Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Majesty villamosság
nincs töltése a mocinak mit tegyek??

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás fordított időrendi sorrendben


szepi2010. okt. 21. 13:33 | Válasz | #600 
a gyújtó traforól tudok csak levenni jelet a fordulatszámmérőnek, vagy van fenn a műszerfalnál fordulatszám jel kábel?
--Széles Utat--

szepi2010. okt. 21. 13:36 | Válasz | #601 
de ha egy 4 ütemű 4 hengeres fordulatszámmérőt használok akkor az 4 ütem 1 hengernél pont a felét fogja mutatni. ugye?
--Széles Utat--

 © SPOILERES2010. okt. 21. 14:44 | Válasz | #602 
azt hiszem jol mondod :)
mert ott fordulatonként kettő szikra van itt neked megcsak egy , mégha kétfordulatonként robban akkor is fordulatonként van szikrád

esetleg meglehetne egy jeladót beszerelni hogy fordulatonként kettőt jelezzen

szepi2010. okt. 21. 18:04 | Válasz | #603 
voltam a boltban megnézni a fordulatszám mérőt. csak annyi állítási lehetőség van rajta hogy 4, 6 vagy 8 hengeres motorhoz lehet beállítani. semmi más adat nincs csak egy bekötési rajz.
--Széles Utat--

szepi2010. okt. 25. 07:45 | Válasz | #604 
a világításon is szeretnék variálni. a tompított a H7 izzó de ha átvált országútira akkor a H7 lekapcsol és csak a H4 refije világit. úgy szeretném megcsinálni hogy reflektornál is világítson a H7 tompított izzó. véleményetek szerint elbír a generátor a plusz terheléssel?
--Széles Utat--

 © satyapapa2010. okt. 25. 14:45 | Válasz | #605 
Hát nembiztos hogy a vezeték keresztmetszete elég a terheléshez.A másik a lámpa foncsor is sokkal nagyobb höt kap.
De talán nem nagy baj.
06304373303-vagyok elérhetö

meszizs2010. nov. 07. 13:52 | Válasz | #606 
Mixből átmásolva: Fecó 150-es gépéről van szó!
Tulajdonképpen biztosan meg tudtuk volna pontosan is mérni, hogy mennyi az annyi, de szerintem és nem akarom Fecót megbántani a műszerének a méréshatárával van a gond.
Megindoklom: vagy 200mA max méréshatár, vagy átállítva 10A és a 200-asban benullázza magát, tehát valószínűleg valamivel 200mA felett van, viszont a 10A-osban meg általában a 0,2-t mutatja. Lényeg az, hogy ez az adat szerintem: P=U*I; 12V*0,2A=2,4W
Ami majdnem annyi, mintha egy db helyzetjelző folyamatosan be lenne kapcsolva. Gondolom, hogy e miatt merült le "koppra" az akku, mivel elég sokat is állt.
Csak azt nem tudom, bár Fecó nyugtatgatott, hogy ez annyira kicsi teljesítmény, hogy az adott alkatrész/fesz.szabályzó/ miért nem melegszik valamennyit a hosszabb állásidő alatt?
Energia nem vész el!

Légyszi osszad az észt, mert úgy gondolom, hogy ezen a téren mindenképp felettem, felettünk állsz és a jó tanácsokból meg soha sem elég!
Köszi
1996-os Majesty 250

Bertalan Tibor2010. nov. 07. 16:38 | Válasz | #607 
A Guszti engem is ezzel nyugtat hogy minimális ami elmegy valahova, na de hova és miért, és 2-3 nap állás után szinte 0-ra leszivja az akksit?Azóta lehuzom a sarukat.

Feco2010. nov. 07. 16:45 | Válasz | #608 
A műszerembe már régóta új bizti kéne,ezért mértünk 20 A-es határon, de igérem most cserélek.Az érték 100-200 mA között van ez biztos.Az a nagy gondom mitől "mennek el" a feszkók sorba! Mindegyik így kezdi, hogy "szivárog" üzemen kívül aztán a stekkerlehúzásos módszerrel használva egy idő után teljesen KO!17-18V, vagyis kiadja a váltót.Már majdnem egy éve ezzel küzdök kisebb-nagyobb megszakításokkal.Nem is mondom hányadik feszko szállt el most.Talán az aksimnak is annyi mert ez már a sokadik mélylemerülése.
Motor után,első a család legyen!

tamas2010. nov. 07. 19:02 | Válasz | #609 
Lehet kapni különböző áramtalanítókat, végső megoldás gyanánt az is szóba jöhet nem?
Bár, ez csak tüneti kezelés, a valódi problémát nem oldja meg..
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Bertalan Tibor2010. nov. 07. 20:24 | Válasz | #610 
Na ez az, de ki és hogy jöhet rá a valódi problémára???

gelilackó2010. nov. 07. 20:39 | Válasz | #611 
Tibi neked már rájöttünk , hogy az akkumulátor a valódi problémád :)
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © SPOJLERES2010. nov. 07. 21:52 | Válasz | #612 
Nekem a madisonc volt egy töltésrelé gyárilag némejik motorba tesznek
Ez is egy megoldás a lemerülés ellen
Ha a hejszinen tudna mérni az ember az lenne a jo végső megoldás
Meghogy a generátor feszültsége szimetrikus e a 3fázis

Feco2010. nov. 08. 18:14 | Válasz | #613 
Na a generátor fázisait megmérem, tervezem a töltésrelét is, hogy ne kelljen új aksikat venni aztán meglátjuk.Talán holnap lesz rá időm.
Motor után,első a család legyen!

 © Krisztina2010. nov. 09. 07:44 | Válasz | #614 
Sziasztok EZ jó ár ennyiért?
és ez a regulátor, mert azt mondta a szerelő, hogy ez a rossz a motoromba, ez lenne a fesszabályzó
vagy az más?
Most e nélkül járok mert ki vette a szerelő,
és apu tölti nekem az akkumulátort néha
A szerelő azt mondta nem javitható :( igaz ez?
Ő egy vagyonért tudná beszerezni, ezért keresgélek neten.
Igy találtam erre az oldalra gondoltam megpróbálom.
Köszike a válaszokat
u.i: nem volt egyszerü ide beregelni :(

 © juhász béla2010. nov. 09. 16:27 | Válasz | #615 
Mechanikus és elektromos problémák orvoslását vállalom,de nem interneten.Űdv:mindenkinek
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

Feco2010. nov. 09. 17:34 | Válasz | #616 
Üdv Krisztina!Igen ez a feszszabályzó!Én is ilyen gondokkal küzdök, az árat majd a 400-asok talán tudják.Vigyázz ne menj vele messze mert ez aszt jelenti nincs töltés az akku felé és leállhat menet közben.
Motor után,első a család legyen!

 © SPOJLERES2010. nov. 09. 20:17 | Válasz | #617 
Bélám te orvos vagy
Ugytudtam az ismerkedés az én reszortom;-)
Üdv krisztina
Apu kinőtte a gépet és ő mivel jár , merre lax és van egy névjegy rovatunk ha gondolod segitünk és a hozzád legközelebb eső szakember felkeres ;-)

 © passat522010. nov. 09. 20:20 | Válasz | #618 
Guszti! Ma vettem ellenálást és zénerdiódát! Már müxik is a 3 volt!Köszi!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

tamas2010. nov. 09. 20:49 | Válasz | #619 
Ha valaki nem tudná, Béla Atkáron lakik, ez Gyöngyöstől negyed óra. Ha olyan jellegű a probléma bizony érdemes megkeresni. GeliLackó tudna mesélni!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © SPOJLERES2010. nov. 09. 20:56 | Válasz | #620 
Nem is azért irtam csak poénból

tamas2010. nov. 09. 21:14 | Válasz | #621 
Mit nem azért írtál?
Én azért írtam hogy Béla hol lakik, mert tudom jól hogy roppant segítőkész, de valóban csak a kézzel fogható dolgokkal szeret foglalkozni. Ezért, ha valaki leviszi a gépet, Ő szívesen foglalkozik vele a de a távgyógyítás (mert jó a hasonlat, közel van az orvosi szakértelemhez az Ő tudása is) nem az Ő asztala...

De az ismerkedés vitathatalanul a Te resztortod! Ha nem lennél, Téged ki kéne találni. Bár, kötve hiszem hogy ilyen alak min Te vagy, bárki fejéből kipattanna... Egyszeri vagy és megismételhetetlen
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © SPOJLERES2010. nov. 09. 21:26 | Válasz | #622 
Ez jó ;-)
Bóknak vettem;-)

tamas2010. nov. 09. 21:38 | Válasz | #623 
Az is volt!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © SPOJLERES2010. nov. 09. 22:49 | Válasz | #624 
Tudom
Mi fél szavakból is megértjük egymást

 © Krisztina2010. nov. 10. 14:46 | Válasz | #625 
Érdekes fazon lehet ez a Guszti, kiváncsivá tettetek :)
De apu még fut egy kört a szabályzóval, mert kölcsön akar egyet kérni, majd azt betenni, hogy biztosan az e a rossz.
Aztán jelentkezek.
Guszti irtam emailt neked:) Apu meg hivott nem vetted fel :( bocsi a zavarásért
köszi előre is

 © laci gp12010. nov. 10. 15:45 | Válasz | #626 
Üdv Krisztina. A feszszabályzóból is van olcsóbb meg drágább. Nekem az olcsóbb nem jött be kb. évente kinyír egy aksit. A feszszabályzót Debrecenbe Barna Mikinél a köntösgátsoron nézzétek meg, talán ott olcsóbb. Vagy majd Guszti csinál egyet.

 © Krisztina2010. nov. 10. 15:57 | Válasz | #627 
Barna Miki ő van ott abban a kis fa barakban :)
de hát oda be se fért volna a motorom javittatni, és alkatrészt is találtam már neten olcsobbat nála,hála , de azért köszike

 © SPOILERES2010. nov. 10. 16:52 | Válasz | #628 
a fabarakban aszem én is abban de nekem is vegye s tapasztalataim vannak vele
de én ugytudom inkább 50 eseket szeret javittani mert ahoz olcsobbak az alkatrészek
az ICE tuningnak berettyó ujfaluban van még jó szerelője ahogy a határfelé megyünk a körforgalom után vagy 1km re telszámát elküldöm mert megkell keresnem
ja és tényleg érdekes vagyok
és fontos Krisztina ne tegyetek be semmilyen fesszabájzót a motorba addig amig meg nem lett mérve a generátor feszültsége és a föld felé ill a tset felé a szigetelése mert ha rossz akkor az uj szabályzót vagy a kölcsön kértet is kiüti
és nincs sok humorom fesszabájzókat javitani mert most is itt van vagy 8db az asztalomon
de ha nem sürgős rá nézek majd a gépre pl decemberbe nem dolgozok mert sok szabim maradt meg és leállásunk lestz
és ha lehet tárgyaljuk ki itt az elektromos dolgokat ne emailbe mert ebből okulhatnak mások is a többit meg emailbe :)

 © satyapapa2010. nov. 10. 16:59 | Válasz | #629 
Jövöhét közepére meglesznek azok a csereszabatós, fesszabályzó tipusok amiket biztonsággal belehet tenni a majákba, és megbizhatob müködésüek
06304373303-vagyok elérhetö

 © SPOILERES2010. nov. 10. 17:12 | Válasz | #630 
ez jó hir krisztina
hallod ,
vajon mennyibe fog kerülni és mennyi garit adnak rá :)

 © Krisztina2010. nov. 11. 14:59 | Válasz | #631 
Mivel Apu intézi a motorok javitását, ezért ezt a részét oda bizom, ilyenben engem könnyen átvágnának

 © SPOILERES2010. nov. 11. 22:00 | Válasz | #632 
Már régen akartam de méd csak most került rá sor hogy megtervezzek egy kapcsoló üzemü fesszabályzót
ez olyan mint a számitógép tápegysége meg sok más uj készüléké tápegységé mint pl a pillekönnyü adapter pl a telefonokhoz stb
előnye energia takarékos és nem melegszik nem terheli a generátort feleslegesen a tirisztorok által rövidrezárt diódákkal , ami ugyan ötletes de már régi multu megoldás
ezért találtam ki
olcsobb nem lesz mert a tirisztorok helyébe egy nagy teljesitményü power mosfet kerül meg egy mc34063 hoz hasonlo kapcsoloüzemü ic
röviden ennyi a télen megcsinálom és próbára teszem tavasszal majd
elméletileg vagy 10-20w energia veszhet el a generátor és a szabályzó melegedése miatt
nem mondom hogy ez nem fog melegedni de kevesebbet az biztos

 © jasa2010. nov. 11. 23:08 | Válasz | #633 
Guszti, a fórum szabályzatban benne van, hogy "káromkodni" TILOS

Elismerjük hogy villanyosságban Te vagy az ÁSZ , de ez már "kiverte a biztosítékot"
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © SPOJLERES2010. nov. 12. 06:28 | Válasz | #634 
Mit irtam ami nem tettszett itt neked
Mert nem találom

Feco2010. nov. 12. 06:57 | Válasz | #635 
Biztos káromkodásnak hatott az elektromos szakmai zsargon. Kicsit mélyre mentél az IC-k leírásában!
Motor után,első a család legyen!

 © SPOJLERES2010. nov. 12. 07:08 | Válasz | #636 
Akkor majd a moderátorok kitörlik a nem odavalót
És kész
Már
Bánom hogy beirtam:@ezt
Na jó vegyük ugy mintha nem is irtam volna semmit;-);-);-)
És innentől fojtassukB-)

 © SPOILERES2010. nov. 12. 08:32 | Válasz | #637 
Látog Krisztina mijen csapat ez.
van aki este pálinkázik van aki borozik és van aki sörözik a heji adottságok nak megfelelően
és aztán habratyolnak össze vissza
de lám van aki reggelre se józanodik ki mert másnaposan is itt kukacoskodik még jó hogy én józan vagyok mert midjárt motorra kell ülnöm

Bertalan Tibor2010. nov. 12. 15:17 | Válasz | #638 
Guszti, amit a 632-ben összeirtál azt akár kinaiul is irhattad volna sokunknak, annyit értettünk belőle, hogy akár lehet hogy te igy káromkodsz, de neked elnézi itt szerintem mindenki.

Rainbow2010. nov. 15. 07:51 | Válasz | #639 
Sziasztok. 2003-as 180-as kijelzőjén az oil change jelzést tudja valaki, hogy lehetne eltüntetni? Nyomogattam már mindenhogy, se röviden, se hosszan nem tűnik el :(
A véletlen lehetetlen!

SomTom2010. nov. 15. 09:57 | Válasz | #640 
Elvileg gyújtás alatt 5s, de kell valami hozzá, mert gondolom nálad is kicsit süllyesztve van.
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

tamas2010. nov. 15. 10:00 | Válasz | #641 
Dia, próbáld erőből kicsit agresszívan nyomni a gombot, lehet hogy korrodált az érintkező, ritkán van használva ez a gomb.
Imruss is hasonlóan járt egy alkalommal, komoly erőfeszítés árán tudta törölni a hiba jelet.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Rainbow2010. nov. 15. 10:07 | Válasz | #642 
Köszönöm. A gombnak van egy pöcke, azt benyomva hallani, hogy kattog, de majd megpróbálom "férfiasan".
Köszi SomTom, Tamás már javasolta uezt, de nem változott...
A véletlen lehetetlen!

 © Krisztina2010. nov. 15. 10:10 | Válasz | #643 
Szóval mélyen és erősen nyomd be DIA
sikerülni fog tudom :) :) :)

Rainbow2010. nov. 15. 11:00 | Válasz | #644 
Meglesz
A véletlen lehetetlen!

 © SPOJLERES2010. nov. 15. 13:46 | Válasz | #645 
Látom lányok a lényegre tapintottatok

Bertalan Tibor2010. nov. 15. 14:49 | Válasz | #646 
Tipikus női motor csak akkor kattan ha elég mélyen nyomják be neki.

 © Kiss Róbert2010. nov. 15. 14:54 | Válasz | #647 
Sziasztok!
Dia a féklámpakapcsolo működik rendesen?

 © SPOILERES2010. nov. 20. 16:55 | Válasz | #648 
Tibi javaslom ha még nem akarsz aksit cserélni akkor tegyél be egy töltés relét ugy hogy a tekercsét a relének a gyujtáskapcsolora kösd meg a testre
a munka érintkezőjét meg az aksi és a fesszabájzó közzé ezt autós boltokban is kapsz 12V kb 30A es és vagy 5-600 ft de elektronikai boltokban is van lapos csatlakozósat vegyél autókhoz valót
sztem gelilaci betudja tenni vagy taliga is
és nem kell mindig leszedegetni az akkusarut majd

 © Krisztina2010. nov. 20. 17:01 | Válasz | #649 
Guszti van egy fesszabályzó kölcsönbe.
Ki kellene próbálni Apu megnyugtatására, hogy tényleg az e a rossz.
Van viszont egy gond nem egyformák a csatlakozók rajta, nagyon pici eltérés van meg tudod oldani?
És ha jó a jó a rosz meg rossz. Akkor viheted javitani, de a fater ragaszkodik a költségekhez :( :) :) majd.
Bontottat nem akarunk venni .Köszike

Feco2010. nov. 28. 07:14 | Válasz | #650 
Az utóbbi időben megint lehúzott feszkóval tároltam a gépet.Egy hete használtam utoljára és a lehúzást elfelejtettem.És csoda tegnap a vas elsőre beindult,Úgy veszem észre valami nagyon átvág, mert ilyen egyszerűen NINCS.
Motor után,első a család legyen!

meszizs2010. nov. 28. 07:48 | Válasz | #651 
Itt a rossz idő! Át kellene nézned az összes vezetéket! A Féklámpád is akkor világít, amikor ő akar. Na ez így nem igaz, de az egyik az rendesen dolgozik, de a másik, csak néha érzi úgy, hogy dolgoznia kellene.
Vagy az egyik a hátsóra, a másik meg az elsőre van rákötve?
1996-os Majesty 250

 © gyicsa2010. dec. 17. 12:55 | Válasz | #652 
Nah tehát első lámpa relézése hogy mind kettő világítson. Én már csak jó időben fogok neki állni és megnézni, ogy mi kell hozzá, mert már nagyon el van rakva a moci télire.
Ha kész leírom hogy milyen alktrészek kellettek hozzá és hogyan kell bekötni.
Üdv: GyiCsa

meszizs2010. dec. 17. 16:20 | Válasz | #653 
Nem vagyok villamossági ember, de én úgy tudom, hogy van olyan dióda vagy tán mind az, ami egy irányban vezet. Mi van akkor, ha csak át-összekötöd a vezetékeket és beraksz diódát.
Ez csak okoskodás a részemről, mert mint írtam nem vagyok villamossági.
1996-os Majesty 250

 © gyicsa2010. dec. 17. 19:22 | Válasz | #654 
Hát én se vagyok nagy villamosági szakember, de szerintem az nem jó mert túl sok lesz az áramfelvétel azon a vezetéken, ezért külön tápot kell neki adni, méghozzá úgy hogy egy relé kapcsolja az eredi H7 izzotól, természetesen kibiztositékolva. Tehát olyan relé kell ami pozitív és negativ hatására behúz és a másik oldalon átengedi a nagyobb feszültséget. Ezt csak onnan tudom hogy egyszer építettem be egy távinditást és ott az öninditó vezetékét kellett megrelézni hasonló képpen.

meszizs2010. dec. 17. 20:03 | Válasz | #655 
Igazad van!
De majd a hozzáértők meg fogják mondani a tutit!
1996-os Majesty 250

 © SPOILERES2010. dec. 18. 21:31 | Válasz | #656 
igazad van csak nem a nagyobb feszültséget engedi át hanem a nagyobb áramot a dióda felesleges az ojankor kell ha nem akarjuk hogy visszafele is follyon az áram csak egy irányban
tegnap irtam be csak nem néztem vissza mert kiakadta gépem azt hittem elment az üzi
ha kell lerajzolom a relés bekötést
de mindenki ugy terhelje a motor elektromos rendszerét hogy lehetőleg 13.2 volt alá ne menjen a töltöfesz , alapjáraton ill kisfordulaton meg kb 12.8 fölött legyen legalább ezt vagy mérni kell vagy egy feszültségértékjelzős töltésjelzővel lehet menetközben is ellenőrizni pl ledsoros amit épp most csináltam Samának
jöhetsz érte jézuska meghozta:)

Sanci2010. dec. 20. 07:33 | Válasz | #657 
Helló Guszti!

Ha már felajánlottad akkor részletesen lerajzolhatnád a bekötést. Részemről ráérsz, mert mostanában úgysem állok neki. Előre is köszi!
Ha egység van, nincs kétség!

gumisi2010. dec. 23. 21:50 | Válasz | #658 
Sziasztok!
A riasztós akksi miatt érdekelne a "faston saru adapter" elkészítése, van elképzelésem, de biztos ami biztos. Esetleg egy kép?
A kaland úgy kezdődik, hogy az ember elszökik otthonról!

tamas2010. dec. 23. 22:28 | Válasz | #659 
Ha ráér pár napot, nagyon szívesen kibontom az akksit a mociból (csepptöltőn van jelenleg) és lefényképezem Neked. Mennyire sürgős?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

gumisi2010. dec. 23. 22:35 | Válasz | #660 
Köszönöm, nem sürgős, ráér az ünnepek után!
A kaland úgy kezdődik, hogy az ember elszökik otthonról!

tamas2010. dec. 29. 14:58 | Válasz | #661 
Megvannak a képek, kicsit porszívózok még és küldöm őket!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2010. dec. 29. 20:43 | Válasz | #662 
Ment a levél a képekkel, jó szerelést!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

gumisi2010. dec. 29. 22:22 | Válasz | #663 
Köszönöm megvan!
A kaland úgy kezdődik, hogy az ember elszökik otthonról!

 © satyapapa2010. dec. 30. 06:58 | Válasz | #664 
Tamás ilyen kép nekem is kéne,küldj légyszi.köszi
06304373303-vagyok elérhetö

orpi552011. jan. 09. 17:17 | Válasz | #665 
Üdv. a csapatnak!!!

Ma csináltam egy LED-es rendszám megvilágítást az alábbi módon:(Tudjátok,spórolni kell ;))

1 db 5 W-os izzót,ami a 400-asba való "kibeleztem" olyan szinten,hogy csak a fém házrésze és az érintkező ón rész maradt a végén.Plexiből(nekem csak piros volt) kivágtam egy akkora részt,aminek a "nyele" pont belepasszolt az 5 W-os izzó fém foglalat részébe belülről,kívülről viszont pont beleillett a külső pici lámpabúrába.
Fúrtam 3 db fehér LED-nek 3 lyukat szépen,pontosan,ahogy kell,ezeket sorba kötöttem,kaptak egy 180 Ohm-os ellenállást,a negatív csatlakozást az izzó fémházának a héjazatára forrasztottam míg a pozitív csatlakozást az ellenállás után az izzó végén lévő ónt átfúrva ráforrasztottam.Az egészet meleg ragasztóval rögzítettem az izzó fémházába.
Az alábbi 5 fotóban láthatjátok,hogy néz ki:




meszizs2011. jan. 09. 18:49 | Válasz | #666 
Remekk ez a Mekk mester, ha mered keresd fel!

Gratulálok!
1996-os Majesty 250

Feco2011. jan. 09. 19:34 | Válasz | #667 
Orpi ügyes vagy, ha lesz lelkierőm egyszer én is megcsinálom!
Motor után,első a család legyen!

TopJoe2011. jan. 09. 19:53 | Válasz | #668 
Szerintem egy 100-as sorozatot legyárthatsz.Elkapkodjuk
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

tamas2011. jan. 09. 21:09 | Válasz | #669 
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © SPOILERES2011. jan. 09. 21:24 | Válasz | #670 
hy talán szabadalmaztattnod kéne :)

meszizs2011. jan. 10. 20:21 | Válasz | #671 
Most kaptam ezt a linket!

Elektonikák
1996-os Majesty 250

 © SPOJLERES2011. jan. 10. 20:44 | Válasz | #672 
Éppen jo az oldal csak drága
Nálam a 20 ledes fordmérő csak 4000
A feszabájzo 5000
Az általános cdi gyujtás 3000
5 ledes akkufeszméröm 1800 stb

TopJoe2011. jan. 10. 21:11 | Válasz | #673 
Azt hiszem ezt az oldalt linkelte be Zsolt is a napokban.A dobozolas azert nem rossz dolog.en mindig ezen hasaltam el.epitettem mindenfelet de dobozolva ritkan lett.: D
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © SPOILERES2011. jan. 10. 21:41 | Válasz | #674 
mondjuk ezekhez a motorba való elektronikákhoz nem csak egyszerü doboz kellene mert az idójárás eloxidálja az alkatrészek lábait és a forrasztásokat, hanem bekellene önteni mügyantába teljesen és én többnyire ezt teszem de már páran biztos láták a munkámat nem mind szép de üzembiztos
TOPI neked meg javasolnám az elektronikai hulladékkal foglalkozó MÉH telepet mert én pl ott szoktam sok jo dobozra szert tenni ami később bármire is jó lehet kissebb nagyobb dobozok is vannak nem csak számitógépház , csak sürün kell látogatni a hejet és ismerős is kell néha
Régen nekem is gondom volt a dobozolás most meg már meg van a doboz és csak bele kell rakni

Sanci2011. jan. 11. 07:34 | Válasz | #675 
Ez a CDI gyújtás dolog mire jó nekünk (nekem)? A gyári nem okés?
Használ valaki ilyet? Tapasztalat?
Ha egység van, nincs kétség!

 © SPOILERES2011. jan. 11. 10:13 | Válasz | #676 
ha elromlana csak akkor kell amugy jó a gyári elektronika legfeljebb csak tartalékba
de ez nem olyan mint a fesszabájzó hogy egy idényben kb 20-30 at javitok max 1-2
inkább a fesszabájzóból érdemes tartalékot beszerezni
nekem van a motoron ha elromlana csak át kell dugni éés mehetsz tovább
hogy miről veszed észre hogy elromlott hát a ledes akkufeszmérő pirosan jelez :)hogy nincs töltés

Sanci2011. jan. 11. 12:31 | Válasz | #677 
Köszi Guszti!
Egyenlőre szegény az eklézsia, de majd később aggatok a majára mindenféle okos kütyüt meg biz-baszt!
Kösz
Ha egység van, nincs kétség!

 © SPOILERES2011. jan. 11. 13:59 | Válasz | #678 
JÓ DE BIZ BASZT NE INKÁBB CSAK OKOS KÜTYÜKET ILL HASZNOSAKAT

orpi552011. jan. 12. 11:33 | Válasz | #679 
Srácok adjatok tanácsot!
Közel 6.-éves akksim már nem megbízható,újat kellene vennem.
Az eredeti GS tipusú volt,de egyrészt úgy vettem észre,hogy nálunk nem nagyon kapható,másrészt nagyon drága.
A Yuasának van egy YT12B-BS.tipusú akksija kb.2Oe.ft.-ért,kicsit magasabb mint a gyárilag ajánlott,de beleférne a motorba,és 2AH-val többet tud.
l5-20.ezerig többféle is van,Banner-Varta stb.
de tapasztalat híján nehéz dönteni.
Olyat is hallottam,hogy a 40-ezres Yuasa 8.-hónap alatt megadta magát!(persze lehet hogy nem törődtek vele!)
Mindenképpen gondozásmentesben gondolkodom,ha valakinek van jó tapasztalata,vagy ellenkezőleg,illetve jó beszerzési forrása,kérem segítsen!

 © Herold2011. jan. 12. 12:34 | Válasz | #680 
Orpi!
Nekem régóta innen van akkum, akár autóba, akár motorba és beszerzőként is innen vittem mindig. nem tudom a többi milyen, nekem bevált. www.motor-akku.hu
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

TopJoe2011. jan. 12. 17:47 | Válasz | #681 
Orpi, nézd csak meg ezt ! Amúgy általában fél év gart adnak motor akkura. Ez meg ott van melletted nem messze.
Akku
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © passat522011. jan. 12. 18:02 | Válasz | #682 
Topi!

Ezen a linken rajta vannak a méretek! Az ára viszont duplája!

http://www.akkuauto.hu/akkubolt//65-banner-bike-bull-y60-n24.html


Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

TopJoe2011. jan. 12. 18:21 | Válasz | #683 
Orpinak gondoltam. Ezek szerint ugyanaz,csak más lehet a beszerzési forrás.
Azért a fél ár nem rossz.szerintem.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © passat522011. jan. 12. 18:24 | Válasz | #684 
Enyém is 6 éves és gondolkodok a vásárlásán!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

TopJoe2011. jan. 12. 18:31 | Válasz | #685 
Már nekem is eszembe jutott a vétel.Mondjuk van egy 17 Ah-s zselés új akkum csak kicsit nagy.De szerintem egy kis barkácsolás belefér.Kell tavaszra a power, szerelem be a motoros rádiót,
bluetooth-os Fm transzmisseres mp3 lejátszót, hangszórókat stb. Disco,disco Jó-jó " Zohan "
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

orpi552011. jan. 12. 20:23 | Válasz | #686 
Köszi srácok,még van időm tavaszig,majdcsak találok megfelelőt.
A mostani 8 ah.-s,de van a Vartának az YT12B-BS.tipusszám alatt egy l2ah.-s akksija,ezen gondolkodom.
A hely szűke miatt nagyobb nem fér be,még lehet hogy így is kell egy kicsit barkácsolni.
Vartával van valakinek tapasztalata?

 © SPOILERES2011. jan. 12. 21:58 | Válasz | #687 
akkor ahoz már nem akkumulátor kell hanem másik generátor
javasolnám a kerékpár dinamót a kerekekre akár két oldalra is felrakhatod a kerék teljes kerületén ugyanis nem ér le a futó felületig

TopJoe2011. jan. 12. 22:16 | Válasz | #688 
Guszti kérem, egy qrv@ jó fesszabályozó is kéne hozzá
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © SPOJLERES2011. jan. 12. 22:22 | Válasz | #689 
Megoldjuk Ja és gondolom hamarabb mint másik
Rajta vagyok ,csinálom

TopJoe2011. jan. 12. 22:24 | Válasz | #690 
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

tamas2011. jan. 12. 23:08 | Válasz | #691 
Azé lassú, mer alapos vazze!

De azt azért hozzátenném, ha nekem elektronikai cucc kell, kivárom míg sorra kerülök, de nem kell más mint Guszti!!!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Wiking2011. feb. 02. 18:02 | Válasz | #692 
S.O.S!
Valaki nézze meg legyen szives nekem, hogy a belinkelt oldalon található panelrajzot így rajzoljam e át, vagy tükrözni kell?
Most szeretnék nekiállni rajzolgatni a panelt, és ezzel megakadtam :P

 © Wiking2011. feb. 02. 18:06 | Válasz | #693 
A link lemaradt :P
Itt a potlás! :)

 © SPOILERES2011. feb. 03. 13:30 | Válasz | #694 
szia a panelrajz az is az alkatrész oldal felől van mint a beültetési kép is vagyis néhány esetben tükrözni kell de ha a lézernyomtatásos módszert válaztod a panel készitésére akkor nem kell tükrözni
ez már a kényelmesebb ujabb módszer
nem kell foto lakk meg nem kell NAOH sem
és gyorsabb is
a c3 as kondi lehetőleg tantál legyen
én is ezt a kapcsolást csinálom csak smd ben
és müködik
sok sikert

 © Wiking2011. feb. 03. 16:57 | Válasz | #695 
sikerült már kisilabizálnom nekem is...sajnos az említett kondi helyett elko-t tudtam csak szerezni...de így is működik
annyit kellet módosítanom, hogy a 4,7M ohm helyett átkötés kell...azzal az ellenállással nem volt jó a sebesség, így viszont tökéletes:)

 © Wiking2011. feb. 09. 19:57 | Válasz | #696 
A feszültségszabályozó elbír nagyobb akksival?
5000ft-ért hozzájutottam 1 széép nagy 16 Ah akkumulátorhoz. A taposóban lévő doboz helyére pont bement :) Persze csinálni kellet hozzá hosszabbító kábelt.

 © SPOILERES2011. feb. 10. 20:16 | Válasz | #697 
HY az akkumulátor belső ellenálásátol függ
vagyis ha kicsit már használt akkor biztos de ha uj akkor elég nagy áramok is bele folyhatnak és az már veszélyes a szabályzónak veszélyesebb mint a gépkocsiknál mert ott csak max 15 voltot tud a generátor de itt ezek tudnak 18-20 voltot is és ojankor hatalmas áramok is képesek átfojni szerencsétlen szabájzón
de lehetőleg tartsd töltötten az aksidat ne nagyon legyen lemerülve akkor nem nagyon lesz gond
csak mikor ijen hideg idő után a lemerült de még beinditható aksit tölti a szabájzó akkor van gond főleg ha még világitást is kapcsolsz az elég sok neki

 © Wiking2011. feb. 10. 21:06 | Válasz | #698 
Vadonat új akksi,én töltöttem bele a kereken 1liter akkumulátor savat:)
Holnap rámérek a feszültségre, meg az áramfelvételre. Hidegben nincs nagyon a motor, aránylag fűtött garázsban van.

 © SPOJLERES2011. feb. 11. 11:15 | Válasz | #699 
A legfontosabb hogy mérjél töltőáramot már beinduláskor és feszültséget is
Meg terhelve is és fordulaton is mert félő hogy túlterheled a generátort


Első ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől