|
|
|
2010. júl. 02. 21:38 | Válasz | #1003 | |||
Szia. Köszi az érdeklődést A hangja szerintem nagyon szép volt, nem füstölt, rögtön indult. Bár sajnos a napra volt kiállítva a ház elé, tehát eleve forró volt azon minden, nem tudtam megállapítani, indította-e már előttünk. A fényezés pocsék, minden oldal sérült és karcos. Az enyémhez képest ronda, de viszonyítás kérdése, újra kéne fényezni Aztán az első féktárcsa vállas és olyan, mintha felszántották volna, vagy mint a régi bakelitlemez, tele csíkokkal, érted? Alulról, mindenhonnan benéztem, kicsit koszos volt, de elmegy. Ami bosszantott, hogy egy rohadt dárumot nem találtam sehol, csak az ülést felnyitva egy műanyagba nyomott kis táblát, ahol 03-nál voltak bepöttyözve 4-8 között. Szerintem 2003 április-aug, de nem biztos. A pasi 2005-ösnek hirdeti, ezért meg is kérdeztem ezt. Azt mondta, lehet cserélték az ülést?! A forgalmit mutatta, abban 2005 van,de nem az ő nevére van kiállítva, hanem azt mondta, hogy beszámította ezt a motort. Mivel kezdtem ráncolni a homlokomat, mondta, hogy elő tudja keríteni a pasit, ők nem akarták átiratni, mert neki kicsi a 400-as után, ami volt neki. Sárga matrica volt a rendszámon, 2012. Mi van még? Gumik, túraplexi, ülés hibátlan. A kulcslyuk (elnézést,nem jut most más az eszembe) eléggé le van strapálva. 1 gyári kulcs és 1 másolt van hozzá. Box, riasztó,indításgátló nincsen. A víztartályt megmutatta elöl,nem sokat láttam,csak egy kb 2 decis műanyag fehér flakonszerűt. Nekem megint a papírdolgok nem tiszták és az évjárat jajjjjjjjjj | |||
| |||
2010. júl. 02. 21:25 | Válasz | #1002 | |||
Én nem sokat gondolkoznék a helyedbe!
| |||
| |||
© Kiss Róbert | 2010. júl. 02. 21:19 | Válasz | #1001 |
Dia! Hogy tetszett milyen volt a hangja és közelröl a fényezés?
| |
© Valaki | 2010. júl. 02. 21:13 | Válasz | #1000 |
Ez így elsöre nem is rossz!!!
| |
2010. júl. 02. 21:07 | Válasz | #999 | |||
Én ezt néztem meg ma: 150es 2003as S.Burgman Üllőn | |||
|
© Valaki | 2010. júl. 02. 21:01 | Válasz | #998 |
De így a frankó nem?? Vagy jobb a háturol mellbe????
| |
© Forrest | 2010. júl. 02. 20:55 | Válasz | #997 |
Ami a szívén, az a száján
| |
© Valaki | 2010. júl. 02. 20:53 | Válasz | #996 |
Barát,nem leszólásképpen de a fotók alaplán eléggé lerúgott ez a masina,nem beszélve a félmillás árárol.Viszont a mellékelt szöveg az tőkéletes!!!
| |
2010. júl. 02. 20:12 | Válasz | #995 | |||
Kérek mindenkit, hogy akinek Burgmanja van, vagy volt, írjon nekem privit. Dánke
| |||
|
2010. júl. 02. 20:10 | Válasz | #994 | |||
Kedves Majaman! Nem találok szavakat. Egész képtár, meg kisregény vár itt rám Tamás jogos haragjára Voltam ma Üllőn (egymagam) motornézőben, de a többi már más rovat. Csodás dolog, ha valaki ezt a drága és nem egszerű sulit el tudja végezni. Ha hiszed, ha nem, tavaly én is pedzegettem, hogy az lenne a leghasznosabb, ha elvégeznék egy ilyen sulit és tudnám, mitől döglik a légy A félmillás motorodat egyenlőre jegelném,köszönöm az aprólékos leírását. | |||
| |||
© jasa | 2010. júl. 02. 01:47 | Válasz | #993 | ||
Lásd MIX #12113.
| |||
|
2010. júl. 02. 00:10 | Válasz | #992 | |
Köszönöm szépen Talicskás barátom a segitséget!!! Hogy egyem a szülinapi tortádat:-))))))))) |
2010. júl. 02. 00:06 | Válasz | #991 | |||
|
2010. júl. 02. 00:03 | Válasz | #990 | |||
|
2010. júl. 01. 23:20 | Válasz | #988 | |
Kedves Dia! Sajnos a képeket nem sikerült belinkelnem ezért azt az e-mail cimedre továbbitom. Elnézést kérek a problémáért. |
2010. júl. 01. 23:14 | Válasz | #985 | |
Szia Dia! Visssza olvasva az edigi termést a következő következtetésre jutottam.A problémát úgy érzem az okozza,hogy nem kaptál vagy nem volt töredelmes a motor múltjáról és jövőjéröl a tájékoztatás.Úgy érzem nem az anyagiakon múlott az eddigi döntéseid és a távolság sem rettentett el a vásárlástól hanem a korrektség hiányzott az eladókból.Úgy döntöttem én is segítek neked!Az én motoromat nem találod meg a hírdetések között ugyanis nem is tettem fel sehová.Szeretném olyan embernek értékesiteni aki a klubbal és klubtagokkal lehetöség szerint fogja a kapcsolatot tartani és én is szemmel tudom kisérni szeretett jármüvem további életútját.Már most kérem elnézését minden kedves klubtagomnak ugyanis részletes és kimeritő választ szeretnék adni hogy minnél kevesebb kétely és kérdés merüljőn fel a kérdéses jármű állapotával kapcsolatban.mivel úgy érzem itt volt mindig is a bibi.Mivel több esetben is felmerült a 250-es tipús mint lehetséges változat/piros és a kék/ezért bemutatom az én értékesitésre szánt járművemet: Yamaha Majesty YP 250 2001 évjárat,39.000km Friss műszaki,érvényessége:2012.06.04.Színe:kék Teljesitmény:15kw=20le A korlátozott jogositvánnyal vezethető,Olaszországból hoztam be Bibionéból 2008 Májusában,2008 Julius.05.-én helyeztem forgalomba.Számlák,okmányírodai papirok természetesen megtekinthetőek,Törzskönyvel és forgalmiengedélyel,rendszámmal rendelkezik,folyamatos biztositással is. 2008.Júniusában teljes felújitáson esett át. Részletessen:Kormánycsapágycsere/Buzetti/Elsölengéscsillapitófelújitás/Ariel porvédő+szimmering,Castrol folkoil 15w a budapesti kátyúk ellen/,Első és hátsó féktárcsacsere+szinterfékbetétek/Ferrodo/,Fékolajcsere/Ferrodo dot 5.1/Motorolajcsere+Hajtómű/Castrol Actevo 10w40/Légszűrőcsere/Malossi+castrol foamoil/,Variátorgörgöcsere/Malossi/.Kuplungkontrasztrúgócsere/Malossi/Variátorszíjcsere/Malossi kevlár/,Kuplungrúgó/Malossi/Első+hátsó gumi csere/Michelin sportpilot/Hengerfej és motortömitéscsere/RMS/,Gyertyacsere/NGK/.Extrák:Givi gyári doboztartó+monoloock platni,Givi tour 30 sisaktartó doboz. Természetessen állok rendelkezésre az esetlegesen felmerülő kérdések megválaszolására.Szívessen várok bárkit a motor megvizsgálása céljából és ha esetleg az a kérés hogy szeretnék tűzetessen átvizsgálni természetessen és itt szeretném mindenkivel közölni az örömteli hírt 2010.június.30. két év után sikeres vizsga letétele után végzett motorkerékpár szerelő és javtó szakképesitést is szereztem:-)Tehát megbontásos vizsgálat alá is vonom a járművet a kért alkatrészek valódiságának esetleges felmerűlő kétségek megakadályozása gyanánt! Természetessen adott a lehetőség a motorkerékpár megtekintésére ill. kiprobálására is.Mível eddig probléma volt a távolság ezért ezt a problémát is orvosolhatjuk mivel a motorkerékpár Békésmegyeren a bérélt fütött garázsban van. Személyed odaszállitásában tudok segitenni akár személygépkocsival akár egy YP 400-as hátsó ülésén utasként. Természetessen nem kerülhetjük el az anyagiak boncolgatását sem.A motorkerékpár beszerzésiára: 290.000.- volt a forgalombahelyezés költsége:130.000.-volt az alkatrész a felujitáshoz+az extrák+a tartalékalkatrészek:180.000.-volt. A tartalék alkatrészek felsorolása:1db komplett hengerfej/Szelepek,himbák,vezérműlánc+fedél/,alapméretes henger+dugatyu+gyürük/,Alsóhajtókarcsapágyas fötengely/,1pár elsöteleszkóp,a lecserélt használt gumik+alkatrészek.A motor alkatrészek nem a motorból lettek kicserélve hanem külön beszerzés keretében lettek beszerezve/Vatera/ Esetleges motorgenerál végzésekor kb 50.000km múlva a ma piaci árakon a teljes motorfelújitás az adott alkatrészek segitségével minimálisra csökenthatő. De a sok rízsa után térjünk a lényegre! Mivel írtad,hogy a vásárlás esetleges hítel felvételére kényszerit ezért ebben is segitek a motor eladási ára 400.000.-+Áfa tehát 500.000.-forint a segitségem a következő:400.000.- forint kézpénz és az áfát késöbbi ídőben megegyezés szerint lehet rendezni.Úgy érzem ajánlatom kimeritő és korrekt gondold át és várom megkeresésedet bármi kérdésed lenne adatlapomon a telefon és e-mail számom megtalálható. Ui:Szombaton lehetőség van a jármű megtekintésére és kipróbálására esetleges közös citadellai gurulásra menetközbeni próba gyanánt! Maradok tísztelettel:Györe Tibor /Majaman/ |
2010. júl. 01. 21:18 | Válasz | #984 | |||
Tessék szíves lenni a topicnak megfelelően írni! Ez a motorvásárlás rovat, aki nem érintett a témában ne szóljon bele! Nem az a hülye aki a tanácsokat adja hanem aki megfogadja, ennek fényében ne osztogassuk tovább az észt, hanem a megfelelő motorvásárlással kapcsolatos dolgokban segítsük Diát ha tudjuk. Ha nincs érdembeli javaslat, nem kell írni! | |||
|
2010. júl. 01. 21:13 | Válasz | #983 | |
STom, az a szomoru tény h.csak kisrobis jogsim van ezen se müszaki se semmi, így hosszabb út kizárt,csak itt a "kertek alatt" használom, pl. bp-szigethalom-ráckeve, de nagyon viszket a tenyerem egy komolyabb ismerkedésre.
| |
2010. júl. 01. 19:23 | Válasz | #982 | |||
Tibi, 600-700 km az még csak lightos ismerkedés a géppel.
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2010. júl. 01. 18:58 | Válasz | #981 |
Ja ja Kicsit fáradt vagyok ma És ki az első két szeméj szted;-) Van tipped Az ötből;-) | |
2010. júl. 01. 18:04 | Válasz | #980 | |||
szuper, hogy azt írtad, hogy "csak" annyi hiba - mert számomra elég elrettentő ilyen furásos hiba
| |||
| |||
2010. júl. 01. 18:03 | Válasz | #979 | |||
Magyarosan, a kérdés túl lett exponálva...Leírva minden legalább ötször...Talán egyvalami nem:A vétel után legalább maradjon tarcsiba egy ötvenes, mert bizti ilyenkor előjön valami.Úgy szokott.
| |||
| |||
© jasa | 2010. júl. 01. 17:34 | Válasz | #978 | ||
DIA, ha ezt az idézett hsz-t az én #962-es (Pancser alkatrészként árul motorjára válaszoltad) - nem használtad a válasz-ikont így nem tudhatom - akkor jócskán félreértettél valamit: - ha alkatrészként árulja és nem rendszámos (nagy valószínűséggel) akkor nem kivonatni kell, hanem ellenkezőleg, forgalomba helyezni (persze ez csak papírokkal lehetséges) tehát felejtős az ügy - ha alkatrészként árulja és mégis rendszámos (!) ráadásul tényleg csak annyi hiba van vele, mint amit írt, na akkor hajrá.... - a rendszámügy tisztázása meg csak 1 telefon, mint írtam. | |||
| |||
© jasa | 2010. júl. 01. 17:15 | Válasz | #977 | ||
Te mafla....a saját poénodat nem érted ? Hát abból a füzetből a harmadik, amibe azokat írod : "akiket nagy ivbe kerülni kell". Vili ?
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2010. júl. 01. 17:09 | Válasz | #976 |
Mi telt be ? Lemaradtam vmiről?:-( | |
2010. júl. 01. 16:58 | Válasz | #975 | |
Ja, októberben vettem és kb. 6-700km-t tettem bele.
| |
© jasa | 2010. júl. 01. 16:56 | Válasz | #974 | ||
Az szép, de nem úgy értettem: Nálad mennyi ideje van, és mennyit mentél már vele ? (mert a tapasztalatot ez adja)
| |||
|
2010. júl. 01. 16:52 | Válasz | #973 | |
elvileg 99-s és 59ezervalamennyi van benne
| |
© jasa | 2010. júl. 01. 16:51 | Válasz | #972 | ||
Ja, meg lásd alul az "aláírásomat". Bocs.
| |||
|
© jasa | 2010. júl. 01. 16:50 | Válasz | #971 | ||
gratula (egyébként mennyi idő és km ? ) Mert az idő nem csak a bort érleli, hanem a tapasztalatot is.... | |||
| |||
2010. júl. 01. 16:43 | Válasz | #970 | |
én mázlista vagyok / egyenlőre / mert nekem olaszból hozták, kell vagy nem kell alapon, és eddig okés, na jó kellett 1-2 dolgot igazitani de összességében ahogy elhoztam azóta gyönyörűen megy.
| |
© Valaki | 2010. júl. 01. 16:43 | Válasz | #969 |
Buszbérletre még nem gondoltál??
| |
2010. júl. 01. 16:43 | Válasz | #968 | |||
Továbbra is szeretünk a kedves és hasznos hozzászólásaidért
| |||
| |||
© satyapapa | 2010. júl. 01. 16:30 | Válasz | #967 | ||
Az adás-vételivel vigyázzni kell,mert állitólag már csak egyfajtát fogadnak ell.A netröl lelehet a hivatalos verziot tölteni..
| |||
|
2010. júl. 01. 16:28 | Válasz | #966 | |||
Köszi az infót. Írtam neki és kértem minden infót a motorjáról. Viszont nekem semmilyen szervízes, vagy szerelő ismerősöm nincsen, bizonyára itt is találni példákat, vagy Gelilaci a közelben tevékenykedik, biztos tud valakit.. Ilyenkor ki kell vonatni a forgalomból, vagy ugyanolyan adás-vételi lesz, mint egyébként? | |||
|
© Valaki | 2010. júl. 01. 16:27 | Válasz | #965 |
Nem akar Ő motort venni,csak a szája jár!!
| |
© jasa | 2010. júl. 01. 16:25 | Válasz | #964 | ||
Ja, és még egy. Aki azt állítja hogy sétált az utcán és elsőre megtalálta a TUTIT, az vagy füllent, vagy vitrinbe vele.... Én egy-egy vásárlás előtt sok-sok hírdetést böngésztem, kereskedéseket jártam, netet vizslattam, 2-3 gépet kis is próbáltam.... Az eredmény ? is - is | |||
|
© jasa | 2010. júl. 01. 16:14 | Válasz | #963 | ||
| |||
© jasa | 2010. júl. 01. 16:12 | Válasz | #962 | ||
DIA: becsszó tényleg nem akarlak az őrületbe kergetni, de itt van a Pancser írása az alkatrészrovatban. HA TÉNYLEG nincs már baja, mint amit leírt, akkor a szükséges javításokkal együtt, (még aranyáron is) megérné, persze csak akkor ha RENDSZÁMOS, érvényes műszakival (erről nem szól). 1 db telefont megér, aztán vagy felejtős, vagy hajrá....
| |||
|
2010. júl. 01. 16:09 | Válasz | #961 | |
A használt gép az ilyen, mindig mindegyiken találhatunk olyan kisebb nagyobb gondot ami miatt kissé ódzkodunk a megvételtől de igy akkor sosem vennénk mocit.A túl sok toporgás sem jó ám.
|
2010. júl. 01. 16:07 | Válasz | #960 | |||
Igazad van Gábor! A tanácsokban az a jó hogy nem kell őket megfogadni JaSa! | |||
|
© jasa | 2010. júl. 01. 16:05 | Válasz | #959 | ||
Ezzel is nagyok egyetértek.
| |||
| |||
© jasa | 2010. júl. 01. 16:03 | Válasz | #958 | ||
Nagyon igaz Taliga, már én is javasoltam többször: ugyanazt a gumicsontot rágjuk x-edszer. Persze segítünk, de hát egy idő után már nagyon terméketlen jellege van a dolognak. A másik oldala a témának, hogy lehet akár 200 oldalas a "segédlet", minden eset más és más.... mint ahogy mi is azok vagyunk. Nehogy valaki félreértse a "másságot" mert.... | |||
| |||
2010. júl. 01. 15:52 | Válasz | #957 | |||
Dia! Nem megszolni akartalak de szerintem ha motort akarsz venni ,azt bizony személyesen kell megnézni.Ebben az árfekvésben amiért szeretnél vásárolni bizony meg kell alkudni a hibákkal!Például itt sokunk vett használt motort,és egy kis idö után kezdett el ide irni hogy mi lehet ez a zörgés vagy miért nem megy olyan gyorsan mint másé.Mi meg adjuk a tanácsokat miközben mi is ebben a cipöben járunk.Persze jó ha valamire felhívjuk a figyelmed hogy mire vigyázz,de lehet hogy egy kis hibát esetleg nagynak vélünk vagy forditva. Ebben az árban ugyis csak kintröl behozott motorral lehet számolni aminek a futás teljesitménye kétséges vagy hogy milyen gazdája volt ami nem jelenti azt hogy nem lehet jót kifogni. Ez persze csak a saját véleményem!!!!!!!!!! | |||
|
© passat52 | 2010. júl. 01. 15:47 | Válasz | #956 | ||
Ebből a topikból már lehetne irni egy szappanoperát is!
| |||
| |||
2010. júl. 01. 15:28 | Válasz | #955 | |||
Egyszer össze lett foglalva, valóban megoldható a dolog. Nézzétek át és ha van mit hozzáfűzni tegyétek meg, aztán kitesszük!
| |||
|
2010. júl. 01. 15:00 | Válasz | #954 | |||
Javaslat! csak hogy minden egyes esetleges motorvásárlás esetén a részleteket ne keljen honapokon keresztűl olvasgatni!!! Ha kedves vezérünk megfogalmazna egy általános részletes motorvásárlási mellékletet!!! amit fel lehetne tenni a LETÖLTÉSEK KÖZÉ! természetesen a-z ig általános tipus ismertető formájában!!! és azért nem kell 88 szor kitártyalni az alapokat!! "mert hiába nincsenek trágár szavak!!! de erre is lehetne mondani...mit gondol egy ide tévedt olvasó!!! gondolhatja esetleg, hogy egy fa ékről minek ennyit beszélni! | |||
|
© jasa | 2010. júl. 01. 13:35 | Válasz | #953 | ||
Guszti: betellt már....? (a harmadik)
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2010. júl. 01. 07:22 | Válasz | #952 |
Nem is láttad még a hajam szinét, mert még én se láttam. ;-) Igy születtem :-( Ugyhogy senki se látta;-) Ez nem volt poén erre nem haragszom;-) Nekem meg ojan füzetem van hogy "akiket nagy ivbe kerülni kell";-);-);-) | |
2010. júl. 01. 06:03 | Válasz | #951 | |||
Hát igen regulátorokkal fogunk focizni!
| |||
| |||
2010. jún. 30. 22:23 | Válasz | #950 | |||
Azért adtam el,mert anya is motorozni akart és vettünk nagyobbat. Mondjuk nem volt jó poén.Be is irtalak az "Akiket még el kell intéznem"füzetembe. (a hajad szinéhez passzolt volna ) (mindjárt törlöm mert offolunk ) | |||
|
© SPOILERES | 2010. jún. 30. 21:34 | Válasz | #949 |
azért adtad el mert nőies a motor de neked jol állt volna :) nem :) vagy vmit össze kavartam :) na jo csak poén volt | |
2010. jún. 30. 21:31 | Válasz | #948 | |||
No hát ezért is adtam el.
| |||
| |||
© SPOILERES | 2010. jún. 30. 21:23 | Válasz | #947 |
DE lesz sok alkatrész :) mondjuk nekem nem mert ....:) | |
2010. jún. 30. 21:19 | Válasz | #946 | |||
Ha ezt egyszer komolyan elindítják sok kétkerekű megy a kukába...
| |||
| |||
© satyapapa | 2010. jún. 30. 20:46 | Válasz | #945 | ||
Az ujj elöterjesztés ugy javasolja,hogy azokra a kis 50-es gépekre amelyeknek nincs rendezve a papirja ,nincs számla,azt is lerendszámozhatnák,de külön kategóriába ami egy körözési listán alapul.De adásvételinek akkor is kell lenni. Ha szerepel az szonositási számai valamely listán akkor ugye nem kap semmit,de el is kobozhatják az eredeti tulaj részére.Ez még csak javaslat,és még millió változás lehet
| |||
|
© SPOILERES | 2010. jún. 30. 20:39 | Válasz | #944 |
az ár az viszonylagos de az epicuró tényleg nem rosz motor és nőies is meg nem is ojan nagy én gondolkoznék ojanban is de csak mint hivatalosan mert ha bejönnek ezek a vizsgáztatások az 50 esekre akkor viheted a bontoba alkatrésznek ha nincs papirja :( | |
2010. jún. 30. 20:25 | Válasz | #943 | |||
Én 3 éve adtam el az ilyenemet, az piros volt,igazolt 7000 km-el, 130-ért,mert nem voltak meg a behozatali papirjai.Mondjuk az epicuro az műszer.A postásunk azóta is azzal rohangászik télen-nyáron, még olajon kivül semmit sem cserélt benne.
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2010. jún. 30. 17:11 | Válasz | #942 |
IDEG ja igen ebben a nők nagyon ott vannak Mi+ férfiállatok belemegyünk Látatlanba;-);-);-) | |
© SPOJLERES | 2010. jún. 30. 17:08 | Válasz | #941 |
Lehet szarakodot a vodamail néha szokott de majd küdök egy másik email cimet
| |
2010. jún. 30. 16:05 | Válasz | #940 | |||
Aranyos, de többször Szomjast már nem akarnám küldeni, és írtam, hogy több távoli motort nem kéne megcéloznom.
| |||
| |||
2010. jún. 30. 15:23 | Válasz | #939 | |
Topi, ez nagyon ideális lenne Diának,ha van kis sütije nem variál tovább
| |
2010. jún. 30. 15:14 | Válasz | #938 | |
Guszti, irtam a mailodra választ, de visszadobta amugy egyetértek veled.
| |
2010. jún. 30. 15:06 | Válasz | #937 | |||
Itt a hamisítás bajnoka hogyan kell nagymotorból kicsit varázsolni | |||
|
2010. jún. 30. 14:58 | Válasz | #936 | |||
Kiidegellek benneteket, az a cél, nem tudtad? Az rémlik, hogy sok km-es, 10 éves, sötétkék volt | |||
| |||
2010. jún. 30. 14:47 | Válasz | #935 | |||
Dia a 320.000 es Malaguti miért nem volt jó?? Ez az állítólag 120 km-esmeg úgy túnik több darabból lett összerakva?:) és a gumicsere is elég érdekes. Valami nem kerek ezzel a motorral szerintem :)valahogy nem áll össze a kép sok a fura dolog.És ráadsául ezt akkor ezek szerint sosem fogod tudni 2004 motorként használni.hiába az elvileg. De ha neked az teccik :):) Guszti amit talált pofás de alkudni kell belőle, mert kicsit drága. | |||
|
© SPOILERES | 2010. jún. 30. 14:40 | Válasz | #934 |
HÁÁT mondjuk ezt nem igen fogják tul hamar az orrod elől elvinni de nem rossz, a fehér ülés mondjuk akár nőies is lehetne meg kell tekinteni a gépet merre is van | |
© passat52 | 2010. jún. 30. 14:33 | Válasz | #933 | ||
Alkudj le belőle! Legalább a költségeidet próbáld meg!
| |||
| |||
2010. jún. 30. 14:29 | Válasz | #932 | |||
Nagyon szorgosak voltatok, míg nem voltam,de lassabban a testtel. (tudod, Guszti, a csajok mindíg ezért könyörögnek Ha ez a király Malaguti nem jön össze, akkor én már csak max 50km-es körzetben fogok keresgélni tovább. Nem kell a feszkó, mert aztán az én karom is zsibbadni fog, de nem attól, amire Guszti, a hárem ura egyből gondolna, hanem az infarktustól. Eztán nem leszek hűtlen, Majánál maradok, mert ezeken az oldalakon már kész szakmai zsűri és információs adatbázis épült, amit nagyra értékelünk ugyebár. Kincs, ami nincs --> Piros, 250ccm, 2000-res Majesty Megérné 10 éves létére a 400ezret? | |||
| |||
© SPOILERES | 2010. jún. 30. 11:48 | Válasz | #931 |
Állitólag EZ IS a szarvasi MISKA bontoja ugyhogy van alkatrész madisonhoz 1x hivtam és ugyan az a cim
|
© SPOILERES | 2010. jún. 30. 11:43 | Válasz | #930 |
még EGY debreceni és ez jobban megéri az árát és ezek MADISON vagy madison cserét beszámit[/ url]2003 madison hogy védjem a hejiek érdekeit :) |
© SPOILERES | 2010. jún. 30. 11:28 | Válasz | #929 |
most debrecen van a soron márcsak szeged és miskolc on nem néztünk motort:) na jó megnézem vmikor ha dia mondja amugy nem drága ez ennyiért mert elég régi és kis gép persze ha beszámolja a másikat felhivjam a tulajt vagy majd dia először | |
© jasa | 2010. jún. 30. 10:59 | Válasz | #928 | ||
Majd a debreceniek megsasolják....
| |||
| |||
2010. jún. 30. 10:19 | Válasz | #927 | |||
Dia ! Itt a motorod. majesti 150 túraplexivel
| |||
|
© SPOJLERES | 2010. jún. 30. 09:57 | Válasz | #926 |
Hát igen magasabb az ülése vagy 5centivel de Igy ránézésre hosszucombu menyecske Dia. Amugy 174cm alatt kicsit huzos ráülni hacsaknem magassarku-talpu cipőd van De probálj ki egyet;-) |
© Sama | 2010. jún. 30. 09:48 | Válasz | #925 |
Dia! Csak egy gondolat: A Malagutiról leér a lábad? Ültél már rajta keréken állva? Szerintem elég nagy az ülésmagassága. Gusztit faggasd ilyen irányba is. Csak fotó alapján, vagy más véleménye alapján ne dönts! |
2010. jún. 29. 22:17 | Válasz | #924 | |||
többi a mixben folyt
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2010. jún. 29. 22:15 | Válasz | #923 |
Sztem 1-2 hét és elviszi vki
| |
© Szomjas | 2010. jún. 29. 22:14 | Válasz | #922 | ||
2 hete hirdeti a gépet,még 2-en jelentkeztek rajtad kíwül a wásárlásra,de ők is wárnak a szeméji kölcsön (hitel?) elbírálásra.
| |||
|
© SPOJLERES | 2010. jún. 29. 22:11 | Válasz | #921 |
Dia képzeld mobilrol netezek és ezzel voltmár ojan beirásom igaz üzenőfalra hogy 55x ment ki ugyanaz a szöveg 1perc alatt És nem volt rövid Azt hitték hekker vagyok De az is lehet Ez a kettő nem is ojan sok Ha ugy vesszük | |
© Szomjas | 2010. jún. 29. 22:09 | Válasz | #920 | ||
Rokonszenwes az eladó,aki talán 25 körüli. A barátnője házánál találkoztunk és motorral jött oda. Tehát meleg wolt már a blokk. Pöcre indult a gép és jó hangja wan. Miwel majdnem a wáros közepén találkoztunk és rendszám nélküli még a motor ezért nem kockáztattam a jogsimat,ennél többet ér. A plexi is meg az egész Malaguti csili-wili.
| |||
|
© Valaki | 2010. jún. 29. 22:05 | Válasz | #919 |
Ne kapkodd el!!!!!
| |
© SPOJLERES | 2010. jún. 29. 22:03 | Válasz | #918 |
Sztem két motorbol csinált egyet Mint ahogy én akartam a tk s sal ;-);-) Hajrá dia akkor vedd meg a MADISONT | |
2010. jún. 29. 22:00 | Válasz | #917 | |||
Alapos voltál, szuper, de Te is érzed azt, amit én,meg a többiek is, hogy valami nem stimmel mégsem. Teljesen kopott első gumi? Hogy a viharba? Cserélték a kerekét, de minek? Motorgumit nem lopnak..meg nem is lehet.. Nincs ésszerű magyarázat. Az akku kuka,az biztos. De irígylem,hogy ennyire keni-vágja a vizsgáztatást. Mondta a telefonba,hogy teljesen beépült mindenhova, eredetiségvizsg.,okmányiroda,biztosító,bank,mindent el tud intézni. A pasiról milyen benyomásod van? Mentél a motorral? Motorhang? Plexi ép? Mit néztetek még? Garázsban volt? Valami telephelyen,vagy hol taliztatok? | |||
| |||
2010. jún. 29. 21:52 | Válasz | #916 | |||
Guszti,csak nem reszketsz az izgalomtól,hogy 2x is elküldted? Elmehetnél Szimat szörénynek,olyan memóriád van. Hogy megnyugtassalak,07.21-én kezdem az "A"-t és senki nem motorozik a környékemen. Ismered bizonyára a birtoklás érzését,ha hosszú idő után sikerül megszerezni sóvárgásod tárgyát,hm? Közben azért nem állom meg,hogy ne vadásszak Majára, mert itt van ez a tapasztalt brigád,akire lehet számítani. Ez pld itt van a kerületben Szűkszavú 250-es Majesty hirdetése | |||
| |||
© Szomjas | 2010. jún. 29. 21:50 | Válasz | #915 | ||
Woltam motornézőben. Ha lenne pénzem én rögtön megwenném azt a Malagutit. Szinte karcmentes,újszerű gép, állítólag még lemoswa sem wolt! :D A kipufogó wédőlemezén wan csak horzsolásnyom. Ami furcsa,hogy az első gumi megérett majdnem a cserére. Egy 120 km-es gépen ez hogy lehet?! Papíron 2001-es éwjáratú,az akkufedélen 2000-es dátum wolt,az ülés alatt 2002-es,a dobozon 2004-es. Tehát a gyári karcmentes dobozt utólag wette. Ha csak ennyit ment wele,akkor minek? Nem értem. Kapott a motorhoz egy tartalék féktárcsát is állítólag. Új géphez miért adnak? Ezt sem értem. Miwel szinte naponta wisz motorokat wizsgáztatni,ezért biztos nem nagy ügy a km-óra wisszaállítása. De max pár ezer lehet a motorban több semmiképpen. Ennyi. Kérdés wan-e?
| |||
|
2010. jún. 29. 21:33 | Válasz | #914 | |||
Ez egy "eredeti" kinai koppintása a régi kasztnis majestynek.Nem biztos,hogy rossz,csak kinai.meg ismeretlen,tehát talán nem kellene megvenni.Mondjuk eleinte a keeway supershadow chopperüket is yamaha felirattal árulták aztán szóltak nekik,hogy tán nem kellene.A trial meg egy félrenyúlás, mikor vitte be az adatokat,feldobja a variációkat ( sport,túra,chopper,robogó,trial stb) és rossz helyre kattintott.
| |||
|
2010. jún. 29. 21:29 | Válasz | #913 | |||
Guszti, ezt azért én is kihagynám.
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2010. jún. 29. 21:28 | Válasz | #912 |
És akkor már nem is jo? Dia amugy az A s jogsid fojamatban van mertha csak őszre lesz meg akkor ráérsz jövőre motort venni Ugytom csak kismotor jogsid van vagy ''barátod'' vezetné? ;-) addig |
© SPOJLERES | 2010. jún. 29. 21:28 | Válasz | #911 |
És akkor már nem is jo? Dia amugy az A s jogsid fojamatban van mertha csak őszre lesz meg akkor ráérsz jövőre motort venni Ugytom csak kismotor jogsid van vagy ''barátod'' vezetné? ;-) addig | |
2010. jún. 29. 21:28 | Válasz | #910 | |||
A kínaiak csodákra képesek. A 125-150-es licenszelt Majestyt 250-hez hasonlóvá alakították. A Yamaha ezt nem tudta megcsinálni. Biztos, hogy kényelmesebb mint a Majesty 125-ös, de megvenni nem venném meg. | |||
| |||
2010. jún. 29. 21:17 | Válasz | #909 | |||
Szent Kleofás! ..akkor megint jó belenyúltam. Mindíg tanul az ember. Hasznos infó,köszönöm
| |||
| |||
2010. jún. 29. 21:08 | Válasz | #908 | |||
A Linhai bizony kínai. De a Topa Úrat idézve. Ami nem kínai az hamisitvány. Ez eredeti kínai. | |||
| |||
© Kiss Róbert | 2010. jún. 29. 21:02 | Válasz | #907 |
Sziasztok!!! Dia! Én még nem hallottam trial kivitelröl! Elölröl olyan mint az enyém de a hátulja más ,meg az oldala is hátra felé! De várd meg a többieket is !!!! | |
2010. jún. 29. 20:56 | Válasz | #906 | |||
Bocs még is van trial nem tudom mi!
| |||
|
2010. jún. 29. 20:53 | Válasz | #905 | |||
Én nem látok itt trial kivitelt csak a zárojelben a "linhai" ami valoszinüleg egy kinai koppintás!
| |||
| |||
2010. jún. 29. 20:42 | Válasz | #904 | |||
Tudja valaki, mit jelent a "trial" kivitel egy Majestynél? Ezt találtam és bennevan a cserében a pasi, de a kicsi képek alapján udvaron tartja a mocit Trial (?) Majesty | |||
|
© SPOJLERES | 2010. jún. 28. 20:28 | Válasz | #903 |
Sokan elég rosz hejen tartják a motort és attol félnek hogy megnézed majd későb este ellopod alkatrésznek vagy ijesmi De egy találkát megér megnézni Mijen egy ujszerű motor Én azért szurkolok;-) | |
© Szomjas | 2010. jún. 28. 19:53 | Válasz | #902 | ||
Csak az időpontra woltam kiwáncsi meg a címre. Más hejen lakik most,de megmondta hol tartja a motort. Tehát hideg lesz a Malaguti remélhetőleg. Érdekes-e a hozzáállása?! Nem wagyunk egyformák szerencsére. :-)
| |||
| |||
2010. jún. 28. 19:44 | Válasz | #901 | |||
Értem. Beszéltetek még valamiről?..mikorra mész? Holnap este megyek 8-tól a céges vacsira,nem leszek gép előtt. Ha mégis mész, aranyos tőled. Kíváncsi vagy rá? Az jó. De azért érdekes a pasi hozzáállása, nem? Én is kíváncsi vagyok
| |||
|
|
|
|