Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Majesty YP 250
Yamaha Majesty YP250

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


tamas2014. okt. 17. 17:30 | Válasz | #6355 
46x3000=138'000km!
Gratulálok!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Fáy Tibor2014. okt. 17. 16:02 | Válasz | #6354 
Túl vagyok a 46.-ik olajcserén!
Tyti

 © Mr. Majesty2014. szept. 04. 11:59 | Válasz | #6353 
A MITSUBOSHI 5810, Szentendre!
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

 © satyapapa2014. szept. 04. 08:37 | Válasz | #6352 
Köszi a telefont- tehát a francia szij OM-118881
és 13ezer ft.-ODORMOTOR 1154 Szentmihályi ut 76
06304373303-vagyok elérhetö

 © satyapapa2014. szept. 04. 08:19 | Válasz | #6351 
Hoztak hozzám hiba felmérésre egy olyan 250-es maját amibe Francia szíj volt,,,ki hallott ilyen szíjról-mit lehet tudni róla?
06304373303-vagyok elérhetö

Flow2014. aug. 28. 15:35 | Válasz | #6350 
80 ezer km a 18. életévében. Ebből 50 ezer velem. 2 éve volt egy motorfelújítás (fúrni nem kellett, csak gyűrűzni, tömítések, beállítások) Végre találtam a varióhoz egy jó görgő/kontrasztrugó/kuplungrugó összeállítást; idén kicseréltem a törött szívócsonkot, a durrogás és ritkán lefulladás megszűnt, sőt, a padlógáznál tapasztalható megtorpanás is megszűnt. Olajfogyás nulla, fogyasztás 4l környékén, végsebesség síkon 130 fölött, indulás egy mozdulatra. Csak gondoltam megosztom Veletek az örömöt, mert legtöbbször csak a bajokat hántorgatjuk fel :)

 © Zsé2014. aug. 08. 13:16 | Válasz | #6349 
Nah...körbefotóztam. A cucc tök gyári, és aluházas, ennyit sikerült kideríteni.

 © Zsé2014. aug. 08. 13:16 | Válasz | #6348 

 © Zsé2014. aug. 08. 13:15 | Válasz | #6347 

 © Zsé2014. aug. 08. 13:15 | Válasz | #6346 

 © Zsé2014. aug. 08. 13:15 | Válasz | #6345 

 © Zsé2014. aug. 08. 13:14 | Válasz | #6344 

 © Zsé2014. aug. 08. 13:14 | Válasz | #6343 

tamas2014. aug. 07. 16:59 | Válasz | #6342 
Egyszerű lopásgátló? Lehet!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Majaman2014. aug. 07. 15:06 | Válasz | #6341 
Sziasztok

Most hogy a képet is láthatjuk módosítanám az

elképzelésemet.Szerintem egy egyszerű

indításgátló megoldás lehet a féklámpakapcsoló

vezetékét szakítja meg így teszi lehetetlenné

az indítást mivel az önindítórelé nem kap behúzó

pozitívot.

talicskas2014. aug. 06. 21:33 | Válasz | #6340 
Ez a kapcsoló tuti nem gyári!!!!! (szerinem)
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

tamas2014. aug. 06. 16:48 | Válasz | #6339 
Ez tuti nem gyári.
A gyári kapcsolóház eleve műanyag 2000 után. Csak 1996-2000-ig volt aluházas.
Na meg az összes többi motoron nincs ilyen...
Ki kell bontani, megkeresni hova mennek a vezetékek. Ha be vannak kötve egyáltalán. Jó kis meló...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © juhász béla2014. aug. 06. 15:50 | Válasz | #6338 
Szerintem akkor az nem az eredeti kapcsoló.Kűldj képet a feliratokról.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

 © Zsé2014. aug. 06. 15:32 | Válasz | #6337 
Ez ilyen öntvény, vagy alu szerűség. Nem műanyag az tuti.

 © juhász béla2014. aug. 06. 15:21 | Válasz | #6336 
Elvileg azon akkor műanyag házas kapcsoló van,de én a képen mintha fémházast látnék ,vagy nem?
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

 © Zsé2014. aug. 06. 15:12 | Válasz | #6335 
Ez a kormánykapcsoló totál alsó része, felirat nuku. 2004 es

 © juhász béla2014. aug. 06. 15:11 | Válasz | #6334 
Ja meg milyen évjárat?
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

 © juhász béla2014. aug. 06. 15:06 | Válasz | #6333 
Ha lehet akkor a kapcsoló elejét, ahol a feliratok vannak ,azt is fotózd le,ugy hogy a fékkar is látszódjon.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

 © Zsé2014. aug. 06. 14:19 | Válasz | #6332 
Remélem látszik.

 © Zsé2014. aug. 06. 14:19 | Válasz | #6331 

 © Zsé2014. aug. 06. 14:07 | Válasz | #6330 
Az égvilágon semmi.

tamas2014. aug. 06. 14:04 | Válasz | #6329 
Be van kötve valahova?
Semmi nem változik ha átbillented?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsé2014. aug. 06. 13:59 | Válasz | #6328 
Bahh elfelejtettem :) Megpróbálom valahogy feltölteni. Öreg motorosok elvéreztek rajta, tanácstalanul kapcsolgatták, próbálgatták

tamas2014. aug. 06. 13:10 | Válasz | #6327 
Kapcsolókról képek?
Érdekelne!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsé2014. aug. 06. 09:31 | Válasz | #6326 
A Keeway fesszabi 4220.-

 © Mr. Majesty2014. aug. 05. 15:15 | Válasz | #6325 
Mert már minden kínában készül. Keeway, szentendre, ATV 250. Eche maja 250 a blokk...
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

tamas2014. aug. 02. 21:55 | Válasz | #6324 
Hozzá kell tennem, ugyan olyan mint a gyári, ugyan azok a méretek, ugyan azok a felitatok, ugyan azok a hűtőbordák, ugyan az a stekker. Vagyis nem elképzelhetetlen hogy a gyár is ezzel szerel, a márkaszervizekben is ezt adják.
Ha gondolod, adok egy elérhetőséget.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Major József2014. aug. 02. 21:02 | Válasz | #6323 
Én inkább a Tamás által ajánlott fesszabályzót javaslom, mert Misitől csak a harmadik szabályzó müködött rendesen.Még szerencse hogy ott nála tettük be a motorba,és ott csereberélgettünk.No de nem akarok off-ot,mert ez villamosság.
majoroci@gmail.com

tamas2014. aug. 02. 00:44 | Válasz | #6322 
Mostanában került a piacra egy kínai fesszabályzó. Ugyan az van a 250-esben is mint a T-MAX-okban, olyan 6-7000ft. Próba szerencse.
Vagy bontott Miskától.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Hínár2014. aug. 01. 23:09 | Válasz | #6321 
Üdv mindenkinek.
Összeszarta magát a feszültség szabályozóm és mielőtt beruháznék egy újra szeretnék tanácsot kérni, hogy gyárin kívül mit vegyek bele.
1998, Majesty, 250
Segítségeket előre is köszönöm.
Ne vedd komolyan az életet, nem úszod meg élve.

 © juhász béla2014. júl. 31. 20:49 | Válasz | #6320 
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

tamas2014. júl. 31. 16:35 | Válasz | #6319 
Tudnál fényképet csinálni róla?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsé2014. júl. 31. 15:15 | Válasz | #6318 
Az külön kapcsolható lenne?

Majaman2014. júl. 31. 15:14 | Válasz | #6317 
Szia Zsé

Sikeresen megtaláltad a féklámpakapcsolót:-)

 © Zsé2014. júl. 31. 15:11 | Válasz | #6316 
Üdv! Következő kérdésem lenne. Emelőn volt a motor amikor észrevettem hogy mindkét oldali kormánykapcsoló alján van egy egy besüllyesztett kis kétállású kapcsoló. Gyári kivitelezése miatt nem utólagos házi barkácsnak gondolom. Mi a firitty az a 2 kis kapcsoló?

 © Mr. Majesty2014. júl. 10. 15:38 | Válasz | #6315 
Én is vettem már tőle több dolgot, talán 1x fordult elő, hogy nemjót küldött, de kicserélte gond nélkül.
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

tamas2014. júl. 05. 22:43 | Válasz | #6314 
Nem szokott rossz cuccokkal boltolni, inkább az élettartama lehet majd rövidebb. De egy használt gyári holmi sok esetben felér 10 utángyártottal.
Majd meglátod és jól eldöntöd!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © symbi2014. júl. 05. 22:21 | Válasz | #6313 
Én is e felé hajlok. Na majd meglátom hétfőn hogy mit mond Miska. Pont szerdán megyünk úgy is Szarvasra anyósékhoz. Akkor legalább meg tudom nézni milyen is az állapota.

tamas2014. júl. 05. 21:51 | Válasz | #6312 
Én újat vennék...
Minden járművemet úgy tettem üzembiztossá, hogy a lehetőségekhez képest minden esetben ragaszkodtam a leginkább megfelelő alkatrészekhez. Persze az árak komoly szerepet játszanak ebben az esetben is.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © symbi2014. júl. 05. 21:41 | Válasz | #6311 
Köszi beszéltem vele nem tudja van-e neki. Majd hétfőn megnézi. Mondjuk nagyon agyalok rajta hogy megéri-e használtat venni ebből. 9000 ft az új és a Miska pedig 4000 ft-ot mondott rá ha van. Ki tudja az is mennyit fog bírni. Nem tudom mennyire gyakran szokott ez meghibásodni. Szerintem nem jellemző. Véleményetek szerint? Tamás köszi időközben megtaláltam a mailcímét. Írtam is neki.

 © Major József2014. júl. 05. 20:43 | Válasz | #6310 
Symbi! Kérdezd és hivd Miskát Szarvason.Sok helyen olvashatod a telószámát.
majoroci@gmail.com

tamas2014. júl. 05. 20:11 | Válasz | #6309 
#6264 az utolsó üzenete a topicban.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2014. júl. 05. 20:09 | Válasz | #6308 
Mindenkinek tudsz e.mailt küldeni, ha a nickjére kattintassz. Ha valakinek nincs fenn az e.mail címe, a levelezőprogram akkor is lehetővé teszi hogy Te ugyan nem látod a címet, de a levél elmegy. Bélának fel van írva az e.mail címe.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © symbi2014. júl. 05. 18:28 | Válasz | #6307 
Ok. Nem haragszom. Esetleg akkor a mail címét meg tudod adni? Vagy hol keressem az elérhetőségét?

tamas2014. júl. 05. 18:25 | Válasz | #6306 
Ne haragudj meg érte, de nem.
Olvassa a mailt, aztán skype-on majd megbeszélteket mindent, vagy Ő megadja az elérhetőségét.
Válaszolni fog, ez tuti.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © symbi2014. júl. 05. 18:14 | Válasz | #6305 
Esetleg telefonszámát nem tudnád megadni?

tamas2014. júl. 05. 17:31 | Válasz | #6304 
Az alább említett Juhász Bélának írj egy e.mailt.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © symbi2014. júl. 05. 15:58 | Válasz | #6303 
Sziasztok! Nincs valakinek egy bontott karburátor yp 250 hez véletlenül? Gyorsító fuvókánál van egy membrán egy tengelyen az kellene. Köszi előre is!

 © symbi2014. jún. 29. 11:15 | Válasz | #6302 
Rendben köszi a segítséget és a közbenjárást!

tamas2014. jún. 28. 23:11 | Válasz | #6301 
Kikértem Juhász Béla véleményét, mert Tőle tudom ám ezeket az okosságokat.
Azt meg máshol halottam, hogy bizonyos távol-keleti típusoknál pénzkidobás a jó minőségű csapágy. De Neked a C-3-as kell.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © symbi2014. jún. 28. 22:10 | Válasz | #6300 
Köszi szépen a megerősítést erre gondoltam én is.

tamas2014. jún. 28. 21:40 | Válasz | #6299 
A C-3-as 0,03-os illesztést jelent, a hőtágulás miatt. Ebbe a blokkba ezt illik tenni. Ez az előírás.
Hogy milyen gyártmány? Az SKF is jó, én Koyot tettem az enyémbe.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © symbi2014. jún. 28. 17:47 | Válasz | #6298 
De mi az előírás szerű? A c3-as illesztésű? Mert nincs a csapágyon semmi utalás rá. Gagyit biztos nem raknék oda sem. SKF vagy NTN lesz. Itt most az illesztésen volna a hangsúly. De lehet hogy a c3-as lesz mert így akkor nem kell attól tartanom hogy esetleg megszorul a hőtágulás miatt.

tamas2014. jún. 28. 17:31 | Válasz | #6297 
Szerintem ne tégy oda akármit.
Tudok mondjuk olyan esetet hogy a "gagyi" kínai csapágy vált be.
De inkább az előírásszerűt.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © symbi2014. jún. 28. 16:25 | Válasz | #6296 
Mostmár mindegy. Majd legközelebb jobban figyelem a fórumot. Viszont most másik kérdés is felmerült. A vezérműtengely végére c3-as csapágyat vegyek vagy nem kell jó a síma is. Köszi előre is.

tamas2014. jún. 28. 00:05 | Válasz | #6295 
Ezért érdemes minden részletre odafigyelni ha már kérdez az ember...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

LUI782014. jún. 27. 22:55 | Válasz | #6294 
Symbi, èn màr 23.-àn megírtam a vàsàrlàsod elött, mikor feltetted a kèrdèst. Majd legközelebb.
2001-es Majesty 250
Lui

 © symbi2014. jún. 27. 22:12 | Válasz | #6293 
Ha ezt előbb mondod... Már megrendeltem és meg is jött 12 ezerért.

 © Mr. Majesty2014. jún. 27. 08:23 | Válasz | #6292 
Mitsuboshi szíj 5300ft, Szentendre Keeway-nél!
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

 © symbi2014. jún. 24. 21:17 | Válasz | #6291 
Ma a szerelő is azt mondta hogy az nagyon jó szíj és az ára is jó így hát meg is rendeltem egy tömítéskészlettel együtt. Ha minden igaz holnap készen van a henger fúrás is aztán már csak a szerelőn múlik mikor lesz összerakva.

tamas2014. jún. 23. 22:51 | Válasz | #6290 
Ha a Suzuki cég megbízik a Mitsuboshiban és gyárilag azzal szereli a Burgmanokat, hidd el Te sem fogsz csalódni benne!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © symbi2014. jún. 23. 21:25 | Válasz | #6289 
Valószínű akkor a Mitsuboshi szíj lesz. Mondjátok hogy az Athena nem jó. Pedig abban is van 12 ezerért azt mondták a telefonba ma. Hiszek nektek inkább.

 © symbi2014. jún. 23. 21:23 | Válasz | #6288 
Ez is 20 ezer meg várni is kell rá mire ideér. Ez nem is sok érte. Vagy az Italmondonál vagy a Pink motorsnál érdeklődtem már nem tudom melyik adta az árajánlatot de azt mondták hogy a vertex dugó szett az 42200 ft náluk.

 © passat522014. jún. 23. 21:02 | Válasz | #6287 
25 ezerért aranyból lesz?
http://www.ebay.at/itm/YAMAHA-YP250-Kolben-Piston-New-YP-250-4HC-Majesty-MBK-Skyliner-/261138123562?pt=DE_Motorradteile&hash=item3ccd0b8b2a
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

Bertalan Tibor2014. jún. 23. 20:44 | Válasz | #6286 
symbi, a mitsuboshi jó szij, megbizható, ennyiért nem drága

 © symbi2014. jún. 23. 19:23 | Válasz | #6285 
Megjöttem Kecskemétről elvittem a hengert a szakihoz. Azt mondta hogy alapméretes még és jobb az ha fel van fúrva mert hónolás az nem lenne ebben az esetben olyan jó megoldás. Fúrás 5000.- a dugó pedig 25000.- szerdára kész is van.
Utánaérdeklődtem a szíjnak is Mitsuboshi lenne 12 ezerért. Kicsit sokallom de nem tudok mit tenni nem akarok valami ócskát venni mert akkor az lesz a drága a végén ha nem válik be.

tamas2014. jún. 23. 11:42 | Válasz | #6284 
Elég gyanúsak azok a húzásnyomok a hengerfalon. Valóban ne higgy a mende-mondáknak míg intóval meg nem mérik. Az ovalitását a hengernek nincs aki erről a képről megmondja...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Mr. Majesty2014. jún. 23. 11:09 | Válasz | #6283 
Jól hangzik. Gondolok rá, a következő szíjcserénél.
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

LUI782014. jún. 23. 11:05 | Válasz | #6282 
Keeway-nél Mitsuboshi 5.300 pénz. Szentendrén. ATV 250-dragonhoz való. Én is ott vettem, az van most is benne.
2001-es Majesty 250
Lui

 © Mr. Majesty2014. jún. 23. 08:55 | Válasz | #6281 
Hááát, a dugód rendesen megvan gyalulva. A hengered hónolása megfelelő. Juhász Bélával kéne egyeztetned, hogy mit kéne vele csinálni. Ő mestere a blokknak....
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

 © symbi2014. jún. 22. 22:59 | Válasz | #6280 

 © symbi2014. jún. 22. 22:58 | Válasz | #6279 
Köszi mindenkinek az infókat. Valami elérhetőbb árú szíjat vadásznék a neten mert az a 14-15 ezres most nem fér bele a keretbe. Jövő héten viszem fúratni a hengert. Annyit sikerült kiderítenem hogy az egyik csapágy ami látszik az 6005-ös. De a belsőt nem látom. Holnap elviszem egy szakihoz Kecskemétre azt is a hengerrel együtt hátha tud rá valamit mondani. Addig megmutatom képen milyen a hengerem. Azt is mondták már hogy lehet elég egy hónolás neki de nem bízom én ilyen mende mondákba majd a szakember megmondja. Henger.

tamas2014. jún. 22. 22:20 | Válasz | #6278 
Mikor visszatettem az ugyan már kopott gyári Yamaha szíjat, megszünt a vibráció.
Akkor mi okozhatta...?
Az Athenaval ismét rázott...
Nincs két egyforma motor. Nekem ez a tapasztalatom, nem írhatok mást.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Mr. Majesty2014. jún. 22. 21:33 | Válasz | #6277 
Olivérnek (Hurricane), Tity szintén 2001es Majája van. Csapágy info tőlük...
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

 © Mr. Majesty2014. jún. 22. 21:29 | Válasz | #6276 
A Mitsuboshi tényleg jó, csak az ára (14ezer) kissé drága. Az Athena 50022 cikkszámú szíj, nekem kíválóan! szerepel a Milkámba...
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

 © Mr. Majesty2014. jún. 22. 21:27 | Válasz | #6275 
Szia symbi.
Nekem egy 250es Dx, 98as van. Az elöző mocim (250, 97) kikupált a hibajelenségekből. Szívesen segítek, ha gondolod...
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

 © Mr. Majesty2014. jún. 22. 21:21 | Válasz | #6274 
Én már a 2. Athenát nyúzom. A Vibráció 70nél nem a szíj miatt lehet. Inkább a csapágyakat kéne átnézni a Hajtásházban, kuplung kopása is lehet...
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

 © Major József2014. jún. 22. 14:01 | Válasz | #6273 
Én a Mitsuboshi szijat ajánlom,nekem bevált.
majoroci@gmail.com

 © symbi2014. jún. 22. 12:50 | Válasz | #6272 
Rendben. Köszi a segítséget!

tamas2014. jún. 21. 10:16 | Válasz | #6271 
Athena nekem sem vált be, 70-nél vibrált, remegett a motor. Más bajom nem volt vele.
Én gyári, vagy Malossi szíjat vettem.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. jún. 21. 09:05 | Válasz | #6270 
Athena szij?
Hát Én nem javaslom,bár van akinek bevált,: A legtöbb esetben viszont,már pár ezer km után elszakadhat. Sürüsége sem túl erös.Össze szedheti a szennyezödést ami jobban koptatja a tárcsákat..
06304373303-vagyok elérhetö

 © symbi2014. jún. 20. 22:20 | Válasz | #6269 
bocs azt elfelejtettem megkérdezni tőletek hogy milyen vario szíjat ajánlotok bele. Az athena az milyen nem jó? Vannak esetleg tapasztalatok? Köszi még egyszer!

 © symbi2014. jún. 20. 22:01 | Válasz | #6268 
Sziasztok! Kérdésem az volna hogy nem-e tudja valaki esetleg hogy milyen csapágyak vannak a vezérmű tengely végén. Méret kellene vagy szám ami alapján meg tudom rendelni. Nem találok sehol róla infót. Köszi előre is!

tamas2014. jún. 16. 17:21 | Válasz | #6267 
Dr.Pulley...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Pazo2014. jún. 16. 15:22 | Válasz | #6266 
Gyerekek! Valakinek van ötlete, hogy milyen csúszkát vegyek, ami nem kezd el zörögni két héten belül? Két hete cseréltem, és már zörög, és idegesít!
tel.sz: 06 30 445 85 96

Flow2014. jún. 15. 20:31 | Válasz | #6265 
köszönöm, írtam privátban

 © juhász béla2014. jún. 15. 19:52 | Válasz | #6264 
Szakmai nyelven azt hőhid-nak hivják köztudatban szivócsonk.Van ilyenem elaó.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

Flow2014. jún. 15. 19:33 | Válasz | #6263 
Ez az: a 7. számú, karburátor csatlakozó . Van ezzel valakinek tapasztalata? Esetleg eladó elfekvő készlet? 96-os Majesty 250

Flow2014. jún. 15. 19:06 | Válasz | #6262 
Sziasztok! Egy ideje durrog a kipufogóm motorfék alatt. Gondoltam 80 ezer km fölött ez már belefér :) de azért foglalkoztatott a dolog, mert 2 éve volt teljes motorfelújítás. Ma olajat cseréltem, és közben nézegettem a műszaki állapotokat, és a képen láthatót találtam:Karbi csatlakozás az a műanyag szerű fekete rugalmas csonk el van repedezve, gyakorlatilag a karburátor után levegőt kap a rendszer. Mi ennek az alkatrésznek a neve, és hol lehetne beszerezni?

 © Mr. Majesty2014. jún. 13. 14:39 | Válasz | #6261 
Én az RMS, és Brenta fékbetétek jöttek be.....
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

Hínár2014. jún. 12. 21:10 | Válasz | #6260 
Köszönöm szépen a segítségeket.
Ne vedd komolyan az életet, nem úszod meg élve.

 © satyapapa2014. jún. 11. 11:13 | Válasz | #6259 
Róna kft 1142,Bp Tahi ut 95.
Tel: 36 1 3491864---36 1 3401240
.
Ferrodolozás,,fékek kuplungok,,stb
06304373303-vagyok elérhetö

Hínár2014. jún. 11. 10:41 | Válasz | #6258 
Köszi az infókat. Tudnátok még abban segíteni, hogy hol lehet ferodoloztatni. Csak egy Iváncsai műhelyt találtam.
Ne vedd komolyan az életet, nem úszod meg élve.

tamas2014. jún. 07. 20:13 | Válasz | #6257 
Azt nem tudom, a fékbowden (mivel az sem mai darab) mennyit veszít a tartásából. Ha elnyúlik, az is gond lehet. De a lelke a jó betét, az tuti.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2014. jún. 07. 18:11 | Válasz | #6256 
A legpuhább betéttel próbáld de soha nem lesz tökéletes.
Motor után,első a család legyen!


Első ... 2 3 4 [5] 6 7 8 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől