Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Majesty villamosság
nincs töltése a mocinak mit tegyek??

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


 © Zsolt2010. jún. 03. 23:39 | Válasz | #465 
Tulajdonképpen bármilyen méretben megfelelő akkuval lehet pótolni. Szereld ki és vidd el a boltba, ha egymás mellé teszed a régit és az újat, akkor pontosan látni hogy jó-e. A sarus akkut nem csak riasztókba árulják, hanem szünetmentes tápokba is. Nekem a 250-esbe 9Ah-s lett téve, 5 rúgó volt. A 7 AH-s 4 lett volna. Szóval tényleg olcsóbbak mint a motorakkuk.
Zsolt

TopJoe2010. jún. 03. 23:19 | Válasz | #464 
Pl.itt.
riasztóbolt
Ha lenne nekik akkor ne a 7-7,2 akkut választ,hanem 9Ah-t. Amúgy nekem is ilyen volt a motoromba, sőt most az 500-as motoromban is ennek egy erősebb 12As-akkuja van és tökéletes. Csak éppen harmadába kerül mint a gyári. A lényeg, hogy a fastonsarut jól rá kell nyomni, és megfelelő vastagságó kábellel kell bekötni.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

meszizs2010. jún. 03. 22:13 | Válasz | #463 
Választ majd a Tamás ad! De szerintem a vadászok is ilyet használnak a puskalámpához.
1996-os Majesty 250

 © Valaki2010. jún. 03. 21:31 | Válasz | #462 
Riasztóba??? Hol,és mennyi az ára???

meszizs2010. jún. 03. 19:06 | Válasz | #461 
Tamásunk írta, hogy Ő nem a normál motorkerékpár akkut használja, hanem a riasztóberendezésekbe használtat. Írása szerint olcsóbb és a garancia is 1év rá, míg a motorokéra csak 6 hónap.
Majd a többiek gondolom konkrétumokkal is fognak szolgálni.
1996-os Majesty 250

 © Valaki2010. jún. 03. 18:12 | Válasz | #460 
Helló!
A 250-es (2003) majám akkumulátorja már napok óta nehezen hajtott.de ma már nem tudtam elindítani a gépet,annak ellenére hogy tegnap mentem vele. Megnéztem akkor 14 voltot írt a kijelző töltésnek,így azt gondolom a töltéssel nem lehet gond.Hol és mennyiért lehet normális akksit kapni?? Kösz előre is!

 © SPOILERES2010. máj. 29. 20:00 | Válasz | #459 
HY ha a zéner 1.3 w os az elég a 22 és 330 ohmosak azok negyed wattosak de a 22 ohmosból vehetsz több darabot is mert igazából a zéner anód feszültségét állitod be ezekkel az ellenálásokkal ez egy feszültség osztó ezzel lehet a töltöfeszt beállitani
azt is lehet csinálni hogy beteszel a hejükre egy kb 1 kilo ohmos potit és beállitod a töltöfeszt aztán ha nem akarod a potit benne hagyni akkor megméred az ellenálást amit beállitotál és ojan értéküt kötösgess sorba
a 2n6509 jo de jo a bt152 is még a 2n6507 is meg a 6508
ja és ha schotky diódát teszel az nem melegszik annyira
a tirisztor gétjére tegyég egy -egy 2-3száz ohmos ellenálást hogy ne legyen annyira fordulatfüggő a fesszabájzó

 © tothpal2010. máj. 29. 19:23 | Válasz | #458 
Helló tirisztort 800V 25A-est találtam 2N6509G-és tipust az jó? A 6,8-as zéner az hány wattos legyen? A 22 és 330 ohmos ellenállások hány wattosak legyenek?

 © tothpal2010. máj. 29. 06:49 | Válasz | #457 
Köszönöm szépen.

 © SPOILERES2010. máj. 28. 21:16 | Válasz | #456 
pali ITT A FESSZABÁLYZÓ rajza
ez kb 140w os fesszabájzóé vagyis madison 150 majesty 150 125 stb a nagyobbakba nagyobb értékü a dioda kb 20-25 A és a tirisztor is 20-25 A es ek a 12-16A hejett

 © SPOILERES2010. máj. 28. 21:01 | Válasz | #455 
bocsi azonnal

 © tothpal2010. máj. 28. 20:32 | Válasz | #454 
helló írtad, hogy belinkelsz egy egyszerűbb rajzot is megtennéd ha lehet. Köszi

 © SPOJLERES2010. máj. 22. 21:17 | Válasz | #453 
Szakember kellet volna
Ha testhez képest mértél feszkot akkor ott csak ugy lehet ha ösze van dugva a csati
Ha nincs akkor testhez képest nem kell mérned
A generátornál keresd a hibát előszőr
A rajz jo de van 1xüb is
Ami nem fetes
Holnap belinkelem

 © tothpal2010. máj. 22. 20:58 | Válasz | #452 
Hát rossz hírem van. 2 napot birt az új fesz szabályzó. Lefüstölt az egész elkezdett megint vibrálni a világítás hazafelé és vége lett. Kicseréltem az akksit egy újra varta 7ah-ás azóta kezdődöt ez a mizéria. Lehet az akksi nem jó? Az csinálhat ilet. A test az független a generátortól az biztos.De a testhez képest a generátor kivezetéseken mértem 17-18 voltot.
Nem tudsz véletlenül kapcsolási rajzot meg nyáktervet fesz szabályzónak?

Ezt a fesz szabályzó tervet találtam 1 yamaha 125-ös használták. Szerinted ez jó?

 © SPOILERES2010. máj. 21. 20:28 | Válasz | #451 
pali mi ujság a motoral jo lett a fesszabájzó

 © SPOJLERES2010. máj. 18. 14:58 | Válasz | #450 
Szoval ha le volt huzva a csatlakozo a generátorrol akkor nem szabad feszültséget mérned a testhez képest
Max koborfeszültséget amit pár miliamperes terhelés lenulláz szinte teljesen


 © SPOJLERES2010. máj. 18. 14:34 | Válasz | #449 
Amugy test függetlennek kéne lenni a generátornak azt ís mérd ki

 © SPOJLERES2010. máj. 18. 14:29 | Válasz | #448 
Ha a + és a generátor csat között van zárlat akkor legalább egy dioda zárlatos a a + és minusz közt is akkor még egy vagy a tirisztorok közül esetleg egy pár
Kilehet oldani ha hozzá tudsz jutnimetiletilketonhoz
Nem könyű de érdemes vagy 1 litert beszerezni mert nagyon párolog és több ora mig kioldodik
Aztán eléd tárulkozik a hibrid felépitésü smd panel ami többnyire javithato

 © tothpal2010. máj. 18. 09:13 | Válasz | #447 
A fesz szabályzó le volt húzva a csatirol úgy mértem a feszültséget.Elszállt a fesz szabályzóm azért mértem meg a generátor feszültséget. Most kaptam meg az újat.Múltkor írtad hogy javítható, a fesz szabályzó.Hogyan?
a + és a - között van a zárlat meg a + és a legközelebbi generátor csatlakozó között.

 © SPOJLERES2010. máj. 18. 08:31 | Válasz | #446 
És ha a 3 fázis egyforma feszültségü akkor jo
És gondolom nem huztad szét a csatlakozot vagy igen
Nem baj ha nem;-)

 © tothpal2010. máj. 18. 06:55 | Válasz | #445 
Sziasztok még egy kis infóra lenne szükségem. Rámértem a generátorból kijövő 3 fehér vezetékre. a testhez képest 17-18 v-os feszt mértem rajta. Mértem fázis feszt is az 22-24 volt .
Ez megfelelő érték? Természetesen alapjáraton hideg motornál.

 © SPOJLERES2010. máj. 14. 07:23 | Válasz | #444 
Fordits+ a riasztobol kijövő vezetéket ami egy érintkező lenne ami megszakit és megszakitás után az egyik végét testelheti és itt a gond
Ez azért van hogy utolag kivülről ne lehessen pluszot adni:-)

SomTom2010. máj. 14. 06:32 | Válasz | #443 
Kérdésem a következő. Aki szerelt be riasztót az a rózsaszin és szürke vezetéket hova kötötte? Elvileg vezetéket kell megszakítani. Én a motor stopra kötöttem, indul, de a riasztóval való leállításnál a biztit is kinyomja. Ami nincs még bekötve az a távoli indítás.
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

tamas2010. máj. 10. 18:10 | Válasz | #442 
Most kerestem meg a fényképeket, 2008 január 22-én szereltem be a motorba. Valami Battery SLA felirat van az oldalán és hogy 9Ah.
Ami benne volt KOYO akksi, az "csak" 6,5Ah-s.
Szóval, nem három éves még, csupán a harmadik idényemet kezdem vele. Ráadásul mikor vettem, a gyári belevaló 10'000ft let volna, ez meg 3'500. Ráadásul arra 6 hónap garancát vállaltak, erre meg 1 évet. Nem mindegy...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

TopJoe2010. máj. 09. 23:46 | Válasz | #441 
Tamas,szerintem mar ez is ajandek.Nem ilyen extrem mukodesre van tervezve.de miutan bevalt erre a celra is, igy jo megoldas.Lehet eredeti akku nem birna ennyit.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

tamas2010. máj. 09. 22:05 | Válasz | #440 
Ebben az esetben ha ezt az évet kibírja, jövőre nem árt kicserélnem ugye?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

TopJoe2010. máj. 09. 20:15 | Válasz | #439 
3-4 evet birnak,folyamatos csepptoltessel.Igazabol az aramszunet nyirja ki oket,foleg a korosabbat,ha leul az akku.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

tamas2010. máj. 09. 17:58 | Válasz | #438 
Jó ár, látod ZSolt lett volna a vevő, de elszúrtam a bulit. Ha Te is tudsz a dologról, lehet ezt választja. Már lassan én is gondolkodok a cseréjén mert 3 éves elmúlt, de amíg dolgozik, miért bántsam? Amúgy mi a tapasztalat, ott a rendszerben mit bírnak? Tudom hogy az puffer üzem, de mégis...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

TopJoe2010. máj. 09. 17:44 | Válasz | #437 
Tamas,mi 3500 ert adjuk az ugyfeleknek a 7,2 Ah-s faston sarusat.Ha van ra igeny be tudom szerezni.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

tamas2010. máj. 09. 17:22 | Válasz | #436 
Kicsit megnyugodtam, mert elfelejtettelek felhívni. Én 5'500 ft-ért tudnám most megvenni a 7Ah-s aksit vagyis a Te vételed jobb.
Bocsánat hogy nem jeleztem vissza!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2010. máj. 07. 20:46 | Válasz | #435 
Ma beújítottam egy új akkut. Villamos bekötődobozt akartam venni, és láttam a bolt pultján kitéve egy olyan akkut mutatóba, mint amit Tamás használ. Olyan amelyiknek sarus a csatlakozója, feltehetően riasztókba meg még kitudja mibe használják. A 6,5 AH-s 4 rúgo lett volna, a 8 AH-s meg 5 ezer volt, így ezt vettem meg. Méretben ugyanaz. A csatlakozáshoz közdarabot készítettem, ha visszatérnék a régi csatihoz könnyű legyen átszerelni. Most teker bolondúl az indítómotor. Remélem beválik majd, úgy ahogy Tamásnak is. Amúgy a sima, típusnak megfelelő 7900Ft itt Nyíregyházán. Olcsóbb mint 3 éve volt.
Zsolt

 © SPOJLERES2010. máj. 07. 12:42 | Válasz | #434 
Dehogy is az aksinak semmi baja nem lesz
Én is jártam igy jo pár napot hetet
Adapterrel töltötem az aksit és go
A fesszabájzo javithato;-) ne dobd ki

 © tothpal2010. máj. 07. 12:04 | Válasz | #433 
Köszönöm az információt lehúztam a fesz szabályzót beraktam egy biztit. Pöccre indult.Hálla neked. Kösz az infót. Holnap meg kimérem a fesz szabályzót. Ha így használom akkor max csak az akksiban tudok kárt tenni?

 © SPOJLERES2010. máj. 07. 11:48 | Válasz | #432 
Ja még annyit hogy a feszabájzo a negativ polusábol a pozitivba 2diodányit átvezet
A pozitivból a negativba meg kb 1000 ohm nagyságrendet vezethet minimum
Ha tudsz mérj rá
A generátor felöli 3 csatlakozás egymásközt semmit nem vezet
Viszont ezek a pozitivba egy diodányit vezetnek és visza semmit
A negativba pedig ellentétes polaritással vezetnek szintén egy diodányit
Vissza ez sem vezet

Remélem segitettem

 © SPOJLERES2010. máj. 07. 11:38 | Válasz | #431 
Akkufeszt mértél már rajta
Probáld meg feltölteni az aksit ha kell, és huzd ki a
Fesszabájzo csatlakozoját ha az a rosz igy nem csinál gondot anélkül is mennie kell a motornak amig az aksi birja
És egy jol feltöltött aksinak töltés nélkül jo pár órát még motorozhatsz

 © tothpal2010. máj. 07. 07:57 | Válasz | #430 
Sziasztok.
Segítségre lenne szükségem.A tünet úgy indult motorozás közben elment a világítás,index,visszajelző műszerek lenulláztak.Hazaértem leállítottam a mayát és többet nem indult. Megnéztem a biztosítékokat kezdésnek 1 20 amperos van és 1 4 amperos. A 20 amperost kilőtte. Beraktam a következőt azt is kilőtte. Szétszedtem a mocit, eljutottam a fesz. szabályzóhoz. Kimértem az addigi összes vezetéket,mind jó. Valaki tudja, hogy lehet a fesz. szabályzót kimérni? Vagy már járt így valaki?
Előre is köszi.

 © Arturka2010. máj. 06. 18:30 | Válasz | #429 
Köszi, máris kérdezem!

 © SPOILERES2010. máj. 06. 18:26 | Válasz | #428 
de az is lehet imre megtekeri neked :) piri áron sztem

 © SPOILERES2010. máj. 06. 18:23 | Válasz | #427 
ahány motor annyi féle de akár jo is lehet a 150 esbe a 250 es é kérdezd meg miskát van e neki mravik mihály a száma 06-20-3359125
de amugy meglehet tekerni ha kedvet érzel rá küdök neked hozzá drótót csak mérd meg pontosan az átmérőjét lakkozás nélkül

 © Arturka2010. máj. 06. 17:01 | Válasz | #426 
Megvan!!!!
Az alaplapon a gyújtótekercs zárlatos!
Lehet újra tekertetni, mert ilyet pont nem is találtam (a gyujtótekercs 2x akkora mint a többi). Másrészt 15 körül van egy új. Esetleg bontott??
Vajon ugyan úgy jó bele az "egyforma tekercses"?

 © SPOILERES2010. máj. 06. 14:33 | Válasz | #425 
szerezni nem tudok de csinálni igen :)
kb 12.0 V tol -15.0 V ig fél voltonként,

pontosan már nem memléxem de valahogy igy van és a 3 középső érték a jó töltésnek árat majd megbeséljük ill kitalálom

 © Sama2010. máj. 06. 14:08 | Válasz | #424 
Guszti!
Az a 7 LED-es feszmérő mettől meddig mér és beépíthető a műszerfalba? Egyébként mibe kerül, és ha kell tudsz-e szerezni?

 © SPOILERES2010. máj. 06. 12:20 | Válasz | #423 
semmi gond küdd el atissal megoldjuk

TopJoe2010. máj. 06. 12:13 | Válasz | #422 
ez autohoz volt,4 utemu 4 hengereshez. most 4 utemu 1 hengereshez kellene. Tiszara nem hiszem,hogy megyek mert nem volt tervezve es reggel megyek haza 24-bol. no meg minden honapban nem koltok ennyit.most volt Gelse,jovo honap Eger. ennyi boven eleg kiadas.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © SPOILERES2010. máj. 06. 11:48 | Válasz | #421 
meg oldható minden hozd el a tiszára és megoldjuk május 16

ugy akartad irni hogy a 4 henger mérjen egy hengert
igazábol most az a felét méri a valósnak ha minden igaz
mert nálunk minden fordulatra jut egy szikra
mig a tiednél minden fordulatra kétszikra jut
vagyis mig egy henger robban egyet addig kettöt fordul a főtengej és valojában 4 et robban
tudtál követni:)

TopJoe2010. máj. 06. 11:41 | Válasz | #420 
Guszti. nekem van regrol egy 12 ledes atkapcsolhato fesz ill.ford merom de az 4 hengeres 4 utemu motorhoz van.at lehet allitani,hogy 4 utem 1 hengert merjen? Akkor neki adnam Tamasnak es le lenne a ford mero gondja.ez meg gyarilag dobozolt is. Mas. ha eljut hozzad a fesszabom nyugodtan tulmeretezheted a biztos mukodes erdekeben es akkor tegyel bele legyszives 3 db ellenallast a freki hibat kikuszobolni.
kosz.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © SPOJLERES2010. máj. 06. 10:29 | Válasz | #419 
Nekem van és másnak is ajánlom egy ledes akkufeszültségmérőt legaláb 4 leddel nekem 7led van benne pont jo
De orpinak már kevés lenne;-);-);-)

gelilackó2010. máj. 06. 08:40 | Válasz | #418 
Guszti !!
Gyakorlatilag ennél kimerítőbb választ nem is adhattál volna valah én is tanultam elektroműszerész szakmát de megmondom őszintén a kínai nyelvet előbb megérteném, pedig elolvastam többször is:)JA és természetesen nem miattad:):)
Szóval ezek szerint a fesszabályzó jonak kell legyen elvileg még ha le is csökken a feszkó fordulatra ?
Mert igazából a srácnak ez már a második akksija ami meghal ősszel cserélte újra és túltöltés az nincsen, igaz a télen lemerült csutkára de fel lett töltve cseptöltövel de pár nap után épp csak forgatott meg párszor be lett bikázva az nem biztos hogy jót tett neki,de a lényeg hogy az előző akksijával is ez volt.
Köszi a kimerítő választ!:)
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © SPOJLERES2010. máj. 06. 07:54 | Válasz | #417 
Értem a célzást
Valószinü azért van hogy mikor a fesszabályzoba lévő tirisztorok begyujtanak 13.8 volt fölött, és mikor ki kellene kapcsolnia akkor a kisfordulatot birja követni de a nagyobbat nem habár itt csak kilohertzek vannak de egy tirisztort ha egyenárammal begyujtunk akkor rendes esetben ugy marad
Itt mondjuk egyutas egyenirányitásu egyenáram van a tirisztor részéről ami váltofesznek is felfoghato de mivel 3 fázisu ezért a feszültség csak miliszekundumokra megy le nullára
Ennek megsegitésére van 3db ellenálás a tirisztor gatején de nem minden tipusnál
A másik meg az hogy a tirisztornak van egy karakterisztikája hogy mijen gyorsan nyit és zár na ez eltud mászni a rendszeres használattol
Akár a felfutási akár a lefutási karakterisztikája
Ez okozza a töltőfeszültség ingadozást akár fordulatfüggővé téve akár végleges feszültség csökkenést okozva
Napokon belül megszkopolom a generátorom jelét egy kétsugaras szkoppal tanulmányozva az azon változo jeleket mert a generátornak se lineáris a kimenő feszültségű karakterisztikája afordulat függvényében de ezt kompenzálná a fesszabájzo
De 1-2-3-4 tized volt csökkenés még nem gond mert ha világitással már 13.2volt fölött van a feszültség akkor az elég
Én ekkora feszültséggel jártam hetekig és birta az aksi szinte mindig városba inditozgatva
Remélem érthető voltam bocs a regényért de nemtudtam 1xüb ben

gelilackó2010. máj. 06. 05:58 | Válasz | #416 
Na de vajon mitől ??
Nem tud valaki érdemleges választ adni estetleg aki konyit ehhez a részéhez??
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

Feco2010. máj. 06. 05:53 | Válasz | #415 
Az én feszkóm is ilyen, nem is tetszik.
Motor után,első a család legyen!

 © SPOILERES2010. máj. 05. 20:57 | Válasz | #414 
elöször én megmérném a gyujtás tekercs ad e feszültséget de ez jó nagy lesz kb 200 volt fölötti már inditózáskor
aztán szintén inditózáskor megmérném hogy ad e jelet a jeladó ha feszültséget adki az jóval kevesebb 5-15 volt is lehet és az fordulatonként egy impulzust ad ja és a gyujtó trafót akár ki is próbálhatod te magad is kivéve a motorból ugy hogy egy pillanatra adsz rá 12voltot és amikor leveszeda feszkot egy hatalmasat üt illetve tégy egy szikraközt vagy a gyertyát a kimenetre ja és a gyertyakábelt se árt megnézni mindjárt ránézek a kapcsolási rajzra mert ahány motor annyiféle de szinte mind ugyan az az elv
sok sikert

 © Arturka2010. máj. 05. 20:52 | Válasz | #413 
A trafóra menő kábelt néztem, az nem testel. A többit majd holnap. Bár a kábelek újszerű állapotban, dupla szigetelésben vannak.

gelilackó2010. máj. 05. 20:50 | Válasz | #412 
Srácok az egyik ismerősöm 250 esének töltésénél mitől lehet az hogyha gázt adok akkor 13,8 rol lemegy 2-3 tized voltot ahelyett hogy emelkeden vagy legalább egyhelyben állna terhelve meg gázzal 13,2 re esik le a feszko . ez lehet feszabályzó??
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

Feco2010. máj. 05. 20:40 | Válasz | #411 
Az tuti hogy letestel valahol.Elektromos szaki hamarabb megtalálja. Te lehet hogy egy hétig keresed.Nem könnyű megtalálni.A keresni úgy kéne hogy a z alkatrészeket sorba leválasztod közben minden lépésnél méred mikor jön meg a feszko.Ahol megjön ott a baj.
Motor után,első a család legyen!

 © Arturka2010. máj. 05. 20:34 | Válasz | #410 
Már a jeladót is cseréltem, nincs szikra!

 © Arturka2010. máj. 05. 06:15 | Válasz | #409 
Nagyon köszönöm a válaszokat!
Az akku töltve, teker mint az ördög. Műszerem van egy kis kézi, asszem jó a feladatra. Hozzáértésem csak az alap.
Ha elektromos ember kell, akkor a Bp. XVI.-ker és környéke.

Feco2010. máj. 05. 06:09 | Válasz | #408 
Ha mindent kicserélt akkor csak vmi kötés vagy kábel lehet testen elég nehéz megtalálni...
Motor után,első a család legyen!

 © SPOILERES2010. máj. 04. 22:11 | Válasz | #407 
JA és amugy van e vmi elektronikai hozzá értésed mert ha letöltöd a majesty manualját innen akkor abban van kapcsolási rajz is vezeték szineivel és abbol már "gyerekjáték"
de aszem csak angol ill olasz v német
ne aggódj online javitásban profik vagyunk igaz taliga
szóval irj le ide mindent és leirjuk mit csinálj
de sajna kell hozzá egy müszer egyen és váltó fesz mérésre
esetleg ellenálás mérést is jo ha tud

 © SPOILERES2010. máj. 04. 21:43 | Válasz | #406 
merre lax mert lehet elektromos emberkének kellene ki mérni dolgokat a jeladót mérted vagy a gyujtás tekercsét ad e rendesen illetve a csatlakozásokat mert az sokszor okoz gondot ha a hütőbordás elektronikát vagyis a fesszabájzót kiveszed a motorból akkor is indulnia kell
gondolom öninditó teker mint állat

Feco2010. máj. 04. 21:38 | Válasz | #405 
Ne haragudj a kérdésért feltöltött akksi van bennt?
Motor után,első a család legyen!

 © Arturka2010. máj. 04. 21:10 | Válasz | #404 
Sziasztok!
Végső elkeseredésemben segítséget kérnék!
nekem egy 125-ös van, és nincs szikra!
Már próbaképp cseréltem: gyertyát, pipát, trafót kábellel, és mindkét elektronikát. (hűtőbordás, és a fekete doboz) Hátha tud valaki tippet adni, hogy mi lehet.
Előre is nagyon köszönöm!!!!!!!!!!!!!!!

 © M. Zoltán2010. ápr. 23. 07:42 | Válasz | #403 
Lehet test hiba is.

 © passat522010. ápr. 22. 20:37 | Válasz | #402 
Szerintem kontakt hiba lehet a müszerfalra menő csatlakozónál! Nálam a kocsimnál csinálja ezt és olyankor odacsapok a müszerfalra és müködik!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © Rezner Zsolt2010. ápr. 22. 19:33 | Válasz | #401 

Szép napot Mkinek. Most összeszedem a bátorságom és kérdezek egy elektromosat is. Ugye a benzin szintmérő és a töltésjelző egy órában van és egy a mutatója. Na most a mocin a mutató fel alá járkál, de folyamatosan így soha nem mutatja normálisan a benzinszintet, és a töltést se.Volt már olyan, hogy a folyamatos fel le járkálástól a mutató olyan tartományban ingadozott, ahol nem volt osztás, magyarul átfordult a másik oldalra. Hol keressem a hibát?

Sanci2010. ápr. 22. 07:23 | Válasz | #400 
Óóóókéééé!
Ha egység van, nincs kétség!

 © passat522010. ápr. 21. 18:00 | Válasz | #399 
Sanci! Én a gyujtáskapcsolóra menő vastag piros vezetékről vettem le a 12 voltot! A szivargyujtót a bal oldali nagyobbik kesztyütartóba raktam be! Egyszerü a megoldás,te is meg tudod csinálni! A plexit leveszed és a burkolat alatt megtalász minden vezetéket,reléket!
Ha nem sürgős akkor Gelsén megmutatom hova raktam! Ezen kivül van még egy szivargyujtóm közvetlen az aksi alatt a jobb oldali sárvádőben alulról felfelé irányban viz elleni kupakkal ellátva!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

Sanci2010. ápr. 21. 10:06 | Válasz | #398 
OK!
Marad az aksira kötés! (majd ha lesz időm )
Ha egység van, nincs kétség!

 © M. Zoltán2010. ápr. 21. 08:43 | Válasz | #397 
A 250-esen én is "közvetlen" (biztosítékon keresztül) kötöttem az akksira, mert az enyémen még a taposó alatt volt az akku, onnan könnyű volt a kesztyűtartóba vezetni. A 400-ason hátul van az akku és bonyolultnak látszott előrevinni. Mindettől függetlenül készülök egyet tenni az ülés alatti tárolóba is, azt közvetlenül akkura fogom kötni, szintén a téli csepptöltés érdekében. Kérdésedre válaszolva, az újabb 250-est elektromosan nem ismerem, így nem tudok a relében segíteni.

 © Karcsi2010. ápr. 21. 07:48 | Válasz | #396 
Én is közvetlen az aksira kötöttem, így tudom tölteni az aksit is..
"Magyar Égen Magyar Isten, Motorosnak Párja nincsen"

Sanci2010. ápr. 21. 07:30 | Válasz | #395 
Szia!
Nincs véletlen a relékről és a bekötésről fotó? Esetleg jó szövegesen is. Csak mert a villamosság terén nincs nagy fantáziám.
Én idáig úgy tudtam, hogy közvetlen az aksira kötik. Ez szimpibb.
Előre is KÖSZ.
Ha egység van, nincs kétség!

 © tsyrke2010. ápr. 21. 07:04 | Válasz | #394 
ok :)
Mit tehetek Érted?

tamas2010. ápr. 20. 13:06 | Válasz | #393 
Cak figyeld a felszálló füstjeleket. Azok már nem jelentenek jót...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © tsyrke2010. ápr. 20. 13:04 | Válasz | #392 
Köszi M. Zolinak és Tamásnak a hozzászólást, menni fog a dolog.

:)
Mit tehetek Érted?

 © M. Zoltán2010. ápr. 20. 12:48 | Válasz | #391 
Tsyrke!

Szerintem csináld meg magad, nagyon egyszerű. Mi dupla lengő aljzatot tettünk be, mert össze tudod gumizni a bele dugott dologgal és nem rázódik szét. Vedd le a plexit és alatta találsz reléket. Van olyan, amelyikből olyan vastagabb piros/sárga csíkkal kábel jön ki, ami gyújtásfüggő és elég jól bírja, nekem ment róla 45w-os ülésfűtés is. Erre a kábelre egyszerűen rároppantod a kábel toldót. A testhez meg találsz ott 6-os csavart, szorítsd alá. Biztit tehetsz külön is, de ez a relé is biztosíték védett.

tamas2010. ápr. 20. 12:45 | Válasz | #390 
Nemá! Miért nem csinálod meg magadnak, alkatrészáron? Többeknek is van, olyan is van közütnk aki nem konyít az elektromossághoz, de útmutatás alapján megoldotta. Neked is menni fog a dolog! Hanyas a géped? Mikori évjárat?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © tsyrke2010. ápr. 20. 12:39 | Válasz | #389 
Sziasztok

Szegeden keresek olyan villamossági szakit aki bekötne nekem egy szivargyujtó csatit a zárható boxba a kormány alatt. És ha lehet nem horror áron. Tud valaki ilyet? Ha igen megköszönném, ja és s.o.s.ben kéne.

Előre is köszi - Tsyrke 06205332070
Mit tehetek Érted?

meszizs2010. ápr. 10. 21:01 | Válasz | #388 
A diesel Astrámban az akksi 7 évig indított biztonságosan! Ja és a kocsimnak akkor még nem volt garázsa, de a csepptöltést azt ismerte az akksi.
1996-os Majesty 250

talicskas2010. ápr. 10. 15:39 | Válasz | #387 
Elég kivenni a középső boxot....csak a kép akkor készült, amikor fényezésre szétszedtem azt hiszem...

lényeg a lényeg..a tartó boxot kell csak kivennem, ha ki akarom venni az aksit...a box vissza és az ajtó becsuk...jó kis hely volt szerintem..
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

tamas2010. ápr. 10. 12:40 | Válasz | #386 
Ha belegondolok hogy 3 évg üzembiztios akksim van 3'500ft-ért és a nagyobb sem biztos hogy 6 évet menni fog, biztosan megéri? Már az ár-érték arány. Nem az indítási erő, amiből bőven tudok adni a többieknek is...

Ja, és a töltőfeszültség elegendő lesz...?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © SPOJLERES2010. ápr. 10. 12:18 | Válasz | #385 
Én is az átalakitás mellet döntenék mert a zselés aksinak a mi méretünkben kicsit sok a 40 amper körüli inditási áram hosszu távon (habár eredetileg is ez van benne nem tom mér:() és amugy azoknak nagyobb töltöfeszültség szok lenni vagy 0.6 volttal
De azt meg már az égőink nem nagyon birják el
Persze lehet kereskedői szempontbol hogy cseréld csak le 3évente
Azon is kaszálnak
Azért voltojan savas aksím autoba h 8 év után cseréltem de meleg garázsbol az indulást még akkor ís birta:)

 © Zsolt2010. ápr. 10. 12:00 | Válasz | #384 
Talis: de hát ehhez le kell szedni mindent! Vagy elég csak kivenni a középső boxot?
Zsolt

meszizs2010. ápr. 10. 10:33 | Válasz | #383 
Köszi!
Egyenlőre még szépen indít az enyém is, de ha oda érek, hogy csere, akkor az anyagiakat is kell nézni!
Délután megyek Graz-ba a Louisba, megtekintem a sisakokat és a ruhákat.
1996-os Majesty 250

tamas2010. ápr. 10. 10:31 | Válasz | #382 
Igen, bocs. Elküldöm a képeket róla. Menj be egy szaküzletbe, akár akksisba akár riasztósba és érdeklődj. Ilyen mint az enyémben van, a sógorom 650-es Pegasoját és az 500-as Aprilia Atlanticot illetve a 600-as Banditot simán indítja. Láttam, próbáltam!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2010. ápr. 10. 10:26 | Válasz | #381 
Gondolom, hogy amit írtál az RIASZTÓ akart lenni.
Ezek alapján azt mondod, hogy ha méretben és teljesítményben ilyet veszek majd, ha kell, akkor az is tudni fogja a dolgát?
1996-os Majesty 250

tamas2010. ápr. 10. 10:18 | Válasz | #380 
Mint korábban írtam, nekem rasztó akksi van benne, harmadik éve. Igaz hogy kell egy faston sarus adapter, de nem mindegy hogy 6 hónap helyett egy év garancia van rá és pontosan befér az eredeti helyére! Ja és csak 3'500ftba került anno. A mi akksink akkor 10'000ft fölött volt!!! Ha a három év élettartamot nézem és most veszek egy újat, már jobban jöttem ki 3X mint a motorakksival.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

talicskas2010. ápr. 10. 09:16 | Válasz | #379 
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

talicskas2010. ápr. 10. 09:15 | Válasz | #378 
Zsolt!

csak melléklet ötletként!!!

nekem ez az aksi nagyon bevált...Önindító a Balatonig:)))

a szerszámos tartó ugyan megszűnt, de sosem hiányzott..a tartót kivettem és az aksi szélességében kivágtam U alakban...(mint az szélessége, magassága..) majd ugye fentről betettem...két csavar és a box..fixen tartotta az aksit semerre sem tudott megmozdulni..

Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © satyapapa2010. ápr. 10. 08:23 | Válasz | #377 
Zsolt--A Bertalan Tibinek nema rendes helyen van az akksi a 250-es majáján.Kérdezd meg hová tették és mekkora,az aksi.
06304373303-vagyok elérhetö

Feco2010. ápr. 10. 08:03 | Válasz | #376 
Részvétem... Előfordulhat, hogy az enyémnek is már csak egy éve van hátra?
Motor után,első a család legyen!

 © Zsolt2010. ápr. 10. 07:59 | Válasz | #375 
Tegnap a héten már másodszor csak bikázva indult a gépem. Ha rajta van a töltő 2 napot, akkor frankón beindul és el tudok menni melózni vele. Aztán ha letelik a műszak indítanám és kat-kat. Az akkku ismét cserés lesz. Élt 3 évet. A jó k. anyját. Holnap nézek bele egy kicsi autó akkut és láncfűrésszel belefaragom a gépbe...
Zsolt

 © SPOJLERES2010. márc. 09. 15:53 | Válasz | #374 
ORPI ITT ledek olcson

orpi552010. márc. 04. 06:57 | Válasz | #373 
Fogalmam sincs,este megírom privibe,hogy nekem mire kellene,és majd kérem a tanácsod,hogy melyik lenne a jobb.

 © SPOILERES2010. márc. 03. 20:42 | Válasz | #372 
ORPI vettem ma próbából 2db uv ledet ossv53e1a tipust 3.4v 100mcd 140 fok 405nm 30ma ről szinte bevilágitotta a legkissebb hejséget de azért jó lenne kipróbálni a nagyobbat is ezt vagy EZT szerinted ?

 © SPOILERES2010. márc. 01. 13:06 | Válasz | #371 
van még ITTis csak mint érdekesség hogy ez 2000mcd fényerejü de ha az eladó tbence03 szegedi, aszem akkor nem teljesen megbizhatók az adatok a ledről meg az eladó se korrekt ismerem máshonnan 10mm-es nek is a nagyobb fénnyel és nagyobb szöggel lenne jo köszike
de mehetsz az értékhatárral nyugodtan feljebb is a részemről főleg ha többet olcsobban tudsz megvenni vhol

 © SPOILERES2010. márc. 01. 12:59 | Válasz | #370 
igazábol nekem van egy uvra világitó puzzle képem és szeretnék még többet is mert tettszik azt akarom vele megvilágitani van ugyan 5 és 8w os uv fénycsövem de ezt egyszerübb lenne feltenni és kissebb hejet is foglalna
de nézz szét nézd meg ezt is már csak az árak és választék miatt meg tulajdonképpen ez egy led csak ötnek a fényerejével és árával hejmegtakaritás ból :)

orpi552010. márc. 01. 07:05 | Válasz | #369 
Guszti! Láttam hogy többféle változatban létezik,fényerősség,láthatósági szög,stb.
Neked van e valami külön óhajod,vagy mindegy hogy milyet veszek?
Pesten a Lehel úton van egy komoly elektronikai szaküzlet,ott biztosan kapok,ha nem,akkor rendelni fogok.
Természetesen bármiben segítek amiben csak tudok.

 © SPOJLERES2010. feb. 28. 18:25 | Válasz | #368 
MEGvan az addel.hu link jonak tünik 50ft
ha rendelnél nekem is rendelnél vagy tizet
gondolom van annyi hitelem nálad

 © SPOJLERES2010. feb. 28. 18:20 | Válasz | #367 
VAN ird be a googlébe biztos jön rá pár link mindjárt én is beirom

orpi552010. feb. 28. 18:16 | Válasz | #366 
Guszti!
Te nagy profi vagy,lehet hogy hülyeséget kérdezek,de ledben létezik e UV fényű,tudod amelyik csak bizonyos festékeket világit meg,mint a discókban!
Egyébként ma raktam össze a féklámpa villogtatót,kiváló lett!(Hála Neked!)


Első ... 9 10 11 [12] 13 14 15 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől