|
|
|
2015. okt. 08. 06:40 | Válasz | #1100 | |||
Az a gumis szégyene... Párszáz forint! | |||
| |||
© bundás | 2015. okt. 08. 11:14 | Válasz | #1101 |
Valamikor a nyáron gumicsere alkalmával ilyet rakattam bele:http://www.hofmann.hu/?q=termek/151435 Lapos dizájn,full fém,kimondottan könnyűfém felnihez. A gumis elmondása szerint örökös,nem kell cserélgetni.Ha jól emlékszem nem volt ezres sem az ára. |
2015. okt. 08. 17:05 | Válasz | #1102 | |
Bundás, és ez passzol a 250-s felnibe is és benzinkúti fújóval is könnyen hozzá lehet férni?
| |
© bundás | 2015. okt. 08. 22:08 | Válasz | #1103 |
Ez kimondottan motorkerékpár szelep,könnyűfém felnibe.Nekem is 250-es Majám van(2003).Ehhez bármivel hozzáférek.Ha akarod lefényképezem az enyémet és elküldöm emilbe.Sőt!Ha gondolod meg is kérdezhetem,hogy pontosan mennyibe kerül.
|
2015. okt. 08. 22:27 | Válasz | #1104 | |
Előre is köszi
| |
© bundás | 2015. okt. 08. 22:40 | Válasz | #1105 |
Képek küldve!Remélem átment!
|
2015. okt. 09. 09:25 | Válasz | #1106 | |
Köszi átjött a mail, nagyon massziv jól néz ki már csak meg kell találnom hol kaphatok a közelemben, a hofmannál 1281.-+áfa még nem vészes.
| |
© bundás | 2015. okt. 09. 10:32 | Válasz | #1107 |
Most hívtam a gumist.600 pénz/db.
|
2015. okt. 11. 21:33 | Válasz | #1108 | |
7főn rádcsörgök.
| |
2015. okt. 27. 09:18 | Válasz | #1109 | |||
Sziasztok, Lánccal kapcsolatban lenne egy kérdésem, nem tom jó helyre írom-e. A probléma a következő: A láncot akkor állítottam a legrövidebb állapotból egyel arrébb mikor vettem a mocit. Még bőven a zöld tartományban van. Megmértem a két csapszeg közti méretet, és gyári a távolság (tehát megnyúlva elvileg nincs) Most a lánc nem nyúlik, tartja a beállított feszességet (kb 800 km-t mentem vele. A hátsó fogaskerék jó állapotban van, nincs kihegyesedve, és nincs megnyúlva. Az első fogaskerék viszont megvan nyúlva kicsit, és hallom menet közben, hogy egy kicsikét "kerreg", olyan enyhe lánchangja van. Tudom, hogy szettben kell cserélni a láncot de mégis megkérdem. Az lehetséges, hogy csak az első fogaskereket kelljen kicserélnem? Érdemes egy próbát tenni? Szett: 30000ft első kerék:~2500ft 520-as lánc van rajt, a kawán 428-as volt. Erre a motorra ez elég durva, nyújtani nem nagyon tudja. Előre is kösz, | |||
|
© satyapapa | 2015. okt. 27. 10:45 | Válasz | #1110 | ||
Lehet külön cserélni az elsőt,sokan már csak az áttétel miatt is így alakítgatják. Én is lecseréltem a Kawasakimon 15-ről 16-fog osztásra. Nem beszélve arról hogy az első kerék gyorsabban is kopik..Persze ez csak jó állapotú lánc és hátsó lánckerék esetén lehetséges.
| |||
| |||
2015. okt. 27. 11:39 | Válasz | #1111 | |||
Tudom tudom.... Azt még max. megpróbálom, hogy felültetem az asszonykámat és megnézem, hogy a láncfeszesség egyenletes-e. Nincs középsztenderem, innen csókoltatom azt aki lehagyta róla. | |||
|
2015. okt. 27. 19:11 | Válasz | #1112 | |||
Áá fene megette nem tudom miért hittem azt, hogy megúszom azt amit nem lehet. Kuka az egész természetesen. | |||
|
2015. okt. 27. 22:52 | Válasz | #1113 | |||
Vígasztaljon, hogy eztán tuti jó lesz!
| |||
| |||
© satyapapa | 2015. okt. 28. 05:38 | Válasz | #1114 | ||
Ne is törödj vele. Szerintem még mindig a lánchajtás az ideális megoldás. A kawánál amikor cseréltem a lánckereket akkor láttam hogy a kihajtó tengelyen nem csavar hanem csak egy seeger gyürü tartja a lánckereket. A lánckerék oldal irányba tud mozogni néhány milit.Meglepödtem. | |||
| |||
2015. okt. 28. 06:40 | Válasz | #1115 | |||
Igen jó lesz, csak most még éppen egy hétig tök jó időt mutat. Nem merek így rá felülni, mert elszakad akkor télleg baj lesz. Én először nagyon megijedtem, amikor az első lánckereket megláttam még az endúrón. Azt hittem kuka az egész főtengely. De tényleg első látásra ijesztő tud lenni. | |||
|
© Koko | 2016. feb. 28. 20:28 | Válasz | #1116 | ||
Sziasztok!A Yamaha Jogomra lassan gumit kellene vennem,van valakinek tapasztalata a Vee Rubber gumival kapcsolatban?A motor nagyjából évi 1-2000 km-t megy,szinte csak száraz időben.Ismeritek ezt a márkát?
| |||
|
2016. feb. 28. 21:35 | Válasz | #1117 | |||
Igen... Nagyon vacak, kemény, nem tapadós gumi... Vegyél valami jobbat. Pirelli, Metzeller, Heidenau... | |||
| |||
© Koko | 2016. márc. 01. 20:47 | Válasz | #1118 | ||
Köszi,nézek másikat.
| |||
| |||
2016. márc. 03. 09:38 | Válasz | #1119 | |||
Sziasztok, És ha már itt tartunk, az újrametszett gumikhoz mit szóltok?? Mer a kisvarangyra a gumipár alaphangon 60.000ft. | |||
|
2016. márc. 03. 10:44 | Válasz | #1120 | |||
Virágágyásnak nagyon f@x@... Sírhelyet is vegyél egyből! | |||
| |||
2016. márc. 03. 11:28 | Válasz | #1121 | |||
Igen tudom, banán... Csak egy kérdés volt. | |||
|
© Dunai Krisztián | 2016. márc. 03. 15:03 | Válasz | #1122 | ||
Ne kísérletezz,azon a két kis tenyérnyi részen az életed múlhat,nekem 75 volt a kettő de ilyennel nem játszom,még a kopott gumi is jobb mint az ilyen buher gumik,persze bizonyos határig.
| |||
| |||
2016. márc. 03. 18:11 | Válasz | #1123 | |||
Tavaly tavasszal szereltettem fel Mitas enduro gumikat, használtam +5 alatt, és földúton is, nekem bevált. Mitas E08
| |||
| |||
2016. márc. 03. 19:20 | Válasz | #1124 | |||
Csak a teher-autógumikon van olyan vastag kopóréteg hogy újra lehessen vágni!!Motor és személyautó nem jó.A gumi futófelülete nem egy anyagból van.Csak a külső réteg kopásálló.A szabvány meg sem engedi a vágást csak teher-autógumikon, és ott is csak a nem kormányzott kerekekre engedi feltenni, úgy mint a futózottat is!Motor személyautó ÁTVÁGÁS életveszélyes...
| |||
| |||
2016. márc. 04. 06:38 | Válasz | #1125 | |||
Ehhez a témához teljesen hülye voltam, ezért kérdeztem. Még az idén kitart talán, oszt télen gyűjtögetek. Olyan rettenetesen nincs elkopva, csak sokat állt a szentem, és elfáradt. Gyuresz! Valami hasonlót szeretnék én is. Sógorom kicsalt endurozni a sárba, hej volt ám csúszka mászka 180 kilós motorral. :) | |||
|
2016. márc. 04. 18:18 | Válasz | #1126 | |||
Melósabb mint aszfalton gurulni,és ilyenkor nagyon hasznos dolog tud lenni egy bukócső.
| |||
| |||
© Murlasits Mirella | 2016. ápr. 30. 22:43 | Válasz | #1127 |
Sziasztok! Megtudná nekem valaki mondani a következő méreteket ? (2001-es , 250ccm, Yamaha Majesty) Hátsó kerékagy csapágy mérete illetve az ott lévő szimeringek mérete ?? Köszönöm a segítséget ! |
2016. ápr. 30. 22:54 | Válasz | #1128 | |||
Ezt fejből szerintem nem sokan. De a letöltésekben (a főoldalról elérhető) ha a 250-eseket megnézed, a szerviz manuáljában biztosan megtalálod! | |||
| |||
2016. ápr. 30. 23:11 | Válasz | #1129 | |||
Én ezt találtam elsőre. Szerintem (de lehet, hogy tévedek!) a csapágyméretek ugyan azok a Te motorodon is, mint a 96-osokon. Item Size Bearings and oil seals: Front wheel bearing (left) Front wheel bearing (right) Front wheel oil seal (left) Meter gear oil seal (right) Rear wheel bearing (left) Rear wheel oil seal (inner) Rear wheel oil seal (outer) 6302RS 6302RS SD-22-42-7-1 SDD-47-58-7 6302RS SDO-28-35-4 DD-26-42-8 | |||
|
© Murlasits Mirella | 2016. máj. 02. 13:59 | Válasz | #1130 |
Köszönöm szépen Tamás (Rózsahegyi Tamás) ! Megnéztem én is a szervíz manalt és én is ezt találtam. Mégegyszer Köszönöm ! |
2016. máj. 23. 14:25 | Válasz | #1131 | |
Kérdezek, mert most már bosszankodok. Gumicsere után (ami kellett mert még az előző tulaj kockás hátsója volt fent) azt tapasztalom, hogy kanyarba dölve, bizonyos tempónál és az a vacak, hogy nem is mindig, de elkezd kóvályogni a motor. Marhára zavaró. Ezt csinálhatja miondjuk induláskor, kanyarban (balra nagyív) vagy tempónál kanyarhoz érve.... de úgy tapasztalom, hogy 40-70 között jön elő. Maja 400-as ról beszélünk, Dunlop gumikat tettem rá. A kormánycsapágy új, egy éve lett cserélve. Amúgy a régi gumiszettel egyáltalán nem volt ilyen érzetem. A szervízben is csak gondolkodnak... Tapasztalt már ilyet valaki? Lehat a gumi típusa nem jó... na az szívás lenne...
|
2016. máj. 23. 17:06 | Válasz | #1132 | |
Új a gumid az nincs kockásra kopva. Esetleg még lehet centir, guminyomás.
| |
2016. máj. 23. 20:04 | Válasz | #1133 | |
Centirozás, guminyomás rendben. Marad a szerviz...
|
© Medvede | 2016. máj. 24. 08:49 | Válasz | #1134 | ||
Esetleg a lengéscsillapító?
| |||
| |||
2016. máj. 24. 09:04 | Válasz | #1135 | |||
Nekem is Dunlop került fel hátra. Bár nem kóvályog, de csúszik. Csalódás... Ha a régi gumival nem volt ilyen probléma, akkor az új a ludas. Szerintem tegyél fel valami másik gumit, mert ha a szerelés közben nem volt semmi elcseszés, akkor a Dunlop a hunyó... Ha valoban a gumi a xar, reklamáld meg... A Continentallal is hasonló tapasztalatom volt sajnos. Bizonyos típusokra bizonyos abroncsok egyszerűen nem jönnek be. | |||
| |||
© mickeymiller | 2016. máj. 25. 18:44 | Válasz | #1136 | ||
Nekem a gumicsere nem oldotta meg a problémát,viszont a szillent alkatrészek cseréje igen.Igaz,nekem 250-es majám van.Gondolom van a 400-ban is.:)Érdemes megnézni őket.
| |||
| |||
2016. máj. 25. 18:55 | Válasz | #1137 | |||
Ez így igaz is, csak Neki gumicsere előtt nem voltak problémái e téren. | |||
| |||
2016. jún. 01. 11:48 | Válasz | #1138 | |
Megnézetem a szilentet. Mindenesetre ma visszarakatom a régi első gumit (pirelli), hogy megbizonyosodjak a gumiról. Valamint a szakember megkérdezte miért Dunlop Scootermaxot vettem, mert az akár csinálhat is ilyet.... nos amikor megvettem akkkor ez nem került szóba :-( |
© stancy | 2016. jún. 09. 19:58 | Válasz | #1139 |
Sziasztok! yp250esre melyik a jobb választás? dunlop scootsmart vagy a metzeler me7 teen? |
2016. jún. 09. 21:14 | Válasz | #1140 | |||
A #1135-ös hozzászólásomban írtam a Dunlopról, igaz nekem T-MAX-on van, de a 250-esen sem jobb. Csúszik, bár nem kopik semmit. De inkább kopjon... 250-esre a Metzeller Felfree nekem tökéletes volt, és a Bribgestone szintén. Jól fogott rajta a Pirelli, valamint az IRC is. Continentalt se tégy rá. | |||
| |||
2016. jún. 09. 21:24 | Válasz | #1141 | |||
Nekem volt 7teen-em a 250-esemen, baromi gyorsan kopott! Szerintem az inkább 50-es robikra való! Tényleg inkább Feelfree, ha már Metzeller!
| |||
| |||
© stancy | 2016. jún. 09. 22:50 | Válasz | #1142 |
én is tapadás párti vagyok, évente ugyis újat veszek.. csak a scootsmart-ot nagyon dicsérték persze nagyobb méretben. a metzeler-et meg teszt-en néztem.. de nem ismerem. hátul IRC van jelenleg. elölre keresek valami jó nyárit.. köszönöm az eddigieket. | |
© stancy | 2016. jún. 09. 23:09 | Válasz | #1143 |
még egy kérdést ha megengedtek.. michelin city grip?
|
2016. jún. 09. 23:21 | Válasz | #1144 | |
Nekem most az van hátul és eddig még nagyon kellemes bár még nincs benne sok km.
| |
2016. jún. 10. 12:36 | Válasz | #1145 | |||
Nekem elől-hátul az van. Nem okozott csalódást.
| |||
| |||
2016. jún. 10. 13:09 | Válasz | #1146 | |||
Ezért van a topic😊 Ha van lehetőséged rá, tetess fel Michelin 2CT-s gumikat. Ennek a közepe ugyan olyan mint a többié, viszont a kanyarodó felület lágyabb keverék, ezálltal kanyarban jobban tapad. Én most ezt tetettem fel, eddig bevált. A City Gripp sem rossz választás. | |||
| |||
© stancy | 2016. jún. 10. 13:45 | Válasz | #1147 |
Sziasztok! lehetőségem van rá persze, azért is kérdezek. Most elöl valami téli gumi van ami úgy zúg mint a villamos, hátul meg egy nyári irc.. igy muszáj vagyok venni valamit. Friss vásárlás a motor, szóval azért ilyen.. Akkor michelin city grip? ha jól értem .:)
| |
2016. jún. 10. 14:43 | Válasz | #1148 | |||
Az is jó, én meg a Michelin 2CT-s gumiját javasoltam. De a Metzeller Felfree is jó, csak gyorsan kopik. Az IRC hogy működött? Mert nekem jó volt. Ha el van öregedve, kopottas, az más. A téli gumit tedd el, ha nincs lefutva. Van aki ilyet keres. | |||
| |||
© stancy | 2016. jún. 10. 14:52 | Válasz | #1149 |
kb 100 km mentem még csak az IRC-vel, és ez új rajta,a mostani eladásra vette rá az eladó,(de hogy miért csak egy hátsót.. sose fogom megérteni) szóval majd ősz felé mondok róla véleményt. :) A télit meg kihajitom inkább majd veszek rá valami jó kis lamellást, heidenau-t szerettük anno téliben. | |
© stancy | 2016. jún. 10. 15:09 | Válasz | #1150 |
közbe megnéztem ezt a CT-t, a dunlopnál ugyan ez a szöveg van hogy dual keverék, oldala lágyabb stb.. ember legyen aki eligazodik.
| |
2016. jún. 10. 18:18 | Válasz | #1151 | |||
Nekem is dícsérték a Dunlopot, hogy így meg úgy, rátettem, azóta fosok kanyarban, mert már ott csúszik ahol a Bridgestone még komoly tartalékkal bírt. Szóval én abban az esetben ha a hátsó IRC-t megtartanám, előlre is azt vennék. Legyenek párban. Azt gondoltam, mindkettőt cseréled. Mellesleg, az YP-250-esek jódarabig IRC-vel jöttek ki gyárilag... | |||
| |||
© stancy | 2016. jún. 10. 23:08 | Válasz | #1152 |
Nem találtam irc elsőt, pedig kerestem... a hátsót is valami 20x ezerért láttam, ebből gondoltam/lom nem lehet olyan rossz.. ráadásul az eleje szokott kicsúszni, azt rosszabb megfogni. hátsóval nem baj ha megindul, max salak-motorozok egyet..na de viccet félretéve. mivel nem ismerem az irc-t és a dunlopot meg nagyon szerettem nagyobb más motorokon ezért lett volna az első választásom az. Minnél többet olvastam annál több típus színre került. első körben veszek egy elsőt. úgyis eddig két hátsót kiszolgált nálam 1db első. gondolom ennél a motornál is úgy lesz. ha valamelyik nagyon gáz lesz, akkor cserélem. Nem a 12-15 ezer ft-on fogok játszani az életemmel.. a hátsó meg vadonat új... eldobni nem akarom.. igy az új szett vásárlása kiesett. szóval dilemma, észérvek stb.. egy első kell aztán majd meglátom mi marad mi megy. köszi a tanácsokat. most már csak egy gumis kell akinél van raktáron, vagy szombatonként is melózik. :)
| |
2016. jún. 11. 08:09 | Válasz | #1153 | |||
Itt egy első, egy hátsó... Kozel együtt kopnak, legalábbis nekem. Ni cs akkora nyomaték, hogy letolja a hátsót hamarabb. Biztos jól fogsz dönteni, a "mitnevegyél" dolgokat megbeszéltük. 😊 | |||
| |||
© stancy | 2016. jún. 18. 22:48 | Válasz | #1154 |
Sziasztok! Michelin city grip lett a választott, eddig tetszik.
|
2016. jún. 19. 08:39 | Válasz | #1155 | |||
Sok balesetmentest vele! Már én is motoroztam Aggtelek felé a 2CT-s Power Pure abroncsokkal, eddig tán a legjobb választás volt a Metzeller mellett. Meglátom mekkora lesz a futásteljesítményük, mert a tapadással nincs gondom. | |||
| |||
© stancy | 2016. jún. 19. 14:43 | Válasz | #1156 |
köszi. és még egy jó pont is a kék hold-as fiúknak. észre vette hogy szar a kerékcsapágy mikor centírozta. és azonnal, ingyen kicserélte. csak a csapágyért kért 1000ft-ot.
| |
2016. aug. 05. 10:37 | Válasz | #1157 | |||
Megosztanám veletek a szerencsés gumicsere történetem. Tavaly ősszel vett 400-as gépemen a motorhoz hasonlóan nagyon szép Dunlop Scootline gumik voltak. Bár mindig olyan öregurasan kanyarogtam vele valahogy nem éreztem stabilnak. Főleg a körforgalmak voltak zavaróak ahol baromi lassan mentem mindig, de azt hittem csak a tapasztalat hiánya okozza és majd idővel változni fog. Szombaton leugrottunk asszonypajtással a Balatonra egyet fürdeni és szerencsésen haza is értünk. Vasárnap gondoltam lemosom a gépet mert már ráfért. Mikor a hátsó felnit mosogatom megláttam a gumin egy baromi nagy és mély fekvő U alakú repedést. Először azt hittem valami kivághatta, de ahogy forgattam a kereket 15cm-rel odébb egy másik kisebb de hasonló forma és még kettő. Nyár elején még semmi nem volt rajta, most meg ilyen durván szétrepedezett az öt éves gumi. Eléggé levert a víz ahogy belegondoltam mi lehetett volna pl. ott Csesznek körül ahogy kanyargunk... Még vasárnap megrendeltem az új gumikat ami Michelin Power Pure SC lett, szerdán fel is került. Már közel 100km-t mentem azóta és baromira élvezem, teljesen más lett motor. A körforgalomba 40-el simán végig megyek stabil nem csúszkál lehet döntögetni. Elnézést a hosszú sorokért, de csak annyit akartam vele, hogy mindenki nézzen azért rá a gumikra nehogy valami csúnya meglepetés érje. | |||
|
|
|
|