|
|
|
© László Attila | 2012. jún. 29. 19:07 | Válasz | #500 |
Hali! Értem én azt, hogy majd lemérem ha kiszedem, de a lényeg az, hogy kb. 40km-re van tőlünk egy értelmes üzlet ahol lenne talán szimering hozzá ,és akkor is csak rendelésre. Szeretem ha már megvan minden, már csak szétszedem és rakhatom is össze- azért szeretném szétszedés előtt tudni, mert ha nincs nekik, vagy mire megjön -az is vagy két nap.. A gépezet meg nagyon kell, mert azzal járok melózni. Csak ezért kellene sajna a konkrét méret a szimeringről. Köszi a választ előre is!
|
© Wiking | 2012. jún. 29. 21:44 | Válasz | #501 |
33x45x11 A kereső máködik még mindíg :)Fecó írta még ezt az adatot...január 31.én :)
|
© László Attila | 2012. jún. 30. 20:18 | Válasz | #502 |
Óriásiak vagytok,köszönöm szépen a segítségeteket! :)
|
© CsabaB | 2012. júl. 08. 23:10 | Válasz | #503 |
Szakítottam egy kis időt a kerékcserére. Gondoltam, hogy nem lesz probléma mentes, mint általában minden ilyen szerelés. A szétszedéssel nem is volt gond, csak a sárvédő bújtatott csavarját nyomoztam kicsit. :) Leszedve a légszűrő dobozt a cső csatlakozásánál szakadt szilót találtam, amit leszedve így néz ki a csatlakozás. Nem hiányzik innen valami? Ez így nagyon lötyögős és be tudja szívni a port, nem hiszem, hogy gyárilag szilóval lenne megoldva. A másik, hogy hiányzik a az egyik kipuff tőcsavarom, hangja nem volt, szerintem már így vettem. Amint a képen is látszik beletörve nincs, remélem a menet is megvan, szereznem kell egy tőcsavarnak valót, meg egy anyát is. |
2012. júl. 09. 07:23 | Válasz | #504 | |||
A légszűrőnél nem látok hiányt, a bilincsnek kell összehúznia annyira, hogy ne tudjon falsot szívni.Gyárilag olyan szoros, hogy megéred összerakni.A ikpu kényesebb, csak akkor tedd bele a tőcsavart ha annak a hossza is kifogástalan és a menet is jó.Ha nem megfelelő újból kiszakad és még kárt is csinálhat.
| |||
| |||
2012. júl. 09. 08:51 | Válasz | #505 | |||
Lehet hogy érdemes átjáratni menetfúróval?
| |||
|
© CsabaB | 2012. júl. 09. 12:12 | Válasz | #506 |
Szerintem félreértetted, mert lusta voltam kivágni a képet. :o Én erre a részre gondoltam, ahol a doboz, meg a cső találkozik. Hiába illesztem bele nem passzosan csatlakozik, valahol a perem mellett mindig van rés. Nem tudom olyan mintha a cső kisebb lenne 2mm-rel. A tőcsavart természetesen gondosan fogom berakni, remélem nem kell új menet miatt felfúrni. | |
© Wiking | 2012. júl. 09. 17:31 | Válasz | #507 |
Valószinűleg a benzingőz miatt összezsugorodott valamelyest a gumicső, ezért van az, hogy lötyög....nekem is hasonló gondom volt annó a 125-el.
|
2012. júl. 09. 17:59 | Válasz | #508 | |||
Nincs más valamivel el kell tömítened. Valóban nem erre gondoltam. Ajánlom a szélvédőragasztó pasztát, örökös.Karosszériásoknak szokott maradni a tubusban.
| |||
| |||
© CsabaB | 2012. júl. 09. 21:39 | Válasz | #509 |
Szomszédom kasztnis, csak akad neki egy kicsi, majd kérek tőle. Egyelőre kapott szilót. A tőcsavar szerencsére csak hiányzott, a menet tökéletes, raktam is bele másikat. Jól sejtetted, kerék tartó alsó csavarja kicsit makacskodott, csavarlazító, szünet, imbusz+csillag hosszabbítóval sem mozdult, de egy kis melegítés megoldotta. :) Összeraktam, végre nem kell pumpálgatnom, a másik kereket majd felújítom. Már csak a melegben való indításkori röpsúly beragadást kell megoldani. Munkába járni jó, de szaladgálni nem tudok vele. :( | |
© Majalaci | 2012. júl. 27. 21:21 | Válasz | #510 |
Sziasztok.Találkozott már azzal a jelenséggel valaki egy 125-ősnél,hogy egy viszonylag hosszú táv (400km) megtétele után az alapjárat megnőtt? (Persze vele a fogyasztás is)Ezért az alapjárati csavart teljesen vissza kellett tekerni,és ha leveszem hirtelen a lábáról,vagy jobb oldalra billentem akkor képes leállni?Bemelegedett motornál,kipufnál ha visszaengedem a gázt néha beleböffent a kipufba.Olyan az alpjárat(ingadozik)mint mikor egy 2ütemű főtengelye szimeringes :)A karburátort szétszedtem miszlingekre ott nem találtam semmit,de azért kicseréltem a gumicsöveket nehogy az szívasson,de semmi változás.Húzni jól húz,benzin van,nem fogy el. Nem szedtem még szét(habár nagyon idegesít),nem lehet,hogy esetleg a szelep beégett volna?Találkozott már valaki ilyen jelenséggel? |
2012. júl. 27. 21:31 | Válasz | #511 | |||
Lehet, csak nincsennek gépközelben. Légy kis türelemmel, Wiking nem tom merre jár, Foco meg Passat a két nagyöreg 125-ös éppen az erdő mélyén kergetik a medvéket... SomTomi meg szerintem nyaralni van. A jelenség mindenesetre érdekes... Én fals levegőre gyanakodok, nézd meg alaposan a karbi és a hengerfej közötti gumi csonkot. | |||
| |||
© Majalaci | 2012. júl. 27. 21:45 | Válasz | #512 |
ok.várok köszi.Fals levegőre gondoltam én is elsőre,de mára már szinte biztos vagyok,hogy nem a karbi környéke.Végignéztem a szívócsonkot,levettem nincs kiritkulva,megszakadva stb.- stb.szép aprólékosan nem kapkodva mm2-re 6-óra hosszáig vizsgáltam,tisztítottam,tömítéseket cseréltem stb. MEGFOGOTT:)
|
2012. júl. 27. 22:15 | Válasz | #513 | |||
Hát, nem vagyok okos, majd a többiek...
| |||
| |||
© Wiking | 2012. júl. 28. 10:07 | Válasz | #514 |
Helló! Ha tényleg nincs semmien jele annak, hogy falsot szívna a masina, akkor lehetséges, hogy valamien lerakódott szennyeződés feléoldüódott a hosszabb üzemeltetés miatt, és ezért változott meg a beállítása a karburátornak. meg kellene próbálni újra beállítani a karburátort.esetleg még annyit lehetne megtenni, hogy járó motornál fújd le a karburáőtort és a szívócsonkot féktisztítóval. Ha változik a fordulat, akkor valahol falot szív mégis!
| |
© Majalaci | 2012. júl. 28. 12:41 | Válasz | #515 |
Ez a féktisztító jó ötlet köszönöm.A karburátort már próbáltam máshogyan beállítgatni,de az sem vált be.2000km-t tettem meg vele mióta nálam van és az után jött ki ez a problematika :)
|
© Majalaci | 2012. júl. 28. 12:42 | Válasz | #516 |
ja és összesen 20000km van benne. |
2012. júl. 29. 19:44 | Válasz | #517 | |||
A szívatónál szokott falsot szívni, van ott egy "O" gyűrű ellenőrizd le, vedd ki a szívatót a karbiból ha nincs baja akkor a szívatósíber-beállítás is lehet van úgy hogy a tű a benyát lezárja a siber a levegőt nem.Nem könnyű belőni.Valszeg az van, hogy ha sokat mész vele, van ideje átmelegedni a karbinak és valamilyen tömítés beállítás megváltozik.
| |||
| |||
© Majalaci | 2012. aug. 02. 22:19 | Válasz | #518 |
Köszönöm az eddigi tanácsokat,segítségeteket.Fecó:igazad volt,Wiking tanácsára járó motornál lefújtam a karbit féktisztítóval és rögtön meg is mutatta magát a szívató.Korábbi javításnál eltört a szigetelésen belül a vezeték és hol érintkezett,hol nem.Kijavítva,tökéletes lett.Már-már sajnálom is mivel egy órával ezelőtt új tulajdonosa lett a kicsikémnek.() További széles utat,baleset mentes vezetést kívánok mindenkinek.Remélem hamarosan találkozunk,talán egy nagyobbra befizetek:)
|
© Majalaci | 2012. aug. 02. 22:22 | Válasz | #519 |
© Kiss Róbert | 2012. aug. 02. 22:55 | Válasz | #520 |
Érdeklődnék,1998-as 125-ős majához teljes szilyméretet nem nagyon találok! A hosszát nem találtam!
|
2013. jan. 05. 22:46 | Válasz | #521 | |||
Sziasztok ! Tapasztaltabb 125-ös tulajdonosoktól kérdezném hogy milyen vastag az új kuplungbetét. Ma néztem át a hajtást. Szíj szélessége 21 mm, a kuplung kb. 2,5 mm vastag. Másik kérdés : mennyit kell tudnia max ? Nálam 110 + egy kicsi a vége. Előre is köszi. | |||
|
2013. jan. 06. 09:20 | Válasz | #522 | |||
Főoldalról letölthető manualban nem találtad? Elvileg benne kéne lennie... Elvileg... Különben nekem a 250-es is olyan 110-120-km/h. tudott. Annak a gyári adata 125. Szóval a 110+ teljesen jó! | |||
| |||
2013. jan. 06. 09:23 | Válasz | #523 | |||
A 25-ös órája csal előre a sebességtől függően.Ha kíváncsi vagy mennyi az annyi akkor GPS..., de 90-100 utazót bír az óra szerint. Ha ennyit mutat akkor semmihez ne nyúlj. Ha jól emlékszem az alsó kuplungbetét limit 2mm, de a letöltésekben a manuálban minden benne van.A szíj is.Töltsd le és az pontos,mert én már nem emlékszem.
| |||
| |||
2013. jan. 06. 10:33 | Válasz | #524 | |||
A manuálban 1.5mm a kuplung csere, igazából szerintem is még elmegy egy darabig, csak kíváncsiság volt az új mérete.A szíj OK.
| |||
|
2013. jan. 06. 10:46 | Válasz | #525 | |||
Nem érdemes reckírozni, mert ha belemar a harangba, az bontóból sem olcsó. Fel kell újítani és beszabályozni s had szaladjon!
| |||
| |||
2013. jan. 06. 12:47 | Válasz | #526 | |||
Köszi ! Amint körbe értem az átvizsgálással a fontossági sorrend első részébe kerül.Tudtok-e esetleg címet aki oda-vissza postázással elvégzi a felújítást ?
| |||
| |||
2013. jan. 06. 12:57 | Válasz | #527 | |||
Boltok bontók ezermesterek.... Sőt kétezermesterek...
| |||
| |||
2013. jan. 06. 13:03 | Válasz | #528 | |||
Igazad van ! Mások is mondták ,hogy sokkal egyszerűbb lenne az életem ha megtanulnék olvasni.:)
| |||
| |||
2013. jan. 06. 13:21 | Válasz | #529 | |||
Na igen, de ez mindenkire igaz. Nem kevés tupicunk van, ez abból a szempontból jó hogy mindent ki tudunk részletezni, viszont aki új, néha eltéved. Majd megszokod. Talán ha Fáy Tytivel felveszed a kapcsolatot, Ő ad egy Pesti címet ahol postáznak is. Cca 5'000ft + postaköltség. Nem tudom benne van-e ez a cím... | |||
| |||
2013. jan. 06. 13:23 | Válasz | #530 | |||
Ja... #310-es beírása lentebb említett Úri barátunknak...
| |||
| |||
2013. jan. 06. 13:48 | Válasz | #531 | |||
Köszi, megvan itt minden mi szem-szájnak ingere, ( no meg a motornak )csak figyelem és türelem.
| |||
| |||
2013. jan. 06. 16:15 | Válasz | #532 | |||
csak azért írtam mert sokkal pontosabb első kézből az információ mert látod nem emlékszem az adatokra pontosan.
| |||
| |||
2013. jan. 06. 17:14 | Válasz | #533 | |||
Igazából csak azért érdekelt az új mérete, hogy tudjak viszonyítani mennyire kopik gyorsan, és kb hány százaléknál tart.
| |||
| |||
2013. jan. 06. 18:31 | Válasz | #534 | |||
A maja 125 kuplung 3 mm körül van, 2,5 még nagyon jó. Az elejét kell megnézni ahol kezd fogni, nekem is ott van elkopva. Középen 2mm, az elején meg 0. Ilyenkor tud belemarni a harangba Igazából sokáig eltart, most fogom először cserélni. Szerintem több 10000km. Az italmondon van, a 125 nem drága 10000 ft körül van. De szerintem a tiéd még újnak mondható, és észre fogod venni ha kopott, mert rángat induláskor. Végsebesség: Óra szerint szélcsendben elmegy 110-115 km/h-ig, de az óra csal sajna. GPS-el próbáltam, szélben is felment simán 93 km/h ig, lehet hogy szélcsendben tudott volna 100 körül, de itt a vége. 90 körül van az utazója. két személlyel 80-85..., én vagyok 75 kg, az asszonykám meg 58-60 kg. | |||
| |||
2013. jan. 06. 19:07 | Válasz | #535 | |||
Köszi , így már teljesebb a kép.
| |||
| |||
2013. jan. 12. 05:03 | Válasz | #536 | |||
Egy kérdés? Azon elmélkedtem az egész este folyamán hogy a YP 125-nek és a 250-nek a hengerfeje szerintem megegyezik a képek hosszas nézegetése után. Szerintetek?? Mert ha igen (öngyi) leszek és felraknám rá.
| |||
|
2013. jan. 12. 07:36 | Válasz | #537 | |||
És az mire jó?
| |||
| |||
© juhász béla | 2013. jan. 12. 08:40 | Válasz | #538 | ||
Ne elmélkedjél rajta olyan sokat,mert nem egyezik.
| |||
| |||
2013. jan. 12. 09:29 | Válasz | #539 | |||
Eleve a duplája a hengerűrtartalom. Felejtős a dolog. A 150-es az tán felmegy. Kérdés mi lesz a főtengelyed sorsa...
| |||
| |||
2013. jan. 12. 10:02 | Válasz | #540 | |||
Valamiért úgy rémlik, hogy az XJR-emé is rámegy a Majámra. Na ki is próbálom. Ha meg mégsem, Majd Bélával ráheggesztjük. Igaz Bélám???? Na jó csak hüléskedek. De mindenesetre elég fura lenne. | |||
|
© juhász béla | 2013. jan. 12. 10:20 | Válasz | #541 | ||
Megoldjuk,igy vagy ugy.
| |||
| |||
2013. jan. 12. 10:44 | Válasz | #542 | |||
Az ülésre mindenképpen... Na OFFF. UFF! | |||
|
2013. jan. 12. 12:17 | Válasz | #543 | |||
Akkor viszont amit mutattak nekem az nem 250-esé. több mint valószívű hogy 150 es vagy 180as. Mert csak abban különböztek hogy az egyik rozsdásabb mint a másik. Köszönöm a tájékoztatást. ( tanulság ne ítélj képről. | |||
|
2013. jan. 12. 13:45 | Válasz | #544 | |||
Ami jól működik, azt ne piszkáld!
| |||
| |||
2013. jan. 12. 14:07 | Válasz | #545 | |||
Sziasztok ! Ma tovább ismerkedtem Maja testével :)A hátsó féknél a fékkulcsot mozgató kar alatti kis hegyes lemezke a kopásjelző akar lenni ?
| |||
|
2013. jan. 12. 14:10 | Válasz | #546 | |||
Ja, és nem piszkáltam csak nézegettem.
| |||
| |||
2013. jan. 12. 16:08 | Válasz | #547 | |||
| |||
2013. jan. 12. 16:09 | Válasz | #548 | |||
Igen, de az ellenőrzés csak a dobátmérő megmérésével teljes.A min. átmérő bent van a dobban.
| |||
| |||
2013. jan. 12. 16:10 | Válasz | #549 | |||
Nem minimum, bocs maximum... Mert ugye kifelé kopik.
| |||
| |||
2013. jan. 12. 16:23 | Válasz | #550 | |||
A csapács és szimering csere óta a blokkba nem nyúltam. Csak a burkolatokat piszkálom mert festeni akarom és az előkészület ami sok idő.
| |||
| |||
2013. jan. 12. 16:29 | Válasz | #551 | |||
Köszi, Amint egy kicsit enyhül az idő a kedvem is több lesz levenni a kereket, és megnézem.
| |||
| |||
2013. jan. 12. 17:12 | Válasz | #552 | |||
Saját tapasztalataim alapján írtam ezt. Bizony mindenki eljut ide előbb-utóbb. Megbecsüljük amink van. Ha jól megy, jól fogyaszt, tényleg ne bántsd, saját pénztárcád érdekében... | |||
| |||
2013. jan. 12. 18:36 | Válasz | #553 | |||
Hát ugye erről tudna egyikünk-másikunk mesélni. Ami nem rossz azt ne piszkáld mert a végén sokba kerül.Ha nincs baj csinálunk...
| |||
| |||
2013. jan. 12. 19:38 | Válasz | #554 | |||
Ugye, ugye!!! Főleg én! | |||
| |||
2013. jan. 12. 19:56 | Válasz | #555 | |||
Amit HA KELL én csinálom meg rajta, DE NINCSEN ILYEN BAJUNK. Mióta nálam van 1-szer volt a szervizben, de azt is csak azért me a főtengely csapágyak miatt. A moci megy, én még élek szóval csak nem csinálok valamit sz..ul. De én is úgy vagyok vele ha nem muszáj, akkor nem. Tudom mert a régi Yamaha 5ccm MBK-ra, 2év alatt (mocit vettem 75e) +költöttem rá majd 800e-ret. Komoly. Tudom milyen. Szóval Köszi a tanácsot és hogy Figyelmeztettél rá!! (nálam nem árt néha) | |||
|
2013. jan. 12. 19:57 | Válasz | #556 | |||
* Yamaha Scooter MBK 50ccm
| |||
|
2013. jan. 12. 20:11 | Válasz | #557 | |||
Így vagyunk ezzel mindannyian!
| |||
| |||
© jasa | 2013. jan. 12. 22:39 | Válasz | #558 | ||
Mííííí ? Egy 75-ért vett 50-es robeszra költöttél még 800 ezret ???!!! nem csúszott el egy 0 (nulla) véletlen ?
| |||
| |||
2013. jan. 13. 09:16 | Válasz | #559 | |||
NEM. Halál komoly!!!!! És még ebbe nem számoltam bele hogy mikor megkapta a bordó színt, össze lett rakva, 3 nap múlva össze lett törve de nagyon. Akkoriban még a WC-re is motorral mentem.Az volt az első. | |||
| |||
2013. jan. 13. 09:29 | Válasz | #560 | |||
Jani, Te vagy mindünk közül a leg elvetemültebb...
| |||
| |||
© jasa | 2013. jan. 13. 12:45 | Válasz | #561 | ||
No jó. Kíváncsian várom a találkozást, hogy egyszer élőben is lássalak....
| |||
| |||
2013. jan. 13. 18:09 | Válasz | #562 | |||
Nem gondoltál arra, hogy egyszer meglepjél bennünket a kis 25-össel? Mondjuk Eger nincs annyira messze.
| |||
| |||
2013. jan. 13. 18:11 | Válasz | #563 | |||
800'000Ft-ból párszor eljöhettél volna Te Jani!
| |||
|
2013. jan. 13. 19:48 | Válasz | #564 | |||
Menni fogok arra. De egyébként bánom azt a mocit meg azt a pénz. Hülye voltam akkor és kész. Ez van. Csorikám meg ha elkészül: festés, lámpák stb.. Helyben golyót fogok kapni az tuti. | |||
|
2013. jan. 20. 20:28 | Válasz | #565 | |||
Sziasztok ! Ismét egy kérdéssel zavarnám a Márkatársakat : Nemrég cseréltem a műszerfal plexit, és észrevettem, hogy a túlmelegedés visszajelző nincs bekötve. Egy kék és egy piros vezeték ( kb 25 cm )jön a lámpától, de a tűzősaru párnak nem találtam a helyét.Nem a megszokott gyári csatlakozó.Honnan kellene kapnia a jelet ? A hengerfej környéke, vagy a hűtőnél keressem. A segítséget előre is köszönöm. | |||
|
2013. feb. 02. 10:25 | Válasz | #566 | |||
Sziasztok. Végre megvan a festék a motorhoz, (gyöngyház-bordó) és kapott egy ujj akkut is (megint, de ez nagyobb). Lassan de biztosan látom a fényt az alagút végén. Hétvégén megy a fényezés. | |||
|
2013. feb. 02. 10:41 | Válasz | #567 | |||
Rendszámot nem tervezel?Úgy emlékszem nincs!Mostanság eléggé rajt a Szerv az ügyön...
| |||
| |||
© symbi | 2013. feb. 02. 11:04 | Válasz | #568 |
Mennyiért vettél aksit és hol? Nekem is kell majd a 250-esbe.
| |
© Wiking | 2013. feb. 02. 17:34 | Válasz | #569 |
A 250.esbe csak kevés aksi jó...Arra figyelj, hogy nem mind megy bele. Elég drágán mérik őket...9 és 18000ft között volt az árauk amikor utoljára néztem, de ez már nem most volt...
|
2013. feb. 02. 17:45 | Válasz | #570 | |||
Én 4 évig riasztó akksival jártam, azzal is adtam el, azóta is tökéletesen működik Az ára harmada a motorakksinak, a garancia idő meg a duplája...
| |||
| |||
© Roby | 2013. feb. 02. 20:53 | Válasz | #571 |
Én 2 éve ismerős álltal hozattam egy Banner aksit 15-be fájt.De láttam már 8-9 ezerért is csak nem Banner.
|
© symbi | 2013. feb. 02. 21:50 | Válasz | #572 |
Nekem 32500-ért kínáltak Yuasa aksit. Elvileg ez az eredeti gyárija. Vagy banner-t 10790-ért. Vagy van itt egy autósbolt ott olyan 6 ezer ft környékén vannak. Szárazon van töltve itthon kell felsavazni azt is adják hozzá. Aztán ledugózni és elvileg gondozás mentes. |
© symbi | 2013. feb. 02. 21:50 | Válasz | #573 |
Tamás hol lehet ilyen aksit kapni és mennyiért vetted?
| |
2013. feb. 02. 22:14 | Válasz | #574 | |||
Én 12v 9ah kapott és 7500.- jó magyar forintot kérnek el érte. Szeged Rigó u.( nemtom mennyi majd megnézem) Ott van az Árkád körbe járkád mellett.
| |||
| |||
© symbi | 2013. feb. 02. 22:17 | Válasz | #575 |
Köszi. Majd benézek itt is pár műszaki boltba a jövő héten hátha van. Nem sürgős a dolog még csak informálódom. | |
2013. feb. 02. 22:18 | Válasz | #576 | |||
Nem kapott még, majd az idén meg lesz csinálva. Többi papírja jó, bizti van szóval..... De a rendszám tartó már meg van hozzá.
| |||
| |||
2013. feb. 02. 22:24 | Válasz | #577 | |||
Ha éppen kellene majd szólj, itt vagy telefonon.( név-katt-ott a számom alul) Ha kell postázom is,0ft-é. csak Neked, Nektek!!!
| |||
| |||
© symbi | 2013. feb. 02. 22:31 | Válasz | #578 |
Oké köszi előre is. Ez is riasztó aksi vagy rendes motor aksi? Szegedről pont el is tudnám hozatni unokahúgom ott lakik és gyakran jár haza. Ez befér pont a 250-es aksitatójába fektetve? 145x65x93 ekkora van most benne.
| |
2013. feb. 02. 22:51 | Válasz | #579 | |||
Én momentán savas akkut vettem: Exide Bike YB9-B 12v 9 ah 135x75x139 de ha gondolod írd meg kokrétan mi kell és megkérdezem hogy van-e és mennyi! VAGY itt: http://www.cylex-tudakozo.hu/ceg-info/akkumul%C3%A1tor-kis--%C3%A9s-nagyker-668441.html | |||
|
2013. feb. 02. 23:05 | Válasz | #580 | |||
Elvileg minden akksis boltban, de olyan cégeknél lehet hogy olcsóbb, ahol kifejezetten riasztókkal foglalkoznak. Én utóljára 6'000ft-ért vettem. | |||
| |||
2013. feb. 02. 23:32 | Válasz | #581 | |||
| |||
2013. feb. 02. 23:38 | Válasz | #582 | |||
| |||
© symbi | 2013. feb. 03. 08:46 | Válasz | #583 |
Oké. Köszi szépen.
|
2013. feb. 23. 02:27 | Válasz | #584 | |||
Yamaha Majesty 125-re akár bontott,olajleeresztő csavar elfekvőbe volna-e valakinek?? Vagy eladásra??? Sajnos az enyém szétment, nem most de már nagyon a végét járja. Őszintén SKÓT vagyok kiadni egy bontottért 2500.- kiadni. (de ha az a utolsó megoldás az marad) Segítségeteket is előre KÖSZÖNÖM. | |||
|
2013. feb. 23. 07:15 | Válasz | #585 | |||
Reszeld ki a hatszöget a legközelebbi méretre amit még kiad, aztán használj dugókulcsot.Valószínűleg erre is tervezték.Talán összejön ha nem cincáltad nagyon szét.Csavarom sajnos nekem sincs.
| |||
| |||
2013. feb. 23. 14:47 | Válasz | #586 | |||
Oké Köszi! Amúgy dugóval volt, lett volna leszedve, csak a csavar úgy döntött hogy nem szögletes hanem kerek lesz.( Sz..r volt akkor mikor hozzám került.) Köszi a reszelős tippet. | |||
| |||
2013. feb. 23. 14:51 | Válasz | #587 | |||
Típustól független ugyan, de léteznek olyan hatlapfejű csavarokra való szerszámok, amik nem a csavar sarkát, hanem a lapját fogják. Lényegesen tovább bírja egy csavar az igénybevételt. Én is ilyeneket veszek ha be kell szerezni valamiért egy új méretet. | |||
|
© Carlos | 2013. feb. 24. 11:45 | Válasz | #588 |
Egy kis segítség jól jönne! Idén újra le kell cserélnem minden folyadékot a motoromban,( a nagy nevű PropTech lehúzásának köszönhetően) de a fagyálló választással nem boldogulok. A gépkönyv azt írja deszt.víz, glikol alapú fagyálló 50-50%-ban. De az olajwebshopban annyi fajta van...mi a különbség a G11, G12 között? Fogalmam sincsen, melyik típus a jó, arra emlékszem, hogy rózsaszínű volt, amit bele töltöttek...
|
2013. feb. 24. 15:49 | Válasz | #589 | |||
Asszem a rózsaszínűt kimondottan alumínium blokkhoz ajánlják.Bármelyiket veszed nem tudod elszúrni. Az 50-50% sem szentírás állítsd be olyan 20-25 fokra. A mit veszel az asszem 40 fokos.
| |||
| |||
2013. feb. 24. 19:34 | Válasz | #590 | |||
Én is most cseréltem az összes lötyit. A rózsaszín kimondottan aluhoz való. Ha van lehetőséged érdemes jól átmosni az egész rendszert, a kerti csapon lévő slag nagy segítség, de ha más nincs jó a vödrözés is. Az elvágott üdítős palack pont méretes tölcsér. Addig mosattam míg tiszta víz jött át a hűtőn és blokkon, majd sima vízzel feltöltve egy rövid kör amíg felmelegszik, majd újra öblítés és leeresztés. Az enyémből jött a mocsok rendesen. Érdemes alaposan megcsinálni, lényegesen jobb lesz a hűtés.
| |||
|
© Carlos | 2013. feb. 25. 19:51 | Válasz | #591 |
Köszönöm! Ha megérkezik a cucc, nekiállok,és átmosom. |
2013. márc. 04. 08:31 | Válasz | #592 | |||
Íme nemes nagy kérdésem! Mekkora variógörgő való a 125-be? A régi lemérve 20x12 méretei, de a súly az cumi. 1 db 10g, de a 6db együtt meg 55g!! Rejtély. Nem is ez a bajom, hanem hogy mekkorát tegyek bele. Mondanak nekem boltok 8,5g, 9g én a 9,6g szavazok! Szerintetek? Előre is köszi! | |||
|
© juhász béla | 2013. márc. 04. 13:26 | Válasz | #593 | ||
Az attól fűgg hogy milyen menetteljesitményt szeretnél.Ha jobb gyorsulást akkor a könnyebbet.Ha pedig kicsit komótosat akkor a nehezebbet.Mer ugyanis a mai fejlett technológiában olyan precizitás társul hogy egy garnitura görgöben nehéz találni századra két egyformát.De ez a 1-2 tized gramm kűlönösebben nem befolyásolja a menetteljesitményt,legfeljebb nem egyformán kopnak.
| |||
| |||
2013. márc. 15. 13:08 | Válasz | #594 | |||
Ha már leraktam a cigit, azé raktam bele ilyent is, és nem kellet rongáli semmit!! szivargyújtó/töltő
| |||
|
© Koko | 2013. márc. 15. 18:10 | Válasz | #595 | ||
Ügyes!
| |||
| |||
2013. márc. 19. 18:46 | Válasz | #596 | |||
Sziasztok! Tudom, hogy volt már ilyen téma, de nekem mégiscsak egy kicsit más. Na, elejéről..:). A moci azt írja, hogy change oil. A piros led, nem világít majesty 125 2005-ös. Most cseréltem olajat, ezt ki lehet valahogy ütni ? Akku saru esetleg? (hardware reset). Kösz előre is.... | |||
|
© Wiking | 2013. márc. 19. 20:54 | Válasz | #597 |
A felhasználói kézikönyv ide vonatkozó leírása: 1. Push and hold the “TRIP” button for a MAXIMUM of three seconds. While pushing the “TRIP” button, turn the key to “f”. 2. Release the “TRIP” button and the oil change indicator light will go off. 3. Turn the key to “e Hevenyészett fordításban kb ez azt takarja, hogy! 1: Nyomd be teljesen a "TRIP" jelzésű gombot és tartsd úgy 3 másodpercig. Miközben nyomvatartod a "TRIP" gombot kapcsold be a gyujtást a kulcsal. 2: Engedd fel a "TRIP" gombot, ekkor az olajcsere jelző lámpának ki kell aludnia. 3: kapcsold le a kulcsal a gyujtást. Mivel sosem tanultam az angolt, így lehetséges, hogy nem teljesen ez van írva szó szerint, de a mondandója azonos :) Mivel jelen esetben nem működik a visszajelző lámpád, így javaslom, hogy a második fázis előtt még tartsd nyomva pár másodpercre a gombot miután gyujtásraraktad, és csak utánna engedd fel. | |
2013. márc. 20. 07:53 | Válasz | #598 | |||
Igen valószínű vak vagyok..:). Köszönöm szépen a segítséget, így igaz, ahogy leírtad. Tegnap este mérgemben kimentem, és addig szórakoztam vele, míg egyszer csak összejött. Még egyszer kösz. | |||
| |||
© CsabaB | 2013. márc. 29. 12:36 | Válasz | #599 |
Sziasztok! Továbbra sem tudok életetlehelni a motoromba. :( Gyertyát cseréltem, porlasztót átnéztem, kitakarítottam, eldugulva nincs, benzinszint jó. A jelenség a következő: pöcre indul, magas alapjáraton jár egy darabig, majd csökken az alapjárat, utána párszor még megemelkedik, utána (2-3 perc) annyira leesik, hogy le is áll. Többet nem indul sehogy sem. Próbáltam gyertya ki átszellőztet, gáz, gáz nélkül kézzel letakarva a szívó nyílást szivatót nyomkodva stb., sehogy nem indul. Ha hagyom 1-2 napot, utána megint pöcre indul, ha gázt akarok adni megfullad, ha kicsit nagyobbat le is áll és többet nem indul be. Mi lehet a gond, tapasztalt már valaki hasonlót? Ősszel amikor leraktam tökéletes volt. |
|
|
|