|
|
|
© jasa | 2016. aug. 03. 13:37 | Válasz | #675 | ||
Hááát, ez elég elszomorító (és persze tanulságos). Nem gondoltam volna, hogy egy viszonylag nem túl jelentősnek tűnő eltérés (hiszen a 10w40 megmaradt) ilyen gyorsan, ilyen drasztikus hatással jár. Pedig a "zemberek biza össze-vissza öntögetnek, utántöltenek néha, oszt sömmi nem változik"....
| |||
|
2016. aug. 03. 08:00 | Válasz | #674 | |
Szia Jakuza80 Sajnálom ami történt a motoroddal de sajnos ismét egy újabb eset ami kezdi a régi gyanúmat beigazolni:-(De ne hibáztasd magad Te csak jót akartál de ezzel okoztad a bajt.A Yamalube 4S olaj félszintetikus olaj a megfelelö olaj a 4M lett volna ez az olaj ásványi olaj olcsobb is és létezik belöle 20W-50 változat is.Sajnos a fötengely felujitás anyagára kb 50.000.- + a szerelö munkadija:kb 20.000.- - 30.000.- kb erre számits az a baj hogy a motorod értékének kb a fele.Kérdés megéri-e a felujitás? Ha kérdésed van maradok tísztelettel:Majaman |
© stancy | 2016. júl. 28. 21:49 | Válasz | #673 |
én már rég eldöntöttem. kevláros lesz 17 ért. :)
| |
2016. júl. 28. 21:13 | Válasz | #672 | |||
Oké!😄 A döntés a Tiéd! | |||
| |||
© stancy | 2016. júl. 28. 20:37 | Válasz | #671 |
az ár mindig azon múlik hogy hány kézen megy át.. meg nem véletlenül tudnak akár 50%os kedvezményt is adni a kiskerek.. gondold el mennyi lehet a nagyker ár.. szerintem max 2000 ft. és ez mindenre igaz.
| |
2016. júl. 27. 22:50 | Válasz | #670 | |||
Én az árát találtam gyanúsan alacsonynak.
| |||
| |||
© stancy | 2016. júl. 27. 22:24 | Válasz | #669 |
én is úgy tudom, hogy a yamaha gyári beszállítója a bando.. ezért is írtam amit.. gates meg nem szíj.. régen volt az.. mikor még nem médin román meg lengyel volt.. globalizáció kinyírt minden normális márkát.. elég csak a castrol-ra és az NGK-ra gondolni. | |
© Jakuza80 | 2016. júl. 27. 18:52 | Válasz | #668 |
Sziasztok! Malaguti Madisonom van, de 5DS Yamaha blokkos. Megvettem, cseréltem olajat, majd mentem vele 2000 km-t. Gondoltam veszek bele finom olajat.. Bementem egy Yamaha szalonba, ott vettem Yamalube 4s 10w40 olajat. Kicseréltem. Az első indításkor már picit erősebb lett a hangja, meg lett egy cicergés a variátor körül. Megmutattam egy helyi szakinak, szerinte ez tekjesen jó. Mentem 210 km-t, maj 3 nap állás. Ma reggelmár nagyon csúnya hangja vokt, elmentem melóba, majd ott egy nagyon jó szerelőhöz. Szerinte hajtókar csapágy a gond a hangja alapján, de megmozgatta az állórészt, és szerinte az nem kotyog. De n3 m3njek vele egy métert sem.... most hazahoztuk futóval, de közelben senki szerelő. Van valami tippetek, mi történhetett? |
© jasa | 2016. júl. 26. 01:29 | Válasz | #667 | ||
Tájékoztatásul: pl. a Hondánál a piros címkés gyári csomagolásban BANDO szíj található, szerintem a Mitsuboshival egyenértékű, azaz no1. Nekem csak 50+x ekm-t bírt ki.... A Gates-nek valóban nagy neve volt, de aztán elég vegyes tapasztalatok kapcsolódtak hozzá, lehet hogy hellyel-közzel hamisítják (?) | |||
|
2016. júl. 23. 08:05 | Válasz | #666 | |||
Nem minősíteném... De lehet, hogy bejön. Negyed áron szerintem negyed minőséget fogsz kapni. Volt aki feltette óccsóé a jó nevű Gates szíjat, aztán 2000 km után ott állt az út szélél szétrepült varióval meg szakadt szíjjal... Olyat még nem hallottam, hogy gyári szíj elszakadt volna az előírt élettartam alatt... | |||
| |||
© stancy | 2016. júl. 22. 23:38 | Válasz | #665 |
Bando, nem brando. elírtam.. http://www.motorosoknak.hu/rubberbelt-bando-yamaha-variator-szij-yamaha-250-majestydxabs-9807-871-aw0164-p-17579.html
| |
2016. júl. 22. 08:46 | Válasz | #664 | |||
...hát... Tán azért, mert nincs új a nap alatt. A CVT ugyan az... Bár, mint néhány beírással lejjebb láthatod, 2014-ben nekünk is teljesen új volt a Dr.Pulley görgő. Szóval, hogy mit veszel, az csak rajtad áll! Én a sajátomba ezeket tenném, mert bevált. Nem olcsó mulattság. Mi az a "brando"? Én Yamaha, illetve Mitsuboshi szíjakat irtam, illetve sokan használjuk a Malossit. Nekem is volt Athena is, de nem szerettem, vibrált. Volt akinek bejött. A gyár Yamahával és Mitsuboshival szerel. | |||
| |||
© stancy | 2016. júl. 22. 00:01 | Válasz | #663 |
értem köszi. igen beleolvastam csak mivel minden beírás régi.. gondoltam hátha van új a nap alatt. :) Akkor variót vegyek malossi-t, és a görgőket meg németböl a dr.pullayt. szíjból a yamaha az mit takar? az nem a brando?
| |
2016. júl. 21. 22:56 | Válasz | #662 | |||
Nem is lettél száműzve... Azt írtam, olvasgasd. Mit találtál? Beleolvastál...? Szíjat (ha jót akarsz magadnak) veszel egy Yamahát vagy Mitsuboshit. Varióba ha 12-re váltottak, akkor ott a görgőpálya ismódosítva lett. Tény, hogy a blokk ugyan az, a 2000 utániak viszont bitang jól mennek. Én tennék bele egy Malossi variót a gyáritól 2 grammal könnyebb Dr. Pulley görgőkkel és csúszkákkal. Dr.Pulley holmit csak német oldalról tudsz rendelni, mi is ezt tettük. Nekem is az van benne, sógor 400-as K-8-asát ma néztük át, két éve ezzel megy, semmi kopás, jó dinamika. | |||
| |||
© stancy | 2016. júl. 21. 22:09 | Válasz | #661 |
sziasztok! A 250es topikból ide száműztek :) szóval varió kérdésem volt. itt válaszolok. a cél az lenne hogy optimalizáljam a teljesítményt. nem gyorsulni akarok, mert ez nem speed.. és nem is hill climbelni akarok :). azt olvastam a gyári 14 gr-s, ezt 2000 után lecserélték 12-esre. mivel szándékozom teljes felújítást csinálni. és olvastam hogy a dr pullay görgőkből a csúszó verzió jobb gyorsulást, és kicsit több végsebességet is tud,magyarul mindenhol javít a gyárin, ezért szeretnék ilyet venni. Ehhez volt a kérdésem hogy melyik az ajánlott variószíj. esetleg a görgőhöz ha valaki tud elérhetőséget, címet, mert jelenleg csak német oldalon találtam. :( továbbá egyéb javaslatot is szívesen fogadok, mire figyeljek, stb.. köszönöm. |
2016. jún. 29. 19:03 | Válasz | #660 | |||
Régi klasszikus mondása volt kollégámnak: - Működik? Ne piszkáld! A tárcsa csak a betételtől lehet forró. Az úszónyerget, fékdugattyút addig pocolgasd, míg kézzel vissza nem tudod nyomni. A fékbetéttartó lemezkének, a fékbetétnek szintén patyolattisztának kell lennie. | |||
| |||
© Fastfox | 2016. jún. 29. 16:55 | Válasz | #659 |
Sziasztok ! Megvan a probléma (Azon kívül hogy nem tuning varióm van.. :) ) ! Annyi eszem nem volt hogy a legkézenfekvőbb ( szó szerint ) problémát felvessem... A fék... Kitakarítottam, betétet cseréltem, mert már illő volt... Azóta repeszt. És a nyereg nem forró. De a tárcsa még igen. De ennek is feltárom a hibáját ! :D :D :D A kontrasztrugót nem cserélték. Maradt. Cseréljem ? Üdv.: Lajos |
© Fastfox | 2016. jún. 26. 15:29 | Válasz | #658 |
Szerintem maradt a malossi. De rákérdezek holnap.A henger, dugó páros még fél éves. Akkor is egy vagyon volt ( Legalábbis számomra ), de úgy vagyok hogy mindenképp megéri. :D | |
2016. jún. 24. 23:53 | Válasz | #657 | |||
Szia! A MALOSSI vario nyujtotta gyursulást nem fogod visszakapni. Ha jól emlékszem, 14gr. a gyári görgő. 12-ig büntetlenül lemehetsz, de ott más gond is kell legyen, mert a gyári 250-es nem tartja fel a forgalmat... Megmérném a kompressziót, meg ha ki lett cserélve a vario gyárira, vajon a kuplung alatti kontrasztrugót is visszacserélték, vagy az maradt MALOSSI? | |||
| |||
© Fastfox | 2016. jún. 24. 18:23 | Válasz | #656 |
Sziasztok ! Lehet hogy volt már valahol róla szó ( Sajnos én nem találtam meg )... Majesty 250 BOLDOG tulaja vagyok ! Imádom, és amikor csak lehet azzal közlekedek. Sajnos a WC-re nem tudok vele menni :D . "Egy cseppet" kivolt a hajtásrész, és bevittem a szervízbe. Megállapították hogy a variómnak annyi. ( megmutatták... NAGYON TROPA VOLT ), de nem is csodálkozom rajta. 120000 km van a motorban, és én ebből kb 20000ért felelek.. Kicserélték a MALOSSI variómat gyárira, de a gyorsulása az nagyon csiga ! Nemhogy kigyorsulok, hanem feltartom a forgalmat ! A tanácsotok kéne... Milyen görgősúly kéne bele? Ami lényeg, hogy túrázásra használom KÉT személlyel... Összesen kb.:140-150 kg. Nem akarok versenyezni ( Kellenek a szerveim, és a páromra is vigyázom ), de a 80-90 utazó meglegyen... MEGOLDHATÓ ? Előre is köszönöm a segítséget ! Üdv.: Lajos |
© Csíkos Nándor | 2016. jún. 12. 08:50 | Válasz | #655 |
46-os kulcs fogja
|
2016. máj. 16. 09:12 | Válasz | #654 | |||
...azt kérdezte, hanyas, nem hogyan...
| |||
| |||
© Csíkos Nándor | 2016. máj. 16. 05:12 | Válasz | #653 |
Leteszed a földre,rálépsz kell egy üthető csavarhúzó meg egy kalapács.Vagy befogod egy satuba,és tekered.
| |
2016. máj. 11. 08:58 | Válasz | #652 | |||
Akkor, (ha a manualba nincs benne, de meg kéne nézni...) a 125-ös kollégák tudnak segíteni.
| |||
| |||
© Kőműves Miklós | 2016. máj. 11. 08:24 | Válasz | #651 |
125ccm
| |
2016. máj. 10. 22:42 | Válasz | #650 | |||
Hanyas a moci? Köbcentire... | |||
| |||
© Kőműves Miklós | 2016. máj. 10. 21:30 | Válasz | #649 |
Hát nekem sokkal nagyobb annál,44-46ra tippelek
| |
2016. máj. 10. 17:07 | Válasz | #648 | |||
A T-MAX-nak 29-es.
| |||
| |||
© Kőműves Miklós | 2016. máj. 10. 16:27 | Válasz | #647 |
Sziasztok! A kuplung anyára mekkora dugókulcs való?
|
2015. aug. 26. 21:12 | Válasz | #646 | |||
|
2015. aug. 26. 20:36 | Válasz | #645 | |||
Én itt is csak hagyományos, görgő alakú görgőket találtam...
| |||
| |||
© satyapapa | 2015. aug. 26. 20:07 | Válasz | #644 | ||
Dr pulley görgők,,,, www.spirro.hu- 06-302579721 | |||
| |||
© bundás | 2015. aug. 26. 17:33 | Válasz | #643 |
Két hónapja megnéztem vagy száz videót róla. Meggyőzőnek tűntek. Gugliztam akkoriban,de nem nagyon találtam itthoni forgalmazót. Ha talál valaki magyar beszerzési forrást ossza már meg legyen szíves!Köszönöm! |
2015. aug. 26. 15:18 | Válasz | #642 | |||
| |||
2015. aug. 26. 09:11 | Válasz | #641 | |||
Ha a gyári beállítások kielégítőek számodra, akko 2 gr mínusszal számolj. Az én esetemben 8 db 20-gros görgő van benne, én 8 db 18-gros DrPulleyt tettem bele. Ez teljesen a gyári értékeket hozza, igazából talán kicsit egyenletesebben dogozik. Sógornak, mivel eleve Malossi variója van, ahhoz méreteztük, a Malossi görgőknek mentünk alá 2 grammal. Igen jó lett. Ha Te a gyárit akarod, -2 gramm. Ha kicsit fickósabbat, -4 gramm. Vaddisznó, -6 gramm görgőkként. Ezt én már meggondolnŕm... De írj Papp Lacinak, Ő talált rá az egészre még valamikor tavaly előtt, akkor nagyon beleásta magát a dologba. De szerintem jók. Nekem benne van ~10'000 km, sőt több is, semmi hangja. Két szezon után illene belenéznem talán... Hogy hol kapni? Nem tudom. Mindent Laci intézett. De gugli a barátod! Biztosan vehetsz valahol! | |||
| |||
2015. aug. 26. 08:49 | Válasz | #640 | |||
Köszi! Ennél is érvényes, hogy hány grammos vagy itt az alak, forma dolgozik a súly helyett? Még nem néztem konkrétan utána, hogy a 600-as Wingbe milyen súlyú görgők vannak! Illetve még azt kérdezném, hogy beírtam a google-be, de ott csak külföldi lapokat hozott fel, megrendelni is csak Ebay és társain lehet, illetve csak találtam. Ezt mostanra már itthon is forgalmazza már valaki? Ha igen, akkor infózz! | |||
| |||
2015. aug. 25. 21:15 | Válasz | #639 | |||
Én tavaly óta használom, teljesen meg vagyok vele elégedve. Sógor Burgmanját (ld: a Te videódon is ilyen szerepel) is ezzel szereltük, tökéletes. Szerintem nagyon jók. | |||
| |||
2015. aug. 25. 20:09 | Válasz | #638 | |||
| |||
© satyapapa | 2015. aug. 25. 20:09 | Válasz | #637 | ||
Megy a válasz emailba
| |||
| |||
2015. aug. 25. 19:54 | Válasz | #636 | |||
Sziasztok Uraságok! Érdeklődnék, hogy volt-é már kapcsolata vagy ismeri-é valaki a DR.PULLEY VARIOROLLEN elnevezésű számomra görgőnek nem nevezhető varógörgőt! A youtuben láttam, hogy egy Burgiban tesztelik és ennek a használatával ugyanazon sebességet kisebb fordulattal érnek el! Belinkelem: DR. Pulley Variorllen | |||
|
© jasa | 2015. júl. 03. 01:09 | Válasz | #635 | ||
Hajtószíj ügyben én is "konzervatív" vagyok: csak gyárit vagy azzal teljesen egyenértékűt ! A SuHanóban 63 ekm-nél szerintem még az eredeti BANDO van benne. A szélessége már nem 25 hanem csak 24 mm, de egyébként teljesen OK az állapota. Ezért még mindig nem cseréltem le, pedig (Passat segítségével) már tavaly március óta megvan az új BANDO. (Úgy emlékszem Zénó Mester sem kapkodta el....) | |||
|
2015. júl. 01. 19:53 | Válasz | #634 | |||
Tapasztalatom ugyan csak Yamaha, Mitsuboshi és Malossi, valamint Athena szijakkal van, de ezek közül is csak a két előbbit merem ajánlani, függetlenül attól, hogy sokan vannak akik használnak egyéb gyártóktól is. Hiába 35'000ft a T-MAX-ra egy gyári szíj és megkapnám feléért is másoktól, akkor sem tenném bele... Ezek nem rezonálnak, nem szakadnak idő előtt és nem utolsó sorban, lefutják a rájuk kimért kilométert. Yamaha, vagy Mitsuboshi... | |||
| |||
© Zsola | 2015. júl. 01. 18:52 | Válasz | #633 |
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy van-e valakinek tapasztalata a Rubberbelt márkanévre hallgató hajtásszíjra. A szíjat robogoszij.hu oldalon találtam. |
2014. jan. 28. 13:20 | Válasz | #632 | |||
50 mm
| |||
|
2014. jan. 27. 12:04 | Válasz | #631 | |||
Üdv! Nem tudja valaki hogy mekora a YP250-es karburátor légszürő csatlakozási átmérője? | |||
|
2014. jan. 25. 00:20 | Válasz | #630 | |||
Hát, a minimum kifejezés az érdekes. Kipróbálni meg érdemes. Remélem bejön, majd referálj! | |||
| |||
2014. jan. 25. 00:15 | Válasz | #629 | |||
Na mingyà! | |||
| |||
2014. jan. 24. 23:57 | Válasz | #628 | |
Ilyenre cseréltem a gyári görgőket. Nézd meg a videót ha még nem ismered. http://youtu.be/yxcQGmT8EJc http://www.drpulley.info/ |
2014. jan. 24. 23:08 | Válasz | #627 | |||
A Te variódban ilyen alakú,, görgők '' vannak...? Ebben az esetben ezek valóban nem görgők, hanem valami más nevű, könnyen lehet hogy a Te fordításod alapján csúszkának titulált dolgok... Mindenesetre, alapesetben a csúszka valóban nem ez, de hogy ez nem görgő, az is biztos... A J Costa variókban vannak még érdekes kis rudak amik vezérlik a tárcsát. Ez is roppant érdekes kép. :-) | |||
|
2014. jan. 24. 22:52 | Válasz | #626 | |
Tamás, köszönöm a helyreigazítést. Valóban helyelenül használtam a csúszka szót. Csúszó görgőgre gondoltam végig (ha ez a magyar megfelelője). Az angolból fordítottam (Írországban motorozom). Fórumokon "slider" vagy "sliding rolls"-ként emlegetik. Szóval ezek a görgők hangosabbak szárazon mert más az anyaga és másképp is viselkedik. Remélem így már érthető amit össze vissza írtam. |
2014. jan. 24. 06:24 | Válasz | #625 | |||
Nehogy egy lityivel többet eresszen le a karbin ez a gyorsulás...
| |||
| |||
2014. jan. 24. 01:20 | Válasz | #624 | |||
|
2014. jan. 24. 01:03 | Válasz | #623 | |||
Fogalomzavarban szenvedsz. A görgő stimmel. De a görgő nem csúszka. A csúszka a variátor azon alkatrésze, amelyik a görgőkön megtámaszkodó nyomlap és a varió belső peremén lévő vállak között viseli a gyorsulási és lassulási terhelést. Ezek múanyagból vannak, egyes típusokban a csúszkán egy U alakú fém alkatrész is van, a tartósság miatt. | |||
|
2014. jan. 23. 22:43 | Válasz | #622 | |
DrPulley teflonos csúszkákra cseréltem az első szett gyári görgőt. A motorban 26000 km van. Belevaló csúszkák de nekem nem tetszett, hogy hangosabb mint az eredeti így alaposan megzsíroztam. 12g helyett 10.5g csúszkákat tettem bele. Nagyon kellemes a gyorsulása, sokkal dinamikusabb vezetni mint az eredetivel.
|
2014. jan. 23. 19:26 | Válasz | #621 | |||
Persze hogy kopott, azé' csörög... :-)
| |||
| |||
2014. jan. 23. 12:04 | Válasz | #620 | |||
Ne szereltem még, de sztem nem csöröhet, ott valami kopott.
| |||
| |||
2014. jan. 23. 06:43 | Válasz | #619 | |||
Azt írta, a csúszkák adtak hangot. Én is jártam már így, ideiglenesen jó a zsír mert valamelyest kitart, de idővel kidolgozza a csúszka maga alól... Ha a vario csörög az más, azt valóban nem lehet ilyetén módon orvosolni. De pl. Viktor T-MAX-ába a Malossi varió Malossi görgőkkel hidegen úgy csörög, rossz hallgatni... | |||
| |||
2014. jan. 23. 06:30 | Válasz | #618 | |||
Valami nagyon kopott, ha a zsír hézagol..?A Béla féle cines módszerrel meg kéne mérni a hézagokat és annyival nagyobb görgőkkel talán még jó lenne.Vagy újat neki...
| |||
| |||
2014. jan. 23. 00:51 | Válasz | #617 | |||
Új csússzkákat tettél bele? A zsír elsődleges feladata nem a hézagolás, tömítés, hanem a kenés. Csörögni nem szabadna neki.
| |||
| |||
2014. jan. 23. 00:03 | Válasz | #616 | |
Összeraktam a variót szinte szárazon, ahogy a Dr Pulley javasolja. Úgy csattogtak a csúszkák gázadásnál, hogy rossz volt hallani. Vissza le is kaptam gyorsan és megtömtem zsírral. Sokkal jobb a hangja és ugyanúgy reagál. Holnap munkábamenet lesz az igazi főpróba. A varió anyát csavarrögzítővel is rögzítettem. A hétvégén ránézek mégegyszer, meg majd 100km után is. Köszönöm a hozzászólásokat.
|
© juhász béla | 2014. jan. 21. 17:36 | Válasz | #615 | ||
Cáfolnálak egy kicsit,mert légkulcsal nagyon nehéz lenne tönkretenni egy csapágyat.Amikor egy tengely eszi a csapágyat ,ott már mérni kellene,hogy űt-e a tengely,nics e deformálva a csapágyház,mekkora az illesztési hézag,olyan is előfordulhat ,hogy a csapágyházban bentragatt egy homokszem ,forgács darab,ami elkerűlte az ember vigyelmét,és ezáltal a beűtött csapágy 1-2 századdal ferdén áll amit szemmel nem venni észre,na ekkor sűrűn kell cserélgetni.Sokszor egyszerűnek tűnik egy csapágycsere,de vannak azért buktatói a dolognak.
| |||
| |||
© passat52 | 2014. jan. 21. 16:40 | Válasz | #614 | ||
A saját elképzelésem írom le most ide a légkulcs, elektromos kulcsról. A motoromban 52 ezer km van. sejtésem szerint ennyi km alatt legalább 15 ször le lett véve a kuplung csavarja vagy légkulccsal vagy elektromossal. Mivel a az a kettő csapágy adott zajt nekem amin a kuplungharang van én úgy gondolom, hogy azért mentek tönkre mert nagy ütéseket kaptak. Ez csak az én gondolatom ( véleményem ) cáfoljatok meg ha nem a légkulcs okozta a gondom. A többi csapággyal semmi gond. Olajcserék mindig meg lettek csinálva. | |||
|
© satyapapa | 2014. jan. 21. 07:04 | Válasz | #613 | ||
Én ugyan nemnagyon hiszem hogy ilyen modszerrel elgörbül a tengely,valószinübb hogy esetleg maga a tárcsa minimálisan deformálódhat..( bár elképzelhetö) Tény hogy a légkulcs az tuti. - ÉN a majámról elöször,nyomatékkulcsal szedtem le a csavart.A nyomatékkulcsnak jó hosszu a szára,és néhány,erös hirtelen mozdulattal lelazult a csavar,a szijjat gyorskötözövel jól összehuztam a varionál.Ez megtartja a tárcsát egyhelyben. | |||
| |||
2014. jan. 20. 22:41 | Válasz | #612 | |||
Csúnyább dolog! A fotósorozat végén van a lényeg! Szétolvadt minden, és lemaródott, ami lemaródhatott! Maja 250 varió | |||
| |||
2014. jan. 20. 21:59 | Válasz | #611 | |||
Pedig fennáll a veszélye. Ha megnézel egy gyári leszedőt, az körkörösen tartja a variót, nem egy, max. két ponton. Persze meg lehet úszni, de hidd el, láttunk már csúnya dolgokat... | |||
|
2014. jan. 20. 21:21 | Válasz | #610 | |||
Tiéd a tengely... Én csak légkulccsal... Csak úgy mondom: Ha 4-5 századnál nagyobb az ütés utánna leveszi az anyát a rezonancia. --Rögzítsd az anyátmindenképp! Aztán tiéd a tengely... | |||
| |||
2014. jan. 20. 20:41 | Válasz | #609 | |
A rövid csavaros módszerrel támasztottam ki. A hosszút nem javasolnám én sem.
|
2014. jan. 20. 20:40 | Válasz | #608 | |
Miért görbülne el a főtengely? Ugyan abba az irányba húzom a kulcsot mint amerre a variátor meg van támasztva. Az erőt pont a megtámasztás irányába fejtem ki.
|
2014. jan. 20. 17:15 | Válasz | #607 | |||
Ezzel a módszerrel könnyedén elgörbítheted a főtengelyed.Ha már így csináltad visszafelé használj csavarrögzítőt.Sok szerencsét.
| |||
| |||
2014. jan. 19. 23:45 | Válasz | #606 | |
Köszönöm az információt. Végül csak megcsisoltam finom vizes papírral a varátor csúszó felületeit a görgök alatt. Nagyon szépen eltüntette az egyenetlenségeket és csak pár mélyebb barázda maradt. Majd idővel összekopik az a pár század. A DrPulley csúszkákat pedig csak épp egy picit zsíroztam meg, az anyaga önkenő polimer a weboldal szerint. A szerelési útmutató zsírzást ír elő az eredeti görgökhöz. A variátort ezzel az egyszerű trükkel pár másodperc alatt le sikerült venni. |
© hurican68 | 2014. jan. 19. 22:03 | Válasz | #605 |
szivesen Tamás! Sajnálom,hogy nem tudtam segiteni.
| |
2014. jan. 19. 20:50 | Válasz | #604 | |||
A szűrőket, fékbetéteket, olajcserét kifelejtettem...
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. jan. 19. 19:57 | Válasz | #603 | ||
válasz a mix-be
| |||
| |||
© juhász béla | 2014. jan. 19. 19:54 | Válasz | #602 | ||
HÚÚÚÚ de drága járgányotok van,akkor két-három szezon alatt felemészti a vételárat?
| |||
|
© satyapapa | 2014. jan. 19. 19:41 | Válasz | #601 | ||
Igen, nagyon boldog és Te is az leszel ha mész vele, MI is boldogok leszünk ha Te az vagy. Igy minden okunk megvan egy jó kis piálásra, egy guri végén.
| |||
| |||
2014. jan. 19. 19:35 | Válasz | #600 | |||
Ha most azt nézem hogy egy garnitúra Bridgestone gumi, Yamaha gyári szij, gyári kuplungtárcsák tomítésekkel, Malossi görgők, +az utánajárás. Ez van egy 100'000-as összességében. Akkor most boldog a motorom...? | |||
|
© satyapapa | 2014. jan. 19. 17:08 | Válasz | #599 | ||
Jó lenne csak ennyit költeni..Én 1 hónap alatt 92ezret költöttem Emilienre.Tehát az enyém egy nagyon boldog Maja.Nemsokára meg kb 20-30 a varióra+gyorsulásra
| |||
| |||
2014. jan. 19. 17:00 | Válasz | #598 | |||
Na, ahogy elnézem a lehetőségeket, nem is teszek. De ha már az,, új" árakkal jössz, hát a tied se sokkal óccsóbb:-) :-) :-) Jó is lenne ennyit költeni csak motorra. Jól menne... | |||
| |||
© passat52 | 2014. jan. 19. 13:37 | Válasz | #597 | ||
Jah kérem, akinek 2-3 millás gépe van az ne tegyen bele 2-3 ezer ft-os görgőket!
| |||
| |||
2014. jan. 19. 13:32 | Válasz | #596 | |
X-max még nincs a csapatban,így azt sem tudjuk hogy a gyári instrukció szerint szárazon,vagy zsírozva futnak e a görgők a variátorban. De gondolom,nem illene "tocsogniuk" a zsírban,hacsak tényleg nem a Tamás által mondott porvédős verzióról van szó. Utána kellene nézni,mi a gyári leírás,de ha tényleg hullámosra koptak a görgőpályák,ott valami nagy gebasz van,azt kicsiszolni nem tudod,ez fizikai képtelenség. Szerintem is csere,mert ez akárhogy csiszolod tökéletes soha nem lesz. | |
2014. jan. 19. 13:15 | Válasz | #595 | |
Jocesz! Dr Pulley görgőkről volt szó! 8-10 ezer között itthon is kapni más gyártóktól! | |
© passat52 | 2014. jan. 19. 11:46 | Válasz | #594 | ||
|
2014. jan. 19. 11:24 | Válasz | #593 | |||
Ebben a listában sem szerepel sajnos a 25x14,9-es görgő. Lehet, nem forgalmaznak ilyen méretben. De azért köszönöm Oli! | |||
| |||
2014. jan. 19. 11:21 | Válasz | #592 | |||
Két kérdés. 1: hogyan szereld. Szerintem ahogy a vario gyártója javasolja. Lehet zsír nélkül is, de ha ez egy porvédős zárt vario, amihez a gyár zsírt javasol, akkor azzal. A görgőknek nem fog ártani ha ott a zsír, de a görgőpályáknak hiányozhat. 2. hullámos a görgőpálya. Na ez gáz. Azt Te onnan úgy ki nem csiszolod, hogy minden görgő azonos pályán mozogjon, tehát a nyomlap a görgőkön keresztül nyolcasozásra fogja kényszeríteni a szijtárcsa mozgó oldalát. Előbb-utóbb megmozdulhat, kibillenhet a középpontból és kezdődik a kalamajka. Kirághatja a csapnál a közepét is. Arról nem beszélve, hogy, ahol elkezdett hullámosodni, miért ne lehetne ugyan ez a probléma később is jelen. Én kicserélném a komlpett variót mielőtt másban is kárt tesz. | |||
|
© satyapapa | 2014. jan. 19. 08:17 | Válasz | #591 | ||
Elöirás szerint szereld. Lehet ujjitani is de nembiztos hogy beválik. A nyomolemez és a szijtárcsa közt van a görgö aminek a fö szerepe a tárcsa helyzetének változtatása,, Másodlagos szerepe,a görgönek hogy a két alkatrész közti rezonanciát,elmozdulást, erökülönbség hatását stb csökknetse.A zsir ezt a szerepet nagymértékben csökkentheti,és eisösorban a nyomolemez láthatja kárát.Természetesen vannak zsiros variok is,,ott más a helyzet. | |||
|
© hurican68 | 2014. jan. 19. 08:15 | Válasz | #590 |
WEBSHOP KERESKEDÖK ÁRLISTA TERMÉKEK Speeds by Dr Pulley robogó kuplung variátor görgők MÉRET ÉS SÚLY TÁBLÁZAT TERMÉK KÓD ÁTMÉRŐ SZÉLESSÉG SÚLY GR DB A SZETTBEN ÁR FT SB4000 15 12 3,00 6 1995 SB4001 15 12 3,25 6 1995 SB4002 15 12 3,50 6 1995 SB4003 15 12 3,75 6 1995 SB4004 15 12 4,00 6 1995 SB4005 15 12 4,25 6 1995 SB4006 15 12 4,50 6 1995 SB4007 15 12 4,75 6 1995 SB4008 15 12 5,00 6 1995 SB4009 15 12 5,25 6 1995 SB4010 15 12 5,50 6 1995 SB4011 15 12 5,75 6 1995 SB4012 15 12 6,00 6 1995 SB4013 15 12 6,25 6 1995 SB4014 15 12 6,50 6 1995 SB4015 15 12 6,75 6 1995 SB4016 15 12 7,00 6 1995 SB4017 15 12 7,25 6 1995 SB4018 15 12 7,50 6 1995 SB4019 15 12 7,75 6 1995 SB4020 15 12 8,00 6 1995 SB4021 15 12 8,25 6 1995 SB4022 15 12 8,50 6 1995 SB4023 15 12 8,75 6 1995 SB4024 15 12 9,00 6 1995 TERMÉK KÓD ÁTMÉRŐ SZÉLESSÉG SÚLY GR DB A SZETTBEN ÁR FT SB4025 16 13 3,00 6 1995 SB4026 16 13 3,25 6 1995 SB4027 16 13 3,50 6 1995 SB4028 16 13 3,75 6 1995 SB4029 16 13 4,00 6 1995 SB4030 16 13 4,25 6 1995 SB4031 16 13 4,50 6 1995 SB4032 16 13 4,75 6 1995 SB4033 16 13 5,00 6 1995 SB4034 16 13 5,25 6 1995 SB4035 16 13 5,50 6 1995 SB4036 16 13 5,75 6 1995 SB4037 16 13 6,00 6 1995 SB4038 16 13 6,25 6 1995 SB4039 16 13 6,50 6 1995 SB4040 16 13 6,75 6 1995 SB4041 16 13 7,00 6 1995 SB4042 16 13 7,25 6 1995 SB4043 16 13 7,50 6 1995 SB4044 16 13 7,75 6 1995 SB4045 16 13 8,00 6 1995 SB4046 16 13 8,25 6 1995 SB4047 16 13 8,50 6 1995 SB4048 16 13 8,75 6 1995 SB4049 16 13 9,00 6 1995 TERMÉK KÓD ÁTMÉRŐ SZÉLESSÉG SÚLY GR DB A SZETTBEN ÁR FT SB4090 18 14 10,00 6 2310 SB4091 18 14 10,50 6 2310 SB4092 18 14 11,00 6 2310 SB4093 18 14 11,50 6 2310 SB4094 18 14 12,00 6 2310 SB4095 18 14 12,50 6 2310 SB4096 18 14 13,00 6 2310 TERMÉK KÓD ÁTMÉRŐ SZÉLESSÉG SÚLY GR DB A SZETTBEN ÁR FT SB4050 19 15,5 3,00 6 2450 SB4051 19 15,5 3,25 6 2450 SB4052 19 15,5 3,50 6 2450 SB4053 19 15,5 3,75 6 2450 SB4054 19 15,5 4,00 6 2450 SB4055 19 15,5 4,25 6 2450 SB4056 19 15,5 4,50 6 2450 SB4057 19 15,5 4,75 6 2450 SB4058 19 15,5 5,00 6 2450 SB4059 19 15,5 5,25 6 2450 SB4060 19 15,5 5,50 6 2450 SB4061 19 15,5 5,75 6 2450 SB4062 19 15,5 6,00 6 2450 SB4063 19 15,5 6,25 6 2450 SB4064 19 15,5 6,50 6 2450 SB4065 19 15,5 6,75 6 2450 SB4066 19 15,5 7,00 6 2450 SB4067 19 15,5 7,25 6 2450 SB4068 19 15,5 7,50 6 2450 SB4069 19 15,5 7,75 6 2450 SB4070 19 15,5 8,00 6 2450 SB4071 19 15,5 8,25 6 2450 SB4072 19 15,5 8,50 6 2450 SB4073 19 15,5 8,75 6 2450 SB4074 19 15,5 9,00 6 2450 TERMÉK KÓD ÁTMÉRŐ SZÉLESSÉG SÚLY GR DB A SZETTBEN ÁR FT SB4075 19 17 6,00 6 2940 SB4076 19 17 6,50 6 2940 SB4077 19 17 7,00 6 2940 SB4078 19 17 7,50 6 2940 SB4079 19 17 8,00 6 2940 SB4080 19 17 8,50 6 2940 SB4081 19 17 9,00 6 2940 SB4082 19 17 9,50 6 2940 SB4083 19 17 10,00 6 2940 SB4084 19 17 10,50 6 2940 SB4085 19 17 11,00 6 2940 SB4086 19 17 11,50 6 2940 SB4087 19 17 12,00 6 2940 SB4088 19 17 12,50 6 2940 SB4089 19 17 13,00 6 2940 TERMÉK KÓD ÁTMÉRŐ SZÉLESSÉG SÚLY GR DB A SZETTBEN ÁR FT SB4116 20 12 9,00 8 3430 SB4117 20 12 10,00 8 3430 SB4118 20 12 11,00 8 3430 SB4119 20 12 12,00 8 3430 SB4120 20 12 13,00 8 3430 SB4121 20 12 14,00 8 3430 SB4122 20 12 15,00 8 3430 TERMÉK KÓD ÁTMÉRŐ SZÉLESSÉG SÚLY GR DB A SZETTBEN ÁR FT SB4097 20 15 11,00 6 3360 SB4098 20 15 11,50 6 3360 SB4099 20 15 12,00 6 3360 SB4100 20 15 12,50 6 3360 SB4101 20 15 13,00 6 3360 SB4102 20 15 14,00 6 3360 SB4103 20 15 15,00 6 3360 SB4104 20 15 16,00 6 3360 SB4105 20 15 17,00 6 3360 TERMÉK KÓD ÁTMÉRŐ SZÉLESSÉG SÚLY GR DB A SZETTBEN ÁR FT SB4106 23 18 17,50 6 3780 SB4107 23 18 20,00 6 3780 SB4108 23 18 22,50 6 3780 SB4109 23 18 25,00 6 3780 TERMÉK KÓD ÁTMÉRŐ SZÉLESSÉG SÚLY GR DB A SZETTBEN ÁR FT SB4110 26 13 16,50 8 8190 TERMÉK KÓD ÁTMÉRŐ SZÉLESSÉG SÚLY GR DB A SZETTBEN ÁR FT SB4111 29 22 28,00 6 9240 SB4112 29 22 31,00 6 9240 SB4113 29 22 33,00 6 9240 TERMÉK KÓD ÁTMÉRŐ SZÉLESSÉG SÚLY GR DB A SZETTBEN ÁR FT SB4114 30 16 15,00 8 10780 SB4115 30 16 18,00 8 10780 görgők Sisakok Kesztyűk Kabátok Ponyvák Töltők Kiegészítők Markolatfűtés Hátsó doboz M0Moto Hungary H-1163 Budapest, Kerepesi út 178 info(kukac)speeds.hu - tel. 06-70-432-1972 Sziasztok ! Ha ezzel tudok nektek segíteni .... lehet válogatni ! :) |
2014. jan. 18. 22:57 | Válasz | #589 | |
Üdvözlet! Gyors kérdésem lenne. X-Max-ban csereéretté váltak a görgők és a szíj. A gyári görgők helyett DrPulley megy bele. Az eredeti görgök tocsogtak a zsírban mégis három valahogy hullámosra koptatta a CVT-t ahol simán csúsznia/gördülnie kellene. Gondolom port szedett össze valahogy. A többi sima, amilyennek lennie kell. A kérdés, zsír nélkül rakjam össze, ahogy a DrPulley előírja? Hogy a legegyszerűbb eltüntetni a hullámokat a CVT felületéről? Egyeszerűen csak csiszoljam le 1000-es vizes csiszolópapírral? Van valakinek tapasztalata ezzel? Köszömöm. |
2014. jan. 11. 09:28 | Válasz | #588 | |||
Köszönöm szépen!
| |||
| |||
2014. jan. 11. 08:24 | Válasz | #587 | |
Én végignéztem azt az irdatlan hosszú listát,lehet a vége felé már káprázott a szemem,de 250.-es Majánál nagyobb Yamahába nem láttam ilyen szettet. Majd bemegyek személyesen is,mert ott járok el gyakran szinte a bolt előtt,és referálok... | |
2014. jan. 10. 23:48 | Válasz | #586 | |||
Tényleg az lesz a perdöntő, hogy a vario hogy birja.
| |||
|
© hurican68 | 2014. jan. 10. 21:59 | Válasz | #585 |
Szívesen!Tényleg nem drága,és tudom ajánlani! Idáig én évente 2-3 garnitúra görgőt használtam el.Ezzel a pulley görgővel meg tavaly június óta megyek és még kopás nem látszik rajta. Nemsokára én is megünneplem a 100000.km-t,mint Tity. Ha júniusig kibírja a görgő akkor elmondhatom,hogy 1-évet bírt ki,ami árba is nagyon jó./3000ft/ | |
2014. jan. 10. 21:51 | Válasz | #584 | |||
Köszi! Még van 6'000km a jelenlegiben, de ilyesminek nem árt a polcon porosodnia... Ennyiért megèri. A Malossi nekem 11'000/garnitúra... | |||
|
© hurican68 | 2014. jan. 10. 21:39 | Válasz | #583 |
Köszi Laci a jókívánságot!Én is kívánok Neked,meg a Kedves Nejednek is Boldog Nyuszikát!Ja és remélem én is,hogy addig még talizunk!Ha nem más egy jó Andretti pizza,vagy fagyi! | |
© hurican68 | 2014. jan. 10. 21:35 | Válasz | #582 |
Tudtommal van minden motor tipushoz.Kisebb ,nagyobb méret.MO Moto ott lehet kapni.Budapesten van ,közel az Őrs vezér térhez.06-30-257-9721.
| |
2014. jan. 10. 16:46 | Válasz | #581 | |||
Roppant szégyellem magam, de nem találok...
| |||
| |||
© Kinál László | 2014. jan. 10. 16:26 | Válasz | #580 | ||
A 9. oldaltól már van!Lapozzál!
| |||
| |||
2014. jan. 10. 15:40 | Válasz | #579 | |||
Na itt keresgéltem, csak 25x14,9-es, 18gr-osat nem találtam...
| |||
| |||
© Kinál László | 2014. jan. 10. 14:19 | Válasz | #578 | ||
Dr.Pulley görgők Itt keressél Tamás!Én is itt vettem. | |||
| |||
2014. jan. 10. 13:23 | Válasz | #577 | |||
Vannak ezek a görgők nagyobb súlyban és méretben Olivér? Mobilról nem sokra jutottam sajnos... | |||
| |||
© Kinál László | 2014. jan. 10. 11:07 | Válasz | #576 | ||
Köszi Olivér!A szeptemberi kisrobogós talin már megbeszéltük a dolgot és október óta én is ezt használom.Hogy repül az idő,ha jót beszélget az ember!Olyanok vagyunk,mint a jó székelyek,nem sietünk el semmit!..és hogy mennyire előrelátó vagyok,ezúton kívánok neked már most kellemes húsvéti ünnepeket!He-he-he! De remélem addig még találkozunk!
| |||
| |||
|
|
|