Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Majesty YP 125
Yamaha Majesty YP125

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás fordított időrendi sorrendben


 © passat522015. jan. 25. 08:40 | Válasz | #1200 
Filctollal megjelölöd a variátor, illetve a kuplung nyomólapokat. Teljes terhelésnél ha a szíj kifut a variátor tetejéig, illetve lemegy a kuplung aljáig és közben nem csúszik meg akkor bizonyára megfelelő!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © satyapapa2015. jan. 25. 09:29 | Válasz | #1201 
Úgy is ellenőrizhető hogy nem indítod be a gépet. Alaphelyzetben szíjat középen összefogod, ha majdnem teljesen összeér,,az nem jó. ((Az is számíthat, hogy a kontrasztrugó mennyire erős, mennyi mozgást enged a szíjnak terhelés nélkül.) Szerintem.
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2015. jan. 25. 11:14 | Válasz | #1202 
Nem hosszabb a szíj, hanem 40mm-el rövidebb! Az nem kevés!
Olyat hallottam, láttam, hogy kinyúlt a szíj, de ritkán megy össze, miközben szélesebb lesz. A méreteit gondolom leolvasta István a szíjról.

Satya, a kontrasztrugó kuka, ezt megbeszéltük.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Coller úr2015. jan. 25. 11:37 | Válasz | #1203 
Én az sr-rel jártam így épp a minap.
Egy fajta motorra több méretű utángyártott szíj is létezik.
Meg kell találni az adott konfigra a megfelelő méretet sajna.
Nekem is hosszú lett vehettem egy másikat.
A gyári méret jó lehet, mert ha rövidebb van bent akkor kevesebb a végsebesség, de jobb a gyorsulás.

Hiába tuning, a méretbeli paraméterek ugyan azok nem srácok ? Tárcsa méret varió méret stb.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © satyapapa2015. jan. 25. 12:50 | Válasz | #1204 
Gyöngyösi Pisti.- A 1201-firkálmányom zárójeles része, általános vizsgálati folyamatra szól,nem a tiedre.
06304373303-vagyok elérhetö

 © Gyöngyösi István2015. jan. 25. 15:19 | Válasz | #1205 
Természetesen leolvastam a szíj méretet amit lentebb már írtam,hogy rövidebb van benne mint a gyári!!!Álló helyzetben össze tudom nyomni a szíjat.Tehát ha nyomom össze a szíjat akkor a kontrasztrugót is tudom nyomni.Ahogy Tamás írta valószínű hogy elfáradt a rugó.Akkor be kellene szerezni egy másikat,csak kérdés hogy honnan,mert ahogy nézelőstem,csak erősített rugókat találtam.

tamas2015. jan. 25. 15:31 | Válasz | #1206 
20/978-93-26
Miska egy Yamaha bontót üzemelt Szarvason.
Telefonon beszéld meg Vele mire van szükséged.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © passat522015. jan. 25. 15:58 | Válasz | #1207 
Volna még egy kérdésem: Milyen évjáratú a motorod? Úgy tudom, hogy 2011 után már módosított a Yamaha a hajtáson.
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

tamas2015. jan. 25. 16:03 | Válasz | #1208 
Azt írta István a #1184-as hozzászólásában, hogy ezredfordulós... Ahhoz van manuálunk a letöltésekben... AAfrikában
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © passat522015. jan. 25. 16:08 | Válasz | #1209 
1998-ig a 832 mm-es passzol hozzá.
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

tamas2015. jan. 25. 16:17 | Válasz | #1210 
Nos, akkor ha igazad van, a kuplungnál vagy a tárcsáknál belenyúlhattak.
Ha jó a szíj mérete, (mert a manual is ezt hozza) kéne első körben egy új kontrasztrugó.
Mindjárt látszik hogy áll a szíj.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © passat522015. jan. 25. 16:25 | Válasz | #1211 
Először azt kellene tisztázni, hogy a forgalmiba mi van írva. Van egy típusjelzés ami alapján el lehet dönteni, hogy milyen méretű szíj való bele. A 822, 832, 872 és még talán más méretek is vannak a gyártási év, valamint a típus jel függvényében. Úgy gondolom, hogy az előző tulajdonos nem figyelt az adatokra és vett bele egy szíjat!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

tamas2015. jan. 25. 16:50 | Válasz | #1212 
Vagy nagyon alkotóképes volt, egy buheramatyi, és megszerelte...
Tudni kéne az évjáratnak megfelelő tárcsaméreteket és összevetni a motorban lévővel.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Gyöngyösi István2015. jan. 25. 16:51 | Válasz | #1213 
A motor 2000-ben gyártották.Tipus:SE02.Még azt vettem észre,hogy a szíj fordítva van felrakva.Nem balról jobbra lehet olvasni a feliratot.

 © Gyöngyösi István2015. jan. 25. 16:54 | Válasz | #1214 
Igen jó lenne tudni,hogy milyen a gyári tárcsa méret!!!

 © passat522015. jan. 25. 17:06 | Válasz | #1215 
Böngéssz Itt talán találsz méreteket.
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © Imre2015. jan. 26. 15:35 | Válasz | #1216 
Az ékszíjhoz annyit, hogy az enyém 2001-es évjáratú és 22,2X832-es méretű való bele és van is benne. (Hosszabb szíj volt a motorban amikor vettem, de az megcsúszott.)
BI.

 © Gyöngyösi István2015. jan. 28. 20:11 | Válasz | #1217 
Most sikerült levenni a hátsó kuplungot!!!Mint írtam most 22,2x832 van benne.Úgy látom hogy hátúl a nyomó tárcsák jó állapotban vannak és elől is.Teljesen kimegy a szíj.De csinálok képeket ha valakit érdekel és előrébb visz a kuplung beállításában.Még annyit,hogy így,hogy nincs rajta szíj és le van szerelve,kézzel nem tudom olyan könnyen nyomogatni a rugót.Lehet hogy a tisztítás segítene?

 © Szekeres István2015. jan. 28. 20:18 | Válasz | #1218 
Pest környékén van egy bontó tavaly vettem én is azt hiszem 5 ezer volt, postán küldik. Telefonszám:06307509098

tamas2015. jan. 28. 23:01 | Válasz | #1219 
Szétszed, kimos, bezsíroz, összerak.
A letöltésekben a 250-esek között Zsolt tollából találsz egy kuplung felújítást. Nézd meg!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Gyöngyösi István2015. jan. 29. 19:34 | Válasz | #1220 
Tisztelt segítők!
Szétszedtem a hátsó kuplungot.
A kontraszt rugó ha jól látom fehér szinű,a kis rugók meg zöld.Legalább is az egyik az.Hogy lehet képet feltölteni?Esetleg ha valakit érdekel.Amúgy minden a helyén van,ferodol jó.

 © Gyöngyösi István2015. jan. 29. 19:51 | Válasz | #1221 
Annyi még,hogy kuplung szétszerelésekor nem nem kellett szorítót használni,mert kézzel le tudtam nyomni a rugót,hogy leszedjem az anyát.

Feco2015. jan. 29. 20:21 | Válasz | #1222 
Akkor gyenge.Én két asztalosszorítóval szedtem szét anno...
Motor után,első a család legyen!

 © Gyöngyösi István2015. jan. 29. 20:33 | Válasz | #1223 
Neked milyen rugó van benne?Mert van különböző erősségű ha jól tudom.De abban igazad van,hogy nem kellene ilyen könnyen összeszorítani.

 © Gyöngyösi István2015. jan. 29. 20:38 | Válasz | #1224 
Gondolom ha gyenge akkor ugyan olyan fehéret kellene belerakni.

 © passat522015. jan. 29. 20:43 | Válasz | #1225 
Ha jól tudom akkor a gyári zöld. Nem biztos mert már rég volt 125-ösöm. Fehéret ha kapsz Malossit vegyél az biztos, hogy nem fehérre festett valami szar rugó!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © Gyöngyösi István2015. jan. 30. 19:21 | Válasz | #1226 
Hol lehet venni tügörgős csapágyat kuplubghoz?22x31x12

tamas2015. jan. 30. 19:37 | Válasz | #1227 
Nincs felétek csapágybolt...?
Én többnyire kapok. Sőt. Mindig kaptam, csak volt hogy 11'000ft értékben...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © juhász béla2015. jan. 30. 19:48 | Válasz | #1228 
Nem is értem ,,,minek is van ez a internet,meg okostelefon,meg valami tábla vacak,?Inkább nem mondok semmit,mert még félreértik az emberek.Én már a piacon a zőldségesnél is vettem csapágyat.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

 © satyapapa2015. jan. 30. 19:50 | Válasz | #1229 
06304373303-vagyok elérhetö

 © passat522015. jan. 30. 20:29 | Válasz | #1230 
Én meg nagykalapács, kovácsüllő, kox és csinálok magamnak!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

tamas2015. jan. 30. 20:33 | Válasz | #1231 
Jól van már!
Topic OFF!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © juhász béla2015. jan. 30. 20:37 | Válasz | #1232 
ENNYI,,,,,,,pedig még lenne mit.End
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

 © Gyöngyösi István2015. jan. 30. 20:56 | Válasz | #1233 
Hű de nagy csapágy szakik vannak itt!!!!!!Egy kicsit utánna kéne mézni,hogy mi a sztendert méret meg mi nem!!!Főleg a zöldségesnél ha már ott javítja valaki a motorját.Gratulálok mindenkinek.

 © Gyöngyösi István2015. jan. 30. 20:56 | Válasz | #1234 
Köszönöm a segítséget a nagy okosoknak

 © satyapapa2015. jan. 30. 21:02 | Válasz | #1235 
Csapágy szaküzlet 06 24-368005
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2015. jan. 30. 21:14 | Válasz | #1236 
Na!
Ne kapd már föl a xart, nem a b@szogatásról szól a dolog! Anno volt egy reklám, így szólt:
- Cipőt a cipőboltból! (hol a ménkűbe venném...?)

Különben a kérdésedre utalva, Te hol kerested István, vagy egyszerűen tanácstalan voltál a gyári és a sztenderd csapágyboltokat illetően? Mert ez a kérdésedből nem derül ám ki!

Azon meg ne lepődj meg, ha egy ilyen poénon viccelődik a csapat, ez az alapkiképzés része. Azt hiszem eddig is a segítőszándékot tapasztalhattad, ez ezután sem lesz másként!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2015. jan. 30. 21:15 | Válasz | #1237 
Ja, és hidd el, igen, vannak komoly csapágyszakik!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © passat522015. jan. 30. 21:18 | Válasz | #1238 
Van itt a fórumon 2 olyan topik ahol lehet böngészni. ALKATRÉSZBÁZIS, Boltok, bontók, ezermesterek. Hidd el nem a válaszokkal volt a gond, hanem a kérdés feltevésével!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

tamas2015. jan. 30. 21:33 | Válasz | #1239 
Yes!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Gyöngyösi István2015. jan. 31. 10:57 | Válasz | #1240 
Igen csak ha jobban megnézitek,hogy milyen csapágyat keresek akkor lehet látni,hogy nem egy szabványos csapágyról van szó.Én is keresgéltem csapágy boltban,mert az is van nálunk,de eddig senki nem tudott segíteni.Még a zöldséges sem.

tamas2015. jan. 31. 13:40 | Válasz | #1241 
Nem pont így írtad és a csapat attól sokkal lazább hogy le ne reagálja. Ha meg Béla azt írta hogy a zőccségesné vett csapágyat, azt vedd komolyan!
Szóval srácok, ki talál hamarabb ilyen csapágyat:
22x31x12 tűgörgős kivitelben!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2015. jan. 31. 13:48 | Válasz | #1242 
Csapágy szaküzlet 06 24-368005,,,,szigetszentmiklós Dél csapágybolt.
06304373303-vagyok elérhetö

 © Gyöngyösi István2015. jan. 31. 14:18 | Válasz | #1243 
Jutalom jár annak!!!!

tamas2015. jan. 31. 15:00 | Válasz | #1244 
Lehet azt szerezni, csak nem lesz olcsó. Az YP-250 főtengely csapágyai közül is az egyik hagyományos, a masik cca 11'000ft. De van.
Miskát is megkérdezheted, mert egy patent gyári bontott csapágy jobb vétel, mint egy gagyi utángyártott.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © juhász béla2015. jan. 31. 15:27 | Válasz | #1245 
Na akkor kezjűk az elején.Elöször is megkellene gyözödni róla hogy egyáltalán lehet a kapni bármely csapágyboltban.Mert ugyanis vannak olyan méretek amit a motorgyár levédet,hogy a gyártó csak neki szállit,nem pedig bárkinek.Ha ezt megszegné a gyártó akkor egy nagy kupacpénzt kellene fizetnie,Ha ez igy van ezzel a csapággyal ,akkor viszont csak a hivatalos kereskedés tudja produkálni,vagy akik szerzödéses kapcsolatban állnak a márkával,,De ha ez nem egy levédett alkatrész akkor szerintem minden komolyabb csapágyboltban megvehető,vagy rendelhető,mert nem biztos hogy egyből leemeli a polcról.Tehát ,,sorrend ,csapágybolt,ott tőbbféle katalógusba megnézni,ha valamelyik gyártó tudja ,akkor minden sinen van,de ha egyik gyártó katalógusában sem szerepel ez méret akkor irány a márkaképviselet,és lehet drágább lesz gramja mint az aranynak.Vagy ha végképp nincs megoldás,akkor egy kis gépmunka,és kiváltani olyannal ami közel áll méretileg,nem irom le hogyan és miként,de járható az az ut is.Nem egy ilyet oldottam már meg,és hibátlanul működött.Ettől többet nem tudok segiteni,legfeljebb ha itt van a blokk,és szeműgyre veszem. HAJRÁ.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

 © Gyöngyösi István2015. jan. 31. 17:31 | Válasz | #1246 
Hát annyi,hogy ez egy IKO 22x31x12 tügörgő.Annyit kinyomoztam,hogy TA223112 a száma.Na az SKF-ben megnézik,hogy lehet-e szerezni,mert kapcsolatban állnak ennek a csapágy gyártójával.
Külföldön bezzeg lehet kapni!!!!Most várok hétfőig és akkor többet tudok írni.Elképzelhető,hogy az a járható út amit Juhász Béla írt,hogy valami közeli méretet keresni ami belső méret jó de külső kisebb és hüvelyt esztergáltatni hozzá.Most várakozó állásponton vagyok.

 © Gyöngyösi István2015. jan. 31. 17:34 | Válasz | #1247 
http://www.twcarpc.com/photo/motorcycle/sheave/sheave_23.JPG

 © passat522015. jan. 31. 17:52 | Válasz | #1248 
Bocs, de tűgörgő esetében belső méretet nehéz pontosan mérni. A tengely mérete a mérvadó. A tolómérő amint a képen is látni a tűgörgők között van és ez már nem jó adat.
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © Gyöngyösi István2015. jan. 31. 18:28 | Válasz | #1249 
A belső átmérő 22.Ez biztos mert a tengelyt mértem.

 © Gyöngyösi István2015. feb. 21. 16:05 | Válasz | #1250 
Hát sikerült szerezni csapágyat.Egyik nagy csapágy kereskedés sem tudott szerezni ilyen méretű csapágyat,de még a márkakereskedés sem!!!Találtam egy maszek csapágyast és ők tudtak 24 órán belül szerezni,és nagyon olcsón.

tamas2015. feb. 21. 16:13 | Válasz | #1251 
Halelujja!

Oszd meg velünk a boltok bontók topicban ennek a szaküzletnek a nevét és elérhetőségét, mert lehet másnak is kincset fog érni!

Hajrá a beszereléssel és lehet próbaútra menni vele!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © zotty842015. feb. 27. 17:16 | Válasz | #1252 
Sziasztok.segítséget szeretnék kérni.125-s majestym van és hidegen,elindulásnál nyikorgó sípoló hangot hallok a kuplung felöl.kb 5 km/óráig,aztán megszünik.Egyébként szépen megy nem szaggat vagy rángat.ha bemelegszik akkor megszűnik a hang.van e ötletetek hogy mitöl lehet??? A válaszokat előre is köszönöm.

Feco2015. feb. 27. 20:17 | Válasz | #1253 
Elsőre szétszedném és megnézném mi van vele? Megtalálod miért nyikorog ha szétszeded.
Motor után,első a család legyen!

 © Gyöngyösi István2015. márc. 09. 18:33 | Válasz | #1254 
Akkor lenne még egy kérdés.Mikor beindítottam a mocit akkor a variátornál halottam valami kattogó hangot.Szétszedtem,de nem láttam semmi hibát.Görgők és a csuszkák ujjak.Variátor nélkül csak csupasz tengelyel semmi hang,fölraktam a hátsó nyomólapot,az adapterrel fölszorítoztam,semmi hang.Fölrakom a variátor házat kattogás,görgővel és anélkül is kipróbáltam és mindig kattog.Mi lehet a hiba?

 © Imre2015. márc. 09. 19:03 | Válasz | #1255 
Az utóbbi kérdés nálam is felmerült. Várom is nagyon a válaszokat, bár látatlanban nem hiszem, hogy egyszerű! Nálam is van hasonló gond, variátor le- felszerelés szintén volt stb. Amire barátommal jutottunk, azaz azt gyanítjuk, hogy a variátor közepén van egy rézpersely ami rácsúszik egy tengelyre (ez egy pár centis kis cső valójában) és itt az illesztés már nem pontos. Azaz a persely megkopott és itt lévő hézagból ered a kattogó hang. Kérdés bennem, hogy a variátort újra tudnám-e perselyeztetni? Bár bennem eldőlt, hogy ha fogadnak irány Atkár.
BI.

 © Gyöngyösi István2015. márc. 09. 19:21 | Válasz | #1256 
Erre gondoltam én is,hogy elkopott a belső rész,mivel nálam úgy néz ki,hogy elől és hátúl van szimering amiha nincs elkopva megvezeti a házat a csőre,de ha el kezd forogni akkor a szimering nem tartja meg és el kezd kalimpálni,mivel kopott a belső rész.Ez csak egy gondolat.Gondoltam én is hogy hogyan lehetne javítani ezt,de gondolom egy esztergályos meg tudja oldani.esetleg várom a tippeket.

 © juhász béla2015. márc. 09. 20:53 | Válasz | #1257 
Elviekben javitható.Egy jó esztergályos ,az álltalában jól esztergál,az hogy csinál egy perselyt az egy dolog,azt álltalában meg is kell illeszteni,és tisztában kell lenni az adott motorba való beépitésekor az illesztési hézagokkal,amit álltalában meg ad a gyár.Akkor következik az afázis hogy mikor helyére kerűlt a persely amelynek a belső átmérője csap méret alatt van,és hogy az pontos és preciz legyen ,dörzsárral kell megilleszteni,mert egy esztergált felűlet sosem lesz olyan mint egy dörzsárazott felűlet.Ezt olyan ember végezze aki ért is a dörzsárazáshoz ,mert könnyen el lehet rontani,és akkor lehet kezdeni előről az egészet.Fokozatosan több lépcsőben,és minden művelet után mérni,/mikrométer-into/addig mig elnem érjűk a megfelelő illesztési hézagot.Ennyit dióhélyban.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

 © Gyöngyösi István2015. márc. 12. 10:25 | Válasz | #1258 
Megoldottam a variátor témát.Vettem kompletten egy újat.7000.- mindennel együtt.

tamas2015. márc. 12. 11:27 | Válasz | #1259 
Nem volt drága!
Minden gond megoldódott?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © juhász béla2015. márc. 12. 11:32 | Válasz | #1260 
Na ezzel kellett volna kezdeni,és akkor nem raboljuk mások idejét és energiáját feleslegesen,amugy is utálok irni.Aki ismer az tudja hogy milyen vagyok.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

tamas2015. márc. 12. 12:59 | Válasz | #1261 
Igen, tudjuk milyen vagy!
Régi, de jó, kissé darabos, de szerethető.
Aki nem ismer, annak morcos, kissé durva. De mi sokan tudjuk milyen vagy és nem a simulékonyságodért szetetünk!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Gyöngyösi István2015. márc. 12. 21:05 | Válasz | #1262 
Köszönöm Juhász Bélának az irományt!!!!
Minden kattogás megszünt.Délután 6-kor rendeltem és másnap reggel 8-kor itt is volt.Ráadásúl még görgők is voltak benne.Igaz,hogy túl nehezek,de azért ez nem semmi.

tamas2015. márc. 12. 21:49 | Válasz | #1263 
Milyen gyártmány?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

talicskas2015. márc. 13. 00:30 | Válasz | #1264 
Ennyi pénzért szerintem majd csak most kezdődnek a gondok.... Azé egyszer kétszer beigazolódott, hogy az occccso a drága. (De természetesen nem akarok személyeskedni..... A vásárló járjon szerencsével azt kívánom....)
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

tamas2015. márc. 13. 10:00 | Válasz | #1265 
Ezért érdeklődtem, hogy milyen gyártmányú. Én jó minőségű görgőket kaptam a 250-esbe anno 6'000ftért...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

KAMI2015. márc. 15. 20:26 | Válasz | #1266 
Üdv.mindenkinek.sziasztok.3-4 hónapos téli városi topogás után,ma gurultam 100 km-t.Jó idő volt erre.Azt tapasztaltam 20 km/ó-val csökkent a végsebességem,és talán nem is úgy harap ahogyan tavaly.Ezt a városban nem érzékeltem annyira.Azt mondta itt egy "koma" variátorszíj kopott lehet.Kérdezném véleményeteket,melyeket szívesen fogadok.köszönöm KÁLMÁN "KECSÓRÓL"
KAMI

tamas2015. márc. 15. 20:51 | Válasz | #1267 
Szia Kami!
Bizony lehet szíj és görgő kopás miatt!
Keresd meg Karcsit, volt 125-öse, nem is akár milyen! Jelenleg gyalogkakukk, ha nem a sajátját, de legalább a másét szerelheti...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

KAMI2015. márc. 16. 19:15 | Válasz | #1268 
Köszi lehet,hogy próbálkozom.Azért,ha szíj és görgő méreteket mondanátok segítene.Néztem egy pár oldalon alkatrészeket,de el-el tértek a majesty 125-höz való méretek.Egyik szíjméret 23.0*872 másik 21.0*873 meg ilyenek.Görgő méretek is jól esnének.Gyári méretek körüli jó.Ja és márkákat is,ha lehet,mert jó anyagot akarok adni neki.köszi KAMI!!!!
KAMI

tamas2015. márc. 16. 19:22 | Válasz | #1269 
Nem tudok méreteket.
Szíjból Yamaha, vagy Mitsuboshi. Szerintem.
A többit Karcsi tudja.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Imre2015. márc. 16. 22:01 | Válasz | #1270 
Kami! Több helyen keresgettem én is (manual stb.), görgő méret 20x12 9,1 gramm. Dr.Pulley görgőt vettem aztán 9 grammosat. A szíjméret 22,2x832. 2001-es évjárathoz.
BI.

KAMI2015. márc. 17. 20:30 | Válasz | #1271 
KÖSZI IMRE.ENYÉM MOCI 2000-ES ÉVJÁRAT,DE ILYEN MÉRETET IS LÁTTAM HOZZÁ.JA ÉS MI VAN HA 10 GRAMMOSAT TESZÜNK BELE???? (mármint görgőt)LEHET LEVESZEM A BURKOLATOT ÉS MEGNÉZEM VAN-E A SZÍJRA ÍRVA SZÁM.
KAMI

 © Imre2015. márc. 17. 21:37 | Válasz | #1272 
Az enyémben a 22.2x832-es szíj van, valamivel hosszabb szíj volt benne, azzal vettem, de az megcsúszott (mint amikor a normál kuplung csúszik). A görgőkről annyit, hogy mivel nem értek hozzá, így nekem legjobb a gyári érték, de itt egy cikk: http://www.robogo-hangolo.hu/motorkerekpar_szereles_blog/variator-tuning-lehetosegei/
BI.

KAMI2015. márc. 18. 18:29 | Válasz | #1273 
Megnéztem a szíj adatait 22.2*832 kiváló a méret megvan.Köszi a segítségeteket,de a görgő súly méretről még várok hozzászólásokat...köszi kami..
KAMI

KAMI2015. márc. 18. 18:30 | Válasz | #1274 
JA ÚGY,HOGY LEVETTEM A BORÍTÁST...
KAMI

 © ata892015. ápr. 01. 18:44 | Válasz | #1275 
Üdv!
valószínő a varriátor megérett a cserére. Van egy 2006 nem messze tőlem épp bontódik.
A 2006 os frisített gép varriátora jó lenne a 99es méregzsákomhoz?
Válaszokat köszönöm
Ata89
Yamaha Majesty 125 1999

tamas2015. ápr. 01. 19:00 | Válasz | #1276 
Elvileg igen.
De inkább mérj és szemrevételezz vásárlás előtt!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © ata892015. ápr. 01. 19:41 | Válasz | #1277 
Köszönöm azt fogom tenni Üdv!
Yamaha Majesty 125 1999

 © Gyöngyösi István2015. ápr. 08. 20:39 | Válasz | #1278 
Sziasztok!
Kérdésem lenne.A gond az lenne,hogy ha szép fokozatosan húzom a gázt akkor semmi hangot nem lehet hallani a variátor irányából.Ha hirtelen nagy gázt adok akkor olyan dübörgő hangot hallok a variátorból.Görgők jó állapotban vannak,szíj most lett cserélve,kontraszt rugó új.Ha sztenderen van akkor semmi hang,csak menet közben,tehát terhelés alatt jön a hang.Mi lehet a gond?
Köszönöm a segítséget

tamas2015. ápr. 08. 20:59 | Válasz | #1279 
...hát István, nem akarlak elkeseríteni de aki leírás alapján hangokról nem egyszerű nyilatkozni...
Főleg úgy nem, hogy szerinted minden rendben van. Vidd el egy szakemberhez, mert ott valami komolyan sántít.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Gyöngyösi István2015. ápr. 08. 21:29 | Válasz | #1280 
Szerintem minden jó.Lehet,hogy valaki hallaná,hogy milyen a hang,mondaná,hogy mi a bibi.Hátsó kuplungnál nem lehet valami és ez álltal lehet valami?Olyan a hang mintha nagyon berezonálna valami műanyag.Nem csörgő,csattogó hang.Már gondoltam hátsó kerék csapágyra is.Ilyenkor mindent számba vesz az ember,hogy mit nézzen meg.Még a hátsó hajtást is szétszettem.

 © Herold2015. ápr. 08. 21:42 | Válasz | #1281 
Maga a szíj is képes csodákra. Gyakorló szerelő kezdődő kerékcsapágy hibát gondolt, de a közben megejtett szíjcsere után megszűnt a tünet. Vagyis érdemes a legegyszerűbb lehetőséggel kezdeni.
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

 © Gyöngyösi István2015. ápr. 08. 22:02 | Válasz | #1282 
Az szíjat most cseréltem.

tamas2015. ápr. 08. 22:25 | Válasz | #1283 
Szakembert kívánó feladat.
Lentebb említett Juhász Béla lenne a Te embered, de nem író-olvasó találkozó keretein belül.
Azt most hagyjuk hogy szetinted minden jó, mert Te magad írod hogy nem jó.
Itt a vége!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Gyöngyösi István2015. ápr. 09. 17:39 | Válasz | #1284 
Ma szétszedtem a variátort,hogy megnézzem mi okozhatja a dübörgő hangot.Variátor nélkül is dübörgött,de.Mikor az önindító szabadonfutó lecsúszott akkor megszünt a hang!A szabadonfutóban mi kattoghat?

tamas2015. ápr. 09. 22:15 | Válasz | #1285 
Van benne néhány alkatrész.
Két palást, sok görgő. Valószínűleg az egyik görgő eltört, vagy kocka lett.
Sajnos nem javítható, ha ez adja a szokatlan hangot, az csak cserével orvosolható.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © ata892015. máj. 05. 17:47 | Válasz | #1286 
Üdv
Görgő csere estén kell valami kenést alkalmazni a görgőkön, vagy csak simán szárazon összerakni és kész?
Yamaha Majesty 125 1999

Feco2015. máj. 05. 19:57 | Válasz | #1287 
Ez örök kérdés ...Ki így ki úgy..Én leheletnyi vékonyan specko kék zsírból, a görgőket...Ha sok azt kidobja úgy is.
Motor után,első a család legyen!

 © ata892015. máj. 06. 18:13 | Válasz | #1288 
Értem, majd valamit kenek rá, ha más nem lesz kis kacsazsírt :)
Üdv
Yamaha Majesty 125 1999

 © Fecsi2015. máj. 17. 18:49 | Válasz | #1289 
Sziasztok! Mitől lehet a következő jelenség: ha lassabb tempóval megyek (30-40 km/h), és gázt adok, akkor nem gyorsul hanem elkezd fulladni. Illetve ez még elő szokott fordulni akkor is ha csak elindulni akarok vele. De olyankor ha nagyobb gázt adok neki akkor elindul szépen. Hidegen melegen egyaránt csinálja..

 © juhász béla2015. máj. 17. 19:31 | Válasz | #1290 
Minden olyan dolgot lekell kontrolálni ami a motor tökéletes űzemeltetéséhez szűkséges.Jobb esetben csak egy alapos karbitisztitás,és annak szakszerű beszabályozása,amit itt nem lehet megoldani.Egy karbitisztitás nem csak abból ál hogy levesszűk az uszóházat és belefujkálunk,,,az csak fing a gatyában,vagy bejön vagy nem.Ahoz hogy egy karbi jól működjön ,először is tisztában kell lenni vele hogy hogyan is működik,mi minek van,minek mi a szerepe,mikor mi lép működésbe,hogyan is működik a dusitása,levegő csatornát szabályoz,vagy benzincsatornát,de álltalában ezeken a karbikon benzint szabályoz.A dusitó csavar beállitása amiket álltalában megad a manuál,az csak egy alapbeállitás,hogy ott beindul és jár a motor,de a tökéletes beállitását csak CO mérővel lehet megoldani.Tudnillik akármennyire is dicsérik a mai preciznek mondott technikákat,,akkor sincs két egyforma motor,és egyforma karbi sem,mert pl ha átrakunk egy karbit egy ugyanolyan másik motorra,nem biztos hogy ugyanolyan beállitással jól fog űzemelni.Ennyi
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

gábor2015. máj. 17. 19:53 | Válasz | #1291 
Bélám a modern technikán már nincs is karburátor.
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

 © juhász béla2015. máj. 17. 21:04 | Válasz | #1292 
Nehogy azt hidd!! még most is gyártanak karbis motorokat ,és 2015 irunk.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

Papp László2015. máj. 18. 10:33 | Válasz | #1293 
Széles utat, minden motorosnak!
Honda V30 Magna V4 (1985)

 © Carlos2015. jún. 03. 09:31 | Válasz | #1294 
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem! Hetek óta akku problémával küzdök...először csak egy töltést kapott, elmentem melózni, műszak után még indult, a 6 km-es hazaúton egy helyen bementem egy üzletbe, utána már nem indult. Vettem új akksit, rámértem, és észrevettem hogy nincs töltés. Vettem feszültség szabályzót, lett töltés. Tegnap reggel bejöttem dolgozni, délután, a műszak után már megint nem indult. Ma kivettük a motorból az akksit, rámértünk, 0 voltot mértünk!!! Azt mondják, az akksi, amit 3 hete vettem, rossz. Valaki aki szakértő ebben, tudna tanácsot adni???

tamas2015. jún. 03. 10:28 | Válasz | #1295 
Topival beszéltél...?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Carlos2015. jún. 03. 11:09 | Válasz | #1296 
ost fogom hívni. Vettem új fesz.szabályzót, a töltés jó lett, azt gondoltam ezzel megoldódott a dolog....

tamas2015. jún. 03. 12:19 | Válasz | #1297 
Ha kinyírta az akkut, nem!
Akkor új akksi kell bele
..
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

LUI782015. jún. 03. 13:22 | Válasz | #1298 
ajjajjajj.
Ismerős a dolog. Én 2 akksit vettem bele. mikor megvettem a mocit nem indúl 2 nap után. Az akksi garis volt. Ott kellett hagyni bevizsgálásra, de vettem addig is egy másikat, persze márkaazonost. 2 hét és kakukk. Aztán jött a varta. 2-3 hét kakukk. Feszszabályzó jó volt. Tőltésem rendben. Egyszerűen rosszak az akksik. Minden eladnak. Kiderült, hogy amit a motorosból katalógusa hozozz Varta, nem fektethető el, ezért ment tönkre. Aztán jött az autósaksira átszerelés. Igaz ez 250-es és elfér. Két éves semmi bajom vele.
2001-es Majesty 250
Lui

 © Carlos2015. jún. 04. 10:07 | Válasz | #1299 
Sziasztok!
Tegnap visszavittem az akksit, mára ígértek választ. Felhívom a szakit, azt mondja 12,8 voltot mért tegnap, amikor visszavittem! Aztán 12A terheléssel is 11,5 körül mért, azt mondta, volt egy kis oxidáció a polaritásokon...azt nem értem, hogyan lehet hogy egyszer elindul, aztán pár óra után már nem? Tegnap itt a melóban a műszerészekkel feltettük egy profi tesztpadra, század volt, és század amper pontosan állítható a töltés, volt majd másfél óra, amire elindult a töltése, kezdett csökkenni az amper érték. Az a kérdésem, ti elképzelhetőnek tartjátok, hogy ez egy egyszerű kontakt hiba? Itt bent is nullát mértünk, és én otthon is, ez lehet oxidréteg miatt, de amikor bikázás után hazaértem, mértem 13 volt körül, 10 perc után meg nullát. Az hozzátartozik, hogy raktam az akksira két sárgaréz lemezt, ami 90 fokban meg van hajtva, hogy könnyebb legyen a sarukat rögzíteni, de ez eddig is rajta volt, minden akksinál. Tehát szerintetek lehet ilyen hiba oxidréteg miatt?


Első ... 10 11 12 [13] 14 15 16 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől