Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Majesty YP 250
Yamaha Majesty YP250

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


tamas2014. ápr. 09. 08:35 | Válasz | #6155 
Nem jön a kép, v.én nem látom...?

A, leírtak alapján karosszéria elemre van szükséged. Mr.Majestynek és Kiss Róbert kolegáknak van bontott 250-es motorjuk, Náluk és a szarvasi bontós Miskánál érdeklődj!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Hínár2014. ápr. 09. 08:32 | Válasz | #6154 
Ne vedd komolyan az életet, nem úszod meg élve.

 © Kiss Róbert2014. ápr. 09. 08:32 | Válasz | #6153 
A karbi oldalán aszem jobb oldalon van 1 légtelenítő csavar! Én konkrétan nem csináltam soha mert nekem mindig kilégtelenedett! A karbiból fog folyni a viz-levegő keverék,vmi olyan csavart keress ami mellett van egy kis kifolyó csonk!!!

tamas2014. ápr. 09. 08:32 | Válasz | #6152 
Nem!
A karbi tetején van egy légtelenítő csavar. A 250-es sajnos nem légtelenít magának, Neked kell.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Hínár2014. ápr. 09. 08:31 | Válasz | #6151 
Hát kérem erről lenne szó. Már írtam műanyagosnak de még semmi. Meg találtam egyet a Német ebay-en 11.000.- (+posta) kicsit sokallom.
('97-es, 250-es Majesty)



Ne vedd komolyan az életet, nem úszod meg élve.

 © Tamas_812014. ápr. 09. 07:53 | Válasz | #6150 
Robi!
Köszi a tippet, ma ha lesz időm megnézem.
Hűtőrendszert légteleníteni hogyan kell? Járatom a motort és öntöm utána a fagyállót?

tamas2014. ápr. 08. 23:01 | Válasz | #6149 
Mellik oldalra Radnai úr, és mit...?
Kasztni, vagy más valami...?
Esetleg motorblokkra...?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Hínár2014. ápr. 08. 21:23 | Válasz | #6148 
Üdv!
Van ötletetek honnan szerezzek oldaldeknit, '97-es 250-es Majestyre.
Ne vedd komolyan az életet, nem úszod meg élve.

 © Kiss Róbert2014. ápr. 08. 21:20 | Válasz | #6147 
Lehet hogy levegös a rendszer még,azért ment feljebb a vizhőfok !!! Az alapjárat és a kerék pörgés összefüghet,ez pedig a gázbovdennel lehet összefüggésben,feszessebb lett a bovden és ez LEHET a hibák oka!!!

 © Tamas_812014. ápr. 08. 11:45 | Válasz | #6146 
Köszönöm mindkettőtök válaszát, nem tudtam hogy nincs benne olajnyomás érzékelés. Így már megnyugodtam, hazamegyek és szétkapom majd az elejét.
Viszont van két dolog ami kicsit aggaszt.
1. Ma mentem először vele mióta a hőfokjelző jó. Kb 13 km után ami főleg városi forgalmat takar már a víszintes fölé indult a mutató és van egy sejtésem, hogy ha nem érkezek meg akkor ment volna feljebb is. Termosztát, ventillátor, hűtővíz trióra gondolok első körben. Nem tudom hogy bekapcsol-e pl a ventillátor.
2. Múltkor kormánycsere közben vettem észre, hogy a gázkar alsó bovdenje el van szakadva. Szerencsére csak a fejből jött ki maga a bovden, így összeszerelésnél tudtam javítani. Azóta viszont úgy érzem magasabb az alapjáratom, illetve nehezebben is esik vissza, valamint kozepsztenderen pörög a kerék ami szintén új jelenség.

gelilackó2014. ápr. 08. 11:38 | Válasz | #6145 
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

tamas2014. ápr. 08. 11:28 | Válasz | #6144 
Na, jól egymásra irtunk!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2014. ápr. 08. 11:27 | Válasz | #6143 
Amiatt csinálja.
Mivel nem tudja mérni a 3000 km-es olajcsre intervallumot.
Leírtuk többször, NINCS RAJTA OLAJNYOMÁSMÉRŐ! Tehát hiába nézed a lámpát, ha egy csepp olaj nincs benne, akkor sem jelzi semmi! A műszerfalon lévő lámpa két dolgot jelez. Alapesetben méri a 3000 kmt, most pedig jelzi hogy nincs meghajtás. Szerintem az órából tekeredett ki. Ott keresgèlj.
A GYÁRTÓ ELŐÍRJA, HOGY MINDEN INDÍTÁS ELŐTT ELLENŐRIZNI KELL AZ OLAJSZINTET!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

gelilackó2014. ápr. 08. 11:23 | Válasz | #6142 
Igen a kilóméter óra miatt csinálja , mert az méri a 3000 km es csere periódust és mivel nem megy az órád,ezt hibaként érzékeli mert nem tudja méni az intervallumot. Valószínű spirál gond lesz.

Az olaj lámpa egyébként csak ezt a csere periódust jelzi ,ha nincs olajnyomásod azt nem fogja mutatni, nincs benne nyomásmérő!
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © Tamas_812014. ápr. 08. 10:43 | Válasz | #6141 
Sziasztok

Érdekes jószág ez a Maja, pár napja megjavítottam a vízhőfok mérőt. Ma mentem vele egy picit, gondolt egyet és nem mutatta a sebességet, ez a kisebb baj, mert gondolom elöl leugrott a kábel. A nagyobb baj, hog ezután elkezdett az olajlámpa villogni. Nem értem miért két napja néztem és fullon volt, azóta nem mentem vele.
Most megvárom, hogy lehüljön és megnézem újra. Remélem csak a km mutató miatt csinálja, mert csütörtökön vizsga...

 © Tamas_812014. ápr. 06. 16:36 | Válasz | #6140 
Nagyon köszönöm!

Majaman2014. ápr. 06. 14:02 | Válasz | #6139 
Szia Tamás_81

A kép alapján a platnid Monolock rendszerű

tehát ha dobozt keresel akkor az ilyen

felfogatáshoz megfelelő dobozt kell vásárolnod

sajnos az ehhez a rendszerhez megfelelő doboz

terhelhetőség szempontjából max 3kg! mivel a

doboz úgynevezett szímplafalu kialakitású

Ha nagyobb terhelhetőséget szeretnél nagyobb

űrtartalommal max 10 kg-os terhelhetőséggel

akkor platnit kell cserélned Monokey rendszerüre

és ahoz illeszkedő Monokey dobozt kell

vásárolnod.Remélem érthető volt és segitett

neked eldőnteni milyen platnira és dobozra van

szűkséged!

 © Tamas_812014. ápr. 06. 11:16 | Válasz | #6138 
Nem akar sikerülni, akkor simán itt a link.
http://kepfeltoltes.hu/view/140406/platni_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Bocsánat a spam-ért.

 © Tamas_812014. ápr. 06. 11:13 | Válasz | #6137 
[img]http://kepfeltoltes.hu/view/140406/platni_www.kepfeltoltes.hu_.jpg] A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu[/img]

 © Tamas_812014. ápr. 06. 11:12 | Válasz | #6136 
Sziasztok

Elvittem a Shox-ba a gyári dobozom, mert úgy kaptam,hogy hiányzott belőle a zár és a weboldaluk szerint ők árulnak hozzá. A helyszínen kiderült, hogy az előző tulaj "megfúrta" valahogy a zárat,magyarul nem lehet megmenteni,mert szétment valami kis műanyag rész ahová felfeküdne a zár. A kérdésem az lenne, hogy milyen típusú dobozt kell keresnem ha szeretnék venni egyet? A régi felfogatására tenném fel, készítek róla egy képet és megpróbálom feltenni ide.

 © Zsé2014. ápr. 04. 16:03 | Válasz | #6135 
Jelentem elkészült az első teló felújítás, szimmeringezés, olajozás, és kiderült hogy a szilentszerű kutyafütty, nincs kikopva, csak szimplán fel volt lazulva, és már nem is csámpázik a moci! 2 hét és műszakizik...remélem.

 © Kiss Róbert2014. ápr. 03. 22:17 | Válasz | #6134 
Az enyém is ilyen,nehezen melexik fel viszintes helyzetig!

tamas2014. ápr. 03. 16:37 | Válasz | #6133 
Nekem akkor ment fel vízszintesre, ha kezdett túlmelegedni. Ez vagy araszolás volt városban 40fokba, vagy hegymenet konvojban Kékestetőre. Sztenderen idővel bekapcsol a ventillátor, de ahogy Zoli is irta, kicsit lassan. Ekkorra az én műszerem már 3/4-ig felment.
Én tettem rá egy kapcsolót amivel ha akartam bármikor bekapcsolhattam a ventillátort, ezzel megelőztem sok gondot. Ritkán kellett, de akkor jó volt...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Pazo2014. ápr. 03. 15:24 | Válasz | #6132 
Be kéne, hogy kapcsoljon a ventilátor, csak jó sokáig kell járatni. Közben figyeld a műszert.
tel.sz: 06 30 445 85 96

 © Tamas_812014. ápr. 03. 11:32 | Válasz | #6131 
Stornó, közben megtaláltam. Megtisztítom és állítok rajta picit mert eléggé lötyög.
Ha álló helyzetben alapjáraton megy a motor akkor is el kéne érnie a vízszintes állást a műszerfalon? Illetve be kéne kapcsolnia a ventilátornak mint az autóknál? Mert akkor beindítom tisztítás után és hadd pöfögjön fél órát

 © Tamas_812014. ápr. 03. 11:05 | Válasz | #6130 
Tamás!
Alámásztam ma a mocinak,de nem igazán találom hűtőfolyadék hőmérsékletét mérő szonda jeladóját, hogy megpucoljam a csatlakozót rajta. Esetleg nem tudnád megmondani, hogy az angol users manualban milyen néven szerepel? A robbantott ábrákkal egyszerűbb lenne megtalálnom.
Köszönöm!

orpi552014. márc. 29. 06:18 | Válasz | #6129 
A Tamáshó má sámli kéne,az meg má veszélyes ebbe a korban...

Papp László2014. márc. 29. 05:23 | Válasz | #6128 
Asszem Tamás bátyó a vazelint te is készítheted lassan a következő talira.
A Cowboy!
Széles utat, minden motorosnak!
Honda V30 Magna V4 (1985)

tamas2014. márc. 28. 11:08 | Válasz | #6127 
JOBB ha nem szólok mert minden BALul sül el...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Kiss Róbert2014. márc. 28. 08:54 | Válasz | #6126 
Tamás ! Nem jobb oldalt akartál irni?

tamas2014. márc. 28. 05:14 | Válasz | #6125 
Úgy tudsz igazán alapos munkát végezni, ha kiveszed a tankot. De nem muszáj, akna mellé parkold le a motort és alulról, a bal oldalról keresd meg a jeladót. Nincs sok hely, az biztos...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Tamas_812014. márc. 27. 23:43 | Válasz | #6124 
Köszönöm a tippeket!
Jól sejtem, hogy ahhoz hogy a hengerfejen lévő jeladót le tudjam takarítani szét kell kapni az egész gép hátulját?

tamas2014. márc. 27. 21:42 | Válasz | #6123 
A hengerfejen van a hűtőfolyadék hőmérsékletét mérő szonda jeladója. Vedd le róla a csúszósarut, alaposan polírozd fel mindkettőt és ha jó lesz, adj hálát a Maja nagy Istennek...
Nekem bejött annakidején, bitangul el volt oxidálódva mindkettő. Mielőtt visszateszed a sarut, kicsit szorosabbra alakíthatod kombináltfogóval.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © passat522014. márc. 27. 20:44 | Válasz | #6122 
Lehet több oka is. Keringető szivattyú, termosztát. Először próbáld meg légteleníteni a rendszert.
Ha sikerült és még mindig rotyog akkor lehet túl meleg a motor. Tapogasd meg óvatosan a vízcsövet miután bemelegedett a motor és érezni fogod, hogy üzem meleg vagy forró.
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © Tamas_812014. márc. 27. 19:27 | Válasz | #6121 
Köszönöm, akkor lehet ráveszem majd magam egy kuplung cserére. Bajt okozhat ha így járok vele?
A víz rotyogásra nincs ötletetek?

gelilackó2014. márc. 27. 16:15 | Válasz | #6120 
Két dolog miatt pöröghet a hátsó kerék elméletileg ha már bemelegedett a motor :
1, Kicsit megnő az alapjáratod ha bemelegedett és akkor már nyit a kuplung így megpörgeti a kereket, az már egy más dolog hogy pont , hogy csökkenie kellene az alapjáratnak mire belemelgszik.
2, miután bemelegedtek félóra hszanálat után hajtás elememi is , talán a hőtágulás miatt kuplung alkatrészeinél olyan minimális a hézag , hogy kitágulva pont bele ér a pofa a tárcsába és pörgetni kezdi a kereket

A működés semiképp sem normális,alapjárat vagy gyenge kuplung rugó okozhatja szerintem.
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © Tamas_812014. márc. 27. 14:51 | Válasz | #6119 
Sziasztok

Használom most már két napja a Maját és egy furcsa dologra lettem figyelmes. Mikor egy 15-20km-es városi menet után megállok,úgy hallom mintha rotyogna a víz a tartályban megállás után egy ideig. A vízhőfok mérőre nem hivatkozhatok,mert az elég különálló életet él, de a lényeg hogy meg a vízszintesen soha nem állt,csak mindig a hideg felett kicsit. De van olyan is,hogy nem egy helyben áll, hanem mozog összevissza.
A másik pedig hideg motorral ha a közép sztenderdre teszem és adok egy kis gázt akkor a hátsó kerék teljesen megáll amint visszaesik az alapjárat, viszont ha használom mondjuk fél órát akkor hiába megy a moci alapjáraton a hátsó kerék elég gyorsan pörög. Ez ugye nem normális dolog?

 © jasa2014. márc. 25. 10:40 | Válasz | #6118 
Jaaa, a robogó "sexis" műfaj, az aktust hosszú vetkőztetős-öltöztetős művelet kiséri. (Elrettentő példa a múltból: a burgi kézifék bovden cseréjéhez az idomok kb kétharmadát le kellett bontani, gyakorlat hiányában kb fél nap volt.... Szerencsére csak egyszer volt rá szükség.)
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

LUI782014. márc. 25. 07:31 | Válasz | #6117 
Na ezért nem szeretik a szerelők a robogókat.
Köszi Pazo és Robi.
2001-es Majesty 250
Lui

 © Pazo2014. márc. 25. 04:35 | Válasz | #6116 
Sőt a hátsót is, mert csak utána lehet levenni az oldalsót.
tel.sz: 06 30 445 85 96

 © Kiss Róbert2014. márc. 24. 21:07 | Válasz | #6115 
A bal oldali hátsó burkolatot biztos,(valószínű a jobb oldalit is)ha nem úgy áll a légszűrőház bilincse,(a porlasztónál)hogy hosszú csavarhúzóval ki tudd lazítani akkor ülést is tankot is ki kell venni(a bilincs kilazításhoz)

 © Pazo2014. márc. 24. 18:57 | Válasz | #6114 
Hát, igen, én is örülök!
tel.sz: 06 30 445 85 96

 © Gazsi2014. márc. 24. 18:07 | Válasz | #6113 
Zoli!
Amikor elkezdtem írni Neked, akkor még nem volt meg a beírásod, de most , hogy olvastam örülök, hogy nincs nagyobb probléma.
Az életben inkább azt bánjam, amit megtettem, mint amit meg sem próbáltam

 © Gazsi2014. márc. 24. 18:01 | Válasz | #6112 
Csak hidegindítás után csinálja, vagy hosszabb alapjárat ill. motorfék után amikor odahúzol neki akkor is fűstől egy rövid ideig? Nem akarlak elkeseríteni, de ezekben az esetekben általában a szelepszár szimmering a hibás.
Az életben inkább azt bánjam, amit megtettem, mint amit meg sem próbáltam

 © Pazo2014. márc. 24. 17:55 | Válasz | #6111 
Úgy néz ki, elmúlt a füstölés. Valószínű, kicsit több olaj sikerült bele.
tel.sz: 06 30 445 85 96

LUI782014. márc. 24. 09:21 | Válasz | #6110 
A légszűrőház leszedéséhez kell bontani a műanyag burkolatot is?
2001-es Majesty 250
Lui

 © Kiss Róbert2014. márc. 24. 08:14 | Válasz | #6109 
Légszüröház ki, és ott van mögötte(alatta)2 csavar és mozgatva kijön!!!

LUI782014. márc. 24. 07:24 | Válasz | #6108 
Az önindítót, hogy a legegyszerűbb kiszedni, ha jól látom a légszűrőház mögött van?
2001-es Majesty 250
Lui

 © Pazo2014. márc. 22. 17:48 | Válasz | #6107 
Nem tudom, hidegen, ha beindítom, nagy szürkés füst felhö, iszonyat büdös, de hamar elmúlik.
tel.sz: 06 30 445 85 96

Ifj. Posta Sándor2014. márc. 22. 15:12 | Válasz | #6106 
Mi történt?
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

 © Pazo2014. márc. 22. 14:59 | Válasz | #6105 
Na, füstokádó lett a mocim!
tel.sz: 06 30 445 85 96

Papp László2014. márc. 21. 20:42 | Válasz | #6104 
Én egy hónapja cseréltem fékfolyadékot, legalább kétszer kellett még légteleníteni mire tökéletes lett! Ami fontos egy tuti segítő aki amikor nyitod a légtelenítő szemet húzza a kart tövig.... Kitartást, jó lesz az!
Széles utat, minden motorosnak!
Honda V30 Magna V4 (1985)

tamas2014. márc. 21. 18:36 | Válasz | #6103 
A fékkaron van egy csavar, az nyomja a dugattyút. Ott tudsz holtjátékot állítani.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Tamas_812014. márc. 21. 16:56 | Válasz | #6102 
Nem tűnik most már levegősnek, szerintem más lesz a gond. Már szerelés előtt is ilyen volt ezért zárnám ki a levegősséget. Majd vasárnap ha lesz időm megnézem, illetve utána olvasok a szerízkönyvben hogy mennyi lehet a fékkar holtjátéka, lehet csak állítani kell rajta.

tamas2014. márc. 21. 16:01 | Válasz | #6101 
Alattam ha keményen fékeztem, blokkolt az első és a hátsó kerék is.
Persze, nem egy 17"-os féktárcsa, de szerintem kifogástalan. Valószínűleg a Tiéd még most is levegős. Én negyedig sem birtam behúzni a fékkart de már blokkolás volt...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Tamas_812014. márc. 21. 12:42 | Válasz | #6100 
Jelentem kipróbáltam a fecskendős módszert és tökéletesen bevált. El se hiszem,de az előbb már mentem a kis Majával...
Mondjuk még mindig nem vagyok elájulva az első féktől, valami még tuti nem jó,mert az új betéttel és folyadékkal is ugyanolyan rosszul lassul mint a művelet előtt. Az is lehet nagy a holtjátéka a karnak vagy csak az én elvárásaim nagyok. Megszoktam a nagy motorjaimon, hogy az elsővel állok meg, itt meg ha nem húzom be hozzá a hátsót akkor nagyon gyenge a lassulás. A régi motorjaimon nem mertem volna azt megtenni, hogy 50-60 km/h körül teljesen berántom az első féket,mert szerintem első kerékre állt volna vagy legalábbis leblokkolt volna a kerék. A Majánál 60-nál tövig berántottam, de kellett jó pár méter hogy megálljon. Ha a hátsót is behúztam ekkora sebességnél akkor viszonylag rövid távon állt meg.

 © Gazsi2014. márc. 21. 08:58 | Válasz | #6099 
A szervizben mi is csináltuk hasonló technikával a fékolaj cserét, ott volt ilyen célszerszám (vákuumoló)hozzá de csak abban az esetben működött jól, ha nem volt kikopva a légtelenítőn vagy a munkahengerben a menet, különben ott levegőt szívott ezért nem mindig sikerült. Viszont létezik fékolaj cserélő berendezés, amit a tartályra kell csatlakoztatni és onnan nyomással küldi be a fékfolyadékot nekünk csak a légtelenítő csavarokat kell csavargatni. Sajnos a motor fékolajtartályra még nem láttam ilyent, de attól még lehet, hogy létezik!
Az életben inkább azt bánjam, amit megtettem, mint amit meg sem próbáltam

 © satyapapa2014. márc. 21. 08:04 | Válasz | #6098 
-poliglikol-éter
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2014. márc. 21. 06:58 | Válasz | #6097 
Jó ötlet!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. márc. 21. 06:13 | Válasz | #6096 
Hát pumpálni lehet ,,,,sokáig,,,,minek,,, ha beszerzel egy nagyobb injekciós fecskendöt,és arra ráteszel egy megfelelö méretü mipolán csövet,aminek a másik végét csatlakoztatod a légtelenitö csavarra amivel vákumot tudsz csinálni a fékolajnak,,no akkor nem kell kinlódni.((Magyarul- kiszivod az olajat)Néhány perc és le van cserélve az olaj.
Tök egyszerü, gyors megoldás......
06304373303-vagyok elérhetö

 © Gazsi2014. márc. 20. 21:38 | Válasz | #6095 
Én, hogy ne járjak úgy mint Te és még sokan mások is, leeresztés nélkül cserélem a fékfolyadékot. A tartályból kiszívom a benne lévőt és feltöltöm frissel, majd átpumpálom "bőven" egészen addig, ameddig biztosan lecserélődik az egész. Mindig ugyanazt a típusút rakom bele. Max. 10 perc az egész. Egyszer kíváncsiságból mintát vettem a légtelenítőn kijövő lecserélt cuccból és a régiből is, majd megmértem a forráspontjukat, az új megegyezett a flakonban lévővel, míg a régi természetesen sokkal gyengébb volt. Tehát a munkahengerekben is feltehetően kicserélődött.
Az életben inkább azt bánjam, amit megtettem, mint amit meg sem próbáltam

 © Tamas_812014. márc. 20. 19:14 | Válasz | #6094 
Oké akkor holnap pumpálom, azon ne múljon. :)

 © juhász béla2014. márc. 20. 18:42 | Válasz | #6093 
Hát igen,,,,, ilyen ez a pék szakma.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

 © passat522014. márc. 20. 18:39 | Válasz | #6092 
Pumpálnod kell sokáig! Én is a múlt évben cseréltem fékfolyadékot és hasonló volt a jelenség. Levegő van még a rendszerben ezért nem nyomja ki a munkahenger a folyadékot. Szándékosan írtam folyadékot mert a fékrendszerben nem olaj, hanem fékfolyadék van.

Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © Tamas_812014. márc. 20. 18:16 | Válasz | #6091 
Volt ma egy kis időm szerelni ,egész jól haladtam. Sikerült beállítani a gyári kormányt, feltenni a kapcsolókat,visszapillantókat. Viszont megint levontam a tanulságot bontóból postán soha semmit. Amit kaptam kormányburkolatot, a két rész el van deformálódva, a patent részek le vannak törve,stb. Összeraktam de úgy áll mint az ökörhugyozás... na mindegy ez az én hülyeségem és tanulópénzem. Kicseréltem a fékbetéteket, kicseréltem a rövid fémfékcsövet normálisra.
Sikerült lefúrnom az elnyalt csavart is a fékolajtartályon úgyhogy gondoltam kicserélem az olajat is. Nem sikerült. Nem tudom mi a gond, de a következőt csináltam. Feltöltöttem a tartályt és vártam hogy lecsorogjon,de semmi. Akkor alul kicsavartam a munkahengernél a cső másik végét hogy egyáltalán lefolyik-e az olaj. Nagy nehezen mikor pumpáltam lefolyt. Ezután meghúztam alul a fékkábel csavarját és kilazítottam a kis légtelenítő csavart és addig pumpáltam míg ki nem folyt az olaj. Utána a kis csavar végére húztam egy gumi csövet, a cső másik végét pedig egy üvegbe vezettem. Elkezdtem pumpálni felül,figyelve hogy nehogy kifogyjon és láttam hogy jön az olaj meg a buborékok. Azt hittem most már jó lesz,de egy idő után nem mozdult a csőben se az olaj se a buborékok. Meghúztam a légtelenítőt és próbáltam pumpálni,de nem keményedett be a kar.
Szóval most itt tartok, holnap folyt köv. Remélem a fékcsőnek amit vettem nincs baja, mert akkor tényleg nem tudom mit csinálok a bontóssal. Majd 20 ezerért rendeltem alkatrészeket és eddig egyedül a kormánycső ami nem hibás.

 © Herold2014. márc. 20. 08:42 | Válasz | #6090 
Ha viszel mintát semmi gond. Olyat kérsz és kész. Csak ha kérdéssel mész,akkor legyél résen. Biztos nem az indulat a rossz, de pl nekem arcról megmondta, hogy hülyeséget beszélek, más a baja a motoromnak. Közben a motor otthon volt a garázsban...
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

 © Tamas_812014. márc. 20. 08:10 | Válasz | #6089 
Köszi a tanácsokat. Szerencsére csak kormányvégeket kellett vennem, azzal meg nehezen tudnak átverni, főleg hogy előttem szerelte le a srác. Mindenesetre ha komolyabb dolgot kell vennem akkor oda fogok figyelni.

 © Herold2014. márc. 19. 22:21 | Válasz | #6088 
Nekem sem minden pozitív. Főleg szakértelem terén...
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

Bertalan Tibor2014. márc. 19. 21:25 | Válasz | #6087 
Blagáék régebben inkább kisrobogókkal foglalkoztak.

 © Kiss Róbert2014. márc. 19. 21:21 | Válasz | #6086 
Ismerem őket nekem volt rossz tapasztalatom velük! Oda kell figyelni!!!

tamas2014. márc. 19. 20:28 | Válasz | #6085 
A hivatalos mérések szerint 3lóerős teljesítménynövekedést etedményez, de ehhez kell a fordulatszám is ám, az meg üzemanyagtöbletet is kíván.
Maradjunk abban, hogy ahogy mi motorozunk, ott a hanghatás az ami szívmelengető...
Nekem sem bírta Kata... Elzsibbadt a feneke a vibrációtól, amit a dörgés eredményezett... De nekem se jött be annyira...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

ZsViktor2014. márc. 19. 20:20 | Válasz | #6084 
...de az élvezeti faktor fokozottan hatványozódik... nekem... Nórika szívesen lerúgná! De van megoldás: az asszonyt is hozzá kell hangolni a kipufogóhoz, vagy gyorsan kell menni! :) Erőben viszont tényleg nincs nagy különbség, talán nyomatékban egy hangyahímtagnyi, de nem mernék rá megesküdni, lehet, hogy csak a hang hiteti el velem...
Adminisztrátor, fórum moderátor

tamas2014. márc. 19. 20:09 | Válasz | #6083 
És vettünk nagyobbat...
Én a T-MAX-ről gyári Remus Revolution dobot vettem le... Arra volt gyártva, de én semmi különbséget nem éreztem. Csak hallottam...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

TopJoe2014. márc. 19. 18:34 | Válasz | #6082 
gyakorlatilag semmit.( 2.üteműn beválik a kipu tuning, itt nemigen,ill. a ráforditott árral nem arányos a nyereség) Nagyobb cm3 motor kell. ha nagyon sok a pénzed és nagyon jó a főtengelyed, lehet venni 300-as henger szettet,más végáttételt, komplett malossi vario-kuplung szettet. Ezzel lenne telj. növekedés. Viszont annyiba kerül mint egy nagyobb motor :) Ezen a dilemmán egyébként itt mindenki átesett..... :)
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

Hínár2014. márc. 19. 18:24 | Válasz | #6081 
Helló mindenki!

El tudnék érni teljesítménynövekedést a '97-es 250-es Majestymen ezzel a kipufogóval? Megéri erre költeni? Kell-e odafigyelnem valamire?

http://motoroswebaruhaz.hu/spd/51513Y/Kipufogo-GIANNELLI-51513Y-FREE-WAY

Ne vedd komolyan az életet, nem úszod meg élve.

 © Tamas_812014. márc. 19. 09:16 | Válasz | #6080 
Az az, nyár utca.

 © Herold2014. márc. 19. 07:50 | Válasz | #6079 
Ha nyár utcai, akkor az a Blága motor.
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

 © Tamas_812014. márc. 19. 07:16 | Válasz | #6078 
A nevét nem tudom, a képes motoron találtam a hirdetésüket. Ha kell beírom az odavaló topicba az elérhetőségüket. Volt rengeteg robogójuk, gondolom árulnak is gépeket nem csak bontással foglalkoznak.

 © Kiss Róbert2014. márc. 18. 22:16 | Válasz | #6077 
Mi a neve a bontónak?

 © Tamas_812014. márc. 18. 19:38 | Válasz | #6076 
Válaszolok saját kérdésemre, találtam egy jó bontót Szigethalmon, kemény 2000 ft-ért adták a gyári kormánysúlyt. Van náluk szinte minden, úgyhogy biztos megyek még oda.

 © Tamas_812014. márc. 18. 15:22 | Válasz | #6075 
Alakul a moci, a kormányt is kicseréltem, viszont ami rajta volt annak a kormànyvége nem passzol bele az én gyàrimba. Van ötletetek hogy hol tudnék Bp-en ilyet venni?

Feco2014. márc. 16. 21:16 | Válasz | #6074 
Na ná....
Motor után,első a család legyen!

orpi552014. márc. 16. 11:46 | Válasz | #6073 
Ha nincs jobb ötletetek...Fecó már rég megmondta:Verd laposraaaaaaa....

 © satyapapa2014. márc. 16. 10:56 | Válasz | #6072 
((kemény forraszást akkumulátorral és két szénkefe segitségével is lehet csinálni,,,bár kellene hozzá egy kis borax is...Na meg egy kis ügyesség,,))
06304373303-vagyok elérhetö

 © Tamas_812014. márc. 16. 09:02 | Válasz | #6071 
Az a baj, hogy nincs semmi eszközöm a keményforrasztáshoz, úgyhogy megpróbálkozom Jasa módszerével. Ha így sem sikerül akkor veszek másik tartályt.

 © Szomjas2014. márc. 16. 07:05 | Válasz | #6070 
Jasa csak majdnem egyforma a szögük. A süllyesztett csavaré 90 fok a gyári fúrószáré 118 fok. De ez még elmegy.
A maja klub német nagykövete. ;)

 © satyapapa2014. márc. 16. 06:55 | Válasz | #6069 
Ha a csavarfej még megvan akkor kilehet enyhén zenkölni egy 5 mm furóval félkörivesre,ezután kemény forrasztással egy imbuszkulcs (L) alaku fémet (rézrudat) ráforrasztani, Igy már van lehetöség hogy megindul a csavar .Föleg hogy a melegités és segithet .
06304373303-vagyok elérhetö

 © Kiss Róbert2014. márc. 15. 21:33 | Válasz | #6068 
Ha lejön a fedél,lesz egy kis csonk ha szerencséd van és 1 jó patentfogód talán meg tudod fogni és kitekerni! Vagy ráhegeszteni egy anyát és azzal kijön!

tamas2014. márc. 15. 20:10 | Válasz | #6067 
De nincs ott...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. márc. 15. 19:34 | Válasz | #6066 
Ha itt lennél ,,kiszednénk gond nélkül a csavart.
06304373303-vagyok elérhetö

 © Tamas_812014. márc. 15. 17:43 | Válasz | #6065 
Érdekes, nekem is dobfékes hátul,de én meg pont hogy azzal tudok lassulni, az első sokszor olyan mintha be sem húznám. Bár remélem ez változni fog, most hogy lecserélem a fékbetétet illetve áttakarítom a munkahengert.Úgyhogy húzom mindkettőt ha meg akarok állni. :)

 © Tamas_812014. márc. 15. 17:37 | Válasz | #6064 
Miután leszedted a fedelet mit csináltál a bent maradt csavarral? Mert ha jól értem,csak a csavar tetejét tüntetted el és a maradék menetes része a menetben maradt.

TopJoe2014. márc. 15. 17:34 | Válasz | #6063 
Azt azért ne felejtsük el, hogy autókon pl. hidraulika mozgatja a fékdobos verziót is. Kézzel fékezett dobféknél még az is baj, hogy nyúlik a bowden.A lábbal működtetett fékpálcás verzió sokkal jobb. De tény, hogy a babettámon is blokkolt a dobfék. Többi úgy van ahogy irtad. Ne legyen kopott,égett a fékdob, jó legyen a betét és ne legyen nagy a rés a betét és dob között valamint ne nyúljon a bowden.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

tamas2014. márc. 15. 16:38 | Válasz | #6062 
Miért lenne... Anno a Trabi alatt sem volt sokkal nagyobb dob, mégis blokkolt sokkal szélesebb gumikkal, nagyobb súllyal. Dobfék volt az IFA meg a Zil alatt is, nagyon sok személyautót mind a mai napig azzal szerelnek.
Tény, nincs olyan hatásfoka mint a tárcsaféknek, de ha jó a ferrodol a betéteken, bizony az megblokkol ha kell. Én is elértem ezt a fékhatást, megfelelő betétekkel. Meg lehet égetni persze egy hosszú lejtőn, de ha megfelelően van összerakva és karbantartva, jó az!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © jasa2014. márc. 15. 16:29 | Válasz | #6061 
Hajdanán x évvel és y tízezer km-rel ezelőtt én is elnyaltam a fékolajtartály imbuszcsavarját.... a megoldás az lett, hogy szép óvatosan, megfelelő átmérőjű fúróval egyszerűen " lefúrtam" a csavarfejet és így lejött a fedél. (a süllyesztett fejű csavarfej éppen olyan kúp alakú, mint a fúrószár vége)
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © jasa2014. márc. 15. 16:21 | Válasz | #6060 
Hátsó dobfékkel akarsz blokkoltatni ? Irreális.....
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

Hínár2014. márc. 15. 16:02 | Válasz | #6059 
Hali!
'97-es YP 250 tulajoktól szeretném megtudni, hogy nekik is tragikusan szar a hátsófék vagy csak nekem. Utassal kb nulla fékerő. Az elvárás meg az lenne, hogy akár farolni is tudjak.
Ne vedd komolyan az életet, nem úszod meg élve.

 © Tamas_812014. márc. 15. 11:18 | Válasz | #6058 
Köszi a tanácsot,megfogadom.
Ma délután újra megpróbálkozom vele.

tamas2014. márc. 15. 09:05 | Válasz | #6057 
Csak higgadtan, megfontoltan.
Ha megfordul a fejedben hogy felgyujtod, azt se kapkodd el!
Tudom, könnyű pofázni, de hidd el mi is, szinte mindannyian jártunk már hadonló cipőben. Az a lényeg, nagyobb kárt ne okozz mint ami jelenleg már úgyis van...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Tamas_812014. márc. 15. 08:36 | Válasz | #6056 
Köszönöm,megpróbálom, bár már egy kisebb krátert sikerült faragnom a csavar tetején.
Tegnap elmentem a barkácsboltba venni egy törött csavar kiszedő szettet, de lebeszéltek róla,mert nagyon kicsi a csavar és nem lehetne pont középen megfúrni.
Elég durva hogy egy fél centis csavar miatt áll az egész robogó összeépítésem, tegnap már nem kicsit voltam ideges miatta.


Első ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől