|
|
|
2013. aug. 30. 13:39 | Válasz | #600 | |
2013. aug. 31. 17:14 | Válasz | #601 | |||
Ma tesztkarikán volt az FZR! 80-120 között volt a nagymenet és közben szinte minden lehetőségnél 180-220 között! Így a fogyasztása az 1000-es vasnak 5,5 literre jött ki! Maximálisan meg vagyok vele elégedve!! | |||
| |||
© satyapapa | 2013. aug. 31. 18:15 | Válasz | #602 | ||
Hát Mészikém akkor öszinte GRATULA: Azért csak vigyázz,,,,,,200-as temponál a gép 1 másodperc alatt több mint 45 métert tesz meg. Vagy pl amig a gázmarkolatról megfogjuk,meghuzzuk a fékkart, azalatt kb 7 métert halad a vas. | |||
|
2013. aug. 31. 20:45 | Válasz | #603 | |||
Szerintem idénre parkolópályára kerül! Most már kétszer kijött a garázsból/május és ma/. Majd jövőre lesz újra berepülve! Lényeg, hogy újra elnyerte a bizalmamat! | |||
| |||
© satyapapa | 2013. szept. 29. 07:19 | Válasz | #604 | ||
Gábor, gratula a kis hondához,,,ez is olyan lesz mint a burgi???
| |||
|
2013. szept. 29. 11:58 | Válasz | #605 | |||
| |||
2013. okt. 13. 06:44 | Válasz | #606 | |||
|
2013. okt. 13. 08:11 | Válasz | #607 | |||
Ez aztán GO Trabi GO... A képen kinézel úgy mint a kis Bence a kemencéből!! Rendkívül sok munka gratula!!! | |||
|
2013. okt. 13. 09:23 | Válasz | #608 | |||
Nagyon kíváncsi vagyok, milyen színnel koronázod meg ezt a temérdek munkát, amiből a 10%-a sem látszik, de bizony ott van keményen (ez a ,,kisbencés" nagyon jól sikerült portrédon különösen látszik...). Szép munka, gratulálok! A kitartásodhoz különösen!!! | |||
| |||
© satyapapa | 2013. nov. 07. 06:59 | Válasz | #609 | ||
Bemutatták a Kawasaki J300-as robogóját... A youtubon megnézhetitek.... | |||
|
2013. nov. 07. 18:26 | Válasz | #610 | |||
KAWASAKI J300 Mit mondjak, nekem nem teccik... Látok benne ezt is, azt is, de valahogy az összkép nem az igazi számomra... De az esztétikán nem érdemes vitatkozni, ez roppant szubjektív dolog. Ki kéne próbálni. Elsőre a T-MAX sem tetszet... | |||
| |||
2013. nov. 08. 19:48 | Válasz | #611 | |
Szerintem jól néz ki,szivesen kipróbálnám.
| |
2013. nov. 08. 22:19 | Válasz | #612 | |||
Nem is vita tárgya a külseje. Én is kitróbálnám, mert azért a feeling ami számít!
| |||
| |||
2013. nov. 09. 06:41 | Válasz | #613 | |||
Nekem már a neve sem passzol.A Kawa soha nem gyártott robogót, nem robogó ugrik be ha a nevét hallom.
| |||
| |||
2013. nov. 09. 09:46 | Válasz | #614 | |||
Ezzel részemről semmi baj. Attól még bejöhet Nekik. Tulajdonképpen a Yamaha sem gyártott robogót, vagy inkább óriásrobogót nagyon sokáig, de aztán megcélozták ezt a piacot. Nekem ez a futurisztikus, szögletes külső az ami sokkal kevésbé jön be, de ez igaz a legújabb T-MAXokra is. Én inkább a lágyabb vonalakat részesítem előnyben, de mint rögtön irtam is, a design másodlagos. Sokkal inkább számit a műszaki tartalom, a belső felépítés, a megbízhatóság. De ezek majd tíz év mulva fognak kiderülni... Kivárjuk... Remélem a mi motorjaink még akkor is menni fognak normális üzemeltetési feltételek mellett. A Tied, Béláé, Oborzilióé, biztosan. Topié már kérdéses mert bár roppant megbízható, de abban már annyi elektromos kütyü van, hogy hűha... De "az idő az ami igaz és majd eldönti hogy mi nem az"... | |||
| |||
2013. nov. 09. 09:50 | Válasz | #615 | |||
Hát ez aztán tényleg robogó ,mert a lábad nemigen nyújthatod ki előre.Vagy ha mégis felteszed arra az emelkedőre a térdeid a füledet birizgálják. Tehát úgy ülsz rajta mint a konyha széken.
| |||
| |||
© juhász béla | 2013. nov. 09. 12:45 | Válasz | #616 | ||
Ugy van ahogy az utósó mondatodban irtad.Nem számit már a minőség és a megbizhatóság,ugyanis ezeket a mai műanyag idomokat csak jó minőségűnek álcázzák,de valójában egy silány anyag rejlik a festék alatt.,De van itt ember aki sokkal jobban tudja hogy melyik műanyag hogyan porlad el magától is egy iő után./igaz Fecó/Az én véleményem,hogy ezeket a nagy ultra modern technikának tituált masinákat,amik nemigazán tudnak többet a régieknél,csak álcázzák a jó minőséget rajtuk,mert sokan csak erre buknak,és azért veszik mert hát az ÚJ,de közel sem biztos hogy jobb mint a régi.De az már nem érdeli az embereket hogy meddig is tart majd amit meg vesz,mert már rávezették az emberek nagyrészét arra ,hogy ha majd elromlik akkor dobd ki,vegyél másikat.Ugyanugy álcázzák azt is hogy globalizáció,meg fogyasztói társadalom,pedig csak egyszerű pocsékolásról van szó.De mindenki azt hisz el amit akar,én ezt vallom.Hogy jó hejre irtam vagy sem ,majd eldönti a moderátor,csak arra kérem hogy engem ne próbáljon moderálni.
| |||
| |||
© Szomjas | 2013. nov. 09. 17:03 | Válasz | #617 | ||
Ez egy átmatricázott Kymco azt hallottam. A BMW-t is ők gyártják,most már a Kawasakit is... | |||
| |||
© satyapapa | 2013. nov. 09. 18:31 | Válasz | #618 | ||
Nem vitatom hogy PL a Kymco is gyárthat jó gépet,de az mindenesetre szomoru nekem hogy a BMW, a kawasaki stb nem képes elöállni egy saját fejlesztésü eröforrással.Ha én Bömit veszek akkor az legyen az. A kis maják se yamaha blokkal vannak,, | |||
|
© passat52 | 2013. nov. 09. 19:24 | Válasz | #619 | ||
Valahogy így szól a mondás: Minden ami hamis kínai! :) Nemrég vettem egy stihl 5200.- as motorfűrész 20 euróért. Új állapotban. Csakis azért vettem meg mert már mindent lehet hozzá Magyarországon venni. PL: ITT
| |||
|
2013. nov. 09. 20:55 | Válasz | #620 | |
Azért mert egyedül van,sokba kerülne a fejlesztés,tesztelés blabla.. Ez egy réteg termék lesz,minimális piaccal. Így keres egy olcsó/bb de jó mákát és onnan állítja össze a saját ize szerint. Ha majd beidul a piac lesz kereslet,jól fogy akkor már saját motort/váltot fog használni X idő mulva.
| |
© satyapapa | 2013. nov. 10. 20:20 | Válasz | #621 | ||
Hát tudod,,, se a kawa se a bömi nemmost kezdet ell motort gyártani.legfeljebb módositani kell...mi szükség van egy idegen cuccra? Az Én szemembe ez csak lejárat egy márkát.
| |||
| |||
© juhász béla | 2013. nov. 10. 21:14 | Válasz | #622 | ||
Az a lényeg a mai gyártástechnológiában hogy minél kevesebb ,és olysóbb anyagból legyen megcsinálva az a valami,mert mivel ha csak ilyen van ilyet fognak venni.De régi öreg mondás ,hogy a spórolás,mindig a minőség rovására megy.Érdekességként mondom el hogy a 2000 után gyártott motoroknál,siklócsapágyas főtengelyek nem köszörűlhetők ujra,mert ugyanis csak egy felűlet edzésre futotta a gyártónak,és ha ujra köszörűlnék akkor eltűnik a kemény réteg.Tehát KUKA .A napokban találkoztam a problámával,és egy próbaköszörűlés után egy keménység vizsgálat,és meg döbbentő volt az eredmény.Mig régen volt rá idő pénz és energia telibe hőkezelni valami ,ma már ez nincs,mert akkor tartósabb lenne,de akkor szegény gyártónak kevesebb haszna lenne.A fejlesztések nem ma kerűlnek sokba,/komoly számitógépes programokkal ??hagyjuk már/hanem a 60-70 80-as években mikor ott állt a rajztábla előtt a tervezőmérnők,meg a marós,esztergályos tekergette a gépek karjait,.Ma már ez egy pillanat műve mert ezek a cnc gépek szarják az alkatrészeket,meg látom a tervező barátom munkáját mennyi idő alatt csinál pl.egy családiház rajzát. Hagyjuk.
| |||
| |||
2013. nov. 10. 21:59 | Válasz | #623 | |
Nem most kezdte,de olyan piacra lépett ami minimális szelet és kérdéses,hogy jó-e nyereségesz lessz vagy nem. Off. Az MB is összeállt a VW,Sprinter/Crafter Olasz Francia Fiat/Peugeot mindegyik tud építeni kocsikat tgk-t,de így olcsóbb minden. Béla bá. Én pl mindig csodálom a sportmotorokat. Majd minden évben -5;10kg könnyebbek. Felni csökken X kg-al,motor is. Mi fog történni ha sikerűl egy kátyúba betalálnom,vagy taknyolok. Xarrá törik,8-as lesz a felniben amit vagy megtudnak csinálni vagy nem. Jól látod X km-re vannak tervezve majd ha kezd prüsszkölni lehet javítani. Talán a chopperek lehetnek jól megépítve,sok vasat visz nagy cm3 V motor amit talán szét sem lehet hajtani. Bár lehet tévedek. | |
2013. nov. 10. 22:17 | Válasz | #624 | |||
Na és tegyük hozzá, az ilyen módon tervezett, épített járművekhez már nem kellenek szerelők. Alkatrész cserélők kellenek hozzájuk... | |||
| |||
© juhász béla | 2013. nov. 10. 22:33 | Válasz | #625 | ||
Jól beszélsz Kopcsó.Nem tudják mi minek van hogyan működik ,kicserélik ezt azt ,és talán jó lesz,/vagy nem/.Krisztián! Ugy van ahogy mondod,mig egy 30 éves alufelni falvastagsága 10-12 mm addig a maiak 4-5mm .Na ez egy kátyu és kuka.De viszont egy régi kerék anyagából ma csinálnak hármat,és ez ám a biznisz.
| |||
| |||
© satyapapa | 2013. nov. 11. 06:10 | Válasz | #626 | ||
Na azért az is fura,hogy egy motor annyiba kerül mint egy autó (nem Luxus gép)Holott fele annyi anyagot sem tartalmaznak. Vagy az autó ennyire vacak??? Meg az is tény hogy horribilis pénzeket keresnek a kereskedök.Ami Pl Pakisztánban 1millió az nálunk 2. - Elméletileg ma sokkal jobb utaknak kellene lenni mit mondjuk 20-25éve voltak. Lehet hogy a kerekek, futómüvek ebben a szellemben készülnek,de az életben sajna nem igy van. Valószinüleg a régi gépek talán strapabirobbak voltak,de a mai tipusok jobban motorozhatóak. Kérdés hogy milyen áron? A 20-30éves gépeknek is voltak hibái de azokat egyszerübb volt javitani,és nem kellet mindenkinek "mérnök" szintü szerelönek lenni.Egy vidéki sufni és egy ügyes ember elég volt. | |||
|
2013. nov. 11. 09:22 | Válasz | #627 | |||
A régiek sem voltak rosszabbul motorozhatók, talán csak az volt a különbség, hogy ott többet számított a tervező tudása, stílusérzéke, tapasztalta, mint ma a számítógépes tervezések világban. Itt van pl. Pininfarina, Porsche. Ma ilyet senki nem tud. Kiemelkedni a többiek közül ritkán sikerül... Ha valóban úgy lenne ahogy írod, minden modern új motor egyformán jó lenne. De nem egyformák és sok közülük nem is jó... | |||
| |||
© satyapapa | 2013. nov. 11. 09:50 | Válasz | #628 | ||
? A motorozhatóságot régi "harcosok" véleménye és a saját tapasztalatom alapján irtam. Én nemmondtam olyat hogy a mai motorok egyformán jók lennének.. Úgy kezdtük hogy egy Kawa,BMW az legyen az ami a neve, és ne egy öszvér legyen.Legalábbis Én ezt várom egy nagy cégtöl | |||
| |||
© juhász béla | 2013. nov. 11. 10:50 | Válasz | #629 | ||
Full tiszta motortipus már nem létezik,mind öszvér.Innen onnan összeszedett alkatrészekől van összerakva.Nincsenek már benne az alkatrészekben hogy made in japó,vagy bmw,vagy bármi,mert semmi köze az anyaországhoz .Pl a Honda 1969 ben tört be az amcsi piacra,és a 750-es cb re azt vállalta "irásban" ,hogy ha vevő betartja az ő általa előirt szerviz intervallumot akkor 100 ezer km garancia.Nem mondom most is vannak olyanok amik simán tudják teljesiteni ezt a km-t,de mégsem mernek rá adni annyi garanciát,mint 44 éve.Akkor hol is van az a bizonyos tartósság,meg a megbizhatóság?,ezen a téren akkor ez ugy néz ki hogy nem előre hanem visszafelé fejlődött a technika.pl egy befecskendezős rendszer soha nem lesz olyan megbizható,mint egy karbi,de olcsóbban előállitja,és drágábban tudja eladni,erről szó a világ./pénz,pénz,pénz,/
| |||
| |||
2013. nov. 11. 13:01 | Válasz | #630 | |||
Szépen leírjátok hogy a régi motorok milyen jók a mostaniak meg "szarok".Akokor az hogy volt ha a régre vissza emlékszem 100000km után már kuka volt egy motor manapság meg azért jóval felette járnak.Azért mert veszünk egy motort 10 évesen 20ezer km-el és 30nál beadja a kulcsot az lehet hogy a mi naivitásunk.Manapság azért az anyag minöség sokkal jobb mint régen.Lásd Burgman állandóan ette az olajat mert nagy hézaggal szerelték ,és lás csodát meg oldották az újakba hogy ne egye.A dáciák is milyen jók voltak csak éppen elfogytak a használatba.
| |||
|
2013. nov. 11. 13:05 | Válasz | #631 | |||
Azt azért még hozzá tenném hogy ugyan 40 éve menyi garanciát kaptál?Mert ma többet adnak csak nem tudod érvényesíten mert vagy kopó alkatrész vagy nem is hiba .
| |||
| |||
2013. nov. 11. 13:30 | Válasz | #632 | |||
Na majd az idő eldönti!
| |||
|
© juhász béla | 2013. nov. 11. 13:47 | Válasz | #633 | ||
Nem dicsekvésképp irom,de az én vasamban 272000km van,és minden alapméretes,évente 10-20 ezerkm-t megyek álltalában vele,és a legolcsóbb ,legócskább olajjal.Az hogy ma milyen anyagminőség?,mondhat a gyártó bármit,melyik vevő ellenőrizteti le,méreti meg hogy igaz -e egyáltalán.Azért erről sokat tudnék mesélni,mert megfordult már nálam több tipusú,és évjáratu motor,aminek bevizsgáltattam egyes részeit,és elcsodálkoznál rajta milyen eredmények voltak.Másik ,hogy igen vannak kopó alkatrészek is ,csak az nem mindegy,hogy mennyi idő alatt kopik el,10-20-30-50-vagy 100ezer km után.Ha csak a robogók variátorát nézzűk,ebből élnek a gyártók,motoros boltok,ha olyan jó anyagból lenne,nem kellene sokszor pár ezer km után cserélgetni.Na ehez értenek manapság a tervezők nagyon.
| |||
| |||
2013. nov. 11. 16:34 | Válasz | #634 | |||
Igazat adok neked de sokan nem hogy a legolcsóbb olajat nem ,hanem egyáltalán nem cserélnek benne olajat csak papiron! Én vettem a burgmanba új variátort és 15000km után sem látszott rajta kopás,és mikor kicseréltem az elözöbe 200000km volt aminek válla volt.Akkor te mire gondolsz?
| |||
| |||
2013. nov. 11. 16:36 | Válasz | #635 | |||
Nem 200000km hanem 20000km
| |||
| |||
© satyapapa | 2013. nov. 12. 07:27 | Válasz | #636 | ||
Nagyon nehéz okosnak lenni mert rengeteget számit a vezetési körülmény is-hol és hogyan használjuk a gépet.Az Én 1800-as benzines zafirámba 300ezer km van,,és piszok jól müködik,nem eszi az olajat, a fogyasztása is prima 6,5-7L átlag. Volt már nagyon sok régi gépem,,és bizony egy 1200-es Zsiga 8litert szippantott és 80-120ezer km nél már generálozni kellet.Persze lehetnek kivételek de nem az a mérvadó. De maradjunk a kétkereküeknél. Szerintem 500-750stb,és töbhengeres gépet nem lehet összehasonlitani egyhengeres 125-400ccm géppel.Nagyon sok mindenben különböznek..Régebben bizonyos alkatészeket erösebre csinálhattak,,de azoknak a gépeknek is lehetett más,egyéb gyenge pontjuk. Lehet hogy a mostani üzletpolitika nem akar olyan gépet gyártani ami simán elmegy 30-évet.hiszen mi magung is gyakran cserélünk gépet,pl gyorsabra,szebbre, kisseb fogyasztásura stb.Kevesen akarják a gépüket évtizedekig nyüstölni Nemsokáig (sajna) de volt egy 27éves 750-es Kawám amit imádtam (és most is imádom) ..Voltak tipushibái ,és voltak prima minöségü alkatrészei is.Nagyon gyors és prima hangú gép volt,de városba ,napi ingázásra nem alkalmas,,és biz nem is arra készült..A CB 750-es Honda is rendelkezett kisseb hibákkal,mégis sok ember imádta.Összességében kell nézni a gépeket. Nálunk ugye a T-MAX a sláger.Tényleg jó kis gép a maga lehetséges hibáival is.-Lehet hogy nemfog tudni teljesiteni 200-250ezer km-t.Ez talán nem is cél.Ha ez lenne a cél akkor,mennyibe kerülne az elöállitása a mocinak,,és hányan tudnák megvenni, hogy élvezhessék a tudását. Sok minden nézetben különbözünk egymástól.Mások az elvárásaink , tapasztalataink .Más módon kezeljük eszközeinket,és mások a lehetöságeink is. Ezért is nehéz dülöre jutni. A mostani 400-as majámat is szeretem,pedig vannak bosszantó dolgok is rajta.Ha elpasszolom az nembiztos hogy azért lesz mert valami rossz volt rajta,hanem mert jobb tulajdonságú gépe találtam.Egyre többen vagyunk igy.De nagyon becsülöm azokat is akik több évtizedes nagy gépeket használnak ,mert annak is megvan a varázsa,elönye. | |||
|
2013. nov. 14. 10:26 | Válasz | #637 | |||
Sziasztok ! Egy kis segítségre lenne szükségem. Vettem egy kis kawasaki elimininatort(kis váltós chopper), és a blokk oldalán van egy üveg ablakocska amin az olajszintet lehet ellenőrizni. Lecseréltem benn az olajat meg a szűrőt, és valami fehér(takonyszerű)anyag rakódott az üvegre belül. Az baj? Talán annyit hibáztam, hogy kicsit meleg blokkba tettem a hideg olajat. Lecsapódhatott a pára? Ha lehűl mindig előjön, bár ebben a hidegben Sárvárig fel sem melegszik rendesen. Ez tavasszal el fog tűnni, vagy ne is foglalkozzak vele. Elvileg 2007-es a motor, vezetett szervízkönyvel, és Szombathelyen lett véve. Gyakorlatilag újszerű a motor. Köszönöm a segítséget. | |||
|
© jasa | 2013. nov. 14. 23:20 | Válasz | #638 | ||
Mennyire kicsi ? 125,250,400 ? Segíteni nem tudok, csak találgatok: csere előtt nem láttad a fehérséget? ha üzemmeleg motornál nem látszik, csak hidegnél akkor nagy baj nem lehet. Ereszd le az olajat és nézd meg. Mecsusz után Te vagy a második csopperos... | |||
| |||
2013. nov. 15. 00:34 | Válasz | #639 | |||
Szia Béla ! Szakmai tanácsra lenne szükségem. A motorom,Suzuki Freewind XF 650.A vezérműház alatt van egy minimális kis olajszivárgás. Szeretném a télen elhárítani,mert ugye egy japó összeszerelésű motor blokkja mégsem lehet olajos.Szerinted milyen tömítő pasztát használjak? Nincs tömítés, mivel a vezérműtengelyt is fedél szorítja le.Gondolom valami hőálló,rugalmas, de vékony cuccra lenne szükségem. A választ előre is köszi. | |||
|
2013. nov. 15. 06:56 | Válasz | #640 | |||
Kösz a választ. Valószínű tényleg a pára csapódott ki. 125 ccm a kicsike, igazából kihagyhatatlan vétel volt. Egy idős úrtól vettem, a küllőket egyenként pucolta fogkefével. | |||
| |||
© juhász béla | 2013. nov. 15. 09:48 | Válasz | #641 | ||
Ment email.
| |||
| |||
2013. nov. 15. 19:08 | Válasz | #642 | |||
Neúszod meg, kérünk képet!!
| |||
| |||
2013. nov. 15. 21:07 | Válasz | #643 | |||
Igazából nem történt növekedés, mindig is nagyon tetszettek ezek a kis jószágok. Váltó, nagy kerék, gömbölyű lámpa, benzincsap, állati. Ez már majdnem olyan mint egy igazi motor. Nem tudom, hogy sikerült e megosztanom a képet, ha nem, feltöltöm ide a galériába. https://docs.google.com/file/d/0BwJj8Kb_YaRNbF9GNW1iaUk1SDQ/edit | |||
| |||
2013. nov. 15. 21:09 | Válasz | #644 | |||
|
© PólyaSándor | 2013. nov. 15. 21:16 | Válasz | #645 |
PólyaSándor ma 21:07 | Válasz | #959 Van egy 2004-es majesty 180-om. Ennek ugyanolyan a variója mint a 125 és 150?? |
2013. nov. 15. 21:40 | Válasz | #646 | |||
A gép nagyon bajnok...én nekem ilyen formában egy pici 50 es tetszene...Valahol már láttam.
| |||
| |||
2013. nov. 16. 12:00 | Válasz | #647 | |||
Sajnos az email nem jött. Írtam privátban a címemről, talán úgy jó lesz. Köszönöm. | |||
| |||
2013. nov. 16. 13:07 | Válasz | #648 | |||
A Kínaiak több típust is gyártanak, közülük az egyik: http://minimotorbolt.unas.hu/spd/unas_331574/Chopper-50 Veszprémben több is fut, és kereskedésben is árulják.Egész dögös kis hangjuk van. | |||
| |||
2013. nov. 16. 13:12 | Válasz | #649 | |||
Köszi, email jött.
| |||
| |||
2013. nov. 16. 17:06 | Válasz | #650 | |||
Szia Béla! Egy kis szakmai tanácsra lenne szükségem. Vettem egy kis 125-ös motorkát(Kawasaki eliminator 125cc), és elég szegényes volt a benzinellátása. Fehér volt a gyertya, és darabosan ment hidegen. Mikuni karbi van benn. Azt szeretném kérdezni, ha schieber tűt egyel feljebb tettem az kb. mennyi plusz fogyasztást jelent? A levegőt is hozzáállítottuk. Mint kiderült az volt a ludas, négy fordulatot ki volt tekerve, holott a könyv 1.5-2 fordulatot ír. Már nem akartam újra szétszedni. Előre is kösz. | |||
|
2013. nov. 16. 17:10 | Válasz | #651 | |||
Igen, schuber tű rosszul írtam.
| |||
|
© juhász béla | 2013. nov. 16. 18:00 | Válasz | #652 | ||
Ment az Email.
| |||
| |||
2013. nov. 16. 19:59 | Válasz | #653 | |||
Köszönöm szépen a választ.
| |||
| |||
© passat52 | 2013. nov. 17. 18:08 | Válasz | #654 | ||
|
© juhász béla | 2013. nov. 17. 18:36 | Válasz | #655 | ||
Nahát!!! ezek az aprószeműek.
| |||
| |||
2013. nov. 17. 19:04 | Válasz | #656 | |||
Miről beszélsz?! Ez maga a csodálatos szovjetch tekknika! Vagy annak lenyúlása... | |||
| |||
© juhász béla | 2013. nov. 17. 19:18 | Válasz | #657 | ||
Mai világban semmi sem kizárt.De hogy ennek a joghutos doboznak nem sok köze van a nevéhez a biztos.
| |||
| |||
2013. nov. 17. 19:26 | Válasz | #658 | |||
Az embléma alakja sikerült legjobban. Bár szerintem azt se a németek csinálták. :-)
| |||
| |||
© juhász béla | 2013. nov. 17. 19:37 | Válasz | #659 | ||
Nem hát ,kiadta a projektet az aprószeműnek ,hogy oldja meg ,ilyen lett.Nem a minőséget áruják manapság,hanem a nevet.
| |||
| |||
© satyapapa | 2013. nov. 17. 19:37 | Válasz | #660 | ||
Ez a Kymco blokkos nagy BMW találmány,,,,Rómában elég sok ilyet láttam.
| |||
|
2013. nov. 17. 23:36 | Válasz | #661 | |
Két éve ültem rajta a BNV motorkiállításon. Akkoriban az anyaghasználat,összeszerelés minősége,hogy is mondja finoman béka bizonyos testrésze alatt volt. Jahh 15-25eFt a rezsióradíj a szerviznek.
| |
© Szomjas | 2013. nov. 18. 06:58 | Válasz | #662 | ||
Gondolkodtam róla,hogy veszek egy 500-as Kymcot. Csak nem tudom,hogy Bmw vagy Kawasaki matricákat tegyek-e rá. Segítsetek! | |||
|
© Herold | 2013. nov. 18. 07:26 | Válasz | #663 | ||
Szerintem vegyél egy öreg R65-öt és tegyél rá kymco emblémákat, olyan tuti nincs másnak!
| |||
| |||
© jasa | 2013. nov. 18. 16:25 | Válasz | #664 | ||
Jó, megbízható robogókat csinál a Kymco a maga kategóriájában (a 80-90es években a Hondától "tanulta a szakmát") nem érdemes fikázni..... Viszont hogy BMW matricát lát az ember, egyből sokkal többet vár el (jogosan), gondolva a "propelleresek" által más szegmensekben nyújtott színvonalra. Az árcédula tényleg BMW szintű (12 ezer ajró)...hát ez brutál. A 2013-as 650-es burgi olcsóbban messze jobbat teljesít. | |||
|
© satyapapa | 2013. nov. 18. 19:21 | Válasz | #665 | ||
Igy van. A kymco nem rossz (a világ egyik legnagyobb motorgyára),de Pl ha Én Bömit veszek abba ne kymco,vagy Keeway stb legyen. A kymco Myroad700I egy csodálatos gép,jobb mint egy BMW és sokkal olcsób is.Simén elfogadnám. Gelilacko Kymcoja is prima kis 300as gép. | |||
| |||
2013. nov. 18. 19:24 | Válasz | #666 | |||
Holnap megy műszakira a kétütemű "robogóm"-"fedeles MZ"!! Ez egy egyéb típus!!! | |||
|
2013. nov. 18. 19:25 | Válasz | #667 | |||
Kimaradt! Idén január óta ezen dolgoztam, ha tehettem!! | |||
| |||
© Pazo | 2013. nov. 18. 19:39 | Válasz | #668 | ||
nagyon szép lett, gratula!
| |||
| |||
2013. nov. 18. 19:40 | Válasz | #669 | |
Jól sikerült.Szép lett,gratula.
|
© satyapapa | 2013. nov. 18. 19:49 | Válasz | #670 | ||
Mintmár irtam ,csodaszép.. Mostmár haza mehetsz,,,,, ha a párod beenged.Lehet hogy már megse ismer.? | |||
| |||
2013. nov. 18. 21:06 | Válasz | #671 | |||
Köszi mindenkinek! Igazából majd holnap fog eldőlni a műalkotás! Holnap reggel megy műszakira! Aztán, ha minden oké, akkor a műszaki után Gó Érdre, mert onnét meg haza kell hozni egy 500-as 1970-es Fiatot! Aztán újra kezdődhet a restaurálási projekt! | |||
|
2013. nov. 18. 21:55 | Válasz | #672 | |||
Zsoltikám, ez egy remekmű! Kifejezetten úgy néz ki, mint egy vaci új Trabant! Gratulálok! Alufelni projekt? Műszaki után? | |||
| |||
© Kiss Róbert | 2013. nov. 18. 21:57 | Válasz | #673 |
Hát ehez csak gratulálni tudok!!!!
| |
2013. nov. 18. 22:50 | Válasz | #674 | |||
Itt is gratulálok. Tényleg elismerésre méltó ez a kitartás. Ja, és nagyon szép bili színe lett. | |||
| |||
© jasa | 2013. nov. 19. 01:12 | Válasz | #675 | ||
Megáll az eszem....Hogy Neked mire van pénzed, időd, energiád......(nem is folytatom tovább)?
| |||
| |||
© passat52 | 2013. nov. 19. 16:24 | Válasz | #676 | ||
Nyugdíjas! Megteheti! :) | |||
| |||
© satyapapa | 2013. nov. 19. 16:33 | Válasz | #677 | ||
Az ilyen fellujitásokhoz szükség van,,2erös kézre,egy mafla fejre (jó értelemben),egy állandóan teletöltödös bukszára és egy türelmes feleségre.
| |||
|
2013. nov. 19. 17:59 | Válasz | #678 | |||
MEG VAN A VIZSGA!!! 2 év nyugalom!!! A színt a tulajdonosa választotta! /Nejem/ Valóban az időmet erre pazaroltam!űNem vagyok nyugger/ Szolgálati járadékos, de meddig??/! Alufelni tavasszal kerül fel! Az osztókörmódosítok is meg vannak! Hidd el Jasa nem hitelből van! Nem vagyok milliomos, csak az egész család Tescó gazdaságos!!!KV, cigi, pia és egyéb cuccok felejtősek, csakis ezen tudunk spórolni! Energia! Hihetetlen mennyiségű természetes és kínai vitaminokat, doppingszereket fogyasztok, az óccsó kategóriából! A mafla fej is meg van! Nagyon sokszor megbántam menet közben, hogy elkezdtem, pedig van még egy, amit jövő tavasszal elkezdek ismételten rendbe rakni! | |||
|
2013. nov. 19. 19:07 | Válasz | #679 | |||
GRATULÁLOK!!! | |||
| |||
© Herold | 2013. nov. 19. 19:39 | Válasz | #680 | ||
Nagyon csini lett a járgány, bár a szín tényleg nem trabantos, de a fehér búrákkal tökéletes a hatás! Gratulálok!! | |||
| |||
2013. nov. 19. 21:56 | Válasz | #681 | |||
Köszi! A színe hivatalosan Peugeot KNY02! A színt a tulaj választotta! Bár felmerült a meggybordó metál is! Majd talán a következő Trabi lesz valami szebb színű, mert hamarosan elkezdem a második felújítását is, de szerintem azzal még kihúzom ezt a telet! Mivel azt annó azért vettük, hogy a Fiat ne tudja meg, hogy milyen a hó, só és, ha tehetjük, akkor az esőt se ismerje!!!Eddig a közel 5 éve és 30ezer km alatt még csak esővel futott össze, ha útközben elkapta! A téli gumigarnitúrát is csak azért teszem rá, hogy azon teleljen ki a garázsban! Tudom pihentagyú, ökör vagyok! De én ilyen vagyok!!! | |||
| |||
2013. nov. 20. 19:22 | Válasz | #682 | |
Szép lett. Ezt eladod és megveheted álmaid Majestyét.
| |
© Koko | 2013. nov. 20. 19:45 | Válasz | #683 | ||
Gratulálok!Brutál jól néz ki! | |||
| |||
2013. nov. 20. 21:21 | Válasz | #684 | |||
Amit kinéztem azt elvitték! Ferrari F355 replica! Amik jelenleg fent vannak azok közel 1 millával húzósabbak! Egyenlőre Trabizunk, aztán majd meglátjuk, hogy felmegy-e az Ebay-re vagy a mobile-re! | |||
| |||
© jasa | 2013. nov. 21. 01:01 | Válasz | #685 | ||
...és mi ilyennek szeretünk !
| |||
| |||
2013. nov. 21. 09:18 | Válasz | #686 | |||
Mészi gyönyörű lett a papírjaguár:)gratula és sok sok kilómétert a nejednek , na meg persze Te is csapass majd vele egy-két karikát:)
| |||
|
2013. nov. 21. 16:02 | Válasz | #687 | |||
Gratula tényleg nagyon szép ,na meg az két red bull-os trafó
| |||
|
2013. nov. 21. 18:51 | Válasz | #688 | |||
kondi
| |||
|
© satyapapa | 2013. nov. 21. 18:54 | Válasz | #689 | ||
A kondi az sokkal kissebb,,,az bizoy trafó ami a gépházban van a jobb oldali doblemezen. A kondi az lent szokott lenni a megszakitó közelében a gyujtás elosztóban. Remélem mindenre jól emlékszem és jól irtam le. | |||
| |||
2013. nov. 21. 19:05 | Válasz | #690 | |||
Ja ja, trafó, jól irtad! Kétüteműeknél bizony hengerenként egy... Ezek szerint nem volt kétütemű taligád... | |||
| |||
2013. nov. 21. 20:39 | Válasz | #691 | |||
RedBull Trafók vannak benne! A jól megszokott kondi ebből már hiányzik, mert mindenképp elektronikus gyújtású Trabit akartam! | |||
|
2013. nov. 21. 23:47 | Válasz | #692 | |||
Az első autőm wartburg de lux volt 1973-as .Most szivesen vissza venném én is.Gondoltam hogy trafó csak 30 év után már nem voltam benne biztos.
| |||
| |||
2013. nov. 22. 06:26 | Válasz | #693 | |||
Nekem a második volt 601-es Trabi. Érdekes, soha nem hagyott cserben (mondjuk egyik autóm sem...) cserben, de én nem szerettem...
| |||
| |||
2013. nov. 22. 18:16 | Válasz | #694 | |||
Én sem szerettem volna a Trabimat ha az elsőt kivéve hátsó ülésről kellett volna vezetnem...
| |||
| |||
2013. nov. 22. 18:19 | Válasz | #695 | |||
Tegnap a Bp-i központi autópiacon láttam egy sárga wartburg delux-ot ( nekünk is pont ilyen volt )500. ezer volt az ára, szalon állapotú. :)
| |||
| |||
© satyapapa | 2013. nov. 22. 18:25 | Válasz | #696 | ||
Volt trabim sárga szinü,,,és sziszifuszi munkával csináltunk hozzá menyezet kárpitot,valamint a tüzfalat is lekárpitoztam,nagyon halk lett,és primán belehetett füteni, A fütés is kapott tuningot, A hengerek hütöbárdájához alulra,hátra tettem höálló gumilapot télire.Igy mgasabb höfokon ment és a befujó fütöcsöbe igy sokkal melegebb levegö áramlott.Tényleg marha jól fütött. | |||
|
2013. nov. 22. 21:12 | Válasz | #697 | |||
Tényleg útáltam...
| |||
|
© satyapapa | 2013. nov. 23. 07:48 | Válasz | #698 | ||
Mivel kissé magas vagy,persze hogy utáltad,mert vezetés közben a térded dörgölte a füledet
| |||
| |||
2013. nov. 23. 10:03 | Válasz | #699 | |||
A leg kényelmesebb járművem volt (direkt nem irtam autót) mert akkoriban volt egy kasztnis haverom aki mikor meglátta mit vettem, mert vittem hogy nem férek el benne, kapásból kivette a két első puffot, és valami a padlásán lévő bitang jó dönthető fejtámlás ülést varázsolt bele, aminek a sínje természetesen a hátsó ülésig tartott és innentől roppant kényelmessé vált. Az is igaz Feco, az én Trabim és a 127-es Fiatom is 3 személyes volt és aki ült már mögöttem a Ladámban, átélhette a szorultság nem túl kellemesen élményét. Karcsira szegényre nagyon emlékszem...
| |||
| |||
|
|
|