|
|
|
© juhász béla | 2015. jan. 31. 15:27 | Válasz | #1245 | ||
Na akkor kezjűk az elején.Elöször is megkellene gyözödni róla hogy egyáltalán lehet a kapni bármely csapágyboltban.Mert ugyanis vannak olyan méretek amit a motorgyár levédet,hogy a gyártó csak neki szállit,nem pedig bárkinek.Ha ezt megszegné a gyártó akkor egy nagy kupacpénzt kellene fizetnie,Ha ez igy van ezzel a csapággyal ,akkor viszont csak a hivatalos kereskedés tudja produkálni,vagy akik szerzödéses kapcsolatban állnak a márkával,,De ha ez nem egy levédett alkatrész akkor szerintem minden komolyabb csapágyboltban megvehető,vagy rendelhető,mert nem biztos hogy egyből leemeli a polcról.Tehát ,,sorrend ,csapágybolt,ott tőbbféle katalógusba megnézni,ha valamelyik gyártó tudja ,akkor minden sinen van,de ha egyik gyártó katalógusában sem szerepel ez méret akkor irány a márkaképviselet,és lehet drágább lesz gramja mint az aranynak.Vagy ha végképp nincs megoldás,akkor egy kis gépmunka,és kiváltani olyannal ami közel áll méretileg,nem irom le hogyan és miként,de járható az az ut is.Nem egy ilyet oldottam már meg,és hibátlanul működött.Ettől többet nem tudok segiteni,legfeljebb ha itt van a blokk,és szeműgyre veszem. HAJRÁ.
| |||
|
2015. jan. 31. 15:00 | Válasz | #1244 | |||
Lehet azt szerezni, csak nem lesz olcsó. Az YP-250 főtengely csapágyai közül is az egyik hagyományos, a masik cca 11'000ft. De van. Miskát is megkérdezheted, mert egy patent gyári bontott csapágy jobb vétel, mint egy gagyi utángyártott. | |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 31. 14:18 | Válasz | #1243 |
Jutalom jár annak!!!!
|
© satyapapa | 2015. jan. 31. 13:48 | Válasz | #1242 | ||
Csapágy szaküzlet 06 24-368005,,,,szigetszentmiklós Dél csapágybolt.
| |||
|
2015. jan. 31. 13:40 | Válasz | #1241 | |||
Nem pont így írtad és a csapat attól sokkal lazább hogy le ne reagálja. Ha meg Béla azt írta hogy a zőccségesné vett csapágyat, azt vedd komolyan! Szóval srácok, ki talál hamarabb ilyen csapágyat: 22x31x12 tűgörgős kivitelben! | |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 31. 10:57 | Válasz | #1240 |
Igen csak ha jobban megnézitek,hogy milyen csapágyat keresek akkor lehet látni,hogy nem egy szabványos csapágyról van szó.Én is keresgéltem csapágy boltban,mert az is van nálunk,de eddig senki nem tudott segíteni.Még a zöldséges sem.
|
2015. jan. 30. 21:33 | Válasz | #1239 | |||
Yes!
| |||
| |||
© passat52 | 2015. jan. 30. 21:18 | Válasz | #1238 | ||
Van itt a fórumon 2 olyan topik ahol lehet böngészni. ALKATRÉSZBÁZIS, Boltok, bontók, ezermesterek. Hidd el nem a válaszokkal volt a gond, hanem a kérdés feltevésével! | |||
| |||
2015. jan. 30. 21:15 | Válasz | #1237 | |||
Ja, és hidd el, igen, vannak komoly csapágyszakik!
| |||
|
2015. jan. 30. 21:14 | Válasz | #1236 | |||
Na! Ne kapd már föl a xart, nem a b@szogatásról szól a dolog! Anno volt egy reklám, így szólt: - Cipőt a cipőboltból! (hol a ménkűbe venném...?) Különben a kérdésedre utalva, Te hol kerested István, vagy egyszerűen tanácstalan voltál a gyári és a sztenderd csapágyboltokat illetően? Mert ez a kérdésedből nem derül ám ki! Azon meg ne lepődj meg, ha egy ilyen poénon viccelődik a csapat, ez az alapkiképzés része. Azt hiszem eddig is a segítőszándékot tapasztalhattad, ez ezután sem lesz másként! | |||
| |||
© satyapapa | 2015. jan. 30. 21:02 | Válasz | #1235 | ||
Csapágy szaküzlet 06 24-368005
| |||
|
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 30. 20:56 | Válasz | #1234 |
Köszönöm a segítséget a nagy okosoknak |
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 30. 20:56 | Válasz | #1233 |
Hű de nagy csapágy szakik vannak itt!!!!!!Egy kicsit utánna kéne mézni,hogy mi a sztendert méret meg mi nem!!!Főleg a zöldségesnél ha már ott javítja valaki a motorját.Gratulálok mindenkinek.
|
© juhász béla | 2015. jan. 30. 20:37 | Válasz | #1232 | ||
ENNYI,,,,,,,pedig még lenne mit.End
| |||
| |||
2015. jan. 30. 20:33 | Válasz | #1231 | |||
Jól van már! Topic OFF! | |||
|
© passat52 | 2015. jan. 30. 20:29 | Válasz | #1230 | ||
Én meg nagykalapács, kovácsüllő, kox és csinálok magamnak! | |||
| |||
© satyapapa | 2015. jan. 30. 19:50 | Válasz | #1229 | ||
| |||
© juhász béla | 2015. jan. 30. 19:48 | Válasz | #1228 | ||
Nem is értem ,,,minek is van ez a internet,meg okostelefon,meg valami tábla vacak,?Inkább nem mondok semmit,mert még félreértik az emberek.Én már a piacon a zőldségesnél is vettem csapágyat.
| |||
|
2015. jan. 30. 19:37 | Válasz | #1227 | |||
Nincs felétek csapágybolt...? Én többnyire kapok. Sőt. Mindig kaptam, csak volt hogy 11'000ft értékben... | |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 30. 19:21 | Válasz | #1226 |
Hol lehet venni tügörgős csapágyat kuplubghoz?22x31x12
|
© passat52 | 2015. jan. 29. 20:43 | Válasz | #1225 | ||
Ha jól tudom akkor a gyári zöld. Nem biztos mert már rég volt 125-ösöm. Fehéret ha kapsz Malossit vegyél az biztos, hogy nem fehérre festett valami szar rugó! | |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 29. 20:38 | Válasz | #1224 |
Gondolom ha gyenge akkor ugyan olyan fehéret kellene belerakni.
|
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 29. 20:33 | Válasz | #1223 |
Neked milyen rugó van benne?Mert van különböző erősségű ha jól tudom.De abban igazad van,hogy nem kellene ilyen könnyen összeszorítani.
|
2015. jan. 29. 20:21 | Válasz | #1222 | |||
Akkor gyenge.Én két asztalosszorítóval szedtem szét anno...
| |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 29. 19:51 | Válasz | #1221 |
Annyi még,hogy kuplung szétszerelésekor nem nem kellett szorítót használni,mert kézzel le tudtam nyomni a rugót,hogy leszedjem az anyát.
|
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 29. 19:34 | Válasz | #1220 |
Tisztelt segítők! Szétszedtem a hátsó kuplungot. A kontraszt rugó ha jól látom fehér szinű,a kis rugók meg zöld.Legalább is az egyik az.Hogy lehet képet feltölteni?Esetleg ha valakit érdekel.Amúgy minden a helyén van,ferodol jó. |
2015. jan. 28. 23:01 | Válasz | #1219 | |||
Szétszed, kimos, bezsíroz, összerak. A letöltésekben a 250-esek között Zsolt tollából találsz egy kuplung felújítást. Nézd meg! | |||
| |||
© Szekeres István | 2015. jan. 28. 20:18 | Válasz | #1218 |
Pest környékén van egy bontó tavaly vettem én is azt hiszem 5 ezer volt, postán küldik. Telefonszám:06307509098
|
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 28. 20:11 | Válasz | #1217 |
Most sikerült levenni a hátsó kuplungot!!!Mint írtam most 22,2x832 van benne.Úgy látom hogy hátúl a nyomó tárcsák jó állapotban vannak és elől is.Teljesen kimegy a szíj.De csinálok képeket ha valakit érdekel és előrébb visz a kuplung beállításában.Még annyit,hogy így,hogy nincs rajta szíj és le van szerelve,kézzel nem tudom olyan könnyen nyomogatni a rugót.Lehet hogy a tisztítás segítene?
|
© Imre | 2015. jan. 26. 15:35 | Válasz | #1216 | ||
Az ékszíjhoz annyit, hogy az enyém 2001-es évjáratú és 22,2X832-es méretű való bele és van is benne. (Hosszabb szíj volt a motorban amikor vettem, de az megcsúszott.)
| |||
|
© passat52 | 2015. jan. 25. 17:06 | Válasz | #1215 | ||
Böngéssz Itt talán találsz méreteket. | |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 25. 16:54 | Válasz | #1214 |
Igen jó lenne tudni,hogy milyen a gyári tárcsa méret!!!
|
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 25. 16:51 | Válasz | #1213 |
A motor 2000-ben gyártották.Tipus:SE02.Még azt vettem észre,hogy a szíj fordítva van felrakva.Nem balról jobbra lehet olvasni a feliratot.
|
2015. jan. 25. 16:50 | Válasz | #1212 | |||
Vagy nagyon alkotóképes volt, egy buheramatyi, és megszerelte... Tudni kéne az évjáratnak megfelelő tárcsaméreteket és összevetni a motorban lévővel. | |||
| |||
© passat52 | 2015. jan. 25. 16:25 | Válasz | #1211 | ||
Először azt kellene tisztázni, hogy a forgalmiba mi van írva. Van egy típusjelzés ami alapján el lehet dönteni, hogy milyen méretű szíj való bele. A 822, 832, 872 és még talán más méretek is vannak a gyártási év, valamint a típus jel függvényében. Úgy gondolom, hogy az előző tulajdonos nem figyelt az adatokra és vett bele egy szíjat! | |||
| |||
2015. jan. 25. 16:17 | Válasz | #1210 | |||
Nos, akkor ha igazad van, a kuplungnál vagy a tárcsáknál belenyúlhattak. Ha jó a szíj mérete, (mert a manual is ezt hozza) kéne első körben egy új kontrasztrugó. Mindjárt látszik hogy áll a szíj. | |||
| |||
© passat52 | 2015. jan. 25. 16:08 | Válasz | #1209 | ||
1998-ig a 832 mm-es passzol hozzá. | |||
|
2015. jan. 25. 16:03 | Válasz | #1208 | |||
Azt írta István a #1184-as hozzászólásában, hogy ezredfordulós... Ahhoz van manuálunk a letöltésekben... AAfrikában
| |||
| |||
© passat52 | 2015. jan. 25. 15:58 | Válasz | #1207 | ||
Volna még egy kérdésem: Milyen évjáratú a motorod? Úgy tudom, hogy 2011 után már módosított a Yamaha a hajtáson. | |||
| |||
2015. jan. 25. 15:31 | Válasz | #1206 | |||
20/978-93-26 Miska egy Yamaha bontót üzemelt Szarvason. Telefonon beszéld meg Vele mire van szükséged. | |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 25. 15:19 | Válasz | #1205 |
Természetesen leolvastam a szíj méretet amit lentebb már írtam,hogy rövidebb van benne mint a gyári!!!Álló helyzetben össze tudom nyomni a szíjat.Tehát ha nyomom össze a szíjat akkor a kontrasztrugót is tudom nyomni.Ahogy Tamás írta valószínű hogy elfáradt a rugó.Akkor be kellene szerezni egy másikat,csak kérdés hogy honnan,mert ahogy nézelőstem,csak erősített rugókat találtam.
|
© satyapapa | 2015. jan. 25. 12:50 | Válasz | #1204 | ||
Gyöngyösi Pisti.- A 1201-firkálmányom zárójeles része, általános vizsgálati folyamatra szól,nem a tiedre.
| |||
|
2015. jan. 25. 11:37 | Válasz | #1203 | |||
Én az sr-rel jártam így épp a minap. Egy fajta motorra több méretű utángyártott szíj is létezik. Meg kell találni az adott konfigra a megfelelő méretet sajna. Nekem is hosszú lett vehettem egy másikat. A gyári méret jó lehet, mert ha rövidebb van bent akkor kevesebb a végsebesség, de jobb a gyorsulás. Hiába tuning, a méretbeli paraméterek ugyan azok nem srácok ? Tárcsa méret varió méret stb. | |||
| |||
2015. jan. 25. 11:14 | Válasz | #1202 | |||
Nem hosszabb a szíj, hanem 40mm-el rövidebb! Az nem kevés! Olyat hallottam, láttam, hogy kinyúlt a szíj, de ritkán megy össze, miközben szélesebb lesz. A méreteit gondolom leolvasta István a szíjról. Satya, a kontrasztrugó kuka, ezt megbeszéltük. | |||
| |||
© satyapapa | 2015. jan. 25. 09:29 | Válasz | #1201 | ||
Úgy is ellenőrizhető hogy nem indítod be a gépet. Alaphelyzetben szíjat középen összefogod, ha majdnem teljesen összeér,,az nem jó. ((Az is számíthat, hogy a kontrasztrugó mennyire erős, mennyi mozgást enged a szíjnak terhelés nélkül.) Szerintem.
| |||
|
© passat52 | 2015. jan. 25. 08:40 | Válasz | #1200 | ||
Filctollal megjelölöd a variátor, illetve a kuplung nyomólapokat. Teljes terhelésnél ha a szíj kifut a variátor tetejéig, illetve lemegy a kuplung aljáig és közben nem csúszik meg akkor bizonyára megfelelő! | |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 25. 07:51 | Válasz | #1199 |
Akkor ez a szíj ami jelen pillanatban benne van megfelelő?Mihez képest hosszabb szíj?
|
2015. jan. 25. 05:41 | Válasz | #1198 | |||
A kicsit hosszabb szíj már tuning, vagy "sport" mert változtat az áttétel arányán, nagyobb a végsebesség.
| |||
|
© passat52 | 2015. jan. 24. 18:34 | Válasz | #1197 | ||
Ha a 832. jó akkor elképzelhető, hogy nem gyári a kuplungod. | |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 24. 17:40 | Válasz | #1196 |
A gyári adat szerint a szíjnak a mérete:23x872 Ami most benne van:22.2x832.Akkor most hogy is van ez?A gyári adat nem jó?Mert ami benne van az elméletileg jó mert mindenhol ezt lehet kapni? |
2015. jan. 24. 08:19 | Válasz | #1195 | |||
Na ha van robogós múltad, akkor könnyebb. A kontrasztrugó erősségét nehéz lenne meghatározni így interneten, de az biztos, hogy ha kézzel összenyomod, gyenge. A hajtómű felépítése egyébbként szerkezetileg ugyan az, csak az olajos kuplungosoknál vannak eltérések. De azok nagyobb köbcentik. | |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 24. 07:17 | Válasz | #1194 |
Nem tuningolni szeretném.Most vettem és szeretném ha jól muzsikálna!!!Most ismerkedünk egymással.Mindent átnézek,hogy ha az ídő is engedi akkor tudjak motorozni minden hiba nélkül.Azért kérdeztem lentebb a szíjról meg a rugóról,mert a Gilera korszakból tudom,hogy nem így berezonál a szíj és kontrasztrugót sem lehetne ílyen könnyen mozgatni.Szép lassan azért megismerem ezt a tipust is.Köszönöm a válaszokat.
|
2015. jan. 23. 21:03 | Válasz | #1193 | |||
Részemről mindig a gyári felállást favorizáltam de ez teljesen egyéni.Egyet tudni kell: ha belekeveredsz a tuningolásba,nem lehet a hajtásláncba egyesével cserélgetni az alkatrészeket.Vagyis ha a variátorba belenyúlsz, valószínű a kuplung és és a kontrasztrugó is bánni fogja. Sokat kell hangolgatni mire kompletten az egész hajtáslánc úgy viselkedik ahogy gondolod és nem eszi le az alsóneműt...Kicsi a köbcenti nincs tartalék nehéz ügy...
| |||
| |||
2015. jan. 23. 20:15 | Válasz | #1192 | |||
A "jó kontrasztrugót“ úgy értettem, hogy ugyan olyan színűt mint ami most van benne!
| |||
| |||
2015. jan. 23. 20:13 | Válasz | #1191 | |||
A 125-ös kollégák véleménye lenne mérvadó a kérdésedet illetően. De ha jelen felállásban teszel bele egy jó kontrasztrugót (lehet bontott is Miskától Szarvasról) és szépen muzsikál, lehet hogy nem érdemes bántani. Könnyebb görgőkkel jobban gyorsulsz. | |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 23. 20:01 | Válasz | #1190 |
Még annyi a variátorral kapcsolatban,hogy most jelenleg 7.5 gm-os görgők vannak benne.Ha jól tudom a gyári 9.1.Érdemes esetleg erősebb kontrasztrugót bele tenni vagy ahogy írtad Tamás maradjak a gyárinál?
|
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 23. 16:23 | Válasz | #1189 |
Köszönöm. Hol tudok gyári rugót beszerezni,mert eddig csak erősített kontrasztrugót találtam |
2015. jan. 22. 12:51 | Válasz | #1188 | |||
Szia! Az bizony elfáradt... Már a kontrasztrugó. Azért ha már így benne vagy, vizsgáld át az egész hajtást, abból baj nem lehet. Én gyárit ajánlok bele, ennek az a feltétele, hogy mind a görgőknek, mind a kuplung rugóinak eredetinek kell lennie, hogy összhangban dolgozzon a váltó és az egész hajtómű. Ha nem gyári szett van már benne, akkor tartsd magad ahhoz ami benne van! | |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 22. 08:48 | Válasz | #1187 |
Sziasztok! Kérdésem az lenne,hogy van egy 125 yamaha majesty .Azt vettem észre,hogy gázadás után berezonál szíj.Dekli le és a szíjat össze tudom nyomni a kezemmel úgy hogy a hátsó kuplung szíjtárcsa simán szétnyílik.Tehát kézzel erőfeszítés nélkül tudom mozgatni a kontrasztrugót.Megérett a cserére a kontrasztrugó?Ha igen milyet vagyek? |
© Carlos | 2015. jan. 20. 11:56 | Válasz | #1186 |
Az enyém 1999-es, csak analóg órák vannak a műszerfalban, az a LED nincs bekötve. Nekem személy szerint semmi plusz infóra nincs szükségem. A napi távot pedig tudom. Szerintem ne cseréld, nem véletlen a csatlakozók különbsége, nem oldható meg 1-2 vezeték átkötésével!
|
2015. jan. 19. 20:14 | Válasz | #1185 | |||
Én nem csinálnék gondot magamnak.Az újaknál a rendes működés olyan,hogy bekapcsoláskor tesztet csinál az üzemanyag-mennyiség jelző.Na ezt sem csinálná szerintem.
| |||
| |||
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 19. 17:25 | Válasz | #1184 |
Annyi,hogy 2000-s a moci és sima műszerfal van,nincs napi számláló sem.
|
© Gyöngyösi István | 2015. jan. 19. 17:21 | Válasz | #1183 |
Sziasztok! Most vettem egy yamaha mayesty 125 yp-t Kérdés az lenne,hogy ki szeretném cserélni a műszerfalat olyanra ami digitális óra is van benne.Néztem,hogy a csatlakozás nem stimmel.Megoldható vagy hadjam a fenébe?A másik,hogy van egy led lámpa ami az olaj csere vissza jelző vagy mi.Na az rövidra van zárva.Hova kell azt be kötni?Rajz van valahol? Köszönöm a válaszokat |
© zotty84 | 2015. jan. 04. 11:56 | Válasz | #1182 |
Köszi.akkor még keresgélek.
|
2015. jan. 04. 06:16 | Válasz | #1181 | |||
A gyári az csak egy platni amit a kapaszkodóra csavarozol.Talán bontottat Misitől... lentebb megtalálod a számát.Vagy a bontók ezermesterek rovatban.Vannak utángyártottak ...ronda nagy vasdarabok...
| |||
| |||
© zotty84 | 2015. jan. 03. 15:23 | Válasz | #1180 |
Sziasztok! Majesty 125 csomagtartót vagy konzolt keresek,amire dobozt tudnék rakni! Ha valaki tud ilyet,legyen szives írni! Köszönöm!
|
2014. dec. 08. 16:56 | Válasz | #1179 | |||
Vedd ki a kis hengert, és köszörüljél el belőle egy kicsit, akkor bentebb fog. Sima bilincsre ne cseréld ki az nem lesz jó, mert megtekeri a gumit. Ugye direkt azért csinálják ilyen bilincsel, hogy ne tekerje meg. Az a baj, hogy ilyet(pont jó méretben) sima boltba nem nagyon lehet kapni én legalább is nem nagyon kaptam. Sima bilincs nem jó tapasztalatból tudom, sokat szívtam vele anno. | |||
| |||
© Imre | 2014. dec. 08. 10:43 | Válasz | #1178 | ||
Köszönöm a válaszokat! Tanács megfogadva variátor tárcsák szabályzás nélkül, új görgőkkel, csúszkákkal visszarakva. De ismét találtam számomra nem tetsző dolgot. Ahogy nézegettem át a motorteret feltűnt, hogy a karburátor mintha ki lenne kicsit csúszva. Megnéztem hát lötyög is rendesen. A szívócső gumis végén van egy bilincs (ez rögzíti a karbit), a karburátor visszanyomva a helyére meg is húztam a bilincset, de csak könnyen mozog a karbi. Stabilabbra meghúzni csak úgy tudom, ha a bilincsből kiveszem a kis határoló hengert. Ezt megtehetem? Vagy valami más módon segítsem a tömítést? (pl. teflon szalag, vagy valami kence)
| |||
|
2014. dec. 04. 18:57 | Válasz | #1177 | |||
NNNA ez kényes téma...Ha felszabályozod, akkor az egész odébb kerülhet a főtengelyen, és oldalából is el kell venni!!!Akkor meg ki kell hézagolni, nehogy úgy járj mint az egyik motorostárs, hogy a rögzítőanya saját magát rögzítette, és a bordás rész teljesen szétverte a variátort.Nagy szerencséje volt, hogy a főtengely megmaradt...Lehet nem voltam teljesen érthető de csak lerajzolni tudnám...A helyedben nem bántanám.
| |||
| |||
2014. dec. 04. 08:38 | Válasz | #1176 | |||
Nem tudom megnyitni... Ha átküldöd e.mailban... Ha a kuplung harangja és a pofák rendben vannak, akkor még a varioban a görgőket is nézd meg, azok is okozhatnak kalamajkát. De a leggyakoribb a kuplungprobléma. Érdemes ripityára szedni, kitakarítani, újra zsirozni és kicserélni a rugókat. Ha csak egy is hamarabb nyit, már rángat. | |||
| |||
© Imre | 2014. dec. 03. 20:48 | Válasz | #1175 | ||
A kép nem sikerült, akkor helyette így: http://kepfeltoltes.hu/view/141203/t_rcsa_1_www.kepfeltoltes.hu_.png | |||
|
© Imre | 2014. dec. 03. 20:41 | Válasz | #1174 | ||
Köszönöm szépen Fecó és Coller Úr válaszait! Mai nap kuplung harang leszabályozva. De sajnos ismét van más. A lenti képen látható, hogy a variátor tárcsa külső széle kb. 5 mm-en nem kúpos. Ezt most kell szabályoztatni? Vagy az új tárcsa is ilyen, vagy esetleg az ékszíj ezen az 5 mm-es részen amúgy sem tud túlmenni, mert nem lenne meg az oldal tapadása?
| |||
|
2014. dec. 02. 08:04 | Válasz | #1173 | |||
Én is Fecót tudom csak megerősíteni. A variátor száraz. A görgőn lévő kopóanyag keni a belsejét, úgyhogy azt nem kell zsírozni, akkor hermetikusan le kellene zárni. A rángatást meg a kuplung okozza (ez az egyik gyári hibája). Öt pofás kuplung állítólag orvosolja a problémát. Az enyém is rángatott, új kuplungal is. | |||
|
2014. dec. 01. 19:18 | Válasz | #1172 | |||
A Nagy kérdés... van aki zsírozza van aki nem...Hivatalosan a 25-ös száraz.Az enyémet nagyon vékonyan, molibdénes zsírral szoktam csak a csúszókat.Ha visszaolvasol sok beírást találsz erről. Más... valszeg a kuplungod az oka a rángatásnak.Igen lehet a harang is az oka a rángatásnak, de a pofák is. A pofák sarkait reszelővel kb 2-3 mm-en 45 fokban törd le.Ha elszíneződött a harang valszeg ovál le kell szabályozni. Jó munkát!!! | |||
|
© Imre | 2014. dec. 01. 18:32 | Válasz | #1171 | ||
Bocsánat a kezdő kérdések miatt (elkezdtem magam szerelni a majámat)! Variátor csúszkát cserélek + plusz görgőket. 1. Kell-e a csúszkánál valami kenőanyagot, zsírt használni? Másik: relatíve kis gázadással történő indulásnál kissé rángatva indul el a jármű. Mivel a motor egyenletesen jár a kuplungra gondolok, pl. kuplung harang esetleg ovális. 2. Mi lehet még az ok?
| |||
|
2014. nov. 20. 19:58 | Válasz | #1170 | |||
Húha megfogtatok.... Van rajt hard reset, csak már nem nagyon emlékszem. De,, azt hiszem az lcd panel melletti kis gombot kell nyomni miközben gyújtást adsz rá. De ez ebben a topikban már le van írva tuti, egyszer már dumáltunk erről. Én az enyémet többször is reseteltem, . | |||
|
2014. nov. 20. 19:12 | Válasz | #1169 | |||
Ez azért érdekes, mert az YP-250-es már '96-ban így volt szerelve...
| |||
| |||
2014. nov. 20. 16:59 | Válasz | #1168 | |||
Az enyémen sem és szerintem a többiekén sem volt nullázó és led sem. Asszem a 2006 utániakon van csak.
| |||
| |||
© Imre | 2014. nov. 20. 16:18 | Válasz | #1167 | ||
A fórum főmenüjében letöltéseknél megkeresed a 125ccm-nél a legelső pdf. formátumot (aminek a vége "...yp125E.pdf"). Itt a 45. oldalon, a manual lapalján lévő számozás szerint a 6-10 oldal alján van leírva a nullázás. Lényege: 3 másodpercre lenyomni a gombot (ami a km számláló mellett balra van, órát is ezzel lehet állítani), majd gyújtást adni várni míg a lámpa kialszik és gyújtás le.
| |||
|
2014. nov. 20. 14:44 | Válasz | #1166 | |||
Akkor ez egy rejtély! Nullázó gombnak kéne lennie. Szerintem... Vagy valami... Vagy bármi... | |||
| |||
© Carlos | 2014. nov. 20. 13:26 | Válasz | #1165 |
Én, mint 125-ös használó, már írtam, az enyémen nincs "nullázó"gomb, és az első fékrendszer léktelenítésekor kitakarítottam, megkentem a kormány környékét, (kapcsolók, bovden stb.) akkor vettem észre, hogy annak a bizonyos LED-nek a két vezetéke nincs bekötve sehová, így én nem tudok hozzászólni. Akik régebben 125-ről váltottak nagyobbra, talán ők tudják.
|
2014. nov. 20. 12:36 | Válasz | #1164 | |||
Az olajcserét semmiképpen. Miután lecserélted az olajat frissre, le kell nullázni a számlálót. Kell lennie erre a célra egy gombnak. A 125-ös kollégák nem tudom hol szunyálnak, Nekik kéne ezt pontosan tudni... | |||
| |||
© zotty84 | 2014. nov. 19. 18:09 | Válasz | #1163 |
köszönöm a tanácsokat és a segítséget!! és ha kigyullad a led akkor mikor alszik el?? érzékeli az olajcserét?? előre is köszi!! sziasztok.
|
© Carlos | 2014. nov. 19. 10:58 | Válasz | #1162 |
Az én 125-ösömben nincs is bekötve az a led! De az olajcserét mindig megcsinálom, nagyon fontos!A garázs falára írom az óraállást, így minden használatkor 2x látom az előző óta megtett kilométereket!
|
2014. nov. 19. 01:45 | Válasz | #1161 | |||
Az új Majesty tulajdonosok figyelmébe ajánlom, hogy ezekben a motorokban nincs gyárilag olajnyomás érzékelő. Az olajcsere intervallum mindössze 3000km, mert olajszűrő sincs, ami a kokszot megfogná. A lámpa csak 3000km után fog kigyulladni, vagy ha nincs jel a km óra felé. Ezt sokan nem tudják és néha komoly bajok lehetnek belőle. Az olajszintet minden indítás előtt tanácsos ellenőrizni, míg össze nem szoktok a géppel, de a napi egyszeri ellenőrzés akkor sem árt. A maximum megtett táv az egy tank üzemanyag legyen! | |||
|
© Imre | 2014. nov. 18. 21:42 | Válasz | #1160 | ||
Az un. piros led az olajcserére figyelmeztet.
| |||
|
2014. nov. 18. 20:27 | Válasz | #1159 | |||
Ha rendesen megvannak a fülek akkor nem kell semmi szivacs.Ha teszel valamit közé akkor össze-vissza fog állni. Az olajfogyi nekem nem volt, de a blokkomat felújítottam. Gyakorlatilag a háromezret nívóm-axtól nívómin-ig ki kell bírnia.
| |||
| |||
© zotty84 | 2014. nov. 18. 19:09 | Válasz | #1158 |
azt még elfelejtettem megkérdezni,hogy a km-óra bal sarkában látok egy piros ledet és nem tudom,hogy mire szolgál?? felirat nincs körülötte.??
|
© zotty84 | 2014. nov. 18. 19:07 | Válasz | #1157 |
köszönöm a segítséget!! akkor a szezont szétszereléssel fogom kezdeni.a műanyag idomok találkozási pontjához,ragasztok egy vékony szivacsszalagot talán az majd elnyeli a rezgést és zörögni sem fog!! egyébként ezeknek a robogóknak mennyi a megengedett olajfogyasztása??
|
2014. nov. 18. 12:39 | Válasz | #1156 | |||
Hát igen, én többek között ezért ábrándultam ki a robogókból. Nem lehet úgy szétszedni, hogy valami le ne törjön. Alapból az enyém sem zörgött. Hegeszteni nehéz mert abs és nehezen fogja a hegesztő. Ahogy a Fecó írta szét kell szedni. Egy két helyen meg lehet oldani kábelkötözővel(komolyan). A töltés jelző nem áll vissza nullára, hanem a lekapcsolás állapotában marad. Ha leállítod simán akkor fél centire áll meg kb. a nullától mutató, de ha utána még kétszer indítózol akkor leszottyanik a nullára. Pedig töltés akkor is van. Én nem is nagyon értettem az egészet, mert menet közben viszont nem mér semmit sem mert akkor a benzint mutatja. | |||
| |||
2014. nov. 17. 16:44 | Válasz | #1155 | |||
Szerintem az idomoknak nem szabad zörögni, legalább is az enyém nem zörgött!Gondolom úgy érted menet közben...Valszeg többször szétszedték és a fülek fele letört... Csontászedni, az összes illesztést átnézni, esetleg egy műanyaghegesztőhöz elvinni.A kis füleket nehezen lehet megreperálni úgy hogy jó is legyen... Töltésjelző az enyémen még nem volt! | |||
| |||
© zotty84 | 2014. nov. 16. 22:05 | Válasz | #1154 |
Sziasztok.nemrégiben vettem egy majesty 125-öt,és pár kérdésem lenne a hozzáértőköz!pl: A műanyag idomok nagyon kopognak,zörögnek.ez normális és jellemző vagy csak az enyém ilyen?? ha leveszem a gyújtást akkor a töltésjelző nem megy vissza nullára hanem mutatja az aktuális aksi töltést?? előre is köszönöm a segítséget!!
|
© Jigsaw | 2014. nov. 14. 01:17 | Válasz | #1153 |
köszi! ha minden igaz sikerult
| |
2014. nov. 13. 19:11 | Válasz | #1152 | |||
Nem beszéltünk össze de anno én is így csináltam...Pont így!
| |||
| |||
© Jigsaw | 2014. nov. 13. 09:29 | Válasz | #1151 |
köszönöm! asszem elleszek vele....
|
2014. nov. 13. 09:04 | Válasz | #1150 | |||
Oda öntögeted a fagyállót amíg bugyog, mert addig levegős. Bocs elírtam a mondatot..... | |||
|
2014. nov. 13. 09:03 | Válasz | #1149 | |||
Megpróbálom érthetően. :) Van rajt egy légtelenítő csavar, de nem az a legmagasabb pontja, tehát ott nem lehet. Egy módja van (rengeteget szoptam vele), megvárod míg kinyit a termosztát(felmelegszik kellőképpen a motor), leveszed az elején azt a kis háromszöget és meglátod magát a hűtőt. Leveszed a kupakot úgy, hogy megy a motor. Oda öntögeted a fagyállót, amíg bugyog addig levegő. Egy idő után kisimul. Akkor mész vele egy kört, megint levezed a kupakot és ha nem tűnt el a fagyálló akkor jó. Nagy szívás, de máshogy nem lehet. A taposónál a fehér tartály az nem a hűtő erre vigyázz, a hűtő az elejében van a kis háromszög mögött és fémből van. | |||
| |||
© Jigsaw | 2014. nov. 13. 01:21 | Válasz | #1148 |
sziasztok! segitsetek lecci, a 125 majesty hűtőrendszerét hol tudom légteleníteni?
|
2014. nov. 09. 19:14 | Válasz | #1147 | |||
Sajnos olyan nagyon közel nem. Atkáron. Kb. 150km Neked. Béla viszont tudja mit miért kell csinálni. Őszintén ajánlom! | |||
| |||
© Imre | 2014. nov. 09. 16:56 | Válasz | #1146 | ||
Lakhely: Túrkeve (Jász-Nagykun-Szolnok megye), Bp-től kb. 160 km. Esetleg tudsz valakit ajánlani? Bár tartok tőle, hogy az a valaki nem a közelemben lesz. :(
| |||
|
|
|
|