|
|
|
2011. szept. 27. 20:07 | Válasz | #100 | |||
|
2011. szept. 27. 20:11 | Válasz | #101 | |||
Tetszik az xciting 500, csak karbist nem akarok mert sokat eszik. kereskedő adna egy 2005-öst meg némi pénzt is de az meg metál narancssárga :D
| |||
| |||
2011. szept. 27. 20:12 | Válasz | #102 | |||
Ez tetszik.
| |||
| |||
2011. szept. 27. 20:14 | Válasz | #103 | |||
Nekem a lábam görcsöl a medencém miatt. Rossz qrv@ lennék az tuti. meg lehetne oldani ülés változtatással de nem akarom.
| |||
| |||
© Zsolt | 2011. szept. 27. 20:24 | Válasz | #104 | ||
És mondjuk a Goldwing nem jön be?
| |||
|
© SPOJLERES | 2011. szept. 27. 20:38 | Válasz | #105 |
az a szin tényleg gáz ja ja injektorost vegyél
| |
© jasa | 2011. szept. 27. 22:02 | Válasz | #106 | ||
- Már más fórumokon is téma lett a különleges géped ! (a Deauvill-es szomszédod kapcsán) - Sejtettem én hogy vissza fogsz térni (néhány kanyar után) a maxirobikhoz. - A "burgonya" és a "szilva" műszakilag, tudásban közel azonosan jó. A dizájn, az izlés, vagy egyéb egyéni spec szempontok döntik el ki melyik mellé sorol be. - Apropó: mi van "bömös-projekttel" ? | |||
| |||
2011. szept. 27. 22:13 | Válasz | #107 | |||
A bömös projekt elúszott a pc vásárlásával. Az összeset elvitték előlem amelyeket kinéztem magamnak. Ami meg volt az nem tetszett. Visszatérek a járt útra..... Szomszédom fórumozik valahol, nem hiszem el ? | |||
| |||
© jasa | 2011. szept. 27. 22:28 | Válasz | #108 | ||
Egy vegyes motoros (nagyrészt ex-burgmanos) fórumon, valaki Deauvill-t vett és találkozott a szomszédoddal, így került képbe a PC (és gazdája) de jó értelemben. Dícsérték a gépet, de hát nem egy "boltbajárós" masina, mint Te is írtad. Ilyet elhivatottságból, szerelemből vesz az ember... | |||
| |||
2011. szept. 27. 22:31 | Válasz | #109 | |||
Csak már az övét vennék meg... :D | |||
| |||
2011. okt. 02. 09:50 | Válasz | #110 | |||
Áthelyezve a 250-es topicból. SPOJLERES ma 09:02 | Válasz | #4790 satyapapa szinte autóalkatrész kereskedők beszéltek belőled :-) :-) Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt, Csak más a fogása. Válasz 'satyapapa' üzenetére (#4788) SPOJLERES ma 09:00 | Válasz | #4789 nekem csak 1.6 os 16v motor 117LE de 5.4et mértem a legjobb fogyasztást a 13és félmázsás önsuju géppel Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt, Csak más a fogása. Válasz 'satyapapa' üzenetére (#4788) satyapapa ma 08:49 | Válasz | #4788 Szijat, görgöt sürübben cserélek mint kéne. Én kissé másként szervizelek mint esetleg szokás..Sokkal sürüben cserélek bizonyos alkatrészeket mint az elöirás...Igy jobban elkerülöm a rossz kopásokat.Kimélem a drágáb alkatrészeket.Ez a modszer az autómnál is bevált.már 270ezerkm van benne,és nagyon üzembiztos..6lieteres a fogyasztása 1800-as benzines zafira.Tökéletes..Hogy sokba van ez a modszer ???igen de bármikor bárhová, azonnal,merek indulni.A majámnál is ez a cél ,Ha az autó lerobban lezárja az ember és otthagyja..Ez a majánál kissé bonyolultab,,nem szivesen hagynám ott ha beadná a kulcsot. Mint tudjuk a maja is rendelkezik apróbb tipushibával.Ezeket ismerve, idöben cserélve,ellehet kerülni a kedvencük tolását, mérgelödést takarithatunk meg. 06304373303-vagyok elérhetö Válasz 'SPOJLERES' üzenetére (#4787) | |||
|
© adamfzr | 2011. okt. 02. 11:05 | Válasz | #111 |
mik a típushibák?
| |
2011. okt. 02. 11:15 | Válasz | #112 | |||
Satya Papát kérdezd, az Ő beírása volt a 250-es topicban, de azt hiszem a töltésre, a hajtómű szervízigényére, a motor olajszintjére, olajcsere idejére gondolt elsődlegesen. De ezek minden motornál, járműné előfordulnak, előfordulhatnak. Itt a hajtóműről volt szó, a karbantartás fontosságáról. Ha visszaolvasol a keresővel, találsz jó pár utalást.
| |||
| |||
© Herold | 2011. okt. 07. 10:01 | Válasz | #113 | ||
Kokó! A honda mégiscsak honda... Én H hívő vagyok, de a majám teljesen meggyőzött! Azért maradt honda is... http://robogo.blog.hu/2011/07/30/endurobogo_vegre_eloben | |||
|
© Wiking | 2011. okt. 07. 10:40 | Válasz | #114 |
JUUUJJJ ez valami szornyű szerkezet :D emény 40km/h van beleírva gyárilag? Majdnem elektromos bicikli :D Amúgy ahondák is valóban nagyon jó és megbízható gépek...nekem egy dio olt az első robogóm, azelőtt meg nagyon robogó ellenes voltam. | |
© Herold | 2011. okt. 07. 11:34 | Válasz | #115 | ||
SZÖRNYŰ??? EMBER!!! Volt már olyan géped, ami üzembiztosan tudta az órába beleírt sebességet utazóban? Amúgy meg nekem tettszik! | |||
| |||
© Wiking | 2011. okt. 07. 12:47 | Válasz | #116 |
Hát a 40-et még talán a rollerem is tudta üzembiztosan.... jópofa gépezet z, de nekem nem kéna az is biztos...Az elektromos kerékpártol mindnesetr sokkal jobb...
|
© Herold | 2011. okt. 07. 12:58 | Válasz | #117 | ||
És mennyi volt beleírva a rollerbe?
| |||
| |||
2011. okt. 07. 18:12 | Válasz | #118 | |||
A Honda kiváló mocikat gyárt ebben a kategóriában is de még ma is itthon ár-érték arányban gyilkolásra Simson.Ha annyit foglalkoztak volna DDR-ék fejlesztéssel mint a japcsik dobogós helyen lennének.Honekkerék előfordulhat véletlen találták el de igen megbízható lett.
| |||
|
© Herold | 2011. okt. 07. 18:44 | Válasz | #119 | ||
Ez inkább a babetta kategória. A simson többet tud jóval. Viszont ez ja fele árban van mint egy hasonló állapotú simo.... :)
| |||
|
2011. okt. 07. 18:54 | Válasz | #120 | |||
Ez nekem is tetszik. Én most épp egy 34 éves babettával járok melóba, ma "meghúzattam" egy kicsit 40-ig, erre kiégett az összes ( 2 ) izzó. nagyon nagy a fesz rajta, bőven 15-16 voltokat nyom.Szereltem rá hátra stilusosan egy bevásárló kosarat mert az kötelező darab. | |||
| |||
© Herold | 2011. okt. 07. 20:14 | Válasz | #121 | ||
Az enyém "versenygép" (meg a párom kedvence), úgyhogy nem kap kosarat.
| |||
| |||
© Wiking | 2011. okt. 07. 20:40 | Válasz | #122 |
Simsonnak gyujtás a gyenge ponta, de ha megfelelően meg van cinálva, akkor nincsvele gond. na váltóján hasaltam ki mikor először láttam...egyszerűen megoldották és mégsinc vele semmi gond.
|
2011. okt. 09. 12:06 | Válasz | #123 | |||
|
2011. okt. 09. 12:21 | Válasz | #124 | |||
Ha a Motor 267el ment akkor az Astra ? 300+
| |||
| |||
2011. okt. 09. 12:23 | Válasz | #125 | |||
...hát ez az...
| |||
| |||
2011. okt. 09. 17:53 | Válasz | #126 | |||
A...aaaaaaaaaa. Eeeez brutális.
| |||
| |||
2011. okt. 09. 17:58 | Válasz | #127 | |||
Ez igen.Ez a kemény nem a kád széle!
| |||
|
© satyapapa | 2011. nov. 02. 16:50 | Válasz | #128 | ||
Gábor --itt is köszi a segitséget és fogok is élni vele,,,átszeretném fésülni az egész gépet mert a tavasz végén,ITÁLBA szeretnék menni vele,,meglepi nélkül.,A kis majámat is gondosan ,ujjra összeraktam,,és ugy is müködött mint az óra ,,bár az olajat kissé jobban szerette mint az átlag ,de ez most kerül orvoslásra ..Az ujj tulajnak ne legyen vele gondja. A Burgi nagyon sok kellemes meglepetést okozott eddig,nagyon sok ésszerü,és egyszerü dolgot találtam rajta.Már jó döntésnek tartom hogy nagyobbra váltottam,Én gyogyithatatlan YAMAHA párti vagyok mert ez a név mindig a minöséget jelentette nekem,!!! Elkell ismernem hogy a Burgi se marad ell minöségben, használhatóságban.Nyilván vannak hátrányai, tervezési,kivitelezési hibái ennek a tipusnak is ,de ez nem okoz problémát nekem. Elkell ismernem hogy az eddigi véleményem, miszerint elég a 250 gép, már nem álja meg a helyét.Városba,és kis turatávra tuti,de már nagyobb utra,bizony édeskevés,,csomaggal, nyavajgos utassal,,, Másnak is lehetnek ilyen elképzelései,hát azt mondom ,,érdemes belevágni,mert megéri....A klubban is egyre többen ülnek nagyob "lóra" értheö módon..400-500ccm ma már kell..Ettől nagyobb ???Hát nemtudom,már nemmerem aztmondani,hogy felesleges.Ha valaki csak városban,vagy környékén mozog annak elég a 250-es is .. | |||
|
© satyapapa | 2011. nov. 12. 18:39 | Válasz | #129 | ||
TEHÁT: 2008-as kiadásu 400-as Majesty szép állapotban,550-ezer ft +forg,helyezés.JÓ gumik,fém fékcsö ,inform kijelzö ,computer stb | |||
|
2011. nov. 13. 14:51 | Válasz | #130 | |||
Üdv, Esak, Esnők, ide irom, hogy meg ne szóljanak :D Egy B 400 K4-et vettem, sötét m kéket, de még papirozni kell. Azért vettem másikat mert a PC800 nagy volt, elég sokat evett hidegben, ill mert nem volt alkalmas ide-oda szaladgálni. Nehéz volt, nekem egy óra után kényelmetlen is,körülményes. Eladtam, de nem ment messze, csak 15 m-re a szomszédba. Zoli meg imádja. Utóbbi 2 hónapban szinte nem is volt kedvem vele menni. Aztán úgy gondoltam, hogy nem is veszek semmit,befejezem a motorozást. De csak kitaláltam, hogy veszek egy 250-es, majd miután majdnem egy árban van a 400-al igy végül nagyon sok motor nézegetés, kilóméter és idő után ( szinte minden motor a hirdető szerint újszerű,tökéletes, a valóságban meg az én szememmel nézve katasztrófák voltak,rájuk sem ültem kipróbálni) találtam egy motort amit elmentem megnézni de nem tetszett,viszont állt a fickónál ez a kékség,megnéztem ár is jó volt, megalkudtunk és ma elhoztam. Hazafelé meg gondoltam megállok Satyapapánál, csak van valami életmentő pálesze otthon. VoltNagyon finom datolyás ágyas. ( csak kellett volna az a második pohár is )Meggusztáltuk egymás motorjait,kis pihenő aztán tipli haza. Most megyek a garázsba mert ott dolgom van Tehát tavasszal fogok motorozni. | |||
|
2011. nov. 13. 15:57 | Válasz | #131 | |||
Drága Topi! Szívből gratulálok az új vashoz. Telljen sok örömötök egymásban és guruljatok nagyon sok balesetmentes Km-t velünk. Annak meg, hogy velünk maradsz és továbbra is velünk motorozol különösképen örülök. Remélem nemsokára meg tudom sasolni a gépet. Lehet a héten lesz pesti utam. Gratula! | |||
| |||
2011. nov. 13. 16:41 | Válasz | #132 | |||
Lassan mindenki át megy pártoló tagba. Gratula az uj mocihoz teljen benne örömöd.Egyszer kéne találkozni a burgman klubbal miközben a majesty klubb szineiben vagyunk
| |||
| |||
2011. nov. 13. 17:20 | Válasz | #133 | |||
Köszi. Tán azt nem kéne....
| |||
| |||
2011. nov. 13. 17:22 | Válasz | #134 | |||
Köszi Sutyi, ha erre jársz, csörgess,ha épp nem melóban vagyok akkor szivesen látlak, ha meg melóban akkor kaphatsz egy jó gépi forró csokit ( mi csak fosatósnak hivjuk, vajon miért ?)
| |||
| |||
2011. nov. 13. 17:31 | Válasz | #135 | |||
Szeretem a kihívásokat. Én a gépire szavazok! Jelzek ha megyek. | |||
| |||
2011. nov. 13. 18:33 | Válasz | #136 | |||
Poén lesz, sok Burgmanos leszáll a paripáról és virít rajtuk a Yamaha a logó! Topi, gratulálok az új "vas"-hoz! Örülök hogy vettél mégis motort! | |||
| |||
© Zsolt | 2011. nov. 13. 20:09 | Válasz | #137 | ||
Topi! Grat a mocihoz innen a keleti végekről! Jo választás a burgi 400-as! Olcso, van hozzá alkatrész és jo vele menni. Sok balesetmentes kilométert kivánok!
| |||
|
© Wiking | 2011. nov. 13. 20:58 | Válasz | #138 |
Én is gratulálok Topi! Ha netán errefelé jársz, nekem is dicsekedhetsz a paripával :)
|
2011. nov. 14. 08:51 | Válasz | #139 | |
Topikám! Gratulálok az új géphez. Nekem a PC- d is nagyon bejött. Viszont az tényleg szuper hogy bármikor láthatod. Szerintem az újat nagyon fogod szeretni. Tavasszal gurulás ezerrel!!! |
2011. nov. 14. 11:04 | Válasz | #140 | |||
Topi Gratula :) sok KM-t +Gumifát hozzá:):)
| |||
|
2011. nov. 14. 11:45 | Válasz | #141 | |||
Koszi a keleti vegekre, a megyenkbe,Bp kornyekere. Grisa gratula neked is, van ket kitamaszto kerekem ha erdekel no meg gyurja kemenyen :D
| |||
|
© satyapapa | 2011. nov. 14. 13:04 | Válasz | #142 | ||
Ma megvolt a müszaki vizsga,tök zsirul lement,a gép OK.Bár a hátsóm befagyott mert reggel itt nálunk -6fok volt,a szerkomat meg higra vettem de örülök hogy ez már rendbe,Szerdára már rendszám is lesz (???)
| |||
| |||
2011. nov. 14. 13:39 | Válasz | #143 | |
Topikám gratulálok! Kisebb kilengések után azért csak csak visszatérsz a robogókhoz... Sok sok balesetmentes km.-t kívánok hozzá! | |
2011. nov. 14. 13:39 | Válasz | #144 | |||
Nálunk is röpködtek reggel a mínuszok. És mivel én is motorral vagyok, még ha a kicsivel is de elég rendesen befagyott a púzóm.
| |||
| |||
© jasa | 2011. nov. 14. 20:57 | Válasz | #145 | ||
Hát én legelső, alapító, kakukktojás burgisként ehhez mit is szólhatok ? = Egyszer majd enyém lesz az ikertestvére.... | |||
| |||
2011. nov. 14. 21:01 | Válasz | #146 | |||
A letöltésekhez majd a Burgman javitásokat is tegyétek be
| |||
|
2011. nov. 14. 22:27 | Válasz | #147 | |||
Topi! Gratula az új géphez! Sok örömöd legyen benne! Egerben majd meggusztáljuk!!! | |||
|
2011. nov. 15. 10:22 | Válasz | #148 | |
Topikám, köszi Én is. A két kerék érdekel, de csak ha műanyag futófelületű.
|
© satyapapa | 2011. nov. 15. 14:28 | Válasz | #149 | ||
Tényleg Topi ,,,milyen a gép ,mert gondolom nem álltad meg és mentél vele...
| |||
|
© satyapapa | 2011. nov. 15. 14:36 | Válasz | #150 | ||
Annak akit érint,érdekel,,-,megvan a Burgman szárnyas logó.nagyon szép,erröl majd lehet csináltatni himzést.A zászló folyamatban.
| |||
|
2011. nov. 15. 15:13 | Válasz | #151 | |||
Csak az utcában mentem vele egy kicsit. Meg fogom tudni szokni. Mondjuk az előzőhöz képest gyenge :D Újak a fékbetétek, és megtaláltam a szerszámkészletet is benne, amit sosem használtak. Most éppen hátsó gumit és első HS1 izzót vadászok de itt sehol sem kapni semmit.Neten kutakodok utána. | |||
| |||
2011. nov. 15. 15:44 | Válasz | #152 | |||
h-4-est tegyél bele ,nekem is az van benne (kékes)
| |||
| |||
2011. nov. 15. 16:35 | Válasz | #153 | |||
Topi! Gratulálok a géphez!! Sok örömöt hozzá!! Gyűlnek a Suzukisok! | |||
|
2011. nov. 15. 17:19 | Válasz | #154 | |||
Köszi, már várom a tavaszt. Ha lesz Gelse akkor ott talizunk.
| |||
| |||
2011. nov. 15. 18:23 | Válasz | #155 | |
© satyapapa | 2011. nov. 15. 18:29 | Válasz | #156 | ||
nemtudom emlékeztek arra amikor régebben leirtam hogy a drága majámra tettem légszürö kopoltyut,és ettöl jobban megy a gép a felsöbb tartományba,,,Na a mostani gépen a 400-as burgin hasonló van,.Iletve jobb,szembe forditották a légbeömlöt a menetiránnyal.tettek rá néhány terelö lemezt is.sokkal több levegöt kap igy nagyobb sebességnél. Kis majámnál gyárilag a légszürö ház alján van egy kis nyilás,ahol szivja a levegöt ,ha gyorsan haladunk a nyiláson nemtud megfelelö mennyiség a légszürö házba jutni,ezen modositottam,már rég..és ime itt a bizonyság az elméletre. | |||
|
2011. nov. 15. 19:42 | Válasz | #157 | |||
Ez a te gépedbe holvan ,mert az enyémen nem találok ilyet?
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. nov. 15. 19:45 | Válasz | #158 | ||
Hát az ülés alatt ,elöl,lehet hogy a tied már modositot.
| |||
|
© satyapapa | 2011. nov. 19. 18:13 | Válasz | #159 | ||
Reméljük hamarosan elterjed más tipusokon is- - A Suzuki Motor Corporation örömmel jelenti be, hogy üzemanyagcellás Burgman robogója – a hasonló járművek között elsőként – megkapta a teljes körű uniós jármű-típusengedélyt. 2011. - | |||
|
© satyapapa | 2011. nov. 19. 18:23 | Válasz | #160 | ||
Egyáltalán nincs szándékom a suzukit "fényezni",,,csak érdekesség- Egy cikkböl kiragadva- Az üzemanyagcellás robogó alapja a Suzuki városi forgalomra tervezett Burgman motorja. A járműbe kicsi, könnyű, léghűtéses üzemanyagcellát és – a vázon belül elhelyezve – hidrogéntartályt építettek be. A motort az üzemanyagcella termelte elektromos áram hajtja meg, az egyetlen emissziós termék a víz. A Suzuki célja, hogy az üzemanyagcellás Burgman robogót kiváló környezeti jellemzőkkel rendelkező motorkerékpárként hozhassa kereskedelmi forgalomba. A vállalat arra törekszik, hogy az ökobarát üzemanyagcellás robogók elterjedjenek Európában, a kiszolgálásukhoz szükséges hidrogéntöltő állomásokkal és egyéb infrastruktúrával együtt. | |||
|
2011. nov. 19. 19:43 | Válasz | #161 | |||
Jó találmány és már így is gyártják az újakat ? | |||
| |||
© satyapapa | 2011. nov. 19. 19:50 | Válasz | #162 | ||
Igen,ha rákeresel,, GOOle hozz le szakanyagot,és videokat. Amint a kutaknál az üzemanyagellátás megoldott lesz,akkor hipp-hopp elterjed. Már olyan hirt is hallottam,több száz km is megtehetö vele nagyon olcsó áron.A legletisztultab megoldást egyenlöre a burgmanon mutatták be,de mások is fejlesztenek. | |||
| |||
2011. nov. 19. 19:59 | Válasz | #163 | |||
Nagyon frankó ez mindentől függetlenül de az áráról is beszéltek már? A hagyományos benzines illetve elektromos robogók sem olcsók, nálunk meg gyerekcipőben jár a környezetvédelem érdekében tett néhány lépés. Az újabb dolgok amik jobbak, mind drágábbak... | |||
|
© satyapapa | 2011. nov. 19. 20:07 | Válasz | #164 | ||
Minden termék amint kezd tömegáruvá válni sokat veszit az árábol.Talán a motor is. Emlékszem amikor megjelent az országban a digitális fényképezö,az elsök közt lehettem aki ilyet vehetett mint átlag ember.ÉS!!! a 128MB memoria kártya 99ezer ft volt,az 1,2megapixeles gép pedig 200ezer ft, most a 2gigás kártya 3-4ezer ft.... | |||
| |||
2011. nov. 22. 21:36 | Válasz | #165 | |
2011. nov. 22. 22:03 | Válasz | #166 | |||
Nekem teccik!
| |||
| |||
2011. nov. 22. 22:13 | Válasz | #167 | |||
Nagyon vadördisznó!
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. nov. 24. 17:54 | Válasz | #168 | ||
TOPI---hahó, kedves márkatárs !! hahó mivan veled??? Nálam egy hiba derült most hogy végeztem a nagyrevizióval. A karbi és a hengerfej közt lévö beömlö gumicsö oldala kivan repedve,nem vészesen és alig lehetett észrevenni de zavarja a müködést,ugyhogy csere,Nemdrága. | |||
|
2011. nov. 24. 19:11 | Válasz | #169 | |||
hallo-hallo ! Megvagyok, kicsit bütyköltem én is,de hibát eddig nem találtam. kapott a motor egy hátsó gumit,kicseréltem egy kiégett izzót,kitakaritottam a légszűrőt, kb ennyi. A légszűrő házban találtam egy száraz egeret,ezt kidobtam :D Majd még a variót megnézem mi újság is van ott mert a csavarokból itélve szerintem sosem vették még le. Három éve variálok egy crowa készleten most megvettem.Pedig már egész megszoktam a szomszédét,de kell mert ezzel mindent lehet szerelni. 29-én meg vizsga, 30-án regadó, 1-én okmányiroda. Itt tartok most.
| |||
| |||
2011. nov. 24. 20:07 | Válasz | #170 | |||
Jó gépeket vettetek fiúk! Topi, az egeret ne dobd el, ínséges napokra még jól jöhet, kisütjük olajban... | |||
|
2011. nov. 24. 20:36 | Válasz | #171 | |||
Mivel ide beférek én is a nagy vassal, akkor had egerezzek én is! Tavaly télen anyoséknál pihente végig a leállást a Gold, bár az ideit is ott teszi! Sajnos bementek az egerek a garázsba és elkezdték enni a motoromat! Szó szerint megették a levegőszűrő papírját és valószínűleg a zene vezetékeit is megdézsmálták, mert azóta valami mindig recseg, ha a kanyarodok. Idénre letömítettem a garázst és teleraktam "lyuk és zseb atomokkal" a rágcsálók ellen! Eddig rend van! | |||
| |||
© jasa | 2011. nov. 25. 00:40 | Válasz | #172 | ||
Igen az sajnos "kopó" alkatrész, nekem 50 ekm alatt kettő db ment galyra, most raktam bele a harmadikat (bontott, jó állapotú 1500-ért) Ha falsot szív, akkor egyenetlen a járás, meg úgy durrog gázelvételkor mint Mecsusz gőzkalapácsa. Satyapapa, van magyar nyelvű kezelési utasításom a burgidra, elküldjem mailben ? | |||
| |||
© jasa | 2011. nov. 25. 00:44 | Válasz | #173 | ||
Milyen készletet vettél és mennyiért ? Én is agyalok rajta már régóta: kicsi-gagyi már volt abból kigyógyultam, nagy-gagyit nem merek, nagy-márkásat meg nem bírok.
| |||
| |||
2011. nov. 25. 08:14 | Válasz | #174 | |||
Jasa van erre egy trükköm:Csinálsz egy statisztikát melyik méretet (méreteket) használod legsűrvebben. A hozzád legközelebb eső Unior elosztóraktárban megveszed, az alap hajtóval együtt.Ez nem lesz zsebmetsző összeg, és kis kompromisszummal használhatod. aztán ha lesz "maradék" mindig kiegészíted.Az enyémből így lett készlet.Nem lett drágább mint egy bolti, (sőt, mert dobozom nincs, a falon van)Segítek ha nem találsz elosztót.
| |||
| |||
2011. nov. 25. 10:13 | Válasz | #175 | |||
Möller 94 db-os, 7990 Ft + postaköltség. Vaterán vettem. A szerszámok jók, jó anyagból vannak, a doboz gagyi kicsit, nem mindenhol fogja pontosan a szerszámot. Mondjuk azért nem esik ki. Erről van szó | |||
| |||
© satyapapa | 2011. nov. 25. 17:12 | Válasz | #176 | ||
Jasa--igen légyszi küld ,És köszi..jövök eggyel
| |||
| |||
2011. nov. 25. 18:43 | Válasz | #177 | |
Topi motorjának egér támadását még meg értem. ( Tudjuk, az egér szereti a krumplit), de A Gold sehogy nem illik ebbe a képbe. Bocsi! Egyszerűen nem tudtam ki hagyni. Nem szabad ilyennel sűrűn viccelnem, mert Satya egy idő után majd nem enged be magukhoz. Azért már elég hideg van.
|
2011. nov. 25. 20:48 | Válasz | #178 | |||
| |||
© Zsolt | 2011. nov. 27. 09:31 | Válasz | #179 | ||
Uraim, ha valaki látna jártában-keltében olcsó Piaggo Ape Tm Diesel platós mocit kérem jelezze. Köszike! Így néz ki: | |||
|
© Wiking | 2011. nov. 27. 10:13 | Válasz | #180 |
Helló! felénk van egy ilyen csak kék szinű...nemtudom eladó e ugyan, de ezek nem szoktak túl olcsók lenni...
| |
© Zsolt | 2011. nov. 27. 10:20 | Válasz | #181 | ||
Igen tudom, 3-400 környékén mennek a 8-10 évesek is. Sőt diesel alig van.
| |||
| |||
© Gyurma | 2011. nov. 27. 10:52 | Válasz | #182 |
Szétnézek lehet van 1 készletem nem 92db csak sima crova sallangok nélkül de legalább nem gagyi:D
| |
© satyapapa | 2011. nov. 27. 12:27 | Válasz | #183 | ||
a képesmotoron van egy eladó a nagyrobogóknál.
| |||
| |||
© Zsolt | 2011. nov. 27. 13:30 | Válasz | #184 | ||
Köszi, megvan. Sajnos benzines.
| |||
| |||
2011. nov. 27. 14:39 | Válasz | #185 | |||
Szomszédnak van egy de benzines 50-es, platós-dobozos.Egész jó állapotú.
| |||
| |||
© Zsolt | 2011. nov. 27. 15:15 | Válasz | #186 | ||
Nehéz megfelelőt találni, de mondjuk nem sürgős. Az Ape tulajdonképpen egy tehermotor, aminek a teherautóhoz képest igen jók a fenntartási költségei. Motor bizti, motor súlyadó, motorszintű fogyasztás. Ez a nem mindegy. Én dieselt ezért keresek, mert nyomatékosabb mint a benzines. A jármű teherbírása 5-600 kg, fogyasztása 4,5 liter, végsebessége 65 km/h. És nem kell parkolójegyet sem venni hozzá, hiszen motor!
| |||
|
© satyapapa | 2011. nov. 30. 18:37 | Válasz | #187 | ||
Topi-- nem irtad meg hogy a géped tényleg karbis,vagy már injektoros. Ha karbis akkor figyelni kell a beömlö gumicsöre,mert nehéz észrevenni ha repedt,de a hatása érezhetö | |||
|
2011. nov. 30. 19:19 | Válasz | #188 | |||
Injektoros.Túl vagyok már a műszakin és a vámoláson. Holnap de.okmányiroda és gooo.( majd tavasszal )
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. nov. 30. 19:27 | Válasz | #189 | ||
Na gratula, müszaki teljesen OK volt? A hétvégén jó idölesz gurulhatnál eggyet friss rendszámmal.Én biztosan mocizok. | |||
| |||
2011. nov. 30. 20:39 | Válasz | #190 | |||
Alig látok a náthától egyre jobban beleesem,nekem ez már csak tavaszra marad.Műszaki:alváz és motorszám ellenőrzésből állt.Fékpadon felült a féktárcsa,igy az is kimaradt. Lámpákat se nézték. 27 ezer volt a kpm része, 40500.a regadó.Holnap még egy 18ezer körül és kész. | |||
| |||
2011. dec. 01. 08:54 | Válasz | #191 | |||
Kész is. 10 per alatt meg volt a rendszám és forgalmi.
| |||
| |||
2011. dec. 01. 09:09 | Válasz | #192 | |||
| |||
2011. dec. 01. 14:44 | Válasz | #193 | |||
Ügyes vagy! Ha más ügyünk is ilyen pozitívan tudna pörögni az milyen jó lenne, de ezt majd privátban! | |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 04. 06:48 | Válasz | #194 | ||
Nálam beigazolódot hogy lehet olaszból nagyon jót venni,bármi tipusból. JASA- Köszi a Burgiról elküldöt anyagot. Már csak a kézi-rögzitöféket kell átvizsgálnom mert azzal nemtudok dülöre jutni.Igaz ,,eddig nem is nagyon foglalkoztam vele.. Megdöbbentem hogy olasz piacu gép és mégis ennyire jó állapotu.Ezt föleg a kasznira értem ,mert nincs összekokányolva,,bár a jobb oldalán egy kis sérülés van,Ez újjal is megesik.Szervizelések során nem lett barmolva.Nagyon jók és precizek a rögzitök,és egyebek.Lehet hogy gyárilag is jól lett tervezve,de a javitása is profin ment. Sajna elég vacak idö van és lusta disznó módon nincs kedvem kimenni a garázsba ,ahol a maja250 és a burgi400 vár..És ugye azért matatni valót mindig talál egy gondosabb gazda. Te hogy álsz | |||
|
2011. dec. 04. 10:08 | Válasz | #195 | |||
Én ma belenézek a varióba, mit is találok,kell-e valami, mert holnap ingyenes szállitás lesz a city bike-ban, bár az lenne a frankó,ha semmit sem kellene rendelni.
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 04. 11:53 | Válasz | #196 | ||
Ha kell,, akkor a malossi szij 22ezer ft,,Krisztiánnál. sajna a burgihoz itthon elég drágák a szijjak. | |||
| |||
2011. dec. 04. 12:08 | Válasz | #197 | |||
Malossit nem veszek, vékonyabb mint az erdeti.A gates-t megkapom 16-18 ezer között.
| |||
| |||
2011. dec. 04. 12:20 | Válasz | #198 | |||
Gates szakadt el valakinek 2000Km után... Vadi új volt... | |||
| |||
2011. dec. 04. 13:13 | Válasz | #199 | |||
Gyakorlatilag bármi elszakadhat, főleg ha bele van piszkálva a gyári rendszerbe. Pl. egy jóval kisebb görgő v rugócsere eszméletlen erőváltozást okoz a hajtásban és ezt mind a szijnak kell kibirnia.Van, hogy nem birja. :D
| |||
| |||
|
|
|