|
|
|
2016. jan. 25. 10:36 | Válasz | #238 | |
Sziasztok! Mivel mostanában elég sokan megkerestek Malossi alkatrészekkel kapcsolatban ezért egy kis frissités nem árt! Hozzá fűzödö leírás késöbb ha kérdés van írjátok ide hogy válaszolni tudjak! Maradok tísztelettel:Majaman |
2016. jan. 25. 10:33 | Válasz | #237 | |
Majesty 400cm3 /motorkód:H317E/ 5113595 : Multivar 2000 variátor 6112960 : X kevlárszíj 2914120.WO:Fehér kontrasztrugó 5216331 : Állitható kuplunghoz harang 5212819 : Állitható kuplung 2913137 : Állitható kuplung-ba kisrúgó 3 klt 2911848 : Eredeti kuplungba kisrúgó 3 klt 0313380 : Olajszürő |
© Carlos | 2015. jan. 06. 15:13 | Válasz | #236 |
Sziasztok! Van aki rendelt a Dr. Pulley csúszógörgőhöz csúszkát is? Én nem találom, az én szettemhez valót, ebben a méretben 3 féle is van, de hogy melyik kell, azt nem tudom. A görgők: SR2012/6-9 ez 6 darabos készlet 9 gramm súllyal, talán az SP2012-E, vagy SP2012-AA, esetleg az SP2012-F??? Úgy látom, darabszámban is, és alakban is van különbség. A drpulley.info oldalon néztem. |
© Carlos | 2014. máj. 27. 14:04 | Válasz | #235 |
Természetes! |
© Mr. Majesty | 2014. máj. 27. 13:58 | Válasz | #234 | ||
Elötte beszéljünk...
| |||
|
© Mr. Majesty | 2014. máj. 27. 13:57 | Válasz | #233 | ||
Budapest, 2.ker, Kacsa-Medve sarok....
| |||
|
© Carlos | 2014. máj. 27. 13:55 | Válasz | #232 |
...már megtaláltam. Budapest. Hányadik kerület?
|
© Carlos | 2014. máj. 27. 13:52 | Válasz | #231 |
Dorogon lakom, Komárom-Esztergom megyében, a "varázslatos" 10-es út közepén. Melyik irányba kellene indulnom? :)
|
© Mr. Majesty | 2014. máj. 27. 13:46 | Válasz | #230 | ||
Szia Carlos. Én szívesen segítek. Honnan jönnél?
| |||
| |||
© Carlos | 2014. máj. 27. 13:17 | Válasz | #229 |
Nem sokára megjön az én csúszógörgő szettem, de sajnos nincs otthon sem levegőkulcsom, sem pedig elektromos ütve csavarozóm, viszont szeretném ezeket én megcsinálni. Ha van valaki, aki rendelkezik a megfelelő készségekkel, szívesen elmotoroznék hozzá egy közös szerelésre, ha nincsen túl messze, még nem cseréltem görgőt a motoromban, megnéznék egy rutinosabbat, hogyan csinálja, mert elsőre egyedül nem állnék neki. Ha nem muszáj, nem fizetnék szervizben felesleges ezreket munkadíjra.
|
© jasa | 2014. máj. 27. 10:38 | Válasz | #228 | ||
Én gyanítom, hogy hiányzik onnan egy tizedespont (1,5) ezt írtam is akkor a hozzászólásomban.
| |||
| |||
2014. máj. 26. 21:55 | Válasz | #227 | |||
Na így már más!
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. máj. 26. 21:51 | Válasz | #226 | ||
Az elöbbi 223 ra vonazkozik a 224-es,
| |||
| |||
2014. máj. 26. 21:49 | Válasz | #225 | |||
Aznap pont nem írt ebbe a topicba senki!
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. máj. 26. 21:02 | Válasz | #224 | ||
a 2013 szept 21 bejegyzés lehet az érdekes
| |||
|
© satyapapa | 2014. máj. 26. 20:59 | Válasz | #223 | ||
http://www.pulley-scooter-tuning.com/ - itt mutatja a pulley görgö esetleges hibáját,és a megoldási javaslatot.. ha van forditó program akkor magyarul is olvasható | |||
|
2014. máj. 26. 16:42 | Válasz | #222 | |||
Köszönjük szépen! JaSa is hasonlót hámozott ki a leírásból. Mondjuk ez az akár 15x-ös élettartam kicsit vad nekem Ha a Malossi elmegy 10'000-et akkor ez 150'000-et, a gyári 20'000-et akkor ez 300'000-et...? Sokallom... Az 1,5x-es élettartam sem kevés, nem a 15x-ös... | |||
| |||
© Carlos | 2014. máj. 26. 13:18 | Válasz | #221 |
Tisztelt Klubtársak! Egy tolmács barátom segítségével, lefordíttattam a DR.Pulley csúszógörgők használati utasítását. Bár, ez az én motoromhoz való, de a méret és a súly kivételével, mindenhol ugyanez a szöveg olvasható!!! Remélem segítettem! Én is cserélem az enyémben, a beszerzés itt Dorogon nagyon egyszerű, hisz' itt van Egümotors, 3 nap alatt megjön,és az ára is ugyanannyi, mint a honlapon. Dr. Pulley csúszó görgő 20x12mm-es, 7,5 gramm-os, 6db/csomag kiszerelésben. A Dr. Pulley görgők sokkal jobb gyorsulási teljesítményt biztosítanak, mint az általános görgő súlyok. Precízen gyártják olyan nylon anyagból, ami különösen jól csúszik alumínimumon. A kopás minimális és a rettegett egyoldalú megtörés/behorpadás a standard görgők esetében,nem lehetséges. Más, mint a normál vario görgők. A Dr. Pulley görgők élettartama akár 15-ször annyi is lehet. Dr. Pulley azt javasolja, hogy a súlyokat úgy válaszd meg, hogy az SR csúszó görgőé kb. 10-15%-al legyen a szériáé alatt. Ekkor a jelentős és erőteljes gyorsulás szinte változatlan végsebesség és fogyasztási érték mellett jelentkezik. Ha a súly úgy van megválasztva, hogy egyenlő az eredeti súllyal, a gyorsulás ugyan csekély mértékben lesz jobb, de kicsit a végsebesség is megnőhet ugyanolyan vagy kisebb fogyasztás mellett. |
© satyapapa | 2014. máj. 13. 10:36 | Válasz | #220 | ||
Na nem tisztán ,hanem keverve,,,meg aztán majd 800-ft 1iter.. Az mindenesetre érdekes hogy ha olaszba,vagy a sógoroknál tankolok akkor sokkal jobban megy a gép, és ugye nem állítok semmit a gépen. Még talán kevesebbet is fogyaszt.Lehet hogy a mi gépeink a kinti anyaghoz van hangolva?? Nem a hazai minőséghez. | |||
| |||
2014. máj. 13. 08:41 | Válasz | #219 | |||
Ezekhez az üzemanyagokhoz szigorúan hozzá kell hangolni a motort. Nem véletlen, hogy a gyártó megadja az üzemanyag oktánszámát (ez tőbbnyire 95) amihez jobb ha tartja magát az ember. Csak simán ezt tankolni, nem feltétlen eredményez teljesítmény javulást. Az sem véletlen, hogy mióta a Ladámban zsugor motor van és a gyári 9-10Bar helyett 14,5 Bar kompresszió uralkodik a hengerekben, teljesen más az előgyujtási szög, a keverék aránya, és a tankolt üzemanyag. Azóta 95-össel csörög, csak 98-as jó bele. Szóval én nem tenném bele a T-MAX-ba, mert nem hiszem hogy pozitív eredményt hozna... | |||
| |||
© satyapapa | 2014. máj. 13. 06:17 | Válasz | #218 | ||
Ezt csak érdekességként irtam be,, ,Ebből az anyagból töltöttem a kawába kb 1-1.5 litert,(egy kis karbi állitással).Nagyon izlett neki,,Kiváncsi lennék hogy a T-MAX hogy reagálna - MOL RACING FUEL Eladási ár: göngyöleg nélküli bruttó eladási ár ( AFA-val növelt,), Százhalombattán átadással 780 Ft/liter , 50 liter bruttó (AFA-val növelt) eladási ár, hordó nélküì, Százhalombattán: 39.000 Ft Göngyöleg (hordó) ára: 4.500 hordó + AFA = bruttó 5.715 Ft. A hordó újra töltésre Százhalombattára visszaszállítható! Oktánszám: 102 Milyen felhasználásra ajánljuk: Szívó és turbó erőforrásokkal hajtott versenyautókhoz, valamint négyütemű és megfelelő motorolajjal (pl. MOL Dynamic Sprint 2 T) bekeverve kétütemű motorkerékpárokhoz. | |||
|
2014. máj. 03. 22:26 | Válasz | #217 | |||
Szó szerinti értelemben én is tuningolok, hiszen a gyáritól eltérőekkel magamra hangolom a motoromat. De ez igazából az optimális használatra való finomítások miatt kell.
| |||
|
© satyapapa | 2014. máj. 03. 17:56 | Válasz | #216 | ||
Igazad van de azért őszintén szólva marha jó érzés ha összejön a csapat,és elismerően hümmögnek ha egy jó kis tuning gép előkerül és jobban gyorsul a többiekénél. Szerintem köztünk is sokan agyalnak hogy lehetnek kissé!! gyorsabbak a többieknél.Én is. | |||
| |||
2014. máj. 02. 20:48 | Válasz | #215 | |||
Számomra a tuning, a verseny, a korlátok nélküli teljesítményfokozásról szól, minden áron. De ez nem utcai használatra való szerintem...
| |||
|
2014. máj. 02. 20:17 | Válasz | #214 | |||
Én láttam ilyet és nem azt írtam hogy nincsen ilyen ha nem hogy mi nem fogunk ennyit költeni rá! Az élettartamuk meg csak órákban mérhetö nem kilométerben.Szerintem meg aki turbo T-Max-ot akar az miért nem vesz egy Hajbusát ha már 200 fölött akar száguldani és az arra van kitalálva.Vagy csak hogy a You-Tuben megtudja osztani.
| |||
|
2014. máj. 02. 18:26 | Válasz | #213 | |
Voltár már ilyenen? KATT Érdemes megnézni. Nem csak 50cm3 de még 500- (Burgman 650cm3) is robogóknál is mindent létező dolgot bevetnek,hogy gyorsabbak legyenek. Minden versenyen/időmérőn szerelnek,próbálják kihozni a maxot a gépből. 8-12e f/p dolgoznak a motorok,100-as benzinnel mennek úgy,hogy a 125cm3 sportgépeket és 250-es Mz-ket is aláznak.(széria motor 600-1000cm3 ne is beszéljünk) Biztos láttál már videón turbós/kompresszoros TMaxot,GP 800-ast .. Ott szerinted milyen költségek merülhetnek fel..
| |
2014. máj. 02. 15:06 | Válasz | #212 | |||
Ezeket a tuningokat azért 50ccm-es robogókon alkalmazzák nagy robogókon elég költséges lenne.Nem beszélve arról mit tenne egy 50lovas motor a szíjjal ha homok fujnák a tárcsát.
| |||
|
2014. máj. 02. 14:07 | Válasz | #211 | |
Tessék parancsolni.. EgüMotors tippek/ötletek/ | |
2014. máj. 02. 13:29 | Válasz | #210 | |||
Oké. Ha megvan a cikk, linkeld már! | |||
| |||
© satyapapa | 2014. máj. 02. 07:56 | Válasz | #209 | ||
Kösz- - Mivel érdekel minden autóval-motorral segédanyaggal kapcsolatos cikk ezért folyamatosan keresem a neten, a szak és szakanyagnak tünö olvasnivalókat. Nem emlékezhetek minden cikk irójára, és a megjelenés helyére,idejére. Van amit hetekkel hónapokkal elöbb olvastam mint ahogy esetleg leirom a fórumba. Sokakat érdekelhet az ilyen"kutakodás" talán még valami okosat is leszürhetnek belöle. Persze vannak piszkálódások is de ez nem igazán érdekel,,,Lelkük rajta.. -(le tudom szűrni az ironikus, megjegyzéseket) | |||
| |||
2014. máj. 02. 06:32 | Válasz | #208 | |||
Ez valóban igy van ahogy Attila írta. Nem számít a forrás, csak legyen meg! Az olvasmány valóban hasznos, tényleg megkereshetnéd, érdekelne engem is! | |||
| |||
2014. máj. 02. 01:45 | Válasz | #207 | |||
Krisztián azért írta, mert jó két éve megbeszéltük!!!! Aki másol valamit, az vagy linket csatol be, vagy az elején jelzi, így: "....", vagy Egyszerűen azzal kezdi, Cikkből másoltam:..... egész pontosan azért jóbb a link, mert azt megnyitva a teljes olvasnivalót tudjuk böngészni és nem csak azt, amit bemásoltál. Ha így teszed, akkor nincsenek félreértések.... | |||
| |||
© satyapapa | 2014. máj. 01. 21:10 | Válasz | #206 | ||
ha ennyire fontos, megpróbálom megkeresni hol olvastam! - Nyilván nem az Én tanulmányom a 203mas beirás,,csak közzé tettem amit olvastam, hiszen érdekes lehet.AKIKNEK szól,,. talán jó lenne ha más is keresne hasznosnak tűnő cikket,sokat segithet, | |||
| |||
© satyapapa | 2014. máj. 01. 20:57 | Válasz | #205 | ||
ÉS ?????????????
| |||
| |||
2014. máj. 01. 20:56 | Válasz | #204 | |
Használd a "..." vagy jelöld meg a forrást.. ez egy kb 3-4 éves cikk..
| |
© satyapapa | 2014. máj. 01. 20:35 | Válasz | #203 | ||
Mérések alapján a robogó szíj áttételi rendszere a hőtermelés miatt 12-14 % veszteséget termel a teljesítmény kárára.Ez a kuplungnál 4-6% a szíjtárcsánál 6-8% (de elérheti a 10-12%-ot is) Ezen kismértékben javít a karbon-kevlár szíj melynek legjobb tulajdonsága abban rejlik, hogy minél melegebb annál jobban tapad. Koszos szíj-variátor még jobban növeli a veszteséget,igy pl csökken a sebesség,romlik a gyorsulás,nö a fogyasztás. Ezeken lehet úgy javítani, hogy tisztán tartjuk a rendszert,jobb szellőzést biztosítunk így csökken a hőtermelés .Növelni kell a pofák hatékonyságát,pl gyorsan és erösen tapadjon meg a harang palástján-(megcsúszás csökkentése). Tuningként homokfuvatják a varió tárcsákat,igy sokkal jobb a tapadás ezáltal a gyorsulás is.Viszont ez csökkenti a szíj élettartalmát. A kuplung harang külsö palástját esztergával vékonyan csikozva is hozzásegit a hö csökkentéséhez,de ez nagy szakértelmet igényel,,. | |||
|
2014. jan. 30. 11:21 | Válasz | #202 | |||
Az olasz Majesty guru szerint, aki a szettet javasolta, a gyorsulás nagy mértékben kb. 30%-al javulni fog, az alsó és közép sebesség tartományban, míg ez a plusz nyomaték a felső sebesség tartományban már a hagyományos varió szintjére esik vissza. Az ő tapasztalata szerint a végsebességnem változik mivel a teljesen a végpontig kihajtott állapotában a szíj helyzete azonos a gyári varió szíj állással. A fogyasztás tekintetében 2-3 dl plusz fogyasztás várható, sportos vezetési stílusnál, egyébként az sem változik jelentősen. Ahogy Satyapapa is írta, a plusz energia jelentős része hőenergiává alakul szíjhajtás esetén, reméljük jut abból az aszfaltra is, és nem potyára ég el a benya!!!
| |||
|
2014. jan. 29. 22:32 | Válasz | #201 | |||
Igen, nö a gyorsulás csökken a végsebesség és forditva.Lehet egyszerübb és olcsóbb lenne a vég áttételen változtattni.
| |||
|
2014. jan. 29. 19:40 | Válasz | #200 | |||
Igen, ez egy kényes egyensúly... | |||
| |||
© satyapapa | 2014. jan. 29. 19:23 | Válasz | #199 | ||
Ha már okoskodunk,??,,Köztudott hogy a szijhajtásnál van a legnagyobb veszteség,az igencsak nagy surlodó felületü tárcsák miatt.Minnél nagyob erövel képes szoritani a szijtárcsa annál több erö megy veszendöbe a fel és legördülés,illetve ezen szakaszon belül.Ennek a veszendö erönek nagyrésze höenergiává alakul,ami a robogó esetében halott energia. Ezért valóban igaz hogy a teljesitmény nem nö,csak másként osztódik ell. Szerintem jobb lehet a gyorsulás . Valószinü hogy a végsebesség csökkenhet,a szijtárcsáknál fellépö szoritó erö miatt,amit még a hátsó hajtómüház felöl visszaható terhelés is befolyásol.... Lehet kicsit zagyván irtam????? | |||
|
2014. jan. 29. 19:09 | Válasz | #198 | |||
Igazad is van, meg nem is. A motorblokk teljesítménye nem nő, de a motorkerékpáré igen. Mert ateljesítmény amunkavégzés vagy energiaátvitel sebessége, más szóval az egységnyi idő alatt végzett munka. Ha fékpadon megmérik, jobbak lesznel a mutatói. Annak ellenére, hogy a motorblokk teljesítménye nem változott. ...szerintem... De nem vagyok fizikus, lehet tévedek... | |||
|
© passat52 | 2014. jan. 29. 16:32 | Válasz | #197 | ||
A teljesítmény nem nő csak a fogyasztás és a gyorsulás. | |||
| |||
© satyapapa | 2014. jan. 29. 15:19 | Válasz | #196 | ||
A nyomorudak egyik elönye az intenzivebb gyorsulás, A rudak (kb 15db) felületi felvekvése igen nagy a görgöhöz képest,ezért az elleneröt jobban kiküszöbölik.Sportosabb viselkedést tud a gép. Kicsit magasabb az üzemi höfoka,de nem jelentös. Ha zsirt használsz hát abból igencsak jó minöségü kell majd.Vedd figyelembe hogy az olajok zsirok kenöanyagok hőleadása (a vizhez képest) gyenge. Természetesen ez miatt a varió magasabb höfokon üzemel.A jó minöségü hajtószijnál ez nagy problémát nem okoz,de a csereperiodus mindenképpen rövidebb lehet. Remélem sokk örömöd lesz benne, | |||
|
2014. jan. 28. 22:02 | Válasz | #195 | |||
Nem is jelent meg nekem a,, PappLacis'' hapi. Szóval igen, a teljesítménynek ára van. | |||
| |||
2014. jan. 28. 21:46 | Válasz | #194 | |||
Bocsi a bunyós ikon mellé ment, de legalább, tudod, hogy Papp Laci írt!
| |||
| |||
2014. jan. 28. 21:38 | Válasz | #193 | |||
Kedves Tamás! Tudom, hogy az élvezetnek ára van! A gyári doksi szerint 5000 km-nél tisztítás, 10000- tolópálca csere, 20000-nél a teljes cucc kuka! Ha egyszer tavasz lesz, és ki tudjuk próbálni, majd " mindeki derül ", vagy inkább minden kiderül.
| |||
| |||
2014. jan. 28. 21:29 | Válasz | #192 | |||
Nagyon kíváncsi vagyok a véleményedre, ilyet még senki nem használt (tudtommal) közülünk. Az élettartamára különösen. Én azt hallottam, nem túl tartósak a görgős variókhoz kèpest. Majd mesélj!
| |||
| |||
2014. jan. 28. 20:45 | Válasz | #191 | |||
Kedves Satyapapa! Köszönöm a tanácsokat, a takarítás nem lesz gond. Így szárazon rakom össze, tisztításkor, pedig alkoholos filcel összejelölöm a pálcákat a furatokkal. A többi meg kiderül?! | |||
| |||
© satyapapa | 2014. jan. 28. 19:43 | Válasz | #190 | ||
A JCosta rendelkezik néhány hátrányos tulajdonsággal,Pl eléggé koszol a kopásból kifolyolag..A hagyományos görgökkel ellentétben jóval gyakoribb tisztitást igényel.A támasztó harangon is látható lesz a kopás folyamata. A zsir önmagában nem old meg semmit.Rövidtávú hatása van csak..A zsir egyébként összeszedi a lemorzsolódó részeket és ez idövel lerakodhat a nyompálcákra,ezért a fészekben kikeményedhet. Szerelés-tisztitás esetén ügyelni kell,hogy a nyompálcák a saját helyükre kerüljenek vissza,nemszabad hogy felcserélödjenek. STB | |||
|
2014. jan. 27. 19:58 | Válasz | #189 | |||
Sziasztok! Hétvégén elkezdtem, az évi karbantartás mellet a gép combosítását is. A Carpimototól vettem egy komplett szettet: JCosta tuning variót, Mitsuboshi szíjat és 5 pofás kuplungtárcsát. Nem jutottam még az olaj cseréknél tovább, illetve a kuplungtárcsát cseréltem még ki. Ha valakinek lenne tapasztalata abban, hogy a JCosta vario rudacskáit kell-e finoman zsírozni összerakáskor, az nagy segítség lenne. A YouTube-on néztem videókat valaki szárazon rakta össze, valaki vékonyan hőálló zsírral kente be a csúszó rudacskákat???
| |||
|
2013. okt. 01. 21:05 | Válasz | #188 | |
Koko 140!Köszönöm szépen a beszámolót. Örülök hogy ekkora beavatkozással, sikerült ilyen növekedést elérned. Soha nem a lóerő számít, hanem az új érzés amit nyújt a tunning. Köszönöm a felajánlást, alkalom adtán meghúznám a szarvacskáját., csak fiiiinoooomaaan.
|
2013. szept. 28. 07:33 | Válasz | #187 | |||
A ku....va telefon javíthat a moci helyett mozi lett..... Jó hír pedig, hogy a termék jelenleg 1020.-Ft | |||
|
2013. szept. 28. 07:27 | Válasz | #186 | |||
Sziasztok! A termék linkje a Vaterán http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/fenyszoro_bura_izzo/2_db_double_deck_3w_feher_auto_nappali_feny_lampa_1794893546.html A csajt úgy hívják, hogy Szabó Réka e-mail címe szrn@pirozit.hu a telóját nem szokta felvenni, most nem is tudom a számát, de az emailekre gyorsan válaszol. Én azt javasolom 6 párat rendeljetek 5-5 a mozira ( kevesebb nem elég erős ) pár meg tartalék. | |||
|
© satyapapa | 2013. szept. 28. 06:46 | Válasz | #185 | ||
Ugylátom alakul a konkurencia AMÁLKÁNAK,,, annyi lesz nektek,,- | |||
|
2013. szept. 27. 22:42 | Válasz | #184 | |||
Oksa! Hánnyá-vessé, szójjá-híjjá!
| |||
| |||
2013. szept. 27. 22:28 | Válasz | #183 | |
Meg hányom vetem,szólok/hívlak ha eladom.
| |
2013. szept. 27. 21:29 | Válasz | #182 | |||
Ez nagyszerű! Akkor kérem szépen az elérhetőséget! Krisztián, ha Neked nem kellenek azok az elfekvő darabok, szívesen átveszem őket, ne porosodjanak a fiókban haszontalanul... | |||
| |||
2013. szept. 27. 20:50 | Válasz | #181 | |
Lassan egy éve a fiókban hever.. Burgira akartam feltenni,de aztán jött a Vara. Arra meg távfény lesz inkább feldobva. Egyébként tényleg brutális fényereje van a lednek.
| |
2013. szept. 27. 20:16 | Válasz | #180 | |||
Kedves Tamás! Úgy gondoltam nem koptatom a billentyűket, ha a téma senkit sem érdekel, de természetesen minden infót szívesen megosztok veletek. A képek között látható a 3W Cobe led készlet (2Db)amit egyszerűen 12V feszültségről meglehet hajtani, a feszültség szabályzó a led hűtésébe van integrálva. 1 készlet 1200.-Ft/tehát 1 pár. A led méret 25mm átmérő, a menetes szár 30mm hosszú, 7mm átmérőjű, tehát egy 8-sz furat, én tettem alá ferdére vágott folyamatosan vastagodó, vastag falú gumicső darabot, hogy lehetőség szerint az idom hajlását kompenzáljam és a ledek előre világítsanak. Az elektronika annyi, hogy a lámpa 12V betápját elvágtam a bejövő oldalra egy jó minőségű csokiba bekötöttem a ledek "+" sarkát, a "-"-ot testeltem, az elvágott végeket forrasztott kötéssel kitoldva a gyújtás kapcsolóhoz felfúrt 12V 25A kapcsolóra kötöttem. Így a motor indítása után a nappali fény felkapcsol, a tompítottat pedig, sötétedéskor használom csak. A ledes csaj elérhetőségét igény szerint megadom, de a Vaterán ti is megtalálhatjátok, a ledek szállítása 2-3 hét Kínából, kb 2900.-Ft., tehát érdemes többet rendelni úgy jobban megéri. Kérdezzetek, ha valamit kifelejtettem! | |||
|
2013. szept. 27. 17:27 | Válasz | #179 | |||
Klafa. Azért meséld már el mi is ez és hol, milyen készletben vetted! | |||
| |||
2013. szept. 27. 09:58 | Válasz | #178 | |||
Sziasztok! Ha jól emlékszem valaki érdeklődött nappali világításról "ami jó is!". Én úgy gondolom találtam megoldást, elfogadható áron. Csináltam néhány képet, amelyeket itt megtekinthettek: https://plus.google.com/communities/109529006092257358327 Üdv a Csapatnak! | |||
|
© koko140 | 2013. szept. 27. 06:50 | Válasz | #177 |
Állítólag pontos adatok szerint 14.8 gramm.
| |
2013. szept. 26. 19:19 | Válasz | #176 | |||
15
| |||
| |||
2013. szept. 25. 22:02 | Válasz | #175 | |||
Passat már irta Neked szepember 14-én a 400-as topicban a #1497-es beírásában...
| |||
| |||
© satyapapa | 2013. szept. 25. 18:44 | Válasz | #174 | ||
A gyári görgö hány grammos a 400-as nál???
| |||
|
© koko140 | 2013. szept. 25. 08:37 | Válasz | #173 |
Szia Grisa! Én maximálisan elégedett vagyok az eredménnyel, nagyon tetszik. Sutyi barátunk rakott a gyári görgők helyet egy 14-g.os görgőt, a rugó alá pedig kb 4-5 mm-es speckó kis alátétet. Az eredményt nehéz elmondani mert azt érezni kell, gondolom ezzel te is így lehetsz. (de azért megpróbálom) A fordulat egy kicsit magasabb lett ezáltal más tartományban dolgozik az ERŐ. Szerintem sokkal dinamikusabban lehet vele elindulni, és bármely sebességtartományban vagyok érezhetően jobban ugrik, a végsebességét nem próbáltam de a Sutyi elmondása szerint valamivel kevesebb lesz. A fogyasztásról pontosabb mérésem még nincs de kb 0.5 litert +- lehet számolni attól függően, hogy hogy húzod neki. Remélem valamennyire sikerült képet adni a dologról, sajnos nem vagyok nagy műszaki ember. Alkalom adtán esetleg ki is tudod próbálni. Üdv: KOKÓ | |
2013. szept. 22. 12:09 | Válasz | #172 | |
Kérdezném Koko140- től hogy milyen lett a Maja a tunning után? Milyen változásokat tapasztalsz és mennyiben befolyásolta a fogyasztást?
|
© Mr. Majesty | 2013. szept. 15. 22:12 | Válasz | #171 | ||
Üdv Srácok. Kipufogót szeretnék cserélni a majesty 250 DX-emen. GSX-R vagy Bandit gyári kipufogóban gondolkozom. Érzékelhető lesz a különbség?
| |||
|
© Szomjas | 2013. máj. 30. 11:27 | Válasz | #170 | ||
|
© Herold | 2013. márc. 15. 12:54 | Válasz | #169 | ||
Én is ilyesmivel próbáltam és simán az én ügyetlenségem lehetett az oka, hogy nem jött össze. ezért mielőtt nagyobb bajt teszek áttértem mezítlábasabb módszerre. Láttad, nem látszik semmi rombolás az óra körül. | |||
| |||
2013. márc. 15. 12:29 | Válasz | #168 | |||
Jól írtad, létezik ilyen szerszám és nekem valóban működött is a dolog. Az enyém is hasonló mint ez itt, csak az Bristol... Ebben a készletben is van 51mm-es szerszám. Természetesen ha olyan helyre rakod, megbillenhet a szerszám, nekem jól sikerült a művelet és az óra nagyon jól mutat. | |||
| |||
© Herold | 2013. márc. 15. 09:28 | Válasz | #167 | ||
Szia! Én nekiláttam körkivágóval (bocs, ha nem így hívják) Tamás tanácsára, de az egyenetlen felület és a nehéz rögzíthetőség miatt egy csodás ovált karcoltam az idomba... Így szépen, rajz után vékony fúróval körbefurkáltam és vékony reszelővel addig közelítettem a kör felé, amíg bele nem fért a műszer... | |||
| |||
2013. márc. 15. 09:23 | Válasz | #166 | |
Sziasztok. Vettem egy voltmérőt a majába. 52-es beépítő furat kell neki. Érdekelne ki, mivel, és hogyan fúrta, vágta, ki a helyét a műanyag burkolaton. Válaszokat előre is köszi.
|
© Nagy Csaba | 2013. feb. 01. 20:21 | Válasz | #165 |
Sziasztok! Valaki esetleg tudna abban segíteni hogy hogy kell bekötni egy 3sarus vízhófok merőt? 33 , 30 és M jelzések vannak a sarukon! Nem értem miért mozdul ki pólustól függően a mutató.Ha még nincs jel csak áram! |
2013. jan. 13. 22:01 | Válasz | #164 | |||
|
© Mr. Majesty | 2012. máj. 21. 11:19 | Válasz | #163 | ||
Matrica, tuning alkatrészek Autós Pavilon 4 tigris piac. tel.:06303187979. nagyon olcsó! | |||
|
© satyapapa | 2012. ápr. 25. 19:01 | Válasz | #162 | ||
tehát ha mód van rá akkor a kiömlö (belsö)füstcsövet 30-35mm átméröre cseréld ,a hossza (furulya) 16-18cm hosszura vágd ,és az oldalába 6-os furatokat csinálj kb a furulya fele hosszáig,90fokonként -(körbe)- 2cm re egymástól (tehát összesen 16-20luk).És végül a furulya belsö 30-35mm nyilását szükitsd kissé le kb 20-25mm-re
| |||
| |||
2012. ápr. 25. 15:17 | Válasz | #161 | |||
Jó lakatos és próba szerencse.
| |||
| |||
2012. ápr. 24. 22:54 | Válasz | #160 | |||
És a hangoláshoz ötlet?
| |||
| |||
© satyapapa | 2012. ápr. 24. 21:15 | Válasz | #159 | ||
A kipufban a furulya hossza és átméröje ,majdnem ugy müködik mint egy mélyláda reflex csöve,
| |||
| |||
2012. ápr. 24. 21:01 | Válasz | #158 | |||
Lassan csak összejön az infó a kipuff alakításról. Még egy kicsit várok, hátha jön egy két ötlet, aztán "megtámadom" az ötletadókat... | |||
|
2012. ápr. 24. 19:52 | Válasz | #157 | |||
Tácsi Gabi csinálta, hogy esztergált (mondjuk az DX dob volt asszem) egy olyan betétet, ami a dísz és a kipufogócsővég közé került. Szép kellemesen mély hangja lett és a csavarok segítségével bármikor visszaalakítható volt a dob gyárivá. | |||
| |||
© satyapapa | 2012. ápr. 24. 15:14 | Válasz | #156 | ||
Hát az egyik "jó megoldás ha a kipuf végén a nyilást(furulyát) nagyobra veszed,,,kb 10-15milivel..A szerkezetbe némi folytás azért maradjon mert a kipufogó szelep "folytás "nélkül" esetleg tulmelegedhet,,(?)
| |||
| |||
2012. ápr. 23. 23:07 | Válasz | #155 | |
Most lenne rá lehetőséged, hogy egy kicsit növelj még a teljesítményen is, nem csak a hangzásán. Csak éppen a tököm tudja hogy mit kell hozzá tenned. Tom barátunk a nagy tudora a kipufogó átalakításoknak, valahogy szóra kellene őt bírnod.
|
2012. ápr. 23. 19:46 | Válasz | #154 | |||
Na! Veletek aztán kivagyok segítve... | |||
|
2012. ápr. 23. 19:19 | Válasz | #153 | |||
A cselló tovább ég!!
| |||
| |||
2012. ápr. 23. 16:06 | Válasz | #152 | |||
Gabi! Ne furulyát hanem tubát tegyél bele, annak mélyebb a hangja!
| |||
|
2012. ápr. 23. 12:30 | Válasz | #151 | |||
Tisztelt hölgyek és urak! Sikerült beszereznem még egy gyári kipufogót a mocimhoz.(96-os évjárat) Úgy gondoltam, hogy mivel nem igazán akarom a gép külsejét megváltoztatni - és így lehetőségem van a gyári eredetit műszakira megtartani - ebből a kipufogóból csinálok egy "tuning" kipuft. Kérnék ötleteket, hogy mit szedjek ki, ill tegyek bele, vagy növeljek meg benne? Gondolok itt cső átmérőre, kőzetgyapotra stb. Esetleg méretek.. Külsőleg szeretném ha igazándiból nem változna meg a dob -max a vége- hogy ne kelljen semmi alakítást végezni a felszereléshez. Egyedül azt szeretném csak, hogy egy kicsit kellemesebb, mélyebb hangja legyen és a végsebesség 200-ra nőjön. Na jó a végsebességnek nem kell nőnie. | |||
|
2011. dec. 01. 14:50 | Válasz | #150 | |||
Megyek a CVT rovatba, barátkozni!
| |||
| |||
2011. dec. 01. 14:42 | Válasz | #149 | |||
Barátságtalan a hozzászólásod! Ennek örömére én is be fogok szerezni egy tartalék szíjat! | |||
| |||
© Kiss Róbert | 2011. nov. 30. 23:32 | Válasz | #148 |
Sziasztok! Athéna nekem is csinált olyat hogy 4000 km után odalett!!!! Most Malosit nyúzok én is még hibátlan! | |
2011. nov. 30. 11:57 | Válasz | #147 | |||
Köszönöm
| |||
|
2011. nov. 29. 21:06 | Válasz | #146 | |||
| |||
2011. nov. 29. 20:20 | Válasz | #145 | |
Remélem a Malossi szíjjal nem lesz ilyen gond, mert pont ma raktam bele.
| |
2011. nov. 29. 16:29 | Válasz | #144 | |||
Nos ennek a gyertyapipa herélésnek utánanézek,ez érdekes. Bár szerintem a pipák sem egyformák ohmilag. Mindenesetre az autómban már 75 ezer km-t tett meg az iridium gyertya, egyszer vettem ki 3 éve kiváncsiságból. | |||
| |||
© satyapapa | 2011. nov. 29. 16:09 | Válasz | #143 | ||
Én alább leirtam hogy csak milyen tipusu gépeknél,van haszna,,Mivel ez egy összetett rendszerre vonatkozik.Nyilván csak akkor tud tökéletesen müködni ha a hozzá tartozó többi alkatrész is alkalmassá teszi erre.- ÉSMÉG Most tudatták velem hogy az athéna varió szijnak visszavonták a gyártását nagyrobogók esetében,(150ccm felett!?))mert teljesen váratlanul és futásteljesitménytöl függetlenül szakadtak ell. | |||
|
2011. nov. 29. 15:21 | Válasz | #142 | |||
A "szomjazzuk a tudást" kifejezésben érzek némi iróniát, főleg ha kicsit jobban megnézzük a nickedet. | |||
| |||
© Szomjas | 2011. nov. 29. 13:22 | Válasz | #141 | ||
Szia Béla! A konkrét tapasztalataidat is szívesen olvassuk építő jelleggel,mert mi is szomjazzuk a tudást. Ne tartsd magadban,ha már ez mindannyiunk hasznára válik! Köszönöm szépen.
| |||
| |||
© adamfzr | 2011. nov. 29. 13:09 | Válasz | #140 |
Tuning, na.
| |
© adamfzr | 2011. nov. 29. 13:08 | Válasz | #139 |
Nekem csak a dobféket kéne gatyába rázni, meg az üléspozíciót magamra szabni... Ez is runing (hangolás-magamra éppen) úgy fest, nem nagyon ugrálnak a robiért úgysem...
|
|
|
|