|
|
|
2013. júl. 28. 10:17 | Válasz | #5334 | |||
Igen gyári alkatrészekkel ennél a sebességnél nyit és zár a vario alapesetben. Bezsíroztad alaposan a csúszkák sikló pontjait?
| |||
| |||
© Kiss Róbert | 2013. júl. 29. 08:20 | Válasz | #5335 |
Nem 25km/h akartál irni? Szerintem 25 körül nyit zár a 250-es kuplung!
| |
2013. júl. 29. 09:52 | Válasz | #5336 | |||
Nem a kuplung, a vario Robi!
| |||
| |||
2013. júl. 29. 09:56 | Válasz | #5337 | |
Szerintem is 20-25km/h-nál zár a kuplung, ott enged el a motorfék. Sztenderen is csinálja, mert akkor meg tudod hallgatni, hogy honnan jön a hang, kuplung vagy vario.
|
2013. júl. 29. 12:29 | Válasz | #5338 | |||
Nem volt szó kuplungról... Variátorról kérdezett Árpád. | |||
| |||
2013. júl. 29. 14:35 | Válasz | #5339 | |
Csak azért irtam a kuplungot, mert véleményem szerint a varió nemigazán csikoroghat, inkább zakatol vagy zörög, morog. Bár abban igazad van Tamás, hogy a kuplunghoz nem kellett nyúlni ahoz, hogy ki legyenek cserélve ezek az alkatrészek. Tehát a csere véget az nem adhat ki más hangot.
|
2013. júl. 29. 19:18 | Válasz | #5340 | |||
Miért ne csikoroghatna a variátor? Ha fém a fémen mozdul, esetleg rosszul van összerakva...
| |||
| |||
© orbán árpád | 2013. aug. 02. 16:18 | Válasz | #5341 |
Yamaha ez egy jó cég szétvan buritva a gáp ide küldenek 7 db görgöt nem tudnak számolni lehet várni mér egy hetet 1 db ért!!
|
© orbán árpád | 2013. szept. 01. 10:26 | Válasz | #5342 |
Szia Tamás!! Meg van hogy mi csörög a motorban??
|
2013. szept. 01. 16:33 | Válasz | #5343 | |||
Még hozzá sem lett szagolva...
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2013. szept. 11. 15:02 | Válasz | #5344 | ||
Merre lakik kedves klubtárs?
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2013. szept. 11. 15:03 | Válasz | #5345 | ||
Gyári beállításoknak nézz utánna!
| |||
| |||
© satyapapa | 2013. okt. 24. 20:00 | Válasz | #5346 | ||
Ha az alapjárati motort kiszerelve féktisztitó spray befujása után barnás,szürke lé folyik ki belöle,az hasznos tevékenységnek minösül.A lerakodások kifolyása jelzi hogy szenyezett a rendszer,.Ha nem tisztitjuk ki akkor egy idö után alapjárati problémák jelentkeznek, föleg meleg motorok esetén.Olyan is lehet hogy hirtelen gázelvétel esetén leáll a motor, és ujjra kell inditani.
| |||
|
© orbán árpád | 2013. dec. 24. 16:49 | Válasz | #5347 |
Siasztok kérek egy kis segítséget!! Yamaha yp 250 hol kell le engedni a vizet?
|
© satyapapa | 2013. dec. 24. 16:52 | Válasz | #5348 | ||
Az udvaron...,,,,,,,.(bocsi-muszáj volt)
| |||
| |||
2013. dec. 24. 17:16 | Válasz | #5349 | |||
Bal oldalt a vízpumpunál vegyed le a "vastag" vízcsövet! Természetesen a víz betöltő sapkát is vegyed le! Légteleníteni, meg én fúrtam egy lyukat a jobb oldali utaslábtartó mellé és így egy hosszú csavarhúzóval hozzá lehet férni a légtelenítő csavarhoz, amit pedig a karburátoron találsz meg! Jó munkát! | |||
| |||
© orbán árpád | 2013. dec. 25. 08:44 | Válasz | #5350 |
Köszönöm szépen az in fót !!
|
2013. dec. 25. 11:16 | Válasz | #5351 | |||
Jó vagy Satya!!!
| |||
| |||
2014. jan. 11. 10:31 | Válasz | #5352 | |
Satyapapa!Egy ismerősömnek olyan burgmanja van mint neked volt.nem tudom leszedni a variátort mert a tengelyvég miatt nem megy rá a crova.vagy hosszabb crova kéne vagy valami spéci szerszám te hogy vetted le a tiednél?
|
2014. jan. 11. 11:54 | Válasz | #5353 | |||
Lehet kapni olyan crovafejeket, (amit a gumisok is használnak) amik hosszabbak. Laprafogót vegyél!
| |||
|
© satyapapa | 2014. jan. 11. 14:23 | Válasz | #5354 | ||
Van egész vékonyfalu, hosszúpalástu crova fej azzal lejön.
| |||
|
2014. jan. 11. 16:33 | Válasz | #5355 | |
Köszönöm.Hol lehet kapni?
|
2014. jan. 11. 17:02 | Válasz | #5356 | |||
a- kenyérbolt, b- cipőbolt, c- szerszámbolt. Szerinted...? :-) | |||
| |||
© satyapapa | 2014. jan. 11. 17:04 | Válasz | #5357 | ||
Pl Bauhaus, vagy szerszám szaküzlet,de láttam már bolhapiacon is Én ott vettem 1200-ft ér.
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. jan. 11. 17:05 | Válasz | #5358 | ||
Huha-fogas kérdés.
| |||
| |||
2014. jan. 11. 17:24 | Válasz | #5359 | |
Én tudom tudom.. ABC | |
© satyapapa | 2014. jan. 11. 17:40 | Válasz | #5360 | ||
Na neked ez könnyü kérdés volt mert te is árusitással foglalkozol,,DE- mi akik képzetlenek vagyunk??
| |||
| |||
2014. jan. 12. 09:31 | Válasz | #5361 | |||
En az obi- ban vettem, ott lehet kapni darabonkent. De ha elobb kerdezed odaadtam volna meg az elektromos kerekkulcsot is es 2 perc alatt lejon a vario.
| |||
| |||
© jasa | 2014. jan. 17. 14:29 | Válasz | #5362 | ||
Külön rovat hiányában itt kérdezi "móricka": első illetve hátsó fékbetét cseréhez mi a célszerű, illetve lehetséges módszer ? A. kerekek kiszerelése és betétcsere..... B. a kerekek fennhagyásával a féktest szétszerelése és betétcsere...... | |||
|
© passat52 | 2014. jan. 17. 16:24 | Válasz | #5363 | ||
Ha dobfékes akkor A változat, ha tárcsafékes akkor B változat!
| |||
| |||
2014. jan. 17. 17:06 | Válasz | #5364 | |||
A féknyergek eleve úgy vannak tervezve, hogy felhajthatóak legyenek a betétek cseréjéhez. De jobb levenni a nyerget, mert a dugattyút vissza is kell majd nyomni, és nem árt megjáratni. Ki is takaríthatod kicsit.
| |||
| |||
© passat52 | 2014. jan. 17. 17:17 | Válasz | #5365 | ||
Hátsó féknél ha kézifék is van mint pl: a 400-as nál akkor nem nyomni kell hanem az óramutató járásával megegyezően célszerszámmal vagy (szegény ember vízzel főz jelszóval) valami csőrös fogóval betekerni.
| |||
| |||
© jasa | 2014. jan. 21. 15:04 | Válasz | #5366 | ||
Elöl-hátul tárcsafék, kézifék nincs. Ha meglesznek az alkatrészek, belenézek....ha nem megy, megy a szervízbe.
| |||
|
© satyapapa | 2014. jan. 23. 11:32 | Válasz | #5367 | ||
A varió szijnak sem tesz jót ha 4-5hónapig nem inditják be a gépet, mert a szijtárcsán ivben megvan hajólva. Még akár minimálisan meg is nyomodhat az oldala azon a részen..Ez pedig használatkor egy ideig rezonanciát okozhat- Néha be kell inditani a masinát | |||
|
2014. feb. 17. 11:21 | Válasz | #5368 | |||
Coller úr olajcserés kérdésére: Én bemelegítem a jármű motorját, melegen jobban lecsurog az olaj. Ha szükséges, blokkmosót a régi olajba öntök, majd hagyom járni alapjáraton. Kiveszem a leeresztő csavart, megvárom míg lecsurog, közben kiveszem a gyertyákat ellenőrzés céljából. Leszedem az olajszűrőt, és (télen pl. autónál előmelegített) olajat töltök bele. Kicsi ugyan majd kicsurog mig feltekerem, de így nem jár szárazon annyit a főtengely. Eztán leeresztő csavar vissza, új olajszűrő fel, olaj bele és gyertya nélkül megforgatom 2x 30"-re Hagy szívja a szivattyú az olajat a rendszerbe. Eztán gyertyát vissza, rendszerint a blokk még ilyenkorra meleg. Mondom, télen az olajat megmelegítem, így töltöm be. Mániás vagyok... Eztán beindítom, jár 5'-et, leállitom, elpakolok, elmosogatok, majd megnézem jó-e a szint. Ha kell, korrigálom. Majd megyek egy kört és újra megnézem. ...kész... Olajleeresztőt ellenőrzöm. ...most kész! | |||
|
© juhász béla | 2014. feb. 17. 11:46 | Válasz | #5369 | ||
| |||
2014. feb. 17. 12:21 | Válasz | #5370 | |||
Köszönöm szépen a tanácsot. Veszek bele blokkmosót, és előmelegítem az olajat. Ha hajszárítóval melegítem, akkor egy idő után lemegy róla a trutyi. Ezután öntöm bele a blokkmosót, akkor talán jó lesz. Ha "szép" olaj jön ki belőle akkor annyira nem érdekel, elvileg vizet nem tud kapni sehonnan. Majd megírom, hogy mire mentem. Okulásnak jó lesz. | |||
| |||
2014. feb. 18. 07:20 | Válasz | #5371 | |||
Hát ez a takony mizéria nem egyszerű eset. Tegnap befűtöttünk a műhelybe, és odatettem a tűz mellé az olajat. A motor ablakáról lemelegítettem a trutyit hőlégfúvóval. Tökéletesen tiszta volt. A motorból leeresztettem az olajat, tökéletes őzbarna, tiszta olaj jött le. KB. 2500 km-t használtam. A szűrő is tiszta volt. Beleöntöttem az új olajat, és annak arányában kezdett el taknyosodni, ahogy nőtt a hőmérsékleti különbség a blokk belseje, és a külső hőmérséklet között. A műhelybe még tiszta volt, de mire hazaértem megint fehér volt az üveg. Ha tavasszal sem szűnik meg a jelenség, akkor olajat váltok, mert ez nekem nagyon nem tetszik. Most Castrol Actevot(motorkerékpár olaj) használok, ez állítólag hajlamos ilyenre. Igazából nem nagyon zavarna, mert az olaj tiszta, tehát a blokk jó, csak néha már olyan koszos, hogy nem látom az olajszintet. Hát ennyi, sokra nem mentem. | |||
|
2014. márc. 13. 12:34 | Válasz | #5372 | |||
A hajtóműbe rakhatok 10w40 olajat? Az van otthon, és a letőltések között valahol említik is.
| |||
|
2014. márc. 13. 14:25 | Válasz | #5373 | |||
Igen.
| |||
| |||
2014. márc. 15. 18:14 | Válasz | #5374 | |||
A hajtóműolaj leeresztő csavart nem tudtam kiszedni. Imbusznak làtszik, de aki elöttem kiszedte teljesen elnyalta. Szerintem patentfogóval fogta meg kívülről ès elèggê szètroncsolta. Egyèpkènt imbuszcsava van benne, mert úgy tünik, de nem elèg mèly hozzà ès kifordul belőle.
| |||
|
© satyapapa | 2014. márc. 15. 19:36 | Válasz | #5375 | ||
hát sajna sok a szakbarbár...
| |||
| |||
© Laca | 2014. ápr. 06. 10:48 | Válasz | #5376 |
Sziasztok! Hogyan tudom megállapítani hogy a szivatóm jól működik? Azért gondolok szivatóra mert a télen jól ment a Majesty-m, és mióta bejött a jó idő, 70 körül fulladozik. Karbi pucoláson és beállításon túl vagyok. Zöldfülü vagyok, de a műszaki érzékkel nincs gond. Segítségetek előre is köszönöm! |
2014. ápr. 06. 11:35 | Válasz | #5377 | |||
Helló mindenki! A sógoromnak van egy kis műhelye ott szoktam inaskodni. Ő úgy szokta, hogy kiveszi az automata szivatót, beteszi a mélyhűtőbe, utána kiveszi és megtáplálja 12v-al, majd megméri mennyire tolja ki a pöcsét, vagy kitolja egyáltalán. Azt is meg lehet mérni, hogy gyújtás után kap -e áramot a szivató, ha nem akkor nem tudja kitolni a pöcsét és nem zár le. Ha a szivató rajt van bemelegedés után, nincs alapjárat. Lefullad a motor a sok benzintől. | |||
| |||
2014. ápr. 06. 11:42 | Válasz | #5378 | |||
Ja, és ha rajt van bemelegedés után a szivató, akkor télen is lefullad. Itt inkább az a baj, hogy dús a keverék és ami télen hidegben jó(télen dúsabb kell), az nyáron már dús. Szegényebbre kell egy kicsit venni. A karbin van egy csavar amivel ezt lehet állítani. Utána kell nézni, hogy mi az optimális, de kísérletezni is lehet. Ezzel el nem nagyon tudod rontani. | |||
| |||
2014. ápr. 06. 14:33 | Válasz | #5379 | |||
Közel sem biztos hogy a szívató rajt marad,előfordulhat hogy elfogy a benya azért fullad. Ezernyi oka lehet.Elsőnek nézd meg a gyertyát milyen?
| |||
|
© Laca | 2014. ápr. 06. 16:05 | Válasz | #5380 |
Köszi a gyors válaszokat! A gyertyát néztem barna. Utána a benzin levegő keverék állítgatással próbálkoztam. Teljesen be, 1,5 kiteker. Ezután tekertem az alapjáratot. Ha alacsonyra veszem, sokszor fullad le megálláskor. Ha kicsit több akkor 70-80-as tempónál fullad. Lehet hogy szakihoz viszem a végén, de szeretném magam megtanulni mit hogy kell orvosolni. |
© Mr. Majesty | 2014. ápr. 06. 16:19 | Válasz | #5381 | ||
Lehet karbimembrán is. Szerintem az lesz...
| |||
|
© Laca | 2014. ápr. 06. 16:45 | Válasz | #5382 |
Nem láttam a membránon sérülést, és jól fel fekszik a pereme is. Ha holnap lesz egy kis időm megpróbálom darabjaira szedni és mégegyszer átmosni mindent, hátha.
| |
2014. ápr. 06. 16:51 | Válasz | #5383 | |||
Benzinszint megvan?
| |||
| |||
2014. ápr. 06. 16:55 | Válasz | #5384 | |||
Na még egyet tegyél meg. A csavart tekerd 2,5 fordulatra, és úgy próbáld meg. Ez a karbi olyan mint az én Mikuni karbim a Kawán. A csavarral nem levegőt adsz neki, hanem benzint, tehát minél több a fordulat, annál több a benzin. Fél telet szoptam a kawával mire találtam egy robbantott rajzot és rájöttem a turpisságra. 1,5 fordulat nagyon kevés, és akkor Fecónak igaza van, szegényes a kicsike. Ha így se javul még tényleg megnézheted a membránt az is tud szívatni az is igaz (jó drága cucc). | |||
| |||
© Laca | 2014. ápr. 07. 08:29 | Válasz | #5385 |
Bár sok időm nem volt munkába idulás előtt csavatam egyet. 2,5-re a levegőnek hitt csavart. Most kicsit erős lett az alapjáratom, (járó mottornál hátra tolni izmos :D)Így most a csúcssebesség 95 lett és már csak kicsit rángat, alig észrevehetően, igaz ma hűvös is volt 6 óra körül. Este még finomítok rajta, aztán kíváncsi leszek, remélem jó lesz. És mégegyszer köszönöm a segítséget mindenkinek! | |
2014. ápr. 07. 09:16 | Válasz | #5386 | |||
Jaj de szuper örülök. Hát én szoptam vele kicsit mire rájöttem, hogy az benzint ad nem levegőt. Dellorto és társai levegőt adnak, ezek benzint innentől ugye fordított a helyzet. Akkor még egy nagyon kicsit tekerj, de én megvárnám a meleget. Ha hideg akkor is rángat...üzemmeleg motornál próbáld. | |||
|
2014. ápr. 07. 09:18 | Válasz | #5387 | |||
Ja, az alapjárat eleve magasabb lett mert több benzint kap, azt majd a végén hozzá kell állítani.
| |||
|
© Laca | 2014. ápr. 07. 11:31 | Válasz | #5388 |
Mindig üzemmelegen próbáltam. Melegítés nélkül nem is akarom erőltetni. Innen már menni fog szerintem, (csak időm legyen rá, és ne rántsanak be melózni a szabadnapjaimon)
| |
© Laca | 2014. ápr. 08. 21:19 | Válasz | #5389 |
Hát sajnos csak szívok továbbra is. Hajnalban ha hideg van a 7 km-es távot jól teljesíti, aztán délután haldoklik. Ma délután 70-nél többet nem akart menni. Holnap csak szétkapom a szívatót, és megnézem a mélyhűtős trükköt.
|
2014. ápr. 08. 22:59 | Válasz | #5390 | |||
Nem szivató lesz az... Azért ha felmelegszik, mennie kellene! Nem szív falsot valahol? | |||
| |||
2014. ápr. 09. 08:54 | Válasz | #5391 | |||
Jó régen írta valaki, hogy repedt volt a karbi és a légszűrőház közti gégecsöve. | |||
| |||
2014. ápr. 09. 17:25 | Válasz | #5392 | |||
Mélyhűtő nem kell hozzá elég simán a 12V.Ha megindul a síbertű kifelé akkor jó.Sajnos szerintem sem azzal lesz a gond.
| |||
| |||
2014. ápr. 30. 16:08 | Válasz | #5393 | |||
Azt szeretném kérdezni, ha főként városba használom a mocit, akkor jó bele a 20X12 12grammos vagy inkább maradjak a 14 grammosnál? | |||
|
2014. ápr. 30. 16:55 | Válasz | #5394 | |||
Dinamikusabb indulás, ellenben magasabb fogyasztás. Városban előnyösebb, hegyes terepen is. Végsebességre nem fogsz sokat veszíteni, viszont indulni (vagyis gyorsulni) jobban fog. Nekem felesben voltak benne, szimetrikusan 4db 12-es, 4db 14-es. Semmi mechanikai problémát nem okozott 17'000 km megtétele alatt. A 12-es sor számomra túl pörgős motort eredményezett. De bitangul ment... Próbáld ki így is, úgy is. Ami Neked a leg megfelelőbb, azt válaszd. | |||
| |||
© satyapapa | 2014. máj. 01. 08:22 | Válasz | #5395 | ||
Elvittem az esztergályoshoz 2db 400-as kuplung harangot leszabályozni..Nos az egyiknél 4-tizedet!!! ütött, a másik csak 2/100 volt. Nem hiába müködött vacakul. Nekem úgy tűnik hogy egy bizonyos idő után a harang kissé deformálódik,föleg a hőtől .A pofa ilyet nem tud csinálni. | |||
|
2014. máj. 01. 08:41 | Válasz | #5396 | |||
A 250-esemnél sajnos megszokott dolog volt hogy a harangot szabályozni kellett. Nem túl gyakran, de kellett. Belegondolva, azért minél nagyobb a hegerűrtartalom ill. a jármű tömege, annál valószínűbb hogy a kuplung bizony nen csak elinduláskor, hanem menet közben is dolgozik. Vagyis a pofák (szerelő ismerősök szerint) megcsúszhatnak oda-vissza és ez is komoly hővel, nyomással jár. Komoly szerkezet az ott, komoly gondokat okozva nem megfelelő karbantartás esetén. | |||
| |||
© juhász béla | 2014. máj. 01. 12:02 | Válasz | #5397 | ||
Na ezt tudják nagyon a tervezők,hogy mennyit birjun egy alkatrész .Hő ide vagy oda ,az anyag minőség,és mennyiség számit a legjobban.Mert ha 2mm-rel soványabbat csinálnak ,az is ki bir X időt,de már a 10-ik után van egy plussz haszon.Erről szólnak itt a dolgok nem a hőről.Szerintem nincs ott akkora hő hogy deformálódni kéne .Kb.100-120 celzius lehet,az már szégyen ha ilyen hőfokon deformálódik egy acél.Akkor egy jó textil bakelit is többet bir.Ugy hogy szerintem semmi másról nincs szó csak a spórolásról,amint tudjuk, az mindig a minőség,és a megbizhatóság rovására megy.
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. máj. 01. 12:52 | Válasz | #5398 | ||
Drága Bélám,,tudod hogy nagyon tisztellek de most elkell mondanom,hogy amikor a kuplung csere elött álltam megmértük egy digi hömérövel a harang hömérsékletét,,( az alu boritást levéve 2csavarral) 218 fokot mutatott .A majával 20-km t mentem elötte kb 20fok melegben,de lassan araszolva, mert elég nagy volt a forgalom.Mint elözöleg irtam kékre égett a harang és megvolt cserepesedve a felület. Szerintem nyári dugóban araszolva még melegebb is lehet.Csoda ha az alu deklin lévö müanyag birja . Valószinüleg a varió ventillátorja sokat hüt rajta
| |||
| |||
© juhász béla | 2014. máj. 01. 13:24 | Válasz | #5399 | ||
A legjobb vario amivel találkoztam az a motorosszánokon van,legtöbbjén még ventillátor sincs és ezek is dekni alatt lapulnak,és öt ször annyi nyomatékot visz át mint egy robogó,na ez a fajta már jónak mondható.Igaz nem újnyi vastag a főtengely sem mint a robogókban,és kilókban mérhető a varió sulya is.A You Tube-on találni róla videókat.
| |||
| |||
2014. máj. 01. 19:10 | Válasz | #5400 | |||
Mosquito! Köszi a tippet Wilbers ügyben. Ma volt az enyénbenis a teszt nap. Elképesztő a különbség. Mintha egy teljesen más motorral mennék. Eltünt minden hibája a futóművemnek amit eddig tapasztaltam. Stabil, kellően feszes és az úthibákat sokkal jobban elnyeli és eltűnt az XJR-ekre jellemző, magam alá akarok bukni érzés. Nagyon tuti lett.
| |||
|
© Zsé | 2014. máj. 03. 08:19 | Válasz | #5401 |
Urak, a következő kérdésem lenne. YP 250 km jeladó valahol bibis, szerintem csere...Bontottat találtam, keréktől óráig 7500 ft. Reális?
|
2014. máj. 03. 11:45 | Válasz | #5402 | |||
Elektromos, vagy mechanikus? Ha villanyos, szerinten jó ár. A spirál is drágább a mechanikushoz... | |||
| |||
© Zsé | 2014. máj. 06. 07:48 | Válasz | #5403 |
Elektromos, remélem megoldódik a hiba a cserével.
| |
2014. máj. 07. 12:43 | Válasz | #5404 | |||
Szeretném a "frissen" vásárólt Maját átnézni és a hajtással kezdeném. Hajtásszij, variátor, görgők, kuplung. Azt nem tudom kinek van tapasztalata a Keeway ATV alkatrészekkel kapcsolatosan. Nem mindegy ár-érték arányban megéri-e azzal szerelni, vagy maradjak valalmi után gyártott motorosboltokban kapható cuccnál. Még így is jelentős az árkülönbség. Akinek van tapasztalata kérem írja le, hogy a döntés könnyebb legyen.
| |||
|
© Pazo | 2014. máj. 07. 13:28 | Válasz | #5405 | ||
Ma sikerült levizsgáztatni a maját, kisebb probléma után( nem jól látszik az alvázszám).Gödöllő, NKH. 4360 Ft.
| |||
|
2014. máj. 07. 14:15 | Válasz | #5406 | |||
Az jó. A lényeg, hogy kész.
| |||
| |||
© Pazo | 2014. máj. 07. 14:25 | Válasz | #5407 | ||
Bocs! Nem ide akartam írni!
| |||
|
© Mr. Majesty | 2014. máj. 09. 22:05 | Válasz | #5408 | ||
A majesty 250 nem egy egyszerű téma. Én közel 4 éve próbálom tökéletesíteni az alkatrész beszerzési forrásaimat. Nem mindig egyszerű, de annyira nem is nehéz. Ha segíthetek, hívj fel bátran, mert a mottóm, segíteni minden erőmmel...
| |||
| |||
2014. máj. 12. 07:05 | Válasz | #5409 | |||
Köszönöm a felajánlást.
| |||
| |||
© Filo74 | 2014. máj. 17. 13:05 | Válasz | #5410 |
Üdv! Majesty 150-be hátsókeréknél a hajtásba molyen olaj kell? Meddig kell feltölteni? |
2014. máj. 17. 18:32 | Válasz | #5411 | |||
Keress rá a manualban. Én olyan infót találtam, hogy 1,5dl motorolajat kell beletölteni. A letöltésekben megtalálod. A 125 és 150 szerintem ugyan azzal a hajtóművel van szerelve.
| |||
| |||
© Filo74 | 2014. máj. 18. 20:05 | Válasz | #5412 |
Köszi szépen, közben megtaláltam én is, az nem volt csak egyértelmű hogy az motorolaj vagy valami hajtásba való spéci cucc |
© Filo74 | 2014. máj. 18. 20:07 | Válasz | #5413 |
Köszi szépen, közben megtaláltam én is, az nem volt csak egyértelmű hogy az motorolaj vagy valami hajtásba való spéci cucc
| |
2014. máj. 18. 20:25 | Válasz | #5414 | |||
Rendes motorolajat ír bele.
| |||
| |||
2014. máj. 25. 09:10 | Válasz | #5415 | |||
Sziasztok! Majesty 150: Hátsó féket hogy tudom légteleníteni normálisan? Hiába próbáljuk a megszokott módon, nem lesz tökéletes, kb. negyed fékerő van csak, a fékkart majdnem teljesen be lehet húzni... Már 3. napja próbáljuk de nem lesz jobb... Köszönöm a segítséget!! | |||
|
2014. máj. 25. 09:27 | Válasz | #5416 | |||
Elvileg ugyan úgy, mint bármely más hidraulikus féket. Légbuborék tanyázik benne valahol. Nem hagytad nyitva a légtelenítő csavart, vagy esetleg nem jutott bele a tartály felől buborék? Mi volt vele a probléma? Eleve levegős volt, vagy csak fékfolyadékot cseréltél benne?
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. máj. 25. 09:42 | Válasz | #5417 | ||
Hát Én -mi ugy szoktuk hogy a légtelenitö csavarra teszünk egy rápasszoló mipolán csövet,melynek a másik végére injekciós nagy fecskendö kerül.Légtelenitéskor ezzel csinálunk vákumot,amely gyorsan átszivja a folyadékot-levegöt.A karral pumpálod majd befogásnál, a nyitott légtelenitö csavaron keresztül megszivatod a rendszert.Egyedül is lehet,,Ilyenkor a behúzott fékkart gyorskötözövel rögzited a markolathoz.Nagyon egyszerü és régi módszer,bár kell egy kis rutin hozzá.Már mások is csinálták igy,gyors SIKERREL. -Esetleg simán ,szájjal is meglehet szivni a kb 1m mipolán csövet,de ezt Én még nem próbáltam. A csö hossz azért fontos mert könnyeb vele nagyobb vákumot csinálni,kis erövel. | |||
| |||
2014. máj. 25. 10:06 | Válasz | #5418 | |||
Főtengely csapágy csere volt, és akkor már kicseréltem mindent amit lehet és kellett, ezért gondoltam kicserélem a fékolajat is... Megpróbálom az injekciós megoldást nagyon köszönöm a segítségeteket!! Még egy olyan gondom van, hogy a műszerfalon a víz hőfokot mutató piros lámpa úgy működik mintha a víz melegedését mutatná. Eleinte nem világít, majd ahogy melegszik a víz úgy kezd el egyre erősebben világítani majd teljes fényben "pompázik" mikor üzem meleg a motor. Elvileg a gomba új.... | |||
|
2014. máj. 26. 13:49 | Válasz | #5419 | |||
Létezik, hogy 1.5 hóvonta utána kell tőlteni az akksit, ha napi 22 km. megyek városba? Ma reggel nem indúlt, gyengén tekerte csak.
| |||
|
© jasa | 2014. máj. 26. 14:45 | Válasz | #5420 | ||
Ááááá dehogy, a Te példád is csak látszat.... A poénkodást félretéve, egy ilyen elektromos jellegű (különösen akkus) problémának bizony elég sok oka lehet Az egész hálózat problémája lecsapódhat az akksinál, nem beszélve arról, hogy ha eleve maga az akku a hibás. Alapos, lépésről lépésre menő hibafeltárás, illetve -kizárás nélkül kicsi az esély megoldásra. (én legtöbbet elektromos gebaszok miatt szívtam az elmúlt években, néha ördögi dolgok voltak.....) Persze 2 év óta mindez már a múlté Ami meg előfordult, arról írtam is éppen a közelmúltban: a lezárt cellás /gondozásmentes/ akkuból lassacskán elpárolgott a folyadék..... | |||
| |||
2014. máj. 26. 14:54 | Válasz | #5421 | |||
Vadi új Varta aksi van benne 7AH 130 A indítóárammal. Töltést mértük alapjáraton és fordulaton is. Az is rendben. Szívni nem szívja semmi, nyugalmi áramot is mértünk.
| |||
| |||
2014. máj. 26. 14:57 | Válasz | #5422 | |||
Ha a gyújtásmegszakító gombot úgy felejtettem az nem szívhatja le?
| |||
| |||
2014. máj. 26. 16:26 | Válasz | #5423 | |||
Az mit jelent hogy "gyujtásmegszakitó gomb"...? A gázmarkolaton lévő piros vészleállítóra gondolsz? Az csak a gyujtókört szakítja meg. De bizony lehet a probléma oka a folyamatos város is világítással, sok araszolással. Próbálh meg beiktatni kéthetente egy legalább 50 kmes kört. Hátha. Ha akkor is vacakol, csak lesz ott valami... | |||
|
2014. máj. 26. 17:02 | Válasz | #5424 | |||
Igen arra gondoltam. Melóba jàrok vele Budapest belvàrosàba, oda vissza 24 km. Folyamatos vilàgítàs mellett. Hètvègèn 3-4 km. Utàn inditózàs rövid tàvok megtètele volt. Ez lehet a bibi. Remèlem. Írtàk sokan, hogy a töltèse nem a legjobb a Majànak. Most töltöm. Meglàtjuk. Köszi Tamàs. | |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. aug. 01. 08:31 | Válasz | #5425 | ||
Srácok. Nem tudja valaki, hogy az athena szíj hány ezer km-enként cserés? Van egy visszatérő gondom vele. Az egyik oldalán megjelenik egy 5mm széles és kb 1mm mély csík. Noooormális? Kb 3000km van benne. Mitsuboshi szíjra cserélem, szerintem. | |||
|
© Kiss Róbert | 2014. aug. 01. 08:41 | Válasz | #5426 |
Nekem 2 szer is leszakadt 3-4e km-nél!A mitsuboshi jó választás gyári szij !!!
| |
© Mr. Majesty | 2014. aug. 01. 08:56 | Válasz | #5427 | ||
Tehát xar minöség... 3000ret sem bír?
| |||
| |||
2014. aug. 01. 09:15 | Válasz | #5428 | |||
Többen leírtuk többször is, csak valahogy vannak dolgok, amiket egyszerűen nem olvasol el. Mint ezt is. Vagyis ezt sem. Meg azt a kérdést sem, amit konkrétan Neked címeztem a talis topicban... | |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. aug. 01. 12:28 | Válasz | #5429 | ||
Tudom, hogy korábban téma volt, csak elfelejtettem. Meggyónom a hétvégén...
| |||
|
© Kinál László | 2014. aug. 01. 14:36 | Válasz | #5430 | ||
No, most egy érdekes verzió: Én a Laci papa 4 ezret használt szíjját tettem át az enyémbe "muszályból", és még 6 ezret mentem vele!!! Nem volt rosszabb állapotban mint a neves társa, amit kivettem előtte!
| |||
| |||
© Gazsi | 2014. aug. 01. 19:46 | Válasz | #5431 | ||
Karcsi! Köszönöm a tartót, egy kicsit átalakítottam és tökéletes lett. A "fagyi-nyali" túrán majd megmutatom. Tőled haza felé egy kicsit eláztunk, de Böbe azt élvezte a legjobban. Azt mondta, hogy legalább volt valami izgalmas is a motorozásban. | |||
|
2014. aug. 01. 21:21 | Válasz | #5432 | |||
Azt írtam Tibinek és régebben is, az Athena szíj olyan mint a Dacia volt. Ha kifogsz egy jót, nagyon meg leszel vele elégedve. De ha nem... | |||
| |||
© Kinál László | 2014. aug. 04. 11:31 | Válasz | #5433 | ||
Nekem anno bejött a Dacia is! Minden hibátlanul működött és a végén tésztaszűrőként is használni tudtam!
| |||
| |||
|
|
|