|
|
|
© Zsolt | 2010. jún. 03. 23:39 | Válasz | #465 | ||
Tulajdonképpen bármilyen méretben megfelelő akkuval lehet pótolni. Szereld ki és vidd el a boltba, ha egymás mellé teszed a régit és az újat, akkor pontosan látni hogy jó-e. A sarus akkut nem csak riasztókba árulják, hanem szünetmentes tápokba is. Nekem a 250-esbe 9Ah-s lett téve, 5 rúgó volt. A 7 AH-s 4 lett volna. Szóval tényleg olcsóbbak mint a motorakkuk.
| |||
|
2010. jún. 03. 23:19 | Válasz | #464 | |||
Pl.itt. riasztóbolt Ha lenne nekik akkor ne a 7-7,2 akkut választ,hanem 9Ah-t. Amúgy nekem is ilyen volt a motoromba, sőt most az 500-as motoromban is ennek egy erősebb 12As-akkuja van és tökéletes. Csak éppen harmadába kerül mint a gyári. A lényeg, hogy a fastonsarut jól rá kell nyomni, és megfelelő vastagságó kábellel kell bekötni. | |||
| |||
2010. jún. 03. 22:13 | Válasz | #463 | |||
Választ majd a Tamás ad! De szerintem a vadászok is ilyet használnak a puskalámpához.
| |||
| |||
© Valaki | 2010. jún. 03. 21:31 | Válasz | #462 |
Riasztóba??? Hol,és mennyi az ára???
|
2010. jún. 03. 19:06 | Válasz | #461 | |||
Tamásunk írta, hogy Ő nem a normál motorkerékpár akkut használja, hanem a riasztóberendezésekbe használtat. Írása szerint olcsóbb és a garancia is 1év rá, míg a motorokéra csak 6 hónap. Majd a többiek gondolom konkrétumokkal is fognak szolgálni. | |||
| |||
© Valaki | 2010. jún. 03. 18:12 | Válasz | #460 |
Helló! A 250-es (2003) majám akkumulátorja már napok óta nehezen hajtott.de ma már nem tudtam elindítani a gépet,annak ellenére hogy tegnap mentem vele. Megnéztem akkor 14 voltot írt a kijelző töltésnek,így azt gondolom a töltéssel nem lehet gond.Hol és mennyiért lehet normális akksit kapni?? Kösz előre is! |
© SPOILERES | 2010. máj. 29. 20:00 | Válasz | #459 |
HY ha a zéner 1.3 w os az elég a 22 és 330 ohmosak azok negyed wattosak de a 22 ohmosból vehetsz több darabot is mert igazából a zéner anód feszültségét állitod be ezekkel az ellenálásokkal ez egy feszültség osztó ezzel lehet a töltöfeszt beállitani azt is lehet csinálni hogy beteszel a hejükre egy kb 1 kilo ohmos potit és beállitod a töltöfeszt aztán ha nem akarod a potit benne hagyni akkor megméred az ellenálást amit beállitotál és ojan értéküt kötösgess sorba a 2n6509 jo de jo a bt152 is még a 2n6507 is meg a 6508 ja és ha schotky diódát teszel az nem melegszik annyira a tirisztor gétjére tegyég egy -egy 2-3száz ohmos ellenálást hogy ne legyen annyira fordulatfüggő a fesszabájzó | |
© tothpal | 2010. máj. 29. 19:23 | Válasz | #458 |
Helló tirisztort 800V 25A-est találtam 2N6509G-és tipust az jó? A 6,8-as zéner az hány wattos legyen? A 22 és 330 ohmos ellenállások hány wattosak legyenek?
|
© tothpal | 2010. máj. 29. 06:49 | Válasz | #457 |
Köszönöm szépen.
|
© SPOILERES | 2010. máj. 28. 21:16 | Válasz | #456 |
pali ITT A FESSZABÁLYZÓ rajza ez kb 140w os fesszabájzóé vagyis madison 150 majesty 150 125 stb a nagyobbakba nagyobb értékü a dioda kb 20-25 A és a tirisztor is 20-25 A es ek a 12-16A hejett |
© SPOILERES | 2010. máj. 28. 21:01 | Válasz | #455 |
bocsi azonnal
| |
© tothpal | 2010. máj. 28. 20:32 | Válasz | #454 |
helló írtad, hogy belinkelsz egy egyszerűbb rajzot is megtennéd ha lehet. Köszi
|
© SPOJLERES | 2010. máj. 22. 21:17 | Válasz | #453 |
Szakember kellet volna Ha testhez képest mértél feszkot akkor ott csak ugy lehet ha ösze van dugva a csati Ha nincs akkor testhez képest nem kell mérned A generátornál keresd a hibát előszőr A rajz jo de van 1xüb is Ami nem fetes Holnap belinkelem |
© tothpal | 2010. máj. 22. 20:58 | Válasz | #452 |
Hát rossz hírem van. 2 napot birt az új fesz szabályzó. Lefüstölt az egész elkezdett megint vibrálni a világítás hazafelé és vége lett. Kicseréltem az akksit egy újra varta 7ah-ás azóta kezdődöt ez a mizéria. Lehet az akksi nem jó? Az csinálhat ilet. A test az független a generátortól az biztos.De a testhez képest a generátor kivezetéseken mértem 17-18 voltot. Nem tudsz véletlenül kapcsolási rajzot meg nyáktervet fesz szabályzónak? Ezt a fesz szabályzó tervet találtam 1 yamaha 125-ös használták. Szerinted ez jó? |
© SPOILERES | 2010. máj. 21. 20:28 | Válasz | #451 |
pali mi ujság a motoral jo lett a fesszabájzó
| |
© SPOJLERES | 2010. máj. 18. 14:58 | Válasz | #450 |
Szoval ha le volt huzva a csatlakozo a generátorrol akkor nem szabad feszültséget mérned a testhez képest Max koborfeszültséget amit pár miliamperes terhelés lenulláz szinte teljesen | |
© SPOJLERES | 2010. máj. 18. 14:34 | Válasz | #449 |
Amugy test függetlennek kéne lenni a generátornak azt ís mérd ki
|
© SPOJLERES | 2010. máj. 18. 14:29 | Válasz | #448 |
Ha a + és a generátor csat között van zárlat akkor legalább egy dioda zárlatos a a + és minusz közt is akkor még egy vagy a tirisztorok közül esetleg egy pár Kilehet oldani ha hozzá tudsz jutnimetiletilketonhoz Nem könyű de érdemes vagy 1 litert beszerezni mert nagyon párolog és több ora mig kioldodik Aztán eléd tárulkozik a hibrid felépitésü smd panel ami többnyire javithato |
© tothpal | 2010. máj. 18. 09:13 | Válasz | #447 |
A fesz szabályzó le volt húzva a csatirol úgy mértem a feszültséget.Elszállt a fesz szabályzóm azért mértem meg a generátor feszültséget. Most kaptam meg az újat.Múltkor írtad hogy javítható, a fesz szabályzó.Hogyan? a + és a - között van a zárlat meg a + és a legközelebbi generátor csatlakozó között. | |
© SPOJLERES | 2010. máj. 18. 08:31 | Válasz | #446 |
És ha a 3 fázis egyforma feszültségü akkor jo És gondolom nem huztad szét a csatlakozot vagy igen Nem baj ha nem;-) | |
© tothpal | 2010. máj. 18. 06:55 | Válasz | #445 |
Sziasztok még egy kis infóra lenne szükségem. Rámértem a generátorból kijövő 3 fehér vezetékre. a testhez képest 17-18 v-os feszt mértem rajta. Mértem fázis feszt is az 22-24 volt . Ez megfelelő érték? Természetesen alapjáraton hideg motornál. |
© SPOJLERES | 2010. máj. 14. 07:23 | Válasz | #444 |
Fordits+ a riasztobol kijövő vezetéket ami egy érintkező lenne ami megszakit és megszakitás után az egyik végét testelheti és itt a gond Ez azért van hogy utolag kivülről ne lehessen pluszot adni:-) | |
2010. máj. 14. 06:32 | Válasz | #443 | |||
Kérdésem a következő. Aki szerelt be riasztót az a rózsaszin és szürke vezetéket hova kötötte? Elvileg vezetéket kell megszakítani. Én a motor stopra kötöttem, indul, de a riasztóval való leállításnál a biztit is kinyomja. Ami nincs még bekötve az a távoli indítás.
| |||
|
2010. máj. 10. 18:10 | Válasz | #442 | |||
Most kerestem meg a fényképeket, 2008 január 22-én szereltem be a motorba. Valami Battery SLA felirat van az oldalán és hogy 9Ah. Ami benne volt KOYO akksi, az "csak" 6,5Ah-s. Szóval, nem három éves még, csupán a harmadik idényemet kezdem vele. Ráadásul mikor vettem, a gyári belevaló 10'000ft let volna, ez meg 3'500. Ráadásul arra 6 hónap garancát vállaltak, erre meg 1 évet. Nem mindegy... | |||
| |||
2010. máj. 09. 23:46 | Válasz | #441 | |||
Tamas,szerintem mar ez is ajandek.Nem ilyen extrem mukodesre van tervezve.de miutan bevalt erre a celra is, igy jo megoldas.Lehet eredeti akku nem birna ennyit.
| |||
|
2010. máj. 09. 22:05 | Válasz | #440 | |||
Ebben az esetben ha ezt az évet kibírja, jövőre nem árt kicserélnem ugye?
| |||
| |||
2010. máj. 09. 20:15 | Válasz | #439 | |||
3-4 evet birnak,folyamatos csepptoltessel.Igazabol az aramszunet nyirja ki oket,foleg a korosabbat,ha leul az akku.
| |||
|
2010. máj. 09. 17:58 | Válasz | #438 | |||
Jó ár, látod ZSolt lett volna a vevő, de elszúrtam a bulit. Ha Te is tudsz a dologról, lehet ezt választja. Már lassan én is gondolkodok a cseréjén mert 3 éves elmúlt, de amíg dolgozik, miért bántsam? Amúgy mi a tapasztalat, ott a rendszerben mit bírnak? Tudom hogy az puffer üzem, de mégis...
| |||
| |||
2010. máj. 09. 17:44 | Válasz | #437 | |||
Tamas,mi 3500 ert adjuk az ugyfeleknek a 7,2 Ah-s faston sarusat.Ha van ra igeny be tudom szerezni.
| |||
|
2010. máj. 09. 17:22 | Válasz | #436 | |||
Kicsit megnyugodtam, mert elfelejtettelek felhívni. Én 5'500 ft-ért tudnám most megvenni a 7Ah-s aksit vagyis a Te vételed jobb. Bocsánat hogy nem jeleztem vissza! | |||
| |||
© Zsolt | 2010. máj. 07. 20:46 | Válasz | #435 | ||
Ma beújítottam egy új akkut. Villamos bekötődobozt akartam venni, és láttam a bolt pultján kitéve egy olyan akkut mutatóba, mint amit Tamás használ. Olyan amelyiknek sarus a csatlakozója, feltehetően riasztókba meg még kitudja mibe használják. A 6,5 AH-s 4 rúgo lett volna, a 8 AH-s meg 5 ezer volt, így ezt vettem meg. Méretben ugyanaz. A csatlakozáshoz közdarabot készítettem, ha visszatérnék a régi csatihoz könnyű legyen átszerelni. Most teker bolondúl az indítómotor. Remélem beválik majd, úgy ahogy Tamásnak is. Amúgy a sima, típusnak megfelelő 7900Ft itt Nyíregyházán. Olcsóbb mint 3 éve volt.
| |||
|
© SPOJLERES | 2010. máj. 07. 12:42 | Válasz | #434 |
Dehogy is az aksinak semmi baja nem lesz Én is jártam igy jo pár napot hetet Adapterrel töltötem az aksit és go A fesszabájzo javithato;-) ne dobd ki |
© tothpal | 2010. máj. 07. 12:04 | Válasz | #433 |
Köszönöm az információt lehúztam a fesz szabályzót beraktam egy biztit. Pöccre indult.Hálla neked. Kösz az infót. Holnap meg kimérem a fesz szabályzót. Ha így használom akkor max csak az akksiban tudok kárt tenni?
|
© SPOJLERES | 2010. máj. 07. 11:48 | Válasz | #432 |
Ja még annyit hogy a feszabájzo a negativ polusábol a pozitivba 2diodányit átvezet A pozitivból a negativba meg kb 1000 ohm nagyságrendet vezethet minimum Ha tudsz mérj rá A generátor felöli 3 csatlakozás egymásközt semmit nem vezet Viszont ezek a pozitivba egy diodányit vezetnek és visza semmit A negativba pedig ellentétes polaritással vezetnek szintén egy diodányit Vissza ez sem vezet Remélem segitettem |
© SPOJLERES | 2010. máj. 07. 11:38 | Válasz | #431 |
Akkufeszt mértél már rajta Probáld meg feltölteni az aksit ha kell, és huzd ki a Fesszabájzo csatlakozoját ha az a rosz igy nem csinál gondot anélkül is mennie kell a motornak amig az aksi birja És egy jol feltöltött aksinak töltés nélkül jo pár órát még motorozhatsz |
© tothpal | 2010. máj. 07. 07:57 | Válasz | #430 |
Sziasztok. Segítségre lenne szükségem.A tünet úgy indult motorozás közben elment a világítás,index,visszajelző műszerek lenulláztak.Hazaértem leállítottam a mayát és többet nem indult. Megnéztem a biztosítékokat kezdésnek 1 20 amperos van és 1 4 amperos. A 20 amperost kilőtte. Beraktam a következőt azt is kilőtte. Szétszedtem a mocit, eljutottam a fesz. szabályzóhoz. Kimértem az addigi összes vezetéket,mind jó. Valaki tudja, hogy lehet a fesz. szabályzót kimérni? Vagy már járt így valaki? Előre is köszi. |
© Arturka | 2010. máj. 06. 18:30 | Válasz | #429 |
Köszi, máris kérdezem!
|
© SPOILERES | 2010. máj. 06. 18:26 | Válasz | #428 |
de az is lehet imre megtekeri neked :) piri áron sztem
| |
© SPOILERES | 2010. máj. 06. 18:23 | Válasz | #427 |
ahány motor annyi féle de akár jo is lehet a 150 esbe a 250 es é kérdezd meg miskát van e neki mravik mihály a száma 06-20-3359125 de amugy meglehet tekerni ha kedvet érzel rá küdök neked hozzá drótót csak mérd meg pontosan az átmérőjét lakkozás nélkül | |
© Arturka | 2010. máj. 06. 17:01 | Válasz | #426 |
Megvan!!!! Az alaplapon a gyújtótekercs zárlatos! Lehet újra tekertetni, mert ilyet pont nem is találtam (a gyujtótekercs 2x akkora mint a többi). Másrészt 15 körül van egy új. Esetleg bontott?? Vajon ugyan úgy jó bele az "egyforma tekercses"? |
© SPOILERES | 2010. máj. 06. 14:33 | Válasz | #425 |
szerezni nem tudok de csinálni igen :) kb 12.0 V tol -15.0 V ig fél voltonként, pontosan már nem memléxem de valahogy igy van és a 3 középső érték a jó töltésnek árat majd megbeséljük ill kitalálom | |
© Sama | 2010. máj. 06. 14:08 | Válasz | #424 |
Guszti! Az a 7 LED-es feszmérő mettől meddig mér és beépíthető a műszerfalba? Egyébként mibe kerül, és ha kell tudsz-e szerezni? |
© SPOILERES | 2010. máj. 06. 12:20 | Válasz | #423 |
semmi gond küdd el atissal megoldjuk
|
2010. máj. 06. 12:13 | Válasz | #422 | |||
ez autohoz volt,4 utemu 4 hengereshez. most 4 utemu 1 hengereshez kellene. Tiszara nem hiszem,hogy megyek mert nem volt tervezve es reggel megyek haza 24-bol. no meg minden honapban nem koltok ennyit.most volt Gelse,jovo honap Eger. ennyi boven eleg kiadas.
| |||
|
© SPOILERES | 2010. máj. 06. 11:48 | Válasz | #421 |
meg oldható minden hozd el a tiszára és megoldjuk május 16 ugy akartad irni hogy a 4 henger mérjen egy hengert igazábol most az a felét méri a valósnak ha minden igaz mert nálunk minden fordulatra jut egy szikra mig a tiednél minden fordulatra kétszikra jut vagyis mig egy henger robban egyet addig kettöt fordul a főtengej és valojában 4 et robban tudtál követni:) | |
2010. máj. 06. 11:41 | Válasz | #420 | |||
Guszti. nekem van regrol egy 12 ledes atkapcsolhato fesz ill.ford merom de az 4 hengeres 4 utemu motorhoz van.at lehet allitani,hogy 4 utem 1 hengert merjen? Akkor neki adnam Tamasnak es le lenne a ford mero gondja.ez meg gyarilag dobozolt is. Mas. ha eljut hozzad a fesszabom nyugodtan tulmeretezheted a biztos mukodes erdekeben es akkor tegyel bele legyszives 3 db ellenallast a freki hibat kikuszobolni. kosz. | |||
|
© SPOJLERES | 2010. máj. 06. 10:29 | Válasz | #419 |
Nekem van és másnak is ajánlom egy ledes akkufeszültségmérőt legaláb 4 leddel nekem 7led van benne pont jo De orpinak már kevés lenne;-);-);-) | |
2010. máj. 06. 08:40 | Válasz | #418 | |||
Guszti !! Gyakorlatilag ennél kimerítőbb választ nem is adhattál volna valah én is tanultam elektroműszerész szakmát de megmondom őszintén a kínai nyelvet előbb megérteném, pedig elolvastam többször is:)JA és természetesen nem miattad:):) Szóval ezek szerint a fesszabályzó jonak kell legyen elvileg még ha le is csökken a feszkó fordulatra ? Mert igazából a srácnak ez már a második akksija ami meghal ősszel cserélte újra és túltöltés az nincsen, igaz a télen lemerült csutkára de fel lett töltve cseptöltövel de pár nap után épp csak forgatott meg párszor be lett bikázva az nem biztos hogy jót tett neki,de a lényeg hogy az előző akksijával is ez volt. Köszi a kimerítő választ!:) | |||
|
© SPOJLERES | 2010. máj. 06. 07:54 | Válasz | #417 |
Értem a célzást Valószinü azért van hogy mikor a fesszabályzoba lévő tirisztorok begyujtanak 13.8 volt fölött, és mikor ki kellene kapcsolnia akkor a kisfordulatot birja követni de a nagyobbat nem habár itt csak kilohertzek vannak de egy tirisztort ha egyenárammal begyujtunk akkor rendes esetben ugy marad Itt mondjuk egyutas egyenirányitásu egyenáram van a tirisztor részéről ami váltofesznek is felfoghato de mivel 3 fázisu ezért a feszültség csak miliszekundumokra megy le nullára Ennek megsegitésére van 3db ellenálás a tirisztor gatején de nem minden tipusnál A másik meg az hogy a tirisztornak van egy karakterisztikája hogy mijen gyorsan nyit és zár na ez eltud mászni a rendszeres használattol Akár a felfutási akár a lefutási karakterisztikája Ez okozza a töltőfeszültség ingadozást akár fordulatfüggővé téve akár végleges feszültség csökkenést okozva Napokon belül megszkopolom a generátorom jelét egy kétsugaras szkoppal tanulmányozva az azon változo jeleket mert a generátornak se lineáris a kimenő feszültségű karakterisztikája afordulat függvényében de ezt kompenzálná a fesszabájzo De 1-2-3-4 tized volt csökkenés még nem gond mert ha világitással már 13.2volt fölött van a feszültség akkor az elég Én ekkora feszültséggel jártam hetekig és birta az aksi szinte mindig városba inditozgatva Remélem érthető voltam bocs a regényért de nemtudtam 1xüb ben |
2010. máj. 06. 05:58 | Válasz | #416 | |||
Na de vajon mitől ?? Nem tud valaki érdemleges választ adni estetleg aki konyit ehhez a részéhez?? | |||
|
2010. máj. 06. 05:53 | Válasz | #415 | |||
Az én feszkóm is ilyen, nem is tetszik.
| |||
| |||
© SPOILERES | 2010. máj. 05. 20:57 | Válasz | #414 |
elöször én megmérném a gyujtás tekercs ad e feszültséget de ez jó nagy lesz kb 200 volt fölötti már inditózáskor aztán szintén inditózáskor megmérném hogy ad e jelet a jeladó ha feszültséget adki az jóval kevesebb 5-15 volt is lehet és az fordulatonként egy impulzust ad ja és a gyujtó trafót akár ki is próbálhatod te magad is kivéve a motorból ugy hogy egy pillanatra adsz rá 12voltot és amikor leveszeda feszkot egy hatalmasat üt illetve tégy egy szikraközt vagy a gyertyát a kimenetre ja és a gyertyakábelt se árt megnézni mindjárt ránézek a kapcsolási rajzra mert ahány motor annyiféle de szinte mind ugyan az az elv sok sikert | |
© Arturka | 2010. máj. 05. 20:52 | Válasz | #413 |
A trafóra menő kábelt néztem, az nem testel. A többit majd holnap. Bár a kábelek újszerű állapotban, dupla szigetelésben vannak.
|
2010. máj. 05. 20:50 | Válasz | #412 | |||
Srácok az egyik ismerősöm 250 esének töltésénél mitől lehet az hogyha gázt adok akkor 13,8 rol lemegy 2-3 tized voltot ahelyett hogy emelkeden vagy legalább egyhelyben állna terhelve meg gázzal 13,2 re esik le a feszko . ez lehet feszabályzó??
| |||
|
2010. máj. 05. 20:40 | Válasz | #411 | |||
Az tuti hogy letestel valahol.Elektromos szaki hamarabb megtalálja. Te lehet hogy egy hétig keresed.Nem könnyű megtalálni.A keresni úgy kéne hogy a z alkatrészeket sorba leválasztod közben minden lépésnél méred mikor jön meg a feszko.Ahol megjön ott a baj.
| |||
|
© Arturka | 2010. máj. 05. 20:34 | Válasz | #410 |
Már a jeladót is cseréltem, nincs szikra!
|
© Arturka | 2010. máj. 05. 06:15 | Válasz | #409 |
Nagyon köszönöm a válaszokat! Az akku töltve, teker mint az ördög. Műszerem van egy kis kézi, asszem jó a feladatra. Hozzáértésem csak az alap. Ha elektromos ember kell, akkor a Bp. XVI.-ker és környéke. |
2010. máj. 05. 06:09 | Válasz | #408 | |||
Ha mindent kicserélt akkor csak vmi kötés vagy kábel lehet testen elég nehéz megtalálni...
| |||
|
© SPOILERES | 2010. máj. 04. 22:11 | Válasz | #407 |
JA és amugy van e vmi elektronikai hozzá értésed mert ha letöltöd a majesty manualját innen akkor abban van kapcsolási rajz is vezeték szineivel és abbol már "gyerekjáték" de aszem csak angol ill olasz v német ne aggódj online javitásban profik vagyunk igaz taliga szóval irj le ide mindent és leirjuk mit csinálj de sajna kell hozzá egy müszer egyen és váltó fesz mérésre esetleg ellenálás mérést is jo ha tud | |
© SPOILERES | 2010. máj. 04. 21:43 | Válasz | #406 |
merre lax mert lehet elektromos emberkének kellene ki mérni dolgokat a jeladót mérted vagy a gyujtás tekercsét ad e rendesen illetve a csatlakozásokat mert az sokszor okoz gondot ha a hütőbordás elektronikát vagyis a fesszabájzót kiveszed a motorból akkor is indulnia kell gondolom öninditó teker mint állat | |
2010. máj. 04. 21:38 | Válasz | #405 | |||
Ne haragudj a kérdésért feltöltött akksi van bennt?
| |||
| |||
© Arturka | 2010. máj. 04. 21:10 | Válasz | #404 |
Sziasztok! Végső elkeseredésemben segítséget kérnék! nekem egy 125-ös van, és nincs szikra! Már próbaképp cseréltem: gyertyát, pipát, trafót kábellel, és mindkét elektronikát. (hűtőbordás, és a fekete doboz) Hátha tud valaki tippet adni, hogy mi lehet. Előre is nagyon köszönöm!!!!!!!!!!!!!!! |
© M. Zoltán | 2010. ápr. 23. 07:42 | Válasz | #403 |
Lehet test hiba is.
|
© passat52 | 2010. ápr. 22. 20:37 | Válasz | #402 | ||
Szerintem kontakt hiba lehet a müszerfalra menő csatlakozónál! Nálam a kocsimnál csinálja ezt és olyankor odacsapok a müszerfalra és müködik!
| |||
| |||
© Rezner Zsolt | 2010. ápr. 22. 19:33 | Válasz | #401 |
Szép napot Mkinek. Most összeszedem a bátorságom és kérdezek egy elektromosat is. Ugye a benzin szintmérő és a töltésjelző egy órában van és egy a mutatója. Na most a mocin a mutató fel alá járkál, de folyamatosan így soha nem mutatja normálisan a benzinszintet, és a töltést se.Volt már olyan, hogy a folyamatos fel le járkálástól a mutató olyan tartományban ingadozott, ahol nem volt osztás, magyarul átfordult a másik oldalra. Hol keressem a hibát? |
2010. ápr. 22. 07:23 | Válasz | #400 | |||
Óóóókéééé!
| |||
| |||
© passat52 | 2010. ápr. 21. 18:00 | Válasz | #399 | ||
Sanci! Én a gyujtáskapcsolóra menő vastag piros vezetékről vettem le a 12 voltot! A szivargyujtót a bal oldali nagyobbik kesztyütartóba raktam be! Egyszerü a megoldás,te is meg tudod csinálni! A plexit leveszed és a burkolat alatt megtalász minden vezetéket,reléket! Ha nem sürgős akkor Gelsén megmutatom hova raktam! Ezen kivül van még egy szivargyujtóm közvetlen az aksi alatt a jobb oldali sárvádőben alulról felfelé irányban viz elleni kupakkal ellátva! | |||
|
2010. ápr. 21. 10:06 | Válasz | #398 | |||
OK! Marad az aksira kötés! (majd ha lesz időm ) | |||
| |||
© M. Zoltán | 2010. ápr. 21. 08:43 | Válasz | #397 |
A 250-esen én is "közvetlen" (biztosítékon keresztül) kötöttem az akksira, mert az enyémen még a taposó alatt volt az akku, onnan könnyű volt a kesztyűtartóba vezetni. A 400-ason hátul van az akku és bonyolultnak látszott előrevinni. Mindettől függetlenül készülök egyet tenni az ülés alatti tárolóba is, azt közvetlenül akkura fogom kötni, szintén a téli csepptöltés érdekében. Kérdésedre válaszolva, az újabb 250-est elektromosan nem ismerem, így nem tudok a relében segíteni.
|
© Karcsi | 2010. ápr. 21. 07:48 | Válasz | #396 | ||
Én is közvetlen az aksira kötöttem, így tudom tölteni az aksit is..
| |||
| |||
2010. ápr. 21. 07:30 | Válasz | #395 | |||
Szia! Nincs véletlen a relékről és a bekötésről fotó? Esetleg jó szövegesen is. Csak mert a villamosság terén nincs nagy fantáziám. Én idáig úgy tudtam, hogy közvetlen az aksira kötik. Ez szimpibb. Előre is KÖSZ. | |||
| |||
© tsyrke | 2010. ápr. 21. 07:04 | Válasz | #394 | ||
ok :)
| |||
|
2010. ápr. 20. 13:06 | Válasz | #393 | |||
Cak figyeld a felszálló füstjeleket. Azok már nem jelentenek jót...
| |||
| |||
© tsyrke | 2010. ápr. 20. 13:04 | Válasz | #392 | ||
Köszi M. Zolinak és Tamásnak a hozzászólást, menni fog a dolog. :) | |||
|
© M. Zoltán | 2010. ápr. 20. 12:48 | Válasz | #391 |
Tsyrke! Szerintem csináld meg magad, nagyon egyszerű. Mi dupla lengő aljzatot tettünk be, mert össze tudod gumizni a bele dugott dologgal és nem rázódik szét. Vedd le a plexit és alatta találsz reléket. Van olyan, amelyikből olyan vastagabb piros/sárga csíkkal kábel jön ki, ami gyújtásfüggő és elég jól bírja, nekem ment róla 45w-os ülésfűtés is. Erre a kábelre egyszerűen rároppantod a kábel toldót. A testhez meg találsz ott 6-os csavart, szorítsd alá. Biztit tehetsz külön is, de ez a relé is biztosíték védett. |
2010. ápr. 20. 12:45 | Válasz | #390 | |||
Nemá! Miért nem csinálod meg magadnak, alkatrészáron? Többeknek is van, olyan is van közütnk aki nem konyít az elektromossághoz, de útmutatás alapján megoldotta. Neked is menni fog a dolog! Hanyas a géped? Mikori évjárat?
| |||
| |||
© tsyrke | 2010. ápr. 20. 12:39 | Válasz | #389 | ||
Sziasztok Szegeden keresek olyan villamossági szakit aki bekötne nekem egy szivargyujtó csatit a zárható boxba a kormány alatt. És ha lehet nem horror áron. Tud valaki ilyet? Ha igen megköszönném, ja és s.o.s.ben kéne. Előre is köszi - Tsyrke 06205332070 | |||
|
2010. ápr. 10. 21:01 | Válasz | #388 | |||
A diesel Astrámban az akksi 7 évig indított biztonságosan! Ja és a kocsimnak akkor még nem volt garázsa, de a csepptöltést azt ismerte az akksi.
| |||
| |||
2010. ápr. 10. 15:39 | Válasz | #387 | |||
Elég kivenni a középső boxot....csak a kép akkor készült, amikor fényezésre szétszedtem azt hiszem... lényeg a lényeg..a tartó boxot kell csak kivennem, ha ki akarom venni az aksit...a box vissza és az ajtó becsuk...jó kis hely volt szerintem.. | |||
|
2010. ápr. 10. 12:40 | Válasz | #386 | |||
Ha belegondolok hogy 3 évg üzembiztios akksim van 3'500ft-ért és a nagyobb sem biztos hogy 6 évet menni fog, biztosan megéri? Már az ár-érték arány. Nem az indítási erő, amiből bőven tudok adni a többieknek is... Ja, és a töltőfeszültség elegendő lesz...? | |||
|
© SPOJLERES | 2010. ápr. 10. 12:18 | Válasz | #385 |
Én is az átalakitás mellet döntenék mert a zselés aksinak a mi méretünkben kicsit sok a 40 amper körüli inditási áram hosszu távon (habár eredetileg is ez van benne nem tom mér:() és amugy azoknak nagyobb töltöfeszültség szok lenni vagy 0.6 volttal De azt meg már az égőink nem nagyon birják el Persze lehet kereskedői szempontbol hogy cseréld csak le 3évente Azon is kaszálnak Azért voltojan savas aksím autoba h 8 év után cseréltem de meleg garázsbol az indulást még akkor ís birta:) |
© Zsolt | 2010. ápr. 10. 12:00 | Válasz | #384 | ||
Talis: de hát ehhez le kell szedni mindent! Vagy elég csak kivenni a középső boxot? | |||
|
2010. ápr. 10. 10:33 | Válasz | #383 | |||
Köszi! Egyenlőre még szépen indít az enyém is, de ha oda érek, hogy csere, akkor az anyagiakat is kell nézni! Délután megyek Graz-ba a Louisba, megtekintem a sisakokat és a ruhákat. | |||
| |||
2010. ápr. 10. 10:31 | Válasz | #382 | |||
Igen, bocs. Elküldöm a képeket róla. Menj be egy szaküzletbe, akár akksisba akár riasztósba és érdeklődj. Ilyen mint az enyémben van, a sógorom 650-es Pegasoját és az 500-as Aprilia Atlanticot illetve a 600-as Banditot simán indítja. Láttam, próbáltam!
| |||
| |||
2010. ápr. 10. 10:26 | Válasz | #381 | |||
Gondolom, hogy amit írtál az RIASZTÓ akart lenni. Ezek alapján azt mondod, hogy ha méretben és teljesítményben ilyet veszek majd, ha kell, akkor az is tudni fogja a dolgát? | |||
| |||
2010. ápr. 10. 10:18 | Válasz | #380 | |||
Mint korábban írtam, nekem rasztó akksi van benne, harmadik éve. Igaz hogy kell egy faston sarus adapter, de nem mindegy hogy 6 hónap helyett egy év garancia van rá és pontosan befér az eredeti helyére! Ja és csak 3'500ftba került anno. A mi akksink akkor 10'000ft fölött volt!!! Ha a három év élettartamot nézem és most veszek egy újat, már jobban jöttem ki 3X mint a motorakksival.
| |||
| |||
2010. ápr. 10. 09:16 | Válasz | #379 | |||
|
2010. ápr. 10. 09:15 | Válasz | #378 | |||
Zsolt! csak melléklet ötletként!!! nekem ez az aksi nagyon bevált...Önindító a Balatonig:))) a szerszámos tartó ugyan megszűnt, de sosem hiányzott..a tartót kivettem és az aksi szélességében kivágtam U alakban...(mint az szélessége, magassága..) majd ugye fentről betettem...két csavar és a box..fixen tartotta az aksit semerre sem tudott megmozdulni.. | |||
|
© satyapapa | 2010. ápr. 10. 08:23 | Válasz | #377 | ||
Zsolt--A Bertalan Tibinek nema rendes helyen van az akksi a 250-es majáján.Kérdezd meg hová tették és mekkora,az aksi. | |||
|
2010. ápr. 10. 08:03 | Válasz | #376 | |||
Részvétem... Előfordulhat, hogy az enyémnek is már csak egy éve van hátra?
| |||
| |||
© Zsolt | 2010. ápr. 10. 07:59 | Válasz | #375 | ||
Tegnap a héten már másodszor csak bikázva indult a gépem. Ha rajta van a töltő 2 napot, akkor frankón beindul és el tudok menni melózni vele. Aztán ha letelik a műszak indítanám és kat-kat. Az akkku ismét cserés lesz. Élt 3 évet. A jó k. anyját. Holnap nézek bele egy kicsi autó akkut és láncfűrésszel belefaragom a gépbe...
| |||
|
© SPOJLERES | 2010. márc. 09. 15:53 | Válasz | #374 |
ORPI ITT ledek olcson
|
2010. márc. 04. 06:57 | Válasz | #373 | |
Fogalmam sincs,este megírom privibe,hogy nekem mire kellene,és majd kérem a tanácsod,hogy melyik lenne a jobb.
| |
© SPOILERES | 2010. márc. 03. 20:42 | Válasz | #372 |
© SPOILERES | 2010. márc. 01. 13:06 | Válasz | #371 |
van még ITTis csak mint érdekesség hogy ez 2000mcd fényerejü de ha az eladó tbence03 szegedi, aszem akkor nem teljesen megbizhatók az adatok a ledről meg az eladó se korrekt ismerem máshonnan 10mm-es nek is a nagyobb fénnyel és nagyobb szöggel lenne jo köszike de mehetsz az értékhatárral nyugodtan feljebb is a részemről főleg ha többet olcsobban tudsz megvenni vhol |
© SPOILERES | 2010. márc. 01. 12:59 | Válasz | #370 |
igazábol nekem van egy uvra világitó puzzle képem és szeretnék még többet is mert tettszik azt akarom vele megvilágitani van ugyan 5 és 8w os uv fénycsövem de ezt egyszerübb lenne feltenni és kissebb hejet is foglalna de nézz szét nézd meg ezt is már csak az árak és választék miatt meg tulajdonképpen ez egy led csak ötnek a fényerejével és árával hejmegtakaritás ból :) | |
2010. márc. 01. 07:05 | Válasz | #369 | |
Guszti! Láttam hogy többféle változatban létezik,fényerősség,láthatósági szög,stb. Neked van e valami külön óhajod,vagy mindegy hogy milyet veszek? Pesten a Lehel úton van egy komoly elektronikai szaküzlet,ott biztosan kapok,ha nem,akkor rendelni fogok. Természetesen bármiben segítek amiben csak tudok. | |
© SPOJLERES | 2010. feb. 28. 18:25 | Válasz | #368 |
MEGvan az addel.hu link jonak tünik 50ft ha rendelnél nekem is rendelnél vagy tizet gondolom van annyi hitelem nálad |
© SPOJLERES | 2010. feb. 28. 18:20 | Válasz | #367 |
VAN ird be a googlébe biztos jön rá pár link mindjárt én is beirom
|
2010. feb. 28. 18:16 | Válasz | #366 | |
Guszti! Te nagy profi vagy,lehet hogy hülyeséget kérdezek,de ledben létezik e UV fényű,tudod amelyik csak bizonyos festékeket világit meg,mint a discókban! Egyébként ma raktam össze a féklámpa villogtatót,kiváló lett!(Hála Neked!) |
|
|
|