|
|
|
2010. ápr. 22. 07:23 | Válasz | #400 | |||
Óóóókéééé!
| |||
| |||
© Rezner Zsolt | 2010. ápr. 22. 19:33 | Válasz | #401 |
Szép napot Mkinek. Most összeszedem a bátorságom és kérdezek egy elektromosat is. Ugye a benzin szintmérő és a töltésjelző egy órában van és egy a mutatója. Na most a mocin a mutató fel alá járkál, de folyamatosan így soha nem mutatja normálisan a benzinszintet, és a töltést se.Volt már olyan, hogy a folyamatos fel le járkálástól a mutató olyan tartományban ingadozott, ahol nem volt osztás, magyarul átfordult a másik oldalra. Hol keressem a hibát? |
© passat52 | 2010. ápr. 22. 20:37 | Válasz | #402 | ||
Szerintem kontakt hiba lehet a müszerfalra menő csatlakozónál! Nálam a kocsimnál csinálja ezt és olyankor odacsapok a müszerfalra és müködik!
| |||
| |||
© M. Zoltán | 2010. ápr. 23. 07:42 | Válasz | #403 |
Lehet test hiba is.
|
© Arturka | 2010. máj. 04. 21:10 | Válasz | #404 |
Sziasztok! Végső elkeseredésemben segítséget kérnék! nekem egy 125-ös van, és nincs szikra! Már próbaképp cseréltem: gyertyát, pipát, trafót kábellel, és mindkét elektronikát. (hűtőbordás, és a fekete doboz) Hátha tud valaki tippet adni, hogy mi lehet. Előre is nagyon köszönöm!!!!!!!!!!!!!!! |
2010. máj. 04. 21:38 | Válasz | #405 | |||
Ne haragudj a kérdésért feltöltött akksi van bennt?
| |||
| |||
© SPOILERES | 2010. máj. 04. 21:43 | Válasz | #406 |
merre lax mert lehet elektromos emberkének kellene ki mérni dolgokat a jeladót mérted vagy a gyujtás tekercsét ad e rendesen illetve a csatlakozásokat mert az sokszor okoz gondot ha a hütőbordás elektronikát vagyis a fesszabájzót kiveszed a motorból akkor is indulnia kell gondolom öninditó teker mint állat | |
© SPOILERES | 2010. máj. 04. 22:11 | Válasz | #407 |
JA és amugy van e vmi elektronikai hozzá értésed mert ha letöltöd a majesty manualját innen akkor abban van kapcsolási rajz is vezeték szineivel és abbol már "gyerekjáték" de aszem csak angol ill olasz v német ne aggódj online javitásban profik vagyunk igaz taliga szóval irj le ide mindent és leirjuk mit csinálj de sajna kell hozzá egy müszer egyen és váltó fesz mérésre esetleg ellenálás mérést is jo ha tud | |
2010. máj. 05. 06:09 | Válasz | #408 | |||
Ha mindent kicserélt akkor csak vmi kötés vagy kábel lehet testen elég nehéz megtalálni...
| |||
|
© Arturka | 2010. máj. 05. 06:15 | Válasz | #409 |
Nagyon köszönöm a válaszokat! Az akku töltve, teker mint az ördög. Műszerem van egy kis kézi, asszem jó a feladatra. Hozzáértésem csak az alap. Ha elektromos ember kell, akkor a Bp. XVI.-ker és környéke. |
© Arturka | 2010. máj. 05. 20:34 | Válasz | #410 |
Már a jeladót is cseréltem, nincs szikra!
|
2010. máj. 05. 20:40 | Válasz | #411 | |||
Az tuti hogy letestel valahol.Elektromos szaki hamarabb megtalálja. Te lehet hogy egy hétig keresed.Nem könnyű megtalálni.A keresni úgy kéne hogy a z alkatrészeket sorba leválasztod közben minden lépésnél méred mikor jön meg a feszko.Ahol megjön ott a baj.
| |||
|
2010. máj. 05. 20:50 | Válasz | #412 | |||
Srácok az egyik ismerősöm 250 esének töltésénél mitől lehet az hogyha gázt adok akkor 13,8 rol lemegy 2-3 tized voltot ahelyett hogy emelkeden vagy legalább egyhelyben állna terhelve meg gázzal 13,2 re esik le a feszko . ez lehet feszabályzó??
| |||
|
© Arturka | 2010. máj. 05. 20:52 | Válasz | #413 |
A trafóra menő kábelt néztem, az nem testel. A többit majd holnap. Bár a kábelek újszerű állapotban, dupla szigetelésben vannak.
|
© SPOILERES | 2010. máj. 05. 20:57 | Válasz | #414 |
elöször én megmérném a gyujtás tekercs ad e feszültséget de ez jó nagy lesz kb 200 volt fölötti már inditózáskor aztán szintén inditózáskor megmérném hogy ad e jelet a jeladó ha feszültséget adki az jóval kevesebb 5-15 volt is lehet és az fordulatonként egy impulzust ad ja és a gyujtó trafót akár ki is próbálhatod te magad is kivéve a motorból ugy hogy egy pillanatra adsz rá 12voltot és amikor leveszeda feszkot egy hatalmasat üt illetve tégy egy szikraközt vagy a gyertyát a kimenetre ja és a gyertyakábelt se árt megnézni mindjárt ránézek a kapcsolási rajzra mert ahány motor annyiféle de szinte mind ugyan az az elv sok sikert | |
2010. máj. 06. 05:53 | Válasz | #415 | |||
Az én feszkóm is ilyen, nem is tetszik.
| |||
| |||
2010. máj. 06. 05:58 | Válasz | #416 | |||
Na de vajon mitől ?? Nem tud valaki érdemleges választ adni estetleg aki konyit ehhez a részéhez?? | |||
|
© SPOJLERES | 2010. máj. 06. 07:54 | Válasz | #417 |
Értem a célzást Valószinü azért van hogy mikor a fesszabályzoba lévő tirisztorok begyujtanak 13.8 volt fölött, és mikor ki kellene kapcsolnia akkor a kisfordulatot birja követni de a nagyobbat nem habár itt csak kilohertzek vannak de egy tirisztort ha egyenárammal begyujtunk akkor rendes esetben ugy marad Itt mondjuk egyutas egyenirányitásu egyenáram van a tirisztor részéről ami váltofesznek is felfoghato de mivel 3 fázisu ezért a feszültség csak miliszekundumokra megy le nullára Ennek megsegitésére van 3db ellenálás a tirisztor gatején de nem minden tipusnál A másik meg az hogy a tirisztornak van egy karakterisztikája hogy mijen gyorsan nyit és zár na ez eltud mászni a rendszeres használattol Akár a felfutási akár a lefutási karakterisztikája Ez okozza a töltőfeszültség ingadozást akár fordulatfüggővé téve akár végleges feszültség csökkenést okozva Napokon belül megszkopolom a generátorom jelét egy kétsugaras szkoppal tanulmányozva az azon változo jeleket mert a generátornak se lineáris a kimenő feszültségű karakterisztikája afordulat függvényében de ezt kompenzálná a fesszabájzo De 1-2-3-4 tized volt csökkenés még nem gond mert ha világitással már 13.2volt fölött van a feszültség akkor az elég Én ekkora feszültséggel jártam hetekig és birta az aksi szinte mindig városba inditozgatva Remélem érthető voltam bocs a regényért de nemtudtam 1xüb ben |
2010. máj. 06. 08:40 | Válasz | #418 | |||
Guszti !! Gyakorlatilag ennél kimerítőbb választ nem is adhattál volna valah én is tanultam elektroműszerész szakmát de megmondom őszintén a kínai nyelvet előbb megérteném, pedig elolvastam többször is:)JA és természetesen nem miattad:):) Szóval ezek szerint a fesszabályzó jonak kell legyen elvileg még ha le is csökken a feszkó fordulatra ? Mert igazából a srácnak ez már a második akksija ami meghal ősszel cserélte újra és túltöltés az nincsen, igaz a télen lemerült csutkára de fel lett töltve cseptöltövel de pár nap után épp csak forgatott meg párszor be lett bikázva az nem biztos hogy jót tett neki,de a lényeg hogy az előző akksijával is ez volt. Köszi a kimerítő választ!:) | |||
|
© SPOJLERES | 2010. máj. 06. 10:29 | Válasz | #419 |
Nekem van és másnak is ajánlom egy ledes akkufeszültségmérőt legaláb 4 leddel nekem 7led van benne pont jo De orpinak már kevés lenne;-);-);-) | |
2010. máj. 06. 11:41 | Válasz | #420 | |||
Guszti. nekem van regrol egy 12 ledes atkapcsolhato fesz ill.ford merom de az 4 hengeres 4 utemu motorhoz van.at lehet allitani,hogy 4 utem 1 hengert merjen? Akkor neki adnam Tamasnak es le lenne a ford mero gondja.ez meg gyarilag dobozolt is. Mas. ha eljut hozzad a fesszabom nyugodtan tulmeretezheted a biztos mukodes erdekeben es akkor tegyel bele legyszives 3 db ellenallast a freki hibat kikuszobolni. kosz. | |||
|
© SPOILERES | 2010. máj. 06. 11:48 | Válasz | #421 |
meg oldható minden hozd el a tiszára és megoldjuk május 16 ugy akartad irni hogy a 4 henger mérjen egy hengert igazábol most az a felét méri a valósnak ha minden igaz mert nálunk minden fordulatra jut egy szikra mig a tiednél minden fordulatra kétszikra jut vagyis mig egy henger robban egyet addig kettöt fordul a főtengej és valojában 4 et robban tudtál követni:) | |
2010. máj. 06. 12:13 | Válasz | #422 | |||
ez autohoz volt,4 utemu 4 hengereshez. most 4 utemu 1 hengereshez kellene. Tiszara nem hiszem,hogy megyek mert nem volt tervezve es reggel megyek haza 24-bol. no meg minden honapban nem koltok ennyit.most volt Gelse,jovo honap Eger. ennyi boven eleg kiadas.
| |||
|
© SPOILERES | 2010. máj. 06. 12:20 | Válasz | #423 |
semmi gond küdd el atissal megoldjuk
|
© Sama | 2010. máj. 06. 14:08 | Válasz | #424 |
Guszti! Az a 7 LED-es feszmérő mettől meddig mér és beépíthető a műszerfalba? Egyébként mibe kerül, és ha kell tudsz-e szerezni? |
© SPOILERES | 2010. máj. 06. 14:33 | Válasz | #425 |
szerezni nem tudok de csinálni igen :) kb 12.0 V tol -15.0 V ig fél voltonként, pontosan már nem memléxem de valahogy igy van és a 3 középső érték a jó töltésnek árat majd megbeséljük ill kitalálom | |
© Arturka | 2010. máj. 06. 17:01 | Válasz | #426 |
Megvan!!!! Az alaplapon a gyújtótekercs zárlatos! Lehet újra tekertetni, mert ilyet pont nem is találtam (a gyujtótekercs 2x akkora mint a többi). Másrészt 15 körül van egy új. Esetleg bontott?? Vajon ugyan úgy jó bele az "egyforma tekercses"? |
© SPOILERES | 2010. máj. 06. 18:23 | Válasz | #427 |
ahány motor annyi féle de akár jo is lehet a 150 esbe a 250 es é kérdezd meg miskát van e neki mravik mihály a száma 06-20-3359125 de amugy meglehet tekerni ha kedvet érzel rá küdök neked hozzá drótót csak mérd meg pontosan az átmérőjét lakkozás nélkül | |
© SPOILERES | 2010. máj. 06. 18:26 | Válasz | #428 |
de az is lehet imre megtekeri neked :) piri áron sztem
| |
© Arturka | 2010. máj. 06. 18:30 | Válasz | #429 |
Köszi, máris kérdezem!
|
© tothpal | 2010. máj. 07. 07:57 | Válasz | #430 |
Sziasztok. Segítségre lenne szükségem.A tünet úgy indult motorozás közben elment a világítás,index,visszajelző műszerek lenulláztak.Hazaértem leállítottam a mayát és többet nem indult. Megnéztem a biztosítékokat kezdésnek 1 20 amperos van és 1 4 amperos. A 20 amperost kilőtte. Beraktam a következőt azt is kilőtte. Szétszedtem a mocit, eljutottam a fesz. szabályzóhoz. Kimértem az addigi összes vezetéket,mind jó. Valaki tudja, hogy lehet a fesz. szabályzót kimérni? Vagy már járt így valaki? Előre is köszi. |
© SPOJLERES | 2010. máj. 07. 11:38 | Válasz | #431 |
Akkufeszt mértél már rajta Probáld meg feltölteni az aksit ha kell, és huzd ki a Fesszabájzo csatlakozoját ha az a rosz igy nem csinál gondot anélkül is mennie kell a motornak amig az aksi birja És egy jol feltöltött aksinak töltés nélkül jo pár órát még motorozhatsz |
© SPOJLERES | 2010. máj. 07. 11:48 | Válasz | #432 |
Ja még annyit hogy a feszabájzo a negativ polusábol a pozitivba 2diodányit átvezet A pozitivból a negativba meg kb 1000 ohm nagyságrendet vezethet minimum Ha tudsz mérj rá A generátor felöli 3 csatlakozás egymásközt semmit nem vezet Viszont ezek a pozitivba egy diodányit vezetnek és visza semmit A negativba pedig ellentétes polaritással vezetnek szintén egy diodányit Vissza ez sem vezet Remélem segitettem |
© tothpal | 2010. máj. 07. 12:04 | Válasz | #433 |
Köszönöm az információt lehúztam a fesz szabályzót beraktam egy biztit. Pöccre indult.Hálla neked. Kösz az infót. Holnap meg kimérem a fesz szabályzót. Ha így használom akkor max csak az akksiban tudok kárt tenni?
|
© SPOJLERES | 2010. máj. 07. 12:42 | Válasz | #434 |
Dehogy is az aksinak semmi baja nem lesz Én is jártam igy jo pár napot hetet Adapterrel töltötem az aksit és go A fesszabájzo javithato;-) ne dobd ki |
© Zsolt | 2010. máj. 07. 20:46 | Válasz | #435 | ||
Ma beújítottam egy új akkut. Villamos bekötődobozt akartam venni, és láttam a bolt pultján kitéve egy olyan akkut mutatóba, mint amit Tamás használ. Olyan amelyiknek sarus a csatlakozója, feltehetően riasztókba meg még kitudja mibe használják. A 6,5 AH-s 4 rúgo lett volna, a 8 AH-s meg 5 ezer volt, így ezt vettem meg. Méretben ugyanaz. A csatlakozáshoz közdarabot készítettem, ha visszatérnék a régi csatihoz könnyű legyen átszerelni. Most teker bolondúl az indítómotor. Remélem beválik majd, úgy ahogy Tamásnak is. Amúgy a sima, típusnak megfelelő 7900Ft itt Nyíregyházán. Olcsóbb mint 3 éve volt.
| |||
|
2010. máj. 09. 17:22 | Válasz | #436 | |||
Kicsit megnyugodtam, mert elfelejtettelek felhívni. Én 5'500 ft-ért tudnám most megvenni a 7Ah-s aksit vagyis a Te vételed jobb. Bocsánat hogy nem jeleztem vissza! | |||
| |||
2010. máj. 09. 17:44 | Válasz | #437 | |||
Tamas,mi 3500 ert adjuk az ugyfeleknek a 7,2 Ah-s faston sarusat.Ha van ra igeny be tudom szerezni.
| |||
|
2010. máj. 09. 17:58 | Válasz | #438 | |||
Jó ár, látod ZSolt lett volna a vevő, de elszúrtam a bulit. Ha Te is tudsz a dologról, lehet ezt választja. Már lassan én is gondolkodok a cseréjén mert 3 éves elmúlt, de amíg dolgozik, miért bántsam? Amúgy mi a tapasztalat, ott a rendszerben mit bírnak? Tudom hogy az puffer üzem, de mégis...
| |||
| |||
2010. máj. 09. 20:15 | Válasz | #439 | |||
3-4 evet birnak,folyamatos csepptoltessel.Igazabol az aramszunet nyirja ki oket,foleg a korosabbat,ha leul az akku.
| |||
|
2010. máj. 09. 22:05 | Válasz | #440 | |||
Ebben az esetben ha ezt az évet kibírja, jövőre nem árt kicserélnem ugye?
| |||
| |||
2010. máj. 09. 23:46 | Válasz | #441 | |||
Tamas,szerintem mar ez is ajandek.Nem ilyen extrem mukodesre van tervezve.de miutan bevalt erre a celra is, igy jo megoldas.Lehet eredeti akku nem birna ennyit.
| |||
|
2010. máj. 10. 18:10 | Válasz | #442 | |||
Most kerestem meg a fényképeket, 2008 január 22-én szereltem be a motorba. Valami Battery SLA felirat van az oldalán és hogy 9Ah. Ami benne volt KOYO akksi, az "csak" 6,5Ah-s. Szóval, nem három éves még, csupán a harmadik idényemet kezdem vele. Ráadásul mikor vettem, a gyári belevaló 10'000ft let volna, ez meg 3'500. Ráadásul arra 6 hónap garancát vállaltak, erre meg 1 évet. Nem mindegy... | |||
| |||
2010. máj. 14. 06:32 | Válasz | #443 | |||
Kérdésem a következő. Aki szerelt be riasztót az a rózsaszin és szürke vezetéket hova kötötte? Elvileg vezetéket kell megszakítani. Én a motor stopra kötöttem, indul, de a riasztóval való leállításnál a biztit is kinyomja. Ami nincs még bekötve az a távoli indítás.
| |||
|
© SPOJLERES | 2010. máj. 14. 07:23 | Válasz | #444 |
Fordits+ a riasztobol kijövő vezetéket ami egy érintkező lenne ami megszakit és megszakitás után az egyik végét testelheti és itt a gond Ez azért van hogy utolag kivülről ne lehessen pluszot adni:-) | |
© tothpal | 2010. máj. 18. 06:55 | Válasz | #445 |
Sziasztok még egy kis infóra lenne szükségem. Rámértem a generátorból kijövő 3 fehér vezetékre. a testhez képest 17-18 v-os feszt mértem rajta. Mértem fázis feszt is az 22-24 volt . Ez megfelelő érték? Természetesen alapjáraton hideg motornál. |
© SPOJLERES | 2010. máj. 18. 08:31 | Válasz | #446 |
És ha a 3 fázis egyforma feszültségü akkor jo És gondolom nem huztad szét a csatlakozot vagy igen Nem baj ha nem;-) | |
© tothpal | 2010. máj. 18. 09:13 | Válasz | #447 |
A fesz szabályzó le volt húzva a csatirol úgy mértem a feszültséget.Elszállt a fesz szabályzóm azért mértem meg a generátor feszültséget. Most kaptam meg az újat.Múltkor írtad hogy javítható, a fesz szabályzó.Hogyan? a + és a - között van a zárlat meg a + és a legközelebbi generátor csatlakozó között. | |
© SPOJLERES | 2010. máj. 18. 14:29 | Válasz | #448 |
Ha a + és a generátor csat között van zárlat akkor legalább egy dioda zárlatos a a + és minusz közt is akkor még egy vagy a tirisztorok közül esetleg egy pár Kilehet oldani ha hozzá tudsz jutnimetiletilketonhoz Nem könyű de érdemes vagy 1 litert beszerezni mert nagyon párolog és több ora mig kioldodik Aztán eléd tárulkozik a hibrid felépitésü smd panel ami többnyire javithato |
© SPOJLERES | 2010. máj. 18. 14:34 | Válasz | #449 |
Amugy test függetlennek kéne lenni a generátornak azt ís mérd ki
|
© SPOJLERES | 2010. máj. 18. 14:58 | Válasz | #450 |
Szoval ha le volt huzva a csatlakozo a generátorrol akkor nem szabad feszültséget mérned a testhez képest Max koborfeszültséget amit pár miliamperes terhelés lenulláz szinte teljesen | |
© SPOILERES | 2010. máj. 21. 20:28 | Válasz | #451 |
pali mi ujság a motoral jo lett a fesszabájzó
| |
© tothpal | 2010. máj. 22. 20:58 | Válasz | #452 |
Hát rossz hírem van. 2 napot birt az új fesz szabályzó. Lefüstölt az egész elkezdett megint vibrálni a világítás hazafelé és vége lett. Kicseréltem az akksit egy újra varta 7ah-ás azóta kezdődöt ez a mizéria. Lehet az akksi nem jó? Az csinálhat ilet. A test az független a generátortól az biztos.De a testhez képest a generátor kivezetéseken mértem 17-18 voltot. Nem tudsz véletlenül kapcsolási rajzot meg nyáktervet fesz szabályzónak? Ezt a fesz szabályzó tervet találtam 1 yamaha 125-ös használták. Szerinted ez jó? |
© SPOJLERES | 2010. máj. 22. 21:17 | Válasz | #453 |
Szakember kellet volna Ha testhez képest mértél feszkot akkor ott csak ugy lehet ha ösze van dugva a csati Ha nincs akkor testhez képest nem kell mérned A generátornál keresd a hibát előszőr A rajz jo de van 1xüb is Ami nem fetes Holnap belinkelem |
© tothpal | 2010. máj. 28. 20:32 | Válasz | #454 |
helló írtad, hogy belinkelsz egy egyszerűbb rajzot is megtennéd ha lehet. Köszi
|
© SPOILERES | 2010. máj. 28. 21:01 | Válasz | #455 |
bocsi azonnal
| |
© SPOILERES | 2010. máj. 28. 21:16 | Válasz | #456 |
pali ITT A FESSZABÁLYZÓ rajza ez kb 140w os fesszabájzóé vagyis madison 150 majesty 150 125 stb a nagyobbakba nagyobb értékü a dioda kb 20-25 A és a tirisztor is 20-25 A es ek a 12-16A hejett |
© tothpal | 2010. máj. 29. 06:49 | Válasz | #457 |
Köszönöm szépen.
|
© tothpal | 2010. máj. 29. 19:23 | Válasz | #458 |
Helló tirisztort 800V 25A-est találtam 2N6509G-és tipust az jó? A 6,8-as zéner az hány wattos legyen? A 22 és 330 ohmos ellenállások hány wattosak legyenek?
|
© SPOILERES | 2010. máj. 29. 20:00 | Válasz | #459 |
HY ha a zéner 1.3 w os az elég a 22 és 330 ohmosak azok negyed wattosak de a 22 ohmosból vehetsz több darabot is mert igazából a zéner anód feszültségét állitod be ezekkel az ellenálásokkal ez egy feszültség osztó ezzel lehet a töltöfeszt beállitani azt is lehet csinálni hogy beteszel a hejükre egy kb 1 kilo ohmos potit és beállitod a töltöfeszt aztán ha nem akarod a potit benne hagyni akkor megméred az ellenálást amit beállitotál és ojan értéküt kötösgess sorba a 2n6509 jo de jo a bt152 is még a 2n6507 is meg a 6508 ja és ha schotky diódát teszel az nem melegszik annyira a tirisztor gétjére tegyég egy -egy 2-3száz ohmos ellenálást hogy ne legyen annyira fordulatfüggő a fesszabájzó | |
© Valaki | 2010. jún. 03. 18:12 | Válasz | #460 |
Helló! A 250-es (2003) majám akkumulátorja már napok óta nehezen hajtott.de ma már nem tudtam elindítani a gépet,annak ellenére hogy tegnap mentem vele. Megnéztem akkor 14 voltot írt a kijelző töltésnek,így azt gondolom a töltéssel nem lehet gond.Hol és mennyiért lehet normális akksit kapni?? Kösz előre is! |
2010. jún. 03. 19:06 | Válasz | #461 | |||
Tamásunk írta, hogy Ő nem a normál motorkerékpár akkut használja, hanem a riasztóberendezésekbe használtat. Írása szerint olcsóbb és a garancia is 1év rá, míg a motorokéra csak 6 hónap. Majd a többiek gondolom konkrétumokkal is fognak szolgálni. | |||
| |||
© Valaki | 2010. jún. 03. 21:31 | Válasz | #462 |
Riasztóba??? Hol,és mennyi az ára???
|
2010. jún. 03. 22:13 | Válasz | #463 | |||
Választ majd a Tamás ad! De szerintem a vadászok is ilyet használnak a puskalámpához.
| |||
| |||
2010. jún. 03. 23:19 | Válasz | #464 | |||
Pl.itt. riasztóbolt Ha lenne nekik akkor ne a 7-7,2 akkut választ,hanem 9Ah-t. Amúgy nekem is ilyen volt a motoromba, sőt most az 500-as motoromban is ennek egy erősebb 12As-akkuja van és tökéletes. Csak éppen harmadába kerül mint a gyári. A lényeg, hogy a fastonsarut jól rá kell nyomni, és megfelelő vastagságó kábellel kell bekötni. | |||
| |||
© Zsolt | 2010. jún. 03. 23:39 | Válasz | #465 | ||
Tulajdonképpen bármilyen méretben megfelelő akkuval lehet pótolni. Szereld ki és vidd el a boltba, ha egymás mellé teszed a régit és az újat, akkor pontosan látni hogy jó-e. A sarus akkut nem csak riasztókba árulják, hanem szünetmentes tápokba is. Nekem a 250-esbe 9Ah-s lett téve, 5 rúgó volt. A 7 AH-s 4 lett volna. Szóval tényleg olcsóbbak mint a motorakkuk.
| |||
|
2010. jún. 04. 09:07 | Válasz | #466 | |||
Így van! Nekem már a harmadik idényt kezdi a Topi álltal javasolt 9Ah-s sarus akksi. A sarukat alaposan rányomni mint írták, vezetéket forrasztani is, az eredeti kötéshez pedig csavarral rögzíteni, hogy később az eredeti állapot gyakorlatilag a két saru szétcsavarozásával visszaállítható legyen!
| |||
| |||
2010. jún. 04. 13:58 | Válasz | #467 | |
Én pedig hozzátenném amit mindig szoktam :) Álló helyzetben nekem is mindig jó volt a töltésem, 13.7-14.2 között. Folyamatos mérésnél út közben nagy sebességen szép lassan (5-10 perc után) felmászott 17 voltig, megállás után megint minden rendben. Szép sorban tette tönkre az akksikat. Ha fel van púposodva az akku, akkor jó eséllyel a túltöltés ölte meg.
|
2010. jún. 04. 14:03 | Válasz | #468 | |||
Álló helyzetben hogyan szoktad mérni? Én: 1. Alapjáraton terhelés nélkül 2. Alapjáraton terhelve/összes fogyasztó bekapcs./ 3. Fordulaton terhelés nélkül 4. Fordulaton terhelve Ezen 4 érték alapján szoktam eldönteni, hogy jó, vagy sem. Most meg a nagyvasban a szivargyújtóba be van téve egy digitális feszmérő és mindig kapom az infót! | |||
| |||
© Valaki | 2010. jún. 04. 16:06 | Válasz | #469 |
Köszönöm nagyon sokat segítettetek,riasztóba valót fogok venni a gépbe. A mindenféle kinai POWER nevezetü akksikból elegem van,azokban minden van csak POWER nincs!TOP JOE kösz a linket,valamelyik Angol akksi lesz.
|
© Valaki | 2010. jún. 05. 08:38 | Válasz | #470 |
Sziasztok! Kiszereltem tegnap az akksit megmértem a méreteit és abból egyszerre kiderült,hogy csak a RIASZTÓAKKSIK közül a 7,2Ah stimmel méretileg (150/87/93) A TOP JOE által emlegetett 9Ah-ást nem is találtam a honlapon.Azt gondolom talán a 7,2Ah-ás is jobban teljesít a 6Ah-ással szemben,mert 6-os a gyári méret. Majd kiderül!!!!!!!!!! |
2010. jún. 05. 09:13 | Válasz | #471 | |||
A 9Ah-s ritka,de elofordul.Meretre ua.mint a 7,2-es.Azert kerdezz ra hatha tudnak szerezni.
| |||
|
2010. jún. 05. 09:35 | Válasz | #472 | |||
Nekem is 9Ah-s van... Létezik...
| |||
| |||
2010. jún. 28. 11:24 | Válasz | #473 | |
SPOJLEREShez intéznék egy kérdést.. Sajnos az Apriliákban/és a többi Piaggio konszern márkákban is/ elég hamar tönkre megy a fessz.szabályzó /rossz helyen van nem kap hűtést/!! Vagy sokat tölt vagy keveset,igy vagy úgy de az akkut,kábeleket,biztósétékokat és rosszabbik esetben az injektort is kinyirhatja! Ezt érdemes megjavitani és ha igen akkor ezek javitás után mit/meddig birják? |
© SPOILERES | 2010. jún. 28. 13:53 | Válasz | #474 |
meg lehet javitani igen és javitás után ugyan annyi ideig birja vagy nem birja mint egy uj van amejik csak 1-2 évet de van amejik 6-8 évet is ki bir ugy mint pl a gk akkumulátor akinek már volt több is az tudja hogy van 8-10 évet kibiró is és van 1-2 évet kihajtott is a lényeg sztem motor függő de lehet rá tenni hütést pluszba de nem az az alkatrész szokott kimenni belőle ami melegszik értem én itt a diódákat és akár ( tirisztort) is hanem más többnyire kissebb alkatrészek ha végleg bedobta az unalmast a fesszabájzód küld el és ránézek ha gondolod | |
© SPOILERES | 2010. jún. 28. 13:59 | Válasz | #475 |
amugy most vann nálam topi 500as atlantic szabájzója ebben a diódák jók a többit még nem mértem sajna nem volt rá időm de látom neked is ez van majd tájékoztatlak róla mi a hejzet vele sztem a jövő héten meglesz de akár ujat is lehet csinálni nem csak javitani az enyémben ill a törött motoromban is épp egy ijen csinált van és jól müxik | |
2010. jún. 28. 15:40 | Válasz | #476 | |
OK, Köszi! Akkor várakozó álláspontra teszem magam. "Nálunk" most talált potomi83 egy céget/Solvart Kft Tatabánya/ aki csinál/készit jobb,nagyobb hűtőbordás ilyen cuccokat! Potom 13eFt az eredeti 25eFt helyett! Csak a kábelvégeket kellett levágni és az eredeti csatlakozót kellett ráforrasztani. | |
© SPOILERES | 2010. jún. 28. 18:32 | Válasz | #477 |
mondjuk bele látni nem lehet ugyse mijen alkatrészekből van, azt rá lehet mondani hogy többet bir mint az eredeti és rak rá egy nagyobb hütőbordát de többnyire nem a nagy áramú diódák és soxor nem is a tirisztor megy ki belőle őszintén kb 3000ft az anyagköltsége ezeknek hacsak nem valaki egy komlett 3fázisú egyenirányitó hidat tesz bele mert az maga 2500ft de az se bir többet a különállo diodáknál csak ha abba elromlik egy akkor csere mind ha pedig a különálló diódásból kimegy egy darab akkor max 250ft anyag ár | |
2010. jún. 28. 21:34 | Válasz | #478 | |
Akkor még mindig érdemes/ebb megcsinálni (ha lehet) mint venni,csináltatni egy újat..
| |
© ansa | 2010. júl. 05. 09:23 | Válasz | #479 |
Üdv! Guszti! Megnézetm az öninditomat,és sajna a szénkefék jók.... Viszont az egyik oldalon ami van,bronzpersely,az ratyi,meg lehet,hogy a túloldalon lévő tűgörgő is,mert olyat csinál,hogy ha üresjáratban megforgattatom,akkot ha függölegesen tartom,megy gyönyörűen,viszont ha elfektetve,vízszintesen tartom,akkor lelassul,és morog,rág,szorul...Benn a helyén melegen már meg se forgatja mindig...Valami költségkímélő kúra?? |
© SPOJLERES | 2010. júl. 05. 10:05 | Válasz | #480 |
Hy ha cserélhető akkor lehet esztergálni hejette másikat Vagy ha nem cserélhető akkor a tengejátmérönél 1-1.5-2mm rel nagyobbra furod ha nem forog benne és ugy már lehet a tengej és a bronzpersej közé esztergálni egy másik persejt Lehetőség szerint vállasra Már csináltam ijet fiat ducato ventillátorába Aztán kis zsirzás és 1darabig jó lesz De volt már ojan lehetőség is hogy görgös csapágyat lehetet bele rakni persejekkel. A forgorész nem ér még bele az állórészbe? |
© ansa | 2010. júl. 05. 10:32 | Válasz | #481 |
Azt nem tudom...eléggé gázos már a hangja....amikor szét vettem,a kommutátor szép volt,nem látszott rajta semmi... vagy vegyek Keewaynél ujat?5400Ft lenne,nem annyira vészes...és akkor még mindig meg lehetne próbálni ezt felujitani | |
© SPOILERES | 2010. júl. 05. 10:48 | Válasz | #482 |
hááát én ujat vennék bele mármint a hejedbe dee költségkimélőt kérdeztél és ha van vkinek lehetősége megjavitani akár munkaidőben akkor hát goo ezek csak lehetőségek amiket már máskor is használtam de azok a motorok 30 ezer körül forogtak mármint az ára és egy próbát megért A TS MOTO ról tudsz vmi ujat érkezett e és mennyi lett az uj ára | |
© ansa | 2010. júl. 05. 12:59 | Válasz | #483 |
Sajnos gáz van,mert a TS Moto lefogyott,és már nem is lesz,hanem valamni uj lesz majd helyette,de egyelőre nem tom mennyiért,és mien... kösz a tanácsot,akkor veszek egy keewayt,csak nem lesz nagyon ratyi. | |
© SPOILERES | 2010. júl. 05. 13:50 | Válasz | #484 |
sztem nem rosz a keeway de azért a radarosom az megvan ugye csak logisztika gond volt hiába nem talicskás hozta:( nem baj legközelebb mikor is lesz a legközelebb mikor jön a haverod esetleg a környékre mert ha erre van akár nyiregyházára is át meek ha kell | |
© ansa | 2010. júl. 05. 14:10 | Válasz | #485 |
Hát ma még áztatja a golyóit,holnap elvileg jön a semmirekellő,aztán ha lesz rendelése,akkor a héten,szerda körül megy..ha nem,akkor meg jövő héten.A radar megvan persze,ugyhogy tudja vinni.
|
© SPOILERES | 2010. júl. 05. 14:17 | Válasz | #486 |
a héten délelőttös vagyok jövö héten éjszka vagyis a délutáni esti órákban elérhető vagyok csak előtte szoljon mikor érkezik kb köszike
| |
© ansa | 2010. júl. 05. 14:45 | Válasz | #487 |
ok,ha holnap beszéltem vele,hivlak!
|
© sunes20 | 2010. júl. 11. 20:19 | Válasz | #488 |
sziastok szerintetek paszolhat a keewaios régler a majestynkbe mivel hogy a motor az ugyan az ?Mivel hogy ma olyan szerencsém volt hogy fustcsovát huztam magam után és a végén elment a 30 A biszti szerencsére mert már tényleg a legvégén vettem észre hogy fustolok ,meg is ilyetem hogy mi ez a fust a ulés alol
|
© SPOJLERES | 2010. júl. 11. 20:27 | Válasz | #489 |
És már nézted mitől füstölt? Ha netán betennéd a kewayét akkor mérd ki a Generátor tekercsét nem e lett test zárlatos és ha teheted ugy kösd be először hogy max 20 amperes biztit rakj be sőt akár kibiztositékolhatod a 3fázist is idéglenesen 3x16A rel Sztem jonak kell lenni Ha a generátoruk teljesitménye közel egyforma Ha még a csatlakozás is passzol akkor nyert ügyed van De lehetőleg egy jo elektromosra bizd és ne pancserre |
2010. júl. 11. 20:28 | Válasz | #490 | |||
Mi a "régler"? Feszültség szabályzó? Ha igen, inkább Miskától rendelj, az gyári lesz, 5'000 ft körül ad egyet!
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2010. júl. 11. 20:30 | Válasz | #491 |
Igaza van tamásnak az uj se biztos hogy továb birja csak drágább Mennyi is Szóval kérdezd+ miskát szarvason | |
© sunes20 | 2010. júl. 11. 20:35 | Válasz | #492 |
hát a katalogusukba ugy látam ugyan az mind a mijénkben -ja persze a elfustoltet is meg akarnám javítani de még nem jutotam hozá metiletonketon hoz ugyhogy egyelore valami más után is érdeklodok | |
© sunes20 | 2010. júl. 11. 20:36 | Válasz | #493 |
az ujat néztem a yamahánál 120 euro brrrrrrrrrr
| |
© sunes20 | 2010. júl. 11. 20:39 | Válasz | #494 |
a generátortol három kábel jon de mivel szembe mérjem vagy talán egymásal hogy mi jon belole ? | |
© SPOJLERES | 2010. júl. 11. 20:50 | Válasz | #495 |
Egymás közt 3x ugyanaz de válto a testhez képest nem kell fesznek lenni és huzd le a reglert előtte Ja és ne dobd ki a rosszat javithato | |
© sunes20 | 2010. júl. 11. 22:27 | Válasz | #496 |
és egymás koszt meny nek kelene leni a feszkonak mert erre nem mértem rá
| |
© sunes20 | 2010. júl. 11. 22:28 | Válasz | #497 |
a oreg feszabályzot nem is tudom visza kotni mert totál zárlatos
| |
© SPOJLERES | 2010. júl. 12. 20:13 | Válasz | #498 |
A fázisok közt 3x 30 volt legalább terhelve, de több is lehet üresen a testhez képest semminek nem szabad lenni Szoval ha zárlatos a régi akko a diódák is kimentek De javithato az is | |
© SPOJLERES | 2010. júl. 12. 20:16 | Válasz | #499 |
Szia te is villanyreszelő vagy akko érthetsz hozzá 3 fázisu egyenirányitás van rajta azért kell test függetlennek lenni a tekercseknek Merre lax;-) |
|
|
|