|
|
|
2009. jan. 03. 10:29 | Válasz | #165 | |||
2940ft | |||
| |||
2009. jan. 03. 10:29 | Válasz | #164 | |||
300mA -es aksitöltõ, alkalmas pl: téli tároláshoz! 2,6,12V-os jó savas,gondozásmentes, zselés aksihoz. Bázismotor megye/város: Budapest telefon: 061/ 240-3374 mobil: 0630/ 487-1002 | |||
|
M. Zoltán | 2008. dec. 25. 19:10 | Válasz | #163 |
Egyre jobban néz ki a motorod Orpi! Felénk ilyen kivilágításban a járművek alacsonyan szoktak repülni, majd leszállnak Ferihegyen.
|
2008. dec. 23. 15:04 | Válasz | #162 | |||
Klassz. Jó kis meló lehetett ismét. No de nyugdíjas ráér Ha csak fél szemmel sanditok a képre, olyan mintha ki lenne szegecselve. SZép.
| |||
| |||
2008. dec. 23. 13:48 | Válasz | #161 | |
Egy biztos,én semmiféle stabil tápot nem használok a ledjeimhez,van amelyik már 3.-éve van fent a motoron,de még egy sem égett ki. Az is igaz,hogy az előtétellenállást én is kicsit túlméreteztem,de szándékosan,mivel nekem ezek a ledek úgy néznek jól ki összességében,ha mértéktartó,és nem hivalkodó a fényerejük. Ez persze nem lehet igaz egy féklámpára,annak hasitania kell! Tettem fel két nem túl jól sikerült fotót a galéria 2.-be a képeim közé,itt látható a moci hátulja,amit az elmúlt napokban épitettem be ledekkel. |
2008. dec. 23. 11:39 | Válasz | #160 | |||
Én éppen most egyezkedek egy árussal led ügyben,ő a 8-10 mm tipust ajánlja. Mondjuk 120-200 ft/db. Ebből 20 Db-ot berakni a hátsó lámpába az nem olcsó. lehet stab tápot kreálni, nem bonyolult,egy 7809 ic kell,meg elé egy puffer. Ez annyiból jó, hogy a ledek meghajtása állandó feszről menne és nem a változó 12-14V feszültségről. Oly nagyon nem szeretik a félvezetők az ugráló feszültségeket,bár csak egy előtétről is működik de ezzel növelné az ember az élettartamukat.
| |||
|
2008. dec. 23. 11:13 | Válasz | #159 | |||
Fesszabályzás szerintem is szükséges! Az a baj, hogy én nagyon nem vagyok jártas ezekben a dolgokban, pedig apukám elektroműszerész volt, a bátyám pedíg villamosmérnök... Mindenesetre én is utánajárok, és minden segítséget szívesen fogadok!
| |||
|
2008. dec. 23. 10:02 | Válasz | #158 | |||
Kicsit utánanéztem a ledeknek. Szóval az előtét ellenállás világitáshoz nagyon nem mindegy mekkora,nehogy túl méretezzük és akkor kevés lesz a fényerő,alulméretezve meg kinyirjuk a ledet.Tápfesznek ne 12V-ot számoljunk, hanem inkább 14-et,mert ugye tölt a generátor. ( vagy meg kell mérni max fordulaton mennyi )meg kell kérdezni a led eladóját, mekkora a felvett áram, 10 vagy 20 mA, mennyi a nyitó fesz, és mennyi a max amin teljes fénnyel világit. Ezek rajta vannak a led adatlapján.Ezekből ki lehet számolni pontosan az ellenállás értékét.Szórt fényű tipust kell választani,nagy fényerejűt. 99 Ft-ért találtam a vaterán ilyet,olcsóbbat még nem sikerült. Mondjuk az igazán spéci az lenne, ha csinálna az ember egy stabil tápot elé 8-10 V-al és azzal hajtaná meg a ledeket előtéten keresztül.Gyári lámpákban biztos van.
| |||
|
2008. dec. 23. 06:15 | Válasz | #157 | |
Uccu neki Tomikám,legalább nem leszek egyedül. Ha bármi kérdésed van ez ügyben,csak bátran. Tegnap fejeztem be a motor hátsó idomainak ledezését,nagyon jól sikerült,a hátulja most elég rendesen hasonlít a legújabb 400.-as kinézetéhez. Ma teszek fel fotót róla a képeim közé,de csak délután valamikor. Minden jót Neked:István | |
2008. dec. 22. 22:36 | Válasz | #156 | |||
Kedvet kaptam a doboz ledezésére én is!
| |||
|
2008. dec. 22. 21:15 | Válasz | #155 | |
Az én gépem hátsó lámpájában 21.-db.négyzet alaku spéci piros erősfényű led van,mérni semmit nem tudtam rajta,mert zárt,ragasztott a lámpatest ledeket tartalmazó része. Az én motoromon van egy pár darab led,mint láthattad,igy az előtét ellenállásokkal kapcsolatban azt tudom neked mondani,hogy ahhoz hogy a ledből a legerősebb fényt kapd mondjuk a féklámpához,ledenként kb.800.ohm.-os ellenállást kell beforrasztani a pozitív oldalra l2.V.-esetén. Ha a fényerőt tompítani akarod,akkor a tompítás mértékétől függően egyre nagyobb ellenállást (2-3-4 kohm,ki kell kisérletezni,)kell beforrasztanod a 800.-ohm.-os mellé. A led.-ek párhuzamosan vannak kötve,a pozitív lábukra jönne a két ellenállás.A 8OO.ohm.-os a féklámpakapcsolótól,mig a másik a helyzetjelzőtől kapná az áramot.Így aztán alaphelyzetben a helyzetjelző világítana halványabban,mig a fékkar behúzása után a led a 800.-as ellenálláson keresztül is kapna áramot,amitől teljes fényében világítana. Hogy pirosat vagy fehéret használsz,ez rajtad múlik,ha jó még a színe a lámpabúrádnak akkor jó a fehér is,de az drágább. Én pirosat vennék,nagyon jó a színük,és a fényerejükkel sincs baj. Budapesten a Lehel úton,kifelé a Róbert K.krt.felé haladva a Lehel tértől kb.500.-méterre a jobb oldalon van egy lapostetjű földszintes épület,ott van egy nagyon jó elektronikai bolt,ott mindent megkapsz,és az áraik is messze a legjobbak. Szerintem kb.2500-3000.-ft.-ból meg tudod csinálni. | |
2008. dec. 22. 20:13 | Válasz | #154 | |||
Az érdekelne, hogy hány db.led van a 400-as hátsó világitásában, 5-ös vagy nagyobb méret? Előtét ellenállás mekkora a helyzetfényhez és mekkora a fékhez? Bár,lehet, hogy a led tipusa csúcsfeszültsége határozza meg.Csak a piros szuperfényű jó,a fehér fényű nem? Szerintem ha jól működik 101%,hogy senki nem köt bele. Max 1-2 túlképzett kpm-es ellenőr a műszakin.Akkor meg széthúzom a csatlakozót és bedugok 2 normál izzót a foglalatba. Tamás én is bekötöttem a pótféklámpát a dobozba mert meg volt a helye. Pedig lehet, hogy szabálytalan. persze műszakira kikötöm. Ha meg útközben valaki ezzel szórakozik,hogy szóvá teszi ,tegye.
| |||
| |||
2008. dec. 22. 19:43 | Válasz | #153 | |
Az ikonokat a zárójeles mondatvég utánra szántam....
|
2008. dec. 22. 19:41 | Válasz | #152 | |
Szerintem a hátsó helyzetjelzőt-féklámpát nyugodtan megcsinálhatod,én eddig azt hittem az irányjelzőkről beszélsz.A 400.-ason gyárilag ledes világítás van hátul.Amit Te tervezel erős fényű piros ledekkel klasszul megoldható. A dobozomon lévő kislámpát én is így csináltam meg.Megfelelő szögbe beállitva lényegesen szembeötlőbb a fénye,mint a hagyományos izzóké. Nem hinném,hogy bárki is szólna érte(próbálja meg...) Ettől csak jobb lesz a láthatóságod közelekdésbiztonsági szempontból semmit nem romlik a géped,sőt... Én a led.-es irányjelzőket is meghagytam volna,de gyengék voltak. Ha csinálsz,mindenképpen egy egyenes müanyaglapra,pl.plexire rakd fel a ledeket,és minden led után tegyél ellenállást,illetve ledenként kettőt,az egyik a helyzetjelző fényét,a másik a féklámpa fényét határozza majd meg. Ha komolyan érdekel a dolog,tanácsokkal szívesen segítek. Üdv:István | |
2008. dec. 22. 18:51 | Válasz | #151 | |||
Ezen már én is komolyan eldondolkodtam, csak ismételten az tart vissza, hogy nem megengedett. Ez ráadásul minden tekintetben jobb megoldás lenne a gyárinál, de látjátok hogy Joci csak azért nem tudta levizsgáztatni a motorját, mert az Svájból lett behozva. Sajnos olyan nagymérvű a bürokrácia, hogy gyakorlatilag egy rendőrrel összefutva sok esetben csak a hangulata határozza meg hogy mennyire fog megbüntetni ha meg akar. Így van Topi? És a praktikum, biztonságos üzemeltetés máris másodrendű lett az előírásokkkl szemben. Én inkább a dobozomat egészítem ki, mint Orpi tette. Plusz fényerő fékezéskor, és ugyan úgy lehet megoldani mint ahogy Te írtad, 40%-100% arányban. Magasabban is van, buszról teherautó vezetőállásából is jobban látszik. Esőben szintén előnyös.
| |||
|
2008. dec. 22. 11:00 | Válasz | #150 | |||
Én azon gondolkodtam, hogy miután hátul két 21w-os izzó világit nekem az inditáskor ezt kiváltanám. Viszont ha ezek a ledes égők nem jók, lehet kipróbálom azt a megoldást, hogy egy panelba sok-sok ledet forrasztok be és állitva behelyezem a búrába hátul, igy hártafelé a búra irányába világítanak. Alaphelyzetben kb 30-40 %-os fénnyel, fékezés esetén viszont 100% lenne. A hagyományos foglalatokat is meghagyom és ha bármi ménkű beüt a led panelnál, csak vissza a két izzó és mehetek tovább.
| |||
|
2008. dec. 22. 09:45 | Válasz | #149 | |||
Érdemes megnézni közelről azokat a járműveket amik mostanában jönnek ki ledes felszereléssel. Nem egyszerű ugyan ekkora fényerejű ledeket beszerezni, ezek nappali fényben is jól láthatóak. Ráadásul hiába nagy a led fényereje, ha a foglalat hagyományos izzóra van kialakítva, nincs megfelelő tükröződés, a led már behalt. Egy szögből jól látható, de tuti nem onnan jön majd a baj. De még mindég igaz az, hogy a KRESZ tiltja ezek használatát közúti forgalomban, csakúgy mint az utólag beszerelt xenon lámpákat. Ezt érdemes fejben tartani! Bemutató járművekben használhatók. De ugye az nem közút! | |||
|
2008. dec. 22. 09:08 | Válasz | #148 | |
Topi!! Tavaly én is majdnem bedőltem ezeknek a led.-es "izzóknak",konkrétan én az indexekbe vettem négy darabot,mivel az eladó rádumált,hogy sokkal erősebb fényűek,és a reakcióidejük is rövidebb mint a hagyományos izzóké. Ezekben is,az oldalukon is voltak ledek,tehát minden irányíban világítottak. Alig vártam hogy hazaérjek,bedobtam a két elsőt,és majdnem sirva fakaadtam,olyan xarok voltak,fényerejük meg sem közelitette a hagyományos sárga izzóét. Alig vette tőlem vissza,csak hosszas könyörgésre,fenyegetésre. Azóta már lehet hogy csinálnak jobbakat,ha veszel is,azt kösd ki,hogy nemtetszés esetén visszavegyék tőled. Üdv:István | |
2008. dec. 22. 07:45 | Válasz | #147 | |||
Találtam olyan led izzókat amelyekben oldalirányban is vannal ledek, valamint úgy írják, hogy nagyobb szögben világítanak mint a szokásos kb 30 fok. Ezek jók lehetnek, vagy ezeknek sincs fényük?
| |||
|
2008. dec. 21. 21:39 | Válasz | #146 | |||
ja..heppy End mármint az Italmondo nagyon korekt volt mert a górénak elmondtam mi volt az őszinte tapasztalatom és semmi ellenkezés...a led izzót visszavette! egyébként az eladó srác is mondta, hogy próbálkozott ő is ledes izzóval... | |||
|
2008. dec. 21. 21:34 | Válasz | #145 | |||
ja..heppy End mármint az Italmondo
| |||
|
© Zsolt | 2008. dec. 21. 17:23 | Válasz | #144 | ||
Úgy ám!
| |||
|
2008. dec. 20. 15:51 | Válasz | #143 | |||
Vissza a mix-be mert balhé lesz.
| |||
|
2008. dec. 20. 14:55 | Válasz | #142 | |||
Csak nem arról a tatabányai rózsaszín garázsról van szó?
| |||
|
2008. dec. 20. 12:39 | Válasz | #141 | |||
Topi,karácsony alkalmával,barátként!dobtam 1 hirdetést a nevedben:Rózsaszín kiegészitöket kapsz a garázshoz! Remélem a melegség árasztja el szíved | |||
| |||
2008. dec. 20. 09:39 | Válasz | #140 | |||
rózsaszín simán nincs de bugyíííííírózsaszín azt hallottam valahol Tatabányán megszületett:))))) Topi jelenleg Tatabányáról irom soraimat egy kávé mellett.....de már szaladok is a pofon elől....:))) sietek csak azért nem csörögtem. de ezek után:)))) fuss forest fusssssss:) | |||
|
2008. dec. 20. 09:03 | Válasz | #139 | |||
Csak ki akarod húzni a gyufát, pofon lesz a vége de még nem tudom, hogy adom vagy kapom. Olyan szín, hogy rózsaszín NINCS !
| |||
| |||
2008. dec. 20. 08:29 | Válasz | #138 | |||
Jah azt elfelejtettem írni,hogy természetesen segítünk mi is ha kell,de tuti van itt is aki tud segíteni Ezt azért írom,mert gondolom ismered már Zénót, hogy nem a gyorsaságáról híres ,de tud mindent amit tudni kell | |||
|
2008. dec. 20. 08:17 | Válasz | #137 | |||
Hé-Hééé Na ne vitázzatok.. Passat! Tamás 1 poén men,nem gondolta komolyan a hozzászólását (lásd idétlen smile:) ,és abba is igaza van,hogy apró dolgokból vannak a problémák.. Szal ne vegyél ilyeneket a szívedre,se itt se nálunk.. Persze szívesen látunk az oldalunkon,ahogy eddig is tettük,mind a fórumon,mind beszélgetéseknél,vagy gurulás alkalmával.. Sajnos a fórum nem adja át a szóbeli beszélgetést ezt tapasztalatból tudom,és inkább privibe megírtam anno én is valakinek (nem ezen a fórumon történt),hogy mi a problémája velem,és kiderült,hogy semmi,mert az egész félreértés volt.... Szal ennek tudatában fórumozzatok tovább | |||
|
2008. dec. 20. 07:32 | Válasz | #136 | |||
Szia Joci! Leszögezném hogy nem állt szándékomban megbántani sem Téged, sem mást aki nem tud mindent a gépről, amivel jár. Én sem tudok mindent, nagyon sok információ jutott el hozzám az elmúlt hónapokban. Az igaz hogy a Maxisok között Zénó magasan a toppon van, és Ő is segítőkész, de nem gondolom hogy részünkről ez nem igaz. Ha visszaolvasol, láthatod hogy egyes elírásokból születnek a legnagyobb poénok, amik nem sértésként kerülnek fela Fórumra. Amennyiben megbántottalak elnézésedet kérem egy privát mailban és a Fórum oldalán is, de nem ez volt a szándékom, és ha belegondolsz Topi rózsaszín garázsába... Tamás | |||
| |||
2008. dec. 19. 21:36 | Válasz | #135 | |||
Úgy látom csend és hulla szag Nem vitára számítok,hanem meg világosodásra. | |||
|
2008. dec. 19. 20:27 | Válasz | #134 | |
Nem tudom,nem más más malomban őrölünk e? Én az ülés alatti sisaktartóról beszéltem,a kettő közül a hátsóról,annak a motor hátulja felé eső falán van a két müanyag patent. Az enyémben legalábbis ilyenek vannak,lehet hogy a Tiéd imbuszcsavarral rögzitett,nem tudom. Akár ez,akár az,miután oldottad a kötést,a hátsó idomnak,ami a motor hátulján a kapaszkodó alatt van a két index,és a hátsó lámpa fölött,ki kell jönnie.Kis karmok még ezen kivül is rögzítik,igy hát jobbra balra mozgatva,közben hátrafelé húzva ki kell jönnie az idomnak,és mögötte lesz az akksi. Az akksi kivételéhez a háttámlát és a kapaszkodót is le kell szerelni,ezután biztos hogy le tudod venni az ominózus idomot is. Üdv:István | |
© Zsolt | 2008. dec. 19. 19:56 | Válasz | #133 | ||
Nem igazán értem, mi a probléma. Milyen információcsere nem az igazi? | |||
| |||
2008. dec. 19. 19:48 | Válasz | #132 | |||
Ja,nekem szakács a becsületes foglalkozásom. | |||
|
2008. dec. 19. 19:47 | Válasz | #131 | |||
Józsi,az aksi kiszereléssel birkózol? Az nem baj hogy nyelv újító vagy,más is hibázik. Konkrétan mit bontasz? Mindig mindenben -mindenhez van segítség. Ne vegyél mindent a szívedre. Én felhívtalak hogy segíthessek NEKED.A számom meg van,dobj sms és elmondom amit tudni akarsz. | |||
| |||
© passat52 | 2008. dec. 19. 19:26 | Válasz | #130 | ||
Bocs,kertész vagyok! A fórum elveit amiért megalakult csak részben látom! Az információcsere és a segitőkészség nem az igazi! Na akkor próbálkozok a MAXISOKNÁL! | |||
| |||
2008. dec. 19. 08:07 | Válasz | #129 | |||
Remélem Joci a repülést nem tervezed...
| |||
|
kiss | 2008. dec. 19. 00:53 | Válasz | #128 |
Jóregelt vagy jóestét ? Köszönöm az aksival kapcsolatos infokat mindenkinek!
|
© jasa | 2008. dec. 18. 21:59 | Válasz | #127 | ||
"szintén zenész " ? Én most olvastam el az utolsó kötetet.....Bocs az OFF-ért.
| |||
| |||
2008. dec. 18. 21:55 | Válasz | #126 | |||
Ez jó volt !
| |||
| |||
2008. dec. 18. 21:28 | Válasz | #125 | |||
Mert nem nimbus, hanem imbusz. Bocs. Nem tudtam kihagyni. a Nimbus a Harry Potter regényekben a kviddicshez használt repüléshez nélkülözhetetlen seprűk neve. | |||
| |||
© passat52 | 2008. dec. 18. 19:28 | Válasz | #124 | ||
Jó,hogy látlak orpi! Ma benéztem a csomagtartó hátuljába és ott 2 db. 4-es nimbus csavar volt. Kicsavartam őket de semmi nem mozdult!
| |||
| |||
2008. dec. 18. 19:21 | Válasz | #123 | |
Én általában ritkán megyek bele gödörbe,mert nem nagyon száguldozom,de vannak helyzetek,amikor kivédhetetlenné válik a dolog. Ez a két eset is ilyen volt,vagy nem figyel kellőképpen az utra az ember,vagy az előtted haladótól nem látod,és már nincs idő kivédeni. Ja és van a harmadik eset,amikor a kritikán aluli útszakaszon ki sem birod őket kerülni,annyi van belőlük. | |
2008. dec. 18. 10:14 | Válasz | #122 | |||
Orpi! A Te neved lehetne a "kátyúvadász" mert aznap mikor a mocim kilehetle a lelkét akkor is fogtál olyan gödröt Egerből kifele menet, hogy egy pillanatra eltüntél mellőlem! Lehet hogy ez egy adottság...?
| |||
|
2008. dec. 18. 06:51 | Válasz | #121 | |
Persze,az ember néha nem tud kivédeni egy egy"bombatölcsér"méretű kátyút az uton,és bizonyos szintig bírnia is kell ezt a mocinak,de én úgy voltam vele,hogy nem kísértem a szerencsét,és rövid laposra verési kisérlet után inkább lefúrtam a csavar fejét. Talicskás:Ne okozzon gondot a dolog,a srác a két ünnep között feljön Pestre,és akkor majd átveszem tőle a plexit.Azért köszi a lehetőséget! Üdv:István | |
2008. dec. 17. 15:58 | Válasz | #120 | |||
az Orpie nem:))) ja Orpi milyen godrot fogtal multkor hazafele...emlekszel? ja...a heten nem jarunk Keszthelyre.ha meg jo a jovohet akkor legfeljebb jelzem majd. | |||
|
2008. dec. 17. 07:56 | Válasz | #119 | |||
Orpi azért örülök a sikeres csavarszerelésnek ha a módszer nem is a "laposraverés" volt!Az elektronikában nem szabad sérülnie ettől a kalapálástól semminek, mert akkor a gödröktől is sérülnének az alkatrészek.Sok ezer km-en át rengeteget rezeg a moci!
| |||
| |||
2008. dec. 16. 22:53 | Válasz | #118 | |||
YP250 DX/ABS Majesty 96-03 YT7B-BS ez a tied Robi
| |||
|
2008. dec. 16. 22:12 | Válasz | #117 | |||
Én risztóba való akksit tettem bele, fastonsarusat. Remekül, bírja, bár az igaz, a töltésem a toppon van! Ez a lelke.
| |||
| |||
kiss | 2008. dec. 16. 21:50 | Válasz | #116 |
Köszönöm a segitséget 96-os a mocim,ezt el felejtettem bocs!
|
2008. dec. 16. 21:41 | Válasz | #115 | |||
Mivel nem tudtam az évjárattot,küldtem pár fajtát,rem. meg találod a tuttit
| |||
|
2008. dec. 16. 21:39 | Válasz | #114 | |||
Robi,a típus után évjárat majd az aksi típusa
| |||
| |||
2008. dec. 16. 21:38 | Válasz | #113 | |||
250 SRX250 87 12N12A-4A-1 TDR250 88-90 YB5L-B TT250 99-03 YT7B-BS TZR250 87-90 YB5L-B WR250F, -S 03- YTX5L-BS XG250 04 YTZ7S XS250 77-80 YB12A-A XT250 82-83 6N6-3B-1 XT250 84- YB3L-B XV250, Route 66 88-90 YB10L-A2 XV250, H Virago 95-03 YB10L-A2 XV250, N, L, S Virago 89-98 YB10L-A2 XVS250, S 04 YTZ7S YP250 Majesty 00 YT7B-BS YP250 DX/ABS Majesty 96-03 YT7B-BS YP250 L,C 04 YT9B-4 300 VP300 04 YTX9-BS | |||
|
2008. dec. 16. 21:36 | Válasz | #112 | |||
DS6B, DS6C 69-70 DS7 72 DT1B, DT1C, DT1E 250 Enduro 68-71 DT2 250 Enduro 72 DT250 Enduro 74-76 6N4B-2A-3 DT250 Enduro 77-79 6N6-3B-1 DT250MX 77-81 6N6-3B-1 DT3 250 Enduro 73 6N4-2A-5 RD250, S 75-79 12N5.5A-3B RD250LC 80-82 12N5.5-3B SR250, E, SE 80-82 12N12A-4A-1 SRV250, G 93- YTX7A-BS | |||
|
© passat52 | 2008. dec. 16. 21:14 | Válasz | #111 | ||
Orpi! Kösz! A Balázs is hasonlóan magyarázta telefonon!:) De Ő a nagykalapácsot nem emlitette!:)
| |||
|
kiss robert | 2008. dec. 16. 21:03 | Válasz | #110 |
Sziasztok. Szeretném megkérdezni hogy a 250-esbe mekkora aksi kell minimum? Én 6A-ossal vettem az kb 2 hét alatt kipurcant!!! Ugyanolyat vettem bele és az kb 1 hónapig birta!!! Gyárilag vajon mekkora lehet benne??? Köszönöm a segitséget és tanácsot!
|
2008. dec. 16. 20:56 | Válasz | #109 | |
Nos a happy end elmaradt ezen a téren,mert én ugyan elkezdtem "veregetni",de elég kemény anyagból van a csavar,és mivel rezgett zuhogott az egész motor,féltem nehogy az elektronikában valami bajt okozzak,igy aztán végül is lefúrtam a helyéről a csavart. Ezután gond nélkül ki tudtam venni. Némi kielégülést azért igy is éreztem,amikor kijötta csavar a helyéről. Üdv:István | |
2008. dec. 16. 20:52 | Válasz | #108 | |
Szia Józsi! Az akksi a hátsó lámpa fölötti Yamaha feliratos idom mögött található. Az idomot úgy tudod levenni,hogy a csomagtérbe behajolva látni fogsz annak hátsó falán két müanyag patentet.A patentek közepén lévő két kis kerek gombot egy műszerész csavarhuzóval ha benyomod,a patenteket ki tudod venni. Ezt követően a panelt óvatosan addig húzogatod hátrafelé,még az ki nem jön a helyéről.Vigyázz mert törékeny műanyag. Mint mondtam,óvatosan húzogasd,eszedbe ne jusson "laposra verni"!!! Üdv:István |
© passat52 | 2008. dec. 16. 18:53 | Válasz | #107 | ||
Hali mind! Balázs! Itt vagy még? Egy kérdésem lenne:hol van a 400-as ban az aksi? Kerestem de jól eldugták! | |||
|
2008. dec. 16. 07:49 | Válasz | #106 | |||
Orpi hogy sikerült a "laposraverés"??Sorbaállnak a tagok a sztoriért!!
| |||
| |||
2008. dec. 15. 22:41 | Válasz | #105 | |||
Miről van szó??? én nem vagyok képben
| |||
|
2008. dec. 08. 05:52 | Válasz | #104 | |||
Hát arra én is emlékszem!!
| |||
| |||
2008. dec. 08. 00:27 | Válasz | #103 | |
Hát én emléxek a megbeszélésre azóta is röhögök ha rá gondolok!!!
|
2008. dec. 05. 21:37 | Válasz | #102 | |||
Sok sikert! Emlékezz a megbeszélésre!
| |||
| |||
2008. dec. 05. 20:49 | Válasz | #101 | |
Fecó!A hétvégén laposra verem a megbeszéltek szerint,na nem azt amire többen tippelnének,hanem a csavart amiről a Balcsinál beszéltünk. Most jutottam odáig,hogy beszerelném a még hiányzó ledeket,de a beragadt csavart valahogy ki kell bányásznom. Megpróbálom az általad ajánlott módszert remélem sikerül. Üdv:István | |
2008. dec. 04. 21:11 | Válasz | #100 | |||
Láttam szétégett foncsort utólagszerelt xenon használata után. Igaz nem moci hanem kéthónapos Suzuki!
| |||
|
2008. dec. 04. 20:21 | Válasz | #99 | |||
Az utólag beépített xenonokkal az a baj hogy amíg egy gyári cucchoz beépítik az automatikus szint szabályozást és a nagynyomású fényszoró mosót addig ez az utólagosból hiányzik pedig nem véletlenül találták ki!Ha koszos a xenon 30-40% al jobban szórja fényt így annyival is jobban vakít miközben a irányitott fény hatásfoka ezzel együtt a megvilágított útszakasz területe is csökken!Az automatikus szint állítás pedig szintén nem véletlenül van benne mert ha jól van beállítva akkor majdnem tökéletes fényforrássá válik! És teljesen elképzelhetőnek tartom amit irtál orpi, hogy vadásznak az ilyenekre a szomszédoknál. Hallotam valami hírekben, hogy itthon is akarnak az ilyen falu pityukkal valamit kezdeni mert ahogy téged is úgy a forgalom többi résztvevőjét is zavarja a rosszul világító xenon fény. | |||
|
2008. dec. 04. 19:37 | Válasz | #98 | |
Bocs a maxirogóst természetesen maxirobogósnak értettem.Az ulóga viszont utólag.-nak értendő. Így jár akik kapkod,és nem ellenőrzi az irományát,mielőtt elküldené. De még igy sem sikerült überelnem Talicskás barátomat:) |
2008. dec. 04. 19:33 | Válasz | #97 | |
Akkor Ausztriába lehet hogy nem jöhetsz velünk,mert mintha ugy hallottam volna valamelyik maxirogós sráctól ott hogy vadásznak a zsaruk az ulóga beszerelt xenonosokra,mert tiltva van. Őszintén megmondva én sem örülök az utólagosan beszerelt xenonos kocsik láttán ha szembe jönnek,mert k....ra vakítanak,főleg esőben. A H-4.-es és a H-7.-es lámpatestek nem xenonra lettek tervezve,annak lehet hogy jól világít aki használja,de a szembejövők mind szidják. Én ezért nem is gondolkodom ebben,a két H-4.-es elég jól világít,gondolni kell a szembejövőkre is. Üdv:István | |
M. Zoltán | 2008. dec. 04. 09:07 | Válasz | #96 |
Majd meggusztáljuk, ha beszerelted.
|
2008. dec. 04. 09:03 | Válasz | #95 | |||
Találta 15000ft bixenon izzókat, beszerzés alatt van. | |||
|
M. Zoltán | 2008. dec. 04. 09:01 | Válasz | #94 |
Össze sem lehet hasonlítani az egy tompított fényt a duplával, ezt este tapasztaltam a 400-ason.
|
2008. dec. 03. 21:45 | Válasz | #93 | |||
| |||
2008. dec. 03. 21:38 | Válasz | #92 | |||
az kiiirálycsászár.....apukám annak már lesz fénye....te még hóban is tudnál menni vele mert magadelött felolvasztod a havat refivel..
| |||
|
2008. dec. 03. 20:52 | Válasz | #91 | |||
Mindkettő tompított és refi is!
| |||
| |||
2008. dec. 03. 20:42 | Válasz | #90 | |||
és hogy lesz mind a kettő tompított és refi, vagy az egyik fix tompított és refivel vált a másikra ami csak refi.... ééérteeed... | |||
|
2008. dec. 03. 20:38 | Válasz | #89 | |||
Az egyik kész a másik égőre még nem volt időm! Az Izzós haver koktatott hogyan csináljam. Szerintem jó lesz.
| |||
| |||
2008. dec. 03. 20:17 | Válasz | #88 | |||
Fecó! mesélj hogy álsz a halogén izzó átalakitásal? egyébként hogy tervezted mert neked két lámpád van elől... azon gondolkodtam, hogy bontóban valami törött lámpáról nem lehet kivágni a műanyaggal együtt a foglalatot és faszányossan behegeszteni a tiedbe... ismerek egy tuti műanyagos mágust:)) biztos frankón meghegesztené!!! szerintem törött lámpát a bontóban hozzávágják az emberhez.. | |||
|
2008. nov. 26. 14:43 | Válasz | #87 | |||
Jó lenne ha megkeresnéd a KRESZ idevágó rendeletszámát, vagy valami autófelügyeletes hivatalos szöveget, hogy ezeket az izzókat nem szabad használni. Az más, hogy a gyárak az új járműveket ezekkel szerelik. De a kettő nem ugyanaz. Az enyém dobozán rajta is volt, hogy keözlekedésben résztvevő járműben nem használható, csak bemutatókon! Ennek ellenére a boltban erre nem hívták fel a figyelmemet.
| |||
| |||
2008. nov. 26. 08:17 | Válasz | #86 | |||
Náluk már én is többször vásároltam, ill. a főtengelyemet is ők újíttatták fel. Mindig nagyon korrektek voltak, nem hiszem, hogy akadékoskodnának! Legközelebb Kondorosnál integess!
| |||
|
2008. nov. 25. 21:30 | Válasz | #85 | |||
Tamás várd ki a végét!!!! ilyenkor szokott jönni a következő, hogy ennek semmi baja. várjuk ki végeredményt... majd megírom ha voltam náluk. | |||
|
2008. nov. 25. 21:16 | Válasz | #84 | |||
Ez szerintem így korrekt!
| |||
| |||
2008. nov. 24. 22:07 | Válasz | #83 | |||
módosítok. válaszoltak: Tisztelt László! Sajnálattal veszem tudomásul hogy a termék nem felelt meg. Eddig ugyan nem volt rá panasz, , de ha valóban a gyártásból adódó a probléma, visszaveszünk. Szólok kollégáimnak a problémáról, ha én személyesen nem tartózkodom a boltban, akkor is tudjanak róla. Üdvözlettel: ITALMONDO Bt | |||
|
2008. nov. 24. 21:45 | Válasz | #82 | |||
Békéscsabán voltam az Italmondo-ba. viszont ma küldtem nekik e-mailt és jeleztem nekik szándékomat valamint levelemet tekintsék személyes ügybenjárásomnak, mert Budapest vagyok és kb. 1-2 hetente járok B.csabán... persze választ nem kaptam pedig de. 9 kor irtam nekik.(lehet nem küldtem nekik válaszboritékot azért:)) felőlem a evásárlás is megoldás ha normálissan álnak majd hozzá..olajat veszek majd az biztos jó.... de majd én is kiváncsi leszek mi lessz a személyes látogatásom eredménye. viszont a csomagolás sértetlen és azt is megírtam nekik...a számla is megvan...végül is adott minden kifogásuk-e téren nem lehet... mindenesetre majd meglátjuk... | |||
|
© Zsolt | 2008. nov. 24. 20:18 | Válasz | #81 | ||
Szerintem meg nem fogják visszavenni. Ha fel is bontottad a csomagolását, akkor meg 100%, hogy elhajtanak.
| |||
| |||
2008. nov. 24. 19:40 | Válasz | #80 | |||
Jó, hogy szóbakerült mert terveztem a ledes izzóvételt!Elsővilágításnak is van még jó hogy nem vettem!
| |||
| |||
2008. nov. 24. 14:37 | Válasz | #79 | |||
Tegyél egy kört: Fogyasztóvédelmi felügyelet, (mesélj egy kicsit az üzlet címe nélkül), majd az ott kapott információkkal felvértezve tégy egy látogatást ismét az üzletben ahol vásároltad az izzót. Kérd vissza az árát, (amikor pedig nem állnak kötélnek, említsd meg a fent említett érdek képviseleti szervnél kapott jogszabályszámot, és kérd a panaszkönyvet). Arról azért tudjál, hogy a bolt nem köteles tudni, hogy Te mire akarod használni az általuk forgalmazott terméket! Szerintem visszafizetik az árát. | |||
| |||
2008. nov. 23. 22:21 | Válasz | #78 | |||
az kiraly!!! ezek szerint mindent szemetet lehet arusitani majd a vevo eldonti, hogy a szabalyok szerint lehet-e hasznalni vagy nem a termeket... en meg majd gyartok olcso kereket repulokhoz....ha nem szamit a minoseg...csak occcso legyen...es legyen kis reklam.... | |||
|
2008. nov. 23. 19:03 | Válasz | #77 | |||
Én ezen már túl vagyok, hátsó kombinált 5/21-es izzóz vettem a Kelo motorban. Tapasztalat ugyan az, és mellesleg jegyzem meg, a KRESZ sem engedélyezi!
| |||
| |||
2008. nov. 23. 18:54 | Válasz | #76 | |||
tak tapasztalatkent jelzem, hogy vettem led izzot 5/21 est (szerencsere csak ezt az egy fajtat) mert egy rakas xar az egesz...egy nulla...ha esetleg valaki tervezne ilyen izzokat vasarolni, annak azt tanacsolom, hogy motorral guruljon el a bolthoz es ott elotte probalja ki mert a fenyereje katasztrofalis... legalabbis amit en vettem az nevetseges...
| |||
|
2008. nov. 10. 19:27 | Válasz | #75 | |||
ccm??
| |||
| |||
2008. nov. 10. 17:41 | Válasz | #74 | |||
milyen típushoz?
| |||
| |||
Mohai Magdolna | 2008. nov. 10. 17:35 | Válasz | #73 |
Yamaha Majesty-hez bontott főtengelyt keresek.
|
2008. nov. 08. 22:58 | Válasz | #72 | |||
Balázs...mi volt a börzén mesélj....a mix-be jöhet...
| |||
|
2008. nov. 08. 22:53 | Válasz | #71 | |||
Xenon-9000ft Bixenon-15000ft Ledek-500ft/pár Juszt László 06204184768 | |||
|
2008. okt. 27. 21:09 | Válasz | #70 | |||
Nem körtét ---Ökörtét!
| |||
| |||
2008. okt. 27. 21:07 | Válasz | #69 | |||
Szőlő formályut?
| |||
|
2008. okt. 27. 21:07 | Válasz | #68 | |||
Ha sikerül valami az égővel megírom.
| |||
| |||
2008. okt. 27. 21:05 | Válasz | #67 | |||
Csináltattam már velük 220-as körtét nem szabványosat!
| |||
| |||
2008. okt. 27. 21:03 | Válasz | #66 | |||
Külön Neked gyártanak
| |||
| |||
|
|
|