|
|
|
© Anti | 2012. márc. 30. 08:47 | Válasz | #1205 |
Kedves SIRMOON Köszönöm a felajánlást, de Miskolci vagyok, még van bennem fenntartás a "hivatalos szervekkel" szemben, de most már látom a fényt az alagút végén, azonban nem tartom lehetlennek, hogy ha nem megy a dolog segítséget fogok kérni. |
2012. márc. 30. 08:21 | Válasz | #1204 | |||
Majd gurulj velünk !!
| |||
| |||
2012. márc. 30. 07:53 | Válasz | #1203 | |||
Ha Pesten esetlen környékén tartózkodsz, szívesen segítek a Motor lepapírozásában, 1 nap alatt megvan
| |||
| |||
© Anti | 2012. márc. 30. 07:41 | Válasz | #1202 |
Kedves fórumozók Ezúton szeretném megköszönni magának a fórumnak a létezését. Rövidített történetem, megvettem életem első motorját egy 250-es majesty-t. Az oka többek között a fórum tanácsai, beszélgetései, amik nagyon hasznosnak bizonyultak amikor a motorra rákerestem a neten. Most már napi szinten olvasom a "tanácsokat" éppen most a forgalomba helyezési procedura miatt. Mégegyszer köszönöm mindenkinek. És remélem eljön az idő amikor már én is motorozhatok "hivatalaosan" is. Már alig várom. Tisztelettel: Anti |
2012. márc. 30. 07:11 | Válasz | #1201 | |||
A kínaiak gyártanak 250-es kasznival 125-öst.Ez valszeg az.
| |||
| |||
© Herold | 2012. márc. 30. 06:22 | Válasz | #1200 | ||
Én a CB 250-es változatáról ültem át a majára. Ugyanaz a váz, volt rajta fejidom is. Nekem rövid a lábam és mégis kényelmetlen volt. Tettem rá kormánymagasítót és mégis. Evvel csak azt akarom mondani, hogy csak a személyes -hosszabb- próba után fogod tudni eldönteni. Ha az általános szabályokat betartod, nagyot nem tévedhetsz, praktikus mindenes. | |||
| |||
© Herold | 2012. márc. 30. 06:17 | Válasz | #1199 | ||
Vigyázz! Topi nem a mostani cb-ről beszélt (ami nagyban hasonlít a CBF-hez) , hanem az elődről! Szerintem az új kényelmesebb.... | |||
| |||
2012. márc. 30. 05:52 | Válasz | #1198 | |||
Sajnos egyre inkább az a meglátásom, hogy az én súlyom + asszonyka már sok a 400-as majának. Mind motorikusan, mind pedig futóműileg. Elboldogul vele de elég sokat használom így és hosszú távon biztos megsínylené. Ha csak egyedül vagyok az nem gond, bár súlyban már az is olyan mintha 2 személy ülne rajta. De ez már mix. | |||
|
2012. márc. 29. 22:49 | Válasz | #1197 | |||
Köszi Topi. Számomra is tanulságos volt amit irtál, mivel a nem túl közeli jövőben én is ilyesmin töröm az agyam. Egész pontosan egy CBF 600N -en. Az már üléspoziciora is túrásabb. De ez mèg tényleg a távoli jövő. Egyenlőre mèg kattog az agyam.
| |||
| |||
2012. márc. 29. 22:21 | Válasz | #1196 | |||
No épp megtaláltál ezzel a CB-vel. Pár éve a 250 maját cseréltem be egy cb500-ra mert éppen megbolondultam. Irtó klassz gép, tartós teszten 300.ezer km-t futottak vele és csak kopó alkatrészt cseréltek. Elromlani nem fog. Minősége honda, tehát isteni.Nagyon jól megy, egyszer 180-ig húztam neki próbaképp. Ha megállod, hogy 130 felett ne járj vele akkor 3,5-3,8 litert fog enni. Van egy kis rekesz az ülés alatt, eü.csomag, égők, mellény,szerszám oda befér. Minden mást dobozba. Szélvédelem nulla, kell rá egy kis naked puig plexi, lehetőleg a nagyobbik,vagy szeresd meg a szelet és a bogarakat.( vagy végy S verziót,gyárilag kis idomos,szép is jó is ) Ami nem jött be nálam az a kényelmetlensége. Feleségem hátul szenvedett, pucsitós fenekű fiatal csajok még birják de a magyar anyák már nem.:D No és én sem birtam, bár hozzáteszem, 182 magas vagyok de a hosszabb lábú kivitel és már erősen izületes. Tehát nekem fel kellett hajtogatni magam a lábtartóra. Szóval kényelmetlen volt. Balatonig a 100 km-t birtam, hazafelé már 4x megálltam mert üvölteni tudtam volna a kintól. Ezért adtam el, meg anya közölte,hogy erre többet fel nem ül. Tehát ha fiatal vagy,nem túl hosszúak a lábaid akkor tökéletes lehet. Viszont ésszel vele,mert nem robogó. Akinek eladtam egy hónapon belül rommá törte, egy hétig altatták a csávót, alig élte túl. Csak megmutatta a haverjainak, hogy tud motorozni. Tipushibák: első teló túl puha-nem kell vele foglalkozni, ki sem kell venni, felső csavaron bele kell tölteni egy kis sűrűbb teló olajat és kész.( vagy precizen kiveszed,kiméred,szerelsz) -vezérműlánc feszitő ha elkopik, ekkor kattogást hallassz a hengertől.Elvileg automata de idő után már nem áll be magától. Kis csavarhőzóval még egy darabig után állitható.kb.25 ezer ft. V.lánc szinte örök. Kormány: egy idő után elfárad a karod mert rádőlsz. megoldás: 2000 Ft-ért veszel egy ETZ 250 kormányt és tökéletes lesz. Lánc-lánckerék jó legyen,kenheted kenőspray-vel. Kb 3 féle szett van hozzá, tudod variálni az áttételt. -lassú menetben,araszoláskor rángat a 2 henger miatt,kicsit pörgetni kell, közepes fordulattól mát tökéletes. Tehát ha nem vagy túl magas, szereted a szelet a szélzajt akkor ha jó motort fogsz ki, lesz egy kis fogyasztású, jó menettulajdonságú, örök életű motorod. Létezik cb500 fórum klassz srácokkal.Esetleg érdeklődj ott is. Honda CB500fórum | |||
| |||
© Kiss Róbert | 2012. márc. 29. 21:26 | Válasz | #1195 |
Erröl a majesty linhairol tud valaki valamit? Ráadásul 125-ösnek van hirdetve, de én inkább DX-nek mondanám!
|
2012. márc. 29. 20:58 | Válasz | #1194 | |||
Megszületett a gondolat, megválok szeretett Majestymtől ha sikerül. Utódként a Honda CB 500 lett kiszemelve. Tudom nem fiatal gépek azok sem, de kis pénz, kis (nem új) motor. A szerelő szerint nem rossz választás mindennapi használatra. Az én tapasztalatom csak annyi, hogy ilyenen tanultam. Ha valakinek volt már, vagy esetleg van baráti körben itt-ott, szívesen venném a tapasztalatokat. Köszönettel: Macy
| |||
|
2012. márc. 29. 20:57 | Válasz | #1193 | |||
Szia Laca! Ha első motort veszel, érdemes elolvasgatnod a Motorvásárlás rovatot. Emellett meg kellene keresned valakit, aki látott már ilyet és elmondja hogy mire figyelj mind akusztikailag, mind esztétikailag. Mivel van jártasságod a szerelésben mint írtad, nem lesz nehéz dolgod. Nagyon igaz amit írtak, mire kell. Ez eldöntheti a teljesítmény kérdését és hogy mire érdemes rámozdulni. Ne az évek száma legyen a döntő hanem az állapota és a tulaj hozzáállása a járművéhez. Súlyos tízezreket lehet megspórolni és kidobni az ablakon. A linkről annyit hogy ott van, kiindulási alapnak tökéletes de amíg valaki nem látja és nem hallja, addig nem fog róla véleményt mondani. Még úgy is bele lehet ám nyúlni a xarba.. | |||
| |||
© passat52 | 2012. márc. 29. 20:51 | Válasz | #1192 | ||
laca írta: Sziasztok Yamások.Segítsetek nékem légyszives.Mostanában erősen gondolkodom azon,hogy közétek állok :)és csatlakoznék egy Majesty 125-el. Nos ki is néztem egyet,de mivel nem ismerem így egy pár véleményt írjatok légyszives erről is konkrétan,hogy megéri-e? A palit felhívtam és elmondása szerint csak az első sárvédőn van egy apró karc,ill.a km/h menet közben megbolondul.(20-at majd gondol egyet felugrik 70-re)nos erre ő azt mondta,hogy mivel digit,így jeladó küldi az infót ami a blokknál van valahol elhelyezve,de ne aggódjak a jeladót már megvette csak bele kell rakni. :) Hát ennyit mondott el,és amit még nem. Sajna a moci tőlem kb 60km-re van,így nem láttam még. Rólam csak annyit,hogy nem vagyok a szereléstől megijedve mert szereltem már robogót,jelenleg van is egy,és autószerelő és autóvillamossági szerelő vagyok. Előre is köszönöm a hasznos infót. | |||
|
2012. márc. 02. 09:35 | Válasz | #1191 | |||
Valamikor átugrok meglesem ha lehet :)
| |||
| |||
© jasa | 2012. márc. 01. 22:15 | Válasz | #1190 | ||
Druszám: Neked is, magamnak is, meg mindenkinek kívánom hogy úgy legyen, ahogy reméled... de Bélának igaza van: a 2.000 után még egy 0-át hozzátehetsz a végleges konkluzió levonásához (persze mindig van kivétel). Csak utalok az én esetemre anno: a vétel után 24 ekm-rel tört el a szelepszár, a nem belevaló szelephimbák miatt. Miközben éppen a TE pilisi gulyáspartidra igyekeztem volna, emlékszel ? | |||
| |||
2012. márc. 01. 18:12 | Válasz | #1189 | |||
Bezony bezony. Simán kap az ember egy beutalót. Az összeget meg ezek szerint még alá is becsültem. Arról nem is beszélve, hogy még egyéb tortúrákat is von maga után.
| |||
| |||
© Wiking | 2012. márc. 01. 15:49 | Válasz | #1188 |
Ha megállít a rendőr és nem biztos benne, hogy az valóba 50ccm-es motorkerékpár...azaz segéd motoros kerékpár, akkor beutalnak illetve beidéznek KPM vizsgálatra. Ott köteles vagy megjelenni a járművel együtt. Ezek után meg ha jól emlékszem akkor 300E körül kezdődik a bünti...
|
© satyapapa | 2012. márc. 01. 14:17 | Válasz | #1187 | ||
OKÉ-tudom jelenleg már kis hijján 2ezer km lett beletéve ,és semmi nyüg. Nem ugy,, az elözöekkel. | |||
| |||
© juhász béla | 2012. márc. 01. 13:10 | Válasz | #1186 | ||
Ezt satyának irtam.bocs herold
| |||
|
© juhász béla | 2012. márc. 01. 13:09 | Válasz | #1185 | ||
Csak nyugtával dicsérd a napot.Egy használt gépnél ,a tartós használat ,pár ezer km után ha nem jön elő kűlönösebb problém akkor már jónak mondható a vétel. | |||
| |||
© jasa | 2012. márc. 01. 12:44 | Válasz | #1184 | ||
feri65-nek a MIX-ben tett tegnapi felvetésére itt reagálnék: Ha nem akarsz a motorozás örömén kívül extra izgalmakat átélni, akkor rendszám nélkül, és hozzá való érvényes jogsi nélkül NE vegyél 180-as gépet. (....bármilyen szép, jó, olcsó stb.....kivéve ha aranyból van, mert akkor szóljál, és felezünk ) | |||
|
2012. feb. 28. 18:08 | Válasz | #1183 | |||
| |||
© juhász béla | 2012. feb. 28. 17:16 | Válasz | #1182 | ||
Tamás!!!!!!!!!!!!!!!Majd jössz és cseréled a biztit
| |||
| |||
© satyapapa | 2012. feb. 28. 15:53 | Válasz | #1181 | ||
Az én tapasztalatom alapján külföldröl behozot gépet is érdemes venni. A jelenlegi 400as burgi is olaszból van és 1-2 apróságtól eltekintve kifogástalan szép, és jó a gép.Ár- érték arány is kiválló! Nekem 4 év alatt ez az ötödik gépem.Az elözö 4 mind magyar tulajtól lett véve,és bizony mindegyik rosszab volt mint reméltem.Igaz hogy mindegyik ment és müködött .Fél év alatt mindre rákellet költenem több tizezer ft-ot,és bizony esztétikailag is volt mit csinálni rajtuk. Sajna az itthoni szervizelési,javitási munkálatok sokszor ténylegesen sufnimelósak, ez igaz az alkatrészekre és a munkavégzésre is. Kevés az olyan szaki mint a Juhász Béci. A mostani gépemen nemtaláltam kokányolt munkát,elég szakszerü kezekben lehetet.Pedig ez sem fiatal gép hiszen 2001-es és 40 ezer km van benne Tudom tudom ,vannak rossz tapasztalatok is. - Nyilván vannak itthon is jól javitot gépek amit érdemes megvenni,,de az sem mind rom ami kintröl jön,Ez a nagyobb drágáb gépekre fokozottan igaz. | |||
|
© Herold | 2011. okt. 07. 09:49 | Válasz | #1180 | ||
Azt is csak a "zongoragyárban" csinyáták!!!
| |||
| |||
© adamfzr | 2011. okt. 07. 09:44 | Válasz | #1179 |
mindig ezt hallgatom én is. -.- :D
| |
2011. okt. 07. 09:02 | Válasz | #1178 | |||
Ez övön aluli volt. | |||
| |||
© Zsolt | 2011. okt. 07. 08:34 | Válasz | #1177 | ||
Teljesen igaza van Tamásnak. Én annyival egészíteném ki, hogy egyik sem motor, hanem robogó. A motor az olyan mint az enyém....
| |||
|
2011. okt. 07. 07:08 | Válasz | #1176 | |||
Van pártolói tagság is, ne ijesztgesd magad rögtön az elején. A Honda nagyon jó motor, persze a Yamaha után Most kivertem pár helyen a biztit, de majd kicserélik az illetékesek... | |||
| |||
2011. okt. 07. 06:02 | Válasz | #1175 | |||
Miért zárnánk ki Koko. Jópár klubtagunk is más márkával motorozik. Nem a motor tipusa a lényeg, hanem a szív, a közös gondolkodás és a csapatszellem. Ettől leszünk klub.
| |||
| |||
2011. okt. 07. 02:18 | Válasz | #1174 | |||
Olyan mint jó nagy esőben motorozni...
| |||
| |||
© Wiking | 2011. okt. 06. 22:48 | Válasz | #1173 |
Azt emtudom ien :(
| |
© adamfzr | 2011. okt. 06. 22:40 | Válasz | #1172 |
imádom ezt a jetski-s érzést :)
| |
© Wiking | 2011. okt. 06. 22:27 | Válasz | #1171 |
Végülis robogó, vagy nem? Nekem sokáig a maja volt fura, hogy nem forog a műszerfal... | |
© adamfzr | 2011. okt. 06. 22:12 | Válasz | #1170 |
nem rosszpofa ez, elég sokan futiskodnak vele felénk... Tetszik a hátsó lámpája, nem tetszik, hogy robogósan együtt forog a kormánnyal a műszerfal. De szép motorok nagyon!
| |
© Wiking | 2011. okt. 06. 21:57 | Válasz | #1169 |
akkor mit vittek el az orrod elöl? |
© Koko | 2011. okt. 06. 21:53 | Válasz | #1168 | ||
Igen,Hondát vettem. | |||
| |||
© Wiking | 2011. okt. 06. 21:49 | Válasz | #1167 |
A hondát? vagy mit?
| |
© Koko | 2011. okt. 06. 21:38 | Válasz | #1166 | ||
Hát ezt elvitték orrom elől!
| |||
| |||
© Koko | 2011. okt. 06. 20:20 | Válasz | #1165 | ||
Sok hirdetést megnéztem,sok telefont intéztem,sok véleményt kikértem.Próbáltam elsősorban Majestyt venni,de mégsem az jött össze! Remélem nem zártok ki soraitok közül! Úgy nézem, hogy ebben a clubban nem mindenki Yamaha Majestyvel közlekedik,úgyhogy talán engem sem néztek fekete báránynak. Tegnap vettem egy motort(teljesen véletlenül akadtam rá),és olyan ajánlat volt,amit nem tudtam(akartam) visszautasítani. Hát nem Yamaha, hanem egy Honda Foresight 250-es 2000-es évjárat.Külföldről behozott,úgyhogy még a papírok intézése folyik.A jövő héten névre írva az enyém lesz(remélem).Úgy néztem,hogy szinte cm-re azonos a 250-es Majestyvel,talán nem lógok ki a soraitokból nagyon, ha veletek motorozhatok. Ha meg lesz a vas,akkor teszek fel képeket a galériába. Ha van valakinek tapasztalata,véleménye,vagy bármi más infója a motorral kapcsolatban,szívesen fogadom,mert nem túl sok hír van róla a neten. Köszönettel:Koko | |||
|
2011. okt. 01. 18:21 | Válasz | #1164 | |||
Csak okoskodás képen az én 2003asom 290 ezerbe állt meg lepapírozva, most már lehet faragni az árból, ilyeneket kint 50-60ért árulják, így is örülni fog hogy eladja
| |||
| |||
© jasa | 2011. szept. 30. 22:52 | Válasz | #1162 | ||
Holnap hívjál fel, elmondom részletesen. Annyi azért valószínű, hogy nem 27 ezret futott, hanem még X-et (első-hátsó féktárcsák erősen hullámosak voltak, első gumi hamarosan kukás, a sok km-ből adódóan kérdéses, hogy a hajtáslánc belül milyen (görgők, szíj, kuplung). Menni nem tudtam vele (a korábban említettek miatt), így a lengéscsillapítást, fékezést, gyorsítást kipróbálni nem tudtam. Motorhang kultúrált volt, alapjáraton a kipu-hoz tett papírzsepi nem volt kormos. Külsőre megkíméltek látszott, de hát a kereskedők nagyobbik része az "optikai tuningban" elég járatos. Állítása szerint éjjelre rajta felejtette a gyujtást, így éppen akkor értem oda, mikor bikázták a gépet. Elég blamás volt... Tehát lehet hogy akksi is alapból cserés. Ja és tényleg volt rajta ABS ami a régebbi maxirobiknál elég ritka, főleg "a digósoknál". Szumma azért ezt az árat vélhetően megérte. Telszámot hagytam a pasinál, ha nem megy el hívjon fel. (végül is a fontosakat leírtam, a többi meg csak sztorizás lenne a "vevő muksóról"....) | |||
| |||
© Koko | 2011. szept. 30. 21:01 | Válasz | #1161 | ||
Köszöm,hogy megnézted!Milyennek találtad?Még nem törölték a hirdetést,talán megvan!
| |||
| |||
© Zsolt | 2011. szept. 30. 16:16 | Válasz | #1160 | ||
Szerintem is jó a gép, érdemes megvenni. Az ár is kiválló, és sajnos bejött amit mondtam-írtam ezzel kapcsolatban.
| |||
|
© jasa | 2011. szept. 30. 15:27 | Válasz | #1159 | ||
1 órája jöttem vissza a címtől (Kokó megbízásából) éppen akkor próbálta valaki, aki 300 km-ről jött megnézni, 90 % hogy megveszi. Részletek később, ha érdekel benneteket.....
| |||
| |||
© Koko | 2011. szept. 30. 13:58 | Válasz | #1158 | ||
Ezt találtam.Mit szóltok hozzá?Szerintetek érdemes lenne ráhajtani? http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_majesty_250_abs-5122242 | |||
|
© jasa | 2011. szept. 19. 09:40 | Válasz | #1157 | ||
Igen, azt hiszem igazatok van. Nekem kb. jövő év végén aktuális az ügy, addig még sok minden lehet....
| |||
| |||
2011. szept. 16. 18:12 | Válasz | #1156 | |||
ZSolt! A #1152-es beírásodat másold már be a papír mizériák rovatba is légyszíves, hagy maradjon meg későbbre is. Különben JaSa a vásárláshoz külföldről annyit, hogy a vonal valóban komolyan ki van dolgozva ahogy ZSolt is írta, nem olcsóbbak már lényegesen a külföldről hozott motorok, bár még mindig jobb az árfekvésük. A Te útiköltséged, befektetésed 1 motorra esik, nem oszlik el 10-re. Szóval a legjobb az, ha beszélsz egy kereskedővel (itthon) elmondod mit szeretnél, mit szánsz rá, mid van beszámítható motorod és Ő majd kint fotóz, esetleg telefonon fel is hív hogy hozza-e. Ő sem bánja ha itthon rögtön tuti vevője van egy motorra. Én sem hagytam nyitva ezt a vonalat Korózs Petinél, Ő is nézelődik nekem folyamatosan. | |||
|
© Zsolt | 2011. szept. 16. 17:32 | Válasz | #1155 | ||
Annyi biztos, hogy pl. olaszban a motorkereskedőknél minden beszámított gépet félretesznek, mert szinte azonnal elvisszük mi magyarok. A haverom egy mikrobusznyi motort 8-10 kereskedőtöl szed össze, és mindíg időpontra megy. Úgyhogy ez egy lekent vonal.
| |||
|
2011. szept. 16. 16:29 | Válasz | #1154 | |||
Ez szerintem attól is függ, hogy az általad írott: "Így kiesik egy közvetítő láncszem meg költség." mennyit tesz, tenne rá. Mert azért ki kell menni, meg kell találni, ott is el kell intézni a papírokat és haza kell szállítani. Na ez mennyi? Ha megnézed a hirdetéseket, akkor a külföldi papíros vasak egész barátságos árban vannak. Attól függ, hogy ki és mit akar vásárolni, de én azt mondom, hogy első körben idehaza kellene körülnézni, aztán utána jöhet a külhon. Bár, ha van jó kapcsolat, akkor meg GÓ! | |||
|
© jasa | 2011. szept. 16. 16:16 | Válasz | #1153 | ||
Hát ez szuper: nő a sansza az import motoroknak, ezt már többen bevállalhatják, kevésbé lehet kiszolgáltatva az ember a "kereskedőknek". Persze majd kiderül.... Nekem már az is megfordult a fejemben hogy talán megérné közvetlen kimenni pl. olaszba, és magamnak kiválasztani, behozni. Persze ismerni kell a jó beszerzési forrást. Mert azért ott is lehet megkímélt motort kapni. Így kiesik egy közvetítő láncszem meg költség. Mi a véleményetek ? | |||
| |||
© Zsolt | 2011. szept. 16. 15:20 | Válasz | #1152 | ||
Szóval, van egy kis változás a külföldi motorok üzembehelyezésével kapcsolatban. Hogy egyszerüen érthető legyen leírom a megtapasztalt költségeket is. Nos, korábban a behozott motorokat egyedileg forgalomba kellett helyezni, ill vele párhuzamosan levizsgáztatni volt muszály (cca 28ezer). A helyzet annyiban változott, hogy már nincs forgalomba helyezés, hanem csak un. honosítás, amelynek a díja 8 ezer Ft. A műveletet a NKH végzi, tulajdonképpen a jármű adatait rögzítik a magyar nyilvántatásba, ÉS átveszik a kinti műszaki érvényességet is! Tehát ha a vásárolt járműnek még van kinti műszakija, sima copy-val átjön a magyar rendszerbe. Ha nincs, akkor ugyanitt/ugyanekkor le is műszakiztatják (4360Ft). Ezután regadó ügyintézés (VPOP ), ez is csökkent július 1-től, kb 3/4-e lett (nekem 18 ezer volt). A végére marad az okmányok kiváltása, forgalmi/törzskönyv/redszám/érv. matrica (18 ezer). Átírási illeték nincs és eredetvizsgálat sem kell. Összesen tehát 44 ezer volt, ha magyarként veszem és simán átíratom az is olyan 35-40 közé esik. A biztosítást nem írtam, de az természetesen mindkettőre kell. Ha van kérdésetek tegyétek fel. | |||
|
© Zsolt | 2011. szept. 13. 20:38 | Válasz | #1151 | ||
Uraim! A külföldi járművek papírozásával kapcsolatban januárhoz képest jelentős változás van. Olyan péntek felé leírok majd ide mindent.
| |||
|
© SPOJLERES | 2011. szept. 12. 22:04 | Válasz | #1150 |
én meg vénkerti voltam egy kávé vhol vmikor dumaparty stb kedd szerda délutános vagyok csütörtök túra a mátrába nem jösz péntek du ráérek aszem | |
© zizu | 2011. szept. 12. 21:45 | Válasz | #1149 |
nem egyfelé járunk. Én újkerti vagyok.
| |
© SPOJLERES | 2011. szept. 12. 21:43 | Válasz | #1148 |
mert én is
| |
© SPOJLERES | 2011. szept. 12. 21:42 | Válasz | #1147 |
és hogy hogy még nem találkoztunk ? :-) :-( :-(
| |
© zizu | 2011. szept. 12. 21:23 | Válasz | #1146 |
Debrecen
|
© SPOJLERES | 2011. szept. 12. 21:19 | Válasz | #1145 |
hy merre lax?
| |
© zizu | 2011. szept. 12. 21:02 | Válasz | #1144 |
© SPOJLERES | 2011. jún. 30. 07:04 | Válasz | #1143 |
küld el privátba a linket ha nem akarod ide kitenni
| |
© szabinyo | 2011. jún. 28. 22:46 | Válasz | #1142 |
Nem akarok kellemetlenséget senkinek.Inkább kihagynám.
| |
2011. jún. 28. 22:04 | Válasz | #1141 | |
Melyik az? Linkeld be ide.
| |
© szabinyo | 2011. jún. 28. 21:44 | Válasz | #1140 |
Szia.Köszönöm a sok segítséget.Hű mennyi info egyszerre.De ugy néz ki amit kinéztem magamnak nem fog összejönni mert egy kicsit komolytalan a gazdája.Úgyhogy keresgélek tovább.
| |
2011. jún. 28. 20:32 | Válasz | #1139 | |
Szia! Ha szereted a testes/robosztus maxikat akkor ez jó választás! Motorikusan jó de Olasz gép lévén elektronikai meglepetéseket tud okozni! Az Olaszból behozott gépek árai kecsegtetőek de a benne lévő Km nyugodtan meg lehet szorozni X2 X3 is!! Mindenképp Magyarországi vegyél!Lehetőség szerint "nagy szerviz" 12-24eKm.. utánit! Megúszol egy szíj/görgő cserét! Típushibái vannak! Ha gazdája gondos akkor ezeket megoldotta/orvosolta! Ezek pl. Elektromos csatlakozások-tisztítása, Fesszabályó túl/keveset tölt-csere,injektor hiba-csere, benzin-viz keveredés,vízpumpa folyás-javítása,új, kerékcsapágy első/hátsó csere,Olajpumpa ez kb 80-100eKm jön elő. A külföldi 20-30eKm gépek kb 1év 5-10ekm után produkálják is ezt!Mert ugye vissza van tekerve! Kb 80-100eFt a javítása! Sprintet ne vegyél!! Kb 1hónapja szereltem olyat! A régi Atlantichoz képest egy vicc,egy egyszerű gép! A lényeg! Ha ez mind orvosolva/javítva illetve megelőzte a gazdája akkor egy mindennapi közlekedésre/túrázásra is alkalmas megbízható gép! Fogyasztása 4-5 liter. Alkatrészek/szerviz/ek drágák! De meg lehet találni a kiskapukat. Én már 3x voltam vele Erdélybe 6500kmt és nem hagyott ott, de máshol sem! Itt vagyunk egy páran. Aprilia Atlantic Fórum | |
© szabinyo | 2011. jún. 28. 18:22 | Válasz | #1138 |
Sziasztok.Szemezgetek egy 500 as atlantic-al.Kinek mi a véleménye?Persze akinek volt-van ilyen.
|
2011. jún. 27. 18:24 | Válasz | #1137 | |||
Én meg visszatértem az Yp 250eshez, hű maradok a klubhoz :)
| |||
|
2011. jún. 27. 11:58 | Válasz | #1136 | |
Gratula az új géphez! Vigyázz rá! Nem egy tömeg cikk.Nem koros egy picikét..? A fogyasztására is kíváncsi leszek.
| |
2011. jún. 27. 11:07 | Válasz | #1135 | |||
Én nagyon kíváncsi vagyok rá!! link | |||
| |||
© nsdap.zoli | 2011. jún. 25. 20:34 | Válasz | #1134 |
Talán jövőre.A 400-as most kielégíti a motoros vágyaimat.
| |
© nsdap.zoli | 2011. jún. 25. 20:33 | Válasz | #1133 |
Köszönöm!
| |
2011. jún. 25. 16:25 | Válasz | #1132 | |||
Honda, majdnem robogó kinézetű-nagyon túramoci. Pacific Coast 800. ( tettem fel képet de majd meguntam mire sikerült ) | |||
| |||
© Zsolt | 2011. jún. 25. 16:05 | Válasz | #1131 | ||
Honda-Honda..., de milyen? Robogó vagy valami szép túramoci?
| |||
| |||
2011. jún. 25. 15:58 | Válasz | #1130 | |||
Utolért engem is a motorcsere "betegsége", hirdettem a motoromat, nem is hittem, hogy elviszik ( talán nem is akartam ) de elvitték.Bmw nem lett mert az összes szépet elvitték melyeket kinéztem magamnak. Ez amit vettem ez meg a véletlen műve, nem kerestem de véletlenül ráakadtam és meg kellett szerezni. Jelenleg még forgalomba kell helyeznem, de sietek vele. Hollandiából van. Képeket teszek a képtárba ha sikerül. Honda lett.
| |||
|
2011. jún. 25. 09:25 | Válasz | #1129 | |||
Ez igen, jó sorozat! Jöhet a T-MAX! | |||
| |||
2011. jún. 25. 08:59 | Válasz | #1128 | |||
Gratula a vashoz , sok balesetmentes km-t kívánunk !
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. jún. 24. 21:26 | Válasz | #1127 | ||
Gratula. az én 250-es gépem is töle van,,Jó gép, nem csalódtam.
| |||
| |||
© nsdap.zoli | 2011. jún. 24. 21:22 | Válasz | #1126 |
Sziasztok! Ma a 250-es Maja mellé vettem egy 2005-ös, 400-as Maját is.Egy álom,ahogy megy.Köszönöm Miskának Szarvasról. |
2011. ápr. 12. 20:13 | Válasz | #1125 | |||
Ez a beszéd! Növekedik a 250-es csapat! Baleset és hibamentes gurigát! | |||
| |||
© nsdap.zoli | 2011. ápr. 12. 19:58 | Válasz | #1124 |
Köszönöm
|
2011. ápr. 11. 22:00 | Válasz | #1123 | |||
Gratulálok! Sok balesetmentes kilométert műszaki hiba mentesen! | |||
| |||
© nsdap.zoli | 2011. ápr. 11. 21:17 | Válasz | #1122 |
Sziasztok! Köszönöm mindenkinek a sok segítséget.Ma végre Egy 2001-es ,250cm3 Maja tulaja lettem. |
© jasa | 2011. feb. 21. 15:05 | Válasz | #1121 | ||
"szarhazikorika" megjelenése és megnyilvánulása adta a végső lökést az alábbiakhoz (bocs, NEM Vele akarok személyeskedni)de más, sok korábbi esetre is vonatkozik: - a rovat címében zárójelben az áll hogy: motort vennék, de tanácstalan vagyok. Tehát egy óvatos, MEGELŐZŐ, DÖNTÉS ELŐTT tájékozodni kívánó hozzállást feltételez. Itt viszont ezzel ellentétben sok-sok beírás született kb hasonló stílusban: az illető vett valamit, valakitől HASZNÁLTAN, meg se nézte, se az eladót, se a járművet, igen kevés ismerettel, aztán jöttek a problémák sorra....SEGÍTSÉG ! A segítség pedig jön, első szóra, igen nagy önzetletséggel, ebben KIRÁLY, VERHETETLEN ez a csapat , de hát csodát tenni, távolból, sokszor nehéz..... Tetszik - nem tetszik, ki kell mondani újfent (már megtettük egypárszor, mégsem tudatosult eléggé) használt gép vásárlása, főként ismeretlentől, tapasztalatok nélkül = LUTRI, eladóban megbízni = LUTRI, gyanusan olcsó gép = LUTRI, stb......És akkor csodálkozunk az előbb-utóbb nagy valószinűséggel bekövetkező buktán ???? Eső után köpönyeg.... Ordítóan nagy betükkel írnám : ELŐTTE kell mindezt megtenni, tájékozódni stb. ...ha mindez nem történt meg, nincs miért reklamálni (ezzel nem a becstelen, szemét eladókat kívánom felmenteni, ellenkezőleg !) Mielőtt bárki megvádolna, hogy osztom az észt kéretlenül: a tanulópénz én is megfizettem, sajnos többször is, pedig alapvetően óvatos vagyok, és mégis megtörténtek dolgok....jópáran tudjátok is a történetet. Épp ezért gondolom, hogy hiteles a mondandóm, és néha elképedek a tájékozatlanság és maflaság azon fokán, amit itt esetenként megnyilvánul. Nem akartam senkit megbántani a fentiekkel, de szeretném jó, hasznos irányba terelni ezt az egészet. Vétel ELŐTT tessék mindent (emberi számítás szerint, a lehetőségekhez képest) megtenni, azért hogy UTÁNA minél kevesebb bosszúság és minél több ÖRÖM maradjon. Végtére is ez utóbbi a célunk mindannyiunknak, ugye ? | |||
|
© Wiking | 2011. feb. 20. 10:24 | Válasz | #1120 |
Nah így részletesen már átláthatóbb a dolg! Így már a munkadíj sem olyan vészes! Dugóbol tény, hogy én az olcsóbbat néztem, az 8000 körül van de persze van meteor dugó is 20.000ft körül:P A többi ár viszont teljesen rendben van azthiszem. Levegőszűrőt meg 2500 alatt nem is láttam sehol :D Viszont most, hogy ráköltötteg ezt a halom pénzt, használhatod jóideig gond nélkül. Annyi, hogy az olajra figyelj, hogy mindíg időben le legyen cserélve! Fogyni most 1 ideig nem szabad, hogy fogyjon, mert nem nagyon kerülhet az égéstérbe. Viszont mivel fúrva lett a motor, így ost ne negyon húzd a bajszát! De ezt gondolom elmondták mikor elhoztad a motort. | |
© szarhazikorika | 2011. feb. 20. 00:27 | Válasz | #1119 |
Syasztok.... Ma már tekeregtem a vassal.... /pontos összegek is realízálódtak: Dugattyú,gyűrűszett 18.900,- Fúrás,honolás 4800,- Levegőszűrő 1950.- Tömítés garnitúra 4500.- Szelepszim. 1000.- Olaj 10-40W 2980.- Munkadíj -motor- 20.000.- /4óra!/ Hátsó Tárcsafék,betét 12.800.- Első teleszkóp szim.,porvédő 6870.- TelóOlaj 1590.- Munkadíj 15.000.- -fék+teló- /3óra!/ és kezdésből 2.500.- szállítás!! végeredménybe 92.890.- lett a kövér végösszeg..... lehet hogy sok /és bizony ez rengeteg!/ pénz, eddig autós voltam, mondjuk bármelyik kocsimat nézem hasonló árak jáccottak ... Viszont már ma feledtette velem az élmény, hogy suhanhatok le-föl....:-)))) |
© Gyurma | 2011. feb. 17. 20:14 | Válasz | #1118 |
Nem tudtok ti örülni semminek:D Ha minden motor teljesen rendben lenne nem kéne a: bontos javitásos alkatrészes topic sem:)
|
2011. feb. 17. 20:08 | Válasz | #1117 | |||
Való igaz, ami tényleg nincs leharcolva és szép is, az nem olcsó...
| |||
| |||
© Wiking | 2011. feb. 17. 20:04 | Válasz | #1116 |
Enyém is olaszbol van..de úgy nézem nincs komoly baja. A burkolatokon lenne mit javítani, főleg az orridomon. Valamikor összetörték a masinát, mert látszódnak nyomok itt-ott |
2011. feb. 17. 19:18 | Válasz | #1115 | |||
Azért ne higgyük hogy olaszból csak szar motort lehet behozni!ott is vannak ilyen klubbok mint a milyenk és ott is ugyan igy szeredgetik a motorjaikat.Sajnos amit ide a magyarok behoznak az már a bontobol jön ide , ha 130-ért veszel egy motort akkor jó ha 50-et adtak érte. Az itteni szervizek meg inkább a levételre vannak beállva úgy adnak árajánlatot hogy még azt se tudják mi baja.
| |||
|
© Wiking | 2011. feb. 17. 18:53 | Válasz | #1114 |
Hát...12-13.000 ft az anyag...annyira nén nem lennék elégedett a csapattal :D Ennyiért én is megcsinálom bárkinek a motorját... akármi is a baja. :) |
© Zsolt | 2011. feb. 17. 18:48 | Válasz | #1113 | ||
Egy kicsit sok az 54 is...
| |||
| |||
© szarhazikorika | 2011. feb. 17. 16:54 | Válasz | #1112 |
Syasztok.... Kösy a bíztatást.... Most kezdek boldogabb lenni, szerelése eddig /dugó+gyűrűszett+olaj+szerelés--> 54e/, még hátra van a fék tárcsa-betét csere még az tolja el az árat egy kicsit + elsőlengés csill.felújítás.... Várjuk a végösszeget, de úgy néz ki h normális csapatot fogtam ki szerelés ügyben.... |
2011. feb. 17. 16:05 | Válasz | #1111 | |
Sajna nekem is olaszból hozták a majám és még mindig nem kaptam meg az olasz papirjait és nem is tudok mit csinálni.Öröm az ürömben hogy legalább eddig nem volt vele komolyabb baj.
|
2011. feb. 17. 15:26 | Válasz | #1110 | |||
Elkeserító amit írtál. Van ügyvéd a csapatban, ingyen ad felvilágosítást hogy mik a lehetőségeid. De a feljelentéstől én sem riadnék vissza, ez egyértelmű. Okirathamisítás a minimum amit a nyakába lehet varrni az eladónak és ezt tedd is meg!
| |||
| |||
© Wiking | 2011. feb. 16. 20:11 | Válasz | #1109 |
Hát szomorú sztori, de van ilyen is :( Igazábol ha elmondja neked a srác, hogy kicsit talán kopott a henger meg ilyesmi akkor sem lenne olcsóbb a javítás ha szervízbe csináltatod. Mondjuk azt nem értem, hogy mi kerül 100.000ft körüli összegbe 1 fúrásban, 1 dugószettben, meg 1 hengerfej felújításban. A fúrás kb 4-5e, dugószett 8000körül van, hengerfej felújítás meg szerintem max 15, és nagyon bőkezű voltam! A többi munkadíjnak kicsit borsos szerintem :P Viszont az, hogy kopott a motor, az jelentkezik a kipufogó végén füst formájában valamint az olajtérben növekfő hely formájában. A hajtásláncnak meg semmi köze ahoz, hogy beindul e a motor vagy sem. De a hajtásláncnál fellelhető problémák: Kopott szíj: 8-10.000ft Kopott variátor: Talán 20-25.000ft de ebben nem vagyok biztos. Kuplung elhasználódott: 8-10.000ft A szervizekkel viszont én szerintem az a baj, hogyha látják az emberen, hogy nem ért a dolgokhoz, akkor kicseréltetnek vele minden kopó alkatrészt szinte :P Ennek az az előnye, hogy utánna tuti nem lessz gond a motorral évekig! A hátránya viszont, hogy rámegy a gatyája az embernek :P A lényeg, hogy ha nem vagyunk biztosak a motorokkal kapcsolatos tudásunk elégségében motor vásárlásakor, akkor vigyünk magunkal valakit aki biztosan ért hozzá! A papíros dologért pedig megérdemli a feljelentést bárki! Az ember megvesz 1 motort, hogy forgalombahelyezze és használja, aztán koppan 1 nagyot, hogy max alkatrésznek tudja legálisan használni :P | |
© Gyurma | 2011. feb. 16. 20:00 | Válasz | #1108 |
Minden jármü 2x okoz igazi nagy örömet 1x mikor megveszed és 1x mikor eladod:DDD
|
© juhász béla | 2011. feb. 16. 19:56 | Válasz | #1107 | ||
Én erre csak azt tudom mondani ,hogy ami olaszból jön olcsó motor,annak a 95% a lutri.Igaz az az öreg mondás ,hogy olcsó husnak hig aleve.
| |||
| |||
© szarhazikorika | 2011. feb. 16. 19:46 | Válasz | #1106 |
syasztok.... Ez egy vásárlással kapcsolatos fórum, hát leírok egy általánosnak tűnő esetet,de inkább a nagy magyar hozzáállása a dolgokhoz és embertársainkhoz.... Vásárlás: kezdődött a kereséssel, ami szokványos megtekinthető és jó állapot..stb. telefonon egyeztetés... találkozó jó motor szép hang indul rendesen (maja125,2002,22e km-rel)gyanútlan vásárló.... teccet és akartam. hát megvettem 130e lett az ár vége. és itt említeném a záró mondatomat: "most a lé a zsebben van légy-oly-szíves mondd meg mit kell megcsinálni a motoron még a keretbe belefér egy több tízezres szervíz is, nem szeretnék több százezres kiadásba csúszni mert nem lett megcsinálva most!! -válasza- semmit most volt megcsinálva ősszel!!!... eredmény: egyszer csak nem indult be (napi használatban volt a motor napi 80-100km)...putty... eddig--> dugócsere fúrással, szelep tömítések és összecsiszolás, a hajtás most lesz még csak megbontva... már most százezrekről beszélnek a szervízesek.... A kérdés jogos: MIÉRT nem volt annyi vér a t.kébe az eladónak h frankót adja be és nem a falsot?! Ráadásul az eredetinek mondott -olasz- papírok kis utánajárás után hamisnak bizonyultak, így nem rendszámozható!!! Plusz ezek után nem tekintek el valószínűleg a feljelentéstől sem..... /mivel 0 km-es motoros múlttal vágtam bele ebben a gyönyörű motorba immár negyedmilliós költségekkel, hát nem sok örömet szerzett eddig! pedig jó érzés volt majdnem 1hónapig a motoros társadalomhoz tartozni... nyilván ez után is oda tartozik majd az ember, csak sajnálva vettem tudomásul a tapasztalatot h emberek gyarlósága határtalan.../ |
© Kiss Róbert | 2010. okt. 01. 22:46 | Válasz | #1105 |
Dia nem tud jönni mert dolgozik du-tán!
| |
|
|
|