Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Majesty YP 125
Yamaha Majesty YP125

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


 © juhász béla2015. jan. 31. 15:27 | Válasz | #1245 
Na akkor kezjűk az elején.Elöször is megkellene gyözödni róla hogy egyáltalán lehet a kapni bármely csapágyboltban.Mert ugyanis vannak olyan méretek amit a motorgyár levédet,hogy a gyártó csak neki szállit,nem pedig bárkinek.Ha ezt megszegné a gyártó akkor egy nagy kupacpénzt kellene fizetnie,Ha ez igy van ezzel a csapággyal ,akkor viszont csak a hivatalos kereskedés tudja produkálni,vagy akik szerzödéses kapcsolatban állnak a márkával,,De ha ez nem egy levédett alkatrész akkor szerintem minden komolyabb csapágyboltban megvehető,vagy rendelhető,mert nem biztos hogy egyből leemeli a polcról.Tehát ,,sorrend ,csapágybolt,ott tőbbféle katalógusba megnézni,ha valamelyik gyártó tudja ,akkor minden sinen van,de ha egyik gyártó katalógusában sem szerepel ez méret akkor irány a márkaképviselet,és lehet drágább lesz gramja mint az aranynak.Vagy ha végképp nincs megoldás,akkor egy kis gépmunka,és kiváltani olyannal ami közel áll méretileg,nem irom le hogyan és miként,de járható az az ut is.Nem egy ilyet oldottam már meg,és hibátlanul működött.Ettől többet nem tudok segiteni,legfeljebb ha itt van a blokk,és szeműgyre veszem. HAJRÁ.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

tamas2015. jan. 31. 15:00 | Válasz | #1244 
Lehet azt szerezni, csak nem lesz olcsó. Az YP-250 főtengely csapágyai közül is az egyik hagyományos, a masik cca 11'000ft. De van.
Miskát is megkérdezheted, mert egy patent gyári bontott csapágy jobb vétel, mint egy gagyi utángyártott.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Gyöngyösi István2015. jan. 31. 14:18 | Válasz | #1243 
Jutalom jár annak!!!!

 © satyapapa2015. jan. 31. 13:48 | Válasz | #1242 
Csapágy szaküzlet 06 24-368005,,,,szigetszentmiklós Dél csapágybolt.
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2015. jan. 31. 13:40 | Válasz | #1241 
Nem pont így írtad és a csapat attól sokkal lazább hogy le ne reagálja. Ha meg Béla azt írta hogy a zőccségesné vett csapágyat, azt vedd komolyan!
Szóval srácok, ki talál hamarabb ilyen csapágyat:
22x31x12 tűgörgős kivitelben!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Gyöngyösi István2015. jan. 31. 10:57 | Válasz | #1240 
Igen csak ha jobban megnézitek,hogy milyen csapágyat keresek akkor lehet látni,hogy nem egy szabványos csapágyról van szó.Én is keresgéltem csapágy boltban,mert az is van nálunk,de eddig senki nem tudott segíteni.Még a zöldséges sem.

tamas2015. jan. 30. 21:33 | Válasz | #1239 
Yes!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © passat522015. jan. 30. 21:18 | Válasz | #1238 
Van itt a fórumon 2 olyan topik ahol lehet böngészni. ALKATRÉSZBÁZIS, Boltok, bontók, ezermesterek. Hidd el nem a válaszokkal volt a gond, hanem a kérdés feltevésével!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

tamas2015. jan. 30. 21:15 | Válasz | #1237 
Ja, és hidd el, igen, vannak komoly csapágyszakik!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2015. jan. 30. 21:14 | Válasz | #1236 
Na!
Ne kapd már föl a xart, nem a b@szogatásról szól a dolog! Anno volt egy reklám, így szólt:
- Cipőt a cipőboltból! (hol a ménkűbe venném...?)

Különben a kérdésedre utalva, Te hol kerested István, vagy egyszerűen tanácstalan voltál a gyári és a sztenderd csapágyboltokat illetően? Mert ez a kérdésedből nem derül ám ki!

Azon meg ne lepődj meg, ha egy ilyen poénon viccelődik a csapat, ez az alapkiképzés része. Azt hiszem eddig is a segítőszándékot tapasztalhattad, ez ezután sem lesz másként!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2015. jan. 30. 21:02 | Válasz | #1235 
Csapágy szaküzlet 06 24-368005
06304373303-vagyok elérhetö

 © Gyöngyösi István2015. jan. 30. 20:56 | Válasz | #1234 
Köszönöm a segítséget a nagy okosoknak

 © Gyöngyösi István2015. jan. 30. 20:56 | Válasz | #1233 
Hű de nagy csapágy szakik vannak itt!!!!!!Egy kicsit utánna kéne mézni,hogy mi a sztendert méret meg mi nem!!!Főleg a zöldségesnél ha már ott javítja valaki a motorját.Gratulálok mindenkinek.

 © juhász béla2015. jan. 30. 20:37 | Válasz | #1232 
ENNYI,,,,,,,pedig még lenne mit.End
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

tamas2015. jan. 30. 20:33 | Válasz | #1231 
Jól van már!
Topic OFF!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © passat522015. jan. 30. 20:29 | Válasz | #1230 
Én meg nagykalapács, kovácsüllő, kox és csinálok magamnak!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © satyapapa2015. jan. 30. 19:50 | Válasz | #1229 
06304373303-vagyok elérhetö

 © juhász béla2015. jan. 30. 19:48 | Válasz | #1228 
Nem is értem ,,,minek is van ez a internet,meg okostelefon,meg valami tábla vacak,?Inkább nem mondok semmit,mert még félreértik az emberek.Én már a piacon a zőldségesnél is vettem csapágyat.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

tamas2015. jan. 30. 19:37 | Válasz | #1227 
Nincs felétek csapágybolt...?
Én többnyire kapok. Sőt. Mindig kaptam, csak volt hogy 11'000ft értékben...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Gyöngyösi István2015. jan. 30. 19:21 | Válasz | #1226 
Hol lehet venni tügörgős csapágyat kuplubghoz?22x31x12

 © passat522015. jan. 29. 20:43 | Válasz | #1225 
Ha jól tudom akkor a gyári zöld. Nem biztos mert már rég volt 125-ösöm. Fehéret ha kapsz Malossit vegyél az biztos, hogy nem fehérre festett valami szar rugó!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © Gyöngyösi István2015. jan. 29. 20:38 | Válasz | #1224 
Gondolom ha gyenge akkor ugyan olyan fehéret kellene belerakni.

 © Gyöngyösi István2015. jan. 29. 20:33 | Válasz | #1223 
Neked milyen rugó van benne?Mert van különböző erősségű ha jól tudom.De abban igazad van,hogy nem kellene ilyen könnyen összeszorítani.

Feco2015. jan. 29. 20:21 | Válasz | #1222 
Akkor gyenge.Én két asztalosszorítóval szedtem szét anno...
Motor után,első a család legyen!

 © Gyöngyösi István2015. jan. 29. 19:51 | Válasz | #1221 
Annyi még,hogy kuplung szétszerelésekor nem nem kellett szorítót használni,mert kézzel le tudtam nyomni a rugót,hogy leszedjem az anyát.

 © Gyöngyösi István2015. jan. 29. 19:34 | Válasz | #1220 
Tisztelt segítők!
Szétszedtem a hátsó kuplungot.
A kontraszt rugó ha jól látom fehér szinű,a kis rugók meg zöld.Legalább is az egyik az.Hogy lehet képet feltölteni?Esetleg ha valakit érdekel.Amúgy minden a helyén van,ferodol jó.

tamas2015. jan. 28. 23:01 | Válasz | #1219 
Szétszed, kimos, bezsíroz, összerak.
A letöltésekben a 250-esek között Zsolt tollából találsz egy kuplung felújítást. Nézd meg!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Szekeres István2015. jan. 28. 20:18 | Válasz | #1218 
Pest környékén van egy bontó tavaly vettem én is azt hiszem 5 ezer volt, postán küldik. Telefonszám:06307509098

 © Gyöngyösi István2015. jan. 28. 20:11 | Válasz | #1217 
Most sikerült levenni a hátsó kuplungot!!!Mint írtam most 22,2x832 van benne.Úgy látom hogy hátúl a nyomó tárcsák jó állapotban vannak és elől is.Teljesen kimegy a szíj.De csinálok képeket ha valakit érdekel és előrébb visz a kuplung beállításában.Még annyit,hogy így,hogy nincs rajta szíj és le van szerelve,kézzel nem tudom olyan könnyen nyomogatni a rugót.Lehet hogy a tisztítás segítene?

 © Imre2015. jan. 26. 15:35 | Válasz | #1216 
Az ékszíjhoz annyit, hogy az enyém 2001-es évjáratú és 22,2X832-es méretű való bele és van is benne. (Hosszabb szíj volt a motorban amikor vettem, de az megcsúszott.)
BI.

 © passat522015. jan. 25. 17:06 | Válasz | #1215 
Böngéssz Itt talán találsz méreteket.
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © Gyöngyösi István2015. jan. 25. 16:54 | Válasz | #1214 
Igen jó lenne tudni,hogy milyen a gyári tárcsa méret!!!

 © Gyöngyösi István2015. jan. 25. 16:51 | Válasz | #1213 
A motor 2000-ben gyártották.Tipus:SE02.Még azt vettem észre,hogy a szíj fordítva van felrakva.Nem balról jobbra lehet olvasni a feliratot.

tamas2015. jan. 25. 16:50 | Válasz | #1212 
Vagy nagyon alkotóképes volt, egy buheramatyi, és megszerelte...
Tudni kéne az évjáratnak megfelelő tárcsaméreteket és összevetni a motorban lévővel.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © passat522015. jan. 25. 16:25 | Válasz | #1211 
Először azt kellene tisztázni, hogy a forgalmiba mi van írva. Van egy típusjelzés ami alapján el lehet dönteni, hogy milyen méretű szíj való bele. A 822, 832, 872 és még talán más méretek is vannak a gyártási év, valamint a típus jel függvényében. Úgy gondolom, hogy az előző tulajdonos nem figyelt az adatokra és vett bele egy szíjat!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

tamas2015. jan. 25. 16:17 | Válasz | #1210 
Nos, akkor ha igazad van, a kuplungnál vagy a tárcsáknál belenyúlhattak.
Ha jó a szíj mérete, (mert a manual is ezt hozza) kéne első körben egy új kontrasztrugó.
Mindjárt látszik hogy áll a szíj.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © passat522015. jan. 25. 16:08 | Válasz | #1209 
1998-ig a 832 mm-es passzol hozzá.
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

tamas2015. jan. 25. 16:03 | Válasz | #1208 
Azt írta István a #1184-as hozzászólásában, hogy ezredfordulós... Ahhoz van manuálunk a letöltésekben... AAfrikában
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © passat522015. jan. 25. 15:58 | Válasz | #1207 
Volna még egy kérdésem: Milyen évjáratú a motorod? Úgy tudom, hogy 2011 után már módosított a Yamaha a hajtáson.
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

tamas2015. jan. 25. 15:31 | Válasz | #1206 
20/978-93-26
Miska egy Yamaha bontót üzemelt Szarvason.
Telefonon beszéld meg Vele mire van szükséged.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Gyöngyösi István2015. jan. 25. 15:19 | Válasz | #1205 
Természetesen leolvastam a szíj méretet amit lentebb már írtam,hogy rövidebb van benne mint a gyári!!!Álló helyzetben össze tudom nyomni a szíjat.Tehát ha nyomom össze a szíjat akkor a kontrasztrugót is tudom nyomni.Ahogy Tamás írta valószínű hogy elfáradt a rugó.Akkor be kellene szerezni egy másikat,csak kérdés hogy honnan,mert ahogy nézelőstem,csak erősített rugókat találtam.

 © satyapapa2015. jan. 25. 12:50 | Válasz | #1204 
Gyöngyösi Pisti.- A 1201-firkálmányom zárójeles része, általános vizsgálati folyamatra szól,nem a tiedre.
06304373303-vagyok elérhetö

Coller úr2015. jan. 25. 11:37 | Válasz | #1203 
Én az sr-rel jártam így épp a minap.
Egy fajta motorra több méretű utángyártott szíj is létezik.
Meg kell találni az adott konfigra a megfelelő méretet sajna.
Nekem is hosszú lett vehettem egy másikat.
A gyári méret jó lehet, mert ha rövidebb van bent akkor kevesebb a végsebesség, de jobb a gyorsulás.

Hiába tuning, a méretbeli paraméterek ugyan azok nem srácok ? Tárcsa méret varió méret stb.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

tamas2015. jan. 25. 11:14 | Válasz | #1202 
Nem hosszabb a szíj, hanem 40mm-el rövidebb! Az nem kevés!
Olyat hallottam, láttam, hogy kinyúlt a szíj, de ritkán megy össze, miközben szélesebb lesz. A méreteit gondolom leolvasta István a szíjról.

Satya, a kontrasztrugó kuka, ezt megbeszéltük.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2015. jan. 25. 09:29 | Válasz | #1201 
Úgy is ellenőrizhető hogy nem indítod be a gépet. Alaphelyzetben szíjat középen összefogod, ha majdnem teljesen összeér,,az nem jó. ((Az is számíthat, hogy a kontrasztrugó mennyire erős, mennyi mozgást enged a szíjnak terhelés nélkül.) Szerintem.
06304373303-vagyok elérhetö

 © passat522015. jan. 25. 08:40 | Válasz | #1200 
Filctollal megjelölöd a variátor, illetve a kuplung nyomólapokat. Teljes terhelésnél ha a szíj kifut a variátor tetejéig, illetve lemegy a kuplung aljáig és közben nem csúszik meg akkor bizonyára megfelelő!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © Gyöngyösi István2015. jan. 25. 07:51 | Válasz | #1199 
Akkor ez a szíj ami jelen pillanatban benne van megfelelő?Mihez képest hosszabb szíj?

Feco2015. jan. 25. 05:41 | Válasz | #1198 
A kicsit hosszabb szíj már tuning, vagy "sport" mert változtat az áttétel arányán, nagyobb a végsebesség.
Motor után,első a család legyen!

 © passat522015. jan. 24. 18:34 | Válasz | #1197 
Ha a 832. jó akkor elképzelhető, hogy nem gyári a kuplungod.
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © Gyöngyösi István2015. jan. 24. 17:40 | Válasz | #1196 
A gyári adat szerint a szíjnak a mérete:23x872
Ami most benne van:22.2x832.Akkor most hogy is van ez?A gyári adat nem jó?Mert ami benne van az elméletileg jó mert mindenhol ezt lehet kapni?

tamas2015. jan. 24. 08:19 | Válasz | #1195 
Na ha van robogós múltad, akkor könnyebb.
A kontrasztrugó erősségét nehéz lenne meghatározni így interneten, de az biztos, hogy ha kézzel összenyomod, gyenge.
A hajtómű felépítése egyébbként szerkezetileg ugyan az, csak az olajos kuplungosoknál vannak eltérések. De azok nagyobb köbcentik.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Gyöngyösi István2015. jan. 24. 07:17 | Válasz | #1194 
Nem tuningolni szeretném.Most vettem és szeretném ha jól muzsikálna!!!Most ismerkedünk egymással.Mindent átnézek,hogy ha az ídő is engedi akkor tudjak motorozni minden hiba nélkül.Azért kérdeztem lentebb a szíjról meg a rugóról,mert a Gilera korszakból tudom,hogy nem így berezonál a szíj és kontrasztrugót sem lehetne ílyen könnyen mozgatni.Szép lassan azért megismerem ezt a tipust is.Köszönöm a válaszokat.

Feco2015. jan. 23. 21:03 | Válasz | #1193 
Részemről mindig a gyári felállást favorizáltam de ez teljesen egyéni.Egyet tudni kell: ha belekeveredsz a tuningolásba,nem lehet a hajtásláncba egyesével cserélgetni az alkatrészeket.Vagyis ha a variátorba belenyúlsz, valószínű a kuplung és és a kontrasztrugó is bánni fogja. Sokat kell hangolgatni mire kompletten az egész hajtáslánc úgy viselkedik ahogy gondolod és nem eszi le az alsóneműt...Kicsi a köbcenti nincs tartalék nehéz ügy...
Motor után,első a család legyen!

tamas2015. jan. 23. 20:15 | Válasz | #1192 
A "jó kontrasztrugót“ úgy értettem, hogy ugyan olyan színűt mint ami most van benne!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2015. jan. 23. 20:13 | Válasz | #1191 
A 125-ös kollégák véleménye lenne mérvadó a kérdésedet illetően.
De ha jelen felállásban teszel bele egy jó kontrasztrugót (lehet bontott is Miskától Szarvasról) és szépen muzsikál, lehet hogy nem érdemes bántani.
Könnyebb görgőkkel jobban gyorsulsz.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Gyöngyösi István2015. jan. 23. 20:01 | Válasz | #1190 
Még annyi a variátorral kapcsolatban,hogy most jelenleg 7.5 gm-os görgők vannak benne.Ha jól tudom a gyári 9.1.Érdemes esetleg erősebb kontrasztrugót bele tenni vagy ahogy írtad Tamás maradjak a gyárinál?

 © Gyöngyösi István2015. jan. 23. 16:23 | Válasz | #1189 
Köszönöm.
Hol tudok gyári rugót beszerezni,mert eddig csak erősített kontrasztrugót találtam

tamas2015. jan. 22. 12:51 | Válasz | #1188 
Szia!
Az bizony elfáradt...
Már a kontrasztrugó.
Azért ha már így benne vagy, vizsgáld át az egész hajtást, abból baj nem lehet.
Én gyárit ajánlok bele, ennek az a feltétele, hogy mind a görgőknek, mind a kuplung rugóinak eredetinek kell lennie, hogy összhangban dolgozzon a váltó és az egész hajtómű. Ha nem gyári szett van már benne, akkor tartsd magad ahhoz ami benne van!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Gyöngyösi István2015. jan. 22. 08:48 | Válasz | #1187 
Sziasztok!
Kérdésem az lenne,hogy van egy 125 yamaha majesty .Azt vettem észre,hogy gázadás után berezonál szíj.Dekli le és a szíjat össze tudom nyomni a kezemmel úgy hogy a hátsó kuplung szíjtárcsa simán szétnyílik.Tehát kézzel erőfeszítés nélkül tudom mozgatni a kontrasztrugót.Megérett a cserére a kontrasztrugó?Ha igen milyet vagyek?

 © Carlos2015. jan. 20. 11:56 | Válasz | #1186 
Az enyém 1999-es, csak analóg órák vannak a műszerfalban, az a LED nincs bekötve. Nekem személy szerint semmi plusz infóra nincs szükségem. A napi távot pedig tudom. Szerintem ne cseréld, nem véletlen a csatlakozók különbsége, nem oldható meg 1-2 vezeték átkötésével!

Feco2015. jan. 19. 20:14 | Válasz | #1185 
Én nem csinálnék gondot magamnak.Az újaknál a rendes működés olyan,hogy bekapcsoláskor tesztet csinál az üzemanyag-mennyiség jelző.Na ezt sem csinálná szerintem.
Motor után,első a család legyen!

 © Gyöngyösi István2015. jan. 19. 17:25 | Válasz | #1184 
Annyi,hogy 2000-s a moci és sima műszerfal van,nincs napi számláló sem.

 © Gyöngyösi István2015. jan. 19. 17:21 | Válasz | #1183 
Sziasztok!
Most vettem egy yamaha mayesty 125 yp-t
Kérdés az lenne,hogy ki szeretném cserélni a műszerfalat olyanra ami digitális óra is van benne.Néztem,hogy a csatlakozás nem stimmel.Megoldható vagy hadjam a fenébe?A másik,hogy van egy led lámpa ami az olaj csere vissza jelző vagy mi.Na az rövidra van zárva.Hova kell azt be kötni?Rajz van valahol?
Köszönöm a válaszokat

 © zotty842015. jan. 04. 11:56 | Válasz | #1182 
Köszi.akkor még keresgélek.

Feco2015. jan. 04. 06:16 | Válasz | #1181 
A gyári az csak egy platni amit a kapaszkodóra csavarozol.Talán bontottat Misitől... lentebb megtalálod a számát.Vagy a bontók ezermesterek rovatban.Vannak utángyártottak ...ronda nagy vasdarabok...
Motor után,első a család legyen!

 © zotty842015. jan. 03. 15:23 | Válasz | #1180 
Sziasztok! Majesty 125 csomagtartót vagy konzolt keresek,amire dobozt tudnék rakni! Ha valaki tud ilyet,legyen szives írni! Köszönöm!

Coller úr2014. dec. 08. 16:56 | Válasz | #1179 
Vedd ki a kis hengert, és köszörüljél el belőle egy kicsit, akkor bentebb fog.
Sima bilincsre ne cseréld ki az nem lesz jó, mert megtekeri a gumit.
Ugye direkt azért csinálják ilyen bilincsel, hogy ne tekerje meg.
Az a baj, hogy ilyet(pont jó méretben) sima boltba nem nagyon lehet kapni én legalább is nem nagyon kaptam.
Sima bilincs nem jó tapasztalatból tudom, sokat szívtam vele anno.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © Imre2014. dec. 08. 10:43 | Válasz | #1178 
Köszönöm a válaszokat! Tanács megfogadva variátor tárcsák szabályzás nélkül, új görgőkkel, csúszkákkal visszarakva. De ismét találtam számomra nem tetsző dolgot. Ahogy nézegettem át a motorteret feltűnt, hogy a karburátor mintha ki lenne kicsit csúszva. Megnéztem hát lötyög is rendesen. A szívócső gumis végén van egy bilincs (ez rögzíti a karbit), a karburátor visszanyomva a helyére meg is húztam a bilincset, de csak könnyen mozog a karbi. Stabilabbra meghúzni csak úgy tudom, ha a bilincsből kiveszem a kis határoló hengert. Ezt megtehetem? Vagy valami más módon segítsem a tömítést? (pl. teflon szalag, vagy valami kence)
BI.

Feco2014. dec. 04. 18:57 | Válasz | #1177 
NNNA ez kényes téma...Ha felszabályozod, akkor az egész odébb kerülhet a főtengelyen, és oldalából is el kell venni!!!Akkor meg ki kell hézagolni, nehogy úgy járj mint az egyik motorostárs, hogy a rögzítőanya saját magát rögzítette, és a bordás rész teljesen szétverte a variátort.Nagy szerencséje volt, hogy a főtengely megmaradt...Lehet nem voltam teljesen érthető de csak lerajzolni tudnám...A helyedben nem bántanám.
Motor után,első a család legyen!

tamas2014. dec. 04. 08:38 | Válasz | #1176 
Nem tudom megnyitni...
Ha átküldöd e.mailban...

Ha a kuplung harangja és a pofák rendben vannak, akkor még a varioban a görgőket is nézd meg, azok is okozhatnak kalamajkát.
De a leggyakoribb a kuplungprobléma.
Érdemes ripityára szedni, kitakarítani, újra zsirozni és kicserélni a rugókat. Ha csak egy is hamarabb nyit, már rángat.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Imre2014. dec. 03. 20:48 | Válasz | #1175 
A kép nem sikerült, akkor helyette így:
http://kepfeltoltes.hu/view/141203/t_rcsa_1_www.kepfeltoltes.hu_.png
BI.

 © Imre2014. dec. 03. 20:41 | Válasz | #1174 
Köszönöm szépen Fecó és Coller Úr válaszait! Mai nap kuplung harang leszabályozva. De sajnos ismét van más. A lenti képen látható, hogy a variátor tárcsa külső széle kb. 5 mm-en nem kúpos. Ezt most kell szabályoztatni? Vagy az új tárcsa is ilyen, vagy esetleg az ékszíj ezen az 5 mm-es részen amúgy sem tud túlmenni, mert nem lenne meg az oldal tapadása?
BI.

Coller úr2014. dec. 02. 08:04 | Válasz | #1173 
Én is Fecót tudom csak megerősíteni.
A variátor száraz. A görgőn lévő kopóanyag keni a belsejét, úgyhogy azt nem kell zsírozni, akkor hermetikusan le kellene zárni.

A rángatást meg a kuplung okozza (ez az egyik gyári hibája).
Öt pofás kuplung állítólag orvosolja a problémát. Az enyém is rángatott, új kuplungal is.

"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

Feco2014. dec. 01. 19:18 | Válasz | #1172 
A Nagy kérdés... van aki zsírozza van aki nem...Hivatalosan a 25-ös száraz.Az enyémet nagyon vékonyan, molibdénes zsírral szoktam csak a csúszókat.Ha visszaolvasol sok beírást találsz erről.
Más... valszeg a kuplungod az oka a rángatásnak.Igen lehet a harang is az oka a rángatásnak, de a pofák is. A pofák sarkait reszelővel kb 2-3 mm-en 45 fokban törd le.Ha elszíneződött a harang valszeg ovál le kell szabályozni.
Jó munkát!!!
Motor után,első a család legyen!

 © Imre2014. dec. 01. 18:32 | Válasz | #1171 
Bocsánat a kezdő kérdések miatt (elkezdtem magam szerelni a majámat)! Variátor csúszkát cserélek + plusz görgőket. 1. Kell-e a csúszkánál valami kenőanyagot, zsírt használni? Másik: relatíve kis gázadással történő indulásnál kissé rángatva indul el a jármű. Mivel a motor egyenletesen jár a kuplungra gondolok, pl. kuplung harang esetleg ovális. 2. Mi lehet még az ok?
BI.

Coller úr2014. nov. 20. 19:58 | Válasz | #1170 
Húha megfogtatok....

Van rajt hard reset, csak már nem nagyon emlékszem.
De,, azt hiszem az lcd panel melletti kis gombot kell nyomni miközben gyújtást adsz rá.
De ez ebben a topikban már le van írva tuti, egyszer már dumáltunk erről.
Én az enyémet többször is reseteltem, .
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

tamas2014. nov. 20. 19:12 | Válasz | #1169 
Ez azért érdekes, mert az YP-250-es már '96-ban így volt szerelve...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2014. nov. 20. 16:59 | Válasz | #1168 
Az enyémen sem és szerintem a többiekén sem volt nullázó és led sem. Asszem a 2006 utániakon van csak.
Motor után,első a család legyen!

 © Imre2014. nov. 20. 16:18 | Válasz | #1167 
A fórum főmenüjében letöltéseknél megkeresed a 125ccm-nél a legelső pdf. formátumot (aminek a vége "...yp125E.pdf"). Itt a 45. oldalon, a manual lapalján lévő számozás szerint a 6-10 oldal alján van leírva a nullázás. Lényege: 3 másodpercre lenyomni a gombot (ami a km számláló mellett balra van, órát is ezzel lehet állítani), majd gyújtást adni várni míg a lámpa kialszik és gyújtás le.
BI.

tamas2014. nov. 20. 14:44 | Válasz | #1166 
Akkor ez egy rejtély!
Nullázó gombnak kéne lennie. Szerintem...
Vagy valami...
Vagy bármi...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Carlos2014. nov. 20. 13:26 | Válasz | #1165 
Én, mint 125-ös használó, már írtam, az enyémen nincs "nullázó"gomb, és az első fékrendszer léktelenítésekor kitakarítottam, megkentem a kormány környékét, (kapcsolók, bovden stb.) akkor vettem észre, hogy annak a bizonyos LED-nek a két vezetéke nincs bekötve sehová, így én nem tudok hozzászólni. Akik régebben 125-ről váltottak nagyobbra, talán ők tudják.

tamas2014. nov. 20. 12:36 | Válasz | #1164 
Az olajcserét semmiképpen.
Miután lecserélted az olajat frissre, le kell nullázni a számlálót. Kell lennie erre a célra egy gombnak.
A 125-ös kollégák nem tudom hol szunyálnak, Nekik kéne ezt pontosan tudni...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © zotty842014. nov. 19. 18:09 | Válasz | #1163 
köszönöm a tanácsokat és a segítséget!! és ha kigyullad a led akkor mikor alszik el?? érzékeli az olajcserét?? előre is köszi!! sziasztok.

 © Carlos2014. nov. 19. 10:58 | Válasz | #1162 
Az én 125-ösömben nincs is bekötve az a led! De az olajcserét mindig megcsinálom, nagyon fontos!A garázs falára írom az óraállást, így minden használatkor 2x látom az előző óta megtett kilométereket!

tamas2014. nov. 19. 01:45 | Válasz | #1161 
Az új Majesty tulajdonosok figyelmébe ajánlom, hogy ezekben a motorokban nincs gyárilag olajnyomás érzékelő. Az olajcsere intervallum mindössze 3000km, mert olajszűrő sincs, ami a kokszot megfogná. A lámpa csak 3000km után fog kigyulladni, vagy ha nincs jel a km óra felé. Ezt sokan nem tudják és néha komoly bajok lehetnek belőle.
Az olajszintet minden indítás előtt tanácsos ellenőrizni, míg össze nem szoktok a géppel, de a napi egyszeri ellenőrzés akkor sem árt. A maximum megtett táv az egy tank üzemanyag legyen!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Imre2014. nov. 18. 21:42 | Válasz | #1160 
Az un. piros led az olajcserére figyelmeztet.
BI.

Feco2014. nov. 18. 20:27 | Válasz | #1159 
Ha rendesen megvannak a fülek akkor nem kell semmi szivacs.Ha teszel valamit közé akkor össze-vissza fog állni. Az olajfogyi nekem nem volt, de a blokkomat felújítottam. Gyakorlatilag a háromezret nívóm-axtól nívómin-ig ki kell bírnia.
Motor után,első a család legyen!

 © zotty842014. nov. 18. 19:09 | Válasz | #1158 
azt még elfelejtettem megkérdezni,hogy a km-óra bal sarkában látok egy piros ledet és nem tudom,hogy mire szolgál?? felirat nincs körülötte.??

 © zotty842014. nov. 18. 19:07 | Válasz | #1157 
köszönöm a segítséget!! akkor a szezont szétszereléssel fogom kezdeni.a műanyag idomok találkozási pontjához,ragasztok egy vékony szivacsszalagot talán az majd elnyeli a rezgést és zörögni sem fog!! egyébként ezeknek a robogóknak mennyi a megengedett olajfogyasztása??

Coller úr2014. nov. 18. 12:39 | Válasz | #1156 
Hát igen, én többek között ezért ábrándultam ki a robogókból.
Nem lehet úgy szétszedni, hogy valami le ne törjön.
Alapból az enyém sem zörgött. Hegeszteni nehéz mert abs és nehezen fogja a hegesztő.
Ahogy a Fecó írta szét kell szedni. Egy két helyen meg lehet oldani kábelkötözővel(komolyan).

A töltés jelző nem áll vissza nullára, hanem a lekapcsolás állapotában marad.
Ha leállítod simán akkor fél centire áll meg kb. a nullától mutató, de ha utána még kétszer indítózol akkor leszottyanik a nullára. Pedig töltés akkor is van. Én nem is nagyon értettem az egészet, mert menet közben viszont nem mér semmit sem mert akkor a benzint mutatja.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

Feco2014. nov. 17. 16:44 | Válasz | #1155 
Szerintem az idomoknak nem szabad zörögni, legalább is az enyém nem zörgött!Gondolom úgy érted menet közben...Valszeg többször szétszedték és a fülek fele letört...
Csontászedni, az összes illesztést átnézni, esetleg egy műanyaghegesztőhöz elvinni.A kis füleket nehezen lehet megreperálni úgy hogy jó is legyen...
Töltésjelző az enyémen még nem volt!
Motor után,első a család legyen!

 © zotty842014. nov. 16. 22:05 | Válasz | #1154 
Sziasztok.nemrégiben vettem egy majesty 125-öt,és pár kérdésem lenne a hozzáértőköz!pl: A műanyag idomok nagyon kopognak,zörögnek.ez normális és jellemző vagy csak az enyém ilyen?? ha leveszem a gyújtást akkor a töltésjelző nem megy vissza nullára hanem mutatja az aktuális aksi töltést?? előre is köszönöm a segítséget!!

 © Jigsaw2014. nov. 14. 01:17 | Válasz | #1153 
köszi! ha minden igaz sikerult

Feco2014. nov. 13. 19:11 | Válasz | #1152 
Nem beszéltünk össze de anno én is így csináltam...Pont így!
Motor után,első a család legyen!

 © Jigsaw2014. nov. 13. 09:29 | Válasz | #1151 
köszönöm! asszem elleszek vele....

Coller úr2014. nov. 13. 09:04 | Válasz | #1150 
Oda öntögeted a fagyállót amíg bugyog, mert addig levegős.
Bocs elírtam a mondatot.....
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

Coller úr2014. nov. 13. 09:03 | Válasz | #1149 
Megpróbálom érthetően. :)
Van rajt egy légtelenítő csavar, de nem az a legmagasabb pontja, tehát ott nem lehet.
Egy módja van (rengeteget szoptam vele), megvárod míg kinyit a termosztát(felmelegszik kellőképpen a motor), leveszed az elején azt a kis háromszöget és meglátod magát a hűtőt.
Leveszed a kupakot úgy, hogy megy a motor.
Oda öntögeted a fagyállót, amíg bugyog addig levegő.
Egy idő után kisimul. Akkor mész vele egy kört, megint levezed a kupakot és ha nem tűnt el a fagyálló akkor jó.
Nagy szívás, de máshogy nem lehet. A taposónál a fehér tartály az nem a hűtő erre vigyázz, a hűtő az elejében van a kis háromszög mögött és fémből van.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © Jigsaw2014. nov. 13. 01:21 | Válasz | #1148 
sziasztok! segitsetek lecci, a 125 majesty hűtőrendszerét hol tudom légteleníteni?

tamas2014. nov. 09. 19:14 | Válasz | #1147 
Sajnos olyan nagyon közel nem.
Atkáron.
Kb. 150km Neked. Béla viszont tudja mit miért kell csinálni. Őszintén ajánlom!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Imre2014. nov. 09. 16:56 | Válasz | #1146 
Lakhely: Túrkeve (Jász-Nagykun-Szolnok megye), Bp-től kb. 160 km. Esetleg tudsz valakit ajánlani? Bár tartok tőle, hogy az a valaki nem a közelemben lesz. :(
BI.


Első ... 2 3 4 [5] 6 7 8 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől