Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Általános javítással kapcsolatos kérdések, karbantartás
Javítás, karbantartás típustól függetlenül

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás fordított időrendi sorrendben


tamas2013. júl. 28. 10:17 | Válasz | #5334 
Igen gyári alkatrészekkel ennél a sebességnél nyit és zár a vario alapesetben. Bezsíroztad alaposan a csúszkák sikló pontjait?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Kiss Róbert2013. júl. 29. 08:20 | Válasz | #5335 
Nem 25km/h akartál irni? Szerintem 25 körül nyit zár a 250-es kuplung!

tamas2013. júl. 29. 09:52 | Válasz | #5336 
Nem a kuplung, a vario Robi!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

trans852013. júl. 29. 09:56 | Válasz | #5337 
Szerintem is 20-25km/h-nál zár a kuplung, ott enged el a motorfék. Sztenderen is csinálja, mert akkor meg tudod hallgatni, hogy honnan jön a hang, kuplung vagy vario.

tamas2013. júl. 29. 12:29 | Válasz | #5338 
Nem volt szó kuplungról...
Variátorról kérdezett Árpád.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

trans852013. júl. 29. 14:35 | Válasz | #5339 
Csak azért irtam a kuplungot, mert véleményem szerint a varió nemigazán csikoroghat, inkább zakatol vagy zörög, morog. Bár abban igazad van Tamás, hogy a kuplunghoz nem kellett nyúlni ahoz, hogy ki legyenek cserélve ezek az alkatrészek. Tehát a csere véget az nem adhat ki más hangot.

tamas2013. júl. 29. 19:18 | Válasz | #5340 
Miért ne csikoroghatna a variátor? Ha fém a fémen mozdul, esetleg rosszul van összerakva...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © orbán árpád2013. aug. 02. 16:18 | Válasz | #5341 
Yamaha ez egy jó cég szétvan buritva a gáp ide küldenek 7 db görgöt nem tudnak számolni lehet várni mér egy hetet 1 db ért!!

 © orbán árpád2013. szept. 01. 10:26 | Válasz | #5342 
Szia Tamás!! Meg van hogy mi csörög a motorban??

tamas2013. szept. 01. 16:33 | Válasz | #5343 
Még hozzá sem lett szagolva...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Mr. Majesty2013. szept. 11. 15:02 | Válasz | #5344 
Merre lakik kedves klubtárs?
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

 © Mr. Majesty2013. szept. 11. 15:03 | Válasz | #5345 
Gyári beállításoknak nézz utánna!
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

 © satyapapa2013. okt. 24. 20:00 | Válasz | #5346 
Ha az alapjárati motort kiszerelve féktisztitó spray befujása után barnás,szürke lé folyik ki belöle,az hasznos tevékenységnek minösül.A lerakodások kifolyása jelzi hogy szenyezett a rendszer,.Ha nem tisztitjuk ki akkor egy idö után alapjárati problémák jelentkeznek, föleg meleg motorok esetén.Olyan is lehet hogy hirtelen gázelvétel esetén leáll a motor, és ujjra kell inditani.
06304373303-vagyok elérhetö

 © orbán árpád2013. dec. 24. 16:49 | Válasz | #5347 
Siasztok kérek egy kis segítséget!! Yamaha yp 250 hol kell le engedni a vizet?

 © satyapapa2013. dec. 24. 16:52 | Válasz | #5348 
Az udvaron...,,,,,,,.(bocsi-muszáj volt)
06304373303-vagyok elérhetö

meszizs2013. dec. 24. 17:16 | Válasz | #5349 
Bal oldalt a vízpumpunál vegyed le a "vastag" vízcsövet! Természetesen a víz betöltő sapkát is vegyed le! Légteleníteni, meg én fúrtam egy lyukat a jobb oldali utaslábtartó mellé és így egy hosszú csavarhúzóval hozzá lehet férni a légtelenítő csavarhoz, amit pedig a karburátoron találsz meg!
Jó munkát!
1996-os Majesty 250

 © orbán árpád2013. dec. 25. 08:44 | Válasz | #5350 
Köszönöm szépen az in fót !!

Feco2013. dec. 25. 11:16 | Válasz | #5351 
Jó vagy Satya!!!
Motor után,első a család legyen!

oborzilió2014. jan. 11. 10:31 | Válasz | #5352 
Satyapapa!Egy ismerősömnek olyan burgmanja van mint neked volt.nem tudom leszedni a variátort mert a tengelyvég miatt nem megy rá a crova.vagy hosszabb crova kéne vagy valami spéci szerszám te hogy vetted le a tiednél?

tamas2014. jan. 11. 11:54 | Válasz | #5353 
Lehet kapni olyan crovafejeket, (amit a gumisok is használnak) amik hosszabbak. Laprafogót vegyél!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. jan. 11. 14:23 | Válasz | #5354 
Van egész vékonyfalu, hosszúpalástu crova fej azzal lejön.
06304373303-vagyok elérhetö

oborzilió2014. jan. 11. 16:33 | Válasz | #5355 
Köszönöm.Hol lehet kapni?

tamas2014. jan. 11. 17:02 | Válasz | #5356 
a- kenyérbolt,
b- cipőbolt,
c- szerszámbolt.

Szerinted...? :-)
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. jan. 11. 17:04 | Válasz | #5357 
Pl Bauhaus, vagy szerszám szaküzlet,de láttam már bolhapiacon is Én ott vettem 1200-ft ér.
06304373303-vagyok elérhetö

 © satyapapa2014. jan. 11. 17:05 | Válasz | #5358 
Huha-fogas kérdés.
06304373303-vagyok elérhetö

Mosquito2014. jan. 11. 17:24 | Válasz | #5359 
Én tudom tudom..
ABC

 © satyapapa2014. jan. 11. 17:40 | Válasz | #5360 
Na neked ez könnyü kérdés volt mert te is árusitással foglalkozol,,DE- mi akik képzetlenek vagyunk??
06304373303-vagyok elérhetö

TopJoe2014. jan. 12. 09:31 | Válasz | #5361 
En az obi- ban vettem, ott lehet kapni darabonkent. De ha elobb kerdezed odaadtam volna meg az elektromos kerekkulcsot is es 2 perc alatt lejon a vario.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © jasa2014. jan. 17. 14:29 | Válasz | #5362 
Külön rovat hiányában itt kérdezi "móricka":

első illetve hátsó fékbetét cseréhez mi a célszerű, illetve lehetséges módszer ?
A. kerekek kiszerelése és betétcsere.....
B. a kerekek fennhagyásával a féktest szétszerelése és betétcsere......
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © passat522014. jan. 17. 16:24 | Válasz | #5363 
Ha dobfékes akkor A változat, ha tárcsafékes akkor B változat!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

tamas2014. jan. 17. 17:06 | Válasz | #5364 
A féknyergek eleve úgy vannak tervezve, hogy felhajthatóak legyenek a betétek cseréjéhez. De jobb levenni a nyerget, mert a dugattyút vissza is kell majd nyomni, és nem árt megjáratni. Ki is takaríthatod kicsit.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © passat522014. jan. 17. 17:17 | Válasz | #5365 
Hátsó féknél ha kézifék is van mint pl: a 400-as nál akkor nem nyomni kell hanem az óramutató járásával megegyezően célszerszámmal vagy (szegény ember vízzel főz jelszóval) valami csőrös fogóval betekerni.
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © jasa2014. jan. 21. 15:04 | Válasz | #5366 
Elöl-hátul tárcsafék, kézifék nincs. Ha meglesznek az alkatrészek, belenézek....ha nem megy, megy a szervízbe.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © satyapapa2014. jan. 23. 11:32 | Válasz | #5367 
A varió szijnak sem tesz jót ha 4-5hónapig nem inditják be a gépet, mert a szijtárcsán ivben megvan hajólva. Még akár minimálisan meg is nyomodhat az oldala azon a részen..Ez pedig használatkor egy ideig rezonanciát okozhat-
Néha be kell inditani a masinát
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2014. feb. 17. 11:21 | Válasz | #5368 
Coller úr olajcserés kérdésére:
Én bemelegítem a jármű motorját, melegen jobban lecsurog az olaj. Ha szükséges, blokkmosót a régi olajba öntök, majd hagyom járni alapjáraton. Kiveszem a leeresztő csavart, megvárom míg lecsurog, közben kiveszem a gyertyákat ellenőrzés céljából. Leszedem az olajszűrőt, és (télen pl. autónál előmelegített) olajat töltök bele. Kicsi ugyan majd kicsurog mig feltekerem, de így nem jár szárazon annyit a főtengely. Eztán leeresztő csavar vissza, új olajszűrő fel, olaj bele és gyertya nélkül megforgatom 2x 30"-re Hagy szívja a szivattyú az olajat a rendszerbe. Eztán gyertyát vissza, rendszerint a blokk még ilyenkorra meleg. Mondom, télen az olajat megmelegítem, így töltöm be. Mániás vagyok...
Eztán beindítom, jár 5'-et, leállitom, elpakolok, elmosogatok, majd megnézem jó-e a szint. Ha kell, korrigálom. Majd megyek egy kört és újra megnézem.
...kész...
Olajleeresztőt ellenőrzöm.
...most kész!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © juhász béla2014. feb. 17. 11:46 | Válasz | #5369 
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

Coller úr2014. feb. 17. 12:21 | Válasz | #5370 
Köszönöm szépen a tanácsot. Veszek bele blokkmosót, és előmelegítem az olajat.

Ha hajszárítóval melegítem, akkor egy idő után lemegy róla a trutyi.
Ezután öntöm bele a blokkmosót, akkor talán jó lesz.
Ha "szép" olaj jön ki belőle akkor annyira nem érdekel, elvileg vizet nem tud kapni sehonnan.
Majd megírom, hogy mire mentem.
Okulásnak jó lesz.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

Coller úr2014. feb. 18. 07:20 | Válasz | #5371 
Hát ez a takony mizéria nem egyszerű eset.
Tegnap befűtöttünk a műhelybe, és odatettem a tűz mellé az olajat.
A motor ablakáról lemelegítettem a trutyit hőlégfúvóval. Tökéletesen tiszta volt.
A motorból leeresztettem az olajat, tökéletes őzbarna, tiszta olaj jött le.
KB. 2500 km-t használtam.
A szűrő is tiszta volt.
Beleöntöttem az új olajat, és annak arányában kezdett el taknyosodni, ahogy nőtt a hőmérsékleti különbség a blokk belseje, és a külső hőmérséklet között.
A műhelybe még tiszta volt, de mire hazaértem megint fehér volt az üveg.
Ha tavasszal sem szűnik meg a jelenség, akkor olajat váltok, mert ez nekem nagyon nem tetszik.

Most Castrol Actevot(motorkerékpár olaj) használok, ez állítólag hajlamos ilyenre.
Igazából nem nagyon zavarna, mert az olaj tiszta, tehát a blokk jó, csak néha már olyan koszos, hogy nem látom az olajszintet.

Hát ennyi, sokra nem mentem.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

LUI782014. márc. 13. 12:34 | Válasz | #5372 
A hajtóműbe rakhatok 10w40 olajat? Az van otthon, és a letőltések között valahol említik is.
2001-es Majesty 250
Lui

tamas2014. márc. 13. 14:25 | Válasz | #5373 
Igen.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

LUI782014. márc. 15. 18:14 | Válasz | #5374 
A hajtóműolaj leeresztő csavart nem tudtam kiszedni. Imbusznak làtszik, de aki elöttem kiszedte teljesen elnyalta. Szerintem patentfogóval fogta meg kívülről ès elèggê szètroncsolta. Egyèpkènt imbuszcsava van benne, mert úgy tünik, de nem elèg mèly hozzà ès kifordul belőle.
2001-es Majesty 250
Lui

 © satyapapa2014. márc. 15. 19:36 | Válasz | #5375 
hát sajna sok a szakbarbár...
06304373303-vagyok elérhetö

 © Laca2014. ápr. 06. 10:48 | Válasz | #5376 
Sziasztok!
Hogyan tudom megállapítani hogy a szivatóm jól működik?
Azért gondolok szivatóra mert a télen jól ment a Majesty-m, és mióta bejött a jó idő, 70 körül fulladozik. Karbi pucoláson és beállításon túl vagyok. Zöldfülü vagyok, de a műszaki érzékkel nincs gond.
Segítségetek előre is köszönöm!

Coller úr2014. ápr. 06. 11:35 | Válasz | #5377 
Helló mindenki!

A sógoromnak van egy kis műhelye ott szoktam inaskodni.
Ő úgy szokta, hogy kiveszi az automata szivatót, beteszi a mélyhűtőbe, utána kiveszi és megtáplálja 12v-al, majd megméri mennyire tolja ki a pöcsét, vagy kitolja egyáltalán.
Azt is meg lehet mérni, hogy gyújtás után kap -e áramot a szivató, ha nem akkor nem tudja kitolni a pöcsét és nem zár le.

Ha a szivató rajt van bemelegedés után, nincs alapjárat. Lefullad a motor a sok benzintől.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

Coller úr2014. ápr. 06. 11:42 | Válasz | #5378 
Ja, és ha rajt van bemelegedés után a szivató, akkor télen is lefullad.
Itt inkább az a baj, hogy dús a keverék és ami télen hidegben jó(télen dúsabb kell), az nyáron már dús.
Szegényebbre kell egy kicsit venni. A karbin van egy csavar amivel ezt lehet állítani.
Utána kell nézni, hogy mi az optimális, de kísérletezni is lehet. Ezzel el nem nagyon tudod rontani.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

Feco2014. ápr. 06. 14:33 | Válasz | #5379 
Közel sem biztos hogy a szívató rajt marad,előfordulhat hogy elfogy a benya azért fullad. Ezernyi oka lehet.Elsőnek nézd meg a gyertyát milyen?
Motor után,első a család legyen!

 © Laca2014. ápr. 06. 16:05 | Válasz | #5380 
Köszi a gyors válaszokat!
A gyertyát néztem barna. Utána a benzin levegő keverék állítgatással próbálkoztam. Teljesen be, 1,5 kiteker. Ezután tekertem az alapjáratot. Ha alacsonyra veszem, sokszor fullad le megálláskor. Ha kicsit több akkor 70-80-as tempónál fullad. Lehet hogy szakihoz viszem a végén, de szeretném magam megtanulni mit hogy kell orvosolni.

 © Mr. Majesty2014. ápr. 06. 16:19 | Válasz | #5381 
Lehet karbimembrán is. Szerintem az lesz...
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

 © Laca2014. ápr. 06. 16:45 | Válasz | #5382 
Nem láttam a membránon sérülést, és jól fel fekszik a pereme is. Ha holnap lesz egy kis időm megpróbálom darabjaira szedni és mégegyszer átmosni mindent, hátha.

tamas2014. ápr. 06. 16:51 | Válasz | #5383 
Benzinszint megvan?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Coller úr2014. ápr. 06. 16:55 | Válasz | #5384 
Na még egyet tegyél meg. A csavart tekerd 2,5 fordulatra, és úgy próbáld meg.
Ez a karbi olyan mint az én Mikuni karbim a Kawán.
A csavarral nem levegőt adsz neki, hanem benzint, tehát minél több a fordulat, annál több a benzin. Fél telet szoptam a kawával mire találtam egy robbantott rajzot és rájöttem a turpisságra.
1,5 fordulat nagyon kevés, és akkor Fecónak igaza van, szegényes a kicsike.

Ha így se javul még tényleg megnézheted a membránt az is tud szívatni az is igaz (jó drága cucc).
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © Laca2014. ápr. 07. 08:29 | Válasz | #5385 
Bár sok időm nem volt munkába idulás előtt csavatam egyet. 2,5-re a levegőnek hitt csavart. Most kicsit erős lett az alapjáratom, (járó mottornál hátra tolni izmos :D)Így most a csúcssebesség 95 lett és már csak kicsit rángat, alig észrevehetően, igaz ma hűvös is volt 6 óra körül. Este még finomítok rajta, aztán kíváncsi leszek, remélem jó lesz.
És mégegyszer köszönöm a segítséget mindenkinek!

Coller úr2014. ápr. 07. 09:16 | Válasz | #5386 
Jaj de szuper örülök.

Hát én szoptam vele kicsit mire rájöttem, hogy az benzint ad nem levegőt.
Dellorto és társai levegőt adnak, ezek benzint innentől ugye fordított a helyzet.
Akkor még egy nagyon kicsit tekerj, de én megvárnám a meleget.
Ha hideg akkor is rángat...üzemmeleg motornál próbáld.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

Coller úr2014. ápr. 07. 09:18 | Válasz | #5387 
Ja, az alapjárat eleve magasabb lett mert több benzint kap, azt majd a végén hozzá kell állítani.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © Laca2014. ápr. 07. 11:31 | Válasz | #5388 
Mindig üzemmelegen próbáltam. Melegítés nélkül nem is akarom erőltetni. Innen már menni fog szerintem, (csak időm legyen rá, és ne rántsanak be melózni a szabadnapjaimon)

 © Laca2014. ápr. 08. 21:19 | Válasz | #5389 
Hát sajnos csak szívok továbbra is. Hajnalban ha hideg van a 7 km-es távot jól teljesíti, aztán délután haldoklik. Ma délután 70-nél többet nem akart menni. Holnap csak szétkapom a szívatót, és megnézem a mélyhűtős trükköt.

tamas2014. ápr. 08. 22:59 | Válasz | #5390 
Nem szivató lesz az...
Azért ha felmelegszik, mennie kellene!
Nem szív falsot valahol?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

talicskas2014. ápr. 09. 08:54 | Válasz | #5391 
Jó régen írta valaki, hogy repedt volt a karbi és a légszűrőház közti gégecsöve.
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

Feco2014. ápr. 09. 17:25 | Válasz | #5392 
Mélyhűtő nem kell hozzá elég simán a 12V.Ha megindul a síbertű kifelé akkor jó.Sajnos szerintem sem azzal lesz a gond.
Motor után,első a család legyen!

LUI782014. ápr. 30. 16:08 | Válasz | #5393 
Azt szeretném kérdezni, ha főként városba használom a mocit, akkor jó bele a 20X12 12grammos
vagy inkább maradjak a 14 grammosnál?
2001-es Majesty 250
Lui

tamas2014. ápr. 30. 16:55 | Válasz | #5394 
Dinamikusabb indulás, ellenben magasabb fogyasztás.
Városban előnyösebb, hegyes terepen is. Végsebességre nem fogsz sokat veszíteni, viszont indulni (vagyis gyorsulni) jobban fog.
Nekem felesben voltak benne, szimetrikusan 4db 12-es, 4db 14-es. Semmi mechanikai problémát nem okozott 17'000 km megtétele alatt. A 12-es sor számomra túl pörgős motort eredményezett. De bitangul ment...
Próbáld ki így is, úgy is. Ami Neked a leg megfelelőbb, azt válaszd.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. máj. 01. 08:22 | Válasz | #5395 
Elvittem az esztergályoshoz 2db 400-as kuplung harangot leszabályozni..Nos az egyiknél 4-tizedet!!! ütött, a másik csak 2/100 volt.
Nem hiába müködött vacakul.
Nekem úgy tűnik hogy egy bizonyos idő után a harang kissé deformálódik,föleg a hőtől .A pofa ilyet nem tud csinálni.
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2014. máj. 01. 08:41 | Válasz | #5396 
A 250-esemnél sajnos megszokott dolog volt hogy a harangot szabályozni kellett. Nem túl gyakran, de kellett.
Belegondolva, azért minél nagyobb a hegerűrtartalom ill. a jármű tömege, annál valószínűbb hogy a kuplung bizony nen csak elinduláskor, hanem menet közben is dolgozik. Vagyis a pofák (szerelő ismerősök szerint) megcsúszhatnak oda-vissza és ez is komoly hővel, nyomással jár.
Komoly szerkezet az ott, komoly gondokat okozva nem megfelelő karbantartás esetén.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © juhász béla2014. máj. 01. 12:02 | Válasz | #5397 
Na ezt tudják nagyon a tervezők,hogy mennyit birjun egy alkatrész .Hő ide vagy oda ,az anyag minőség,és mennyiség számit a legjobban.Mert ha 2mm-rel soványabbat csinálnak ,az is ki bir X időt,de már a 10-ik után van egy plussz haszon.Erről szólnak itt a dolgok nem a hőről.Szerintem nincs ott akkora hő hogy deformálódni kéne .Kb.100-120 celzius lehet,az már szégyen ha ilyen hőfokon deformálódik egy acél.Akkor egy jó textil bakelit is többet bir.Ugy hogy szerintem semmi másról nincs szó csak a spórolásról,amint tudjuk, az mindig a minőség,és a megbizhatóság rovására megy.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

 © satyapapa2014. máj. 01. 12:52 | Válasz | #5398 
Drága Bélám,,tudod hogy nagyon tisztellek de most elkell mondanom,hogy amikor a kuplung csere elött álltam megmértük egy digi hömérövel a harang hömérsékletét,,( az alu boritást levéve 2csavarral) 218 fokot mutatott .A majával 20-km t mentem elötte kb 20fok melegben,de lassan araszolva, mert elég nagy volt a forgalom.Mint elözöleg irtam kékre égett a harang és megvolt cserepesedve a felület. Szerintem nyári dugóban araszolva még melegebb is lehet.Csoda ha az alu deklin lévö müanyag birja . Valószinüleg a varió ventillátorja sokat hüt rajta
06304373303-vagyok elérhetö

 © juhász béla2014. máj. 01. 13:24 | Válasz | #5399 
A legjobb vario amivel találkoztam az a motorosszánokon van,legtöbbjén még ventillátor sincs és ezek is dekni alatt lapulnak,és öt ször annyi nyomatékot visz át mint egy robogó,na ez a fajta már jónak mondható.Igaz nem újnyi vastag a főtengely sem mint a robogókban,és kilókban mérhető a varió sulya is.A You Tube-on találni róla videókat.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

Ifj. Posta Sándor2014. máj. 01. 19:10 | Válasz | #5400 
Mosquito! Köszi a tippet Wilbers ügyben. Ma volt az enyénbenis a teszt nap. Elképesztő a különbség. Mintha egy teljesen más motorral mennék. Eltünt minden hibája a futóművemnek amit eddig tapasztaltam. Stabil, kellően feszes és az úthibákat sokkal jobban elnyeli és eltűnt az XJR-ekre jellemző, magam alá akarok bukni érzés. Nagyon tuti lett.
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

 © Zsé2014. máj. 03. 08:19 | Válasz | #5401 
Urak, a következő kérdésem lenne. YP 250 km jeladó valahol bibis, szerintem csere...Bontottat találtam, keréktől óráig 7500 ft. Reális?

tamas2014. máj. 03. 11:45 | Válasz | #5402 
Elektromos, vagy mechanikus?
Ha villanyos, szerinten jó ár. A spirál is drágább a mechanikushoz...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsé2014. máj. 06. 07:48 | Válasz | #5403 
Elektromos, remélem megoldódik a hiba a cserével.

LUI782014. máj. 07. 12:43 | Válasz | #5404 
Szeretném a "frissen" vásárólt Maját átnézni és a hajtással kezdeném. Hajtásszij, variátor, görgők, kuplung. Azt nem tudom kinek van tapasztalata a Keeway ATV alkatrészekkel kapcsolatosan. Nem mindegy ár-érték arányban megéri-e azzal szerelni, vagy maradjak valalmi után gyártott motorosboltokban kapható cuccnál. Még így is jelentős az árkülönbség. Akinek van tapasztalata kérem írja le, hogy a döntés könnyebb legyen.
2001-es Majesty 250
Lui

 © Pazo2014. máj. 07. 13:28 | Válasz | #5405 
Ma sikerült levizsgáztatni a maját, kisebb probléma után( nem jól látszik az alvázszám).Gödöllő, NKH. 4360 Ft.
tel.sz: 06 30 445 85 96

LUI782014. máj. 07. 14:15 | Válasz | #5406 
Az jó. A lényeg, hogy kész.
2001-es Majesty 250
Lui

 © Pazo2014. máj. 07. 14:25 | Válasz | #5407 
Bocs! Nem ide akartam írni!
tel.sz: 06 30 445 85 96

 © Mr. Majesty2014. máj. 09. 22:05 | Válasz | #5408 
A majesty 250 nem egy egyszerű téma. Én közel 4 éve próbálom tökéletesíteni az alkatrész beszerzési forrásaimat. Nem mindig egyszerű, de annyira nem is nehéz. Ha segíthetek, hívj fel bátran, mert a mottóm, segíteni minden erőmmel...
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

LUI782014. máj. 12. 07:05 | Válasz | #5409 
Köszönöm a felajánlást.
2001-es Majesty 250
Lui

 © Filo742014. máj. 17. 13:05 | Válasz | #5410 
Üdv!

Majesty 150-be hátsókeréknél a hajtásba molyen olaj kell?
Meddig kell feltölteni?

tamas2014. máj. 17. 18:32 | Válasz | #5411 
Keress rá a manualban. Én olyan infót találtam, hogy 1,5dl motorolajat kell beletölteni. A letöltésekben megtalálod. A 125 és 150 szerintem ugyan azzal a hajtóművel van szerelve.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Filo742014. máj. 18. 20:05 | Válasz | #5412 
Köszi szépen, közben megtaláltam én is, az nem volt csak egyértelmű hogy az motorolaj vagy valami hajtásba való spéci cucc

 © Filo742014. máj. 18. 20:07 | Válasz | #5413 
Köszi szépen, közben megtaláltam én is, az nem volt csak egyértelmű hogy az motorolaj vagy valami hajtásba való spéci cucc

tamas2014. máj. 18. 20:25 | Válasz | #5414 
Rendes motorolajat ír bele.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

mazsó2014. máj. 25. 09:10 | Válasz | #5415 
Sziasztok!

Majesty 150: Hátsó féket hogy tudom légteleníteni normálisan? Hiába próbáljuk a megszokott módon, nem lesz tökéletes, kb. negyed fékerő van csak, a fékkart majdnem teljesen be lehet húzni... Már 3. napja próbáljuk de nem lesz jobb...
Köszönöm a segítséget!!
A VW-nek, és a Yamaha-nak van múltja, jelene, és jövője ;-)

tamas2014. máj. 25. 09:27 | Válasz | #5416 
Elvileg ugyan úgy, mint bármely más hidraulikus féket. Légbuborék tanyázik benne valahol. Nem hagytad nyitva a légtelenítő csavart, vagy esetleg nem jutott bele a tartály felől buborék? Mi volt vele a probléma? Eleve levegős volt, vagy csak fékfolyadékot cseréltél benne?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. máj. 25. 09:42 | Válasz | #5417 
Hát Én -mi ugy szoktuk hogy a légtelenitö csavarra teszünk egy rápasszoló mipolán csövet,melynek a másik végére injekciós nagy fecskendö kerül.Légtelenitéskor ezzel csinálunk vákumot,amely gyorsan átszivja a folyadékot-levegöt.A karral pumpálod majd befogásnál, a nyitott légtelenitö csavaron keresztül megszivatod a rendszert.Egyedül is lehet,,Ilyenkor a behúzott fékkart gyorskötözövel rögzited a markolathoz.Nagyon egyszerü és régi módszer,bár kell egy kis rutin hozzá.Már mások is csinálták igy,gyors SIKERREL.
-Esetleg simán ,szájjal is meglehet szivni a kb 1m mipolán csövet,de ezt Én még nem próbáltam.
A csö hossz azért fontos mert könnyeb vele nagyobb vákumot csinálni,kis erövel.
06304373303-vagyok elérhetö

mazsó2014. máj. 25. 10:06 | Válasz | #5418 
Főtengely csapágy csere volt, és akkor már kicseréltem mindent amit lehet és kellett, ezért gondoltam kicserélem a fékolajat is...
Megpróbálom az injekciós megoldást nagyon köszönöm a segítségeteket!!

Még egy olyan gondom van, hogy a műszerfalon a víz hőfokot mutató piros lámpa úgy működik mintha a víz melegedését mutatná. Eleinte nem világít, majd ahogy melegszik a víz úgy kezd el egyre erősebben világítani majd teljes fényben "pompázik" mikor üzem meleg a motor. Elvileg a gomba új....
A VW-nek, és a Yamaha-nak van múltja, jelene, és jövője ;-)

LUI782014. máj. 26. 13:49 | Válasz | #5419 
Létezik, hogy 1.5 hóvonta utána kell tőlteni az akksit, ha napi 22 km. megyek városba? Ma reggel nem indúlt, gyengén tekerte csak.
2001-es Majesty 250
Lui

 © jasa2014. máj. 26. 14:45 | Válasz | #5420 
Ááááá dehogy, a Te példád is csak látszat....

A poénkodást félretéve, egy ilyen elektromos jellegű (különösen akkus) problémának bizony elég sok oka lehet Az egész hálózat problémája lecsapódhat az akksinál, nem beszélve arról, hogy ha eleve maga az akku a hibás. Alapos, lépésről lépésre menő hibafeltárás, illetve -kizárás nélkül kicsi az esély megoldásra. (én legtöbbet elektromos gebaszok miatt szívtam az elmúlt években, néha ördögi dolgok voltak.....)

Persze 2 év óta mindez már a múlté Ami meg előfordult, arról írtam is éppen a közelmúltban: a lezárt cellás /gondozásmentes/ akkuból lassacskán elpárolgott a folyadék.....
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

LUI782014. máj. 26. 14:54 | Válasz | #5421 
Vadi új Varta aksi van benne 7AH 130 A indítóárammal. Töltést mértük alapjáraton és fordulaton is. Az is rendben. Szívni nem szívja semmi, nyugalmi áramot is mértünk.
2001-es Majesty 250
Lui

LUI782014. máj. 26. 14:57 | Válasz | #5422 
Ha a gyújtásmegszakító gombot úgy felejtettem az nem szívhatja le?
2001-es Majesty 250
Lui

tamas2014. máj. 26. 16:26 | Válasz | #5423 
Az mit jelent hogy "gyujtásmegszakitó gomb"...? A gázmarkolaton lévő piros vészleállítóra gondolsz?
Az csak a gyujtókört szakítja meg.
De bizony lehet a probléma oka a folyamatos város is világítással, sok araszolással. Próbálh meg beiktatni kéthetente egy legalább 50 kmes kört. Hátha. Ha akkor is vacakol, csak lesz ott valami...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

LUI782014. máj. 26. 17:02 | Válasz | #5424 
Igen arra gondoltam.
Melóba jàrok vele Budapest belvàrosàba, oda vissza 24 km. Folyamatos vilàgítàs mellett. Hètvègèn 3-4 km. Utàn inditózàs rövid tàvok megtètele volt. Ez lehet a bibi. Remèlem. Írtàk sokan, hogy a töltèse nem a legjobb a Majànak. Most töltöm. Meglàtjuk. Köszi Tamàs.
2001-es Majesty 250
Lui

 © Mr. Majesty2014. aug. 01. 08:31 | Válasz | #5425 
Srácok. Nem tudja valaki, hogy az athena szíj hány ezer km-enként cserés? Van egy visszatérő gondom vele. Az egyik oldalán megjelenik egy 5mm széles és kb 1mm mély csík. Noooormális? Kb 3000km van benne.
Mitsuboshi szíjra cserélem, szerintem.
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

 © Kiss Róbert2014. aug. 01. 08:41 | Válasz | #5426 
Nekem 2 szer is leszakadt 3-4e km-nél!A mitsuboshi jó választás gyári szij !!!

 © Mr. Majesty2014. aug. 01. 08:56 | Válasz | #5427 
Tehát xar minöség... 3000ret sem bír?
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

tamas2014. aug. 01. 09:15 | Válasz | #5428 
Többen leírtuk többször is, csak valahogy vannak dolgok, amiket egyszerűen nem olvasol el. Mint ezt is. Vagyis ezt sem.
Meg azt a kérdést sem, amit konkrétan Neked címeztem a talis topicban...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Mr. Majesty2014. aug. 01. 12:28 | Válasz | #5429 
Tudom, hogy korábban téma volt, csak elfelejtettem. Meggyónom a hétvégén...
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

 © Kinál László2014. aug. 01. 14:36 | Válasz | #5430 
No, most egy érdekes verzió: Én a Laci papa 4 ezret használt szíjját tettem át az enyémbe "muszályból", és még 6 ezret mentem vele!!! Nem volt rosszabb állapotban mint a neves társa, amit kivettem előtte!
tel.:06-70/5550733

 © Gazsi2014. aug. 01. 19:46 | Válasz | #5431 
Karcsi!

Köszönöm a tartót, egy kicsit átalakítottam és tökéletes lett. A "fagyi-nyali" túrán majd megmutatom. Tőled haza felé egy kicsit eláztunk, de Böbe azt élvezte a legjobban. Azt mondta, hogy legalább volt valami izgalmas is a motorozásban.
Az életben inkább azt bánjam, amit megtettem, mint amit meg sem próbáltam

tamas2014. aug. 01. 21:21 | Válasz | #5432 
Azt írtam Tibinek és régebben is, az Athena szíj olyan mint a Dacia volt. Ha kifogsz egy jót, nagyon meg leszel vele elégedve.
De ha nem...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Kinál László2014. aug. 04. 11:31 | Válasz | #5433 
Nekem anno bejött a Dacia is! Minden hibátlanul működött és a végén tésztaszűrőként is használni tudtam!
tel.:06-70/5550733


Első ... 51 52 53 [54] 55 56 57

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől