|
|
|
2014. jan. 29. 19:40 | Válasz | #200 | |||
Igen, ez egy kényes egyensúly... | |||
| |||
2014. jan. 29. 22:32 | Válasz | #201 | |||
Igen, nö a gyorsulás csökken a végsebesség és forditva.Lehet egyszerübb és olcsóbb lenne a vég áttételen változtattni.
| |||
|
2014. jan. 30. 11:21 | Válasz | #202 | |||
Az olasz Majesty guru szerint, aki a szettet javasolta, a gyorsulás nagy mértékben kb. 30%-al javulni fog, az alsó és közép sebesség tartományban, míg ez a plusz nyomaték a felső sebesség tartományban már a hagyományos varió szintjére esik vissza. Az ő tapasztalata szerint a végsebességnem változik mivel a teljesen a végpontig kihajtott állapotában a szíj helyzete azonos a gyári varió szíj állással. A fogyasztás tekintetében 2-3 dl plusz fogyasztás várható, sportos vezetési stílusnál, egyébként az sem változik jelentősen. Ahogy Satyapapa is írta, a plusz energia jelentős része hőenergiává alakul szíjhajtás esetén, reméljük jut abból az aszfaltra is, és nem potyára ég el a benya!!!
| |||
|
© satyapapa | 2014. máj. 01. 20:35 | Válasz | #203 | ||
Mérések alapján a robogó szíj áttételi rendszere a hőtermelés miatt 12-14 % veszteséget termel a teljesítmény kárára.Ez a kuplungnál 4-6% a szíjtárcsánál 6-8% (de elérheti a 10-12%-ot is) Ezen kismértékben javít a karbon-kevlár szíj melynek legjobb tulajdonsága abban rejlik, hogy minél melegebb annál jobban tapad. Koszos szíj-variátor még jobban növeli a veszteséget,igy pl csökken a sebesség,romlik a gyorsulás,nö a fogyasztás. Ezeken lehet úgy javítani, hogy tisztán tartjuk a rendszert,jobb szellőzést biztosítunk így csökken a hőtermelés .Növelni kell a pofák hatékonyságát,pl gyorsan és erösen tapadjon meg a harang palástján-(megcsúszás csökkentése). Tuningként homokfuvatják a varió tárcsákat,igy sokkal jobb a tapadás ezáltal a gyorsulás is.Viszont ez csökkenti a szíj élettartalmát. A kuplung harang külsö palástját esztergával vékonyan csikozva is hozzásegit a hö csökkentéséhez,de ez nagy szakértelmet igényel,,. | |||
|
2014. máj. 01. 20:56 | Válasz | #204 | |
Használd a "..." vagy jelöld meg a forrást.. ez egy kb 3-4 éves cikk..
| |
© satyapapa | 2014. máj. 01. 20:57 | Válasz | #205 | ||
ÉS ?????????????
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. máj. 01. 21:10 | Válasz | #206 | ||
ha ennyire fontos, megpróbálom megkeresni hol olvastam! - Nyilván nem az Én tanulmányom a 203mas beirás,,csak közzé tettem amit olvastam, hiszen érdekes lehet.AKIKNEK szól,,. talán jó lenne ha más is keresne hasznosnak tűnő cikket,sokat segithet, | |||
| |||
2014. máj. 02. 01:45 | Válasz | #207 | |||
Krisztián azért írta, mert jó két éve megbeszéltük!!!! Aki másol valamit, az vagy linket csatol be, vagy az elején jelzi, így: "....", vagy Egyszerűen azzal kezdi, Cikkből másoltam:..... egész pontosan azért jóbb a link, mert azt megnyitva a teljes olvasnivalót tudjuk böngészni és nem csak azt, amit bemásoltál. Ha így teszed, akkor nincsenek félreértések.... | |||
| |||
2014. máj. 02. 06:32 | Válasz | #208 | |||
Ez valóban igy van ahogy Attila írta. Nem számít a forrás, csak legyen meg! Az olvasmány valóban hasznos, tényleg megkereshetnéd, érdekelne engem is! | |||
| |||
© satyapapa | 2014. máj. 02. 07:56 | Válasz | #209 | ||
Kösz- - Mivel érdekel minden autóval-motorral segédanyaggal kapcsolatos cikk ezért folyamatosan keresem a neten, a szak és szakanyagnak tünö olvasnivalókat. Nem emlékezhetek minden cikk irójára, és a megjelenés helyére,idejére. Van amit hetekkel hónapokkal elöbb olvastam mint ahogy esetleg leirom a fórumba. Sokakat érdekelhet az ilyen"kutakodás" talán még valami okosat is leszürhetnek belöle. Persze vannak piszkálódások is de ez nem igazán érdekel,,,Lelkük rajta.. -(le tudom szűrni az ironikus, megjegyzéseket) | |||
| |||
2014. máj. 02. 13:29 | Válasz | #210 | |||
Oké. Ha megvan a cikk, linkeld már! | |||
| |||
2014. máj. 02. 14:07 | Válasz | #211 | |
Tessék parancsolni.. EgüMotors tippek/ötletek/ | |
2014. máj. 02. 15:06 | Válasz | #212 | |||
Ezeket a tuningokat azért 50ccm-es robogókon alkalmazzák nagy robogókon elég költséges lenne.Nem beszélve arról mit tenne egy 50lovas motor a szíjjal ha homok fujnák a tárcsát.
| |||
|
2014. máj. 02. 18:26 | Válasz | #213 | |
Voltár már ilyenen? KATT Érdemes megnézni. Nem csak 50cm3 de még 500- (Burgman 650cm3) is robogóknál is mindent létező dolgot bevetnek,hogy gyorsabbak legyenek. Minden versenyen/időmérőn szerelnek,próbálják kihozni a maxot a gépből. 8-12e f/p dolgoznak a motorok,100-as benzinnel mennek úgy,hogy a 125cm3 sportgépeket és 250-es Mz-ket is aláznak.(széria motor 600-1000cm3 ne is beszéljünk) Biztos láttál már videón turbós/kompresszoros TMaxot,GP 800-ast .. Ott szerinted milyen költségek merülhetnek fel..
| |
2014. máj. 02. 20:17 | Válasz | #214 | |||
Én láttam ilyet és nem azt írtam hogy nincsen ilyen ha nem hogy mi nem fogunk ennyit költeni rá! Az élettartamuk meg csak órákban mérhetö nem kilométerben.Szerintem meg aki turbo T-Max-ot akar az miért nem vesz egy Hajbusát ha már 200 fölött akar száguldani és az arra van kitalálva.Vagy csak hogy a You-Tuben megtudja osztani.
| |||
|
2014. máj. 02. 20:48 | Válasz | #215 | |||
Számomra a tuning, a verseny, a korlátok nélküli teljesítményfokozásról szól, minden áron. De ez nem utcai használatra való szerintem...
| |||
|
© satyapapa | 2014. máj. 03. 17:56 | Válasz | #216 | ||
Igazad van de azért őszintén szólva marha jó érzés ha összejön a csapat,és elismerően hümmögnek ha egy jó kis tuning gép előkerül és jobban gyorsul a többiekénél. Szerintem köztünk is sokan agyalnak hogy lehetnek kissé!! gyorsabbak a többieknél.Én is. | |||
| |||
2014. máj. 03. 22:26 | Válasz | #217 | |||
Szó szerinti értelemben én is tuningolok, hiszen a gyáritól eltérőekkel magamra hangolom a motoromat. De ez igazából az optimális használatra való finomítások miatt kell.
| |||
|
© satyapapa | 2014. máj. 13. 06:17 | Válasz | #218 | ||
Ezt csak érdekességként irtam be,, ,Ebből az anyagból töltöttem a kawába kb 1-1.5 litert,(egy kis karbi állitással).Nagyon izlett neki,,Kiváncsi lennék hogy a T-MAX hogy reagálna - MOL RACING FUEL Eladási ár: göngyöleg nélküli bruttó eladási ár ( AFA-val növelt,), Százhalombattán átadással 780 Ft/liter , 50 liter bruttó (AFA-val növelt) eladási ár, hordó nélküì, Százhalombattán: 39.000 Ft Göngyöleg (hordó) ára: 4.500 hordó + AFA = bruttó 5.715 Ft. A hordó újra töltésre Százhalombattára visszaszállítható! Oktánszám: 102 Milyen felhasználásra ajánljuk: Szívó és turbó erőforrásokkal hajtott versenyautókhoz, valamint négyütemű és megfelelő motorolajjal (pl. MOL Dynamic Sprint 2 T) bekeverve kétütemű motorkerékpárokhoz. | |||
|
2014. máj. 13. 08:41 | Válasz | #219 | |||
Ezekhez az üzemanyagokhoz szigorúan hozzá kell hangolni a motort. Nem véletlen, hogy a gyártó megadja az üzemanyag oktánszámát (ez tőbbnyire 95) amihez jobb ha tartja magát az ember. Csak simán ezt tankolni, nem feltétlen eredményez teljesítmény javulást. Az sem véletlen, hogy mióta a Ladámban zsugor motor van és a gyári 9-10Bar helyett 14,5 Bar kompresszió uralkodik a hengerekben, teljesen más az előgyujtási szög, a keverék aránya, és a tankolt üzemanyag. Azóta 95-össel csörög, csak 98-as jó bele. Szóval én nem tenném bele a T-MAX-ba, mert nem hiszem hogy pozitív eredményt hozna... | |||
| |||
© satyapapa | 2014. máj. 13. 10:36 | Válasz | #220 | ||
Na nem tisztán ,hanem keverve,,,meg aztán majd 800-ft 1iter.. Az mindenesetre érdekes hogy ha olaszba,vagy a sógoroknál tankolok akkor sokkal jobban megy a gép, és ugye nem állítok semmit a gépen. Még talán kevesebbet is fogyaszt.Lehet hogy a mi gépeink a kinti anyaghoz van hangolva?? Nem a hazai minőséghez. | |||
| |||
© Carlos | 2014. máj. 26. 13:18 | Válasz | #221 |
Tisztelt Klubtársak! Egy tolmács barátom segítségével, lefordíttattam a DR.Pulley csúszógörgők használati utasítását. Bár, ez az én motoromhoz való, de a méret és a súly kivételével, mindenhol ugyanez a szöveg olvasható!!! Remélem segítettem! Én is cserélem az enyémben, a beszerzés itt Dorogon nagyon egyszerű, hisz' itt van Egümotors, 3 nap alatt megjön,és az ára is ugyanannyi, mint a honlapon. Dr. Pulley csúszó görgő 20x12mm-es, 7,5 gramm-os, 6db/csomag kiszerelésben. A Dr. Pulley görgők sokkal jobb gyorsulási teljesítményt biztosítanak, mint az általános görgő súlyok. Precízen gyártják olyan nylon anyagból, ami különösen jól csúszik alumínimumon. A kopás minimális és a rettegett egyoldalú megtörés/behorpadás a standard görgők esetében,nem lehetséges. Más, mint a normál vario görgők. A Dr. Pulley görgők élettartama akár 15-ször annyi is lehet. Dr. Pulley azt javasolja, hogy a súlyokat úgy válaszd meg, hogy az SR csúszó görgőé kb. 10-15%-al legyen a szériáé alatt. Ekkor a jelentős és erőteljes gyorsulás szinte változatlan végsebesség és fogyasztási érték mellett jelentkezik. Ha a súly úgy van megválasztva, hogy egyenlő az eredeti súllyal, a gyorsulás ugyan csekély mértékben lesz jobb, de kicsit a végsebesség is megnőhet ugyanolyan vagy kisebb fogyasztás mellett. |
2014. máj. 26. 16:42 | Válasz | #222 | |||
Köszönjük szépen! JaSa is hasonlót hámozott ki a leírásból. Mondjuk ez az akár 15x-ös élettartam kicsit vad nekem Ha a Malossi elmegy 10'000-et akkor ez 150'000-et, a gyári 20'000-et akkor ez 300'000-et...? Sokallom... Az 1,5x-es élettartam sem kevés, nem a 15x-ös... | |||
| |||
© satyapapa | 2014. máj. 26. 20:59 | Válasz | #223 | ||
http://www.pulley-scooter-tuning.com/ - itt mutatja a pulley görgö esetleges hibáját,és a megoldási javaslatot.. ha van forditó program akkor magyarul is olvasható | |||
|
© satyapapa | 2014. máj. 26. 21:02 | Válasz | #224 | ||
a 2013 szept 21 bejegyzés lehet az érdekes
| |||
|
2014. máj. 26. 21:49 | Válasz | #225 | |||
Aznap pont nem írt ebbe a topicba senki!
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. máj. 26. 21:51 | Válasz | #226 | ||
Az elöbbi 223 ra vonazkozik a 224-es,
| |||
| |||
2014. máj. 26. 21:55 | Válasz | #227 | |||
Na így már más!
| |||
| |||
© jasa | 2014. máj. 27. 10:38 | Válasz | #228 | ||
Én gyanítom, hogy hiányzik onnan egy tizedespont (1,5) ezt írtam is akkor a hozzászólásomban.
| |||
| |||
© Carlos | 2014. máj. 27. 13:17 | Válasz | #229 |
Nem sokára megjön az én csúszógörgő szettem, de sajnos nincs otthon sem levegőkulcsom, sem pedig elektromos ütve csavarozóm, viszont szeretném ezeket én megcsinálni. Ha van valaki, aki rendelkezik a megfelelő készségekkel, szívesen elmotoroznék hozzá egy közös szerelésre, ha nincsen túl messze, még nem cseréltem görgőt a motoromban, megnéznék egy rutinosabbat, hogyan csinálja, mert elsőre egyedül nem állnék neki. Ha nem muszáj, nem fizetnék szervizben felesleges ezreket munkadíjra.
|
© Mr. Majesty | 2014. máj. 27. 13:46 | Válasz | #230 | ||
Szia Carlos. Én szívesen segítek. Honnan jönnél?
| |||
| |||
© Carlos | 2014. máj. 27. 13:52 | Válasz | #231 |
Dorogon lakom, Komárom-Esztergom megyében, a "varázslatos" 10-es út közepén. Melyik irányba kellene indulnom? :)
|
© Carlos | 2014. máj. 27. 13:55 | Válasz | #232 |
...már megtaláltam. Budapest. Hányadik kerület?
|
© Mr. Majesty | 2014. máj. 27. 13:57 | Válasz | #233 | ||
Budapest, 2.ker, Kacsa-Medve sarok....
| |||
|
© Mr. Majesty | 2014. máj. 27. 13:58 | Válasz | #234 | ||
Elötte beszéljünk...
| |||
|
© Carlos | 2014. máj. 27. 14:04 | Válasz | #235 |
Természetes! |
© Carlos | 2015. jan. 06. 15:13 | Válasz | #236 |
Sziasztok! Van aki rendelt a Dr. Pulley csúszógörgőhöz csúszkát is? Én nem találom, az én szettemhez valót, ebben a méretben 3 féle is van, de hogy melyik kell, azt nem tudom. A görgők: SR2012/6-9 ez 6 darabos készlet 9 gramm súllyal, talán az SP2012-E, vagy SP2012-AA, esetleg az SP2012-F??? Úgy látom, darabszámban is, és alakban is van különbség. A drpulley.info oldalon néztem. |
2016. jan. 25. 10:33 | Válasz | #237 | |
Majesty 400cm3 /motorkód:H317E/ 5113595 : Multivar 2000 variátor 6112960 : X kevlárszíj 2914120.WO:Fehér kontrasztrugó 5216331 : Állitható kuplunghoz harang 5212819 : Állitható kuplung 2913137 : Állitható kuplung-ba kisrúgó 3 klt 2911848 : Eredeti kuplungba kisrúgó 3 klt 0313380 : Olajszürő |
2016. jan. 25. 10:36 | Válasz | #238 | |
Sziasztok! Mivel mostanában elég sokan megkerestek Malossi alkatrészekkel kapcsolatban ezért egy kis frissités nem árt! Hozzá fűzödö leírás késöbb ha kérdés van írjátok ide hogy válaszolni tudjak! Maradok tísztelettel:Majaman |
|
|
|