![]() |
|
|
|
2014. jún. 17. 21:28 | Válasz | #1492 | |||
![]() | |||
Kicserèltem az indítórelèt. Elsőre szèpen indùlt. Mèrtem töltèst is. Nyugalmi 12.6 alapjàraton 14.30 terhelèssel 14.10 fordulaton 14.40. Remèlem a règóta tartó problèma megoldódott. Köszönöm a segítsèget. Ui. Tamàs arra gondoltäl, hogy az aksiról vigyek direkt +az önindítóhoz ? | |||
|
2014. jún. 16. 19:35 | Válasz | #1491 | |||
![]() | |||
Egy vezetèkkel a kèt pólust ès mit kell, hogy csinäljon? Nem vagyok villanyäsz. Kèrlek írd le a szegèny laikusnak.
| |||
| |||
2014. jún. 16. 19:22 | Válasz | #1490 | |||
![]() | |||
Zárd rövidre!
| |||
| |||
2014. jún. 16. 19:17 | Válasz | #1489 | |||
![]() | |||
Megvan a mèrès. Akksinàl 12.6 V. Önindító relènèl is. Viszont ràadtam a gyùjtàs indítóztam ès az akksi melleti indítórelè egyfojtàban kerregett. Nem hùz be. Az lesz a baja szerintetek?
| |||
|
2014. jún. 16. 15:57 | Válasz | #1488 | |||
![]() | |||
203408244
| |||
|
© Mr. Majesty | 2014. jún. 16. 15:56 | Válasz | #1487 | ||
![]() | |||
Tel számod?
| |||
|
© Mr. Majesty | 2014. jún. 16. 15:55 | Válasz | #1486 | ||
![]() | |||
Nekem mondod. Az első 250es majestymmel annyit szoptam a villamossággal. 1,5 év. Ma már rutinosabban szerelem. Tudod, az élet szép... | |||
|
2014. jún. 16. 15:50 | Válasz | #1485 | |||
![]() | |||
Nagyon köszönöm, holnap megírom. ![]() Szerintem ott lesz a bibi. A méréstől sokat várok. Fránya dolog ez a villamosság. | |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. jún. 16. 15:50 | Válasz | #1484 | ||
![]() | |||
Postával is mehet.
| |||
|
© Mr. Majesty | 2014. jún. 16. 15:49 | Válasz | #1483 | ||
![]() | |||
Az indítórelé.
| |||
|
© Mr. Majesty | 2014. jún. 16. 15:46 | Válasz | #1482 | ||
![]() | |||
Szi Lui. Redhot motors 3500ft. A héten megyek. Köll?
| |||
| |||
2014. jún. 16. 15:43 | Válasz | #1481 | |||
![]() | |||
Digis multiméter beszerezve. Hazamegyek és először mérek nyugalmit. Aztán megint szétszedem a relénél és átnézem. Ha jó minden és beindúl kezdem a leírtak alapján a méregetést. Felírom és holnap megírom az adatokat. Sokmindenre fényderülhet belőle.
| |||
| |||
2014. jún. 16. 15:33 | Válasz | #1480 | |||
![]() | |||
Magánszemélytől itt BUdapesten elötte meg Karcsié volt.
| |||
| |||
© Pazo | 2014. jún. 16. 15:21 | Válasz | #1479 | ||
![]() | |||
Bocs, honnét vetted ezt a motort, tudod az előéletét?
| |||
| |||
2014. jún. 16. 11:49 | Válasz | #1478 | |||
![]() | |||
Jó lenne, ha végre megbízható lenne a moci és nem kéne rettegni minden indítás elött. Bepipulok és veszek egy fesz.szabályzót egy indítórelét és egy multimétert is méregetni. Akkor talán megszünne a probléma. Baromi idegesítő a dolog. Otthon is megkaptam már. ![]() | |||
|
2014. jún. 16. 10:05 | Válasz | #1477 | |||
![]() | |||
Ja az kimaradt még, hogy az önindító is ki lett pucolva, szénkefék ki lettek cserélve.
| |||
| |||
2014. jún. 16. 10:03 | Válasz | #1476 | |||
![]() | |||
A helyzet az, hogy mióta megvan visszatérő probléma. Az akksi 1 hónapos és úgy tettem bele, hogy elötte fullra feltöltöttem. Autóvillamosságis havernál is voltam, mért töltést alapjáraton és fordulaton is, nyugalmit is mért nem szívja semmi. Mindent megfelelőnek látott. A második aksim 3 hónap alatt. Mindenki azt mondta, hogy minden jó, biztos az aksi a rossz. Ezért vettem másikat. Reggel az első gyújtásnál kattogott aksiberakás után. Másodiknál már nem kattogott be is indúlt. A pucolás után jó volt, indúlt pénteken, de nem volt kontakt spray és biztos, ami biztos alapon vettem egyet. Megint szétkaptam a relénél és befújtam a csatikat, kötéseket. Aksit kivettem és feltöltöttem + még egy aksit feltöltöttem és beraktam a mociba, ha baj van legyen mihez nyúlni. Ez pénteken és szombaton volt. Ez után jött a mai dolog. ![]() | |||
| |||
2014. jún. 16. 09:53 | Válasz | #1475 | |||
![]() | |||
Neked fullra volt merülve az akkud, azért kattogott a relé és azért indult nehezen. Mielőtt költségbe vered magad vegyél egy digis multimétert ( 1500 Ft ) és mérj rá az akkura. Alaphelyzetben, alapjáraton, fordulaton, terheléssel ( bekapcsolt világitásokkal )alapjáraton és fordulaton. Múltkor irtad, hogy 18 voltot mértél töltést. Ha igy van az sok, kinyirta az akkudat.Kipuffnál ha felnyúlsz meg fogod találni a fesszabot az oldalburkolatra felszerelve. Ott is nézz körül,nincs-e rossz vezeték,hibás kontakt stb. Aztán szerintem fesszabot fogsz cserélni. Akkut meg feltöltve nem lenne rossz letesztelni, jó-e még. Autóvillamosságisnak van műterhelése, megmondja egy mp. alatt milyen állapotú az akksid.( vagy csinálsz izzókból :) )
| |||
| |||
2014. jún. 16. 09:11 | Válasz | #1474 | |||
![]() | |||
|
2014. jún. 16. 07:29 | Válasz | #1473 | |||
![]() | |||
Abba a tudatba, hogy kipucoltama csatikat és befújtam mindent, reméltem minden ok. a relé környékén. Reggel gyújtás, aztán kattogás mint mikor dolgozik a relé folyamatosan, indítás, semmi. Gyengén mint a harmat. Aztán beindúlt, pöfögött, dadogott és leált. Azt hiszem nézek valahol egy önindító relét. Az lesz szerintetek is a gond?
| |||
|
2014. jún. 13. 15:04 | Válasz | #1472 | |||
![]() | |||
30A a gyári. Csak tudják...
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. jún. 13. 14:41 | Válasz | #1471 | ||
![]() | |||
30A sok, 25A elég...
| |||
| |||
2014. jún. 12. 19:10 | Válasz | #1470 | |||
![]() | |||
Köszönöm mindenkinek a tanàcsokat. Megnèztem az indítórelèt. A csavaroknàl szèp volt, viszont a 3 szàlas csati egyik sarujànàl el volt oxidàlódva. Lepucoltam mindent, ès kontaktspray-vel befùjtam minden lètező cstlakozót. Akksit kivettem ès töltöm. Mèrni nem tudtam, mert a multimèterem behalt vagy lemerült az elem, mert 18 voltot ír ki az aksinàl. Majd kérek havertől ès mêregetek. Lehet, hogy van neki Lada töltèsmèrője is. Valami biztos, hogy jobb lett, mert azóta 5 X indítottam ès rendben volt minden. A reggeli bikàzàs óta mentem vàrosba 12 km. A gyenge akksit ennyi idö alatt nem töltötte volna fel a moci. ![]() | |||
| |||
2014. jún. 12. 15:37 | Válasz | #1469 | |||
![]() | |||
Akkunal van egy rele melyen talalsz 2 csavart egy 4 es csatit es igen azt a biztit. Foleg a csavaroknal legyen jo a kotes. ( meg mindenhol :)
| |||
|
2014. jún. 12. 15:15 | Válasz | #1468 | |||
![]() | |||
Azt kell megtisztítani amiben a 30A főbiztosíték van?
| |||
| |||
2014. jún. 12. 14:28 | Válasz | #1467 | |||
![]() | |||
Fogadd meg Tamás leírását, hibát, alsó-felső csúcsokat mutatós műszerrel fogsz tudni mérni mert az gyors és könnyen kileng a mutató. A digis is klassz dolog JÓ töltés mérésére, de az lassú és a fesz változás a könnyebb leolvashatóság érdekében időzitve ( lassitva )van. Mindegy. Méress nyugalmi áramot. Vagy vedd ki az akku elől az inditó relét, vizsgáld meg a vezetéket, csavarokat, sarukat rajta, jól megtakaritva tett vissza. Eléggé oxidálódhat.De lehet rossz is a relé. Akkor csere. Aztán tényleg vegyél egy 9 Ah-s zselés riasztó akkut,( azonos a mérete a maja akkuval )forrassz rá megfelelő keresztmetszetű rövid vezetéket és azt kösd az akku sarudra. Ha van töltésed örökös lesz mint a nyomorúság. 5x több ideig fog működni, erős, nem érzékeny a meritésekre stb. Én is tapasztaltam 250 és 500-as motorban is. ( de a relét tényleg nézd meg )
| |||
| |||
2014. jún. 12. 13:38 | Válasz | #1466 | |||
![]() | |||
Van a mocin szivargyújtó és láttam szivargyújtós is használtan 1.000.- új 2.500.- az is jó lenne?
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. jún. 12. 13:13 | Válasz | #1465 | ||
![]() | |||
A digitális fesszmérő is jó. Bekötése tök egyszerü.
| |||
| |||
2014. jún. 12. 13:02 | Válasz | #1464 | |||
![]() | |||
Lengőtekercses voltmérőt kell rátenni és azzal menet közben is figyelni a töltést. Létezik hogy ingadozik a töltőfeszültség és digitális műszer nem képes megbízhatóan mutatni a csúcsokat. A mutatós meg csak vágódik ide-oda. Tapasztatból mondom. Szerezz egy régi Lada voltmérőt. Tökéletesen megfelel erre a célra. Két vezetékkel bekötöd és mivel dobozban van, festő ragasztószallaggal felragasztod ahova tudod és kész.
| |||
| |||
2014. jún. 12. 12:55 | Válasz | #1463 | |||
![]() | |||
Egy hónapos az akksi és ez mióta meg van a motor a második. Egy ideig jó volt az első is ,de kiderült, hogy kicsi az indítóáram. Ezért vettem a Vartát. Meg őszíntén szólva nem akartam vacakolni az átsaruzással. Nem hinnén, hogy akksiprobélma lenne. Ennyi rosszat csak nem lehet venni? Olyan létezik, hogy a töltés hol jó, hol nem? Vagy ez plőd kérdés?
| |||
| |||
2014. jún. 12. 12:44 | Válasz | #1462 | |||
![]() | |||
Költsetek csak nyugodtan drága motorakkukra, de véletlenül se vegyetek töredék áron sokkal sttapabíróbb riasztóba való akksit... Pont tegnap láttam számlára volt a 9,5Ah-s akksi 4'500 ft 1 év garanciával. | |||
|
© Mr. Majesty | 2014. jún. 12. 12:41 | Válasz | #1461 | ||
![]() | |||
Az exide akku jobb....
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. jún. 12. 12:39 | Válasz | #1460 | ||
![]() | |||
Szívós munka az elektromosság, de nem lehetetlen. Szívesen segítek az elhárításban. Az elöző majám problémás volt, de minden gond megoldódott rajta. Ha gondolod, csörgess meg, visszahívlak...
| |||
| |||
2014. jún. 12. 12:17 | Válasz | #1459 | |||
![]() | |||
Ismét visszatért az indítási problémám. ![]() Az új Varta akksit már másodszor kell tőltenem, mert egy idő után nem tekeri. Annyira kiszámíthatatlan mikor hagy cserbe. Az elmúlt két napban direkt világítás nélkül közlekedtem és ma reggel nem indította be. A múltkori mérés alapján a töltés jó alapjáraton és fordulaton is. Az önindító kipucolva és a szénkefék kicserélve. Nem tudom mit nézzek meg még. Nagyon idegesítő jelenség. Pöccre indúl, másnap meg reggel semmi. Az ülés, ha nem záródik le rendesen, de az ülés allatti lámpa ki van ikktatva akkor elvileg nem szívhatja le. Az egyik ülészár nem úgy működik ahogy kellene és néha nem záródik be. Mit tanácsoltok? Ennél bikább akksit nem lehet bele venni, mert az már méretben nagy lenne. | |||
|
© jasa | 2014. jún. 12. 12:03 | Válasz | #1458 | ||
![]() | |||
a március végi bejegyzésem utóélete: - tegnapelőtt egy siófoki vasúti átjáróban (a vonat elmenetele után felemelkedő sorompónál) nem indult újra a gép. ![]() Otthoni diagnózis: az akkuban ismét csak félig a folyadék (lásd korábbi bejegyzés). Desztvízzel feltöltve, 10 órás intenzív töltés után cellafesz 12,8 de az indítózásra csak kerreg és a feszkó 11-re esik le. Konkluzió: akku (Motobatt) halott - 2 évet élt) Therápia: új Banner (15e) beszerzés folyamatban, holnapra kiderül....."szellavííí" ![]() Carlos: tudom hogy nem vígasztal, de nem vagy egyedül..... ![]() | |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. ápr. 23. 10:12 | Válasz | #1457 | ||
![]() | |||
Csoda történt. Mindent kimértem, hibátlan. Hiba: a gyújtás kapcsoló mögött, riasztó bekötésnél lévő vezeték eloxidálódása okozta a hibát. 3,5 óra javitás után ujra pörög a moci. Megszünt a hiba. ![]() | |||
|
© Mr. Majesty | 2014. ápr. 23. 10:11 | Válasz | #1456 | ||
![]() | |||
Csoda történt. Mindent kimértem, hibátlan. Hiba: a gyújtás kapcsoló mögött, riasztó bekötésnél lévő vezeték eloxidálódása okozta a hibát. 3,5 óra javitás után ujra pörög a moci. Megszünt a hiba. ![]() | |||
|
© Mr. Majesty | 2014. ápr. 22. 08:59 | Válasz | #1455 | ||
![]() | |||
Segítség! Lehet indítórelé probléma, ha indítókulcs elfordítva, olajnyomás lámpa nem gyullad ki, inditanám de semmi sem történik? Majd nagy nehezen beindul, világítást rákapcsolom, lefullad és egyáltalán nem indul be. Majesty 250, 98' | |||
|
2014. ápr. 15. 14:09 | Válasz | #1454 | |||
![]() | |||
Nagyon úgy fest az elektromos mizériám a végéhez ért. Le is kopogom. A problém a 6Ah. akksi teljesítménye volt. Nem tudom az előző "gazdája" hogy tudta használni vele, nekem nem akart indulni. Mindenkinek köszönöm a tanácsokat. Átléphetünk a következő problémához, de ez nem ide tartozik. ![]() | |||
|
2014. ápr. 11. 18:23 | Válasz | #1453 | |||
![]() | |||
Amíg minden működik hagyd.
| |||
| |||
2014. ápr. 11. 14:25 | Válasz | #1452 | |||
![]() | |||
Szerintem jó lesz! De én 1,5 éve riasztó akksit használok hibátlanul. A riasztó akksi egyik oldala 7mm nagyobb mint a motor akku, de gond nélkül belefér! kb 3500 Ft! | |||
| |||
© KrenAtesz | 2014. ápr. 11. 13:07 | Válasz | #1451 | ||
![]() | |||
Épp a napokban néztem, hogy a 125-ösömben 3 (!) Ah-s (Unbat, gondozásmentes) akksi van.. Ennek ellenére indul, akár sok állás után is. Van értelme cserélni nagyobbra, vagy jó az úgy? | |||
|
2014. ápr. 11. 11:59 | Válasz | #1450 | |||
![]() | |||
Ez lemaradt. http://autoakku24.hu/termek/118/varta-funstart-agm-akkumulator-12v-7ah-yt7b-4-yt7b-bs | |||
|
2014. ápr. 11. 11:27 | Válasz | #1449 | |||
![]() | |||
Szeintetek ez jó a vasamba? Jó magas az indítóáram és 7Ah.-ás. | |||
|
© Tamas_81 | 2014. ápr. 11. 09:34 | Válasz | #1448 |
![]() | |
Oké, figyelni fogok. :) Majd megírom mire jutottam. | |
2014. ápr. 11. 09:07 | Válasz | #1447 | |||
![]() | |||
Nehogy elköss valamit, mert a villamosság egyáltalán nem egyszerű dolog! Óvatosan!
| |||
| |||
© Tamas_81 | 2014. ápr. 11. 08:42 | Válasz | #1446 |
![]() | |
Megnéztem, a ventilátor beindul,akkor a jeladóval lesz gond :( Már csak a kapcsolót kell bekötnöm,szerencsére találtam egy leírást a neten pont erről. | |
2014. ápr. 11. 08:08 | Válasz | #1445 | |||
![]() | |||
A kapcsoló jó megoldás, de tudom magamról és másokról hogy a figyelem járművezetés közben megoszlik. Ha nem jó a jeladód, mindenképpen meg kell oldani a helyzetet!
| |||
| |||
© Tamas_81 | 2014. ápr. 11. 07:46 | Válasz | #1444 |
![]() | |
Köszönöm,megnézem mindjárt, hogy beindul-e a ventilátor. A gomba cseréjétől azért tartok, mert ahogy nézem eléggé össze van gyógyulva a hűtővel és félek ha nagyon erőltetem a kicsavarását megsérül a hűtő.
| |
2014. ápr. 10. 23:13 | Válasz | #1443 | |||
![]() | |||
Megkeresed a hűtő alján a gombát. Ne főzz belőle pörköltet... Lehúzod a két vezetéket, a ventillátornak el kell indulnia ha összeérinted őket. Ha nem indul a venti, más, nagyobb gond is van. Na az odamenő vezetéket megcsupaszolod, (vagy blankolod) és rájakötöd a kapcsoló egyik pontját. Ha a másikat nem tudod hova kösd, hozzá se fogj! De azért nem ártana azt a gombát kicserélni ha rossz, mert véletlenül. megfőzöd a motort és az qurv@ drága buli lesz ám! Nem viccből tették oda! ![]() | |||
| |||
© Tamas_81 | 2014. ápr. 10. 20:55 | Válasz | #1442 |
![]() | |
Sziasztok A 250-es fórumba írtam, hogy gond van a hűtő ventilátorommal, nem akar bekapcsolni. Tibor említette bekötött anno egy kapcsolót amivel direkt lehetett a ki/be kapcsolni a ventilátort. Arra gondoltam én is ezt fogom tenni. Mivel nem csináltam ilyet kérdezném tőlletek hogy hogyan fogjak hozzá. Veszek holnap a Homasitába egy vízálló 12voltos kapcsolót, illetve vezetéket. Hogyan kössem be? Gondolom a kapcsolónak közvetlen kellene az aksitól a pozitiv illetve valahol a negatívot is kell kötnöm. Azt nem tudom hogy a ventilàtor +,- melyik szín illetve ezeket hogy kössem a kapcsolóra. Köszönöm |
2014. ápr. 10. 09:45 | Válasz | #1441 | |||
![]() | |||
...riasztó munka akkumtlátor...
| |||
| |||
2014. ápr. 10. 08:50 | Válasz | #1440 | |||
![]() | |||
Én is remélem nagyon. Amit kaptam azzal meg az a baj, hogy magas és a taposó burkolatot nem tudom visszarakni. Legalább a teljesítményt tudom, ilyet kell venne csak valamivel alacsonyabbat.
| |||
|
2014. ápr. 10. 08:41 | Válasz | #1439 | |||
![]() | |||
Nekem (mint régebben írtam) 7Ah-s akksi volt a 250-esben. Remélem beválik!
| |||
| |||
2014. ápr. 10. 07:32 | Válasz | #1438 | |||
![]() | |||
Úgy néz ki látom a fényt az alagút végén. A szerelőm adott egy nagyobb teljesítményű akksit. Ami benne volt és amit én vettem 6Ah, amit adott 7Ah. Ezzel este, reggel pöccre indult. Pénzt nem is kért tőlem, modta, hogy próbáljam ki egy pár napig.
| |||
|
2014. ápr. 07. 09:36 | Válasz | #1437 | |||
![]() | |||
Elvittem motorszerelőhöz, de csak ránézett, méregetett, nem tudtam ott hagyni, mert sok a melója. Majd csütörtökön. Töltés jó, Indításnál mérte az akksit és leesett a feszkó 7 V.ra. Azt mondta valószínű kevés az akksi kapacitása. Meglátjuk. Csak már tudnám használni, rendszeresen. | |||
|
2014. ápr. 04. 11:40 | Válasz | #1436 | |||
![]() | |||
Azt hiszem jól teszed... Sajnos látatlanban intetneten csak tippeket lehet adni, az meg vagy bejön, vagy nem. Bízom nenne hogy mielőbb pontot teszel az ügy végére! | |||
| |||
2014. ápr. 04. 08:02 | Válasz | #1435 | |||
![]() | |||
Azt nem értem, ha vezeték problémája van, akkor bikázással miért indul. Melegen sincs gond az indítással. Azt hiszem elviszem egy normális motorszerelőhöz.
| |||
|
2014. ápr. 04. 01:53 | Válasz | #1434 | |||
![]() | |||
Na ezt nem tudom...
| |||
| |||
2014. ápr. 03. 22:42 | Válasz | #1433 | |||
![]() | |||
Mag kell bontani a blokkot, hogy a kàbelt ki lehessen cserèlni? Az egèsz kàbelköteget kell cserèlni ill. A blokk tetejèn, ha megbontàsra kerül, akkor vissza lehet tenni azt a "sajtolàst"? Van tapasztalata valakinek ezen a tèren?
| |||
| |||
2014. ápr. 03. 21:28 | Válasz | #1432 | |||
![]() | |||
Ha az ,,olajtartály" a motorblokkot jelenti, akkor az egyik generátorról jövő vezetéked szakadt. Nincs töltés, mert az egyik fázis kimarad. Vagy vezeték, vagy genetátorcsere... | |||
| |||
2014. ápr. 03. 21:21 | Válasz | #1431 | |||
![]() | |||
Megpróbàlom leírni a hibaforràst, kèpet nem tudok felrakni. Az "olajtartàly" tetejèn van egy kàbelköteg ami belemegy az olajtartàjba. Ott az egyik vezetèkkel lehet a bibi. Jàró motornàl piszkàlva kihagyott a motor. A vezetèk tövènèl lehet, hogy ki van dörzsölődve. Bele van sajtolva a tartàlyba. Nem ismerem a szakszavakat, bocsànat. Mi az amit, megpróbàltam leírni ès hogy lehetne orvosolni a hibàt? | |||
|
2014. ápr. 03. 13:12 | Válasz | #1430 | |||
![]() | |||
Hát srácok, el vagyok keskenyedve. A villamossági szerelő szétszedte az önindítót, megpucolta és visszarakta. A hiba nem oldódott meg. Azt mondja valami kábelködegnél nem stimmel valami, amihez nem nyúlna, mert valami olajos dolog. Nem tudom mi lehet az, de ma megyek a mociért és lefotózom. A lép felrakásában segítséget kérek majd. Valaki biztos fogja tudni a kép alapján, mi lehet a megoldás. ![]() | |||
|
© jasa | 2014. márc. 25. 10:29 | Válasz | #1429 | ||
![]() | |||
Nem maja, de villamosság, konkrétan akku: Megosztom egy furcsa tapasztalatomat, hátha másnak is tanulságos. A SuHanóhoz két éve májusban új, noname (11 Ah) akksit adtak, napi használatban, mindig gond nélkül működött. Összel kivettem a motorból, fűtött garázsban tárolva, kb havonta töltöre téve telelt át (ahogy tavaly is). A feszültség behelyezés előtt 12,8 V. Indítózás: krrrrrrr, semmi. Üjratöltés, 12,8 V Indítózás: krrrrrrr, semmi. Háromszori próba után elvittem az akkuszervízbe. Kiderült hogy az akkuban alig volt folyadék !!! ![]() Tehát a "gondozásmentesnek" hitt, első töltés után lezárt fedelű akksikból (felirat rajta: do not open) is elpárologhat a folyadék idővel, érdemes erre is gondolni.....mielőtt pl. újat vesz, vagy máshol keresgél az ember az elektromos rendszerbe. ![]() | |||
|
2014. márc. 24. 20:43 | Válasz | #1428 | |||
![]() | |||
Holnap tidom csak nèzni. Munkahelyi. Előre is köszi mindent.
| |||
| |||
2014. márc. 24. 20:42 | Válasz | #1427 | |||
![]() | |||
Holnap tidom csak nèzni. Munkahelyi. Előre is köszi mindent.
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. márc. 24. 20:15 | Válasz | #1426 | ||
![]() | |||
Megy email,,,,
| |||
| |||
2014. márc. 24. 20:09 | Válasz | #1425 | |||
![]() | |||
Èn is remèlem. Bàr, mär az sem èrdekel csak legyen jó ès megbízható. Tudjam hasznàlni, ha megvette.
| |||
|
© satyapapa | 2014. márc. 24. 20:03 | Válasz | #1424 | ||
![]() | |||
Mindenhol vannak nagyokos szerelők,,de senki nem tévedhetettlen,,,,az én gépemet is vizsgálták igazi szerelök (mivel én nem értek a villamossághoz),,, mégse volt egyszerü megtalálni a hibát.Söt Szacsa segitsége ,tapasztalata kellet hozzá.. Remélem olcsón megúszod, | |||
| |||
2014. márc. 24. 19:52 | Válasz | #1423 | |||
![]() | |||
Nem, holnap viszem vissza az ismerős villamossàgi szerelőhöz. Nagyon remèlem, hogy vègre meg lesz a hiba forràsa ês megoldódik a problèma. Valami tanàcsod van esetleg, mit hogy.
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. márc. 24. 19:48 | Válasz | #1422 | ||
![]() | |||
Önindítót átnézted már?
| |||
| |||
2014. márc. 24. 19:40 | Válasz | #1421 | |||
![]() | |||
Megbróbàltam beindítani Rozit. Azt vettem èszre, mikor ràadom a gyùjtàst, kattogó hangot hallat magàból. Utàna inditózàs ès kèt rövid próba utàn, olyan gyenge lesz a akksi, hogy nem bírja.
| |||
|
2014. márc. 24. 10:22 | Válasz | #1420 | |||
![]() | |||
Úgy néz ki az önindítót kell átnézni, mert nagyon sok indítóáram kell neki. Azt hiszem sanyapapa említette már, lehetséges hibaként. Remélem ez lesz a gond és hamar megoldódik, mert már nagyon hajtanám a kis "Rozit" Csak pucolás kell szerintetek? Szétszedve még nem is láttam önindítót.
| |||
|
2014. márc. 20. 18:39 | Válasz | #1419 | |||
![]() | |||
Az indítóáramnak hány ammpernek kell lennie? Lehet, hogy rossz ami benne van? 120 A, írt ehhez a tipushoz egy szaküzlet oldala az enyém meg 80 A indítóáramú. Lehet, hogy meg van a megoldás?
| |||
|
2014. márc. 20. 18:05 | Válasz | #1418 | |||
![]() | |||
Most hívtam a szerelőt a fejlemény a következő. Kimért mindent semmi nem szívja le. Feltöltötte, beindította, majd levette az egyik sarut és hat óra múlva visszarakta és már nem indította. Létezik, hogy mint a két akksi rossz, annak ellenére, hogy az üzletbe azt monták, hogy minden rendbe vele? Kezdek kiborúlni a rohangálásba meg a macerába. ![]() ![]() | |||
|
2014. márc. 20. 17:38 | Válasz | #1417 | |||
![]() | |||
Jön a jó idő én meg visszaültem az 50cc.-re. ![]() | |||
| |||
2014. márc. 20. 17:36 | Válasz | #1416 | |||
![]() | |||
Nem próbáltam, mondván a szerelő elintéz mindent. Még az ismerős villamossági szerelőnél van. Tegnap beszéltem vele, egyenlőre nem talált semmit, ami szívná az akkut. Este hívom. A leadott garis akksiról is kiderült, hogy jó. Passzolok, ehhez igazán nem értek.
| |||
| |||
2014. márc. 20. 17:06 | Válasz | #1415 | |||
![]() | |||
Igaz. Saruleszerelést próbáltad? | |||
| |||
2014. márc. 20. 17:01 | Válasz | #1414 | |||
![]() | |||
Ne röhögjetek, de egy alap kérdés tennék fel, mert a villamossági szerelő azt mondta tegnap, hogy nem szívja semmi az akkkut. Ha leállítom a mocit és OFF állásban hagyom és benne van a kulcs az rendben van igaz?
| |||
|
2014. márc. 19. 15:12 | Válasz | #1413 | |||
![]() | |||
Ja a linket kifelejtettem. http://www.yamaha-motor.eu/hu/services/genuine-parts/batteries.aspx | |||
|
2014. márc. 19. 15:03 | Válasz | #1412 | |||
![]() | |||
Kicsit nézegettem a Yamaha oldalát és találtam gyári akku. töltőt sok kiegészítővel, amit a motorba szerelve lényegesen megkönnyítené a töltés, tárolás és karbantartást.
| |||
|
2014. márc. 18. 07:31 | Válasz | #1411 | |||
![]() | |||
Igen, ezt én is tapasztaltam. A "kicsi" új volt és az első. Imádtam, imádom és hűséges is volt. Ezzel is így leszek, csak nehezen indul.
| |||
| |||
2014. márc. 17. 22:42 | Válasz | #1410 | |||
![]() | |||
Nem az a lényeg mi volt eddig, hanem hogy mi lesz ezután! Nekem nagyon hamar beütött egy komplett blokk felújítás, utánna nagyon hűségesen cipelt Nagykanizsától Tordàig, Kecskeméttől Zakopaneig hiba nélkül. Ha szereted, viszontszeret! ![]() ![]() Ha gyűlölöd,... ![]() ![]() ![]() ![]() Érdekes, de nekem ilyenek a technikáim... Lelkük van... | |||
| |||
2014. márc. 17. 20:40 | Válasz | #1409 | |||
![]() | |||
Ma elvittem egy autóvillamossàgi szerelö baràtomhoz. Kiderült, hogy az előző akksinak sincs semmi baja, amit visszavittem gariba. Most legalàbb lesz kettő is, biztos, ami biztos alapon. Holnap kiderül mi szívja. A közèp stenderem rugófelfogatàsa meg letőr a hegesztèsnèl. Most fel van kötve. Mèg az àg is hùz, pedig mèg csak hàrom hete van meg. Egyszer csak jó lesz.
| |||
|
2014. márc. 17. 20:13 | Válasz | #1408 | |||
![]() | |||
Kérj egy kis digit és mérj nyugalmi áramot.Azonnal mutat ha nem nulla az áramfelvétel.Már 20-30 miliamper is kinyírhatja 1-2 nap alatt.
| |||
| |||
2014. márc. 17. 13:34 | Válasz | #1407 | |||
![]() | |||
Attól függ mi baja. Hiába jó a tőltés, ha mikor kiveszed a kulcsot vagy a fesszabályzó, vagy bármi más, esetleg kontakthiba miatt, ott marad egy mûködő áramkör. En sem vagyok aki szakérti a témát, csak futottam már néhány kört... | |||
| |||
2014. márc. 17. 13:26 | Válasz | #1406 | |||
![]() | |||
Megbróbálom a leírtakat és két nap után leírom a tapasztalatomat. Köszi Tamás
| |||
| |||
2014. márc. 17. 13:24 | Válasz | #1405 | |||
![]() | |||
Nem értek az elektromossághoz csupán józan paraszti ésszel gondolkozva próbálom megközelíteni a dolgot. Ha rossz a fesz.szabályzó nem lenne jó a töltés sem. Vagy de?
| |||
| |||
2014. márc. 17. 10:35 | Válasz | #1404 | |||
![]() | |||
Ha a fesszszabályzód rossz, simán leszívhatja. Majd a teszt megmutatja, ha indul két nap után símán, akkor meg kell mérni hány mA-t vesz fel a mororod elektronikája ,,nyugalmi" helyzetben. Ki fog az derülni. Nekem a Lada csinált ilyet, tettem rá egy negatív test kapcsolót. Aztán a 3. fesszabályzó óta nem csinálja. | |||
| |||
2014. márc. 17. 08:09 | Válasz | #1403 | |||
![]() | |||
Mi az isten szívhatja. Off állásba rakom és még a gyújtásmegszakító gombot is lekapcsolom. Csak a P. állásnál világít a lámba. Azt tudom, hogy mellőzni kell. Azért köszi Tamás, kipróbálom.
| |||
| |||
2014. márc. 17. 08:03 | Válasz | #1402 | |||
![]() | |||
Töltsd föl az akkut és rendszeresen vedd le az egyik sarut éjszakára. Ha úgy jó, akkor bizony valami szívja az akksit... Ezután mehetsz villamossági szerelőhöz... | |||
| |||
2014. márc. 17. 07:50 | Válasz | #1401 | |||
![]() | |||
Tanácstalan vagyok. Volt ez az akksigondom. Kapott bele egy újat és ma reggel nem indította be. Valami leszívhatja az állásba? Pénteken leraktam és ma semmi. Töltés jó 13.6 és 13.9 között van. Kezdek becsavarodni és rettegni minden indítás előtt, hogy vajon mi lesz. Nincs rajta riasztó, semmi, ami esetleg leszívhatja. A gyári óra és kész. Mit tehetek? Villamossági szerelő?
| |||
|
2014. márc. 13. 21:13 | Válasz | #1400 | |||
![]() | |||
Lehet hogy azért voltam így eltévedve, mert nekem hetes volt benne és eszembe sem jutott hogy nem a megfelelő lenne... Mondjuk, az a becsületére legyen mondva, 600-as soros négyhengerest simán indította... | |||
|
© satyapapa | 2014. márc. 13. 17:04 | Válasz | #1399 | ||
![]() | |||
ha jó az elektromos rendszer,és a motor akkor a 6Ah is elégnek kell lenni,,,PL a kopott ,piszkos öninditó sok áramot levehet,ezért nehezebbé válhat az inditás.... Ezt a felvilágositást a szerelö mondta.Nekem a 400as majánál rendbe lett rakva az öninditó és most tökéletesen,már egy kis inditózással azonnal indul. | |||
|
© Herold | 2014. márc. 13. 16:43 | Válasz | #1398 | ||
![]() | |||
Emlékeim szerint nekem is 6 Ah-s van benne. Tán két éve, hiba nélkül. Ebben a méretben ez volt. Mintha emlékeznék valami elírás félére is, amit a gyártók (csájn) műveltek. Az eladó (jó ismerős) mondta, hogy nyugodtan vigyem, ha baja van cseréli.
| |||
|
2014. márc. 13. 14:27 | Válasz | #1397 | |||
![]() | |||
Tényleg. Ez azért érdekes, mert meg egy 250-es kolega sem tett bele ilyet. Javítsatok ki, de szerintem mindenki 7Ah-s akksival járt. Én is... Van aki 45-össel... | |||
| |||
2014. márc. 13. 12:25 | Válasz | #1396 | |||
![]() | |||
Azt néztem a letöltésekbe, hogy az alapadatog pdf.-ben is 6 Ah-van feltüntetve.
| |||
| |||
2014. márc. 13. 12:05 | Válasz | #1395 | |||
![]() | |||
7 kéne, mert lehet hogy túltölti. Az se jó ha kisebb, az se ha nagyobb... | |||
| |||
2014. márc. 13. 11:47 | Válasz | #1394 | |||
![]() | |||
Az eldó az "új" aksival adta, de az elöttelévő aksit is adta. Az is 6Ah volt. Ezt a szezont kibírja szerinted? Ha behal, megy bele riasztóaksi. Akkor jöhet a szájbarágás. ![]() | |||
| |||
2014. márc. 13. 11:35 | Válasz | #1393 | |||
![]() | |||
7Ah kell(-ene...)
| |||
| |||
|
|
|