Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   MIX (itt mindenről beszélgetünk baráti stílusban)
Ismerkedés, bemutakozás, csevegés, stb

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


 © jasa2008. feb. 01. 23:15 | Válasz | #322 
ŰDV MINDENKINEK ! A utóbbi néhány napom elég sűrű volt így most látom a "termést", sok olvasnivaló, még több irnivaló !
- szerdán Kalocsán voltam temetésen (sajnos) a kereskedővel (Laci gépe) nem tudtam találkozni.
- Tamás: köszi , felhívtam mert a kép és az ár bejött volna !( ismered a " Moszvában Mercedest osztogatnak" viccet ? Na nem azt a gépet árulja mint amit a kép mutat (99-ben még nem volt új kasznis) : amit árul az nyár óta áll egy raktárban, körülbástyázva, le se tudja fényképezni, (???) rendszámozás igaz, de semmit nem tud a gépről ("kereskedő" ???) olcsó de igen gyanús.
- Topjoe: neked is köszi, az a piros gép az express-en tényleg szép (képen közelít a bordódhoz) de nem olcsó , hétvégén utána érdeklődök, papírozás, stb..... folytatom
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

tamas2008. feb. 01. 23:03 | Válasz | #321 
Szia Peti-V.! Hát éppen erről írtam! Te magad vagy az ismerős, aki meg tud oldani dolgokat!Ez az az esetet, mikor az ügyintéző nem tudja elhajtani az ugyfelet, mert kettejük közül legalább az ért hozzá! No meg Nálatok legalább rugalmasak. Ez helyi történet. Üdv a csapatban! Fog még kelleni a tudásod!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 Peti-Velence2008. feb. 01. 22:05 | Válasz | #320 
Üdv, a Csapatnak.
Elsősorban TopJoe-nak üzenem:
Ha vasárnap du.-án szép idő lesz, akkor be kellene repülni a
Maját. (megvan a rendszám.)
Másodsorban Jasának: lenne egy Suzuki Burgmann 250, ha érdekes. Részltet még nem tudok. Pár nap múlva lesz infóm róla.
A múlt héten írtam Pepi75 néven a forgalomba helyezésről. Hát egy hét alatt megvolt a rendszám, és nem őszültem bele. Persze azért volt keverés, de nem
veszélyes.
Az önsúlyról kérdeztem, mert az nincs az olasz forgalmiban.
Csak az összsúly. Hát nem lett
konkrétan írott formában meg sehonnan, így a vizsgán megbeszéltük, hogy mennyi legyen, és az lett beírva.
(azt gondolom rugalmasak.)
Egyébként nekem most egy Kawa 636 os sportmotorom van, de szeretnék én is inkább egy nagyrobogót. Természetesen előbb ezt el kellene adnom.
Még sisakom sem volt hozzá, azt ma vettem akciósan egy fekete HJC-t. Én is várom a jó időt , hogy végre elő lehessen tolni a gépet.
Jó hétvégét mindenkinek!

tamas2008. feb. 01. 20:25 | Válasz | #319 
Rákerestem a google-on a Madisonra, hát kérlek szépen, én ilyen motort még nem is láttam. Ez is nagyon szép paripa. Ha jól láttam, ennek két sisak be is fér az ülés alá. A gyorsulásról csak annyit, hogy nem a Maja a legtüzesebb ebben a kategóriában, a 125-ös Suzi krumpli (burgonya) is megveri. Viszont hosszútávon kényelmesen 85-90, 3 literrel!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Luki2008. feb. 01. 19:05 | Válasz | #318 
Tamas!A Leonardo megengedett ossztomege 316kg.Nagyon jo kis moci es allitom hogy legalabb ugy gyorsul mint egy maja pedig csak 150 kobcenti.Vegsebessege 120 de azt hiszem csal a km.ora kb 10-et(tobbet mutat).Varosba idealis de hosszabb uton kisse "elveszettnek" erzed magad a meretei miatt.Ezert tertem at luxusrobogora.Harom kozul valasztottam:Honda Foresight,Majesty es Malaguti Madison.Nalam a madison gyozott a dizajnja miatt,de mivel nagyobb az ulesmagassaga mint a masik kettonek az is fontos mert en is 196 cm vagyok.

tamas2008. feb. 01. 14:29 | Válasz | #317 
Köszi!
Akkor már csak azt kéne tudnom, honnan vették ezt a 308 kg-ot. Bár mindegy, úgysem fogom átíratni a forgalmiba. Mérjen meg a yard, ha akar!
Akksi: Melőtt elmentem Debr-be, direkt kihagytan pár napot, és csak pénteken indítottam újra, a szokott módon: full fény. Teljes megelégedésemre forgatott mint állat, pedig 3x-ra kapott be rendesen. Úgyérzem, van megfelelő indítóáram. Remélem soká tart!
Ja! Nézegettem robogóstáskát a lábam közé, hogy ne csak a gépezet háta legyen terhelve. Azok is nagyon jók!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2008. feb. 01. 13:57 | Válasz | #316 
Tamás! Örülök, hogy jó a szíved A súlyos kérdésben a 309-es beírásod utolsó sora a megoldás. (ez pontosan így van) Én ma is motoroztam, igaz nincs hozzá tökéletes időjárás. Az izületek néha nekem is kattognak, ez van!
Zsolt

TopJoe2008. feb. 01. 11:56 | Válasz | #315 
Tamás! nekem ez csak 50 km-es táv. Tél meg nem igazán van. Ha lesz 5-10 fok akkor hazahozom. Ha hidegebb akkor marad a plató.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

tamas2008. feb. 01. 11:06 | Válasz | #314 
Az nekem előnyös, mert 196 cm vagyok! Ráadásul a -20kg jelentős teljesítménynövekedést eredményez, + én vagyok 110kg, máris van vagy 30-40kg hátrányom. De ez van. Én a deréktámaszt "kényszerűségből" le kellett hogy vegyem(-1kg!). Így sem tudom a lábam kinyújtani. A Leonardónak mennyi a hasznos szállítható tömege?
Joe! Nem mondod komolyan hogy képes vagy Velencéről hazamocizni télen?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Luki2008. feb. 01. 10:14 | Válasz | #313 
Sziasztok.Tamas!Noha a Leonardo nem a "fotelrobogok" taboraba tartozik azert a hagyomanyos robogok kozott eleg tekintelyes meretekkel rendelkezik:a szaraz sulya 140 kg es az ulesmagassagat sem alacsony emberekre szabtak.

TopJoe2008. jan. 31. 20:22 | Válasz | #312 
Üdv! Vigyázni fogok vele és már nem motorozom jó régóta hidegben. Régen hóban és jégen is motoroztunk.Eredménye, hogy a térdeim jobban megmondják a várható időjárást mint az Aigner Szilárd. ( na mondjuk ő az elmúlt 2-3 évben egyszer sem találta el De azért hazaviszem lábán mert teherautón jobban félteném, hogy megsérül.Aztán tavaszig karbantartás, ismerkedés, simogatás.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

TopJoe2008. jan. 31. 20:15 | Válasz | #311 
Jasaaaaaaaaaa ! Na én is egyet:
http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/nagyrobogo/showAdvert,6926933,1160,1.html
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

tamas2008. jan. 31. 15:23 | Válasz | #310 
Jasaaaaaaa! : http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/91277/YAMAHA_Majesty.html
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2008. jan. 31. 14:38 | Válasz | #309 
Zsolt! Az én motorom forgalmijában az össztömeghez mindössze 308 kg van beírva.(lehet hogy rosszul?) Ez az F.1-es rovat. Viszont a műszaki leírásban megemlít a keréklégnyomásnál egy 0-90, ill egy 90-205 kg-ig terjedő súlyhatárt, valamint kiemeli, hogy a legnagyobb szállítható tömeg, vezetővel, tartozékokkal, és utassal ill. csomagjaikkal max 197 kg lehet. Most akkor melyik az igazi? Jól gondolom hogy a max tömeg 355 kg lesz, a 158kg-os önsúlyból, ill a 197kg-os hasznos tömegből?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2008. jan. 31. 10:16 | Válasz | #308 
Ráadásul akkor örülsz, ha esik a hó! Most meg a napot várod, pedig nem a homokos tengerpart a motoros lételeme. Azért arra vigyázz, ha minden megvan, tudd türtőztetni magad, mert (nem akarok senkit megbánzani, BOCS MINDENKINEK de a Tiéd jelenleg a mezőny legszebb gépe) kár lenne ezt a gépet megfektetni egy tenyérnyi havon.
Apropó Luki! A Leonardónak mennyi az önsúlya? Képek alapján nem tűnik nagynak, v. csak csalóka a dolog?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

TopJoe2008. jan. 31. 08:55 | Válasz | #307 
Üdv! Repül bizony. Tegnap hivtam az eladót és mondta, hogy jövő héten hétfő-kedden teljesen kész lez a motor. Ez rosszabb mint amikor az ember a jézuskát várta
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

tamas2008. jan. 30. 21:40 | Válasz | #306 
Sziasztok! Megmaradtam, az eredmény tök "-" aztat mondta a Doki: Jószívú vagyok, de tutira. Amen.
TopJoe! Repül az idő, már nincs is csak két hét, vagy még annyi sem. Eljön, mint Jasa mocijának a gazdija. Ez a keréktéma nekem nagyon ijesztően hat. Mire bukkanok ha felgumizom a gépet?
Ja, voltam a debreceni Yamaha boltban, fenn vannak a neten is. Nagyon tuti a kínálatuk, sógorom vett egy tanktáskát a Pegasora (17'000ft). Nekemvaló is volt, csak 37'000ft az ára. Láttam szép dobozokat, és minden a polcon, nem rendelgetnek. Olyan volt ez nekem, mint a gyerekeknek a játékbolt. Tényleg jó lenne Egerbe is egy jó motorosbolt.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2008. jan. 30. 09:36 | Válasz | #305 
Persze, jöhet nyugodtan pár kép.
Zsolt

 © Luki2008. jan. 29. 19:36 | Válasz | #304 
Koszi a valaszt, meg fogom probalni.Egyebkent az elozo motoromon(Leonardo 150) is volt egy kis holtjatek.Majd fogok kuldeni par fotot a gepemrol,felteve hogy befogadjatok a majak koze.

 © Zsolt2008. jan. 29. 12:24 | Válasz | #303 
Luki: nehéz kérdés. Valószínűleg a kerékagy bordázása kopott ki. Kerékcsere a megoldás a Te esetedben. Máskülönben ez akkor szokott így kikopni, ha a végzáró anya nincs rendesen meghúzva és menet közben mozog a tengelyen a kerék. Minimális játék minden gépen van (ez olyan mint a szélterelő plexi remegése induláskor, egyszerűen típusjelenség). Ideiglenesen én úgy csinálnám meg, hogy a tengely hajtóműfelöli oldalára teflonszalagot tekernék (ezzel központosíttanám), a külső oldalon 120 fokban elhelyezett 20-25 mm hosszú rézlemezeket szúrnék a fogak közé. Vegyél új egy (esetleg kettő) önzáró anyát és crovával húzd jól meg. 2,3 alkalommal érdemes utánhúzni,ezek után szerintem több szezont is ki fog bírni.(ezek után természetesen a kerék oldallógását 100km-enként ell. kell.)
Zsolt

 © Zsolt2008. jan. 27. 20:09 | Válasz | #302 
Talicskas képei a galériába feltöltve. A lap megnyitása után ne felejts el frissíteni!
Zsolt

 © jasa2008. jan. 27. 19:24 | Válasz | #301 
Zsolt: hát Ti egy igazi MOTOROS CSALÁD vagytok
Tamás: a "mire kell figyelni" szempontokkal egyetértek. A palotai még nem írtam le végleg.... de azért gondolom Te is óvatos lennél egy olyan gép váételénél, amit 2 évig egy "műszaki analfabéta" vezetett.... Persze sokfélék az emberek (meg a motorok), mindenre van példa meg ellenpélda is.
Ezzel kapcsolatosan egy sztori: egy robogós fórumom egy pesti dinka tulaj srác lazán benyögte hogy az ő gépében kb. 100 ezer (!) km van , amiből 80-at ö hajtott vele (Pesten) és benzinen meg olajon kívül mást nem csinált vele. Hörgött a fórum.... gondolhatjátok. Aztán megjavult a srác memóriája, és kiderült hogy kb félévente vitte egy ismerős szervízbe, ahol rendszeresen kezelték és cseréltek benne minden amit kellett , igaz baráti áron. Talán csak a váz volt az eredeti benne:=)))) Hát azt mondom , óvatosnak kell lenni a furcsa kijelentéskkel. Az meg örök igazság , amit korábban írtatok hogy a használt gép mindig LUTRI, különböző kockázatokkal.
Gép még nincs, de vastag téli bőrkesztű már van ( 800-ért a helybei bolhapiacról)
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © Luki2008. jan. 27. 17:15 | Válasz | #300 
Sziasztok.Tanacsert fordulok hozzatok.Ma leszereltem a hatso kerekemet mivel gumishoz akarom vinni.A hatso tengelyen es a kerekagy belsejeben hosszanti iranyu fogazat van amelyek igy egybecsuszva megakadalyozzak hogy a kerek elforduljon a tengelyen(gondolom ez a majan is igy van),viszon a kerekagy belsejeben levo fogak kisse megkoptak.Az elozo tulaj ugy kuszobolte ki a kerek holtjatekat hogy a fogak koze nagyon vekony rezdrotot tett es ugy utotte helyere a kereket.Szerintetek nincs erre valami jobb megoldas?Azt nem szeretnem hogy meghagyjam a holtjatekot mert akkor tovabb kopnak a fogak.

 © Zsolt2008. jan. 27. 16:20 | Válasz | #299 
Jasa: Igen a hölgy motorhoz tartozik. Ő akkor utas volt, máskülönben a nejem. Középen a fiam, jobb oldalon kissé morcosan a lányom látható. A kép a tavalyi nyírtéti tájtúrán készült, kb. 600-an voltunk ott akkor motorral. Aki szeretné megnézni a többi kb. 1200 képet, az klikkeljen ide: WEBLAPOM-Allan Motoros Weblapja (ez itt a reklám helye volt) Mindenkinek: a mai világban egy jó töltő alapkövetelmény. Nekem is van egy igen szuper masina, én a LIDL-ben (hess) vettem, olyan 5 rúgó környélén volt. Ha vásárolni akartok 1-et, fontos, hogy kis kapacitású, vagyis 10 Ah alatti töltésére is képes legyen. Máskülönben van egy másik igen masszív töltőm is, 10 A-t is tud óránként, ebben még szelén-lemezes (cellás) egyenirányítás van. Indításkor rajta szoktam hagyni, majdnem egymagában megforgatja az indítómotort. Szappanos Feri: azt írtad a névjegyben, hogy van még más motorod is. Gyüjtő vagy?
Zsolt

TopJoe2008. jan. 27. 11:13 | Válasz | #298 
Köszönöm ! Egy fontos dolog hiányzik róla a rendszámon kívül: ÉN ! Nem semmi lesz kibírni ezt a már csak 2,5 hetet míg minden elintéződik és átvehetem.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

tamas2008. jan. 27. 09:19 | Válasz | #297 
Jasa!A pontos cím: http://www.akkumulator.net/ctek.htm
Moci : Attól hogy a "pasi" nem sokat tudott a gépről, nem biztos hogy el volt hanyagolva. Lehet műszaki analfabéta, vagy egyszerűen csak nem ismeri. Bár olyat is hallottam, hogy valaki víz nélkül hajtott egy 50-es vizes robit, és mikor besült, Ő volt a legjobban meglepődve hogy :-ez nem léghűtéses? Hát nem az volt! Ha rászánod az időt, és megnézed, a nívót kicsavarva maga az olaj sokat elárul. Ha fekete, fordulj meg. Én úgy tapasztaltam hogy a 3'000km nem szabad hogy megegye ezt az olajat. Olyan lehet hogy tölteni kell utánna, de nem lehet kokszos. Kérdezük meg Zsoltot, mire kell odafigyelni a vételkor!Milyen a hangja, hogy működ a fék-ek, stb. Hiába na Arthúr, kellenek a lovagok!
Zsolt köszi a kép, alapos fickó vagy!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © jasa2008. jan. 27. 01:21 | Válasz | #296 
Zsolt: A feketedzsekis hölgy is a motorhoz tartozik???A dinkát még nem vitték el fizikailag, de a pasi lefoglalózta (az ár 1/3-ával) szóval komoly, ha megjavul az idő viszi. Ha behozott, kereskedői gépet találok, akkor azt már lehetne indítani, hogy tavaszra meglegyen a papírozás...
Tamás: már megint lebuktam, kiderült hogy madár vagyok ezekben a mai zenékben hol van a neten ez a töltő ?
TopJoe: Köszi, felhívtam a pasit, nem sokat tudott a gépéről: Kérdem mennyit ment vele a 2 év alatt? háááát, nem is tudja hirtelen... milyen karbantartás volt? hümm-hümm. Nekem ez gyanús, ha valaki törődik a motorjával az ismeri ! Árban sem igen egyeztünk. Laci gépe csak 1 évvel idősebb(igaz hátul dobos) de az 300 körül volt, ez meg 350 felé sem hajlott volna, úgy sejtettem. Most a hét végén írom a "feltérképező " leveleket. Majd jelzek a KÖZ-nek ha komolyabb kapás van....
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

talicskas2008. jan. 27. 00:23 | Válasz | #295 
TopJoe!!! Szép a motorod!!!

legyen vele szerencséd...gurulj vele sokat...Jó szelet hozzá..
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © Zsolt2008. jan. 26. 22:01 | Válasz | #294 
Tamás! A multkori táskás hozzászólásomhoz itt egy link: Táska a motoromon
Zsolt

tamas2008. jan. 26. 14:55 | Válasz | #293 
Ja! Vettem egy töltőt is,"CTEK", multi xs 3600-as. Nagyon pofás kis szerkezet, szerintem olyasmi lehet, amit Zsolt is vett. Jó csepptöltésre, és motorkerékpár ill- személy, és teherakksikra egyaránt. Nekem a téli karbantartási funkció kell igazán. Tud olyat is, hogy impulzusokat küld a lemerült akksinak, és "felrázza". Svéd gyártmány, és 5'000 ft-om bánta. De én nem bánom. Nagyon jó az orosz töltőm, csak a moci akksijának túl nagy. A kettővel teljes a paletta a garázsomban.
Interneten 19-22'000 ft-ig lehet megrendelni. Nézzétek meg. Ha kell valakinek, megkérdem tudnak-e még szerezni, mert az utolsót hoztam el. Valaki felszámolt Németországban egy boltot, onnan van.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2008. jan. 26. 13:33 | Válasz | #292 
Jasa! Az csak egy Gagsta Zole szám címe, átvitt értelembe értendő. Igzából Bumm a szívbe lenne a helyes...
Más. Elhoztam az akksit, Ko.Petivel is beszélgettünk a dologról. Mondta hogy sokan rakják kisebb robogóba is, de vannak 600-as gépek is ilyenekkel szerelve. Kaptam rá 1 év garit, pedig nem szoktak csak 1/2 évet adni, mert idényre szól a használata. Ennyi idő alatt pedi ki fog derülni mit bír, ha nem frankó, visszamegyek, és rendelek egy rendeset. Úgyhogy megpróbálom, ennyit megér. Simán bement a helyére, alulról felfűztem a lyukon a "+" vezetéket, réhelyeztem a sarura, majd szépen beengedtem a fészekbe. Kicsit feszítettem az oldalát lapos csavarhúzóval, és már benn is volt a helyén. A "-" sarunak is kellett kicsit segiteni, de nem volt vészes, a fészekben pont passzol. Annyit rontottam el, hogy kellett volna aláfűzni egy széles szallagot, a könyebb kiemalés végett. Amitől inkább tartok, az az oxidáció, mive a sarum réz, az akksin a fülek pedig acél kivitelűek. Keresek valami acélos sarut, és csavarral fogom hosszútávra megoldani a kötéseket. Hát ennyi, majd jelzek hogy mit bír.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2008. jan. 26. 11:36 | Válasz | #291 
Igen, Peti 400-as gépe eladó. A márkaszervíz rendbetette a gépet, a story-t majd ő leírja ha akarja. Jasa! Nekem úgy rémlik, hogy a Dinkát még nem sikerült eladnod, vagy igen? (lehet, hogy az időben lépet fel torzulás, vagy nekem van amnéziám) Szerintem első a cash. Ha ez OK, akkor lehet keresni gépet, a társaság biztos ellát linkekkel. Nálunk a nejem festetni akart. Motor lett belőle...
Zsolt

TopJoe2008. jan. 25. 23:47 | Válasz | #290 
Jasa ! Az expressz-en van egy Veszprém-megyei ( Várpalotai )1998-as kék motor. Mielőtt a bordót megvettem ( mint kiderült előled ) felhivtam a tulajt. Mindennapi használatban van,jól működik, friss a műszakija. Azt mondta másfél évig rendszám nélkül járt dolgozni vele ( bátor )és szerintem nagyon el akarja adni. Azt vettem ki a szavaiból, hogy alkudható a motor.390-ről indul.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © jasa2008. jan. 25. 23:34 | Válasz | #289 
Tamás: mit csinálnak a fejeddel ? én még a katéternél elakadtam !?
Az ősz haj meg a szakáll már megvan az "Arturhoz"
Hoppá, most esett le: Zsolt P.Péter 400-as gépét hírdeti !? Pedig hogy csorgott a nyálunk ,mikor megláttuk !( már régóta hallgat a tulaj, mi lett a görgőkkel?)
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

tamas2008. jan. 25. 20:26 | Válasz | #288 
Szevasztok! Újra itt!
Hazjöhettem, majd vasárnap este újra megyek, hétfőn meg BUMM A FEJBE!
Pepi75! Szia, üdv Neked is! Gratulálok, nem vagy kispályás, bár az a helyzet, hogy az eredetvizsga, meg a műszaki előtti vizsgálatra jogszabály kötelezi az állampolgárt. Erre írtam az ismerőst, nekem is elintézték. Írd meg ha végeztél, érdekel a történet.
Jasa! A TopJoe gépére írtam Neked, hogy Te lehetnél Artur király. Hát lesz lesz lesz, csakazért is lesz! Előbb-utóbb ünnep lesz! Megtalálod a megfelelőt. Én azt gondolom, hogy abban az esetben ha az én évjáratom 490-re van tartva esetenként, akkor nagyon szét kell nézned. Ne adj érte annyit. A3.vari sem biztos, (ld:P.Peti gépe mint 4.vari) ezek használt motorok, mindenki akkor látja meg mit vett, ha már jár vele. Különben az újaban is ki lehet fogni a szart. Látod, mindenki belenyúlt a maga módján, a legnagyobb jóindulat ellenére is.
A Nejednek mondd meg, inkább napozzon, sokkal olcsóbb bár a Biotron lámpa sem rossz ámbár baromi drága. A fiam osztálytársáék vettek egy akkorát ami le van telepítve a sarokba fixen. Esküsznek rá. Kinek mi a fontos.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © jasa2008. jan. 24. 23:58 | Válasz | #287 
Tamás: köszi a tájékoztatást, teljesen igaz, nagyon körül kell nézni alkatrész ügyben. Nyáron én nagyot szívtam, madár voltam... hajtószíjat 9000-ért. 800 km után gumireszelék.....és a többi. De ezt már egypárszor elsírtam......
Az utóbbi 2 évben hajtottam vagy 22 ekm-t, szerencsére épségben, mikor ér utol a nemezis ?
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © jasa2008. jan. 24. 23:31 | Válasz | #286 
Rendesek vagytok, köszi !
TopJoe: sok sikert a géphez. Láttam én is az érdi gépet, mostanában a 2000 utáni ujabbakat böngészem, a király egy aranyszínű 2002-es új műszerfalas, de bitang drága, 500 felett kb. Most indul be a piac, lesz még kapás.....
Dióhéjban a helyzet:
"A" oldal, a vasak: a skála kb 300-500 között.
1.vari: régebbi, olcsó gép, de utána javítás, alkatrészek
2.vari: régi olcsó gép, de minden OK (van ilyen??)
3.vari: újabb , szuper, drága, de utána "költségmentes" (vigyori)
4.vari: ujabb, szuper, drága (de belül valami férges - utólag - szívááááááás
5.vari: tetszőleges közbülső változat
"B" odal: a nejem most bioptron "csodalámpa" után kutat (biztos hallottátok, majdnem minden ? gyógyit) lámpa+szűrők+maszírozó= 220 rugó (akkora mint 1 hajszárító - van benne 1 halogén lámpa, 1 tükör a fény polarizálásához, 1 ventillátor, ja meg marha sok marketing, és millió profit) na én meg jövök a motorcserével.... Szép az élet, kinek magyarázzam ?
Hosszú voltam, bocs az OFF témáért.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

tamas2008. jan. 24. 20:27 | Válasz | #285 
Bizony ez nagyon szép motor, mintha skatulyából húztad volna ki! Öröm lesz Veletek együtt gurulni!
Lackó! Plexire én majdnem biztos jelentkező vagyok, a majdnam az ára. Ezt azért mégiscsak jólenne tudni. De azt azért elmondhatom, mint Regős Bendegúz : Bennem megbízhatik!
Vasárnap találkozunk! Csá Fijjug! (Fülig Jimmi)
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Gelencsér László2008. jan. 24. 20:10 | Válasz | #284 
Nagyon szép a vasad Top Joe:)De jasa téged is siratunk ám:) tudod egyik szemünk sír a másik nevet:)Viszont ha minden jól megy a jövő héten kedden el tudom nenni a plexis mágus hoz megszakértjük a plexit és utána számol egyet és tud árat mondani,azt viszont jó volna tudni kinek kellene biztosan ilyesfajta túraplexi,mert az szerintem a darabszám meg határozza szerintem az árat is.

TopJoe2008. jan. 24. 19:20 | Válasz | #283 
Üdv Jasa !
Gyászodban osztozom és őszinte részvétem. Azt vettem meg. Velencén.Telefonon felhivtam, aznap estére megbeszéltük nála a találkozót, elmentem, megnéztem és nagyon bejött.Igen a kis fedél hiányzik de igéret van rá, hogy talán be tudja szerezni. Ha nem akkor marad valami más megoldás. Igazolt szervizkönyve van, 22 ezer km van benne. ( talán igaz is hang és kinézet alapján )Átítarással, ügyintézéssel, ( eredet vizsga,regisztráció, meg minden )összesen 450-ért odaadta. Van egy ezüst szinű a hasznaltmotor.hu-n, az Érdi kawasaki szalon árulja 440-ért.( MAGYAR MŰSZAKIS ) Az is szép csak a hirdetés szerint kicserélték a görgőt+szijat de mikor felhivtam őket azt mondták még két hét mire megjön az alkatrész.Hát nem tudom honnan rendelik de szinte minden boltban kapni.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © Zsolt2008. jan. 24. 18:26 | Válasz | #282 
A galériába feltöltöttem TopJoe képeit.
Zsolt

tamas2008. jan. 24. 15:35 | Válasz | #281 
Jasa! Részvétem, de lesz másik! Egyszerűen nem ez volt a Tiéd! Micimackó erre azt hiszem azt mondaná : -Tudod Malacka, ez nem biztos hogy az én csupor mézem volt! Úgyhogy csak tovább a ...... úton.
Alkatrészek, én a Yamaha Fehérnél vásároltam, ha kell előkaparom a talószámot is. A szij kb.2'700, a gögők 4'000, a telószárszimering és a három kuplungrúgó pedig további 6'000ft. De inkább ajánlanám akár nézelődésre is a Zsolt álltal #14-es hozzászólásban betett linket, a km.óra spirálra tesz, de el lehet nézelődni. Pl: ott a 11,56 gr-os görgők 2'736ft-ba kerültek, nekem 6db 12gr-os jött 4'000-ért. A víz is kivert. Nagyon szét kell nézni.

Közlekedés : Tiszta Balkán. Azt hiszem ha az én motoromba rúgnának bele, kifolyna a pasi bele...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2008. jan. 24. 01:26 | Válasz | #280 
Jasa: sajna a Névjegy ebben a fórumtípusban egyénileg nem módosítható, de aki mindenképpen szeretne frissíteni küldje el az új anyagot a majestyscooter@uw.hu-ra. Adminként én be tudom tenni.
Tamás, Talicskás: sajna nekem is negatív tapasztalataim vannak. Rengeteg olyan vezető van kint az utakon, akiknek csak arcuk van nagy, vezetési tapasztalatuk meg semmi. Az ilyenek okoskodnak legtöbbször az AUTÓ kontra MOTOROS fórumokban. Ami nagyon fontos: ha motorra ülsz másképp kell figyelni, vezetni, mint ha autóban lennél. Ismerős helyzetek (?): leszorítás, elsőbbség meg nem adása, kihajtás (kitolatás), ajtó kinyitása a gép elé, stb. Nálam újabban az a nyerő formáció, ha körforgalomban haladva simán bejönnek mellém. Szóval a mai világban közlekedni kész idegbaj.
Zsolt

 © jasa2008. jan. 24. 00:52 | Válasz | #279 
tamás: mibe kerültek az alkatrészek, amiket vettél ? (tájékozódásul)
JÓ hogy szépen bővülünk, alakul a csapat, pezsdül az élet, mi lesz itt tavaszra !? Azért nem baj hogy "valaki" kitalálta a NÉVJEGYET Csak célszerű lenne többet írni benne a vasakról is (közkincs) meg fotókat is a galériába, ha megjavul az idő.(telhetetlen vagyok, mi ! )
Zsolt: hogy lehetne, hogy ki-ki a saját névjegyét módosíthassa, megoldható-e technikailag ? Benned bízunk !
Hét végén több időm lesz, szeretném vitára bocsátani a választási szempontjaimat
mert a fórumból úgy tűnik (javítások, alkatrészek) hogy összetett a dolog.....
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © jasa2008. jan. 24. 00:35 | Válasz | #278 
"Talpig gyászban vagyok". Üdv Joe ! Ha Velencéről vetted a gépet, akkor azt amit én már kinéztem, de a pasi nem válaszolt az emailemre. Most meg már nem is látom a használtautó.hun. Hiányzik a jobb oldali kesztyűtartó fedele ugye ? Valóságban nem láttam a gépet, csak fotón, úgy szépen nézett ki. No azért nem haragszom Rád, gyorsabb voltál, ennyi. Csak egy kicsit fáj. De majd kárpótolom magam egy másikkal ami legalább ilyen jó lesz. Aztán majd a NAGY TALÁLKOZÓN iszunk egyet az ügyre, Tamás lesz a felelős a vörösborért. Egyébként, megkérdezhetem: rendszámozással vetted. és mennyiért adta ?
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

talicskas2008. jan. 23. 23:14 | Válasz | #277 
Sziasztok!!!

Tamás: nem tudtad az a menő ha kreszt nem tartod be sőt az a legmenöbb, ha maximálisan le...(kakilod) a másikat....
Tudod az index és más kirívó szabálytalanság az annyira menő........egyszerüen ivitál engem...
az ilyenekre rá szoktam ereszteni finoman a 20-30 tonna vasat....

kb. két hónapja a mocival is volt hasonló esetem a budafokin, mikor az elöttem haladó volvo szgk. csak úgy index nélül jött ment elöttem, mikor mellé értem mutattam neki, mivan az index extra!!! erre rám húzta a kormányt..én meg csak nevettem... én mentem elől ő meg a szorosan mögöttem...mikor egy lámpánál pirosat kaptunk..a tükörben látom , hogy kiszál én meg már huztam is a sztenderre a vasat...hát neki ált feljebb, hogy minek indekszeljen nekem ugyanis mögötte vagyok...de agresszívan...és lefikazta a mocimat, hogy ez nem motor és megrugta...és itt betelt a pohár az egy napos bukomal kapott egy kis kokit ami a felyemen volt és a terhes felesége rángatott engem, hogy mit rángatom a férjét.....

Egyszóval állatok az emberek és semmi hajlandóságot nem mutatnak, hogy ha mindenki a közlekedésben a közös nyelvet beszélné a kreszt, akkor csökkene a surlódás az emberek között....
Zsolt: köszike a véleményt..én azt gondoltam, hogy valami érzékeli a motor iditásakor az, hogy csak addig inditson ameddig kell...azt ne kérdezd, hogy mit...de azért az komoly dolog amire kéne használni és ha minden inditánál túl indít akkor valóban tönkre vágja az öninditómat...
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

tamas2008. jan. 23. 19:16 | Válasz | #276 
Hát sziasztok, szia TopJoe (nagyon jó név, tetszik)!
Direkt nem írtam le ezt a kétségemet, ugyanis amikor a sarukat vettem, mutatott a srác egy majd ugyanilyen akksit, amit lakásriasztókba tesznek, és bizony ott nem kell ekkora áramfelvételt produkálni hirtelen. De titeket nem lehet becsapni, no meg a több szem többet lát efektus is remekül működik. Még nagyon kíváncsi vagyok Ko.Peti mit mond, mert ő már sok akksit használt (mivel van nála vagy 25 moci most is) csak a freemailem szarakodik, nem tudom megnyitni.
Az átalakítás nekem sem tetszene, inkább az oldalát venném le, ha muszáj. De a puding próbája, ha megeszik. Megmutatom az akksit másik akkumlátorosnak, az majd minősíti a konkurenciát, efelől nincs kétségem.
Apropó srácok! Kinek nincs még a galériában fényképe?! Nem pótolnátok? A tagság már remekül alakul, végre a nyugati végek is erőre kapnak!
Apropó Jasa! Voltam ma BP-en, megvettem a polírozót.
Talis! Ma is volt élményem, megálltam a STOP táblánál, ahogy kell (pedig láttam hogy nem jönnek balról) de mégis van valami KRESZ szerűség. Mögöttem egy nagyon kedves hölgy (de tényleg nagyon aranyos volt, nem tudtam rá haragudni) viszont úgy érezte, mehetünk. Nesze. A két hátsóajtót nem lehet azóta nyitni, az övé meg (Corsa 1,2) meg szarrá tört előlről. Erről ennyit.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2008. jan. 23. 15:28 | Válasz | #275 
TopJoe! Üdvözöllek a majások birodalmában! akkor sorban: Akkuügy: Szerintem ne faragd ki a helyét, mert meg fog gyengülni az a rész. Normál esetben ott a lábunk van, én ráadásuúl fel is szoktam állni ha zsibbadok, tehát leszakadna előbb-utóbb. Tegyél rá kábelt míg kint van és ezután "kényszerítsd" be a helyére. A műanyag fog annyit engedni. Máskülönben hajlok arra amit Jasa írt, ez nem indító akku, lehet hogy a nagy áramfelvétel miatt előbb-utóbb OFF lesz. Talicskás: Olaszban én is szerettem volna venni gépet, mondanom se kell, úgy jártam mint Te. Ráadásúl nagyon nehezen értettem meg magam, a családban beszélt magyar-orosz-angol-német nyelveken sem tudtam normálisan kommunikálni. Riasztó: szerintem ezt a típust nem lopják, de azért én is tettem bele riasztót. Egy olcsó típust (10 eFt-ost) választottam, aminek sajnos az érzékenységét nem lehet állítani.Így ha elmegy mellette egy teherautó, folyton beindul. A távindítás nagyon jó ötlet, de hamar tönkreteszi az indítómotort és a "bendixet". Az indítási időintervallum általában nem állítható, tehát 6-8 sec-ig köszörülni fog az indítómotor függetlenül attól, hogy a motor már régen megy! Jasa! Látogatottság-> napi 15-25 felhasználó és 70-80 oldalletöltés. Máskülönben TopJoe olyan motort vett, mint amilyet Te akarsz venni.(lehet hogy ugyanaz?)
Zsolt

talicskas2008. jan. 23. 01:08 | Válasz | #274 
valami jó riasztóban gondolkodok....

volna ötletetek??? vagy véleményetek mi éri meg..
konkrétan olyan érdekelne, ami távinditásos, mert úgy tárolom a mocit a fűtőtt garázyban, hogy a kipufogógázt ki tudom vezetni, és szeretem járatni indulás előtt..

de ha le tudtok beszélni arrol a fajta riasztóról ami tud ilyet, akkor állok elébe

köszike....

Szép napot jó szelet.
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

talicskas2008. jan. 23. 00:54 | Válasz | #273 
Üdvözlet mindenkinek....
Olvastam az aksis eszmecserét...és csak annyit fűznék hozzá, hogy én úgy hoztam el a vasat, hogy akkora aksi van benne középen az alsó box helyén, hogy szerintem öninditóval kimennék a városból...mondjuk nem volt esztétikussan berakva de én kiküszöböltem a csorbát addig variáltam amig nem tetszett meg.....

a héten ugrok neki a motor elejének (beszerzésének) vagyis konrétumot lebeszélek ....

Tamás: majd jelzem mire jutottam és ha semmi konkrét akkor jön a te kapcsolatod....

a szomszédom ismerősének olasz bontója van és kimentek árúért..a srác is kiment vele másfél hetet voltak kint...azt mondta vagy 6-7 bontóban voltak és csak kistestű 50-es robogokal találkoztak...Egyszerüen nagytestü robogót nem tudtak találni...NEM HISZEM EL....
alkatrésznek hozattam volna magamnak...DE SEMMI......

Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © jasa2008. jan. 23. 00:10 | Válasz | #272 
Nös amíg a szakértők, és érintettek véleményt mondanak, megszólal a "csapos" is.
1. szerintem, ha maradandó alakváltoztatás (!) nélkül meg tudod oldani, inkább azt válaszd (b változat)még akkor is ha körülményesebb a be-kiszerelés (alsó bukolatidom, ha jól értettem )remélhetőleg az akksit nem kell sokat mozgatni.
2. Amint megláttam a képet, mindjárt ismerős volt az akksi !. Ilyen típusú volt a dinkában mikor megvettem csak erősebb. YUASA NP 12-12 (YUASA a márkanév, made in UK - tehát angol - 12 V, 12 Aó, zselés akksi, szélesség:10 cm, hossz:15 cm, magasság:9,5 cm.) 2 hónap után indítási gondjaim voltak (nem tudom milyen régi volt az akksi !) Akkor elmentem egy veszprémi öreg akkus mágushoz, azt mondta, ilyenek vannak az elektromos kerékpárokban. Kicserélte egy UNIBAT 9 Aórásra 8 ezerbe került, azóta nincs akku gondom. Ne értsd félre ettől még jó lehet, nekem ez volt a tapasztalatom. ( most este leszaladtam a garázsba, ott van egy sarokban, 8 hónap állás után 11,95 V terhelés nélkül, ez azért nem semmi. )
3. Nem tudom Zsolt mit értett "yuasa kód" alatt, az előbbiek szerint ez egy márkanév. Hát ennyi.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © Zsolt2008. jan. 22. 22:37 | Válasz | #271 
ADMIN információk az üzenetküldéshez: klikkelj a ©név -re ill. 'klikk ide' az e-mail cím sorban és privátban felvehetitek a kapcsolatot. E-mail címet ne írjatok ki direkt formában, mert a robotok beazonosítás után televágják a postafiókot levélszeméttel!
Zsolt

tamas2008. jan. 22. 22:12 | Válasz | #270 
Azt hiszem Luki, hogy akkor a görgőimet hoztuk ki bűnösnek, de most már kételkedek ebben a dologban, és inkább a kuplungtól tartok. De valahogy ez a megérzés sem 100%-os. Elég szkeptikus vagyok a dologban. Vettem egy új Athena szíjat, 8db 12g-os görgőt, ill. 2 teleszkópszárszimeringet. Azután fog kiderülni, ha ezeket a dolgokat kicseréltem, minden itt van a fiókomban, csak tudod az idő a legkevesebb jelen pillanatban. Mivel nincs a tipushoz fűződő elegendő szerviztapasztalatom, egymagam nem szívesen szedem széjjel. Aki hozta, szintén elég elfoglalt, de már sikerült február elejére időpontot eggyeztetnünk, és megbütykölni.
Remélem!
Más : Talis, Feri, Luki, Nektek is elküldöm szívesen az anyagot az akksiról, csak nincs meg a címetek. Ide pedig nem tudom a képeket csatolni. Legalábbis én. :( Küldjetek egy e.mailt, és megy az anyag ha érdekel a dolog.
Zsolt! Ezzel a "yuasa" kóddal megfogtál. Minden adat olvasható az utolsó fényképen, kivéve azt a kódszámot amit a tetejébe sütöttek be : 080507J1. Ja, meg van egy "+" és "-" is! :) De valami azt súgja, Te nem ezekre vagy kíváncsi...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Luki2008. jan. 22. 21:07 | Válasz | #269 
Tamas!Egy korabbi hozzaszolasodban ismeros problemat fedeztem fel:elindulasnal(foleg ha nem nagy gazzal indulok)az en motorom eleje is nagyon bevibral(a burkolat es a plexi).Szerinted ez az ekszij es a gorgok kopottsagat jelzi? Meg nem szedtem szet mert csak oktober vegen vettem.Elozo motoromnal(Leonardo 150)is kopott volt az egesz variator meg az ekszij, megsem viselkedett igy.

 © Zsolt2008. jan. 22. 19:57 | Válasz | #268 
Hagyon jóóóóóó! Az akku típusával is dobjál már meg minket (yuasa kód pl)
Zsolt

tamas2008. jan. 22. 15:54 | Válasz | #267 
NNa szóval! Ma sikerrel jártam, elhoztam a kis dögöt. Gyakorlatilag a mérete ua. mint a másik ami benne van (de az sem gyári!). Viszont a saruzás az sima faston rendszerű. Egy számmal kisebb sarut tettem rá hogy jól szoruljon, legyen megfelelő kontakt, és láss csodát! Tompított be, hátsófék (kézifék) be, kézzel meg nyomtam a fénykürtöt mint állat, vártam kb 8-10 másodpercet, majd jobboldal, pircsi gomb megnyom!!! A hatás frenetikus volt! Azt hittem kiszakad a blokk a helyéből, úgy megtekerte az önindító. Az első fények a falo nem igazán tompultak. Pontos adatom nincs az indítóáramról, de hogy tuti, az biztos. Mindenkinek küldök e.mailt, és fényképet ugyanazzal a szöveggel, és szeretném vitára bocsátani a beszerelést, mert így sajna nem fér be, Leírom az elgondolásomat, aztán összevetjük a Tiétekkel. Biztos szülünk valami okosat. Mindenesetre az ára potom 5'500ft ha bárkinek kell, a szallítást meg majd megoldjuk valahogy. Van buszos haverom több is, ők elviszik az ilyesmiket, csak ki kell menni a kocsi elé mikor érkezik, ez nem kerül pénzbe. Este írom a leveleket, mert most megint gyermekbegyüjtés folyik, aztán meg mennem kell fúr-faragni.
Csá!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Gelencsér László2008. jan. 22. 13:55 | Válasz | #266 
Ja és üdv az új tagoknak a majások közt:):)

 © Gelencsér László2008. jan. 22. 13:54 | Válasz | #265 
Zsolti megkaptam a leveled akkor így marad,végül is mindegy:)

 © Zsolt2008. jan. 22. 11:46 | Válasz | #264 
Etibi! Üdvözöllek a majások birodalmában! Aprópénz? Ne feledjétek, sok dolog nem kapható motorosboltban, ezeket a YAMAHÁNÁL kell megvenni, ami nem éppen diszkont árairól híres.
Az akkuügyhöz én annyit tennék hozzá, hogy a saru meg a kábelezés nem nagy ügy, lényeg, hogy beférjen. Szerintem továbbra is az indítóáram nagyon fontos, a kapacitás másodrangú, mert a töltőáram fix érték. Gondolom a gyártó úgy állította be ezt az értéket, hogy 1/10-e legyen a névleges kapacitásnak 6,5 Ah-nál. Szerintem OK a 9 Ah-s is, legfeljebb ~40%-al több idő kell a teljes feltöltéshez. Ha meg fel van töltve normálisan 80-90%-ra, akkor meg pláne, hogy nem játszik be ez a dolog! A gépben nekem most egy olyan akku van, ami nem is ebbe való. Méregzöld színű, kb. 20 cm-es kábel van rajta és 7Ah-s
Zsolt

 © Szappanos Ferenc2008. jan. 22. 11:35 | Válasz | #263 
Szinte mindenhibája felderítve a motornak,aprópénz a zsebbe.Irány motorosbolt,egykis szerelés és 120-at megy a gép.

 © Etibi2008. jan. 22. 11:15 | Válasz | #262 
Ui:A karbantartási adatlap szerint a gyári aksi 6 Ah ehez képest a 9 Ah 150% os terhelés a generátornak, ami szerintem sok.

 © Etibi2008. jan. 22. 11:09 | Válasz | #261 
Sziasztok! Én vónék az új tag, akiről a Tamás beszélt:). Tamás ne feledd a maja töltése is igen gyengus. Ha jól emlékszem a fórumban már esett róla szó valahol. Ha a 7.5 Ah aksi helyére 9 Ah aksit teszel azt nem biztos, hogy a generátor rendesen tölteni fogja. A saru egyébként biztos nem gond. Egy karmantyú + egy kis kábel.

 © jasa2008. jan. 22. 09:07 | Válasz | #260 
Zsolt: nem kaptam levelet, legalábbis freemailban nem. Hol küldted ?
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

tamas2008. jan. 21. 20:41 | Válasz | #259 
Szóval elbaltáztam a dolgot, mert motorral voltam fenn a boltnál, és mire elmentem a Ladáért, majd a kislányomért a suliba és visszaértünk, Imre már bezárt. Innentől kezdve marad a holnapi nap. Természetesen kérek műszaki adatlapot. Különben Imre nekem azt mondta, hogy nagyobb motorokba is vittek ilyen akksikat, mint a Mayesty. Majd ráteszünk egy söntmérőt is. Van ott minden ami kell, de meglátom hogyan forgat. Csak a beszerelés aggaszt egy kicsit, meg az hogy ezen saruk vannak, nem csavaros a kábelek rögzítése. Bár az ár megéri az átakakítást. No mindegy, buta voltam, holnap meló után egyből megyek fel, és hozom el a cuccost.
Szerdán meg futok egy BP-t, bemegyek a Conrad áruházba, polírpasztáért, +JóNagyon széjjelnézelődök.
Különben meg amióta kisütött a nap, egyfolytában azon jár az eszem, hogy amikor erre tévedtek, merre kéne elkalandozni!
Van egy új tagunk, Ő is Ko.Petitől vette a Maját, pár héttel utánnam. Itt lakik Felsőtárkányban, ma futottunk össze és beszélgettünk egy jót.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2008. jan. 21. 18:09 | Válasz | #258 
Tamás! A méreteken túl fontos az is, hogy indításkor mennyi áramot tud leadni. A csúcsáram ezeknél az akkuknál ~85 A!
Zsolt

tamas2008. jan. 21. 15:55 | Válasz | #257 
Nem kell ismételten gázt adni, simán ha elveszem, de nem hirtelen. Olyan, mintha nem is elvenném, hanem meghúznám a gázt. Valami azt súgja, lesz igazság abban amit Zsolt ír, mert néha furcsa a gázmarkolatom. Egyébbként a hajtási láncom tudom hogy gatya, a görgőim "kokka" alakúak, a szíjam 19mm alatti, tehát már a minimum határt sem éri el. Mindez jelentkezik is az elindulásnál (vibráció, majd leszakad a plexim néha), nem elegendő a végsebesség (95km/h pedig ennek a gépnek a testvére simán viszik a 120.at!), és a gyorsulás is kevésbé kielégítő. A moci különben fent van a galériában yp-250-es. Mikor szétszedem, megnézem a bowdent.
Más!!! Zsolt! Ma délután hozok haza egy Usa gyártmányú zselés akksit, leméretezem, és küldök róla fényképet. 9Ah-s. Nekem mivel anyukám szomszédja a boltos, 4'000 ft az ára. Az ami nem tetszik, hogy sarus, és egymás mellett vannak a sarucsatlakozók, az egyik rövidebb oldalon. Meglátjuk. Rákérdezek, mennyiért adna többet is. KoPetinek is kellene 2db, meg esetleg ha Téged érdekel a dolog. Szerintem max. 5-6'000ft lesz. Ja, az egyémben most egy 7,5 Ah-s "dagi" van.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Szappanos Ferenc2008. jan. 21. 15:24 | Válasz | #256 
Szia ettől valamivel több jelenséget adjálmeg.Gondolok arra elveszed a gázt,és ismételt gázadásra lódulmeg a motor?A jelenséget okozhatják elkopot görgőg /sokszögűre/ méreten aluli szíj /szélessége/. Elsőre a hajtásláncot ellenőrizd végig,ne csak szemre hanem pontosan mérve is!Ha nemtudod az adatokat írdle a moci tipusát hátha tudok segíteni.

 © Zsolt2008. jan. 21. 13:23 | Válasz | #255 
Mindkettőtöknek küldtem levelet!
Az időjárás tegnap nálunk nem volt valami jó, köd, eső, meg minden. Ma már jobb volt, gurultam pár kört mindegyik motorral. Tamás! Szerintem bowden lesz, vagy akad, vagy szakadt valahol. Ezeken a gépeken kétoldalas rendszerű gázbowden van, a gázadás és a gázvisszavétel más bowdenen megy. Ha mégsem ez, haladunk majd sorban tovább!
Zsolt

 © jasa2008. jan. 21. 12:01 | Válasz | #254 
Gurultatot a hétvégén? Szuper idő volt ( főként az elmúl 1 hónaphoz képest) 12-14 fok ! Én nem nyúltam a Dinkához ( már nem az enyém) de helyette bringáztam egyet Almádiba, finom volt !
Zsolt: ezt én is kérdezem, a regisztrált felhasználó módosíthatja a névjegybe írt szövegét ? Úgy emlékszem mintha ezt írtad volna valahol, hogyan ?
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © Gelencsér László2008. jan. 20. 21:22 | Válasz | #253 
De nem írta át nevemet valamiért:(Én csak a régi laci névvel szeretnék írni,hoyg kell megváltoztani ?

 © Gelencsér László2008. jan. 20. 21:21 | Válasz | #252 
Ja és nagyon jó nagyon jó volt megint a kis majával :) ezt csak azért irtam hoyg leteszteljem milyen néven írok majd :)

 Laci2008. jan. 20. 20:56 | Válasz | #251 
Tamás én nem nagyon tudok hozzászólni műszakilag max a saját tapasztalatomból merítek,nekem nem csinált még ilyesmit vagy legalábbis nem vettem észre.pedig ma ebben a csodálatos 13 fpkban gurultam egy keveset:) Ja miután a gumit megcsináltattam csak azután:) igazából azt hittem bonyolultabb feladat lesz kiszednia hátsó kereket egyáltalán nem volt az így elsőre kb 15 perc volt:) aztán elvittem a gumis ismerösömhöz és kiderült hogy a felni melett engedte el nagyon lassan a levegőt leszelte a gumit majd felcsiszolta géppel a felni peremét és láss csodát ujra vizbe dobva már tökéletes lett. nem eresztett sehol:)
ugyhogy most már néhány apróságot kivéve akár tavasz is lehetne:)mennék már minden nap vele:) na meg a túrák ugye.......:)

tamas2008. jan. 20. 19:21 | Válasz | #250 
Rutinosabb robóstársaim!
Mi az oka annak a jelenségnek, mikor cca 50km/h sebességnél lassan, de nem hirtelen elveszem a gézt,(bocs: gázt) és a motor egy cseppet, (elég dinamikusan) meglódul. Azt ne mondjátok hogy akkor tapad be rendesen a kuplung, mert rosszul leszek. Mint Tudjátok, szíj, és görgőcsere előtt áll a gép. Figyeltem már régebben is ezt a jelenséget, de ma nagyon érezni lehetett többször is. Komolyan úgy meglódul a motor, hogy nem ismerek rá. Az elindulásom is nehézkes kissé, erre viszont Ko.Peti azt mondta, hogy elég lesz a kuplungharangot érintőleg meghúzni, mert a szerkezet nagyon újnak néz ki benne.
Vélemények?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © jasa2008. jan. 19. 23:35 | Válasz | #249 
Tamás: hát igen, a méretek.......a debreceni kiránduláshoz meg kívánok jó híreket.
Zsolt: igazán szép dolog hogy ellátod a forumozókat, sőt még a "külsőket" is hasznos infókkal. Hiába no, a gondos Főnök.... Hadd kíváncsiskodjak: mekkora a fórum látogatottsága, milyen nagy a publikumunk ? Hű, erre még nem is gondoltam, hányan figyelik a mi "4-6 szereplős előadásunkat "
Más: azt tudtam hogy az MBK az a Yamaha francia "leánya" a Skyliner meg 1 az 1-ben maja, csak a felirat más. De a többit nem tudtam. Ezek szerint nem lehet rossz ez a blokk, ha ilyen sok felé el tudját sütni.... Egyszer egy pasi azt bizonygatta nekem ( még a Dinka előtt) hogy ITALMOTO néven van "olaszosított" maja: külsöre mint a 250-es , de 150 ccm, léghűtéses, és 9 LE . Nohát ez nekem sok volt, nagy kasznihoz gyenge motor és még léghűtés !, szétfő az a motor városi forgalomban
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © Zsolt2008. jan. 19. 19:40 | Válasz | #248 
Luki! Üdvözlünk a majások birodalmában! Igaz, hogy a Malaguti Madison nem Yamaha, de a "szíve" (vagyis a motorja) az. (lehet hogy még más is). Remélem találsz segítséget a weblapon, a blokk karbantartási része biztosan alkalmazható a Te gépedre is. Máskülönben van egy sanda gyanúm, hogy a 250-es X-Max-ban is ez a blokk van. Akkor most kapaszkodjatok, ezekbe a motorokba került YAMAHA 4T blokk:
APRILIA LEONARDO 250
BENELLI VELVET 250
ITALJET JUPITER 250
MALAGUTI MADISON 250
MBK SKYLINER 250
YAMAHA MAJESTY 250

Zsolt

tamas2008. jan. 19. 14:37 | Válasz | #247 
A blue-devil pont ezért van, hogy elgondolkodjunk. Kár hogy azok nem nézik pont akik (esetleg!) oda fognak kerülni...
A táskatipp tuti, bár a doboz jobban tetszene. Meg kell hajolnom a méretek, és a felszerelhetőség előtt. Bár az nem zavarna ha úgy nézne ki, mint egy Silver, v. Gold Wing! Az meg hogy a Lada kiszorul a garázsból...? Sógorkám a Pegasora szintén táskákat szeretne, a könnyebb felszerelhetősé, és mozgathatóság miatt. Olyan boltot kell keresnem, ahol rá tudom próbálni a mocira. Ez mifelénk minimum Miskolc, Eger ebből a szempontból roppant szegényes.
A katéter meg csak óvintézkedés gyanánt néz ki, előbb érfestés lesz, de nagyobb a valószinűsége, hogy az elmúlt két-három hónap zilált családi és baráti eseményei viseltek meg inkább. De fő az óvatosság. Nem fogtok megszabadulni tőlem, nyáron hasítunk!
Halihó Luki! Üdv az oldalon gyere gyakrabban!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © jasa2008. jan. 19. 01:47 | Válasz | #246 
Megnéztem azt a"bue-deviles" honlapot, amit Tamás említett a "motorvásárlás 8"-nál. Hát nem valami szívderítő Még szerencse, hogy mostanában nemigen ülök gépre. Az a szomorú hogy nem csak a "szervdonorok" vannak veszélyben, hanem teljesen ártatlan, békésen poroszkáló egyéneket is elkaszálhatnak. Azt írták: " úgy közlekedj, mintha Rád vadásznának...."
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © jasa2008. jan. 19. 01:32 | Válasz | #245 
Pontosan erre gondoltam én is az oldaldobozzal kapcsolatban: mármint hogy nagyon széles lenne vele a gép, könnyen elakadnál vele. A klasszikus motorok ezen a helyen ( mármint az ülés tájékán) sokkal keskenyebbek. Lehet hogy Tamás át akarja szerelni a gépét "GOLD WING"-gé, vagy "PAN EU"-vá ? Viszont a LINK1-es nyeregtáska praktikus ötlet !
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © Zsolt2008. jan. 18. 19:33 | Válasz | #244 
Hi Ferenc! Üdvözlünk a majások birodalmában! 47 évesen beülni tanulni az iskolapadba nem semmi! Különben meg igazad van, az autószerelés és a motorszerelés más-más műfaj!
Karbantartás ügyben én egy kicsit előre léptem. A hátsó féknyereghez megjött az 1 hónapja rendelt két csavar és a két fékbetét-tartó lemezke laza 5.5 rúgóért. Úgy gondoltam, ha már itt járok teljesen lecserélem a fékolajat, ami igazi horror, mert a klasszikus módon (úgy ahogy pl. az MZ-knél szoktuk) nem vezetett eredményre. „Visszafele” sikerül megcsinálni vagyis a kitolt dugattyús féknyerget felöntöttem olajjal, rácsatlakoztam a fékcsőre és egy franciakulcs segítségével, a dugattyúkat összetolva sikerült légmentessé tennem a csövet a főfékhengerig. A vákuum technikával előtte próbálkoztam, de csak a fejem horpadt egyre beljebb és beljebb!!

Tamás! Ez a szívkatéterezés nem hangzik valami jól! Remélem nincs nagy baj!
Az oldaldobozokat felrakni szerintem nem egyszerű. Gyári tartó csak a hátsóhoz van, oldaltartót nem gyártanak. A probléma ott kezdődik, hogy nincs sok felfogatási pont, az utasfogantyú és a látartó rögzítő csavarja áll csak rendelkezésre. Valamikor én is gondolkoztam ezen, de elvetettem, mert valószínűleg nem fogok tudni olyat csinálni, ami elég merev. Én most nyeregtáskát használok. Nekem ez van:LINK1 , de ez sem rossz: LINK2 Még valami! Oldaldobozzal a gép igen széles lesz, a beállásoknál, parkolásoknál gondot fog okozni!
Zsolt

tamas2008. jan. 18. 11:12 | Válasz | #243 
Zsolt!
Neked sokkal nagyobb tapasztalatod van a tipussal mint bárkinek közülünk. Szerinted fel tudok tenni a moci két oldalára valami csinos kis dobozokat? Mert hátra látok sok motoron, de oldalt robogón nem jellemző. Neten sem igazán találok pedig meregetem a szememet.Lehet hogy megint rosszul keresem? Korózs Peti is azt mondta, hogy hátra könnyen megoldható, de én nagyon szeretnék oldalra is színrefújva. Lehet hogy csak ábránd marad a dolog?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2008. jan. 17. 20:21 | Válasz | #242 
Szia Feri! Édesanyám Jászberénybe járt tanítóképzőbe, igaz jópár évvel ezelőtt (van vagy 50 éve is) de nagyon kellemes emlékeket őriz róla. Üdv a mi kis világunkban, még egy motorostárs!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 Laci2008. jan. 17. 17:50 | Válasz | #241 
Hát nekem még a gumi kérdést meg kell oldanom,mert nem volt még rá időm sajna de talán 7 végén megpróbálom kiszerelni és eszembe jutott egyik ismerősöm gumisnál dolgozik felhívtan azt mondta javítanak ilyen kereket is:) uyghogy én most így állok várom a jó időt a multkori kis kirándulás még ha le is engedett a kerék nagyon jól esett a májamnak:) ezke 6-8 fokok már teljesen jók megfelelően beöltözve :)

tamas2008. jan. 16. 22:47 | Válasz | #240 
HÓ!Ha Hó!
Itt is kopik a hó, de tartok tőle, ez még nem a végleges, Téltábornok tartogat még meglepetéseket. Nekem csak febr. elején lesz időm és lehetőségem a szerelésre, mert ezen a héten csöpplányom skarlátos (bár én csak korlátosnak csúfolom) én meg 25-én megyek egy Debreceni kirándulásra, valami szívkatéterezésre. Többen mondták hogy nem nagy dolog, de azért ez emberben benne van a félsz. Már a proctológián sem röhögtem, akkor itt miért tenném?
Nos, mikor ezek lezajlanak, akkor tudunk Petivel nekilátni. De már nagyon várom, meg szeretnék a mocira dobozokat is tenni, cserélném a kiput is, meg a sérüléseket szépen kiködölni és átpolírozni az egészet. Már le van dumálva fényezővel (rokon) csak idő kérdése, de az nekem mostanában nem nagyon volt a saját dolgaimra. Egyébbként tök tiszta, szépen le van takargatva.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2008. jan. 16. 19:12 | Válasz | #239 
Halihó!! Itt van lassan a jóidő! Ki hogy áll a gép karbantartással?
Zsolt

tamas2008. jan. 16. 13:01 | Válasz | #238 
Jasa! Köszi.
Beszéltem Korózs Petivel, a briga még megvan, szerinte úgy ~420eft lenne az ára, mire a nevedre kerülhetne. Az az előnye ennek a verziónak, hogy itt is minden papír egyből mehet a Te nevedre. De a bordó, hát az valami gyönyörű. Úgy mutatnál a nyergében, mint Arthur király a lovagjai élén! Egy szó mint száz, próbálj meg alkudni. Pár képpel odébb láttam az egyémtől 1 évvel fiatatlabbat, 490!-ért!!! Nem mindeggy!
Ja, van Petinél egy 17'000km-es rendszámos, rendszeresen szervizelt friss műszakis 2002-es krumplika, ezüst színben. 1'000'050 az ára. Egy kis karc van a bal oldalán, egyébbként nagyon tuti. Kimegyek valamelyik nap kipróbálni, majd írok milyen volt. Az alkatrészeket persze elfelejtettem megkérdezni...
Go King Arthur!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © jasa2008. jan. 16. 08:23 | Válasz | #237 
Köszönöm a bíztatást, igazán rendes Tőletek Felveszem a kapcsolatot a "bordós" pasival (is), aztán majd meglátjuk.....Tamás: priv. üzi megy.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

tamas2008. jan. 15. 23:41 | Válasz | #236 
Jasa! Nem felvágni akartam, bocsánat, hamarabb járt a kezem mint az eszem! De az ajánlat áll!!!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2008. jan. 15. 23:11 | Válasz | #235 
Megkérdezem Petit mi a helyzet a nemzetközi piacon (jelenleg Hollandiába is jár rendszeresen) meg rákérdezek az alkatrészekre is Talis barátunknak. Végre valami megmozdul!
Mindenesetre nem szabad sajnálni egy kicsivel nagyobb befektetést, hidd el (úgyis tudod) hogy mivel rendszeresen használod, bejön az ára. Úgy hiszem erre mondják, megéri a pénzét/árát! A motort elnézve, mintha Neked tartogatnák! Hajts rá, ha nem elég a zsé, küldök csak vedd meg!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2008. jan. 15. 19:20 | Válasz | #234 
Jasa! Nálam a bordó nyert! Azt írja 450 ezer vizsgáztatva. Az a gép nagyon OK!!!
Zsolt

 © jasa2008. jan. 15. 13:16 | Válasz | #233 
Tamás: gépügy:
"A" vari-sasolom a honlapokat. az aktuális no1: hasznaltauto.hu 299 ezer+forg. 2001/9 bordó, új változat.
"B" vari - kereskedővel hozatok be, rendszámoztatva pl. a kalocsai, de van dunaújvárosban is , és a te embered is szóba jöhet, bár a távolság nagyobb.
Elképzelésem ("vitaalap"): alap a jó műszaki állapot, az esztétika kevésbé fontos, külsőre rendberakni én is tudom. Persze nem legyen leharcolva, agyontörve, gányolva. Fokozatok:
alap. DX-es (hátsó tárcsás)2000-ig
közép. 2000-2001 uj változat
top. 2002-es új változat, de fordulatszámmmérős műszerfallal (nagyon király)nem olyan mint a 400-asé a galériában, másként néz ki.
Ez az elmélet, a gyakorlatot majd meglátjuk, nagyrészt pénzfüggő, sajnos 400 rugó fölé nemigen mehetek, csak ha nagyon szuper a gép.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © jasa2008. jan. 15. 12:58 | Válasz | #232 
Laci: Teljesen egyetértek a "gumi-véleményekkel" Én is víz alá nyomtam, de még beszerelt állapotban ! kellett bűvészkedni a lavórral de látszott a buborék. Vagy javaslom még a sűrű szappanos(mosószeres) habot, az is puposodik a lyuk helyén (a szelepnél is célszerű bekenni). Sok sikert .
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

tamas2008. jan. 15. 10:47 | Válasz | #231 

Hú Zsolt megelőztél, mert volt egy 45'-es telefonom, tiszta hülyének érzem magam!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2008. jan. 15. 10:39 | Válasz | #230 
Lackó! A javítás rovalban MB. külön a gumira kérdezett rá. Zsolt a 22-es pontban válaszolt a szétszereléssel kalpcsolatban. Elég részletes a dolog leírása. Ott fejtettem ki én is a véleményemet a 27, ill. 32-es pontokban.
Van különben egy nagyon primitiv módszer, a régivágású gumisok használják igazából, nyomd víz alá a komplett kereket. Maga a szelep is nagyon meg tud ám alázni. Volt olyan kalandom, még a Gaz-Qattróval, hogy fél évig jártam egy gumishoz, mire eljutottam odáig, hogy van másik is. Az meg nemes egyszerűséggel bedobta a komplett tisztára súrolt kereket egy borzasztó nagy dézsába, és rágyujtott egy cigire. Kb. 5 perc múlva feljött egy!!!db. bubi. AHA! mondta Ő, és elkezdte a felszínen piszkálni a gumit. Meg is találta amit keresett. Nekem tömlős volt a gumim, és a tömlőn lévő pici lyuk néha eresztett, mert nekifeszült a külső falának. Csak ezt nem értem, erre miért nem jött rá a másik?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2008. jan. 15. 10:03 | Válasz | #229 
Nincs a gumi elöregedve? Én javasolnám, hogy vedd le a kereket, máskülönben is jól jön egy kis gyakorlás Mivel már korábban is volt probléma vele lehet, hogy szelepgond lesz, de az is elképzelhető, hogy egy korábbi ragasztás enged. Javaslom a vizespróbát, ezt otthon is el tudod végezni egy nagyobb edényben. Ezeket a gumikat nem szokták géppel szerelni, csak kézzel, tehát ha levetted, akkor mindegy, hogy kihez viszed javítani. A behúzószálas javítást nem mindenhol végzik, a gombást igen. Ez utóbbi igen profi, nekem csinálták és nem volt gond vele. Máskülönben motorabroncsokat tényleg nem sűrűn javítanak, a behúzószálas technikát is csak ideiglenesként alkalmazzák. A fő gond a nagy kerületi sebesség és a hő. Robogóabroncsnál egyik sem jellemző, sőt a mi gépeink sem nagyon mennek 120 km/h fölé. (ezért nem is igen szokták centírozni)
Zsolt

 Laci2008. jan. 15. 09:31 | Válasz | #228 
Fogalmam sincs hány km-t futott már a gumim de barázda mélységileg teljesen rendben van,és mielött megvettem volna a kalocsai embertöl és lementünk megnézni ott is le volt engedve a gumi Ö ezt a hibát kiküszöbölte és azóta nekem semmi gondom nem is volt a gumival most hogy elővettem elötte kb már több mint 1 hónapja ott állt a garázsban és eddigre engedett le valamiért.Úgyhogy most probálok valami robogókerék szerelőt találni.Vayg lehet egyből egy új gumit kellen rá venni ?mit javasoltok ?
A kalocsai motorkereskedő mindent intézett nekem,lementem lefoglaloztam és pár hét múlva hívott hogy mehetek érte kezemebe nyomta a forgalmit és jöttem vele haza.

tamas2008. jan. 14. 23:03 | Válasz | #227 
Laci! Hány kilómétert futott már a gumid? És mi az oka a defektnek? Szerintem ezeket érdemes mérlegelni. Zsolttal belebonyolódtunk egyszer a gumikérdésbe alaposan, és bizony az én gumis cimboráim (nagyon jó a kapcsolatunk) nagyon szkeptikusak ezen a téren. Sportmotorokon pl. egyálltalán nem vállalnak javítást a nagy igénybevétel miatt. Tudom a robogó az nagyon más, főleg hogy a hátsó kerékről van szó. Mindenesetre jól járd körül a témát.
Különben Zsolt tud ajánlani szálbehúzós gumijavítót,(én is tudnék, csak már elkezdtem beírni ahelyett hogy visszakerestem volna a témára) nekem is nagyon megtetszett végszükség esetére sokkal jobb, mint a spray ami nekem is van.
Jasa! Van kinézve gép konkrétan, vagy hozatni akarsz?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © jasa2008. jan. 14. 21:47 | Válasz | #226 
Laci: Neked a kalocsai pasi (Simon)mindent vállalt a rendszámozáskor ? Úgy értem az átiratási illeték, tözskönyv, forgalmi minden benne volt ? Te csak mentél , fizettél, és átvetted, semmit nem kellett intézni ? Adtál neki meghatalmazást, gondolom anélkül nem megy. Érdekel az ügymenet, mivel mint olvashatod mihamarabb "helyzetben" leszek. Köszi.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © jasa2008. jan. 14. 21:38 | Válasz | #225 
Mármint a gumisok nem vállalják. Szerelő meg megkéri az árát. (kivéve ha a szomszédod egyik vagy a másik...Egyébként Zsolt jól mondja. Egy darabig én is foltozgattam ,de a végén már túl sok volt , a pénz meg majdnem egy új gumi ára, mindjárt az elején cserélnem kellett volna....
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © Zsolt2008. jan. 14. 18:42 | Válasz | #224 
Nem mindenhol javítják, kérdezz előbb rá. Én sima személyautó abrocs jav. műhelyben csináltattam. És még valami! A kerék leszedését sehol sem vállalják!
Zsolt

 Laci2008. jan. 14. 18:32 | Válasz | #223 
Köszi:)Bármilyen gumis foglakozik vele vagy valami spec robogógumi javítóst keressek ?


Első ... 321 322 323 [324] 325 326 327

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől