Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Futóművel és gumival kapcsolatos kérdések
Futómű és Gumi

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


 © satyapapa2012. okt. 27. 17:35 | Válasz | #758 
Prima választás, a pirelli autóra, motorra.
06304373303-vagyok elérhetö

 © Wiking2012. okt. 27. 08:53 | Válasz | #757 

 © passat522012. okt. 27. 08:27 | Válasz | #756 
Nekem sajnos nem jön össze, Talán valaki majd belinkeli!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © Szomjas2012. okt. 27. 08:12 | Válasz | #755 
Ezt a címet belinkelné valaki? Köszi.
A maja klub német nagykövete. ;)

 © passat522012. okt. 26. 21:28 | Válasz | #754 
Ismerem a márkát mert elől az volt rajta mikor megvettem! 24 ezret mentem vele és még viszonylag jó volt a futófelülete de mivel itt Ausztriában nem illik kopott gumikkal járni ezért a nyáron ledobtam és ugyan ezt tettem fel elől.
Az első gumit akkor 78 euróért vettem, de most találtam egy Német céget ahol lényegesen olcsbb! A hátsó gumi amit veszek rá jelenleg 49 euróba kerül!


http://www.reifenshop.at/de/TyreSize/List/Moto/150-70-D13/0/False/False/none?TyreWidth=150.00&TyreCrossSection=70.00&TyreDiameter=13&SelectedTyreOption=None&ConstructionType=D&Page=1&ListTyreBySize.TyreListSort=&TyreManufacturerFilterKey=109
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

Mosquito2012. okt. 26. 21:09 | Válasz | #753 
Amíg az Apriliám volt nem nagyon foglalkoztatott milyen gumi van a gépen. Mikor megvettem a Burgit akkor már nagyon nem volt mindegy mi volt rajta,majd milyen gumi kerül majd rá.

Passat.
Az egy nagyon jó gumi! Egy a "bibi" van vele, hamar kopik. De tapad mint a zállat! :)

 © passat522012. okt. 26. 20:47 | Válasz | #752 
Nem jött össze a link beillesztése. Pirelli diabolo scootert fogok tavasszal feltenni a motorra.
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © passat522012. okt. 26. 20:40 | Válasz | #751 
Én úgy vagyok vele, hogy végre elkopott a Brigstone gumim! 4 évet szenvedtem vele. sem esőben sem hideg aszfalton nem tapadt rendesen, és olyankor úgy mentem vele mint aki karót nyelt! :)
26 ezret mentem vele és nem tudom, hogy az előző tulaj mikor tette fel.
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

tamas2012. okt. 26. 19:40 | Válasz | #750 
Az ideális gumiabroncs:
Soha nem kopik el, ellenben tökéletesen tapad. Nincs gördülő ellenállása, emellett zajmentes. Ja és adják ingyen, de azonnal!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Kiss Róbert2012. okt. 26. 19:37 | Válasz | #749 
Nekem nagyon tetszet és nem volt rá panaszom,csak az hogy gyorsan kopik!!!

 © satyapapa2012. okt. 26. 18:45 | Válasz | #748 
Hát az is super,de vigyázz vele.Szereti a kavicsot begyüjteni
06304373303-vagyok elérhetö

Bertalan Tibor2012. okt. 26. 18:00 | Válasz | #747 
Nekem jövő héten teszik fel előre hátra a heidenau K58 kiváncsi vagyok milyen lesz ( eddig spóroltam rá )

oborzilió2012. okt. 25. 20:10 | Válasz | #746 
hát minden nézőpont kérdése

 © satyapapa2012. okt. 25. 20:05 | Válasz | #745 
Az utolsó hely nagyban függ attol hogy kikböl áll a lista.Más listán az itteni utolsó akár elsö is lehet..Nem???
06304373303-vagyok elérhetö

oborzilió2012. okt. 25. 20:02 | Válasz | #744 
VALAKINEK UTOLSÓNAK IS KELL LENNI

 © satyapapa2012. okt. 25. 19:11 | Válasz | #743 
Nos megtettem erös 160km-t a heidenau K62 gumival,nyirkos párás aszfalton..Véleményem: jól tapad és meglehetösen jol lassitható,még erös kanyardöntés esetén is eléggé megbizható,de csak eggyiven.:
Hátrány-az erös bordázat miatt enyhe rezonanciát okozhat,sok kavicsot tud a gumi felszedni,ami bizony nem elöny,,,
Elsösorban rossz utviszonyok közt közlekedöknek javaslom.A nagy sebességet ugyan birja, de nem jó érzés.
Az eddig használt gumik rangsora nálam.
1-pirelli
2-michelin
3-metzeler,,-mitas
4-Heidenau
5-bridgestone
6-Vee ruber
7-continentál
06304373303-vagyok elérhetö

oborzilió2012. okt. 23. 20:35 | Válasz | #742 
Azért csak óvatosan próbálgasd,sok sok örömteli kilométert hozzá.

 © satyapapa2012. okt. 23. 20:17 | Válasz | #741 
Heidenau k62 gumi tegnap fellkerült a gépemre ,hátra,Nagyon jól tapad, kissé zajos, és érezhetö a gördülés az erös bordázottság miatt,,További dolgok majd kiderülnek.
06304373303-vagyok elérhetö

 © Kiss Róbert2012. okt. 05. 21:41 | Válasz | #740 
Inkább kihagyom a téli motorozást!! 40e 2 db gumiért? Talán van ócsóbb is!!

Rainbow2012. okt. 04. 22:32 | Válasz | #739 
Alig találtam motorra téli gumit a neten, de vannak. pld:
http://robogoalkatresz.odormotor.hu/alkatresz/Heidenau_RobogO_130_70-12_K66_LT_TL_Heidenau_teligumi.php
A véletlen lehetetlen!

 © satyapapa2012. okt. 03. 19:24 | Válasz | #738 
Mostmár mindegy .Ha megvetted hát használd,de légyszives legyél vele óvatos,,,Viszont hátra semmi esetre tegyél ilyen márkát..Hiszen tudod,a robogónál,nagy a rugózatlan tömeg a hátsó futómünél, igy fokozottan elöfordulhat hogy oldalra kitör a gumi..És ember legyen a talpán aki azt megfogja.Nem érdemes rizikózni ,föleg nem 2-3ezer pénzér..
Higyél nekünk, mi is néhányan belecsokoltunk ebbe a gumiba,,,és tapasztalatból irjuk róla a mondanivalót.Többet közt én is.Nekem sem volt fent sokáig.
06304373303-vagyok elérhetö

 © Katona zsolt2012. okt. 03. 19:19 | Válasz | #737 
A múltkor említettem, hogy a két michelin felrakva 21e ft.Jó üzletet csináltál gyengébb minőséget vettél drágábban.
katona Zsolt

TopJoe2012. okt. 03. 17:55 | Válasz | #736 
Szlovakiabol Dunlop futardijjal egyutt 10 ezer volt ragad mint a fene es meg esovezeto is van benne.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

Fáy Tibor2012. okt. 03. 17:35 | Válasz | #735 
Bocsi, de én 400 km után úgy dobdam el a Contit, hogy szerintem még most se esett le.Metzelerrel járok esőben,hóban /ez nem túlzás/a Conti sehol sincs.Soha többé nem tetetek fel olyat.Halálfélelem.
Tyti

oborzilió2012. okt. 03. 07:43 | Válasz | #734 
A Michelin drágább lett volna,én ezt egy helyi gumistól rendeltem ő is tette fel 12000 volt felrakással eggyütt.

 © Katona zsolt2012. okt. 03. 07:25 | Válasz | #733 
Hát az olcsóságáról sem beszélhetünk, hiszen drágább volt mint egy jó michelin gumi.
katona Zsolt

oborzilió2012. okt. 03. 06:45 | Válasz | #732 
Csak az első gumi lett cserélve,a hátsón maradt a Michelin,ami még szinte új.Elől is az volt,de életveszélyesen kőrbe repedezve minden másnap leeresztett,esőben,abszolút,használhatatlan.Sürgős és olcsó csere kellett,ahhoz képest,nem rossz ez a gumi,persze az idő mindent megmutat.

 © CsabaB2012. okt. 03. 00:01 | Válasz | #731 
Érdekes ez a repedezés, a Conti monti gumijaira is jellemző, de úgyis bírják a strapát.

tamas2012. okt. 02. 22:47 | Válasz | #730 
Gratulálni azt nem fogok...
Amire figyelj:
- Hidegen nem tapad, kanyarvadászatra ilyen esetekben teljes mértékben alkalmatlan.
- Figyeld a gumik mintája közötti részt, a minták tövében fog elkezdeni kirepedezni ha a Tied is ugyan olyan szar mint az enyém volt. Olyan mintha legalább 20 éve a motoron lenne.
- Nagyon figyeld a hátsó gumit, előszeretettel kezd el kagylósra kopni annak ellenére hogy a lengéscsillapítóid tökéletes teljesítményt nyújtanak.
- A számlát amit a gumistól kaptál feltétlenül őrizd meg! Ha nem adott, kérj.

Az én tanácsom: használd de ne bízz bennük!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2012. okt. 02. 18:33 | Válasz | #729 
JÉ,,!!!!
06304373303-vagyok elérhetö

oborzilió2012. okt. 02. 18:18 | Válasz | #728 
Urak, Continental esőben is kipróbálva,minden tuti.(idáig)

Ga-Bika2012. szept. 18. 21:23 | Válasz | #727 
ja, azt elfelejtettem leírni, hogy kis alkudozással a kereskedőnél, 24e volt a 2db gumi. Alig több mint a konti. Azért a különbség nagyobb mint az a 3ezer ft.

Ga-Bika2012. szept. 18. 21:13 | Válasz | #726 
Pár hete vettem előre és hátra, minta párban, metzeler gumikat. Egész megváltozott a motorom viselkedése, brutál jól tapad a kanyarokban, és a kormány berázás is megszünt. Lehet hogy a tapadásért cserébe gyorsabban kopik, de a minőségi gumik, élménnyé teszik a motorozást.

tamas2012. szept. 18. 16:22 | Válasz | #725 
Hát Attila ha megrendelted, mond vissza. Inkább az árán bujkál mint azzal a guminak nevezett szarral. Tudod mi az egyetlen jó tulajdonsága? Az hogy nem csörög a felni mikor odébbtolod a motort.

Ha veszed a fáradtságot és beleolvasol a gagyi v. ebbe a topicba, találsz bővebb magyarázatot és talán legközelebb hamarabb kérdezel mint cselekszel...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Katona zsolt2012. szept. 18. 16:00 | Válasz | #724 
ok
katona Zsolt

oborzilió2012. szept. 18. 15:54 | Válasz | #723 
Majd szombaton,megsasolom

 © Katona zsolt2012. szept. 18. 15:49 | Válasz | #722 
Jó a continentál gumi nekem is az volt fent, most michelin power pure van fent ezen is van középen vízvető, jól tapad, és a kettő volt 21e felrakva
katona Zsolt

oborzilió2012. szept. 18. 15:22 | Válasz | #721 
Megpróbálom,bár eddig egy michelin volt fenn , élet veszélyes volt a vizes úton a continentalban van víz elvezető nut.

 © satyapapa2012. szept. 18. 15:11 | Válasz | #720 
Hát akkor tök mindegy .Vigyázz vele,,hüvös ,nyirkos idöben ovatosan.
06304373303-vagyok elérhetö

oborzilió2012. szept. 18. 15:07 | Válasz | #719 
Mostmár kénytelen leszek ..megrendeltem

 © satyapapa2012. szept. 18. 15:03 | Válasz | #718 
Ha visszaolvasol találsz róla böven irást.
Nekem volt ,és utáltam,,igaz hogy nemkopik,de nem is tapad ,,csak porszáraz betonon.
ÉN mégegyszer nem vennék,igy nem is ajánlom.
Lehet hogy autóre jó de robogóra pocsék(volt).Le is szedettem 2ezer km után.Fujj Fujj-
-
Persze van aki esküszik rá,( mint mindig)de inkább ne próbáld ki.
06304373303-vagyok elérhetö

oborzilió2012. szept. 18. 14:57 | Válasz | #717 
Mi a véleményetek a continental gumiról?A gumis 11500-ból rá is teszi.

 © satyapapa2012. szept. 02. 14:05 | Válasz | #716 
Csak azért hogy a téli!! heidenau mennyire kopik....-nyáron,!!De a nyári nagy meleg nem vált elönyére,,,-Ujjonnan vettem a 250majára, a hátsó gumi 9ezret ment, az elsö 11ezret,de nagyon kagylós volt már a végén,,pedig teljesen fellet ujjitva az elsö teló,,,amig jó volt a felület addig viszont primán tapadt,Kissé zajos volt a pirellihez képest...Az öszi nyirkos idöben is nagyon jól viselkedett,sajna én hóban,latyakban nemnagyon próbáltam igy nemtudom ilyen körülmények közt mennyire jó .
Valoszinüleg én keményebben használtam a gépet,és a sok városi használat miatt más az igénybevétel..No meg a 12colos kerék is
06304373303-vagyok elérhetö

 © jasa2012. szept. 02. 13:34 | Válasz | #715 
Csak azért, hogy mennyire kopik a nyári Heidenau: az ezüst burgin azzal mentem 3 éven át kb. 30 ekm-t, a hátsóval meg majd 40-et. És nem lett tükörsíma, csak pikkelyesedett a mintázat. No comment.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © Kiss Róbert2012. szept. 02. 10:37 | Válasz | #714 
A heidenaunak a nyári gumija is puha de jól fog! Viszont kopik nagyon, a téli nagyon jol fog mindig ,azirc-nek is van téli gumija de azt nem használtam,álitólag jo az is!!!

 © Wiking2012. szept. 01. 21:26 | Válasz | #713 
Mivel nekem sem volt pénzem másik gumit venni, én ezt használtam egész nyáron...nem mentem idén túl sokat ugyan a paripával, de nem vettem észre rajta nagyon jelentősebb kopást. Nagyon jól tapad kanyarban és minden más pozícióban is. Az első kerék miett nem meremm csak jobban bedönteni a masinát, nah meg lehetséges, hogy akkor már leérne a sztender nyitó rúdja...Eddig csak és kizárólag pozitív tapasztalatom van vele.. Amúgy Vaterán vettem 8000ft-ért postával együtt. Használt gumi volt, de max pár 100km-t futhatott, még rajta voltak a "szőrök".

 © Wiking2012. szept. 01. 21:22 | Válasz | #712 
Ezt tanusíthatom! Elöl nem volt tavaly téligumim, és nagyon könnyen megcsúszott így a motor eleje...elég volt csak hozzá érni a fékkarhoz, vagy kicsit erősebben kanyarodni. És itt messze nem a száraz úton való erősebb kanyarodásra gondolok. Aki teheti az inkább használjon autót vagy tömegközlekedést, de ha nagyon muszály motorozni, akkor csakis megfelelő gumikkal! Télen nagyon kiszámíthatatlanok az utak, és ha belefut az ember egy csúszos szakaszba, akkor nagyon nagy meglepetések érik...és sajnos nem pozitívan.December 24.én lemotoroztam a városkánk túlsó végén lévő Tesco-ba és ha hiszitek ha nem, egész úton nem történt semmi, sem oda sem vissza. Viszont mielőtt hazaártem volna kb 100m-re a házunktol a leejtőnek fölfele jövet egyszercsak kifordult alólam a motor (10-15km/h sebességnél) kanyarodás közben.Összetört az orridomom és pár karcolás lett itt ott a jobb oldalán a motornak, de más baja nem lett sem neki, sem nekem. Lefele ugyan ezen az úton mentem kb 3/4 órával előte, és észre sem vettem, hogy jeges lenne az út...Szóval ha nagyon muszály csak akkor motorozzunk télen és rendkívül körültekintően és óvatosan. Egy apró pici hiba és máris a fölön találhatjuk magunkat, ha pedig mögöttünk jön valami, akkor nembiztos, hogy az meg fog tudni állni időben. Bevallom sokszor féltem a városban amikor jött mögöttem egy autó...hogy vajon mikor fog belémcsúszni vagy elsodorni...Főleg ha valóban jeges csúszos volt összefüggően az útfelület.

Bertalan Tibor2012. szept. 01. 21:19 | Válasz | #711 
Fiúk, köszi, mindenben egyetértek veletek a pénzt is kigazdálkodom valahogy a dilemmám igazából az hogy ez a H. K66LT nyárra túl bordázott, olyan mint egy terepgumi.

tamas2012. szept. 01. 20:42 | Válasz | #710 
Ezért írtam én is hogy Tibi stílusa nem gumigyilkos, megéri a befektetés. Az élet mindig drágább.

Kegyetlenül, cinikusan, talán sértőnek hangzik, és bár teljes mértékben tisztában vagyok a helyzeteddel Berci, de ha nem telik megfelelő, téli körülményeknek megfelelő gumira, akkor ne motorozz! Tudom hogy rá vagy kényszerülve, de egy nyári gumi szart nem ér hóban. Ezt nagyon komolyan vedd!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2012. szept. 01. 20:15 | Válasz | #709 
A Tamás mondja.
Én is a heidenaut javaslom vizre,sárra őszre-télre.
Ne rizikozz ráadásul árba is minimális a különbség.
A heidenau lehet hogy nyáron kissé jobban kopik,de az egyéb jó tulajdonsága miatt rossz idöben-uton elönyösebb.Verseny tempoban meg ugysem használod Tibikém
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2012. szept. 01. 19:39 | Válasz | #708 
Ahogy Te motorozol, az Neked tökéletes. Ha pedig télen is kell, akkor ne spórolj a testi épséged kontójára! A téli gumi jó nyárra, de fordítva ez nem igaz!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Bertalan Tibor2012. szept. 01. 18:23 | Válasz | #707 
Tamás,szivem szerint én is azt vennék de a pénztárcám nem dijazza, azonkivül olyannal kell megbarátkoznom ami egész évben jó. A K66LT kimondottan téli.

 © Wiking2012. szept. 01. 17:45 | Válasz | #706 
Heidenau K66LT Kipróbáltam, nagyon jó!

tamas2012. szept. 01. 12:40 | Válasz | #705 
Télire Heidenau!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Bertalan Tibor2012. szept. 01. 09:20 | Válasz | #704 
IRC 130,70,12 MB99 valakinek volt már ilyen?
Véleményeket szeretnék kérni, főleg őszi - téli használatról. S. O. S. köszi

trans852012. aug. 22. 21:09 | Válasz | #703 
Előzményeket sajnos nem tudom, most cseréltem először hátul fékbetétet. de egyből látszozz hogy valami nem jó. Ez öntvény vagy alu lehet? Vajon fel lehet tölteni az eltűnt részt?

TopJoe2012. aug. 22. 17:10 | Válasz | #702 
Ha ez uszo feknyerges akkor lehet a ket tengely hibaja is amin " eluszik" a nyereg. Munkahenger erosen nyomja neki a betetet a tarcsanak. ott nem gorbul ellenoldalon viszont esetleg logasa lehet es kophat igy feloldalasan.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

Feco2012. aug. 22. 16:16 | Válasz | #701 
Akkor csinálhat ilyent ha eltörik a tárcsa...
Motor után,első a család legyen!

trans852012. aug. 21. 22:19 | Válasz | #700 
A dugattyú párhuzamos a tárcsával a másik oldala van valamiért ferdén, átnéztem ma tünetesen, repedés, kopás nyomokat nem találtam igazi rejtély hogyan görbülhetett az el.

TopJoe2012. aug. 21. 19:20 | Válasz | #699 
Szerintem tedd vissza a feknyerget a helyere betetek nelkul, hogy jol lass aztan nezd meg, hogy a munkahenger dugattyuja es az ellenoldal parhuzamos-e a fektarcsaval. Egybol latod mi a gorbe.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

Feco2012. aug. 21. 19:07 | Válasz | #698 
Nézném én de a képen nem nagyon látom! talán egy jóképű reszelő és egy pontos derékszög is megteszi...
Motor után,első a család legyen!

trans852012. aug. 21. 08:57 | Válasz | #697 
Nem kopás, mivel az elhajolt részen látom az eredeti aranyszínű festést. Repedést sem véltem felfedezni.

tamas2012. aug. 20. 18:30 | Válasz | #696 
Az el lenne görbülve? Nem kopás amit a képeken látunk?
Szerintem oda fekszik fel a betét, de tényleg jó lenne ha megnéznéd! Én erre a képre gondolok:Itt ni!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2012. aug. 20. 17:51 | Válasz | #695 
Visszagörbíteni semmi esetre sem!Talán megvizsgálnám nincs-e repedés...
Motor után,első a család legyen!

tamas2012. aug. 20. 17:17 | Válasz | #694 
Én leszerelném a féknyerget és marógépen síkba húzatnám. A dugattyúk járnak annyit hogy kompenzáljanak (szemre) 2-3 millimétert.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

trans852012. aug. 20. 15:47 | Válasz | #693 
Ma megvolt a tesztutam, semmi gond nincs a frissen összerakott blokkal, de kicseréltem a hátsó fékbetéteket is sajnálattal vettem észre hogy csak a tárcsám felső felén fog, szétszedtem újra akkor látom hogy ami fékdugattyúval szemben van fékbetéttámasz, vagy meghajlott vagy nem tudom mi történt vele de szerintem nem így kellene állnia, megnéztem a kicserélt betéteket azok is ferdén koptak le, feltettem 3 képet erről hogy érthető legyen.
Link: http://kepfeltoltes.hu/120820/20120820394_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120820/20120820395_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120820/20120820396_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ezzel mit lehet kezdeni csere, vagy javítható?

 © xyzsolt2012. aug. 14. 15:06 | Válasz | #692 
..nem "rác"...SRÁC!:D:-)

 © xyzsolt2012. aug. 14. 15:05 | Válasz | #691 
Van Szarvason egy rác. Lehet jelezték már a fórumokon, ha igen,bocs. Képesmotoron is hirdet, postáz is. Miska a neve, namost még életünkben nem láttunk annyi cuccot - majához is... -, ami neki van...telefonszáma a srácnak: 0620-335-9125 (Ha már kaptad, bocs. Kicsit elfoglalt vagyk, most estem be a fórumra!) Üdv! XyZsolt

mazsoo2012. aug. 14. 00:23 | Válasz | #690 
:) en is azota hallom a mocit amiota megtoldottam a plexit.

meszizs2012. aug. 13. 22:17 | Válasz | #689 
Ez már MIX!
Az oldalkocsis változata az jöhetne, mert máris az egész család tudna gurigázni!
1996-os Majesty 250

 © juhász béla2012. aug. 13. 22:13 | Válasz | #688 
Ez még vasból van Zsolti.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

 © juhász béla2012. aug. 13. 22:12 | Válasz | #687 
Tudnám ajánlani http://dayerses.com/heinkel-tourist.html
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

meszizs2012. aug. 13. 22:07 | Válasz | #686 
Ott is lehet hallani.
Előbb utóbb kiderítem, vagy eladom és veszek egy nagyobbat, csak még azt nem tudom, hogy mit?
1996-os Majesty 250

meszizs2012. aug. 13. 22:06 | Válasz | #685 
Dobfék!
1996-os Majesty 250

Ga-Bika2012. aug. 13. 21:41 | Válasz | #684 
Az még nem tárcsafékes , ugye?

tamas2012. aug. 13. 18:44 | Válasz | #683 
Érdekes dolog ez amit írsz. A menetszél meggátolta hogy hallj olyan dolgokat amik egyébként ott vannak és ilyenkor ezek előjönnek. Garázssor mellett, szalagkorlátnál hallgatózz még.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2012. aug. 13. 18:07 | Válasz | #682 
Ha már futómű!
Nemrég vagy talán a plexi magasítás óta hallok olyan hangokat a motorom /1996-os YP250/ jobb hátsó része felől, mintha egy üvegbe beleraknának jó sok csavart, anyát és azt ráznák.
Álló helyzetben megrázta mindent, de nincs hang.
Csak menet közben és csak a jobb oldalról és akkor amikor Ő akarja!
1996-os Majesty 250

meszizs2012. aug. 13. 18:04 | Válasz | #681 
Köszi, mert az enyém is búg, főleg amióta megemeltem a plexit és nincs szélzaj, azóta idegesít is ez a zörej!
Én is cserélek!
1996-os Majesty 250

mazsoo2012. aug. 13. 16:38 | Válasz | #680 
Elso kerek csapagyakat es szimmeringeket csereltem ma a motoron (2001 yp250). Bugott 40km/h folott az elso kerek de erezni nem lehetett semmit sem. Miutan kiutottem mindkettot a bal oldali olyan mintha szarazon futna. A szimmering atengedhette a vizet es a csapagy serult.
Refenecianak irom le:
csapagyak: 6302 RS
szimmeringek: CR 22x42x7.

meszizs2012. aug. 13. 10:19 | Válasz | #679 
Keress ismerőst a Gépgyárban, ott állítólag van gumis/sütő/ műhely is!
De jó múltkor amikor a Goldba kellett volna akkor kerestem rá a Google-n és Kaposváron talán a Füredi utcában is van ilyen cég akik szilenteket gyártanak és szerelnek/sütnek/ be!
1996-os Majesty 250

trans852012. aug. 13. 10:04 | Válasz | #678 
Megkérdeztem, szilentet külön nem lehet kapni, csak egybe az egész kutyacsontot, 25000 Ft az ára

 © Kiss Róbert2012. aug. 12. 19:52 | Válasz | #677 
Ha jóé emléxem nekem tavaj 10000 ft-ot mondott, pesten megcsinálják teli szilentesre 3-4e ft-ért! De jobban fog rázkódni a motor!!! Keményebb lessz a szilent!

tamas2012. aug. 12. 19:21 | Válasz | #676 
Szerintem ne csináltasd, nem kapod meg azt a rugalmasságot amit a gyári biztosít. Ez csillapít, merevít, minden ezen nyugszik a stabilitást illetően. Az egész motor úttartása meg fog változni. Miskát kérdezd meg mennyiért adna egy ilyet postára Neked.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Szomjas2012. aug. 12. 18:57 | Válasz | #675 
Trans85 valamelyik közeli városban biztos tudnak ilyent csinálni a gumisok. Nekem is kell majd csináltatnom,mert rossz lett a régi,de volt tartalékom. Esetleg a Keeway-eseket még meglehet kérdezni vagy a szarvasi Miskát!
A maja klub német nagykövete. ;)

tamas2012. aug. 12. 17:15 | Válasz | #674 
Nekem messze nem ment el annyit. Kb. 10'000km-t mentem vele.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

trans852012. aug. 12. 14:20 | Válasz | #673 
Van a Majába a blokkot tartó, kutyacsont forma, mindkét oldalán gumi szilenttel rendelkező alkatrész, a pontos nevét nem tudom. Sajna tönkrementek a gumik. Hol tudok ilyet beszerezni?

Sanci2012. aug. 10. 10:37 | Válasz | #672 
A ma reggeli defekt után kaptam észbe a nagy csodálkozás (és kis mérgelődés) után.
Tapasztalat:
A hátsó IRC gumi, normál használat mellett 16000 km után elérte a kopás jelzőt, azaz cserélni kellene!
A nagy csodálkozás annak szólt, hogy kicsit többet vártam futás teljesítményben(legalább 20000km-t) a gumitól. De hát ez ennyi! az első IRC gumin még van 3,5mm. (együtt cseréltem az első hátsót). Tapadásra nem volt panasz a 1,5év alatt esőben, hidegben, jó időben. Talán a hideget jobban tolerálja mint az esőt.
Ha egység van, nincs kétség!

 © Wiking2012. aug. 07. 22:17 | Válasz | #671 
Én nemrég építettem át a masinám....Nem kis meló! Nekiindulásnak teljesen le kell bontani minden burkolatot a motorról. Ki kell cserélni a kormányt, és a burkolatát, tehát ebböl kell másik, kell hátsó főfékhenger, hátsófékcső, hátsó féknyereg, tárcsás felni tárcsával, merevítőkeret, kipufogódob, és vágül a kihajtótengely. nekem kb 1,5 nap munka ment rá... Ha mindenképpen neki akarsz állni akkor azt ajánlom, hogy vagy egy működő hátsófékrendszert bonts szét és rakd át, vagy ha csak bontottan tudsz venni( ami már hosszabb ideje szét van szedve) akkor a főfékhengerbe vegyél felújító szettet a fékcsövet meg alaposan fújd ki levegővel, ne maradjon benne semmien szennyeződés.

 © xyzsolt2012. aug. 07. 15:39 | Válasz | #670 
Nem félünk a nagy melótól, a motorunk!:-)De gyűjtök...

 © xyzsolt2012. aug. 07. 15:38 | Válasz | #669 
Van benne igazság. 250-s maja első kereke 1,7 bar-on "életveszély", a hátsó meg olyan 2,2-őn olyan szépen dönthető..:) (Bevallom, ha nics senki ahol megyek, vagy csak min 30-50 méterre, akkor útszéltől-felezőig, természetesen csak a kis szürke egereket kerülgetem...:D)

meszizs2012. aug. 07. 13:55 | Válasz | #668 
Az enyém 96-os.
Ezen már én is agyaltam, sok munka és drága az alkatrész. Így maradok a dob mellett vagy egyszer veszek egy tárcsás donort.
1996-os Majesty 250

 © Szomjas2012. aug. 07. 13:51 | Válasz | #667 
Szia! Meglehet csinálni,de nem lesz olcsó. Ha olyanra akarod,mint a 2000-eseké,akkor kell szerezni pár alkatrészt:segédváz,kipufogó,hátsókerék tengelye,féknyereg, főfékhenger,fékcső...
A maja klub német nagykövete. ;)

 © xyzsolt2012. aug. 07. 12:48 | Válasz | #666 
Sziasztok! '97-es, 250-es maja hátsó kerekét tárcsafékesre átszerelni?:) Felnicserével, természetesen....vélemény? Vagy ne kombináljak, üljek a motorra és motorozzak, minden jó, ahogy van:) XyZsolt

tamas2012. júl. 25. 17:38 | Válasz | #665 
Ja...
De láttam már rajta, csak a km. órát meg kell szokni. De nagy az...
A T-MAX is csak 140-essel van szerelve. Tolni is kell azt a gumit az úton valaminek...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

trans852012. júl. 25. 14:07 | Válasz | #664 
Látom a gyári méret a 250 Majákon 110-es. Nekem 120-as van jelenleg rajt. De van elfekvőbe 130széles, nagyon durva lenne az elöl?

meszizs2012. máj. 29. 21:32 | Válasz | #663 
Nem vitázok, mert igazi összehasonlítási alapom nincs, de!
Goldon a gyári gumik vannak és számomra furcsa volt, hogy kanyarokban mintha "kenődött, táncolt" volna a motor. Aztán a barátok felhívták a figyelmemet a megfelelő, illetve egy kicsivel magasabb guminyomásra. Most felnyomtam, had ne hazudjak 2,8-3 Bar-ra és tegnap szépen muzsikált még 160-nál is!

Tehát összegezve én is az alacsonyabb gumi pártján vagyok, mert szerintem a nagy, ballonos gumi talán több tekeredést enged a kanyarban! Viszont talán jó ívelt, hogy minél nagyobb felületen tudjon tapadni a kanyarban!

Balesetmenteset és tapadjon az aszfalt!
1996-os Majesty 250

 © passat522012. máj. 29. 20:48 | Válasz | #662 
Én Ausztriában vettem Pirelli diabolot! Olcsóbban mint idehaza kaptam volna! Nem is értem hogyan van ez?? ))) Nálunk a kereskedők mindenkit csak le húznak! :)
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

TopJoe2012. máj. 29. 20:26 | Válasz | #661 
No en eppen ma szereltettem fel hatra egy 140/60/13-as dunlop gt 301-es gumit. Eg es fold a ket gumi kozotti kulombseg a szelesebb-laposabb javara. Mint ha sinen menne es nagyon stabil kanyarban. + mindket kereket kicentiroztak 0-ra.
A gumit szlovakiabol rendeltem. 5 ezerrel volt olcsobb mint itthon nemely kereskedonel.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © satyapapa2012. máj. 27. 20:13 | Válasz | #660 
Én nem javaslom az alacsonyabb gumit.Több a hátránya mint az elönye,,,,(autónál is).
Igazi elönye csak sztrádán van,nagysebességnél.
A motor kanyarodás közben ugye bedöl,,a kisseb magasság miatt ,kevesebb a tapadó-fellfekvö felület,könnyebben kicsuszhat oldalra,,ezek ugyan csak miliméterek,de komolyan kell venni.Motoron mindenképpen.
06304373303-vagyok elérhetö

 © passat522012. máj. 27. 20:02 | Válasz | #659 
Kösz! Az, hogy alacsonyabb lenne tőle a motor csak előnyömre válna. A sebesség csökkenés minimális lenne szerintem és ezt az erő pótolná. Viszont a kanyar stabilitást nem értem. Rosszabb vagy jobb mint a magasabb gumi?
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában


Első ... 2 3 4 [5] 6 7 8 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől