|
|
|
© Csíkos Nándor | 2016. júl. 05. 08:48 | Válasz | #1545 |
Reggeli indításkor volt annyi áram benne hogy beindult?
|
© Smafu.w126 | 2016. júl. 04. 21:52 | Válasz | #1544 |
Egy megbízható beszállító cégünknél rendeltem, nem az Un vagy a Bá :) Remélem rendben lesz.
| |
2016. júl. 04. 21:30 | Válasz | #1543 | |||
A Yuasa jó aksi vigyázz hamisítják!
| |||
| |||
© Smafu.w126 | 2016. júl. 04. 19:53 | Válasz | #1542 |
Ma reggel érdekes volt a dolog, 14.5-öt töltött minden körülmény közt, alapjárat, fordulat, stb. Járt 20 percet, utána baxott indítani, egyet forgatott, és nyekk. Bikával azonnal ahogyan az megvan írva. De indítás nélkül az aksiban 12.5 volt volt, most indítás közben nem mértem, de azt gondolom az aksival baj lesz, szerintem indító áramilag nem képes helyt állni. Ma megrendeltünk egy 9Ah-ás Yuasa-át, az egy elég jó márka állítólag. |
2016. júl. 04. 19:22 | Válasz | #1541 | |||
Na ezt innen még tippelni sem...
| |||
| |||
2016. júl. 04. 07:01 | Válasz | #1540 | |||
Még nem jöttem rá, az enyém fiú-e vagy lány... Lehet tudni sem akarom... | |||
| |||
© Smafu.w126 | 2016. júl. 03. 22:57 | Válasz | #1539 |
Ebben a liberális világban mit lehet tudni? :D Amúgy ruhában csaj, így meg droid :D
| |
2016. júl. 03. 22:36 | Válasz | #1538 | |||
...hát... Nem éppen szexi... Lehet, hogy pasi a motorod...? | |||
| |||
© Smafu.w126 | 2016. júl. 03. 22:05 | Válasz | #1537 |
Akkor itt egy :D | |
2016. júl. 03. 21:52 | Válasz | #1536 | |||
Részemről passz... Sose láttam pucér 125-öst... | |||
| |||
© Smafu.w126 | 2016. júl. 03. 21:46 | Válasz | #1535 |
Még lenne egy olyan kérdésem is, hogy most a lecsontozásnál a gyújtáskapcsoló mellett/alatt találtam ezt a két kábelt szabadon, nem tudom sehova kötni őket, a színük nem egyezik, viszont a saruzásuk Anya/apa, így össze dughatóak lennének. Lehet tudni ezekről valamit? Mik lehetnek ezek? |
2016. júl. 03. 21:46 | Válasz | #1534 | |||
A ventillátor kifejezetten jó ötlet, főleg ha zárt helyen van. Különben nekem a T-MAX 13,9V-al tölt maximum és elég. Nekem riasztó munkaakumulátor van benne. Sokkat srapabíróbb és olcsóbb. Nekem bevált. | |||
| |||
© Smafu.w126 | 2016. júl. 03. 21:20 | Válasz | #1533 |
Ááá dehogy is! Holnap reggel amint beérek a műhelybe, első dolgom lesz kirendelni egy új aksit, valami értelmes márkából. Fesszabályzót most lerendeltem, sajnos gyárit nem találtam sehol, remélem ez beválik. Bordás fajta, majd teszek rá egy kis 12V-os PC ventilátort, a jobb hűtés érdekében.
| |
2016. júl. 03. 21:15 | Válasz | #1532 | |||
Ne akaszd rá a rossz aksira, az új feszkót!
| |||
|
2016. júl. 03. 21:14 | Válasz | #1531 | |||
Feszko csere!
| |||
| |||
© Smafu.w126 | 2016. júl. 03. 21:03 | Válasz | #1530 |
Igen, így gondolom én is, ezért is kérdeztem, autókból indulok ki, gondolom ugyan úgy működik. Pár tized volt eltérés lehet fordulet/alapjárat, de alapvetően a 13.8-14.5 közt minden körülmény közt meg kell legyen.
| |
2016. júl. 03. 20:57 | Válasz | #1529 | |||
A fesszabályzó a fölös energiától (mivel az energia nem vész el csak átalakul) hő formájában szabadul meg. Ezért vannak viszonylag nagy hűtőbordák rajta. Ha behal, bizony lehet minden úgy, ahogy leírtad... Azt is tudnod kell, hogy a Majestyknek alapjáraton nem alacsonyabb a töltése, mint fordulaton. A 250-es konkrétan 14V-ot nyomott alapjáraton és 13,8-at (ami még mindig jó) fordulaton. | |||
| |||
© Smafu.w126 | 2016. júl. 03. 20:03 | Válasz | #1528 |
Na Urak közben lebontottam a motort, megtaláltam az említett elektronikát, ami elvileg a fesszabályzó. Nem yamaha, made in italy, és ducati feliratokkal rendelkezik. A jelenség az, hogy alapjáraton ketyeg, le van húzva ez az elektronika, lámpa felkapcsolva, ha rádugom lejjebb esik az alapjárat, és a lámpa erősebb lesz. De amint adok gázt neki, a lámpa határozottan halványodik, mintha alapjárat feletti tartományban el kezdene esni a töltés feszültség. Valamint úgy 2 percen belül igen meleg lett ez az elektronika. Létezik, hogy a fordulaton növekvő, és kiegyensúlyozottabb feszültséget már nem bírja lekezelni? |
© Smafu.w126 | 2016. júl. 03. 19:58 | Válasz | #1527 |
Köszönöm!
| |
2016. júl. 03. 17:05 | Válasz | #1526 | |||
A főoldalon a letöltések között a 125-ös manuáljában kellene lenni kapcsolási rajznak is...
| |||
| |||
© Smafu.w126 | 2016. júl. 03. 16:28 | Válasz | #1525 |
Természetesen! Bátyám autóvillamossági, rajzot szereztem a teos elektromos rendszeréről, majd megkérem, hogy szakszerűen járja végig a dolgokat, beérkező, kimeneti feszültség, stb. | |
2016. júl. 03. 14:30 | Válasz | #1524 | |||
Azért mérd meg, mennyit tol a generátor...
| |||
| |||
© Smafu.w126 | 2016. júl. 03. 11:40 | Válasz | #1523 |
" A leírásod alapján úgy gondolom saját magad tetted hidegre az egész rendszert, mert egy rossz aksi ha bekerül kinyírhatja a feszkót is." Igen, sajnos erre gondolok én is. Most Hétfőn meg is veszem az új aksit, az új szabályzó már azzal fog találkozni. | |
© Smafu.w126 | 2016. júl. 03. 11:36 | Válasz | #1522 |
Köszönöm a válaszokat Uraim! :) A fényképet legközelebb természetesen kisebbre csinálom, elnézést kérek. |
2016. júl. 03. 10:05 | Válasz | #1521 | |||
Ezen az Index fórumon is két tipuson latható ugyan ez a hibajelenség. Sajnos itt sincs sokkal több ötlete a srácoknak...
| |||
| |||
2016. júl. 03. 09:56 | Válasz | #1520 | |||
A régebbi motorok fesszabályzója is beválhat, mivel az elv ugyan az. A bekötést meg át lehet rendezni a Te motorod igényeinek megfelelően. Arra majd kiváncsi leszek, a három fázisról hány V jön föl. Órabillegésről annyit, azért az fura, hogy pont oda mozdul mindenki motorjának az órája tól-ig. Ez nemigazán tipushiba... Inkább hibajel, csak véka alá rejtik? Hogy nem szivárog ki az információ, ezek nem egy hónapos motorok... | |||
| |||
2016. júl. 03. 07:04 | Válasz | #1519 | |||
Valószínű mindkettő működés szempontjából egyforma, a csatlakozók különbözőek.Az egymás mellett lévő három a generátorról jön, (a három fázis) a maradék kettő a plusz mínusz.Az kell amelyik passzol bele.A fémházas pocsék minőség mondom előre ne lepődj meg ha harmadik lesz jó csak. A belseje olasz. A leírásod alapján úgy gondolom saját magad tetted hidegre az egész rendszert, mert egy rossz aksi ha bekerül kinyírhatja a feszkót is.Talán a billegés is alacsony feszültséget jelez nem tudom.Egy biztos, feszkót addig ne cserélj míg a xar aksi van benn!!! A fotót legközelebb konvertáld kisebbre lécci!!! | |||
| |||
© Smafu.w126 | 2016. júl. 02. 22:49 | Válasz | #1518 |
Fecó! Két féle elektronikát találtam ami nekem kelhet, melyik kell nekem? | |
© Smafu.w126 | 2016. júl. 02. 22:38 | Válasz | #1517 |
No ez az, kérdeztem motorszerelőket, köztük yamahásat is, nem tudtak (vagy nem akartak) választ adni. De a neten kőrbe nézve többeknek volt már világszerte ez a jelenség, és kb pár órás kutakodás után arra jutottam, hogy senkinek fingja nincs róla :( Azért nem értem amúgy, mert úgy tettem le a motort, hogy hibátlan volt, majd tavasszal előszedve, szokásos beüzemelési előkészületek, majd első indítás, és azóta ez van :( Igaz, az aksi csontra le volt merülve, pedig télire mindig bekerül az előszobába a radiátor alá. Feltöltöttem, első indítás és ez fogadott. Viszont elmélet, hogy a tavaszi első indítás, próbakör, stb óta lehet a töltés hibám, mert azóta többszőr fel kellett tölteni merülés miatt, eddig nem mértem töltést, mert azt gondoltam az aksi halt be (régi már), de tegnap rámértem mert leállítás után már egy órával nem indított, és akkor láttam a 10 voltos töltést, ami ugye nem is töltés már, hanem ami még az aksiban van, ez indítás közben 7 voltra zuhan, tehát a töltés pontosan 0 :( Na de majd nézek gyári vezérlőt rá, kíváncsi vagyok akkor marad e a mutató billegés, mert mondjuk szerintem ez lehet az okozója. Köszönöm válaszod!
| |
2016. júl. 02. 21:38 | Válasz | #1516 | |||
Egy másik forumon is láttam ezt az üza. szintmérő billegést. Lehet érdemes lenne annyit beáldoznod (autószerelő lévén lehet, lenne is ismerősöd) egy Yamaha szervizben, hogy megtudakold, valóban hibaüzenet-e. Nem kizárt... Ha megtudsz valamit, légyszíves tudasd velünk is! | |||
| |||
© Smafu.w126 | 2016. júl. 02. 20:40 | Válasz | #1515 |
Köszönöm szépen!
| |
2016. júl. 02. 07:37 | Válasz | #1514 | |||
Az üza. jelző billegést nem tudom de a fezszabályzó hiba jellemző! Jobb oldalt a dekli alatt van, meg kéne nézni a bemenő feszkót és a kilépőt is...Ha jól emlékszem háromfázisú a generátor, gázadásra ez a váltó felmehet 30-40V-ra is.Aztán feszko csere valszeg...Utángyártottat ha veszel talán a harmadik-negyedik jó is lesz!Én Hondát raktam bele a végén!Azért az elején nézd meg nem az aksi, vagy valamilyen nagyobb fogyasztó húzza-e meg a rendszert.Ha nincs semmilyen tapasztalatod fordulj szakihoz!!!Sok szerencsét
| |||
| |||
© Smafu.w126 | 2016. júl. 01. 22:58 | Válasz | #1513 |
Sziasztok. Köszönöm a befogadást. Itt ebben a topikban kérdezhetek 1-2 műszaki problémám kapcsán yamaha teos 125 ügyében? 1. 2 napja úgy döntött a szerelmem, hogy nincs töltés, alapjárat és fordulat közt 10-11 volt közt mozog, tehát semmi. A kérdés az volna, hogy merre induljak el, ez esetleg jellemző, előforduló hiba, vagy nagyon ritka kategória. Autószervizem van, de a motorokban nem vagyok otthon, merre induljak, mit nézzek? 2. Az üzemanyag szint/volt mutató az ön ellenőrzés után nem áll be az üzianyag szintet jelezve, hanem ide oda billeg. Hallottam olyat, hogy hibaüzenet, ez igaz lehet? Ha igen, mit jelez ezzel? Ha nem, akkor ez ügyben merre keresgéljem a hibát? Videó: https://www.youtube.com/watch?v=kJXZP4g_5V8 A segítségeket előre is nagyon köszönöm! Legmélyebb tisztelettel, Tőkési Zoltán. |
2016. júl. 01. 22:35 | Válasz | #1512 | |||
Ebbe nincs blendix. Szabadonfutós. | |||
| |||
2016. júl. 01. 22:34 | Válasz | #1511 | |||
Azt írtad a #1503-ban, hogy a távirányítóról pörög az önindító. Csak az, vagy a főtengelyt is forgatja? Gyertyát kivetted? Van szikra? | |||
| |||
2016. júl. 01. 21:40 | Válasz | #1510 | |||
Ez idáig nem mondtad... csak azt hogy nem indul...?
| |||
| |||
© Paraszkay György | 2016. júl. 01. 21:31 | Válasz | #1509 |
na de miért nem forgatja meg az indítómotort???
|
2016. júl. 01. 21:09 | Válasz | #1508 | |||
Karbi...
| |||
|
© Paraszkay György | 2016. júl. 01. 17:57 | Válasz | #1507 |
aha. most közép sztenderen áll. nem vagyok a moci közelében, de holnap tovább próbálkozom. köszönöm az ötleteket |
© Csíkos Nándor | 2016. júl. 01. 17:52 | Válasz | #1506 |
A sztendel kapcsolója a gyújtószikrát szünteti meg.Húzd le róla a 2 vezetéket és úgy próbáld.De pl. 250-es majánál összekwllett a kettőt kötni
|
© Paraszkay György | 2016. júl. 01. 17:43 | Válasz | #1505 |
Köszi Nándor, de akkor amikor a távirányitóról forog a bendix, miért nem röffen be?
|
© Csíkos Nándor | 2016. júl. 01. 17:29 | Válasz | #1504 |
Lehet beragadt az oldalsztender mikrokapcsolója,vagy az indító gomb behalt.
|
© Paraszkay György | 2016. júl. 01. 14:53 | Válasz | #1503 |
Sziasztok! Hátha van valakinek vmi ötlete, mi lehet a gond: kb 2 hónapot állt a jószág, ami addig pöcre indult, hát most nem, meg se mukkant. Gondoltam régi az akksi, nem bírta, feltöltöttem, akkor sem reagált. Lámpák, kürt, index működött, de nem indult.Új akksi, ugyanaz a gond. Kiiktattam a relét, akkor sem. Van beszerelve riasztó-távirányító. Ha arról indítom, pörög az indító motor, de nem röffen be. Valaki tanácsolta ézzem meg a féklámpákát mert ha nem égnek lehet, h roszz a kapcsoló, akkor sem indul be. Dehát a bendix forog, csak nem röffen. Gyertya probléma lehet??? Köszi az ötleteket. gy |
© Csíkos Nándor | 2016. jún. 05. 11:56 | Válasz | #1502 |
Üdv!Van 125 maja blokk alkatrészeim,gyújtás,cdi,önindítórelé,főtengely stb.Ami nincs hengerfej,szívótorok.Megfizethető áron Kecskeméten,de feltétele a személyes átvétel.06305799284
|
© Krampy | 2016. máj. 23. 10:45 | Válasz | #1501 |
A párba?
|
© Csíkos Nándor | 2016. máj. 23. 08:07 | Válasz | #1500 |
1.40-et raktam bele
|
© Csíkos Nándor | 2016. máj. 23. 08:06 | Válasz | #1499 |
1.30dl
|
2016. máj. 23. 06:34 | Válasz | #1498 | |||
A manuálban pontos mennyiség le van írva...fejből már nem tudom. | |||
| |||
2016. máj. 22. 21:47 | Válasz | #1497 | |||
Teljes mértékben egyet értek. A gyártó nem véletlenül határozza meg mililiterben a szükséges mennyiséget.
| |||
| |||
© Wrábel László | 2016. máj. 22. 20:32 | Válasz | #1496 |
befojásolja=befolyásolja
| |
© Wrábel László | 2016. máj. 22. 20:24 | Válasz | #1495 |
Azért vannak kételyeim ,a csillapítást csak a furat méret és az olaj sűrűsége/viszkozitás/ befojásolja. szerintem | |
© Krampy | 2016. máj. 22. 19:57 | Válasz | #1494 |
És mennyi az annyi? Mármint a feltőltési mennyiség?
| |
2016. máj. 22. 19:33 | Válasz | #1493 | |||
Lehet hogy igaz, de most hallom először ezt a mennyiségfüggő beállítást.Mindig a gyár által előírt mennyiséget teszem, és a viszkozitást szoktam figyelni.. kopottabb telóba sűrűbbet!W-5 a gyári de 15-20 ig elmegy kopottabb telóba.Az ára a márkától függ.
| |||
|
© Csíkos Nándor | 2016. máj. 22. 10:23 | Válasz | #1492 |
Az a helyzet hogy tökéletes a telóm semmi olaj folt,tehát be sem jutott semmi.
|
© Csíkos Nándor | 2016. máj. 22. 10:21 | Válasz | #1491 |
Több olajtól keményebb az eleje.A legdrágább olajat kértem.6700ft 0.5 L
|
2016. máj. 22. 07:35 | Válasz | #1490 | |||
Én is csodálkozom, hogy tiszta volt az olajad a telóban, és gratula a sikeres szereléshez. Csak azt nem értem, a nagyobb mennyiségtől hogy lesz "stabilabb". Én az olaj minőségével szoktam variálni, akkor kapok más csillapítást.Sok balesetmentes kilométert hozzá!
| |||
|
2016. máj. 22. 00:23 | Válasz | #1489 | |||
Ritkaság,hogy ilyen tiszta olaj jön ki a teleszkópokból. Ha jó a szimering, valamint nem túl régen lett cserélve az olaj, ilyennel is találkozik az ember. Örülök gogy jó lett! | |||
| |||
© Csíkos Nándor | 2016. máj. 21. 12:12 | Válasz | #1488 |
Na lecseréltem az olajat a telóban.Felül kivettem a dugót,amit egy zégergyűrű tartott,/rohadjon meg megszenvedtem vele/egy kézzel nyomni kellett lefelé a dugót,a másikkal csavarhúzóval megtámasztani,a harmadik kezemmel kifeszegetni a gyűrűt.Megjegyzem nem kell félni hogy kicsapódik a rugó,pedig az én rugóm hosszabb is 2 mm-rel.Aztán rugó ki,olaj ki,ami nálam olyan tiszta volt,hogy akár vissza is önthettem volna.Kevés volt benne talán 0,8dl.Stabilabb futóművet akartam,úgyhogy 1,4 dl olajat öntöttem bele,és 3mm-rel kihézagóltam.Összeszerelni már egyszerű volt.Most fentebb van az eleje,és mivel a hátsó motortartóbakot is megerősítettem,igen bátran lehet vele manőverezni.
|
2016. máj. 16. 09:18 | Válasz | #1487 | |||
Sok truryi van benne. Az olajfuratokat beszűkíti, elzárja. Ráadásul ha benne marad ez a sok trutymó, a beöntött olaj szintje is magasabb lesz, mivel nagyon kevés olaj kell a teleszkópokba. Másrészt, ha nincs szétszedve, az esetleges kopásokat nem látja, nem tudja mérni. A rugóhossz is csak így mérhető. Csodálkozom a kérdéseden, hiszen Te javítassz motorokat. Tudhatod mennyi trutyi képes leülepedni... | |||
| |||
2016. máj. 16. 06:35 | Válasz | #1486 | |||
Azért mert meg akarja mosni.De nem kötelező...Bizony én nem bántam mert tele volt fekete üledékkel.
| |||
| |||
© Csíkos Nándor | 2016. máj. 16. 05:03 | Válasz | #1485 |
Na én elolvastam,állítólag a tetején lévő lemezdugót ki lehet venni,és ki lehet önteni az olajat.ha ez így van,akkor minek szedje szét a teleszkópot,ha csak olajat akar cserélni?
|
2016. máj. 15. 21:59 | Válasz | #1484 | |||
Szia! Coller úr a # 719 # - es beírásban precízen lépésről-lépésre leírta, kövesd az útmutatót. Jó munkát. | |||
| |||
2016. máj. 15. 21:56 | Válasz | #1483 | |||
Nagyon régen cseréltem, nem emlékszem pontosan. Valamilyen hosszú vasat köszörültem élesre, úgy fogtam ellen a csavarnak.Ez az alsó csavar ami az alján van.ellent kell fogni neki belülről. A szétszedés pedig a szimering alatti seeger gyűrűt kell kivenni.Vigyázz a rugóra.Talán lesz aki részletesebben is emlékszik...Talán valaki szétszedés nélkül is cserélt már! | |||
|
© Krampy | 2016. máj. 15. 17:21 | Válasz | #1482 |
Kérdésem lenne! Hogy tudom lecserélni az olajat az első telóban? | |
© Csíkos Nándor | 2016. máj. 12. 08:16 | Válasz | #1481 |
A 150-esé 130-as,A 125-é 117-es.Igen elfér a blokkban
| |
© Kőműves Miklós | 2016. máj. 11. 11:33 | Válasz | #1480 |
Sziasztok! Mekkora dugókulcs való a kuplunganyára? 44-46ra tippelek?
|
© ata89 | 2016. máj. 07. 18:32 | Válasz | #1479 | ||
Ha jól tudom a 15 es blokk is ugyan akkora mint a 125-é, dekni alatt elfér, majd zörög ha gondja van :)
| |||
| |||
© Csíkos Nándor | 2016. máj. 05. 23:09 | Válasz | #1478 |
A 150-esét nem tudtad volna belerakni,mert nagyobb
| |
2016. máj. 05. 22:55 | Válasz | #1477 | |||
Ezt inkább előtte kérdezted volna... Magad adtad meg a választ! Működik szépen... Így is maradjon! | |||
| |||
© ata89 | 2016. máj. 05. 20:30 | Válasz | #1476 | ||
Üdv! Ma cseréltem kuplungot a régin a ferodol réteg elvolt kopva nagyon, használtan vettem egy másikat, jó pár miliméterrel nagyobb az átmérője mint ami benne volt, lehet 150-esé. Összeraktam működik szépen, okozhat valami problémát? | |||
|
© ata89 | 2016. máj. 05. 20:28 | Válasz | #1475 | ||
Nézd meg nincs-e kirepedve a szívó csonkodnál a gumi, nekem ott szívott fals levegőt, kettőt pöffent és lefulladt
| |||
| |||
© Feri | 2016. máj. 01. 10:05 | Válasz | #1474 |
Tudja valaki melyik webshopban találok YP125-höz szivatót?
|
© Feri | 2016. máj. 01. 10:02 | Válasz | #1473 |
Köszi az infot, nekem ez 14mm.
| |
© Csíkos Nándor | 2016. máj. 01. 06:51 | Válasz | #1472 |
sziasztok nincs motorszámom,de a forgalmiban meg van, most vettem észre.A motor 150-es,forgalmi meg 125m 9KW. Eredetvizsgán is,meg műszakin is átment.Van még valaki akinek nincs motorszáma?
|
2016. ápr. 30. 18:35 | Válasz | #1471 | |||
A szimering alatt seegergyűrű van kiveszed kihúzod és kiöntöd.. ha kijön mind...De tele van fekete rittyóval ajánlatos kimosni.Nem emlékszem de valami hosszú háromszögre köszörült kúpos valamivel támasztottam ki, de a seprűnyél is kiváló ötlet meg kell próbálni.Rég volot már mindenre nem emlékszem pontosan.A rugó pofon ne vágjon...!!
| |||
| |||
2016. ápr. 30. 17:45 | Válasz | #1470 | |||
Gyerekek! Már valahol leírtam mostanában lehet, hogy itt. Jó öreg seprűnyél. Komolyan... Levágod a végét, hogy egyenes legyen azt ledugod a telóba jó erősen rászorítod a csavarra, egy másik emberke meg kilazítja a másik végét. Utána pitty putty, boldogság sörözés, tánc. | |||
| |||
© Csíkos Nándor | 2016. ápr. 30. 07:21 | Válasz | #1469 |
Milyen kulccsal nyúltál le az aljáig? A menet nincs egybe valamivel? Mennyi olajat raktál bele? 0.130 L
|
© Csíkos Nándor | 2016. ápr. 30. 07:11 | Válasz | #1468 |
Felül zárt a telószár
|
2016. ápr. 30. 07:08 | Válasz | #1467 | |||
HA egy csavarról beszélünk akkor annak a csavarnak nem is tudsz ellenfogni csak belülről.Talán fejre állítva felül a kifolyik az összes.Bár én nem tudom mert szétszedtem.A feltöltési mennyiséget tartsd be!
| |||
|
© Csíkos Nándor | 2016. ápr. 30. 06:41 | Válasz | #1466 |
Nekem olyan kérdésem lenne hogy cserélt-e valaki elsőtelókban olajat?Ha kiszerelem a telókat,az alsó csavarnál megtudom ezt valósítani?Nem akarom szétszedni mert igen jól zárnak.
|
© Csíkos Nándor | 2016. ápr. 30. 06:35 | Válasz | #1465 |
Szia, a szivató alsórészétől a dugattyú végéig mérd
| |
© Csíkos Nándor | 2016. ápr. 30. 06:33 | Válasz | #1464 |
Az alvázszámot a váz közepén találod,ha a bal telónál felnézel az ülés felé,kb 15cm-es keresztmerevítőn van,de jól nézd meg mert igen gyengén van beleütve.
|
2016. ápr. 29. 18:35 | Válasz | #1463 | |||
A helyzet nem egyszerű... Nem találom, de "Csapataink harcban állnak!" Addig is nézz be a hátsó teló mögé vagy elé a burkolat alá a bal oldalon. Lámpával és ronggyal mert szinte alig észrevehető.... Keresem,....
| |||
|
2016. ápr. 29. 18:21 | Válasz | #1462 | |||
Megkeresem...
| |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2016. ápr. 29. 09:05 | Válasz | #1461 |
Meg köszönném a fotót!!
| |
© Feri | 2016. ápr. 29. 08:48 | Válasz | #1460 |
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Hidegen beröffen, kettőt fordul és le áll. Szivatót kivettem kézzel befogom a furatot és megy nem áll le. Volt itthon egy másik, ami szintén használt szivató, de azzal is ugyanez. Ha bemelegítem, akkor viszont pöcc-röff. Olvasom itt lentebb Csikós Nándor hozzászólását miszerint "szivató hideg állapotban 4mm legyen". Ezt úgy kell érteni, hogy a szivató végén lévő tűnek 4mm-re kell kinyúlni a kis aluhengerből? Mert tolómérővel mérve nekem ez 10mm. (kiszerelt hideg állapotban)
|
2016. ápr. 28. 21:35 | Válasz | #1459 | |||
Valahol a hátsó telo mellet úgy emlékszem...Volt fotóm róla de hirtelen nem tudom elővenni!Ha nem találod meg írj és talán elő tudom varázsolni...Igen pocsék hely alig látni!!! | |||
|
© Gyöngyösi István | 2016. ápr. 28. 19:11 | Válasz | #1458 |
Sziasztok! Kérdésem az lenne,hogy hol találom az alvázszámot?Nem az ami rá van ragasztva az alvázra. Köszönöm. |
© Csíkos Nándor | 2016. ápr. 10. 08:19 | Válasz | #1457 |
Malossi 22x834x9.5 15000ft Én ezt veszem ha eljön az ideje
|
© Kőműves Miklós | 2016. ápr. 09. 18:46 | Válasz | #1456 |
Sziasztok! Az alábbi linken található szíjak közül szerintetek melyik a legjobb egy 125ccm Majestybe? Minden gyári rajt,de úgy gondolom hogy már érik a cseréje... http://www.robogoalkatresz.eu/index.php?page=kat&kat=40 |
© Csíkos Nándor | 2016. ápr. 09. 17:09 | Válasz | #1455 |
de ha nagyon kopottak a kuplungpofák az is megcsúszhat.Nálam a yamaha szíj gázadásra sikított |
© Csíkos Nándor | 2016. ápr. 09. 17:06 | Válasz | #1454 |
cseréld le és mitshuboshira és abba hagyja nekem 9gr-mos gmalossi görgőim vannak és rohadtul jól gyorsul,és végre is viszi a 125km-t |
© ata89 | 2016. ápr. 09. 16:56 | Válasz | #1453 | ||
Én is érzek valamit, nemtudom mi az pontosan. Elindulás után 15-20km/h környékén, magasabb a fordulat(felbőg), utána helyreáll és megy szépen, variátorom, görgőim elvileg rendben vannak, most a szíjat nézegetem, lehet cserélnem kéne, én 16ezret már mentem vele, előttem meg a kutya tudja mikor volt cserélve, szélessége 20,7 20,8 kb. kicsit repedezett a bordák között
| |||
|
© Csíkos Nándor | 2016. ápr. 09. 16:46 | Válasz | #1452 |
az enyém is 21mm,mitsuboshi ,de van gyári yamaha ami egy kalap szart sem ér az is 21mm ha húzom neki 90-nél megcsúszik.
|
© ata89 | 2016. ápr. 09. 16:11 | Válasz | #1451 | ||
Nem akarom nagyon állítgatni a karbit, szívotorkot tavaly cseréltem, ki volt repedve a gumi. Most hogy rendszeresen használom abbahagyta a hülyeséget. Szíjakat nézegetek, az enyémben mintha 21 mm széles lenne, mindenhol 22mm szélességeket találok, milyen méretű megy bele gyárilag ? | |||
|
© Csíkos Nándor | 2016. ápr. 09. 14:41 | Válasz | #1450 |
minden majesty karbi egyforma elmélettel müködik.Ha befelé tekered szegényebb,ha kifelé dúsabb.125ccm-nél kitekersz 2.5 fordulatot,150-nél 3 fordulatot.Az alapjáratot tekerd lentebb,szivató hideg állapotban 4mm legyen.benzinszint ülepítőtől 3mm-re legyen és ennyi.Szivótoroknál farsot szívhat,arra gondosan figyelj!
|
2016. ápr. 02. 08:49 | Válasz | #1449 | |||
Ööö ennyi...
| |||
|
2016. ápr. 02. 06:58 | Válasz | #1448 | |||
Igazad van Bélám NEM tekergetünk össze-vissza.... Nem is azt írtam... Valami megváltozott, és meg kéne találni!
| |||
| |||
© juhász béla | 2016. ápr. 01. 22:25 | Válasz | #1447 | ||
Csak megjegyzem, hogy mielött tekergetjűk a karbi dusitó csavarját ,tisztában kell lenni vele hogy milyen elven dusit.Karbiknál két féle dusitás létezik,,egyik mikor fix levegő csatornánk van,és ahoz adagoljuk a benzint,a másik mikor fix a benzincsatorna és ahoz adjuk a levegőt.Magyarra forditva van amelyik benzinnel ,van amelyik levegő szabályzással dusit.Pontos értéket CO mérővel lehet beállitani.Minden motornak más és más a dusitási értéke,még tipuson belűl is lehet eltérés.Lehetne erről irni egy litániát,de a körmölés nemigazán nekem való.Ennyit dióhélyban.
| |||
|
2016. ápr. 01. 21:54 | Válasz | #1446 | |||
Igen a pilot rendszerrel épp levegő benzin keveréket adok (dúsítok) nem? Tehát ha adok a pilot csavarral cuccot akkor gáz nélkül is indulni fog. Mer ugye melegen már azér indul, mert nem csapódik ki a benzin a henger falára mivel meleg a motorka. Vagy nem? Fecó! Egerbe majd szerelőre isszuk magunkat és megtárgyaljuk. | |||
| |||
|
|
|