Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Majesty YP 250
Yamaha Majesty YP250

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás fordított időrendi sorrendben


 © Zsolt2010. márc. 25. 17:46 | Válasz | #900 
A ludas első nekifutásra a variátor görgők és a szíj. Az előbbinél a teljes kör alak a nyerő, az utóbbinál a 23 mm-es szélesség. Az alsó határ 21 mm, ez kb 10km/h csökkenést jelent. Ha a hajtásláncod full új, akkor tényleg 130 a vége. Kopott de még használható alkatrészekkel meg 105-115 között van. Ez a 4 év és a 30 ezer km tapasztalata.
Zsolt

talicskas2010. márc. 25. 19:04 | Válasz | #901 
Lényegében egy egyszerű variátor rögzítő, amit hirtelen felindulásból csináltam!
Ami miatt ezt a variációt választottam, hogy mind két kezem szabad és a variátor tuti fix!!
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

mecsusz2010. márc. 25. 19:19 | Válasz | #902 
A legegyszerűbb, és legjobb megoldás! Gratula!
A föld az univerzum elmegyógyintézete.

meszizs2010. márc. 25. 19:22 | Válasz | #903 
Egyet értek!
1996-os Majesty 250

 © Zsolt2010. márc. 25. 19:50 | Válasz | #904 
Nagyon jó! Ha emlékeztek, én a kuplungharang levételére találtam megoldást egy pajszer segítségével. A javítós PDF-ben van amúgy.
Zsolt

 © Zsolt2010. márc. 25. 19:51 | Válasz | #905 
Jó hogy itt van a kép. Szerintetek kivel lehetne olcsón variátor ház tömítést készíteni? Kinek van kapcsolata ez irányban?
Zsolt

meszizs2010. márc. 25. 19:56 | Válasz | #906 
Szerintem saját magad csináljad meg!
Papírbolt és kartonpapír.
Egy kis fáradtolaj, vagy zsír, aztán máris kész a lenyomat, a többi meg az olló és a lyukasztó dolga.
De vannak jó minőségű tömítőmasszák is, nem szilopasztra vagy FBS ragasztóra gondoltam.
1996-os Majesty 250

 © Zsolt2010. márc. 25. 20:10 | Válasz | #907 
Legutóbb tömítőpasztával csinálta. Végül is jó az is. A szocimotorok papírtömítései 2-300 Ft-os kategória, arra gondoltam ennyiért hátha valaki gyártatni is tud.
Zsolt

meszizs2010. márc. 25. 21:10 | Válasz | #908 
Legyél Te az a valaki!
Mekkora szükség van rá?
Szerintem az enyémen nincs is.
Mindig kifúvaton levegővel és lefújom féktisztítóval, aztán GÓ!
1996-os Majesty 250

Feco2010. márc. 26. 06:11 | Válasz | #909 
Igazad van Zsolt! Műszerészkalapáccsal finoman körbekalapálni, (verrrdddd laposra az tudja akinek szól) a lyukaknál acélgolyóval kicsit megütni és kész is.Van fotó a manuálban erről.Sokkal pontosabb ha magad csinálod mert az utángyártottak soha nem szoktak passzolni.
Motor után,első a család legyen!

meszizs2010. márc. 26. 07:16 | Válasz | #910 
Yes!
Nem akartam a kalapácsos technológiát leírni, mert attól tartottam, hogy kinevettek, de úgy tűnik, hogy itt Zalában előtted is tiszta a dolog!

Olló, bőrlyukasztó és kalapács, meg némi zsír!
1996-os Majesty 250

 © drotifuti2010. márc. 26. 07:40 | Válasz | #911 
sziasztok, hát köszönöm a válaszokat,..a görgőket 1hete cseréltettem,gondolván az a baj és rosszak is voltak,tehát marad a szíj csere?! nem tom mértnem mondta a szerelő h. az is rossz..új vagyok és nem igazán tudtam hova irjam a kérdésem,ezért szortam szétt több rovatba..jobba oda fogok figyelni! de arra nem kaptam választ h lehet e elektromos szabályzás probléma is? ha a szíj csere nem hoz eredményt?

 © Zsolt2010. márc. 26. 08:05 | Válasz | #912 
A gépben nincs elektromos fordulatszám leszabályzás, ha erre gondoltál volna. Amúgy ezek a dolgok, pl: előgyújtás nem állítható, nem piszkálható, min den teljesen automata.
Azt viszont érdemes lenne megnézni, hogy levett variátor fedélnél full gázon az ékszíj feljön-e a variátor peremig.
Zsolt

 © drotifuti2010. márc. 26. 08:22 | Válasz | #913 
hát azt elég lehet meg látni..vagy rakjam oda az ujjam éríntőre?! :) rendeltem szíjjat,valami "mayusi" vagy mi,márka. jó drága 12papir...

 © drotifuti2010. márc. 26. 08:30 | Válasz | #914 
egyébként a variátor tárcsát lehet(szabad) esztergán felszabályoztatni vagy ha nagyon "gödrös" a felület eldobandó?

 © Zsolt2010. márc. 26. 09:41 | Válasz | #915 
A variátor tárcsát lehet szabályoztatni, 15 fokos a kúpszöge. Viszont a belsejéből is ki kell szedni, mert így 'beleesik' a szíj. Profi esztertgályos meg tudja csinálni (3-3500Ft)
Előtte a vizsgálatot úgy csináld, hogy felhúzod szetnderre úgy, hogy forogjon a hátsó kerék. HA levetted a variátor fedelet full gázon a motor mellett állva lehet látni, hogy meddig megy fel a szíj. Ideléis esetben a tácsa széle és a szíj felfutása között nincs több mint 2-3mm.
Zsolt

tamas2010. márc. 26. 09:51 | Válasz | #916 
Én sem tömítem a varió házat semmivel. Tulajdonképpen a víz bejutását hivatott megakadályozni a tömítés. A régi rátapadt masza van rajta vékonyan, az felfekszik nekem tökéletesen. Első alkalommal letömítettem pasztával, nagy harc volt amíg levarázsoltam róla!

Szia Drotifuti! Mérd fel hogy mekkora összeg lesz a varió piszkálása és mennyi egy jó állapotú bontott. Számolnod kell azzal is, hogy a varió és a hátsó tárcsák szabályzás után is egy vonalban lesznek-e? Vagy az összes tárcsa "simulni" fog? Milyen állapotban van a nyomlap és a tartói? Milyen a csapszeg állapota, nincs-e kikopva, lóg-e a főtengelyen?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Sanci2010. márc. 26. 14:23 | Válasz | #917 
Én annak idején a telefon könyv borítójából csináltam a Danuviára.
Ahogy MésziZs is írta: zsír, lenyomat A4 írólapra, átrajzol és kivág- lyukaszt.
Ha egység van, nincs kétség!

 © drotifuti2010. márc. 26. 15:26 | Válasz | #918 
hát ha jól láttam egy új vari szett 36,000 ft lehet nem eredeti,de szerintem megteszi..értem az esztergálás, necces..gondolkodom..mert a használt is (valjuk be) zsákba macsek..rohadt sok pénz felújítani a variót..minden esetre a szíjat hozzák hétfőn 12+gyors posta.hátha jó lessz megírom h elég volt e csak ezt cserélni(ugye a görgőket 1hete cseréltem)

tamas2010. márc. 26. 16:24 | Válasz | #919 
Attól függ honnan vásárolsz. Adjak egy telefonszámot?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © drotifuti2010. márc. 26. 16:27 | Válasz | #920 
Persze! ha azt mondod ugyan ojan jó minőség, olcsobban,meg ki is hozzák érdekel, mert ha a szíj nem lessz elég venni fogok vario tárcsát meg hátsó tárcsát is hozzá. köszönöm

tamas2010. márc. 26. 16:31 | Válasz | #921 
Megy a levél a mailodra!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © drotifuti2010. márc. 26. 16:34 | Válasz | #922 
oké köcce. ha késsz a szíj csere leírom elég volt e. hétfő vagy kedd.

tamas2010. márc. 26. 16:37 | Válasz | #923 
Már mi hétfő vagy kedd?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2010. márc. 26. 16:39 | Válasz | #924 
Mellesleg nem tanácsolom a hullámos tárcsákra feltenni az új szíjat. Nagy a valószínűsége hogy kinyírja.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2010. márc. 26. 18:31 | Válasz | #925 
Olyan 22-23 Ezerért már van varió, igaz csak egyoldali tárcsával.
Zsolt

tamas2010. márc. 26. 19:46 | Válasz | #926 
Karcsi 18-ért vette Miskától, azt mondja tuti. Ráadásul mind a két tárcsával!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © SPOILERES2010. márc. 26. 19:57 | Válasz | #927 
hy ha levetted a variot akkor tegyél rá egy vonalzot és akkor ugy megláthatod mennyire hullámos, mondjuk ha van egy jó esztergájos ismerősőd akkor megpróbálhatja egyenesbe szedni az oldalát mármint egyenletesen ferdére , én ugyanis ezt fogom a tartalék variommal igaz csak kicsit hullámos de azt a külső átmérőnél vagyis nem tud kimenni a szij a szélére a varionak

 © drotifuti2010. márc. 27. 10:59 | Válasz | #928 
sziasztok. 18? és ez új? kérek elérhetőséget.köszönöm

tamas2010. márc. 27. 11:17 | Válasz | #929 
Tegnap nem kaptad meg a levelemet? Volt benne egy telefonszám!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © drotifuti2010. márc. 27. 18:56 | Válasz | #930 
szia tamás, de csak újra kellet pakolni a gépemet és a munkahelyin meg nemszoktam megnézni..sokat megjegyez,meg levelező klienst használok. meg tegnap berugtam mint állat : ) jövő héten rád csörgök hétvégén nem zavarlak. de akkor ha mondasz egy jó tel.számot inkább kicserélem a variót meg a hátsó tárcsát is,ha már úgyis szétt kapom a technikát.

 © Zsolt2010. márc. 27. 20:26 | Válasz | #931 
Áthoztam ide a témát.És mennyi az olajfogyasztásod?
Zsolt

 © hurican682010. márc. 28. 08:47 | Válasz | #932 
Sziasztok,kellemes hétvégét Mindenkinek!
Zsolt!Az olajfogyasztásomról jót nemtudok mondani,mert sajnos 4-500km/liter.Ez őrülten sok!

 © Zsolt2010. márc. 28. 08:54 | Válasz | #933 
Az tényleg sok. Ilyen mértékű olajfogyasztásnál már biztosan nem segít a gyűrűzés. Valószínűleg fúrás + új dugó is kell majd,ill. e hengerfejet is át kell majd nézni. (a szelepszár szimmering csere az minimum).
Korábban én próbálkoztam vastagabb olajjal és csodaszerekkel (Metabond) is. A lényeg: ami elkopott az elkopott és cserélni kell.
Zsolt

 © hurican682010. márc. 28. 08:57 | Válasz | #934 
Csak eggyet nemértek,hogy hidegen és melegen is jól indúl.Ráadásúl jól gyorsúl és jólis megy.

 © Zsolt2010. márc. 28. 09:21 | Válasz | #935 
A típus dugattyúin 2 kompresszió gyűrű van, és 1 olaj-lehúzó/áteresztó/lehúzó gyűrűcsoport. Ez utóbbi kopik el rendszerint, igaz ez jóval vékonyabb mint a társai. Tapasztalat szerint a motorgenerál előtti gépeknél is jó a kompresszió és kielégítő a hidegindítás.
Zsolt

 © hurican682010. márc. 28. 09:51 | Válasz | #936 
Ok!Köszönöm.Akkor valószinű doki bácsi a megoldás.Nemtudom hogy ez a művelet mennyibe fog nekem fájni.Sajnos műhelyem és szerszámaim sincsenek.Na majd lesz valahogy.

tamas2010. márc. 28. 10:37 | Válasz | #937 
Dugattyú kb 20'000ft gyűrűvel csapszeggel, hengerfúrás 3-5'000ft.ig +munkadíj és tömítéskészlet. Fel kellene venned a pesti és szigetszentmiklósi csapattal a kapcsolatot. A fő oldalon a Majesty Club alatt megtalálod a névsort és a lakóhelyeket! Biztosan mondanak jó, megbízható szerelőt.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2010. márc. 28. 15:25 | Válasz | #938 
Munkadíjjal benne lesz egy ötvenesben. Ha le van szedve a henger, jó lennen ha szakember megnézné a hajtókar lógását is.
Zsolt

meszizs2010. márc. 28. 16:46 | Válasz | #939 
Az olajfogyasztós szerkezetekben általában jó szokott lenni a kompresszió, hisz az olaj is tömít!
Előbb szedjed, vagy szedesd szét, mert az enyémben is teljesen be volt ragadva az olajgyűrű hármas és a szelepszimeringek is kemények voltak, ráadásul még a lehúzóélei is el voltak kopva.
Ráadásul, ha hozzáértővel csináltatod, nem úgy mint én, akkor Zsolt példáját követve ki sem kell venni a motort a helyéről!
Jó munkát!
1996-os Majesty 250

 © hurican682010. márc. 28. 19:38 | Válasz | #940 
Na ma kipróbáltam megint és hidegen sem füstölt.Azt vettem észre,hogy amikor töltöm fel olajjal akkor csinálja a nagyon erős füstölést.Vajon ez miért van?Számomra mostmár érthetetlen.Ráadásúl melegen meg abszolút nem füstöl.Lehet hogy azért van mert pont max.-ig töltöm olajjal,vagy netalán azért mert nem 4T/scooter/olaj hanem sima valvoline 10-40-es/shintetikus/.Esetleg próbáljam meg más olajjal.Hát nemtudom.Még kisérletezek vele.

meszizs2010. márc. 28. 19:50 | Válasz | #941 
Véleményem!
Ha csak akkor füstöl, amikor feltöltöd, akkor lehet, hogy túltöltöd.
Nekem azt mondták az olajboltban, hogy kétfajta olaj létezik, az egyik az olaj, a másik meg a Valvoline.
Ezt az olajtípust nem túlzottan kedvelik erre mifelénk.
Én is gondolkodtam a normál szgk olajokon, de mindenki lebeszélt róla. Igazából kuplung nincs, ami miatt kellene 4T-s olaj, de a terhelés, a hőterhelés és a többszöri indítgatások miatt ajánlják 4T vagy a scooter olajat, mert többet bírnak.
Ne öntsed maxra és cserélj olajmárkát, aztán majd meglátod!
Ha a fűnyírót is megdöntöd akkor az is simán tud egy OMEGA koncertet utánozni!
De azért várjad meg a többiek véleményét is.
1996-os Majesty 250

tamas2010. márc. 28. 20:12 | Válasz | #942 
Mikor a nívó szerin tele van, engedd le és mérd már vissza, mennyi olaj is volt benne? Ha szűz tiszta a blokk, szárazon lett összerakva, akkor 1,4l olaj megy bele, ha cserés, akkor 1,2l. Ha többet mérsz, az érdekes... Feltöltéskor szintén mérd mennyi meg bele mikor eléri a minimumot és a maximumot. Használd a gyártó által javasol olajat!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © drotifuti2010. márc. 28. 20:21 | Válasz | #943 
hay Tamás, holnap hívom a tel számod, remélem lessz olcsó varió szett+ a hátsó kuplung..apropo a szettbe mit adnak? : első vario tárcsa külső,belső?,görgők.. hátul mi? kuplung rész is kuplung harangal,vagycsak a tárcsák?na és persze menyiért?hú jó kis lista..

tamas2010. márc. 28. 20:24 | Válasz | #944 
Nem tudom, még nem vettem. Szerintem lehet külön-külön mindent, de vigyázz a válogatással, mert egybe kell vágni a görgőknek, a kontrasztrúgónak és a kuplung rúgóinak. Kikérném hozzáértők véleményét, mert jó alkatrészekkel is el lehet érni rosszabb teljesítményt!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © drotifuti2010. márc. 28. 20:46 | Válasz | #945 
aha...hát gondoltam (én naív) hogy ebben a blogban megtalálom azokat a hozzáértőket :)

 © hurican682010. márc. 28. 21:03 | Válasz | #946 
Hát köszönöm a tippeket.Megpróbálkozok mindennel aztán visitok ,hogy mi a helyzet.

talicskas2010. márc. 28. 21:13 | Válasz | #947 
drotifuti...

javaslom egy két sör mellett azért a google-t is tornáztasd meg...
mármint ha nem is vásarolsz, de a tervezett pl. komplett tárcsákra keresgélve, kuplung, görgök...stb. ár érték arányokba nagyságrendüleg tudnál viszonyitani...

(nem lesz olcsó)
szerintem megéri...
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © drotifuti2010. márc. 28. 21:16 | Válasz | #948 
pénz a legkevesebb :) de ti biztos tudtok ajálani egy jó olcsó boltot ajánlani nekem.

 © SPOILERES2010. márc. 28. 21:18 | Válasz | #949 
hiába értünk hozzá ha te nem ojat veszel mert nincs rá irva mijen pl a kontrasztrugó és a kuplungrugó mejiket akarod javaslom szinben ugyan ojat vegyél mint a gyári vagy ami van benne és a görgökből is én gyári sujut vennék sőt gyári minőségüt mert lehet kétszer drágább de 3x tovább birja :(

tamas2010. márc. 28. 21:20 | Válasz | #950 
Persze, hogy megtalálod, de mivel én nem tuningolom a motoromat, nem is fogok tudni ilyen jellegű tanácsot adni. Aki tuningolja, majd megmondja.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © drotifuti2010. márc. 28. 21:34 | Válasz | #951 
álj. nem tuningolni akarom csak kicserélni a tárcsát mert kopott,és nem tudom lehet e külön csak tárcsákat venni előre meg hátra, mert a varió rész tul. jó meg a kuplung rész is jó ferodol jó rugók csak a tárcsák sz...ok enyi, meg azt sem tudom h egybe vannak e a varió rész vagy a tárcsák külön csavar fogja és simán cserélhetőek.

 © drotifuti2010. márc. 28. 21:36 | Válasz | #952 
de holnap ripityára szedem és kiderül külön cserés e a tárcsa..

 © drotifuti2010. márc. 28. 21:40 | Válasz | #953 
jól van megtaláltam a hátsó cserélhető szerintem segített a PDF letölthető segédletben..

 © SPOILERES2010. márc. 28. 21:47 | Válasz | #954 
ha cseréled a variot akkor sztem a külsö és belsőt tárcsát egyben cseréld és ugyanazon márkájut a kuplung az aszem kevésbé kopik
ja és a ferodolt fékbetétes megcsinálja 3000 ért

tamas2010. márc. 28. 21:53 | Válasz | #955 
Összerakásnál van egy-két turpisság, majd holnap ha beszélünk kérdezz rá!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

gelilackó2010. márc. 28. 21:54 | Válasz | #956 
Drotifuti!
Akkor némi saját tapasztalat. gyári varióhoz szerintem 14 gr os görgöt és sima gyári szinezetlen rugot vagy max fehér malossi rugot szabad tenni , bármilyen tunning variohoz /pollini ,malossi /nekem legalábbis a 12 gr os görgö ami jó volt mert ha könnyebet tettem bele akkor magasabb fordulaton kezdett el elindulni, szoval szerintem a lényeg annyi hogy minél könyebb a görgő annál erősebb a kuplung rugóval /erősségi sorrend :gyári ,fehér, sárga ,piros/ lehet párositani attol függően ki milyen fordulatszámhatáron és mire használja a motroját valamint a kuplung nagy kontrasztrugóbol is létezik malossi ami erősebb ezért gyorsabb betapadást biztosit a kuplungnak.közvetlenebbül és jobban reagál a gázra.
összegzve :
Gyári cucc: teljesen normális felhasználoknak normál körülményekre
MAlossi vagy pollini variátor:
-12 gr os görgő vel sima rugókkal jobb gyorsulás kicsit jobb rugalmassság
-12 gr os görgö sárga rugó, erősebb kuplung rugó /ez van most nekem /határozottan jobb gyorsulás és sokkal jobb rugalmasság,
- ettöl másabbat nem probáltam még mert nem sok értelmét látom ./Piros rugo 10gr görgő/ itt már csak az van hogy nagyon magas fordulaton egyszer csak ki lő a motor olyan hirtelen megindul és nem nagyon tudsz játszani a gázzal joformány csak on /off állás van rajta vagy el sem indul vagy rakéta ként megindul,nem tul ideális városban:)ez inkább versenypályára ahol a vario csak a ott használja a motor erejét ahol a legerősebb.
A rossz párosítás nekem egyzser megtörtént :
pollini variátor sárga rugó és 9 vagy 10 gr os görgő .a motor alig akart elindulni elvesztette a rugalmasságát és csak pörgött a motor de alig akar gyorsulni .gyorsan betettük a 12 gr os görgöket na azzzal már jó volt.
Remélem tudtam valamit segíteni.
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © SPOILERES2010. márc. 28. 22:08 | Válasz | #957 
nekem zöld rugó van az nem a gyári lenne ,

talicskas2010. márc. 28. 22:23 | Válasz | #958 
Zöld festés van rajta...az gyári!!!
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © M. Zoltán2010. márc. 29. 09:13 | Válasz | #959 
Eszembe jutott egy valószínűtlen ötlet:
Lehet, hogy nem bele való a nívópálcás csavardugó és ezért többet töltesz bele. Meg kellene mérni, ahogy korábban javasolták.

 © drotifuti2010. márc. 29. 12:32 | Válasz | #960 
köszi, varió csere lessz a szíjat meg ma várom.
Béla bátyánktól sikerül jó állapotú variót megvenni ha igaz ma feldobja postán, görgők nélkül 12 papir...jó ár

 © drotifuti2010. márc. 29. 15:03 | Válasz | #961 
megjött a szíjam,kevláros malossi.
de: semijen szám nem stimel a régi és az új szijon, hossza kb egyforma..de a bordák mérete és száma nem. az újnak a száma a köv.: 6112744

segiseek légyszi h ez jó e

 © drotifuti2010. márc. 29. 15:11 | Válasz | #962 
rá jöttem, a 61 nemtudom mi a 12 a vastagság, a 744 a hossz. a régi: 23 a vastagság ,11.4 szélesség, 871 a hossz na most mejik a nem jó?

 © drotifuti2010. márc. 29. 16:17 | Válasz | #963 
meg kérdeztem a boltot,azt mondja az adatok igy hejessek: 23szor 11.5 ször 853 ez a hossz. azt mondja ezt irja a katalógus...és ő ijet adott.ami a dobozon van az meg csak kód szám..remélem nem vágtak átt...

tamas2010. márc. 29. 16:40 | Válasz | #964 
A gyári adat szerint a szélessége a szíjnak: 22,6 mm, a minimum 21mm. Az újat tedd rá a régire és már látod is mi a helyzet. A fogazatok száma ne zavarjon, több fog, jobban kapszkodik.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © drotifuti2010. márc. 29. 18:57 | Válasz | #965 
szeva, a hossz jó,ugyan az akkor remélem holnap megjön Béla bátyánk variója ,összerakom és már sikítok is vele !!

meszizs2010. márc. 29. 20:50 | Válasz | #966 
Tamás azt írta, hogy 22,6 a gyári méret, szerintem a 23-as mérettel megy a Malossi technológiával biztosan tuti lesz a motorod, legalább is a végsebessége.
Várom én is tapasztalatodat!
Legjobbakat!
1996-os Majesty 250

meszizs2010. márc. 29. 20:51 | Válasz | #967 
Rosszúl írtam, nem "megy" hanem MEG.
1996-os Majesty 250

 © drotifuti2010. márc. 29. 20:53 | Válasz | #968 
minden képpen leírom! én is várom, remélem bélabá felatta a variot...220felett....

meszizs2010. márc. 29. 20:55 | Válasz | #969 
Tamásék tudnak valami "csodaszernek" nevezett zsírt, amit a varióba a görgőkhöz kell kenni.
Kérdezz rájuk!
1996-os Majesty 250

 © Zsolt2010. márc. 29. 20:56 | Válasz | #970 
Igen. És minden klubtagnak jár évi 10 deka...
Zsolt

meszizs2010. márc. 29. 21:17 | Válasz | #971 
Mikor?
1996-os Majesty 250

 © Zsolt2010. márc. 29. 21:21 | Válasz | #972 
Mikor szeretnéd?
Amúgy a recept a lényeg, de azt csak Feco ismeri. Ha jól emlékszem Ő keverte vagy kavarta. Mindegy.Még nekem sincs.
Zsolt

meszizs2010. márc. 29. 21:31 | Válasz | #973 
Egyenlőre nem kell!
De a Fecó az közel lakik hozzám!
Én mit a varióm szétszedésekor írtam, akkor valami ÁFOR-os Molárd pasztát kentem bele és, hogy most gyűrűztem, akkor megnéztem. A varióból nem jött ki a zsír a házra, aztán, azon belül, hogy a görgők között hogy van azt nem tudom!
1996-os Majesty 250

 © Zsolt2010. márc. 29. 21:35 | Válasz | #974 
Nem biztos hogy okés lesz az a II.világháborús paszta. Olyan kell, ami bírja a hőt 300 fokig.
Zsolt

meszizs2010. márc. 29. 21:40 | Válasz | #975 
Ezzel gurulok tavaly nyár óta!
1996-os Majesty 250

TopJoe2010. márc. 29. 21:44 | Válasz | #976 
Megnéztem mi az a molárd paszta mert érdekelt. Retro áforos cucc, S100 skoda kezelési útmutatóban irnak róla, hogy csúszófelületek bedörzsölésére való.Honnan szerezted,még kapni vagy kertben ástad ki?
Amúgy én is kipróbáltam molibdén-diszulfidos dolgokat ( zsirt ) de nem vált be,szinte külön vált benne a grafit és az olajos zsir.Volt egy saját recept is, talán még mézet is tettem bele, hogy ragadjon de az sem volt jó. A legjobb a FECÓ féle anyag, ez egy kék szinű nagy ütéseket is elviselő hőálló zsir. Vagy a malossinak van spec zsirja, Taliga tudja azthiszem melyik az.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

TopJoe2010. márc. 29. 21:46 | Válasz | #977 
Na amig vakaróztam te meg is irtad a lényeget. ( II. Vh. hehe )
Biztos nem lesz jó. Grafitost sokfajtát próbáltam egyik sem volt jó.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © Zsolt2010. márc. 29. 21:49 | Válasz | #978 
A legjobb állítólag a Feco-féle anyag. Valami zöld neonszínű anyag. Szerintem éjszaka még fluoreszkál is. Szóval ez a legjobb, a club Zalai laborjában lett kikeverve.
Zsolt

SomTom2010. márc. 29. 21:58 | Válasz | #979 
Kék színű, nem kevert zsír, a királycsapoknál használják a Fecoék a cégnél.
A gyárban kipróbáltam, betettem a hőkezelőbe, 200 fokon nem változott az állaga. Kegyetlenül tapad, ha jól tudom 25 kg-os a legkisebb kiszerelése.
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

 © Zsolt2010. márc. 29. 22:00 | Válasz | #980 
Áhh, lelőtted a poént...
Zsolt

SomTom2010. márc. 29. 22:02 | Válasz | #981 
Én?
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

tamas2010. márc. 29. 22:33 | Válasz | #982 
A 22,6 mm a gyári adat, YP-250 manual, 28. oldal: V-belt: V-belt width Standard: 22.6 mm Limit: 21.0 mm. De vannak 23 mm-es szíjak.

A kék zsírból van benne nekem is jelenleg, de sajnos kicsapta... Teszek még hozzá, mosás nélkül. Megtömöm alaposan!!!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2010. márc. 30. 06:01 | Válasz | #983 
Na kinek kell ebből a ragacsból?Az a lényeg nem szabad sokat tenni bele mert a saját súlyától nyúlik.Különben leszedni nem lehet ha egyszer valahova odakented.
Motor után,első a család legyen!

 © Zsolt2010. márc. 30. 07:43 | Válasz | #984 
Én kipróbálnám.
Zsolt

 © drotifuti2010. márc. 30. 11:08 | Válasz | #985 
sziasztok,szétt kefél az ideg...
Béla bátya megküldte a variót..csalodtam.a nyomólap csúszkái hegesztettek, a varióba a csúszó hüvely szimeringek nincsenek meg, a négy csavaros rögzítő (porvédőt)nem adta hozzá.az elülső tárcsa egy esztergával leszabályzott f..s.
ragtam grafitos zsirt a görgőbe (nemtudom baj e?) néha már 90-el is szaggat a gép..mit csináljak visszarakjam a régit? az legalább 105-el is sikított...szomorú vagyok 28 ezer és szarabb mint volt...help

meszizs2010. márc. 30. 12:07 | Válasz | #986 
Annó lány koromban a Gépgyárban tágították az a picike agyamat és ott minden volt!Köztük ez a csiríz is, nyúlik és brutálisan ragad.
1996-os Majesty 250

talicskas2010. márc. 30. 13:04 | Válasz | #987 
drotifuti!

ha arrol nem tudtal, hogy mar barkacsolt a hasznalt tarcsa, akkor szo nelkul visszakuldenem....

ennyi erovel a te tarcsaidat is egy jo esztergalyos meghuzta volna...
szerintem a hasznalt alkatresz fogalma vasarlas eseladas eseten persze ha nem mondjak elore...
akkor a termeszetes kopas melletti reszben hasznalt alkatreszt jelent...NEKEM LEGALABBIS..
hegesztett barkacsolt tarcsat ingyen sem tennek fel...
ez csak az en velemenyem...
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

tamas2010. márc. 30. 13:30 | Válasz | #988 
Ne már! Hívd vissza, mert ha valamiben megegyeztetek az úgy kell hogy legyen! Nekem az volt Tőle az utolsó infóm, hogy ez a varió jó! Ha nem felel meg, küld vissza!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © drotifuti2010. márc. 30. 14:39 | Válasz | #989 
4, széttszedés-összerakás..hmmm úgy ahogy összeált. indulásnál nagyobb erőt érzek a gépben,de végre kihúzatva max 110...egyi...

a hegesztés , ahogy Tamás barátomtól meg tudtam szándékos,és kell is..hát az első tárcsa felszabályozása..nem tudom..biztos ugy jó ahogy van..valószinű már nemvolt meg béla bának a varióhoz való ezért csinált hozzá egy felújitottat..mert a varió felöli szinte érintetlen..

 © Zsolt2010. márc. 30. 15:15 | Válasz | #990 
Én tavaly csináltattam a variót, vagyis felszabályoztattam egy jól felkészült esztergályossal. És nem csak a variót, hanem a kuplung tárcsákat is. Egy középértéken levő szíjat tettem fel, mert forgácsolás után nem volt felpolírozva, gondoltam majd a szíj megteszi. Így is lett. Felrakás után autópályán mértem sebességet, igaz behúzódtam a pleko mögé, így ment 130-at. A versenysúlyom meg 110 kg...
Zsolt

 © drotifuti2010. márc. 30. 16:04 | Válasz | #991 
az nagyon jó! nemértem az enyém miért cammog..kevlár szíj szinte új varió..

Feco2010. márc. 30. 18:16 | Válasz | #992 
A variotárcsák közepéből is vett el az esztergályos? Ellenőrizd le, ki tud-e menni a szíj a végére.Lehet, hogy előbb összeérnek a a tárcsák mint kimegy a szíj a végére.
Zsolt!! Ha küldesz címet,elküldök egy adagot puki borítékba. SomTom-nak is így ment sikerrel.
Motor után,első a család legyen!

 © drotifuti2010. márc. 30. 18:21 | Válasz | #993 
hay igen szedett le...megnéztem Tamás mondta h nézzem meg..mind 1 enyit tud..tem tudom miért nem megy jobban..cseréljek dugót,hengert is...?

Feco2010. márc. 30. 18:36 | Válasz | #994 
Hát ezt innét ennyi, infóból könnyelműség lenne ajánlani. Ha nem tudod eldönteni nézesd meg hozzáértővel.Ha xar a dugó és a henger az végsebességet nem szokta nagyon befolyásolni inkább a nyomatékot.Pl: kis ellenszélnél "megáll". Vagy zabálja az olajat.-Valami más lehet.
Zsolt!! Taligával beszéltem 5 perce telón, és visz Neked a ragacsosból !!! Nem kell posta!
Motor után,első a család legyen!

tamas2010. márc. 30. 18:41 | Válasz | #995 
Zoli!
Ne szedd szét a blokkot, Isten ments! Kicsit járkálj vele, de jelezd Bélának, hogy a varió nem hozza az elvárásokat semilyen összeszerelésben. Kérdezz rá, hogy a görgők amiket Ő adna, mekkorák. Gyári méret, vagy nagyobb? Neki vannak textilbakelitből készített görgői is. Jó lenne ha valaki kipróbálná a motorodat, olyan, akinek szintén ilyen van, mert lenne egy összehasonlítási alapotok...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2010. márc. 30. 18:46 | Válasz | #996 
OKÉ! Ha Egerben leszünk nekem akkor is jó!
Zsolt

 © Zsolt2010. márc. 30. 18:55 | Válasz | #997 
Az esztergályosnak bizony kell kiszedni a tárcsa belsejéböl is, ill a csúszóperselyből hosszból úgyszintén. Összesen kb. 5-5,5mm.
Tamás: nem emlékszel a főtengely szimmering méretére? Elkezdett könnyezni, hamarosan cserélni kell.
Zsolt

tamas2010. márc. 30. 18:57 | Válasz | #998 
Fejből sajnos nem, de talán megvan fényképen. Utánna nézek, de szólít a kormányos asztalhoz!
Pill. és jövök!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2010. márc. 30. 19:06 | Válasz | #999 
Holnapután érkezik Nyíregyre!!Dumcsizzátok meg hol veszed át!
Motor után,első a család legyen!


Első ... 7 8 9 [10] 11 12 13 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől