|
|
|
© zsoltxc | 2013. okt. 13. 15:10 | Válasz | #845 |
jaja... de mondjuk a rajzon szűrőnek van mondva,de nem is ez a lényeg most.Hanem,hogy miért van a műszaki rajzon a távtartó máshol mint ahogy a nálam lévő főtengelyen. Egyébként ha nem látom ezt a műszaki rajzot akkor pont úgy rakom össze ahogy szétszedtem.... De ez gondolkodóba ejtett
| |
© juhász béla | 2013. okt. 13. 15:00 | Válasz | #844 | ||
A japó az nem hűlye,az összerakja ugy ahogy kell.Hanem az a hűlye, aki a japó után szétszedi,és fogalma sincs hogy ,mi ,miért,mi hogyan,minek mi a szerepe egy adott motorban.Amit meg te olajszűrőnek gondolsz ,az nem más mint egy olajzótárcsa.
| |||
|
© zsoltxc | 2013. okt. 13. 13:43 | Válasz | #843 |
Hozzáteszem,hogy több értelmét látom a távtartónak a rajzon jelzett helyen. De akkor meg miért tették a Japánok a másik helyre ?
|
© zsoltxc | 2013. okt. 13. 13:21 | Válasz | #842 |
Sziasztok! Fontos dologban kérném a segítségetek...Adott egy 125 Yamaha Majesty főtegely. Ezen az oldalon http://www.easyparts.nl/showdrawing/2520/42782/LNMG/0-968-1-m426-m1209-m2366-m2520-s2805-d42782/Crankshaft_&_Piston.html A 3 as számmal jelölt távtartó a csapágy és az olajszivattyút hajtó fogaskerék közé kerül. De én pontosan emlékszem,hogy mikor szétszedtem a főtengelyem akkor nekem az nem ott volt hanem az olajszűrő és a csapágy közt. De van itt nálam egy másik főtengely,ahol szintén nem a rajzon meghatározott helyen van,hanem az olajszűrő és a csapágy közt. Most akkor szerintetek hol a helye? Köszönöm a segítséget előre is ! |
© Kori | 2013. szept. 16. 21:10 | Válasz | #841 |
Köszi! Lesz szerviz azért megnyugtatlak. | |
© Kori | 2013. szept. 16. 21:08 | Válasz | #840 |
Köszönöm!
| |
© juhász béla | 2013. szept. 16. 20:11 | Válasz | #839 | ||
Csak annyit,hogy Fecó leirta hogy mi mocsoda.a másik dolog ,mint ahogy tamás fogalmazott,/nem tudom/ahoz mindenképp látnom kell ,mert igy interneten lehetetlen bármit is pontosan megállapitani,csak találgatni lehet,meg egy-két javaslatot kipróbálgatni ,ami vagy bejön, vagy nem,de álltalában "nem".Mert ahhoz hogy egy karbi jól működjön,a motornak is produkálni kell,megközelitőleg a gyár által megadott értékeket,aztán még tetőzheti a bajt az elektromos kűtyűk,és csatlakozói/ hol van kontakt,hol nincs, ha kivesszűk jó,berakjuk nem jó,és még sorolhatnám tovább a dolgokat ,de hiába akkor sem fog magától megjavulni, föleg nem interneten keresztűl ,pedid próblom like + enter+ delete + f2,meg minden,és mégsem. | |||
| |||
2013. szept. 16. 19:20 | Válasz | #838 | |||
Az egyik az a műamyagházas az a szívató a másik a termoelem ami meleg motornál nem engedi szívatni a karbit a harmadik a levegőcsavar... és ezekután egyikhöz se nyúlj mert Bélát kiakasztod...nem lesz szervíz ---befejeztem...
| |||
|
2013. szept. 16. 19:13 | Válasz | #837 | |||
Őszinte leszek, nem tudom. A szívó biztos, a másikat Béla talán megmondja. De azt hogy mi a baja, csak akkor ha látja, hallja, szétszedi. Nem lehet ezeket interneten javítgatni... | |||
| |||
© Kori | 2013. szept. 16. 18:09 | Válasz | #836 |
Jó napot! Szeretném kérdezni mi lehet a karbimmal? Mint hozzá értőtöl, szeretnék valami választ kapni. | |
© juhász béla | 2013. szept. 16. 16:42 | Válasz | #835 | ||
|
© Kori | 2013. szept. 16. 14:43 | Válasz | #834 |
á csak picit szabad neki fujni mint akármelyik motornak.De tőled kérdezem mi az a kettó valami a karbi tetején az egyik szivató a másik mi lehet?És van mellette egy csavar is a tetején az valami állitó csavar lehet.
| |
2013. szept. 16. 13:06 | Válasz | #833 | |||
Mix.
| |||
| |||
2013. szept. 16. 11:21 | Válasz | #832 | |||
| |||
2013. szept. 16. 10:49 | Válasz | #831 | |||
Szerintem csak kíváncsi volt hogyan használod. A hidegindító sprayok lemosnak mindent a hengerfalról olyan szinten, hogy akár be is állhatna a dugó. Emellett túladagolás esetén képes olyan túlnyomást előidézni, ami károsíthatja a motort. szerintem... | |||
| |||
© Kori | 2013. szept. 16. 10:28 | Válasz | #830 |
Miért? | |
2013. szept. 16. 00:56 | Válasz | #829 | |||
Köszi a választ.
| |||
| |||
© Kori | 2013. szept. 15. 19:09 | Válasz | #828 |
de mi van az a kettő valami a karbi tetején?
|
© Kori | 2013. szept. 15. 19:08 | Válasz | #827 |
mindössze kétszer használtam emiatt gondolom nincs baja,persze ésszel picit fujtam bele.
| |
2013. szept. 15. 18:32 | Válasz | #826 | |||
| |||
2013. szept. 15. 18:03 | Válasz | #825 | |||
Nem akarom a témát off-ni, de had kérdezzem meg csupán érdeklődés gyanánt, hogy mióta használsz hidegindítót a motorhoz? | |||
| |||
© Kori | 2013. szept. 15. 15:45 | Válasz | #824 |
Most néztem meg és két valami van a karbi tetején minkettőn vezeték van,az egyik ugy néz ki mint egy izzitógyertya beletekerve az oké.A másik meg a szélén van a gázkarnál van a vége és olyan mint egy gyertyapipa.Az van széthuzva.Amugy érdekes mert ritka jó alapjáratom van,mondom nem fogyaszt sokat sem.
|
2013. szept. 15. 14:34 | Válasz | #823 | |||
Valószinüleg az tudná megmondani aki széthúzta.Az oka biztosan megvan.Azért nem fogyaszthat sokat (gondolom) mert levegőt szívhat mellé, mint említettem, vagy kitekerték a tűjét teljesen és nem adagol semmit.Többet tippelni nem érdemes,már ez is több volt mint érdemes.
| |||
| |||
© Kori | 2013. szept. 15. 13:17 | Válasz | #822 |
Ha meg igy működik a szivató akkor miért huzták szét?
|
© Kori | 2013. szept. 15. 13:16 | Válasz | #821 |
Szerintem lehet akkor nem a szivató van széthuzva vagy nem tudom a moci megy rendesen nem fogyaszt 3 liternél többet teljesen hibátlan. Hidegben pricoltam egy kis hideginditót neki beindult egyből. | |
2013. szept. 15. 07:06 | Válasz | #820 | |||
Ame:köszünjük. Korí:A működése,---Villanyra zár, tehát nem szívat.Sajna ez Téged viszont igen mert ez azt jelenti, hogy lehúzott dróttal idáig mindig szívatóval mentél.Meleg blokknak el sem szabad indulnia így.Valszeg hatalmas levegőt szív valahonnan, hogy így tudtál vele közlekedni. Keresd karburátorguru mesterünket. | |||
| |||
© Arne | 2013. szept. 14. 21:59 | Válasz | #819 |
Off téma, de gondoltam megosztom első hozzászólásom. Nem rég vettem egy 125-ös Maját és elég ramaty állapotban volt. De "kis" pénz ráfordítással szerintem már rendben megy. Külsőleg viszont voltak és sajnos vannak még hibái, mély karcolások, hiányzó Majesty felirat az egyik oldalon. De a többit sikerült rendbe rakni és ajánlni szeretném Nektek is a (ez itt nem a reklám helye) a Motul két cuccosát. Wash&Wax illetve a Shine&Go. A motor blokkot és a kerekeket brigéciróllal mostam meg majd a külsőre jött a Wash&Wax leszedett minden egyéb szennyezést meg adott egy kis fényt. A Shine&Go minden műanyag foltomat eltüntette, életet adott a feketének és szűrkének. Teljesen újnak érzem a mocit. Gondoltam megosztom :)
|
© Kori | 2013. szept. 14. 21:15 | Válasz | #818 |
Fecó mégis levágta:) a szivatóra gondoltam bár azt hittem ha nem kap áramot akkor állandóan működik. | |
2013. szept. 14. 21:07 | Válasz | #817 | |||
Biztos azért mert valami gond volt vele.A legegyszerűbb javítás a kiiktatás.
| |||
| |||
2013. szept. 14. 19:51 | Válasz | #816 | |||
Te is tudsz hétértelműen fogalmazni! Ember legyen a talpán aki ebből kitalálja mire gondolsz... | |||
| |||
© Kori | 2013. szept. 14. 16:40 | Válasz | #815 |
De azon nekem szét huzva a vezeték. |
2013. szept. 14. 16:28 | Válasz | #814 | |||
Ha lötyög a tengely az tényleg gáz mert abból még új karbi is lehet,(legrosszabb esetben) mert kikopott a ház.Ajánlom karburátorguru Bélánkat talán van megoldása.Előfordulhat, hogy van is neki!!
| |||
| |||
2013. szept. 14. 14:55 | Válasz | #813 | |||
Az a ,,gyertyaszerűség" a karbi tetején a hidegindításért felelős automata szivató. Ha a pillangószelep tengelye lóg, az gáz. Ez szakembert kívánó feladat. | |||
| |||
© Kori | 2013. szept. 14. 13:25 | Válasz | #812 |
Sziasztok! Az lenne a problémám,hogy mocim most ilyen hidegben nem nagyon akar indulni,néztem a karbit és levan róla huzva egy vezeték ami belemegy a karbi tetején lévő gyertya szerűségbe.Meg szerintem falsot is szokott néha szivni mert van amikor felmegy az alapjáratom,de ha ujra inditom lemegy ,vagy ha van kedve.Kicsit lötyög is a pillangószelepnél a tengely is biztos ott szivhat. |
© Kori | 2013. szept. 12. 10:51 | Válasz | #811 |
Igy van.Majd szétnézek benne ha bejönnek a hidegek.Vagy kopott e henger vagy szimering csere lesz a szelepszárnál.
| |
2013. szept. 11. 22:14 | Válasz | #810 | |||
Akkor jó. Helyén való dolog ha az ember tudja mi mire való és hogyan használja. De ugye ettől nem oldódnak meg a valódi gondjaid. | |||
|
© Kori | 2013. szept. 11. 21:13 | Válasz | #809 |
Ismerem nagyjából az olajokat szoktam használni ilyen olajat a léghűtéses dieselekbe.Megpróbálom hátha lesz neki.
| |
2013. szept. 11. 08:57 | Válasz | #808 | |||
Akkor a 10w40-es olajat lecserélheted nyugodtan 20w-50-esre, amíg a hőmérséklet nem sűlyed +5 fok alá. Ha aztán is használnád, -10 fokig megfelelő a 15w50-es olaj is bele. Ez nem fogja orvosolni az olajfogyasztást, de az öregecskedő fekvő egyhengeresekbe, (de még a 0 kilométeresekbe is!!!) ajánlja a gyártó +5 foktól +50 fokig a 20w50-es olajat. Üzemmeleg motornál minden olaj közel ugyan úgy fog folyni. Roppant fontos hogy hideg motorral nem indulunk el, nem terheljük! Szakemberek szerint a "hideg motor" +70 fokos vízhőmérséklet alatt értendő! Ekkor az olaj gyakran még helyenként "csak" 40-60 fokos. | |||
|
© Kori | 2013. szept. 11. 08:13 | Válasz | #807 |
nézem mindig,sok van benne ötven párezer.
| |
2013. szept. 11. 05:11 | Válasz | #806 | |||
És hány km? Töltögess utána lelkiismeretesen! | |||
| |||
© Kori | 2013. szept. 10. 22:43 | Válasz | #805 |
Köszi.Akkor majd szétboritom ha vége lesz a szezonnak.Hát ha nem lesz nagy baja,vagy csak szimering.Most 10w40olaj van benne.
|
2013. szept. 10. 10:44 | Válasz | #804 | |||
Vagy lehet egy leragadt olajlehúzó gyűrű...
| |||
| |||
© satyapapa | 2013. szept. 10. 08:59 | Válasz | #803 | ||
Nem kell rögtön betojni,,Lehet hogy csak szelepszár simmering,az meg nem drága dolog. Nekem a 250-es maja 500km-en evett fél litert,,aztán megcsináltuk a simmering cserét,,és ok lett | |||
| |||
© Carlos | 2013. szept. 10. 08:38 | Válasz | #802 |
Sziasztok! Az én Majestym nem eszi az olajat, a mindennapi munkábajárás, tehát olyan napi 20-30 km használattal. Az E.I.T. után kb fél decit töltöttem rá, 385 km, és 90-110 közötti tempóval közlekedtem, követtem Oborzíliót, és menekültem TopJoe elől! Hozzáteszem, azt a BMW-t, egészen az 1-es út kereszteződéséig tudtam magam mögött tartani! |
2013. szept. 09. 22:59 | Válasz | #801 | |||
Az már inkább olajkályha... Szóval optimális esetben 3'000 km 0 dl... "Még talán elmegy" kategória az 1000 km/ fél liter, de jó lenne tudni az okát... | |||
| |||
© Kori | 2013. szept. 09. 21:32 | Válasz | #800 |
Mekkora olajfogyasztása lehet a majestynek,mert az enyém kb megeszik fél litert 1000km-en.
|
2013. szept. 06. 17:27 | Válasz | #799 | |||
Talált elsüllyedt!!!( A nagy generáció!!)
| |||
| |||
© Kori | 2013. szept. 05. 23:09 | Válasz | #798 |
remélem nekem nem az üt | |
2013. szept. 05. 22:25 | Válasz | #797 | |||
Működik az rendesen, hidd el. Használd egy hónapig, szokd meg, aztán változztass bármit. A tárcsák (első-hátsó) pozicionálása fontos. Nem szabad pickálni, mert a szíj be fog remegni ha ketesztbe fut. | |||
| |||
© Kori | 2013. szept. 05. 21:43 | Válasz | #796 |
akkor nem variálok annyit csak kérdeztem | |
2013. szept. 05. 21:33 | Válasz | #795 | |||
Kori. A Te motorodon, Te magad vagy a "variátor"... Mit akarsz tulajdonképpen attól a szerencsétlen jószágtól...? | |||
| |||
2013. szept. 05. 21:30 | Válasz | #794 | |||
"Én még nem tudom hogy fogjak hozzá, én még nem tudom hogy kezdjem el..." ...már keresni a hangot... | |||
| |||
© Kori | 2013. szept. 05. 21:28 | Válasz | #793 |
kicseréltem 9,5 görgőre hát nem tudom jobban gyorsul de szerintem többet forog ugyanazon sebességnél. A tárcsa közül kivenném az alátétet és,kivülre raknám jó lenne vajon? A variátorra gondoltam. |
2013. szept. 05. 17:01 | Válasz | #792 | |||
....--"keresem a szót keresem a hangot!" Na ki is írta??... | |||
| |||
© Kori | 2013. szept. 02. 21:26 | Válasz | #791 |
ez nagyon jó akkor keresem a hangott | |
2013. szept. 02. 20:49 | Válasz | #790 | |||
...lehet valaki kereste a hangot mint Te és fúrt egy lyukat. Nem találta a hangot, fúrt még egyet. De akkor sem találta... Nem is találhatta, mert a hang amit ott találhatsz, nem más,mint a kipu! Azt meg megfogja a kipu...fogó! :-))) bocs... Egyébként normális vagyok... A hangok is ezt mondják... Az összes kipu... :-))) | |||
| |||
© Kori | 2013. szept. 02. 19:27 | Válasz | #789 |
A kipufogóm végén van két lyuk csavarral az vajon miért van ott?KI akartam tekerni de nincs semmi a helyén,a hang miatt akartam.
|
© Kori | 2013. szept. 01. 20:56 | Válasz | #788 |
Értem. Akkor tényleg jó,most cseréltem benne görgőket is. | |
© Kori | 2013. szept. 01. 20:54 | Válasz | #787 |
Nekem is ilyen egyszer csinálja egyszer nem. De nekem nem a blokkból jön szerintem. | |
© Krisztián | 2013. szept. 01. 15:32 | Válasz | #786 |
Rendben,köszi!Elviszem szervizbe majd :)
|
2013. aug. 31. 18:07 | Válasz | #785 | |||
Azért nem válaszol senki mert nem lehet megállapítani így látatlanban.Nagyon sok minden lehet, még ha élőben hallanám és mennék vele akkor is csak tippjeim lennének...A legjobb tanács --- szervíz, ne várd meg míg összetörik valami.
| |||
| |||
© Krisztián | 2013. aug. 31. 14:04 | Válasz | #784 |
Kedves uraim!Tudna nekem esetleg valaki segíteni abban,hogy miért csinálja az a 125-ös Majesty-m 80-íg valami rezonál a blokkban aztán 80 felett ütni kezd!Levettem a oldaldeknit ,de semmi nem lóg és semmi hiba nem látszik!Mi lehet a gond???Kérleg valaki segítsen!!Láttam már más is írt ilyesféle hibát,de nem találok rá választ!
|
2013. aug. 30. 23:46 | Válasz | #783 | |||
Alattam az YP-250 ment erőből mint a bolond 70-et, kissé lassabban gyorsulva elérte a 100-at és 110-el tudott utazni hosszabb távon. Ha kicsit sanyargattam, ment 120-at is, de az kínzásnak minősült... Ennél fogva, szerintem jó! | |||
| |||
© Kori | 2013. aug. 30. 23:15 | Válasz | #782 |
Kicseréltem a görgőket 10.5-re.110 a vége az jó? |
© zsoltxc | 2013. aug. 29. 16:11 | Válasz | #781 |
Sziasztok :-) Szögi János motoros társam jóvoltából egy hibátlan gyári alapméretű 125 ös majesty dugattyút építek be a blokkomba. A " meghalt " motorjának a diagnózisa : a hengerfej letisztítása után több helyen is repedések láthatóak. A szívó szelep szára a rárakódott égéstermékektől alig látszik. A kipufogó szelep szára sem tökéletes mert a szeleptányér lenyomatát megtaláltam a dugattyún. A henger 5 század hordósságot mutat. A dugattyút a 3D szkenneres mérés minimálisan kopottnak mutatta. De a henger és a dugattyú közti mért hézag ami 0.25 is ezt mutatja...
|
2013. aug. 23. 06:40 | Válasz | #780 | |||
Kockáztatod, hogy nem tölti ki a ricnis helyet a főtengelyen.Sajnos Mészi barátom tudna erről mesélni. Ne tedd!!
| |||
| |||
© Kori | 2013. aug. 22. 15:54 | Válasz | #779 |
na várj én a variátor perselyre gondoltam mert ott volt nekem egy alátét és ha nem teszem be elvileg gyorsabb lesz mert rövidebb,de jelent e valamit?
| |
2013. aug. 22. 15:37 | Válasz | #778 | |||
Naná. Mintha szexnél kihagynád a nőt... | |||
| |||
© Kori | 2013. aug. 22. 15:24 | Válasz | #777 |
semmit nem látok rajta de még nem szedtem szét teljesen,hajtómű is csendben van. Elől ha kihagyom az alátétet a variátornál akkor az jelent valamit? | |
2013. aug. 22. 11:46 | Válasz | #776 | |||
Mi van a kuplungon lévő tárcsákkal?
| |||
| |||
© Kori | 2013. aug. 22. 11:41 | Válasz | #775 |
Köszi.Kipróbálom milyen lesz,remélem jó.
| |
2013. aug. 22. 06:57 | Válasz | #774 | |||
Korinak céloztam bocs.
| |||
|
2013. aug. 22. 06:56 | Válasz | #773 | |||
Még a 9,5 is nagy kicsit. A gyári 9 g. Kilenc felett érezhetően lusta, lassú az egész motor. Párat kipróbáltam, tele van a garázs fala görgőkkel. | |||
| |||
2013. aug. 22. 00:26 | Válasz | #772 | |||
Kipróbálod, ha túl pörgősre siketedett, veszel tizeset. De szerintem jó lesz az...
| |||
| |||
© Kori | 2013. aug. 21. 22:16 | Válasz | #771 |
semmi sem csak elkoptak,de lemértem 10 volt benne,de most 9,5 sikerült szereznem és félek kicsi lesz.
| |
© Szomjas | 2013. aug. 21. 21:53 | Válasz | #770 | ||
Kori előbb írd le mi baj van vele vagy mi a célod a cserével!?
| |||
| |||
© Kori | 2013. aug. 21. 18:49 | Válasz | #769 |
Hányas görgőszettet érdemes cserélni?
|
© Kori | 2013. aug. 14. 13:03 | Válasz | #768 |
Oké megnézem.Köszi.
| |
2013. aug. 14. 09:01 | Válasz | #767 | |||
Igen, ahogyan gyorsítassz, úgy megy a tárcsa szét. De nem csak szétcsúszik, a tengelye körül fordul is kicsit, kb.15-20¤-ot. Ha szétszeded, első lépésként vedd le a komplett kuplungot, szedd szét a tárcsákat, moss ki mindent és csak aztán rakd össze. Mikor leveszed a kontrasztrúgót, kézzel simán tudod mozgatni. Ha kicsit is akad, rág, ott bibi van.
| |||
| |||
2013. aug. 14. 07:01 | Válasz | #766 | |
Igen, csapágyas lehet a cucc, mivel ahogy a Tamás is írta, találsz benne néhány csapágyat, nézd át.
|
© Kori | 2013. aug. 13. 22:39 | Válasz | #765 |
A kérdés az lenne nem e járt valaki még ugy hogy a hátsó tárcsája csapágyas lett volna,mert ahogy gyorsitok és toll szét a tárcsa egyre jobban érződik és egyre gyorsabban is.
|
© Kori | 2013. aug. 13. 22:36 | Válasz | #764 |
Igen a 125 sebessége érdekelt volna,de a hátsó tárcsa ha gyorsit a gép a tárcsa szétfelé megy.nem? az ndk kombájnokban van hasonló. |
2013. aug. 13. 21:21 | Válasz | #763 | |||
| |||
© passat52 | 2013. aug. 13. 21:18 | Válasz | #762 | ||
Ott a pont!
| |||
| |||
2013. aug. 13. 21:16 | Válasz | #761 | |||
Pedig nem... A kérdés egyértelmű: "Kinek milyen sebességgel bir menni a gépe?" Vagyis, nem a 125-öse, hanem a jelenlegi gépe! | |||
| |||
© passat52 | 2013. aug. 13. 21:06 | Válasz | #760 | ||
Fecó! A kérdés a 125.-ös Majára vonatkozott! Hajdanán az első gurulásunkon 115-el elsuhantam melletted!
| |||
| |||
2013. aug. 13. 21:02 | Válasz | #759 | |||
| |||
2013. aug. 13. 17:21 | Válasz | #758 | |||
Tessék elolvasni pontosan a kérdést és azután leírni a választ.A 160-ra tanúm van együtt mentünk a Bélával. Kori: Ha Neked hátul is varió van akkor tényleg szedd szét... | |||
| |||
© Kori | 2013. aug. 13. 08:04 | Válasz | #757 |
Nekem a hátsó is varió ugyanis azt csinálja na de mindegy is:).Jön egy kis hang hátulról akkor szét kapom hátha valamelyik csapágy a rossz. | |
2013. aug. 12. 21:45 | Válasz | #756 | |||
Hátul nincs varió. Ott egy kontrasztrúgó, a csapágyak, a kuplung van. Szedd szét, minden csapágyat nézz át, zsírozz le, rakd össze. Van ott forgó alkatrész bőven. Mielőtt nekilátsz, vedd le a szíjat, lendületesen forgasd meg a hátsó kereket, jön-e valami zaj belőle. Ku#v@ nehéz tippeket adni azokról a zajokról amit Te hallassz... | |||
| |||
© Kori | 2013. aug. 12. 21:37 | Válasz | #755 |
Már van uj gumi rajta,de ez inkább olyan mintha a hátsó variátorból jönne.
|
2013. aug. 12. 21:04 | Válasz | #754 | |||
Erre had írjam, hogy HAHA!!! | |||
| |||
© passat52 | 2013. aug. 12. 18:52 | Válasz | #753 | ||
Szakadéknak lefelé hátszéllel?
| |||
| |||
2013. aug. 12. 17:08 | Válasz | #752 | |||
Az enyémet egyszer 160-ig húztam de nagyon folytak a könnyeim és abbahagytam.
| |||
| |||
2013. aug. 12. 17:06 | Válasz | #751 | |||
Először a kerékcentrírozás... megnézni nincs-e szálszakadás..stb.A csapágy nem rezonál az "csak" szól mint a fene.Legalább is az elején.Mikor már rezonál akkor kiesik a kerék.Nézz körül esetleg a fék környékén is, de elsősorban gumira tippelek.
| |||
| |||
© Kori | 2013. aug. 12. 06:25 | Válasz | #750 |
Kinek milyen sebességgel bir menni a gépe?
|
© Kori | 2013. aug. 12. 06:13 | Válasz | #749 |
Vagy lehetséges hogy a hátsó variátor csapágyas lenne?
|
© Kori | 2013. aug. 12. 06:08 | Válasz | #748 |
Sziasztok! Van egy 125 majám,és már irtam hogy van egy rezonálás a hátuljában ami átmegy folyamatos ütésé.Kuplung jó,nincs csapágy hangja. Mi lehet vajon? |
© Macko75 | 2013. aug. 06. 04:25 | Válasz | #747 |
Köszönöm Fecó válaszodat ! Tegnap megmutattam egy mesterembernek ,aki azt mondta ,hogy érezhetően benzin kerül az olajba ! Karbi tisztítás azt mondta megoldja ! Majd ma kiderül segít e rajta ! ? Azt mondta teljesen meg kell gyógyulnia a motornak tőle ! :-) |
2013. aug. 05. 19:14 | Válasz | #746 | |||
Ha zavar, ideiglenesen vezesd ki. Sajna ezt sztem is a gáz nyomja ki,gyakran ellenőrizd az olajszintet akár menet közben is hosszú utakon.A végleges megoldás a szétborítás.Általában a gáz a letapadt gyűrűn szokott lefújni.A szétborítás megmutatja majd.Esetleg kísérletezhetsz más olajjal.
| |||
| |||
|
|
|