Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Egyéb típusok
A Yamahától eltérő, egyéb típusokkal kapcsolatos műszaki kérdések

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


 © satyapapa2016. júl. 06. 20:29 | Válasz | #1030 
Gratula!!!!
A lányoméknak is egy ilyen kis krumpli nyomójuk van.
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2016. júl. 06. 16:00 | Válasz | #1029 
JaSa, ritka egy madár vagy Te, mint "kakukk"...
Az igazi kitúrja maga mellől még a testvéreit is, ez Rád messze nem igaz!
Nagyon sok balesetmentes kilométert a kis Hondához! (majd viszek rá Neked hangvillákat...😊)
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © jasa2016. júl. 06. 14:55 | Válasz | #1028 
Tisztelt Nagyérdemű, kedves Barátaim !
Mivel ez egy zenekedvelő (Hangvillás)fórum ezért bizonyára megértéssel fogadjátok, hogy múlt pénteken jelentkeztem egy "Jazz-tanszakra", azaz:

"Kakukktojás" szerepemhez hű maradva, és a HONDA márkáról szerzett kedvező tapasztalataimra alapozva, egy cincogó, szürke kis "Jazz-egérkét" fogadtam be a garázsunkba. SuHanóval már összebarátkoztak!
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

trans852016. máj. 05. 15:15 | Válasz | #1027 
valaki tudna abba segíteni, hogy Piaggio x9 250-esbe mekkora lehet a normálnak mondható kompresszióérték?

tamas2016. feb. 12. 22:44 | Válasz | #1026 
Leginkább a pénztárcánknak!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Gyenes Attila2016. feb. 12. 19:57 | Válasz | #1025 
A 90-100 nekem is jó és a motornak is.

tamas2016. feb. 12. 19:09 | Válasz | #1024 
Ezeknek a CVT hajtóműveknek a halála ha valami kopott...
Örülök hogy jó lett!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © kalo józsef2016. feb. 12. 18:53 | Válasz | #1023 
Két évvel ezelőtt volt nekem is teljes csere.
Akkor kifektette alattam az órát. Azóta nem próbáltam.Jó nekem a 90-100 is.

 © Gyenes Attila2016. feb. 12. 17:42 | Válasz | #1022 
Ma kipróbáltam az új hajtást. Hogy mennyit számít a kopott szett. A régivel (18 gr görgő,alig 22mm széles szíj,leharcolt kuplungpofák) 5000-en ment 70-75 öt. 120km volt a vége. Most 21,4gr görgő 23,8mm szíj és új kuplung. 4600-4700on megy 90et. És 130-at lazán ment. Hogy mi lett volna a vége nem tudom. A fogyasztást majd kiderül. De olyan király utazós lett a burgonya.

meszizs2016. feb. 12. 08:52 | Válasz | #1021 
Adok kölcsön utánfutót és viheted a Yog-okat, aztán ott meg mehet a bulimotorozás!
1996-os Majesty 250

tamas2016. feb. 12. 07:16 | Válasz | #1020 
Inkább lenne bevállalós, mint bölcs döntés...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Ifj. Posta Sándor2016. feb. 11. 21:23 | Válasz | #1019 
Háááát. Bevállalós lenne de azt hiszem inkább a naggyal. Nem tartanánk fel a csapatot.
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

tamas2016. feb. 11. 19:41 | Válasz | #1018 
Teccik!
Akkor Egerbe ezekkel jöttök?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Ifj. Posta Sándor2016. feb. 11. 18:37 | Válasz | #1017 
Ja és mennek mint a golyó. A nagy vas sehol sincs.
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

Ifj. Posta Sándor2016. feb. 11. 18:33 | Válasz | #1016 
Na jó. Az ülés sem.
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

TopJoe2016. feb. 11. 14:54 | Válasz | #1015 
Klasszak lettek ! ( de a két tükör nem egyforma )
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

Ifj. Posta Sándor2016. feb. 11. 11:15 | Válasz | #1014 
Jelentem elkészülten a két kis Yamaha Jog felújításával. Szerintem szépek lettek. És egyformák.

Yamaha Jog felújítás. :-)
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

 © kalo józsef2016. feb. 10. 06:55 | Válasz | #1013 
Én 75kg vagyok.90% munkába járásra használom,a maradékban pedig itt motorozgatok.Hol egy személy hol két személy.Ettől az évtől szerintem már csak egy személy.Az okát majd meglátod.Egyébiránt az enyém K2-es,átlag 90-100 között hajtom,3,2-3,8 közötti fogyasztással,stabil üzembiztosan.

 © jasa2016. feb. 09. 22:14 | Válasz | #1012 
Sok sikert a "téli szürke napokon" !
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © Gyenes Attila2016. feb. 09. 17:12 | Válasz | #1011 
Régen mértem de vagyok sac 85kg. Vszínű vízszintes terepen (4-es út) közlekedek, meg M0 gyűrű. A 21gr.-os görgőt rendeltem.
Ahogy mondani szokás" puding próbája a menés" aztán majd osztom a tapasztalatot.

meszizs2016. feb. 09. 13:12 | Válasz | #1010 
Maximálisan igazad van!
Ahogy Tamás is írta én ennek tudatában vásároltam meg a Winget!
Megjegyzem, bármilyet vettem is volna, biztosan annak is belenéztem volna a "lelkébe" és nagy valószínűséggel azon is igyekeztem volna minden hibát megszüntetni!
Persze egy tuti gépre kevesebbet kell rákölteni, de anno az eladó is amiatt adta kb. 180 ezer ft-al a piaci ár alatt a motort!
Ha ezt ráköltöm, remélem, hogy ebben az árban sikerül megállnom, akkor elvileg egy tuti vasam lesz!
Normális futóművel, motorral, hajtással fékkel fényezéssel és természetesen akkor már új üléshuzattal is!
Meg a másik! Mivel töltsem el a téli szürke napokat!

1996-os Majesty 250

tamas2016. feb. 09. 12:34 | Válasz | #1009 
Zsolti számított erre.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © jasa2016. feb. 09. 11:27 | Válasz | #1008 
Mészi, nem konkrétan Neked szól, de az eseted újfent egy példája a közhelyszerű "nagyigazságnak" (amit már persze sokszor körbejártunk). A jó állapotot meg kell fizetni: vagy olcsó vétel után sok költség, vagy eleve magas vételár. /saját példám van mindkettőre/ Persze mindig vannak kivételek (.....amik erősítik a szabályt).
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © satyapapa2016. feb. 08. 22:57 | Válasz | #1007 
A könnyebb görgő az akkor előnyösebb ,ha sok a hegymenet,vagy a 2 személy. Nekem a majába a könnyebb görgő vált be. Előzésnél, indulásnál meg szerpentinen fickósabb, bár így többet pörög.
Ha módod van rá probáld ki neked mi a jobb
06304373303-vagyok elérhetö

 © Gyenes Attila2016. feb. 08. 20:01 | Válasz | #1006 
Akkor a 21-es re esik a választásom. Én se szeretem ha nagyon pörög a masina.
Köszönöm a tanácsokat.

 © kalo józsef2016. feb. 08. 19:22 | Válasz | #1005 
Az enyémben 21-es van és semmi panasz. az is hozzátartozik hogy nemigazán szeretem ha vonyít alattam a gép.

 © Gyenes Attila2016. feb. 08. 18:56 | Válasz | #1004 

 © Gyenes Attila2016. feb. 08. 18:56 | Válasz | #1003 

 © juhász béla2016. feb. 08. 18:50 | Válasz | #1002 
A nagyobb sulyú görgővel a hátsó kuplunk hamarabb éri el a nyitási fordulatot ,mint a könnyebbel.A sulyosabb görgő már kissebb fordulaton emeli a varió,"szijtárcsa"átmérőjét és ezért van az hogy a hátsó szijtárcsa hamarabb eléri azt a fordulatot ahol már dolgozik a centrifugális erő hogy nyissa a pofákat.Nehezebb görgőkkel ezáltal a fogyasztás is jobb,,,persze ha jól be van állitva a karbi,meg a szikraképzés is tökéletes,na meg persze ha a kompressió is jó a motorban.Ha ezek közűl valamelyik tifuszos akkor felesleges addig a görgőkkel variálni..
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

 © Gyenes Attila2016. feb. 08. 18:08 | Válasz | #1001 
Akkor előfordulhat hogy nyugis utazótempónál picit kisebb fordulaton pörög?
Ami szerintem nem rossz ha legtöbbet nem a városban közlekedem. Csak úgy gurulgatok hobbiszinten.

meszizs2016. feb. 08. 17:55 | Válasz | #1000 
Én mint nem hozzáértő, annyit tudok, hogy a görgő súlya minél kisebb, annál nagyobb fordulaton fog indulni a motor!
Tehát, hozzá nem értve a 18 grammossal mondjuk 3000-es fordulaton kezd elindulni, míg a 21 grammossal pl. 2500-on.
Amit észre veszel szerintem az induláskori robbanékonysága, meg talán a többletfogyasztás, ha sokat araszolsz!
Ez az én hozzá nem értő véleményem!
1996-os Majesty 250

 © Gyenes Attila2016. feb. 08. 17:30 | Válasz | #999 
Hello mindenki.
Nem vagyok motorszerelő. A malossi ékszíj ill görgők jók? És hogy a burgmant400-ast szerelték 18gr os és 21gr os görgővel. Mi a különbség most 18-as van benne. Érdemes a nehezebbet belerakni, változik valami? Érezhető lesz a fordulatszámon

Ékszíj kukába megy repedezett a görgők meg "szögletesre kopptak"
Ha esetleg valakinek van tapasztalata ebben a témában. Köszi.

tamas2016. feb. 07. 20:49 | Válasz | #998 
Sok sikert hozzá Zsolti!
Biztos vagyok benne hogy sikerülni fog!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2016. feb. 07. 19:32 | Válasz | #997 
Tamás! Alap felállás, hogy sajnos azt látom, ennek a motornak nem volt gazdája!
Most lesz és az rendbe is fogja rakni és karban is fogja tartani, de had ne részletezzem, fotók vannak, majd mutatok.
1996-os Majesty 250

tamas2016. feb. 07. 19:19 | Válasz | #996 
Azért azon érdemes elgondolkodni ha a gyári alkatrészek törnek mint a ropi... Ha a Yamaha ilyen lenne, rég nem állna a garázsomban...
Járd még körül kicsit ezt a témát Zsolti!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2016. feb. 07. 19:11 | Válasz | #995 
Autómentős barátomnak is ez a szlogenje!

Részemről nem a banánon van a hangsúly, hanem azon, hogy az adott banánt 40-36-34-25-22-18-16 és a fenti link alapján 8 ezerért is meg lehet venni!
Arról meg ne is beszéljünk, hogy az én gyári Honda cuccom repedt meg, meg amit elsőnek kérdeztem, felraktam az is gyári Honda volt!

Akkor, ahogy a Bélánk írta "Az az idő már elmult,hogy jó anyagokból,hosszutávra gyártsanak bármit is,azt elkell felejteni.Jóreggelt elvtársak."

Majd még meg látom, hogy mi lesz!
Legfeljebb "Zénózva" vezetek, ahogy eddig is tettem és megpróbálom elkerülni a bajt, ha lehet! De mindenképp új és nem bontott fog felugrani rá!
Mivel mindene rendbe lesz rakva és ha már lúd, akkor legyen kövér és reményeim szerint széép!!!
Köszi mindenkinek a választ!
1996-os Majesty 250

 © satyapapa2016. feb. 07. 18:20 | Válasz | #994 
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2016. feb. 07. 16:17 | Válasz | #993 
Idézném Shüszler Tibit (Andris is ide utalt)
"Ha telt majomra, teljen banánra is!"
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © juhász béla2016. feb. 07. 14:40 | Válasz | #992 
Én anno már régebben beszéltem ezzel a gyártóval,de semmiféle műbizonylatot nem tud produkálni.Az hogy milyen anyagból gyártja az csak a használatból derűl ki,vagy bevizsgáltaja az ember ha van rá módja.De mint látjuk a gyári is egy rakás szar.Ha egy gyárit főlrak az ember és azzal gond lenne,akkor mindjárt azzal kezdik hogy nem szakszerviben lett főlrakva,innentől kezdve garancia NULLA.Én még nem hallottam arról hogy ilyen hiba miatt magyarországon perelték volna valamelyik motormárkát.De hiába is mert kitalálnak valami más okot Pl.hogy ferdén nyotott a munkahenger,vagy szorult valami és azért tört el .Lényeg nálunk a garancia az csak szépen hangzik,de mikor érvényesitetni kell akkor látja az ember hogy mennyi akadájba űtközik,és nagyon kicsi az esély hogy jól jöjjön ki beleőle az ember.Én anno a 250 es re csináltattam egy általam ismert anyagból,és sokkal jobb minőségű volt mint a gyári.Mert volt rá szakember barátom akik be tudták vizsgálni,"keménység,szikrapróba,vetemedés"stb a gyári hozzá képest biliacélnak bizonyult..Attól hogy valami új és "gyárinak" mondott még közel sem biztos hogy jó is.Az az idő már elmult,hogy jó anyagokból,hosszutávra gyártsanak bármit is,azt elkell felejteni.Jóreggelt elvtársak.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

TopJoe2016. feb. 07. 14:29 | Válasz | #991 
Anno a BMW-re kellett 2 féktárcsa előre. Én is megkérdeztem ezt a fickót de nem vállalta a gyártást mert spec. szegecselt volt. Mondjuk én azért akartam egyedit mert a gyári darabja 120.ezerbe került volna és kell kettő belőle.Aztán vettem 2-őt az ebay-en futárral együtt 52 euróért :) Szóval ha kapható gyári és van is kedvezményed akkor kár a maszekon rágódni.Nem biztos,hogy ad műbizonylatot és lehet nincs is engedélye járműalkatrész gyártásra. Főleg fékre. Jól irta Andris. Ki tudja, hogy birja a hőt,lehet görbül stb. Nem játék. ( a monti anya sem vált be :) )
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

Andris2016. feb. 07. 13:29 | Válasz | #990 
Én nem tenném.
Inkább fizetek többet egy olyan boltnak, ahol adnak számlát, garanciát vállalnak, és ha valami gebasz történik, mondjuk anyagminőség miatt, van egy felelős, akit elő lehet venni.
Szép és jó, hogy kazánlemezből lézerrel kivágják a féktárcsát, de vajon az lesz-e olyan kopásállóságú, lesz-e elegendő kapacitása a hőleadásra egy kiadós pályázás során, vagy a méretén és alakján kívül megfelel-e azoknak az egyéb tulajdonságoknak, amik miatt a gyári annyiba kerül amennyibe? A fickó hajlandó-e börtönbe menni és életjáradékot fizetni, ha kiderül, hogy az általa gyártott szar miatt lett valaki rokkant? A műbizonylatot már meg sem említem...
Szerintem a fékkel ne játssz! Vedd meg a banánt a majomnak!
A dzsungelben minden ehető. Te is.

meszizs2016. feb. 07. 12:55 | Válasz | #989 
Közben a barátom küldött egy linket!
Szerintem egy próbát mindenképp megér!
Vélemény???

Féktárcsa gyártás

1996-os Majesty 250

meszizs2016. feb. 07. 12:23 | Válasz | #988 
Köszi!
Jelenleg az ár tekintetében én is ott tartok, hogy UNIX vagy Bárdi, mert mindkettőnél van és mindkettőnél van 46% kedvességem!
1996-os Majesty 250

TopJoe2016. feb. 06. 23:00 | Válasz | #987 
Zsolti,szerintem itt a legolcsobb
https://motomotors.eu/hu/futomu-es-fek-alkatreszek

Bardinal 34 ezer. ha van kedvezmeny akkor jo. felso cegnel 24. ezer, van elso-hatso + fekbetetek is.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © juhász béla2016. feb. 06. 21:49 | Válasz | #986 
Ezt a tárcsát is kitudja hányszor olvasztották már be,,,tovább nem ragozom,,,,mindenképp vegyél újat,.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

 © satyapapa2016. feb. 06. 20:22 | Válasz | #985 
Bár egy ilyen féktárcsa még kibírhat akár több tucat fékezést is,,,de mi van hacsak egyet-kettőt..pl erősen leejtős hegyi szerpentinen, jól felhevült tárcsán vagány fékezés a kanyar előtt,,,,,,
06304373303-vagyok elérhetö

meszizs2016. feb. 06. 20:17 | Válasz | #984 
Nálam is egyértelmű volt, hogy kuka, illetve mindenképp csere!
A hirdető sehol nem hirdeti, csak egy hátsó kereket hirdet és én kérdeztem rá, hogy nincs-e elfekvőben tárcsája.
Válasz, hogy csak ez a törött van, akár ajándékba is odaadja! DE MINEK????

Szeretem, ha megerősítitek a saját véleményemet!
KÖSZI!!
1996-os Majesty 250

tamas2016. feb. 06. 19:49 | Válasz | #983 
Zsolti!
Ne viccelj már!
Repedt, törött féktárcsák...?
Honnan jön, hogy ezeket nem dobod azonnal a fenébe?!
Aki meg ilyet hirdet, a halált árulja!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2016. feb. 06. 19:47 | Válasz | #982 
Köszi FECÓ! Én is így gondoltam!
Majd viszem a sört meg az egyéb dolgokat, ha meglátogatlak, mert azért Neked is lesz melód a motoromon!
1996-os Majesty 250

Feco2016. feb. 06. 19:44 | Válasz | #981 
A sör nem alkohol...az asszony nem ember,a fék meg nem játék!!!
Motor után,első a család legyen!

Feco2016. feb. 06. 19:42 | Válasz | #980 
KUKA...a hirdetett is és sajnos a Tiéd is...
Motor után,első a család legyen!

meszizs2016. feb. 06. 19:39 | Válasz | #979 
Uraságok!
Osszatok észt!!!!!
A Wingem hátsó féktárcsáján van egy db repedés!
Én úgy gondolom, hogy mindenképp csere!
Találtam egy hirdetést, ahol féktárcsát is hirdetnek, de azon meg két helyen van repedés, be is van jelölve, hogy hol.
Mi a véleményetek?
Maradhat az enyém az egy darab repedéssel vagy csere?
A fotón a hirdetett tárcsa látszik!
Köszi

1996-os Majesty 250

tamas2016. feb. 05. 20:55 | Válasz | #978 
Írnék én, de nem érték hozzá...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Mr. Majesty2016. feb. 05. 18:50 | Válasz | #977 
kék
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

meszizs2016. feb. 05. 16:35 | Válasz | #976 
Köszi! De a Maja rugó színéről is írhatnál!
1996-os Majesty 250

tamas2016. feb. 05. 14:53 | Válasz | #975 
Taligával beszélgess kicsit, ha valaki mélyen belemászott köztünk az SW 600-ba, hátŐ igen...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Coller úr2016. feb. 05. 14:15 | Válasz | #974 
Csak hülyéskedek...
Engem nem érdekel milyen márkájú a motorom.
Az a lényeg, hogy hozzátok vigyen el nyáron.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

meszizs2016. feb. 05. 13:58 | Válasz | #973 
De azért a Maját is tessék szeretni Zolikám!
1996-os Majesty 250

Coller úr2016. feb. 05. 13:39 | Válasz | #972 
A SilwerWing nem Honda véletlenül??
Nincs is több kérdésem.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

meszizs2016. feb. 05. 12:38 | Válasz | #971 
Kellemes meglepetések értek a SilverWing szétszerelése közben.
Könnyen jönnek szét az alkatrészek, ami örömteli.
A másik ami meglepő, hogy a blokk és a hajtás/ház/ egymástól teljesen szétcsavarozható.
Én azt hittem, hogy olyan lesz, mint a 250-es Majám, hogy egyben van a blokk a hajtással.
Aztán ami számomra érdekes, hogy pl. a hátsó hidraulikus fék és a kézifék két külön szerkezetként van felfogatva/ igaz ez által egy plusz garnitúra fékbetét is kell, ha szükség lenne rá/.
Most bonom szét, aztán jöhet a tisztítás, szervizelés és a festés.
1996-os Majesty 250

 © Mr. Majesty2015. dec. 20. 20:35 | Válasz | #970 
WISH.COM?
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

 © satyapapa2015. dec. 20. 09:15 | Válasz | #969 
Én eddig kb 50 dolgot rendeltem. Vettem egy tablettet ami hibás volt,de vissza küldték az árát,,igaz hogy kb 2 hónap telt el a megrendeléstől a pénz vissza fizetésig. Persze nagyon figyelmesen kell a megrendelést csinálni, mert pl a fordító szótár néha tök hülyén működik. A másik hogy lelehet levelezni a megrendelni kívánt áruról az ismertetőt, és csak ennek ismeretében rendelek cuccot. Természetesen előfordul rossz vásárlás,de ez azért sokszor a vásárló hibája is lehet. Ha a Kínai partnert bepanaszoljuk a segítség rovatban, akkor őt letilthatják a kereskedésről. Ezért nem szoktak rizikózni a termékkel, vagy a pénz visszatérítéssel.
Szerintem aki jól megtanul ilyen módon tőlük vásárolni az nem járhat rosszul. Hogy gagyi cuccok is vannak?? Bizonyára,de az mindenhol van.
06304373303-vagyok elérhetö

Coller úr2015. dec. 20. 09:12 | Válasz | #968 
Vettem a boltba ledes izzókat az Ali Expresssről.
Több mint húszat, nem volt olcsó(asszem 10000 körül).
1 hétig bírták aztán kuka az egész, volt ami már 2 óra után szénné égett.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

tamas2015. dec. 20. 08:54 | Válasz | #967 
Nekem több ismerősöm is volt, aki sajnos pórul járt velük. Volt, akinek 25'000ft bánta...
Neked Satya hál Istennek bejött a dolog!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

talicskas2015. dec. 20. 00:32 | Válasz | #966 
Ja.. ja azt ismerem, azt hittem, valami motoros oldalt tudsz, ez az ázsiai ebay féle.
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © satyapapa2015. dec. 19. 18:39 | Válasz | #965 
PL-Suzuki Burgman varió szíj -Nasaki márka 38-42 dolcsi, és ingyenes a szállítás, vagy Belt (?) szíj 23 dollár. Elsö féktárcsa 45 dollár. Dugattyú és gyűrü készlet 43 dollár. Vagy más- Kawasaki fessz szabályzó 22 dollár..stb
06304373303-vagyok elérhetö

 © juhász béla2015. dec. 19. 15:29 | Válasz | #964 
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

 © satyapapa2015. dec. 19. 13:53 | Válasz | #963 
Folyt- Ha kijön a link ki kell választani a magyar nyelvet jobbra fent.. bekel menni a motor cycle menübe,majd belehet irni a motor tipusát, vagy az álltalánosban lehet böngészni (ez hosszú)
06304373303-vagyok elérhetö

 © satyapapa2015. dec. 19. 13:49 | Válasz | #962 
ALI Express .. Én már rendeltem tőlük : 3db sisakot, kawához hátsó féktárcsát, tárcsa fék zárat, teleszkóp szimeringet, Kordura jackyt, hordozható DVD lejátszót lcd monitorost 14colost, mobilokat, kpmplett index garnitúrát....stb stb stb. Soha nem volt még semmi probléma. A szállítás ingyenes és általában 15-20 munkanap, de lehet DHL stb szállító céggel is,ezek nem ingyenesek.
Link-http://www.aliexpress.com/?
06304373303-vagyok elérhetö

talicskas2015. dec. 19. 13:05 | Válasz | #961 
bocs..jav. az alkatrészeket lehetne nézegetni....
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

talicskas2015. dec. 19. 13:04 | Válasz | #960 
Az a link kellene, ahol lehetne alkatrészeket nézegetni, konkrétan hol rendelted az alkatrészt? csak kíváncsi lennék milyen portékákat árulnak, ami persze rendelhető is.
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © satyapapa2015. dec. 19. 13:03 | Válasz | #959 
A T_MAX-hoz is lehet kapni karokat. Ha az enyém megjön a Majához küldök majd képet.
Amit tud- Állítható a fékkar hossza, a tövénél van egy csukló rész ha esetleg eldől a gép a kar felhajlik, állítható 6 fokozatban mikor fogjon. 6-8 féle színben kapható.
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2015. dec. 19. 12:47 | Válasz | #958 
...hát, ez viccnek jó, de nekem nem sok mindent hoz ami motoralkatrésznek néz ki...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2015. dec. 19. 11:34 | Válasz | #957 
一个好价钱的好产品= jó termék jó áron (Magyarul)
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2015. dec. 19. 09:02 | Válasz | #956 
"Ami nem kínai, az hamisítvány " mondotta Topi...

Szerintem tedd fel az elérhetőségét ennek a szállítónak, hátha más is kedvet kap!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2015. dec. 19. 08:00 | Válasz | #955 
Mivel a Kawa fékkarja eléggé megvolt kopva és lötyögött, le akartam cserélni. Elmentem motoros üzletbe ahol 18 ezerért adtak volna ...Hát ezt kissé sokalltam . Kínából rendeltem meg egy állítható fék-kuplungkart, és kb 6 ezerből meg is lett.. De a lényeg, hajszál pontosan illeszkedik ,gyönyörű a kivitele, és az anyag minősége is kiváló.
Most a 400-as Majámhoz is rendeltem egy garnitúrát, ami már komolyabb funkciókat is tud. A Maja fékkarjaival ugyan nincs semmi gondom, de a Kinai cucc olyan profi hogy ezért lecserélem.
06304373303-vagyok elérhetö

talicskas2015. nov. 03. 21:23 | Válasz | #954 
Miféle Angol mocik!! Érdekes egyik sem jobb kormányos
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © satyapapa2015. nov. 01. 08:04 | Válasz | #953 
Hát tulajdonképpen a nagyobb dolgok megvannak,de mivel ugye kissé gyagyás vagyok biztosan kitalálok még egy -két marhaságot. Eddig is menetkész volt a gép,és elsősorban esztétikai dolgokra költöttem.Most tartalék cuplung lamellákat,fesszabályzót vásárolok kintről. A kettő együtt 50-dolcsi. Ez nagyon jó ár..
Nagyon élvezem a felujjítást és az alkatrész vadászatot. Már kapcsolatba léptem más Kawás őrültekkel is. Igazán segítőkészek, és kisseb verseny van abban hogy kinek szebb és jobb a gépe. Nyálcsurgató dolgokat lehet látni,Pl túrbó feltöltős 550-es Zephyr Kawát,,simán verte a sokkal nagyobb gépeket is. Dehát ez egy más világ..
06304373303-vagyok elérhetö

GRISA2015. nov. 01. 07:50 | Válasz | #952 
Szuper. Ìgy akkor teljesen kész is van a komplett felújítás, vagy még kell vadásznod valamit hozzá?

 © satyapapa2015. nov. 01. 06:50 | Válasz | #951 
Juhász Béci segítségével sikerűlt megszerezni a Kawámhoz a benzintankot..Nagyon Nagyon köszönöm Bélus.
06304373303-vagyok elérhetö

gábor2015. okt. 18. 11:34 | Válasz | #950 
Sok mágnes gyüjtő.
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

 © satyapapa2015. okt. 18. 08:39 | Válasz | #949 
https://www.youtube.com/watch?v=OKcD9jb2eW0
06304373303-vagyok elérhetö

 © satyapapa2015. okt. 18. 08:39 | Válasz | #948 
Márka találkozó, ínyenceknek...
06304373303-vagyok elérhetö

 © satyapapa2015. okt. 07. 20:33 | Válasz | #947 
Hát igy nem csoda hogy kezdesz belefásulni...Ráadásul igen komoly és preciz munkát csináltál.
Remélem volt olyan közöttük amit élveztél és büszke vagy rá.
06304373303-vagyok elérhetö

meszizs2015. okt. 07. 16:29 | Válasz | #946 
Yamaha XV400 Virago, Yamaha Majesty250, Honda GoldWing1200 Aspencade, Yamaha FZR1000Genesis, Trabant601, Suzuki Vitara, Fiat Barchetta.

A Linea az hibátlan, a SilverWinget meg a tél-tavasz folyamán szeretném full rendbe verni!

Aztán ennyi!!!
Nem akarok többet olajozni, festeni stb...
1996-os Majesty 250

 © satyapapa2015. okt. 07. 15:14 | Válasz | #945 
Aha,,,hány gépet is hoztál tuti állapotba az utóbbi idöben????Én csak kettőt 4-5 év alatt.
06304373303-vagyok elérhetö

 © Herold2015. okt. 07. 14:23 | Válasz | #944 
Előbb-utóbb mindenki rájön erre az igazságra. Csak nem mindenki ismeri be!
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

tamas2015. okt. 07. 10:14 | Válasz | #943 
Én is így jártam!
Amim van, az már mind gyári állapotban van...
Se tuning, se semmi. Ha kevés lesz, veszek nagyobbat!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2015. okt. 07. 09:26 | Válasz | #942 
Igazad van! De néha már igencsak unom!!
Legyen egyszer kész és többet nem újítok fel semmit, csak szinten tartok!
1996-os Majesty 250

 © satyapapa2015. okt. 06. 20:41 | Válasz | #941 
Még talán soha nem másztam bele egy jármű ilyen nagy,komoly volumenű felújításába. Persze sok gépemen dolgoztam de ennyire soha mint a Kawasakimon. Nagyon élvezem a munkát,az alkatrész vadászatot (ebben Juhász Béci is segít).Napról napra szebb.és jobb lesz a gép. IMÁDOM ezt az elfoglaltságot.!! Persze eddig sem volt nagyon rossz a gép. Motorikusan prímán megy,persze ez a rész sem tökéletes,,,,,de az lesz ,remélem.
Kell ehhez egy kis megszállottság,de ez nagyon rendben van így..Jó kis hobby,bár nem olcsó..A cigizésnél azért ez jobb és nem is kerül annyiba..Az élvezet pedig kárpótol mindenért, a beszakadt körmökért, a sok munkáért.Ezt szerintem MésziZs nagyon jól tudja és érti.
06304373303-vagyok elérhetö

 © satyapapa2015. szept. 27. 19:23 | Válasz | #940 
Hát ez az évem ilyen vacak lett. De ezzel sok más is igy van.sajna
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2015. szept. 27. 19:18 | Válasz | #939 
Mi gurultunk eddig is, Te nem jöttél velünk szinte sehova...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2015. szept. 27. 16:21 | Válasz | #938 
Érdekesség--rendeltem külföldröl első fékbetétet,, 9 dollár szállítással együtt, nálunk kb 5 ezer ft. Kint a carbon betét is csak 22 dolcsi
06304373303-vagyok elérhetö

 © satyapapa2015. szept. 27. 16:14 | Válasz | #937 
Pedig még biztos lesz néhány alkalmas nap a gurulásra.
06304373303-vagyok elérhetö

TopJoe2015. szept. 27. 15:28 | Válasz | #936 
Ez már csak a jövő szezon. Még max 1-2 rövid táv aztán lezárva a motorozás. Babettával még rohangászom de a nagyot ritkán veszem elő.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

meszizs2015. szept. 27. 12:46 | Válasz | #935 
Ígéretem van arra, hogy nekem is haarosan lesz ilyen görgőm!
Kíváncsian várom a változást, de arról majd csak akkor tudok beszámolni, ha teljesen rendbe rakom a Winget. Jövő tavasz!!
Bár megjegyzem a 400-as Burgi és Winghez képest brutális az amit az enyém tud, de hát miről is beszélek??!! Hisz az enyém 600-as! Mással meg még nem volt lehetőségem, hogy összehasonlítsam!

1996-os Majesty 250

tamas2015. szept. 26. 22:51 | Válasz | #934 
Most olvasom a Dr.Pulley eredményeit. Örülök neki, hogy bevált a dolog. A fogyasztási adatokra majd kíváncsi lennék városban és hosszútávon!
Élvezd ki, míg lehet motorozni!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Andris2015. szept. 24. 19:22 | Válasz | #933 
Igazán nincs mit.
A dzsungelben minden ehető. Te is.

Coller úr2015. szept. 23. 06:27 | Válasz | #932 
Kösz Andris a tanácsokat.
10A a biztosíték.
Találtam róla egy Lengyel leírást, és 10V feszültség alatt automatikusan kikapcsol.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

Coller úr2015. szept. 22. 14:49 | Válasz | #931 
Gyárilag van a főáramkörbe biztosíték.
Azt nem néztem, hogy mekkora de megnézem.
Szerintem 10 amper lehet, a motorba a nagyobb fogyasztóknak 10 amperes biztosítéka van azt tudom.
Szivargyújtó már szívatott meg.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."


[1] 2 3 4 5 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől