|
|
|
2014. ápr. 09. 08:35 | Válasz | #6155 | |||
Nem jön a kép, v.én nem látom...? A, leírtak alapján karosszéria elemre van szükséged. Mr.Majestynek és Kiss Róbert kolegáknak van bontott 250-es motorjuk, Náluk és a szarvasi bontós Miskánál érdeklődj! | |||
| |||
2014. ápr. 09. 08:32 | Válasz | #6154 | |||
|
© Kiss Róbert | 2014. ápr. 09. 08:32 | Válasz | #6153 |
A karbi oldalán aszem jobb oldalon van 1 légtelenítő csavar! Én konkrétan nem csináltam soha mert nekem mindig kilégtelenedett! A karbiból fog folyni a viz-levegő keverék,vmi olyan csavart keress ami mellett van egy kis kifolyó csonk!!!
| |
2014. ápr. 09. 08:32 | Válasz | #6152 | |||
Nem! A karbi tetején van egy légtelenítő csavar. A 250-es sajnos nem légtelenít magának, Neked kell. | |||
| |||
2014. ápr. 09. 08:31 | Válasz | #6151 | |||
Hát kérem erről lenne szó. Már írtam műanyagosnak de még semmi. Meg találtam egyet a Német ebay-en 11.000.- (+posta) kicsit sokallom. ('97-es, 250-es Majesty) | |||
|
© Tamas_81 | 2014. ápr. 09. 07:53 | Válasz | #6150 |
Robi! Köszi a tippet, ma ha lesz időm megnézem. Hűtőrendszert légteleníteni hogyan kell? Járatom a motort és öntöm utána a fagyállót? | |
2014. ápr. 08. 23:01 | Válasz | #6149 | |||
Mellik oldalra Radnai úr, és mit...? Kasztni, vagy más valami...? Esetleg motorblokkra...? | |||
| |||
2014. ápr. 08. 21:23 | Válasz | #6148 | |||
Üdv! Van ötletetek honnan szerezzek oldaldeknit, '97-es 250-es Majestyre. | |||
|
© Kiss Róbert | 2014. ápr. 08. 21:20 | Válasz | #6147 |
Lehet hogy levegös a rendszer még,azért ment feljebb a vizhőfok !!! Az alapjárat és a kerék pörgés összefüghet,ez pedig a gázbovdennel lehet összefüggésben,feszessebb lett a bovden és ez LEHET a hibák oka!!!
|
© Tamas_81 | 2014. ápr. 08. 11:45 | Válasz | #6146 |
Köszönöm mindkettőtök válaszát, nem tudtam hogy nincs benne olajnyomás érzékelés. Így már megnyugodtam, hazamegyek és szétkapom majd az elejét. Viszont van két dolog ami kicsit aggaszt. 1. Ma mentem először vele mióta a hőfokjelző jó. Kb 13 km után ami főleg városi forgalmat takar már a víszintes fölé indult a mutató és van egy sejtésem, hogy ha nem érkezek meg akkor ment volna feljebb is. Termosztát, ventillátor, hűtővíz trióra gondolok első körben. Nem tudom hogy bekapcsol-e pl a ventillátor. 2. Múltkor kormánycsere közben vettem észre, hogy a gázkar alsó bovdenje el van szakadva. Szerencsére csak a fejből jött ki maga a bovden, így összeszerelésnél tudtam javítani. Azóta viszont úgy érzem magasabb az alapjáratom, illetve nehezebben is esik vissza, valamint kozepsztenderen pörög a kerék ami szintén új jelenség. |
2014. ápr. 08. 11:38 | Válasz | #6145 | |||
|
2014. ápr. 08. 11:28 | Válasz | #6144 | |||
Na, jól egymásra irtunk!
| |||
| |||
2014. ápr. 08. 11:27 | Válasz | #6143 | |||
Amiatt csinálja. Mivel nem tudja mérni a 3000 km-es olajcsre intervallumot. Leírtuk többször, NINCS RAJTA OLAJNYOMÁSMÉRŐ! Tehát hiába nézed a lámpát, ha egy csepp olaj nincs benne, akkor sem jelzi semmi! A műszerfalon lévő lámpa két dolgot jelez. Alapesetben méri a 3000 kmt, most pedig jelzi hogy nincs meghajtás. Szerintem az órából tekeredett ki. Ott keresgèlj. A GYÁRTÓ ELŐÍRJA, HOGY MINDEN INDÍTÁS ELŐTT ELLENŐRIZNI KELL AZ OLAJSZINTET! | |||
| |||
2014. ápr. 08. 11:23 | Válasz | #6142 | |||
Igen a kilóméter óra miatt csinálja , mert az méri a 3000 km es csere periódust és mivel nem megy az órád,ezt hibaként érzékeli mert nem tudja méni az intervallumot. Valószínű spirál gond lesz. Az olaj lámpa egyébként csak ezt a csere periódust jelzi ,ha nincs olajnyomásod azt nem fogja mutatni, nincs benne nyomásmérő! | |||
|
© Tamas_81 | 2014. ápr. 08. 10:43 | Válasz | #6141 |
Sziasztok Érdekes jószág ez a Maja, pár napja megjavítottam a vízhőfok mérőt. Ma mentem vele egy picit, gondolt egyet és nem mutatta a sebességet, ez a kisebb baj, mert gondolom elöl leugrott a kábel. A nagyobb baj, hog ezután elkezdett az olajlámpa villogni. Nem értem miért két napja néztem és fullon volt, azóta nem mentem vele. Most megvárom, hogy lehüljön és megnézem újra. Remélem csak a km mutató miatt csinálja, mert csütörtökön vizsga... |
© Tamas_81 | 2014. ápr. 06. 16:36 | Válasz | #6140 |
Nagyon köszönöm!
| |
2014. ápr. 06. 14:02 | Válasz | #6139 | |
Szia Tamás_81 A kép alapján a platnid Monolock rendszerű tehát ha dobozt keresel akkor az ilyen felfogatáshoz megfelelő dobozt kell vásárolnod sajnos az ehhez a rendszerhez megfelelő doboz terhelhetőség szempontjából max 3kg! mivel a doboz úgynevezett szímplafalu kialakitású Ha nagyobb terhelhetőséget szeretnél nagyobb űrtartalommal max 10 kg-os terhelhetőséggel akkor platnit kell cserélned Monokey rendszerüre és ahoz illeszkedő Monokey dobozt kell vásárolnod.Remélem érthető volt és segitett neked eldőnteni milyen platnira és dobozra van szűkséged! |
© Tamas_81 | 2014. ápr. 06. 11:16 | Válasz | #6138 |
Nem akar sikerülni, akkor simán itt a link. http://kepfeltoltes.hu/view/140406/platni_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Bocsánat a spam-ért. |
© Tamas_81 | 2014. ápr. 06. 11:13 | Válasz | #6137 |
[img]http://kepfeltoltes.hu/view/140406/platni_www.kepfeltoltes.hu_.jpg] A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu[/img]
|
© Tamas_81 | 2014. ápr. 06. 11:12 | Válasz | #6136 |
Sziasztok Elvittem a Shox-ba a gyári dobozom, mert úgy kaptam,hogy hiányzott belőle a zár és a weboldaluk szerint ők árulnak hozzá. A helyszínen kiderült, hogy az előző tulaj "megfúrta" valahogy a zárat,magyarul nem lehet megmenteni,mert szétment valami kis műanyag rész ahová felfeküdne a zár. A kérdésem az lenne, hogy milyen típusú dobozt kell keresnem ha szeretnék venni egyet? A régi felfogatására tenném fel, készítek róla egy képet és megpróbálom feltenni ide. |
© Zsé | 2014. ápr. 04. 16:03 | Válasz | #6135 |
Jelentem elkészült az első teló felújítás, szimmeringezés, olajozás, és kiderült hogy a szilentszerű kutyafütty, nincs kikopva, csak szimplán fel volt lazulva, és már nem is csámpázik a moci! 2 hét és műszakizik...remélem.
| |
© Kiss Róbert | 2014. ápr. 03. 22:17 | Válasz | #6134 |
Az enyém is ilyen,nehezen melexik fel viszintes helyzetig!
|
2014. ápr. 03. 16:37 | Válasz | #6133 | |||
Nekem akkor ment fel vízszintesre, ha kezdett túlmelegedni. Ez vagy araszolás volt városban 40fokba, vagy hegymenet konvojban Kékestetőre. Sztenderen idővel bekapcsol a ventillátor, de ahogy Zoli is irta, kicsit lassan. Ekkorra az én műszerem már 3/4-ig felment. Én tettem rá egy kapcsolót amivel ha akartam bármikor bekapcsolhattam a ventillátort, ezzel megelőztem sok gondot. Ritkán kellett, de akkor jó volt... | |||
| |||
© Pazo | 2014. ápr. 03. 15:24 | Válasz | #6132 | ||
Be kéne, hogy kapcsoljon a ventilátor, csak jó sokáig kell járatni. Közben figyeld a műszert.
| |||
| |||
© Tamas_81 | 2014. ápr. 03. 11:32 | Válasz | #6131 |
Stornó, közben megtaláltam. Megtisztítom és állítok rajta picit mert eléggé lötyög. Ha álló helyzetben alapjáraton megy a motor akkor is el kéne érnie a vízszintes állást a műszerfalon? Illetve be kéne kapcsolnia a ventilátornak mint az autóknál? Mert akkor beindítom tisztítás után és hadd pöfögjön fél órát |
© Tamas_81 | 2014. ápr. 03. 11:05 | Válasz | #6130 |
Tamás! Alámásztam ma a mocinak,de nem igazán találom hűtőfolyadék hőmérsékletét mérő szonda jeladóját, hogy megpucoljam a csatlakozót rajta. Esetleg nem tudnád megmondani, hogy az angol users manualban milyen néven szerepel? A robbantott ábrákkal egyszerűbb lenne megtalálnom. Köszönöm! | |
2014. márc. 29. 06:18 | Válasz | #6129 | |
A Tamáshó má sámli kéne,az meg má veszélyes ebbe a korban...
| |
2014. márc. 29. 05:23 | Válasz | #6128 | |||
Asszem Tamás bátyó a vazelint te is készítheted lassan a következő talira. A Cowboy! | |||
| |||
2014. márc. 28. 11:08 | Válasz | #6127 | |||
JOBB ha nem szólok mert minden BALul sül el...
| |||
| |||
© Kiss Róbert | 2014. márc. 28. 08:54 | Válasz | #6126 |
Tamás ! Nem jobb oldalt akartál irni?
| |
2014. márc. 28. 05:14 | Válasz | #6125 | |||
Úgy tudsz igazán alapos munkát végezni, ha kiveszed a tankot. De nem muszáj, akna mellé parkold le a motort és alulról, a bal oldalról keresd meg a jeladót. Nincs sok hely, az biztos...
| |||
| |||
© Tamas_81 | 2014. márc. 27. 23:43 | Válasz | #6124 |
Köszönöm a tippeket! Jól sejtem, hogy ahhoz hogy a hengerfejen lévő jeladót le tudjam takarítani szét kell kapni az egész gép hátulját? |
2014. márc. 27. 21:42 | Válasz | #6123 | |||
A hengerfejen van a hűtőfolyadék hőmérsékletét mérő szonda jeladója. Vedd le róla a csúszósarut, alaposan polírozd fel mindkettőt és ha jó lesz, adj hálát a Maja nagy Istennek... Nekem bejött annakidején, bitangul el volt oxidálódva mindkettő. Mielőtt visszateszed a sarut, kicsit szorosabbra alakíthatod kombináltfogóval. | |||
| |||
© passat52 | 2014. márc. 27. 20:44 | Válasz | #6122 | ||
Lehet több oka is. Keringető szivattyú, termosztát. Először próbáld meg légteleníteni a rendszert. Ha sikerült és még mindig rotyog akkor lehet túl meleg a motor. Tapogasd meg óvatosan a vízcsövet miután bemelegedett a motor és érezni fogod, hogy üzem meleg vagy forró. | |||
| |||
© Tamas_81 | 2014. márc. 27. 19:27 | Válasz | #6121 |
Köszönöm, akkor lehet ráveszem majd magam egy kuplung cserére. Bajt okozhat ha így járok vele? A víz rotyogásra nincs ötletetek? | |
2014. márc. 27. 16:15 | Válasz | #6120 | |||
Két dolog miatt pöröghet a hátsó kerék elméletileg ha már bemelegedett a motor : 1, Kicsit megnő az alapjáratod ha bemelegedett és akkor már nyit a kuplung így megpörgeti a kereket, az már egy más dolog hogy pont , hogy csökkenie kellene az alapjáratnak mire belemelgszik. 2, miután bemelegedtek félóra hszanálat után hajtás elememi is , talán a hőtágulás miatt kuplung alkatrészeinél olyan minimális a hézag , hogy kitágulva pont bele ér a pofa a tárcsába és pörgetni kezdi a kereket A működés semiképp sem normális,alapjárat vagy gyenge kuplung rugó okozhatja szerintem. | |||
|
© Tamas_81 | 2014. márc. 27. 14:51 | Válasz | #6119 |
Sziasztok Használom most már két napja a Maját és egy furcsa dologra lettem figyelmes. Mikor egy 15-20km-es városi menet után megállok,úgy hallom mintha rotyogna a víz a tartályban megállás után egy ideig. A vízhőfok mérőre nem hivatkozhatok,mert az elég különálló életet él, de a lényeg hogy meg a vízszintesen soha nem állt,csak mindig a hideg felett kicsit. De van olyan is,hogy nem egy helyben áll, hanem mozog összevissza. A másik pedig hideg motorral ha a közép sztenderdre teszem és adok egy kis gázt akkor a hátsó kerék teljesen megáll amint visszaesik az alapjárat, viszont ha használom mondjuk fél órát akkor hiába megy a moci alapjáraton a hátsó kerék elég gyorsan pörög. Ez ugye nem normális dolog? |
© jasa | 2014. márc. 25. 10:40 | Válasz | #6118 | ||
Jaaa, a robogó "sexis" műfaj, az aktust hosszú vetkőztetős-öltöztetős művelet kiséri. (Elrettentő példa a múltból: a burgi kézifék bovden cseréjéhez az idomok kb kétharmadát le kellett bontani, gyakorlat hiányában kb fél nap volt.... Szerencsére csak egyszer volt rá szükség.)
| |||
| |||
2014. márc. 25. 07:31 | Válasz | #6117 | |||
Na ezért nem szeretik a szerelők a robogókat. Köszi Pazo és Robi. | |||
|
© Pazo | 2014. márc. 25. 04:35 | Válasz | #6116 | ||
Sőt a hátsót is, mert csak utána lehet levenni az oldalsót.
| |||
| |||
© Kiss Róbert | 2014. márc. 24. 21:07 | Válasz | #6115 |
A bal oldali hátsó burkolatot biztos,(valószínű a jobb oldalit is)ha nem úgy áll a légszűrőház bilincse,(a porlasztónál)hogy hosszú csavarhúzóval ki tudd lazítani akkor ülést is tankot is ki kell venni(a bilincs kilazításhoz)
| |
© Pazo | 2014. márc. 24. 18:57 | Válasz | #6114 | ||
Hát, igen, én is örülök!
| |||
| |||
© Gazsi | 2014. márc. 24. 18:07 | Válasz | #6113 | ||
Zoli! Amikor elkezdtem írni Neked, akkor még nem volt meg a beírásod, de most , hogy olvastam örülök, hogy nincs nagyobb probléma. | |||
|
© Gazsi | 2014. márc. 24. 18:01 | Válasz | #6112 | ||
Csak hidegindítás után csinálja, vagy hosszabb alapjárat ill. motorfék után amikor odahúzol neki akkor is fűstől egy rövid ideig? Nem akarlak elkeseríteni, de ezekben az esetekben általában a szelepszár szimmering a hibás. | |||
| |||
© Pazo | 2014. márc. 24. 17:55 | Válasz | #6111 | ||
Úgy néz ki, elmúlt a füstölés. Valószínű, kicsit több olaj sikerült bele.
| |||
|
2014. márc. 24. 09:21 | Válasz | #6110 | |||
A légszűrőház leszedéséhez kell bontani a műanyag burkolatot is?
| |||
| |||
© Kiss Róbert | 2014. márc. 24. 08:14 | Válasz | #6109 |
Légszüröház ki, és ott van mögötte(alatta)2 csavar és mozgatva kijön!!!
|
2014. márc. 24. 07:24 | Válasz | #6108 | |||
Az önindítót, hogy a legegyszerűbb kiszedni, ha jól látom a légszűrőház mögött van?
| |||
|
© Pazo | 2014. márc. 22. 17:48 | Válasz | #6107 | ||
Nem tudom, hidegen, ha beindítom, nagy szürkés füst felhö, iszonyat büdös, de hamar elmúlik.
| |||
| |||
2014. márc. 22. 15:12 | Válasz | #6106 | |||
Mi történt? | |||
| |||
© Pazo | 2014. márc. 22. 14:59 | Válasz | #6105 | ||
Na, füstokádó lett a mocim!
| |||
|
2014. márc. 21. 20:42 | Válasz | #6104 | |||
Én egy hónapja cseréltem fékfolyadékot, legalább kétszer kellett még légteleníteni mire tökéletes lett! Ami fontos egy tuti segítő aki amikor nyitod a légtelenítő szemet húzza a kart tövig.... Kitartást, jó lesz az!
| |||
| |||
2014. márc. 21. 18:36 | Válasz | #6103 | |||
A fékkaron van egy csavar, az nyomja a dugattyút. Ott tudsz holtjátékot állítani.
| |||
| |||
© Tamas_81 | 2014. márc. 21. 16:56 | Válasz | #6102 |
Nem tűnik most már levegősnek, szerintem más lesz a gond. Már szerelés előtt is ilyen volt ezért zárnám ki a levegősséget. Majd vasárnap ha lesz időm megnézem, illetve utána olvasok a szerízkönyvben hogy mennyi lehet a fékkar holtjátéka, lehet csak állítani kell rajta.
| |
2014. márc. 21. 16:01 | Válasz | #6101 | |||
Alattam ha keményen fékeztem, blokkolt az első és a hátsó kerék is. Persze, nem egy 17"-os féktárcsa, de szerintem kifogástalan. Valószínűleg a Tiéd még most is levegős. Én negyedig sem birtam behúzni a fékkart de már blokkolás volt... | |||
| |||
© Tamas_81 | 2014. márc. 21. 12:42 | Válasz | #6100 |
Jelentem kipróbáltam a fecskendős módszert és tökéletesen bevált. El se hiszem,de az előbb már mentem a kis Majával... Mondjuk még mindig nem vagyok elájulva az első féktől, valami még tuti nem jó,mert az új betéttel és folyadékkal is ugyanolyan rosszul lassul mint a művelet előtt. Az is lehet nagy a holtjátéka a karnak vagy csak az én elvárásaim nagyok. Megszoktam a nagy motorjaimon, hogy az elsővel állok meg, itt meg ha nem húzom be hozzá a hátsót akkor nagyon gyenge a lassulás. A régi motorjaimon nem mertem volna azt megtenni, hogy 50-60 km/h körül teljesen berántom az első féket,mert szerintem első kerékre állt volna vagy legalábbis leblokkolt volna a kerék. A Majánál 60-nál tövig berántottam, de kellett jó pár méter hogy megálljon. Ha a hátsót is behúztam ekkora sebességnél akkor viszonylag rövid távon állt meg. | |
© Gazsi | 2014. márc. 21. 08:58 | Válasz | #6099 | ||
A szervizben mi is csináltuk hasonló technikával a fékolaj cserét, ott volt ilyen célszerszám (vákuumoló)hozzá de csak abban az esetben működött jól, ha nem volt kikopva a légtelenítőn vagy a munkahengerben a menet, különben ott levegőt szívott ezért nem mindig sikerült. Viszont létezik fékolaj cserélő berendezés, amit a tartályra kell csatlakoztatni és onnan nyomással küldi be a fékfolyadékot nekünk csak a légtelenítő csavarokat kell csavargatni. Sajnos a motor fékolajtartályra még nem láttam ilyent, de attól még lehet, hogy létezik!
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. márc. 21. 08:04 | Válasz | #6098 | ||
-poliglikol-éter
| |||
| |||
2014. márc. 21. 06:58 | Válasz | #6097 | |||
Jó ötlet!
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. márc. 21. 06:13 | Válasz | #6096 | ||
Hát pumpálni lehet ,,,,sokáig,,,,minek,,, ha beszerzel egy nagyobb injekciós fecskendöt,és arra ráteszel egy megfelelö méretü mipolán csövet,aminek a másik végét csatlakoztatod a légtelenitö csavarra amivel vákumot tudsz csinálni a fékolajnak,,no akkor nem kell kinlódni.((Magyarul- kiszivod az olajat)Néhány perc és le van cserélve az olaj. Tök egyszerü, gyors megoldás...... | |||
| |||
© Gazsi | 2014. márc. 20. 21:38 | Válasz | #6095 | ||
Én, hogy ne járjak úgy mint Te és még sokan mások is, leeresztés nélkül cserélem a fékfolyadékot. A tartályból kiszívom a benne lévőt és feltöltöm frissel, majd átpumpálom "bőven" egészen addig, ameddig biztosan lecserélődik az egész. Mindig ugyanazt a típusút rakom bele. Max. 10 perc az egész. Egyszer kíváncsiságból mintát vettem a légtelenítőn kijövő lecserélt cuccból és a régiből is, majd megmértem a forráspontjukat, az új megegyezett a flakonban lévővel, míg a régi természetesen sokkal gyengébb volt. Tehát a munkahengerekben is feltehetően kicserélődött.
| |||
| |||
© Tamas_81 | 2014. márc. 20. 19:14 | Válasz | #6094 |
Oké akkor holnap pumpálom, azon ne múljon. :) | |
© juhász béla | 2014. márc. 20. 18:42 | Válasz | #6093 | ||
Hát igen,,,,, ilyen ez a pék szakma.
| |||
|
© passat52 | 2014. márc. 20. 18:39 | Válasz | #6092 | ||
Pumpálnod kell sokáig! Én is a múlt évben cseréltem fékfolyadékot és hasonló volt a jelenség. Levegő van még a rendszerben ezért nem nyomja ki a munkahenger a folyadékot. Szándékosan írtam folyadékot mert a fékrendszerben nem olaj, hanem fékfolyadék van. | |||
| |||
© Tamas_81 | 2014. márc. 20. 18:16 | Válasz | #6091 |
Volt ma egy kis időm szerelni ,egész jól haladtam. Sikerült beállítani a gyári kormányt, feltenni a kapcsolókat,visszapillantókat. Viszont megint levontam a tanulságot bontóból postán soha semmit. Amit kaptam kormányburkolatot, a két rész el van deformálódva, a patent részek le vannak törve,stb. Összeraktam de úgy áll mint az ökörhugyozás... na mindegy ez az én hülyeségem és tanulópénzem. Kicseréltem a fékbetéteket, kicseréltem a rövid fémfékcsövet normálisra. Sikerült lefúrnom az elnyalt csavart is a fékolajtartályon úgyhogy gondoltam kicserélem az olajat is. Nem sikerült. Nem tudom mi a gond, de a következőt csináltam. Feltöltöttem a tartályt és vártam hogy lecsorogjon,de semmi. Akkor alul kicsavartam a munkahengernél a cső másik végét hogy egyáltalán lefolyik-e az olaj. Nagy nehezen mikor pumpáltam lefolyt. Ezután meghúztam alul a fékkábel csavarját és kilazítottam a kis légtelenítő csavart és addig pumpáltam míg ki nem folyt az olaj. Utána a kis csavar végére húztam egy gumi csövet, a cső másik végét pedig egy üvegbe vezettem. Elkezdtem pumpálni felül,figyelve hogy nehogy kifogyjon és láttam hogy jön az olaj meg a buborékok. Azt hittem most már jó lesz,de egy idő után nem mozdult a csőben se az olaj se a buborékok. Meghúztam a légtelenítőt és próbáltam pumpálni,de nem keményedett be a kar. Szóval most itt tartok, holnap folyt köv. Remélem a fékcsőnek amit vettem nincs baja, mert akkor tényleg nem tudom mit csinálok a bontóssal. Majd 20 ezerért rendeltem alkatrészeket és eddig egyedül a kormánycső ami nem hibás. |
© Herold | 2014. márc. 20. 08:42 | Válasz | #6090 | ||
Ha viszel mintát semmi gond. Olyat kérsz és kész. Csak ha kérdéssel mész,akkor legyél résen. Biztos nem az indulat a rossz, de pl nekem arcról megmondta, hogy hülyeséget beszélek, más a baja a motoromnak. Közben a motor otthon volt a garázsban...
| |||
|
© Tamas_81 | 2014. márc. 20. 08:10 | Válasz | #6089 |
Köszi a tanácsokat. Szerencsére csak kormányvégeket kellett vennem, azzal meg nehezen tudnak átverni, főleg hogy előttem szerelte le a srác. Mindenesetre ha komolyabb dolgot kell vennem akkor oda fogok figyelni.
|
© Herold | 2014. márc. 19. 22:21 | Válasz | #6088 | ||
Nekem sem minden pozitív. Főleg szakértelem terén...
| |||
| |||
2014. márc. 19. 21:25 | Válasz | #6087 | |
Blagáék régebben inkább kisrobogókkal foglalkoztak.
|
© Kiss Róbert | 2014. márc. 19. 21:21 | Válasz | #6086 |
Ismerem őket nekem volt rossz tapasztalatom velük! Oda kell figyelni!!!
| |
2014. márc. 19. 20:28 | Válasz | #6085 | |||
A hivatalos mérések szerint 3lóerős teljesítménynövekedést etedményez, de ehhez kell a fordulatszám is ám, az meg üzemanyagtöbletet is kíván. Maradjunk abban, hogy ahogy mi motorozunk, ott a hanghatás az ami szívmelengető... Nekem sem bírta Kata... Elzsibbadt a feneke a vibrációtól, amit a dörgés eredményezett... De nekem se jött be annyira... | |||
| |||
2014. márc. 19. 20:20 | Válasz | #6084 | |||
...de az élvezeti faktor fokozottan hatványozódik... nekem... Nórika szívesen lerúgná! De van megoldás: az asszonyt is hozzá kell hangolni a kipufogóhoz, vagy gyorsan kell menni! :) Erőben viszont tényleg nincs nagy különbség, talán nyomatékban egy hangyahímtagnyi, de nem mernék rá megesküdni, lehet, hogy csak a hang hiteti el velem...
| |||
| |||
2014. márc. 19. 20:09 | Válasz | #6083 | |||
És vettünk nagyobbat... Én a T-MAX-ről gyári Remus Revolution dobot vettem le... Arra volt gyártva, de én semmi különbséget nem éreztem. Csak hallottam... | |||
| |||
2014. márc. 19. 18:34 | Válasz | #6082 | |||
gyakorlatilag semmit.( 2.üteműn beválik a kipu tuning, itt nemigen,ill. a ráforditott árral nem arányos a nyereség) Nagyobb cm3 motor kell. ha nagyon sok a pénzed és nagyon jó a főtengelyed, lehet venni 300-as henger szettet,más végáttételt, komplett malossi vario-kuplung szettet. Ezzel lenne telj. növekedés. Viszont annyiba kerül mint egy nagyobb motor :) Ezen a dilemmán egyébként itt mindenki átesett..... :)
| |||
| |||
2014. márc. 19. 18:24 | Válasz | #6081 | |||
Helló mindenki! El tudnék érni teljesítménynövekedést a '97-es 250-es Majestymen ezzel a kipufogóval? Megéri erre költeni? Kell-e odafigyelnem valamire? http://motoroswebaruhaz.hu/spd/51513Y/Kipufogo-GIANNELLI-51513Y-FREE-WAY | |||
|
© Tamas_81 | 2014. márc. 19. 09:16 | Válasz | #6080 |
Az az, nyár utca.
| |
© Herold | 2014. márc. 19. 07:50 | Válasz | #6079 | ||
Ha nyár utcai, akkor az a Blága motor.
| |||
| |||
© Tamas_81 | 2014. márc. 19. 07:16 | Válasz | #6078 |
A nevét nem tudom, a képes motoron találtam a hirdetésüket. Ha kell beírom az odavaló topicba az elérhetőségüket. Volt rengeteg robogójuk, gondolom árulnak is gépeket nem csak bontással foglalkoznak.
| |
© Kiss Róbert | 2014. márc. 18. 22:16 | Válasz | #6077 |
Mi a neve a bontónak?
| |
© Tamas_81 | 2014. márc. 18. 19:38 | Válasz | #6076 |
Válaszolok saját kérdésemre, találtam egy jó bontót Szigethalmon, kemény 2000 ft-ért adták a gyári kormánysúlyt. Van náluk szinte minden, úgyhogy biztos megyek még oda.
|
© Tamas_81 | 2014. márc. 18. 15:22 | Válasz | #6075 |
Alakul a moci, a kormányt is kicseréltem, viszont ami rajta volt annak a kormànyvége nem passzol bele az én gyàrimba. Van ötletetek hogy hol tudnék Bp-en ilyet venni?
|
2014. márc. 16. 21:16 | Válasz | #6074 | |||
Na ná....
| |||
| |||
2014. márc. 16. 11:46 | Válasz | #6073 | |
Ha nincs jobb ötletetek...Fecó már rég megmondta:Verd laposraaaaaaa....
| |
© satyapapa | 2014. márc. 16. 10:56 | Válasz | #6072 | ||
((kemény forraszást akkumulátorral és két szénkefe segitségével is lehet csinálni,,,bár kellene hozzá egy kis borax is...Na meg egy kis ügyesség,,))
| |||
| |||
© Tamas_81 | 2014. márc. 16. 09:02 | Válasz | #6071 |
Az a baj, hogy nincs semmi eszközöm a keményforrasztáshoz, úgyhogy megpróbálkozom Jasa módszerével. Ha így sem sikerül akkor veszek másik tartályt.
| |
© Szomjas | 2014. márc. 16. 07:05 | Válasz | #6070 | ||
Jasa csak majdnem egyforma a szögük. A süllyesztett csavaré 90 fok a gyári fúrószáré 118 fok. De ez még elmegy.
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. márc. 16. 06:55 | Válasz | #6069 | ||
Ha a csavarfej még megvan akkor kilehet enyhén zenkölni egy 5 mm furóval félkörivesre,ezután kemény forrasztással egy imbuszkulcs (L) alaku fémet (rézrudat) ráforrasztani, Igy már van lehetöség hogy megindul a csavar .Föleg hogy a melegités és segithet .
| |||
| |||
© Kiss Róbert | 2014. márc. 15. 21:33 | Válasz | #6068 |
Ha lejön a fedél,lesz egy kis csonk ha szerencséd van és 1 jó patentfogód talán meg tudod fogni és kitekerni! Vagy ráhegeszteni egy anyát és azzal kijön!
| |
2014. márc. 15. 20:10 | Válasz | #6067 | |||
De nincs ott...
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. márc. 15. 19:34 | Válasz | #6066 | ||
Ha itt lennél ,,kiszednénk gond nélkül a csavart.
| |||
| |||
© Tamas_81 | 2014. márc. 15. 17:43 | Válasz | #6065 |
Érdekes, nekem is dobfékes hátul,de én meg pont hogy azzal tudok lassulni, az első sokszor olyan mintha be sem húznám. Bár remélem ez változni fog, most hogy lecserélem a fékbetétet illetve áttakarítom a munkahengert.Úgyhogy húzom mindkettőt ha meg akarok állni. :) | |
© Tamas_81 | 2014. márc. 15. 17:37 | Válasz | #6064 |
Miután leszedted a fedelet mit csináltál a bent maradt csavarral? Mert ha jól értem,csak a csavar tetejét tüntetted el és a maradék menetes része a menetben maradt.
| |
2014. márc. 15. 17:34 | Válasz | #6063 | |||
Azt azért ne felejtsük el, hogy autókon pl. hidraulika mozgatja a fékdobos verziót is. Kézzel fékezett dobféknél még az is baj, hogy nyúlik a bowden.A lábbal működtetett fékpálcás verzió sokkal jobb. De tény, hogy a babettámon is blokkolt a dobfék. Többi úgy van ahogy irtad. Ne legyen kopott,égett a fékdob, jó legyen a betét és ne legyen nagy a rés a betét és dob között valamint ne nyúljon a bowden.
| |||
|
2014. márc. 15. 16:38 | Válasz | #6062 | |||
Miért lenne... Anno a Trabi alatt sem volt sokkal nagyobb dob, mégis blokkolt sokkal szélesebb gumikkal, nagyobb súllyal. Dobfék volt az IFA meg a Zil alatt is, nagyon sok személyautót mind a mai napig azzal szerelnek. Tény, nincs olyan hatásfoka mint a tárcsaféknek, de ha jó a ferrodol a betéteken, bizony az megblokkol ha kell. Én is elértem ezt a fékhatást, megfelelő betétekkel. Meg lehet égetni persze egy hosszú lejtőn, de ha megfelelően van összerakva és karbantartva, jó az! | |||
| |||
© jasa | 2014. márc. 15. 16:29 | Válasz | #6061 | ||
Hajdanán x évvel és y tízezer km-rel ezelőtt én is elnyaltam a fékolajtartály imbuszcsavarját.... a megoldás az lett, hogy szép óvatosan, megfelelő átmérőjű fúróval egyszerűen " lefúrtam" a csavarfejet és így lejött a fedél. (a süllyesztett fejű csavarfej éppen olyan kúp alakú, mint a fúrószár vége)
| |||
| |||
© jasa | 2014. márc. 15. 16:21 | Válasz | #6060 | ||
Hátsó dobfékkel akarsz blokkoltatni ? Irreális.....
| |||
| |||
2014. márc. 15. 16:02 | Válasz | #6059 | |||
Hali! '97-es YP 250 tulajoktól szeretném megtudni, hogy nekik is tragikusan szar a hátsófék vagy csak nekem. Utassal kb nulla fékerő. Az elvárás meg az lenne, hogy akár farolni is tudjak. | |||
|
© Tamas_81 | 2014. márc. 15. 11:18 | Válasz | #6058 |
Köszi a tanácsot,megfogadom. Ma délután újra megpróbálkozom vele. | |
2014. márc. 15. 09:05 | Válasz | #6057 | |||
Csak higgadtan, megfontoltan. Ha megfordul a fejedben hogy felgyujtod, azt se kapkodd el! Tudom, könnyű pofázni, de hidd el mi is, szinte mindannyian jártunk már hadonló cipőben. Az a lényeg, nagyobb kárt ne okozz mint ami jelenleg már úgyis van... | |||
| |||
© Tamas_81 | 2014. márc. 15. 08:36 | Válasz | #6056 |
Köszönöm,megpróbálom, bár már egy kisebb krátert sikerült faragnom a csavar tetején. Tegnap elmentem a barkácsboltba venni egy törött csavar kiszedő szettet, de lebeszéltek róla,mert nagyon kicsi a csavar és nem lehetne pont középen megfúrni. Elég durva hogy egy fél centis csavar miatt áll az egész robogó összeépítésem, tegnap már nem kicsit voltam ideges miatta. | |
|
|
|