|
|
|
2015. szept. 22. 14:49 | Válasz | #931 | |||
Gyárilag van a főáramkörbe biztosíték. Azt nem néztem, hogy mekkora de megnézem. Szerintem 10 amper lehet, a motorba a nagyobb fogyasztóknak 10 amperes biztosítéka van azt tudom. Szivargyújtó már szívatott meg. | |||
|
2015. szept. 22. 14:34 | Válasz | #930 | |||
Igen, jó lehet, csak: ha a markolatfűtést az akksira kötöd, mindenképpen tegyél a főáramkörbe biztosítékot. Azt célszerű minél közelebb tenni az akkuhoz, mert ha nem sikerül a kábeleket úgy elrendezni, hogy ne dörzsölődjön, akkor testzárlat is kialakulhat, ami tönkreteszi az akkut, megbolondíthatja a többi elektromos műszert, kütyüt és hülyére szívat, mire megtalálod a hibát. Legrosszabb esetben kigyulladhat az egész motor. Az amper értéknek pedig a csomagoláson, vagy a leírásban kellene lennie. Típus ismeretében a google segíthet. Ha ez sem vezet eredményre, akkor a markolatfűtés ellenállását kell kimérni, és abból lehet számolni áramerősséget. | |||
|
2015. szept. 22. 09:10 | Válasz | #929 | |||
Kaptam egy olyan tanácsot, hogy vegyek egy áramkörös 12V-os, 10A-os relét. A tekercs részét kell párhuzamosan bekötni a gyújtáskapcsolóba, a kapcsoló részét pedig sorosan a kézmelegítő fő áramkörébe. Szerintetek ez így jó lehet? Az amperbe nem vagyok biztos, hogy milyet vegyek. | |||
|
2015. szept. 22. 08:49 | Válasz | #928 | |||
Sziasztok! Kaptam a Varaderora nagyon kedvezményesen egy kézmelegítőt. Nem mertem rákötni a gyújtáskapcsolóra, hátha leégeti az egészet. Az akksira van rákötve sorosan. Elvileg így jó is, csak az a bajom, hogy gyújtás nélkül is lehet működtetni. Magyarul ha valaki elmegy az álló motorom mellet, hülyeségből feltekeri a hőfokszabályzót, akkor egy fél óra múlva nem is megyek sehova. Esetleg valakinek van erről tapasztalata? Hogy miként lehetne bekötni? Rá lehet-e kötni a gyújtáskapcsolóra, vagy egy relét beiktatni esetleg. Mosquito motorján láttam ilyet. Kösz, | |||
|
2015. szept. 21. 22:06 | Válasz | #927 | |||
Ma én is megDr.Pulleyosodtam. Ez a kockás " görgő" nem semmit eredményez.Kb. olyan érzés mintha még 10 Le költözött volna a motorba. A végseb ugyanúgy megvan, de kb 140-ig folyamatosan brutál húz a motor. A fordulat talán 300-al lett magasabb de aztán szépen visszaszabályoz.
| |||
|
2015. szept. 14. 19:32 | Válasz | #926 | |||
Ez is tölthető, jobb felső sarokban a nyil lefele, letöltés. :)
| |||
| |||
2015. szept. 14. 18:10 | Válasz | #925 | |||
URAIM! Hála és köszönet! | |||
|
2015. szept. 14. 17:50 | Válasz | #924 | |||
Ehh. A nyomorult elrontja a linket. Tehát a kezelési könyv, amit Topi is linkelt, csak ez már letölthető: download.benelli.com/manuals/49x.zip | |||
|
2015. szept. 14. 17:47 | Válasz | #923 | |||
|
2015. szept. 14. 17:38 | Válasz | #922 | |||
| |||
2015. szept. 14. 17:35 | Válasz | #921 | |||
Külföldiül is jó? mert az van.
| |||
| |||
2015. szept. 14. 17:15 | Válasz | #920 | |||
Srácok! Valaki nem tud Benelli Quatronove X manualt, letölthetőt... 50ccm... | |||
|
© satyapapa | 2015. szept. 04. 21:13 | Válasz | #919 | ||
Hát sajnos egész héten délutános voltam,,a meló már csak ilyen.
| |||
| |||
© Herold | 2015. szept. 04. 12:32 | Válasz | #918 | ||
Kár, hogy tegnap nem tudtál jönni! Meghallgattuk volna a kawát! Pont illett volna a társaságba, Sutyi és Collermester újítása mellé! | |||
| |||
© satyapapa | 2015. szept. 04. 08:36 | Válasz | #917 | ||
Most hogy már a Kawával is mentem néhányszor, felötlött bennem melyik gépemet tartanám meg ha választani kéne....Majesty vagy Kawa??? Hát nem nagyon tudnék választani..Mind a kettőt szeretem, és mindegyik más élményt ad. A Maja simulékony ,komfortos, könnyen kezelhető, kényelmes, jó a szélvédelme , szép stb. Igazi finom masina. A Kawa nagyon gyors, piszok jó a futóműve, a féke, kemény férfias és nagyon észnél kell lenni vele, mert a hiányos tudást büntetheti. Nagyon jó a hangja,és azonnal reagál a gázadásra .. Az országúton és a szerpentinen érzi magát otthon. Szélvédelme O, pakolhatóság O,, hosszabb távon kissé kényelmetlen,,,,és mégis piszok jó menni vele. Szerencsére nem kell választanom hogy melyiket tartsam meg..Bár a Maja mellett több érv szól. | |||
|
2015. aug. 24. 22:24 | Válasz | #916 | |||
Ügyes voltál!
| |||
| |||
2015. aug. 24. 21:50 | Válasz | #915 | |||
Kösz,
| |||
| |||
2015. aug. 24. 20:14 | Válasz | #914 | |||
Gratula Zoli. Örülök, hogy sikeresen összejött a dolog | |||
| |||
2015. aug. 24. 17:10 | Válasz | #913 | |||
Na túl vagyok rajt. Mészi neked volt igazad, adatlapot kellett kérnem Szombathelyen, mert az Okmány irodában cseszték el. Előtte be kellet mennem Sárvárra a műszaki állomásra eredetiséget vizsgáltatni. Na ott is fel kell írni nekik a köbcentit. Mondja az admin csaj, hogy Pisti 125 köbcentit írjatok, mert el van rontva a forgalmi. Az mondja egyszer csak Pisti, hogy van egy kis baj. Ez biztos, hogy nem 125 köbcentis motor. Öten állták körül és lesték jobbról balról. Nem hitték el, hogy 125-ös. Már mérgemben mondtam, hogy ez nem hit kérdése, ami van az adatlapon, az és kész. De nagy nehezen rendbe jött minden, már a kezembe van az érvényes forgalmi. Köszönöm a segítséget.. | |||
| |||
© jasa | 2015. aug. 23. 23:09 | Válasz | #912 | ||
Bélabá, ezt én is tudtam, és OK, logikus is a dolog. De nem zárható ki az a változat sem (sajnos) amire én utaltam, a sumák, korrumpált ügyintézés. Talán elérjük, hogy egy idő után nem lesz igazam !
| |||
|
© satyapapa | 2015. aug. 23. 20:56 | Válasz | #911 | ||
Más---Béci tudsz segíteni a benzintank ügyben?
| |||
| |||
© juhász béla | 2015. aug. 23. 20:42 | Válasz | #910 | ||
Nem nem Satya,,,most már megpróbálom röviden leirni,,Mind ezt azért csinálta a japó hogy ugyanazt a köbcentis motort ,tudja vezetni egy korlátozott jogsis is.Mert igy mindjárt nem csak a korlátlan jogsival rendelkezők tudják megvenni,hanem egy bizonyos korlátozott kategóriáju is megveheti ugyan azt a vasat.Mindjárt nagyobb a vevő köre annak a tipusnak.Ez szinte minden japó motornál meg van hogy van belőlűk egy fojtottab verzió is.
| |||
| |||
2015. aug. 23. 20:36 | Válasz | #909 | |||
De az enyémen a KW jó a köbcentit írták el. Igazából ha nem javítják ki az sem érdekel nagyon.. Azért az muris, hogy egy 125-ös varadero 347mcc-vel a forgalmiba. Csak A1 jogsim van az a baj. | |||
|
© satyapapa | 2015. aug. 23. 20:29 | Válasz | #908 | ||
Sok országban a Kw-után fizetik a járulékokat. Ezért csinálják ugyanazt a gépet, más adatokkal .Igy belefér egy kisebb díjfizetési kategóriába. Minimális módosítás persze lehetséges, hogy ezt a célt elérjék.
| |||
|
© juhász béla | 2015. aug. 23. 20:22 | Válasz | #907 | ||
A kw elirás közel sem biztos ,,ha mélyebben belekapirgálsz és közelebbről is jobban megismernéd ,a motorokat ,akkor látnád hogy egy gyártó egy bizonyos ccm-s motoron belűl csinál kétféle kw-os motort is.Hogy miért? hosszú lenne leirni,de ha van időd nézz utánna.Pl cx 500 as -ból is van 27,és 35 kw os,ugyanaz a ccm,ugyanaz a motor,csak az egyik folytottabb verzió.Nem minden arany ám ami fénylik.
| |||
| |||
© jasa | 2015. aug. 23. 19:50 | Válasz | #906 | ||
A sajtóhuba örökké sajtóhuba marad, ha az u-t nem javítják át i-re. Ez (is) Magyarország. Biztos láttatok már olyan hírdetéseket pl. nagy böszme chopper, vagy túragép esetében:".... 35 kw-os forgalmival..." na ott kaphatott az ügyintéző egy kis zseton, hogy üssön mellé a billentyűzeten...
| |||
|
2015. aug. 23. 19:17 | Válasz | #905 | |||
Ne idegeskedj! A vizsgasorra sem kell bemenni, hisz van érvényes műszakija! Enyémet kint a parkolóban körbefotózták és adták is a papírt! 2000 ft és ennyi! | |||
| |||
2015. aug. 23. 18:02 | Válasz | #904 | |||
De azért okulásnak holnap megírom, hogy mire mentem. | |||
|
2015. aug. 23. 18:01 | Válasz | #903 | |||
Holnap 11-re megyek a KPM bázisra (Sárváron van). Ott előadom a gondomat. De ezt a papírt Magyarországon írták el..miért nekem kell fizetnem?? Rendes magyar forgalmija van.(csak elírták a gyöngyeim) A sógorom arra fele dolgozik, kamionokhoz intézi ezeket a dolgokat azt mondta holnap hívjam fel délelőtt. Hát kíváncsi leszek. Mindenhogy szopizni fogok...gondolom. | |||
| |||
2015. aug. 23. 16:26 | Válasz | #902 | |||
Átírásnál ezt nem fogja az okmányirodás elrendezni a két szép szemedért! Az összes papírjával és a motorral tipegj el a hozzád legközelebb eső KPM, NKH-hoz, megjegyzem nem egy normál vizsgaállomáshoz!!!Ez általában megyén van! Ott pedig elmeséled a gondodat az ügyintézőnek, majd befizetsz kb. 2000 ft-ot, majd kijön a vizsgabiztos, körbefotózza a motorodat és újra sorba fogsz állni, majd kapsz egy műszaki vizsga adatlapot, amin már a neked is tetsző valós adatok fognak szerepelni, na ezzel a papírral betippensz az okmányba és akkor már tutira jó forgalmit fognak csinálni! Mindezt onnét tudom, hogy a Kabriómmal ugyanezt kellett lejátszanom! Megcsinálja elvileg bármelyik műszaki vizsgabázis is, de akkor nem 2000ft-ot, hanem egy motorkerékpárra vonatkozó vizsgadíjat fogsz érte fizetni/ 9-10ezret/, igaz akkor lesz egy friss műszakid! | |||
| |||
2015. aug. 23. 16:21 | Válasz | #901 | |||
Nem is a sebesség kell! Hanem egy erdőt és mezőt járó motort kell kialakítani, úgy, hogy a lehető legkevesebbet erőlködjön! Egyébként ahogy nézegettem gyárilag 14 foggal szerelik, ezen meg már 15-ös volt! Mindenképp 15 alá fogunk menni, de még nem tudjuk, hogy mennyivel. Szerintem a 12-13 lesz a megoldás! Köszi!! | |||
| |||
2015. aug. 23. 15:01 | Válasz | #900 | |||
Mégsincs akkora baj.. Az össztömeget írták a ccm helyére is. Na holnap átíratáskor szép kis napom lesz. | |||
|
2015. aug. 23. 14:54 | Válasz | #899 | |||
Igen, elírhatták. Szerintem Hondához el, szakvélemény kér, azzal elrobog NKH-hoz, és korrigálják... szerintem...
| |||
| |||
2015. aug. 23. 14:04 | Válasz | #898 | |||
Asszem most baj van. Nem néztem meg rendesen a forgalmit vételkor... 11KW szerepel bent, de 347 ccm. Hogy a fenébe lehet ez?? Varaderoba ilyen nem is létezik. Nem hiszem el.... A hengerre simán rá van írva, hogy 125 ccm. Elírhatták az az osztrák forgalmi alapján ezt? Hát el vagyok keseredve.. Szerintetek mi a fenét csináljak? Holnap megyek átíratni. Meg lehet ezt nézetni valahogy? | |||
|
2015. aug. 23. 09:48 | Válasz | #897 | |||
Igen, igen azt ismerem. Azzal szoktam lefújni az sr kipufogót. Hát lehet, hogy télen nekiveselkedünk és kikapjuk a blokkot. | |||
| |||
© bundás | 2015. aug. 23. 09:03 | Válasz | #896 |
Csatlakozom Fecó magánvéleményéhez. Kevesebb fogszám az első fogaskeréken:pörgősebb motor,hamarabb kell elváltani,növekszik a fogyasztás,csökken az élettartam,csökken a végsebesség. Egy pozitívum:lehet vele "hegyet" mászni. |
2015. aug. 23. 08:20 | Válasz | #895 | |||
Weriwel... nevezetű festékkel javíthítod...de alapos előkészítést igényel...
| |||
| |||
2015. aug. 23. 08:17 | Válasz | #894 | |||
Az első lánckeréken már egy fog változtatás is elég nagy áttétrlváltozást jelent. Magánvéleményem.... nem érdemes eltérni a gyáritól mert többet fog kajolni a gép...rakéta meg úgy sem leasz belőle.
| |||
| |||
2015. aug. 22. 18:23 | Válasz | #893 | |||
Köszönöm. Igen úgy néz ki, hogy valamilyen alu ötvözet. | |||
| |||
© satyapapa | 2015. aug. 22. 18:13 | Válasz | #892 | ||
Bocsiiika. Rosszul értelmeztem amit írtál. De a mágnes most is ok. Szerintem aluminium..azt se egyszerű festeni,,,de a hőálló festék ha jól előkészített felületre kerül akkor tartós is. | |||
| |||
2015. aug. 22. 18:03 | Válasz | #891 | |||
Magára a motorblokkra gondoltam.A henger is bordás.
| |||
| |||
© satyapapa | 2015. aug. 22. 17:51 | Válasz | #890 | ||
Nem ismerem a gépet,de valószínüleg rézből van a hűtö azt pedig nehéz jól festeni...A homokfúfás felejtős. Egy mágnessel választ kapsz a kérdésedre... | |||
| |||
2015. aug. 22. 17:47 | Válasz | #889 | |||
Hát én most egy elég nagy hülyeséget fogok kérdezni. A motor blokk ugye nem tud rozsdásodni? Az valami öntvény!? Mert a varaderon a hűtőrácsról itt ott lepattogzott a festék (télen használhatták, vagy nem tárolták megfelelően). Annyira nem zavar, mert a homok fúvás gondolom nem olcsó. Csak nyugtassatok meg, hogy nem rozsdásodik. Légyszi! | |||
|
2015. aug. 22. 17:25 | Válasz | #888 | |||
Na ebben Béla nagyon ott van. Ő Szabolcsból Simsonnal ment a Balcsira pancsira...! :-D
| |||
| |||
2015. aug. 22. 17:12 | Válasz | #887 | |||
Uraságok! Szakmai tanácsot szeretnék kérni!!! Barátom Simson S51B motorján komplett láncszett csere fog hamarosan történni. Ő nem a versenyző típushoz tartozik. Azon megy az agyalás, hogy a jelenlegi 15 fogas első lánckerék helyett milyen fogszámút rendeljen hozzá, hogy inkább még erősebb legyen a motorja. A jelenleg rendelhető készlet 11 fogtól indul. Mindjárt ezzel a legkisebbel kezdjen vagy inkább próbálja meg a 12 vagy 13 fogszámot a jelenlegi 15 helyett! Minden infót és tapasztalatot megköszönünk! | |||
|
© jasa | 2015. aug. 20. 14:05 | Válasz | #886 | ||
Ráharaptak az Urak a csalira..... nem új motor lesz az, hanem valami jó öreg, józan kompromisszum.
| |||
|
© satyapapa | 2015. aug. 19. 16:24 | Válasz | #885 | ||
Így van...Éljenek a régi vasak,ezért választottam Én is ilyet. (Részben Béci tehet róla.Köszi) A Kawa 23 éves és pl. most is a gyári féktárcsa van elöl, hátul!!! Igaz viszont hogy a hátsó már csere érett. Kissé nyersebb gép mint a drága majám, de ezzel együtt imádni való ez is. A sor 4 motor hangja , anyaga dinamikája super jó. | |||
| |||
© juhász béla | 2015. aug. 19. 12:55 | Válasz | #884 | ||
Ébresztő!!! Jó reggelt!!Ez már mindennek nevezhető majd ,csak motornak nem.Meg a másik hogy addira milyen "minősigi" anyagokból fogják ezt összedobálni.Mert addigra a sok ujrabeolvasztott anyagok még szarabbak lesznek az idő multával.
| |||
| |||
© jasa | 2015. aug. 19. 11:31 | Válasz | #883 | ||
Ha majd nyögdíjas leszek és nem bejárós robesz kell, akkor olyan motort szeretnék, ami: - olyan kényelmes mint egy klasszikus túramotor - bírja az utat, esetleg aszfalton kívül is mint egy endúró - időjárás elleni védelem, és pakolhatóság mint egy maxirobinál - nyugis-nyomatékos mint egy chopper-cruiser - kardános vagy szíjas hajtású - ha akarom váltós, ha akarom automata (DCT) - vízhűtéses, négyütemű, injektoros, tárcsafékes - mellékesen meg keveset fogyaszt Még van kb négy-öt éve a járműiparnak a feladvány megoldására.... | |||
|
© satyapapa | 2015. aug. 19. 06:38 | Válasz | #882 | ||
Muris lenne egy IFA pl. variátor szíjjal. De tényleg a kardán a tuti. Az tény hogy a gépet kell szokni összességében. | |||
| |||
2015. aug. 19. 06:30 | Válasz | #881 | |||
Az IFA is kardános. Biztos abba is azért raktak azt, mer az a legjobb. Bár most így kora reggel, IFA ékszíjjal nem is olyan rossz gondolat... | |||
|
2015. aug. 18. 21:21 | Válasz | #880 | |||
Nem kívánok vitát nyitni, de én a kardánt részesítem előnyben! Érdekes nekem nem volt semmi úgynevezett kardánreakcióm! GoldWing, VF750S, XV Virago535. Egyedül a Viragónál hallottam enyhe síró, fütyölő hangot 80-90-es tempónál! Én szerettem, legalább annyira,mint az ékszíjas robogóimat, bár az ékszíj szerintem több odafigyelést érdemel! | |||
| |||
© juhász béla | 2015. aug. 18. 15:32 | Válasz | #879 | ||
Megszokni inkább maga a motort kell,ha már azon tul van az ember akkor már eszében sincs szinte hogy mi hajtja a hátsó kereket.Egyébként sok minden fűgg attól hogy ha egy motor gardános,mennyire kiegyensujozott a motor,keresztben vagy hosszában van elhejezve,mennyire kemény vagy lágy a tehermentesitő mehanizmus ami a kihajtásnál van,.De olyan is van ahol a hátsókerék agyban van a tehermentesitő,de van olyan amiben egyáltalán nincs,és csak egy egyszerű hardy tárcsa van.Én azé már elég sok 20 évnél öregebb gardánt szervizeltem,de javitani simeringen kivűl semmit nem kellett.De viszont olvasni olyat hogy mostani fiatal gardános gépeknél pl 5000km után zabálja a szimeringet,és akármilyenre cseri az ember akkor sem bir többet.Ott gyárilag van valami nagy bibi,megmunkálás,vagy illesztési probléma,,,mindegy,,,ez legyen a gyár szégyene.Lényeg hogy egy gardánhajtás sokkal megbizhatóbb,mint bármely más,/lánc,szij,hydro,stb/,és jóval kissebb a fentartási kölsége,.Pl az én szarszivattyumba most már közel 310000km van,és ha hiszitek ha nem még a szimering is eredeti a hajtásba,és ha ezt egy láncos géppel kelett volna lemotorozni,akkor mennyi lánc és lánckereket kellett volna vennem,meg mennyi karton láncsprét kellet volna elfujkálni,szerintem kitett volna egy másik motor árát,és akkor még a többi felmerűlő költségekről nem is beszéltűnk.Na de ne bonyolódjunk bele,a lényeg hogy a legstrapásabb ,és leg megbizhatóbb,és leg kölségkimélő hajtás ,az a jól eltalált kardán.
| |||
| |||
2015. aug. 18. 15:23 | Válasz | #878 | |||
| |||
2015. aug. 18. 15:02 | Válasz | #877 | |||
Inkább azért fogsz kapni, hogy Őt nem vitted!
| |||
| |||
2015. aug. 18. 13:59 | Válasz | #876 | |||
Nekem is baromi furcsa volt az XJR után. Olyan rugalmatlannak, merevnek tünik az egész hajtás a láncos után. De azért már kezdem megszokni. Ma bűnöztem egy kicsit . Elmentem dokihoz a táppénzes papírjaimat intézni, majd kipróbáltam, hogy mennyire zavarnak a köldökömnél lévő varratok a tanknál. Hát nem zavartak. Így elmentem egy jó félórát motorozni. Csak Asszonyka meg ne tudja, mert akkor kapok, hogy nem ágyban voltam amíg Ő dolgozik. Be kell vallanom közel 5 nap kórházban fekvés után nagyon jól esett. | |||
| |||
© satyapapa | 2015. aug. 18. 12:24 | Válasz | #875 | ||
Hu a kardán hajtást nehezebb megszokni,,főleg kanyarból kijöve a gázadás érdekes dolgot művelhet.Persze jó dolog a kardán,de igencsak meg kell adni neki a tiszteletet..Az 500-as Viragon próbáltam,,és meglepödtem rajta.Majdnem el is pereceltem, aztán észbe kaptam és óvatosan bántam vele. Nyilván ha az ember megszokja akkor már nincs gond.
| |||
| |||
2015. aug. 18. 12:10 | Válasz | #874 | |||
Az araszolós dologról tudnék mesélni. Nekem igazából csak ez az egy negatív tapasztalatom volt az XJR-el kapcsolatban. Minden mást illetően csak szuperlatívuszokban tudok az XJR-ről mesélni. És talán még kezesebb is volt az FJR nél. Bár azt mondják, hogy ez a nagy Le miatt a porlasztó és injektor közötti különbségnek nameg a lánc és kardánhajtás közötti különbségnek tudható be. Mindenesetre én imádtam.
| |||
| |||
© satyapapa | 2015. aug. 18. 11:49 | Válasz | #873 | ||
A lánc karbantartás az nem nagy dolog, kb 6-800km után kell fújni a zsir sprayt. Na léghütés már érdekesebb...Az nagyban függ a lábtartó helyzetétől. A mostaninál már hátrébb van , így nem igazán süt..Persze nagy melegben érezhető, a rövid nadrágos gurulás nem előnyös. De hát ez a gép nem is arra való.Érdekes módon a chopper sokkal rosszab volt a V-henger aztán bokától, tökig nyomta a meleget. Viszont Hűvös időben a léghűtés még áldásos is lehet.
| |||
| |||
© jasa | 2015. aug. 18. 11:27 | Válasz | #872 | ||
Szép ez, igazi klasszikus túra sornégy ! (Soha nem volt láncos gépem, így a fújkálással kapcsolatos fenntartásaim inkább egyéni szocprobl körébe tartoznak. A másik, hogy a léghűtés hogy teljesít melegben városi araszoláskor ? ) | |||
| |||
© satyapapa | 2015. aug. 17. 21:17 | Válasz | #871 | ||
Mint néhányan emlékeztek volt nekem egy Z 750 L tip. Kawám is. Össze hasonlítva a mostani zephyr 550-es géppel megdöbbentő a különbség. A két gép között csak pár év a különbség,de a motorozhatóságban óriási az eltérés az 550-es javára. Igaz hogy a 750-es jóval erősebb,és talán szebb gép (!!), de az úton normál üzemben a kisebb jobban teljesít.Ez elsősorban a futóműnek köszönhető,ezért az erejével is könnyebb bánni.Kezdem élvezni a gépet.. Persze jó lenne egy mai modern gépet is kipróbálni..Viszont ezek a mai vasak nem tetszenek küllemre.. | |||
|
© jasa | 2015. aug. 14. 22:04 | Válasz | #870 | ||
Andris, 3-ból 2-t eltaláltál, más csordájánál nem rossz arány ! Herold ne aggódj, nem kötözködök. Egyik erre, másik arra való. Egyébként meg tényleg, egy új nagy SH másfél milla környékén van, ennyiért meg már alighasznált "rendes motort is kapni" ahogy Bélabá mondaná... Az első 3 év alatt átlagosan 30-50 %-os az értékvesztés a járműveknél, de hát tudjuk ez közhely. | |||
|
© Herold | 2015. aug. 14. 20:11 | Válasz | #869 | ||
Most számoltam össze. -Yamaha XJ 600 -Honda CH 125 -MZ TS 125 | |||
| |||
2015. aug. 14. 14:21 | Válasz | #868 | |||
Ha jól számolom, akkor: 1: Suzuki 400 (a típust hirtelen nem tudom) 2: Yamaha XJ600 3: MZ TS125 ? | |||
| |||
© Herold | 2015. aug. 14. 13:36 | Válasz | #867 | ||
Hááát, tudod, fussa na! Azt csak csenben teszem hozzá, hogy egy közepes Tmax, egy jobb SuHanó tán ki sem jönne az egész csordából... | |||
| |||
© Herold | 2015. aug. 14. 13:32 | Válasz | #866 | ||
Szerényen csak azokat számoltam, amelyiken van rendszám és forgalmi...
| |||
| |||
© satyapapa | 2015. aug. 14. 12:11 | Válasz | #865 | ||
A Q,,va életbe akkor gyűjthetek megint,,és veszek egy 900-as vagy 1100-es kawát is. Ja és most már ne vegyél még 1-et ezek mellé | |||
| |||
© jasa | 2015. aug. 14. 10:32 | Válasz | #864 | ||
Burrrrzsujjj !
| |||
| |||
© Herold | 2015. aug. 13. 20:47 | Válasz | #863 | ||
Bocsi, de három...
| |||
| |||
© satyapapa | 2015. aug. 13. 20:35 | Válasz | #862 | ||
Köszi fiúk a látogatásokat na és a jó kívánságokat. Egyenlőre nincs szándékomban a Maját eladni. A Kawa szerintem nem pótolhatná a Maját..Ja és nem akarok lemaradni Pl a Mészitöl, Heroldtól (nekik is kettő van) | |||
|
2015. aug. 12. 21:25 | Válasz | #861 | |||
| |||
2015. aug. 12. 21:24 | Válasz | #860 | |||
Szerintem igen. De a GPS csak egyenletes sebességgel haladva mér pontosan. Beállsz a kocsival 40-re és tartod. A GPS majd beáll. | |||
| |||
2015. aug. 12. 21:06 | Válasz | #859 | |
Béla bá motorját nekem nem lenne szívem úgy hajtani mint a Varát. (Nem állat módjára közlekedem,de azért szeretek haladni. Majd elmúlik. ) Persze minden kétkerekű élmény a maga módján. Nem is szeretnék ezen vitatkozni. | |
2015. aug. 12. 20:27 | Válasz | #858 | |
Tamás, visszatérve a gps-re, akkor mindenképp az a pontos? Mert nálam is a kék villámnál van eltérés, kb. 6km-rel kevesebbet mutat a gps.
| |
2015. aug. 12. 20:25 | Válasz | #857 | |||
Ne már Krisztián! Béla 30 éves motorjával helyből 100-at méssz! Nem egy 80 éves Indiánra gondoltam, vagy egy Royal Enfieldre... Azért a szabálysértéshez a 70-es 80-as évek motorjai bőven elegendőek. Élmény... Na erről nem nyitok vitát, mert valóban más 20, 30, 40, 50, 60, 70 évesen... | |||
| |||
2015. aug. 12. 19:08 | Válasz | #856 | |
Talán azért is mert olcsó és elég lehet amire megveszik/használni fogja. "Ugyan azt az élményt nyújtja" Ezzel picit vitatkozni lehetne. A maga módján/tempójában/stílusában nyújtja azt az élményt. Elvisz A-ból B-be. Mint minden robogó/motor mást és mást nyújt más és mást tud. Egy öreg gépet azért nem biztos,hogy elpörgetnék akár tiltásig is,míg egy fiatalabbat.. Ezzel nem azt akarom írni,hogy rossz a régi,csak más. Öregember nem gyorsvonat. 60-80+Le-t legálisan pályán lehet/ne kimotorozni,ha annak olyan a karakterisztikája.
| |
© satyapapa | 2015. aug. 12. 08:04 | Válasz | #855 | ||
Igazából én nem értem miért kell nagy bitang gépeket venni. Már az előző 750-es gépem is sok volt. ,,,És mégis.... Most ugye van a 400-as majám a normális hétköznapokra , kisebb túrákra ahol kényelmesen és komfortosan közlekedve zabáltatom meg az úttal a gumikat.Na meg van a másik szerelmem az 550-as kawa amit hobbynak vettem és persze rosszalkodni. Nem hasonlítható össze a kettő..A Kawa tudása untig elég ahhoz hogy összekenjük magunkkal a betont,ha a hülyeség köde az arcunkra borul. Imádom de tisztelem,,,nagyon. A maja adja az úriasság és az ésszerűség lehetőségét, hogy akár öltönyben is tisztán és pihenten érjem el az úti célt. Imádom, és őt is tisztelem. Mindkettőt szeretném megtartani... Lasan 60-éves leszek (remélem).. Muszáj végre a régí álmokkal is foglalkozni,hogy az út végén életünk cetlijén sok kipipált dolog legyen,és ne csak a munka uralja az emlékeimet..Lehet hogy rossz hobbyt választottam,de boldoggá tesz.... Köszönöm kis feleségemnek a türelmét, szeretetét..!! Nektek is ezeket a dolgokat, érzéseket kívánom!! | |||
|
2015. aug. 12. 07:40 | Válasz | #854 | |||
Mert most ébrednek a népek, hogy a jól megkonstruált motor hiába öreg, ugyan azt az élményt nyújtja töredék üzemeltetési költséggel. Aki meg 60-80 lóerő fölötti motorokat 100%-ban ki tud motorozni, az folyamatosan szabályt sért és életveszélynek teszi ki magát. Tehát, ahogy Béla mottója szól: "attól hogy valami régi..." | |||
| |||
2015. aug. 12. 07:29 | Válasz | #853 | |||
Az MZ azért olyan drága, mert lassan elérte a Pannonia és a Trabant Wartburg Barkas szintet és a jó öreg "Dojcse" ember meg nosztalgiaként jó pénzért megveszi! Majd, ha a "ferdeszemű Jappán" két pével megkívánja a retró motort, akkor majd felverik a Kawa árát is!!! Addig meg csak örülj, hogy "kabátgombért" tudtál venni olyat, amilyenbe régóta szerelmetes vagy! | |||
| |||
© satyapapa | 2015. aug. 12. 06:56 | Válasz | #852 | ||
Az nagyon érdekes hogy a használt motoroknál micsoda piaci árak vannak.Pl az Én 550ccm Kawám 1992-es és 210 ezer ft volt. Mz Ts 251-es 1989-es 250 ezer ft.
| |||
|
2015. aug. 11. 08:31 | Válasz | #851 | |||
Macerás, mert szemre (érzésre) teszed arrébb és lehet higy elsőre rosszabb lesz mint volt. Ráadásul kiemelt műszerfallal kell kipróbálni, miközben a GPS is ott fityeg... De megéri. | |||
| |||
2015. aug. 11. 08:20 | Válasz | #850 | |||
| |||
2015. aug. 10. 22:38 | Válasz | #849 | |||
Ha a mutató arrább kerül, mindjárt mást mutat. Én így csináltam a Ladának az órájával. Többször nekifutottam, de jó lett. | |||
| |||
2015. aug. 10. 20:04 | Válasz | #848 | |||
A Fiatjaimnál így van, + 8 km/h! A Vitara az pont annyit mutat, mint a GPS. A Maja -8 km/h a Wing - 10 km/h. Nem gond, mert ez csak szokás kérdése, csak azt hittem, hogy az óra szétszedése javítása nélkül is megoldható történet lett volna. A Majában spirál van és az első kerék működteti. A Wing valahonnét a kuplung házból kapja elektromosan a jelet, majd, ha lebontom, hogy megnézzem a hajtást, akkor majd okosabb leszek, hogy minek méri a fordulatát. | |||
| |||
2015. aug. 10. 18:21 | Válasz | #847 | |||
Ez általában forditva szokott lenni, km óra mutat 60-at, gps 53-at. Ez nekem autón és minden motoron igy volt eddig.
| |||
| |||
2015. aug. 10. 17:12 | Válasz | #846 | |||
Arrébb kell tenni a mutatót... Macerás szétszedni, de kifizetődő hosszú távon! | |||
|
2015. aug. 10. 16:41 | Válasz | #845 | |||
Nem tudom, hogy kinek vétettem vagy mi okozza azon hibát,most már mindkét motoromon / Maja és a Wing/, hogy GPS-el mérve 10 km/h-val kevesebbet mutat mindkét órám! Remélem, hogy nem mértek be sehol, de ha így lesz, akkor beviszem a rendőrségre a motoromat, hogy én is csak most teszteltem le a sebességét. Asszonyom fogta a GPS-t és elindultunk mérni. 110-ig mértük, de szinte minden sebességnél az órám 10-el kevesebbet mutatott. Na nem gond, mert ezután lakotton csak 40-ig engedem a mutatót felmenni! Ha valaki tudna erre megoldást, hogy rendben esetleg valós adatot mutasson a Maja is és a Wing is akkor azt megköszönném! A gumik gyári előírt méretűek!!!! | |||
|
2015. júl. 07. 20:30 | Válasz | #844 | |||
Az sokba lesz!!
| |||
| |||
2015. júl. 06. 22:38 | Válasz | #843 | |||
Hát ha úgy maradt, el fogja nyalni a gumit...
| |||
| |||
2015. júl. 06. 22:25 | Válasz | #842 | |
Olyan mint én, kicsit fura az állása meg a járása
| |
2015. júl. 06. 16:47 | Válasz | #841 | |||
Kellett állítani rajta, vagy olyan furán áll?
| |||
| |||
2015. júl. 06. 16:00 | Válasz | #840 | |
Tamás, a futómüvet már megnézettem az oké, csak valami néha kicsit ereszt.
| |
2015. júl. 06. 13:13 | Válasz | #839 | |||
Vidd szervizbe és akkor a futóművet is nézesd meg Tibi!
| |||
| |||
2015. júl. 06. 08:50 | Válasz | #838 | |
Segitség Help Hilfe! Ki az a pesti, ill. környéki bátor önkéntes akinek van szerelő akna lehetősége és alá tudnánk kukkantani a kék villámomnak, mert folyása van. Köszönöm
|
2015. máj. 25. 06:52 | Válasz | #837 | |||
Nem lesz egyszerű a játék .... megcsinálni nem nehéz de megtalálni???Valszeg szakember lesz a vége...
| |||
| |||
2015. máj. 24. 22:19 | Válasz | #836 | |
sajna nem az.... a vezeték köteg meg mélyen a burkolat és a váz alatt van
|
2015. máj. 24. 07:27 | Válasz | #835 | |||
Talán kezd a kapcsolónál.... Az biztos., hogy elektromos baj....
| |||
| |||
2015. máj. 23. 22:11 | Válasz | #834 | |
Kis segítségre lenne szükségem.Szereztem nagyon áron alul egy Motorhispania rx 50es mini visítót. Már beindul, szépen jár, ám mikor le akarom állítani a kulcs elfordításával, kijelzők, lámpa index elalszik, de a motor tovább jár, csak gyertyapipa levételével akar leállni. Tippek hol álljak neki keresni a hibát?
|
2015. ápr. 08. 20:52 | Válasz | #833 | |||
Sok balesetmentes kilométert hozzá!
| |||
| |||
© kalo józsef | 2015. ápr. 08. 20:27 | Válasz | #832 |
Üdvözletem Mindenkinek! Most értem ide, hogy bemutassam a lányom gépét, amivel már az elején kis galibát okoztunk. Nos a tisztes neve, Malaguti Madison 125. Egyébiránt 125-ös Yamaha blokk van benne.1999-es évjáratú sokat állhatott mert a por rá volt sülve.Eddig még csak én mentem vele mert a jogsi még most készül. Viszonylag kényelmes, csak nekem magas.De hát nem is az enyém.A gazdája majd megszokja.Az Ő lába leér a földig, a szája meg a füléig.Szóval nagyon örül.Az egri talira szeretne már azzal jönni. Röviden ennyi, képeket(jó helyen és jó formátumban) még majd teszünk fel a galériába. |
|
|
|