Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Motorvásárlás (motort vennél de tanácstalan vagy?)
Motorvásárlás - tanácsok, tapasztalatok

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


tamas2016. aug. 16. 20:33 | Válasz | #1725 
Nem csak a regisztrációd, de ez a Fórum is meg fog szűnni. De már dolgozik az Admin a probléma megoldásán. Olvasd a MIX rovatot!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Pazo2016. aug. 16. 20:12 | Válasz | #1724 
A héten tervezem, remélem összejön!
tel.sz: 06 30 445 85 96

 © Dániel2016. aug. 16. 18:18 | Válasz | #1723 
Valaki nézte azt a pesti 97-est? :) Egyébként kiszemeltem egy 2000-es példányt. :) Amúgy hogyan tudom megőrizni a regisztrációmat, hogy egy hónap után ne töröljenek? Nem lesz meg addig a moci. Leghamarabb szeptember közepe.

tamas2016. aug. 13. 17:51 | Válasz | #1722 
Hanyag tárolás következtében.
Én is a garázsajtón töröm össze a kocsimat folyton és a motorom karcai is mind a hanyagságom következményei...

Meg kell nézni, meg kell hallgatni...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © mickeymiller2016. aug. 13. 17:26 | Válasz | #1721 
Azért érdekes az a két szakadás az ülésen,amit a hirdető ír.Az állásban ,hogy tud kiszakadni?
"Mindenki meghal,de nem mindenki él!"

tamas2016. aug. 12. 23:32 | Válasz | #1720 
...és ez még fog lejjebb menni.
250'000 fölött nem megy el, de azon sem csodálkoznék, ha 180'000ft körül lenne a vége.
Sajnos ez van...
Majd 26 év múlva OT-s rendszámmal fog érni 350-et...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Karcsi2016. aug. 12. 20:52 | Válasz | #1719 
Dániel! Ezt nézd meg..http://www.kepesmotor.hu/yamaha-nagyrobogo/p1675551
"Magyar Égen Magyar Isten, Motorosnak Párja nincsen"

 © Pazo2016. aug. 12. 20:35 | Válasz | #1718 
Azért megy lejjebb.....http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_majesty_250-10430393
tel.sz: 06 30 445 85 96

 © satyapapa2016. aug. 12. 12:49 | Válasz | #1717 
Az Én Kawám Németben kezdte a pályafutását.
Kamasz kora vége felé került idehaza. Hála az égnek még idöben megkaparintottam, így az előttem használó (honfitárs) nem sok kárt tett benne. Akadt azért bőven tennivaló,főleg sminkelni kellet.
Sajna itt elég sok kókányoló szerelő(?) vetemedik javítgatásra...Külföldről a nagyobb gépek behozatala jobb minta 50-250ccm gépeké. A drágább, nagyobbakat azért kint jobban megbecsülik általában. Nekem ez a tapasztalatom. Persze vacak gép bármely országból jöhet..
06304373303-vagyok elérhetö

 © mickeymiller2016. aug. 12. 08:20 | Válasz | #1716 
Szia Dani! Az enyém 1997-es évjárat, azt mondtad, az öreg neked. Ha mégis érdekel a mickeymiller73@gmail.com irogathatunk.
Egyébként szerintem még mindig érdemes kintről behozni motort, én is ebben gondolkodom.
"Mindenki meghal,de nem mindenki él!"

 © Dániel2016. aug. 11. 20:15 | Válasz | #1715 
Nem beszéltetek meg másik időpontot?

tamas2016. aug. 11. 18:40 | Válasz | #1714 
Na és ha olvassa?
Semmi titok nincs ebben!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Pazo2016. aug. 11. 16:48 | Válasz | #1713 
Ma majdnem megnéztem a 2500km-est! Felhívtam a srácot, lebeszéltem vele, hogy megyek. Elindultam, kb 10 perc múlva hívott, hogy el kell mennie otthonról, ne menjek! Lehet, hogy olvassa a fórumot? Gyanús, roppant gyanús!
tel.sz: 06 30 445 85 96

tamas2016. aug. 10. 21:43 | Válasz | #1712 
Az nem lenne rossz vétel!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Dániel2016. aug. 10. 21:17 | Válasz | #1711 
Pont az előbb írtam neki :)

 © Karcsi2016. aug. 10. 21:11 | Válasz | #1710 
Dániél! Kérdezd meg Zolit a 400-s gépéről...beszéltünk róla, hogy Én mit tennék a helyedben.....egy beszélgetést meg ér.....
"Magyar Égen Magyar Isten, Motorosnak Párja nincsen"

 © Dániel2016. aug. 10. 21:02 | Válasz | #1709 
mickeymiller hogyan tudom felvenni veled a kapcsolatot? Esetleg írnál róla pár adatot, dolgot? Köszönöm szépen.

tamas2016. aug. 10. 20:56 | Válasz | #1708 
Az tuti, hogy a szimeringeket, tömítéseket cserélni kell. Ezért nem ér annyit.
OT-hoz fiatal, amúgy meg öreg... Kicsi is, 21 ló.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Pazo2016. aug. 10. 20:40 | Válasz | #1707 
Ajánld Dánielnek, hátha!
tel.sz: 06 30 445 85 96

 © mickeymiller2016. aug. 10. 20:29 | Válasz | #1706 
Én is hozzá szólnék.Amikor az én 250-es Majámat vettem olaszból,több mint két évet állt egy fészerben.Na az sem jó.A karbiban az összes gumi alkatrész kuka,és tudjuk,hogy a membránok nem két forintos alkatrészek.Kiszáradtak és kirepedeztek.
Tehát amire azt mondják,hogy sokat állt,ott is lesz mit cserélni.
Egyébként szeretném lecserélni a 250-est .Kinőttük a párommal.Én biztos elmondom a hibákat a leendő tulajnak,ne járjon más rosszabbul mint Én
"Mindenki meghal,de nem mindenki él!"

tamas2016. aug. 10. 12:16 | Válasz | #1705 
A pesti 2500kmes...?
Én rárabolnék...
Alkudoznék...
Biztos megvan az alsó ár.
Úgyse tudja eladni 250 fölött!

Most 360. Plusz 2 gumi, eredetvizsga, szíj, átiratás, lesz majd fél milla. Azért ez sok.
200-250 a vége. Maximum!
Alkudni kell, nagyon.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Dániel2016. aug. 10. 11:27 | Válasz | #1704 
Sziasztok. Uhh végig rágtam magam rajta, köszönöm mindenkinek a segítségnyújtást és információkat. Ezek alapján jelenleg nincs megfelelő motor az interneten! :) Várok tovább

tamas2016. aug. 10. 08:37 | Válasz | #1703 
A tanácsokban ezt szeretem:
a. Nem kell őket medfogadni,
b. Sose az a hülye aki adja, minidig az, aki megfogadja.

Ennek fényében tényleg főhet a feje.
De minket a jószándék vezérel.
Bár, a pokolba vezető út is jószándékkal van kikövezve!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © jasa2016. aug. 10. 00:08 | Válasz | #1702 
A kivételek meg azért vannak hogy legyen bevétel is.....

Szegény Dániel, most már bőven el van látva tanáccsal, főhet a feje.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © Herold2016. aug. 09. 14:40 | Válasz | #1701 
Szia Dániel!
Ha már mindenki leírta mit kéne tenni, akkor én sem maradnék ki.
Aki ismer, tudja, hogy nem sűrűn cserélgetem a motorjaimat és akkor is miféle kacatokat szoktam hazatolni.
De pár általánosság.
-szánj rá bőven időt
-szánj rá bőven pénzt
-költeni fogsz rá, akármilyen "tuti"vételbe nyúlsz bele.
-Ha a fentieket betartod, akkor sem biztos, hogy nem nyúlsz mellé.
-ha mindezt elfogadod, akkor lehetsz elégedett tulaj.
-amennyiben csak egy is kimarad, következik a típus szidalmazása.
Viszont időm függvényében szívesen segítek a gyakorlatban is, konkrét példány mellett személyesen.
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

 © jasa2016. aug. 09. 13:35 | Válasz | #1700 
Basszus, nem tudtam, sajnálom, hogy így jártál. Erősen drukkolok, hogy rendeződjön az ügy.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © jasa2016. aug. 09. 13:06 | Válasz | #1699 
Dániel ! Maya-ügyben én kisfiú vagyok, ezért csak annyi apróságot tennék hozzá a többiek által írottakhoz, hogy ezt a "fordulatszámmérős" műszerfalat (ami egyébként igen jól néz ki) a Yamaha csak 2003-tól vezette be. A 2000-es motornál még nem volt ilyen, tehát erősen kérdéses, hogy a ford.mérő működik-e. Főként házilagosan nem egyszerű a blokk-ból utólag jelet vinni a műszerhez, kétlem hogy elmolyolt vele .....

A fekete felületek úgy csillognak a napfényben, mintha lekenték volna étolajjal .....nekem ez olyan "zselézett-haj" kategória. Hmmmmm......
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

Bertalan Tibor2016. aug. 09. 09:16 | Válasz | #1698 
Dániel, sajnos még sok "cipőt" kell még felpróbálnod mire megtalálod a legideálisabbat, szóval türelem és bizz a csapatban mert ezeken a mizériákon mint átestünk ugyhogy itt tapasztalt és segitőkész "sorstársak" vannak.

Andris2016. aug. 08. 23:28 | Válasz | #1697 
Szia!
Igen, írta. Sok szépet és jót. Ami nem feltétlenül igaz. Ezt Béla is megmondta. Nála pedig már megfordult néhány szupernek, költségmentesnek hirdetett motor, amire csak nézett, hogy miért adott érte pénzt bárki is.
Motort venni nem egyszerű, általában a kapkodáson bukik meg az egész. Találsz egy jól megfogalmazott hirdetést, elhiszed, és elmész hozzáértő ember nélkül megnézni a vastag borítékkal. Ott a tulaj vagy kereskedő ledumálja neked a csillagokat az égről, aztán mikor a hazafelé vezető úton alig tudod az aszfalton tartani a vasat, mert a váz úgy meg van csavarodva, mint a kakaós csiga, leesik, hogy itt a fórumon mintha olvastál volna néhány figyelmeztetést esetleges hibákról, amiket a fényképek alapján már előre jeleztek neked.
Szóval légy türelmes, megfontolt, és fogadd el a felajánlott segítséget, gondold át az itt elhangzottakat. Ne tartson vissza a távolság, ahhoz, hogy megtaláld a legelfogadhatóbb állapotú gépet, lehet, hogy tízszer el kell menni Győrig meg vissza. És tízszer mész haza üres kézzel. Ennek is van költsége, számolni kell vele.
Ha összesen 300-350ezred van a motorra, minden egyéb költséggel együtt (átírás, biztosítás, vagyonszerzési illeték, nagyszerviz, stb), akkor lehet, hogy még nem jött el az ideje, megfontolandó lenne a tavaszra csúsztatás, és addig is spórolás.
A dzsungelben minden ehető. Te is.

tamas2016. aug. 08. 23:10 | Válasz | #1696 
Ezért szeretnénk informálni.
Az sem jó vétel, hogy van rajta két új gumi, ami ugye valóban új, csak semmire nem jó. Megismertünk néhány x@r gumit, a Conti és a VeeRubber viszik a prímet. Ez azért érdekes, mert sportmotoros ismerőseim kifejezetten szeretik a Continentalt. Csak kis méretben vacak. Márpedig nagyon nem mindegy, hogy egy 12 colos abroncs hogy fog...
A másik az ár-érték arány. Nem mindegy mire kell a motor. Mert ha kinövöd, nagy veszteség árán tudos eladni, mert az lesz sok esetben a vége. Vagyis meg kell fontolni mire kell.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Dániel2016. aug. 08. 22:22 | Válasz | #1695 
De leírta hogy ugye 2000-es. Akkor még nem ez az óracsoport volt a mocikon. Írta hogy kicserélte, tehát az egy másik motor órája volt. Pazo Én is meg köszönöm, ha meg nézed, bár nincs rá keretem. :( 250-300e ért nem fogok szerintem Kifogástalan motort találni, amit pl 2010 ben gyártottak és 4 évet csak porosodott a garázsban. Mindnek lessz valami hibája. De ezek között megtalálni a leg elfogadhatóbbat,nehéz ügy. Nem akarok jövő tavaszig keresgélni, de nagyon úgy fest ez lessz. Mert persze nagyon mardos a vágy ,hogy legyen már motor, és ilyenkor nagyon nehéz felülkerekítenem a józan észt. :(

tamas2016. aug. 08. 21:44 | Válasz | #1694 
Azt még én is megköszönném Zoli, mert roppant kíváncsi volnék a véleményedre.
Még akkor is megéri, ha szimeringeket és tömítéseket kell benne cserélni a két új gumi mellé...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Pazo2016. aug. 08. 21:41 | Válasz | #1693 
Ha gondolod, valamelyik délután lecsekkolom neked.
tel.sz: 06 30 445 85 96

tamas2016. aug. 08. 20:19 | Válasz | #1692 
A henger nem álló, hanem fekvő.
80'000km nem kevés. Nem is véletlül van festve. Megnéztem volna előtte.
De a két Continental gumi. Tudod, ami új. Na. Tudod miért jó? Mert nem csörög a felni a flaszteron mikor tolod.
Mert hogy én egy métert sem mennék vele, az biztos. Vannak legalább ennyire x@r gumik, de én ezt csak eladásra használt motorokon látom, mert olcsó. Nem tapad, cserébe viszont kagylósra kopik és dobálja a motort kanyarban, ráadásul kirepedezik a minták tövében. Én visszavittem az enyémet annyira vacak volt... A T-MAX omon is ez volt, ugy dobtam el 500 km-el.
Szóval ne.
Irány Budapest...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Karcsi2016. aug. 08. 19:58 | Válasz | #1691 
Sanyi! miért 1,5.....nem titok, talán tudtok rá magyarázatot. Eladtam a 400-as gépet, és vettem egy Tmax-ot. olasz papírokkal. És a következő a gond, olasz kivonópapír rendben, adásvételi (kétnyelvű) rendben, regadó ok, eredetvizsga ok, műszaki ok, ocsmányiroda szerint interpolos körözés.....és most a rend éber őrei vigyáznak rá....minden olasz papír beszerzve, minden rendben, senki nem tudja miért van körözés alatt. Hivatalos olasz papirokat a kereskedő beszerezte olaszból (pecsétes)............most várjuk a hivatalos szervek válaszát...ezért nem tudtam menni sehova...még pár nap és lejár a határidő azt mondták 30 nap....
"Magyar Égen Magyar Isten, Motorosnak Párja nincsen"

 © Dániel2016. aug. 08. 19:52 | Válasz | #1690 
Sziasztok ismét! :) Igen itt volt helyben, illetve a város mellett, azért nézegettem. Nem nagyon tudok mikor elmenni hétköznap mert meló van, most hétvégén meg program volt. Hát hát.... igen az a Budapesti 97-es 2500Km es...hmm. nem járok arra felé mostanság. Tudom tudom csak elhatározás kérdése! VISZONT! Hogy tovább bonyolítsam a dolgot találtam még egyet amiről le írák nyíltan h költség mentes. Új gumikkal(ezen a kopogóson mindkettőt kellett volna cserélni) kifogástalan stb. persze persze, meg kell nézni Majesty 250

 © jasa2016. aug. 08. 14:39 | Válasz | #1689 
Szia Karesz ! Ez a beírás (a háttér ismerete nélkül) nagyon rejtélyesnek tűnik:
1,5 motor.....30 nap......borul a bili......ha publikus a dolog, áruld el légyszi, mizujság van, régen hallottam Felőled ? /sajnos csak arra emlékszem, hogy árulod a T-maxot (?)/
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © jasa2016. aug. 08. 14:31 | Válasz | #1688 
Dániel ! Ez a "kopogós" jószág helyben van talán ? Totál kívülállóként nem logikus nekem miért ilyennekkel próbálkozol, és miért nem a 2500 km-es maja-rejtvényt próbálod megfejteni ?
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

tamas2016. aug. 08. 12:33 | Válasz | #1687 
Nem forog a hátsó kerék. Ez blokk, vagy varió.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Coller úr2016. aug. 08. 10:54 | Válasz | #1686 
Pedig Tamásnak igaza van, max a pozíció más...
Lehet a hátsó hajtás csapágyas stb.

Hétvégén szedtünk szét két százas robeszt, minndkettőnek szét volt hullva a hátsó kihajtása.
Rendesen mozgott kézzel, ennek is lehet hasonló baja.

Érdekes hang kiváncsi lennék a konkrét okára.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © Dániel2016. aug. 08. 09:27 | Válasz | #1685 
Hát nem tudom. Nem élőkről jön a hang hanem hátulról a kuplungtól a hengernél alatta semmi zaj.

tamas2016. aug. 07. 20:35 | Válasz | #1684 
Felejtős. Ez vagy full széthullott vario, vagy főtengely...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Dániel2016. aug. 07. 18:54 | Válasz | #1683 
Basszus. Most olvasom. Pont most jöttem vissza. Megnéztem egyet de eléggé kopog a kuplungnál valami. Csináltam videót. Amúgy eléggé rendben van . mondjuk 2 gumi kell rá! Meghalgatjátok? majesty kopogás

 © Karcsi2016. aug. 07. 16:43 | Válasz | #1682 
Amikor van rá időd.....akár most is....csak éjszaka ne kelts fel....
"Magyar Égen Magyar Isten, Motorosnak Párja nincsen"

 © Dániel2016. aug. 07. 15:08 | Válasz | #1681 
Köszönöm Karcsi! Az adatlapon megadott számon hívhatlak? Mikor?

 © Karcsi2016. aug. 06. 16:38 | Válasz | #1680 
Kell szívesen segítek....
"Magyar Égen Magyar Isten, Motorosnak Párja nincsen"

 © Karcsi2016. aug. 06. 16:38 | Válasz | #1679 
Igazad van Tamás T max-ból 1,5 darab......Még mindig csend....Nem soká lejár a 30 nap, és akkor borul bili...
"Magyar Égen Magyar Isten, Motorosnak Párja nincsen"

tamas2016. aug. 05. 12:32 | Válasz | #1678 
Itt felteszed a kérdést.
Azok irnak majd, akik értenek is hozzá.
De Kecskeméten lakik ám Clubtag, akinek volt 125, 250, 400, és T-MAX is...😏
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Dániel2016. aug. 05. 10:22 | Válasz | #1677 
Közben megtaláltam :)

 © Dániel2016. aug. 05. 10:21 | Válasz | #1676 
Köszönöm jasa. Lehet ma még meg próbálom, és meg kérdem mikor ér rá, hogy megnézzem. Hol tudom megnézni ki lakik pest közelében?

 © Dániel2016. aug. 05. 10:19 | Válasz | #1675 
Próbáltam tegnap én is hívni de nem vette fel. Azon is gondolkodom, hogy várni kellene még a dologgal télig, tán az árak is lejeb mennek. Esetleg valamelyik klub tag vagy ismerőse nem árul maját? :)

 © jasa2016. aug. 05. 10:18 | Válasz | #1674 
Dániel ! Ha komoly a szándékod, és belefér a keretbe, akkor Kecskeméttől nincs túl messze az a "2500 km-es" paripa, érdemes lehet megpróbálni. De mindenképpen vigyél magaddal hozzáértőt, ahogy a többiek is írták ! Van több pestkörnyéki tapasztalt fórumtársunk, talán lenne aki tud segíteni, velük kellene a kapcsolatot felvenni.... (Egy "fehér holló" látványa érdekes lehet )
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

tamas2016. aug. 04. 17:43 | Válasz | #1673 
Kíváncsiságból felhívtam a hirdetőt.
Teljesen hihető amit mond, a motor 6 éve egy tapodtat sem ment, de addig is alig. A gumik is eredetiek, tehát akárki veszi meg, számolni kell azzal, hogy az áldogálás sem használ azért ezeknek a dolgoknak. Csak a folyadékok lettek cserélve.
Én megnézném, meghallgatnám...
Ez egy "új" motor...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2016. aug. 04. 17:33 | Válasz | #1672 
...hát, nekem 2500kmes kuriózumom lenne, nem ennyiért adnám első kézből...

Az ülés mérete nem nagyon változott. 2000-ig a vezető deréktámasza állítható volt.
A 96-2000-ig gyártott típusoknál a tank a vezetőülés alatt van. Ezért van egy plusz tárolórekesz a lábak közt. 2000-től kapott AC szivattyút, igy a tank lekerült alulra és az ülés alatt két sisakos tároló lett kialakítva.
Szépek mind, a 2500kmes egyenesen meseszerű, de ezekbe tuti nem ennyi van. Én alig motorozok, mégis belecsavartam 2 év alatt több mint 20000 kmt...

Mindenesetre csak olyan Majestyt vegyél meg, amit megnézett egy típushoz értő. Nem elég, ha motorozik. Egy robogó teljesen más...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © juhász béla2016. aug. 04. 16:46 | Válasz | #1671 
Csak annyit fűznél hozzá,hogy amit itthol hirdetnek bármilyen járművet annak a 80-90 % olyan hogy ha már a fele igaz amit leirnak róla akkor már jól jártál.Néztem az a 2500 km es maját,,nyiltan kimondom hogy hazudik.Ugyanis 2500km nél még nem csikos a féktárcsa,továbbá miért van festve a kipufogó hővédő lemeze,gyárilag alu polirozva,mitől lett karcos ilyen hamar,,és még sejtem hogy a hátsó gumiis cserélve volt,,,és akkor még élőben nem is láttam,megaztán a csavarok fejét is megnézném közelebbről,mert 2500 km es motoron még semmit nem kell lebontani... Akkor igazat mond ???HAZUDIK vaze. Ez Magyarország,,Éljen!
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

 © Pazo2016. aug. 04. 15:44 | Válasz | #1670 
Az ülést tekintve, igazad lehet. A többi a te döntésed, de nagyon alaposan át kell nézni a kiszemeltet, mert nagyon lyukra lehet futni.
tel.sz: 06 30 445 85 96

 © Dániel2016. aug. 04. 15:38 | Válasz | #1669 
Pazo-> Úgy tudom/ láttam képeken is (kedden élőben is mert ki próbáltam egy 1996-os 250-est és annak kicsi volt a csomagtere nem nyúlt előre az üreg a kormány felé. Utána érdeklődtem okmányirodában az 1997-es után amiben 2500Km van és stimmel. Mo-on vásárolt, nem behozott. Azt mondod azokat még Japánban gyártották!? Szívem szerint inkább megvenném a fiatalabbat, de nem tudom.... :S A kék az behozott de már előtte vissza lehetett tekerve az órája, mert papíron itthon nem állítgatták..

 © Pazo2016. aug. 04. 15:21 | Válasz | #1668 
Hát a kevés kilométer azért egy kicsit gyanús, talán a 97-esnél a leghihetőbb. Meg kell tudni, honnan, mikor hozták be, ha olaszból, valószínűleg nem valós a km. Nekem 97-es van közel 50000km. van benne. Nem járok vele nagyon sokat, de öt év alatt belement vagy 25000km. Nem beszélve arról, hogy az első széria japán gyártmány, utána már olasz. Van egy kis különbség.Mitől lenne nagyobb az ülés alatti rész? Szerintem egyforma az ülése mindkettőnek. De lehet, hogy tévedek.
tel.sz: 06 30 445 85 96

 © Dániel2016. aug. 04. 13:35 | Válasz | #1667 
Azt hiszem 2000 ben volt a váltás, onnantól nagyobb az ülés alatti rész, szóval olyat kerenék. pl:http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yp-10367083
Vagy:http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yp_250_majesty-10431868
Ez mondjuk csak 1997-es de ha valósak a leírtak akkor... :http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_majesty-10430393
Mit gondoltok?

tamas2016. aug. 04. 08:46 | Válasz | #1666 
Nem lehetetlen, de nem egyszerű.
Nem mai gyerekek és az üzemeltetésen múlik minden.
Ha Te is találsz valamit, tedd fel a linket, megnézzük!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Dániel2016. aug. 03. 20:35 | Válasz | #1665 
Sziasztok. Én keresnék eladó majesty 250 es . 2000 évjárat körül után de max 350ezer ig. Magyar forgalmisat és persze jó állapotút megbízhatót! Ha esetleg tudtok valamit örömmel venném . Hasznaltautón nézelődom de sajnos nem igazán van viszonyítási alapom. Köszönöm

tamas2016. jún. 27. 07:12 | Válasz | #1664 
Hazafelé bementünk megnézni, ott kellett volna kezdeni.
Kell 2 telószár szimering, meg a kormánycsapágy, de ezen felül mehetne műszakira.
Elhozzuk.
Jó, annyiba fog megállni mint a dunaújvárosi, csak az a különbség, hogy ez egybe van! Persze, kell csinosítani, olajcserézni, de jól működik, nincsennek extrém hibái...
Köszi a felmérést Satya!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2016. jún. 27. 06:22 | Válasz | #1663 
A Szigethalmiról mi a vélemény? (Első látásra)
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2016. jún. 26. 23:29 | Válasz | #1662 
Ja, az 50 lovas 600-as 2 hengeres Honda 140-et alig tudta...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2016. jún. 26. 23:28 | Válasz | #1661 
Tanulság gyanánt:
Ezt a dunaújvárosi SILVER WING-et menem el vasárnap du. megnézni. A hirdetésben leírtakhoz:
- 2 db első teleszkópszár szimering kuka
- Kormánycsapágy rág, bakkan mint állat
- A hátsó felni 10-12mmt üt horizontálisan
- A fékkarok puhák mint a vaj, majdnem koppra járnak (fékolajcsere)
- A 4 fékbetét kuka
- A motor menet közben vibrál
- A fejidom jobb oldalon le van szakadva
- Nincs benne erő
Állítólag műszaki óta 1000km van benne...
...konkrétan hazugság ami le van irva...
A pofátlanságnak nincs határa...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2016. jún. 04. 22:30 | Válasz | #1660 
Srácok!
Kedves ismerősöm szeretne Majesty 400, Burgman 400, vagy Atlantic 500-as motort venni.
Ha tudtok olyan 400'000-450'000 ft körül leinformálható, esetleg magyarországi első forgalombahelyezésűt, első gazdást, nem használtat, szóljatok légyszíves!
Köszönöm!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

gábor2015. jún. 06. 08:50 | Válasz | #1659 
Csak meg kell nézni a postások motorjait és tudod hogy milyen a szervíz.
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

tamas2015. jún. 05. 23:08 | Válasz | #1658 
...és ha túl jól javítanak, nincs ügyfél...
Már ha tudnak...

Na, topic OFF!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © juhász béla2015. jún. 05. 21:34 | Válasz | #1657 
Nem is az iránymutatással van nekem gondom,hanem hogy agyon dicsérik a szervizeket,bevállalnak mindent,és mikor megakadnak valamin akkor kitalálnak mindenfélét ,amit szépen meg is etetnek az emberekkel hogy az ugy van ám ahogy ők mondják,mert ők szakszerviz ám.Alapos munkát egy szervizben sem végeznek,mert az már nem kifizetődő.Még ha a szerelő akarná is ,akkor sem tudja érvényesiteni az alapos munkát,mert hajtják ,baszogatják,stb.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

gelilackó2015. jún. 05. 21:16 | Válasz | #1656 
Bélám mivel nem tud mindenki elvinni téged motort venni sajnos:):) ezért nem az volt a lényeg ki csinálta, hanem hogy adott esetben jól jöhet némi iránymutattás :)
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © juhász béla2015. jún. 05. 17:06 | Válasz | #1655 
Csak annyit fűznék hozzá,hogy a Postaautótól már 2 db motor kerűlt hozzám,az egyik egy cx 500 as volt amit szétszedtek,és csak egy pár db csavar tűnt el,a másik egy megszakitós gyújtásu régi cb 750 volt,,,,bele sem tudtak szagolni egyikbe sem ,,csak szétszedni,/Erről ennyit/
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

gelilackó2015. jún. 05. 14:47 | Válasz | #1654 
Egy kis segítség a vásárlóknek :)


Így kell használtmotort venni ....
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © jasa2015. máj. 26. 12:20 | Válasz | #1653 
Kokót kérdezd meg, neki az van. (egyébként nagyon ügyes masina, hiszen Honda...)

A Madisont meg ne sajnáld, nagy valószínűséggel valami kehe volt ott belül, hiába a külcsín....../tapasztalat/
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © Ákos2015. máj. 26. 11:56 | Válasz | #1652 
Szia, szerintem is simán mennie kell 110-120at, de már lényegtelen tegnap hívtam, hogy elhoznám olcsóbban, de közben eladta.

Valakinek van tapasztalata Honda Foresight 250-el a neten dicshimnuszokat zengenek a megbízhatóságáról?

 © kalo józsef2015. máj. 24. 17:03 | Válasz | #1651 
Szia Ákos!
A lányomnak vettünk nemrégiben egy 125-öst.
Jelenleg én járok vele,és utazó 80-90, deha sietnem kell 110 fölé is beleszalad. Igaz egy kicsit sportolni kellett rajta, de mostmár ezt tudja.Ja és én 75kg vagyok.

 © Ákos2015. máj. 24. 16:48 | Válasz | #1650 
Köszi Tamás, hát ez nem húzott és 90-95 körül volt a max. amit kihoztam belőle és nem ment feljebb akkor lehet hogy ott vannak más gondok is...

tamas2015. máj. 24. 16:10 | Válasz | #1649 
Ja, ennek alattad repülnie kellene, 70-ig mint állát húz, 90-ig szépen felmegy, 110-ig komótosan, onnan pedig ha jó a hajtómű, 125-140 a vége.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2015. máj. 24. 16:08 | Válasz | #1648 
Akkor mond meg Neki, hogy egy gyári membrán (most mondok egy összeget de majd kérdezd meg pontosan, de nagyságrendileg ennyi lesz) 48'000ft, ezt és a 10'000 ft szerelési költséget engedje el és elhozod...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Ákos2015. máj. 24. 13:48 | Válasz | #1647 
Hali ma voltam megnézni egy 250-es Madisont yamaha blokkos nagyon szép állapot és az ára is jó, de viszont a menetdinamikával nagyon nem voltam megelégedve nehezen felkúszott 90-ig (pedig csak 70kg vagyok ) az eladó azt mondta, hogy ez azért van mert gyártott magyar membránt rakott bele és kevesebb üzemanyagot engedett át és ha azt kicserélem minden jó lesz! Kicsit szkeptikusan állok a dologhoz, nem vagyok egy nagy szerelő zseni! :) Szerintetek igaza lehet?

tamas2015. máj. 07. 17:58 | Válasz | #1646 
Ha törött volt, egy fityinget sem ér, nem még rákölteni...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2015. máj. 07. 15:16 | Válasz | #1645 
Mindezt figyelembe véve az ár-érték arány számít.
Mennyit kell rákölteni, hogy úgy is megérje.
06304373303-vagyok elérhetö

 © Ákos2015. máj. 07. 14:30 | Válasz | #1644 
Semmigond, csak azért gondoltam mert neked is tetszett, de így már el is ment a kedvem!! Krisztiánt kéne magammal vinnem úgy érzem

 © Ákos2015. máj. 07. 14:23 | Válasz | #1643 
Ezt szépen levezetted!!

gelilackó2015. máj. 07. 09:03 | Válasz | #1642 
Krisztián valószínűleg téged kell vinni motort vásárolni :):)
Így egy kicsit már talán az ár is érthető :)
Ákos :
Egyébként mivel nekem nem aktuális a dolog jelen pillanatban , és időm sem nagyon engedi még egyenlőre, hiába van pesten,így sajnos abban az esetben ha érdekel a motor akkor egyedül tudod csak megnézni , illetve ha van itt valaki aki esetleg elkísér több szem többet lát alapon akkor vele tudnád megnézni.
Sorry :(
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © juhász béla2015. máj. 07. 08:20 | Válasz | #1641 
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

 © juhász béla2015. máj. 07. 08:19 | Válasz | #1640 
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

Mosquito2015. máj. 07. 00:33 | Válasz | #1639 
Mindig érdemes megnézni egy gyári/új állapotú gépet illetve arról készült fotót,hogy néz ki az. Azt összehasonlítva sok turpisságra fény derülhet. Persze a pénz az nagy úr a több 100eft-os tételeknél,elnéz az ember ezt azt de azért a kiadott pénzért ne kapjon már egy összetákolt/gányolt gépet. Szerintem.

tamas2015. máj. 06. 22:42 | Válasz | #1638 
Hmmmmmm...
Nyomós érveid vannak, mit mondjak!

Ákos, Lackó, csak nézzétek meg! Lehet belőle tanulni...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Mosquito2015. máj. 06. 21:55 | Válasz | #1637 
Ennek így kell/ene kinéznie.. Feliratok/matricák nix. Túl sok idomot fújtak újra fehérre,kipuff hegesztve lett,eldőlt-el/esett!? Hővédő lemezen más csavarok vannak. Első tárcsa olyan vállas mint én. KATT Gumi. Picit is ad magára és a motorra akkor utána néz/olvas a guminak és nem a leg x@rabbat teszi fel.

tamas2015. máj. 06. 21:04 | Válasz | #1636 
Miből gondolod hogy feküdt...?
A Conti tényleg x@r... De le lehet cserélni. Szerintem azért vette rá mert úgyis eladó, a gumi meg óccsó. Én is Conti Twisttel vettem a T-MAX-ot, le is dobtam róla azonnal. Azon is azért volt, mert az volt a legolcsóbb kapható gumi.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Mosquito2015. máj. 06. 16:20 | Válasz | #1635 
1,2x biztos volt már fektetve.. Conti gumi az meg a masik..

 © Ákos2015. máj. 06. 15:45 | Válasz | #1634 
Ezen nincs mit gondolkodni... egyszerűen gyönyörű és ez a szín tényleg nagyon vagány

Itt van Pesten meg kéne néznünk, ha valamikor ráérsz!!! ;)

gelilackó2015. máj. 06. 12:55 | Válasz | #1633 
Ákos
Esetleg ehhez mit szólsz ?

Nagyon ár alatt adja az ember vagy meg van szorulva vagy valami baja van a motornak de egy telefont vagy megnézést megérne ,
A fehér szine miatt Én is gondolkodtam hogy el kéne cserélni az enyémre :):):):)

Xciting 300 R
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

Bertalan Tibor2015. máj. 05. 20:57 | Válasz | #1632 
Ákos, pesti szlalomozásról kérdezhetnéd Kiss Robi pizafutinkat is, ő 250-s maján tolta.

 © Ákos2015. máj. 05. 11:40 | Válasz | #1631 
Köszi, ha túrázni kéne csak, biztos ezt venném... szép nagy az biztos, de városi haladásra nem túl előnyös! (Pl. kocsik között előre szlalomozni a lámpánál)

 © Ákos2015. máj. 05. 11:34 | Válasz | #1630 
Jasa: Valószínűleg a goggliba is megtaláltam volna de nem ilyen szépen összefoglalva és egyszerűen minta ahogy Tamás leírta!!
Lehet, hogy lerágták ezerszer, de nekem még újdonság!

Tényleg összetartó segítőkész kis csapat van itt szó se róla

Vannak még ilyen jó kérdéseim: pl.: melyik a kedvenc márkád és miért, vagy ma kit tartsz tutinak tippmixen juve vagy reál... jó ez már csak vicc volt

 © Ákos2015. máj. 05. 11:24 | Válasz | #1629 
Köszönöm Tamás szépen összefoglaltad

tamas2015. máj. 05. 06:16 | Válasz | #1628 
Bálna...
De hogy lehet bele pakolni, az biztos!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

TopJoe2015. máj. 04. 23:07 | Válasz | #1627 
Esetleg nezz meg egy atlantic 500-at. 400-bol szepet kapsz, olcso a szervize,olajat nem eszik, megy mint a mergezett eger, keveset fogyaszt es szep nagy :)
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © jasa2015. máj. 04. 22:30 | Válasz | #1626 
Ákos, neked nagy tehetséged van, hogy "gumicsontos" kérdéseket tegyél fel, (pl ezt is, amit szinte minden motoros fórumon már ezerszer lerágtak....) De ez a CSAPAT attól (IS) más, hogy itt nem hajtanak el, hanem válaszolnak minden érdeklődőnek, sokadszorra is. (ha úgy döntesz, hogy itt maradsz, idővel Te is megtapasztalhatod)

Azért tanácsolom, hogy a guglit is forgasd, néhány jól megválasztott keresőszóra könyvtárnyi irodalmat kaphatsz....
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)


Első ... 15 16 17 [18]

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől