Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Futóművel és gumival kapcsolatos kérdések
Futómű és Gumi

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


orpi552009. nov. 02. 15:18 | Válasz | #158 
Igen-igen!!!
Tanúsítom,hogy Grisa elsőosztályú "gumi" dealer!!!
De vigyázzatok,csupa lejártat árul.

talicskas2009. nov. 02. 14:48 | Válasz | #157 
Grisa! de a "gumi" diller te maradsz:-))))

a te esetedben a jo tapados gumi:)) maradando dioporias tultengest okozna:))))
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

GRISA2009. nov. 02. 12:33 | Válasz | #156 
14.0000.- Japán IRC? Lehet hogy leveszem az új pirelliket. mindenki próbálja a saját tapasztalatait át adni, ez által én is ezt teszem. A 400 as majára szerintem a Japcsi IRC a leg megfelelőbb. Ez az ár meg nagyon jó ár érte, mert a taiwanit adják 18.000. körül. Gyula, ász vagy. Úgy látom te is gumi dealer lettél.

tamas2009. nov. 02. 11:40 | Válasz | #155 
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Botos Gyula2009. nov. 02. 11:33 | Válasz | #154 
A budaörsi motoralkatrész nagykernél regisztráltam a cégemet , így most már jogosult vagyok náluk vásárolni a nagyker. áron . Tehát , ha másnak is kell , akkor rajtam keresztül lehet.
Honda FJS 600

tamas2009. nov. 02. 10:56 | Válasz | #153 
Gyorsan oszd meg velünk is!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Botos Gyula2009. nov. 02. 10:43 | Válasz | #152 
Sziasztok , sikerült találni egy forrást , ahol nagyker áron lehet vásárolni , azaz a japán IRC gumik ára kb. 14000 Ft. / A 400-as majákhoz /.
Honda FJS 600

tamas2009. okt. 26. 16:20 | Válasz | #151 
Ez pontosan így van. A kínai nem szar, ha megfelelő a MEÓ!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © jasa2009. okt. 26. 10:13 | Válasz | #150 
Hát igen, TopJoe ironikus jelmondata egyre inkább aktuális lesz. Kínában gyártat már majdnem az összes világcég, nemcsak a járműgyártásban, elektronikában, hanem sok egyéb területen (ruházat.....) az a lényeg hogy melyik MEO-n megy kereszül a cucc, lesz belőle gagyi, közepes, vagy prémium kategóriás.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © baranyai.imre2009. okt. 25. 19:51 | Válasz | #149 
Az én első IRC-m Japán 110/90

 © Zsolt2009. okt. 25. 19:41 | Válasz | #148 
Ha jól értelmezem, akkor csak a 250-es gépbe raktak valószínűleg 100%-ban Japán alkatrészeket. A többibe meg mást is. Mondjuk eddig csak a Hondáról tudtam azt, hogy elég sok dolgot gyártat Kínában. Most akkor ehhez csatlakozott a Yamaha is? Egy világ omlott össze bennem...
Zsolt

SomTom2009. okt. 24. 22:29 | Válasz | #147 
Ha jól emlékszem, a 125-ösbe Italy felírat van.
Holnap megnézem a T-Max kerekét.
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

talicskas2009. okt. 24. 22:28 | Válasz | #146 
Nem!!!

csak a kerékbe!!!!
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

SomTom2009. okt. 24. 22:28 | Válasz | #145 
Ami nem Kínai az hamisítvány ! Topi aláírása.
Akkor a tied eredeti.
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

 © Zsolt2009. okt. 24. 22:04 | Válasz | #144 
És a blokkba is ez van írva?
Zsolt

talicskas2009. okt. 24. 22:03 | Válasz | #143 
Az az érdekes, a Majaman 250-es mocijának a hátsó kerekében a küllők között az van bele írva Made In Japan...
a 400 as kerekeibe???? Made in China

Mind ezt a felfedezést a 400-on "TOM" fedezte fel
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

SomTom2009. okt. 24. 20:56 | Válasz | #142 
Nekem Michelin volt elől, úgy éreztem, hogy kóvályog vele. A típusát már nem tudom. Az IRC elől is jobban bejön nekem. Egy biztos, hogy tényleg nem Japánban gyártják. De a Yamahákat sem.
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

 © Zsolt2009. okt. 24. 20:52 | Válasz | #141 
Tulajdonképpen nem is tudom,hogy az IRC-t most hol is gyártják, az biztos hogy nekem is az van, és jó. Az elsők között vettem ilyet, csak ajánlani tudom. Én több évet dolgoztam a gumiiparban a Michelinnél. A céget előtte Taurusnak hívták. Én láttam a váltást évekkel ezelőtt: a vulkanizáló présekben kicserélték a a nevet tartalmazó szegmenst. Más semmi. Ne legyenek illúzióitok!!!
Zsolt

 © SPOJLERES2009. okt. 24. 20:13 | Válasz | #140 
Valoban a vee rubberek szarok 6-8ezerbe se kerülnek de a vrm 351 rol olvastam már jo tesztet 4 évszakos és ay ára is vagy 11 ezer körül van
és a mintázata is elég jol néz ki nézzetek utána ÉS amugy mejiket vetted mintára

ZsViktor2009. okt. 24. 18:37 | Válasz | #139 
Hát a Vee-re részemről 1 szó: NE!
Adminisztrátor, fórum moderátor

SomTom2009. okt. 24. 18:20 | Válasz | #138 
Csak megerősíteni tudom Zsoltot.
Nekem az 50-es és a 125 -ös mocimon volt Vee Rubber. Az 50-esen vadi új volt, azzal vettem meg, le kellett dobatni.
A 125-ösön hál'Istennek már kopott volt, nem tapadt, az is ment a kukába.
Az IRC-t tudom ajánlani, pár száz méter után tapad, és a 125-ösömön eddig 18 ezer kilómétert futott már.
Igaz, hogy nem tapad úgy mint az 500-as Bridgestone gumija, de nem is kerül annyiba.
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

 © Zsolt2009. okt. 24. 18:10 | Válasz | #137 
balasjoci: Vee Rubber nekem 50-es gépen van. Hát nem is tudom. Egyenesben jó, meg kanyarban is, de ha van némi pára az úton meg víz akkor csúszik-mászik. Ilyenkor csak 'szögletesen' lehet vele haladni. Mindenesetre 2-3 ezer után várjuk a tapasztalataidat, persze írásos formában.
Zsolt

 © satyapapa2009. szept. 17. 17:17 | Válasz | #136 
Nekem a chopperen elöl -18 hátul 15 colos Continentál gumik vannak,és nagyon jól viselkedik,de hozzá kell tennem hogy vadi ujj és csak 900km-van benne.Álitolag ez föleg esöre valo lágy gumi.Eddig nincs rosz tapasztalat vele,
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2009. szept. 17. 15:24 | Válasz | #135 
Én hátulról a Conti-Zyppi gumimat 5'000km után ledobtam mert egy alkalommal az árokszélen kötöttem ki vele. Ha nincs megfelelő lélekjelenlétem, elesek. Ez tavaly ősszel az egri guri vasárnapi túráján volt a Parádsasvár alatti nagy balos kanyarban, mögöttem az egész csapattal. Szóval vacak volt. Mellesleg a Cont darabja 9'000ft volt, a Misit meg 11'500-ért fogják adni, de leszámolják belőle azt az összeget amit a Cotinental forgalmazóján be tudnak vasalni. Vagyis még nem fizettem, amjd ha megjön a visszajelzés. Azért 2'500ft-ot megér a biztonság kerekenként nem...?

Topi, tudod Gyurma mondta hogy a Continentalnak nagyon jó gumijai vannak, de nem ebben a méretben. Van akinek bejön, van akinek nem. Én így jártam...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2009. szept. 17. 06:39 | Válasz | #134 
Egy dolgot én azért még hozzáfűznék Tamás beírásához. A Conti abroncs futásteljesítménye alulmarad a többihez viszonyítva. Nekem hátul volt és igen kevesett tudtam vele menni. 7000 km-nél már látszott egyértelműen, hogy hamarosan csere lesz. 8500-nál beértem a min. mélységbe, 9000-nél már e rendszám levételét kockáztattam. 9800-nál vettem le, ekkor már érdekes módon slick volt és tökéletesen viselkedett. Körforgalomban pl. kiválóan betapadt.
Aki gumicserén töri a fejét, az IRC jó választás. Conti: 9900 (volt), IRC: 7500, Michelin Gold (igen jó abroncs, ezzel vettem a gépet): 14000.
Zsolt

TopJoe2009. szept. 16. 22:06 | Válasz | #133 
A leírásában pedig ez szerepel:

* A korszerű anyagösszetételi technika nagy futásteljesítményt biztosít nagyon magas szintű tapadással vizes és száraz úton is
* A legújabb számítógépes szimulációs eszközök felhasználásával kifejlesztett futófelületi mintázat, mely tovább javítja a gumiabroncs kopási jellemzőit valamint tapadását mindenféle időjárási körülmények között
* A futófelületi mintázatot úgy fejlesztették ki, hogy a jelenlegi sportrobogók tervezéséhez illeszkedjen
* Lágy futás és könnyű irányíthatósági jellemzők
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

tamas2009. szept. 16. 21:41 | Válasz | #132 
conti twist
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

TopJoe2009. szept. 16. 21:26 | Válasz | #131 
Hát sajnos nekem is conti twist van elöl,de vadi új. Ez volt rajta. Hátul meg heidenau.Az is új.
Vehettek volna rá irc-t a fenébe is.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

tamas2009. szept. 16. 21:17 | Válasz | #130 
Kedves Majestys cimborák, klubtársak és mindenki aki valamikor is gumit szeretne venni a Majestyre!

Felejtsétek el a Continental márkát ebben az esetben. Nem minősítem, mert nagy valószínűség szerint beperelnének. Csak annyit a Conti Twist fantázianévre keresztel felnicsörgést megakadályozó semmi szarról, hogy az egri gumisnak idén 15 db gumit vittek vissza ebből a típusból. Az csakis a véletlen műve lehet hogy pontosan ugyen ennyit adtak el!

Szóval vettem egy Michelin Gold Standard márkanevű abroncsot amit kifejezetten az első futóműre fejlesztettek ki. Természetesen számítottam rá hogy más lesz a moci, de arra minimum, hogy "jó" lesz. Nos más dimenziók nyíltak meg előttem mint az oldalkocsis Jawa esetében. Kanyarba a Cont szinte "beesett" mert nem várt a gép arra hogy fordulni szeretnék, ő megtette amit akart. Fordult, de közben a kormány idegesen rángatózott a kezemben. Nem tudtam kanyarívet tartani csak nagyon mélyen, nagy sebességnél vagy nagyon szűk kanyarokban. Ez meg már inkább a sportos motorozáshoz illik mint a robogózáshoz. No meg ki akar állandóan sztenderig borítva a motort manőverezni?! Arról nem beszélek hogy az az érzés egyszerűen megszűnt hogy a motor középen ketté szeretne nyílni.
Sajnos nem volt rá időm hogy bekoptassam és valóban kanyarodjak is úgy ahogy kell mert hideg is volt ma este meg késő is lett mire összeraktam és ilyesmihez józan ésszel megáldott ember nem kezd sötétben. De azt a városi forgalomban is éreztem hogy a nyomvályúkat nem érzi csak magasságban, simán kilép a vályúkból. Ezt többször is kipróbáltam mert nem tudtam betelni vele. Körforgalomban is nagyon jól viselkedik. Pontos, simán szűkíthetem az ívet ha szeretném és nem rángatja a kormányt. No szombaton-vasárnap megyünk Dobsinára, majd beszámolok milyen volt a gép vele!

Conti!

Ja, és a legfontosabb kimaradt! Mikor tavaly felhívtam Zsoltot hogy mit művel a motor alattam, azt mondta :
- Gumi!
Vagyis ha nem értessz valamihez, legalább fogadd meg amit mások, tőled okosabbak vagy tapasztaltabbak mondanak! Ezt jól megszívtam! Egy évet csúszkáltam, billegtem, cidriztem kanyarokban mert rögeszmémmé vált hogy :
- De ez egy vadi új gumi!
...az hát, csak szar!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

mecsusz2009. aug. 06. 09:03 | Válasz | #129 
Valakinek van tapasztalata a "FORTUNE" tipusu gumikról?
A föld az univerzum elmegyógyintézete.

Lacus2009. júl. 28. 17:12 | Válasz | #128 
Szia Zsolt!25188 ft lett + majd a szerelés!
Robogo alkatrész web áruházbol rendeltem,azt hiszem darabja 18000 ft-rol,lett le értékelve 11719 ft-ra!
Erre muszáj volt rá vetödni és már már meg is jött!
Üdv:Lacus!
Az élet olyan mint a hegy mászás csak a kilátás csodás!!!

 © Zsolt2009. júl. 28. 09:25 | Válasz | #127 
És mennyi pénz lett?
Zsolt

Lacus2009. júl. 28. 08:39 | Válasz | #126 
Végre találtam gumit!
Hisz gumival biztonságosabb.
YP400-ra IRC 25.188 párja,ma hozza a GLS szolgálat ez tokkall vonovall!
Az élet olyan mint a hegy mászás csak a kilátás csodás!!!

Kollár Ákos2009. jún. 17. 17:53 | Válasz | #125 
Meguntam a gumikeresést!
Érden találtam "rizskályhás" emlékeimből megbízható METZELER gumit. 1 garnitura 30e, ajándékba szerelve+centírozva, "csak" a mociról kel le-fel szerelni a kerekeket. Ha valakit érdekel küldöm a címet.

 © satyapapa2009. jún. 17. 07:18 | Válasz | #124 
Ákos-- Én ittlakom a gumis mellet közvetlen és jó barátom ,Ha pontosan tudod mi a kiválasztott gumid akkor én megkérdezem "BARÁTI" árat nekem is ö hozta a gumikat és nagyon elégedet vagyok
06304373303-vagyok elérhetö

Kollár Ákos2009. jún. 17. 06:34 | Válasz | #123 
Köszönom az ajánlásokat!
Úgy tűnik Metzelert Érden, IRCt Törökbálinton találtam egyenlőre a legjobb áron, de még keresgélek. Nem merek net-en rendelni, mert csak személyesen tudom ellenőrizni a gumiba sütött gyártási dátumot, és nem szeretném a gumikat küldözgetni.

gelilackó2009. jún. 16. 22:02 | Válasz | #122 
Ákos R17 motorgumibolt elég jó áron dolgoznak és vagy michelin vagy Irc vennék a helyedben ezek itt a csapatban beváltak nagyon nem nyúlsz velük mellé és nem kell kísérletezgetni :)
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

Lacus2009. jún. 16. 19:48 | Válasz | #121 
Szia Ákos!Én is készülödök venni de én az IRC re esküszöm,mert még rosszat nem hallotam róla!
De szerintem vannak más márkák is amik jok!
Üdv:Lacus!
Az élet olyan mint a hegy mászás csak a kilátás csodás!!!

 © passat522009. jún. 16. 19:44 | Válasz | #120 
Nekem elöl pirelli van! Az jó de hátul dunlop! Na azt ne vegyél mert kemény és a kanyarokban csuszik kifelé! Sokszor ugy érzem a mocit alattam kanyarban,autópályafelhajtón mint Rossi királykategóriában!:)
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

Kollár Ákos2009. jún. 16. 19:07 | Válasz | #119 
Tanácsot kérnék Tőletek gumit kéne vennem a 400-ra, így beleolvasgattam a fórumba. Kicsit összezavarodtam, mi a legjobb szerintetek? IRC, PIRELLI, stb... ? Hol a legolcsóbb?
Köszi

gelilackó2009. máj. 28. 20:07 | Válasz | #118 
Világos akkor legalább minden oldalon van nekünk való szerviz:)
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

Kollár Ákos2009. máj. 28. 19:52 | Válasz | #117 
Köszönöm, de Budai lakos lévén nekem ez közelebb van

gelilackó2009. máj. 28. 19:48 | Válasz | #116 
Van egy kimondott motorgumi szerelő mühely is Pestlőrincen a Méta utcában Taylor gumiszerviz.
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

Kollár Ákos2009. máj. 28. 18:35 | Válasz | #115 
Bocsánat, hogy rossz helyre írtam a problémámról, legközelebb igyekszem figyelni, de nyugodtan szóljatok rám, ha bármi gigszert csinállok! Mellesleg elvittem az első kerekemet centíroztatni. 30g súly kellett rá. Keresgéltem gumist aki megtudná csinálni, találtam. Ajánlhatom őket, elég profik. Pirelli Pásztói http://www.pasztoy.hu/ 1000Ft-ba került de megérte, már nem ráz a kicsike.

tamas2009. máj. 28. 15:04 | Válasz | #114 
Ime, Lackónak teljesen igaza van. Én sem vettem figyelembe az íratlan szabályokat!

Annyit tennék még hozzá a témához, hogy elől Nekem ugye megmaradt a Conti Twist Sport gumi, nincs is vele semmi komolyabb bajom. Hátra került a gyári méretű IRC ami teljesen új dimenziókat nyitott meg előttem. Mindenki aki járt áprilisban a Kakucsringen, átélhette az élményt, hogy bizony a robogót is le lehet borítani sztenderig. Tegyem hozzá, hogy tiszta, jó minőségű aszfalt kell hozzá, és ott ezek a körülmények adottak! Ráadásul nem jön szembe a Scania...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2009. máj. 22. 13:30 | Válasz | #113 
Így van, szálszakadásos, ill szakszóval élve a karkasz élvált a futótól. Ez a legnagyobb hiba, ami egy abronccsal belsőleg előfordulhat. Ezt nem a lengéscsillapító okozta!
Zsolt

talicskas2009. máj. 22. 12:28 | Válasz | #112 
Nem telos szerencsere...mert az elotte levo gumit szepen egyenletesen koptatta el..es azert lett cseres...
egyebkent a gumis is megcsodalta es mondta, tobb helyen is szalszakadasos....

istenem a 180 at:)))) nem birja na...na meg a Zoli altal leirt kontrazasokat:)))
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © jasa2009. máj. 22. 11:54 | Válasz | #111 
Brutális ez a gumi.....nem lehet, hogy a lengéscsillapító is "besegített" egy kicsit ?
Nekem Heidenau (ez az NDK-s Pneumant "össznémet" utóda)van elöl-hátul. Ezzel vettem tavaly a gépet, már akkor sem új volt, 20 ezer belement de csak keveset kopott(persze zénósan vezetek). Az első keréken a középvonal mentén a minta széle csipkeszerűen kicsitt kopottabb, a kerületen kb. 8 helyen. A lengéscsillapítóra gyanakodtam, de a kormány nem szitál, nem üt, nincs olajnedvedzés,stb....remélem még egy szezont kibírnak a gumik.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

tamas2009. máj. 22. 11:12 | Válasz | #110 
Így jár az, aki Continental gumiabroncsot vásárol... majd: és legvégülés
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © M. Zoltán2009. máj. 22. 08:17 | Válasz | #109 
Hát, így jár aki megy mint az őrült 150-el, aztán satufékkel, álló kerekekkel lassít...

talicskas2009. máj. 21. 21:40 | Válasz | #108 
Kocka kerék:))))))
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © Karcsi2009. máj. 21. 21:03 | Válasz | #107 
Nem semmi, sokáig tartott kireszelgetni ilyen alakúra?
"Magyar Égen Magyar Isten, Motorosnak Párja nincsen"

talicskas2009. máj. 21. 20:54 | Válasz | #106 
a Galériában megtekinthető az ígért 1 szezonos Conti gumi!!!!
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

talicskas2009. máj. 06. 16:27 | Válasz | #105 
este teszek fel egy szezonos Conti sopredek gumirol kepet a galeriamba....lassatok majd csodat!!!
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © Gyurma2009. máj. 06. 12:12 | Válasz | #104 
Bele szólok már ide is kicsit:) Én nagy motoron koptattam el contit hibátlan volt. A conti Zippy nem a legjobb gumija a gyártónak de ö is max 250ccm ig ajánlja. A twist ill a twist sport 600ccm ig jó. Valamint minden motorgumi gyártó cég azt mondja 1 motoron 1 típusú gumi az ideális! No ez azért pénztárca függő is és azt is beszélik okos emberek hogy 3évnél idősebb gumi kukába való! ne a fölszerelést nézd hanem a gumi gyártását!

tamas2009. máj. 06. 11:25 | Válasz | #103 
Tulajdonképpen az én hátsóm is bírt volna még valamennyit, max 1'500km-t, de elegem volt belőle nekem is. Egyébbként a Yamaha a Majestyket gyárilag IRC-vel adja ki! Kifejzetten erre a típusra, mármint a robogókra van kifejlesztve.
A Conti Zsoltnak sem jött be, Neki előtte is IRC volt fönn, meg most is azt vett. Nem véletlen...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

ZsViktor2009. máj. 06. 10:36 | Válasz | #102 
Egyébként az első nekem sincs még elkopva, csak elegem van belőle!
Adminisztrátor, fórum moderátor

ZsViktor2009. máj. 06. 10:35 | Válasz | #101 
Értem... A Contit te szoktad szidni, a Michelint meg asszem Topi. :) Az IRC-re azért gondoltam, mert azt sokan mondtátok, hogy jó. A Metzeler-től viszont sokat változott a motorom hátulja és ezért gondoltam arra, hogy előre is megpróbálom! Árban úgy nézem az IRC kb 7500 pénz körül van, a Metzeler meg nekem 10 volt felrakva. Nem olyan borzalmas árkülönbség, szerintem megpróbálom most még a Metz-et, aztán meglátjuk... Köszi a tájékoztatást!
Adminisztrátor, fórum moderátor

tamas2009. máj. 06. 10:30 | Válasz | #100 
Nekem a Continental Zippi fedőnevű valamije arra volt csak jó, hogy a felni ne csörögjön a flaszteron. Élt cca 5'000kmt. Az IRC-vel rögtön sztenderig tudtam dönteni a motort a Kakucsringen! Pedig ez nem akármi, az én súlypontom igen magasan van.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

SomTom2009. máj. 06. 10:28 | Válasz | #99 
Ahogy a Tamás mondta, nem nagyon kopik.
A hátsó gumimban 10000km van, és még bőven bírja. 15000km fölé fog nekem menni szerintem.
Az első meg szinte nem is kopott.
A Vee-vel nem lehet összehasonlítani semmit sem, mert az annyira sz.., sajnos már volt hozzá szerencsém.
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

tamas2009. máj. 06. 10:18 | Válasz | #98 
Csak a tapasztalataimról: A Continental gumigyártó az, amit mindenképpen kerülni kell, de úgy látom ezt már alapból ki is hagytad.
A Metzeller szerintem a legjobb gumik egyike, nyugodtan tedd rá, de számíts arra, hogy hátul kettőt lejársz míg egy első elkopik. Mondjuk ez a mi kategóriánkban nagy általánosságban minden gumira igaz.
Az IRC is nagyon jó, nekem jelenleg ez van hátul, és a következő is az lesz, előre is ezt fogom feltenni ha a Conti-Twist elkopik. De lassan kopik... Különben a Michelin, a Pirelli, a Bridgestone, a Metzeller a legjobbak. Ha az árat is nézzük, bizony a Metzeller nem lesz annyival jobb és tartósabb, mint egy IRC! Akkor érdemes nagyot fektetni a gumivételbe, ha ki is akarod motorozni a gumi kapaszkodóképességét.

Egyértelmű hogy motoron az életünk múlik a tapadáson, de ha nem próbálgatom a határokat, bizony egy alacsonyabb kategóriájú gumi is ugyan olyan jól kiszolgál mint egy csúcskategóriás. De a döntésedben a biztonság legyen az elsődleges szempont, és a gumigyártóba vetett hited! Bízni kell bennük, mert ez a legfontosabb része a motorjainknak a fékek és a kormánymű mellett!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

ZsViktor2009. máj. 06. 10:05 | Válasz | #97 
Értem... Én is most akarok előre papucsot venni. Azért kérdeztem, mert nekem hátul van Metzelerem és megtetszett, bár sok összehasonlítási alapom nincs. Előtte Vee volt rajta, de az egy rakat ......... (ezt viszont ki tudnám fejteni bővebben is ). Elől még mindíg az van, de úgy érzem, hogy folyamatosan mászik el az eleje. Gondoltam, hogy ha már Metz. van hátul, akkor elöl is legyen, de mindenki az IRC-t javasolja... Mennyire kopott el hamar?
Adminisztrátor, fórum moderátor

talicskas2009. máj. 05. 23:35 | Válasz | #96 
Igen jól látod....sajnos cserére szorul, mert kopik a mocsok...
de nagyon jó volt az eleje....viszont IRC-t kap előre is
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

ZsViktor2009. máj. 05. 22:28 | Válasz | #95 
Talicskás! Jól látom, hogy neked Metzeler van a mocid elején? Hogy teljesít?
Adminisztrátor, fórum moderátor

Lacus2009. feb. 15. 12:58 | Válasz | #94 
Köszi Balázs! Holnap fel hivom öket!
Vagy beszaladok nincs is messze tölem!
Az élet olyan mint a hegy mászás csak a kilátás csodás!!!

Balázs2009. feb. 15. 12:49 | Válasz | #93 
1196 Budapest, Nagykőrösi út 106.
Telefon: 06 1 276-5979

itt a cím
"Belegondoltál már? Bárki, aki lassabban vezet nálad, idióta, míg bárki, aki gyorsabb nálad, az vadállat."
"Lehet,hogy a mennyország jó hely,de a pokolban több az ismerős."

Lacus2009. feb. 15. 12:46 | Válasz | #92 
Köszi Balázs!Meg néztem,Szerintem IRC lesz!
Tudsz nekem valami pesti címet ahol meg tudom nézzni személyesen a gumit?
Elöre is köszi!
Az élet olyan mint a hegy mászás csak a kilátás csodás!!!

tamas2009. feb. 15. 12:19 | Válasz | #91 
Nekem is az IRC, vagy a Metzeller lesz, a Contit meg felhasználom virágyágyásnak.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Balázs2009. feb. 15. 12:15 | Válasz | #90 
https://bolt.egumotors.hu/index.php?p=shop&act=lst&cid=4279&pageID=2

vagy itt
"Belegondoltál már? Bárki, aki lassabban vezet nálad, idióta, míg bárki, aki gyorsabb nálad, az vadállat."
"Lehet,hogy a mennyország jó hely,de a pokolban több az ismerős."

Balázs2009. feb. 15. 12:15 | Válasz | #89 
http://www.heidenau.hu/megjelen.php?viszelkeres_kell=0&fomenu_kat=0&fomenu_id=23&fomenu_nev=Term%E9kek%20motorokhoz&almenu1_kat=0&almenu1_id=79&almenu1_nev=Gumiabroncs%20%E9s%20t%F6ml%F5&almenu2_kat=0&almenu2_id=165&almenu2_nev=Heidenau&almenu3_kat=0&almenu3_id=250&almenu3_nev=13%20coll-os%20k%F6penyek
Laci,nézd meg itt.
"Belegondoltál már? Bárki, aki lassabban vezet nálad, idióta, míg bárki, aki gyorsabb nálad, az vadállat."
"Lehet,hogy a mennyország jó hely,de a pokolban több az ismerős."

Lacus2009. feb. 15. 12:13 | Válasz | #88 
Nekem is szívem szerint IRC,de még egy kicsit jobban utána nézzek,mert róla nem nagyon tudom az árakat de nem lehet sokkal több!
Köszönöm!
Az élet olyan mint a hegy mászás csak a kilátás csodás!!!

 © Zsolt2009. feb. 15. 12:10 | Válasz | #87 
IRC
Continental
Michelin
Zsolt

Balázs2009. feb. 15. 12:06 | Válasz | #86 
metzeler
"Belegondoltál már? Bárki, aki lassabban vezet nálad, idióta, míg bárki, aki gyorsabb nálad, az vadállat."
"Lehet,hogy a mennyország jó hely,de a pokolban több az ismerős."

Lacus2009. feb. 15. 11:39 | Válasz | #85 
Szerintetek melyik gumi a jobb Michelin vagy a Metzeler?
Mert árban 2000-3000ft a külömbség!
Köszönöm!
Az élet olyan mint a hegy mászás csak a kilátás csodás!!!

Lacus2009. jan. 28. 17:42 | Válasz | #84 
Szia Zsolt!
Nem baj tavaszig azért még van egy kis idő,körülnézzek Pest környékén,csak arra gondoltam hátha van arra felétek és olcsobban!
Köszönöm az utána nézzést!
Üdvözlettel:Lacus!
Az élet olyan mint a hegy mászás csak a kilátás csodás!!!

 © Zsolt2009. jan. 28. 16:10 | Válasz | #83 
Gumiügyben sajnos nem jutottam előbbre. A 400-as típushoz semmilyen gumit sem lehet nálunk kapni, nemhogy IRC-t. A legnagyobb méret 13"-ban volt, de csak 56L, tehát a tömeg és sebesség index kevés. 12"-ban van a 250-es típushoz 130/70-es, de az a nagy majára nem jó. Rendelni ugyan lehet, de nem tudtak árat mondani. Hiába no, vidék...
Zsolt

Zsoké2009. jan. 20. 13:36 | Válasz | #82 
Egüéket csak ajánlani tudom
http://www.maxirobogok.hu
(30/323-33-31)

Balázs2009. jan. 20. 13:32 | Válasz | #81 
Itt elég jó áron vannak
"Belegondoltál már? Bárki, aki lassabban vezet nálad, idióta, míg bárki, aki gyorsabb nálad, az vadállat."
"Lehet,hogy a mennyország jó hely,de a pokolban több az ismerős."

Balázs2009. jan. 20. 13:31 | Válasz | #80 
http://www.heidenau.hu/megjelen.php?viszelkeres_kell=0&fomenu_kat=0&fomenu_id=23&fomenu_nev=Term%E9kek%20motorokhoz&almenu1_kat=0&almenu1_id=79&almenu1_nev=Gumiabroncs%20%E9s%20t%F6ml%F5&almenu2_kat=0&almenu2_id=165&almenu2_nev=Heidenau&almenu3_kat=0&almenu3_id=250&almenu3_nev=13%20coll-os%20k%F6penyek
"Belegondoltál már? Bárki, aki lassabban vezet nálad, idióta, míg bárki, aki gyorsabb nálad, az vadállat."
"Lehet,hogy a mennyország jó hely,de a pokolban több az ismerős."

Balázs2009. jan. 20. 13:30 | Válasz | #79 
https://bolt.egumotors.hu/index.php?p=shop&act=lst&cid=4279&pageID=2
"Belegondoltál már? Bárki, aki lassabban vezet nálad, idióta, míg bárki, aki gyorsabb nálad, az vadállat."
"Lehet,hogy a mennyország jó hely,de a pokolban több az ismerős."

gelilackó2009. jan. 20. 09:56 | Válasz | #78 
Lacus irta!
IRC gumit ilyen méretre tudsz árat nekem?
120/80-14 M/C 58S
130/70-13 M/C 64S
400-as járgányhoz,én ilyet keresek!
Köszönöm elöre is!
Üdv:Lacus!

A hátsó gumi méretét elírta a Lacus mert az:
150/70-13 M/C 64S
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

TopJoe2009. jan. 19. 20:41 | Válasz | #77 
Nekem elöl michelin valami van,csúszik mint a fene hátul egy IRC, az nagyon bejött.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

tamas2009. jan. 19. 20:24 | Válasz | #76 
Gumiból bármit, csak ne Continentalt!!! Az enyémek még elég jók, de esküszöm eldobom őket ha a gumis haverok legalább 100ft-ért beszámolják. Max virágágyásnak jók... Nem lehet vele kanyarodni. Nem peremig, semeddig nem lehet dönteni, mert rettenetesen csúszik. Ráadásul biztos hogy emiatt rázza a kormányt, mint ahogy Zsolt elsőre ráhibázott még tavaly.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

gelilackó2009. jan. 19. 15:55 | Válasz | #75 
Nekem elöl Michelin sport pilot van hátul IRC félemetesen sokat javult az irányíthatósága és a kezelhetősége is a motornak,mind két gumit csak ajánlani tudom :)A Michelin olyan 9500 körül volt házhoz szállítva az R17 motorgumi áruházból
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

tamas2008. okt. 09. 12:15 | Válasz | #74 
Én már vettem is egy példányt, és szépen besúvasztottam a Holts helyére. Nagy szívás volt...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

TopJoe2008. okt. 09. 10:04 | Válasz | #73 
PREVENT "defekt gumijavító" Tescoban vettem,nálunk most is van pár db. a polcokon,gondolom minden tescoban kapható. Az ára pár forint híján ezer Ft.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © Zsolt2008. okt. 09. 09:30 | Válasz | #72 
Köszi srácok! Sajnos nincs kedvezményem, mivel már nem vagyok ott.
Hanem TopJoe! Eddig csak a Te gumijavítód vált be, így megkérnélek, hogy publikáld a megnevezését, gyártóját, árát, hol vetted, stb. ! Köszi!
Zsolt

talicskas2008. okt. 08. 22:37 | Válasz | #71 
Zsolt! akkor neked Michelin- nél valószínű akkora kedvezményed van a 6,5 évre hogy csak na...csak lehet annyira szerény vagy, hogy nem élsz a lehetőséggel:)))) ( egyet fizetnél és négyet kapnál)
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

gelilackó2008. okt. 08. 14:18 | Válasz | #70 
Mint tesztpilóta?:)mert ez kb olyan részletes elemzés volt:)
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © Zsolt2008. okt. 08. 12:47 | Válasz | #69 
Bocsika, azt azért elfelejtettem leírni, hogy 6,5 évet a Michelin gyárában dolgoztam itt Nyíregyházán. (volt Taurus)
Zsolt

Feco2008. okt. 07. 21:20 | Válasz | #68 
Na ez komplett volt!
Motor után,első a család legyen!

 © Zsolt2008. okt. 07. 19:12 | Válasz | #67 
Tapasztalataim: első gumi futás eddig 6000 km, hátsó 2000 km. Száraz pormentes úton igen jó egyenesfutási és kanyarodási tapasztalatok. Alacsony futászaj, kellő merevségű oldalfal. Kanyarodáskor a motor tulajdonságaiból adódó kitörés jelentősen csökkent, a motor éles kanyarokban szinte "sarkon" fordul. Vizes úton mérsékelten dönthető, fékezéskor a hátsó hajlamos megcsúszásra, de oldalirányba nem farol ki. A gumi a belső levegőnyomásra nem érzékeny, 1,6-2,2 bar között használva nem érezhető jelentős eltérés a vezethetőségben. Az IRC gumi a Yamaha gyári beszállítója, a '0' kilométeres gépek ezzel jönnek ki. Ára eltérő, jellemzően 7-10 ezer Ft között van.
Zsolt

 © Osán Imre2008. okt. 07. 17:28 | Válasz | #66 
Valaki szánjon már meg ,milyen az a irc gumi.

Feco2008. szept. 27. 06:09 | Válasz | #65 
Egy gumissal beszélgettem, aki azt mondta az ilyen csodaszerekre,hogy ami használható az többe kerül mint a gumi! Ráadásul a használat után nem, vagy csak nagyon nehezen lehet a defektet rendesen bevulkanizálni!
Motor után,első a család legyen!

 © Zsolt2008. szept. 26. 19:33 | Válasz | #64 
Ma sajnos a motoromban levő defekt spray-t használnom kellett a fiam robogóján. A tapasztalat lehangoló. A gumin ugyanazt a "tejszínhab effektust" tapasztaltam, mint a Zsoké motorján. A lyukon egyszerűen kifújt (kifolyt) a folyadék. Később 2 óra elteltével leszedtem a gumit és nagyon elcsodálkoztam. A gumi belsejében folyékony volt a lütyi és esze ágában sem volt térhálósodni. Olyan volt, mintha simán bele lett volna öntve 2-3 deci tej. A defekt javító típusa: MOTIP Car Tire Repair. Megnéztem, a szívija nem járt le, egyszerűen sz*r, NE VEGYETEK ILYET!
Zsolt

tamas2008. szept. 23. 21:59 | Válasz | #63 
Igen, és bevallom nagyon meglepődtem mert arra számítottam hogy a két motor (Zsolté és az enyém) sokkal jobban hasonlít kezelhetőségre. Nem így volt, Zsolté olybá tűnt mint a vizes szivacs. Vagy valami hasonló, és az eleje is nehezebb volt számomra, be kellett fordítani kanyarba. Bár nagyobb sebességnél meg sokkal stabilabban fordult. Szóval érdekes volt...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2008. szept. 23. 20:36 | Válasz | #62 
Zsír! Mint ahogyan az enyémet is. Ugye Tamás?
Zsolt

gelilackó2008. szept. 23. 20:19 | Válasz | #61 
Kicseréltem az első gumit is michelin pilot sport ma volt a próba kör :)
Hát először fura volt ,hogy sokkal kevesebbet kell korrigálnom aztán irány a körforgalom és hát össze sem hasonlítható az elözővel pedig kb egy olyan 2000km lett volna még benne.
Ajánlom mindenkinek igény szerint talikon ki is lehet próbálni :)
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

gelilackó2008. szept. 08. 20:30 | Válasz | #60 
zsír:) A hátsó az ami sürgősebb azt egerre ki akarom cserélni.
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © Zsolt2008. szept. 08. 19:06 | Válasz | #59 
Egerben odaadom a gépet egy körre. Addig tolható?
Zsolt


Első ... 8 9 10 [11] 12

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől