Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Yamaha Majesty tunning
ki az aki tunningolt már majesty 150-et

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás fordított időrendi sorrendben


tamas2014. jan. 29. 19:40 | Válasz | #200 
Igen, ez egy kényes egyensúly...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

gábor2014. jan. 29. 22:32 | Válasz | #201 
Igen, nö a gyorsulás csökken a végsebesség és forditva.Lehet egyszerübb és olcsóbb lenne a vég áttételen változtattni.
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

Papp László2014. jan. 30. 11:21 | Válasz | #202 
Az olasz Majesty guru szerint, aki a szettet javasolta, a gyorsulás nagy mértékben kb. 30%-al javulni fog, az alsó és közép sebesség tartományban, míg ez a plusz nyomaték a felső sebesség tartományban már a hagyományos varió szintjére esik vissza. Az ő tapasztalata szerint a végsebességnem változik mivel a teljesen a végpontig kihajtott állapotában a szíj helyzete azonos a gyári varió szíj állással. A fogyasztás tekintetében 2-3 dl plusz fogyasztás várható, sportos vezetési stílusnál, egyébként az sem változik jelentősen. Ahogy Satyapapa is írta, a plusz energia jelentős része hőenergiává alakul szíjhajtás esetén, reméljük jut abból az aszfaltra is, és nem potyára ég el a benya!!!
Széles utat, minden motorosnak!
Honda V30 Magna V4 (1985)

 © satyapapa2014. máj. 01. 20:35 | Válasz | #203 
Mérések alapján a robogó szíj áttételi rendszere a hőtermelés miatt 12-14 % veszteséget termel a teljesítmény kárára.Ez a kuplungnál 4-6% a szíjtárcsánál 6-8% (de elérheti a 10-12%-ot is)
Ezen kismértékben javít a karbon-kevlár szíj melynek legjobb tulajdonsága abban rejlik, hogy minél melegebb annál jobban tapad.
Koszos szíj-variátor még jobban növeli a veszteséget,igy pl csökken a sebesség,romlik a gyorsulás,nö a fogyasztás.
Ezeken lehet úgy javítani, hogy tisztán tartjuk a rendszert,jobb szellőzést biztosítunk így csökken a hőtermelés .Növelni kell a pofák hatékonyságát,pl gyorsan és erösen tapadjon meg a harang palástján-(megcsúszás csökkentése).
Tuningként homokfuvatják a varió tárcsákat,igy sokkal jobb a tapadás ezáltal a gyorsulás is.Viszont ez csökkenti a szíj élettartalmát.
A kuplung harang külsö palástját esztergával vékonyan csikozva is hozzásegit a hö csökkentéséhez,de ez nagy szakértelmet igényel,,.
06304373303-vagyok elérhetö

Mosquito2014. máj. 01. 20:56 | Válasz | #204 
Használd a "..." vagy jelöld meg a forrást.. ez egy kb 3-4 éves cikk..

 © satyapapa2014. máj. 01. 20:57 | Válasz | #205 
ÉS ?????????????
06304373303-vagyok elérhetö

 © satyapapa2014. máj. 01. 21:10 | Válasz | #206 
ha ennyire fontos, megpróbálom megkeresni hol olvastam!
-
Nyilván nem az Én tanulmányom a 203mas beirás,,csak közzé tettem amit olvastam, hiszen érdekes lehet.AKIKNEK szól,,.

talán jó lenne ha más is keresne hasznosnak tűnő cikket,sokat segithet,
06304373303-vagyok elérhetö

talicskas2014. máj. 02. 01:45 | Válasz | #207 
Krisztián azért írta, mert jó két éve megbeszéltük!!!!
Aki másol valamit, az vagy linket csatol be, vagy az elején jelzi, így: "....", vagy Egyszerűen azzal kezdi, Cikkből másoltam:.....

egész pontosan azért jóbb a link, mert azt megnyitva a teljes olvasnivalót tudjuk böngészni és nem csak azt, amit bemásoltál.
Ha így teszed, akkor nincsenek félreértések....
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

tamas2014. máj. 02. 06:32 | Válasz | #208 
Ez valóban igy van ahogy Attila írta.
Nem számít a forrás, csak legyen meg! Az olvasmány valóban hasznos, tényleg megkereshetnéd, érdekelne engem is!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. máj. 02. 07:56 | Válasz | #209 
Kösz-
-
Mivel érdekel minden autóval-motorral segédanyaggal kapcsolatos cikk ezért folyamatosan keresem a neten, a szak és szakanyagnak tünö olvasnivalókat. Nem emlékezhetek minden cikk irójára, és a megjelenés helyére,idejére.
Van amit hetekkel hónapokkal elöbb olvastam mint ahogy esetleg leirom a fórumba.
Sokakat érdekelhet az ilyen"kutakodás" talán még valami okosat is leszürhetnek belöle.
Persze vannak piszkálódások is de ez nem igazán érdekel,,,Lelkük rajta..
-(le tudom szűrni az ironikus, megjegyzéseket)
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2014. máj. 02. 13:29 | Válasz | #210 
Oké.
Ha megvan a cikk, linkeld már!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Mosquito2014. máj. 02. 14:07 | Válasz | #211 
Tessék parancsolni..
EgüMotors tippek/ötletek/

gábor2014. máj. 02. 15:06 | Válasz | #212 
Ezeket a tuningokat azért 50ccm-es robogókon alkalmazzák nagy robogókon elég költséges lenne.Nem beszélve arról mit tenne egy 50lovas motor a szíjjal ha homok fujnák a tárcsát.
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

Mosquito2014. máj. 02. 18:26 | Válasz | #213 
Voltár már ilyenen? KATT Érdemes megnézni. Nem csak 50cm3 de még 500- (Burgman 650cm3) is robogóknál is mindent létező dolgot bevetnek,hogy gyorsabbak legyenek. Minden versenyen/időmérőn szerelnek,próbálják kihozni a maxot a gépből. 8-12e f/p dolgoznak a motorok,100-as benzinnel mennek úgy,hogy a 125cm3 sportgépeket és 250-es Mz-ket is aláznak.(széria motor 600-1000cm3 ne is beszéljünk) Biztos láttál már videón turbós/kompresszoros TMaxot,GP 800-ast .. Ott szerinted milyen költségek merülhetnek fel..

gábor2014. máj. 02. 20:17 | Válasz | #214 
Én láttam ilyet és nem azt írtam hogy nincsen ilyen ha nem hogy mi nem fogunk ennyit költeni rá! Az élettartamuk meg csak órákban mérhetö nem kilométerben.Szerintem meg aki turbo T-Max-ot akar az miért nem vesz egy Hajbusát ha már 200 fölött akar száguldani és az arra van kitalálva.Vagy csak hogy a You-Tuben megtudja osztani.
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

tamas2014. máj. 02. 20:48 | Válasz | #215 
Számomra a tuning, a verseny, a korlátok nélküli teljesítményfokozásról szól, minden áron. De ez nem utcai használatra való szerintem...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. máj. 03. 17:56 | Válasz | #216 
Igazad van de azért őszintén szólva marha jó érzés ha összejön a csapat,és elismerően hümmögnek ha egy jó kis tuning gép előkerül és jobban gyorsul a többiekénél.
Szerintem köztünk is sokan agyalnak hogy lehetnek kissé!! gyorsabbak a többieknél.Én is.
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2014. máj. 03. 22:26 | Válasz | #217 
Szó szerinti értelemben én is tuningolok, hiszen a gyáritól eltérőekkel magamra hangolom a motoromat. De ez igazából az optimális használatra való finomítások miatt kell.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. máj. 13. 06:17 | Válasz | #218 

Ezt csak érdekességként irtam be,,
,Ebből az anyagból töltöttem a kawába kb 1-1.5 litert,(egy kis karbi állitással).Nagyon izlett neki,,Kiváncsi lennék hogy a T-MAX hogy reagálna
-
MOL RACING FUEL
Eladási ár: göngyöleg nélküli bruttó eladási ár ( AFA-val növelt,), Százhalombattán átadással 780 Ft/liter , 50 liter bruttó (AFA-val növelt) eladási ár, hordó nélküì, Százhalombattán: 39.000 Ft
Göngyöleg (hordó) ára: 4.500 hordó + AFA = bruttó 5.715 Ft. A hordó újra töltésre Százhalombattára visszaszállítható!
Oktánszám: 102

Milyen felhasználásra ajánljuk: Szívó és turbó erőforrásokkal hajtott versenyautókhoz, valamint négyütemű és megfelelő motorolajjal (pl. MOL Dynamic Sprint 2 T) bekeverve kétütemű motorkerékpárokhoz.
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2014. máj. 13. 08:41 | Válasz | #219 
Ezekhez az üzemanyagokhoz szigorúan hozzá kell hangolni a motort. Nem véletlen, hogy a gyártó megadja az üzemanyag oktánszámát (ez tőbbnyire 95) amihez jobb ha tartja magát az ember. Csak simán ezt tankolni, nem feltétlen eredményez teljesítmény javulást.
Az sem véletlen, hogy mióta a Ladámban zsugor motor van és a gyári 9-10Bar helyett 14,5 Bar kompresszió uralkodik a hengerekben, teljesen más az előgyujtási szög, a keverék aránya, és a tankolt üzemanyag. Azóta 95-össel csörög, csak 98-as jó bele.
Szóval én nem tenném bele a T-MAX-ba, mert nem hiszem hogy pozitív eredményt hozna...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. máj. 13. 10:36 | Válasz | #220 
Na nem tisztán ,hanem keverve,,,meg aztán majd 800-ft 1iter..
Az mindenesetre érdekes hogy ha olaszba,vagy a sógoroknál tankolok akkor sokkal jobban megy a gép, és ugye nem állítok semmit a gépen. Még talán kevesebbet is fogyaszt.Lehet hogy a mi gépeink a kinti anyaghoz van hangolva?? Nem a hazai minőséghez.
06304373303-vagyok elérhetö

 © Carlos2014. máj. 26. 13:18 | Válasz | #221 
Tisztelt Klubtársak!
Egy tolmács barátom segítségével, lefordíttattam a DR.Pulley csúszógörgők használati utasítását.
Bár, ez az én motoromhoz való, de a méret és a súly kivételével, mindenhol ugyanez a szöveg olvasható!!! Remélem segítettem! Én is cserélem az enyémben, a beszerzés itt Dorogon nagyon egyszerű, hisz' itt van Egümotors, 3 nap alatt megjön,és az ára is ugyanannyi, mint a honlapon.

Dr. Pulley csúszó görgő 20x12mm-es, 7,5 gramm-os, 6db/csomag kiszerelésben.

A Dr. Pulley görgők sokkal jobb gyorsulási teljesítményt biztosítanak, mint az általános görgő súlyok. Precízen gyártják olyan nylon anyagból, ami különösen jól csúszik alumínimumon. A kopás minimális és a rettegett egyoldalú megtörés/behorpadás a standard görgők esetében,nem lehetséges. Más, mint a normál vario görgők. A Dr. Pulley görgők élettartama akár 15-ször annyi is lehet.

Dr. Pulley azt javasolja, hogy a súlyokat úgy válaszd meg, hogy az SR csúszó görgőé kb. 10-15%-al legyen a szériáé alatt. Ekkor a jelentős és erőteljes gyorsulás szinte változatlan végsebesség és fogyasztási érték mellett jelentkezik. Ha a súly úgy van megválasztva, hogy egyenlő az eredeti súllyal, a gyorsulás ugyan csekély mértékben lesz jobb, de kicsit a végsebesség is megnőhet ugyanolyan vagy kisebb fogyasztás mellett.


tamas2014. máj. 26. 16:42 | Válasz | #222 
Köszönjük szépen!
JaSa is hasonlót hámozott ki a leírásból. Mondjuk ez az akár 15x-ös élettartam kicsit vad nekem Ha a Malossi elmegy 10'000-et akkor ez 150'000-et, a gyári 20'000-et akkor ez 300'000-et...? Sokallom... Az 1,5x-es élettartam sem kevés, nem a 15x-ös...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. máj. 26. 20:59 | Válasz | #223 
http://www.pulley-scooter-tuning.com/
-
itt mutatja a pulley görgö esetleges hibáját,és a megoldási javaslatot..
ha van forditó program akkor magyarul is olvasható
06304373303-vagyok elérhetö

 © satyapapa2014. máj. 26. 21:02 | Válasz | #224 
a 2013 szept 21 bejegyzés lehet az érdekes
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2014. máj. 26. 21:49 | Válasz | #225 
Aznap pont nem írt ebbe a topicba senki!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. máj. 26. 21:51 | Válasz | #226 
Az elöbbi 223 ra vonazkozik a 224-es,
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2014. máj. 26. 21:55 | Válasz | #227 
Na így már más!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © jasa2014. máj. 27. 10:38 | Válasz | #228 
Én gyanítom, hogy hiányzik onnan egy tizedespont (1,5) ezt írtam is akkor a hozzászólásomban.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © Carlos2014. máj. 27. 13:17 | Válasz | #229 
Nem sokára megjön az én csúszógörgő szettem, de sajnos nincs otthon sem levegőkulcsom, sem pedig elektromos ütve csavarozóm, viszont szeretném ezeket én megcsinálni. Ha van valaki, aki rendelkezik a megfelelő készségekkel, szívesen elmotoroznék hozzá egy közös szerelésre, ha nincsen túl messze, még nem cseréltem görgőt a motoromban, megnéznék egy rutinosabbat, hogyan csinálja, mert elsőre egyedül nem állnék neki. Ha nem muszáj, nem fizetnék szervizben felesleges ezreket munkadíjra.

 © Mr. Majesty2014. máj. 27. 13:46 | Válasz | #230 
Szia Carlos. Én szívesen segítek. Honnan jönnél?
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

 © Carlos2014. máj. 27. 13:52 | Válasz | #231 
Dorogon lakom, Komárom-Esztergom megyében, a "varázslatos" 10-es út közepén. Melyik irányba kellene indulnom? :)

 © Carlos2014. máj. 27. 13:55 | Válasz | #232 
...már megtaláltam. Budapest. Hányadik kerület?

 © Mr. Majesty2014. máj. 27. 13:57 | Válasz | #233 
Budapest, 2.ker, Kacsa-Medve sarok....
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

 © Mr. Majesty2014. máj. 27. 13:58 | Válasz | #234 
Elötte beszéljünk...
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

 © Carlos2014. máj. 27. 14:04 | Válasz | #235 
Természetes!

 © Carlos2015. jan. 06. 15:13 | Válasz | #236 
Sziasztok!
Van aki rendelt a Dr. Pulley csúszógörgőhöz csúszkát is? Én nem találom, az én szettemhez valót, ebben a méretben 3 féle is van, de hogy melyik kell, azt nem tudom. A görgők: SR2012/6-9
ez 6 darabos készlet 9 gramm súllyal, talán az SP2012-E, vagy SP2012-AA, esetleg az SP2012-F??? Úgy látom, darabszámban is, és alakban is van különbség. A drpulley.info oldalon néztem.

Majaman2016. jan. 25. 10:33 | Válasz | #237 
Majesty 400cm3 /motorkód:H317E/

5113595 : Multivar 2000 variátor
6112960 : X kevlárszíj
2914120.WO:Fehér kontrasztrugó
5216331 : Állitható kuplunghoz harang
5212819 : Állitható kuplung
2913137 : Állitható kuplung-ba kisrúgó 3 klt
2911848 : Eredeti kuplungba kisrúgó 3 klt
0313380 : Olajszürő

Majaman2016. jan. 25. 10:36 | Válasz | #238 
Sziasztok!

Mivel mostanában elég sokan megkerestek Malossi alkatrészekkel kapcsolatban ezért egy kis frissités nem árt! Hozzá fűzödö leírás késöbb ha kérdés van írjátok ide hogy válaszolni tudjak!

Maradok tísztelettel:Majaman


1 2 [3]

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől