Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Egyéb típusok
A Yamahától eltérő, egyéb típusokkal kapcsolatos műszaki kérdések

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás fordított időrendi sorrendben


Bertalan Tibor2013. aug. 30. 13:39 | Válasz | #600 

meszizs2013. aug. 31. 17:14 | Válasz | #601 
Ma tesztkarikán volt az FZR!
80-120 között volt a nagymenet és közben szinte minden lehetőségnél 180-220 között!

Így a fogyasztása az 1000-es vasnak 5,5 literre jött ki!
Maximálisan meg vagyok vele elégedve!!
1996-os Majesty 250

 © satyapapa2013. aug. 31. 18:15 | Válasz | #602 
Hát Mészikém akkor öszinte GRATULA:
Azért csak vigyázz,,,,,,200-as temponál a gép 1 másodperc alatt több mint 45 métert tesz meg. Vagy pl amig a gázmarkolatról megfogjuk,meghuzzuk a fékkart, azalatt kb 7 métert halad a vas.
06304373303-vagyok elérhetö

meszizs2013. aug. 31. 20:45 | Válasz | #603 
Szerintem idénre parkolópályára kerül!
Most már kétszer kijött a garázsból/május és ma/.
Majd jövőre lesz újra berepülve!
Lényeg, hogy újra elnyerte a bizalmamat!

1996-os Majesty 250

 © satyapapa2013. szept. 29. 07:19 | Válasz | #604 
Gábor, gratula a kis hondához,,,ez is olyan lesz mint a burgi???
06304373303-vagyok elérhetö

gábor2013. szept. 29. 11:58 | Válasz | #605 
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

meszizs2013. okt. 13. 06:44 | Válasz | #606 
A hétvégi munkánk!





Így értem el ideig!

Trabi Project

1996-os Majesty 250

Feco2013. okt. 13. 08:11 | Válasz | #607 
Ez aztán GO Trabi GO...
A képen kinézel úgy mint a kis Bence a kemencéből!!
Rendkívül sok munka gratula!!!
Motor után,első a család legyen!

tamas2013. okt. 13. 09:23 | Válasz | #608 
Nagyon kíváncsi vagyok, milyen színnel koronázod meg ezt a temérdek munkát, amiből a 10%-a sem látszik, de bizony ott van keményen (ez a ,,kisbencés" nagyon jól sikerült portrédon különösen látszik...).
Szép munka, gratulálok!
A kitartásodhoz különösen!!!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2013. nov. 07. 06:59 | Válasz | #609 
Bemutatták a Kawasaki J300-as robogóját...
A youtubon megnézhetitek....
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2013. nov. 07. 18:26 | Válasz | #610 
KAWASAKI J300

Mit mondjak, nekem nem teccik... Látok benne ezt is, azt is, de valahogy az összkép nem az igazi számomra... De az esztétikán nem érdemes vitatkozni, ez roppant szubjektív dolog. Ki kéne próbálni. Elsőre a T-MAX sem tetszet...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

oborzilió2013. nov. 08. 19:48 | Válasz | #611 
Szerintem jól néz ki,szivesen kipróbálnám.

tamas2013. nov. 08. 22:19 | Válasz | #612 
Nem is vita tárgya a külseje. Én is kitróbálnám, mert azért a feeling ami számít!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2013. nov. 09. 06:41 | Válasz | #613 
Nekem már a neve sem passzol.A Kawa soha nem gyártott robogót, nem robogó ugrik be ha a nevét hallom.
Motor után,első a család legyen!

tamas2013. nov. 09. 09:46 | Válasz | #614 
Ezzel részemről semmi baj. Attól még bejöhet Nekik. Tulajdonképpen a Yamaha sem gyártott robogót, vagy inkább óriásrobogót nagyon sokáig, de aztán megcélozták ezt a piacot.
Nekem ez a futurisztikus, szögletes külső az ami sokkal kevésbé jön be, de ez igaz a legújabb T-MAXokra is. Én inkább a lágyabb vonalakat részesítem előnyben, de mint rögtön irtam is, a design másodlagos.
Sokkal inkább számit a műszaki tartalom, a belső felépítés, a megbízhatóság. De ezek majd tíz év mulva fognak kiderülni... Kivárjuk...
Remélem a mi motorjaink még akkor is menni fognak normális üzemeltetési feltételek mellett. A Tied, Béláé, Oborzilióé, biztosan. Topié már kérdéses mert bár roppant megbízható, de abban már annyi elektromos kütyü van, hogy hűha...
De "az idő az ami igaz és majd eldönti hogy mi nem az"...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

gábor2013. nov. 09. 09:50 | Válasz | #615 
Hát ez aztán tényleg robogó ,mert a lábad nemigen nyújthatod ki előre.Vagy ha mégis felteszed arra az emelkedőre a térdeid a füledet birizgálják. Tehát úgy ülsz rajta mint a konyha széken.
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

 © juhász béla2013. nov. 09. 12:45 | Válasz | #616 
Ugy van ahogy az utósó mondatodban irtad.Nem számit már a minőség és a megbizhatóság,ugyanis ezeket a mai műanyag idomokat csak jó minőségűnek álcázzák,de valójában egy silány anyag rejlik a festék alatt.,De van itt ember aki sokkal jobban tudja hogy melyik műanyag hogyan porlad el magától is egy iő után./igaz Fecó/Az én véleményem,hogy ezeket a nagy ultra modern technikának tituált masinákat,amik nemigazán tudnak többet a régieknél,csak álcázzák a jó minőséget rajtuk,mert sokan csak erre buknak,és azért veszik mert hát az ÚJ,de közel sem biztos hogy jobb mint a régi.De az már nem érdeli az embereket hogy meddig is tart majd amit meg vesz,mert már rávezették az emberek nagyrészét arra ,hogy ha majd elromlik akkor dobd ki,vegyél másikat.Ugyanugy álcázzák azt is hogy globalizáció,meg fogyasztói társadalom,pedig csak egyszerű pocsékolásról van szó.De mindenki azt hisz el amit akar,én ezt vallom.Hogy jó hejre irtam vagy sem ,majd eldönti a moderátor,csak arra kérem hogy engem ne próbáljon moderálni.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

 © Szomjas2013. nov. 09. 17:03 | Válasz | #617 
Ez egy átmatricázott Kymco azt hallottam.
A BMW-t is ők gyártják,most már a Kawasakit is...
A maja klub német nagykövete. ;)

 © satyapapa2013. nov. 09. 18:31 | Válasz | #618 
Nem vitatom hogy PL a Kymco is gyárthat jó gépet,de az mindenesetre szomoru nekem hogy a BMW, a kawasaki stb nem képes elöállni egy saját fejlesztésü eröforrással.Ha én Bömit veszek akkor az legyen az.
A kis maják se yamaha blokkal vannak,,
06304373303-vagyok elérhetö

 © passat522013. nov. 09. 19:24 | Válasz | #619 
Valahogy így szól a mondás: Minden ami hamis kínai! :) Nemrég vettem egy stihl 5200.- as motorfűrész 20 euróért. Új állapotban. Csakis azért vettem meg mert már mindent lehet hozzá Magyarországon venni. PL: ITT
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

Mosquito2013. nov. 09. 20:55 | Válasz | #620 
Azért mert egyedül van,sokba kerülne a fejlesztés,tesztelés blabla.. Ez egy réteg termék lesz,minimális piaccal. Így keres egy olcsó/bb de jó mákát és onnan állítja össze a saját ize szerint. Ha majd beidul a piac lesz kereslet,jól fogy akkor már saját motort/váltot fog használni X idő mulva.

 © satyapapa2013. nov. 10. 20:20 | Válasz | #621 
Hát tudod,,, se a kawa se a bömi nemmost kezdet ell motort gyártani.legfeljebb módositani kell...mi szükség van egy idegen cuccra? Az Én szemembe ez csak lejárat egy márkát.
06304373303-vagyok elérhetö

 © juhász béla2013. nov. 10. 21:14 | Válasz | #622 
Az a lényeg a mai gyártástechnológiában hogy minél kevesebb ,és olysóbb anyagból legyen megcsinálva az a valami,mert mivel ha csak ilyen van ilyet fognak venni.De régi öreg mondás ,hogy a spórolás,mindig a minőség rovására megy.Érdekességként mondom el hogy a 2000 után gyártott motoroknál,siklócsapágyas főtengelyek nem köszörűlhetők ujra,mert ugyanis csak egy felűlet edzésre futotta a gyártónak,és ha ujra köszörűlnék akkor eltűnik a kemény réteg.Tehát KUKA .A napokban találkoztam a problámával,és egy próbaköszörűlés után egy keménység vizsgálat,és meg döbbentő volt az eredmény.Mig régen volt rá idő pénz és energia telibe hőkezelni valami ,ma már ez nincs,mert akkor tartósabb lenne,de akkor szegény gyártónak kevesebb haszna lenne.A fejlesztések nem ma kerűlnek sokba,/komoly számitógépes programokkal ??hagyjuk már/hanem a 60-70 80-as években mikor ott állt a rajztábla előtt a tervezőmérnők,meg a marós,esztergályos tekergette a gépek karjait,.Ma már ez egy pillanat műve mert ezek a cnc gépek szarják az alkatrészeket,meg látom a tervező barátom munkáját mennyi idő alatt csinál pl.egy családiház rajzát. Hagyjuk.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

Mosquito2013. nov. 10. 21:59 | Válasz | #623 
Nem most kezdte,de olyan piacra lépett ami minimális szelet és kérdéses,hogy jó-e nyereségesz lessz vagy nem. Off. Az MB is összeállt a VW,Sprinter/Crafter Olasz Francia Fiat/Peugeot mindegyik tud építeni kocsikat tgk-t,de így olcsóbb minden.

Béla bá.
Én pl mindig csodálom a sportmotorokat. Majd minden évben -5;10kg könnyebbek. Felni csökken X kg-al,motor is. Mi fog történni ha sikerűl egy kátyúba betalálnom,vagy taknyolok. Xarrá törik,8-as lesz a felniben amit vagy megtudnak csinálni vagy nem. Jól látod X km-re vannak tervezve majd ha kezd prüsszkölni lehet javítani. Talán a chopperek lehetnek jól megépítve,sok vasat visz nagy cm3 V motor amit talán szét sem lehet hajtani. Bár lehet tévedek.

tamas2013. nov. 10. 22:17 | Válasz | #624 
Na és tegyük hozzá, az ilyen módon tervezett, épített járművekhez már nem kellenek szerelők.
Alkatrész cserélők kellenek hozzájuk...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © juhász béla2013. nov. 10. 22:33 | Válasz | #625 
Jól beszélsz Kopcsó.Nem tudják mi minek van hogyan működik ,kicserélik ezt azt ,és talán jó lesz,/vagy nem/.Krisztián! Ugy van ahogy mondod,mig egy 30 éves alufelni falvastagsága 10-12 mm addig a maiak 4-5mm .Na ez egy kátyu és kuka.De viszont egy régi kerék anyagából ma csinálnak hármat,és ez ám a biznisz.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

 © satyapapa2013. nov. 11. 06:10 | Válasz | #626 
Na azért az is fura,hogy egy motor annyiba kerül mint egy autó (nem Luxus gép)Holott fele annyi anyagot sem tartalmaznak. Vagy az autó ennyire vacak??? Meg az is tény hogy horribilis pénzeket keresnek a kereskedök.Ami Pl Pakisztánban 1millió az nálunk 2.
-
Elméletileg ma sokkal jobb utaknak kellene lenni mit mondjuk 20-25éve voltak. Lehet hogy a kerekek, futómüvek ebben a szellemben készülnek,de az életben sajna nem igy van.
Valószinüleg a régi gépek talán strapabirobbak voltak,de a mai tipusok jobban motorozhatóak. Kérdés hogy milyen áron?
A 20-30éves gépeknek is voltak hibái de azokat egyszerübb volt javitani,és nem kellet mindenkinek "mérnök" szintü szerelönek lenni.Egy vidéki sufni és egy ügyes ember elég volt.
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2013. nov. 11. 09:22 | Válasz | #627 
A régiek sem voltak rosszabbul motorozhatók, talán csak az volt a különbség, hogy ott többet számított a tervező tudása, stílusérzéke, tapasztalta, mint ma a számítógépes tervezések világban. Itt van pl. Pininfarina, Porsche. Ma ilyet senki nem tud. Kiemelkedni a többiek közül ritkán sikerül...
Ha valóban úgy lenne ahogy írod, minden modern új motor egyformán jó lenne. De nem egyformák és sok közülük nem is jó...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2013. nov. 11. 09:50 | Válasz | #628 
?
A motorozhatóságot régi "harcosok" véleménye és a saját tapasztalatom alapján irtam.
Én nemmondtam olyat hogy a mai motorok egyformán jók lennének..
Úgy kezdtük hogy egy Kawa,BMW az legyen az ami a neve, és ne egy öszvér legyen.Legalábbis Én ezt várom egy nagy cégtöl
06304373303-vagyok elérhetö

 © juhász béla2013. nov. 11. 10:50 | Válasz | #629 
Full tiszta motortipus már nem létezik,mind öszvér.Innen onnan összeszedett alkatrészekől van összerakva.Nincsenek már benne az alkatrészekben hogy made in japó,vagy bmw,vagy bármi,mert semmi köze az anyaországhoz .Pl a Honda 1969 ben tört be az amcsi piacra,és a 750-es cb re azt vállalta "irásban" ,hogy ha vevő betartja az ő általa előirt szerviz intervallumot akkor 100 ezer km garancia.Nem mondom most is vannak olyanok amik simán tudják teljesiteni ezt a km-t,de mégsem mernek rá adni annyi garanciát,mint 44 éve.Akkor hol is van az a bizonyos tartósság,meg a megbizhatóság?,ezen a téren akkor ez ugy néz ki hogy nem előre hanem visszafelé fejlődött a technika.pl egy befecskendezős rendszer soha nem lesz olyan megbizható,mint egy karbi,de olcsóbban előállitja,és drágábban tudja eladni,erről szó a világ./pénz,pénz,pénz,/
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

gábor2013. nov. 11. 13:01 | Válasz | #630 
Szépen leírjátok hogy a régi motorok milyen jók a mostaniak meg "szarok".Akokor az hogy volt ha a régre vissza emlékszem 100000km után már kuka volt egy motor manapság meg azért jóval felette járnak.Azért mert veszünk egy motort 10 évesen 20ezer km-el és 30nál beadja a kulcsot az lehet hogy a mi naivitásunk.Manapság azért az anyag minöség sokkal jobb mint régen.Lásd Burgman állandóan ette az olajat mert nagy hézaggal szerelték ,és lás csodát meg oldották az újakba hogy ne egye.A dáciák is milyen jók voltak csak éppen elfogytak a használatba.
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

gábor2013. nov. 11. 13:05 | Válasz | #631 
Azt azért még hozzá tenném hogy ugyan 40 éve menyi garanciát kaptál?Mert ma többet adnak csak nem tudod érvényesíten mert vagy kopó alkatrész vagy nem is hiba .
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

tamas2013. nov. 11. 13:30 | Válasz | #632 
Na majd az idő eldönti!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © juhász béla2013. nov. 11. 13:47 | Válasz | #633 
Nem dicsekvésképp irom,de az én vasamban 272000km van,és minden alapméretes,évente 10-20 ezerkm-t megyek álltalában vele,és a legolcsóbb ,legócskább olajjal.Az hogy ma milyen anyagminőség?,mondhat a gyártó bármit,melyik vevő ellenőrizteti le,méreti meg hogy igaz -e egyáltalán.Azért erről sokat tudnék mesélni,mert megfordult már nálam több tipusú,és évjáratu motor,aminek bevizsgáltattam egyes részeit,és elcsodálkoznál rajta milyen eredmények voltak.Másik ,hogy igen vannak kopó alkatrészek is ,csak az nem mindegy,hogy mennyi idő alatt kopik el,10-20-30-50-vagy 100ezer km után.Ha csak a robogók variátorát nézzűk,ebből élnek a gyártók,motoros boltok,ha olyan jó anyagból lenne,nem kellene sokszor pár ezer km után cserélgetni.Na ehez értenek manapság a tervezők nagyon.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

gábor2013. nov. 11. 16:34 | Válasz | #634 
Igazat adok neked de sokan nem hogy a legolcsóbb olajat nem ,hanem egyáltalán nem cserélnek benne olajat csak papiron! Én vettem a burgmanba új variátort és 15000km után sem látszott rajta kopás,és mikor kicseréltem az elözöbe 200000km volt aminek válla volt.Akkor te mire gondolsz?
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

gábor2013. nov. 11. 16:36 | Válasz | #635 
Nem 200000km hanem 20000km
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

 © satyapapa2013. nov. 12. 07:27 | Válasz | #636 
Nagyon nehéz okosnak lenni mert rengeteget számit a vezetési körülmény is-hol és hogyan használjuk a gépet.Az Én 1800-as benzines zafirámba 300ezer km van,,és piszok jól müködik,nem eszi az olajat, a fogyasztása is prima 6,5-7L átlag.
Volt már nagyon sok régi gépem,,és bizony egy 1200-es Zsiga 8litert szippantott és 80-120ezer km nél már generálozni kellet.Persze lehetnek kivételek de nem az a mérvadó.
De maradjunk a kétkereküeknél.
Szerintem 500-750stb,és töbhengeres gépet nem lehet összehasonlitani egyhengeres 125-400ccm géppel.Nagyon sok mindenben különböznek..Régebben bizonyos alkatészeket erösebre csinálhattak,,de azoknak a gépeknek is lehetett más,egyéb gyenge pontjuk.
Lehet hogy a mostani üzletpolitika nem akar olyan gépet gyártani ami simán elmegy 30-évet.hiszen mi magung is gyakran cserélünk gépet,pl gyorsabra,szebbre, kisseb fogyasztásura stb.Kevesen akarják a gépüket évtizedekig nyüstölni
Nemsokáig (sajna) de volt egy 27éves 750-es Kawám amit imádtam (és most is imádom) ..Voltak tipushibái ,és voltak prima minöségü alkatrészei is.Nagyon gyors és prima hangú gép volt,de városba ,napi ingázásra nem alkalmas,,és biz nem is arra készült..A CB 750-es Honda is rendelkezett kisseb hibákkal,mégis sok ember imádta.Összességében kell nézni a gépeket.
Nálunk ugye a T-MAX a sláger.Tényleg jó kis gép a maga lehetséges hibáival is.-Lehet hogy nemfog tudni teljesiteni 200-250ezer km-t.Ez talán nem is cél.Ha ez lenne a cél akkor,mennyibe kerülne az elöállitása a mocinak,,és hányan tudnák megvenni, hogy élvezhessék a tudását.
Sok minden nézetben különbözünk egymástól.Mások az elvárásaink , tapasztalataink .Más módon kezeljük eszközeinket,és mások a lehetöságeink is.
Ezért is nehéz dülöre jutni.
A mostani 400-as majámat is szeretem,pedig vannak bosszantó dolgok is rajta.Ha elpasszolom az nembiztos hogy azért lesz mert valami rossz volt rajta,hanem mert jobb tulajdonságú gépe találtam.Egyre többen vagyunk igy.De nagyon becsülöm azokat is akik több évtizedes nagy gépeket használnak ,mert annak is megvan a varázsa,elönye.
06304373303-vagyok elérhetö

Coller úr2013. nov. 14. 10:26 | Válasz | #637 
Sziasztok !

Egy kis segítségre lenne szükségem.

Vettem egy kis kawasaki elimininatort(kis váltós chopper), és a blokk oldalán van egy üveg ablakocska amin az olajszintet lehet ellenőrizni.
Lecseréltem benn az olajat meg a szűrőt, és valami fehér(takonyszerű)anyag rakódott az üvegre belül.
Az baj?
Talán annyit hibáztam, hogy kicsit meleg blokkba tettem a hideg olajat.
Lecsapódhatott a pára?
Ha lehűl mindig előjön, bár ebben a hidegben Sárvárig fel sem melegszik rendesen.
Ez tavasszal el fog tűnni, vagy ne is foglalkozzak vele.
Elvileg 2007-es a motor, vezetett szervízkönyvel, és Szombathelyen lett véve.
Gyakorlatilag újszerű a motor.

Köszönöm a segítséget.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © jasa2013. nov. 14. 23:20 | Válasz | #638 
Mennyire kicsi ? 125,250,400 ?
Segíteni nem tudok, csak találgatok: csere előtt nem láttad a fehérséget? ha üzemmeleg motornál nem látszik, csak hidegnél akkor nagy baj nem lehet. Ereszd le az olajat és nézd meg.

Mecsusz után Te vagy a második csopperos...
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

Gyuresz2013. nov. 15. 00:34 | Válasz | #639 
Szia Béla !

Szakmai tanácsra lenne szükségem. A motorom,Suzuki Freewind XF 650.A vezérműház alatt van egy minimális kis olajszivárgás. Szeretném a télen elhárítani,mert ugye egy japó összeszerelésű motor blokkja mégsem lehet olajos.Szerinted milyen tömítő pasztát használjak? Nincs tömítés, mivel a vezérműtengelyt is fedél szorítja le.Gondolom valami hőálló,rugalmas, de vékony cuccra lenne szükségem.
A választ előre is köszi.
A tapasztalat olyasvalami, amihez csak közvetlenül azután jut az ember, hogy szüksége lett volna rá.

Coller úr2013. nov. 15. 06:56 | Válasz | #640 
Kösz a választ.
Valószínű tényleg a pára csapódott ki.
125 ccm a kicsike, igazából kihagyhatatlan vétel volt.
Egy idős úrtól vettem, a küllőket egyenként pucolta fogkefével.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © juhász béla2013. nov. 15. 09:48 | Válasz | #641 
Ment email.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

Feco2013. nov. 15. 19:08 | Válasz | #642 
Neúszod meg, kérünk képet!!
Motor után,első a család legyen!

Coller úr2013. nov. 15. 21:07 | Válasz | #643 
Igazából nem történt növekedés, mindig is nagyon tetszettek ezek a kis jószágok. Váltó, nagy kerék, gömbölyű lámpa, benzincsap, állati.
Ez már majdnem olyan mint egy igazi motor.
Nem tudom, hogy sikerült e megosztanom a képet, ha nem, feltöltöm ide a galériába.

https://docs.google.com/file/d/0BwJj8Kb_YaRNbF9GNW1iaUk1SDQ/edit
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

Coller úr2013. nov. 15. 21:09 | Válasz | #644 
Vagy esetleg így jobb.

Kawa
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © PólyaSándor2013. nov. 15. 21:16 | Válasz | #645 

ˆ PólyaSándor ma 21:07 | Válasz | #959

Van egy 2004-es majesty 180-om. Ennek ugyanolyan a variója mint a 125 és 150??

Feco2013. nov. 15. 21:40 | Válasz | #646 
A gép nagyon bajnok...én nekem ilyen formában egy pici 50 es tetszene...Valahol már láttam.
Motor után,első a család legyen!

Gyuresz2013. nov. 16. 12:00 | Válasz | #647 
Sajnos az email nem jött. Írtam privátban a címemről, talán úgy jó lesz.
Köszönöm.
A tapasztalat olyasvalami, amihez csak közvetlenül azután jut az ember, hogy szüksége lett volna rá.

Gyuresz2013. nov. 16. 13:07 | Válasz | #648 
A Kínaiak több típust is gyártanak, közülük az egyik: http://minimotorbolt.unas.hu/spd/unas_331574/Chopper-50
Veszprémben több is fut, és kereskedésben is árulják.Egész dögös kis hangjuk van.
A tapasztalat olyasvalami, amihez csak közvetlenül azután jut az ember, hogy szüksége lett volna rá.

Gyuresz2013. nov. 16. 13:12 | Válasz | #649 
Köszi, email jött.
A tapasztalat olyasvalami, amihez csak közvetlenül azután jut az ember, hogy szüksége lett volna rá.

Coller úr2013. nov. 16. 17:06 | Válasz | #650 
Szia Béla!

Egy kis szakmai tanácsra lenne szükségem.
Vettem egy kis 125-ös motorkát(Kawasaki eliminator 125cc), és elég szegényes volt a benzinellátása.
Fehér volt a gyertya, és darabosan ment hidegen.
Mikuni karbi van benn.
Azt szeretném kérdezni, ha schieber tűt egyel feljebb tettem az kb. mennyi plusz fogyasztást jelent?
A levegőt is hozzáállítottuk.
Mint kiderült az volt a ludas, négy fordulatot ki volt tekerve, holott a könyv 1.5-2 fordulatot ír.
Már nem akartam újra szétszedni.

Előre is kösz.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

Coller úr2013. nov. 16. 17:10 | Válasz | #651 
Igen, schuber tű rosszul írtam.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © juhász béla2013. nov. 16. 18:00 | Válasz | #652 
Ment az Email.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

Coller úr2013. nov. 16. 19:59 | Válasz | #653 
Köszönöm szépen a választ.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © passat522013. nov. 17. 18:08 | Válasz | #654 
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © juhász béla2013. nov. 17. 18:36 | Válasz | #655 
Nahát!!! ezek az aprószeműek.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

tamas2013. nov. 17. 19:04 | Válasz | #656 
Miről beszélsz?!
Ez maga a csodálatos szovjetch tekknika!
Vagy annak lenyúlása...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © juhász béla2013. nov. 17. 19:18 | Válasz | #657 
Mai világban semmi sem kizárt.De hogy ennek a joghutos doboznak nem sok köze van a nevéhez a biztos.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

tamas2013. nov. 17. 19:26 | Válasz | #658 
Az embléma alakja sikerült legjobban. Bár szerintem azt se a németek csinálták. :-)
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © juhász béla2013. nov. 17. 19:37 | Válasz | #659 
Nem hát ,kiadta a projektet az aprószeműnek ,hogy oldja meg ,ilyen lett.Nem a minőséget áruják manapság,hanem a nevet.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

 © satyapapa2013. nov. 17. 19:37 | Válasz | #660 
Ez a Kymco blokkos nagy BMW találmány,,,,Rómában elég sok ilyet láttam.
06304373303-vagyok elérhetö

Mosquito2013. nov. 17. 23:36 | Válasz | #661 
Két éve ültem rajta a BNV motorkiállításon. Akkoriban az anyaghasználat,összeszerelés minősége,hogy is mondja finoman béka bizonyos testrésze alatt volt. Jahh 15-25eFt a rezsióradíj a szerviznek.

 © Szomjas2013. nov. 18. 06:58 | Válasz | #662 
Gondolkodtam róla,hogy veszek egy 500-as Kymcot.
Csak nem tudom,hogy Bmw vagy Kawasaki matricákat
tegyek-e rá. Segítsetek!
A maja klub német nagykövete. ;)

 © Herold2013. nov. 18. 07:26 | Válasz | #663 
Szerintem vegyél egy öreg R65-öt és tegyél rá kymco emblémákat, olyan tuti nincs másnak!
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

 © jasa2013. nov. 18. 16:25 | Válasz | #664 
Jó, megbízható robogókat csinál a Kymco a maga kategóriájában (a 80-90es években a Hondától "tanulta a szakmát") nem érdemes fikázni.....
Viszont hogy BMW matricát lát az ember, egyből sokkal többet vár el (jogosan), gondolva a "propelleresek" által más szegmensekben nyújtott színvonalra. Az árcédula tényleg BMW szintű (12 ezer ajró)...hát ez brutál. A 2013-as 650-es burgi olcsóbban messze jobbat teljesít.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © satyapapa2013. nov. 18. 19:21 | Válasz | #665 
Igy van.
A kymco nem rossz (a világ egyik legnagyobb motorgyára),de Pl ha Én Bömit veszek abba ne kymco,vagy Keeway stb legyen.
A kymco Myroad700I egy csodálatos gép,jobb mint egy BMW és sokkal olcsób is.Simén elfogadnám.
Gelilacko Kymcoja is prima kis 300as gép.
06304373303-vagyok elérhetö

meszizs2013. nov. 18. 19:24 | Válasz | #666 
Holnap megy műszakira a kétütemű "robogóm"-"fedeles MZ"!!
Ez egy egyéb típus!!!







1996-os Majesty 250

meszizs2013. nov. 18. 19:25 | Válasz | #667 

Kimaradt!
Idén január óta ezen dolgoztam, ha tehettem!!


1996-os Majesty 250

 © Pazo2013. nov. 18. 19:39 | Válasz | #668 
nagyon szép lett, gratula!
tel.sz: 06 30 445 85 96

oborzilió2013. nov. 18. 19:40 | Válasz | #669 
Jól sikerült.Szép lett,gratula.

 © satyapapa2013. nov. 18. 19:49 | Válasz | #670 
Mintmár irtam ,csodaszép..
Mostmár haza mehetsz,,,,, ha a párod beenged.Lehet hogy már megse ismer.?
06304373303-vagyok elérhetö

meszizs2013. nov. 18. 21:06 | Válasz | #671 
Köszi mindenkinek!
Igazából majd holnap fog eldőlni a műalkotás!
Holnap reggel megy műszakira!

Aztán, ha minden oké, akkor a műszaki után Gó Érdre, mert onnét meg haza kell hozni egy 500-as 1970-es Fiatot! Aztán újra kezdődhet a restaurálási projekt!

1996-os Majesty 250

tamas2013. nov. 18. 21:55 | Válasz | #672 
Zsoltikám, ez egy remekmű!
Kifejezetten úgy néz ki, mint egy vaci új Trabant!
Gratulálok!
Alufelni projekt? Műszaki után?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Kiss Róbert2013. nov. 18. 21:57 | Válasz | #673 
Hát ehez csak gratulálni tudok!!!!

Coller úr2013. nov. 18. 22:50 | Válasz | #674 
Itt is gratulálok.
Tényleg elismerésre méltó ez a kitartás.
Ja, és nagyon szép bili színe lett.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © jasa2013. nov. 19. 01:12 | Válasz | #675 
Megáll az eszem....Hogy Neked mire van pénzed, időd, energiád......(nem is folytatom tovább)?
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © passat522013. nov. 19. 16:24 | Válasz | #676 
Nyugdíjas! Megteheti! :)

Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © satyapapa2013. nov. 19. 16:33 | Válasz | #677 
Az ilyen fellujitásokhoz szükség van,,2erös kézre,egy mafla fejre (jó értelemben),egy állandóan teletöltödös bukszára és egy türelmes feleségre.
06304373303-vagyok elérhetö

meszizs2013. nov. 19. 17:59 | Válasz | #678 
MEG VAN A VIZSGA!!!
2 év nyugalom!!!
A színt a tulajdonosa választotta! /Nejem/
Valóban az időmet erre pazaroltam!űNem vagyok nyugger/ Szolgálati járadékos, de meddig??/!
Alufelni tavasszal kerül fel! Az osztókörmódosítok is meg vannak!
Hidd el Jasa nem hitelből van! Nem vagyok milliomos, csak az egész család Tescó gazdaságos!!!KV, cigi, pia és egyéb cuccok felejtősek, csakis ezen tudunk spórolni!
Energia! Hihetetlen mennyiségű természetes és kínai vitaminokat, doppingszereket fogyasztok, az óccsó kategóriából!
A mafla fej is meg van! Nagyon sokszor megbántam menet közben, hogy elkezdtem, pedig van még egy, amit jövő tavasszal elkezdek ismételten rendbe rakni!
1996-os Majesty 250

tamas2013. nov. 19. 19:07 | Válasz | #679 

GRATULÁLOK!!!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Herold2013. nov. 19. 19:39 | Válasz | #680 
Nagyon csini lett a járgány, bár a szín tényleg nem trabantos, de a fehér búrákkal tökéletes a hatás!
Gratulálok!!
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

meszizs2013. nov. 19. 21:56 | Válasz | #681 
Köszi!
A színe hivatalosan Peugeot KNY02!
A színt a tulaj választotta!
Bár felmerült a meggybordó metál is!
Majd talán a következő Trabi lesz valami szebb színű, mert hamarosan elkezdem a második felújítását is, de szerintem azzal még kihúzom ezt a telet! Mivel azt annó azért vettük, hogy a Fiat ne tudja meg, hogy milyen a hó, só és, ha tehetjük, akkor az esőt se ismerje!!!Eddig a közel 5 éve és 30ezer km alatt még csak esővel futott össze, ha útközben elkapta!
A téli gumigarnitúrát is csak azért teszem rá, hogy azon teleljen ki a garázsban!

Tudom pihentagyú, ökör vagyok! De én ilyen vagyok!!!
1996-os Majesty 250

Mosquito2013. nov. 20. 19:22 | Válasz | #682 
Szép lett. Ezt eladod és megveheted álmaid Majestyét.

 © Koko2013. nov. 20. 19:45 | Válasz | #683 
Gratulálok!Brutál jól néz ki!
Adj Istenem türelmet,de azonnal!

meszizs2013. nov. 20. 21:21 | Válasz | #684 
Amit kinéztem azt elvitték!
Ferrari F355 replica!
Amik jelenleg fent vannak azok közel 1 millával húzósabbak!
Egyenlőre Trabizunk, aztán majd meglátjuk, hogy felmegy-e az Ebay-re vagy a mobile-re!

1996-os Majesty 250

 © jasa2013. nov. 21. 01:01 | Válasz | #685 
...és mi ilyennek szeretünk !
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

gelilackó2013. nov. 21. 09:18 | Válasz | #686 
Mészi gyönyörű lett a papírjaguár:)gratula és sok sok kilómétert a nejednek , na meg persze Te is csapass majd vele egy-két karikát:)
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

gábor2013. nov. 21. 16:02 | Válasz | #687 
Gratula tényleg nagyon szép ,na meg az két red bull-os trafó
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

gábor2013. nov. 21. 18:51 | Válasz | #688 
kondi
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

 © satyapapa2013. nov. 21. 18:54 | Válasz | #689 
A kondi az sokkal kissebb,,,az bizoy trafó ami a gépházban van a jobb oldali doblemezen.
A kondi az lent szokott lenni a megszakitó közelében a gyujtás elosztóban.
Remélem mindenre jól emlékszem és jól irtam le.
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2013. nov. 21. 19:05 | Válasz | #690 
Ja ja, trafó, jól irtad!
Kétüteműeknél bizony hengerenként egy... Ezek szerint nem volt kétütemű taligád...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2013. nov. 21. 20:39 | Válasz | #691 

RedBull Trafók vannak benne!
A jól megszokott kondi ebből már hiányzik, mert mindenképp elektronikus gyújtású Trabit akartam!
1996-os Majesty 250

gábor2013. nov. 21. 23:47 | Válasz | #692 
Az első autőm wartburg de lux volt 1973-as .Most szivesen vissza venném én is.Gondoltam hogy trafó csak 30 év után már nem voltam benne biztos.
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

tamas2013. nov. 22. 06:26 | Válasz | #693 
Nekem a második volt 601-es Trabi. Érdekes, soha nem hagyott cserben (mondjuk egyik autóm sem...) cserben, de én nem szerettem...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2013. nov. 22. 18:16 | Válasz | #694 
Én sem szerettem volna a Trabimat ha az elsőt kivéve hátsó ülésről kellett volna vezetnem...
Motor után,első a család legyen!

TopJoe2013. nov. 22. 18:19 | Válasz | #695 
Tegnap a Bp-i központi autópiacon láttam egy sárga wartburg delux-ot ( nekünk is pont ilyen volt )500. ezer volt az ára, szalon állapotú. :)
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © satyapapa2013. nov. 22. 18:25 | Válasz | #696 
Volt trabim sárga szinü,,,és sziszifuszi munkával csináltunk hozzá menyezet kárpitot,valamint a tüzfalat is lekárpitoztam,nagyon halk lett,és primán belehetett füteni,
A fütés is kapott tuningot, A hengerek hütöbárdájához alulra,hátra tettem höálló gumilapot télire.Igy mgasabb höfokon ment és a befujó fütöcsöbe igy sokkal melegebb levegö áramlott.Tényleg marha jól fütött.
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2013. nov. 22. 21:12 | Válasz | #697 
Tényleg útáltam...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2013. nov. 23. 07:48 | Válasz | #698 
Mivel kissé magas vagy,persze hogy utáltad,mert vezetés közben a térded dörgölte a füledet
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2013. nov. 23. 10:03 | Válasz | #699 
A leg kényelmesebb járművem volt (direkt nem irtam autót) mert akkoriban volt egy kasztnis haverom aki mikor meglátta mit vettem, mert vittem hogy nem férek el benne, kapásból kivette a két első puffot, és valami a padlásán lévő bitang jó dönthető fejtámlás ülést varázsolt bele, aminek a sínje természetesen a hátsó ülésig tartott és innentől roppant kényelmessé vált. Az is igaz Feco, az én Trabim és a 127-es Fiatom is 3 személyes volt és aki ült már mögöttem a Ladámban, átélhette a szorultság nem túl kellemesen élményét. Karcsira szegényre nagyon emlékszem...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."


Első ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől