![]() |
|
|
|
© passat52 | 2015. jan. 25. 08:40 | Válasz | #1200 | ||
![]() | |||
Filctollal megjelölöd a variátor, illetve a kuplung nyomólapokat. Teljes terhelésnél ha a szíj kifut a variátor tetejéig, illetve lemegy a kuplung aljáig és közben nem csúszik meg akkor bizonyára megfelelő! | |||
| |||
© satyapapa | 2015. jan. 25. 09:29 | Válasz | #1201 | ||
![]() | |||
Úgy is ellenőrizhető hogy nem indítod be a gépet. Alaphelyzetben szíjat középen összefogod, ha majdnem teljesen összeér,,az nem jó. ((Az is számíthat, hogy a kontrasztrugó mennyire erős, mennyi mozgást enged a szíjnak terhelés nélkül.) Szerintem.
| |||
|
2015. jan. 25. 11:14 | Válasz | #1202 | |||
![]() | |||
Nem hosszabb a szíj, hanem 40mm-el rövidebb! Az nem kevés! Olyat hallottam, láttam, hogy kinyúlt a szíj, de ritkán megy össze, miközben szélesebb lesz. A méreteit gondolom leolvasta István a szíjról. Satya, a kontrasztrugó kuka, ezt megbeszéltük. | |||
| |||
2015. jan. 25. 11:37 | Válasz | #1203 | |||
![]() | |||
Én az sr-rel jártam így épp a minap. Egy fajta motorra több méretű utángyártott szíj is létezik. Meg kell találni az adott konfigra a megfelelő méretet sajna. Nekem is hosszú lett vehettem egy másikat. A gyári méret jó lehet, mert ha rövidebb van bent akkor kevesebb a végsebesség, de jobb a gyorsulás. Hiába tuning, a méretbeli paraméterek ugyan azok nem srácok ? Tárcsa méret varió méret stb. | |||
| |||
© satyapapa | 2015. jan. 25. 12:50 | Válasz | #1204 | ||
![]() | |||
Gyöngyösi Pisti.- A 1201-firkálmányom zárójeles része, általános vizsgálati folyamatra szól,nem a tiedre.
| |||
|
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 25. 15:19 | Válasz | #1205 |
![]() | |
Természetesen leolvastam a szíj méretet amit lentebb már írtam,hogy rövidebb van benne mint a gyári!!!Álló helyzetben össze tudom nyomni a szíjat.Tehát ha nyomom össze a szíjat akkor a kontrasztrugót is tudom nyomni.Ahogy Tamás írta valószínű hogy elfáradt a rugó.Akkor be kellene szerezni egy másikat,csak kérdés hogy honnan,mert ahogy nézelőstem,csak erősített rugókat találtam.
|
2015. jan. 25. 15:31 | Válasz | #1206 | |||
![]() | |||
20/978-93-26 Miska egy Yamaha bontót üzemelt Szarvason. Telefonon beszéld meg Vele mire van szükséged. | |||
| |||
© passat52 | 2015. jan. 25. 15:58 | Válasz | #1207 | ||
![]() | |||
Volna még egy kérdésem: Milyen évjáratú a motorod? Úgy tudom, hogy 2011 után már módosított a Yamaha a hajtáson. | |||
| |||
2015. jan. 25. 16:03 | Válasz | #1208 | |||
![]() | |||
Azt írta István a #1184-as hozzászólásában, hogy ezredfordulós... Ahhoz van manuálunk a letöltésekben... AAfrikában
| |||
| |||
© passat52 | 2015. jan. 25. 16:08 | Válasz | #1209 | ||
![]() | |||
1998-ig a 832 mm-es passzol hozzá. | |||
|
2015. jan. 25. 16:17 | Válasz | #1210 | |||
![]() | |||
Nos, akkor ha igazad van, a kuplungnál vagy a tárcsáknál belenyúlhattak. Ha jó a szíj mérete, (mert a manual is ezt hozza) kéne első körben egy új kontrasztrugó. Mindjárt látszik hogy áll a szíj. | |||
| |||
© passat52 | 2015. jan. 25. 16:25 | Válasz | #1211 | ||
![]() | |||
Először azt kellene tisztázni, hogy a forgalmiba mi van írva. Van egy típusjelzés ami alapján el lehet dönteni, hogy milyen méretű szíj való bele. A 822, 832, 872 és még talán más méretek is vannak a gyártási év, valamint a típus jel függvényében. Úgy gondolom, hogy az előző tulajdonos nem figyelt az adatokra és vett bele egy szíjat! | |||
| |||
2015. jan. 25. 16:50 | Válasz | #1212 | |||
![]() | |||
Vagy nagyon alkotóképes volt, egy buheramatyi, és megszerelte... Tudni kéne az évjáratnak megfelelő tárcsaméreteket és összevetni a motorban lévővel. | |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 25. 16:51 | Válasz | #1213 |
![]() | |
A motor 2000-ben gyártották.Tipus:SE02.Még azt vettem észre,hogy a szíj fordítva van felrakva.Nem balról jobbra lehet olvasni a feliratot.
|
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 25. 16:54 | Válasz | #1214 |
![]() | |
Igen jó lenne tudni,hogy milyen a gyári tárcsa méret!!!
|
© passat52 | 2015. jan. 25. 17:06 | Válasz | #1215 | ||
![]() | |||
Böngéssz Itt talán találsz méreteket. | |||
| |||
© Imre | 2015. jan. 26. 15:35 | Válasz | #1216 | ||
![]() | |||
Az ékszíjhoz annyit, hogy az enyém 2001-es évjáratú és 22,2X832-es méretű való bele és van is benne. (Hosszabb szíj volt a motorban amikor vettem, de az megcsúszott.)
| |||
|
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 28. 20:11 | Válasz | #1217 |
![]() | |
Most sikerült levenni a hátsó kuplungot!!!Mint írtam most 22,2x832 van benne.Úgy látom hogy hátúl a nyomó tárcsák jó állapotban vannak és elől is.Teljesen kimegy a szíj.De csinálok képeket ha valakit érdekel és előrébb visz a kuplung beállításában.Még annyit,hogy így,hogy nincs rajta szíj és le van szerelve,kézzel nem tudom olyan könnyen nyomogatni a rugót.Lehet hogy a tisztítás segítene?
|
© Szekeres István | 2015. jan. 28. 20:18 | Válasz | #1218 |
![]() | |
Pest környékén van egy bontó tavaly vettem én is azt hiszem 5 ezer volt, postán küldik. Telefonszám:06307509098
|
2015. jan. 28. 23:01 | Válasz | #1219 | |||
![]() | |||
Szétszed, kimos, bezsíroz, összerak. A letöltésekben a 250-esek között Zsolt tollából találsz egy kuplung felújítást. Nézd meg! | |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 29. 19:34 | Válasz | #1220 |
![]() | |
Tisztelt segítők! Szétszedtem a hátsó kuplungot. A kontraszt rugó ha jól látom fehér szinű,a kis rugók meg zöld.Legalább is az egyik az.Hogy lehet képet feltölteni?Esetleg ha valakit érdekel.Amúgy minden a helyén van,ferodol jó. |
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 29. 19:51 | Válasz | #1221 |
![]() | |
Annyi még,hogy kuplung szétszerelésekor nem nem kellett szorítót használni,mert kézzel le tudtam nyomni a rugót,hogy leszedjem az anyát.
|
2015. jan. 29. 20:21 | Válasz | #1222 | |||
![]() | |||
Akkor gyenge.Én két asztalosszorítóval szedtem szét anno...
| |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 29. 20:33 | Válasz | #1223 |
![]() | |
Neked milyen rugó van benne?Mert van különböző erősségű ha jól tudom.De abban igazad van,hogy nem kellene ilyen könnyen összeszorítani.
|
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 29. 20:38 | Válasz | #1224 |
![]() | |
Gondolom ha gyenge akkor ugyan olyan fehéret kellene belerakni.
|
© passat52 | 2015. jan. 29. 20:43 | Válasz | #1225 | ||
![]() | |||
Ha jól tudom akkor a gyári zöld. Nem biztos mert már rég volt 125-ösöm. Fehéret ha kapsz Malossit vegyél az biztos, hogy nem fehérre festett valami szar rugó! | |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 30. 19:21 | Válasz | #1226 |
![]() | |
Hol lehet venni tügörgős csapágyat kuplubghoz?22x31x12
|
2015. jan. 30. 19:37 | Válasz | #1227 | |||
![]() | |||
Nincs felétek csapágybolt...? Én többnyire kapok. Sőt. Mindig kaptam, csak volt hogy 11'000ft értékben... | |||
| |||
© juhász béla | 2015. jan. 30. 19:48 | Válasz | #1228 | ||
![]() | |||
Nem is értem ,,,minek is van ez a internet,meg okostelefon,meg valami tábla vacak,?Inkább nem mondok semmit,mert még félreértik az emberek.Én már a piacon a zőldségesnél is vettem csapágyat. ![]() ![]() ![]() ![]() | |||
|
© satyapapa | 2015. jan. 30. 19:50 | Válasz | #1229 | ||
![]() | |||
![]() ![]() | |||
| |||
© passat52 | 2015. jan. 30. 20:29 | Válasz | #1230 | ||
![]() | |||
Én meg nagykalapács, kovácsüllő, kox és csinálok magamnak! ![]() | |||
| |||
2015. jan. 30. 20:33 | Válasz | #1231 | |||
![]() | |||
Jól van már! Topic OFF! ![]() | |||
|
© juhász béla | 2015. jan. 30. 20:37 | Válasz | #1232 | ||
![]() | |||
ENNYI,,,,,,,pedig még lenne mit.End
| |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 30. 20:56 | Válasz | #1233 |
![]() | |
Hű de nagy csapágy szakik vannak itt!!!!!!Egy kicsit utánna kéne mézni,hogy mi a sztendert méret meg mi nem!!!Főleg a zöldségesnél ha már ott javítja valaki a motorját.Gratulálok mindenkinek.
|
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 30. 20:56 | Válasz | #1234 |
![]() | |
Köszönöm a segítséget a nagy okosoknak |
© satyapapa | 2015. jan. 30. 21:02 | Válasz | #1235 | ||
![]() | |||
Csapágy szaküzlet 06 24-368005
| |||
|
2015. jan. 30. 21:14 | Válasz | #1236 | |||
![]() | |||
Na! Ne kapd már föl a xart, nem a b@szogatásról szól a dolog! Anno volt egy reklám, így szólt: - Cipőt a cipőboltból! (hol a ménkűbe venném...?) Különben a kérdésedre utalva, Te hol kerested István, vagy egyszerűen tanácstalan voltál a gyári és a sztenderd csapágyboltokat illetően? Mert ez a kérdésedből nem derül ám ki! Azon meg ne lepődj meg, ha egy ilyen poénon viccelődik a csapat, ez az alapkiképzés része. Azt hiszem eddig is a segítőszándékot tapasztalhattad, ez ezután sem lesz másként! | |||
| |||
2015. jan. 30. 21:15 | Válasz | #1237 | |||
![]() | |||
Ja, és hidd el, igen, vannak komoly csapágyszakik! ![]() ![]() | |||
|
© passat52 | 2015. jan. 30. 21:18 | Válasz | #1238 | ||
![]() | |||
Van itt a fórumon 2 olyan topik ahol lehet böngészni. ALKATRÉSZBÁZIS, Boltok, bontók, ezermesterek. Hidd el nem a válaszokkal volt a gond, hanem a kérdés feltevésével! ![]() | |||
| |||
2015. jan. 30. 21:33 | Válasz | #1239 | |||
![]() | |||
Yes! ![]() | |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 31. 10:57 | Válasz | #1240 |
![]() | |
Igen csak ha jobban megnézitek,hogy milyen csapágyat keresek akkor lehet látni,hogy nem egy szabványos csapágyról van szó.Én is keresgéltem csapágy boltban,mert az is van nálunk,de eddig senki nem tudott segíteni.Még a zöldséges sem.
|
2015. jan. 31. 13:40 | Válasz | #1241 | |||
![]() | |||
Nem pont így írtad és a csapat attól sokkal lazább hogy le ne reagálja. Ha meg Béla azt írta hogy a zőccségesné vett csapágyat, azt vedd komolyan! Szóval srácok, ki talál hamarabb ilyen csapágyat: 22x31x12 tűgörgős kivitelben! | |||
| |||
© satyapapa | 2015. jan. 31. 13:48 | Válasz | #1242 | ||
![]() | |||
Csapágy szaküzlet 06 24-368005,,,,szigetszentmiklós Dél csapágybolt.
| |||
|
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 31. 14:18 | Válasz | #1243 |
![]() | |
Jutalom jár annak!!!!
|
2015. jan. 31. 15:00 | Válasz | #1244 | |||
![]() | |||
Lehet azt szerezni, csak nem lesz olcsó. Az YP-250 főtengely csapágyai közül is az egyik hagyományos, a masik cca 11'000ft. De van. Miskát is megkérdezheted, mert egy patent gyári bontott csapágy jobb vétel, mint egy gagyi utángyártott. | |||
| |||
© juhász béla | 2015. jan. 31. 15:27 | Válasz | #1245 | ||
![]() | |||
Na akkor kezjűk az elején.Elöször is megkellene gyözödni róla hogy egyáltalán lehet a kapni bármely csapágyboltban.Mert ugyanis vannak olyan méretek amit a motorgyár levédet,hogy a gyártó csak neki szállit,nem pedig bárkinek.Ha ezt megszegné a gyártó akkor egy nagy kupacpénzt kellene fizetnie,Ha ez igy van ezzel a csapággyal ,akkor viszont csak a hivatalos kereskedés tudja produkálni,vagy akik szerzödéses kapcsolatban állnak a márkával,,De ha ez nem egy levédett alkatrész akkor szerintem minden komolyabb csapágyboltban megvehető,vagy rendelhető,mert nem biztos hogy egyből leemeli a polcról.Tehát ,,sorrend ,csapágybolt,ott tőbbféle katalógusba megnézni,ha valamelyik gyártó tudja ,akkor minden sinen van,de ha egyik gyártó katalógusában sem szerepel ez méret akkor irány a márkaképviselet,és lehet drágább lesz gramja mint az aranynak.Vagy ha végképp nincs megoldás,akkor egy kis gépmunka,és kiváltani olyannal ami közel áll méretileg,nem irom le hogyan és miként,de járható az az ut is.Nem egy ilyet oldottam már meg,és hibátlanul működött.Ettől többet nem tudok segiteni,legfeljebb ha itt van a blokk,és szeműgyre veszem. HAJRÁ.
| |||
|
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 31. 17:31 | Válasz | #1246 |
![]() | |
Hát annyi,hogy ez egy IKO 22x31x12 tügörgő.Annyit kinyomoztam,hogy TA223112 a száma.Na az SKF-ben megnézik,hogy lehet-e szerezni,mert kapcsolatban állnak ennek a csapágy gyártójával. Külföldön bezzeg lehet kapni!!!!Most várok hétfőig és akkor többet tudok írni.Elképzelhető,hogy az a járható út amit Juhász Béla írt,hogy valami közeli méretet keresni ami belső méret jó de külső kisebb és hüvelyt esztergáltatni hozzá.Most várakozó állásponton vagyok. |
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 31. 17:34 | Válasz | #1247 |
![]() | |
http://www.twcarpc.com/photo/motorcycle/sheave/sheave_23.JPG
|
© passat52 | 2015. jan. 31. 17:52 | Válasz | #1248 | ||
![]() | |||
Bocs, de tűgörgő esetében belső méretet nehéz pontosan mérni. A tengely mérete a mérvadó. A tolómérő amint a képen is látni a tűgörgők között van és ez már nem jó adat. | |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 31. 18:28 | Válasz | #1249 |
![]() | |
A belső átmérő 22.Ez biztos mert a tengelyt mértem.
|
© Gyöngyösi István | 2015. feb. 21. 16:05 | Válasz | #1250 |
![]() | |
Hát sikerült szerezni csapágyat.Egyik nagy csapágy kereskedés sem tudott szerezni ilyen méretű csapágyat,de még a márkakereskedés sem!!!Találtam egy maszek csapágyast és ők tudtak 24 órán belül szerezni,és nagyon olcsón.
|
2015. feb. 21. 16:13 | Válasz | #1251 | |||
![]() | |||
Halelujja! Oszd meg velünk a boltok bontók topicban ennek a szaküzletnek a nevét és elérhetőségét, mert lehet másnak is kincset fog érni! Hajrá a beszereléssel és lehet próbaútra menni vele! | |||
| |||
© zotty84 | 2015. feb. 27. 17:16 | Válasz | #1252 |
![]() | |
Sziasztok.segítséget szeretnék kérni.125-s majestym van és hidegen,elindulásnál nyikorgó sípoló hangot hallok a kuplung felöl.kb 5 km/óráig,aztán megszünik.Egyébként szépen megy nem szaggat vagy rángat.ha bemelegszik akkor megszűnik a hang.van e ötletetek hogy mitöl lehet??? A válaszokat előre is köszönöm.
|
2015. feb. 27. 20:17 | Válasz | #1253 | |||
![]() | |||
Elsőre szétszedném és megnézném mi van vele? Megtalálod miért nyikorog ha szétszeded.
| |||
|
© Gyöngyösi István | 2015. márc. 09. 18:33 | Válasz | #1254 |
![]() | |
Akkor lenne még egy kérdés.Mikor beindítottam a mocit akkor a variátornál halottam valami kattogó hangot.Szétszedtem,de nem láttam semmi hibát.Görgők és a csuszkák ujjak.Variátor nélkül csak csupasz tengelyel semmi hang,fölraktam a hátsó nyomólapot,az adapterrel fölszorítoztam,semmi hang.Fölrakom a variátor házat kattogás,görgővel és anélkül is kipróbáltam és mindig kattog.Mi lehet a hiba?
|
© Imre | 2015. márc. 09. 19:03 | Válasz | #1255 | ||
![]() | |||
Az utóbbi kérdés nálam is felmerült. Várom is nagyon a válaszokat, bár látatlanban nem hiszem, hogy egyszerű! Nálam is van hasonló gond, variátor le- felszerelés szintén volt stb. Amire barátommal jutottunk, azaz azt gyanítjuk, hogy a variátor közepén van egy rézpersely ami rácsúszik egy tengelyre (ez egy pár centis kis cső valójában) és itt az illesztés már nem pontos. Azaz a persely megkopott és itt lévő hézagból ered a kattogó hang. Kérdés bennem, hogy a variátort újra tudnám-e perselyeztetni? Bár bennem eldőlt, hogy ha fogadnak irány Atkár.
| |||
|
© Gyöngyösi István | 2015. márc. 09. 19:21 | Válasz | #1256 |
![]() | |
Erre gondoltam én is,hogy elkopott a belső rész,mivel nálam úgy néz ki,hogy elől és hátúl van szimering amiha nincs elkopva megvezeti a házat a csőre,de ha el kezd forogni akkor a szimering nem tartja meg és el kezd kalimpálni,mivel kopott a belső rész.Ez csak egy gondolat.Gondoltam én is hogy hogyan lehetne javítani ezt,de gondolom egy esztergályos meg tudja oldani.esetleg várom a tippeket.
|
© juhász béla | 2015. márc. 09. 20:53 | Válasz | #1257 | ||
![]() | |||
Elviekben javitható.Egy jó esztergályos ,az álltalában jól esztergál,az hogy csinál egy perselyt az egy dolog,azt álltalában meg is kell illeszteni,és tisztában kell lenni az adott motorba való beépitésekor az illesztési hézagokkal,amit álltalában meg ad a gyár.Akkor következik az afázis hogy mikor helyére kerűlt a persely amelynek a belső átmérője csap méret alatt van,és hogy az pontos és preciz legyen ,dörzsárral kell megilleszteni,mert egy esztergált felűlet sosem lesz olyan mint egy dörzsárazott felűlet.Ezt olyan ember végezze aki ért is a dörzsárazáshoz ,mert könnyen el lehet rontani,és akkor lehet kezdeni előről az egészet.Fokozatosan több lépcsőben,és minden művelet után mérni,/mikrométer-into/addig mig elnem érjűk a megfelelő illesztési hézagot.Ennyit dióhélyban.
| |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2015. márc. 12. 10:25 | Válasz | #1258 |
![]() | |
Megoldottam a variátor témát.Vettem kompletten egy újat.7000.- mindennel együtt.
|
2015. márc. 12. 11:27 | Válasz | #1259 | |||
![]() | |||
Nem volt drága! Minden gond megoldódott? | |||
| |||
© juhász béla | 2015. márc. 12. 11:32 | Válasz | #1260 | ||
![]() | |||
Na ezzel kellett volna kezdeni,és akkor nem raboljuk mások idejét és energiáját feleslegesen,amugy is utálok irni.Aki ismer az tudja hogy milyen vagyok.
| |||
| |||
2015. márc. 12. 12:59 | Válasz | #1261 | |||
![]() | |||
Igen, tudjuk milyen vagy! Régi, de jó, kissé darabos, de szerethető. Aki nem ismer, annak morcos, kissé durva. De mi sokan tudjuk milyen vagy és nem a simulékonyságodért szetetünk! ![]() | |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2015. márc. 12. 21:05 | Válasz | #1262 |
![]() | |
Köszönöm Juhász Bélának az irományt!!!! Minden kattogás megszünt.Délután 6-kor rendeltem és másnap reggel 8-kor itt is volt.Ráadásúl még görgők is voltak benne.Igaz,hogy túl nehezek,de azért ez nem semmi. |
2015. márc. 12. 21:49 | Válasz | #1263 | |||
![]() | |||
Milyen gyártmány?
| |||
| |||
2015. márc. 13. 00:30 | Válasz | #1264 | |||
![]() | |||
Ennyi pénzért szerintem majd csak most kezdődnek a gondok.... Azé egyszer kétszer beigazolódott, hogy az occccso a drága. (De természetesen nem akarok személyeskedni..... A vásárló járjon szerencsével azt kívánom....)
| |||
| |||
2015. márc. 13. 10:00 | Válasz | #1265 | |||
![]() | |||
Ezért érdeklődtem, hogy milyen gyártmányú. Én jó minőségű görgőket kaptam a 250-esbe anno 6'000ftért...
| |||
| |||
2015. márc. 15. 20:26 | Válasz | #1266 | |||
![]() | |||
Üdv.mindenkinek.sziasztok.3-4 hónapos téli városi topogás után,ma gurultam 100 km-t.Jó idő volt erre.Azt tapasztaltam 20 km/ó-val csökkent a végsebességem,és talán nem is úgy harap ahogyan tavaly.Ezt a városban nem érzékeltem annyira.Azt mondta itt egy "koma" variátorszíj kopott lehet.Kérdezném véleményeteket,melyeket szívesen fogadok.köszönöm KÁLMÁN "KECSÓRÓL"
| |||
|
2015. márc. 15. 20:51 | Válasz | #1267 | |||
![]() | |||
Szia Kami! Bizony lehet szíj és görgő kopás miatt! Keresd meg Karcsit, volt 125-öse, nem is akár milyen! Jelenleg gyalogkakukk, ha nem a sajátját, de legalább a másét szerelheti... ![]() | |||
| |||
2015. márc. 16. 19:15 | Válasz | #1268 | |||
![]() | |||
Köszi lehet,hogy próbálkozom.Azért,ha szíj és görgő méreteket mondanátok segítene.Néztem egy pár oldalon alkatrészeket,de el-el tértek a majesty 125-höz való méretek.Egyik szíjméret 23.0*872 másik 21.0*873 meg ilyenek.Görgő méretek is jól esnének.Gyári méretek körüli jó.Ja és márkákat is,ha lehet,mert jó anyagot akarok adni neki.köszi KAMI!!!! ![]() ![]() | |||
|
2015. márc. 16. 19:22 | Válasz | #1269 | |||
![]() | |||
Nem tudok méreteket. Szíjból Yamaha, vagy Mitsuboshi. Szerintem. A többit Karcsi tudja. | |||
| |||
© Imre | 2015. márc. 16. 22:01 | Válasz | #1270 | ||
![]() | |||
Kami! Több helyen keresgettem én is (manual stb.), görgő méret 20x12 9,1 gramm. Dr.Pulley görgőt vettem aztán 9 grammosat. A szíjméret 22,2x832. 2001-es évjárathoz.
| |||
|
2015. márc. 17. 20:30 | Válasz | #1271 | |||
![]() | |||
KÖSZI IMRE.ENYÉM MOCI 2000-ES ÉVJÁRAT,DE ILYEN MÉRETET IS LÁTTAM HOZZÁ.JA ÉS MI VAN HA 10 GRAMMOSAT TESZÜNK BELE???? (mármint görgőt)LEHET LEVESZEM A BURKOLATOT ÉS MEGNÉZEM VAN-E A SZÍJRA ÍRVA SZÁM.
| |||
|
© Imre | 2015. márc. 17. 21:37 | Válasz | #1272 | ||
![]() | |||
Az enyémben a 22.2x832-es szíj van, valamivel hosszabb szíj volt benne, azzal vettem, de az megcsúszott (mint amikor a normál kuplung csúszik). A görgőkről annyit, hogy mivel nem értek hozzá, így nekem legjobb a gyári érték, de itt egy cikk: http://www.robogo-hangolo.hu/motorkerekpar_szereles_blog/variator-tuning-lehetosegei/
| |||
|
2015. márc. 18. 18:29 | Válasz | #1273 | |||
![]() | |||
Megnéztem a szíj adatait 22.2*832 kiváló a méret megvan.Köszi a segítségeteket,de a görgő súly méretről még várok hozzászólásokat...köszi kami..
| |||
|
2015. márc. 18. 18:30 | Válasz | #1274 | |||
![]() | |||
JA ÚGY,HOGY LEVETTEM A BORÍTÁST...
| |||
|
© ata89 | 2015. ápr. 01. 18:44 | Válasz | #1275 | ||
![]() | |||
Üdv! valószínő a varriátor megérett a cserére. Van egy 2006 nem messze tőlem épp bontódik. A 2006 os frisített gép varriátora jó lenne a 99es méregzsákomhoz? Válaszokat köszönöm Ata89 | |||
|
2015. ápr. 01. 19:00 | Válasz | #1276 | |||
![]() | |||
Elvileg igen. De inkább mérj és szemrevételezz vásárlás előtt! | |||
| |||
© ata89 | 2015. ápr. 01. 19:41 | Válasz | #1277 | ||
![]() | |||
Köszönöm azt fogom tenni Üdv!
| |||
|
© Gyöngyösi István | 2015. ápr. 08. 20:39 | Válasz | #1278 |
![]() | |
Sziasztok! Kérdésem lenne.A gond az lenne,hogy ha szép fokozatosan húzom a gázt akkor semmi hangot nem lehet hallani a variátor irányából.Ha hirtelen nagy gázt adok akkor olyan dübörgő hangot hallok a variátorból.Görgők jó állapotban vannak,szíj most lett cserélve,kontraszt rugó új.Ha sztenderen van akkor semmi hang,csak menet közben,tehát terhelés alatt jön a hang.Mi lehet a gond? Köszönöm a segítséget |
2015. ápr. 08. 20:59 | Válasz | #1279 | |||
![]() | |||
...hát István, nem akarlak elkeseríteni de aki leírás alapján hangokról nem egyszerű nyilatkozni... Főleg úgy nem, hogy szerinted minden rendben van. Vidd el egy szakemberhez, mert ott valami komolyan sántít. | |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2015. ápr. 08. 21:29 | Válasz | #1280 |
![]() | |
Szerintem minden jó.Lehet,hogy valaki hallaná,hogy milyen a hang,mondaná,hogy mi a bibi.Hátsó kuplungnál nem lehet valami és ez álltal lehet valami?Olyan a hang mintha nagyon berezonálna valami műanyag.Nem csörgő,csattogó hang.Már gondoltam hátsó kerék csapágyra is.Ilyenkor mindent számba vesz az ember,hogy mit nézzen meg.Még a hátsó hajtást is szétszettem.
|
© Herold | 2015. ápr. 08. 21:42 | Válasz | #1281 | ||
![]() | |||
Maga a szíj is képes csodákra. Gyakorló szerelő kezdődő kerékcsapágy hibát gondolt, de a közben megejtett szíjcsere után megszűnt a tünet. Vagyis érdemes a legegyszerűbb lehetőséggel kezdeni.
| |||
|
© Gyöngyösi István | 2015. ápr. 08. 22:02 | Válasz | #1282 |
![]() | |
Az szíjat most cseréltem.
|
2015. ápr. 08. 22:25 | Válasz | #1283 | |||
![]() | |||
Szakembert kívánó feladat. Lentebb említett Juhász Béla lenne a Te embered, de nem író-olvasó találkozó keretein belül. Azt most hagyjuk hogy szetinted minden jó, mert Te magad írod hogy nem jó. Itt a vége! | |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2015. ápr. 09. 17:39 | Válasz | #1284 |
![]() | |
Ma szétszedtem a variátort,hogy megnézzem mi okozhatja a dübörgő hangot.Variátor nélkül is dübörgött,de.Mikor az önindító szabadonfutó lecsúszott akkor megszünt a hang!A szabadonfutóban mi kattoghat?
|
2015. ápr. 09. 22:15 | Válasz | #1285 | |||
![]() | |||
Van benne néhány alkatrész. Két palást, sok görgő. Valószínűleg az egyik görgő eltört, vagy kocka lett. Sajnos nem javítható, ha ez adja a szokatlan hangot, az csak cserével orvosolható. | |||
| |||
© ata89 | 2015. máj. 05. 17:47 | Válasz | #1286 | ||
![]() | |||
Üdv Görgő csere estén kell valami kenést alkalmazni a görgőkön, vagy csak simán szárazon összerakni és kész? | |||
|
2015. máj. 05. 19:57 | Válasz | #1287 | |||
![]() | |||
Ez örök kérdés ...Ki így ki úgy..Én leheletnyi vékonyan specko kék zsírból, a görgőket...Ha sok azt kidobja úgy is.
| |||
| |||
© ata89 | 2015. máj. 06. 18:13 | Válasz | #1288 | ||
![]() | |||
Értem, majd valamit kenek rá, ha más nem lesz kis kacsazsírt :) Üdv | |||
|
© Fecsi | 2015. máj. 17. 18:49 | Válasz | #1289 |
![]() | |
Sziasztok! Mitől lehet a következő jelenség: ha lassabb tempóval megyek (30-40 km/h), és gázt adok, akkor nem gyorsul hanem elkezd fulladni. Illetve ez még elő szokott fordulni akkor is ha csak elindulni akarok vele. De olyankor ha nagyobb gázt adok neki akkor elindul szépen. Hidegen melegen egyaránt csinálja..
|
© juhász béla | 2015. máj. 17. 19:31 | Válasz | #1290 | ||
![]() | |||
Minden olyan dolgot lekell kontrolálni ami a motor tökéletes űzemeltetéséhez szűkséges.Jobb esetben csak egy alapos karbitisztitás,és annak szakszerű beszabályozása,amit itt nem lehet megoldani.Egy karbitisztitás nem csak abból ál hogy levesszűk az uszóházat és belefujkálunk,,,az csak fing a gatyában,vagy bejön vagy nem.Ahoz hogy egy karbi jól működjön ,először is tisztában kell lenni vele hogy hogyan is működik,mi minek van,minek mi a szerepe,mikor mi lép működésbe,hogyan is működik a dusitása,levegő csatornát szabályoz,vagy benzincsatornát,de álltalában ezeken a karbikon benzint szabályoz.A dusitó csavar beállitása amiket álltalában megad a manuál,az csak egy alapbeállitás,hogy ott beindul és jár a motor,de a tökéletes beállitását csak CO mérővel lehet megoldani.Tudnillik akármennyire is dicsérik a mai preciznek mondott technikákat,,akkor sincs két egyforma motor,és egyforma karbi sem,mert pl ha átrakunk egy karbit egy ugyanolyan másik motorra,nem biztos hogy ugyanolyan beállitással jól fog űzemelni.Ennyi
| |||
| |||
2015. máj. 17. 19:53 | Válasz | #1291 | |||
![]() | |||
Bélám a modern technikán már nincs is karburátor. ![]() ![]() | |||
| |||
© juhász béla | 2015. máj. 17. 21:04 | Válasz | #1292 | ||
![]() | |||
Nehogy azt hidd!! még most is gyártanak karbis motorokat ,és 2015 irunk.
| |||
| |||
2015. máj. 18. 10:33 | Válasz | #1293 | |||
![]() | |||
![]() | |||
| |||
© Carlos | 2015. jún. 03. 09:31 | Válasz | #1294 |
![]() | |
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem! Hetek óta akku problémával küzdök...először csak egy töltést kapott, elmentem melózni, műszak után még indult, a 6 km-es hazaúton egy helyen bementem egy üzletbe, utána már nem indult. Vettem új akksit, rámértem, és észrevettem hogy nincs töltés. Vettem feszültség szabályzót, lett töltés. Tegnap reggel bejöttem dolgozni, délután, a műszak után már megint nem indult. Ma kivettük a motorból az akksit, rámértünk, 0 voltot mértünk!!! Azt mondják, az akksi, amit 3 hete vettem, rossz. Valaki aki szakértő ebben, tudna tanácsot adni??? |
2015. jún. 03. 10:28 | Válasz | #1295 | |||
![]() | |||
Topival beszéltél...?
| |||
| |||
© Carlos | 2015. jún. 03. 11:09 | Válasz | #1296 |
![]() | |
ost fogom hívni. Vettem új fesz.szabályzót, a töltés jó lett, azt gondoltam ezzel megoldódott a dolog....
|
2015. jún. 03. 12:19 | Válasz | #1297 | |||
![]() | |||
Ha kinyírta az akkut, nem! Akkor új akksi kell bele .. | |||
| |||
2015. jún. 03. 13:22 | Válasz | #1298 | |||
![]() | |||
ajjajjajj. Ismerős a dolog. Én 2 akksit vettem bele. mikor megvettem a mocit nem indúl 2 nap után. Az akksi garis volt. Ott kellett hagyni bevizsgálásra, de vettem addig is egy másikat, persze márkaazonost. 2 hét és kakukk. Aztán jött a varta. 2-3 hét kakukk. Feszszabályzó jó volt. Tőltésem rendben. Egyszerűen rosszak az akksik. Minden eladnak. Kiderült, hogy amit a motorosból katalógusa hozozz Varta, nem fektethető el, ezért ment tönkre. Aztán jött az autósaksira átszerelés. Igaz ez 250-es és elfér. Két éves semmi bajom vele. | |||
| |||
© Carlos | 2015. jún. 04. 10:07 | Válasz | #1299 |
![]() | |
Sziasztok! Tegnap visszavittem az akksit, mára ígértek választ. Felhívom a szakit, azt mondja 12,8 voltot mért tegnap, amikor visszavittem! Aztán 12A terheléssel is 11,5 körül mért, azt mondta, volt egy kis oxidáció a polaritásokon...azt nem értem, hogyan lehet hogy egyszer elindul, aztán pár óra után már nem? Tegnap itt a melóban a műszerészekkel feltettük egy profi tesztpadra, század volt, és század amper pontosan állítható a töltés, volt majd másfél óra, amire elindult a töltése, kezdett csökkenni az amper érték. Az a kérdésem, ti elképzelhetőnek tartjátok, hogy ez egy egyszerű kontakt hiba? Itt bent is nullát mértünk, és én otthon is, ez lehet oxidréteg miatt, de amikor bikázás után hazaértem, mértem 13 volt körül, 10 perc után meg nullát. Az hozzátartozik, hogy raktam az akksira két sárgaréz lemezt, ami 90 fokban meg van hajtva, hogy könnyebb legyen a sarukat rögzíteni, de ez eddig is rajta volt, minden akksinál. Tehát szerintetek lehet ilyen hiba oxidréteg miatt? |
|
|
|