|
|
|
© satyapapa | 2012. okt. 27. 17:35 | Válasz | #758 | ||
Prima választás, a pirelli autóra, motorra.
| |||
| |||
© Wiking | 2012. okt. 27. 08:53 | Válasz | #757 |
© passat52 | 2012. okt. 27. 08:27 | Válasz | #756 | ||
Nekem sajnos nem jön össze, Talán valaki majd belinkeli!
| |||
| |||
© Szomjas | 2012. okt. 27. 08:12 | Válasz | #755 | ||
Ezt a címet belinkelné valaki? Köszi.
| |||
| |||
© passat52 | 2012. okt. 26. 21:28 | Válasz | #754 | ||
Ismerem a márkát mert elől az volt rajta mikor megvettem! 24 ezret mentem vele és még viszonylag jó volt a futófelülete de mivel itt Ausztriában nem illik kopott gumikkal járni ezért a nyáron ledobtam és ugyan ezt tettem fel elől. Az első gumit akkor 78 euróért vettem, de most találtam egy Német céget ahol lényegesen olcsbb! A hátsó gumi amit veszek rá jelenleg 49 euróba kerül! http://www.reifenshop.at/de/TyreSize/List/Moto/150-70-D13/0/False/False/none?TyreWidth=150.00&TyreCrossSection=70.00&TyreDiameter=13&SelectedTyreOption=None&ConstructionType=D&Page=1&ListTyreBySize.TyreListSort=&TyreManufacturerFilterKey=109 | |||
| |||
2012. okt. 26. 21:09 | Válasz | #753 | |
Amíg az Apriliám volt nem nagyon foglalkoztatott milyen gumi van a gépen. Mikor megvettem a Burgit akkor már nagyon nem volt mindegy mi volt rajta,majd milyen gumi kerül majd rá. Passat. Az egy nagyon jó gumi! Egy a "bibi" van vele, hamar kopik. De tapad mint a zállat! :) |
© passat52 | 2012. okt. 26. 20:47 | Válasz | #752 | ||
Nem jött össze a link beillesztése. Pirelli diabolo scootert fogok tavasszal feltenni a motorra.
| |||
|
© passat52 | 2012. okt. 26. 20:40 | Válasz | #751 | ||
Én úgy vagyok vele, hogy végre elkopott a Brigstone gumim! 4 évet szenvedtem vele. sem esőben sem hideg aszfalton nem tapadt rendesen, és olyankor úgy mentem vele mint aki karót nyelt! :) 26 ezret mentem vele és nem tudom, hogy az előző tulaj mikor tette fel. | |||
| |||
2012. okt. 26. 19:40 | Válasz | #750 | |||
Az ideális gumiabroncs: Soha nem kopik el, ellenben tökéletesen tapad. Nincs gördülő ellenállása, emellett zajmentes. Ja és adják ingyen, de azonnal! | |||
|
© Kiss Róbert | 2012. okt. 26. 19:37 | Válasz | #749 |
Nekem nagyon tetszet és nem volt rá panaszom,csak az hogy gyorsan kopik!!!
| |
© satyapapa | 2012. okt. 26. 18:45 | Válasz | #748 | ||
Hát az is super,de vigyázz vele.Szereti a kavicsot begyüjteni
| |||
|
2012. okt. 26. 18:00 | Válasz | #747 | |
Nekem jövő héten teszik fel előre hátra a heidenau K58 kiváncsi vagyok milyen lesz ( eddig spóroltam rá )
|
2012. okt. 25. 20:10 | Válasz | #746 | |
hát minden nézőpont kérdése
|
© satyapapa | 2012. okt. 25. 20:05 | Válasz | #745 | ||
Az utolsó hely nagyban függ attol hogy kikböl áll a lista.Más listán az itteni utolsó akár elsö is lehet..Nem???
| |||
| |||
2012. okt. 25. 20:02 | Válasz | #744 | |
VALAKINEK UTOLSÓNAK IS KELL LENNI
|
© satyapapa | 2012. okt. 25. 19:11 | Válasz | #743 | ||
Nos megtettem erös 160km-t a heidenau K62 gumival,nyirkos párás aszfalton..Véleményem: jól tapad és meglehetösen jol lassitható,még erös kanyardöntés esetén is eléggé megbizható,de csak eggyiven.: Hátrány-az erös bordázat miatt enyhe rezonanciát okozhat,sok kavicsot tud a gumi felszedni,ami bizony nem elöny,,, Elsösorban rossz utviszonyok közt közlekedöknek javaslom.A nagy sebességet ugyan birja, de nem jó érzés. Az eddig használt gumik rangsora nálam. 1-pirelli 2-michelin 3-metzeler,,-mitas 4-Heidenau 5-bridgestone 6-Vee ruber 7-continentál | |||
|
2012. okt. 23. 20:35 | Válasz | #742 | |
Azért csak óvatosan próbálgasd,sok sok örömteli kilométert hozzá.
|
© satyapapa | 2012. okt. 23. 20:17 | Válasz | #741 | ||
Heidenau k62 gumi tegnap fellkerült a gépemre ,hátra,Nagyon jól tapad, kissé zajos, és érezhetö a gördülés az erös bordázottság miatt,,További dolgok majd kiderülnek.
| |||
|
© Kiss Róbert | 2012. okt. 05. 21:41 | Válasz | #740 |
Inkább kihagyom a téli motorozást!! 40e 2 db gumiért? Talán van ócsóbb is!!
| |
2012. okt. 04. 22:32 | Válasz | #739 | |||
Alig találtam motorra téli gumit a neten, de vannak. pld: http://robogoalkatresz.odormotor.hu/alkatresz/Heidenau_RobogO_130_70-12_K66_LT_TL_Heidenau_teligumi.php | |||
|
© satyapapa | 2012. okt. 03. 19:24 | Válasz | #738 | ||
Mostmár mindegy .Ha megvetted hát használd,de légyszives legyél vele óvatos,,,Viszont hátra semmi esetre tegyél ilyen márkát..Hiszen tudod,a robogónál,nagy a rugózatlan tömeg a hátsó futómünél, igy fokozottan elöfordulhat hogy oldalra kitör a gumi..És ember legyen a talpán aki azt megfogja.Nem érdemes rizikózni ,föleg nem 2-3ezer pénzér.. Higyél nekünk, mi is néhányan belecsokoltunk ebbe a gumiba,,,és tapasztalatból irjuk róla a mondanivalót.Többet közt én is.Nekem sem volt fent sokáig. | |||
| |||
© Katona zsolt | 2012. okt. 03. 19:19 | Válasz | #737 | ||
A múltkor említettem, hogy a két michelin felrakva 21e ft.Jó üzletet csináltál gyengébb minőséget vettél drágábban.
| |||
|
2012. okt. 03. 17:55 | Válasz | #736 | |||
Szlovakiabol Dunlop futardijjal egyutt 10 ezer volt ragad mint a fene es meg esovezeto is van benne.
| |||
| |||
2012. okt. 03. 17:35 | Válasz | #735 | |||
Bocsi, de én 400 km után úgy dobdam el a Contit, hogy szerintem még most se esett le.Metzelerrel járok esőben,hóban /ez nem túlzás/a Conti sehol sincs.Soha többé nem tetetek fel olyat.Halálfélelem.
| |||
| |||
2012. okt. 03. 07:43 | Válasz | #734 | |
A Michelin drágább lett volna,én ezt egy helyi gumistól rendeltem ő is tette fel 12000 volt felrakással eggyütt.
|
© Katona zsolt | 2012. okt. 03. 07:25 | Válasz | #733 | ||
Hát az olcsóságáról sem beszélhetünk, hiszen drágább volt mint egy jó michelin gumi. | |||
|
2012. okt. 03. 06:45 | Válasz | #732 | |
Csak az első gumi lett cserélve,a hátsón maradt a Michelin,ami még szinte új.Elől is az volt,de életveszélyesen kőrbe repedezve minden másnap leeresztett,esőben,abszolút,használhatatlan.Sürgős és olcsó csere kellett,ahhoz képest,nem rossz ez a gumi,persze az idő mindent megmutat.
|
© CsabaB | 2012. okt. 03. 00:01 | Válasz | #731 |
Érdekes ez a repedezés, a Conti monti gumijaira is jellemző, de úgyis bírják a strapát.
|
2012. okt. 02. 22:47 | Válasz | #730 | |||
Gratulálni azt nem fogok... Amire figyelj: - Hidegen nem tapad, kanyarvadászatra ilyen esetekben teljes mértékben alkalmatlan. - Figyeld a gumik mintája közötti részt, a minták tövében fog elkezdeni kirepedezni ha a Tied is ugyan olyan szar mint az enyém volt. Olyan mintha legalább 20 éve a motoron lenne. - Nagyon figyeld a hátsó gumit, előszeretettel kezd el kagylósra kopni annak ellenére hogy a lengéscsillapítóid tökéletes teljesítményt nyújtanak. - A számlát amit a gumistól kaptál feltétlenül őrizd meg! Ha nem adott, kérj. Az én tanácsom: használd de ne bízz bennük! | |||
| |||
© satyapapa | 2012. okt. 02. 18:33 | Válasz | #729 | ||
JÉ,,!!!!
| |||
| |||
2012. okt. 02. 18:18 | Válasz | #728 | |
Urak, Continental esőben is kipróbálva,minden tuti.(idáig)
|
2012. szept. 18. 21:23 | Válasz | #727 | |
ja, azt elfelejtettem leírni, hogy kis alkudozással a kereskedőnél, 24e volt a 2db gumi. Alig több mint a konti. Azért a különbség nagyobb mint az a 3ezer ft.
|
2012. szept. 18. 21:13 | Válasz | #726 | |
Pár hete vettem előre és hátra, minta párban, metzeler gumikat. Egész megváltozott a motorom viselkedése, brutál jól tapad a kanyarokban, és a kormány berázás is megszünt. Lehet hogy a tapadásért cserébe gyorsabban kopik, de a minőségi gumik, élménnyé teszik a motorozást.
|
2012. szept. 18. 16:22 | Válasz | #725 | |||
Hát Attila ha megrendelted, mond vissza. Inkább az árán bujkál mint azzal a guminak nevezett szarral. Tudod mi az egyetlen jó tulajdonsága? Az hogy nem csörög a felni mikor odébbtolod a motort. Ha veszed a fáradtságot és beleolvasol a gagyi v. ebbe a topicba, találsz bővebb magyarázatot és talán legközelebb hamarabb kérdezel mint cselekszel... | |||
| |||
© Katona zsolt | 2012. szept. 18. 16:00 | Válasz | #724 | ||
ok | |||
|
2012. szept. 18. 15:54 | Válasz | #723 | |
Majd szombaton,megsasolom
|
© Katona zsolt | 2012. szept. 18. 15:49 | Válasz | #722 | ||
Jó a continentál gumi nekem is az volt fent, most michelin power pure van fent ezen is van középen vízvető, jól tapad, és a kettő volt 21e felrakva
| |||
|
2012. szept. 18. 15:22 | Válasz | #721 | |
Megpróbálom,bár eddig egy michelin volt fenn , élet veszélyes volt a vizes úton a continentalban van víz elvezető nut.
|
© satyapapa | 2012. szept. 18. 15:11 | Válasz | #720 | ||
Hát akkor tök mindegy .Vigyázz vele,,hüvös ,nyirkos idöben ovatosan.
| |||
|
2012. szept. 18. 15:07 | Válasz | #719 | |
Mostmár kénytelen leszek ..megrendeltem
|
© satyapapa | 2012. szept. 18. 15:03 | Válasz | #718 | ||
Ha visszaolvasol találsz róla böven irást. Nekem volt ,és utáltam,,igaz hogy nemkopik,de nem is tapad ,,csak porszáraz betonon. ÉN mégegyszer nem vennék,igy nem is ajánlom. Lehet hogy autóre jó de robogóra pocsék(volt).Le is szedettem 2ezer km után.Fujj Fujj- - Persze van aki esküszik rá,( mint mindig)de inkább ne próbáld ki. | |||
| |||
2012. szept. 18. 14:57 | Válasz | #717 | |
Mi a véleményetek a continental gumiról?A gumis 11500-ból rá is teszi.
|
© satyapapa | 2012. szept. 02. 14:05 | Válasz | #716 | ||
Csak azért hogy a téli!! heidenau mennyire kopik....-nyáron,!!De a nyári nagy meleg nem vált elönyére,,,-Ujjonnan vettem a 250majára, a hátsó gumi 9ezret ment, az elsö 11ezret,de nagyon kagylós volt már a végén,,pedig teljesen fellet ujjitva az elsö teló,,,amig jó volt a felület addig viszont primán tapadt,Kissé zajos volt a pirellihez képest...Az öszi nyirkos idöben is nagyon jól viselkedett,sajna én hóban,latyakban nemnagyon próbáltam igy nemtudom ilyen körülmények közt mennyire jó . Valoszinüleg én keményebben használtam a gépet,és a sok városi használat miatt más az igénybevétel..No meg a 12colos kerék is | |||
|
© jasa | 2012. szept. 02. 13:34 | Válasz | #715 | ||
Csak azért, hogy mennyire kopik a nyári Heidenau: az ezüst burgin azzal mentem 3 éven át kb. 30 ekm-t, a hátsóval meg majd 40-et. És nem lett tükörsíma, csak pikkelyesedett a mintázat. No comment.
| |||
| |||
© Kiss Róbert | 2012. szept. 02. 10:37 | Válasz | #714 |
A heidenaunak a nyári gumija is puha de jól fog! Viszont kopik nagyon, a téli nagyon jol fog mindig ,azirc-nek is van téli gumija de azt nem használtam,álitólag jo az is!!! |
© Wiking | 2012. szept. 01. 21:26 | Válasz | #713 |
Mivel nekem sem volt pénzem másik gumit venni, én ezt használtam egész nyáron...nem mentem idén túl sokat ugyan a paripával, de nem vettem észre rajta nagyon jelentősebb kopást. Nagyon jól tapad kanyarban és minden más pozícióban is. Az első kerék miett nem meremm csak jobban bedönteni a masinát, nah meg lehetséges, hogy akkor már leérne a sztender nyitó rúdja...Eddig csak és kizárólag pozitív tapasztalatom van vele.. Amúgy Vaterán vettem 8000ft-ért postával együtt. Használt gumi volt, de max pár 100km-t futhatott, még rajta voltak a "szőrök".
| |
© Wiking | 2012. szept. 01. 21:22 | Válasz | #712 |
Ezt tanusíthatom! Elöl nem volt tavaly téligumim, és nagyon könnyen megcsúszott így a motor eleje...elég volt csak hozzá érni a fékkarhoz, vagy kicsit erősebben kanyarodni. És itt messze nem a száraz úton való erősebb kanyarodásra gondolok. Aki teheti az inkább használjon autót vagy tömegközlekedést, de ha nagyon muszály motorozni, akkor csakis megfelelő gumikkal! Télen nagyon kiszámíthatatlanok az utak, és ha belefut az ember egy csúszos szakaszba, akkor nagyon nagy meglepetések érik...és sajnos nem pozitívan.December 24.én lemotoroztam a városkánk túlsó végén lévő Tesco-ba és ha hiszitek ha nem, egész úton nem történt semmi, sem oda sem vissza. Viszont mielőtt hazaártem volna kb 100m-re a házunktol a leejtőnek fölfele jövet egyszercsak kifordult alólam a motor (10-15km/h sebességnél) kanyarodás közben.Összetört az orridomom és pár karcolás lett itt ott a jobb oldalán a motornak, de más baja nem lett sem neki, sem nekem. Lefele ugyan ezen az úton mentem kb 3/4 órával előte, és észre sem vettem, hogy jeges lenne az út...Szóval ha nagyon muszály csak akkor motorozzunk télen és rendkívül körültekintően és óvatosan. Egy apró pici hiba és máris a fölön találhatjuk magunkat, ha pedig mögöttünk jön valami, akkor nembiztos, hogy az meg fog tudni állni időben. Bevallom sokszor féltem a városban amikor jött mögöttem egy autó...hogy vajon mikor fog belémcsúszni vagy elsodorni...Főleg ha valóban jeges csúszos volt összefüggően az útfelület.
| |
2012. szept. 01. 21:19 | Válasz | #711 | |
Fiúk, köszi, mindenben egyetértek veletek a pénzt is kigazdálkodom valahogy a dilemmám igazából az hogy ez a H. K66LT nyárra túl bordázott, olyan mint egy terepgumi.
| |
2012. szept. 01. 20:42 | Válasz | #710 | |||
Ezért írtam én is hogy Tibi stílusa nem gumigyilkos, megéri a befektetés. Az élet mindig drágább. Kegyetlenül, cinikusan, talán sértőnek hangzik, és bár teljes mértékben tisztában vagyok a helyzeteddel Berci, de ha nem telik megfelelő, téli körülményeknek megfelelő gumira, akkor ne motorozz! Tudom hogy rá vagy kényszerülve, de egy nyári gumi szart nem ér hóban. Ezt nagyon komolyan vedd! | |||
|
© satyapapa | 2012. szept. 01. 20:15 | Válasz | #709 | ||
A Tamás mondja. Én is a heidenaut javaslom vizre,sárra őszre-télre. Ne rizikozz ráadásul árba is minimális a különbség. A heidenau lehet hogy nyáron kissé jobban kopik,de az egyéb jó tulajdonsága miatt rossz idöben-uton elönyösebb.Verseny tempoban meg ugysem használod Tibikém | |||
| |||
2012. szept. 01. 19:39 | Válasz | #708 | |||
Ahogy Te motorozol, az Neked tökéletes. Ha pedig télen is kell, akkor ne spórolj a testi épséged kontójára! A téli gumi jó nyárra, de fordítva ez nem igaz!
| |||
| |||
2012. szept. 01. 18:23 | Válasz | #707 | |
Tamás,szivem szerint én is azt vennék de a pénztárcám nem dijazza, azonkivül olyannal kell megbarátkoznom ami egész évben jó. A K66LT kimondottan téli.
| |
© Wiking | 2012. szept. 01. 17:45 | Válasz | #706 |
Heidenau K66LT Kipróbáltam, nagyon jó! | |
2012. szept. 01. 12:40 | Válasz | #705 | |||
Télire Heidenau!
| |||
| |||
2012. szept. 01. 09:20 | Válasz | #704 | |
IRC 130,70,12 MB99 valakinek volt már ilyen? Véleményeket szeretnék kérni, főleg őszi - téli használatról. S. O. S. köszi |
2012. aug. 22. 21:09 | Válasz | #703 | |
Előzményeket sajnos nem tudom, most cseréltem először hátul fékbetétet. de egyből látszozz hogy valami nem jó. Ez öntvény vagy alu lehet? Vajon fel lehet tölteni az eltűnt részt?
|
2012. aug. 22. 17:10 | Válasz | #702 | |||
Ha ez uszo feknyerges akkor lehet a ket tengely hibaja is amin " eluszik" a nyereg. Munkahenger erosen nyomja neki a betetet a tarcsanak. ott nem gorbul ellenoldalon viszont esetleg logasa lehet es kophat igy feloldalasan.
| |||
|
2012. aug. 22. 16:16 | Válasz | #701 | |||
Akkor csinálhat ilyent ha eltörik a tárcsa...
| |||
| |||
2012. aug. 21. 22:19 | Válasz | #700 | |
A dugattyú párhuzamos a tárcsával a másik oldala van valamiért ferdén, átnéztem ma tünetesen, repedés, kopás nyomokat nem találtam igazi rejtély hogyan görbülhetett az el.
|
2012. aug. 21. 19:20 | Válasz | #699 | |||
Szerintem tedd vissza a feknyerget a helyere betetek nelkul, hogy jol lass aztan nezd meg, hogy a munkahenger dugattyuja es az ellenoldal parhuzamos-e a fektarcsaval. Egybol latod mi a gorbe.
| |||
| |||
2012. aug. 21. 19:07 | Válasz | #698 | |||
Nézném én de a képen nem nagyon látom! talán egy jóképű reszelő és egy pontos derékszög is megteszi...
| |||
|
2012. aug. 21. 08:57 | Válasz | #697 | |
Nem kopás, mivel az elhajolt részen látom az eredeti aranyszínű festést. Repedést sem véltem felfedezni.
|
2012. aug. 20. 18:30 | Válasz | #696 | |||
Az el lenne görbülve? Nem kopás amit a képeken látunk? Szerintem oda fekszik fel a betét, de tényleg jó lenne ha megnéznéd! Én erre a képre gondolok:Itt ni! | |||
| |||
2012. aug. 20. 17:51 | Válasz | #695 | |||
Visszagörbíteni semmi esetre sem!Talán megvizsgálnám nincs-e repedés...
| |||
|
2012. aug. 20. 17:17 | Válasz | #694 | |||
Én leszerelném a féknyerget és marógépen síkba húzatnám. A dugattyúk járnak annyit hogy kompenzáljanak (szemre) 2-3 millimétert.
| |||
| |||
2012. aug. 20. 15:47 | Válasz | #693 | |
Ma megvolt a tesztutam, semmi gond nincs a frissen összerakott blokkal, de kicseréltem a hátsó fékbetéteket is sajnálattal vettem észre hogy csak a tárcsám felső felén fog, szétszedtem újra akkor látom hogy ami fékdugattyúval szemben van fékbetéttámasz, vagy meghajlott vagy nem tudom mi történt vele de szerintem nem így kellene állnia, megnéztem a kicserélt betéteket azok is ferdén koptak le, feltettem 3 képet erről hogy érthető legyen. Link: http://kepfeltoltes.hu/120820/20120820394_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/120820/20120820395_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/120820/20120820396_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Ezzel mit lehet kezdeni csere, vagy javítható? |
© xyzsolt | 2012. aug. 14. 15:06 | Válasz | #692 |
..nem "rác"...SRÁC!:D:-)
| |
© xyzsolt | 2012. aug. 14. 15:05 | Válasz | #691 |
Van Szarvason egy rác. Lehet jelezték már a fórumokon, ha igen,bocs. Képesmotoron is hirdet, postáz is. Miska a neve, namost még életünkben nem láttunk annyi cuccot - majához is... -, ami neki van...telefonszáma a srácnak: 0620-335-9125 (Ha már kaptad, bocs. Kicsit elfoglalt vagyk, most estem be a fórumra!) Üdv! XyZsolt
| |
2012. aug. 14. 00:23 | Válasz | #690 | |
:) en is azota hallom a mocit amiota megtoldottam a plexit.
| |
2012. aug. 13. 22:17 | Válasz | #689 | |||
Ez már MIX! Az oldalkocsis változata az jöhetne, mert máris az egész család tudna gurigázni! | |||
| |||
© juhász béla | 2012. aug. 13. 22:13 | Válasz | #688 | ||
Ez még vasból van Zsolti.
| |||
|
© juhász béla | 2012. aug. 13. 22:12 | Válasz | #687 | ||
Tudnám ajánlani http://dayerses.com/heinkel-tourist.html
| |||
| |||
2012. aug. 13. 22:07 | Válasz | #686 | |||
Ott is lehet hallani. Előbb utóbb kiderítem, vagy eladom és veszek egy nagyobbat, csak még azt nem tudom, hogy mit? | |||
| |||
2012. aug. 13. 22:06 | Válasz | #685 | |||
Dobfék!
| |||
| |||
2012. aug. 13. 21:41 | Válasz | #684 | |
Az még nem tárcsafékes , ugye? | |
2012. aug. 13. 18:44 | Válasz | #683 | |||
Érdekes dolog ez amit írsz. A menetszél meggátolta hogy hallj olyan dolgokat amik egyébként ott vannak és ilyenkor ezek előjönnek. Garázssor mellett, szalagkorlátnál hallgatózz még.
| |||
| |||
2012. aug. 13. 18:07 | Válasz | #682 | |||
Ha már futómű! Nemrég vagy talán a plexi magasítás óta hallok olyan hangokat a motorom /1996-os YP250/ jobb hátsó része felől, mintha egy üvegbe beleraknának jó sok csavart, anyát és azt ráznák. Álló helyzetben megrázta mindent, de nincs hang. Csak menet közben és csak a jobb oldalról és akkor amikor Ő akarja! | |||
|
2012. aug. 13. 18:04 | Válasz | #681 | |||
Köszi, mert az enyém is búg, főleg amióta megemeltem a plexit és nincs szélzaj, azóta idegesít is ez a zörej! Én is cserélek! | |||
| |||
2012. aug. 13. 16:38 | Válasz | #680 | |
Elso kerek csapagyakat es szimmeringeket csereltem ma a motoron (2001 yp250). Bugott 40km/h folott az elso kerek de erezni nem lehetett semmit sem. Miutan kiutottem mindkettot a bal oldali olyan mintha szarazon futna. A szimmering atengedhette a vizet es a csapagy serult. Refenecianak irom le: csapagyak: 6302 RS szimmeringek: CR 22x42x7. |
2012. aug. 13. 10:19 | Válasz | #679 | |||
Keress ismerőst a Gépgyárban, ott állítólag van gumis/sütő/ műhely is! De jó múltkor amikor a Goldba kellett volna akkor kerestem rá a Google-n és Kaposváron talán a Füredi utcában is van ilyen cég akik szilenteket gyártanak és szerelnek/sütnek/ be! | |||
| |||
2012. aug. 13. 10:04 | Válasz | #678 | |
Megkérdeztem, szilentet külön nem lehet kapni, csak egybe az egész kutyacsontot, 25000 Ft az ára
|
© Kiss Róbert | 2012. aug. 12. 19:52 | Válasz | #677 |
Ha jóé emléxem nekem tavaj 10000 ft-ot mondott, pesten megcsinálják teli szilentesre 3-4e ft-ért! De jobban fog rázkódni a motor!!! Keményebb lessz a szilent!
| |
2012. aug. 12. 19:21 | Válasz | #676 | |||
Szerintem ne csináltasd, nem kapod meg azt a rugalmasságot amit a gyári biztosít. Ez csillapít, merevít, minden ezen nyugszik a stabilitást illetően. Az egész motor úttartása meg fog változni. Miskát kérdezd meg mennyiért adna egy ilyet postára Neked.
| |||
| |||
© Szomjas | 2012. aug. 12. 18:57 | Válasz | #675 | ||
Trans85 valamelyik közeli városban biztos tudnak ilyent csinálni a gumisok. Nekem is kell majd csináltatnom,mert rossz lett a régi,de volt tartalékom. Esetleg a Keeway-eseket még meglehet kérdezni vagy a szarvasi Miskát!
| |||
| |||
2012. aug. 12. 17:15 | Válasz | #674 | |||
Nekem messze nem ment el annyit. Kb. 10'000km-t mentem vele.
| |||
|
2012. aug. 12. 14:20 | Válasz | #673 | |
Van a Majába a blokkot tartó, kutyacsont forma, mindkét oldalán gumi szilenttel rendelkező alkatrész, a pontos nevét nem tudom. Sajna tönkrementek a gumik. Hol tudok ilyet beszerezni?
|
2012. aug. 10. 10:37 | Válasz | #672 | |||
A ma reggeli defekt után kaptam észbe a nagy csodálkozás (és kis mérgelődés) után. Tapasztalat: A hátsó IRC gumi, normál használat mellett 16000 km után elérte a kopás jelzőt, azaz cserélni kellene! A nagy csodálkozás annak szólt, hogy kicsit többet vártam futás teljesítményben(legalább 20000km-t) a gumitól. De hát ez ennyi! az első IRC gumin még van 3,5mm. (együtt cseréltem az első hátsót). Tapadásra nem volt panasz a 1,5év alatt esőben, hidegben, jó időben. Talán a hideget jobban tolerálja mint az esőt. | |||
|
© Wiking | 2012. aug. 07. 22:17 | Válasz | #671 |
Én nemrég építettem át a masinám....Nem kis meló! Nekiindulásnak teljesen le kell bontani minden burkolatot a motorról. Ki kell cserélni a kormányt, és a burkolatát, tehát ebböl kell másik, kell hátsó főfékhenger, hátsófékcső, hátsó féknyereg, tárcsás felni tárcsával, merevítőkeret, kipufogódob, és vágül a kihajtótengely. nekem kb 1,5 nap munka ment rá... Ha mindenképpen neki akarsz állni akkor azt ajánlom, hogy vagy egy működő hátsófékrendszert bonts szét és rakd át, vagy ha csak bontottan tudsz venni( ami már hosszabb ideje szét van szedve) akkor a főfékhengerbe vegyél felújító szettet a fékcsövet meg alaposan fújd ki levegővel, ne maradjon benne semmien szennyeződés. | |
© xyzsolt | 2012. aug. 07. 15:39 | Válasz | #670 |
Nem félünk a nagy melótól, a motorunk!:-)De gyűjtök...
| |
© xyzsolt | 2012. aug. 07. 15:38 | Válasz | #669 |
Van benne igazság. 250-s maja első kereke 1,7 bar-on "életveszély", a hátsó meg olyan 2,2-őn olyan szépen dönthető..:) (Bevallom, ha nics senki ahol megyek, vagy csak min 30-50 méterre, akkor útszéltől-felezőig, természetesen csak a kis szürke egereket kerülgetem...:D)
| |
2012. aug. 07. 13:55 | Válasz | #668 | |||
Az enyém 96-os. Ezen már én is agyaltam, sok munka és drága az alkatrész. Így maradok a dob mellett vagy egyszer veszek egy tárcsás donort. | |||
| |||
© Szomjas | 2012. aug. 07. 13:51 | Válasz | #667 | ||
Szia! Meglehet csinálni,de nem lesz olcsó. Ha olyanra akarod,mint a 2000-eseké,akkor kell szerezni pár alkatrészt:segédváz,kipufogó,hátsókerék tengelye,féknyereg, főfékhenger,fékcső...
| |||
|
© xyzsolt | 2012. aug. 07. 12:48 | Válasz | #666 |
Sziasztok! '97-es, 250-es maja hátsó kerekét tárcsafékesre átszerelni?:) Felnicserével, természetesen....vélemény? Vagy ne kombináljak, üljek a motorra és motorozzak, minden jó, ahogy van:) XyZsolt
|
2012. júl. 25. 17:38 | Válasz | #665 | |||
Ja... De láttam már rajta, csak a km. órát meg kell szokni. De nagy az... A T-MAX is csak 140-essel van szerelve. Tolni is kell azt a gumit az úton valaminek... | |||
| |||
2012. júl. 25. 14:07 | Válasz | #664 | |
Látom a gyári méret a 250 Majákon 110-es. Nekem 120-as van jelenleg rajt. De van elfekvőbe 130széles, nagyon durva lenne az elöl?
|
2012. máj. 29. 21:32 | Válasz | #663 | |||
Nem vitázok, mert igazi összehasonlítási alapom nincs, de! Goldon a gyári gumik vannak és számomra furcsa volt, hogy kanyarokban mintha "kenődött, táncolt" volna a motor. Aztán a barátok felhívták a figyelmemet a megfelelő, illetve egy kicsivel magasabb guminyomásra. Most felnyomtam, had ne hazudjak 2,8-3 Bar-ra és tegnap szépen muzsikált még 160-nál is! Tehát összegezve én is az alacsonyabb gumi pártján vagyok, mert szerintem a nagy, ballonos gumi talán több tekeredést enged a kanyarban! Viszont talán jó ívelt, hogy minél nagyobb felületen tudjon tapadni a kanyarban! Balesetmenteset és tapadjon az aszfalt! | |||
| |||
© passat52 | 2012. máj. 29. 20:48 | Válasz | #662 | ||
Én Ausztriában vettem Pirelli diabolot! Olcsóbban mint idehaza kaptam volna! Nem is értem hogyan van ez?? ))) Nálunk a kereskedők mindenkit csak le húznak! :)
| |||
| |||
2012. máj. 29. 20:26 | Válasz | #661 | |||
No en eppen ma szereltettem fel hatra egy 140/60/13-as dunlop gt 301-es gumit. Eg es fold a ket gumi kozotti kulombseg a szelesebb-laposabb javara. Mint ha sinen menne es nagyon stabil kanyarban. + mindket kereket kicentiroztak 0-ra. A gumit szlovakiabol rendeltem. 5 ezerrel volt olcsobb mint itthon nemely kereskedonel. | |||
| |||
© satyapapa | 2012. máj. 27. 20:13 | Válasz | #660 | ||
Én nem javaslom az alacsonyabb gumit.Több a hátránya mint az elönye,,,,(autónál is). Igazi elönye csak sztrádán van,nagysebességnél. A motor kanyarodás közben ugye bedöl,,a kisseb magasság miatt ,kevesebb a tapadó-fellfekvö felület,könnyebben kicsuszhat oldalra,,ezek ugyan csak miliméterek,de komolyan kell venni.Motoron mindenképpen. | |||
|
© passat52 | 2012. máj. 27. 20:02 | Válasz | #659 | ||
Kösz! Az, hogy alacsonyabb lenne tőle a motor csak előnyömre válna. A sebesség csökkenés minimális lenne szerintem és ezt az erő pótolná. Viszont a kanyar stabilitást nem értem. Rosszabb vagy jobb mint a magasabb gumi?
| |||
| |||
|
|
|