|
|
|
© juhász béla | 2014. jan. 18. 21:30 | Válasz | #958 | ||
Jól beszélsz kopcsó.....oszt AMEN.
| |||
| |||
2014. jan. 18. 21:19 | Válasz | #957 | |||
Ami akkor drága volt, az mai viszonyok között is drága. Aki akkor hülye volt és feszegette a határokat, az ma is hülye. Én a gumi terhelhetőségét minősítettem. Hogy túlteljesítettek volna? Nem hiszem. Az a véleményem, hogy mivel akkoriban nem voltak akkora teljesítményű motorok, így az igénybevétel sem volt, nem lehetett akkora. Utak sem voltak persze hozzá. Tették a dolgukat, koptak középen, a maiak zöme is ott kopik, és valóban jobban, mint akkoriban. Hogy jobbak voltak? Inkább csak tartósabbak. Akkor meg nem spóroltak az anyaggal, és ez öli meg a karbijaidat, felnijeidet, izzóidat. De a gumik nem voltak jobbak, csak benne volt az a kaucsuk, ami ma nem nagyon. A kémia tette sovánnyá, karcsúbbá az anyagok összetételét, de ez konkrétan a gumik esetében szerintem nem úgy áll mint a fémeknél. Az akkori öntvények valóban jobbak voltak, de nem a gumiabroncsok. A szilentek, tanksapkák alatti tömítések ismételten megállták a helyüket, de szerintem ha megkérdezhetnéd Drapál Jánost hogy mit választana, az akkori tartós, vagy mai rövidebb élettartamú, de jobban tapadó gumit, vajon mit mondana? Persze, én sem vakarom le a gumit tarajosra közúton, erre a célra vannak a zárt pályák. Aki hülye, haljon meg! Épp elég veszély leselkedik ránk így is... | |||
|
© juhász béla | 2014. jan. 18. 16:56 | Válasz | #956 | ||
Tamás!!!Azok a maga idejében tulteljesitettek,és pénztárca kimélöbbek voltak,és az akkori auto és motor technikákat hosszutávon kiszolgálták.Másodsorban nem késztették az embert arra mint a mai agyondicsért gumik hogy feszegesse vele a fizika határait,és ebből van a legtöbb baleset,mert ez jó a gyártóknak ,,kopnak a gumik ,kopnak a vasak,fogy minden olyan dolog ami kell egy motorozáshoz,mert agyon van minden dicsérve,és ez egy ha csak egy kicsit is de bátrabbá teszi a motorost,és a legtöbb esetben a gumit meg a motort hibáztatják,és ha netán volt akkor a másik felet,az már mellékes hogy meddig huzta tul a vasat pl egy kanyarban,,,,,,ááá szar volt a gumi azért szált el ,az tény és való,hogy ha valaki a fizika határán motorozik teljesen mindegy hogy szabályosan vagy nem ,annak esélye sincs reagálni hirtelen jött hejzetekre.Aztán mindeféle fórumokon próbálja magát sajnáltatni,tisztelet a kivételnek.
| |||
|
2014. jan. 18. 12:31 | Válasz | #955 | |||
Hát..., a Cordatic sem egy kanyarvadász márka ugye Béla? Szerintem azok a gumik mind úgy lettek elhajítva, hogy peremig csak akkor döntötték ha feldőlt a motor...! :-D | |||
| |||
© satyapapa | 2014. jan. 18. 11:18 | Válasz | #954 | ||
Ma ,már nem husz évre gyártanak gumit ezért abból kell választani ami van. Van jó és gyenge ,, Viszont ha veszek ÉN gumit az az elsödleges hogy jól tapadjon.A kopás csak másodlagos, A gumik fö anyaga :kaucsuk, bautilkaucsuk, korom,szilika,kevés kénsav a gyártásnál. Minden gyár ezekkel a fö összetevökkel dolgozik. A koromtartartalom a kopásban,a szilika és a kaucsuk a tapadásban játszik szerepet. a bautilkaucsuk inkább kötö anyag, - Pár éve ajándékoztam ell egy MZés pacáknak a régi motorom vadi ujj 1982-es Pneumant 3,25X16os hátsó gumit,gyakorlatilag kifogástalan állapotu de öreg volt. Mert nekem megmaradt. Használta is de azt mondta,hogy esöben félelmetes volt. | |||
| |||
© juhász béla | 2014. jan. 17. 21:03 | Válasz | #953 | ||
Mihez képest gyárt jót az olasz ,ez itt a kérdés.Te is tudod hogy régen mennyi kilómétert,vagy évet ment el egy gumi,na ez nem mondható el a mai gimikra,igaz hogy jobban ott van az uton,a mai gumi,de hamarabb is pusztul el,ha nem használod akkor azért,ha használod akkor meg azért.Én tavaly adtam el egy vadonat új Cordatic gumit 250 es csepelre 1967 es gyártásu volt,repedésmentes,még a szőrök sem voltak letöredezve,és meg sem volt keményedve.Na erre már ráillett a jelző hogy JÓ gumi.Ebbe még belerakták a kaucsug nyersanyagot.De ma már csak a profi istálók tudják megfizetni a kaucsog-ot,mert drágább mint az arany,mert nagyon megcsappant a termelése.Ugy hogy nekűnk mezei motorosoknak jó a köolajipari hulladdék is,és hisszűk hogy milyen kurva jó.Ha még fel is tűntetné valamelyik gyártó hogy mennyi a kaucsug tartalma ,annak senki sem nézne utánna.Ugy van ez mint a tésztagyártás,azt irják rá hogy 8 tojásos,és még tojáshélyat sem látott nem még tojást.Épp a multkor olvastam hogy 10 gyártó tésztáit vizsgálták,és csak kettő felelt meg belőle.Gondoljátok hogy amit tömegével gyártanak azok nem igy működnek,,dehogy nem!!!
| |||
| |||
2014. jan. 17. 20:13 | Válasz | #952 | |||
| |||
© satyapapa | 2014. jan. 17. 20:11 | Válasz | #951 | ||
Szerintem is tuti. De hát ki tudjon jó robogó abroncsot gyártani,ha nem az olaszok.kb 19 millió motor van forgalomba | |||
| |||
2014. jan. 17. 20:06 | Válasz | #950 | |||
Nekem is Pirelli Diablo Scooter van a Maján. Nagyon bejött. Tökéletes minden körülmény között. Olyannyira, hogy az XJR-en is ugyan ez a gumi van csak a 17-es méretben. Ott is tökéletesen megállja a helyét. Ha engem kérdezel csakis Pirelli.
| |||
|
© Mr. Majesty | 2014. jan. 17. 09:38 | Válasz | #949 | ||
Áll az alku!
| |||
|
2014. jan. 16. 18:09 | Válasz | #948 | |
Mind a ketten megszakadnánk,én az erőlködéstől,Ő a röhögéstől...
| |
© Mr. Majesty | 2014. jan. 16. 13:16 | Válasz | #947 | ||
Az orpi meg visítana, mint a vet malac...
| |||
|
2014. jan. 16. 10:33 | Válasz | #946 | |||
Szerintem Te csodálkoznál, de nagyon ám! :-D
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. jan. 16. 10:04 | Válasz | #945 | ||
Szellemes Orpibácsi. Megemlítem asszonynak az ötleted, de ne csodálkozz az Egri találkozón, ha megmogyoróz! | |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. jan. 16. 09:56 | Válasz | #944 | ||
Michelin Motor City Grip nyert.
| |||
|
© Mr. Majesty | 2014. jan. 16. 09:46 | Válasz | #943 | ||
Köszönöm a segítséget kedves klubtársak.
| |||
|
2014. jan. 16. 07:40 | Válasz | #942 | |||
Hát, virágnak még jó lett volna, de inkább elhajítottam jó messzire!
| |||
| |||
2014. jan. 16. 07:31 | Válasz | #941 | |||
Akkor már inkább "járok felnin"!
| |||
| |||
2014. jan. 16. 06:44 | Válasz | #940 | |
Vegyél Masculan-t...jóóó márka.
| |
2014. jan. 16. 00:44 | Válasz | #939 | |||
:-))) Azt a f@sza gumit legalább eltetted emlékbe? A Metzeler az meg a tuti-tuti-tuti-tuti kategória. Egyébként gumi tesztelés ügyében ha lehetne választani, akkor Valentino Rossi-t halgatnám meg szívesen egy seeer mellett ;-) (ja és kikérném a véleményét, hogy kék motorhoz illik-e rózsaszín garázs? ;-) | |||
| |||
2014. jan. 15. 23:32 | Válasz | #938 | |||
Üdv! Csak 1 kérdés: A Metzeler-ből melyiket használtad? Mert a 250-re van 7teen is, de az tényleg baromi gyorsan kopik (gondolom 50ccm-re van tervezve). Nekem a Feel Free nem kopott irreálisan gyorsan a 250-en, a Tmax-on meg nálam még csak 1 szezont ment (kb 5000km) és azon se látom, hogy látványosan kopna! Én biztos ezt fogom venni legközelebb is, de tényleg Tamásnak van igaza "Indulj el egy úton", aztán majd kiderül, mi lesz jó! Az se biztos, hogy neked ugyanaz a legjobb, ami másnak! Igen... a Vee... Nem véletlenül ez a neve szerintem! Olyan, mint amikor seggen csúszol lefele egy domboldalról és kiabálsz, hogy víííííííííííííííííííííííí... :) Az érzést tökéletesen visszaadja, főleg vízes úton! | |||
| |||
2014. jan. 15. 22:24 | Válasz | #937 | |
Nálunk az Apriliákra ezt ajánljuk,jó gumi. Legjobb a Pirelli Scooter,de az hamar el/kopik.
| |
2014. jan. 15. 22:08 | Válasz | #936 | |||
Senki nem ígérte hogy könnyű lesz. Az azért jó, hogy akik irtak, mind első kézből tapasztalták meg ezeket a dolgokat. Nekem a Majestyn a Continental volt maga a katasztrófa, meg se vártam hogy lefusson, eldobtam. Veszélyes volt. Viktornak a Ve Rubber nevű kaucsukszármazék volt szörnyű élmény. Nem kopott ugyan, ellenben nem is tapadt de legalább jól csúszott. Majd ha,megveszed a Misit és jársz vele két - három szezont és v@l@mi mást veszel, akkor tudsz igazán véleményét alkotni. Sokat kell motorozni ahhoz, hogy ilyen kérdésekben ne legyen a döntés ,,nehéz ügy'', de a legjobb úton haladsz. Az egyiket megveszed, oszt örülsz NAGYON! :-) | |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. jan. 15. 21:43 | Válasz | #935 | ||
nehéz ügy...
| |||
|
2014. jan. 15. 21:00 | Válasz | #934 | |||
...igen! Valamit dönts már el Te is, a jó Isten áldjon meg Tibi! | |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. jan. 15. 20:13 | Válasz | #933 | ||
City vagy power pure?
| |||
|
2014. jan. 15. 20:09 | Válasz | #932 | |||
De az is jó. Mindenki a saját tapasztalatait írja le. Pl, nekem is Bridgestone van a HOOP-os szériából, és tökéletesen meg vagyok vele elégedve. De nem az a méret, mint amiben Passat csalódott! A 250-esre vettem Continentalt, valami katasztrófa volt. A T-MAXon is az volt, egy rakás x@r... De sportmotoros cimboráim nagyon meg vannak elégedve vele. Szóval a Misi jó, nyugodtan megveheted, szetetni fogod. | |||
| |||
© Herold | 2014. jan. 15. 20:07 | Válasz | #931 | ||
Nekem két éve elöl, hátul michelin van, semmi panasz rá. Mondjuk pilot sport. De más motorjaimnál is igyekeztem a márkánál maradni.
| |||
| |||
© passat52 | 2014. jan. 15. 19:59 | Válasz | #930 | ||
Szívesen rendelek neked de el kell jönnöd érte! :) | |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. jan. 15. 19:52 | Válasz | #929 | ||
mert nagyon szemezek a city grippel
| |||
|
© Mr. Majesty | 2014. jan. 15. 19:48 | Válasz | #928 | ||
akkor michelin nemjó? | |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. jan. 15. 19:46 | Válasz | #927 | ||
Kerékcsere.hu-n 16190
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. jan. 15. 19:43 | Válasz | #926 | ||
hol lehet 12ért megvenni?
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. jan. 15. 19:41 | Válasz | #925 | ||
Nekem is pirelli van,és ugyanaz a véleményem. - Passatom,beszélnünk kell,a guri miatt...... | |||
| |||
© passat52 | 2014. jan. 15. 19:37 | Válasz | #924 | ||
A Brignestone kemény gumi. Nekem az volt fenn hátul és örültem, hogy 24 ezer km után megszabadultam tőle. Hideg aszfalton,esőben nem tapad. Előnye, hogy tartós és nem kopik de inkább olyant választok ami biztonságos. Jelenleg Pirelli diabolo skooter van elől, hátul ami kopásállóság, valamint tapadás szempontjából is szerintem a legjobb márka! (ez nem a reklám helye) :) Pirelli | |||
| |||
© zoli | 2014. jan. 15. 19:21 | Válasz | #923 |
Nekem elöl hátul Brignestone van. Jo kis gumik. Elsö 12 Hátso 15 ezer darabja.
| |
© Mr. Majesty | 2014. jan. 15. 19:20 | Válasz | #922 | ||
Metzeler? | |||
|
© Mr. Majesty | 2014. jan. 15. 19:19 | Válasz | #921 | ||
Akkor Michelin?
| |||
|
© satyapapa | 2014. jan. 15. 19:06 | Válasz | #920 | ||
Na ezért jó a kis maja, nekem a hátsó gumi 150X70X13-as minimum 15ezer. A T-MAX hoz talán még több is.
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. jan. 15. 18:57 | Válasz | #919 | ||
Nekem hátul volt metzeler, tényleg hamar kopik, és elég drága. Michelin power pure 11260, a motor grip 11250. a Metzeler 12540be kerül. | |||
|
2014. jan. 15. 15:59 | Válasz | #918 | |||
Én jártam Michelinel, IRC-vel, Metzellerrel, Pirellivel. Mind a négy jó, a Metzeller tapad és kopik legjobban
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. jan. 15. 15:40 | Válasz | #917 | ||
Bármelyik jó,,minimális a különbség,a Michelinek minimálisan takarékosabbak,- de még lehet a pirelli,IRC, | |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. jan. 15. 15:11 | Válasz | #916 | ||
Kedves klubtársaim. Tanácstalan vagyok gumiválasztásban (első, méret 110/90-12), légyszi, segítsetek: Michelin Power Pure, Michelin Motor City Grip vagy Metzeler Feel Free? Köszi, előre is. | |||
|
2013. okt. 10. 14:19 | Válasz | #915 | |||
Milyen gumi van rajta? Az is komoly tényező, Feconak meg a doboz okozta a szitálást...
| |||
| |||
© Társi Attila | 2013. okt. 10. 13:07 | Válasz | #914 |
Sziasztok. Köszönöm a segítségeteket.Rendesek vagytok.Igyekszem utána járni mert nekem is szitál.Köszi Tamás. |
2013. okt. 08. 19:08 | Válasz | #913 | |||
Attila, ismeretlenül is kivívtad a tiszteletemet azzal a mondatoddal, hogy : ,, Autószerelő vagyok ebben annyira nem vagyok járatos és nem szívesen cseszném el. " Biztos vagyok benne hogy megoldod a feladatot a kellő instrukciók betartásával. Én nem vagyok sem autó, sem motorszerelő, mégis megtudtam csinálni. Talán annyit hagy tegyek hozzá, hogy nagyon alaposan mosd ki és ellenőrizd hogy a két tepeszkópszár tuti egyenes mert az a későbbiekben gondot okozhat. Volt olyan, akinek emiatt szitált a motor eleje... | |||
| |||
2013. okt. 08. 18:46 | Válasz | #912 | |||
Szia Attila ! A teleszkóppal kapcsolatban a 125-ös rovatban #719-es bejegyzésben Coller úr nagyon precíz szerelési útmutatót írt,kicsit olvasgass a beírás környékén, sok hasznos infót találsz. | |||
| |||
2013. okt. 08. 18:20 | Válasz | #911 | |||
Ha autószerelő vagy meg tudod csinálni, ha van otthon szerszámod hozzá.Töltsd le a manuálból a 125-öst, abban minden rajz szerepel.Talán még képes beszámoló is van,de az asszem az 250-es.
| |||
| |||
© satyapapa | 2013. okt. 08. 16:15 | Válasz | #910 | ||
Miska segit neked.
| |||
| |||
© Társi Attila | 2013. okt. 08. 08:28 | Válasz | #909 |
Sziasztok.A segítségeteket szeretném kérni.Új vagyok nálatok és lenne pár kérdésem.Tavasszal vettem egy 2000-es évjáratú 125-ös Majesty-t,rettentően meg vagyok vele elégedve,de lassan szezon vége és költenem kell rá.Folyik az első telóból az olaj.Az lenne a kérdésem hogy érdemes e nekiállni itthon szétszednem vagy inkább bízzam szakemberre? Autószerelő vagyok ebben annyira nem vagyok járatos és nem szívesen cseszném el.A másik kérdés hogy honnan tudnék szimeringet vagy felújító készletet beszerezni? Pluszban még hiányzik egy két burkolatom amit szeretnék pótolni. Tud ebben valaki segíteni honnan lehetne? Köszi. Attila
|
© Major József | 2013. szept. 09. 11:59 | Válasz | #908 | ||
Köszi Tamás. Üdv.
| |||
|
2013. szept. 09. 11:13 | Válasz | #907 | |||
Ebben az esetben szánj rá 250 forintot és vegyél rá egy új önzáró anyát! Hidd el megéri! | |||
| |||
© Major József | 2013. szept. 09. 09:10 | Válasz | #906 | ||
Szevasztok FIUK!. Beleugrott a majom a vízbe!!Piszkos szerencsém volt. Csak meg kellett húzni a tengelyen lévő anyát és láss csodát minden OK. Köszönöm a jó tanácsokat. Széles utat, tele tankot mindannyiónknak.Szép hetet.Üdv.
| |||
|
© Pazo | 2013. szept. 08. 17:23 | Válasz | #905 | ||
Nekem is lötyögött, csak meg kellet húzni a kerékanyát!
| |||
|
© Major József | 2013. szept. 08. 15:35 | Válasz | #904 | ||
Köszi a segítséget.Beszéltem Tytivel is. Köszönöm neki is a segítséget. Holnap de. kiderül a turpisság, amikor szétszedem.Majd meglátjuk mi a baj. Üdv.
| |||
|
© Kiss Róbert | 2013. szept. 08. 09:13 | Válasz | #903 |
Tytynek volt utoljára ha jól emléxem,bár az övé 2000-utáni!
|
© satyapapa | 2013. szept. 08. 07:26 | Válasz | #902 | ||
A Gelilackó is cserélt hátsó csapágyat...Csak nála a csapágyfészek is kivolt kopva.Ezt is ellenörizni kell..
| |||
|
2013. szept. 07. 23:09 | Válasz | #901 | |||
Manual nem irja? Rég volt ilyen történet... Talán MésziZs...
| |||
| |||
© Major József | 2013. szept. 07. 21:56 | Válasz | #900 | ||
Szevasztok Fiuk! Majesty 250-es DX-es, hátsó tengelyén csapágyat kell cserélnem,mert lötyög a kerék. Kérlek benneteket, aki tudja, irja már le a csapágyak méretét, hogy be tudjam szerezni szétszedés előtt.Olvastam korábbi beirást, de nem vagyok biztos, hogy az majesty hátsó csapágyméret volt. Nagyon köszönöm a segítséget. | |||
|
2013. aug. 04. 19:20 | Válasz | #899 | |||
Tegnap betelt a pohár! Ma vettem Micheline Sport Pilot gumit a Majám elejére! Az új Dunlop gumimmal nem tudtam egy kézzel motorozni! Tojás alakú a gyári új gumi! Jövő héten csere! Remélem, hogy ezzel olyan lesz, mint a Dunlop előttivel! | |||
|
© Pazo | 2013. máj. 17. 15:20 | Válasz | #898 | ||
Hát, még keveset mentem vele, még nem tudok véleményt alkotni.
| |||
| |||
2013. máj. 17. 08:50 | Válasz | #897 | |||
Nekem a 250-esen és a T-MAXon is az volt hátul. Bitang jól fog!
| |||
| |||
2013. máj. 16. 22:25 | Válasz | #896 | |
Remélem neked is beválik. lásd: 726, 727 hozzászólásom...
| |
© Pazo | 2013. máj. 16. 16:14 | Válasz | #895 | ||
Metzellert vettem, este viszem felrakatni. 12700 volt.
| |||
| |||
2013. máj. 15. 21:50 | Válasz | #894 | |||
Előzőleg nekem is IRC volt,elégedett voltam vele maximálisan, és jó sok km-ert elmentem vele /kb 35.000 et / 10 körül vettem anno 4 éve . Előre vettem michelint most, csak mivel elől nagyon példásan viselkedik/előző is az volt/ezért gondoltam hátul is biztosan nagyon beválik majd. Ősszel meg a hátsót cseréltem,de nem emléxem vagy pirellit vagy dunlopot rakattam fel holnap majd megnézem.Ez szereléssel együtt asszem 11500 volt.Azt itt vettem De ezzel is elégedett vagyok talán kicsit határozatabban kell dönteni vele,de jól tapad, nedves úton sem csuszkál.GUMI 2 | |||
|
© Pazo | 2013. máj. 15. 20:38 | Válasz | #893 | ||
Ok!
| |||
| |||
2013. máj. 15. 20:20 | Válasz | #892 | |||
Nézz körül a vaterán is sok új gumi is van egész jó áron.
| |||
| |||
© Pazo | 2013. máj. 15. 20:01 | Válasz | #891 | ||
Te milyet vettél?
| |||
| |||
© Pazo | 2013. máj. 15. 20:00 | Válasz | #890 | ||
Köszi, IRC-t találtam 11000-ér
| |||
| |||
2013. máj. 15. 19:46 | Válasz | #889 | |||
|
2013. máj. 06. 10:39 | Válasz | #888 | |
Tehát az hat csapágy és két szimering... ph... Köszönöm! Esetleg tudtok olyan üzletet BP-en, ahol ezt egyben jó áron be tudom szerezni? |
2013. máj. 04. 12:53 | Válasz | #887 | |||
Tűgörgősből kettő kell!Bocsi!
| |||
| |||
2013. máj. 04. 12:51 | Válasz | #886 | |||
A hajtás ugyanaz.A kuplung felől:25/42/6 szimering,TM8205 C3 csapágy,B 6302 csapágy,ISNQ 815 tűgörgős a köztes tengelyen. A keréktengelyen a kuplung irányából:6303 R csapágy,62/22 RS csapágy,32/52/7 szimering a kerék felől. | |||
| |||
2013. máj. 04. 09:19 | Válasz | #885 | |
A képet kihámoztam a kódból... hát igen, így valószínűleg a gumiköpeny csere lesz a kisebb gond :)
|
2013. máj. 04. 09:13 | Válasz | #884 | |
Tyti, '96-os Majesty 250, dobfékes változat - de gondolom a többi stimmel.
|
© Zsotti | 2013. máj. 03. 22:34 | Válasz | #883 |
Bocsi, valamiért nem ment a kép belinkelése: |
© Zsotti | 2013. máj. 03. 22:28 | Válasz | #882 |
Köszönöm szépen a választ. Én meg csak addig jutottam el, hogy jobb oldalról anya van a tengely végen, így ha az leugrik, akkor még nem történt sok minden, és egyből rémtörténeteket kreáltam fejben a szerelésről . De így tényleg nem vészes. Így második nekifutásra már OK, hogy a lengővilla jobb oldali szára csak csavarozva van. De ma is csak annyi idő jutott, hogy befeküdtem a moci mellé (persze pont a jobb oldala van a fal mellől a garázsban ezért a nagy "fetrengés"), de így a vizuális ellenőrzés megvolt, megnyugodtam. Szerelés csak hétfőn mert addig már nem leszek sajnos itthon. A gumizás nem nagy ügy, ha szabad egy kis reklámot, ez (is) én lennék: No nem kell nagy műhelyre gondolni, csak itthon ami elfért a régi garázsban. De ami a legviccesebb, hogy felgumizva meg én is vihetem tovább a gumiabroncsot, mert én csak személy abroncsot szerelek, nincs motor felnihez átalakítom a centrír géphez. Ami késik nem múlik csak idő kellene hozzá meg egy jó esztergályos. | |
2013. máj. 03. 16:57 | Válasz | #881 | |||
Bocs a tudatlanságomért,de milyen motorod van? Az yp 250 csapágyméreteit, szimeringeit tudom.
| |||
|
© satyapapa | 2013. máj. 03. 09:57 | Válasz | #880 | ||
A pirelli nagyon jó választás?? A gumicsere nem nagy meló,igaz kicsit macerás. | |||
| |||
2013. máj. 03. 09:11 | Válasz | #879 | |
Nos, nekem is lenne szakmai kérdésem. A hátsó kerék ill. hajtómű ütemesen kerregő hangot produkál. Ezt "üresben" is csinálja (leállított motorral legurultam egy lejtőn). Gondolom csapágycsere. Ehhez viszont nem úszom meg a Zsotti által leírt procedúrát, ugye? A hajtómű-ház tömítése vajon menthető, újra felhasználható? A meghajtó tengelyen is van két csapágy, azokat is érdemes cserélni? Esetleg csapágy méreteket tudtok? Köszönöm!
|
2013. máj. 03. 09:01 | Válasz | #878 | |
Pirelli nálam nagyon-nagyon jól tapadt, de hamar elkopott - a két szélsőség örök ellentéte :)
|
2013. máj. 03. 09:00 | Válasz | #877 | |
Óh, hátsó gumi csere nem ekkora műsor. A kipufogót kell levenni meg a lengőkart, a kerék arról az oldalról lejön a tengelyről. Ha dobféked van, akkor lehet, hogy meg kell lazítani a féket és csak úgy jön le. Viszont ha Te akarod cserélni a gumit, és nincs hozzá infrastruktúrád... hát az úgy bele van szorulva a felnibe, hogy taposással, csavarhúzóval nem sokra mész. Én úgy emlékszem, hogy satuval meg ékekkel tudtam csak lefeszíteni... |
© Zsotti | 2013. máj. 03. 08:46 | Válasz | #876 |
Sziasztok! A kérdésem: hátsó gumi csere. Még nem veselkedtem neki, eddig csak a ponyvát húztam le a motorról, de nem tűnik egyszerűnek. Jól gondolom, hogy a komplett végáttételt ki kell húzni (meg persze előtte a kuplungot)? Vagy ennyire azért nem bonyolult? (Amúg Pirelli-t vettem hozzá, erről esetleg tapasztalatok?) Köszönöm előre is |
2013. ápr. 24. 20:33 | Válasz | #875 | |
Merre vetted Robi?
|
© Kiss Róbert | 2013. ápr. 24. 08:20 | Válasz | #874 |
Nézd meg több helyen mert ez nagyon drága !!! Én 12-ért vettem párban! Igaz vagy 2 éve!
| |
© satyapapa | 2013. ápr. 23. 20:57 | Válasz | #873 | ||
jó árnak tünik,Én is nemrég vettem ujj gumit hátra 140x60x13 as Mitas gumi 10ezerft. Persze a tied márkásabb és ezért drágáb is,meg lehet hogy jobb is, az én tapasztalatom szerint a Mitas is elég jól tapad,jó csendes gumi,persze hogy mennyire tartós azt nemtudom. | |||
|
2013. ápr. 23. 20:48 | Válasz | #872 | |||
Hát igen. Viszont menet közben is tudtam borotválkozni. 13000 ft volt a gumi, 2000 a szerelés,centírozás. 15000 ft az elég korrekt, nem?
| |||
|
© satyapapa | 2013. ápr. 23. 20:43 | Válasz | #871 | ||
Már bocsi Tytikém de a te lepke sulyód alatt nem kap nagy terhelést a gumi...DE mindenesetre szép futásteljesitmény,,nem hiába az egyik legjobb robogó gumi..A tied már igazán cserés tükörradiál volt
| |||
| |||
2013. ápr. 23. 20:40 | Válasz | #870 | |
Most néztem a city byke-nél 10990/darab.
|
2013. ápr. 23. 20:37 | Válasz | #869 | |||
Biztosan mind a hárommal voltál babgulyást enni.Túl voltak terhelve.Egyébként én eddig egyszer cseréltem párban, úgy 50000-nél. Most van a gépben 111000 km. Ja és még egy érdekesség:ma hátsó gumit cseréltettem.Az előző szinte hihetetlen távolságot,41000-km-t futott.Metzeler Feelfree | |||
|
© satyapapa | 2013. ápr. 23. 20:32 | Válasz | #868 | ||
Nem is az a baj hogy bedöglik a teló,viszont a cseréje elég macerás, a harmadik majánál már a csomagtartoba csináltam szerelö nyilást,igy pillanatok alatt kilehetet venni a telokat,és nem kellet a fél hátulját szétbontani.
| |||
|
2013. ápr. 23. 20:28 | Válasz | #867 | |||
Nekem egy Majestym volt 5 évig, 96-os, az első szériából. Sose folyt. Sz@rt vettél valószínűleg... 3x... | |||
| |||
© satyapapa | 2013. ápr. 23. 20:24 | Válasz | #866 | ||
Hát lehet hogy mégse tipushiba de nekem 3majám volt és mind a háromnak folyt a hátsó telója,,9600ft volt párba az ujj ,ami nem vészes.
| |||
| |||
2013. ápr. 23. 20:14 | Válasz | #865 | |||
Nem tipushiba ez, egyszerűen elöregedett. Venni kell másikat. | |||
| |||
© satyapapa | 2013. ápr. 23. 20:09 | Válasz | #864 | ||
Hát ez tipushiba jellegü..Nemnagyon lehet felujitani,de pesten a Kárász testvérek foglalkoznak teló felujitással. Az ""alkatrészbázisba"" néz utána, ÉN használt bontott teló nem vennék,mert az bármikor hibás lehet,,Olcson lehet venni a majához olyan hátsó telót ami nem állitható,de elég feszes 2személyre is. | |||
| |||
2013. ápr. 23. 19:43 | Válasz | #863 | |
Tisztelt klubtársak!Hol lehet,a hátsó lengéscsillapítót felújítani a 250-es Majestyhez,vagy esetleg van valakinek egy elfekvő darab (vagy kettő ),megvételre?Kopog a jobb hátsó,és szivárog belőle az olaj. |
2013. ápr. 21. 14:02 | Válasz | #862 | |||
Naaaa had én is naaaa.....én is én is....!
| |||
| |||
© symbi | 2013. ápr. 21. 09:39 | Válasz | #861 |
Bocsánat mindenkitől! Igazatok van.
|
2013. ápr. 21. 09:12 | Válasz | #860 | |||
Oké oké, igazatok van! Meg valaki aki leteremtene? Szabad a pálya! De azt hiszem kitárgyaltuk, a letolás meg jogos! | |||
|
© satyapapa | 2013. ápr. 21. 08:55 | Válasz | #859 | ||
A moderátorok alszanak még??? a- 834 beirástol nem ebbe a topikba való témát tárgyaltok..Tamásunk is.ÉBRESZTÖ
| |||
|
|
|
|