|
|
|
2009. nov. 02. 15:18 | Válasz | #158 | |
Igen-igen!!! Tanúsítom,hogy Grisa elsőosztályú "gumi" dealer!!! De vigyázzatok,csupa lejártat árul. | |
2009. nov. 02. 14:48 | Válasz | #157 | |||
Grisa! de a "gumi" diller te maradsz:-)))) a te esetedben a jo tapados gumi:)) maradando dioporias tultengest okozna:)))) | |||
|
2009. nov. 02. 12:33 | Válasz | #156 | |
14.0000.- Japán IRC? Lehet hogy leveszem az új pirelliket. mindenki próbálja a saját tapasztalatait át adni, ez által én is ezt teszem. A 400 as majára szerintem a Japcsi IRC a leg megfelelőbb. Ez az ár meg nagyon jó ár érte, mert a taiwanit adják 18.000. körül. Gyula, ász vagy. Úgy látom te is gumi dealer lettél.
|
2009. nov. 02. 11:40 | Válasz | #155 | |||
| |||
2009. nov. 02. 11:33 | Válasz | #154 | |||
A budaörsi motoralkatrész nagykernél regisztráltam a cégemet , így most már jogosult vagyok náluk vásárolni a nagyker. áron . Tehát , ha másnak is kell , akkor rajtam keresztül lehet.
| |||
|
2009. nov. 02. 10:56 | Válasz | #153 | |||
Gyorsan oszd meg velünk is!
| |||
|
2009. nov. 02. 10:43 | Válasz | #152 | |||
Sziasztok , sikerült találni egy forrást , ahol nagyker áron lehet vásárolni , azaz a japán IRC gumik ára kb. 14000 Ft. / A 400-as majákhoz /. | |||
|
2009. okt. 26. 16:20 | Válasz | #151 | |||
Ez pontosan így van. A kínai nem szar, ha megfelelő a MEÓ!
| |||
|
© jasa | 2009. okt. 26. 10:13 | Válasz | #150 | ||
Hát igen, TopJoe ironikus jelmondata egyre inkább aktuális lesz. Kínában gyártat már majdnem az összes világcég, nemcsak a járműgyártásban, elektronikában, hanem sok egyéb területen (ruházat.....) az a lényeg hogy melyik MEO-n megy kereszül a cucc, lesz belőle gagyi, közepes, vagy prémium kategóriás.
| |||
| |||
© baranyai.imre | 2009. okt. 25. 19:51 | Válasz | #149 |
Az én első IRC-m Japán 110/90
|
© Zsolt | 2009. okt. 25. 19:41 | Válasz | #148 | ||
Ha jól értelmezem, akkor csak a 250-es gépbe raktak valószínűleg 100%-ban Japán alkatrészeket. A többibe meg mást is. Mondjuk eddig csak a Hondáról tudtam azt, hogy elég sok dolgot gyártat Kínában. Most akkor ehhez csatlakozott a Yamaha is? Egy világ omlott össze bennem...
| |||
|
2009. okt. 24. 22:29 | Válasz | #147 | |||
Ha jól emlékszem, a 125-ösbe Italy felírat van. Holnap megnézem a T-Max kerekét. | |||
|
2009. okt. 24. 22:28 | Válasz | #146 | |||
Nem!!! csak a kerékbe!!!! | |||
|
2009. okt. 24. 22:28 | Válasz | #145 | |||
Ami nem Kínai az hamisítvány ! Topi aláírása. Akkor a tied eredeti. | |||
| |||
© Zsolt | 2009. okt. 24. 22:04 | Válasz | #144 | ||
És a blokkba is ez van írva?
| |||
|
2009. okt. 24. 22:03 | Válasz | #143 | |||
Az az érdekes, a Majaman 250-es mocijának a hátsó kerekében a küllők között az van bele írva Made In Japan... a 400 as kerekeibe???? Made in China Mind ezt a felfedezést a 400-on "TOM" fedezte fel | |||
|
2009. okt. 24. 20:56 | Válasz | #142 | |||
Nekem Michelin volt elől, úgy éreztem, hogy kóvályog vele. A típusát már nem tudom. Az IRC elől is jobban bejön nekem. Egy biztos, hogy tényleg nem Japánban gyártják. De a Yamahákat sem.
| |||
| |||
© Zsolt | 2009. okt. 24. 20:52 | Válasz | #141 | ||
Tulajdonképpen nem is tudom,hogy az IRC-t most hol is gyártják, az biztos hogy nekem is az van, és jó. Az elsők között vettem ilyet, csak ajánlani tudom. Én több évet dolgoztam a gumiiparban a Michelinnél. A céget előtte Taurusnak hívták. Én láttam a váltást évekkel ezelőtt: a vulkanizáló présekben kicserélték a a nevet tartalmazó szegmenst. Más semmi. Ne legyenek illúzióitok!!!
| |||
|
© SPOJLERES | 2009. okt. 24. 20:13 | Válasz | #140 |
Valoban a vee rubberek szarok 6-8ezerbe se kerülnek de a vrm 351 rol olvastam már jo tesztet 4 évszakos és ay ára is vagy 11 ezer körül van és a mintázata is elég jol néz ki nézzetek utána ÉS amugy mejiket vetted mintára |
2009. okt. 24. 18:37 | Válasz | #139 | |||
Hát a Vee-re részemről 1 szó: NE!
| |||
|
2009. okt. 24. 18:20 | Válasz | #138 | |||
Csak megerősíteni tudom Zsoltot. Nekem az 50-es és a 125 -ös mocimon volt Vee Rubber. Az 50-esen vadi új volt, azzal vettem meg, le kellett dobatni. A 125-ösön hál'Istennek már kopott volt, nem tapadt, az is ment a kukába. Az IRC-t tudom ajánlani, pár száz méter után tapad, és a 125-ösömön eddig 18 ezer kilómétert futott már. Igaz, hogy nem tapad úgy mint az 500-as Bridgestone gumija, de nem is kerül annyiba. | |||
| |||
© Zsolt | 2009. okt. 24. 18:10 | Válasz | #137 | ||
balasjoci: Vee Rubber nekem 50-es gépen van. Hát nem is tudom. Egyenesben jó, meg kanyarban is, de ha van némi pára az úton meg víz akkor csúszik-mászik. Ilyenkor csak 'szögletesen' lehet vele haladni. Mindenesetre 2-3 ezer után várjuk a tapasztalataidat, persze írásos formában.
| |||
|
© satyapapa | 2009. szept. 17. 17:17 | Válasz | #136 | ||
Nekem a chopperen elöl -18 hátul 15 colos Continentál gumik vannak,és nagyon jól viselkedik,de hozzá kell tennem hogy vadi ujj és csak 900km-van benne.Álitolag ez föleg esöre valo lágy gumi.Eddig nincs rosz tapasztalat vele,
| |||
|
2009. szept. 17. 15:24 | Válasz | #135 | |||
Én hátulról a Conti-Zyppi gumimat 5'000km után ledobtam mert egy alkalommal az árokszélen kötöttem ki vele. Ha nincs megfelelő lélekjelenlétem, elesek. Ez tavaly ősszel az egri guri vasárnapi túráján volt a Parádsasvár alatti nagy balos kanyarban, mögöttem az egész csapattal. Szóval vacak volt. Mellesleg a Cont darabja 9'000ft volt, a Misit meg 11'500-ért fogják adni, de leszámolják belőle azt az összeget amit a Cotinental forgalmazóján be tudnak vasalni. Vagyis még nem fizettem, amjd ha megjön a visszajelzés. Azért 2'500ft-ot megér a biztonság kerekenként nem...? Topi, tudod Gyurma mondta hogy a Continentalnak nagyon jó gumijai vannak, de nem ebben a méretben. Van akinek bejön, van akinek nem. Én így jártam... | |||
| |||
© Zsolt | 2009. szept. 17. 06:39 | Válasz | #134 | ||
Egy dolgot én azért még hozzáfűznék Tamás beírásához. A Conti abroncs futásteljesítménye alulmarad a többihez viszonyítva. Nekem hátul volt és igen kevesett tudtam vele menni. 7000 km-nél már látszott egyértelműen, hogy hamarosan csere lesz. 8500-nál beértem a min. mélységbe, 9000-nél már e rendszám levételét kockáztattam. 9800-nál vettem le, ekkor már érdekes módon slick volt és tökéletesen viselkedett. Körforgalomban pl. kiválóan betapadt. Aki gumicserén töri a fejét, az IRC jó választás. Conti: 9900 (volt), IRC: 7500, Michelin Gold (igen jó abroncs, ezzel vettem a gépet): 14000. | |||
|
2009. szept. 16. 22:06 | Válasz | #133 | |||
A leírásában pedig ez szerepel: * A korszerű anyagösszetételi technika nagy futásteljesítményt biztosít nagyon magas szintű tapadással vizes és száraz úton is * A legújabb számítógépes szimulációs eszközök felhasználásával kifejlesztett futófelületi mintázat, mely tovább javítja a gumiabroncs kopási jellemzőit valamint tapadását mindenféle időjárási körülmények között * A futófelületi mintázatot úgy fejlesztették ki, hogy a jelenlegi sportrobogók tervezéséhez illeszkedjen * Lágy futás és könnyű irányíthatósági jellemzők | |||
| |||
2009. szept. 16. 21:41 | Válasz | #132 | |||
conti twist
| |||
| |||
2009. szept. 16. 21:26 | Válasz | #131 | |||
Hát sajnos nekem is conti twist van elöl,de vadi új. Ez volt rajta. Hátul meg heidenau.Az is új. Vehettek volna rá irc-t a fenébe is. | |||
| |||
2009. szept. 16. 21:17 | Válasz | #130 | |||
Kedves Majestys cimborák, klubtársak és mindenki aki valamikor is gumit szeretne venni a Majestyre! Felejtsétek el a Continental márkát ebben az esetben. Nem minősítem, mert nagy valószínűség szerint beperelnének. Csak annyit a Conti Twist fantázianévre keresztel felnicsörgést megakadályozó semmi szarról, hogy az egri gumisnak idén 15 db gumit vittek vissza ebből a típusból. Az csakis a véletlen műve lehet hogy pontosan ugyen ennyit adtak el! Szóval vettem egy Michelin Gold Standard márkanevű abroncsot amit kifejezetten az első futóműre fejlesztettek ki. Természetesen számítottam rá hogy más lesz a moci, de arra minimum, hogy "jó" lesz. Nos más dimenziók nyíltak meg előttem mint az oldalkocsis Jawa esetében. Kanyarba a Cont szinte "beesett" mert nem várt a gép arra hogy fordulni szeretnék, ő megtette amit akart. Fordult, de közben a kormány idegesen rángatózott a kezemben. Nem tudtam kanyarívet tartani csak nagyon mélyen, nagy sebességnél vagy nagyon szűk kanyarokban. Ez meg már inkább a sportos motorozáshoz illik mint a robogózáshoz. No meg ki akar állandóan sztenderig borítva a motort manőverezni?! Arról nem beszélek hogy az az érzés egyszerűen megszűnt hogy a motor középen ketté szeretne nyílni. Sajnos nem volt rá időm hogy bekoptassam és valóban kanyarodjak is úgy ahogy kell mert hideg is volt ma este meg késő is lett mire összeraktam és ilyesmihez józan ésszel megáldott ember nem kezd sötétben. De azt a városi forgalomban is éreztem hogy a nyomvályúkat nem érzi csak magasságban, simán kilép a vályúkból. Ezt többször is kipróbáltam mert nem tudtam betelni vele. Körforgalomban is nagyon jól viselkedik. Pontos, simán szűkíthetem az ívet ha szeretném és nem rángatja a kormányt. No szombaton-vasárnap megyünk Dobsinára, majd beszámolok milyen volt a gép vele! Conti! Ja, és a legfontosabb kimaradt! Mikor tavaly felhívtam Zsoltot hogy mit művel a motor alattam, azt mondta : - Gumi! Vagyis ha nem értessz valamihez, legalább fogadd meg amit mások, tőled okosabbak vagy tapasztaltabbak mondanak! Ezt jól megszívtam! Egy évet csúszkáltam, billegtem, cidriztem kanyarokban mert rögeszmémmé vált hogy : - De ez egy vadi új gumi! ...az hát, csak szar! | |||
|
2009. aug. 06. 09:03 | Válasz | #129 | |||
Valakinek van tapasztalata a "FORTUNE" tipusu gumikról?
| |||
|
2009. júl. 28. 17:12 | Válasz | #128 | |||
Szia Zsolt!25188 ft lett + majd a szerelés! Robogo alkatrész web áruházbol rendeltem,azt hiszem darabja 18000 ft-rol,lett le értékelve 11719 ft-ra! Erre muszáj volt rá vetödni és már már meg is jött! Üdv:Lacus! | |||
|
© Zsolt | 2009. júl. 28. 09:25 | Válasz | #127 | ||
És mennyi pénz lett?
| |||
|
2009. júl. 28. 08:39 | Válasz | #126 | |||
Végre találtam gumit! Hisz gumival biztonságosabb. YP400-ra IRC 25.188 párja,ma hozza a GLS szolgálat ez tokkall vonovall! | |||
|
2009. jún. 17. 17:53 | Válasz | #125 | |
Meguntam a gumikeresést! Érden találtam "rizskályhás" emlékeimből megbízható METZELER gumit. 1 garnitura 30e, ajándékba szerelve+centírozva, "csak" a mociról kel le-fel szerelni a kerekeket. Ha valakit érdekel küldöm a címet. |
© satyapapa | 2009. jún. 17. 07:18 | Válasz | #124 | ||
Ákos-- Én ittlakom a gumis mellet közvetlen és jó barátom ,Ha pontosan tudod mi a kiválasztott gumid akkor én megkérdezem "BARÁTI" árat nekem is ö hozta a gumikat és nagyon elégedet vagyok
| |||
|
2009. jún. 17. 06:34 | Válasz | #123 | |
Köszönom az ajánlásokat! Úgy tűnik Metzelert Érden, IRCt Törökbálinton találtam egyenlőre a legjobb áron, de még keresgélek. Nem merek net-en rendelni, mert csak személyesen tudom ellenőrizni a gumiba sütött gyártási dátumot, és nem szeretném a gumikat küldözgetni. |
2009. jún. 16. 22:02 | Válasz | #122 | |||
Ákos R17 motorgumibolt elég jó áron dolgoznak és vagy michelin vagy Irc vennék a helyedben ezek itt a csapatban beváltak nagyon nem nyúlsz velük mellé és nem kell kísérletezgetni :)
| |||
|
2009. jún. 16. 19:48 | Válasz | #121 | |||
Szia Ákos!Én is készülödök venni de én az IRC re esküszöm,mert még rosszat nem hallotam róla! De szerintem vannak más márkák is amik jok! Üdv:Lacus! | |||
| |||
© passat52 | 2009. jún. 16. 19:44 | Válasz | #120 | ||
Nekem elöl pirelli van! Az jó de hátul dunlop! Na azt ne vegyél mert kemény és a kanyarokban csuszik kifelé! Sokszor ugy érzem a mocit alattam kanyarban,autópályafelhajtón mint Rossi királykategóriában!:)
| |||
| |||
2009. jún. 16. 19:07 | Válasz | #119 | |
Tanácsot kérnék Tőletek gumit kéne vennem a 400-ra, így beleolvasgattam a fórumba. Kicsit összezavarodtam, mi a legjobb szerintetek? IRC, PIRELLI, stb... ? Hol a legolcsóbb? Köszi |
2009. máj. 28. 20:07 | Válasz | #118 | |||
Világos akkor legalább minden oldalon van nekünk való szerviz:) | |||
|
2009. máj. 28. 19:52 | Válasz | #117 | |
Köszönöm, de Budai lakos lévén nekem ez közelebb van
|
2009. máj. 28. 19:48 | Válasz | #116 | |||
Van egy kimondott motorgumi szerelő mühely is Pestlőrincen a Méta utcában Taylor gumiszerviz.
| |||
|
2009. máj. 28. 18:35 | Válasz | #115 | |
Bocsánat, hogy rossz helyre írtam a problémámról, legközelebb igyekszem figyelni, de nyugodtan szóljatok rám, ha bármi gigszert csinállok! Mellesleg elvittem az első kerekemet centíroztatni. 30g súly kellett rá. Keresgéltem gumist aki megtudná csinálni, találtam. Ajánlhatom őket, elég profik. Pirelli Pásztói http://www.pasztoy.hu/ 1000Ft-ba került de megérte, már nem ráz a kicsike.
|
2009. máj. 28. 15:04 | Válasz | #114 | |||
Ime, Lackónak teljesen igaza van. Én sem vettem figyelembe az íratlan szabályokat! Annyit tennék még hozzá a témához, hogy elől Nekem ugye megmaradt a Conti Twist Sport gumi, nincs is vele semmi komolyabb bajom. Hátra került a gyári méretű IRC ami teljesen új dimenziókat nyitott meg előttem. Mindenki aki járt áprilisban a Kakucsringen, átélhette az élményt, hogy bizony a robogót is le lehet borítani sztenderig. Tegyem hozzá, hogy tiszta, jó minőségű aszfalt kell hozzá, és ott ezek a körülmények adottak! Ráadásul nem jön szembe a Scania... | |||
|
© Zsolt | 2009. máj. 22. 13:30 | Válasz | #113 | ||
Így van, szálszakadásos, ill szakszóval élve a karkasz élvált a futótól. Ez a legnagyobb hiba, ami egy abronccsal belsőleg előfordulhat. Ezt nem a lengéscsillapító okozta!
| |||
|
2009. máj. 22. 12:28 | Válasz | #112 | |||
Nem telos szerencsere...mert az elotte levo gumit szepen egyenletesen koptatta el..es azert lett cseres... egyebkent a gumis is megcsodalta es mondta, tobb helyen is szalszakadasos.... istenem a 180 at:)))) nem birja na...na meg a Zoli altal leirt kontrazasokat:))) | |||
|
© jasa | 2009. máj. 22. 11:54 | Válasz | #111 | ||
Brutális ez a gumi.....nem lehet, hogy a lengéscsillapító is "besegített" egy kicsit ? Nekem Heidenau (ez az NDK-s Pneumant "össznémet" utóda)van elöl-hátul. Ezzel vettem tavaly a gépet, már akkor sem új volt, 20 ezer belement de csak keveset kopott(persze zénósan vezetek). Az első keréken a középvonal mentén a minta széle csipkeszerűen kicsitt kopottabb, a kerületen kb. 8 helyen. A lengéscsillapítóra gyanakodtam, de a kormány nem szitál, nem üt, nincs olajnedvedzés,stb....remélem még egy szezont kibírnak a gumik. | |||
| |||
2009. máj. 22. 11:12 | Válasz | #110 | |||
Így jár az, aki Continental gumiabroncsot vásárol... majd: és legvégülés
| |||
| |||
© M. Zoltán | 2009. máj. 22. 08:17 | Válasz | #109 |
Hát, így jár aki megy mint az őrült 150-el, aztán satufékkel, álló kerekekkel lassít...
|
2009. máj. 21. 21:40 | Válasz | #108 | |||
Kocka kerék:))))))
| |||
| |||
© Karcsi | 2009. máj. 21. 21:03 | Válasz | #107 | ||
Nem semmi, sokáig tartott kireszelgetni ilyen alakúra?
| |||
| |||
2009. máj. 21. 20:54 | Válasz | #106 | |||
a Galériában megtekinthető az ígért 1 szezonos Conti gumi!!!!
| |||
|
2009. máj. 06. 16:27 | Válasz | #105 | |||
este teszek fel egy szezonos Conti sopredek gumirol kepet a galeriamba....lassatok majd csodat!!!
| |||
|
© Gyurma | 2009. máj. 06. 12:12 | Válasz | #104 |
Bele szólok már ide is kicsit:) Én nagy motoron koptattam el contit hibátlan volt. A conti Zippy nem a legjobb gumija a gyártónak de ö is max 250ccm ig ajánlja. A twist ill a twist sport 600ccm ig jó. Valamint minden motorgumi gyártó cég azt mondja 1 motoron 1 típusú gumi az ideális! No ez azért pénztárca függő is és azt is beszélik okos emberek hogy 3évnél idősebb gumi kukába való! ne a fölszerelést nézd hanem a gumi gyártását!
|
2009. máj. 06. 11:25 | Válasz | #103 | |||
Tulajdonképpen az én hátsóm is bírt volna még valamennyit, max 1'500km-t, de elegem volt belőle nekem is. Egyébbként a Yamaha a Majestyket gyárilag IRC-vel adja ki! Kifejzetten erre a típusra, mármint a robogókra van kifejlesztve. A Conti Zsoltnak sem jött be, Neki előtte is IRC volt fönn, meg most is azt vett. Nem véletlen... | |||
| |||
2009. máj. 06. 10:36 | Válasz | #102 | |||
Egyébként az első nekem sincs még elkopva, csak elegem van belőle!
| |||
|
2009. máj. 06. 10:35 | Válasz | #101 | |||
Értem... A Contit te szoktad szidni, a Michelint meg asszem Topi. :) Az IRC-re azért gondoltam, mert azt sokan mondtátok, hogy jó. A Metzeler-től viszont sokat változott a motorom hátulja és ezért gondoltam arra, hogy előre is megpróbálom! Árban úgy nézem az IRC kb 7500 pénz körül van, a Metzeler meg nekem 10 volt felrakva. Nem olyan borzalmas árkülönbség, szerintem megpróbálom most még a Metz-et, aztán meglátjuk... Köszi a tájékoztatást!
| |||
| |||
2009. máj. 06. 10:30 | Válasz | #100 | |||
Nekem a Continental Zippi fedőnevű valamije arra volt csak jó, hogy a felni ne csörögjön a flaszteron. Élt cca 5'000kmt. Az IRC-vel rögtön sztenderig tudtam dönteni a motort a Kakucsringen! Pedig ez nem akármi, az én súlypontom igen magasan van.
| |||
|
2009. máj. 06. 10:28 | Válasz | #99 | |||
Ahogy a Tamás mondta, nem nagyon kopik. A hátsó gumimban 10000km van, és még bőven bírja. 15000km fölé fog nekem menni szerintem. Az első meg szinte nem is kopott. A Vee-vel nem lehet összehasonlítani semmit sem, mert az annyira sz.., sajnos már volt hozzá szerencsém. | |||
| |||
2009. máj. 06. 10:18 | Válasz | #98 | |||
Csak a tapasztalataimról: A Continental gumigyártó az, amit mindenképpen kerülni kell, de úgy látom ezt már alapból ki is hagytad. A Metzeller szerintem a legjobb gumik egyike, nyugodtan tedd rá, de számíts arra, hogy hátul kettőt lejársz míg egy első elkopik. Mondjuk ez a mi kategóriánkban nagy általánosságban minden gumira igaz. Az IRC is nagyon jó, nekem jelenleg ez van hátul, és a következő is az lesz, előre is ezt fogom feltenni ha a Conti-Twist elkopik. De lassan kopik... Különben a Michelin, a Pirelli, a Bridgestone, a Metzeller a legjobbak. Ha az árat is nézzük, bizony a Metzeller nem lesz annyival jobb és tartósabb, mint egy IRC! Akkor érdemes nagyot fektetni a gumivételbe, ha ki is akarod motorozni a gumi kapaszkodóképességét. Egyértelmű hogy motoron az életünk múlik a tapadáson, de ha nem próbálgatom a határokat, bizony egy alacsonyabb kategóriájú gumi is ugyan olyan jól kiszolgál mint egy csúcskategóriás. De a döntésedben a biztonság legyen az elsődleges szempont, és a gumigyártóba vetett hited! Bízni kell bennük, mert ez a legfontosabb része a motorjainknak a fékek és a kormánymű mellett! | |||
| |||
2009. máj. 06. 10:05 | Válasz | #97 | |||
Értem... Én is most akarok előre papucsot venni. Azért kérdeztem, mert nekem hátul van Metzelerem és megtetszett, bár sok összehasonlítási alapom nincs. Előtte Vee volt rajta, de az egy rakat ......... (ezt viszont ki tudnám fejteni bővebben is ). Elől még mindíg az van, de úgy érzem, hogy folyamatosan mászik el az eleje. Gondoltam, hogy ha már Metz. van hátul, akkor elöl is legyen, de mindenki az IRC-t javasolja... Mennyire kopott el hamar?
| |||
| |||
2009. máj. 05. 23:35 | Válasz | #96 | |||
Igen jól látod....sajnos cserére szorul, mert kopik a mocsok... de nagyon jó volt az eleje....viszont IRC-t kap előre is | |||
|
2009. máj. 05. 22:28 | Válasz | #95 | |||
Talicskás! Jól látom, hogy neked Metzeler van a mocid elején? Hogy teljesít?
| |||
|
2009. feb. 15. 12:58 | Válasz | #94 | |||
Köszi Balázs! Holnap fel hivom öket! Vagy beszaladok nincs is messze tölem! | |||
|
2009. feb. 15. 12:49 | Válasz | #93 | |||
1196 Budapest, Nagykőrösi út 106. Telefon: 06 1 276-5979 itt a cím | |||
|
2009. feb. 15. 12:46 | Válasz | #92 | |||
Köszi Balázs!Meg néztem,Szerintem IRC lesz! Tudsz nekem valami pesti címet ahol meg tudom nézzni személyesen a gumit? Elöre is köszi! | |||
|
2009. feb. 15. 12:19 | Válasz | #91 | |||
Nekem is az IRC, vagy a Metzeller lesz, a Contit meg felhasználom virágyágyásnak.
| |||
|
2009. feb. 15. 12:15 | Válasz | #90 | |||
https://bolt.egumotors.hu/index.php?p=shop&act=lst&cid=4279&pageID=2 vagy itt | |||
|
2009. feb. 15. 12:15 | Válasz | #89 | |||
http://www.heidenau.hu/megjelen.php?viszelkeres_kell=0&fomenu_kat=0&fomenu_id=23&fomenu_nev=Term%E9kek%20motorokhoz&almenu1_kat=0&almenu1_id=79&almenu1_nev=Gumiabroncs%20%E9s%20t%F6ml%F5&almenu2_kat=0&almenu2_id=165&almenu2_nev=Heidenau&almenu3_kat=0&almenu3_id=250&almenu3_nev=13%20coll-os%20k%F6penyek Laci,nézd meg itt. | |||
| |||
2009. feb. 15. 12:13 | Válasz | #88 | |||
Nekem is szívem szerint IRC,de még egy kicsit jobban utána nézzek,mert róla nem nagyon tudom az árakat de nem lehet sokkal több! Köszönöm! | |||
|
© Zsolt | 2009. feb. 15. 12:10 | Válasz | #87 | ||
IRC Continental Michelin | |||
|
2009. feb. 15. 12:06 | Válasz | #86 | |||
metzeler
| |||
|
2009. feb. 15. 11:39 | Válasz | #85 | |||
Szerintetek melyik gumi a jobb Michelin vagy a Metzeler? Mert árban 2000-3000ft a külömbség! Köszönöm! | |||
|
2009. jan. 28. 17:42 | Válasz | #84 | |||
Szia Zsolt! Nem baj tavaszig azért még van egy kis idő,körülnézzek Pest környékén,csak arra gondoltam hátha van arra felétek és olcsobban! Köszönöm az utána nézzést! Üdvözlettel:Lacus! | |||
| |||
© Zsolt | 2009. jan. 28. 16:10 | Válasz | #83 | ||
Gumiügyben sajnos nem jutottam előbbre. A 400-as típushoz semmilyen gumit sem lehet nálunk kapni, nemhogy IRC-t. A legnagyobb méret 13"-ban volt, de csak 56L, tehát a tömeg és sebesség index kevés. 12"-ban van a 250-es típushoz 130/70-es, de az a nagy majára nem jó. Rendelni ugyan lehet, de nem tudtak árat mondani. Hiába no, vidék...
| |||
|
2009. jan. 20. 13:36 | Válasz | #82 | |||
Egüéket csak ajánlani tudom
| |||
| |||
2009. jan. 20. 13:32 | Válasz | #81 | |||
Itt elég jó áron vannak
| |||
|
2009. jan. 20. 13:31 | Válasz | #80 | |||
http://www.heidenau.hu/megjelen.php?viszelkeres_kell=0&fomenu_kat=0&fomenu_id=23&fomenu_nev=Term%E9kek%20motorokhoz&almenu1_kat=0&almenu1_id=79&almenu1_nev=Gumiabroncs%20%E9s%20t%F6ml%F5&almenu2_kat=0&almenu2_id=165&almenu2_nev=Heidenau&almenu3_kat=0&almenu3_id=250&almenu3_nev=13%20coll-os%20k%F6penyek
| |||
|
2009. jan. 20. 13:30 | Válasz | #79 | |||
https://bolt.egumotors.hu/index.php?p=shop&act=lst&cid=4279&pageID=2
| |||
|
2009. jan. 20. 09:56 | Válasz | #78 | |||
Lacus irta! IRC gumit ilyen méretre tudsz árat nekem? 120/80-14 M/C 58S 130/70-13 M/C 64S 400-as járgányhoz,én ilyet keresek! Köszönöm elöre is! Üdv:Lacus! A hátsó gumi méretét elírta a Lacus mert az: 150/70-13 M/C 64S | |||
|
2009. jan. 19. 20:41 | Válasz | #77 | |||
Nekem elöl michelin valami van,csúszik mint a fene hátul egy IRC, az nagyon bejött.
| |||
|
2009. jan. 19. 20:24 | Válasz | #76 | |||
Gumiból bármit, csak ne Continentalt!!! Az enyémek még elég jók, de esküszöm eldobom őket ha a gumis haverok legalább 100ft-ért beszámolják. Max virágágyásnak jók... Nem lehet vele kanyarodni. Nem peremig, semeddig nem lehet dönteni, mert rettenetesen csúszik. Ráadásul biztos hogy emiatt rázza a kormányt, mint ahogy Zsolt elsőre ráhibázott még tavaly.
| |||
|
2009. jan. 19. 15:55 | Válasz | #75 | |||
Nekem elöl Michelin sport pilot van hátul IRC félemetesen sokat javult az irányíthatósága és a kezelhetősége is a motornak,mind két gumit csak ajánlani tudom :)A Michelin olyan 9500 körül volt házhoz szállítva az R17 motorgumi áruházból
| |||
|
2008. okt. 09. 12:15 | Válasz | #74 | |||
Én már vettem is egy példányt, és szépen besúvasztottam a Holts helyére. Nagy szívás volt...
| |||
| |||
2008. okt. 09. 10:04 | Válasz | #73 | |||
PREVENT "defekt gumijavító" Tescoban vettem,nálunk most is van pár db. a polcokon,gondolom minden tescoban kapható. Az ára pár forint híján ezer Ft.
| |||
|
© Zsolt | 2008. okt. 09. 09:30 | Válasz | #72 | ||
Köszi srácok! Sajnos nincs kedvezményem, mivel már nem vagyok ott. Hanem TopJoe! Eddig csak a Te gumijavítód vált be, így megkérnélek, hogy publikáld a megnevezését, gyártóját, árát, hol vetted, stb. ! Köszi! | |||
|
2008. okt. 08. 22:37 | Válasz | #71 | |||
Zsolt! akkor neked Michelin- nél valószínű akkora kedvezményed van a 6,5 évre hogy csak na...csak lehet annyira szerény vagy, hogy nem élsz a lehetőséggel:)))) ( egyet fizetnél és négyet kapnál)
| |||
|
2008. okt. 08. 14:18 | Válasz | #70 | |||
Mint tesztpilóta?:)mert ez kb olyan részletes elemzés volt:)
| |||
|
© Zsolt | 2008. okt. 08. 12:47 | Válasz | #69 | ||
Bocsika, azt azért elfelejtettem leírni, hogy 6,5 évet a Michelin gyárában dolgoztam itt Nyíregyházán. (volt Taurus)
| |||
|
2008. okt. 07. 21:20 | Válasz | #68 | |||
Na ez komplett volt!
| |||
| |||
© Zsolt | 2008. okt. 07. 19:12 | Válasz | #67 | ||
Tapasztalataim: első gumi futás eddig 6000 km, hátsó 2000 km. Száraz pormentes úton igen jó egyenesfutási és kanyarodási tapasztalatok. Alacsony futászaj, kellő merevségű oldalfal. Kanyarodáskor a motor tulajdonságaiból adódó kitörés jelentősen csökkent, a motor éles kanyarokban szinte "sarkon" fordul. Vizes úton mérsékelten dönthető, fékezéskor a hátsó hajlamos megcsúszásra, de oldalirányba nem farol ki. A gumi a belső levegőnyomásra nem érzékeny, 1,6-2,2 bar között használva nem érezhető jelentős eltérés a vezethetőségben. Az IRC gumi a Yamaha gyári beszállítója, a '0' kilométeres gépek ezzel jönnek ki. Ára eltérő, jellemzően 7-10 ezer Ft között van.
| |||
|
© Osán Imre | 2008. okt. 07. 17:28 | Válasz | #66 |
Valaki szánjon már meg ,milyen az a irc gumi.
|
2008. szept. 27. 06:09 | Válasz | #65 | |||
Egy gumissal beszélgettem, aki azt mondta az ilyen csodaszerekre,hogy ami használható az többe kerül mint a gumi! Ráadásul a használat után nem, vagy csak nagyon nehezen lehet a defektet rendesen bevulkanizálni!
| |||
| |||
© Zsolt | 2008. szept. 26. 19:33 | Válasz | #64 | ||
Ma sajnos a motoromban levő defekt spray-t használnom kellett a fiam robogóján. A tapasztalat lehangoló. A gumin ugyanazt a "tejszínhab effektust" tapasztaltam, mint a Zsoké motorján. A lyukon egyszerűen kifújt (kifolyt) a folyadék. Később 2 óra elteltével leszedtem a gumit és nagyon elcsodálkoztam. A gumi belsejében folyékony volt a lütyi és esze ágában sem volt térhálósodni. Olyan volt, mintha simán bele lett volna öntve 2-3 deci tej. A defekt javító típusa: MOTIP Car Tire Repair. Megnéztem, a szívija nem járt le, egyszerűen sz*r, NE VEGYETEK ILYET!
| |||
|
2008. szept. 23. 21:59 | Válasz | #63 | |||
Igen, és bevallom nagyon meglepődtem mert arra számítottam hogy a két motor (Zsolté és az enyém) sokkal jobban hasonlít kezelhetőségre. Nem így volt, Zsolté olybá tűnt mint a vizes szivacs. Vagy valami hasonló, és az eleje is nehezebb volt számomra, be kellett fordítani kanyarba. Bár nagyobb sebességnél meg sokkal stabilabban fordult. Szóval érdekes volt...
| |||
|
© Zsolt | 2008. szept. 23. 20:36 | Válasz | #62 | ||
Zsír! Mint ahogyan az enyémet is. Ugye Tamás?
| |||
|
2008. szept. 23. 20:19 | Válasz | #61 | |||
Kicseréltem az első gumit is michelin pilot sport ma volt a próba kör :) Hát először fura volt ,hogy sokkal kevesebbet kell korrigálnom aztán irány a körforgalom és hát össze sem hasonlítható az elözővel pedig kb egy olyan 2000km lett volna még benne. Ajánlom mindenkinek igény szerint talikon ki is lehet próbálni :) | |||
|
2008. szept. 08. 20:30 | Válasz | #60 | |||
zsír:) A hátsó az ami sürgősebb azt egerre ki akarom cserélni.
| |||
|
© Zsolt | 2008. szept. 08. 19:06 | Válasz | #59 | ||
Egerben odaadom a gépet egy körre. Addig tolható?
| |||
|
|
|
|