
| |||
|
2010. nov. 28. 07:48 | Válasz | #651 | |||
Itt a rossz idő! Át kellene nézned az összes vezetéket! A Féklámpád is akkor világít, amikor ő akar. Na ez így nem igaz, de az egyik az rendesen dolgozik, de a másik, csak néha érzi úgy, hogy dolgoznia kellene. Vagy az egyik a hátsóra, a másik meg az elsőre van rákötve? | |||
| |||
© gyicsa | 2010. dec. 17. 12:55 | Válasz | #652 |
Nah tehát első lámpa relézése hogy mind kettő világítson. Én már csak jó időben fogok neki állni és megnézni, ogy mi kell hozzá, mert már nagyon el van rakva a moci télire. Ha kész leírom hogy milyen alktrészek kellettek hozzá és hogyan kell bekötni. Üdv: GyiCsa |
2010. dec. 17. 16:20 | Válasz | #653 | |||
Nem vagyok villamossági ember, de én úgy tudom, hogy van olyan dióda vagy tán mind az, ami egy irányban vezet. Mi van akkor, ha csak át-összekötöd a vezetékeket és beraksz diódát. Ez csak okoskodás a részemről, mert mint írtam nem vagyok villamossági. | |||
| |||
© gyicsa | 2010. dec. 17. 19:22 | Válasz | #654 |
Hát én se vagyok nagy villamosági szakember, de szerintem az nem jó mert túl sok lesz az áramfelvétel azon a vezetéken, ezért külön tápot kell neki adni, méghozzá úgy hogy egy relé kapcsolja az eredi H7 izzotól, természetesen kibiztositékolva. Tehát olyan relé kell ami pozitív és negativ hatására behúz és a másik oldalon átengedi a nagyobb feszültséget. Ezt csak onnan tudom hogy egyszer építettem be egy távinditást és ott az öninditó vezetékét kellett megrelézni hasonló képpen.
| |
2010. dec. 17. 20:03 | Válasz | #655 | |||
Igazad van! De majd a hozzáértők meg fogják mondani a tutit! | |||
| |||
© SPOILERES | 2010. dec. 18. 21:31 | Válasz | #656 |
igazad van csak nem a nagyobb feszültséget engedi át hanem a nagyobb áramot a dióda felesleges az ojankor kell ha nem akarjuk hogy visszafele is follyon az áram csak egy irányban tegnap irtam be csak nem néztem vissza mert kiakadta gépem azt hittem elment az üzi ha kell lerajzolom a relés bekötést de mindenki ugy terhelje a motor elektromos rendszerét hogy lehetőleg 13.2 volt alá ne menjen a töltöfesz , alapjáraton ill kisfordulaton meg kb 12.8 fölött legyen legalább ezt vagy mérni kell vagy egy feszültségértékjelzős töltésjelzővel lehet menetközben is ellenőrizni pl ledsoros amit épp most csináltam Samának jöhetsz érte jézuska meghozta:) | |
2010. dec. 20. 07:33 | Válasz | #657 | |||
Helló Guszti! Ha már felajánlottad akkor részletesen lerajzolhatnád a bekötést. Részemről ráérsz, mert mostanában úgysem állok neki. Előre is köszi! | |||
| |||
2010. dec. 23. 21:50 | Válasz | #658 | |||
Sziasztok! A riasztós akksi miatt érdekelne a "faston saru adapter" elkészítése, van elképzelésem, de biztos ami biztos. Esetleg egy kép? | |||
|
2010. dec. 23. 22:28 | Válasz | #659 | |||
Ha ráér pár napot, nagyon szívesen kibontom az akksit a mociból (csepptöltőn van jelenleg) és lefényképezem Neked. Mennyire sürgős?
| |||
| |||
2010. dec. 23. 22:35 | Válasz | #660 | |||
Köszönöm, nem sürgős, ráér az ünnepek után!
| |||
|
2010. dec. 29. 14:58 | Válasz | #661 | |||
Megvannak a képek, kicsit porszívózok még és küldöm őket!
| |||
| |||
2010. dec. 29. 20:43 | Válasz | #662 | |||
Ment a levél a képekkel, jó szerelést!
| |||
| |||
2010. dec. 29. 22:22 | Válasz | #663 | |||
Köszönöm megvan!
| |||
| |||
© satyapapa | 2010. dec. 30. 06:58 | Válasz | #664 | ||
Tamás ilyen kép nekem is kéne,küldj légyszi.köszi
| |||
| |||
2011. jan. 09. 17:17 | Válasz | #665 | |
Üdv. a csapatnak!!! Ma csináltam egy LED-es rendszám megvilágítást az alábbi módon:(Tudjátok,spórolni kell ;)) 1 db 5 W-os izzót,ami a 400-asba való "kibeleztem" olyan szinten,hogy csak a fém házrésze és az érintkező ón rész maradt a végén.Plexiből(nekem csak piros volt) kivágtam egy akkora részt,aminek a "nyele" pont belepasszolt az 5 W-os izzó fém foglalat részébe belülről,kívülről viszont pont beleillett a külső pici lámpabúrába. Fúrtam 3 db fehér LED-nek 3 lyukat szépen,pontosan,ahogy kell,ezeket sorba kötöttem,kaptak egy 180 Ohm-os ellenállást,a negatív csatlakozást az izzó fémházának a héjazatára forrasztottam míg a pozitív csatlakozást az ellenállás után az izzó végén lévő ónt átfúrva ráforrasztottam.Az egészet meleg ragasztóval rögzítettem az izzó fémházába. Az alábbi 5 fotóban láthatjátok,hogy néz ki: |
2011. jan. 09. 18:49 | Válasz | #666 | |||
Remekk ez a Mekk mester, ha mered keresd fel! Gratulálok! | |||
| |||
2011. jan. 09. 19:34 | Válasz | #667 | |||
Orpi ügyes vagy, ha lesz lelkierőm egyszer én is megcsinálom!
| |||
| |||
2011. jan. 09. 19:53 | Válasz | #668 | |||
Szerintem egy 100-as sorozatot legyárthatsz.Elkapkodjuk
| |||
| |||
2011. jan. 09. 21:09 | Válasz | #669 | |||
| |||
© SPOILERES | 2011. jan. 09. 21:24 | Válasz | #670 |
hy talán szabadalmaztattnod kéne :)
| |
2011. jan. 10. 20:21 | Válasz | #671 | |||
|
© SPOJLERES | 2011. jan. 10. 20:44 | Válasz | #672 |
Éppen jo az oldal csak drága Nálam a 20 ledes fordmérő csak 4000 A feszabájzo 5000 Az általános cdi gyujtás 3000 5 ledes akkufeszméröm 1800 stb | |
2011. jan. 10. 21:11 | Válasz | #673 | |||
Azt hiszem ezt az oldalt linkelte be Zsolt is a napokban.A dobozolas azert nem rossz dolog.en mindig ezen hasaltam el.epitettem mindenfelet de dobozolva ritkan lett.: D
| |||
|
© SPOILERES | 2011. jan. 10. 21:41 | Válasz | #674 |
mondjuk ezekhez a motorba való elektronikákhoz nem csak egyszerü doboz kellene mert az idójárás eloxidálja az alkatrészek lábait és a forrasztásokat, hanem bekellene önteni mügyantába teljesen és én többnyire ezt teszem de már páran biztos láták a munkámat nem mind szép de üzembiztos TOPI neked meg javasolnám az elektronikai hulladékkal foglalkozó MÉH telepet mert én pl ott szoktam sok jo dobozra szert tenni ami később bármire is jó lehet kissebb nagyobb dobozok is vannak nem csak számitógépház , csak sürün kell látogatni a hejet és ismerős is kell néha Régen nekem is gondom volt a dobozolás most meg már meg van a doboz és csak bele kell rakni | |
2011. jan. 11. 07:34 | Válasz | #675 | |||
Ez a CDI gyújtás dolog mire jó nekünk (nekem)? A gyári nem okés? Használ valaki ilyet? Tapasztalat? | |||
| |||
© SPOILERES | 2011. jan. 11. 10:13 | Válasz | #676 |
ha elromlana csak akkor kell amugy jó a gyári elektronika legfeljebb csak tartalékba de ez nem olyan mint a fesszabájzó hogy egy idényben kb 20-30 at javitok max 1-2 inkább a fesszabájzóból érdemes tartalékot beszerezni nekem van a motoron ha elromlana csak át kell dugni éés mehetsz tovább hogy miről veszed észre hogy elromlott hát a ledes akkufeszmérő pirosan jelez :)hogy nincs töltés | |
2011. jan. 11. 12:31 | Válasz | #677 | |||
Köszi Guszti! Egyenlőre szegény az eklézsia, de majd később aggatok a majára mindenféle okos kütyüt meg biz-baszt! Kösz | |||
| |||
© SPOILERES | 2011. jan. 11. 13:59 | Válasz | #678 |
JÓ DE BIZ BASZT NE INKÁBB CSAK OKOS KÜTYÜKET ILL HASZNOSAKAT
| |
2011. jan. 12. 11:33 | Válasz | #679 | |
Srácok adjatok tanácsot! Közel 6.-éves akksim már nem megbízható,újat kellene vennem. Az eredeti GS tipusú volt,de egyrészt úgy vettem észre,hogy nálunk nem nagyon kapható,másrészt nagyon drága. A Yuasának van egy YT12B-BS.tipusú akksija kb.2Oe.ft.-ért,kicsit magasabb mint a gyárilag ajánlott,de beleférne a motorba,és 2AH-val többet tud. l5-20.ezerig többféle is van,Banner-Varta stb. de tapasztalat híján nehéz dönteni. Olyat is hallottam,hogy a 40-ezres Yuasa 8.-hónap alatt megadta magát!(persze lehet hogy nem törődtek vele!) Mindenképpen gondozásmentesben gondolkodom,ha valakinek van jó tapasztalata,vagy ellenkezőleg,illetve jó beszerzési forrása,kérem segítsen! |
© Herold | 2011. jan. 12. 12:34 | Válasz | #680 | ||
Orpi! Nekem régóta innen van akkum, akár autóba, akár motorba és beszerzőként is innen vittem mindig. nem tudom a többi milyen, nekem bevált. www.motor-akku.hu | |||
| |||
2011. jan. 12. 17:47 | Válasz | #681 | |||
Orpi, nézd csak meg ezt ! Amúgy általában fél év gart adnak motor akkura. Ez meg ott van melletted nem messze. Akku | |||
| |||
© passat52 | 2011. jan. 12. 18:02 | Válasz | #682 | ||
Topi! Ezen a linken rajta vannak a méretek! Az ára viszont duplája! http://www.akkuauto.hu/akkubolt//65-banner-bike-bull-y60-n24.html | |||
|
2011. jan. 12. 18:21 | Válasz | #683 | |||
Orpinak gondoltam. Ezek szerint ugyanaz,csak más lehet a beszerzési forrás. Azért a fél ár nem rossz.szerintem. | |||
| |||
© passat52 | 2011. jan. 12. 18:24 | Válasz | #684 | ||
Enyém is 6 éves és gondolkodok a vásárlásán!
| |||
| |||
2011. jan. 12. 18:31 | Válasz | #685 | |||
Már nekem is eszembe jutott a vétel.Mondjuk van egy 17 Ah-s zselés új akkum csak kicsit nagy.De szerintem egy kis barkácsolás belefér.Kell tavaszra a power, szerelem be a motoros rádiót, bluetooth-os Fm transzmisseres mp3 lejátszót, hangszórókat stb. Disco,disco Jó-jó " Zohan " | |||
| |||
2011. jan. 12. 20:23 | Válasz | #686 | |
Köszi srácok,még van időm tavaszig,majdcsak találok megfelelőt. A mostani 8 ah.-s,de van a Vartának az YT12B-BS.tipusszám alatt egy l2ah.-s akksija,ezen gondolkodom. A hely szűke miatt nagyobb nem fér be,még lehet hogy így is kell egy kicsit barkácsolni. Vartával van valakinek tapasztalata? |
© SPOILERES | 2011. jan. 12. 21:58 | Válasz | #687 |
akkor ahoz már nem akkumulátor kell hanem másik generátor javasolnám a kerékpár dinamót a kerekekre akár két oldalra is felrakhatod a kerék teljes kerületén ugyanis nem ér le a futó felületig | |
2011. jan. 12. 22:16 | Válasz | #688 | |||
Guszti kérem, egy qrv@ jó fesszabályozó is kéne hozzá
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. jan. 12. 22:22 | Válasz | #689 |
Megoldjuk Ja és gondolom hamarabb mint másik Rajta vagyok ,csinálom | |
2011. jan. 12. 22:24 | Válasz | #690 | |||
| |||
2011. jan. 12. 23:08 | Válasz | #691 | |||
Azé lassú, mer alapos vazze! De azt azért hozzátenném, ha nekem elektronikai cucc kell, kivárom míg sorra kerülök, de nem kell más mint Guszti!!! | |||
| |||
© Wiking | 2011. feb. 02. 18:02 | Válasz | #692 |
S.O.S! Valaki nézze meg legyen szives nekem, hogy a belinkelt oldalon található panelrajzot így rajzoljam e át, vagy tükrözni kell? Most szeretnék nekiállni rajzolgatni a panelt, és ezzel megakadtam :P |
© Wiking | 2011. feb. 02. 18:06 | Válasz | #693 |
A link lemaradt :P Itt a potlás! :) |
© SPOILERES | 2011. feb. 03. 13:30 | Válasz | #694 |
szia a panelrajz az is az alkatrész oldal felől van mint a beültetési kép is vagyis néhány esetben tükrözni kell de ha a lézernyomtatásos módszert válaztod a panel készitésére akkor nem kell tükrözni ez már a kényelmesebb ujabb módszer nem kell foto lakk meg nem kell NAOH sem és gyorsabb is a c3 as kondi lehetőleg tantál legyen én is ezt a kapcsolást csinálom csak smd ben és müködik sok sikert | |
© Wiking | 2011. feb. 03. 16:57 | Válasz | #695 |
sikerült már kisilabizálnom nekem is...sajnos az említett kondi helyett elko-t tudtam csak szerezni...de így is működik annyit kellet módosítanom, hogy a 4,7M ohm helyett átkötés kell...azzal az ellenállással nem volt jó a sebesség, így viszont tökéletes:) | |
© Wiking | 2011. feb. 09. 19:57 | Válasz | #696 |
A feszültségszabályozó elbír nagyobb akksival? 5000ft-ért hozzájutottam 1 széép nagy 16 Ah akkumulátorhoz. A taposóban lévő doboz helyére pont bement :) Persze csinálni kellet hozzá hosszabbító kábelt. |
© SPOILERES | 2011. feb. 10. 20:16 | Válasz | #697 |
HY az akkumulátor belső ellenálásátol függ vagyis ha kicsit már használt akkor biztos de ha uj akkor elég nagy áramok is bele folyhatnak és az már veszélyes a szabályzónak veszélyesebb mint a gépkocsiknál mert ott csak max 15 voltot tud a generátor de itt ezek tudnak 18-20 voltot is és ojankor hatalmas áramok is képesek átfojni szerencsétlen szabájzón de lehetőleg tartsd töltötten az aksidat ne nagyon legyen lemerülve akkor nem nagyon lesz gond csak mikor ijen hideg idő után a lemerült de még beinditható aksit tölti a szabájzó akkor van gond főleg ha még világitást is kapcsolsz az elég sok neki | |
© Wiking | 2011. feb. 10. 21:06 | Válasz | #698 |
Vadonat új akksi,én töltöttem bele a kereken 1liter akkumulátor savat:) Holnap rámérek a feszültségre, meg az áramfelvételre. Hidegben nincs nagyon a motor, aránylag fűtött garázsban van. |
© SPOJLERES | 2011. feb. 11. 11:15 | Válasz | #699 |
A legfontosabb hogy mérjél töltőáramot már beinduláskor és feszültséget is Meg terhelve is és fordulaton is mert félő hogy túlterheled a generátort | |
|
|
|