|
|
|
2011. dec. 04. 18:32 | Válasz | #200 | |||
No kérem semmit sem kell cserélnem. Szij mitsuboshi,mérete alapján alig használt, görgők malossi,szinte új, kuplung 5 pofás, tökéletes ferrodol réteggel.Lecseréltem a hajtásban az olajat, kitakaritottam egy kis port és kész. Tavaszra csak egy olajcsere maradt. | |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 04. 18:36 | Válasz | #201 | ||
Na akkor te sem egy vacak, lestrapált, széthajtott gagyit vettél!Olaszból!!Mert én sem.
| |||
| |||
© jasa | 2011. dec. 06. 01:35 | Válasz | #202 | ||
Örülök hogy ha tudod használni a leírást. Én ma este végeztem a szeptemberben kezdődött javítási folyamattal: leégett generátor állórész cserélve. Karbi kitisztítva, gunicsonk cserélve. Hátsó kopott gumi cserélve, első fékbetét cserélve, olajcsere, motor ketyeg mint a DOXA. Teljes esztétikai suvick, kivül-belül, csillog-villog mint Salamon t..e . Ma csináltam meg a jobboldali markolatfűtést (vezetékszakadás volt). Szóval pöpec, várja a tavaszt. DE azért próbára felteszem a netre, ha nappali képeket tudok csinálni róla (kb hétvégén) hátha akar rá valaki....Itt nem hírdetem, mert tudom hol a határ legfeljebb Bercinek ajánlom, aki már nyáron is nagyon jól érezte magát a nyergében a Bakonyban. Ha elmegy, akkor megsiratom, de jöhet TopJoe gépének ikertestvére..... | |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 08. 18:32 | Válasz | #203 | ||
400-as burgihoz dayco szijat 25520ft-ér lehet venni.
| |||
|
2011. dec. 10. 14:25 | Válasz | #204 | |||
Én is köszi a manuált. Ma motoroztam egyet, mert egész jó idő volt no meg ki kellett próbálnom azért is mert volt egy kis beavatkozás a varióban. A b.hu-n és a b400-on olvastam, ha leveszünk a csőtengelyből 2 mm-t akkor jóval alacsonyabbak lesznek a fordulatok,kevesebbet eszik, stb. Igazuk volt, nagyon jó lett. 100-nál 5200, 120-nál nincs 6000-es fordulat. A gyorsulásom meg nagyon jó, 100-ról 120-130 egy pillanat alatt meg van. | |||
| |||
2011. dec. 10. 19:46 | Válasz | #205 | |||
Csak nehogy a végsebességen bosszulja meg magát.Én már jártam igy a Yamahával igaz ott elég volt kivenni egy alátétet.Jól ment csak a vége felé halt meg ,meg két személyel az emelkedön.
| |||
| |||
2011. dec. 10. 22:02 | Válasz | #206 | |||
Abszolút nem húztam meg végre, kipróbálni teljesen meg nem volt hol, pályázni meg nem akartam. Viszont annak örülök, hogy a fordulatok nem magasak.Jót tesz fogyasztásnak. Apropó: a doboztartód gyári v te csináltad ? Én épp most alakitok át egy gyárihoz hasonlót mert a gyári ára horribilis azért a két db. vasért. | |||
| |||
© jasa | 2011. dec. 10. 23:36 | Válasz | #207 | ||
Láttalak a b400-on,(meg Mosquitot is). Évek óta olvasgatom időnként azt a fórumot, de még nem regeltem be. Persze ez megváltozhat..... Gondolom több ismerős lehet más fórumokról is (pl. jópáran akik a b.hu-ról "elpártoltak", csak más nicknév alatt szerepelnek.) Csak nekem úgy tűnik, hogy a totalcaros b400 vegytisztán netes fórum, nincs mögötte (vagy nagyon esetleges) a személyes ismeretség, kapcsolat. Nem úgy mint itt, vagy pl. b.hu esetében. Engem kicsit zavar, ha hosszútávon "arctalan" emberekkel folyik a társalgás.... De nem akarok senkit megítélni ezzel kapcsolatban, főleg hogy tévedés esete nem kizárt.... Van egy Gábor nevű rajkai srác, jól ismerem, ő nagyon profi műszaki témákban, ő is ajánlotta ezt a 2 mm-es tengelylevágást. | |||
| |||
2011. dec. 11. 08:08 | Válasz | #208 | |||
En meg a b400-on irogatok, a nagy B-t meg csak olvasom mert az tabu hely ugye :D Ezt a 2mm-es moddolast mindket helyen ajanljak meg allitolag szerelok is megcsinaljak.Alapbol eleg magas a burgi fordulata, ez megoldja a problemat.Kevesebbet is eszik majd remelem. Az idoszakos olajfogyira is megvan a megoldas egy olasz forumon olvastam rola es van is ra megoldas, de pl az usa forumon le is van irva es fotozva az atalakitasa. Ezen majd atragom magam es talan meg is csinalom. Hosszu teli napokon ugye mit is lehetne mast csinalni? | |||
|
2011. dec. 11. 09:27 | Válasz | #209 | |||
Ez a fogalom hogy "idoszakos olajfogyi" mit takar? A két olajcsere közötti olajfogyasztást? Válasz a kérdésedre. Szájjal motorozni, mint Timi mondotta vala... | |||
| |||
2011. dec. 11. 10:00 | Válasz | #210 | |||
Ez az idoszakos olajfogyi burgman betegseg, gyakorlatilag azt takarja, hogy pl. 1000 km-en keresztul egy gramm olaj sem fogy,aztan csak egyszer 100-200 km-en megeszik akar tobb decit is. A kartelgaz elvezetesnel keresendo a hiba ( ha nem a motor kopott ) ott moddoltak valamit az olaszok es amerikaiak, a kepeken latszik pl, hogy a blokkbol kilepo csonk fole beepitettek egy mezei muanyag atlatszo benzinszurot is. Megprobalom majd leforditani, megfejteni a leirtakat.
| |||
| |||
2011. dec. 11. 10:29 | Válasz | #211 | |||
A doboztartot 500-ft anyagköltségböl csinálta a szomszédom.
| |||
| |||
2011. dec. 11. 10:37 | Válasz | #212 | |||
Akkor gyakorlatilag, az olajgőzzel távozhat egy bizonyos mennyiségű olaj is ha jól értem. Én erre a célra a Ladánál olyat találtam ki, hogy a kertelgáz elvezető csőbe (mondjuk az vastag, van a belső átmérője vagy 20mm) tettem a mosogatásnál használatos fém dörzsikéket, jó alaposan betuszkolva, tömörítve. A levegő akár hideg, akár meleg jól átjárja, viszont az olajcsepp a fém szálakon lecsapódnak és ha megvan a kellő méretű olajcsepp, szépen elindul visszafelé. Azzal egészítettem még ki, hogy a kertelgáz elvezető csövét nem a légszűrőbe, hanem egy 1 literes dobozba vezettem be (mondjuk a Lada motorterében azért van hely), annak is a közepe táján. A kivezetést meg a legmagasabb pontra tettem, közte megint dörzsikék. Ide már csak kondenz víz szokott gyűlni, időjárási viszonyoktól függően. Azóta a légszűrőházam patyolat tiszta. Ha van ideje teljesen átmelegedni a rendszernek, tökéletesen kitisztul. Ez nekem elsősorban a városi, rövidtávú üzemhelyzetekben kedvez. Azt hiszem a Ford régebbi típusain gyárilag is van ilyen kondez víz lecsapó rendszer. A szomszéd Fiestáján láttam. | |||
| |||
© jasa | 2011. dec. 11. 18:48 | Válasz | #213 | ||
Hoppááááááá: Az a bizonyos "blokkból kijövő csőnél" lévő, beiktatott műanyag henger nekem is benne van , de az szerntem gyári. A robbantott ábrákon a légszűrő ábráján a 13-as jelű alkatrész = "tube breather" vagyis szuszogó cső. Ezen keresztül jut a kartergáz (és olaj) a légszűrőbe. Annak az alján összegyűlve lefolyik egy leeresztő nyiláson és gumicsövön át a középsztender mellé a talajra (persze ha nincs bedugózva a gumicső vége. Először nekem hiányzott ez a dugó, és az első egri talin az egerszalóki fürdő parkolójában mutogatták hogy ereszti az olajat a motorblokk.....be is tojtam rendesen. Aztán kiderült hogy mi volt a turpisság. Időnként azon a csövön át le kell ereszteni az összegyült karterolajat. De szerintem ez nem időszakos dolog, hanem egyenletesen, folyamatosan keletkezik ez az olajgőz, lecsapódik és összegyűlik. Ha érdekel valakiket, vannak robbantott ábráim, alkatrész cikkszámokkal és megnevezésekkel (a márkaszervízben is ezt láttam a monitorukon) | |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 11. 21:09 | Válasz | #214 | ||
A szuszogó csö egyik faladata hogy a (forgattyusházban) dugattyualj fell-le mozgásánál keletkezö nyom-szivó eröt cskkentse, igy a dugóra kisseb gáz-és vákum terhelés jut. Néhány esetben ha az olaj tul meleg vagy erösebben gázosodva van akkor képes többet nyomni a csöbe illetve a szüröházba,, Jobb ezt a csövet máshova vezetni,de a keresztmetszetét szükiteni,,nem javasolt | |||
|
2011. dec. 13. 16:46 | Válasz | #215 | |||
Gábor, ma itt 15 fok volt, ragyogó napsütés tehát felmentem a pályára kipróbálni a végsebességet. Röhögve kifektettem a mutatót, rendesen húzott a szekér. | |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 13. 18:16 | Válasz | #216 | ||
K....ra irigyellek mert nálunk (kötelezö) vállalati buli volt ebben az isteni idöben,,pedig inkább gurultam volna. Na és a kifektetés az km nennyit jelent..?? Elégedett vagy a géppel,mert én igen .Bár 130-nál van egy rezonancia az elsö keréknél,,,A gumi vadi ujj,,de sajna nincs még centirozva,gondolom ez a baj. | |||
| |||
2011. dec. 13. 19:49 | Válasz | #217 | |||
160-ig van kalibrálva a km óra, addig meghúztam,jól gyorsult odáig semmi erőlködés nélkül.Tetszik a járgány.
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 13. 19:53 | Válasz | #218 | ||
Na gratula.Az szép. És egyébként a menettulajdonságai milyenek???Fék, futomü,kanyarodás stb | |||
| |||
2011. dec. 13. 21:00 | Válasz | #219 | |||
Futómű tetszik, rugózása-csillapitása nagyon jó. kanyarodást nem mertem próbálgatni, néhol gyanús szine volt az aszfaltnak. Kanyarokat nagyon óvatosan vettem,fékkel meg óvatosan bántam. Kicsit szokatlan mert hosszú motor mint a vonatfütty. lehet hosszabb mint az atlantic. Garázsban falig állok és alig van hely mögötte. Felteszem a dobozt lehet be sem tudom csukni az ajtót.Érdekes.
| |||
| |||
© jasa | 2011. dec. 13. 23:31 | Válasz | #220 | ||
Bizony a burgi elég nagytestű.... Nem akarom kisebbíteni az "érdemeket" de tényszerű, hogy az óra (az esetek 99%-ában csal felfelé) A 160, az kb 145 nettó. Szerintem az is bőven elég (Nekem van a gépen bekalibrált kerékpárcomputer, az mutatja mindig a tutit, ezért mondom határozottan) | |||
|
2011. dec. 13. 23:33 | Válasz | #221 | |||
Ez komoly Topi! Jól vásároltatok mindketten Satyával!
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 14. 16:29 | Válasz | #222 | ||
Na tul vagyok a karbi leömlö gumicsö cserén.10perc,és egy csillag csavarhuzó kellet,.Óriási,egyszerü- Na ugye és ilyenkor egy eszelös motoros ki is próbálja a gépet. Tehát:sebességteszt:: GPS-km óra,,,96/100,,- 117/120,,-135/140,végsebesség Gps szerint 148km/h,,,Egyenes,kihalt száraz ut szélcsendes idö.Valoszinüleg nemtul meleg nyári idöben 150fölött is tud talán,Bár felesleges.. Viszont 120fölött is nagyon jól húz.Ez több,, mint amit vártam. | |||
| |||
2011. dec. 14. 17:57 | Válasz | #223 | |||
Gratula, csak ki ne kezdje a szél a homlokodat :D Vége a tavaszi időnek sajnos, megjött a hideg, az előbb a ludak is dél felé mentek és a térdem is hasogat.
| |||
| |||
2011. dec. 14. 19:08 | Válasz | #224 | |||
Topi! Ma délelőtt már a kezemben volt a csomag! Behozták a kutra. Ez a kisváros előnye. Tudják,ki hol dolgozik... Még holnap meló,és péntek reggel utalok. Akkorra a cimbim be is köti a B.-ba. Még egyszer köszönöm!
| |||
|
2011. dec. 14. 19:28 | Válasz | #225 | |||
Szivesen, sok sikert hozzá.
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 15. 19:22 | Válasz | #226 | ||
a 400-as karburátoros burginál (2001-es kiadás),a karbi leömlönél van egy gumicsonk,ami hajlamos arra hogy a rögzitö bilincsnél elreped,és falsot sziv.nagyon nehéz észrevenni.Nálam ez volt a hiba.Könnyen kilehet cserélni,csak csavarhuzó,no meg a cseredarab kell hozzá. Tul képpen ez az egy hiba volt a 250ezer ft gépen.( +átirás).most gyönyörü, és kifogástalan.Szenzáciosan megy és tuti minden | |||
|
© jasa | 2011. dec. 16. 00:02 | Válasz | #227 | ||
Hurrá tavasszal megsasolom..... Ez a hiba ismert, én már a harmadik ilyen gumicsonknál tartok, most cseréltem ősszel. Észrevenni nem nehéz, mert hatására hirtelen gázelvételkor visszadurrog (mint Mecsusz csoppere ) | |||
| |||
© Mathias | 2011. dec. 16. 02:02 | Válasz | #228 | ||
Tanúsítom! Satyapapa Burgonyája úgy néz ki és olyan hangja van, mintha most gurult volna ki a szalonból, pedig nem mai darab. Ritka szép példány, ahogy a Majája is.
| |||
|
2011. dec. 16. 05:33 | Válasz | #229 | |||
Nekem nagyon tetszik ha durrog!!
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 16. 15:47 | Válasz | #230 | ||
Ha durrogni akarok akkor mondjuk ostort veszek, Mecsuszét meg igy szoktuk meg.Az övé igy tuti- - Én most kitaláltam hogy mit kezdjek a gumicsonkal hogy ne repedjen ell.Illetve a régit belülröl kissé felszabályzom és ragasztóval,, carbonszövetböl megerösitem.Cseredarabnak szükség esetére jó lesz. Ez a csonk tartja a karbit, és a sulya meg a rezonancia miatt rpedhet ell.Igy most a légszürö felöli oldalnál egy rugos felfüggesztéssel leveszema suly nagyrészét a csonkrol,de a szabad mozgás nem változik.ÍGy nemfog elrepedni.Hipp-hopp megvan | |||
|
© satyapapa | 2011. dec. 16. 15:49 | Válasz | #231 | ||
Köszi MATHIAS -te egy Úr vagy,és még igazat is szólsz.
| |||
| |||
© juhász béla | 2011. dec. 16. 17:01 | Válasz | #232 | ||
Hali Satya!Csak annyit fűznék hozzá ahoz a szivócsonkhoz, hogy azért érik el olyan hamar mert nem sok köze van a gumihoz.Ezek csak gumiszerű anyagok ,de a kaucsog-hoz semmi közűk.Nézd meg a 20 -30 éves vasakon még mindig gumi a gumi.Akkor még tudtak tervezni husszutávra,de ma már nem ez a trend.
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 16. 17:11 | Válasz | #233 | ||
No igen drága barátom.Már az anyag tapintása sem gumiszerü.Sok benne a korom és a bautilkaucsuk,. Viszont a hiba jelensége elsösorban a rossz tervezés miatt következik be.az anyagra gyakorolt vegyi-fizikai hatások miatt ez az összetételü anyag, a terhelés nyirási irányába meggyengült kötési, tulajdonsága fellbomlik és bekövetkezik a körkörös repedés.A gyári formátum ezen hibája elkerülhetettlen.Ezért más megoldás alkalmazásával a terhelés csökkenthetö ,,elkerülhetö a repedés | |||
| |||
2011. dec. 16. 19:03 | Válasz | #234 | |||
Ugyan már hagyjátok ezt az ömlengést A burgmanrol tök ciki
| |||
| |||
2011. dec. 16. 19:17 | Válasz | #235 | |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 16. 19:22 | Válasz | #236 | ||
Mi a baj egy észrevételröl???nemhiszem hogy az ömelengés,és a végére oda van irva hogy a ""maja"" is!!Kicsit vissza az agyarakkal. Igen, büszke vagyok bármely gépre is,bár mindenkinek ilyenállapotu robesze lehetne,,én örülnék neki.. | |||
| |||
2011. dec. 16. 19:23 | Válasz | #237 | |||
Gábor is burgis
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 16. 19:27 | Válasz | #238 | ||
Na igen...?És én becsületesen megdicsértem nem is egyszer hogy milyen szép és gondozott a gépe,mert tényleg az.tehát én is ÖMLENGTEM,,???? Hát igen!! na és.Söt,,,, a Topijé is nagyon szép,,,
| |||
| |||
2011. dec. 16. 19:35 | Válasz | #239 | |||
Már levakartam róla a burgi felíratot és majestyre cseréltem,Az óta mintha jobban is menne!
| |||
| |||
2011. dec. 16. 19:41 | Válasz | #240 | |||
Topi! Utalás megtörtént! Még nem szerelték be...azt mondták bekötik a beszélőt is,mert kiabáló burgi nem sok van mifelénk..Igaz,csendes sem nagyon... | |||
| |||
2011. dec. 16. 20:16 | Válasz | #241 | |||
Köszi. elvileg, ha m9nden rendesen van bekötve akkor még köszönt is mikor ráadod a gyujtást. | |||
| |||
2011. dec. 16. 21:04 | Válasz | #242 | |||
Persze! Énmeg kapjak infarktust,mikor rámkiabál a sötét garázsban...
| |||
| |||
© Mathias | 2011. dec. 16. 21:22 | Válasz | #243 | ||
Sisakbeszélő téma...Lidl-ben volt akciós beszélő 3.000ft-ért a "motoros hetek" keretén belül, és viccen kívül nagyon profi. GSXR-en teszteltük, és 140km/h-ig teljesen jó volt, pedig ott azért jóval nagyobb a motorzaj. Felette már max. csak 1-1 szó megismételve. Ahhoz képest, milyen árban mennek a beszélők (10-15x drágábbak), nagyon jó árban volt. Motor tipus kérdés. A motor az motor. Ami motor és kétkerekű, azt szeretni kell tipustól függetlenül. Persze lehet "csipkelődni" GSXR fórumon is ment a Hondások és Yamahásokkal az egyhe csipkelődés, de egy percig se gondolta senki komolyan. Nem a Majesty-nél kezdődik és fejeződik be a robogózás. Részemről ez a fajta "tipusimádat" elég visszataszító. A motoros az motoros, bármilyen tipuson is ül. | |||
|
2011. dec. 16. 21:42 | Válasz | #244 | |||
Természetesen csak csipkelödés részemröl de lehet ha legközelebb találkozom velük simán lecsapnak
| |||
| |||
2011. dec. 17. 10:31 | Válasz | #245 | |||
"A motoros az motoros, bármilyen tipuson is ül."
| |||
| |||
2011. dec. 17. 14:41 | Válasz | #246 | |||
Jasa. koszi a manualt, nagyon jo,kulonosen,hogy benne van a hibakod kiolvaso fejezet is.
| |||
|
© vik | 2011. dec. 17. 15:38 | Válasz | #247 |
Az evolució csúcsán álló mótorosok ne alacsonyodjanak már le az autósok szintjére ,ne tipustol fügjön a motoros a motoros akkor is motoros ha babettán ül!
|
2011. dec. 17. 23:18 | Válasz | #248 | |||
Nekem is van Babettám... Jó kis p@#*köszörű
| |||
| |||
2011. dec. 18. 10:54 | Válasz | #249 | |
Azért szívesen megnézném hogy mutatsz rajta...
| |
2011. dec. 25. 20:22 | Válasz | #250 | |||
|
© Szomjas | 2011. dec. 25. 21:48 | Válasz | #251 | ||
Szólhattál volna előbb is,ha már négy és fél éve használod! Ezt csak legyártatni lehet,ha jól látom. Vagy boltban kapható esetleg valahol?
| |||
| |||
2011. dec. 25. 22:08 | Válasz | #252 | |||
Biztos van aki legyártja, én a cikkben szereplő byfx@yahoo.com címen rendeltem meg. Szerintem kereskedelemben nem kapható, ezek Ladára vannak méretezve. Gyakorlatilag a leömlő belső átmérőjével pontosan illeszkedik. De ha valaki ügyes mint Te is vagy, és jó gép van a keze alatt szerintem, legyárthatja. A furatátmérő fontos amin a plusz levegő bejut. Jól teljesít, főleg a környezetvédelmi értékekre van nagyon jó hatással... | |||
| |||
2011. dec. 26. 09:11 | Válasz | #253 | |||
Csak olyan "tuningot" szabad beszerelni amiben nincs mozgó alkatrész.Bármilyen mozgó kütyü elszabadulása végzetes dolgokhoz vezet.Csináltam hasonlót még a Trabimmal...Van köztük hasznos is.
| |||
| |||
2011. dec. 26. 10:15 | Válasz | #254 | |||
Nos ebben nem mozog semmi, egy plusz levegőmennyiséget ad a már előképzett robbanó elegyhez. Gyakorlatilag a karbit úgy kell beállítani, hogy ott kevesebb levegőt kapjon, a teljes mennyiséget ezzel az UIS-al kapja meg. Ez megpörget, utánporlasztja a keveréket. A propellerek szerintem cseppképződést idézhetnek elő, hiszen nincs szabad áramlás, mechanikai akadály van a keverék útjában. Volt olyan utánporlasztó is, amiben nem mozgott semmi, csak egy lemez volt ami megkavarta a beáramló anyagot. De ott is cseppképződés alakult ki a laboros vizsgálatok elvégzése legalábbis ezt igazolta. | |||
| |||
2012. jan. 19. 17:44 | Válasz | #255 | |||
Koko Honda Forseight kérdésére: Személyes tapasztalatom sajnos nincs, de van egy motorkereskedő barátom aki nagyon meg volt vele elégedve. Az egy 250-es típus volt, amíg Ő használta tuti gép volt. Sajnos aki megvette Tőle, miután hazament kölcsönadta a szomszédnak akinek fogalma sem volt a motorozásról és a robogókról, illetve azok teljesítményéről. Rommá törte 50 méteren belül.... De ez nem típushiba. | |||
|
© vik | 2012. jan. 19. 19:57 | Válasz | #256 |
Forseight-ot próbáltam ,nagyon fürge gép de kicsit rövidebb mint a maja és magasabban ülsz az ürge is csak jót mondott róla meg a népítéleten is jót olvastam róluk .Nekem a maja méretei és külleme ütötte ki a seggem alól a Hondát.
| |
© satyapapa | 2012. jan. 19. 20:21 | Válasz | #257 | ||
A honda alkatrészárban magasabb mint a maja,Motorikusan jó,és megbizható.12literes a tank fogyasztása 3,5-4liter.Féke nagyon jó dual rendszerü,A hátulja nagyon érzékeny 5fokozatba állitható a teló,ez szerintem gyengébb mint a maja.Magasabb embernek rövid a lábtér,japcsik méretére lett tervezve..A motorja nagyon dinamikus,de kifejezetten igényli,a jó minöségü olajat. Mindent figyelembe véve,,jó de inkább maja,,,szerintem. | |||
| |||
2012. jan. 19. 20:56 | Válasz | #258 | |||
Én nem bánom hogy a Yamaha mellett döntöttél...
| |||
| |||
© vik | 2012. jan. 19. 21:04 | Válasz | #259 |
Köszi
|
© Koko | 2012. jan. 20. 10:35 | Válasz | #260 | ||
Én is Maját akartam elsősorban,de amikor kerestem,akkor éppen nem volt olyan ami jó lett volna nekem (ár,állapot,évjárat,stb),ez a Honda meg csak egyszer ott volt előttem,jó ajánlatnak tűnt,és megvettem. Eddig még minden rendben van vele,persze lehet még egy-két dolgot csiszolgatni rajta,de eddig nem bántam meg,hogy megvettem.Élveztem minden együtt töltött percet,és remélem,hogy ez még sokáig lesz! Az alkatrész árakat nézegetve a kopó alkatrészek ugyanannyiba kerülnek mint a Majába,a mérete pedig szinte cm-re ugyanakkora,mint 250-es Majáé. Egyébként köszönöm a válaszokat és az észrevételeket! | |||
| |||
2012. jan. 20. 17:35 | Válasz | #261 | |||
Ha az ember használt járművet vesz, azzal biztos hogy lesznek gondok előbb-utóbb. Ezek már csak azért is előjönnek mert ember és gép össze kell hogy csiszolódjanak. Nem a gép szokja meg az embert, inkább az ember szokik hozzá az alá kerülő technikához. Ezért van az, hogy ha egy vehemensebb ember után egy nyugodt kap kézbe egy motort, autót, annak többnyire sokáig semmi baja, nem úgy ellenkező esetben. Figyelmesen kell kezelni a használt járműveket és akkor nincs semmi probléma. Használd egészséggel soká! | |||
| |||
© jasa | 2012. jan. 28. 16:52 | Válasz | #262 | ||
Tisztelettel jelentem a NAGYÉRDEMŰNEK, hogy 1 órával ezelőtt eladtam a jó öreg burgimat. Egyrészt másrészt ....azt hiszem nem kell magyarázni hogy miért. Így megnyílt a lehetőség a B-400-asok felé. (Tehát ne aggódjatok, a "kakukktojás" marad ) Hétfőn egyéb ügyben Pestre magyek, ha marad időm körülnézek a témában, de nincs okom sietni. Meglátjuk.... | |||
|
© satyapapa | 2012. jan. 28. 17:06 | Válasz | #263 | ||
Gratula a sikeres bizniszhez,,Milyen volt a burgid, Én mostmár imádom a 400-ast,,remélem te is élvezni fogod-Kinézted már az ujjat???????? ha bármiben segithetek itt a zajos pesti káoszban 13-órátol ráérek. | |||
| |||
2012. jan. 28. 19:58 | Válasz | #264 | |||
Gratulálok én is Jasa! Szorítok, hogy valami pöpec kis 400-as járgányt sikerüljön beújítani. Nagyon kiváncsi leszek rá. Sok sikert a vásárláshoz.
| |||
| |||
2012. jan. 28. 20:10 | Válasz | #265 | |||
Gratulálok és talán egy kicsit szomorú is vagyok, mert igencsak combos motorod fog majd lenni az enyémhez képest! Bár, ha Te leszel a felvezető úgy mint tavaly, akkor nem lesz gondom a sebesség tartásával! A leendőhöz sok sikert és baleset és hibamentes kilométereket! | |||
| |||
2012. jan. 28. 23:02 | Válasz | #266 | |||
Ügyes vagy JaSa! Látod, mindeniknek eljő a gazdája! Csal okosan, mint ahogy ezt is vetted, főleg hogy van időd válogatni! | |||
| |||
© jasa | 2012. jan. 28. 23:12 | Válasz | #267 | ||
Kedves Satyapapa. Hogy milyen volt ?!? (Hát nem láttad egyszer sem ?) No erre sokféleképpen lehetne válaszolni. Tényszerűen csak annyit, hogy 98-as, AN-250, a fórumon és a talikon a kezdetektől ezzel voltam..... a többit meg majd élőszóban. Egyébként szerdán tettem fel a netre, és beleírtam hogy 83 ekm van benne(!) Tudom hogy nem ez a "szokásos" stílus, gondoltam is hogy a kutyának sem kell..... Ehhez képest pénteken már két 100%-os vevő volt, a második helyezett látatlanba, csak a fényképek alapján lefoglalózta volna Persze rendben volt kívül-belül a jószág. Úgy látszik keveset kértem volna(?) De így van rendben, mindkét fél jól járt, nyugodtan alszom. A burgi nem ment messzire (csak 15 km), az új gazdi 1 hónappal idősebb nálam. | |||
| |||
2012. jan. 29. 06:05 | Válasz | #268 | |
Na akkor mostantól izgalmas napjaid lesznek!! Kívánom hogy sikerüljön megtalálnod a neked valót... | |
© satyapapa | 2012. jan. 29. 07:32 | Válasz | #269 | ||
Bocsi bocsi-rosszul tettem fel a kérdést. Ugyértettem hogy ""milyen volt"" mik a tapasztalatok a fentartásásval,kezelhetöséggel stb.Én ugye 3gép után tértem rá a 400-as burgira mert az elözöknek voltak olyan 1-2 tulajdonsága ami nem igazán tetszet,.((De mégis kedveltem a majákat ))Viszont ez most jobban megfelel..Igaz talán jobb lett volna 400-as maja ,de amennyit tudtam volna érte adni annyiér nemkaptam, tul drágák nekem .sajna.Most viszont elégedett vagyok. Nagyon kiváncsi vagyok milyen lesz az ujj gép.. Sok sikert hozzá.Most kel venni mert tavasszal drágáb lesz,,,és mivel idén egyre többen ülnek robogóra nehezebb lesz igazán jót találni | |||
| |||
2012. jan. 30. 08:50 | Válasz | #270 | |
Jasa remélem sikerül mi előbb szíved új választottját megtalálnod. A mai világban mint tudod, nagyon gyenge a vásárló erő, azért gratulálok hogy ilyen ügyesen és gyorsan meg tetted a csere első és egyben, egyik legfontosabb lépését.
|
© jasa | 2012. feb. 01. 11:35 | Válasz | #271 | ||
Mint korábban jeleztem, hétfőn Pesten voltam egyéb ügyben, de maradt egy kis időm szétnézni 2 kereskedésben. Hááááááát (5-8 éves gépek, 20-40 ekm plusz X) Tapasztalatok: - erősen karcos műanyag elemek - rozsdás fémrészek - jócskán "vállas" féktárcsák - olajos, rozsdás telószár - kb 5 mm-es "nyolcas" a hátsó alufelniben - nem működő kézifék, - ülésemelő teleszkóp nem tart - döglött akku - 20ekm-es gép már felújítás után (olaj nélkül hajtották....) Volt motor, amelyiken a felsoroltak közül 2-3 is előfordult Nyilván nem szabad általánosítani, meg eleve használt gépekről beszélünk, de hát akkor is lehangoló volt, nem szerettem bele egyikbe se. Ráérek, kivárom..... | |||
|
© Wiking | 2012. feb. 01. 14:29 | Válasz | #272 |
Mien fajta féle masinát keresel Jasa? Neten nem nézelődsz? Mostanában aránylag jó árakon láttam fent sok maxi robit...
| |
2012. feb. 01. 18:34 | Válasz | #273 | |||
Jasa a burgman index forumon kinálnak egy nagyon pöpecül megcsinált 400-ast nézd meg hátha megtetszik és még alku képes is.
| |||
| |||
2012. feb. 01. 20:21 | Válasz | #274 | |||
Szia Jasa! Javaslom Győrben az Alma motor-t. Behozott gépek, de át vannak nézve, adnak rá fél év garanciát és be is tartják. Láttam náluk szép Burgikat.
| |||
| |||
2012. feb. 01. 20:21 | Válasz | #275 | |||
A neten is megtalálod őket ezen a néven. | |||
|
© jasa | 2012. feb. 02. 00:22 | Válasz | #276 | ||
Köszi: néha olvasgatom azt az index-fórumot, megnézem...
| |||
|
© jasa | 2012. feb. 02. 00:25 | Válasz | #277 | ||
Az Almát hírből ismerem: egy volt burgis cimbora több gépet is vett ott, jó véleményt mondott. Szép és jó, csak éppen igen DRÁGA !
| |||
| |||
2012. feb. 02. 05:13 | Válasz | #278 | |||
Én is náluk vettem a Majestyt. Végül is korrektek voltak velem pedig nálam voltak problémák a géppel vásárlás után. De mindent összevetve én is ajánlom Őket. Sok szép moci volt ès bármelyikkel lehetett próbakört is menni. Főleg olaszból behozottak vannak, szóval oda kell figyelni náluk is mivel ők is csak kereskedők és az ezekre vonatkozó tapasztalatok az ő esetükben is megvannak. De garis időn belül megcsináltak mindent ami probléma volt. Sok bontani való robeszt hoznak be, így alkatrészben sem tehetetlenek.
| |||
| |||
2012. feb. 02. 15:44 | Válasz | #279 | |||
Én is ott vettem a Majestyt. (Mert hirtelen kellett és 400-as Burgira nem volt elég a della). Teljesen korrektek telefonon is és személyesen is. a használtmotor.hu-n van egy csomó hirdetésük.
| |||
| |||
2012. feb. 02. 16:51 | Válasz | #280 | |||
Ácsi. Mikor is vetted? Csak nem fekete majesty 400 sportplexivel, sportkipufival és givi doboztartóval??? Dupla első tárcsával 2006-os évjárat?????? | |||
| |||
2012. feb. 02. 16:52 | Válasz | #281 | |||
Ja. Nem! Most olvastam a névjegyedet. Bocsi.
| |||
|
© Zolika | 2012. feb. 03. 13:39 | Válasz | #282 |
Szia, az én mocim Ugyan elég messze vettem Békéscsabán a Robo-go.hu weboldalon, szép mocik vannak náluk, érdemes a honlapjukat megnézni.
| |
© vik | 2012. feb. 03. 20:14 | Válasz | #283 |
Én is tőlük vettem de nekem házhoz hozták.Korrektek a srácok. | |
© satyapapa | 2012. feb. 03. 20:22 | Válasz | #284 | ||
ÉN Kistarcsán,,,Krisztiántól vettem a 400-as burgit,,,És nekem is leszállitották halásztelekre.Nagyon segitökészek voltak,, árban is megfelelt.Csak burgival foglalkoznak jóformán ,állandó 15-20motor közül lehet választani.
| |||
| |||
© jasa | 2012. feb. 04. 01:05 | Válasz | #285 | ||
Háááát, a #271-ben írt kedvezőtlen tapasztalataim egy része éppen kistarcsai. Úgy látszik rosszkor mentem, (amit láttam az már a maradék volt ? ) ...és éppen úton volt befelé a következő friss szállítmány. Vagy én vagyok nagyon válogatós ? | |||
| |||
© satyapapa | 2012. feb. 04. 06:50 | Válasz | #286 | ||
Lehet hogy kissé "válogatós" vagy,de ez talán természetes.Én is. Másfél hét intenziv keresgélés,után ismét Krisztiánnál kötöttem ki. Hogy Miért?? Minden gép amit ez idö alatt megnéztem használt volt kisseb nagyobb hibákkal,,De végül ittaláltam meg azt ami kis munkával,kis költséggel megfelelö lett számomra..Aki járt nálam és látta a gépet az tudja. A legtöbb használt gépen igy is ugy is talál az ember valami nemtetszöt.A lényeg hogy a rákölteni való összeg és idö ,megérje. Ráadásul,amit kifogásul találtam a gépen ,azokat a csere alkatrészeket ingyen odaadta a raktárábol a kereskedö. Ha magánszemélytöl vettem volna,gépet az ugyanolyan rizikós,hiszen amit házi javitásként,csere ként elsorolnak az nemmindig szakszerü,valós és ujj.Egy kereskedönél inkább lehet reklamálni a megvétel után, mint egy magánszemélynél. Igaz ,ez sem mindig igy van. | |||
|
© jasa | 2012. feb. 04. 13:45 | Válasz | #287 | ||
| |||
© satyapapa | 2012. feb. 07. 19:07 | Válasz | #288 | ||
Jasa -mi ujság ?? Találtál már gépet???
| |||
|
© jasa | 2012. feb. 08. 11:52 | Válasz | #289 | ||
Ebben a hóban ? Nem igazán motorkeresgélő idő van, amit meg jeleztek hogy érkezik, az elmaradt. Holtszezon ez a javából. De nem adom fel, figyelek, aztán majd meglátjuk.... | |||
| |||
2012. feb. 11. 12:52 | Válasz | #290 | |
RMC Törökbálint. Szép 400 burgikat láttam. |
© jasa | 2012. feb. 11. 20:40 | Válasz | #291 | ||
A honlapjukon nincsenek fennt....
| |||
| |||
2012. márc. 04. 20:17 | Válasz | #292 | |
Cimborám kétütemű robogót akar főtengelygörgőztetni, Fecó, Mézi környékbeli javítók közül kit ajánlanátok?
|
2012. márc. 04. 20:23 | Válasz | #293 | |||
1. Jáger Laci Palinban 2. Csík Feri bácsi Kiskanizsa /elavult a technológia és kopott a szerszám, de rá kell kérdezni/ 3. Aczél Karcsi Nk. Só útca | |||
| |||
2012. márc. 06. 08:35 | Válasz | #294 | |
Vákumos benzincsapon, ahol a vákumot kapja oda ugye nem kerülhet a benzin a tankból, vagyis ha szivogatom nem folyhatna a számba benzin?
|
2012. márc. 06. 09:10 | Válasz | #295 | |||
Bizony nem! Ha igen, akkor át van szakadva a membrán.... Biztos jó csövet húztál le? Mondjuk nehéz összekeverni, mert a szívócsonkról jön és az ugye adott. De a Te motorodon nem elektromos AC szivattyú van...? Vagy nem azzal van probléma? | |||
| |||
2012. márc. 06. 10:45 | Válasz | #296 | |
Nem az enyémmel van gond, a haverom 4 ütemű robogóján a légszűrőből folyt ki a benzin, először azt hittem hogy kiakadt az úszó, szétszedtem a karbit ott nem volt gond , bár túlfolyót sem találtam rajta lehet hogy a légszűrőbe vezetik vissza a többletbenzint, összeraktam a karbit, mondom felpumpálom benzinnel, benzincsövet a karbira , vákumcsövet a számba, kicsit meglepődtem mikor megtelt a szám benzinnel.
|
© satyapapa | 2012. márc. 13. 19:20 | Válasz | #297 | ||
Burgisok- Sikerült találnom hibát a gépemen,Ma hazafelé jövet tulmelegedet a hütövizem a dugóban..Oka ,nem indul ell a ventillátor,,ugyhogy 1-2napon belül orvosolnom kell.A Kistarcsai srác akitöl vettem a gépet azt mondta hogy a burginál ez a hiba elöfordul,A hütö alján van a ventillátor kapcsoló ,ami valoszinüleg kipurcant.ÉS INGYEN ad másikat...Talán ez lesz a hiba..holnap kiderül. Ti is figyeljetek erre a hibalehetöségre... | |||
|
2012. márc. 13. 19:26 | Válasz | #298 | |
Ha ledumálod vele,hogy nekem odaadja,akkor szívesen elviszem Neked a kapcsolót a jövő héten,ha ráér addig!
| |
© satyapapa | 2012. márc. 13. 19:30 | Válasz | #299 | ||
Drága vagy ,,,,hogy egyem a rozsaszin feneked.. Ha addig nemjutok ell az alkatrészér, akkor szivesen igénybeveszem az ajánlatod.. | |||
| |||
|
|
|