|
|
|
2016. aug. 11. 15:08 | Válasz | #1591 | |||
|
2016. máj. 29. 21:45 | Válasz | #1590 | |
Köszönöm.
|
2016. máj. 29. 21:12 | Válasz | #1589 | |||
Boltok, bontók, ezermesterek topic #327-es beírás.
| |||
| |||
2016. máj. 29. 20:30 | Válasz | #1588 | |
Az lesz az lehúzom le áll,bontónak az elérhetőségét megkaphatnám,köszi!
|
2016. máj. 29. 09:23 | Válasz | #1587 | |||
Lehetséges. Kell egy másik gomba, hogy kipróbálhasd. Ha lehúzod a saruk valamelyikét, meg kell állnia. Miska bontójából Szarvasról tudsz beszerezni bontottat. | |||
| |||
2016. máj. 29. 07:53 | Válasz | #1586 | |
Üdv! Érdeklődnék találkozott e már valaki ilyen hibával:Konkrétan a hűtőventilátor nem kapcsol ki,eddig semmi gond nem volt vele bekapcsolt kikapcsolt,amint gyújtásra teszem indul a ventilátor is,átnéztem mindent vezetékek rendben,én a gombára gyanítok, Létezik ilyen hogy így megy tönkre? Mert inkább az szokott lenni hogy nem kapcsol be. |
2016. máj. 03. 12:20 | Válasz | #1585 | |
Szia Kőműves Miklós! Mivel nem ismerem a 125.ös villamos kapcsolási rajzát csak sejtésem,hogy az indítás két részből áll, az egyik a féklámpa kapcsolón és az indítórelén keresztül az indítómotor áramköre,a gyújtáskapcsolón keresztül pedig az inmobilájzer és a gyújtás áramköre található.Ezért lehetséges hogy forgat az önindító de nem indul be a motor. | |
© bundás | 2016. máj. 02. 17:47 | Válasz | #1584 |
Majesty 250.Ezt találtam az első világításról:60/55W; 55W Az első a táv,de minek bele két izzószálas? Világít egyszerre mindkettő? 2. Valakinek van tapasztalata motorban a nájt brékerrel? Azt mondják kollégáim,hogy kocsiba nagyon jó. |
© Wiking | 2016. ápr. 26. 08:10 | Válasz | #1583 |
Üdv mindenkinek! Feszültség szabályzó ügyben egy kis segítség! Akinek rossz, keresse őket nyugodtan! WWW.Solvart.hu
|
© Kőműves Miklós | 2016. márc. 14. 16:41 | Válasz | #1582 |
Ha lehúzom a gyújtáskapcsoló csatlakozóit akkor is működik kulcs nélkül is a indító relé. beindítani viszont nem lehet csak akkor ha elfordítom a kulcsot. nem értem....
|
2016. márc. 12. 19:56 | Válasz | #1581 | |
Az lesz az,az enyém is sarus tokmászolás volt,gondolom levágták a gyári csatikat, ki keresed ki kivel azt már jó is lesz,ajánlom a sarukra a zsugor csövet azt már nem is húz át.
|
2016. márc. 12. 09:08 | Válasz | #1580 | |||
Lehet, hogy elkóklerkedte az előző tulaj...
| |||
| |||
© Kőműves Miklós | 2016. márc. 12. 08:01 | Válasz | #1579 |
találtam egy monyák csatlakozót. saruk vannak a végére forrasztva és úgy van egyesével a rádugva a stekkerre. lehet hogy ott húz át valahol! kapcsolási rajz alapján megpróbálok rájönni hogy mi hova megy,de még nem volt időm vele foglalkozni sajnos :/
|
2016. márc. 11. 22:18 | Válasz | #1578 | |
ja meg vettem 1 gyújtás kapcsolót
|
2016. márc. 11. 22:15 | Válasz | #1577 | |
Az én motorom is ezt produkálta mikor megvettem,össze vissza volt kötve a gyújtás kapcsolónál,kikerestem mi hova való azóta jó.
|
2016. márc. 10. 09:58 | Válasz | #1576 | |||
Szerezned kellene egy alapot. Azt átcserélni, és kipróbálni. Szarvason Mravik Miskának van Yamaha bontója.
| |||
| |||
© Kőműves Miklós | 2016. márc. 10. 08:16 | Válasz | #1575 |
Úgy tudom,hogy nem nyúltak bele az elektronikába és én sem láttam rajta semmilyen monyákolást. hibás hűtő okozta a motor vesztét,besült a motor és azt kellett orvosolni. Nekem valamiért a gyújtáskapcsoló tűnik ludasnak...
|
2016. márc. 09. 19:14 | Válasz | #1574 | |||
Valami komoly elkötés van. Nagyon alaposan át kell nézni, mert ahogy írtad, egyéb téren sem volt rendben. | |||
| |||
© Kőműves Miklós | 2016. márc. 09. 15:49 | Válasz | #1573 |
rövidzárlat után kutatva?
|
© juhász béla | 2016. márc. 09. 15:30 | Válasz | #1572 | ||
Kábelköteg
| |||
| |||
© Kőműves Miklós | 2016. márc. 09. 12:27 | Válasz | #1571 |
Sziasztok! Új vagyok itt, remélem hogy tudtok segíteni.Egy elektronikai hibával küzdök :( Pár hónapja lettem egy 2001-es Yamaha Majesty 125 tulajdonosa. Üzemképtelenül vettem, azóta teljes motor generálon esett át és nagyon szép jár is a motor,minden rendben van vele. A problémám az lenne,hogy ha bent van a kulcs és nincs rajta gyújtás akkor tudok indítózni és ha nincs benne a kulcs akkor is tudok indítani. Folyamatos gyújtáson van mondhatni. Leszívja az akksit egy éjszaka alatt. A gyújtáskapcsolót már szétszedtem ott semmilyen hibát nem találtam. Merre induljak el szerintetek? |
2015. aug. 26. 20:32 | Válasz | #1570 | |||
Az Akksi1 az én bikám, harmadik éve... Kinyírhatatlan... Merem javasolni... | |||
| |||
2015. aug. 26. 15:59 | Válasz | #1569 | |
Kezdi megadni magát az aksim is. 10.-éves a motor,ez benne a második,mindkettő Yuasa gt9b-4 típusú 8 Ah. volt,öt-öt évet bírtak,le a kalappal előttük. A baj hogy most ugyanez a márka 30.000-ft körüli brutális áron kapható,de a noname típusok is 10.000-nél kezdődnek. Olvasgattam,hogy sokan riasztóba való zselés aksival jártok,ezért az árért 4-6-db.-ot is kaphatnék és ráadásul 1 Ah-val többet is tudnak. A sarukról a lekötést megoldom,az nem gond,a belinkelt aksik méretileg is megfelelnek,véleményt szeretnék tőletek kérni,hogy jól tenném e ha valamelyiket megvenném.Ezek kb.hány évet bírnak egy gondos gazdánál? Aksi 1 Aksi 2 |
© Imre | 2015. júl. 07. 22:49 | Válasz | #1568 | ||
Szétszedni nem akartam, azaz a belseje ki a ház marad. A bolti utángyártottakról nem túl sok jót hallottam.
| |||
|
2015. júl. 07. 20:37 | Válasz | #1567 | |||
A neten fellelheto sok fele kapcsolas, lenyeg a 3 vezetekes fazis kimenet. Felvezetot meg tulmetetezni mert eleg silany a bolti alkatresz. Aztan mar csak huteni es jol szigetelni kell :)
| |||
|
2015. júl. 07. 19:27 | Válasz | #1566 | |||
Na de minek a kapcsolási rajz ha nem szétszedhető és nem javítható...?
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2015. júl. 07. 18:37 | Válasz | #1565 | ||
http://www.oemmotorparts.com/default.asp ittt van minden, ami service manual | |||
|
© Csíkos Nándor | 2015. júl. 07. 18:27 | Válasz | #1564 |
Hát ne szedje szét ez nem csokis nápolyi!
|
2015. júl. 07. 17:14 | Válasz | #1563 | |||
Akkor jó. Csak szétszedni macerás... | |||
| |||
© Csíkos Nándor | 2015. júl. 07. 15:10 | Válasz | #1562 |
Itt is van a service manual-ban
|
2015. júl. 07. 08:34 | Válasz | #1561 | |||
Szerintem nekünk nincs...
| |||
| |||
© Imre | 2015. júl. 06. 22:59 | Válasz | #1560 | ||
Majesty 125 (250) fesz.szabályzó kapcsolási rajzot hol találok? Esetleg van valakinek?
| |||
|
2015. ápr. 29. 08:38 | Válasz | #1559 | |||
|
2015. ápr. 29. 08:36 | Válasz | #1558 | |||
A 400 Majámban alig használt H4 BIXENON szett eladó... 1 Szett 7000.-Ft klubtagoknak. link
| |||
|
2015. ápr. 27. 22:46 | Válasz | #1557 | |||
| |||
© galac | 2015. ápr. 27. 21:43 | Válasz | #1556 |
Köszönöm szépen a gyors segitséget! Üdv! |
2015. ápr. 27. 21:35 | Válasz | #1555 | |||
Mágneses jeladója van. Ha nem szakadt, elvileg működnie kellene. Ha kézzel tekered mint a bolond, a mutatónak illene mozdulni. Sajnos nincs több tippem... Szerintem nem belevaló a nívópálca. Lehet, hogy a szintet sem jól mutatja!!! Mravik Miska szarvasi bontós lehet a beszerzési forrásod. Bontók topicban megtalálod a számát. A letöltésekben találsz teleszkópszimering csere leírást. A 250-esek között keresd. A Tiéd is ugyan az lesz. Ha a rugók hossza megfelelő, jó olajjal feltöltve szépen működnie kell. De alaposan ki kell mosni! A teló alján a csavart ragaszd majd be oldható csavarrögzítővel! | |||
| |||
© galac | 2015. ápr. 27. 21:17 | Válasz | #1554 |
Köszönöm Tamás! Elektromos a km óra,szétszedtem ,nem volt beragadva,a két fület is épnek látom,valójában milyen elven müködik lehet benne is szakadás?müszerel hogyan mérjem hogy jó e?Mi a nivópálcát illeti hideg motornál is nehezen csavarható ki de megy kézzel,viszont meleg motornál még fogóval sem tudtam kicsavarni!ezek szerint cseréljem ki?hol lehet ilyet szerezni?Hálás köszönet a segitségért!Ja és telószemeringeket is cserélni fogok,esetleg ott valami kacifántosság vár reám? Üdv! |
2015. ápr. 26. 21:31 | Válasz | #1553 | |||
Szia! A nivónak nem illene szorulnia. A szintet érintve nézd! A km óra meghajtója szokott beragadni, berohadni, ha elektromos. Első kerék ki, jeladó kivesz, kitakarít, nézd meg hogy a meghajtó fülek, szárak éppek-e. Ha nem, pótolni kell. Szétszedett állapotban próbáld ki, működik-e. Ha nem, a csatlakozási pontokon kívül nincs tippem. Vékony, hőre nem lágyuló zsírral kell alaposan telepakolni és így összerakni. Évente ki szoktam takarítani. Ha mechanikus, a spirál tud szakadni, esetleg kirázódni. | |||
| |||
© galac | 2015. ápr. 26. 20:32 | Válasz | #1552 |
Sziasztok! 1 hete vásároltam meg 150 majestyt,volt már pár nagy motorom de robogóm még soha.Az első gondom a kilóméteróra,sajnos nem müködik,csatlakozót átnéztem minden o.k de én a jeladóra gyanakszom,menyire jellemző ez a hiba,vagy hol kezdjem a javitást?A másik észrevétel hogy az olajbetöltő-nivópálca elég szorulva lehet kicsavarni pedig ép a menet!Vagy meleg motornál ez normális? segitségeteket előre is köszönöm! |
2015. jan. 19. 20:23 | Válasz | #1551 | |||
Rajz a "manual"-ban van. (letöltések) A led helyére én egy háromszínű ledet tettem ami töltésjelzőként funkcionált.Egy kis elektronikával amit a haverokkal csináltattam. 12V-ig sárga 14,2 -ig zöld aztán piros... vagy valahogy így , nem emlékszem pontosan ezzel adtam el.Hasznosabb mint az olajcserejelző... | |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 19. 17:28 | Válasz | #1550 |
Sziasztok! Most vettem egy yamaha mayesty 125 yp-t Kérdés az lenne,hogy ki szeretném cserélni a műszerfalat olyanra ami digitális óra is van benne.Néztem,hogy a csatlakozás nem stimmel.Megoldható vagy hadjam a fenébe?A másik,hogy van egy led lámpa ami az olaj csere vissza jelző vagy mi.Na az rövidra van zárva.Hova kell azt be kötni?Rajz van valahol? A moci 2000-s és napi számláló sincs benne. Köszönöm a válaszokat |
© Koko | 2014. dec. 22. 19:37 | Válasz | #1549 | ||
Na még egyszer: akksi | |||
|
© Koko | 2014. dec. 22. 19:34 | Válasz | #1548 | ||
Egy jó cikk az akksik téli pihentetéséről: akksi | |||
|
2014. nov. 29. 12:40 | Válasz | #1547 | |||
Ma nem.
| |||
| |||
2014. nov. 29. 07:17 | Válasz | #1546 | |||
Én is alkalomszerűen (mondjuk gyakrabban, inkább 3-4 hetente) teszem töltőre. Dolgozni vagy Te is? | |||
| |||
2014. nov. 29. 06:40 | Válasz | #1545 | |||
Az akumlátort nem kell folyamatosan töltés alatt tartani.Ha fagymentes helyen van akkor gyakorlatilag kéthavonta egyszer feltöltöd, rendesen ahogy kell és kész.
| |||
|
2014. nov. 22. 10:20 | Válasz | #1544 | |||
| |||
2014. nov. 20. 05:34 | Válasz | #1543 | |||
Már tegnap kipróbáltam, a fényerő kb. 3-szoros, a fénykéve szélessége másfélszeres, a színe pedig nem hideg fehér, hanem meleg, mint a halogéné, a vizsgán nem is látszik, hogy led termék. De majd 2 év múlva kiderül, egyébként pedig nem kunszt vizsgára a halogént visszatenni! Ami még szuper, hogy nem úgy vált fényt mint a halogén, hanem a tompított mellé (felső led) bekapcsol a távolsági alsó led, tehát közelre marad az erős fény és mellé kapcsol a távolsági. Így a 30 éves kissé elavult világításom egész mai lett!
| |||
| |||
2014. nov. 20. 01:51 | Válasz | #1542 | |||
Kíváncsi leszek milyen tapasztalataid lesznek sötétben. Műszakin viszont nem jó! Engem az autóval majdnem kivágtak a LED-es helyzetjelző "izzó" miatt.
| |||
| |||
2014. nov. 19. 21:05 | Válasz | #1541 | |||
Skacok! Az elmúlt napokban upgradeltem a Magna világítását. A termék a creeled headlihts tetmék. Néhány müszaki adat, feszültség tartomány 6-24V, teljesítmény 2*30W, mivel ez H4 hi/lo termék. A leadott fény teljesítmény 100 lumen/W összehasonlítás végett a halogén H4 700/800 lumen. Az ebay- en vettem kb. 18e/2db. Az 1 ledes verziók oelcsóbbak pl, H7, H1. | |||
|
© Imre | 2014. nov. 08. 18:59 | Válasz | #1540 | ||
2001-es majesty 125-os "műszerfala" a linken szereplő hibát produkálja. Olvastam, hogy 2012-ben volt már ezen hibával foglalkozva. Akkor csak a csere segített. Időközben tud valaki megoldást a javításra. Elektromos szerelő, műszerész megnézte a műszerfalat. Szerinte ez a rossz. Link: http://www.youtube.com/watch?v=gG_AKSikw50
| |||
|
© Major József | 2014. júl. 28. 20:51 | Válasz | #1539 | ||
Ügyes vagy, tényleg okos dolog a feszkó mérése,mert furcsa módon nem is akartam elhinni, de a két hideginditó nagyon sok áramot vesz fel a gyujtás leállítása után is. Érdekes módon amióta betettem az áramtalanítót, nem gyengül az aksi,ennek ellenére szerdán kapom a fektethető, gondozásmentes akkumulátort.Nos majd meglátjuk hogyan szuperál, de egy biztos, a majesty 250-el ennyi bajom nem volt. Ott kapásból a megvétel után fesszabályzót kellett cserélnem,Minden esetre most igy tetszik ez a masina is.
| |||
|
2014. júl. 28. 15:17 | Válasz | #1538 | |||
Nekem is Varta volt benne. Most meg egy Suzukiba való vékony magas autósaksi került beépítésre 45 Ah / 330 indítóval az ülés alá, mint sokaknak. Beraktam egy digitális töltésmérőt is kapcsolóval. Hasznosnak bizonyul, mert ha akarom nézhetem menet közben is a töltést és indítás elött meg tudom nézni a feszkót is benne.
| |||
| |||
© Major József | 2014. júl. 28. 15:09 | Válasz | #1537 | ||
A Tmaxba beszereltem egy áramkör megszakitó kapcsolót, azóta semmi bajom az akkumulátorral,az inditással sincs bajom,de van egy gyanum, mégpedig az, hogy amilyen aksival én vettem ezt a motort /VARTA/ az nem dönthető akkumulátor,igy szerintem nem tökéletes,mivel a benne lévő sav az elfektetve való használat miatt a cellákban nem egyformán érheti az elektrolitot,emiatt nem lehet tökéletes az aksi feszültsége.Mindegy,mert szerdára hozzák a Tmax specifikus,tehát eldöntve szerelhető akkumulátort.Remélem az már tökéletes lesz.
| |||
|
© Mr. Majesty | 2014. júl. 24. 19:08 | Válasz | #1536 | ||
Jövö héten már Budapesten vagyok, gyere el , meglessük, hogyan hárítsuk el a mocihibád.
| |||
| |||
2014. júl. 24. 16:11 | Válasz | #1535 | |||
Nekem elvileg nem szívja semmi. Se riasztó, se kütyük. Minden gyári. Tényleg kezdem elhinni, hogy egy kalap sza@ok az aksik. Annyiszor megfogadtam, hogy csak akkumulátor szaküzletben veszek. A kismotormnál minden évben kellett venni és legutóbb szakboltban vettem. Ők helyezték üzembe, töltötték fel. Semmi baja, pedig több mint két éve volt.
| |||
| |||
2014. júl. 24. 16:06 | Válasz | #1534 | |||
Hétvégén szétszedem az önindítót és kipucolom. Igaz, hogy "elvileg" átnézték, de én már nem hiszem el. Az a biztos, ha ránézek. Az volt gyanús, hogy azt mondta a szerelő, hogy nem látott semmi különös hibát. Egy szénkefét kicserélt benne. Kiderült, nem egyszerű kicserélni, mert ez nem egy barkácsgép. Itt forrasztani kell. Ja és nem kért pénz. A mai világban ez felettébb gyanús. Vagy csak én látom borúsan a dolgot.
| |||
| |||
© Major József | 2014. júl. 24. 15:00 | Válasz | #1533 | ||
Ugyan ez az én Tmaxom baja is.Már a második aksival küszködöm,de nekem is nagyon hamar lemerül és hiába jó a töltésem nem tölti utána,illetve valami leszedi az áramot az aksiból.Most két napja bekötöttem egy kulcsos áram megszakítót,áramtalanítót, és amikor megállok az ülés alatti részen berakott kapcsolóval áramtalanítok. Tudom hogy nem megoldás, de eddig még a hibát nem találtuk meg.Kiváncsi vagyok, hogy a Te mocidnak mi lehet a bibije. | |||
|
© Koko | 2014. júl. 23. 20:40 | Válasz | #1532 | ||
Bocs!Kapacitásmérővel.
| |||
| |||
© Koko | 2014. júl. 23. 20:39 | Válasz | #1531 | ||
Próbálj meg áramot (Ampert) mérni nyugalmi állapotban,és indítózásnál.Ott kibukik a bibi.Az akksit ki tudja mérni egy villamossági szerelő,egy terhelésmérővel.
| |||
| |||
2014. júl. 23. 20:26 | Válasz | #1530 | |||
Akusarunàl mèrtem. Ez a màsodik aksim ès tavasszal vettema a gèpet. Azóta szenvedek vele. Amit most raktam bele egy Varta 7ah ès 130 az inditója. Azt hittem, hogy valami miatt sokat vesz fel az indításnàl ès hiàba jó a töltèsem városba járok és nem tudja utána tőlteni. Nem tudom az okát. Lètezik, hogy mind a kèt aksi kuka? Most az van, hogy bent van a mociba a másik ès, ha nem indul rárakom a benne lèvöre és pöcc röff.
| |||
|
2014. júl. 23. 19:52 | Válasz | #1529 | |||
Ha a 8V körüli értéket az akusarun méred akkor az aksi sajna kuka.Ha nem ott méred akkor mérd ott is és úgy indítózz...Kb 10V alá nem mehet.
| |||
| |||
2014. júl. 23. 15:53 | Válasz | #1528 | |||
A következő problémám akadt az indításnál. 12.6 V feszkó az aksiba és indítás közben mérve leesik 8 körüli értékre. 3-4 nap és tölteni kell az akkut. Töltés jó, önindítórelé kicserélve, akksi vadi új. önindítót elvileg kipucolta egy villamossági szerelő. Az jó lehet, hogy direkt pozitívot viszek az önindítóra és, ha így jó az érték akkor valami csatlakozási probléma lehet. Mit tanácsoltok? Több mindent hall az ember, annál több probálkozási lehetőség van. | |||
|
© Major József | 2014. jún. 29. 14:13 | Válasz | #1527 | ||
Nos, megtaláltam. Szerintem segiteni fog innen 100 km-re is.Köszi láthatatlan Guszti.
| |||
|
© Major József | 2014. jún. 25. 05:46 | Válasz | #1526 | ||
Ok.Majd keresgélek.
| |||
|
2014. jún. 24. 21:36 | Válasz | #1525 | |||
Elérhető, csak nem ebből az irányból...
| |||
| |||
© Major József | 2014. jún. 24. 20:25 | Válasz | #1524 | ||
Sőt, csak akkor kellene hogy áramot kapjanak, ha beindult a motor. Nos e miatt nem tudom hogy hol lehet a baj.Mert hogy miért miért nem de áram alatt voltak akkor is amikor nem kaphatott volna feszkót, majd ez egyszerűen elmult és nem volt áram alatt a két csati. Nu hol lehet a baj.Valamikor régen Spojleres volt ennek nagy mestere,de már nem elérhető.Ugy hogy fogalmam sincs hol keresgéljünk,ezért irtam hogy jobb lesz ha a gyujtáskapcsolóról adunk neki naftát.
| |||
|
2014. jún. 24. 18:30 | Válasz | #1523 | |||
Nézzétek már meg a kapcsolási rajzot, de szerintem azok eleve csak akkor kéne hogy áramot kapjanak ha ráadod a gyújtást.
| |||
| |||
© Major József | 2014. jún. 24. 15:41 | Válasz | #1522 | ||
Sziasztok. Most kezdek az iráshoz harmadjára,mindkétszer sikerült elszállnia a regényemnek. Nos ma megtörtént a max méricskélése.Kezdem azza, hogy reggel nehezen akart beindulni,olyan volt, mint ha nem kapna üzemanyagot,szóval kicsit döcögősen,de elindult. Itthon kezdtük a méregetést,mert valami piszkosul szedte az áramot az akkuból. Lehuztunk minden csatlakozást,de nem találtunk semmit hibát. Majd a karburátoroknál széthuztuk a hideginditó két csatlakozását és a müszer nem mutatott áramfelvételt. Kimértük a két csatlakozót és mind a kettőben volt folyamatos áramfelvétel.Gondolkodás közben megmértük a hideginditó automatikáját is. Mind a kettő jól dolgozott,de valamiért folyamatosan áram alatt voltak,még akkor is ha leállítottam a motort.Majd kb. 10 perc gondolkodás után ujabb mérés és csodák csodája a két hideginditó nem vett fel több áramot. Hogy miért,miért nem nem jöttünk rá. Egy biztos, hogy ha továbbra is meriteni fogja álló helyzetben az aksit, akkor inkább rákötjük a gyujtáskapcsolóra a hideginditó áramvezetékét és csak akkor fog áramot kapni ha ráadom a gyujtást.Más hibát nem találtunk elektromos részen. Mi a véleményetek,hol lehet a baj?Egyszer folyamatosan szivja az áramot,meriti az aksit, másszor pedig rendesen ahogyan kell müködik. | |||
|
2014. jún. 23. 18:15 | Válasz | #1521 | |||
Bármelyik akkus boltban megveheted, 9Ah és kész.
| |||
| |||
© Major József | 2014. jún. 23. 18:04 | Válasz | #1520 | ||
Hi.ha már riasztó akkuról van szó, a majestyben nekem is az volt, amit sikerült pupossá tenne annó egy autó aksi töltővel/tanulópénz/ és ugy nem fért be a lábtartó alá,de csodák csodájára olyan puposan is sokáig tartotta a naftát.Ajánljatok nekem a Tmaxba egy riasztó aksit,mert lecserélem ami most benne van,jó lesz tartaléknak. Köszönet.
| |||
|
2014. jún. 23. 17:26 | Válasz | #1519 | |||
Rá biza, mert lerázódik. A másik végére meg egy megfelelő méretű kapcsot és maradt gyári a rendszer.
| |||
| |||
2014. jún. 23. 17:24 | Válasz | #1518 | |||
Azt kérdezte, ki használta, nem azt hogy kinek van. Nekem is van... Kell? Igen, ott használják. Ezért riasztó akksi... Nem kóstolgatlak, hanem jelzek. Nem csak Neked, mindenkinek! | |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. jún. 23. 16:08 | Válasz | #1517 | ||
Jó ára van. Motorakku nincs ennyire olcsón... 2 is van belöle....
| |||
|
© Mr. Majesty | 2014. jún. 23. 16:06 | Válasz | #1516 | ||
Én is erre gondoltam. Hasonló kinézetű van polcon. Inggyé elviheted....
| |||
|
2014. jún. 23. 14:50 | Válasz | #1515 | |||
Erre gondoltam. http://www.riasztobolt.hu/1121.diamec-12v-72-ah.reszletes.html?IMRSID=j3hmf2v0g8f0ttbv8slm9l3s92 | |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. jún. 23. 14:35 | Válasz | #1514 | ||
http://www.riasztobolt.hu/1101.riaszto-akkumulator.kategoria.html én erre gondoltam..... | |||
|
© Mr. Majesty | 2014. jún. 23. 14:33 | Válasz | #1513 | ||
Tamásom. Kostolgatjuk az embert? Bármibe beírok, semmi se jó. A riasztó akku kérdés szerintem tag fogalom. A G4S Biztonságtechnikánál használnak riasztó akksit.
| |||
| |||
2014. jún. 23. 14:26 | Válasz | #1512 | |||
Ez jó hír. A sarut ráforrasztotad?
| |||
| |||
2014. jún. 23. 12:05 | Válasz | #1511 | |||
Én 4 évet jártam vele, azzal adtam el, azóta is az van benne. A T-MAX-ba is volt, minden gond nélkül vitte. | |||
| |||
2014. jún. 23. 12:04 | Válasz | #1510 | |||
Tibikém, nem ez volt a kérdés!
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. jún. 23. 11:12 | Válasz | #1509 | ||
Házriasztó akkura gondoltál?
| |||
|
© Mr. Majesty | 2014. jún. 23. 11:10 | Válasz | #1508 | ||
Nekem van, kéred?
| |||
| |||
2014. jún. 23. 10:56 | Válasz | #1507 | |||
Sziasztok! Nem használ valaki riasztó akkut a motorjába? Yp250-es. | |||
|
© Major József | 2014. jún. 22. 13:28 | Válasz | #1506 | ||
Nos egy elátkozott emberpalánta vagyok. Ma reggel 05,órkor 12.6V-t mértem,majd hazajöttem Sarkadra Bcsabáról és mértem 12,6-ot,most éppen bográcsozás közepette,ahol kacsa fő a bogriban,mértem 12,54-t.Már nem is tudom hogy velem vagy a mocival van e baj? Én pálinkázom Ő megszivat.Ma reggel csak az egyik henger ment simán. Két -három gázfröccs és megy mind A KÉT HENGER. Nos fogalmam sincs mi az ami baj? Minden esetre jövő héten teljes elektronikus átvizsgálás alá fekszik a beteg !!Én tzovább főzöm a kacsapörköltet bográcsban./ no meg iszom a sört is/ Csaó Kedden megyünk együtt a szerelőhöz.Akkor mondok majd ujabb fejleményt.Addig is széles utat.
| |||
|
2014. jún. 21. 10:18 | Válasz | #1505 | |||
3 a generátorról be, kettő ki.
| |||
| |||
© Major József | 2014. jún. 21. 05:47 | Válasz | #1504 | ||
A feszültség szabályozóba egy fehér csatlakozóba foglalt kábelköteg megy be,5 szál vezetékkel. Most mértem az aksimat, 12,6. V.Kb fél óra mulva indulok.Kiváncsi leszek hogyan indul majd.kb. 30 km-t megyek vele és akkor is mérek majd, de utána csak holnap hajnalban fogok mérni aksi feszkót.
| |||
|
2014. jún. 21. 00:16 | Válasz | #1503 | |||
Megpróbálhatod azt is, hogy minden csatlakozót egyenként lehúzgálsz (miközben méred a nyugalmi áramfogyasztást), hogy eljuss a bűnös áramkörig. Nagyon úgy néz ki hogy ez villamossági szerelő feladata lesz. De nekem a szabályzó nagyon gyanús... Az is szokott ilyeneket csinálni | |||
|
2014. jún. 21. 00:11 | Válasz | #1502 | |||
1,2-1,3A?! Az iszonyatosan sok! A kipuf fölötti idomot kell levenned, hogy a szabályzóhoz, ill. a csatihoz hozzáférj. A generátorról jövő három vezeték a 3fázis. Azt kell megmérned. Lehúzod a szabályzóról, beindítod a motort, alátolsz 3-4 nagyteljesítményű ventillációs egységet oszt járatod és méred. Az lenne a f@x@, ha mindhármat egyszerre mérhetnéd... Tudom tudom, de mégis... | |||
| |||
© Major József | 2014. jún. 20. 20:38 | Válasz | #1501 | ||
Mértünk már olyat is, hogy nyugalmi állapotban 1,2,-1,3.A-t vett fel valami,de ezt sem mindig lehet mérni. Riasztója nincs, mert eddig semmi jelét a riasztó létének nem tapasztaltam. A generátor mérésnél le kell bontanom a bal oldali burkolatot? | |||
|
2014. jún. 20. 19:46 | Válasz | #1500 | |||
Nyugalmi állapotban vesz föl valamit? Van rajta riasztó? Az előszeretettel szlopálja az akksit. Mérd meg a generátor mennyit nyom, 3x 70V jó lenne ha lecsorogna... | |||
| |||
© Major József | 2014. jún. 20. 19:25 | Válasz | #1499 | ||
Korábban irtam, hogy nem akar reggel,illetve folyamatos állás után /legalább 24.óra/ indulni, és szinte lemerül az aksi. Akkor ugy gondoltam hogy a hideginditó,illetve a karbi beteg,de azóta történt egysmás.Feltöltött akkumulátornál rendkívül jól indul,azonban ha nem veszem le az aksiról a sarut, akkor 24 óra alatt lemerül,illetve olyan feszültségesés van,ami már nem elég a hideg motor mozgatásához.Gondolom én. Na és ekkor kezdtem el méregettetni az aksit,illetve a töltést. No már most,a tegnap többszöri töltés mérés eredményeként, azt vettem észre, hogy alapjáraton,illetve kb. 1/4 fordulaton olyan 50-60 km/ó. sebességnél jól töltött /14,2,-3-4-6,majd,majd amikor nagyobb gázt adtam,akkor a töltés kb. 13,6-7-8 ra esett vissza.Amikor ráadtam a tompítottat, akkor lement 12,5,6,7-re. Ezután Szarvasról Misa küldött nekem egy feszszabályzót,amit Ő bemért.Feltettem és a szabályzó szinte ugyan azt művelte mint a sajátom.Annyi különbséggel hogy piszkosul felmelegedett olyan 45-50 fokra. Nos azt nem kinlasztottam tovább, hanem különböző csatlakozókat széthuztam és kontakt sprayval tisztitottam. Visszaraktam az eredetit és ma reggel korán ujból inditás,mérés,alap,illetve majdnem közepes fordulaton 14,2-3-4 a töltés,lámpa felkapcsolás után 12,5-6-7-. Helyzetjelzőnél valamivel több olyan 13,1V. Most este ismét inditottam a mocit, és láss csodát,nem tudom mi miatt, de mind terhelés nélkül,mind pedig terheléssel 13-és 14,3-4 V. között töltött.Már arra gyanakszom, hogy a generátor a motor felmelegedése után bohóckodhat.Nyugalmi helyzetben az aksi 12,8 V-ot mutat.Holnap korán ismét megyek vele kb 30 km-t majd amikor megállok, akkor fogom megmérni a töltését,mivel kellően meleg lesz a motor.A fesz szabályzó pedig meg melegszik annyira, mint a Miskától kapott szabályzó,olyan üzemmeleg kb. 35-40 fokos lehet.Nos ennyi a történet,ami azért eléggé bosszantó,mert igy kicsit megbizhatatlannak tünik a gép.Kiváncsi leszek a hét végére,mivel szombat reggeltől vasárnap reggelig,nem fogom beinditani a holnap reggeli mérés után.Vasárnap reggel ismét mérem az aksi állapotát és látni fogom, hogy valami leszedi-e az áramot vagy sem.Egy biztos, hogy nem volt én előttem jó gazdája. Fülecskék több helyen letörve,stb.Legalább lesz mit bepótolnom nála.Ha olyan állapotban lenne, mint a Majesty volt összetenném a kezem.De minden esetre igy is jobban tetszik,mint a Maja.Az akkumulátor gyengülését menetközben is érzem,forró motornál,mert nem olyan a hangja -szerintem- mintha puffogna.De lehet hogy halucinálok olyankor. | |||
|
2014. jún. 20. 18:32 | Válasz | #1498 | |||
Nyugalmi: 12,3V Gyújtás :12V Szivatón:14,1V Alapjáraton:13,9-14V Tompitottal alapjáraton: 13,9-14V Tompitottal fordulaton:14V Gyári fesszabályzóval. Minden fény fordulaton:13,9V Ha fordulaton folyamatosan tartja a 14V-ot, akkor szerintem nagy baj nincs. Eddig is nézegetted már, vagy most nagy felbuzdulástól vezérelve megmérted...? | |||
| |||
© Major József | 2014. jún. 20. 09:18 | Válasz | #1497 | ||
Ok. Tamás köszönöm,valamikor este leszek gépközelben. | |||
|
2014. jún. 20. 08:46 | Válasz | #1496 | |||
Délután megmérem Neked mennyit tölt az enyém.
| |||
| |||
© Major József | 2014. jún. 20. 06:33 | Válasz | #1495 | ||
Szevasztok fiuk.2001-es Tmax töltési hgondról kérdeznék tőletek. Fesz-szabályzó jó,csatlakozók jók,tiszták. Alapjáraton 14.fölött tölt, majd magasabb fordulaton is jól tölt, de ha rákapcsolom a világítást, akkor leesik a töltés 13V. alá. Hol keressem a bajt, generátornál?Javította már valamelyikőtök? Nagyon bonyolult?Köszi a segítséget.
| |||
|
© Mr. Majesty | 2014. jún. 18. 11:00 | Válasz | #1494 | ||
Gratula, hogy sikerült. Reméljük, minden rendben lesz a mociddal... | |||
| |||
2014. jún. 17. 22:23 | Válasz | #1493 | |||
Nem, hanem arra, hogy magának a relének az indítókörét iktasd ki. Ha kiiktatod, kiderül hogy maga a relé van-e meghibásodva. De már kiderítetted! | |||
| |||
2014. jún. 17. 21:28 | Válasz | #1492 | |||
Kicserèltem az indítórelèt. Elsőre szèpen indùlt. Mèrtem töltèst is. Nyugalmi 12.6 alapjàraton 14.30 terhelèssel 14.10 fordulaton 14.40. Remèlem a règóta tartó problèma megoldódott. Köszönöm a segítsèget. Ui. Tamàs arra gondoltäl, hogy az aksiról vigyek direkt +az önindítóhoz ? | |||
|
|
|
|