![]() |
|
|
|
2014. márc. 13. 10:01 | Válasz | #1392 | |||
![]() | |||
Az aksi ami benne volt és problémás 6Ah és ilyen is ment bele, újba. Elég ez?
| |||
|
2014. márc. 13. 09:02 | Válasz | #1391 | |||
![]() | |||
Köszi Robi, a multiméteremmel volt a probléma. Ismerős szerelő megnézte alapjáraton 13.7 volt a töltés. Visszavittem a garis akksit, sztorimat leírom MIX-be. Tanulságos lesz az ember hülyének nézése szempontjából. | |||
| |||
© Kiss Róbert | 2014. márc. 11. 21:42 | Válasz | #1390 |
![]() | |
Tudok küldeni fotót és megnézem a számokat rajta! 5000 ért a tied,ha megfelel? | |
2014. márc. 11. 20:40 | Válasz | #1389 | |||
![]() | |||
Igen. Pont befér.
| |||
| |||
2014. márc. 11. 20:39 | Válasz | #1388 | |||
![]() | |||
Akkor ott ez lehet a hiba oka. Szerencséd hogy nem vert szét semmit a delej az agyában. A Yamaháknak valamiért a fesszabályzó igen gyenge pontjuk. Nekem mondjunk az YP-250 jó volt, de az első T-MAX szintén rakoncátlankodott... | |||
| |||
2014. márc. 11. 20:21 | Válasz | #1387 | |||
![]() | |||
Ha akksi kell itt nézelődj: AKKUMULÁTOR Én itt vettem anno a 250 majámba 5000 vagy 6000 ért rendes motorspecifikus motorakksit garanciával, nem kellt barkácsolgatni semmit vele | |||
|
2014. márc. 11. 18:36 | Válasz | #1386 | |||
![]() | |||
Ha ugyam az mint az enyèm 2001-es, akkor èrdekel. Mennyi az annyi?
| |||
| |||
© Kiss Róbert | 2014. márc. 11. 18:32 | Válasz | #1385 |
![]() | |
Sziasztok van feszabályzóm 250-hez ha kell(pesten)! A régi modellhez! De valószinű ua mindbe!
|
2014. márc. 11. 18:05 | Válasz | #1384 | |||
![]() | |||
Èrdekes adatok jöttek ki a multimeterből. Alapjàraton 19.77 felkapcsolt vilàgitàsnàl 19.27 nagyon dúrva. Nem tudom a multimeter rossz vagy a fesszabàlyzó. Reggel meg nem indùl. Kèrek egy műszert kölcsön ès, ha ezzel is ez a rèmisztő adat jön ki, meg van mi vàgja tönkre az akksit.
| |||
|
2014. márc. 11. 17:37 | Válasz | #1383 | |||
![]() | |||
Szia! Szolnokon van egy riasztó nagyker ott tuti lehet kapni:Itt
| |||
| |||
2014. márc. 11. 15:51 | Válasz | #1382 | |||
![]() | |||
Szia Pazo, Írok mailt, magánjellegű témában. | |||
| |||
© Pazo | 2014. márc. 11. 15:39 | Válasz | #1381 | ||
![]() | |||
Ez a téma engem is érdekel majd!
| |||
| |||
2014. márc. 11. 15:20 | Válasz | #1380 | |||
![]() | |||
Neked is a keskenyebbik felén volt az aksinak mind a két pólusa?
| |||
| |||
2014. márc. 11. 15:18 | Válasz | #1379 | |||
![]() | |||
Én is erősen, ezt sejtettem ám.... Odamegyek és nem hagyom magam lebeszélni. Asztalra ba..ok. oszt kész. Egyébként a futár motorosboltban árulnak is ilyet. | |||
| |||
2014. márc. 11. 15:08 | Válasz | #1378 | |||
![]() | |||
Persze hogy nem jó. Mert Neki kicsi az árrés. Szerinted mivel keres jobban?! Egy 14'900ftos motorakkuval, vagy egy 4'500 ftos ilyennel, amire ráadásul dupla garancia jár... A motorakksin több a haszna, mint amennyit Te kifizetsz a másikért. Ha nekem nem ment volna éveket, nem mondanám... Ha megvetted, majd a szádbarágom, fölöslegesen nem körmölök... ![]() | |||
| |||
2014. márc. 11. 13:17 | Válasz | #1377 | |||
![]() | |||
Irtam egy akkumulátor szaküzletnek az általuk forgalmazott aksival kapcsolatosan és azt a választ kaptam, hogy nem jó motorkerékpárba a risztó-aksi, mert nem arra való. Küldenek egy ajánlatot a megfelelő termékről. Motorosok szerint jó, szaküzlet szerint nem lehet betenni. ![]() | |||
|
2014. márc. 11. 12:31 | Válasz | #1376 | |||
![]() | |||
Több helyről is megerősítést kaptam. Most beszéltem egy DHL-es futárral, aki jár hozzánk a bankba és az ő motorjaikba is ilyet szereltetett a cég, gazdasági és tartóssági szempontokat figyelembe véve. Bocsánat, de nem pontosan értem a kivitelezést. Lehetne egy kicsit szájbarágóssabban? | |||
| |||
2014. márc. 11. 12:22 | Válasz | #1375 | |||
![]() | |||
Szerintem igen. Keress egy akksis boltot a környéken, szerintem áfa nélkül megkapod. Fúrd át a sarut és a akku sarkait, csavarozd össze és forraszd le. Jó lesz az. De a töltés ellenőrízd! | |||
|
2014. márc. 11. 11:14 | Válasz | #1374 | |||
![]() | |||
Tamás úr! Olvasgattam elég sokat az akku problémákról és a te tapasztalatod alapján úgy döntöttem, hogy meg próbálom a "risztóba való aksit" Szerinted ez jó lenne? http://www.akkuk.hu/Akku-Info/9.21.UPP.2.054,Riaszt%C3%B3-Akku--UPS-POWER---csatlakoz%C3%B3:-F1-.html | |||
|
2013. jún. 27. 12:19 | Válasz | #1373 | |
![]() | |
Köszönöm.
| |
2013. jún. 26. 18:55 | Válasz | #1372 | |||
![]() | |||
Zoli barátom egyébként kivette a feszültségszabályzót, hogy végre valaki megigya a hűtőjében raboskodó csavaroskupakos,azonnal fogyasztható,hűtött söröcskéjét!
| |||
|
2013. jún. 26. 18:51 | Válasz | #1371 | |||
![]() | |||
Felkerültetek a listámra! Alkohollista! | |||
|
2013. jún. 26. 10:41 | Válasz | #1370 | |||
![]() | |||
Tyti jó srác. Csak kicsit szomjas... | |||
| |||
2013. jún. 26. 10:40 | Válasz | #1369 | |||
![]() | |||
A topic elején tárgyaltuk ezeket a dolgokat. Azt hiszem 7Ah, meg talán 70A indítóáram. Én évekig jártam riasztó munkaakkumulátorral, nekem bejött. Kicsit olvasgasd a topicot, érdemes. | |||
| |||
© GuZol | 2013. jún. 26. 10:19 | Válasz | #1368 |
![]() | |
Ezúton szeretnék köszönetet mondani TYTI-nek a nekem nyújtott segítségéért. Minden Majesty tulajdonosnak követendő példának állítom. Ő önzetlenül több száz kilométert autózva segített rajtam és makrancoskodó mocimon, hogy haza illetve gyermekemhez eljussak. Köszi, Köszi, Köszi Ui: azért a behűtött sörömet megitta ( hogy rohadj meg...) |
2013. jún. 25. 08:14 | Válasz | #1367 | |
![]() | |
Az lenne a kérdésem hogy egy 250 MBK Skyliner be pontosan milyen akksi való?
|
2013. jún. 24. 11:49 | Válasz | #1366 | |
![]() | |
Beépítettem a mociba a feszmérőt.Az normális, hogy ráadott világítással 13,6 körül mutat de néha pár másodpercig lemegy 12,6 körül, álltalába mikor odahúzom neki, de ezt ritkán van.
|
2013. jún. 23. 21:19 | Válasz | #1365 | |
![]() | |
köszönöm köszönöm....... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
2013. jún. 23. 20:13 | Válasz | #1364 | |||
![]() | |||
A letöltéseknél a 250-es kategóriában is találsz egyet Taliga tallából. Nem hiszem hogy a színkódok azonosak, de kiindulási alapnak azt is átnézheted...
| |||
| |||
© passat52 | 2013. jún. 23. 18:55 | Válasz | #1363 | ||
![]() | |||
http://majestyscooter.uw.hu/Letoltes/250/Elakadaskelzo_Majesty.pdf
| |||
| |||
2013. jún. 23. 18:21 | Válasz | #1362 | |
![]() | |
Kedves club tagok , segítséget kérnék a hozzáértőktől , elakadásjelző barkácsolásban , gyárilag nincs rajt a gépen !!
|
© Szomjas | 2013. jún. 15. 10:48 | Válasz | #1361 | ||
![]() | |||
Spybike gps nyomkövető,annak aki félti a motorját. Tolvajkergetők link | |||
|
© Herold | 2013. jún. 05. 17:07 | Válasz | #1360 | ||
![]() | |||
Mégegyszer köszönöm uraim! ![]() | |||
| |||
2013. jún. 05. 11:52 | Válasz | #1359 | |||
![]() | |||
Ga-Bikának igaza van, az a hűtőventilátor biztosítéka.
| |||
| |||
2013. jún. 03. 21:41 | Válasz | #1358 | |
![]() | |
Maradt egy vadiúj akksim, még dobozban, munkaakksi, nem riasztó. 8500 ft-ért vettem, hogy majd délután belerakom a motoromba (ez akkor volt amikor eladtam kb 3hete) de szerelés helyett egy kettőre elvitték a motort.Ennyi maradt belőle.
| |
© Herold | 2013. jún. 03. 21:15 | Válasz | #1357 | ||
![]() | |||
Köszi Uram! ![]() Nem maradt valami finom kis extrád a 250-ből? ![]() | |||
| |||
2013. jún. 03. 21:05 | Válasz | #1356 | |
![]() | |
Egyébként úgy emlékszem, hogy csak 2 biztosíték van az egészben. Legalább is nem rég én is leltároztam. Egy az akkunál, egy pedig ahol Te is találtál.
| |
2013. jún. 03. 20:57 | Válasz | #1355 | |
![]() | |
Szia Cimbi. Tippelnék, lehet hogy a hűtőventillátoré. ![]() | |
© Herold | 2013. jún. 03. 20:02 | Válasz | #1354 | ||
![]() | |||
Sziasztok! Egy kérdésem lenne. DX250-nél a tank előtt jobb oldalon, mindentől takarva van egy 8A biztosíték a vázra rögzítve. Két barna vezeték megy bele, mellette a tartalék biztosíték. Minek a biztosítéka? Próbáltam a manualban megvilágosodni, de sajna a villany idegen tőlem... | |||
|
© R.Gábor | 2013. jún. 01. 14:27 | Válasz | #1353 |
![]() | |
Igazság szerint ide is csak cipőkannállal férek be de remélem nem okozok senkinek fejfájást.:) A gyújtáskapcsolóval semmi baj nincs az ég világon. Lehúztam róla a vezetéket és mértem egy 12'6 voltot a szivató satlakozójában. Viszont nem tudom hogy mi a neve a vezérlésének ami az akku mögé van feszerelve. |
2013. máj. 28. 08:16 | Válasz | #1352 | |
![]() | |
2013. máj. 28. 08:13 | Válasz | #1351 | |
![]() | |
Az előző feszszabályzóval ez történt ![]() | |
© suszitibi | 2013. máj. 27. 20:26 | Válasz | #1350 |
![]() | |
Az utángyártottal jó volt? Én valami zárlatra, vagy hibás alkatrészre (féklámpa kapcsoló, indexrelé) gondolok, ami leveszi a feszkót. Talán ezért ment tönkre az utángyártott is, mert nem bírta a nagy áramot.
| |
2013. máj. 27. 20:24 | Válasz | #1349 | |||
![]() | |||
Szia Joho! Nos, ha eddig minden OK volt és az akksi csak a feszszabályzó cseréje után kezdett lemerülgetni, nagyon valószínű hogy a fesszabályzó, a jelenlegi nem teljesít jól. Hogy biztos legyél a dolgodban, tegyél fel egy feszmérőt és nézd meg, folyamatos menetben nem lesz-e még alacsonyabb a töltőáramod. | |||
|
2013. máj. 27. 18:16 | Válasz | #1348 | |
![]() | |
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Adott egy MBK Skyliner 250-es tönkeremet a fesszabályzó ami eleve utángyártott volt ki lett cserélve gyárira most az a probléma hogy ha felkapcsolom a világítást lecsökken a töltés és egy idő után lemerül az akksi a töltés 13.6-14v.Mi lehet a gond? köszönöm. |
2013. máj. 27. 12:28 | Válasz | #1347 | |||
![]() | |||
Megnézem mi van az vízjelző izzó előtt az óracsoportban, hátha ott lesz tényleg...Köszi!
| |||
| |||
2013. máj. 20. 18:52 | Válasz | #1346 | |||
![]() | |||
Túlvariálod. 1. tegyél bele egy +90%-os H7-es izzót. 2. kombináld a H-4-es tompított részével. 3. próbáld ki. | |||
| |||
© suszitibi | 2013. máj. 20. 18:36 | Válasz | #1345 |
![]() | |
Én úgy szeretném, hogy tompítotton is és reflektoron is, menjen mindkét lámpa. Elvileg, gyárilag is van relé, hogy ne a kapcsolón folyjon akkora áram. De mivel az egyik izzó egyszálas, kell a relé, meg egy állandó pozitív szál. Esetleg van olyan izzó, ami kétszálas és passzol a H7 helyére? Mert akkor nagyon egyszerű lenne. Igaz, a foncsor nem arra van kialakítva.
| |
2013. máj. 20. 14:56 | Válasz | #1344 | |||
![]() | |||
Én párhuzamosan kötöttem a két izzót,egy kapcsolóról megy a két tompított.Mindkét izzó +90-es.Nem használok hosszú fényt éjszaka, mert nem kell.A generátor is bírja.Ez a bekötés 250-es és 400-as motoron is működik.A H4 közelre terít, a H7 meg távolra.Ráadásul ha az egyik kiég haza lehet menni egy égővel is, nem kell éjjel az út szélén ízzót cserélni.
| |||
|
© R.Gábor | 2013. máj. 20. 13:19 | Válasz | #1343 |
![]() | |
http://www.webbikeworld.com/lights/motorcycle-led-driving-lights/ Mondjuk ez iszonyat drága de van az a barkácstudomány amivel kb 12 ezresből ki lehet hozni. Kell hozzá foncsor, lámpatest, feszkorlát, vagy put-up, hűtőborda és még egy két apróság. mivel ezek a motorok már kajakabb energiát is adnak lehet két 20-25 w ledet is beszerelni. Ez már olyan 3000 lumen... Én 1600 lumennel is tökéletesen láttam. |
2013. máj. 20. 13:11 | Válasz | #1342 | |||
![]() | |||
Enyémben is volt, azzal kezdtem hogy kiszereltem. Hozzátenném, nagy mulya volt aki beletette, mert a refis H4-es foncsorba tette ami ocsmány módon vakított, a tompis oldalra meg tett egy refi izzót... ![]() | |||
| |||
© suszitibi | 2013. máj. 20. 12:54 | Válasz | #1341 |
![]() | |
OK, ha lesz időm, a hétem megcsinálom. Most nem vagyok otthon, családlátogatás van, meg a reléket is meg kell keresni, valahol van egy marékkal. Majd a kis műszert ráteszem ideiglenesen, letesztelni. Xenonnal nem is kínlódnék, állandó üzemre van tervezve, nem ki-be kapcsolgatásra. Na meg nem szabályos.
| |
2013. máj. 20. 10:30 | Válasz | #1340 | |||
![]() | |||
Ja, meg tegyél egy feszmérőt, marad-e elég kraft az akksi töltésére!
| |||
|
2013. máj. 20. 10:29 | Válasz | #1339 | |||
![]() | |||
A jobbos a tompi, a balos a refi foncsor. A H4-es plusz annyit fog adni, hogy előtted jobban terít, mivel refire van megcsinálva a fenyszóró geometria. Nem nyersz vele sokat, próbáld ki, én túl vagyok rajta. Jó izzó kell bele (H7+90%) azzal többre mész. A xenont nem javaslom, ugrik a rendszám ha olyan közeggel futsz össze. De berelézni érdemes, megóvod a kapcsolókat a túláramtól. | |||
| |||
© suszitibi | 2013. máj. 20. 10:05 | Válasz | #1338 |
![]() | |
OK, akkor kipróbálom. Keresek egy relét, mert kell az átalakításhoz. A változás annyi lenne, hogy tompítotton két lámpa világítana, ami előnyös lehet, reflektoron meg a mostani tompított, meg az eredeti refi, ami jó dolog, mert magam előtt is jól látom az utat, nem csak távolabb. Ledekkel a hátsót szeretném átalakítani. Találtam egy boltot, ahol az összes LED égőt letesztelték és írják, hogy az eredeti 5, vagy 21w-hoz képest, mekkora a fényerő. Ezekben is SMD LED van, úgy kiképezve, hogy a gyári foncsort használja. 1800 Ft körül már van 21/5w helyére való, az eredetitől 5-10%-al nagyobb fényű, amit kimondottan ide ajánlanak. Az első helyzetjelzőm, már ledes. Nem gyári, én csináltam, de nagyon jó, jobb mint a 4w-os izzó, de nem vakít. |
© R.Gábor | 2013. máj. 20. 08:35 | Válasz | #1337 |
![]() | |
Ez szerintem akkor derül ki amikor megcsinálod mert nem biztos hogy a foncsor kiképzése alkalmas. Szerintem egy próbát megér. A tápjával meg nem lesz gond mert nekem a versityben mind a két H7 es világít. de smd ledben is lehet agyalni. Volt már motoromban 20 vattos ledcsillag és a megfelelő foncsorban 1600 lumen már elég fényt ad... |
© suszitibi | 2013. máj. 20. 08:04 | Válasz | #1336 |
![]() | |
Sziasztok Nem kimondottan Majesty téma, de az is. Nem tudom ott hogyan van bekötve az első lámpa, de gondolom felváltva világít a kettő, a tompított és reflektor függvényében. Okapi oldalán olvastam, hogy eléggé elrontották a Tmax világítását. Egyetértek, hogy nem kellene kétszálas izzó, ha csak az egyik van használva. De ha már van, ki lehetne használni. Azt gondolom, átkötném úgy, hogy a mostani tompított (H7) mindig világítana, ha világításon van a motor. A tomp/ref. kapcsolóval pedig, a mostani refi égőnek váltanám, a két szálát. Így már biztosan megfelelő lenne a fény, minden helyzetre. Elvileg az aksinak is bírni kellene, mert a generátor 300w körül teljesít. Mit gondoltok? |
© suszitibi | 2013. máj. 15. 20:31 | Válasz | #1335 |
![]() | |
Szerintem a műszerfalban van.
| |
2013. máj. 15. 17:40 | Válasz | #1334 | |||
![]() | |||
Egy egység mindkét lámpa, foncsor, foglalat felfogatás, sőt az üveg is.
| |||
| |||
2013. máj. 15. 12:53 | Válasz | #1333 | |||
![]() | |||
Köszi mindenkinek a válaszokat! Én is ilyesmire gondoltam. De melyik az a közbülső elektronika, relé ami ezt szabályozza? | |||
| |||
© suszitibi | 2013. máj. 14. 21:32 | Válasz | #1332 |
![]() | |
Lámpafejre gondoltam, mikor lámpatestet írtam, vagyis a foncsort az üveggel (vagy plexi). Elvileg a foncsorban van az izzó, az határozza meg, milyen a foglalat. Nem gyárira gondoltam, hanem valami másra, ami passzol a helyére, esetleg felfogatásokat átalakítani. Így viszont, biztosan jó lesz a fókuszálás, jól fog világítani és a rendőr sem köt bele.
| |
© Roby | 2013. máj. 14. 21:19 | Válasz | #1331 |
![]() | |
Nekem olyan problémám van a 250es majámmal ,hogy most esett át felújításon,gyűrűket cseréltünk,kuplung felújítás,szabadon futó csere,és olyat csinál hogy hidegen beindul,ha bemelegszik akkor már nem.De valami elektromos hiba lehet mert az olajviszajelzőm nem alszik el mikor gyujtást adok rá,hanem halványan világít és ha a vészleállítóra kapcsolok akkor kigyullad,dolgozunk a megoldáson.
|
© Carlos | 2013. máj. 14. 20:49 | Válasz | #1330 |
![]() | |
Én is a komplett cserét gyanítom...majd ha lesz rá keret.
|
2013. máj. 14. 20:48 | Válasz | #1329 | |||
![]() | |||
Xenonnal pár perc alatt szétég szerintem az egész műanyag.A műszakit, meg a rendőröket nem is mondom...
| |||
| |||
2013. máj. 14. 20:46 | Válasz | #1328 | |||
![]() | |||
Ezt csak úgy tudod ha megveszed a 2006 utáni komplett lámpatestet, egész lámpafejjel.Zsebbenyúlós...
| |||
| |||
© Roby | 2013. máj. 14. 20:21 | Válasz | #1327 |
![]() | |
Szerintem Xenon szettet kell venni,12-20 ezer körül van az áruk.
| |
© suszitibi | 2013. máj. 14. 19:58 | Válasz | #1326 |
![]() | |
Én a helyedben, kicserélném az egész lámpatestet. Valami H4-es, vagy hasonló kétszálas izzósra. Többé nem lenne vele gondod, izzót meg 400 Ft-ért kapnál hozzá. A xenonnal is az a baj, hogy nem lesz jó a fókusz, vakítani fogod a szembejövőt. Ez mellett műszakin sem fog átmenni.
| |
2013. máj. 14. 18:10 | Válasz | #1325 | |||
![]() | |||
Mi Som-Tomival végigzongoráztuk a világításkérdést, de gyakorlatilag semmire nem jutottunk. Nagy nehezen beszereztük azt a bajonettzáras foglalatba való halogén izzót de mivel nagyon ritka, valamilyen indiai import és egy nagy xar.Drága x..A fókusza nem jó.Nem is olyan mint a rendes H6-os, nincs benne az a kis kanalas fényterelő.Már beültettem egy halogén 45/45-öst bajonettes foglalatba, sokat kísérleteztem de nem jó a fókusza.A legjobb eredményt a hagyományos erősebb izzóval értem el.Valami 55/60-as azt hiszem nem emlékszem pontosan.A rendszer simán bírta.
| |||
| |||
© Wiking | 2013. máj. 14. 17:38 | Válasz | #1324 |
![]() | |
Ha minden igaz azt a foglalatot hívják H6-os foglalatnak. Létezik halogén izzó, de nem túl jó fajták és nem eredményez nagy mértékő fényerő növekedést. én talán a xenon re voksolnék...
|
© Carlos | 2013. máj. 14. 16:37 | Válasz | #1323 |
![]() | |
Gyári izzó van benne, bajonett-záras, 12v 35/35w. Szerintem, egy ilyen értékű, de halogén, biztosan jobb volna. Nem tudom, mit lehet még bele tenni, ami jobban világít, mint a gyári hagyományos izzó.
|
© suszitibi | 2013. máj. 14. 15:28 | Válasz | #1322 |
![]() | |
Gondolom, az első világítás a problémás. Milyen izzó van benne? Milyen foglalat, hány wattos? Ez még egy lámpás, vagy dupla?
| |
© Carlos | 2013. máj. 14. 10:59 | Válasz | #1321 |
![]() | |
1999-es 125 ccm-es Majesty világításán hogyan tudnék javítani? Foglalatcsere nélküli megoldásokat keresek, más fajta, más típusú izzók, halogén, xenon stb. Ez az egy negatívum van a motoron, a gyenge világítás. De bármilyen megoldást meghallgatok a tapasztalt szakiktól!
|
© suszitibi | 2013. máj. 11. 16:32 | Válasz | #1320 |
![]() | |
A hőfok jelző szenzor ellenállása, a hőmérséklet függvényében változik. Ha a műszer jól mér, akkor valószínűleg a LED-et is rákötötték az érzékelőre (gombára). Az érzékelő és LED között, kellene lenni egy elektronikának, ami csak bizonyos feszültség elérésekor kapcsolja a LED-et. Az is lehet, hogy ez az elektronika elromlott és így mindig jut valamekkora feszültség a visszajelzőre.
| |
2013. máj. 11. 14:51 | Válasz | #1319 | |||
![]() | |||
Nehezeket kérdezel... A mutatók lehúzósak szoktak lenni. Többnyire. De csak óvatosan!
| |||
|
2013. máj. 11. 11:23 | Válasz | #1318 | |||
![]() | |||
Sziasztok 150-es 2002-es Maja: ahogy a víz melegedik olyan erősséggel világít a műszerfalon a piros vízhőfok visszajelző led. Már így került hozzám, lehet valami kábelt felcseréltek? Másik: Műszerfal óracsoportról a plexit levettem, mutatókat csak le kell húzni a tengelyről, hogy a számlapot le tudjam venni? Köszönöm!! | |||
|
© suszitibi | 2013. máj. 06. 18:28 | Válasz | #1317 |
![]() | |
Ez elég szomorú, hogy ha jót szeretnél, magadnak kell megcsinálni, mert a gyári gagyi, vagy ha tényleg jó, akkor nagyon drága. Már gondoltam arra is, hogy tervezek egy akkora panelt, mint a hátsó lámpa belső része és ezt rakom tele ledekkel. Pl. 10x4-es elrendezésben, ahol az alsó és fölső sorból az elsők, majd minden harmadik világítína, vagyis 8 db. Ezek lennének a hátsó világítás (8db led). A többi pedig menne a fékre (32db). Így a féklámpa pont 4x akkora fényű lenne, mint a világítás. A ledeket kettesével kötném, így a nyugalmi és töltés közbeni feszültség különbsége, nem járna észrevehető fényerőváltozással.
| |
2013. máj. 06. 11:15 | Válasz | #1316 | |||
![]() | |||
Igen, de ez nem a kereskedelemben kapható megveszed, beteszed és talán jó. Ez épített, ami biztos jó. Csak iyet nem kapni sajnos... | |||
| |||
© suszitibi | 2013. máj. 06. 07:40 | Válasz | #1315 |
![]() | |
Én bízom az új ledekben. Haver buszában, a fénycsövek tönkrementek. Készítettem új paneleket, 4mm-es PVC lapból, erre kerültek a 10mm széles csíkok, amik a fénycsöveket helyettesítik. Minden nyák csíkon, 4db 5060 típusú SMD LED van sorba kötve. Natural white színűek. Olyan jól sikerült, hogy egy lámpa többet bevilágít, mint előtte 4 fénycsöves. Persze próbáltam már több fajta ledet, azok tényleg gyengék voltak. Az 5060-nak, 5000mCd a fénye és 120 fokos sugárzási szöge van. Így oldalról is jól látható. Ilyen leddel szerelt "izzót" gondoltam a gyári helyett. Persze most a hátsóra gondolok.
| |
2013. máj. 05. 21:30 | Válasz | #1314 | |||
![]() | |||
Drága ledes lámpa Tibi és harmatgyenge...
| |||
| |||
© suszitibi | 2013. máj. 05. 09:24 | Válasz | #1313 |
![]() | |
Sziasztok Nappali menetfényt szerelt már valaki a mocijára? Én most ezen gondolkodom. Mellé a hátsó lámpában, LED-esre cserélni az izzókat. Vannak már jó minőségűek, a gyárival megegyező, vagy erősebb fényűek. Így indításkor sem menne majd 42W (dupla izzó), meg nappal sem a 65W, (tompított+helyzetj.+hátsó lámpa) csak jóval kevesebb. |
2013. ápr. 06. 22:32 | Válasz | #1312 | |
![]() | |
Ma eljött a pillanat, és nekiestem a leszakós fejű csavarok kitekerésének. Az első kört a csavar nyerte, mert a vágó alulmaradt a küzdelemben. Ekkor egy titkos fegyvert vetettem be: FLEX ![]() Na ennek már nem tudott ellenállni a csavar feje. Szépen lejött egyben a gyújtáskapcsoló. Jó ötlet a kapcsolórész átszerelése, csak az a baj, hogy az aluházat is leszakadósfejű csavarral rakták össze, ráadásul süllyesztékben ülnek. Hozzáférni nem lehet, hacsak nem dobom fel egy marógépre. Az egész leszedés flexel 15 percig tartott. | |
© Wiking | 2013. ápr. 06. 20:12 | Válasz | #1311 |
![]() | |
én azt javasolnám, hogy csak az elektromos részt rakd át a kapcsolórol...így 2 kulcs kell majd a motorhoz, mert a tanksapka meg a többi zárható ajtó a régi illetve eredeti kulcsal működik majd csak.
|
2013. ápr. 05. 22:25 | Válasz | #1310 | |
![]() | |
Én is úgy hallottam hogy vágóval van esély a normális kihajtásra. Sikerült Miskával bizniszelni egy másik gyújtás kapcsolót,a régit pedig ha lesz rá időm majd megpróbálom szétszedni, esetleg még jó lehet tartaléknak. Köszönöm az eddigi segítséget, de a java majd csak akkor jön, amikor beállít a futár, és meghozza az alkatrészt. |
© Pazo | 2013. ápr. 05. 20:27 | Válasz | #1309 | ||
![]() | |||
Nekem tavaly cserélte ki a Kiss Robi. Nem volt egyszerü. Ha jól emlékszem, előszőr vágóva próbálta meg kilazítani, azz egyik sikerült is, az megindult. A másik is . de az csak forgott, de nem jött ki, arra heggesztett egy 8-as anyát és úgy bírta kitekerni. Aztán a másik gyújtáskapcsolót már sima csavarral rakta vissza.
| |||
| |||
2013. ápr. 05. 15:06 | Válasz | #1308 | |||
![]() | |||
Gabi! Az elektromos része a hátán kell hogy legyen, lehet hogy le lehet szedni róla és megjavítani a beégett érintkezőket! Ha levágod a szegecset, csavarral vissza lehet még tenni nem? Jobb esetben... | |||
| |||
2013. ápr. 05. 14:42 | Válasz | #1307 | |||
![]() | |||
Próbálkozz szakadt csavar kihajtóval,vagy ha az nincs, fúrd meg és ha javítható akkor utána új menet...
| |||
| |||
© Wiking | 2013. ápr. 05. 11:07 | Válasz | #1306 |
![]() | |
Szétvágni szerintem nem érdemes a kapcsolót, mert lehetséges, hogy javítható. Mindenképp azt ajánlanám, hogy minnél kisebb roncsolással próbáld leszedni a kapcsolót.
|
2013. ápr. 04. 22:27 | Válasz | #1305 | |
![]() | |
Köszönöm szépen, pont erre számítottam. Rossz a gyújtás kapcsoló ! ![]() Már csak szereznem kell egyet, és remélem startolhat a szezon nálam is. Még valami, A rögzítését fejleszakadós csavarral oldották meg. Le lehet szedni vmi könnyű módszerrel?, vagy marad a flex? |
© Wiking | 2013. ápr. 04. 22:16 | Válasz | #1304 |
![]() | |
elején elírtam a dolgot.. szóval a kékpiros vezetéknek és a kéknek kell, valamint a barnának és a pirosnak zárt állásban lenniük mikor gyujtáson van a kapcsoló. Kicsit hosszú volt a nap, és kezdek fáradni :)
|
© Wiking | 2013. ápr. 04. 22:13 | Válasz | #1303 |
![]() | |
Nos... Gyujtásra kapcsolva a kék pirosnak kell zárt állapotban lenniük, és a barnának meg a pirosnak. Parkolófény esetén pedig a kék pirosnak és a pirosnak. A többi állásban nincs semmien kapcsolat semeik vezetékek közöttsem. Ha ettöl eltérően viselkedik illetve kapcsol a gyujtáskapcsolód, akkor hibás.
|
© Wiking | 2013. ápr. 04. 22:03 | Válasz | #1302 |
![]() | |
Az lehetséges, hogy a parkolófény lessz, de mindjárt megnézem a szervízkönyvben :) |
2013. ápr. 04. 20:44 | Válasz | #1301 | |
![]() | |
Úgy gondolom megtaláltam a hibát, de Zoli, meg tudnád nézni a donormocidon a gyújtáskapcsolót? Amikor ráadod a gyújtást állásban, a piros vezeték és a barna között van kapcsolat, és ami fontos, a két kék között van e kapcsolat? Mert nekem a kékek között semmi nincs! ![]() Így hát a két kéket összezártam a dugó másik oldalán, és működnek a lámpák. Ha a barnát zártam össze a pirossal, akkor van gyújtás. ![]() |
© Wiking | 2013. ápr. 04. 11:19 | Válasz | #1300 |
![]() | |
Gabi! Most olvastam az eredeti problémádat :) Nekem a donornál a szerszámtartó doboztól hátrébb volt egy biztosítéktábla. A donorom 99 évjáratú abs-es dx volt. A használatban lévő masinámnál viszont nincs biztosíték a világításnak, csak a fő biztosíték van és a hűtőventillátornak, ez utóbbi szintén el van dugva a tank alatt. Nézz körül azon a tájékon, hátha neked is lessz ott egy külön biztosíték valahol.
|
2013. ápr. 03. 22:46 | Válasz | #1299 | |||
![]() | |||
Nekem az YP-250-el semmi elektromos bajom nem volt, fogalmam sincs hol vannak benne relék. Rémlik mintha az akksi mögött (abban a jobb taposó alatt volt az akku) lenne valami, illetve a jobboldali utas lábtartónál. De ezek az indításhoz, a fő áramkörhöz való relék. A világítás nincs berelézve. Sajnos többet nem tudok... | |||
| |||
2013. ápr. 03. 22:00 | Válasz | #1298 | |
![]() | |
Van kapcsolási rajzom, az alapján nyomozok, persze a magam nyugis intenzitásával. Szóval a rajz alapján képbe került egy relé is, de ma vetettem egy pillantást a motorra, és ott elöl a nagy vezeték gubancot félretolva egy nyamvadt relét sem láttam. Esetleg nem tudjátok merre bujkálhatnak?
|
© Wiking | 2013. ápr. 03. 18:06 | Válasz | #1297 |
![]() | |
Ha erre lenneél a közelben szivesen segítenék :) Azt tudom ajánlani, hogy a szervízkönyvben lévő vezetékezési rajzon próbálj kiigazodni, és az alapján fogsz tudni márni is. kapcsolóknál elég a szakadásvizsgálóval ellenörizni, hogy nyitott vagy zárt állasban van e a kapcsoló. Értelem szerűen ha zárt állásnál nem jelez a műszer, vagy fordítva, akkor valami gond van.
|
2013. ápr. 02. 23:01 | Válasz | #1296 | |||
![]() | |||
Gabi! Kapcsolási rajzod van hozzá? Sokat segítene! Nehéz ügy az elektromosság!
| |||
| |||
2013. ápr. 02. 20:52 | Válasz | #1295 | |
![]() | |
Sziasztok. 1238-as bejegyzésre, tovább folytatnám az eszmecserét, kedves, hozzáértő, vagy csak lelkes klubtársakkal, "szakikkal". Tehát végre erőt vettem magamon, és teljesen lebontottam a motor elejét, így hozzáférhető lett egy halom vezeték, csatlakozó, stb. Szétszedtem a világítás kapcsolót is, de rendben találtam. Bár az egyik kék vezetéken nem tudtam mérni semmit, de a csatlakozónál széthúztam, és onnan leellenőriztem a kapcsolót, tehát az jó. Közben pihenésként kicseréltem a műszerfalban az izzókat, ha már úgy is kint van.( smd ledekkel szerelt, oldalra is világítós fajtára. Nagyon brutál szép lett. Valahogy olyan élesnek tűnik az egész. Az olajnyomás visszajelző az maradt hagyományos, mert a leddel nem ment.) Na de a problémám továbbra is fennáll. Gondoltam lekapom a gyújtáskapcsolót egy kis kivizsgálásra, de aztán látom hogy a japánok ezt nem így gondolták. Legalább is úgy néztem oda van szegecselve. Tehát széthúztam a csatlakozót hogy majd kimérem valahogy, de mivel nem igazán ez a szakterületem, ezért itt jól jönne egy kis segítség. Négy szál vezeték jön ki belőle, két kék, egy barna, meg még egy aminek a szinére most nem emlékszem. Le kellene tesztelni.De melyiket melyikkel? Aztán meguntam mára, meg fáztam is. |
© Wiking | 2013. márc. 13. 21:37 | Válasz | #1294 |
![]() | |
Legalábbis ami a képen van azon 6 pólus van. Ha jól emlékszem valamien visszajelzőre vagy hasonló dologra csatlakozna az a 6. pólus. A mostani csatlakozóban is benne van a helye, csak nincs ott vezeték, tehát rá fog menni. A többi kivezetés meg valószinűleg ugyan ott van.Illetve 99% hogy ugyan az. Egyébként a 250-eseknél illetve ezeknél a fesszabályzóknál sajnos tipushiba, hogy a rossz minőségű forrasztások elválnak a szabályzó belsejében. Tönkre nem megy benne semmi, csak épp az az ág szakad meg ameik figyelné az akku töltöttségét, ezáltal túltöltést generál. Nekem legalábbis mind a 2 fesszabályzónak ugyan ez volt a gondja.
|
2013. márc. 13. 20:06 | Válasz | #1293 | |
![]() | |
Csak az a gond hogy ami a motorban van az 5 csatlakozós ez a másik meg 6....
| |
|
|
|