|
|
|
2010. jún. 09. 20:30 | Válasz | #245 | |||
Vagy piszok mázlija van...
| |||
| |||
© Zsolt | 2010. jún. 09. 19:07 | Válasz | #244 | ||
A karburátort kell első körben átnézni, láttam már olyat hogy átcserélték a fúvókákat nagyobbra. Ezután gyújtógyetya, hézag meg ilyesmi. Legvégül a hajtáslánc. A komplett átnézés elengedhetetlen. Amúgy is ha az ember portájára új gép kerül illik átnézni mindent, hiszen a jó műszaki állapot a túlélés egyik feltétele. Amúgy találgatással is célba lehet érni, csak úgy az út kicsit hosszabb lesz.
| |||
|
© homorodisz | 2010. jún. 09. 18:59 | Válasz | #243 |
Szerbusztok! A 4.3-as fogyasztást folytatnám. Szerintetek önmagában a 13 g görgők (gyári 9.1) és a szívató szarakodása eredményezheti a dolgot? |
2010. jún. 09. 09:50 | Válasz | #242 | |||
Én még úgy sem. Két személlyel 90 utazóval, szélben sem evett többet 3.6-3.7-nél.
| |||
|
2010. jún. 09. 06:09 | Válasz | #241 | |||
Csutkagázon el tudok képzelni 4 fölötti fogyasztást de le kell vinni 3-4 közé mindenképp.
| |||
|
© bringaspar | 2010. jún. 09. 05:57 | Válasz | #240 |
Na igen, de nemcsak itt látjuk, hogy változnak az idők. GPS tartót én is szereltem a gépre, 12V-os szivargyújtó-töltőt meg kivezettettem a bal kesztyűtartóba. Felcsigáztatok, ma felrakom és megnézem azt a sebességet. Kíváncsi vagyok, hogy mennyire pontos a 2002-es órája.
| |
2010. jún. 08. 23:00 | Válasz | #239 | |||
Nekem a Majesty órája tuti pontos. 96-ban még bíztak a józan itélőképességben és lehet hogy jobb volt ha a paraszt tudta hogy 100-al megy. Most meg úgy gondolja, ez még nem olyan sok, az óra úgyis csal!
| |||
|
2010. jún. 08. 21:55 | Válasz | #238 | |||
Passat, ha sokat késne, akkor rég túl mennél a kereszteződésen amikor szólna. A Nokia hajlamos kicsit a késésre, még az N95 is késik. Végülis telefon. | |||
| |||
© Zsolt | 2010. jún. 08. 21:52 | Válasz | #237 | ||
A 250-es gépem eszik 3,3-at, a 4,3 tényleg sok. A karbiban a tű pozícióját meg kellene nézni.
| |||
|
2010. jún. 08. 21:50 | Válasz | #236 | |||
A GPS pontos, normális vevőnél max 1 másodpercet késik. Rá kell állni fix sebességre, és ellenőrizni a órát és a GPS-t. Az én órám nagyjából pontos volt, a Fecójé vagy 10-15-t sietett az enyémhez képest. A 120 km/h-s sebességek nem reálisak! A 2,3 literes fogyasztás sem tudom elképzelni, figyelembe véve a motor tömegét. A 4,3 l nagyon sok. Nekem 90-s utazónál 3,3 l volt. | |||
|
© homorodisz | 2010. jún. 08. 21:42 | Válasz | #235 |
Először is nagyon köszönöm a gyors és kimerítő válaszokat! Arra a következtetésre jutottam hogy a motor nagyobb átalakítását még sokszor átgondolom és átszámolom minden oldalról. :) Körülbelül 90-100 szoktam vele menni (óra szerint) igy lesz 4,3 úgyhogy talán magyarázható ezzel a magas fogyasztás. Bár nem tudom hogy bele számíthat e hogy 13g-os görgők vannak a gépben? (a szerelő ezt ajánlotta) és még csak most járt le a bejáratás?(1500 km) mert volt fúrás és dugó csere. |
2010. jún. 08. 20:50 | Válasz | #234 | |||
Passat:A saját órájánál minden pontosabb! Guszti: Aztán meg gyökötvonok és a reciprokával megszorzom!! | |||
| |||
© SPOJLERES | 2010. jún. 08. 19:18 | Válasz | #233 |
Ha leméred hogy ugyanazón sebességgel 1km-t hány másodperc alatt teszel meg akko abbol kiszámolhatod a m/s és a km/h is És ha fogyasztást akarsz mérni vannak kilométer kövek ;-) az megmondja hány km t mentél már Ha nem hiszel az orádnak sem a gps nek |
© passat52 | 2010. jún. 08. 19:09 | Válasz | #232 | ||
Az előző motorom ami 125-ös volt kijött 3 literből pedig én nem vagyok egy lassu jármü!:) Fecó! Olvastam nemrég a neten,hogy a gps adatok sem pontosak a sebességmeghatározásnál! A helyzet az,hogy a gps jel jelentősen késik és ezért nem mutat pontos adatot! Persze készüléke is válogatja mert biztos vannak olyan készülékek már amelyek szinte szinkronban vannak a müholdakkal de a mi mezei gpsünre nem lehet ezt elmondani! | |||
|
© SPOJLERES | 2010. jún. 08. 19:06 | Válasz | #231 |
Ha bontott 180 as hengert találnál henger fejjel akkor még nembiztos hogy a karbi elég hozzá | |
© SPOJLERES | 2010. jún. 08. 19:01 | Válasz | #230 |
Nekem 150 es van és 2.3 volt a legjobb de soxor 2.6 ot mértem, városba+ 3-3.2 körül A vége kb 110-max 113 de hátszéllel felment már párszor 120 ra is És nem bőgőt a motor ,sztem 100 az utazonak nem sok |
2010. jún. 08. 18:36 | Válasz | #229 | |||
Ha csutkagázon mész akkor nem sok, de finoman 2,8 ra le lehet vinni.Az átlagos kb 3,6-3,8 80-90-nél. GPS-sel mérted vagy a sajátjával?A sajátja mindegyiknek csal. Azért mondanak többet mert a 25-ös órája túlmér!Pontos GPS- mérés 100-110!Minden tuning nélkül kb ennyit tud. 90 körüli utazóval. Az átalakítás pénztárca kérdése. 150-re elég csak henger dugó csere, 180-ra komplett hengerfej is kell, mert a szelepek nagyobbak.A buli sztem annyiba van mintha ezt eladnád és vennél egy 250-est.Nézd meg az árakat a NET-en. | |||
| |||
© homorodisz | 2010. jún. 08. 17:56 | Válasz | #228 |
Szerbusztok! Lenne egy pár kérdésem ami már régóta foglalkoztat, csak eddig nem volt kitől megkérdeznem. Eddig:) 1.125-ös majám van nekem is és most hogy elkezdetem hosszú távon használni kíváncsi lettem a fogyasztásra ami 4,3 lett. Egy kicsit sokkalom de lehet hogy jó? 2.105 km/h a vége én olvastam már 130-at is valahol (bár nem száguldozni akarok vele)de a kíváncsiság akkor is hajt hogy mennyi a normális? 3.Milyen változást észlelnék ha 150-es hengert és dugót kapna? Ja és vannak e ennek az átalakításnak hátulütői és rejtett technikai kérdései? 4.A 180-as átalakításnak ár érték arányban van értelme? Előre is köszönöm a válaszokat, és elnézéseteket kérem a kérdésözön miatt. |
2010. jún. 07. 21:30 | Válasz | #227 | |||
A helyzet, hogy megvan a régi főtengőm és vettem hozzá abból az ócsóbb felújítóból.A többivel nem tudnék mit kezdeni.Legfeljebb 180-as érdekelne de ahhoz meg másik hengerfej és szelepek is kellenének.Sok gond lenne vele.
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2010. jún. 07. 10:52 | Válasz | #226 |
Feco a tegnapi beszélgetésünkkel kapcsolatba amugy van egy tartalék motorblokkom 5ds vagyis 125 és 150 hez 5kd hengerrel Öninditó állórész és lendkerék karbi hiányzik A henger furando de alapméret és a szivószelep kicsit elhajlott Ja és a főtengej hajtokarral felujitando Talán még van abbol a 6-7 ezer forintos felujitó szettből Mikor nekem kellett volna ako 32ezer vot |
© Csokáv | 2010. máj. 06. 09:40 | Válasz | #225 |
Köszi szépen!
|
2010. máj. 05. 21:11 | Válasz | #224 | |||
Szétkaptam és nálam mindkettő 42 mm.Igaz az egyik kijjebb áll pár mm-t, az lehetne rövidebb is.
| |||
| |||
2010. máj. 05. 20:58 | Válasz | #223 | |||
Lemegyek megmérem.
| |||
|
© Csokáv | 2010. máj. 05. 11:15 | Válasz | #222 |
Igen, csak az a baj, hogy nekem ezek nincsenek meg, és ha rossz hosszakat csinálok, akkor lehet, hogy feszülni fog. Ne szedd szét ezért semmiképp, csak úgy, ahogy van, leméred, az jó. A tizedmilliméterek nem számítanak...
|
2010. máj. 05. 06:04 | Válasz | #221 | |||
Azok nem hatlapúak és a kipuff lyukának a kezdetéig tart.Felszerelve,meghúzva a toroknál és felül, a távtartó a kipuffig tartson. A lukban már csak gumi legyen.A gumi meg hosszabb mint a lyuk,hogy meghúzáskor ne a kipuffot nyomja beljebb hanem a gumit össze.Talán este ráérek szétszedem, és megmérem.De szerintem jobb ha a sajátodra méretezed.
| |||
|
© Csokáv | 2010. máj. 05. 00:18 | Válasz | #220 |
Köszönöm szépen. Az elülső hatlap cucc az megvan, a másik kettő méretére lennék kíváncsi. Gumituskós dolog is stimmel, csak a távtartók a kérdéses, mert asszem nem is egyforma hosszúak.
|
2010. máj. 03. 17:35 | Válasz | #219 | |||
A kipuff helyzetét a toroknál két hernyócsavar és a felső valóban hatszöganyagból lévő tartó határozza meg. A hossza kb 50 mm. Szétszedés nélküli mérés 1-2 tizedet csalhat de nem hiszem, hogy gond lenne.Az alsó kettő nem fix tartó, hanem egy hosszú csavar távtartóval, a csavar feje alatt két alátét között egy gumituskó.Az átmérője könnyedén átmegy a kipuff lukján és amikor meghúzod összenyomja a gumit és az beleszorul a kipuff lukjába.Kicsit bonyolultnak hangzik, de egyszerű.A távtartónak a két csavaron akkorának kell lennie hogy érintőrehúzva a gumi a lyuk közepén legyen.Ha nem világos írj privibe lerajzolom.
| |||
|
© Csokáv | 2010. máj. 03. 16:01 | Válasz | #218 |
Sziasztok! Valaki lenne oly kedves és lemérné nekem a kipuff tartó konzolok (gyárilag hatszög keresztmetszetű, belül menetes távtartók) hosszát? Hála előre is. |
2010. ápr. 23. 05:58 | Válasz | #217 | |||
Hát szerintem a hibák nem múlnak csak úgy maguktól, ezzel a visítással még foglalkozni fogsz. A mérőműszer hibáját talán egy autóvillamossági-műszerész megtalálja, és ha szerencséd lesz nem húz le nagyon.
| |||
| |||
2010. ápr. 22. 23:00 | Válasz | #216 | |||
Örülök hogy a kuplung probléma megoldódott! Villamossághoz csak annyit, (mivel jómagam nem vagyok jártas az elektromosságban) hogy az nem árt, ha minden érintkezőt, stekkert, csatlakozást leveszel, kitakarítassz és újra összerakod. Nem biztos hogy segít, de semmiképpen nem árt! Kizárod a kontakthibákat. | |||
| |||
© Rezner Zsolt | 2010. ápr. 22. 19:31 | Válasz | #215 |
Szép napot Mkinek. Nem visít a "malac" valszeg az új kuplung "bevasalódott" és mikor megrántotta a mocit, sikított egyett az ékszíj. Csodákra képes egy új kuplung! De most összeszedem a bátorságom és kérdezek egy elektromosat. Ugye a benzin szintmérő és a töltésjelző egy órában van és egy a mutatója. Na most a mocin a mutató fel alá járkál, de folyamatosan így soha nem mutatja normálisan a benzinszintet, és a töltést se.Volt már olyan, hogy a folyamatos fel le járkálástól a mutató olyan tartományban ingadozott, ahol nem volt osztás, magyarul átfordult a másik oldalra. Hol keressem a hibát? |
© peterandor | 2010. ápr. 20. 10:52 | Válasz | #214 |
Nagyon koszonom, megertettem.
|
2010. ápr. 19. 21:14 | Válasz | #213 | |||
A konzol csavarjaira vigyázz, csak jó minőségű imbuszkulcsot használj.
| |||
|
2010. ápr. 19. 14:17 | Válasz | #212 | |||
Kipu le. Távtartók nem egyformák, nem összekeverni! Konzol le. Kerék ki. Ennyi. | |||
| |||
© peterandor | 2010. ápr. 19. 14:02 | Válasz | #211 |
-ja, meg nem szereltem le a kereket, hol kezdjem? Kosz a segitseget!
|
© peterandor | 2010. ápr. 19. 12:50 | Válasz | #210 |
Sziasztok, hatso gumit akarok cserelni es nem tudom, hogy mit vegyek?-michelin?-pirelli?-avon?-esetleg masat? Tartosat szeretnek , meg ha dragabb is....
|
2010. ápr. 16. 20:34 | Válasz | #209 | |||
A pirosba azért megy mert a "hőmérés" a hengerfejnél van,és ha nem áramlik rendesen, akkor az a kevés ami ott van az nagyon gyorsan felmelegszik.A ventilátor meg na indul el mert az érzékelője a hűtőn van, és ott valószínű még teljesen hideg a víz. Hallottam már, hogy a vízpumpa lapátjai megforogtak a tengelyen, ez is lehet, de nem festem az ördögöt a falra . Valamiért nincs rendes áramlásod. | |||
| |||
2010. ápr. 16. 14:56 | Válasz | #208 | |||
Meg kéne takarítan az elektormos csatlakozásokat mert ilyen gyorsan nem válltozik a hűtővíz hőmérséklete. Lehet hogy itt-ott be van oxidálódva. Leginkább a jeladó a blokkon. No meg meg is tapogathatod hogy merre meleg, merre nem! | |||
| |||
© M. Zoltán | 2010. ápr. 16. 13:11 | Válasz | #207 |
A pirosba meg lehet, hogy azért megy, mert nem indul a ventilátor.
|
© M. Zoltán | 2010. ápr. 16. 13:10 | Válasz | #206 |
Alacsony fordulaton kevésbé hatékony a vízpumpa, nem forog a víz, ezért melegszik. Ha odahúzol neki, akkor kicseréli a felmelegedett vizet, a hűtőről a hidegebb visszahűti a motort. Szerintem.
|
© Csokáv | 2010. ápr. 16. 12:26 | Válasz | #205 |
Sziasztok! A hűtésem olyat csinál, hogy amikor rendesen bemelegszik a motor, akkor haladás közben is legalul van a mutató. Ha megállok, akkor meg felkúszik egész magasra, gyakran a pirosba is. Viszont ha felpörög a motor (nem kell haladnia is, csak odahúzok neki egy kicsit de még áll a motor), akkor azonnal visszamegy a mutató. Találkozott valaki ilyennel? |
2010. ápr. 15. 21:13 | Válasz | #204 | |||
Nézd meg a variátortárcsák egyenesek-e.Ha hullámos ott a baj (gondolom).Ha hullámba ér megcsúszik a szíj.
| |||
| |||
2010. ápr. 15. 20:40 | Válasz | #203 | |||
a hátsó tárcsa amikor egymástól hossz irányban elmozdul az intenzív kapcsolás miatt...vagy az új szíj most jobban elhúzza a két tárcsát egymástól... szét kéne szedni a két tárcsát a kontrasztrugó nélkül nem-e a szennyeződéstől meg van szorulva.. | |||
|
2010. ápr. 15. 20:28 | Válasz | #202 | |||
A kuplung nagy kontrasztugója biztosan teszi a dolgát? Lehetséges hogy akkor sír, amikor a tárcsákat áttolják a görgők. Próbáld már meg hogy nem nyélgázon, hanem lassabban gyorsítassz. Minden esetben felsír?
| |||
| |||
© Rezner Zsolt | 2010. ápr. 15. 19:50 | Válasz | #201 |
Köszi szépen! Úgy döntöttem, veszek egy újat (9600,- ), és a régit fel ferrodoloztatom. Harap a masina az új kuplunggal. Segített a 250 közti lépésről-lépésre szóló leírás. Nem is tudom mi lett volna velem a képek nélkül. Ami viszont zavar, hogy az új szíj, és az új kuplung ellenére 20-30km/h közt sír egyet a masina,de megy tovább, most nincs torpanás, de azért az a sikítás zavar. Lehet a szíj, hogy még nem olyan kúpos a formája, ill. a kuplung nincs bekopva? Azt a lendkerék szerűt nem kellett szabályozni, az tökéletes, meg a tárcsák is. | |
2010. ápr. 11. 15:13 | Válasz | #200 | |||
YP125D - - YP150D Frizione centrifuga automatica: (röpsúlyos automata kuplung) Spessore ceppo frizione : 2,0 mm 1,5 mm (betét vastagsága, és a minimum) Lunghezza libera molla ceppo frizione 28 mm ••• (kuplung harang max. átmérője. | |||
| |||
© Rezner Zsolt | 2010. ápr. 11. 14:55 | Válasz | #199 |
Köszöntem szépen,sikerült szíjat cserélnem, de asszem ez kuplung,alig van a pofákon ferrodol. Nem tudjátok, hogy mekkora, hány miliméter vastag a ferrodol réteg a pofákon, feltéve ha új. Itt Győrben van egy cég, aki kuplungtárcsáktól kezdve fékbetéten át fel ferrodolozza a dolgokat. A kocsimba a tárcsát 5ért csinálta.
| |
© Zsolt | 2010. ápr. 10. 20:44 | Válasz | #198 | ||
Ha csak szíj csere lesz, akkor a kuplung harangot vedd csak le, max 2 perc és nem kell semmilyen légkulcs sem. A 250-es letöltéseknél van egy kuplung javítás pdf, amin látni hogy milyen fogással lehet leszedni egy sima crova készlettel (ja és egy pajszerral).
| |||
|
© passat52 | 2010. ápr. 10. 20:16 | Válasz | #197 | ||
A 250-es topikban a 901-es beirás illetve képen találsz megoldást ha nincs légkulcsod vagy elektromos!
| |||
| |||
2010. ápr. 10. 20:05 | Válasz | #196 | |||
A leszedést általában légkulccsal a legjobb megejteni, vagy a fiúk vettek elektromos nyomatékkulcsot!A csúszás lehet kuplung is mindenképp ajánlom nézd meg.Nézd meg a varió felületét, nem lehet hullámos.Ha az fel kell szabályoztatni!
| |||
| |||
© Rezner Zsolt | 2010. ápr. 10. 19:20 | Válasz | #195 |
Tud valaki abban segíteni,hogy házilag hogyan lehet meghajtó szíjat cserélni? Van valahol valami leírás ezzel kapcsolatosan? Első, hátsó tárcsát le kéne szednem? Csak mert a variátor (?) lamelláit nem akarom eltörni, hogy kitámasszam, a hátsó tárcsáról nem is beszélve. Robban a moci, de 30-40km sikít eggyet, pillanatra megtorpan, majd beindul újra.
|
2010. ápr. 09. 21:01 | Válasz | #194 | |||
Mukodik a city bike,csak mindig egy regebbi linket dob be a google az elso helyekre.Probalj a google talalatok kozul egy masikat is.Mukodik tuti,szinte naponta nezem.Szij van naluk 4-20000 ft kozott tobb fajta.
| |||
|
2010. ápr. 09. 20:57 | Válasz | #193 | |||
Írd a keresőbe, mert igen nagy a szórás az árak között.Van akinek az utángyártott is jó van aki az eredetire esküszik... A Maja karbiba nincs ilyen.Ezekszerint nem egyforma. | |||
| |||
© Rezner Zsolt | 2010. ápr. 09. 20:52 | Válasz | #192 |
Szép estét Mkinek. Megy a moci, nem is akár hogy. Jelentem egy membrán volt a ludas, ami a karbi oldalában van, ami a beáramló benzint szabájozza. Olyan mint egy síbertű, aminek a végén egy 5Ft nagyságú és vastagságú gumi van.Na az volt elrepedve! Egy tömítés, egy 1cm porvédő, egy köpetnyi gumidugó, meg egy "tollrugó". 15e Ft. SZÁMLÁS! Mert Japó? Sajna a neten nem találom, a city bike web meg felújítás alatt, de jó lenne tudni, hogy egy 125 maxterba (125 majesty) meghajtószíj mennyibe kerül? Tud ebbe valaki segíteni?
|
© Zsolt | 2010. ápr. 09. 16:35 | Válasz | #191 | ||
Ez már a kúton így van keverve. És ezzel a mixel hány kilométert sikerült már menned?
| |||
| |||
2010. ápr. 09. 13:54 | Válasz | #190 | |||
??????????????
| |||
| |||
© Andreas89 | 2010. ápr. 08. 21:44 | Válasz | #189 |
90%E85 10% benzin, pont a hideg indulás miatt kell bele a benzin..
| |
© peterandor | 2010. ápr. 04. 16:59 | Válasz | #188 |
-sziasztok,megoldottam majesty.-hmm, eleg sokban kulombozik a yamaha az enaltalam hasznalt eddigi motroktol.-hol volt a baj?-hat,a karburator also reszen van a szivato ami kulon ,harom csavarral van felfogva a karburatorhoz es ott bizony szivargott a benzin.-mivel a csap a motor lealta utan bezar ,a kiszivargo benzin nem lett potolva es inditaskor addig probaltam mig nem telt ujra a karburator.-vekony gumibol keszitettem egy pakolast es igy mar nem log meg a benzin a karburatorbol.-most, mar indul. -koszonom a tanacsokat.
|
2010. ápr. 03. 15:13 | Válasz | #187 | |||
Próbáld meg a gázt rángatni önindítózás közben.Így a gyorsítófuvóka + benyát nyom a torokba.Ha így könnyebben indul akkor keveset kap indításkor és meg lehetne próbálni az automata szívató síbertűjét egy rovátkával feljebb tenni.De szívhat levegőt is valahonnan. Milyen az alapjárat?
| |||
|
© peterandor | 2010. ápr. 03. 13:05 | Válasz | #186 |
-sziasztok,Kellemes Husveti Unnepeket Kivanok mindannyiatoknak!-egy kerdes:-a ti motraitok(az enyem 125-os majesty /2003-ev.)indulnak elso probalkozasra?-en, ha hidegen probalom, harom -negy inditas utan sikerul.-esetleg , hol keressem a hibat?koszonom a segitseget!
|
© Zsolt | 2010. márc. 29. 21:39 | Válasz | #185 | ||
Üdv Andreas! És hidegen hogy indul E85-el? Tisztán használod vagy mixelve? Nekem eddig csak a Puntom szerette.
| |||
| |||
2010. márc. 29. 21:28 | Válasz | #184 | |||
Ha sehol sem kapsz olcsóbban a City Bike webáruházban van 2 féle, egységesen 5100 Ft. ( Győr. ) Szerintem rajta van a gumi is. http://robogotuning.hu/shop_search.php?search=majesty,5 | |||
| |||
2010. márc. 29. 21:05 | Válasz | #183 | |||
Vagy nemn tudom a Mravik Misi foglakozik e 125 ös alkatrészekkel | |||
|
2010. márc. 29. 21:01 | Válasz | #182 | |||
Keress egy bontót!
| |||
| |||
© Andreas89 | 2010. márc. 29. 20:50 | Válasz | #181 |
hellósztok! 2 kérdés 125öshöz szivócsonk (2001) van valakinek? vagy ujba olcsóbbab hol lehet kapni? E85-öt próbálta már valaki? én kisérletezek vele, átfuvókáztam, meg másik sibertű, ugynézki hogy most tisztán is jó, csak észrevettem h elvan szakadva a szivocsonk ugyhogy bekell szereznem egyet, utána tudom folytatni a kisérletezést.. |
© peterandor | 2010. márc. 29. 09:46 | Válasz | #180 |
- koszonom,-majesty!
|
2010. márc. 28. 19:32 | Válasz | #179 | |||
Van egy "O" gyűrű, aztán egy gumi torok. Vákumos a benzincsap. Ha nincs torokvákum zárva van.Elindul a moci a vákum azonnal nyitja.Sőt már az önindítózáskor. | |||
| |||
© peterandor | 2010. márc. 28. 19:11 | Válasz | #178 |
sziasztok,ket kerdesem lenne;-a hengerfej es karburator kozott van pakolas?-a benzint el lehet zarni?-van csap?koszonom a valaszt!
|
2010. márc. 27. 21:19 | Válasz | #177 | |||
Én egyenlőre maradok a nejem mellett. Az enyémben van kb 15 perc és 1 méter! | |||
|
© Zsolt | 2010. márc. 27. 19:30 | Válasz | #176 | ||
Az jó. Én is szeretnék felülni Pamela Anderson mögé... Az enyémben már 300 km van! | |||
|
2010. márc. 27. 19:19 | Válasz | #175 | |||
Uraságok! Ma megmotoroztatott Fecó a Majájával! Most ültem először Maján hátul! Lassan már az enyémet is el kellene kezdenem járatni, mert mindjárt itt a gelsei találkozó! | |||
|
2010. márc. 27. 18:01 | Válasz | #174 | |||
Csalóka a látszat, nem feszes, csak sima és puha is.
| |||
| |||
© Rezner Zsolt | 2010. márc. 27. 15:07 | Válasz | #173 |
Ez a helyes megfogalmazás. Mivel nem illeszkedik a membrán tökéletesen a karbiba, meg mint a rózsa szirom, olyan hullámos az egész, és nem csak a széle. Közel sincs olyan mint amit különbözö web boltokban láttam (membránt), azok szinte mint egy feszes tölcsér. Ma vittem egy szerelőhöz. Kicsi a világ, Fekete Szilárd, aki motocross bajnok, és a helyi Suzukiban mociszerelőként tevékenykedik. Átnézi a vasat, meg okosban megcsinálja.
| |
2010. márc. 27. 10:26 | Válasz | #172 | |||
Nincs, de kiszárad valami miatt ha az úszóház is száraz. Nem értem az összefüggést. Az ami nekem a polcon pihent, mire eljutott Mecsuszhoz, már kezdett zsugorodni... Hátha segít rajta. De lehet hogy nem, mindenestere ártani nem ártunk vele!
| |||
|
2010. márc. 27. 07:18 | Válasz | #171 | |||
Hát benzinben a membrán elvileg sincs legfeljebb benzingőzben.Talán valami más szer kéne.
| |||
| |||
2010. márc. 26. 19:47 | Válasz | #170 | |||
Be kéne áztatni benzinbe és közben maszírozni, nyújtani. Csak a kezed...
| |||
| |||
© Rezner Zsolt | 2010. márc. 26. 18:53 | Válasz | #169 |
Ismételten csak köszönetet tudok mondani a segítségért! Igaz nekem nem hobbi, csak munkába járás, az álmom egyébként egy 600 Bandita. Ismét szétkaptam a karbit, és a membrán keménysége, állaga, mint egy biciklibelső, és miután leszedtem azt a deklit a karbiról, nem megy vissza teljesen a helyére a membrán peremere, mintha pár milivel kisebb lenne. (megkeményedhetett, és összeugrott, mert olyan fodros) Minél többet megyek vele,annál jobb, jobban gyorsul,több a vége,lehet akkorra fellágyul?! A bontott karbi, hát azért az elég lutri nem? Igaz ma kaptam árajánlatot 19800,- Ft Amúgy előbb generálozok egy alfa romeót, de a moci kifogott rajtam, ezért is köszönök mindent mindenkinek. Ma ment vele egy moci szerelő, és mondta, hogy nincs vele minden rendben, mert gyengus, és nem is tudott a problémámról, csak, hogy 4 ütem 125cm3. Holnap viszem is hozzá. | |
2010. márc. 26. 16:29 | Válasz | #168 | |||
Zsolt! A membránnal előfordulhat az is hogy amikor visszeteszed nem tud simán csúszni a házában. Mielőtt szétszeded a karbit előlről nyúljál már be, hogy kézzel milyen könnyű felemelni. Puhán kell működnie. Ha akadozik vagy szorul vedd le a tetejét a karbinak és óvatosan kukkolj be hogy a helyén van-e. Ha nincs a helyén szerencséd volt. Maga membrán valóban nagyon puha anyag és nem bírja a szárazságot. Én ezért indigatom a motort hetente télen. Egyébként kiszárad az egész karbi.
| |||
| |||
2010. márc. 26. 07:13 | Válasz | #167 | |||
Látod, ezért is vagyok elkeseredve! Nekem 4 db kel, mert ha már lúd, akkor legyen kövér és az enyém közel 30ezer/db idehaza, most épp a tengerentúlon gondolkodok, mert ott 40dollárba kerül darabja. Persze nem a Majestyről írtam. De most már tartok attól is, hogy a majában is egyszer csak elszakad. Sajnos a motorozás az drága hobby! Ezért is osztjuk az észt, hogyan tudjunk a legkisebb költséggel a legjobbat kihozni! | |||
| |||
2010. márc. 26. 06:00 | Válasz | #166 | |||
Membrán nagyon is előfordulhat, de nem a durranástól.Ha membrán a baj akkor nézz egy bontott karbit valahol abban eredeti yamaha gumi van és kb 10-ért kapsz szívató nélkül.Azért mégegyszer ne durrogtass, örülj hogy ennyivel megúsztad.
| |||
| |||
2010. márc. 25. 23:08 | Válasz | #165 | |||
az előző írásodat nem olvastam figyelmesen... A KARBI KITAKARÍTÁST... Akkor szerintem valami a szerelés miatt lett vele!! én arra voksolok!! | |||
| |||
© Rezner Zsolt | 2010. márc. 25. 22:21 | Válasz | #164 |
18e kerül? Mi van benne, beépített TV? :)Még mielőtt rohannék venni, azért megnézem, mert amint említettem, ha említettem, hogy a karbit szétkaptam és kitisztítottam, hátha illesztési hiba történt az összerakásánál. :)
|
2010. márc. 25. 21:59 | Válasz | #163 | |||
Igen az a nagy membrán, ami a karbi tetején van egy dekli alatt...és a hosszú síber tűt szabályozza... na annak a guminak olyan puhának kell lennie, mint a baba bőrének:-)) | |||
| |||
2010. márc. 25. 21:56 | Válasz | #162 | |||
Lényegében a membrán először megkeményedik a maga módján ridegebbé válik, majd a mozgási nehézségei miatt kevésbé látja el a feladatát...és persze közben kiszakad kitördezik.. 18e be kerül utángyártott membrán City Bike-nál..
| |||
|
© Rezner Zsolt | 2010. márc. 25. 21:54 | Válasz | #161 |
Köszönöm Mkinek az építő segítséget először is! Az atnézésre úgy gondoltok a karbinál, hogy nem szív e falsot a csonkoknál? Ha jól gondolom. Az alapjárattal minden ok, igaz azért néha 4-5 re indul el, és ma volt, hogy 1-2 perc városi furikázás közben lefulladt, megállt. Utána pöccre indult,de ilyet még nem csinált! Irjátok,hogy membrán szakadás. Na magyarul, ha szétszedem a karbit, akkor az a nagy gumiszegélyes valami,amibe benne van egy "műanyag cső" ? Mert láttam benne egy olyat is, mint egy simo síber tű,csak van rajta egy egyforintos nagyságú,kerek "gumi?"
|
2010. márc. 25. 21:42 | Válasz | #160 | |||
egyébként a membrán szakadása idéz elő teljesítmény csökkenést...lomha gyorsulást... Ezt a mondatodat a múlt hét végén érzékeltem. | |||
| |||
2010. márc. 25. 21:17 | Válasz | #159 | |||
Ja és ha üres volt a karbi(mert a hosszú alvás hátránya, hogy kiürül a karburátor, és a düznin lévő membrán kiszáradhat majd hajlamos a repedésre...) ezért kell ill. ildomos havonta megmozgatni a motort a téli állás alatt...Értsd beindítás, járatás...bemelegítés.. egyébként a membrán szakadása idéz elő teljesítmény csökkenést...lomha gyorsulást... | |||
|
2010. márc. 25. 21:14 | Válasz | #158 | |||
Fecó! A Ti karbitok is membrános? Nincs megkeményedve és nem tud full gázon menni? Láthattad, hogy mit művelt, a nagy dög Dombóváron. Nem lehet, hogy majd a használat közben visszalágyul és újra visszajönnek lovak? | |||
| |||
2010. márc. 25. 21:03 | Válasz | #157 | |||
Zsolti!Gyárilag nincs szűrőzve de lehet mobil kis szűrőt tenni. A féktisztító spray ajánlatához elfelejtették hozzátenni,hogy nagyon kevés kell belőle, mert ha sok akkor visszadurranhat a torokba is akár vagy ahova éppen sikerül.Láttam szétdurrant IFA-t. Szétmehet az egész torokrész.Nézz át mindent amit csak látni, mert előfordulhat, levegőt szív lecsúszott karbitól.Milyen az alapjárat? Ha minden rendben akkor köv.ellenőrzés a szelepek.Biztos nem állásába mentek el a pacik.Azért nem indult mert üres volt a karbid. | |||
| |||
© Rezner Zsolt | 2010. márc. 25. 20:03 | Válasz | #156 |
Üdv Mkinek. Nem tudom jó helyre írom e,a nyügöm?! Nekem Yamaha Maxterom van, ami ugye Majesty motoros 125 cm3. Szóval téli álom után elővéve, karbi tisztítás után (semmit nem állítottam rajta, vagy el,tavalyi benya a tankba) nem indult a moci. Egy forumban valahol olvastam, hogy légszűrőház le, karbiba féktisztító spré be, és indul is a moci. Így is tettem és láss csodát pöcc-röff! Igaz egyet durrant,mivel megszívta magát. Viszont azt vettem észre, hogy a tizen valahány paciból a fele eltűnt. Tavaly ősszel még "én voltam az utak királya", gyorsult, 100 km/h volt az utazó, amit pillanatok alatt elért, most meg max 70km/h és azt is lassan!? Mi történhetett vele, hogy állásába így legyöngült, mit nézzek, vagy nézessek meg rajta?
|
2010. márc. 24. 21:20 | Válasz | #155 | |||
Van beépítve a rendszerbe üzemanyagszűrő? Akár egy csere, vagy egy új beépítése, a tűszelep kitisztítása után. | |||
| |||
2010. márc. 24. 20:32 | Válasz | #154 | |||
Valamiért nem zárt a szintszabályzó, talán szennyeződés!?Ha hibás valami akkor még előjön a baj.Ne úgy legyen.Tartok az ilyen "magátólelmúló" hibáktól, mert ezek vissza szoktak jönni!
| |||
| |||
2010. márc. 24. 19:28 | Válasz | #153 | |||
Ettől függetlenül itt a helyed! Én is így kezdtem, aztán szegény rendszerünk gazdái meg másolgatták a hozzászólásaimat, a mai napig is! Külön köszönet érte! Könnyebb visszakeresni dolgokat, ha az adott témában írunk róla! Írjad csak a tapasztalatokat, azzal nekünk is segítesz! | |||
| |||
© peterandor | 2010. márc. 24. 18:44 | Válasz | #152 |
ok, ugy lessz
|
2010. márc. 24. 14:13 | Válasz | #151 | |||
Andor légyszives a megfelelő rovatot használni a hozzászólásaidhoz!Üdv L.
| |||
|
2010. márc. 24. 14:08 | Válasz | #150 | |||
© peterandor írta ! Sziasztok, Andor vagyok.Magyar forditasban nincs fent 125 -hoz magyarazat?-az olasz valtozatot letoltottem de jobb lenne a magyar.A tegnapi karburatoros problema megoldodott ugy, hogy semmit se tettem.Nem ertem de mar nem szivarog....... | |||
|
© peterandor | 2010. márc. 23. 22:20 | Válasz | #149 |
Koszonom, holnap mar is megprobalom.
|
2010. márc. 23. 22:03 | Válasz | #148 | |||
Nagyon óvatosan vedd ki a karbit mert a torokrésznél a gumi el szokott repedezni.inkább vedd le a hengerről (két imbuszcsavar) az egészet.A szétszedés előtt biztonságosan meg kell állapítani, nem csak valamelyik benzincső repedt-e el.Ha a tűszelep a hunyó akkor a túlfolyón jön a benya.Talán csak szennyeződés miatt nem zár.Vigyázz az úszóra is el ne görbüljön mert ha elgörbül többé nem lesz benzinszinted. Jó munkát sok sikert!Kérdezhetsz priviben is ha vmi nem tiszta!!A logómra kattintva ! | |||
| |||
2010. márc. 23. 20:36 | Válasz | #147 | |||
Üdv. Andor ! Szerintem szedd szét a karburátort és nézd meg a tűszelepet , ami az úszó alatt van , általában beszokott keményedni a gumi és ha valami kosz alá szorul , akkor túl folyik és ezért nehéz az indítás is. | |||
| |||
2010. márc. 23. 20:22 | Válasz | #146 | |||
Válasz Andor üzenetére! Mészizs írta! Szia! Én azt javaslom, hogy ezt a kérdést a megfelelő helyre, 150, Mix, javítás részbe tegyed fel, mert itt a bemutatkozáson van a hangsúly. Írjad le újra és hamarosan menni fog a válasz! | |||
|
|
|
|