![]() |
|
|
|
© ansa | 2010. okt. 18. 14:18 | Válasz | #2507 |
![]() | |
Lehet kisebb is,de az már teljesítménycsökkenést okozhat.Konkrétan alacsony fordulaton jobban huz picit,de nagy fordulaton elfogy... A két oldali egy-egy dob nem jó ötlet,egyhengeres motornál nincs értelme,sőt,szerintem rosszabb lenne,hangja se lenne karakteres,és a teljesítményre se hat jól.... De persze ezt Te döntöd el! |
© M. Zoltán | 2010. okt. 18. 14:49 | Válasz | #2508 |
![]() | |
A bal oldalon nehezen fér el, ott a variátor!
|
2010. okt. 18. 18:58 | Válasz | #2509 | |||
![]() | |||
ja. amúgy a gyári dob 120 as.
| |||
|
2010. okt. 18. 19:06 | Válasz | #2510 | |||
![]() | |||
hátulra felmegy a 140/70-12 gumi? mert 130/70-12 a gyári méret.
| |||
|
© satyapapa | 2010. okt. 18. 19:12 | Válasz | #2511 | ||
![]() | |||
Szepi-nekem nem sikerült mert beleért a variátorházba
| |||
|
© Gyurma | 2010. okt. 18. 19:12 | Válasz | #2512 |
![]() | |
Ügyes legyél aztán ha jó graviroztasd bele hogy:ansamura és veszek én is tőled 16e-ft ért:) én csak a saválló cső polírozásával szívtam vagy 3 napot:(
| |
© Szomjas | 2010. okt. 18. 19:18 | Válasz | #2513 | ||
![]() | |||
Mijen eszközökkel sikerült a savállós csövet polírozni?
| |||
|
2010. okt. 18. 19:35 | Válasz | #2514 | |||
![]() | |||
az baj. pedig 140-es gumit akartam rakni hátulra.
| |||
| |||
2010. okt. 18. 19:50 | Válasz | #2515 | |||
![]() | |||
japo kipufogó LINK és ilyen kormányt akarok csinálni. ez a gyári csak lekrómozták? | |||
|
© Gyurma | 2010. okt. 18. 20:10 | Válasz | #2516 |
![]() | |
Eszterga alacsony fordulat vizes papir majd filc és polir paszta kés kitartás hozzá
|
© ansa | 2010. okt. 18. 22:18 | Válasz | #2517 |
![]() | |
Üdv!Még nincs felpolírozva,de régebben,mikor a kocsimra varrattam egy dobotkórból,azt az a szaki polírozta fel,aki összevarrta,valami nagy koronggal csinálta,és jó fekete volt utána az ember ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
© ansa | 2010. okt. 18. 22:19 | Válasz | #2518 |
![]() | |
Ja,felirattal már nem annyiért lesz eladó ![]() ![]() | |
2010. okt. 21. 14:05 | Válasz | #2519 | |||
![]() | |||
színkódot hol lehet találni?
| |||
|
© SPOILERES | 2010. okt. 21. 14:45 | Válasz | #2520 |
![]() | |
szinkódot mihez a festék szinkódját :( | |
2010. okt. 21. 18:17 | Válasz | #2521 | |||
![]() | |||
ja festék színkódra gondoltam. Majesty ilyen színű a gépen, ennek kellene a színkódja ha tudja valaki. | |||
| |||
© Zsolt | 2010. okt. 21. 18:21 | Válasz | #2522 | ||
![]() | |||
A hűtő előtt van egy adattábla, azt nézd meg.
| |||
|
2010. okt. 21. 18:27 | Válasz | #2523 | |||
![]() | |||
Hát a színkódot nem tudom, de jó a színe...
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2010. okt. 21. 18:33 | Válasz | #2524 |
![]() | |
Lehet csak látta ezt a motort nem az övé És csak ijenre akarja festeni |
2010. okt. 21. 18:41 | Válasz | #2525 | |||
![]() | |||
ez az Én motorom. csak szükségem lenne javító festékre. azért érdekel a szinkód
| |||
| |||
2010. okt. 21. 18:44 | Válasz | #2526 | |||
![]() | |||
a hűtő előtti adattáblán nincs színkód szám. csak tipus és alvázszám.
| |||
| |||
© satyapapa | 2010. okt. 21. 18:46 | Válasz | #2527 | ||
![]() | |||
Sok festéküzletben ahol van festékkeverés és spray töltés ott komplett szinkód van,sok esetben autó-motor kódismertetövel tipusonkénti.
| |||
|
2010. okt. 21. 18:48 | Válasz | #2528 | |||
![]() | |||
ez nem is rossz ötlet. holnap be is megyek a karosszéria fényező üzletbe.
| |||
| |||
2010. okt. 21. 19:51 | Válasz | #2529 | |||
![]() | |||
|
© satyapapa | 2010. okt. 21. 19:55 | Válasz | #2530 | ||
![]() | |||
Én olaszba találkoztam ilyen fejidommal amit a gyárira kell rátenni,és igy a kinézet változik. Nem csere elem hanem egy rátét.
| |||
|
2010. okt. 21. 20:01 | Válasz | #2531 | |||
![]() | |||
itthon nem lehet sehol se kapni ilyet? a japóknak írtam hogy küldjenek egy árajánlatot de nem nagyon akarnak válaszolni. esetleg valami olasz címet nem tudsz ahol kaphatók ezek a termékek?
| |||
|
© satyapapa | 2010. okt. 21. 20:03 | Válasz | #2532 | ||
![]() | |||
www.motorcenter.it de most elég holt a szezon,viszont a bolt nyitva.
| |||
|
© hurican68 | 2010. okt. 21. 20:59 | Válasz | #2533 |
![]() | |
Üdv Mindenkinek,sziasztok!Szeretnék egy jó tanácsot valakitől. Tegnap sajnos volt egy balesetem ,hála az istennek nekem nem lett bajom ,de a féltve vigyázott motoromnak sajnos igen.Szerencsére nem nagy baj.A jobb oldalon az alsó idomból tört ki két darab,persze a horzsolásról nem is beszélve.Ki tudna segiteni abban hogy hol lehet venni vagy megcsináltatni? /250-es YP maja/.
| |
© satyapapa | 2010. okt. 21. 21:05 | Válasz | #2534 | ||
![]() | |||
huricane--ha lehet,, én üvegszál-mügyanta orvoslásban segitek
| |||
|
© hurican68 | 2010. okt. 21. 21:10 | Válasz | #2535 |
![]() | |
Satyapapa! Nagyonszépen köszönöm a felajánlásodat ,élni fogok vele.Eggyenlőre ma hivtam a biztositót hogy a kárt bejelentsem.Azt mondták,hogy három napon belűl vissza hivnak.És miután felvették a kárt megfoglak keresni.Szerencsére nem én voltam a hibás,úgy hogy kell fizessen a kárt okozó biztositója.
| |
© Forrest | 2010. okt. 25. 18:07 | Válasz | #2536 |
![]() | |
Nos, egy kis beszámoló, a végén egy kéréssel, hátha tud valaki segíteni. Elvittem a motorom szerelőhöz, most épp darabokban van. Sajnos többetek őszinte és nagylelkű felajánlását nem tudtam igénybe venni (a teljesség igénye nélkül: Gelilackó, Satyapapa, Sutyi...), tekintettel arra, hogy több teendő is van/volt a motorral, és így volt a legpraktikusabb megoldani. Egy régi szerelő/boltos (Motoroázisnál dolgozó) cimborám segédkezik. Örülök, hogy töviről-hegyire átnézte, mert ez az első, hogy én egész pontosan tudom, hogy mi vele a helyzet (egy 47e km-es motornál ez nem utolsó dolog...). Persze így is érheti az embert meglepetés, de kisebb a valószínűsége. A hajtóművem köpte az olajat. Azt le kellett bontani, most várjuk a tömítést (ami rendelés után 3 napon belül, legkésőbb múlt hét csütörtökig megérkezik, ugyebár...). Első tárcsám erősen peremes volt, de egy szinte vadiújat sikerült 5000 Ft-ért szerezni (azért ez jó, nem?). Betétek teljesen rendben. Hátul a lámpa fölötti elemet, amit Satyapapa már próbált megcsinálni (idő hiányában nem tudta befejezni), rögzítve. 1000 Ft-os tétel, úgyhogy gyertyát is cseréltettem. Kipufogóra panaszkodtam mindig, hogy hangos. Sutyitól kapott kölcsönkipufogóval ugyanolyan a hangja (tehát nem a dob), viszont sehol máshol sincs rajta hiba. Jó, elfogadom, ez ilyen. Belül valóban Malossi szíj és görgők vannak, és baró állapotban. Amit viszont még a 2. Talma találkozónál többen is jeleztetek, hogy szerintetek jobban pörög ez a motor gyorsulásnál, mint kéne, teljesen helytálló volt: 11 grammos görgők vannak benne. Ezek is remek állapotban vannak, úgyhogy félrerakom őket, de kicseréltetem 14 grammosra. Nem tudom, hogy a 300 ccm játszik-e szerepet ebben, de (óra szerint) 105-110 körülről is meg tudott indulni. Nekem nem kell nagy tempó, mert 98%-ban városban használom, így sokkal fontosabb a még dinamikusabb menetteljesítmény. A nehezebb görgőkkel - ha jól tudom - kicsit csökken a végsebesség, a nyomaték viszont nőni fog. Kíváncsian várom :-) Egyre nem kérdeztem még rá: a gumik állapotára. Sok jót olvastam itt többetek "tollából", hogy az IRC gumi mennyire baba. Ha sor kerül rá, én is arra állok majd rá. Most még télen motorozom, amíg csak lehet, meglátjuk, mit bír. Amiben kérem szépen a segítségeteket, a következő. A varioházban (van ilyen? :-) ) van egy szűrő, ami arra való - ha jól emlékszem -, hogy az oda bejutó hűtőlevegőt szűrje a kosztól. Az nagyon be van koszolódva. Az Ákos (szerelő srác) azt mondta, hogy ez olyasmi, mint a pollenszűrő az autóban, hogy anélkül is működik az autó, de az nem véletlenül van ott. Valszeg régebben, az előző tulaj, ezt azért nem cserélte ki, mert ő sem talált hozzá utángyártottat, visszarakták ezt. Ákos 400-ashoz talált, 250-eshez nem; márpedig állítólag teljesen más abba, mint ebbe. Szóval, nincs ötletetek esetleg, hogy hol kaphatnék ehhez ilyen utángyártott szűrőt? Netán valami baba állapotban levő bontottat? Ákos szerint 3 perc ennek a cseréje, később is megejthető lenne. Rövidke szösszenet vége. Uff. |
© Zsolt | 2010. okt. 25. 19:01 | Válasz | #2537 | ||
![]() | |||
Ilyen szűrőtmég nem láttam boltban. Én rendszeresen kiveszem, átmosom mosószeres vízzel, majd radiátoron kiszárítom.
| |||
|
© rizsa | 2010. okt. 25. 19:21 | Válasz | #2538 |
![]() | |
Forrest!Az alkatrész bázisban találsz yakomoto pécs vagy valami hasonlo név alatt egy boltot.Én anno tőle rendeltem láss csodát tudott hozni.Érdemes megprobálni
|
2010. okt. 25. 19:22 | Válasz | #2539 | |||
![]() | |||
Hát az elejéhez nem igazán tudok hozzá szólni, de a "variátorházon" lévő levegőszűrő nekem meg hiányzott a gépből. Én sem találtam sehol hozzá, kivéve Cegléden a Yamahánál - pontosan már nem emlékszem de valami HORROR ÁRON! Fogtam vettem az autósboltban egy 300x200x10mm-s légszűrő betétet (200.Ft.), és egy perforált lemezt (az meg volt). Mind kettőből kiszabtam a szűrő formáját, beszereltem és kész. Ugyan úgy tisztítom mint a légszűrőt ( az is így van megcsinálva)csak itt jóval kevesebb olajat teszek a betétre. Ja!Az eredeti ár töredékébe került és eddig tökéletesen bevált. | |||
| |||
© Forrest | 2010. okt. 25. 19:40 | Válasz | #2540 |
![]() | |
Zsolt, a probléma a módszerrel az, hogy ez már annyira koszos, hogy a külön erre való oldat sem tudja tisztába tenni... hát még a mosószeres víz. Rizsa, Yakamoto Pécs. Megkérdem majd. Tartok tőle, hogy ahogy csiGABIga is mondja, horror áron lesz. Most is csak azért nem rendeltünk, mert ilyen árú lett volna. Gabi, várok még, hátha valaki tud egy csodahelyet; vésztartalékként még jó lesz a sufnituning. A semminél mindenképp jobb, ha valami van benne. |
© satyapapa | 2010. okt. 25. 19:43 | Válasz | #2541 | ||
![]() | |||
Forrest.- küld neked csomagba Misi szarvasról,hivd fell Mravik Mihály (alkatrészbázis)
| |||
|
© rizsa | 2010. okt. 25. 20:03 | Válasz | #2542 |
![]() | |
Forrest!Én vettem ezt a szüröt és postaköltséggel sem volt horror összeg.Ha nagyon koszos a féktisztito spray megprobálhato,nekem egy tisztitás sikerült vele utánna kuka.Ja és van még egy hátso utastámlám ha érdekel valakit.
|
© satyapapa | 2010. okt. 25. 20:10 | Válasz | #2543 | ||
![]() | |||
Milyen támla és mennyiér.nekem 99-es DX van
| |||
|
2010. okt. 25. 20:15 | Válasz | #2544 | |||
![]() | |||
Áruld már el hogy hol és mennyiért sikerült venned?
| |||
| |||
2010. okt. 25. 21:30 | Válasz | #2545 | |||
![]() | |||
Nekem van egy gyári a bontott DX-ből, küldj egy postacímet privátban és elküldöm...
| |||
| |||
© Forrest | 2010. okt. 25. 22:01 | Válasz | #2546 |
![]() | |
Szuper hír, már ment is a privát. Nagyon köszönöm előre is!!
| |
2010. okt. 25. 22:17 | Válasz | #2547 | |||
![]() | |||
Ne számíts rá a héten, mert este hatig dolgozok, leghamarabb talán pénteken tudom feladni. De ahogy olvasom nem is kell hamarabb...
| |||
| |||
2010. nov. 03. 06:38 | Válasz | #2548 | |||
![]() | |||
van egy elvetemült ötletem hogy a 250-es blokk helyére be lehet tenni egy 400-asat? persze gondolom egy kis átalakítással járna, de méretileg beférne?
| |||
|
2010. nov. 03. 06:43 | Válasz | #2549 | |||
![]() | |||
egy kicsit extrém megoldás lenne a 400 blokk. Vagy 300 hengerrel van valakinek tapasztalata? menyivel jelent nagyobb teljesítményt?
| |||
|
© Forrest | 2010. nov. 03. 07:26 | Válasz | #2550 |
![]() | |
Nekem ugyan 300-as van benne, de hosszútávú tapasztalatom nincs a 250-esekről, így összehasonlítani sem tudom. Az pedig elég szubjektív, hogy meg vagyok vele elégedve. Ki kéne próbálnod egy 300-asat, és akkor tudnád, hogy mi a különbség.
| |
2010. nov. 03. 07:59 | Válasz | #2551 | |||
![]() | |||
te építetted át 300-asra? végsebesség változott?
| |||
| |||
© Forrest | 2010. nov. 03. 08:09 | Válasz | #2552 |
![]() | |
Ezért mondom, hogy nem objektív az én megítélésem, miután én már így vettem. Nemtom, a végsebességen mit dob, de óra szerint 100-110 körül még érezhetően és relatív dinamikusan gyorsul. Mindezt teszi 11 g-os görgőkkel. Ha 14 g-osak vagy még nagyobbak lennének, akkor gyorsulás és dinamizmus kárára a végsebesség is nőtt volna. Ezen sakkoztunk most, de nekem jobb a 11 g-os.
| |
2010. nov. 03. 08:53 | Válasz | #2553 | |||
![]() | |||
milyen varió van benne? a főtengely és a csapágyazás gond nélkül kibírja a plusz cm3-t?
| |||
| |||
2010. nov. 03. 08:54 | Válasz | #2554 | |||
![]() | |||
de mit megy ora szerint végre?
| |||
| |||
2010. nov. 03. 19:51 | Válasz | #2555 | |||
![]() | |||
Én is ezzel a kérdéssel kezdtem a Majesty fórumozást! Talán Talicskás barátom rakott helyre, hogy NEM lehet berakni. Az adók miatt agyaltam, hogy 250 hivatalosan és valójában egy törött 400-ból átpakolni a cuccokat. Nem működik! De, ha mégis megleled a megoldást, akkor tapsolj, hogy én is tudjak varázsolni! Bár most nem tudom, hogy a kW alapú kötelező biztosítás miatt milyen irányba mozdult a 400-as éves tarifája? Mert amikor én motort vettem, akkor nem akartam még egy nagy "Dőg" után fizetni, mert sajnos 350ccm volt a vízválasztó. Na hajrá! | |||
| |||
© satyapapa | 2010. nov. 03. 19:55 | Válasz | #2556 | ||
![]() | |||
Már leirták hogy a 400-as ugyanaz a kategória lett mint a 250
| |||
|
2010. nov. 03. 20:14 | Válasz | #2557 | |||
![]() | |||
legalább nem csak én vagyok elvetemült ebben hogy a 250-esbe be kellene préselni a 400-as blokkját. pedig ez egy tuti gép lenne. nekem a YP250-es kaszni jobban tetszik mint a 400-asé. de a 300-as hengerről még mindig várom a véleményeket. | |||
| |||
© satyapapa | 2010. nov. 03. 20:19 | Válasz | #2558 | ||
![]() | |||
A 300-as nekem is bejön,mert érezhetöen nyomatékosabb,hiszen a plusz 4-5 lóerö már jelentösnek számit.Nem használtam ,csak röviden próbáltam ilyet.Aki sokat megy 2személlyel annak mindenkép számit.
| |||
|
2010. nov. 03. 20:35 | Válasz | #2559 | |||
![]() | |||
csak a hengert kell cserélni? főtengely és a csapágyazás kibírja a plusz nyomatékot? | |||
|
© Forrest | 2010. nov. 03. 20:37 | Válasz | #2560 |
![]() | |
Milyen varió van benne? Fogalmam sincs. Lehet, hogy eretneknek fog tartani a társaság nagy része, de tulajdonképp.... nem is érdekel. Mikor vettem a motort, az előző tulaj azt mondta, hogy tuti cuccokkal lett 300-asra alakítva. A mostani nagyszerviznél a szerelő cimborám ezt alá is támasztotta: Malossi görgők és szíj dolgozik benne. Főtengely és csapágyazás gond nélkül bírja-e? Meglepne, ha nem bírná. Tuti nem úgy tervezik az alkatrészeket, hogy 20%-kal nagyobb köbcenti (ami nem feltétlen jelent egyértelműen 20%-kal nagyobb erőt) esetében ne bírják a terhelést... Nekem az a véleményem, hogy ez a plusz 50 ccm ereje nem egyszemélynél jelentkezik igazán, hanem amikor 2 ember ül a gépen. Jó, érezhető, hogy terhelve van, de nem igazán aggódtam asszonykámmal a hátam mögött akkor sem, ha 80-90-ről előznöm kellett. Mennyi a vége? Azt sem tudom, nem néztem még. | |
© satyapapa | 2010. nov. 03. 20:40 | Válasz | #2561 | ||
![]() | |||
Hát igazábol a karbit is megkell piszkálni,hogy a nagyobb igényt ki tudja szolgálni,stb
| |||
|
2010. nov. 03. 21:02 | Válasz | #2562 | |||
![]() | |||
ezt gondolom fúvóka cserével lehet megoldani
| |||
| |||
2010. nov. 03. 21:02 | Válasz | #2563 | |||
![]() | |||
és milyen a fogyasztása a 300-as blokknak
| |||
| |||
© satyapapa | 2010. nov. 03. 21:04 | Válasz | #2564 | ||
![]() | |||
azthiszem az egész kb 100ezerböl jön ki,ebbe minden bent van.De majd utánanézek.
| |||
|
© Forrest | 2010. nov. 03. 21:19 | Válasz | #2565 |
![]() | |
Városon kívül nem tudok referenciával szolgálni. Városban, folyamatos kigyorsítás, előzés, 4,5 l/100 km.
| |
2010. nov. 03. 21:26 | Válasz | #2566 | |||
![]() | |||
nem rossz!!! nem sok a különbség a 250hez képest
| |||
| |||
2010. nov. 03. 23:20 | Válasz | #2567 | |||
![]() | |||
A különbség pontosan ott jön ki ahol már a 400-as kellene. A motor súlya változatlan, a +50ccm gyakorlatilag azt pótolja, hogy 70-től nem veszíti el a dinamikáját, két személlyel nem döglik meg parton ill. bírja a csomagokat is. A vége nem lesz jelentősen több, a 400-assal nem veszi fel a versenyt, de ha varió tuningot is beleviszel, gyorsulásban már ott lesz mint a széria 400-as. Nem hülyeség és sokal olcsóbb mint egy 400-as. A karbit nem kell feltétlenül átszabni, elég a keverékszabályzót ráálítani kicsit. Próbálgatni kell mert a 250-es keverékszabályzója alapbeállításban 1,5 fordulatra van a teljesen becsavart állapothoz képest, én az enyémet még visszább is vettem. Szóval elvileg a karbi maradhat kis ráálítással. | |||
|
© satyapapa | 2010. nov. 04. 16:59 | Válasz | #2568 | ||
![]() | |||
Tehát. Itt nálunk a yamaha motorszerelö pontosan megmondja holnapra,hogy mi mennyi a 250röl 300-ra tuning. A tuning akkor éri meg igazán ha valaki nemcsak szüken városi ide-oda furikázásra használja,bár a gyorsulás itt is jól jöhet.Kb 25 lóerös lesz a gép,és nincs káros hatással az egyéb alkatrészekre ,söt talán még kimélöbb is,mert a menetbe dinamikusabb lesz.A fogyasztás enyhe növekedése várható,de elenyészö. 80-90km/h temponál még nem lustul ell..Hát ennyi | |||
|
2010. nov. 04. 17:36 | Válasz | #2569 | |||
![]() | |||
Ez az atszereles akkor eri meg,ha full jo allapotu a motor es meg akarja valaki tartani sokaig.Henger szett 111 ezer,malossi vario 35, + szij, (esetleg vegattetel meg 35 ezer.)Jo arak.
| |||
|
2010. nov. 04. 19:53 | Válasz | #2570 | |||
![]() | |||
itt egy kicsit olcsobb a 300-as henger LINK
| |||
|
2010. nov. 04. 21:08 | Válasz | #2571 | |||
![]() | |||
Ez sem sok! 300ccm | |||
| |||
2010. nov. 04. 21:09 | Válasz | #2572 | |||
![]() | |||
Vagy ez! 300ccm | |||
|
© Forrest | 2010. nov. 04. 21:58 | Válasz | #2573 |
![]() | |
Értem én, hogy csak a blokk érdekes most ebből Szepi számára, de akkor is olyan kis csúnyácska motorok ezek... a majákhoz képest ![]() | |
© jasa | 2010. nov. 04. 23:08 | Válasz | #2574 | ||
![]() | |||
Egyetértek, a 125-ös maja is komolyabb kinézetű. 300-asnak nagyon gyermeteg szerintem (bocsánat.. ![]() | |||
| |||
2010. nov. 05. 09:16 | Válasz | #2575 | |||
![]() | |||
Ahogy írtad: " CSAK A BLOKK!" Árban elfogadható és akkor még mindig megmarad a Maja blokk, pl. egy műszaki vizsga örömére. A többit meg, ha okosan kiárusítja az ember, akkor meg talán jól is jön ki a buliból. | |||
| |||
2010. nov. 05. 17:37 | Válasz | #2576 | |||
![]() | |||
az lenne az igazi ha ekkora kerekei lennének a Mayának is, mint a Versitynek.
| |||
|
© Forrest | 2010. nov. 05. 19:19 | Válasz | #2577 |
![]() | |
Rakd át azokat is :-) Kis fúrás-faragás és pikk-pakk!
| |
© Szomjas | 2010. nov. 05. 19:40 | Válasz | #2578 | ||
![]() | |||
Sok "hűhó" 5 (!!!) lóerőért. Megéri?
| |||
|
© satyapapa | 2010. nov. 05. 19:49 | Válasz | #2579 | ||
![]() | |||
5-lóerö? hát hogyne érné meg.Már csak brahiból is.Akinek ez hobby is hát annak mindenkép. A cigi többe kerülne ha szivnám.
| |||
|
2010. nov. 05. 23:44 | Válasz | #2580 | |||
![]() | |||
Nem csak a lóerők száma növekszik, hanem a forgatónyomaték is. Mélyről húz majd, mint a vízhordó lány...
| |||
|
© Forrest | 2010. nov. 06. 06:44 | Válasz | #2581 |
![]() | |
Tényleg ez a lényeg: a nyomaték. Nem éreztem, hogy a 250-esekhez képest annyival sokkal jobban gyorsulna a 300-as. Saját - szerény és foghíjas - tapasztalatom tényleg az, hogy nagyobb tempónál, és ketten, emelkedőre is gond nélkül húz. (Jó, a "gond nélkül"-ről egy 400-as vagy 650-es tulajnak más fogalmai vannak...)
| |
2010. nov. 06. 17:10 | Válasz | #2582 | |||
![]() | |||
a Versity-nek ugyan az a blokkja mit a 250nek csak egy kicsit hosszabb a hajtásnál. amúgy is csak 264ccm VERSITY nagyon izgatja a fantáziámat hogy venni kéne egy ilyet és a blokkot és az első futóművet át kellene rakni. Misinél szarvason van is eladó. nem is olyan vészes áron. | |||
|
© passat52 | 2010. nov. 06. 18:28 | Válasz | #2583 | ||
![]() | |||
Most akkor hogy van ez? A Versity 11,1 KW a 250-es Maja 14,6 KW teljesitményt ad le max fordulaton! Miért is akarsz váltani?
| |||
| |||
2010. nov. 06. 19:21 | Válasz | #2584 | |
![]() | |
Akármennyire is Yamaha a Versity, nagyon rusnya a formája. /szerintem/
|
2010. nov. 07. 20:24 | Válasz | #2585 | |||
![]() | |||
a futóművet szeretném váltani csak a ha megoldható lenne, csak 14 colos a Versity kereke. sokkal jobb lenne a csodálatos magyar utakra.
| |||
| |||
© satyapapa | 2010. nov. 07. 20:27 | Válasz | #2586 | ||
![]() | |||
És a kilométeróra?? Nembiztos hogy egyformára vannak kalibrálva,a 14-col/12-col
| |||
|
2010. nov. 07. 20:32 | Válasz | #2587 | |||
![]() | |||
a kilométer óra legyen a legkisebb gond. Azt meg lehet oldani. inkább attól tartok hogy a blokk nem menne be a 250es helyére.
| |||
|
2010. nov. 07. 22:29 | Válasz | #2588 | |||
![]() | |||
Nem egyszerű feladat még elől sem, nemhogy hátul. A teleszkóputak behatároltak, a kerékméret meg igencsak beleszól ezekbe a dolgokba. A blokk meg sajnos nem megy be a 250-es kasztniba és vázba. Persze, mindennel lehet operálni, kérdés hogy mennyibe fog kerülni és annyiért mit adnak. Lásd az én variátor kérdésemet. Nem véletlen hogy 50ccm-től 800-ig vannak robogók, akás 16 colos kerékméretig... | |||
|
© SPOJLERES | 2010. nov. 07. 23:18 | Válasz | #2589 |
![]() | |
Nekem elöl 15" Hátul 150/70-14" És ég és föld a különbség a 13" hoz képest | |
2010. nov. 08. 19:07 | Válasz | #2590 | |||
![]() | |||
Nem rosszak ezek az átalakítási elméletek, de szerintem, ha már az igencsak nem új motorjainkból ki tudjuk hozni a gyári értékeket, akkor örüljünk. Aki meg átalakítani akarja, az szerintem vegyen egy olyat, ami már gyárilag készen van. Én is szeretném, ha legalább 300ccm-es lenne, vagy nagyobb, aztán annak is tudnék örülni, ha a hátsó kerekemet tárcsafék fogná, de sajnos ez enyém 1996-os és ő csak ezt tudja. Majd ha sok pénzem lesz veszek egy nagyobbat, persze soha sem lesz, tehát marad a picike folyamatos újítás és szépítgetés mellett. ![]() | |||
|
2010. nov. 08. 19:23 | Válasz | #2591 | |||
![]() | |||
a Versity blokk beépítés elvetve. nagyon macerás lenne a berakása. ma végig méregettem a két motort és vagy 90mm-el hosszabb a versity blokkja a majához képest. a felfogatás ugyan az. téhát éppen bemenne.de a két hátsó rugó távolsága között 40mm az eltérés. ja és az első futómű is neccesen menne be. be lehetne tenni azt is csak akkor a szárvédő nem menne fel a helyére. tehát marad a 12 colos kerék.
| |||
|
© satyapapa | 2010. nov. 09. 17:27 | Válasz | #2592 | ||
![]() | |||
A maja elsö féktárcsája csereszabatos néhány más tipus hátsó tárcsájával is. Én most vettem 7-ezerér nem ujj de ujszerü bontott,prima. ha kell valakinek még, akkor tudok segiteni | |||
|
2010. nov. 09. 19:13 | Válasz | #2593 | |||
![]() | |||
Mennyi lenne egy komplett tárcsa szett hátra? Nem tartom valószínűnek, hogy a dobot átalakítom tárcsára, de azért érdekelne, hogy minden cucc mennyi lenne bontva. | |||
| |||
© Forrest | 2010. nov. 09. 19:21 | Válasz | #2594 |
![]() | |
Ezek szerint sikerrel jártál.
| |
© satyapapa | 2010. nov. 09. 19:28 | Válasz | #2595 | ||
![]() | |||
Forrest--igen, de nekem a tied sokkal jobban tetszik,az enyém nem olyan,Nem baj,de azért irigylem..Most szétszedem és a tárcsarögzitö csavarokat elviszem kromoztatni,mert polirozni nemlehet jól. MésziZs-- Nembiztos hogy lelehet a hátsó dobféket cserélni tárcsára,már a kerék is gond . | |||
|
2010. nov. 09. 20:53 | Válasz | #2596 | |||
![]() | |||
Meszizs! azért ne lepödj majd meg, hogy mennyire nem egyszerű átalakítani (és mennyire nem éri meg) | |||
|
2010. nov. 09. 21:07 | Válasz | #2597 | |||
![]() | |||
Egyáltalán nem éri meg. Keréktartó konzol kell, azon van a féknyereg is, kell egy kerék ami tárcsás, fel kell fékcsövezni, fékkar, olajtartály, kipufogó felfüggesztés. Most meg működik... | |||
| |||
© Forrest | 2010. nov. 10. 06:26 | Válasz | #2598 |
![]() | |
Hát most erre mit mondjak? Nekem az előzőm jobban tetszett, mint a mostani... Természetesen nagyon fontos a megjelenés is, de a lényeg az, hogy megállj vele, nem igaz? Valamint az sem elhanyagolható, hogy az eredeti új 3,5x annyiba kerül, nemde?
| |
2010. nov. 10. 16:18 | Válasz | #2599 | |||
![]() | |||
Nem akarok meglepődni, csak a nagy számok jobban leállítják a fantáziálásaimat. Már írtam, hogy ezzel vettem és ennek megfelelően is használom a féket, csak ugyebár mindenki ír arról, hogy mit szeretne a motorjával és ennek örömére írtam én is a hátsó tárcsaféket. Egyebek iránt mit szeretnék? Egy 400-as Maját, vagy egy 650-es Burgmant vagy egy 600-as Silver Winget, meg egy kisméretű terepjárót az asszonynak. Esetleg nincs valakinek aki még a GoldWingemet is beszámítaná? | |||
| |||
© satyapapa | 2010. nov. 10. 16:22 | Válasz | #2600 | ||
![]() | |||
A Szacsa most árulja a 400-as majáját,elég baráti áron.A képesmotor.hu oldalon
| |||
| |||
2010. nov. 10. 16:26 | Válasz | #2601 | |||
![]() | |||
Köszi, de gondolom, hogy nem rak mellé egy papírral rendelkező Samurait, vagy egy Terriost?
| |||
| |||
2010. nov. 12. 10:54 | Válasz | #2602 | |||
![]() | |||
szerintetek ez jó vétel lehet? 300-as henger
| |||
|
2010. nov. 12. 18:33 | Válasz | #2603 | |||
![]() | |||
Árban biztos, de én majd csak akkor, ha legközelebb szét kell szednem. Jelenleg szerintem motorikusan oké, nemrég újítottam fel. Már csak a variot és a kuplungot kell felszabályozni és az elejét kell átnéznem. Aztán jöhet a következő évad! ![]() | |||
| |||
© baranyai.imre | 2010. nov. 12. 19:01 | Válasz | #2604 |
![]() | |
Én nem tennék rá nagyobb hengert, mivel így is alul van méretezve a főtengelye a 250-es majának. De ettől függetlenül az ár lehet hogy jó | |
© satyapapa | 2010. nov. 12. 19:33 | Válasz | #2605 | ||
![]() | |||
Az ár jónak tünik.Én most kaptam a polini szetre árkalulációt és az 130ezer ft ról szólt. Én is hamarosan nekilátok mert amit kiprobáltam 300-ast hát bizony jól ment,és mivel megnö az erö ez kiméli a motort is hiszen erös terhelés esetén jobban viseli az igénybevételt.Ugy gondolom ha nem gyilkoljuk a gépet akkor a fötengelynek sem lesz baja,...Véleményem,tapasztalatom szerint az erölködés többet árt, neki mint a nagyobb nyomatéku üzem. | |||
|
© adamfzr | 2010. nov. 12. 21:47 | Válasz | #2606 |
![]() | |
üdv! velem beszéltél telefonon. na holnap megyek. kiváncsi vagyok nagyon. ez vagyok én amúgy: http://sportmotor.hu/tagok/220827
| |
|
|
|