|
|
|
2014. okt. 17. 17:30 | Válasz | #6355 | |||
46x3000=138'000km! Gratulálok! | |||
| |||
2014. okt. 17. 16:02 | Válasz | #6354 | |||
Túl vagyok a 46.-ik olajcserén!
| |||
|
© Mr. Majesty | 2014. szept. 04. 11:59 | Válasz | #6353 | ||
A MITSUBOSHI 5810, Szentendre!
| |||
|
© satyapapa | 2014. szept. 04. 08:37 | Válasz | #6352 | ||
Köszi a telefont- tehát a francia szij OM-118881 és 13ezer ft.-ODORMOTOR 1154 Szentmihályi ut 76 | |||
|
© satyapapa | 2014. szept. 04. 08:19 | Válasz | #6351 | ||
Hoztak hozzám hiba felmérésre egy olyan 250-es maját amibe Francia szíj volt,,,ki hallott ilyen szíjról-mit lehet tudni róla?
| |||
|
2014. aug. 28. 15:35 | Válasz | #6350 | |
80 ezer km a 18. életévében. Ebből 50 ezer velem. 2 éve volt egy motorfelújítás (fúrni nem kellett, csak gyűrűzni, tömítések, beállítások) Végre találtam a varióhoz egy jó görgő/kontrasztrugó/kuplungrugó összeállítást; idén kicseréltem a törött szívócsonkot, a durrogás és ritkán lefulladás megszűnt, sőt, a padlógáznál tapasztalható megtorpanás is megszűnt. Olajfogyás nulla, fogyasztás 4l környékén, végsebesség síkon 130 fölött, indulás egy mozdulatra. Csak gondoltam megosztom Veletek az örömöt, mert legtöbbször csak a bajokat hántorgatjuk fel :)
|
© Zsé | 2014. aug. 08. 13:16 | Válasz | #6349 |
Nah...körbefotóztam. A cucc tök gyári, és aluházas, ennyit sikerült kideríteni.
|
© Zsé | 2014. aug. 08. 13:16 | Válasz | #6348 |
© Zsé | 2014. aug. 08. 13:15 | Válasz | #6347 |
© Zsé | 2014. aug. 08. 13:15 | Válasz | #6346 |
© Zsé | 2014. aug. 08. 13:15 | Válasz | #6345 |
© Zsé | 2014. aug. 08. 13:14 | Válasz | #6344 |
© Zsé | 2014. aug. 08. 13:14 | Válasz | #6343 |
2014. aug. 07. 16:59 | Válasz | #6342 | |||
Egyszerű lopásgátló? Lehet!
| |||
| |||
2014. aug. 07. 15:06 | Válasz | #6341 | |
Sziasztok Most hogy a képet is láthatjuk módosítanám az elképzelésemet.Szerintem egy egyszerű indításgátló megoldás lehet a féklámpakapcsoló vezetékét szakítja meg így teszi lehetetlenné az indítást mivel az önindítórelé nem kap behúzó pozitívot. |
2014. aug. 06. 21:33 | Válasz | #6340 | |||
Ez a kapcsoló tuti nem gyári!!!!! (szerinem)
| |||
| |||
2014. aug. 06. 16:48 | Válasz | #6339 | |||
Ez tuti nem gyári. A gyári kapcsolóház eleve műanyag 2000 után. Csak 1996-2000-ig volt aluházas. Na meg az összes többi motoron nincs ilyen... Ki kell bontani, megkeresni hova mennek a vezetékek. Ha be vannak kötve egyáltalán. Jó kis meló... | |||
|
© juhász béla | 2014. aug. 06. 15:50 | Válasz | #6338 | ||
Szerintem akkor az nem az eredeti kapcsoló.Kűldj képet a feliratokról. | |||
|
© Zsé | 2014. aug. 06. 15:32 | Válasz | #6337 |
Ez ilyen öntvény, vagy alu szerűség. Nem műanyag az tuti.
|
© juhász béla | 2014. aug. 06. 15:21 | Válasz | #6336 | ||
Elvileg azon akkor műanyag házas kapcsoló van,de én a képen mintha fémházast látnék ,vagy nem?
| |||
|
© Zsé | 2014. aug. 06. 15:12 | Válasz | #6335 |
Ez a kormánykapcsoló totál alsó része, felirat nuku. 2004 es
|
© juhász béla | 2014. aug. 06. 15:11 | Válasz | #6334 | ||
Ja meg milyen évjárat?
| |||
|
© juhász béla | 2014. aug. 06. 15:06 | Válasz | #6333 | ||
Ha lehet akkor a kapcsoló elejét, ahol a feliratok vannak ,azt is fotózd le,ugy hogy a fékkar is látszódjon.
| |||
| |||
© Zsé | 2014. aug. 06. 14:19 | Válasz | #6332 |
Remélem látszik.
|
© Zsé | 2014. aug. 06. 14:19 | Válasz | #6331 |
© Zsé | 2014. aug. 06. 14:07 | Válasz | #6330 |
Az égvilágon semmi.
|
2014. aug. 06. 14:04 | Válasz | #6329 | |||
Be van kötve valahova? Semmi nem változik ha átbillented? | |||
| |||
© Zsé | 2014. aug. 06. 13:59 | Válasz | #6328 |
Bahh elfelejtettem :) Megpróbálom valahogy feltölteni. Öreg motorosok elvéreztek rajta, tanácstalanul kapcsolgatták, próbálgatták
| |
2014. aug. 06. 13:10 | Válasz | #6327 | |||
Kapcsolókról képek? Érdekelne! | |||
| |||
© Zsé | 2014. aug. 06. 09:31 | Válasz | #6326 |
A Keeway fesszabi 4220.-
|
© Mr. Majesty | 2014. aug. 05. 15:15 | Válasz | #6325 | ||
Mert már minden kínában készül. Keeway, szentendre, ATV 250. Eche maja 250 a blokk...
| |||
|
2014. aug. 02. 21:55 | Válasz | #6324 | |||
Hozzá kell tennem, ugyan olyan mint a gyári, ugyan azok a méretek, ugyan azok a felitatok, ugyan azok a hűtőbordák, ugyan az a stekker. Vagyis nem elképzelhetetlen hogy a gyár is ezzel szerel, a márkaszervizekben is ezt adják. Ha gondolod, adok egy elérhetőséget. | |||
| |||
© Major József | 2014. aug. 02. 21:02 | Válasz | #6323 | ||
Én inkább a Tamás által ajánlott fesszabályzót javaslom, mert Misitől csak a harmadik szabályzó müködött rendesen.Még szerencse hogy ott nála tettük be a motorba,és ott csereberélgettünk.No de nem akarok off-ot,mert ez villamosság.
| |||
|
2014. aug. 02. 00:44 | Válasz | #6322 | |||
Mostanában került a piacra egy kínai fesszabályzó. Ugyan az van a 250-esben is mint a T-MAX-okban, olyan 6-7000ft. Próba szerencse. Vagy bontott Miskától. | |||
| |||
2014. aug. 01. 23:09 | Válasz | #6321 | |||
Üdv mindenkinek. Összeszarta magát a feszültség szabályozóm és mielőtt beruháznék egy újra szeretnék tanácsot kérni, hogy gyárin kívül mit vegyek bele. 1998, Majesty, 250 Segítségeket előre is köszönöm. | |||
|
© juhász béla | 2014. júl. 31. 20:49 | Válasz | #6320 | ||
| |||
2014. júl. 31. 16:35 | Válasz | #6319 | |||
Tudnál fényképet csinálni róla?
| |||
| |||
© Zsé | 2014. júl. 31. 15:15 | Válasz | #6318 |
Az külön kapcsolható lenne?
|
2014. júl. 31. 15:14 | Válasz | #6317 | |
Szia Zsé Sikeresen megtaláltad a féklámpakapcsolót:-) |
© Zsé | 2014. júl. 31. 15:11 | Válasz | #6316 |
Üdv! Következő kérdésem lenne. Emelőn volt a motor amikor észrevettem hogy mindkét oldali kormánykapcsoló alján van egy egy besüllyesztett kis kétállású kapcsoló. Gyári kivitelezése miatt nem utólagos házi barkácsnak gondolom. Mi a firitty az a 2 kis kapcsoló?
|
© Mr. Majesty | 2014. júl. 10. 15:38 | Válasz | #6315 | ||
Én is vettem már tőle több dolgot, talán 1x fordult elő, hogy nemjót küldött, de kicserélte gond nélkül.
| |||
| |||
2014. júl. 05. 22:43 | Válasz | #6314 | |||
Nem szokott rossz cuccokkal boltolni, inkább az élettartama lehet majd rövidebb. De egy használt gyári holmi sok esetben felér 10 utángyártottal. Majd meglátod és jól eldöntöd! | |||
| |||
© symbi | 2014. júl. 05. 22:21 | Válasz | #6313 |
Én is e felé hajlok. Na majd meglátom hétfőn hogy mit mond Miska. Pont szerdán megyünk úgy is Szarvasra anyósékhoz. Akkor legalább meg tudom nézni milyen is az állapota.
| |
2014. júl. 05. 21:51 | Válasz | #6312 | |||
Én újat vennék... Minden járművemet úgy tettem üzembiztossá, hogy a lehetőségekhez képest minden esetben ragaszkodtam a leginkább megfelelő alkatrészekhez. Persze az árak komoly szerepet játszanak ebben az esetben is. | |||
| |||
© symbi | 2014. júl. 05. 21:41 | Válasz | #6311 |
Köszi beszéltem vele nem tudja van-e neki. Majd hétfőn megnézi. Mondjuk nagyon agyalok rajta hogy megéri-e használtat venni ebből. 9000 ft az új és a Miska pedig 4000 ft-ot mondott rá ha van. Ki tudja az is mennyit fog bírni. Nem tudom mennyire gyakran szokott ez meghibásodni. Szerintem nem jellemző. Véleményetek szerint? Tamás köszi időközben megtaláltam a mailcímét. Írtam is neki.
| |
© Major József | 2014. júl. 05. 20:43 | Válasz | #6310 | ||
Symbi! Kérdezd és hivd Miskát Szarvason.Sok helyen olvashatod a telószámát. | |||
|
2014. júl. 05. 20:11 | Válasz | #6309 | |||
#6264 az utolsó üzenete a topicban.
| |||
| |||
2014. júl. 05. 20:09 | Válasz | #6308 | |||
Mindenkinek tudsz e.mailt küldeni, ha a nickjére kattintassz. Ha valakinek nincs fenn az e.mail címe, a levelezőprogram akkor is lehetővé teszi hogy Te ugyan nem látod a címet, de a levél elmegy. Bélának fel van írva az e.mail címe.
| |||
| |||
© symbi | 2014. júl. 05. 18:28 | Válasz | #6307 |
Ok. Nem haragszom. Esetleg akkor a mail címét meg tudod adni? Vagy hol keressem az elérhetőségét?
| |
2014. júl. 05. 18:25 | Válasz | #6306 | |||
Ne haragudj meg érte, de nem. Olvassa a mailt, aztán skype-on majd megbeszélteket mindent, vagy Ő megadja az elérhetőségét. Válaszolni fog, ez tuti. | |||
| |||
© symbi | 2014. júl. 05. 18:14 | Válasz | #6305 |
Esetleg telefonszámát nem tudnád megadni?
| |
2014. júl. 05. 17:31 | Válasz | #6304 | |||
Az alább említett Juhász Bélának írj egy e.mailt.
| |||
| |||
© symbi | 2014. júl. 05. 15:58 | Válasz | #6303 |
Sziasztok! Nincs valakinek egy bontott karburátor yp 250 hez véletlenül? Gyorsító fuvókánál van egy membrán egy tengelyen az kellene. Köszi előre is!
|
© symbi | 2014. jún. 29. 11:15 | Válasz | #6302 |
Rendben köszi a segítséget és a közbenjárást!
|
2014. jún. 28. 23:11 | Válasz | #6301 | |||
Kikértem Juhász Béla véleményét, mert Tőle tudom ám ezeket az okosságokat. Azt meg máshol halottam, hogy bizonyos távol-keleti típusoknál pénzkidobás a jó minőségű csapágy. De Neked a C-3-as kell. | |||
| |||
© symbi | 2014. jún. 28. 22:10 | Válasz | #6300 |
Köszi szépen a megerősítést erre gondoltam én is.
| |
2014. jún. 28. 21:40 | Válasz | #6299 | |||
A C-3-as 0,03-os illesztést jelent, a hőtágulás miatt. Ebbe a blokkba ezt illik tenni. Ez az előírás. Hogy milyen gyártmány? Az SKF is jó, én Koyot tettem az enyémbe. | |||
| |||
© symbi | 2014. jún. 28. 17:47 | Válasz | #6298 |
De mi az előírás szerű? A c3-as illesztésű? Mert nincs a csapágyon semmi utalás rá. Gagyit biztos nem raknék oda sem. SKF vagy NTN lesz. Itt most az illesztésen volna a hangsúly. De lehet hogy a c3-as lesz mert így akkor nem kell attól tartanom hogy esetleg megszorul a hőtágulás miatt.
| |
2014. jún. 28. 17:31 | Válasz | #6297 | |||
Szerintem ne tégy oda akármit. Tudok mondjuk olyan esetet hogy a "gagyi" kínai csapágy vált be. De inkább az előírásszerűt. | |||
| |||
© symbi | 2014. jún. 28. 16:25 | Válasz | #6296 |
Mostmár mindegy. Majd legközelebb jobban figyelem a fórumot. Viszont most másik kérdés is felmerült. A vezérműtengely végére c3-as csapágyat vegyek vagy nem kell jó a síma is. Köszi előre is.
|
2014. jún. 28. 00:05 | Válasz | #6295 | |||
Ezért érdemes minden részletre odafigyelni ha már kérdez az ember...
| |||
| |||
2014. jún. 27. 22:55 | Válasz | #6294 | |||
Symbi, èn màr 23.-àn megírtam a vàsàrlàsod elött, mikor feltetted a kèrdèst. Majd legközelebb.
| |||
| |||
© symbi | 2014. jún. 27. 22:12 | Válasz | #6293 |
Ha ezt előbb mondod... Már megrendeltem és meg is jött 12 ezerért.
| |
© Mr. Majesty | 2014. jún. 27. 08:23 | Válasz | #6292 | ||
Mitsuboshi szíj 5300ft, Szentendre Keeway-nél!
| |||
| |||
© symbi | 2014. jún. 24. 21:17 | Válasz | #6291 |
Ma a szerelő is azt mondta hogy az nagyon jó szíj és az ára is jó így hát meg is rendeltem egy tömítéskészlettel együtt. Ha minden igaz holnap készen van a henger fúrás is aztán már csak a szerelőn múlik mikor lesz összerakva.
| |
2014. jún. 23. 22:51 | Válasz | #6290 | |||
Ha a Suzuki cég megbízik a Mitsuboshiban és gyárilag azzal szereli a Burgmanokat, hidd el Te sem fogsz csalódni benne!
| |||
| |||
© symbi | 2014. jún. 23. 21:25 | Válasz | #6289 |
Valószínű akkor a Mitsuboshi szíj lesz. Mondjátok hogy az Athena nem jó. Pedig abban is van 12 ezerért azt mondták a telefonba ma. Hiszek nektek inkább.
| |
© symbi | 2014. jún. 23. 21:23 | Válasz | #6288 |
Ez is 20 ezer meg várni is kell rá mire ideér. Ez nem is sok érte. Vagy az Italmondonál vagy a Pink motorsnál érdeklődtem már nem tudom melyik adta az árajánlatot de azt mondták hogy a vertex dugó szett az 42200 ft náluk.
| |
© passat52 | 2014. jún. 23. 21:02 | Válasz | #6287 | ||
25 ezerért aranyból lesz? http://www.ebay.at/itm/YAMAHA-YP250-Kolben-Piston-New-YP-250-4HC-Majesty-MBK-Skyliner-/261138123562?pt=DE_Motorradteile&hash=item3ccd0b8b2a | |||
| |||
2014. jún. 23. 20:44 | Válasz | #6286 | |
symbi, a mitsuboshi jó szij, megbizható, ennyiért nem drága
| |
© symbi | 2014. jún. 23. 19:23 | Válasz | #6285 |
Megjöttem Kecskemétről elvittem a hengert a szakihoz. Azt mondta hogy alapméretes még és jobb az ha fel van fúrva mert hónolás az nem lenne ebben az esetben olyan jó megoldás. Fúrás 5000.- a dugó pedig 25000.- szerdára kész is van. Utánaérdeklődtem a szíjnak is Mitsuboshi lenne 12 ezerért. Kicsit sokallom de nem tudok mit tenni nem akarok valami ócskát venni mert akkor az lesz a drága a végén ha nem válik be. |
2014. jún. 23. 11:42 | Válasz | #6284 | |||
Elég gyanúsak azok a húzásnyomok a hengerfalon. Valóban ne higgy a mende-mondáknak míg intóval meg nem mérik. Az ovalitását a hengernek nincs aki erről a képről megmondja...
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. jún. 23. 11:09 | Válasz | #6283 | ||
Jól hangzik. Gondolok rá, a következő szíjcserénél.
| |||
| |||
2014. jún. 23. 11:05 | Válasz | #6282 | |||
Keeway-nél Mitsuboshi 5.300 pénz. Szentendrén. ATV 250-dragonhoz való. Én is ott vettem, az van most is benne.
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. jún. 23. 08:55 | Válasz | #6281 | ||
Hááát, a dugód rendesen megvan gyalulva. A hengered hónolása megfelelő. Juhász Bélával kéne egyeztetned, hogy mit kéne vele csinálni. Ő mestere a blokknak....
| |||
| |||
© symbi | 2014. jún. 22. 22:59 | Válasz | #6280 |
© symbi | 2014. jún. 22. 22:58 | Válasz | #6279 |
Köszi mindenkinek az infókat. Valami elérhetőbb árú szíjat vadásznék a neten mert az a 14-15 ezres most nem fér bele a keretbe. Jövő héten viszem fúratni a hengert. Annyit sikerült kiderítenem hogy az egyik csapágy ami látszik az 6005-ös. De a belsőt nem látom. Holnap elviszem egy szakihoz Kecskemétre azt is a hengerrel együtt hátha tud rá valamit mondani. Addig megmutatom képen milyen a hengerem. Azt is mondták már hogy lehet elég egy hónolás neki de nem bízom én ilyen mende mondákba majd a szakember megmondja. Henger. |
2014. jún. 22. 22:20 | Válasz | #6278 | |||
Mikor visszatettem az ugyan már kopott gyári Yamaha szíjat, megszünt a vibráció. Akkor mi okozhatta...? Az Athenaval ismét rázott... Nincs két egyforma motor. Nekem ez a tapasztalatom, nem írhatok mást. | |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. jún. 22. 21:33 | Válasz | #6277 | ||
Olivérnek (Hurricane), Tity szintén 2001es Majája van. Csapágy info tőlük...
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. jún. 22. 21:29 | Válasz | #6276 | ||
A Mitsuboshi tényleg jó, csak az ára (14ezer) kissé drága. Az Athena 50022 cikkszámú szíj, nekem kíválóan! szerepel a Milkámba...
| |||
|
© Mr. Majesty | 2014. jún. 22. 21:27 | Válasz | #6275 | ||
Szia symbi. Nekem egy 250es Dx, 98as van. Az elöző mocim (250, 97) kikupált a hibajelenségekből. Szívesen segítek, ha gondolod... | |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. jún. 22. 21:21 | Válasz | #6274 | ||
Én már a 2. Athenát nyúzom. A Vibráció 70nél nem a szíj miatt lehet. Inkább a csapágyakat kéne átnézni a Hajtásházban, kuplung kopása is lehet...
| |||
|
© Major József | 2014. jún. 22. 14:01 | Válasz | #6273 | ||
Én a Mitsuboshi szijat ajánlom,nekem bevált.
| |||
|
© symbi | 2014. jún. 22. 12:50 | Válasz | #6272 |
Rendben. Köszi a segítséget! |
2014. jún. 21. 10:16 | Válasz | #6271 | |||
Athena nekem sem vált be, 70-nél vibrált, remegett a motor. Más bajom nem volt vele. Én gyári, vagy Malossi szíjat vettem. | |||
| |||
© satyapapa | 2014. jún. 21. 09:05 | Válasz | #6270 | ||
Athena szij? Hát Én nem javaslom,bár van akinek bevált,: A legtöbb esetben viszont,már pár ezer km után elszakadhat. Sürüsége sem túl erös.Össze szedheti a szennyezödést ami jobban koptatja a tárcsákat.. | |||
| |||
© symbi | 2014. jún. 20. 22:20 | Válasz | #6269 |
bocs azt elfelejtettem megkérdezni tőletek hogy milyen vario szíjat ajánlotok bele. Az athena az milyen nem jó? Vannak esetleg tapasztalatok? Köszi még egyszer!
|
© symbi | 2014. jún. 20. 22:01 | Válasz | #6268 |
Sziasztok! Kérdésem az volna hogy nem-e tudja valaki esetleg hogy milyen csapágyak vannak a vezérmű tengely végén. Méret kellene vagy szám ami alapján meg tudom rendelni. Nem találok sehol róla infót. Köszi előre is!
|
2014. jún. 16. 17:21 | Válasz | #6267 | |||
Dr.Pulley...
| |||
| |||
© Pazo | 2014. jún. 16. 15:22 | Válasz | #6266 | ||
Gyerekek! Valakinek van ötlete, hogy milyen csúszkát vegyek, ami nem kezd el zörögni két héten belül? Két hete cseréltem, és már zörög, és idegesít!
| |||
|
2014. jún. 15. 20:31 | Válasz | #6265 | |
köszönöm, írtam privátban
|
© juhász béla | 2014. jún. 15. 19:52 | Válasz | #6264 | ||
Szakmai nyelven azt hőhid-nak hivják köztudatban szivócsonk.Van ilyenem elaó.
| |||
| |||
2014. jún. 15. 19:33 | Válasz | #6263 | |
Ez az: a 7. számú, karburátor csatlakozó . Van ezzel valakinek tapasztalata? Esetleg eladó elfekvő készlet? 96-os Majesty 250
|
2014. jún. 15. 19:06 | Válasz | #6262 | |
Sziasztok! Egy ideje durrog a kipufogóm motorfék alatt. Gondoltam 80 ezer km fölött ez már belefér :) de azért foglalkoztatott a dolog, mert 2 éve volt teljes motorfelújítás. Ma olajat cseréltem, és közben nézegettem a műszaki állapotokat, és a képen láthatót találtam:Karbi csatlakozás az a műanyag szerű fekete rugalmas csonk el van repedezve, gyakorlatilag a karburátor után levegőt kap a rendszer. Mi ennek az alkatrésznek a neve, és hol lehetne beszerezni?
|
© Mr. Majesty | 2014. jún. 13. 14:39 | Válasz | #6261 | ||
Én az RMS, és Brenta fékbetétek jöttek be.....
| |||
| |||
2014. jún. 12. 21:10 | Válasz | #6260 | |||
Köszönöm szépen a segítségeket.
| |||
|
© satyapapa | 2014. jún. 11. 11:13 | Válasz | #6259 | ||
Róna kft 1142,Bp Tahi ut 95. Tel: 36 1 3491864---36 1 3401240 . Ferrodolozás,,fékek kuplungok,,stb | |||
|
2014. jún. 11. 10:41 | Válasz | #6258 | |||
Köszi az infókat. Tudnátok még abban segíteni, hogy hol lehet ferodoloztatni. Csak egy Iváncsai műhelyt találtam.
| |||
|
2014. jún. 07. 20:13 | Válasz | #6257 | |||
Azt nem tudom, a fékbowden (mivel az sem mai darab) mennyit veszít a tartásából. Ha elnyúlik, az is gond lehet. De a lelke a jó betét, az tuti.
| |||
|
2014. jún. 07. 18:11 | Válasz | #6256 | |||
A legpuhább betéttel próbáld de soha nem lesz tökéletes.
| |||
| |||
|
|
|