|
|
|
2009. feb. 22. 12:57 | Válasz | #200 | |||
Nem kell levenni semmit.Sokunknak van doboz+háttámla a mocin. Az olajat nem eszi-issza,időnként nézd a nívókat. Merre laktok?A névjegy rovatba írd be magad. | |||
| |||
© Dávid | 2009. feb. 22. 13:03 | Válasz | #201 |
Budapestiek vagyunk (XII.) Én úgy tudtam hogy le kell venni, mert az utastámla gyári, a doboztartó pedig Givi.. |
2009. feb. 22. 13:21 | Válasz | #202 | |||
A képtárba (galéria) találsz 400 dobozzal,háttámlával.
| |||
| |||
2009. feb. 22. 17:00 | Válasz | #203 | |
Az utas háttámláról ne mondj le,kell az utasnak,nagyon kényelmes,szerintem sem kell levenni,de majd meglátod,lehet hogy neked van igazad,Givi.-ben nem vagyok topon. Meglátod nem fogsz csalódni a motorodban. Ha eljön a jó idő,mi hétvégéken rövidebb hosszabb helyi túrákon veszünk részt,ahová várunk Téged és Barátnődet is. Ha a fórumban aktív vagy,mindenről időben értesülsz. | |
© jasa | 2009. feb. 22. 19:42 | Válasz | #204 | ||
"A Burgman nem tetszik, meg arról többen mondták, hogy egy idő után eszi az olajat is. (Majestyvel van hasonló gond??)..." Szervusz Dávid ! Először is üdvözöllek én is ( mint egy 250-es burgi 1 éves gazdája) Az előbbi idézet hozta fel bennem az alábbi gondolatokat: Bár sajnos nincs 400-asom (se burgi, se maja) igy testközelből nem ismerhetem, de azért láttam többet midkét példányból, és feltünt, hogy a dizájn részleteit leszámítva tulajdonképpen mennyire hasonlít a két szerkezet a műszaki megoldások tekintetében. Most elsősorban a frissebb, 2006-2008-as évjáratokra gondolok: - dupla első tárcsafék, dulpa első lámpa, a "műszerfal" elrendezése, az analóg és digitális műszerek, mindkettő injektoros, üléspozició, kényelmes ülések, nagy csomagtartó - látszatra jelentősebb különbség csak a hátsó rugózásban ( burginál központi rugóstag) és a légszűrők elhelyezésében van ( burginál űlés alatt, majánál kívül kétoldalt) Persze nem gondolom hogy össze lehet őket téveszteni külsőre , de sok a közeli jellemző. Egyébként ez jellemző a globalizált autógyártásra is ( kívül eltérő ruházat, belül meg sok azonos, vagy hasonló standard megoldás).... de ez már itt egy kicsit OFF Azért kiváncsi vagyok hogy látják ezt a tulajok testközelből.... Ja mégegy: ha a burginak rendes, gondos gazdája van , akkor normális az olajfogyasztás. Az meg természetes, hogy egy 5.000km-es meg egy 50.000km-es motor nem azonos. Erre csak 1 kivételt ismerek: Zénó sporttárs gépe, na ott majdnem el lehetne hagyni az utolsó számjegyet... Aki látta, azt hiszem egyetért velem | |||
| |||
© Dávid | 2009. feb. 22. 20:28 | Válasz | #205 |
orpi55: Szia, kösz a tanácsot. Semmiképpen nem akarok lemondani az utastámláról, sőt pont azt nem szeretném, ha csak a dobozon lévő támlája lenne barátnőmnek. Ha megjönnek a holmik, megosztom az információkat. (elvileg le kell szedni a gyárit és egy olyan támlát kell felrakni ami külön a doboztartóhoz van) © jasa: Kétségtelenül hasonlítanak műszaki tekintetben. Nem vagyok egy szerelő, csak furcsálltam, amikor haverom elkezdte töltögetni az olajat a 4 ütemű motorjába és mondta hogy ez tök normális (23.000km-tól már kellett neki). Én mindig félek az ilyenektől, hogy nem veszem észre, aztán baj lesz. Pl. úgy tudom, hogy a YP400-ban nincs olajnyomásmérő, csak olajcsere figyelmeztető lámpa! Erről hallott már valaki?? |
2009. feb. 22. 21:01 | Válasz | #206 | |||
Minden olaj cserét jelzett idáig,amit utána kitöröltem. Az olaj töltögetés kopott gyűrűt jelezhet,bármelyik motornál előfordulhat. két olaj csere közt lehetséges hogy 1 keveset után kell tölteni.Függ a motor km-töl is. | |||
| |||
2009. feb. 23. 06:10 | Válasz | #207 | |||
Üdv Dávid! Nekem 650-es Burgim van,de olajat még nem evett Jassa igazat szól Zénó "ügyben",és ö tud is neked "összehasonlító tesztet" írni ha kell,és kitudod várni,mert most 400-as Majája van,de az övé volt a 650 is.. | |||
| |||
2009. feb. 23. 06:12 | Válasz | #208 | |||
Jah,és elötte 400-as Burgim volt ami addig nem ette az olajat míg gyári cső volt rajta,miután sport csöveztem 1000km/1dl evett
| |||
|
sany2 | 2009. feb. 25. 09:01 | Válasz | #209 |
Szia Dávid ! Csak most olvastam a kételyeidet motorilag.Nekem 2005-ös 400-as majám van majdnem 1 éve.Givi top-case tartót vettem, de az utólag felszerelt utastámlát le kellett miatta vennem,mert a dobozt nem lehetett felszerelni miatta.(Dobozra vettem támaszt).Az új kiadásu gépeknél nem tudom.... mert másképp néz az utastámla.A moci tartóssága ügyében pedig "Zénó" párti vagyok.Minden szerkezet erős igénybevételt szenved el, ha gyorsabb mozgásra késztetjük a paripát,vagy az autót.Persze ez helyzetfüggő.Én vidékiként lehetőleg olyan útvonalakat választok, ahol kellemes 4-5 ezres fordulattal 80 körüli sebességgel csoroghatok.Persze ebben a korom is közrejátszik, meg az, hogy ifjabb koromban volt több hasalásom bordatörésekkel-de még élek, hála Istennek.Véleményem:ha normális üzemmódban használod a mocit, és a karbantartást sem múlasztod el,90 e kilóméterig (egyébként gyilkolással kb 40-50 ezerig)generál nélkül is elmegy a gép, de leszögezem, nem vagyok túlzottan hozzáértő, de mindent elolvasok ami ezekre a tapasztalatokra vonatkozik, ill. mindenkit kikérdezek, akinek volt tapasztalata.Bocs a kéretlen filozófiáért.Üdv:Nagyapó | |
2009. feb. 25. 09:13 | Válasz | #210 | |||
Szia Nagyapó.Megleptél hogy a háttámlát nem tudod vissza tenni a doboztól.Csináltál tűkőr hosszabbítót a mocira?
| |||
| |||
2009. feb. 25. 16:02 | Válasz | #211 | |||
Dávid. Benéztem,nekem MKB dobozom van,ami elé lehet tenni a háttámlát.Szerintem lehet állítani a konzolon hogy vissza tudd tenni a háttámlát. | |||
| |||
sany2 | 2009. feb. 25. 19:32 | Válasz | #212 |
Helló Balázs ! Tényleg így van, ahogy írtam. A felcsavarozott vas (hátsó konzol) előrébb "hozza" a dobozt a hátsó üléshez(a yamaha eredeti, és a koppantott nem),ezért a támla nem fért el.Ez van (nálam).Egyébként, ha kell valakinek 50 %-osan megszámítom.Az általam vett konzolon semmit nem lehetett állítani, mert minden előrefúrt lyuk úgy passzolt,hogy egy mikront sem lehetett állítani.Nem mint a lányos "alkatrészek", melyek fiúméretre tudnak állítódni. Majd a talin bemutatom, de lehet. hogy én vagyok bugyuta. Üdv:Nagyapó | |
sany2 | 2009. feb. 25. 19:40 | Válasz | #213 |
Tükörhosszabítót még nem prószáltam, de nem is hosszabítom, csak a 2 tükör közé szeretnék "húzni" egy vasat, amelyikre a GPS tartót tenném középre.E vasat a tükrök alá csavaroznám-kb. 3mm-et emelne a tükrökön, tehát nem egészen magasítás-. Egy német honlapon láttam az ötletet, bár lehet, hogy nem tudom annyira kultúrálisra megcsinyázni, de ha nem próbálom, akkor még azt sem tudom, hogy nem tudom. Sajnos-olykor nem kifizetődő-kicsit önfejü vagyok. Üdv: Nagyapó | |
M. Zoltán | 2009. feb. 25. 20:13 | Válasz | #214 |
Nagyapó! Én már megtaláltam a helyét a 400-ason a GPS-emnek, lehet, hogy Neked is jó az ötlet. Nekem egyszerűen befért a plexi és a műszerfal teteje közé, ugyanabban az övtáskában amiben korábban volt, egyszerűen csak beteszem. Az övtáska azért praktikus, mert nem karcolják egymást a cuccok, és árnyékolja a kijelzőt. Az övtáskába a gyári autós tartóval teszem be, de levettem róla a tapadókorongos részt, így a csonk egyenesen tartja, nem engedi elfeküdni. Ha gondolod, a hétvégén lefényképezem. A tükröt végül is a Balázs-féle toldóval hosszabbítottam meg, szerintem zseniális, nekem legalábbis tetszik és kiváló a hátralátás. |
M. Zoltán | 2009. feb. 25. 20:15 | Válasz | #215 |
Bocs, lemaradt: a plexi nem a gyári, hanem az F.Fabbri túraplexi, ami szerintem egy kicsit ívesebb, így nagyobb a hely a műzerfal és a plexi között.
|
© Dávid | 2009. feb. 25. 20:45 | Válasz | #216 |
Sziasztok! Nézzétek meg a TB47-et ezen a címen: http://www.givi.it/per_la_tua_moto.asp?co_id=1269&lang=en Az direkt úgy van kitalálva, hogy a doboztartóval is fel lehessen rakni. Hétvégén elvileg meglesz a csomagom, én rendeltem is, ha akarjátok, lefényképezem ha felraktam. GPS tartó ügyileg szerintem a világ legjobb megoldása a következő: http://www.givi.it/caschi_borse_bauli_accessori.asp?CO_ID=32471 Ezzel bármilyen motorra fel lehet rakni a GPS-t és nem karcol össze semmit, illetve egy mozdulattal le is lehet venni. Majd utána járok, hogy tudok-e szerezni, bár szerintem ilyet bármikor csinálok :) Dávid |
© Dávid | 2009. feb. 25. 21:14 | Válasz | #217 |
Ja, azt elfelejtettem, hogy az én Majesty-m is 2005-ös évjárat, csak 2007-ben adták el (azért van még rá gari), szóval nekem sincs még ott az a "púp" a hátsó ülés mögött. Dávid |
2009. feb. 26. 07:31 | Válasz | #218 | |||
Dávid. Kíváncsi vagyok a mocidra,egy idős az enyémmel. Képet dobjál róla a galériába. | |||
| |||
sany2 | 2009. feb. 26. 07:56 | Válasz | #219 |
Szia Zoltán ! Megtisztelnél, ha küldenél priviben fényképeket a leírtakról.Tulajdonképpen nekem PDA-m van GPS-ként, és úgy gondolom, hogy a kihajtós antenna nehezen működne a táskában.Egyébként már a Balatoni túrán is nagyon-nagyra tartottam amit ott mutattál.Nagyapó | |
M. Zoltán | 2009. feb. 26. 08:09 | Válasz | #220 |
Nagyapó! Küldöm a hétvégén. Dávid! Tulajdonképpen én is hasonlóan tettem fel korábban a 250-esre, mint a Givi megoldás, de az övtáska azért volt jobb megoldás, mert erős napsütésben a normál GPS nem nagyon látszik, míg az övtáskát úgy állítottam, hogy árnyékolja a kijelzőt. Állítólag a motoros GPS-ek többek között azért ilyen drágák, mert nagyobb fényerejű a kijelzőjük. A műszerfal fölötti elhelyezés további előnye, hogy kevésbé ázik, védi a plexi, és közelebb van a látómező széléhez, azaz nem kell levenni a szemedet az útról. |
© Dávid | 2009. feb. 26. 19:13 | Válasz | #221 |
Sziasztok! Blade: Raktam fel képeket az egyéni galériába "Dávid YP400 (2005)" néven. A budaörsi Yamahánál készültek a hátsó udvaron aznap amikor lefoglalóztam (ezért a büszke mosoly) :) Zoltán: igen, ez a fényerő dolog teljesen logikusan hangzik. Ez a tok nekem csak annyiban lenne jó, hogy én ritkán használom a GPS-t és ha nem muszáj, nem szerelnék a kormányra semmit. |
2009. feb. 26. 19:27 | Válasz | #222 | |||
Dávid. Ha akarsz tűkőr hosszabitott,raktam fel képeket. | |||
| |||
© Dávid | 2009. feb. 27. 12:44 | Válasz | #223 |
Szia, Blade. Igen láttam, jónak is néz ki, de nekem most nem kell, köszi azért. Dávid |
© M. Zoltán | 2009. feb. 28. 22:13 | Válasz | #224 |
Nagyapó! Tettem fel képeket a GPS legegyszerűbb elhelyezéséről a Galériába a nevem alá. |
2009. márc. 01. 11:50 | Válasz | #225 | |||
Ahogy látom, megtaláltad a legegyszerűbb, és legolcsóbb megoldást. A praktikum mellé egy (lehet hogy kissé kötözködőnek tűnő) kérdés. Mivel a járműveid esztitkájára nagyon adsz, gondolom már elgondolkodtál a következőn: Nem fogja hosszú távon a plexid belsejét összekarcolni az övtáska? Vagy e téren már van valami tapasztalatod amivel megelőzöd ezt a problémát?
| |||
| |||
© M. Zoltán | 2009. márc. 02. 08:26 | Válasz | #226 |
A plexi felé eső oldalon az övtáska belső fele van, ha nem poros, talán nem karcolja. A műszerfal felé eső oldalon van egy zipzár, az lehet, hogy hosszú úton karcolhatja. Lehet, hogy nem ez a végleges megoldás, de most, hirtelen működő megoldásnak látszik.
|
© Dávid | 2009. márc. 11. 11:52 | Válasz | #227 |
Sziasztok! Csak elakartam mondani a tapasztalatokat a Givi konzol +háttámla kérdésről. Szóval ha valaki fel akar rakni egy Givi Monokey tartókonzolt a YP400-ra akkor le kell venni a hátsó kapaszkodószárnyak közötti műanyag elemet (annak a helyére megy a tartó természetesen) és sajnos le kell venni a gyári Yamaha utasháttámlát is. Nekem 2005-ös modellem van, tehát nem arról a kis "púp"-ról beszélek ami a 2006-os modellen már van. A motor előző tulaja külön vásárolt gyári utastámlát (a galériámban megnézhetitek a támlát). A jó hír viszont az, hogy ehhez a Monokey tartóhoz lehet kapni kifejezetten olyan Givi utastámaszt is, ami bár kicsit kisebb, mint a gyári, de fel lehet rakni a tartóval együtt. Minőségileg csupa jót tudok mondani. Minden elem 100%-osan illeszkedett oda, ahova kellett neki. Egy zsák csavart kaptam, megvolt minden tartozék a leírás érthető volt. Gumi alátéteket is adtak minden olyan helyre, ahol esetleg rezonálna a tartó anélkül. Maga a Monokey doboz pedig hasonlóan csúcsminőség. Dupla falú, tehát nagyon jól szigetel, nagy teherbírása van. Gombbal lehet nyitni és lehet bele extrákat szerelni (pl. bele lehet vezetni a féklámpát, vagy lehet bele venni érzékelős-elemes belső világítást, ezt én vettem is). És van egy beépített pók, amivel le lehet szorítani a dobozban lévő dolgokat, hogy ne zötykölődjenek utazás közben. A shoxban lehet kapni mindent, de neten találtam egy srácot, aki közvetlenül a gyártótól rendeli a holmikat és kb 20.000Ft-tal olcsóbb volt így nekem, mintha boltban vettem volna. Íme a cikkszámok és árak: V46 - 44.000,-Ft (doboz) E331 - 15.500,-Ft (tartó) E106 - 3.600,-Ft (belső világítás a dobozba) TB47 - 10.000,-Ft (tartóra szerelhető utastámla) Összesen: 73.100,-Ft Ha valakit érdekel, ez a srác e-mail címe: peresabalint@gmail.com Ha jó idő lesz és kihozom a motort csinálok képeket. Üdv. Dávid |
2009. márc. 11. 17:41 | Válasz | #228 | |
Peresa Bálinttal én is üzleteltem,(Givi plexi,Malossi cuccok)rendes srác,korrekt,bátran lehet vele üzletet kötni,és előre utalni is. | |
© sany2 | 2009. márc. 11. 18:35 | Válasz | #229 |
Dávid Szia ! A leirtakkal igazoltál, hogy a Givi doboztartó elé nem lehet gyári háttámlát felszerelni.Ezt korábban n leírtam, de a fiúk közül többen szkeptikusak voltak. A Yamaha gyári doboztartó elé (vagy utángyártottja)a gyári háttámla valóban mükszik. Nekem a dobozon van háttámla (szintén Givi), de Anya (a nejem Méltóságosról van szó),eddig csak dicsérte, ami nála motorilag már nagy szó.A beszerzési forrást elmentem-orpi bá is megerősítette, hogy korrekt a srác-.Üdv.Nagyapó | |
© sp1szacsa | 2009. márc. 12. 14:28 | Válasz | #230 | ||
Jó HÍR az yp400 as gazdiknak! A 2 db főszűrő árát a Yamaha leszállította elég tetemesen a 12 Ehuf/DB árról 8-9 EHuf/db árra Így a szabad rablástól függően vásárolhatunk hol itt hol ott olcsóbban. (megjegyzem még erre is van egy kis kedvezményünk:P) | |||
|
© joe85 | 2009. márc. 14. 19:32 | Válasz | #231 |
Sziasztok! Két hete újítottam a 250-es Majámat egy 400-asra, de a használati útmutatóban nem találtam semmit arról, hogy a V-belt cserére figyelmeztető jelzést, hogy lehet kikapcsolni. Tudnátok ebben segíteni! Köszönöm. Józsi! |
© Zsolt | 2009. márc. 14. 20:34 | Válasz | #232 | ||
Hát persze. A manual sajnos olaszul van, ezért javaslom töltsd le a XP500 TMAX 5gj1 service manual-t. Lapozz a 329. oldalra, ott a képen látható, hogy melyik csatlakozót kell széthúzni a resethez. Ha sikerül, várjuk a visszajelzésedet. | |||
|
© Dávid | 2009. márc. 14. 21:07 | Válasz | #233 |
Sziasztok, felraktam két képet a dobozról, meg a hozzá való háttámláról, ha esetleg érdekel valakit, a galériámban van. Ma végre motoroztam egy nagyot!!!! :D:D |
2009. márc. 15. 06:30 | Válasz | #234 | |
Szia Dávid! Klasz lett a dobozod,sok sikert hozzá! Az eredeti Yamaha miért nem tetszett neked? (Ha már leírtad valahol akkor bocs,lusta voltam visszakeresni...) | |
© Dávid | 2009. márc. 15. 13:04 | Válasz | #235 |
orpi55: Hello. Az eredeti Yamaha utastámla sokkal jobban tetszik, de azt ezzel a dobozzal együtt nem lehet felrakni. A Yamaha doboz, tartó és konzol pedig brutálisan drága volt, ezért esett erre a választás.
|
2009. márc. 15. 14:48 | Válasz | #236 | |
Érthető,de büszke lehetsz rá,nagyon jól néz ki.
| |
2009. márc. 15. 16:02 | Válasz | #237 | |||
Sziasztok!Tettem fel képet a levegö szüröröl ez mosható? Vagy a kisebb?
| |||
|
© sany2 | 2009. márc. 15. 19:24 | Válasz | #238 |
Szia Lacus ! Én kimostam a szűrőket. Egy adag gépi mosópor feloldva 1 vödör melegvízben. Félóra áztatás és lötykölés után tiszta vizes alapos öblítés, majd 2 nap szárítás.Ezt Zénó bácsika írta le, és én hittem neki, mert többet motorozott már, mint mi ketten a majáinkkal.Ezért hittem neki, és bejött. Vágj bele nyugodtan, de előtte kérj a Tamástól azért szakvéleményt,mert szerintem ő tud a papírok viselkedéséről áztatás utánilag többet,mint mi ketten és Zénó együttvéve. Nagyapó
|
© passat52 | 2009. márc. 15. 19:35 | Válasz | #239 | ||
Szia Nagyapó! Felszereltem ám a hátsó utastámlát! Előre is kösz a bizalmat az utólagos fizetéshez!:) Talán a jövö hét végén lesz időm doboztartót is gyártani /a tervek már készen 3-as saválló lemezböl/,és utánna teszek fel képet is róla!
| |||
|
2009. márc. 16. 13:22 | Válasz | #240 | |||
Szia Nagyapo!Köszönöm a segitségedet,akkor meg csinálom én is, ugy is rossz idő lesz! Üdv.Lacus! | |||
| |||
2009. márc. 16. 17:17 | Válasz | #241 | |||
Szia Csabi! Találtam Kuplung rugót a Győri City Bike áruházban van nekeik ráadásul Malossi 4900-ft + Posta költség! Szerintem hónap végén megrendelem tölük! Mert az eredeti kuplungos 3db rugós! A Malossi kuplungos 5db rugós! Üdv:Lacus! | |||
|
2009. márc. 16. 18:18 | Válasz | #242 | |||
Ha Zénóka azt írja hogy kimoshatjátok, nyugodtan tegyétek meg. Ezeknek a "papír"-szűrőknek már nem sok köze van a klasszikus cellulóz alapú papírokhoz.
| |||
| |||
© sp1szacsa | 2009. márc. 20. 22:23 | Válasz | #243 | ||
Köszi Lacus már rendeltem is. Kicsit el vagyok havazva tudjátok nálam már indul a szezon. Remélem mindenki jól van. Köszönöm a látogatást! Bárkit szívesen látok, ha esetleg felém vetődik! | |||
| |||
2009. márc. 21. 10:13 | Válasz | #244 | |||
Szia Csabi!Jövöhéten valoszinü hogy megrendelem én is!Szerintem minden alkatrészt náluk fogok vásárolni! Üdv:Lacus! | |||
| |||
© joe85 | 2009. ápr. 04. 19:04 | Válasz | #245 |
Sziasztok! Nemrég cseréltem a 250-es Majestymet 400-asra, és szubjektíven, majd később lemérve is azt tapasztaltuk, hogy a 400-as jócskán (kb: 2 sec) lomhább, mint a 250-es, de a legkiugróbb a 400-as 0-50-ig tapasztalt gyengesége! Ez szerintetek csak egyedi eset, vagy a 400-as csak magasabb (120 feletti) sebességnél erősebb? Segítségetek köszönöm: Józsi. |
2009. ápr. 04. 21:03 | Válasz | #246 | |||
Szia! !400-as egy picit gyenge 50-ig,utána aztán meglodul rendesen! De még talán nem is baj gondold el ha hirtelen gázt adnál és kipörögne a kerék,meg se lehetne tartani a sulya végett! Üdvözlettel:Lacus! | |||
| |||
2009. máj. 05. 18:04 | Válasz | #247 | |||
Szerintem a 400-nak 3000kmként karbantartásra van szüksége,légszűrő takarítás,variátor-görgök-kuplung-zsírzás takarítás.Nekem jól megy a paripa,nem lomha.
| |||
| |||
© sp1szacsa | 2009. máj. 05. 19:52 | Válasz | #248 | ||
Ezt helyeselni tudom csak magam is eképpen csinálom!
| |||
| |||
2009. máj. 08. 17:48 | Válasz | #249 | |||
Szamomra erdekes: a 400-ra tobben irtatok a szijra valami horror arakat.. nem tudom igaz-e de en ma vettem egy uj Malossi Kevlar X Belt szijat es a hatoldalan levo felsorolasok szerint a Yamahak kozul a 250-est 400-ast is irja es az 500-as T Max ot is????? es nem horror 12 pengo...... | |||
|
2009. máj. 08. 19:53 | Válasz | #250 | |
Biztos hogy tévedés van a dologban,nemrég,talán januárban még jó Euro árak mellett vettem ilyen szíjat,és akkor 26.ezerbe került. Valamit félreérthettél. | |
2009. máj. 08. 22:23 | Válasz | #251 | |||
Arról nem is beszélve, hogy szerintem a mérete sem azonos. Hol lenne ebben üzlet a Yamahának? A teljesítménykülönbségről nem is beszélve...
| |||
|
2009. máj. 08. 22:47 | Válasz | #252 | |||
Orpi! nehez felre eteni ha ra van irva a dobozara.... Tamas! szerintem meg a nem a meret a lenyeg:))) marmint arra gondolok hogy az aranyokat is nezzuk hiaba majdnem ketszer akkora a cm3 a variator haz sem majdnem ketszer akkora...hanem olyan szinten mas az attetelezese amivel nem kell a tarcsak meretet sem nagysagra meretaranyosan novelni a vegsebesseg erdekeben.... meglepodtok, de pl. a burgonya 400 -as is rajta van a listan.... na mindegy...meg eloben nem lattam 400 as szijat....de arra a fejemet teszem, hogy nem veletlenul vannak rajta a motor tipusok felsorolva.... majd befotozom ha szeretnetek latni... | |||
|
2009. máj. 08. 23:26 | Válasz | #253 | |||
értem én, értem. Nem a méret a lényeg, no de nem is azt írtam hanem hogy nem azonos. Azt nem, hogy mekkora! Kíváncsi vagyok a végére! Ami viszont nagyon izgat, az a tárcsák feljavítása! | |||
|
2009. máj. 09. 06:16 | Válasz | #254 | |
Nekem H317E.motorkódú gépem van,és az ahhoz való Malossi X.Belt szíj kódja 6112960. Ez a kód szerepel a Tiédnek a csomagolásán is? Szerintem a felsorolás csak reklámcélokat szolgál,azaz itt sorolja fel,hogy mely tipusokhoz lehet még ilyen szíjat kapni. | |
2009. máj. 09. 07:49 | Válasz | #255 | |||
Ati-az reklám-teljesen más a méret!!!! Orpinak igaza van.Ha mindent 1 kaptafára csinálnának nem lenne business. De Én hiszek neked!!Ma átgurulok és Te felpróbálod hogy jó je. | |||
|
2009. máj. 10. 18:56 | Válasz | #256 | |||
igazatok van, benéztem, a cikk számokat a felsorolás végén nem néztem.... | |||
|
2009. máj. 10. 19:53 | Válasz | #257 | |||
Atis-meg van bocsájtva-2 karton söricilin
| |||
| |||
2009. máj. 10. 21:07 | Válasz | #258 | |||
| |||
2009. máj. 12. 13:29 | Válasz | #259 | |||
Sziasztok. Ma végeztem a 13000km karbantartással,Levegőszűrők takarítása és a hajtóműszűrő takarítása.Nem ért meglepi,nagyon szennyezett volt.Eddigi tapasztalatom szerint,kb.2500-3000km-ként takarítani kell.Mert ennyi idő alatt érezni hogy nem megy.Most erőre kapott. | |||
|
© passat52 | 2009. máj. 14. 16:28 | Válasz | #260 | ||
Üdv mindenkinek! Kérdésem lenne a 400-as tulajokhoz! Riasztó beszerelése ügyben kérek tanácsot. Hova célszerü elhelyezni ahol megtalálható az összes olyan vezeték amelyre szükség van a riasztó összes funkciójának müküdtetéséhez? | |||
|
2009. máj. 14. 16:47 | Válasz | #261 | |||
Passat! az biztos, hogy a lampa mogotti resznel a muszerfal alatt megtalalsz minden kabelkoteget amire szukseged van...mert a gyujtaskulcshoz is onnan mennek a deroooootok...ugyesen!!!!
| |||
|
© passat52 | 2009. máj. 14. 17:32 | Válasz | #262 | ||
Én is ugy gondolom Talicskás! De arra is gondoltam,hogy az ülés alatti vezetékeknél el lehet érni mind és akkor nem kell megbontanom az elejét!
| |||
| |||
2009. máj. 14. 18:52 | Válasz | #263 | |||
Passat! mivel a risztó a gyujtást is megszakitja ezért szerintem az ülés alatt nem fogsz boldogulni... vagy ha van egy riasztós a környéken akkor érdemes lenne bedobatni vele.... neki egy pillanat... | |||
|
© passat52 | 2009. máj. 14. 20:22 | Válasz | #264 | ||
Talicskás! A bekötése képben van nekem is! Csak arra voltam kiváncsi,hogy hol férek hozzá egyszerübben az összes vezetékhez! | |||
| |||
2009. jún. 01. 18:07 | Válasz | #265 | |||
© Kollár Ákos ma 16:51 | #4717 Sziasztok! Majesty400 tulajoktól infót kérnék a gép fogyasztásáról. Esetleg város, országút és autópálya lebontásban, ha van ilyen mérésetek, mert a leírásokban nem találtam, csak hogy mire számítsak, ha végre meglesz. Előre is köszönöm, Ákos | |||
|
© M. Zoltán | 2009. jún. 01. 18:50 | Válasz | #266 |
Mi 80-90 között utazunk GPS szerint (óra szerint 100 alatt), doboz nélkül 4 alatt, oldaldobozokkal kicsit 4 felett. Sokat számít a szél iránya, akár fél litert is +-. Ja, túraplexi van a motoron.
|
© nzsazs | 2009. jún. 01. 19:25 | Válasz | #267 |
Vegyes használat mellett, többnyire két személlyel és dobozzal, átlag négy litert kér száz km-re.
|
2009. jún. 01. 19:37 | Válasz | #268 | |||
Vegyes használat mellet nekem 5 liter környékén eszik a kicsike, bár ahol lehet én kihasználom amit tud.
| |||
|
2009. jún. 16. 18:01 | Válasz | #269 | |
Sziasztok! Úgy tűnik, ma találtam egy ócsó bótot légszűrő+variátorszűrő ügyben. Hétfőn v. kedden kapok mintát, és ha ok a méret akkor kb. 9 pízből begáll a szett (3db!) |
© passat52 | 2009. jún. 16. 18:30 | Válasz | #270 | ||
Szevasz Ákos! Ha nem akarsz kidobni 10 ezreket a szürőkre akkor van más alternativa! A Zénóka aki volt Yamahás,most ugy tudom váltott Hondára leirta,hogy Ő mossa a szürőket! Mégpedig a következő módon. Megfelelő nagyságu edénybe meleg viz+mosószer,kicsit meglögybölve majd egy éjszakát benne hagyni! Másnap alapos öblités,szárogatás és olyan mint az uj!Megjegyzem 70 ezer km-er után adta el a 400-asát jól bejáratott motor gyanánt! Tavaly még 125-ösöm volt nekem is és én is mostam folyékony mosószerrel! Szárittás után ujszerünek tünt! A mostani 400-asét is hamarosan tervezem kimosni mihelyt nem kell nap mint nap előszednem,mivel egy nap legalább kell az alapos száritáshoz! | |||
| |||
2009. jún. 16. 18:58 | Válasz | #271 | |
Szia PASSAT52! Köszi az infót, már olvastam róla, azért veszek 1 garnitúrát, hogy amíg szárad, ne kelljen aggódnom a moci kihülése végett. |
© sp1szacsa | 2009. jún. 18. 08:05 | Válasz | #272 | ||
No ezt megvárom én is mert eddig sok keresés után én is találtam itthon boltot csak adni nem tudott annyiért senki ígéret viszont volt bőven....
| |||
| |||
© sp1szacsa | 2009. jún. 21. 18:04 | Válasz | #273 | ||
T Uraim! Tegnap beleugrott egy polini kuplung a szolgálati 400 Majába az első tesztek biztatóak.... :) | |||
|
© sp1szacsa | 2009. jún. 24. 22:21 | Válasz | #274 | ||
A tapasztalataim az 5 pofás kupplungról! Teljesen válktozik a menetdinamika még az alaprugó szettel is, a kanyarbólvaló kigyorsításnál különösen észrevehető hirtelen gázadásnál hideg gumival kissé elforog a kerék.... :) Orpi ezt neked, nem szabad kipróbálni mert olyat gyorsul, hogy a sokat megért majestys szíved kissé gyorsan fog verni,és nem venném a szívemre, ha valami bajod esne. :))))) | |||
|
2009. jún. 24. 22:26 | Válasz | #275 | |||
Csaba! lényegében a komplett kuplungot tetted csak be ami 5 pofás... és a Malossi variátor az maradt??? nem bántottad... király lehet...mondjuk 5 pofánál azért már van tapadás | |||
| |||
© sp1szacsa | 2009. jún. 24. 22:36 | Válasz | #276 | ||
pontosan így ahogy mondod, kissé túlozva brutál lett :)
| |||
| |||
© me.istvan | 2009. jún. 24. 22:46 | Válasz | #277 |
Sziasztok!Fogyasztással kapcsolatban:túrázgatva 80-90km/h 1személy doboz nélkül 3,2-3,5l.Lendületesen,max100-120km/h 4,0l.Városban,eröteljes kigyorsításokkal,hüvös idöben 5,0l.Levegöszürövel kapcsolatban:+1 garnitúra utángyártottat kell venni, nyugodtan mossátok ki ahogy itt leírták tökéletes,és csak cserélgetni kell.
|
2009. jún. 24. 23:16 | Válasz | #278 | |||
István! Te mivel mosod???és hogy?? | |||
| |||
2009. jún. 25. 06:09 | Válasz | #279 | |
Teljesen felcsigáztál,befizetek én is egy ilyenre,ha bevállalod,hogy beépíted!!
| |
2009. jún. 25. 06:10 | Válasz | #280 | |
Itthon vetted,van beszerzési forrás?
| |
© sp1szacsa | 2009. jún. 25. 09:02 | Válasz | #281 | ||
igen Orpi itthon vettem ill. cseréltem, honda alkatrészek re hétvégén szombaton itthon vagyok, ha gondolod ugorj le és próbáld ki bexarás
| |||
| |||
© me.istvan | 2009. jún. 25. 10:40 | Válasz | #282 |
Nagy edény,melegvíz,finom folyékony mosószer,"lötykölgeted",majd alaposan kiöblíted a zuhanyalatt,árnyékos helyen szárítod,(én az erkélyen szoktam.)(a 400-as szüröiről beszélek.)
|
2009. jún. 25. 10:57 | Válasz | #283 | |||
Istvan! a vegen jo,hogy pontositottad, mit is szaritasz es hol,mit:-))))) egyebkent koszi az infot! | |||
|
2009. jún. 25. 16:34 | Válasz | #284 | |
A héten nem tudok lemenni,a jövő héten talán,mert szombaton évzáró a gyereknek,vasárnap meló a háznál. Komolyan érdekelne a dolog,tudsz e hazai beszerzési forrást,vagy csak külföldön lehet kapni? | |
© me.istvan | 2009. jún. 25. 18:20 | Válasz | #285 |
Talicskas!Szivesen,akkor csak szaritgatsd es hol,mit:-)))
|
2009. jún. 25. 18:48 | Válasz | #286 | |
Csabi! Ma kerestem a neten Polini kuplungot,egy fajtát találtam,ami két pofás volt. A tiéd milyen? Malossiban találtam 5 pofásat,arról mi a véleményed?ciksz:5212819 (Maxi Fly) | |
2009. jún. 25. 19:01 | Válasz | #287 | |||
Szacsa! 250-ben is létezik ilyesmi? Nekem nagyon nagy panaszom hogy alattam a 250-es alig-alig akar megmozdulni ha siettetem. Hiába minden. Komótosan, öregesen...
| |||
| |||
2009. jún. 25. 19:11 | Válasz | #288 | |||
De van ám a napokban keresgéltem varió és kuplung után és találtam olyat, hogy 3 vagy 5 pofás sport kuplung, még szabályozni is lehet a rugó feszitést egy imbusszal. Csak nem mentettem el a honlapot a fene egye meg. Viszont nem malossi és nem polini volt, valami más. majd megpróbálom megkeresni.
| |||
| |||
2009. jún. 25. 22:45 | Válasz | #289 | |||
Köszi!
| |||
| |||
2009. jún. 25. 23:06 | Válasz | #290 | |||
Folyt köv mixben
| |||
| |||
© sp1szacsa | 2009. jún. 26. 00:02 | Válasz | #291 | ||
Helyesbítek A kuplung egy 5 pofás maló a harang egy polini. Pront nem tudok most Orpi, de rákérdezek mibe fájna, ha olaszból jönne be közvetlenül.... | |||
| |||
2009. aug. 20. 23:12 | Válasz | #292 | |||
Üdv. mindenkinek... korábban jeleztem, hogy publikálom a 841km tartós végig dinamikus tempos motorozásom fogyasztását, mert most tankoltam telle... tehát a fogyasztás 5,3 liter / 100km. | |||
|
© Zsolt | 2009. aug. 20. 23:46 | Válasz | #293 | ||
Nem sok egy kicsit? Folyamatosan 100 felett jártál vele?
| |||
|
2009. aug. 21. 00:27 | Válasz | #294 | |||
Szerintem nem, mert mentem vele többször 4,3 körüli fogyasztással, de most kíváncsi voltam mi az ami szerintem nálam a maximum lesz, mármint a fogyasztás, mert írtam ahol lehetett 110-1120 közötti tempót motoroztam, és autópálya semmi... valamint a megállásból való indulás igencsak dinamikusra vettem.... mindenesetre ennyi lett.....arra azért kiváncsi lennék, hogy kedves Amálkánk mit uzsonnázik, mikor kedves gazdája az autóóóópályán 140 el sarkanytyúúúúzta.)) | |||
| |||
2009. aug. 21. 00:28 | Válasz | #295 | |||
bocs 110-120 között
| |||
|
2009. aug. 21. 07:22 | Válasz | #296 | |
Amálka is ennyit kajál,ahogy Te mondtad,én is mentem vele 80-90.-között 4,3.-al,de Nagykanizsáról hazajövet 130.-nál 5,5.-öt is megkajált.
| |
2009. aug. 21. 07:26 | Válasz | #297 | |||
A Skodám 120-nál 6,2 140-nél 8,4 !! Plusz húsz km/h ennyit jelent!!Ne csodálkozzatok valamit valamiért!!Ha sok akkor "Zénózzatok"!!
| |||
| |||
2009. aug. 21. 12:54 | Válasz | #298 | |||
Mi a Nagykálló Eger útvonalon 100-as tempónál 4,3-at tankoltunk a 250-esbe kétszemélyre. A 400ccm az mégis többet kíván. Nem csoda hogy Zénó a túraplekót is félretette a 2deci plussz miatt! | |||
|
2009. aug. 21. 18:37 | Válasz | #299 | |||
Folytatás yp 250 -nél | |||
|
|
|
|